Diskuze k článku

Ústavní krize se prohlubuje

Příspěvků 84

11.9.2009 2:52

Dekuji

Andreejka 92.?.?.?

Hezky komentar. Dekuji. At se jedna o jakoukoliv saskarnu, jsem cim dal vic presvedcen, ze se jedna o nemocny politicky system, v kterem se vetsina z nas bude chovat stejne. Verejnost nevi jednohlasne definovat, co ma politik dosahnout, zpetna vazba se straci v kolotoci osobnich problemu volicu a v mori dezinformaci a o osobni odpovednosti volenych se neda vubec mluvit. Mozna je nejvyssi cas pozadovat zmenu politickeho systemu a necekat, ze politici zmeni sami sebe.

200091

11.9.2009 9:05

RE: Dekuji

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 200091

ano...změna politického systému by byla potřeba. Jenže to kdosi jaksi nedopustí.
Osobně bych začal tím, že zruším politické strany resp. jejich roli v politickém systému země. Jinak klidně ať se scházejí jak chtějí...třeba jako zahrádkáři. Poslanci by byli voleni ve volebních obvodech a byli by také svými voliči odvolatelní.

Jenže nemá smysl se rozepisovat , protože tohle nikdo nikdy nedovolí, protože by místo demokratůry mohla nastoupit opravdová demokracie.....

200106

11.9.2009 10:31

RE: Dekuji

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 200106

Já bych to trochu rozšířil. Moc vychází od jednotlivců, tedy zespodu. Bylo by podle mne opravdu hezké, kdyby moc byla přímo uplatňována na nejnižší úrovni. Tedy suverenita jednotlivců, které se vzdávají vůči např. obci, může být předávána obdobným způsobem výše. Volby, výběr daní a podobně by tak probíhaly jen na místní úrovni a odpovědnost by byla obdobně blízká. Dokážu si představit, že obce se na základě vlastního rozhodnutí budou účastnit dalších struktur, stejně jako jednotliví občané.
Je asi zřejmé, že nelze oddělit správu od území, na druhou stranu stát často zajišťuje i služby, které s územím nemají NIC společného. Jde třeba o sociální a důchodovou politiku, zastřešení systému zdravotnictví a podobně. Myslím si, že oddělení těchto finančně velmi náročných struktur od správy chápané běžným způsobem (tj. navazující na území) by mělo cosi do sebe. Dokážu si představit, že ve státě budou žít komunisté odevzdávající 80% daň z příjmu a čerpající bezplatnou zdravotní péči a vysoké důchody a vedle toho (v kontrastu) anarchokapitalisté účastnící se jen místních struktur bez jakéhokoliv nároku na bezplatnou zdravotní péči nebo jakékoliv sociální a důchodové zabezpečení. Kromě pořádkových důsledků (umírající ležící na ulici) přece tyto dnes státem zajišťované služby nemají s územím nic společného.
Berte to jako slovo do diskuse/pranice [smích]

200117

11.9.2009 11:59

RE: Dekuji

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 200106

S tím taky souhlasím. Politické strany by neměli mít s vládou nic společného. Pochybuji ale že v tom případě by se vůbec scházeli. Ono jim o nic jiného totiž nejde než o vládu.
Nezdá se mi ale česká politická situace zase tak unikátní. Třeba zde v Kanadě se mi to jeví dost podobné. Právě teď se zase mluví o nových volbách z důvodů nedůvěry vládě. Půjde asi ale jen o to, která strana co dostane slíbeno aby se nynější vlády zastala. Už to tu bylo nedávno. Mimo to si nevyberete ani zde, jestli konzervy nebo libry, ono je to jedno. Hlavní je, že vyplývá napovrch kolik že se tu utratilo za poslední rok na podpírání ekonomiky, zdá se že víc než 100 bilionů, což je bratru zde na hlavu 3,333.33 dolarů. Jo dostat to každej obyvatel to by byla ekonomika. Ovšem asi stejně ne, jen by nám to zdanili. Co chci říct je že si jeden nevybere, z toho co je. Buď demokracie bez politiky a nebo osvícená diktatura, obě verze zcela nereálné a reálné verze obě smrdí.
Nám lidem vlastně jde ne o to kdo nám vládne, hlavně když dobře, a politikům jde jenom o to aby to byli oni kdo nám vládnou, i když špatně.

200130

13.9.2009 17:54

RE: Dekuji

Fernet 213.?.?.?

Reakce na 200130

No já měl na mysli především tu odvolatelnost jednotlivých poslanců a jejich přímou odpovědnost voličům. Dnes jsou tak voleni senátoři, kteří mají minimální vliv na zákonodárný proces a vládu a ještě ke všemu jsou v průběhu mandátu neodvolatelní....
Ale jak říkám , nemá smysl to rozvádět do detailů, neboť každý princip, který by tu nadvládu stranických sekretariátů rozbil je předem odsouzen k neúspěchu. Protože pávě stranické sekretariáty jsou tou platformou, kde se vláda lidu přetransformovává na vládu oligarchie [naštvaný]

200212

13.9.2009 22:31

RE: Dekuji

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200212

"kde se vláda lidu přetransformovává na vládu oligarchie"


A bylo tomu u nás historicky někdy jinak? Snad s výjimkou husitské odnože katolicismu, zednářsko-protestantské Masarykovy 1. republiky a ochlokratického "totáče" v našich dějinách neshledávám nic, co by se od vlády oligarchie odlišovalo. O "vládě lidu" si nechme nechat zdát jak včera, tak dnes, tak i zítra. Nic takového nikdy neexistovalo, ani existovat nebude. Leda v hlavách manipulátorů s masami, zejména médiálních. "Co je psáno, to je dáno", ne? [oči v sloup]

200226

13.9.2009 23:22

RE: Dekuji

1ne0 85.?.?.?

Reakce na 200226

...ale bude. [mrknutí jedním okem]

200236

11.9.2009 10:37

RE: Dekuji

insider 85.?.?.?

Reakce na 200091

evangelium nejen pro naše politiky http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=61065408

200118

11.9.2009 5:04

dalši teorie

FRENKY 88.?.?.?

Nezdá se mi nemožné, že jeden z primárních cílů cele akce je oddálit volby a získat tak čas pro bezpečný zákaz Dělnické strany.
Vládě na tom zjevně velmi, ale opravdu velmi záleží.
http://zpravy.idnes.cz/vlada-najme-na-zruseni-deln...

200095

11.9.2009 11:45

RE: dalši teorie

josef.maly 84.?.?.?

Reakce na 200095

Hlasuji pro tento názor. Rozčarování veřejnosti existuje a Dělnická strana je první možnost, která jasně vyjádří nesouhlasný názor voličů na současné parlamentní strany a jejich pohrobky. V případě jejího zrušení by zbylo volit opravdu KSČM, což ještě pořád velká část voličů nedokáže a na to "elita" spoléhá.

200127

12.9.2009 0:08

RE: dalši teorie

xman 217.?.?.?

Reakce na 200127

Kdo volí KSČ je opravdu mdlý duchem...

200158

12.9.2009 2:20

RE: dalši teorie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 200127

Z programu KSČM:
"Podporovat multikulturní výchovu, pěstovat schopnosti vzájemného soužití různých etnik, výchova proti všem
formám diskriminace a intolerance, včetně rasismu a nacionalismu."

Ano, tak tomu říkám názorová stabilita, nejdřív volit DS, u jejíchž voličů se předpokládá těžká alergie na slovo "multikulturní" a jako druhou volbu mít KSČM, která má podporu multikulturní výchovy ve svém programu [velký smích] [velký smích] [velký smích]

200162

12.9.2009 13:40

RE: dalši teorie

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 200162

Tady nejde o program. Lidé rozčarováni současnou neúnosnou politickou situací hledají možnost jak říci dost. Hledají protipól k současné mafiánsko-politické bandě, která jde napříč parlamentními stranami a jejich náhradními satelity mimo něj. Logicky ho vidí v těchto dvou stranách, které se zřetelně staví proti marasmu jež ve svém důsledku může zemi dovést až k úplné ztrátě suverenity. Ikdyž o KSČM já osobně pochybuji, dle mého je dostatečně podstavena syny matky Neftálí.

200180

12.9.2009 15:25

RE: dalši teorie

omega13 217.?.?.?

Reakce na 200127

Myslím, že jste na omylu ... neuspěšný hon na DS jim jen přidává hlasy, skutečným cílem tohoto zmatku je podle mě Ústavní soud. Tedy vyvolat konsensus (hlavně mezi politiky) na očesání pravomocí ÚS. Možná by mohl v budoucnu překážet ... kdoví

200182

13.9.2009 21:06

RE: dalši teorie

0neR 85.?.?.?

Reakce na 200127

Jéjé, vy to vidíte moc jednoduše. Cožpak nevidíte, že DS je součástí té mašinérie, právě proto, aby se udělaly zákony a opatření na zákaz jakéhokoli "extrémismu" do budoucna?

200217

11.9.2009 12:18

RE: dalši teorie

panchimp 213.?.?.?

Reakce na 200095

Nebo je cílem zničit ostatní malé strany, které vynaložily na správně načasovanou reklamu všechny peníze. I kdyby na stát podaly tu slíbenou žalobu, s rychlostí soudů sotva dostatnou náhradu do těchto voleb a vypadnou ze hry. Nevím jak sem zařadit TOPKU, buď taky utrpí ztrátu a porážku, nebo se to bude týkat jenom těch nevhodných malých stran a TOPKA bude protlačena dalšími sponzory a mediální masáží, aby se moc u koryta zdánlivě obměnila. Další 4 roky budou k prdu.

200131

11.9.2009 15:08

RE: dalši teorie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 200095

Ano, vyhodíme stovky milionů ze státní a stranických pokladen, abychom z těchto voleb vyřadili stranu, která by beztak získala tak maximálně 0,3% [velký smích]

200140

12.9.2009 13:19

RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200140

Koneckonců i ve volbách do EP, které její elektorát jistě nepřitahují, získala přes 1 %.
A možná, že Mojžíška ohledně jejího zrušení přímo úkoluje mateřská lóže, do které přešel rovnou z rodné strany...

200179

12.9.2009 17:26

RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 200179

Ale kolik % hlasů při volbách do EP propadne?
Nechce se mi to počítat, ale bude to přes 10%, ve volbách do sněmovny to nebude ani 5%...

A myslet si, že Vandasův spolek šašků je natolik "nebezpečný" či důležitý, aby se jimi zabýval někdo v Bruselu nebo Izraeli - to hraničí s paranoiou..

200185

13.9.2009 2:39

RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200185

No však také ONI jsou paranoidní až až ...

200198

11.9.2009 7:19

Ono se to točí údajně kolem toho

BlueSpirit 77.?.?.?

že Melčák napadl ústavní zákon, kterým se zkracuje volební období. Ústavní soud tvrdí, že tento zákon je "ústavní" jen proto, že ho tak nazvali sami politici.
Nicméně v minulých dnech naprosto veřejně proklamovaná snaha politiků měnit ústavu, protože "se jim to hodí", zaštiťovaná jako vždy zájmy lidu, mne dost znepokojila.
Ale celé to asi stejně bude podstatně složitější hra a divadlo, velmi přesně připravené a režírované.

200098

12.9.2009 4:09

RE: Ono se to točí údajně kolem toho

p 125.?.?.?

Reakce na 200098

...ucelem se zda byt relativizovat ustavu a ukazat ze ustava je neco snadno zmenitelneho do ceho muzeme kopnout jako do hadraku,kdyz si nejakej kazdej vzpomene, protoze prijdou dulezitejsi veci a rozhodnuti kterym ustava stoji v ceste...

200166

12.9.2009 8:41

RE: Ono se to točí údajně kolem toho

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200166

Bingo. Taky dobrej duvod.

200175

11.9.2009 7:26

zrejme ma blechy...

gmj 85.?.?.?

Krasne je sledovat telesnou rec ustavnich soudcu. Zejmena te tluste Elisky. Eliska se pri kazde vyslovene lzi zacne drbat pod nosem. Tak treba kdyz Rychetsky mluvil o case, kdy byl rossudek vyrcen... [smích]

200099

16.9.2009 22:17

RE: zrejme ma blechy...

šumavák 78.?.?.?

Reakce na 200099

Pokud je s tím lhářem Rychetským (autorem většiny legislativních svinstev po r. 89) v jedný kanceláři, to už musí mít pod nosem modřinu. [chechtot]

200532

11.9.2009 8:09

Být právníkem je výhodné.

Václav Semerád 194.?.?.?

Právník se například nemůže nikdy dostat do pekla. Nemá totiž duši... [chechtot]

Opravdu by mě ale zajímalo, když se Ústavní soud tak bije za ústavu, jestli se za ni bude stejně bít, až přijde na řadu Lisabonská smlouva. Obávám se, že pak naši ústavu nechá zrušit bez náhrady. [zahanbení] Ale co se divím? Právníci přece nemají duši... [chechtot]

200102

11.9.2009 10:25

RE: Být právníkem je výhodné.

h@luzak 85.?.?.?

Reakce na 200102

Lisabonská smlouva před ÚS už jednou přišla a moc se tedy nebil. Stejně jsem toho názoru, že ÚS rozhodl neústavně a rozhodnutí je tedy nulitní, neboť nezastávám domněnku pana ústavního soudce Hollandera (a 12 dalších ústavních soudců), že Ústava má tvrdé jádro a měkký obal, a tedy že Ústavní soud (jsoucí součástí tvrdého jádra) může rozhodovat o "měkkém obalu" (velmi stručně shrnuto).
Mám totiž za to, že parlament (tj. obě sněmovny ústavní většinou) může přijmout cokoliv, tím ovšem není zrušeno právo suveréna (občanů tvořících stát, slovo "lid" je bohužel zprofanované) na odpor, tedy na ignorování takových předpisů, defenestraci, násilné odstranění a nahrazení mocenských struktur a podobně.

200115

11.9.2009 8:28

I to je možné

herold 147.?.?.?

Smysl by dávala i ta možnost,že jde o to,aby úřednická vláda měla dost času cosi udělat nebo neudělat.Najednou zase cítím česnek.

200103

11.9.2009 8:59

sionisté

Fernet 213.?.?.?

Vzhledem k současné evidentně sionistické vládě, které to prodloužilo období moci mám pocit, že je jasné odkud vítr fouká.

200105

11.9.2009 15:04

RE: sionisté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 200105

To jsem přesně čekal, že se tu objeví [velký smích][velký smích][velký smích]
Divím se ale, že to nebylo přímo v článku [velký smích]

200139

11.9.2009 9:19

Je potřeba udělat něco jinak

uhuru 195.?.?.?

Jen další důvod navíc pro to, pokusit se o změnu. Jak je vidět, volby přece jenom jsou ještě pořád jediná reálná možnost "volby", i když to teda vypadá, jako volba mezi "ano", "rozhodně ano", "určitě ano" a "ano, jistě", pořád tam možnost toho "ne" je, ač se nám to svorně "demokraticky" snažej rozmluvit. Je potřeba si uvědomit, že nevolíme mezi "sociálním státem", či "svobodou jednotlivce", ale jen buď pro korupční mafii nebo (snad) proti ní. Nehlasujem PRO nějakej spásnej program, ale už zase jen PROTI marasmu překračujícímu všechny hranice - jedinej způsob, jak jim říct NE v jazyce, kterej nám vnutili, je hodit hlas KSČM. Navzdory tomu, že je to ve skutečnosti proti vnitřnímu přesvědčení každýho z nás, kdo ten režim před dvaceti lety zažil a myslel, že je mu konec -- je to ale omyl, ty skutečný bolševici moc nikdy nepustili, ten tyjátr zvanej demokracie jim slouží jako skvělá zástěrka a nástroj toho, aby se u ní v klídku udrželi, a KSČM jako bububu na ty, který by něco chtěli jinak --- tím udělali z KSČM jedinou možnost, jak jim v tomhle jazyce, kterym mluví ta jejich "demokracie", říct NE. To není hlas pro program KSČM, to je opravdu jedinej způsob, jak zařvat NE jim, tý politický mafii, těm reálnejm bolševikům - zoufalej, riskantní, na hraně, ale jinej neznám: všechno ostatní maj pod palcem, všechno je pro ně, hlasy pro KSČM si ale nevemou, nemůžou je popřít, něco s tim NE budou muset dělat. Je možný, že to dopadne ještě hůř, nevim, ale je to šance. --- Ostatně vidět ty odkopaný bejvalý verbální antikomunisty v Toskánsku s Filipem, už to by stálo zato.....

200109

11.9.2009 10:38

RE: Je potřeba udělat něco jinak

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 200109

..jo, tohle je jedna z cestiček, pochopit, že u komoušů vlastně zůstali jen ti, co té ideologii věří stále.

Že by určitě bylo dobrý, aby za odvedenou práci dostali zaplaceno ti, co ji dělají a ne ti, co s ní jen kšeftují a neumí své podniky řídit, jen ždímat.

200119

11.9.2009 14:53

RE: Je potřeba udělat něco jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 200109

[cool] Jo, jo. Jsem stejného názoru.

200138

13.9.2009 7:07

RE: Je potřeba udělat něco jinak

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 200109

A co si asi tak myslis, ze se zmeni kdyz vyhraje ve volbach KSCM?
Vubec nic [pláč] , jen si zase "nahrabou" penize na sva konta jini lide.
Jednou je Ceska republika v EU a NATO a to uz nikdo nezmeni, ani komunisti. [zmaten]

200200

11.9.2009 10:11

Zvrhlost

hestroy 90.?.?.?

Napsal jste to dobře, Vladimíre. Už je mi z těch našich svinských politiků opravdu špatně. Je to hnůj. [bliji]

200113

11.9.2009 10:26

Zdůvodnění Ústavního soudu

Petr2 195.?.?.?

Doporučuji přečíst přímo zdůvodnění ústavního soudu.

200116

11.9.2009 10:44

qui bono

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Argument p. Melčáka, že mandát patří jemu je blbost. Mandát i v téhle demokracii dávají občané a oni se rozhodují, kdo je má zastupovat, ne zástupce. Filozofie argumentace p. Melčáka odráží představu o tom, že poslanci mandát nevykonávají, ale si jej privatizují a považuji za svůj majetek, ze kterého se rozhodli vytěžit během své dispozice s ním co nejvíc (o poslanecký plat samozřejmě nejde).

To, že Ústavní soud takový argument přijal svědčí o tom, že (a) soudní moc v posledním období silně degeneruje; a (b) soudci ÚS jsou zřejmě lidmi občana Havla.

Oddálením voleb se zase rozšiřuje a udržuje ta "blbá nálada", kterou občan Havel tak rád zvěstuje, a taky ukazuje prezidentu Klausovi kdo je tady pánem. Prodlužování anabáze nahrává dalšímu projektu občana Havla (po selhání Strany zelených), straně TOP 09. Stačí se podívat na hlavní členy a je hned jasné, za koho kopou. O podpoře TOP 09 svědčí i průběžná mediální kompromitace obou lídrů voleb - ČSSD i ODS.

Přesto ty volby stejně nic pro občany nezmění. To by se musel změnit systém.

200122

11.9.2009 12:59

ústavní krize?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

no a co?
at si tam vedou ty jejich žabomyší války jak chtějí vůbec mě to nezajímá
je to banda idiotů a to že se o nich píše i na zvědavci (!) na tom nemůže nic změnit [smích]

200134

11.9.2009 16:11

Politicka krize v CR.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nachazime se ve velice kritickem obdobi nasi civilizace a v CR se hraje hra vysoke politiky. Sazky jsou mnohem vyse nez v pouze v Praze. Hraje se mimo jine o cas. Tem velky hracum jsou vysledky voleb v CR naprosto ukradene. Cast skutecne mocenske elity pravdepodbne dospela k nazoru, ze dalsi centralizace Evropy je neefektivni zpusob koncentrace moci, ktery nebude fungovat.

Veci vsak maji svou setrvacnost, aby vlak projel jinak nastavenymi vyhybkami, musi nejprve zpomalit. Jisty clen neokonzervativni administrativy prohlasil, ze oni jsou "avantagrada", ktera vytvari budoucnost. Pravda vytvorit budoucnot typu, ze spustim lavinu a pak jsem bezmocnym divakem, dokaze kazdy dostatecne vysoko postaveny blbec. To uz zrejme hromade lidi vysoko v mocenske strukture udelalo v hlave cvak, jak to je s tim vytvarenim budoucnosti na novy moderni zpusob.

US ma pravdu v tom, ze jednorazove ustavni zakony koliduji s Ustavou. V tom pripade je, ale pravne napadnutelny zakon o referndum pri vstupu CR do EU!! Co treba LS, to je take jednorazova zalezitost? Co suverenity CR, patri k tomu tvrdemu jadru Ustavy? Samotne referndum je na zaklade Ustavy samozrejme z obliga, protoze slo o nejdemokratictejsi projev moci vubec. Tato moc je nevhodna pro rizeni statu, protoze je tezkopadna a pomala, ale rozhodne se hodi k reseni velmi zavaznych rozhodnuti a vyborne funguje jako zpetna vazba proti zneuziti moci.

K tomu princip retroaktivity tedy zpetnemu pusobeni zakonu. Kdyz to prevedu do lidske reci, tak je skoro vylouceno ho uzivat uz k probehlym pravnim ukonum. Tedy zakon o referndu pri vstupu do EU je napadnutelny, ale nemelo by byt mozne zmenit dusledky, ke kterym vedl. Na druhou stranu i nove vzesla snemovna v pristich volbach zacina podle starych pravidel, takze musi mit moc zmenit v Ustave volebni zakon i soucasna snemovna, protoze jinak by zadna PS nemohla menit stara pravidla o tykajicich se voleb ci jinych zmen v Ustave. Zajimave, ze nejvetsi uctu k zakonu ma zrovna Swarzenberg a Svoboda.

Mela by byt posilena zpetna vazba na struktury demokracie v CR, ale to se netyka zdaleka pouze Ustavniho soudu. Resil by to zakon o referndum, jako konecne instance vule toho lidu, kterim se ted prakticky vsichni politici ohaneji. V pravomoci by bylo cokoliv vcetne odvolani jakychkoliv predstavitelu statu ci ustavnich cinitelu. Samozrejme podminky pro konani refernda by meli splnovat vysoke naroky, aby neslo "ulici" zneuzit loutkari shora. Treba takove Svycarsko ma s referndem dlouhodobe prakticke zkusenosti, by mohli velmi inspirujici, jak to udelat.
http://www.blisty.cz/2009/9/11/art48409.html
http://www.blisty.cz/2009/9/11/art48409.html
http://www.blisty.cz/2009/9/11/art48884.html

200144

11.9.2009 17:51

za vším hledej Havla

djb 90.?.?.?

Zdá se to zřetelné. Kalvoda je Melčákuv advokát. Kalvoda je dobrý kamarád Havla. Všichni tzv. pravdoláskovci např.: Stanislav Penc, Schwarzenberg , Zelení obecně atd. kvitují souhlas s pozastavením voleb.

TOP09 preference rostou. Havlovi Zelení by se teď do sněmovny nedostali, ale Jacques má dítě a Liška sympatičtější Bursíka. Havel stále prosazuje Zelené a hraje na nás, že Schwarzenbergovo TOP09 neschvaluje - je si vědom, že jeho podpora by lidi zklamané Zelenými trochu odrazovala.

Takže tu máme dva Havly, ze Zelené a za TOP09 a čím později volby, tím více hlasl pro ně a možná i Zelení by se do řádných voleb na 5 procent dostali - texy více Havla. Navíc je otevřena cesta k změnám zákona o kratších obdobích, tak proč tam nevrazit nakonec i prezidenta a třeba to Klausovi nezkrátit, kdyby s Lisabonem moc zlobil.

ale jako, nevím, jen spekulace, taky to může být úplná blbost [mrknutí jedním okem]

200147

11.9.2009 18:19

RE: za vším hledej Havla

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 200147

V rozhodnutí ústavního soudu má Veškrna prsty zcela určitě, byť osobně u soudců jistě nelobboval. Na špinavou práci má své lidi.

200148

11.9.2009 20:37

Jak se krade v cesku : K miliardam musi pomoci politici !!!!!!

ada 66.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=647053


(pokracovani rozhovoru det. Ticheho s red. Sabinou ) na kterou jiz jednou byl vypsan "contrakt" a clen vedeni (statni urednik )je tc. v base tusim na 5 let . (cenzurováno, protižidovský komentář. Editor) -ctete tento platek casto se tam hodne dozvite . [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení]

200153

12.9.2009 0:07

ehm..

xman 217.?.?.?

Takže několik faktických poznámek: 1. Poslanec není úředník
2. Správnému postupu odporovala teoreticky zcela jiná věc, než tady píšete. Možná stačil letmý pohled do zákona o Ústavním soudu: (1) Návrh na zrušení zákona nebo jeho jednotlivých ustanovení podle čl. 87 odst. 1 písm. a) Ústavy je oprávněn podat e) ten, kdo podal ústavní stížnost za podmínek uvedených v § 74 tohoto zákona (což je zcela standardní postup u většiny ústavních stížností). Takže rozporovatelné je hlavně to, jestli má ÚS s ohledem na čl. 2 odst. 3 Ústavy pravomoc přezkoumávat ústavnost ústavních zákonů, když o tom Ústava i zákon o Ústavním soudu mlčí. ÚS argumentoval tím, že tuto pravomoc má, jestliže by takový ústavní zákon byl v rozporu s materiálním jádrem ústavy ve smyslu čl. 9 odst. 2 Ústavy. S tím se dá víceméně souhlasit v případě, že by Parlament přijal ústavní zákon zavádějící monarchii, trest smrti, poslanci by si prodloužili mandát na 10 let atd. I když v těchto případech by měl promluvit především lid a využít svého ústavního práva na odpor i vzhledem k tomu, že by zřejmě nějaký zrušující nález ÚS nebrali politici vůbec v potaz. Je ovšem otázkou, zda-li onen ústavní zákon o zkrácení volebního období sněmovny tato kritéria (tedy že odstraňoval podstatné náležitosti demokratického právního státu) splňoval.
3. K rychlosti nálezu: ÚS si teoretickou pravomoc na přezkum ústavních zákonů judikoval průběžně už od roku 2001, hlavním propagátorem této myšlenky je soudce prof. Holländer, který také vypracovával znění onoho nálezu. Své argumenty jistě pečlivě tříbil několik let a jen čekal, kdy je použije v praxi, takže sepsání nálezu mu nezabralo moc času. Nehledal bych v tom žádnou konspiraci [smích]

200157

12.9.2009 2:01

neměnitelnost ústavy

honzaa 90.?.?.?

Ústava je posvátná a není možné ji měnit, kdykoliv to zákonodárcům vyhovuje.

Tak s tímto výrokem si nevím příliš rady, kdyby si autor tu posvátnou ústavu přečetl, našel by tam úpravu toho, jak právě zákonodárci ústavu měnit mohou.

200160

12.9.2009 3:33

RE: neměnitelnost ústavy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 200160

Ale jo, ústava se samozřejmě může měnit, ale nemělo by to být účelové a narychlo.

200164

13.9.2009 13:55

RE: neměnitelnost ústavy

honzaa 88.?.?.?

Reakce na 200164

Naprosto nerozumím slovu účelově - to by se jako měla měnit nahodile, k tomu by bylo potom možno využít generátor textů.

narychlo - to jako myslíte že by se měly dodržet zákonné lhůty - no ovšem, tak to je.

200203

12.9.2009 2:11

Taky si myslím

mech mechcz (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

že jsou zde zajímavé postřehy. Díky Vladimíre, jsem líný jak veš, jste za mne udělal jistě několikahodinové pátrání po informacích takovéhoto charakteru.
Osobně jsem rád, že US - to vypadá mimochodem otřesně "US"... - zrušil ústavní, neústavně přijatý, zákon. Na druhou stranu to ani neměl projednávat, když neměl dostatečný počet navrhovatelů. Jak se do lesa volá, tak se tím někdo zabývá. U mě dobrý
Mech

200161

12.9.2009 4:48

"...rozhodl Ústavní soud (podle mého názoru) správně."

ilsa 93.?.?.?

Celé je to úplně špatně. Základním pilířem demokracie je: "Veškerým zdrojem státní moci je lid." Pakliže někdo nebo něco, v tomto případě Ústavní soud, je nad ním volenými zástupci, skrze něž tuto moc vykonává, pak není lid veškerým zdrojem státní moci a nemůže být řeč o demokracii.

200168

12.9.2009 7:09

Damy a panove!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Nema cenu zabyvat se zalezitosti moci formou, jak by to melo byt a co by se melo udelat, protoze princip vladnuti je dany, silny a nemenny. Za vsemi vladci byly vzdy vsude v pozadi penize, ty tam jsou a budou. S tim se nic nenadela. Proto se musi vychazet jenom z teto platformy. Vladnuti neprestane byt nejvetsim zajmem nejbohatsich.
Je tedy nejaka sance neco s tim udelat? Pokud budou existovat v zakulisi nejbohatsi, neda se s tim delat vubec nic.

200172

12.9.2009 11:52

Obyčejně je všechno jinak, než jak na první pohled vypadá

altman 81.?.?.?

Jak známo dle průzkumu volebního výsledku, hrozí této zemi vláda ,,levice,,- podle mne spíš pravého středu. A to nelze dopustit. Jelikož opakování akce Kubice by bylo naivní, byl vymyšlen mozkovým trastem ODS jiný, rafinovanější plán. Jako rozbuška byl použit jistý socanský odpadlík Melčák. Parobkovi se podařilo nechtěné, s pomocí některých zhrzených poslanců padla vláda, která měla velké úkoly za velké kapesné. Téměř nic, kromě julínkovného se nepodařilo uskutečnit. Ale ,,investiční,, pobídky trvají a na konci mávají balíky. A Lichtenštejsko se zdá odolá, i přes snahu některých zahraničních závistivců o zveřejnění kont všech snaživců.
Ale k věci. Rozbuška Melčák je ,,naoko,, kritizován Topolánkem a sp.aby vznikl dojem že jeho konání je i pro ODS nedobré. Jenže každé odložení voleb, zvýšující se náklady na ně, hrozící rozpočtové provizorium, bude využito propagandisticky proti socanům. Prim bude hrát evergrin - shození vlády a to ještě- ta hrůza, uprostřed EU předsednictví. Závěr. Volby v červnu 2010 a vítězství ODS. Socani třetí, možná.

200177

16.9.2009 20:30

RE: Obyčejně je všechno jinak, než jak na první pohled vypadá

Maut 88.?.?.?

Reakce na 200177

S titulkem souhlasím. Se závěry ne.
Podle mne je to skutečně lahůdková a dlouho připravovaná, velmi promyšlená a časově vhodně zahájená akce našich chazarů.
1) Vehnání OSD a ČSSD do situace, kdy musí spolupracovat na řešení důsledků rozhodnutí ÚS a jeho pánů, tedy do situace, kterou spřátelená média prodají jako oposmlouvu, má nahnat voliče zprava i zleva do té nově vzniklé zločinecké organizace. Hle, ctnostná, zásadová a odpovědná alternativa k proradnosti,ideové vykořeněnosti, chamtivosti a zkorumpovanosti ODS a ČSSD, které prodají za volební hlasy i matku! Čerstvé bláto na tšchto stranách má zakrýt četné zásadní vady na kráse bilderbergských sviňáků.
2) Hlavní cílem akce je zřejmě rozbití ODS, protože ÚVV ČSSD drží chazaři pevně v rukách a jejich nadšený souhlas s Lisabonem z nich dělá loajální pěšáky NWO. V ODS zřejmě vrcholí interní boj mezi Bémovým chazarským eurotýmem a liberálními zastánci národního státu a jeho suverenity. Zdá se mi, že Topol už na to nemá nervy a mozek (i když ze zvyku kydá na socdem), vzdává to, couvá z lokální politiky, zrazuje "svoje" křídlo v ODS a jako jidášský groš dostane teplé, bezvýznamné křeslo v Bruselu. Kecaly bez páteře ala Špidla tam milují, pracuje se s nimi jako s modelínou. Pokud to nepomůže k převzetí moci Bémovy party v ODS, považuji za pravděpodobné, že tato parta přejde pod vyvolený prapor pana knížete, čímž zbytek ODS redukuje do statutu KDU-ČSL, sekty, jakéhosi bezvýznamného přívěsku typu Unie svobody, který se uvaří ve vlastní šťávě kolabujícího keynesiánského, ultraliberálního světa globalizace a financializace. Ti, co z ODS eventuálně odejdou, se vynoří jako čistí, do ničeho nenamočení, znovuzrození, morální a perpektivní v TOPu, převezmou otěže a knížátko pošlou do noclehárny. Dnešní nespolehlivé, ulhané a neseriozní vedení ODS už Lisabonu a království Sionu nebude stát v cestě, média otočí, vytáhnou na zbytkovou ODS všechnu dosud nepublikovanou špínu (vč. Kubiceho) za posledních 20 let, státní zástupkyně jim dá seznam, do čeho by se mohla pustit, a budou prosit, aby mohli dožít život v tichosti na svobodě kdesi v šumavském pralesu. --------- Cesta ke SVĚTLu bude volná.
Nesouhlasím s dogmatem, že ústava je svatá, nedotknutelná kráva. To nám z TV obrazovek tlučou do hlavy autoři ústavy, hlavně Cepl. Je-li ústava špatně, nejasně napsaná, chybí-li tam podstatné části, je-li to zmetek, něco v ní chybí, je nutno jí doplnit a precizovat, ať si její nadutí autoři kdákají, co chtějí. JINAK TO PŘECE NEJDE !!!! Kolikže to mají Američané dodatků k ústavě? Která chorá právnická hůava vymyslela dělení na tvrdé jádro a měkký obal ústavy? Je jedna ústava a to dělení, které ani zákonodárci nekodifikovali, tudíž není, je jen avanturistickým a velkopanským fušováním pár vyvolených do systému zastupitelské de...Automaticky kráceno

200524

12.9.2009 16:58

zase tie organy. Teraz uz i Interpol.

Igor 89.?.?.?

http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=105711&sectionid=3510203

200184

12.9.2009 22:28

Ale to je dost prosté , jen si položit jednoduše otázku

Lotras 89.?.?.?

Já jsem postavil otázku jednoduše , opravdu může poslanec Neřád bojovat o "Řádný" termin voleb ????
Říkám NE , US považují za nejtlustší chapadlo soudcovské chobutnice-mafie.

200193

13.9.2009 4:57

Celej ceskej krater

Satanist 75.?.?.?

diky politikum o kterych v dnesni dobe stale vic a vic nasrany lid otevrene a bez dlouhych caviku mluvi bezectne jako o zmrdech je jeden velkej MRDNIK NEKOMPETENTNIHO DOBYTKA a to je to co ustavni krizi prohlubuje. Zatim to vypada, ze se toho asi moc nezmeni. Mozna toho co se dnes deje v Praglu si zacnou vsimat i v Bruselsky synagoze EU a bude zajimavy az se tam z toho budou skrabat za uchem na kebulich a ti co se to tyka nejvic s usmevem ve xychtu v bufetu Snemovny pri dobrym gablu a vychlazenym pivu skrabat v prdeli. [velký smích]

200199

13.9.2009 15:07

Idnes prakticky nectu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Protoze zpravodajstvi je znacne podjate a fakta lze ziskat i jinde. ale tohle je skutecne vazne. Jedna vec je jakym zpusobem formuji nase "nezavisla" media jejich privatni vlastnici. Pokud toto vsak zacne delat stat represemi, tak smerujeme k totalite!!
http://www.blisty.cz/

200204

13.9.2009 15:26

RE: Idnes prakticky nectu.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200204

na každou svini se vaří voda
i na heilchlera jednou dojde [mrknutí jedním okem]

200205

13.9.2009 15:53

RE: Idnes prakticky nectu.

serpico 77.?.?.?

Reakce na 200205

tak tak,nad většinou článků jen kroutím hlavou ale speciálně eichler mě dokáže vytočit do červenyho,ten člověk vědomě lže a manipuluje s fakty,je to lokaj systému,doufám,že skončí v pekle... [naštvaný] [bliji]

200207

13.9.2009 17:12

RE: Idnes prakticky nectu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 200205

na stworu už došlo [velký smích]

200211

13.9.2009 18:41

RE: Idnes prakticky nectu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200205

A kdo vsechno je na seznamu? Squatting jednoznacne porusuje legislativu ohledne majetku a muze byt kolize se zakonem i jinde, pokud dostane policie podent jednat od majitele nebo kohokliv na poruseni zakonu, tak musi jednat. Avsak ani policie nesmi pri tom prekracovat zakon. Kdyz nebude platit pravni rad, bude platit "pravo" silnejsiho!! Svoboda projevu neni podle toho, jak se nam co shoduje s nasimi predstavami nebo nazory. Zvlastni existuje pozadavek na svobodu projevu pro Zvedavce, ale kdyz ma byt uplatnena jinde, tak na kazdou svini se vari voda?!? S takovym pristupem se do toho kotle s varici vodou brzo vlezeme vsichni!! Staci pevne prirazit poklicku, a budeme mit demokracii ve vlastni stave po cesku.

Sledovat kapitalismus po cesku je pro me fascinujici, ted se dozvedel, ze kafe v Starbucks stoji v Praze 180 Kc, za kelimek se uctuje prej 15 Kc. Tady v Chicagu stoji max. frapuccino tusim 4.20$. Prej kdyz se to proda, tak cena je v poradku. Jenomze kelimkovy prodej kavy v USA neni povazovany za snobarnu. Pravdou je, ze Starbucks zarucuje vysokou kvalitu kavy i servisu, coz jinde pri kelimkove prodeji kavy nemusi byt zdaleka zvykem. Obycejny kafe stoji okolo 1.50 $, za jakoukoliv primes typu, cukr, smetana, melta skorice, cokolada.... se neuctuje nic. A firma vykazoval do zacatku krize i pri vysokych investicich do vystavny novych prodejen vysoky zisk. Stejne tak jako ve fastfood za kecup, ruzne dreasingy na pozadani vam daji majonezu do maleho plastoveho kelimku...

Na druhou stranu, je nemyslitelne, ze by si nekdo vzal v McDonalds kecup sebou na vynos "zadarmo". Neni to o zakazech, ale o jiste vseobecne urovni. American to proste to neudela, protoze takove chovani se nachazi hluboko pod jistymi vseobecnymi uznavanymi hranicemi, ktere se neprekracuji. Ony hranice existuji i ohledne demokratickeho citeni obcanske spolecnosti!! Pokud nejsme pripraveni jako spolecnost na demokracii, tak se z ni prilis dlouho tesit nebudeme. Priveligia republiky nalezi lidem, kteri jsou ochotni nejenom pro ne neco udelat, ale i neklesnout pod jistou uroven. Patri k tomu i demokraticka priveligia pro ty, s kterymi ostre nesouhlasime!! Zacinam mit neprijemne tuseni ohledne demokracie na cesky zpusob.

200213

13.9.2009 20:41

RE: Idnes prakticky nectu.

ada 66.?.?.?

Reakce na 200213

No on by si ten ketchup vzal kazdy druhy ale zase na druhou stranu nechat se soulozit od cernejch 5 let za flasku kecupu si skoro kazdej rozmysli . Pan asi nevi ze na pr. v Santa Barbare dostal bezdomovec 27 let (dvacet sedm let ) za ukradeni jizdniho kola z otevrene garaze. Ono zase obdivovat charakter americanu specielne od Reagana ktery zrusil blazince a radeji rozdaval proamerickym teroristum neni tak zcela na miste .
PS A jeste neco k te flasce ketchupu -on je totiz tak levny ze si nikdo nebude spinit sedacku rajcatama.
a za dalsi pri lidovych trestech od vyvolenych soudcu ,kdy "detsky trest" je 50 let take hraje svoji roli. [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]

200216

13.9.2009 22:12

RE: Idnes prakticky nectu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200216

Prosil bych konkretne zdroje tech pripadu. Ja tady deset let v Chicagu ziju, takze mam jaksi povedomi, jak to funguje. Kdejaka napsana picovina na me nema ten spravny efekt jako na cloveka, ktery v USA byl napr. par tydnu. Balickovany ketchup se neztraci ani z opravdu velmi chudych ctvrti. Kupodivu tady muze stat polovic kafe, dziny a milion jinejch vecicek. Vyrobit kosili s napisem Nike je ve stredni Americe zalezitost necelych 7-mi minut a jenoho dolaru nakladu, jestli vubec. V USA se prodava za 15$, v CR za mnohem vice. Neni to zdaleka pouze o tom, ze neco je levne. Vim o lidech, kteri dostali penezity trest za prvni kradez v obchode!!

Tresty v USA musi vynest regulerni soud i ohledne pitomeho parkovani, kdyz to dotycnemu stoji za to! Neexistuji nejake samosoudcovkske rychlokvasky, ktere by mohly dokonce nasolit rok podminky!! Nekteri soudcove jsou voleni, muzete si zvolit i sve policajty nebo treba se rozhodnout byt mimo jakoukoliv spravu nejakeho mesta jako skupina sousedu ( je to velka zeme, kde ne vsude jsou hranice obci vazany primo na sebe )!! Samozrejme se deji vselijake excesy, ale Spojene staty jsou nepochybne pravnim statem. A nepochybne si svuj charakter zachovaji, tak uz se to ma s hromadou ozbrojenych lidi, kteri pokladaji trebas referendum za naprosto samozrejmou vec.

200223

13.9.2009 22:49

RE: Idnes prakticky nectu.

ada 66.?.?.?

Reakce na 200223

Nehodlam s vami pane polemizovat o faktech . 10 let nestaci na to aby clovek zemi porozumel a videl cerne ci cervene . Na televizi vidime denne lidi propoustene po 20- 30 letech a sedeli za nic . Fakta shromazdovat nebudu neb vidim ze jste velky obdivovatel teto democracie . Za dalsi se zamyslete nad justici s porotou kde 12 vetsinou idiotu ci senilnich babicek rozhoduje(normalni clovek co dela penize si nemuze dovolit tam jit a tak tisice vymluv soudum ) Dalsich 30 let vam asi otevre oci vice-pice republice . A specielne v Chicagu kde mafie stale jeste pracuje na plny plyn (samozrejme ze ne pred barakem kde bydlite) a ani popravy Kaufmanu ci likvidace jinych "bratri " ktere nechal provadet Lucky Luciani nepomohli mesto vycistit.Podobnne pohadky se vypraveli i o Svedsku apod. Je pravda ze ja na priklad jsem svoje drahe BMW nikdy ani nezamkl pred mojim domem ale o par bloku dal se zase nesmite ani zastavit pro o nen ketchup v obchode . Jinak vase nazory celkem zde respektuji ale zase takove zkreslovani fakt mne nedalo. [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]
Nekdy mne statni zastupci co lidi zaluji bez factu pripadaji jako upiri . Jen pro karieru a znovuzvoleni znici lidi (pred 3 roky pripad studentu co udajne znasilnili jakousi cernou prostitutku na party -nebyt bohatych rodicu co dokazali pravdu a tak prokurator bestie co se potreboval nechat zvolit na dalsi obdobi prosadil 25 lete tresty -each. Apropo prectete si neco o 3 strike v Californii proto basy preplnene o 80 % .zdravim a nechci rozvadet diskusi na toto thema neb je plno jinych problemu na pr. hovada v ceske vlade

200227

14.9.2009 0:32

RE: Idnes prakticky nectu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200227

V bedne lze videt lecos vcetne justicnich omylu, nelze vyloucit, ze i na objednavku. Ja netvrdim, ze jakykoliv system vytvoreny lidmi je prochazka ruzovou zahradou. Normalni clovek o mafii nezavadi, ponevadz je pro mafii nezajimavy. Kolektovani obycejnych lidicek ponechava mafie statu, ona se zabyva kolektivnuch typu lidicek, kteri existuji tak na hrane prava samozrejme za predpokladu, ze maji skvaru. Lidi se spatnym svedomim si casto jsou ochotni zaplatit nejakou sumu a nestoji o pozornost policajtu a treba bernaku. Pravda existuje snahy dostat do pravniho radu ruzne zvracenosti, ale furt jsou na tom USA mnohem lepe nez treba vychodni Evropa a ohledne svobody projevu se s nimi krome anglosaskych zemi muze merit, tak Svycarsko. Pocet lidi v base je vysoky, ale tam se domnivam jsou ponekud jine priciny. Pravda je to OT.

200243

13.9.2009 19:27

RE: Idnes prakticky nectu.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 200204

Co je zarážející, že Štěpán Kotrba a BL se vehementně zastávají Pavla Eichlera.

Rád bych se Eichlera zastal a souhlasím s BL „Není možné, aby byli trestně stíháni novináři.“ Oproti Zvědavci se Eichler alespoň potencionálně mohl dopustit přestupku. Neoprávněně nocoval v cizí budově a nejde jen o podávání informací a svobodu slova. Štěpán Kotrba však nenašel červený inkoust a odvahu vykřikovat stejně v případě podání trestního oznámení na Zvědavce!

200215

13.9.2009 22:24

RE: Idnes prakticky nectu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200215

Takze, kdyz nekdo pojima svobodu slova selektivne, tak se tim prikladem mam ridit? [překvapení] Kdepak ja mam hromadu dobrych duvodu spolehat na Prvni dodatek. Hlavnim duvodem je negativni cast te prizrozenosti lidske a fakt, ze jakakoliv cenzura je zneuzitelna moci. A jakmile moc zacne jednou cenzuru zneuzivat, tak ji velmi rychle naroste apetit a jeden se nestaci divit, jak bleskove lze ziskat perspektivu pohledu pres zamrizovane okno nebo plot z ostnateho dratu za svobodne vyjadreny nazor.

200225

13.9.2009 23:11

ČT24 a "myšlenkové zločiny"!?!

Saša 74.?.?.?

Reakce na 200225

ČT24 editora již odsoudila.

Článek a reportáž Sedliské je lživá. Zvědavec žádnou genocidu nepopírá. Reportáž chce odsoudit a přikládá editorovi smyšlené myšlenky, aby dokázala tak zvaný myšlenkový zločin! ČT24 odsuzuje předem a chce lží ovlivnit veřejné mínění a soud. Spravedlnost je doslova slepá pokud trestá podezření z hříšné myšlenky. Žasnu, kdyby jen podsouvali, ale oni již vědí co si asi myslím. ČR bývala v Evropě pokud se nemýlím a býval to celkem civilizovaný stát!

200232

13.9.2009 23:14

RE: ČT24 a

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200232

SOUD
OSUD

jak blízko jsou si tato slova

a kdoví, zda na od-souzení Vladimíra přišla Sedliská sama, nebo jí to někdo zákulisně poradil, či přímo nakázal...

200234

14.9.2009 0:40

RE: ČT24 a

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200232

Ano vicemene jsem neockaval od verejnopravni televize v CR vecnou faktickou reportaz bez ideologickeho ci etnickeho pohledu na vec. To vsak nic nemeni na mem pristupu ke svobode slova. Pokud bych prijal specificky pristup na zaklade ideologie, pak by neexistoval rozdil mezi konretnimi priklady, ktere Saso kriticky predkladate. Obetovat svobodu projevu na ukor jakekoliv ideologie je z meho osobniho hlediska nerijatelne!! Ani propagandisticka manipulace v masmedicih na tom nemuze nic zmenit. [mrknutí jedním okem]

200244

14.9.2009 15:26

RE: ČT24 a

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200232

Tady je reakce plna emoci. O tom do jake miry sympatizuji policajti s pravicovymi "extremisty" netusim ani v CR ani jinde? V kazdem pripade to vyvolava otazku: Proc tomu, tak je?!

Ale drzeme se CR. Masmedia jsou vyrazne v prospech levicovych zrejme hodnych chlapcu a divek. Tata od dobreho pritele mi povidal, ze Praha byla od tech hodnych lidicek, kdyz hostitla tusim sumit Svetove banky rozsekana vice, jak v 68 od Sovetu. Takze tady mame dlouhodobe masmedialni masaz proti ruznym neonacistum, tazeni proti hnede barve, tem co porusuji zakony. A cesti policajti, presto, ze jim tito lidi delaji navic hromadu prace je maji dokonce radi a sympatizuji s nimi. Abych byl uprimny nedokazu si predstavit obycejneho policajta, ktery ma radost z lidi, z kterych kouka navic hromada papirovani. Spravny policajt ma rad lidi, u kterych mu nehrozi vylnovani nejakych urednich lejster, pripadne dlazebni kostka do hlavy.

Argumenty typu Palinova? Dost ubohe. Ale jestli to ma bezet v tehle rovine debata ohledne kvalit demokracie, tak by bylo dobre se podivat na "politicka esa" doma a takrikajic si zamest pred vlastnim prahem. Matne si vybavuju posledni volbu presidenta republiky. Ano, pres hromadu chyb a je na tom americka demokracie rozhodne lepe nez ta ceska, ktere chybi i tak zakladni prvek jako referendum. Co ma byt ten dokonaly system? Neco na zpusob bolsevismu? Mozna, ze v nem ti spravni policajti konecne budou mit radi ty spravne extremisty spravne ideologie? Jestli to ma byt ideologie cerveno-zelena, pak nemam zajem. K reseni vecnych problemu davm prednost debate vecne, idelogicke prvky odmitam v jakekoliv barve. Stejne tak odmitam, rozdelovat spolecnost na cast, ktera ma pravo vyuzivat svobodu projevu, a cast ktera nema pravo vyuzivat svobodu projevu!!
http://www.blisty.cz/2009/9/14/art48932.html

200289

14.9.2009 19:36

RE: ČT24 a

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200289

Jan Culik ma naprostou pravdu, ze policie, statni aparat, novinari, soudci.... by meli byt nestranni. Avsak zijeme v realnem svete. Jiste je rozdil mezi nestranosti a respektu k pravu mezi Britanii, CR nebo treba Uzbekistanem. Policajti jsou taky lidi, takze i kdyz je zakazano vytvaret statistiky ohledne kriminality z etnickeho hlediska, tak zakazem samozrejme problemy nemizi. Ze lidi maji strach a zaroven je pro ne pritazlive jednoduche reseni?

To je ale prosim pekne dusledkem 20 let uplatnovane agendy politicke korektnosti!! Jestlize nelze definovat nekorektni problemy, pomoci korektniho jazyka, tak logicky nelze v realu ani nic resit!! Stat rezignoval behem 20 let na reseni velmi palcivych problemu, ktere nam nabotnaly do velmi neprijemnych rozmeru. Co ted s tim, nechat hlavy zaborene v pisku i nadale? Na to, at kazdy zapomene!! V tvrdem obdobi krize to je nemyslitelne. V Evrope na rozdil od tech USA plnych hloupych Americanu je zadelano na problem, ktery podle naznaku ma byt resen metodou ode zdi ke zdi, jak naznacuje totalitni potencial LS. Ven z toho bude zrejme Britanie, ktera se do toho nemini nechat zatahnout a Britove jsou ochotni vystoupit i z EU.

200315

14.9.2009 20:07

RE: ČT24 a

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200315

Budu citovat pan Kotrbu z BL.

Reakce ŠOK: Zatčení po uposlechnutí policejní výzvy a patnáctihodinové zadržení a obvinění novináře, aby pak policie upustila od obvinění se nedá nazvat jinak, než jako policejní šikana, která je daleko za rámcem zákonných oprávnění policie. Důležitým aspektem trestnosti každého činu je míra jeho společenské nebezpečnosti. V tomto případě byla nulová a to měl policista zjistit a posoudit už v momentě, kdy zjistil, že zadržený je novinář , pracoval zde na reportáži pro svůj deník a uposlechl výzvy policie. Slovní útoky policistů, o kterých se zmiňuje reportér Eichler a fakt, že mu nebylo 15 hodin umožněno zavolat právnímu zástupci, volá po důkladné kontrole vnitřní inspekce policie a trestech pro velící důstojníky zásahu. Každý občan má právo na právníka, i když je "předběžně" zadržen.

K tomu neni prilis, co dodat. Zakon musi platit pro vsechny. Tohle je novinarina, fakta bez emoci. Tady je snaha o faktickou vypoved, ale nektere veci jsou pouze domnenky. Napr. nikdo u sebe nemel drogy ani zbrane. Emotivne ladene vyrazy jako divenky. O skupine 10 lidi bych se neodvazil rict kategoricky, co meli ci nemeli u sebe. Jinak jsou tam uvedene veci, ktere se mi vubec nelibi. A mela by je proverit inspekce. Jak uz jsem rekl volim pravni stat, pred anarchii nebo "pravem vetsiho klacku"!! Ono je to historicky proverena volba, ktere z vetsi casti dava prednost i mocenska elita. Neni treba byt velkym myslitelem a najit pro to zduvodneni.

Z policie odesla hromada zkusenych policajtu, takze moralka tomu odpovida. Prej to, ale vubec nevadi, zajemcu o praci u policie je pry dost. Otazka zni za jak dlouho je z policajta zkuseny profik? Tahle prozatimni vlada, dela veci, ktery by si parlamentni partaje velmi dobre rozmysleli, z duvodu volebnich preferenci. A mame zvesela ustavni krizi!! Pravda, pro potlacovani tech zlych extremistu se to deje za potlesku medii. Mereni dvojim metrem je velmi nebezpecne, protoze muze vest k jednotne mire, ale se svobodou pro nikoho. Nekterym lidem to z ideologickych duvodu, udela cvak uvnitr hlavy, az kdyz je postizena nejakym zpusobem ta jejich ideologie ci neco co k ni ma blizko, ale to uz byva pozde.
http://www.blisty.cz/2009/9/14/art48941.html

200318

13.9.2009 23:41

RE: Idnes prakticky nectu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 200215

Kotrba a Eichler jsou "bratri " proto se navzajem budou VZDY zastavat . Proto cinani kradou tajemstvi proto "bratri" kradou tajemstvi (americe) a prodavaji cinanum atd to je ovsem jine tema [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten]

200240

14.9.2009 0:59

RE: Ale Kotrba v případě Zvědavce vykřikl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 200215

a docela hlasitě - pochopitelně v souladu se zájmy svého kmene...

200246

13.9.2009 21:22

Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Sestra to reportuje zde: http://www.ct24.cz/domaci/66630-za-popirani-holoca... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

200219

13.9.2009 21:59

RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi-dodatek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 200219

Myslim ze bratri to vymysleli jak nejlepe mohli. Dokonce premyslim zda bracha Stvory nepracuje v mediich -propaganda ,pardon od doby kdy se pouzivalo toto slovo za reichu tak v USA se uziva pouze slovi "public relations" ne propaganda. Asi stejne i v bratrske CR ktera prebira vse tak rychle jako kdysi pred hadrovkou prebirali Jakesove od s. vzoru ve zbroji a boji.
Takze abych se vratil k tematu ,CT to provedla zdarma a mozna bude zajimave sledovat jak vzroste ctenost zde ,neb bratri a sestry tam dokonce ukazali Zvedavce fyzicky. [smích] [smích] [smích] [smích]

200221

13.9.2009 23:05

RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi

jj 201.?.?.?

Reakce na 200219

jsou porad i taci
http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1313:petr-schnur-11-zai-2001-jeden-velky-otaznik&catid=107:tema-tydne&Itemid=446

200231

13.9.2009 23:28

RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi

ada 66.?.?.?

Reakce na 200231

Ano na U-tube staci napsat Pentagon (prumer 5m dira) nebo "israelis connections" a dalsich desitky hodin je na co se divat a premyslet . Ale je to presne jako s temi 6 ti miliony . Ja osobne si myslim ze jich bylo 12 milionu ,je to take trestne ? Mozna ze ano neb pri luzovlade ktera tam je nyni se daji ocekavat daleko horsi represe . Nemyslim ze budpou letat trisky ale verte ze bude opet horko . Democracie je totiz nejvetsi podvod na lidi co byl vymyslen. Hlupacek z ulice si mysli ze rozhodl.Tot vse . A hned zpet k Pepovu prislovi ze [velký smích]ulezite je kdo to pocita a ne ten co voli. Viz Afgobordelo. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] :

200238

14.9.2009 15:50

Zeleni sbiraji volebni preference.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mnoo, ja jsem nikdy na sbirani preferenci nebyl. Zvedavec se i tak netesi nejake popularite, takze mu to zcela jiste vadit nemusi. Byla by taky blbost na nekoretnim webu sbirat takticky body "na nastenku". Dokazu si zive predstavit, co se muze honit nekterym lidem hlavou , ohledne diplomacie ci taktiky, kdyz se blizi soudni proces. Nekorektni web s nekoretnimi nazory nemuze jinak. Docela by me zajimalo, jak svetove metropole upozornuji na squad turity? V Chicagu jsem si niceho nevsiml. Lidi v nouzi zrejme vyuzivaji opustene domy, ale nevyvesuji pri tom transparenty, snazi se tak nejak nebyt na ocich. Mozna, ze Chicago neni ta svetova metropole. V kazdem pripade davam prednost pravnimu statu pred anarchii.
http://www.blisty.cz/2009/9/14/art48938.html

200294

15.9.2009 0:10

RE: Zeleni sbiraji volebni preference.

ada 66.?.?.?

Reakce na 200294

Nejde o propagaci Zvedavce rozhodne se zde pise ale asi vice pravdy nezli v Ceskem tisku neb sebecenzura je nejlepsi cenzura jak mne upresnil jiz davno jeden dosti vyznacny dopisovatel do Naseho vojska . Censure obcas neco unikne ovsem kazdy kdo neco pise pro verejnost a vi co si " hierarchie" preje slyset ,se dle toho ridi a de facto pise predem to co by normalne nepsal . Staci zde ,kdyz za blba Bushe dali do basy na 90 dni vyznamnou novinarku a vyhodili z CNN tusim dalsiho tak to fungovalo okamzite a funguje to i nadale.Abych se vratil k tematu ,chtel jsem rici ze cim vice lidi se dozvi ze nejaky Zvedavec je ,tim vice lidi ho bude cist a tim vice lidi se dozvi pravdu , neb lidstvo je masa blba a musi se vse hazet lopatou ,(viz Obamova spatna politika vysvetlovani ,kdy chudacci o ktere jde, rvou ze si svobodu brat nedaji a chteji status quo . [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

200331

15.9.2009 1:42

Obcanska spolecnost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Karel Dolejsi se dopracoval ke stavu demokracie i obcanske spolecnosti v CR. Naprosto souhlasim, ze soucasny stav neni duvodem k jasotu. A jak se stat silnou obcanskou spolecnosti? Ty silne obcanske spolecnosti na Zapade rozhodne nevznikaly na zaklade cenzury nebo politicke ci jakekoliv jine korektnosti? Stav politicke kultury je takovou viditelnou kontrolkou stavu ceske spolecnosti a od ni jsou vazby dal, at uz jde o statni spravu, policii, masmedia, justici... Jestlize svoboda projevu je pro rozvoj demokracie v CR nevhodna, tak co je tedy pro vznik silne obacanske spolecnosti to prave orechove?
http://www.blisty.cz/2009/9/14/art48945.html

200332

15.9.2009 2:33

Neoduvodnena tolerance vedla k fasismu v Nemecku.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Represe v rukou statu umoznujici postihovani nazoru vede k totalite vzdy, ne pouze nekdy!! Apartheidem v USA bych se prilis neohanel jako argumentem, z hlediska etnickeho je CR uplne jinde nez USA. A taky je CR nekde uplne jinde ohledne skutecne rasove nesnasenlivosti nez kritizovane USA. Zeme jako Holandsko, Britanie, Francie ted budou nuceny se srovnat s necim, s cim se Spojeny staty vyrovnaly pred pul stoletim. To znamena se silne multietnickou spolecnosti v obdobi hopodarske krize. Fasismus vsak v USA nevznikl, prestoze existovala mocenska skupina, ktera nabidla generalu Buttlerovi kreslo "vudce" a podporu.

Neprosadil se za velkou louzi ani dalsi extrem a hrozba pro republikove zrizeni a tou je bolsevismus. Neni prilis tezke zjistit, kdeze tyto totalitni ideologie nasly prostor k realizaci. Je to v ucebnicich dejepisu pro zakladni skoly. Mozna by si to nekdo mel nastudovat, nez zacne psat sva moudra a poucovat Americany, jak maji delat tu svobodnou obcanskou spolecnost, a coze vsechno udelali spatne, vcetne Prvniho dodatku.

To, ze Ustavu Spojenych statu nepsali ani bolsevici, ani fasisti, bude treba stravit, sic pro nekoho s mensimi ci vetsimi obtizemi, ale je to proste historicky fakt. Take Ustavu USA nepsal nikdo na objednavku imperatora. Chapu, ze bolsevik nebo fasista ma na svobodu projevu i Prvni dodatek ponekud jiny nazor. Mini poskytnout svobodu vyjadrovani pouze tem ideologicky spravne uvedomelym jedincum. Uvedomely soudruh jako uvedomely "demokrat".

DODATEK I.
Kongres nesmí vydávat zákony zavádějící nějaké náboženství nebo zákony, které by zakazovaly svobodné vyznávání nějakého náboženství; právě tak nesmí vydávat zákony omezující svobodu slova nebo tisku, právo lidu pokojně se shromažďovat a právo podávat státním orgánům žádosti o nápravu křivd.

200334

15.9.2009 2:49

RE: Neoduvodnena tolerance vedla k fasismu v Nemecku.

ada 66.?.?.?

Reakce na 200334

Mnoho pomylenosti ,ale verim ze fanda jako vy pane to tady vyhraje neb tato spolecnost potrebuje oko bdele, hasice a hlavne ATS. Tim koncim ja osobne toto tema . [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
PS. A s tim nastupem ci zrozenim fasismu je to ale uplne jinak, vice cisti ,je tu velka sance na internetu nezli to "nekdo" zakaze v zajmu democracie.

200337

16.9.2009 3:44

Hmm, ustavni krize se zmenila v krizi politickou.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tu mame od poslednich voleb. Zacalo to pulrocnim bezvladim, pokracovalo to vladou postavenou na prebehlicich, ktere politickou silu sveho skutecneho mandatu ignorovala a vice nez rok preferovala valcovaci politiku, az se ji podarilo vytvorit prebehliky ve vlastnich radach. A padla po vysloveni neduvery. Cela situace dospela zakonite do predcasnych voleb.

Nekomu se hodilo volby posunout, takze stiznosti k US melo dojit k posunuti terminu voleb zhruba o mesic. Nekteri s preferencemi pod 5% mohli s odkladem doufat v zazrak, takze ho taky privitali. Ti bez vetsich financich by nemeli penize na finis volebni kampane.

CSSD zjistila, jake varianty existuji s rozpustenim PS. Experti na ustavni pravo se v predstihu nebyli schopni shodnout na tom, co by se stalo, kdyby doslo k napadeni zmeny Ustavy umoznujici rozpusteni PS a vyhlaseni predcasnych voleb. Muj nazor jako laika? Rozpusteni PS znamena pro poslance zanik mandatu. A novy mandat lze ziskat pouze ve volbach.

Mohlo se stat, ze PS by byla rozpustena a nove volby by se konaly v cervnu 2010. Senat by prevzal cast pravomoci PS, a prestoze by mohl prijmat pouze zakonna opatreni, ktere musi potvrdit nova PS, tak rozpoctove provizorium by bylo realitou. Menit neco podstatneho na rozpoctu nekdy v srpnu 2010 nema smysl. Rozlozeni sil v Senatu znamena, ze CSSD by ztratila na 3/4 roku moznost ovlivnovat i velmi zasadni rozhodnuti. Jak by se asi zpetne dalo zvratit rozhodnuti o privatizaci zdravotnictvi? CSSD nemela zadnou jinou volbu nez se postavit proti rozpusteni PS, sama k tomu nemela dostatecnou politickou silu ani s podporou komunistu!!

Bohate mi stacilo jakou silovou politiku predvadela vlada na dvou prebehlicich. Ti co umi v politice pocita 1+1=2 chapou situaci v CR velmi dobre, i kdyz lepe je tvarit se nechapave nebo mlcet. Zajimave, Die Presse se obava o politickou stabilitu.

Swarzenberg, v Rakousku popularni... Skutecne autorita k dodrzovani politickych dohod. Zacal v ODA, senatorem byl za US-DEU. Ministr zahranici za "zelene". A ted je lidrem "parlamentni partaje" TOP 09. Tato strana se neucastnila zadnych parlamentnich voleb, ale je parlamentni stranou tvorenou parlamentnimi prebehliky. Podobnou politickou stabilitu muze nabidnout i Parkanova ODA, KDU-CSL, ted strana prebehliku TOP 09.

Swarzenberg pres slib opozici v PS, na necekanem zasedani vlady v Teplicich prosadil uznani Kosova. Nemluve k tlaceni radaru jako ministr zahranici nominovany za SZ. Nez doslo k politicke normalizaci vrcholne organy teto strany vyzvaly k plneni volebniho programu SZ a v nem zahranicni vojenska zakladna na uzemi CR rozhodne nebyla. Parkanova, s kterou tak podobnou politickou karieru plnou zmen dresu, ta zazpivala prekvapenemu expresidentu Bushovi ml., pouze castusku. Bud v Die Presse neumi pocitat politicky do dvou nebo nic nevi o politicich v CR, nebo o nekterych politicich nektere veci vedet nechteji. Zajimave, ze si vzpomenou " v dobrem" na presidenta Klause. [velký smích] [velký smích]
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/179108-die...

200440

17.9.2009 4:34

Pozoruhodny detail

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Paroubek v dopise krajum uvadi jeden detail, ktery me zaujal. Nalezl jsem jej v lidovkach.

"Obdrželi jsme signály o tom, že který počítal s možností rozhodnutí Ústavního soudu po proběhnutých volbách," píše předseda svým spolustraníkům.

"Tyto volby by s velkou pravděpodobností vyhrála ČSSD, a pokud by Ústavní soud konstatoval neústavnost těchto voleb, pak by se některé politické síly uchýlily ke zpochybňování voleb a snažily by se vytvořit celospolečenskou atmosféru, která by se obrátila proti vítězné ČSSD," dodává.

Paroubka nemam rad a nepreju si, aby vladl. Ohromil me vsak detail v jeho dopisu, ze "v hlavách některých amerických poradců, nebo snad někoho jiného, se zrodil plán ještě zrůdnější".
Kdo? Americane? To snad ne! Ze by i za ceskym svinstvem byli tito "nositele demokracie"?

200552

Příspěvků: 84

11.09. 02:52 Andreejka  Dekuji
11.09. 09:05 Fernet  RE: Dekuji
11.09. 10:31 h@luzak  RE: Dekuji
11.09. 11:59 Antiseptik  RE: Dekuji
13.09. 17:54 Fernet  RE: Dekuji
13.09. 22:31 MedaBeda  RE: Dekuji
13.09. 23:22 1ne0  RE: Dekuji
11.09. 10:37 insider  RE: Dekuji
11.09. 05:04 FRENKY  dalši teorie
11.09. 11:45 josef.maly  RE: dalši teorie
12.09. 00:08 xman  RE: dalši teorie
12.09. 02:20  RE: dalši teorie
12.09. 13:40 Mirko D.  RE: dalši teorie
12.09. 15:25 omega13  RE: dalši teorie
13.09. 21:06 0neR  RE: dalši teorie
11.09. 12:18 panchimp  RE: dalši teorie
11.09. 15:08  RE: dalši teorie
12.09. 13:19  RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...
12.09. 17:26  RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...
13.09. 02:39  RE: možná bez té desetinné čárky, prosím ...
11.09. 07:19 BlueSpirit  Ono se to točí údajně kolem toho
12.09. 04:09 p  RE: Ono se to točí údajně kolem toho
12.09. 08:41 Rene Bartosek  RE: Ono se to točí údajně kolem toho
11.09. 07:26 gmj  zrejme ma blechy...
16.09. 22:17 šumavák  RE: zrejme ma blechy...
11.09. 08:09 Václav Semerád  Být právníkem je výhodné.
11.09. 10:25 h@luzak  RE: Být právníkem je výhodné.
11.09. 08:28 herold  I to je možné
11.09. 08:59 Fernet  sionisté
11.09. 15:04  RE: sionisté
11.09. 09:19 uhuru  Je potřeba udělat něco jinak
11.09. 10:38 janko  RE: Je potřeba udělat něco jinak
11.09. 14:53  RE: Je potřeba udělat něco jinak
13.09. 07:07 Ovcan Rejpal  RE: Je potřeba udělat něco jinak
11.09. 10:11 hestroy  Zvrhlost
11.09. 10:26 Petr2  Zdůvodnění Ústavního soudu
11.09. 10:44  qui bono
11.09. 12:59 aristokrat  ústavní krize?
11.09. 16:11 Rene Bartosek  Politicka krize v CR.
11.09. 17:51 djb  za vším hledej Havla
11.09. 18:19 Karel z Čech  RE: za vším hledej Havla
11.09. 20:37 ada  Jak se krade v cesku : K miliardam musi pomoci politici !!!!!!
12.09. 00:07 xman  ehm..
12.09. 02:01 honzaa  neměnitelnost ústavy
12.09. 03:33 Vladimír Stwora  RE: neměnitelnost ústavy
13.09. 13:55 honzaa  RE: neměnitelnost ústavy
12.09. 02:11 mech  Taky si myslím
12.09. 04:48 ilsa  "...rozhodl Ústavní soud (podle mého názoru) správně."
12.09. 07:09  Damy a panove!
12.09. 11:52 altman  Obyčejně je všechno jinak, než jak na první pohled vypadá
16.09. 20:30 Maut  RE: Obyčejně je všechno jinak, než jak na první pohled vypadá
12.09. 16:58 Igor  zase tie organy. Teraz uz i Interpol.
12.09. 22:28 Lotras  Ale to je dost prosté , jen si položit jednoduše otázku
13.09. 04:57 Satanist  Celej ceskej krater
13.09. 15:07 Rene Bartosek  Idnes prakticky nectu.
13.09. 15:26 aristokrat  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 15:53 serpico  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 17:12  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 18:41 Rene Bartosek  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 20:41 ada  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 22:12 Rene Bartosek  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 22:49 ada  RE: Idnes prakticky nectu.
14.09. 00:32 Rene Bartosek  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 19:27 Saša  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 22:24 Rene Bartosek  RE: Idnes prakticky nectu.
13.09. 23:11 Saša  ČT24 a "myšlenkové zločiny"!?!
13.09. 23:14 MedaBeda  RE: ČT24 a
14.09. 00:40 Rene Bartosek  RE: ČT24 a
14.09. 15:26 Rene Bartosek  RE: ČT24 a
14.09. 19:36 Rene Bartosek  RE: ČT24 a
14.09. 20:07 Rene Bartosek  RE: ČT24 a
13.09. 23:41  RE: Idnes prakticky nectu.
14.09. 00:59  RE: Ale Kotrba v případě Zvědavce vykřikl,
13.09. 21:22  Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi
13.09. 21:59  RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi-dodatek
13.09. 23:05 jj  RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi
13.09. 23:28 ada  RE: Sestra Sedliska to vidi otevrenymi ocimi
14.09. 15:50 Rene Bartosek  Zeleni sbiraji volebni preference.
15.09. 00:10 ada  RE: Zeleni sbiraji volebni preference.
15.09. 01:42 Rene Bartosek  Obcanska spolecnost.
15.09. 02:33 Rene Bartosek  Neoduvodnena tolerance vedla k fasismu v Nemecku.
15.09. 02:49 ada  RE: Neoduvodnena tolerance vedla k fasismu v Nemecku.
16.09. 03:44 Rene Bartosek  Hmm, ustavni krize se zmenila v krizi politickou.
17.09. 04:34  Pozoruhodny detail

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 75 čtenářů částkou 16 472 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 4

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 1

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 0

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Rudý mor nahradil duhový. Občas má církev pravdu11.08.19 19:25 Polsko 2

Babiš boduje: Narovnání podnikatelského prostředí11.08.19 01:00 Česká republika 2

Epstein se zasebevraždil a satanisté podpořili LGBT, mozaika se zaplňuje10.08.19 16:44 USA 2

Satanisté podpořili LGBT komunitu. Nic jako tradiční rodina neexistuje, hlásali na náměstí v Praze10.08.19 15:09 Česká republika 6

Akcie firmy Bayer vyskočily o 11 % poté, co právníci dohodli odškodné za RoundUp10.08.19 11:53 Německo 3

Žena žaluje nejstarší berlínský chlapecký pěvecký sbor za diskriminaci10.08.19 11:31 Německo 2

Neobvykle kvalitní článek na Lidovkách: konečně si začínají všímat teroru politické korektnosti10.08.19 11:14 Česká republika 1

Dnes vrcholí teplý týden pochodem hlouposti10.08.19 10:30 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,21 Kč
Euro
25,75 Kč
Libra
28,20 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,73 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,93 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,88 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 133,65 Kč
1 unce stříbra
397,10 Kč
Bitcoin
239 503,36 Kč

Poslední aktualizace: 17.8.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 696