Diskuze k článku

Mizí i místa na zkrácený úvazek

Příspěvků 51

28.9.2009 5:50

A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

kozoroh 59.?.?.?

Amerika vznikla na zaklade nasili, vybijeni domorodych Indianu, kazdou smlouvu ,kterou jejich zastupci uzavreli s Indiany, hned, kdyz se jim to hodilo porusili, tedy,podvody a lzi byly odjakziva politikou teto zeme, jenze ,to nejde do konce, to, ze se politici zvednou a odjedou z jednaci sine, neznamena ,ze se svemu osudu vyhnuli.Prodavanim zbrani k zachrane vlastni ekonomiky,jde nejaky cas, ale ,jakmile se trh naplni, tak co?
V samotne americe ,nakup zbrani je obrovsky obchod, ale k jakemu ucelu?Firma Remongton,v Nove Caroline, dela ve dne v noci, aby uspokojila dodavku,pozadavek zakazniku, to je ukazatel toho,ze na druhe strane dalsi hodne pracujici tiskarny ve dne v noci tisknou dolary, ktere nejsou absolutne nicim podlozene, tudiz ,kazdy ctenar si muze udelat zaver, kam tato cesta vede, ze chteji poslat dalsich 40 000 Americanu do Iraku a Afganistanu, to neznamena, ze jim treba nebudou schazet doma,kdyz ,uz lidem dojde trpelivost, zejmena ,kdyz cele rodiny jsou ve stanech a deti bez domova.
http://www.theregister.co.uk/2009/09/24/ammo_hoarding_sweeps_us/
O pozadi velkych nakupu z Wal-Mart, coz je zidovska firma, ktera nechtela ani cokoliv pripominajici Vanoce povolit, ma "zlate casy", ale na druhou stranu, "zidovska zachranna linka" k rychle emigraci a nebo uteku ven z USA,kdyby doslo k nejhorsimu se pojistuji pro pripad civilni valky a nebo revoluce.
http://www.shuva.net/page1.htm
WARNING:
The U.S. Dollar is Teetering on the Brink of Collapse

Bilderberger skupina chce jednu svetovou menu,jednu svetovou banku a samozrejme jednu svetovou vladu,nebot citi,co se deje v Americe, ze nenimozne ,co udelali presidentu Lincolnovi,kdyz dal tisknout vlatsni menu,protihodnotu Londynske CITY nadrazenosti, dalsim presidentemjez zaplatil svym zivotem,kdyz vybocil ze sve lajny byl Mc Kinley,zastrelen, Leon Czolgosz, president Kennedy mel ten samy osud s financnictvim, to lezi v zaludcich mnoha Americanu, kteri to nemohou stravit a k tomu navrch 11 September a stale podpory vojenske a financni statu Israel.Ti,jez jsou kapitani teto lodi ,nechteji priznat svoji odpovednost a nasledky z toho vznikle.Nemohou zastrit,kam penize mizi.400 Billions of Lehman Brothers vanished overnight,where did it go?
Not in Germany, but in the US... Not in the 1940's, but right now... How many of you really know what's happening in your own back yard?? They're not scared anymore.
Antisemitismus, nasledkem financnich podvodu,ala Madoff a jinych vede svet k odporu,prispevek z Israelskych novin HAARETZ.com, clanek o Svedsku,kde Svedove "vykopnou" nezvane hosty ze Svedska."Anti-semitismus may be spurring wave of aliyah from Swedwn"
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1117382.html
Jak rikal Solzenicin:Ze tezko je hodit zotpovednost na druhe ,kdyz jste kapitanem lodi".
Roman Polanski arrested in Switzerland on U.S. warrant Ten si myslel,ze take utece, ale i po 31 rocich stale platil zakon na jeho potrestani za znasilneni 13 lete skolacky, samozrejme cely zidovsky kontrolovany aparat pravniku bude chtit svetu dokazat opak pravdy o kriminalite tohoto "...Automaticky kráceno

201228

29.9.2009 15:36

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

Ursus 82.?.?.?

Reakce na 201228

nechci kazit iluze..ale vetsina zemi vznikla na uzemi, kde kdysi byl nekdo jiny...Jedna otazka, od kud se vzali amrericani? Ano prvni byli z Evropy...ted je tam zastoupenej davno celej svet.

Vetsina men ve svete neni nicim podlozena. Ani Koruna, ani EU...zlato uz je davno fuc.

Proc si myslis, ze si u nas nemuze kde kdo koupit zbran jenom tak? Kvuli nasi bezpecnosti? ne, to se jen papalasi nahore boji, ze by se jednou lid nastval

201347

30.9.2009 14:01

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

jirka86.europe 94.?.?.?

Reakce na 201347

Kazda mena je podlozena realnou ekonomikou, troubo.

201387

30.9.2009 21:42

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 201387

Ste si tým na 100% istý?
Lebo ja nie.

201404

30.9.2009 22:30

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

serpico 77.?.?.?

Reakce na 201387

nejsem odborník ale já si tím nejsem taky jistej,protože ta vaše "reálná ekonomika" většinou není vůbec reálná,čehož jsme svědky v posl.době dost často,viz.USA,které podle mě padnou na hubu...
no ale vždyť je to vlastně jedno,hlavně že jim to tak nějak politicky myslelo,že ano [chechtot]

201409

30.9.2009 23:17

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201409

Ona nakonec ta měna je tak reálná, jak reálná je ta ekonomika... [smích]

(bohužel nám chybí hospodářství i s oběživem)

201414

4.10.2009 23:42

RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 201387

Tak jak může zpevňovat koruna, když jde naše ekonomika ke dnu? Od loňských cca 5%, k letošním cca -5%. Trubko. Hodnota měny je dnes daná jen burzovními spekulacemi těch nejbohatších a mírou účinnosti demagogie médií na spotřebitele, nahrazující dnes reálné lidi. Reálného na tom finančnictví ale není, jako ostatně na celém světovém hospodářství, zhola nic. Orwell svůj román nenapsal jako scifi. On jen vyzradil záměry těch, kteří k realizaci jeho 1984 měli už tenkrát prostředky. Dnes jsou ale zase o kus dál a tak je na řadě Matrix.

201697

28.9.2009 6:11

Jedna dobra rada

Satanist 75.?.?.?

Bude to horsi nez si myslite. Zasobujte se zbranema, munici , potravinama a dalsim proviantem protoze az to krachne tak vsechno co vlastnite si budete muset ubranit!

201229

28.9.2009 11:40

RE: Jedna dobra rada

amp 213.?.?.?

Reakce na 201229

Preco stojite o prezitie a prezivanie v takom svete. Uz teraz ma sucastna situacia daleko od raja a pokial sa to dostane tak daleko, ze by som mal spat s brokovnicou pod hlavou, aby mi niekto neukradol 3 konzervy psieho zradla z brlohu, tak to dakujem. V tom pripade mi bude stacit iba jedna gulka...

201243

28.9.2009 12:08

RE: Jedna dobra rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 201243

Bohužel, nevlastním žádnou střelnou zbraň, stačí však
dojít do lékárny a zakoupit velké balení např. Ibuprofenu.
Tichá a bezbolestná smrt.
Problém je však se spolykáním 100 ks prášků, aby byl
cíl našeho jednání završen !
Pokud tak učiní drtivá většina obyvatel Země,
splníme sen BilderbergGroup, urychlíme proces NWO,
staneme se průkopníky-pionýry Nového Světového Řádu !

Tichá a bezbolestná smrt - hrozné, co zde píši !!!
Rozpoložení mé duše je neuvěřitelné.
Tuším však, že vývoj událostí světové ekonomiky bude
hodně krutý, tedy štěstí přeje připraveným !!!!!

201246

29.9.2009 19:00

RE: Jedna dobra rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 201246

It’s not easy to kill yourself on ibuprofen. With an extremely high dosage you are likely to kill your kidneys and then slowly die after they shut down. If you must kill yourself, consult Nitsschke & Stewart handbook "The Peaceful Pill." It was banned in Australia and NZ, but perhaps you'll be able to get in CZ via USA.

201361

29.9.2009 22:56

RE: Jedna dobra rada

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 201361

>...If you must kill yourself, consult Nitsschke & Stewart handbook "The Peaceful Pill."...
---------------
Chlapi, co tady blbnete se sebevraždama ???????? To už je fakt to poslední co zbývá - vzdát to bez boje. Na tohle právě čekají. Dobrovolná depopulace planety a tím jim jenom ten NWO usnadníte. Naopak (!!!) Organicky pěstované potraviny, vynechat GM produkty Monsanta, vyhnout se povinnému očkování a hlavně - rozhlédnout se doleva a doprava před přecházením křižovatky. [mrknutí jedním okem]

201366

28.9.2009 12:31

RE: Jedna dobra rada

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 201243

Bohužel s Vámi musím souhlasit ač nerad.
Tato planeta, tento živoucí organismus je nádherný a je to ráj v tomhle koutku galaxie, respektive možný ráj. Jenže kol,ektivní vědomí je tak znečištěné, že nevím jak louho to ještě matka Země vydrží. myslím, ale, že ona má trpělivosti dost a dost. Jedné známé syn skončil na heroinu, kolikrát ho vyhodila už na ulici, že to nešlo, ale kolikrát jej vzala zase zpět v domění, že to zvládne. Matky jsou už takové, mají se svými dětmi svatou trpělivost. Když to tady krachne záleží jen na nás na jednotlivcích jak se postavíme ke svému okolí. Každý z nás nese odpovědnost za celý svět. Jediné co musíme udělat je sklonit sami před sebou hlavu a omluvit se sami sobě za to co jsme tady způsobili. V minulosti bylo mnoho duchovních nauk a na oplátku mnoho kritiků, dnes většinu z toho kvantová fyzika dokázala jako realitu. Náboženství ztrácí svoji masku tajemství. Vše je provázáno se vším.
Připomněl bych snad jen experiment s opicemi, když se jedna opice naučila omýt brambory než je snědla, o několik měsíců později to už uměli i opice za mořem. To samé platí pro nás. Tato teorie mluví o kritické hodnotě jedinců v kolektivu, všimněme si, že každý vynález se oobjeví souběžně na několika místech planety nezávisle na sobě, ale až dosáhne počet jedinců určité úrovně přečvezme to celá společnost sama. Tím chci říct, pokud určité kritické množství lidí dosáhne stavu kdy pochopí kdo jsou, a co tu dělají a ostatně až určitý počet jedinců se vydá na cestu, strhne se i zbytek. V kolektivním vědomí to tak bude. Buďme uvolnění. Kolikrát se tady rozebíralo toto, ale opět to rád zopakuji, pokud budeme my co čteme tyto typy zpráv propadat depresím, jen tím napomáháme na zrealizování NWO a dalších [bliji] ..... buďte nezávislí na tom co se děje. Také to neumím, když si přečtu o jednostranném rasismu, viz dnešní "ve zkraatce" rozcloumá mnou vztek a proto se vám všem přátelé omlouvám, za to že jsem to způsobil.

201250

28.9.2009 13:18

RE: Jedna dobra rada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 201250

Jste na dobré cestě - až dospějete k PŘÍMÉMU rozšíření vědomí, pomocí uvědomění sebe a radosti bez důvodu, tak se začnou "rozpadat" všechna vnější negativa, ale i pozitiva (dosud takto obé subjektivně vnímáno). Proto Vás vztek bude rozcloumávat stále méně (což už se očividně děje - protože se omlouváte, tudíž si uvědomujete odvrácení se od "niterné pohody"[mrknutí jedním okem] a nejen že to vše budete chápat v celistvosti života a také nutnost "odžití si" všeho, ale budete umět svým nereagováním tyto neblahé stavy "utopit" ve svém kvalitativně/energeticky vyšším stavu vědomí/života... prostě takový člověk nejprve pomáhá sobě a pak z vydobytých "přebytků" pomáhá SKUTEČNĚ celému světu.
Prostě žitý a živý stav (vnor "do Vědomí"[mrknutí jedním okem] jakoby odsune všechno vnější na vedlejší kolej a radostivé a moudřící nitro odráží vnější dění úměrně oné vlastní vůlí a pílí vydobyté schopnosti vnoru.
Zajímavé je, že člověk (pokud kráčí cestou sebeuvědomování si sebe v max. rozsahu) není vytrhován do nějakých extazí se ztrátami vědomí o "běžném" (hmotném) životě, ale naopak že tento tzv. běžný život dokáže odžít a chápat mnohem lépe než tzv. realisté, tedy spíše materialisté-hmotaři.

Mnoho zdaru a více takových, ať ta morfická rezonance nabírá vyšší kvality...

201258

29.9.2009 16:27

RE: Jedna dobra rada

Filla 94.?.?.?

Reakce na 201258

Chtěla bych vám, pánové (elerikovi a osmdesátdvojce) poděkovat za tyto příspěvky. Je nesmírně povzbuzující vědět, že takových lidí, kteří VĚDÍ a VIDÍ, je víc [smích] Spojme jako lidstvo síly, a nemůže to dopadnout špatně [mrknutí jedním okem]

201352

28.9.2009 14:04

RE: Jedna dobra rada

tenZulice 90.?.?.?

Reakce na 201250

Vážený pane,

NWO je již přítomno prostřednictvím Evropské Unie,
nynější stav komplikuje pouze přítomnost střední
třídy !
Pomocí "správně" nadefinovaných zákonů se střední
třída "zlikviduje" sama.
Návody nám předkládá MinFin.
Zbylé obyvatelstvo, jež není (nechce býti) informováno,
přejde lehce do jakýchkoliv rukou, aniž by si toho vůbec
povšimlo - a o toto přeci jde.

Optimismus a dobrá nálada je jistě pozitivní "náboj"
lidské mysli za předpokladu, že mám oči otevřené dokořán
a uši nastražené !!!

Tedy, opravdu není "náboj" jako "náboj" !!!

201262

28.9.2009 16:50

RE: Jedna dobra rada

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 201262

Ale ano toto všechno co píšete si uvědomuji. Neříkám že ne [smích]
Koneckonců, lidstvo jako takové směřuje k finálnímu spojení, záleží jen na nás jaké to globální spojení lidstva bude. Tak jako tak jje nevyhnutelné a stejně jako není"náboj" jako "náboj" (i když blbý příklad.) tak není NWO jako NWO. Když jsem byl malý kolikrát jsem si představoval jak je lidstvo jako jeden celek pod jednou vládou, jednou svtovou bankou, bez hranic, se svými rozmanitými jazyky a kulturami, jednou vědeckou institucí a žádnou armádou. Utopie se tomu říká.
Ale je to také NWO. V mích přčdstavách se ale celkový politický systém staví k celé problematice trochu jinak.
Když jsem naposledny polemyzoval se svojí maminkou nad sklenkou vína o naší politické elitě řekla mi na to. Tak tam běž a změn to. Nemohla říct větší pravdu. Mám pár vizí, jednu teď již realizuji.
Můžeme sedět v aule(na fóru) a bavit se spolu o tom jaké příznaky ve společnosti co znamenají. My uvnitř budeme vědět co se děje, ale nevyhnutelně se staneme součásttí toho co se bude dít vně, Uvnitř jsme jen ve své ulitě nedotkutelnosti. Je to pak zdánlivá svoboda ? Skutečná svoboda ?
Nechci tím říct nic jiného, než že cokoli co se nám nelíbí leží v našich rukou. Pokud se to stádo ovcí podvolí NWO bude to vina nás všech, že jsme jen seděli uvnitř a nic nzačali podnikat.
Naopak jak jsem již zmiňoval omíláním faktů kolemdoucím je jako urychlovač.
V jedné nádherné knize. Jmenovala se Brida od Coelho řekl Mág
"Dávej si pozor na to co říkáš, protože slovem tvoříš"
Budiž nám názornou ukázkou naše starší "nemohoucí, nemocná" generace, která si neustále stěžuje na své "bolístky" Znám staříky, kteří si na nic nehrajou, nestěžují cí, choédí po horách je jim 80 taky nemůžou, ale žijou a užívaj si to. A pak hromadu staříků, kterým je 60 chodí o holi těžují si na to a to a tamto a vypadají jak oživlé mrtvoly.
Osobně jsem pro NWO osobne jsem pro spojení lidí na celé plnaetě, vzájemnou solidaritu, nápomoc, každý národ má predispozice pro jiné umění, pro společnou práci v této zahradě a sdílení vědomostí. Pro umění.

201270

28.9.2009 19:29

RE: Jedna dobra rada

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201270

Právě že vize a kroky mocných jsou konkrétní a jisté a jejich cíle mají zcela jasné obrysy. To co dělá ty další nemocné, je jejich nejistota, tápání, nebo odevzdanost. To je činí využitelné a zneužitelné. No, když nemocní upadnou do depresí a postřílí se, tak vlastně svojí situaci také určitým způsobem řeší.
(Mocní ale nemusí být zrovna ti tzv. elitní, zrovna ti jsou spíš „užiteční“)

201280

28.9.2009 21:04

RE: Jedna dobra rada

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 201280

Souhlas, mocní mají svoji vizi a své cíle. Tady se dostáváme na oblíbené téma kdo to je. To jsme rozebrali tisickrát takže to cca víme. Teď ale pohled na nás. Nejsme my svým způsobem také tvůrci a ti "mocní" ?
Jak se vám líbí moto do náasledující evoluce.
Co není pro lidi je proti nim.
Co si o tom myslíte ?
Co je pro vás klíčové pro řešení naší situace ?
Můžeme se handrkovat o tom kdo to ovládá, ale nesmíme zapomenout na to, že pokud my spojíme svoji mysl a rozhodnem se táhnout zaa jeden provaz tak ty samé figury, úplatářské elitářské začnou pro nás pracovat. Záleží na tom ale co chceme.
Chceme aby oni pracovali pro lid. Ale chcou je lidé ovládat ? Tak tedy aby pracovali pro lid z vlastní osvícené vůle. pak tedy chtějme aby naši politici dosáhli stavu osvícení. Tj pracujme sami nasobě aby jsme dosáhli stavu osvícení. Voala hotovo. Jednoduché. Přesto těžké, pohlédnout sám sobě do tváře neunese (zatím) 99 procent lidí. Snažím se o to rok a jediné zjištění bylo, že jsem doteď jen zneuctil sám sebe,svoje tělo a svoji mysl. Osho o tom hezky píše a dává dobrou inspiraci [smích]

201285

28.9.2009 22:10

RE: Jedna dobra rada

tenZulice 90.?.?.?

Reakce na 201285

...Co není pro lidi je proti nim.
Co si o tom myslíte ?

Četl jste nějaké příspěvky na jiných "blozích" těch,jež
volí ODS ?
Přemýšlel jste někdy o tom, po čem touží drtivá většina
lidí ?
Zamyslel jste se někdy nad Paroubkem ?
Nad knížetem pánem ?
Nad "KáDeU-ČeeSeL" ?

Prachy,Prachy,Prachy...

Myslíte, že byť jednoho jediného tohoto individua zajímá
Vaše duše, Vaše rozpoložení, Vaše chuť sjednotit pozitivně
lidskou mysl nábojem celosvětového porozumění a spolupráce ?

NE - jste Veš, jež ničí jejich plány, Veš, kterou je nutno
umlčet, Veš, která je drzá a nezvládatelná, která si žádá
exemplární potrestání - Komunistická - Socanská - Nefachčenská
verbeš !!! Intelektuální hnůj, spodina, kterou je nutno držet
pod samopaly, jinak se nám vymkne z rukou !!!

Milí moji voliči, nevím, jak je možné, že se výše zmíněný
odstavec dostal na veřejnost - já se od něj zcela distancuji,
nikdy jsem ...

...nikdy jsem nemyslel...











[bliji]

201289

28.9.2009 22:10

RE: Jedna dobra rada

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 201285

>Nejsme my svým způsobem také tvůrci a ti "mocní" ?
Jako naříkající a zlomené trosky, maximálně schopné v sobě živit stres a nenávist, nebudeme zapadat do popisu mocného. V momentě, kdy budu ochoten za svůj osud přebírat vlastní zodpovědnost, se ale situace zásadně mění.
>Jak se vám líbí moto do náasledující evoluce. Co není pro lidi je proti nim.
Vše je tu pro lidi, stejně jako to může být proti, to mohu měnit každým okamžikem, pokud chci vůbec měnit. Nakonec to je věc bytí jako takového, budu-li něco posuzovat jako proti, skutečně se to ocitne proti.
> Záleží na tom ale co chceme.
Stále něco chceme po druhých, nedělejte, udělejte, politujte, kontrolujte, potrestejte atd. Tzn. vzdávání se vlastní odpovědnosti za svět, což vede k jedinému, k podřízení se těm, co to nedělají. Mocný se stává ten, kdo v prvé řadě ovládá sám sebe.
>Tj pracujme sami nasobě aby jsme dosáhli stavu osvícení. Voala hotovo. Jednoduché.
To zní dobře.
V reakci 201258 výše je to popisováno.
>Přesto těžké, pohlédnout sám sobě do tváře neunese (zatím) 99 procent lidí. Snažím se o to rok a jediné zjištění bylo, že jsem doteď jen zneuctil sám sebe,svoje tělo a svoji mysl.
Nejtěžší bude asi to uvědomění si, že vše jsem já, a tedy vše se děje přes moje vnímání. Od tohoto momentu pak můžu začít s ovlivňováním a směrováním takřka každého momentu života. Chtění je ale ošemetná síla zvláště v kombinaci s nadějí. Dám naprosto jednoduchý příklad. Strašně chci zatlouct hřebík s nadějí, že se to povede. Ale čím déle to trvá, tím spíše ten stav zakonzervuji. Výsledkem bude obrovská naděje na zatlučení hřebíku… [mrknutí jedním okem]

201290

28.9.2009 23:26

RE: Jedna dobra rada

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 201290

Čím déle trvá tím víc se zakonzervuje, přčes různá stádia ega se dostane k pokoře načeš ten hřebíik v klidu zatluče. Vše se zlomí.
I sebelepší materiál se prodře, ohne, zničí. Vše je otázkou času, kdy každý z nás učiní rozhodnutí. kolikrát jsem se tu snažil zjistit co si vlastně lidé na zvědavci myslí obecně. Vidím jen kňourání lidí ve sušnější, intelektuálnější podobě, sebe nevyjímaje. Ti, kteří jsou tiší hrají hlavní housle. Je jedno zda na idnesu, novinkách, zvědavci nebo matrixu, grimoaru a podobně.
Všichni v sobě cítíme pnutí nového větru v zádech, ale jak si jej vyložit ?
Někdo poslední kulkou, někdo nadějí že se karty obríti v jeho prospěch. kolik z nás kidyby přišlo do politiky by se nabaštilo ? ruku na srdce [smích]
Těm, kterým jde o moc jsou u moci, ti kteří chtějí měnit svět jsou umlčeni, nebo znemožněni. Znemožnějí před společností jen na úrovni ega je největší zbraň jaká se dá použít. Zastřelit je snadné a vyvolá to strach, zlomit jedince tak aby ponížil sám sebe je způsob jak zlomit společnost. Rozseká se vše co se může na všechny strany aby si každý vybral, ale pointa zůstala stejná. O co jde ? o energii. Koukejte na zprávy a nadávejte a já se doma budu smát. Koukejte na porno a uvolňujte energii a já se doma opět budu smát. Nemusím jezdit v limuzíně stačí mi 6ti miliardový zdroj energie. Pak můžu pohnout horou aniž bych hnul prstem. Kam se na mě hrabe mohamed [smích]
Ale co pak, po smrti, jen si prohodíme role, teď si zahraj na vládce ty a pak zase tamten, na všechny se dostane. A mohlo to tak být po celá tisiciletí. Kdo by si to nechtěl vyzkoušet. A dneska ? kdo by chtěl ovládat ? Chtěl by jste ? Odpovím raději za sebe neb nevidím do nikoho jiného snad jen za sebe můžu říct že jediné o koho tu teď jde je naše domovina. Nositelka a trpělivá opečovávatelka všech svých dětí. Země.
Máme před sebou dvě cesty, každý ať se rozhodne kam půjde.
Děkuji vám pánové za hezkou diskusi a přeji příjemnou noc. Vážím si vás.

201298

29.9.2009 0:44

RE: Jedna dobra rada

in-ocean 80.?.?.?

Reakce na 201285

Vis o tom, ze moc je dar? "Mocny" muze mit moc pouze pokud mu ji nekdo daruje. Pokud darce da souhlas k tomu, aby byla moc na nej pouzivana. Kdyz moc nebudeme rozdavat, nebude existovat.

Jde predevsim o to, si uvedomit, kdo jsme, jake triky jsou na nas pouzivany, aby jsme byli ovladani. A pak uz staci rici jedine kratke slovo - NE. [smích]

201303

29.9.2009 0:38

RE: Jedna dobra rada

in-ocean 80.?.?.?

Reakce na 201270

Tady jsem ti dal odkaz na jedno fajn video o odpusteni.

http://www.youtube.com/watch?v=alGbtJ1ePhg&feature=channel_page

Mimojine, tenhle kluk dela v UK hodne velkou osvetu, aby se dav "probral". [smích]

Zvladneme to.

201302

29.9.2009 9:26

RE: Jedna dobra rada

elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 201302

Děkuji tohle je velmi podmětný tip.

201328

29.9.2009 14:55

RE: Jedna dobra rada

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 201328

Hezké videjko.

jansmith[smích]

201345

28.9.2009 20:43

RE: Jedna dobra rada

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 201243

Je dost mozny, ze jina moznost nez spat s kverem pod hlavou jen aby jsi prezil Ti nezbude. Mezi nami dvema je jeden malej rozdil, co se tyce me tak teprve tu posledni kulku si necham pro sebe!

201282

30.9.2009 12:19

RE: Jedna dobra rada

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 201282

To by som sa na poslednom sude dost osival:
" ... cely zivot zil viacmenej OK a v poslednych 2 minutach zastrelil 5 ludi a potom aj seba ... hem hem ..."

[velký smích]

201383

28.9.2009 15:44

RE: Jedna dobra rada

Jayko 89.?.?.?

Reakce na 201229

Cetli jste, nostradama? Ac tomu nechci verit, moc se ty predpovedi plni. [pláč]

201267

28.9.2009 8:31

Díky, pane Stworo

Jiří Durhák 83.?.?.?

Dobrý den,

můj komentář není k tomuto článku, ale ke Zvědavci obecně. Chci Vám, vážený pane Stworo, ze srdce poděkovat za to, co s nemalým rizikem (jak se jasně ukazuje v poslední době) a za obtížných okolností pro nás pro všechny děláte. Chci, abyste věděl, že je mnoho lidí, kterří si vaší práce skutečně cení a vás osobně si váží a obdivují vás.

201231

28.9.2009 9:01

RE: Díky, pane Stworo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 201231

Díky, pane Stworo.
[cool]
Pane Jiří Durhák jsem stejneho nazoru jako Vy.

201233

28.9.2009 12:18

RE: Díky, pane Stworo

tenZulice 90.?.?.?

Reakce na 201231

Také se připojuji k díkům.
Nebýt Vaší odvahy překládat a vydávat
zahraniční články, zprávy, jež jsou tzv.
od pramene, neměl bych možnost nakouknout
do jiného pohledu na události, jež se dějí
ve světě.
Máte mou hlubokou úctu a poklonu, PANE.

201247

28.9.2009 14:10

RE: Díky, pane Stworo

kingpin 88.?.?.?

Reakce na 201231

Taky dekuju, v dnesni desinformacni kampani nasich tzv. "medii" dekuji za tyto stranky, kde clovek najde obsah ktery aspon trochu informuje o tom co se kolem nas opravdu deje.

201263

28.9.2009 9:27

a vyděšené ovce volí Merkelovou

Saša 74.?.?.?

Čtenáře z Amerického kontinentu bych chtěl upozornit na HBO TV pořad „Real Time with Bill Mahr“. Jeho minulý populární a politicky nekorektní pořad byl pod nátlakem zrušen. Reklamní stránky a ukázka jeho politického humoru na Bill Mahr.

Cash-strapped Britons are selling kidneys to pay mortgages and clear debts (Zadlužení Britové se pokouší prodat ledviny)

V novinách se střídají články jak je krize na ústupu a jak se prohlubuje a vyděšené ovce volí Merkelovou

Vložený obrázek

201235

28.9.2009 12:53

Age of Anxiety

kontra-kastrol 85.?.?.?

Ano, rozmanité manipulace umožňují utajit skutečnost, že životní úroveň klesá.
A lidem to vůbec nedochází. Nedochází jim, že pracují mnohem déle než kdykoliv dřív, pokud jsou schopní a zaměstnaní, že musí za prací aktivně cestovat, že chodí do zaměstnání oba - muž i žena a to ještě v době ohromného technologického pokroku, navíc žijíce v nejbohatší části světa A PŘESTO musí být řadu let života internováni v nejrůznějších zařízeních (jesle, školky, internáty, koleje, LDN, domovy důchodců), PŘESTO mají potíž získat jakékoli bydlení (musí se zadlužit na několik desetiletí dopředu), PŘESTO žijí v neustálém existenčním stresu (ve Spojených státech má prý 35% lidí menší úspory než jeden měsíční plat) A často uvažují, zda by byli schopni zajistit byť jediného potomka. Tomu říkám Věk úzkosti. A nestěžovat si - musíte si věřit, být samostatní a asertivní!

A v USA to brzy bude vypadat jako v Rusku (budou tam mít krásné hlavní město, ve kterém se budou točit všechny reportáže ČT, ale když vyjedete mimo něj, silnice budou končit v blátě a bídě - na nohách staré boty, na stole nic a na zdi pověšená vlajka s hvězdami a pruhy).

201255

29.9.2009 0:00

RE: Age of Anxiety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 201255

Lidé zblblí konzumismem a multi-kulti oceňují dokonce i vietnamskou invazi, protože "jsou pracovití" a když u nich utrácejí své vydřené groše, mile se na ně kření. Nějaké to nelegální pozadí jejich zisků nepadá na váhu.
Tak za chvíli tu budou mít v rámci globalizace Asii se vším všudy.
Politický vývoj se dobře projevil i na příkladu miláčka starších dam v popřevratovém období, kudrnatého a buclatého Vladimíra Dlouhého, který konečně došel k cíli na trase od Prognosťáku až k novým světovládcům...

201300

29.9.2009 5:09

RE: Age of Anxiety

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 201300

>Politický vývoj se dobře projevil i na příkladu miláčka starších dam v popřevratovém období, kudrnatého a buclatého Vladimíra Dlouhého, který konečně došel k cíli....
---------------------------
Kdo je Vladimír Dlouhý? Zaprodanec a zrádce vlasti a nebo jenom shoda jmen? Na seznamu nohsledů a bezpáteřních agentů NWO figuruje stejné jméno.

Sjeď si téměř na spodek stránky, kde najdeš šuplík "Trilateral Commission" (šestý řádek odspodu). Dej si ne něj ukazovátko myši a naběhne ti tabulka se jmény členů. Všimni si devátý exemplář se shora. A teď už jenom zjistit, pro koho Vladimír Dlouhý ve skutečnosti pracuje?

201312

28.9.2009 18:08

Konec Ameriky...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Atraktivní a inteligentní spisovatelka Naomi Wolf


Vložený obrázek
,
nazývající sama sebe "malá židovka z New Yorku", napsala mimo několika dalších knih i politické pojednání o dnešní situaci v Americe. Tuhle knihu nazvala "The End of America: Letter of Warning to a Young Patriot" (Konec Ameriky - varovný vzkaz mladému vlastenci). V uvedené knize Naomi Wolf porovnává dnešní politický i ekonomický vývoj v Americe k situaci v předválečném Německu. Pravdivě odhaluje příznaky nastávajícího fašismu a poukazuje na formující se totalitární režim v Americe. Kdo z vás umí anglicky, klikněte si na obrázek, kde je videozáznam z její přednášky (47 minut). Velice nápadně a výstižně zapadá do témtu článku Paula Craig Robertse: "Prolhaní ekonomové", který nám zde obětavě přeložil pan Richard Král.

201275

28.9.2009 21:03

RE: Konec Ameriky...

sxg 84.?.?.?

Reakce na 201275

Koniec Ameriky v CZ:
http://www.mustwatch.cz/film/the-end-of-america/
Martial law Pittsburgh:
http://tvina.sk/index.php?program=4&video=1065
Na youtube pridané pred pár hodinami.

201284

28.9.2009 23:19

RE: Konec Ameriky...

amp 85.?.?.?

Reakce na 201284

Doplnim odkazy na recnicke vystupenia Nigela Faragea, predsedu United Kingdom Independe Party - jeden z mala slobodnych hlasov v europskom parlamente
http://reformy.shoptet.cz/nigel-farage/

201297

29.9.2009 4:14

RE: Konec Ameriky...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 201284

Cením si takové spolupráce, sxq a díky za doplnění. A také za záslužnou práci s titulky. Takhle se to stalo přístupnější více lidem. Ten druhý odkaz z demonstrace ve městě Pittsburgh jsem viděl v této, poněkud výstižnější verzi. Máš ho tam rovněž vpravo dole. Mně to poslal poštou jeden ze zdejších čtenářů.

P.S. Uvědomuji si, že by se osobní pocity neměly zatahovat do veřejných diskuzí, ale svěřím se s tím. Při sledování videopřednášky Naomi Wolfové (mále židovky z New Yorku - jak sama sebe nazývá), tak si z nějakého záhadného důvodu pokaždé vzpomenu na tu naši - malou židovku z Prahy - Věru Tydlitátovou. Asi to bude ten jejich společný boj o spravedlnější společnost? Boj o lidská práva a svobodu slova. Obě ženy vedou houževnatý boj, ale bohužel, každá z nich na jiném břehu řeky. Není už načase se konečně sjednotit? Jsme přece všichni na stejné, pomalu se potápějící lodi. Naomi Wolfová si tohle uvědomuje a za to, co dělá, za to si jí nesmírně vážím.

201310

29.9.2009 4:53

Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.

kozoroh 59.?.?.?

Svet se pozvolna a jiste rozdeluje na chude a nesmirne bohate, cimz dochazi k situaci,ne na revoluci,jak ve Francii a Mexiku a nebo v Rusku,ale na globalni revoluci, kde bude,bud oni a nebo my.Tato starost,bude uz starosti nastupujici generace ,ktera,az se probudi z dragovych snu, nam "podekuje", za to, jak jsme jim zaridili jejich zivot.Je pozoruhodne,jak mnozi pisi,zmenit svet a pritom nejsme schopni zmenit nase politiky,nasi vladu, pro nekoho je nemozne dostat lokalni autority na opravu cesty. Nejbolestnejsi je,ze mi maly narod,ktery,vzdycky,byl v pocetni presile porazen,okupovan vykradan,tak,nasi politici se pridavaji k tem co okupuji a otrocky se uplatnuji jmenem vlastniho naroda,k tem,jez po celem svete delaji politickou kriminalitu,na vykradani jinych, slabych narodu a my jim v tom pomahame,to je nejvetsi zlocin,to je upadek moralky,ktery vede k tomu ,co dnes ve svete mame.Obrazem sveta dnes, kdysi hrde nazyvana Velka Britanie se ,jaksi scvrkla a Britove,kdysi bez zajmu,jak Britanie kolonisuje jine zeme ,nakonec, konci v novosvetovem otroctvi,ktere, pomohli jejich politici a "city of London" budovat na ukor druhych, jejiz bolestne volani nebylo v Britanii slyset a dnes?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1216465/Cash-strapped-Britons-selling-kidneys-pay-mortgages-clear-debts.html#
To nebudou jen kamery a ztraty obcanskych prav,nebo Magna Karta, Bill of Rights, to bude veskera ztrata svobody a naprosteho soukromi, jez politici s jinymi politiky budou dle prikladu Britanie prosazovat jinde,celosvetove,coz nasi cesti politici zcela jiste uvitaji, jako ten britsky "vyprodej lidskych drupek-vnitrnosti" pro ty bohatsi.Jak, se zda karta se obratila, a je jen na nas zacit od vnitrnich malych problemu,zmenit kurs korupcnich politiku k sluzbam verejnosti, kdyby ne,tak je nechat podepsat prohlaseni dobrovolnych darcu lidskych organu, v pripade,ze nebudou poskozene,kdyz je lidi umlati za to ,co delaji jim.Proc by samy neprispeli do toho,co organisuji pro nas,ty male a prehlizene, ten dav,mlcet a drzet krok.V nekterych zemich si vlady a politici,sami sobe odsouhlasili beztrestnost za sve omyli v rizeni statu, tedy, do budoucnosti se sami dopredu amnestuji,od odpovednosti,za niz berou sve vysoke platy a pro neznalost verejnosti korupcni poplatky,coz muzem cist kazdy den ze svetoveho tisku.Jak muze,jedna osoba, prikladne Madoff zproneverit desitky bilionu dolaru je jen dukazem,kde jsme my a kde ONI!
Kdyz, postizeny v peti letech soudnich procesu nakonec vysoudi castku odskodneni za uraz a jeho pravnik stoji vic,nez co obdrzi,tak takova situace zaslouzi se pri nejmensim zamyslet, jaka je nase zivotni sance a jaka je budoucnost nasich deti, v takto pravnicky usporadanem state?
Prakticky 300 nejbohatsich rodin ovladaji vic jak 75% veskereho prirodniho bohatstvi,dnesni svet uz ma trilionare a ti bohatnou uz jenom sami o sobe,zcela automaticky,takze,za dalsich sto let bude jeden jediny,nejbotasi, panem sveta a ten nam zavede system potravinovych listku na vodu a trochu jidla, sluhu na provedeni techto planu, najde nepocitane.

201311

29.9.2009 11:04

RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.

tenZulice 90.?.?.?

Reakce na 201311

Já i Vy všichni VÍME, chtěli bychom...
A NIC...

Co takhle 17. listopad ?

Najdeme alespoň trochu odvahy ?
Každý ve svém městě, městečku, vesničce ?
Nebo si sedneme opět ve své oblíbené hospůdce
na tlachání u pivečka ?

Projevíme alespoň Občanskou neposlušnost ?

201331

30.9.2009 4:53

RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.

Orbital sazkar.net 189.?.?.?

Reakce na 201331

takhle uz to dnes nepujde
zacnete od sebe a individualne
prvni krok je prestat hrat ty hry kolem - prestat pracovat pro ne, prestat platit dane, odejit do sede zony

divili byste se, kolik takovych lidi je - zatim vesmes egoistu bez nejakych sirsich ambici

cesta je nejdriv nasytit sebe, to je asi pro lidi prirozeny, a potom sytit dalsi

tak tu prestante kunkat a zacnete se o sebe poradne starat, revoluce ve stylu 17.11. nefunguje - pokud prijde dalsi takova, opet se nic nezmeni. hezky den
Orbital

201370

30.9.2009 8:31

RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.

HHBB 88.?.?.?

Reakce na 201370

>prvni krok je prestat hrat ty hry kolem
[cool]
obecně se to dá říct o jakékoliv hře, kde nemám šanci vidět a kecat do pravidel

201374

29.9.2009 14:11

RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.

kontra-kastrol 85.?.?.?

Reakce na 201311

Nejlépe slouží, kdo neví, že slouží

201343

29.9.2009 11:10

kolaps USA

Ben Gurion 88.?.?.?

No jednou veci jsem si jisty, az totalne zkolabuji USA a jejich neekonomika,(coz se da ocekevat behem 2 let) tak si myslim , ze se celkove prehodnoti pohled na Hitlera a jeho postoj k zidum.

201332

30.9.2009 12:59

RE: kolaps USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 201332

s potesenim zjistuji, ze nejsem jediny, kdo si to mysli.Uz jsem se bal, ze nejsem normalni.

201384

29.9.2009 11:57

PCR se mýlí v jediném

pje 195.?.?.?

Část Američanů již pracovat zapomněla (stroje z lidí učinit lze, naopak je to horší), část si zvykla na pohodlnější způsob obživy, kterému také říká "práce" a část pracovat nikdy neuměla. Není divu, kdo a čím přispívá do databáze US Patent Office a jaké je složená výzkumných týmů...

201335

29.9.2009 12:17

mmmm

6205 78.?.?.?

Chlapci neprehanajte to s tymi fantasmagorickymi konspiracnymi teoriami.. Vsetkeho vela skodi, aj tych vasich katastrofickych scenarov. Pokial ide o USA, v najhorsom pripade ich caka obcianska vojna, ale to sa nas netyka.

201336

29.9.2009 14:10

toto nie je o amerike

kri 213.?.?.?

toto je o svete kam sa rozsirila tato rakovina pod menom export americkej demokracie. ale aj to je iba zastierka. hlavneho vinnika je mozne hladat v chicagskej ekonomickej skole (neo-liberalizmus). jej hlavnym predstavitelom bol milton friedman. na tuto problematiku okrem vyssie spomenutej wolfovej poukazuje aj mnoho inych autorov. mozem spomenut napr.:

Noreena Hertzová
http://cs.wikipedia.org/wiki/Noreena_Hertzová
a jej knihy:
Plíživý převrat: Globální Kapitalismus a smrt demokracie
IOU: Hrozba dluhu a proč ho musíme odmítnout

Naomi Klein a jej The Shock Doctrine

ale absolutnou peckou je kniha z roku 1980! od autorov Lyndon H. LaRouche; David P. Goldman s nazvom The Ugly Truth About Milton Friedman. je volne k stiahnutiu na nasledovnej adrese (anglicky):

http://www.archive.org/details/TheUglyTruthAboutMiltonFriedman

na obalke (zadna strana) tejto knihy je otazka:

"Je Milton Friedman fašista?"

kniha je plna kladnych odpovedi na tuto otazku.

"Chcete dôkaz o tom, že Milton Friedman je fašista? To je ľahké. Citujte ho!"

Arthur Laffer.

201342

Příspěvků: 51

28.09. 05:50 kozoroh  A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
29.09. 15:36 Ursus  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
30.09. 14:01 jirka86.europe  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
30.09. 21:42 Oracle  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
30.09. 22:30 serpico  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
30.09. 23:17 HHBB  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
04.10. 23:42  RE: A, proc by nelhali, svym lidem a celemu svetu, oni nic neriskuji,ze ano?
28.09. 06:11 Satanist  Jedna dobra rada
28.09. 11:40 amp  RE: Jedna dobra rada
28.09. 12:08  RE: Jedna dobra rada
29.09. 19:00  RE: Jedna dobra rada
29.09. 22:56 Mirda  RE: Jedna dobra rada
28.09. 12:31 elerik  RE: Jedna dobra rada
28.09. 13:18  RE: Jedna dobra rada
29.09. 16:27 Filla  RE: Jedna dobra rada
28.09. 14:04 tenZulice  RE: Jedna dobra rada
28.09. 16:50 elerik  RE: Jedna dobra rada
28.09. 19:29 HHBB  RE: Jedna dobra rada
28.09. 21:04 elerik  RE: Jedna dobra rada
28.09. 22:10 tenZulice  RE: Jedna dobra rada
28.09. 22:10 HHBB  RE: Jedna dobra rada
28.09. 23:26 elerik  RE: Jedna dobra rada
29.09. 00:44 in-ocean  RE: Jedna dobra rada
29.09. 00:38 in-ocean  RE: Jedna dobra rada
29.09. 09:26 elerik  RE: Jedna dobra rada
29.09. 14:55 jansmith1984  RE: Jedna dobra rada
28.09. 20:43 Satanist  RE: Jedna dobra rada
30.09. 12:19 MedWet  RE: Jedna dobra rada
28.09. 15:44 Jayko  RE: Jedna dobra rada
28.09. 08:31 Jiří Durhák  Díky, pane Stworo
28.09. 09:01  RE: Díky, pane Stworo
28.09. 12:18 tenZulice  RE: Díky, pane Stworo
28.09. 14:10 kingpin  RE: Díky, pane Stworo
28.09. 09:27 Saša  a vyděšené ovce volí Merkelovou
28.09. 12:53 kontra-kastrol  Age of Anxiety
29.09. 00:00  RE: Age of Anxiety
29.09. 05:09 Mirda  RE: Age of Anxiety
28.09. 18:08 Mirda  Konec Ameriky...
28.09. 21:03 sxg  RE: Konec Ameriky...
28.09. 23:19 amp  RE: Konec Ameriky...
29.09. 04:14 Mirda  RE: Konec Ameriky...
29.09. 04:53 kozoroh  Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.
29.09. 11:04 tenZulice  RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.
30.09. 04:53 Orbital sazkar.net  RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.
30.09. 08:31 HHBB  RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.
29.09. 14:11 kontra-kastrol  RE: Vitejte do noveho tisicileti s temnym stredovekem, s novymi otrokari.
29.09. 11:10 Ben Gurion  kolaps USA
30.09. 12:59  RE: kolaps USA
29.09. 11:57 pje  PCR se mýlí v jediném
29.09. 12:17 6205  mmmm
29.09. 14:10 kri  toto nie je o amerike

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 833