Diskuze k článku

Nastupující japonská vláda hrozí roztržkou s USA

Příspěvků 34

18.9.2009 6:36

Kniha o ktere jsem si myslel,ze se tak nemuze stat,jak je napsana.

kozoroh 61.?.?.?

Politici a svet politiku, je pro normalniho smrtelnika jinym svetem, americky kongres uz pred dlouhym casem mluvil,ze pristi valka bude s Cinou, ackoliv by mohla byt zbytecna ,dluhy USA by udelaly ten samy efekt zkazy, Australska vlada se projevila s obavou o stalem silicim vlivu USA v Pacifiku, tedy dost realne zkutecnosti,ze ano, ale moc se nemluvilo o Japonsku.V roce 1991 vysla kniha "The coming war with Japan ,jez se stala v Japonsku nejprodavanejsi knihou, knihu napsal pan a pani, doufam ,tak,podle jmena, George Friedman a Meredith Lebard v New York nakladatelstvi ISBN 0-312-07677-5 v USA.
Adresa St.Martin`s Press, 117 Fifth Avenue New York,N.Y.10010.
Kniha ukazuje z hospodarskeho hlediska, ze moznost takove valky je zcela realna myslenka a dalo by se rici,svym zpusobem ,nevyhnutelna, na knihu ,uz jsem zapomel, ale , dnes jsem si uvedomil,ze to nemusi byt politicko-hospodarska fantasie, ale strucny a realny pohled na svet o nejake to desetileti dopredu. Z ciste psychickeho nahledu,ze Japonsko prohralo valku a ze Japonsko uvrzenym embargem na pohonne hmoty se takto drastickym zpusobem dostalo do valecneho konfliktu, stale ma svuj vliv v mysleni Japoncu.Konec,koncu i tady je USA rovnez zadluzeno a japonskou technologii zna cely svet a tim i jejich trzni silu v celem svete, tak,tedy, dat Cinu s Japonskem dohromady, Cina lidsky potencial, Japonsko velmi dobrou technologii a co by nasledovalo,"kdyz, jiz takto v tomto, jeste ne,partnerstvi, uz ted mame po celem svete jejich vyrobky vseho druhu."Takze,pujdu tu knihu asi cist znova, mozna dnes bude vice zajimavejsi,nez byla " vcera"
-------
"Tight logic, superb research,clear writing , Friedman& LeBard don`t bask in the wormth side of the cold war, they look ahead to the chilling possibilities that can follow...Lt.General Anthony Lukeman, Executive Direktor, Marine Corps Association.

Zvedavec ,je predevsim samovzdelavacim prostrednikem vsech ,jez maji o svetove deni zajem.

200632

18.9.2009 9:29

Ekonomické důsledky roztržky

Honzajs jan (tečka) dvorak (zavináč) pro-investory (tečka) cz 62.?.?.?

Ta roztržka může mít i vážné ekonomické důsledky na globální úrovni. Pracuji na celkové analýze aktuální situace, toto je jeden z bodů. o kterých se zmiňuji.

200650

19.9.2009 1:30

RE: Ekonomické důsledky roztržky

Rogy 86.?.?.?

Reakce na 200650

a, vidim tady Honzajse, tak zdravim Rogy

200726

20.9.2009 22:05

RE: Ekonomické důsledky roztržky

lululu 217.?.?.?

Reakce na 200650

na slovo globální uz jsem stejne jako polovina populace alergická. Hned je možné identiikovat, kdo to píše.>Ta roztržka může mít i vážné ekonomické důsledky na

200836

18.9.2009 12:32

sešup

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Změna ve vedení Japonska zřejmě odstartovala velký sešup programu, který měli naši vládci připravený pro své pracující otroky.
Nitky vedení totiž nekončí u mocných na této planetě - a "nahoře" je už asi vše hotovo pro nástup programu, který pro lidstvo připravila Příroda.

Procesy sebeorganizace v prostoru postupují stále stejně, na "malou kuličku" se nabaluje materiál až k hranici soudržnosti tohoto materiálu. Po dosažení dobově dostupné úrovně soudržnosti moci se tato rozpadá zevnitř, rozpadem původního jádra - pro nás jím byl "program vládnutí skrze křesťanství a jeho pozdější varianty. Místo odpustků politická loajalita, prachy či kulka dokončí detaily.
Společenský systém se zřejmě začne narovnávat - uvidíme, jak rychle to půjde. Fakta o "radaru" se dozvíme až později, radar je nejspíš zástupný název pro užití frekvenčních technologií k ovládání lidských emocí a myšlení lidí.
A že byla situace už nazrálá, tak si nikdo ten mobil vypnout na noc nedovolil.
Kdo jste si všimli, že Fišer datoval oznámení o radaru s přesností na "minuty" ?? - v 0:21 se to prý dozvěděl. A pokud telefon trval cca 10 min, je pravděpodobné, že i tyto časové údaje mají svůj přenesený význam, jinak vnímaný těmi, kdo hospodaří s "kapříky" a jiným zástupným materiálem...
..zdá se, že opak toho, co pro nás bylo velmi dlouho chystáno, by mohl přijít i dřív než v ohlašovaném datu roku 2012.

...není nad konspirační tero/ryje, že?

200667

18.9.2009 13:30

RE: sešup

udo udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 200667

Netreba to myslím preháňať. Všetko podľa možnosti s mierou. Miera je kľúčové slovo. Boh je Miera. Každý mame svoju a otázka znie, ako je zladená s Nadmiernou reálnosťou - či sa s ňou úprimne snaží kooperovať, alebo sa slobodne rozhodne proti s celou váhou(mierou)zodpovednosti, ktorú si svojim slobodným rozhodnutím berie na seba. Sloboda rozhodnutia je priamoumerná miere zodpovednosti.

Celý Ich systém je založený na zneužití miery. Vždy sa zavedie do extrémov a tie sú potom postavené proti sebe. Aj priestor a čas. Tiež jedno a to isté. Len iné pomenovanie miery. Objektívne samostatne neexistujú. Sú to iba vzájomné pomery nejakých zvolených procesov. Celá neutíchajúca propagacia teórie veľkého tresku s obrovským dopadom na základné principy spoločenského podvedomia a následným vytvorením mocného stereotypu projektovanej apokalypsy ..

Aj hmota a energia je jedno a to isté, pričom informáciu skryli pre seba. Sú to nebezpeční sebeckí blázni ..

200673

20.9.2009 20:31

RE: sešup

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200673

Udo, s tou mírou (poměrem mezi něčím) máš pravdu, ale nepleť si hmotu a energii. kdyby to bylo "to isté", tak by pro ten rozdíl nemuselo existovat jiné slovo. Ale to je na delší vyprávěnku.
A nediv se že každá, nějak nastavená rovnováha nakonec vede k nerovnováze, třeba i extrémní. Přeci proto, aby se pak mohla nastavit rovnováha jiná, lepší, ne?
A ta se už nastavuje - jen to zatím není tak moc vidět.Posilováním negativního vývoje svými větami ten lepší vývoj jen oddaluješ, víš o tom?

Extrémem k velkému třesku - kdy se všechno vlastně stalo témř najednou - je druhým extrémem vývoj, kdy se to nehmotné NIC muselo pomaloučku naučit pomocí chyb (i chyba je extrémem - ke klidné předchozí funkci) jak z ničeho pomocí pohybu + opakovaného pohybu vytvořit větší a větší hustoty a z nich struktury, které později samy opravovaly své chyby - rostla jejich rozhodovací schopnost = inteligence.
Asi si zopakuješ ročník,,,udo....

200832

21.9.2009 15:42

RE: sešup

udo udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 200832

Si úplne prevrátil moje výroky. Možno si to iba zle pochopil ..
Tak schválne Janko [smích], vysvetli mi prosím ten rozdiel. Rád sa nechám poučiť. Prosím ale nie argumentami typu "tak by pro ten rozdíl nemuselo existovat jiné slovo" [smích][smích] Čo podla Teba znamená rovnica E=m.c2 (Možno poznáš ..[smích]) Dve premenné sa rovnajú, pričom jedna je násobená konštantou? Čo ty na to ako fyzik-matematik? A to s mnohými Einsteinovými výrokmi minimálne nesuhlasím. Majú katastrofický dopad na mnohé iné odbory a rozmýšľanie ľudí všeobecne. Ako celá tzv. relatívizácia.Bola to drsná zakázka. Táto rovnica špeciálne ale má niečo do seba. Presne ako hovoríš, mohli by sme sa o tom baviť dlhšie ..

Ďalšia vec je, že si myslím pletieš rovnováhu s mierou. Vybavuje sa Ti pri tom nesprávny obraz. Zdá sa mi, že máš v tom trochu chaos.

Žiaden negatívny vývoj neposilňujem. Bez upozornenia na problémy nemožno korigovať, riadiť. V tom si znova prevrátil moje tvrdenia, aj z iných príspevkov, naopak.

Ďalej .. čo si prosím ťa predstavuješ pod "NIC". Pevne verím, že nie to, čo sa chápe ako vákuum ..

A tá posledná veta je myslím Záverečná: "pomocou pohybu z ničoho vytvoriť niečo a následne to samo sebou zinteligentie". Radšej ju ani nekomentujem ..Buď v tom máš strašný hokej, alebo mne niečo vážne ušlo a žijem vo veľkom omyle. Prosím pouč ma majster Janko [smích]

200879

21.9.2009 21:46

RE: sešup

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200879

udo, ta Bertíkova rovnice vypovídá v jazyce, který sice slouží k popisu okolního prostoru, ale to neznamená, že je ten jazyk nejvhodnější.
Vím, že pro mnohé ze čtenářů jsou moje věty nesrozumitelné, používám jiné asociace mezi slovy, ke kterým máte vy zas jiné, příliš ovlivněné matematikou a vlastně i náboženstvím - to je ale uloženo v podvědomí.
Samozřejmě že žijete v omylu, obdobném tomu, který opravil Kopernik. On ve vztahu člověka k prostoru vnějšímu - já mám nástroje k opravám prostoru vnitřního, k opravám našeho myšlení, řazení asociací ke slovům.
Ale vše se všichni včas dozvíme. i to, že máme víc rozhodovacích (mozkových) soustav než tu v lebce.
Dám ti dvě věty, kterým můžeš přijít na chuť:
1. "NIC" je jediná soustava, která musela existovat, když ještě nebyl svět ani vesmír, prostor nebo čas...
2. Jakmile uznáš, že veškeré přesnější nástroje byly nutně vyrobené nástroji méně přesnými - pochopíš, proč i inteligence je jen vrcholem základního rozhodování mezi "ano/ne".....a možná přijdeš i na to,jak si příroda (v době, kdy ještě přírodou ani zdaleka ještě nebyla) poradila s tím růstem přesnosti - ale i obecně - růstem schopností.

200902

22.9.2009 0:12

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200879

http://www.guardian.co.uk/world/1999/nov/11/roryca...

200907

22.9.2009 1:55

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200907

..to nevadí, kdo s čím přišel, podstatné je, jestli přišel ve správný čas s vhodnou interpretací. Já taky svoje příspěvky jen opisuju z prostoru. A občas je testuju selským rozumem, jiný nemám.

200911

22.9.2009 11:01

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

udo udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 200911

Dobre, skúsim to vysvetliť inak .. Svetlo sú častice, alebo vlny? Keď hodíš kameň do vody, vzniknú vlny. Skús oddeliť ten kameň od tých vĺn. Pred tým, než odpovieš, sa prosím ale naozaj nad tým zamysli ..

"řazení asociací ke slovům"- ano, to tiež vnímam ako jeden z hlavných problemov. Aby sa dalo efektívne kooperovať, treba ako prvé (okrem iného)interdisciplinárny pojmový aparát, aby nevznikali nedorozumenia pri vzniku obrazov pri kódovom(slovnom) popise. Momentálne to ide ale žial presne opačným smerom - ZÁMER? To je veľmi podstatná otázka .. špecializácia áno, ale s jednotným terminologickým aparátom. Potom môžeme ísť ďalej. Také aparáty existujú (obrazne aby fyzik rozumel lyrika [smích])

K tým tvojím dvom vetám:
To sme pri koreni .. Podľa čoho usudzuješ, že musí byť začiatok a koniec? K tomu si prišiel sám, alebo ťa to nikde niekto učil. Bol si ty, alebo ten niekto, za hranicou toho, čo nazývaš systém vesmír? Alebo iba slepo veríš posledných pár desaťročí oficiálne tvrdo propagovanej Big bang teórii. Medzi fyzikmi nájdeš hodne ľudí, ktorí s týmto pohľadom principiálne nesúhlasia. Už základný predpoklad existencie štvorky matéria, energia, čas a priestor je podľa mňa zlý. To vedie do súčasnej slepej uličky. Je to matéria, informácia a miera. Matéria sa zobrazuje cez mieru informácie.

Otázočka:
Čo chápeš pod pojmom "náboženstvo". Má to azda nejakú spojitosť s Bohom? Ja tento pojem chápem ako prostriedok riadenia spoločnosti v rámci ideologického ateizmu. Niet tam Boha. Netvrdím ale, že Boh nie je.

200932

22.9.2009 18:33

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 200932

Čo chápeš pod pojmom "náboženstvo". Má to azda nejakú spojitosť s Bohom? Ja tento pojem chápem ako prostriedok riadenia spoločnosti v rámci ideologického ateizmu. Niet tam Boha. Netvrdím ale, že Boh nie je.

Absolútni súhlas, je bláznivé hľadať Boha v náboženstve.

200957

22.9.2009 21:07

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200932

díky za inspirativní odpověď, vezmu to po odstavcích.
1. Kámen netřeba od vody oddělovat, on oddělený je. Je třeba vnímat jejich kooperaci(spolupráci, kontakt) = vznik vlnění. Kdo vlní a proč zrovna on, jde o velikost hustoty a kvalitu vnitřní struktury, jde o vnesení zcela jiné soustavy (kámen) do zavedeného prostředí (voda). A tato událost vytvořila pomocí času stavy s větší a menší "účastí kamene" - do doby, kdy jeho účinek (pevnější strukturu) pohltila velikost prostředí (množství vody).
A to se děje, vstup chaosu vytvoří ve společnosti nový nebo obměněný způsob distribuce informací, který se postupně začlení (naváže nebo přemění) na původní stav.

2. je třeba naučit se definovat pojmy v různých vrstvách, stejné slovo znát v "různých jazycích".

3. začátek i konec je běžnou skutečností, jen ještě mnozí neví, kde začíná úloha člověka a proč je vývoj nastavený tak, aby jeho úloha neskončila. Třesk je jen polovinou možností, jak lze formovat další vesmíry, druhou polovinu - tu, která byla i na počátku vývoje vesmíru - je proces učení, zcela běžný a funkční kdysi i dnes. Jen si lidé zatím neuvědomují, že i samotné prvky se kdysi musely naučit svým vlastnostem.
A to je to, co jsem si prožil, proto vím, co ve skutečnosti vyjadřuje pouhé písmeno "H". To věděli i ti, kdo vymýšleli program pro tuto sluneční soustavu, tedy pro náš vývoj, včetně genetických modelací a modelací fyzického prostředí.
Ale obávám se, že toto je pro tebe zatím nestravitelné, proto nebudu popisovat podrobnosti.
Ano, jde o jednotný slovník. kde významy pojmů zcela přesně vymezí směr funkce slov. Vytvořením příběhu, který z podstaty pojmů, ze kterých je vytvořený, nelze napadnout.
nelze totiž napadnout např výrok, že židle není židle. Víme-li, co charakterizuje pojem "židle" lze přejít k dalšímu pojmu.
proto nás čeká jen úkol naučit se definovat každé slovo jinými slovy tak, aby i blb věděl, co toto slovo znamená ve svém většinovém významu.
Máš pravdu, že klíčem je vztah mezi informací a mírou její kvality - většinou chápané jako hmotnost či viditelnost. A právě řízení vztahů mezi viditelností a hmotností informace určuje kvalitu nás samých - do jaké míry jsme schopni rozšířit své receptory pro vnímání jiných "vztahových struktur v prostoru - tedy jiným slovem "dimenzí".
Věta: Matéria sa zobrazuje cez mieru informácie.....je téměř dokonalá, chybí jí jen nástroj, kterým lze tuto dokonalost dosáhnout - člověk, jeho 97 nevyužitých "bran poznání".

4. Boha si člověk vždy strčil tam, kam v té době nestačil s rozumem. Proto minulé paradigma vycházelo z EXISTENCE ČASU A PROSTORU - zatím co nové paradigma vychází z "pohybu" a "směru", z těchto dvou vlastností + účasti vědomí člověka lze vytvořit "dočasně bezchybný" systém vztahů, které boha nepotřebují. Ale on sá...Automaticky kráceno

200965

22.9.2009 21:08

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200965

Ale on sám je posunutý do role mudrce, který vymyslel Pohyb a Směr. pouze o tento krůček je moje poznání lepší, nic víc. Ale po pochopení lze očekávat kompletní změnu našeho vztahu k "živosti" - a tím i nastoupení do období, popisovanéoho jako "Zlatý věk".že místo zlatého bude stříbrný, to už je jen drobný detail, který souvisí s příslovím o "mlčeti zlato - mluviti stříbro". Pouze komunikace umožní zlepšování vztahů ve společnosti, utajování bylo doménou doby, která končí.

200966

25.9.2009 14:15

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

udo udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 200966

1. Na to som nemieril .. Skúsim ešte ináč. Energia je len zmena formy hmoty. Je to atribút zodpovedný za momentálny stav. Úplne jednoducho: tekutému stavu (vode) pridáš energiu = plyn(para), odoberieš = tuhé(ľad). Podobne to funguje aj na molekulárnej, atomárnej a subatomárnej úrovni, ak chápeš, čo myslím. Tie dve veci nie je možné oddeliť. Ako si predstavuješ čistú energiu bez hmoty? Skús to prosím vysvetliť. By ma to fakt zaujímalo.

.. Vzťah chaosu a poriadku je ďalšia veľmi komplexná téma. Hádam inokedy ..

2. Základné procesy(algoritmy) sú vo všetkých vrstvách rovnaké. Treba ísť na bázu. Jazyk je ten istý.

3. S tým učením v princípe súhlasím. Ten problém pojmov je v podstate problémom vnímania sveta a následne podľa toho vytvoreného svetonázoru jednotlivca a spoločnosti. Ďalej lexikálneho vyjadrenie (otázka fonetického, alebo priamo obrazného písma, resp. ich hybridov)Tiež je to na hlbšiu debatu.

..predpokladám, že pod hmotnosťou informácie chápeš jej váhu, teda mieru ..

"97 nevyužitých "bran poznání"", alebo akokolvek to nazveš, je
potenciál, ktorí by mal človek(ako Boh na zemi)dosiahnuť. Ako s tým naloží, je vecou morálky, svedomia a jeho kooperácie s najvyššími cieľmi. A to sme už vlastne pri bode

4. "Pohyb a Směr" je len iné pomenovanie pre ciel a spôsob, ako k nemu prísť, čiže skupinu metód, resp. metodológiu. Niekde sa to nazýva aj tzv. plná funkcia riadenia.

S vašimi poslednými vyjadreniami Janko opäť súhlasím.

201067

25.9.2009 20:30

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 201067

...no a tady je ten kámen úrazu.
ad 1. energie bez hmoty je jsou myšlenky. A ty vyplňují ten "prázdný prostor" v podobě potenciálu - který ve tvém a vědeckém slovníku představuje tu energii.Dál už to máme stejně, energie je pohybová síla, kterou vytváří celá příroda. A přírodu lze definovatpodle vrstev/stupňů sebeorganizace. Prvky jsou řízené frekvencemi vědomí. Kdysi dávno, když se formovalo vědomí (vědomí není nic jiného než členitá soustava rozhodovacích procesů) - tak si samotné prvky přivlastňovaly vlastnosti, pro které byla jejich pohybová struktura vhodná. Později se stále víc oddělovaly hustší struktury od řidších. Hmota je jen uzavřená pohybová struktura, kterou lze vědomím zhmotnit anebo nechat "rozpustit".
To, co umí teplota s vodou ve tvém příkladě, to umí vyspělejší entity našeho genomu i s pevnou hmotou. Přeskočí tekutou fázi "rozpouštění struktury" - protože tou je u hmotných předmětů jejich vize, znalost struktury i mechanizmu jejího vzniku. Vodu tak představuje "tečení myšlenek" člověka, který se tuto dovednost naučí.
ad 2. definuj základní algoritmus. Je jím trojúhlelník, protože binarita je v ideálním případě mrtvou rovnováhou. Zatímco mezi třemi prvky vždy vzniká nějaká koalice 2 : 1 , Odtud se datuje i naše DNA, která není dvanáctivláknová, ale která propojuje naše tři "vlákna". Do žebříčku, malovaného vědou je totiž potřeba zahrnout i sílu, která celý žebříček "dat" pootáčí. Tato síla se jmenuje vědomí, ona vytváří rotací čaker" spoje mezi jednotlivými "písmeny žebříku". Nevím, proč by jinak měl být obraz DNA spirálový. Věda opět nevnímá třetí prvek DNA - pohybovou sílu, spojující informace čtyř různých sil.
3. jo, lidština je programovací jazyk téhle sluneční soustavy, navázaný a navazovatelný na další jazyky v galaxii. Ale neptej se jak to vím. Zkrátka jsem to prožil a stále tímto způsobem kontroluji běh událostí. Synchronicity přecházeí postupně v synchrony.
ad 4. Je rozdíl, jestli nejdřív určím cíl a pak prostředky - anebo nejdřív vytvořím nástroje, kterými dosáhnu cíle. Obojí je funkční souběžně, záleží jen na volbě člověka, kterou kombinaci upřednostní.

201081

30.9.2009 1:16

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 201081

ad 1. To,čo tu popisuješ, sa inde vyjadruje ako proces tvorenia, resp. zhmotňovanie myšlienky (informácie-obrazu). Ak vie človek hodne presne abstraktno-logicky definovať obraz , ktorý má, cez slovo-kód a nadeliť ho mierou (konkrétnou usporiadanosťou), tvorí.

Napríklad z vákua, ktoré niektorí nedorozumením považujú za nič, pričom je to len jedna z foriem hmoty, sa môže technológiou na tejto báze vytvoriť objekt. Ako som už napísal, kedysi ľudí s týmito schopnosťami považovali za bohov. Niekedy aj v súčasnosti . Pritom to nie sú žiadni čarodejníci a dá sa to naučiť. Každý má na to potenciál .. Bez vedľajších pomôcok .. Časť tej myšlienky "Na začiatku bolo slovo, to slovo bolo od boha a to slovo bolo boh" má niečo do seba, až na to slovo začiatok. To vidím ako problém.

ad 2. Základných algoritmov je viac. Je to matrica. Keď chceš tak môžeme ju nazvať primárnou.

ad 3. čo chápeš pod "Synchronicity přecházeí postupně v synchrony"?

S tvojím vyjadrením číslo 4. nesúhlasím. Ako vytvoríš prostriedky, keď nemáš cieľ? Či inak: Existuje prostriedok bez cieľa? Najprv cieľ a potom prostriedky. Ale pozor! Účel(cieľ) svätia prostriedky a nie opačne. Asi chápeš ..

Odkiaľ čerpáš informácie? Možno by tam bolo aj čosi zaujímavé pre mňa. Ďakujem.

201368

30.9.2009 13:51

RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 201368

odpověď máš v mailu, zde jen zopakuji, že bez prostředku ti každý cíl zůstane jen vizí. Cíl je mentální projekt, lze jej formovat samotným vědomím, které je tak i prostředkem. Anebo si už předešlá vědomí vytvořila silnější = hmotné prostředky, které střeTem s vizí cíle ten cíl mohou realizovat.
Pro STŘED = E+K

201386

18.9.2009 14:23

RE: sešup

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě martin (tečka) benes (zavináč) atlas (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 200667

Dobry den, Janko,

nahodou jsem po dlouhe dobe mrknul na tento web a rad si po nejakem case Vasi nepritomnosti na osudu, kam jste mne vlastne Vy vasimi prispevky popostrcil, precetl prispevek od Vas. Mejte se hezky, Martin

200678

18.9.2009 14:43

RE: sešup

Magnus Maximus 195.?.?.?

Reakce na 200667

Však vládci se hned nevzdají. Nepůjde to tak jednoduše.

200680

19.9.2009 16:39

RE: sešup

daniela 88.?.?.?

Reakce na 200680

Tak ani od japonského prémiera bych nečekala onen zázrak promněny.I když je možné připustit, že Japonci nejsou židi,velký vliv sionistů bych nepodceňovala ani tam.Jednoduše to rozhodně nepůjde.

200770

19.9.2009 16:52

RE: sešup

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 200680

je to tak, prostě historicky elitní bankéři dříve asi moc nepočítal s nárůstem asijského fenoménu, kdy jak Číňané tak i Japonci pohlížejí na bílou rasu poněkud s despektem(bylo to mnohokrát neveřejně = mimo mediální mainstream) potvzeno, lze očekávat do budoucna nějaký větší konflikt, počínající na finanční/bankovní/ bázi,kdy dojde k narušení zatímního globálního rozdělení světa mezi mocné bankovní klany, protože asiaté to prostě nevzdají, a časem začnou v mnoha oblastech obchodu(výrobky i těžba surovin) dominovat...

200773

19.9.2009 18:17

RE: sešup

udo udo321123zavinac azet bodka sk 89.?.?.?

Reakce na 200773

Možno budu teda naozaj preferovať variantu kompletného prenesenia ťažiska aj s centrálou do Ázie. Typ psychiky by vyhovoval. Prísna hierarchia, minimum individualizmu .. Zahnané do extrému - skromní zombi, bioroboti ako vzor pre vsetkých.. Že by sme stáli pri zrode ďalšej etapy? Dufam, že nie .. Na druhej strane US systém je neudržateľný a je to zlý príklad ..

200778

19.9.2009 21:01

RE: sešup

arid 88.?.?.?

Reakce na 200667

když ste už nakousl ty konspirační teorie, dost často mě vrtá hlavou tato věc : útok takzvaných teroristů na dvojčata byl 11. září. V číselném vyjádření 11. 9. . Není náhodou linka tísňového volání v USSA 911 ? A neuvádí se v USSA datum ve formátu měsíc a pak datum ? Tudíž 9.11. ?

200783

19.9.2009 21:32

RE: sešup

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 200783

Je to tak aride a tuto zvláštní náhodičku už v minulosti rozebíralo mnoho nezávislých zdrojů.


Já k tomu dodám, že Mohammad Atta alias Usáma s fousama musel mít opravdu perfektní smysl pro humor, aby zvolil datum útoku přesně na den s tímto podprahovým číslem. Do toho zařídil, aby v tento den probíhalo antiteroristické cvičení US Air-force a NORAD a piloti nevěděli, která bije. Ještě před tím zavolal izraelským firmám, aby se včas odstěhovaly z dvojčat a jako bonus poradil z pouštního hlavního stanu Larrymu Silverstonovi kabelogramem..[smích], aby si pár týdnů před útoky WTC raději pojistil proti teroristickým útokům. A jako perličku pro zmatení vyšetřovatelů vyhodil nad WTC z letadla svůj pas...[smích]

Usáma s fousama navíc věděl, že WTC plné azbestu čeká v dohledné době velmi finančně náročná rekonstrukce a chtěl Larrymu ušetřit enormní náklady na odstraňování azbestu a navíc mu chtěl jako Ježíšek (nebo Mojžíšek???) z uplatněných pojistek ještě na jeho osobní konto něco málo přidat.

Prostě dobrák k pohledání.....


jansmith[smích]

200785

20.9.2009 3:42

RE: sešup

sxg 91.?.?.?

Reakce na 200785

Ja som to už videl:
Kšeft
http://www.youtube.com/watch?v=BwUVHu8F4_w
Osama Fakery
http://www.youtube.com/watch?v=mQJgc-3ZjV0

200795

19.9.2009 23:04

RE: sešup

serpico 77.?.?.?

Reakce na 200783

no možné je všechno ale já v tom nevidím větší souvislost...

200791

20.9.2009 14:43

RE: sešup

daniela 88.?.?.?

Reakce na 200783

Dobrý postřeh !A protože ani já nevěřím na náhody, mohu si myslet,že se NWO rozhodlo vytvořit jakési protokoly pod číslem 911.V tomto případě bych to pokládala za moudrou věc.Až se bude vládní aparát snažit cosi dohledat,pak stačí jen říci-No jo,to je pod hlavičkou help,tak to bude 911-ka !Dnes se s velkou oblibou žongluje s čísly.

200825

21.9.2009 22:08

RE: sešup

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200825

Danielo, ta shoda číslic sice existuje, má dokonce i hlubší příčinné souvislosti - ale i tyto shody je třeba vztáhnout k tématu a lidem, kteří mají jiné znalosti o funkci číslic - když známe jen vzestupnou řadu jakýchsi symbolů - (tedy vpodstatě axiom vzestupné řady) - těžko si můžeme představit i jiné vztahy mezi významem těch symbolů, navázaným na symetrii a na oktávování zvuku (popř počítačovou obdobu "vyšších harmonických tónů v hudbě" . A teprve za dlouho třeba zjistíme, jak geniálním vynálezem byla "chyba ladění" v existenci Pythagorejského komma.

Vše, čím procházíme, vytvořily entity, které mají společný genom s námi. A my se v tomto období právě dostáváme z dělohy téhle planety. Placentu (v modré barvě moře a oblohy) nám soustavně připravují ti, kdo si tuto etapu vývoje myšlení už odbyli.

200904

21.9.2009 16:28

RE: sešup

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 200783

V duchu rozvíjení kospiračních teorií, co říkáte souvislosti mezi Rasputinem a Putinem? Ruským medvědem a Medvedevem? [smích]

200882

21.9.2009 21:58

RE: sešup

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200882

Antisoptíku, souvislost mezi holinkami a hodinkami také existuje. Vždy ale záleží, zda je zařaditelná do širších souvislostí. A tady holt si musíš vystačit se svým "anti" - ono je obdobu "CvajPutina", když RazPutin žil dřív.

...nemá smysl hluchému vyprávět jak zní varhany, nemá na to "vercajk". Tím se nevytahuju, mám zas průšvihy jinde, třeba v pamatování.

...a o tom, co je vlastně tím "medem věd" (esencí poznatků), o tomu můžeme vést dlouhé plkání. Někdy....

200903

20.9.2009 12:59

Osobne v zmene terajšej japonskej politiky nevidím nič viac ako ten

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

obľúbený slogan "búrka v pohári vody". V psychologii Japoncov je uznávať silnejšieho, ktorý ma porazil a potom mu slúžiť. Od extrému k extrému. Veď pred WW 2. silne, rasisticky podceňovali bielu rasu, ale chvalabohu prehrali. Kto bol v Japonsku vie o fascinácii japonskej mládeže "yenkijskou kultúrou". Tí ľudia dokonca slávia Santa Clausa, i keď im nič nehovorí. Je to made in USA, a preto je to dobré. Verte, nič z toho nebude, Japonsko a USA sú silne previazané ekonimickými, oceľovými lanámi a dnešné Japonsko vďačí za svoju prosperitu USA. Zatiaľ sa nič meniť nebude. A pár protiamerických diplomatických štekaní slúži iba na vydobitie si lepších ekonomických profitov od USA. Nič iné za tým nie je. Apropó, spojenectvo s Čínou je iluzórne, Čínania nikdy nezabudnú na Šanghajský incident /pekné to diplomatické slovo/. Nikdy to Japoncom neodpustia, už len preto, že sa doteraz zaň neospravedlnili. Môžete povedať, že ekonomika je ekonomika. Nie u Číňanov, je to hrdý národ na rozdiel od nás Čechov a Slovákov. Oni neodpúšťajú, oni iba vrátia príkorie aj s úrokmi. Ale ak si myslíte, že je to inak v pokoji píšte. Čas ukáže.

200814

21.9.2009 16:59

HAARP

Ovčan 81.?.?.?

Nějak všem uniká HAARP, Japonská vláda si může dělat co chce, ale jak začne štvát USA, USA udělá bu bu bu, HAARP - přijde pár zemětřesení a Japonská vláda bude zas jak beránek. To je můj názor.

200886

Příspěvků: 34

18.09. 06:36 kozoroh  Kniha o ktere jsem si myslel,ze se tak nemuze stat,jak je napsana.
18.09. 09:29 Honzajs  Ekonomické důsledky roztržky
19.09. 01:30 Rogy  RE: Ekonomické důsledky roztržky
20.09. 22:05 lululu  RE: Ekonomické důsledky roztržky
18.09. 12:32 janko  sešup
18.09. 13:30 udo  RE: sešup
20.09. 20:31 janko  RE: sešup
21.09. 15:42 udo  RE: sešup
21.09. 21:46 janko  RE: sešup
22.09. 00:12  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
22.09. 01:55 janko  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
22.09. 11:01 udo  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
22.09. 18:33 Oracle  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
22.09. 21:07 janko  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
22.09. 21:08 janko  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
25.09. 14:15 udo  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
25.09. 20:30 janko  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
30.09. 01:16  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
30.09. 13:51 janko  RE: vždyť také e=mc2 nebyl jeho nápad ...
18.09. 14:23  RE: sešup
18.09. 14:43 Magnus Maximus  RE: sešup
19.09. 16:39 daniela  RE: sešup
19.09. 16:52 JanaJ  RE: sešup
19.09. 18:17 udo  RE: sešup
19.09. 21:01 arid  RE: sešup
19.09. 21:32 jansmith1984  RE: sešup
20.09. 03:42 sxg  RE: sešup
19.09. 23:04 serpico  RE: sešup
20.09. 14:43 daniela  RE: sešup
21.09. 22:08 janko  RE: sešup
21.09. 16:28 Antiseptik  RE: sešup
21.09. 21:58 janko  RE: sešup
20.09. 12:59 Gibi z Wilsonova  Osobne v zmene terajšej japonskej politiky nevidím nič viac ako ten
21.09. 16:59 Ovčan  HAARP

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 23 čtenářů částkou 3 324 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Cca 300 ilegálních migrantů denně překročí hranice z Turecka do řecké provincie Evros06.12.19 00:02 Řecko 0

Řecká policie zlikvidovala jednu z mnoha nebezpečných skupin, které ve spolupráci s neziskovkami naplňují Řecko migranty05.12.19 23:32 Řecko 0

Turecko se dohodlo s libyjskou vládou a ufiklo řeckým ostrovům teritoriální i exkluzivní ekonomické zóny05.12.19 23:10 Řecko 0

Řecké město Kalamata zrušilo záměr zavést 5G, občané se obávají zdravotních následků05.12.19 22:34 Řecko 2

Jsme palivem pro elitu05.12.19 14:36 Neurčeno 1

Společnost nám nějak fízlovatí už i v lese - udavači likvidují trampské osady04.12.19 03:19 Česká republika 4

Soud EU zamítl českou žalobu proti zbraňové směrnici04.12.19 02:54 Česká republika 3

Pavel Novotný v ruské televizi prosazuje zájmy Německa02.12.19 13:17 Česká republika 13

Babišův ministr Petříček: Přijetí dětí by neohrozilo odmítání kvót na migranty02.12.19 13:01 Česká republika 5

Potichu, ale jistě 02.12.19 00:48 Česká republika 2

Neziskovka z Prahy jednala tajně v Berlíně: Otevřeme migrantům české hranice dokořán01.12.19 21:46 Evropská unie 3

Tři pobodaní v Haagu, dva mrtví v Londýně: černý pátek v EU30.11.19 11:21 Evropská unie 2

Policie chce v Praze testovat sledování obličejů29.11.19 17:09 Česká republika 7

Slovensko chce po Británii své zlato. Haha, good luck29.11.19 15:51 Slovensko 2

Zjevnost předkolapsového stavu našeho civilizačního okruhu28.11.19 14:23 Francie 3

Jihem Francie zmítá islamismus a žhářství28.11.19 08:28 Francie 1

Které mobily emitují nejslabší a nejsilnější záření27.11.19 22:06 Německo 1

Rodiče, jejichž dítě po očkování umře, bude stát odškodňovat27.11.19 12:19 Česká republika 4

Orwell v praxi27.11.19 07:10 Čína 1

PCR se zbláznil, podívejte, co napsal26.11.19 20:17 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,10 Kč
Euro
25,53 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
15,79 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,72 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 739,92 Kč
1 unce stříbra
382,96 Kč
Bitcoin
171 467,08 Kč

Poslední aktualizace: 6.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 569