Diskuze k článku

Pochybuji…

Příspěvků 30

10.9.2009 3:08

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Podat vysvetleni mela Dr. Slamova? Pokud jsem dobre informovany, tak patri k nejlepsim praktikum ohledne trestniho prava v CR. Skoda, ze neni mozne videt prepis toho vysvetleni, to mu musela byt desna svanda. [velký smích] [velký smích]

200004

10.9.2009 8:51

no...

0neR 89.?.?.?

Jojo, pořádání festivalů, narozeninových oslav, pochodů "proti válce" ve dny nějakým způsobem významné pro židovskou obec nebo naopak pro Třetí říši...to známe. Ti vyholení kluci, kteří se ohánějí národem(!) a mají kérky se symboly nacistického německa, ti to s námi všemi myslí určitě dobře. Tím nijak nezpochybňuji vyznění článku ve smyslu svobody pochybovat o všem. Avšak doublethinkoví neonacisté nás před NWO nezachrání.

200020

10.9.2009 16:35

RE: no...

Miroslav Yamato 90.?.?.?

Reakce na 200020

No dobře...tak třeba ty "festivaly"...byly to koncerty pro uzavřenou společnost. Nejspíš tam fakt byla všelijaká čeládka, možná i lecjaká verbež...ale vysvětlete mi, komu tam ti náckové propagovali neonacismus? Sobě navzájem?

A ty knihy, to je teprve síla! Zas bude nějaký "index"? Prakticky každá totalita toto dělá...

Vůbec se nezastávám extremistů...ale pokud je někdo zavírán pro soukromé koncerty, knihy a podobně, tak je to hodně špatné!

200048

12.9.2009 3:34

RE: no...

p 125.?.?.?

Reakce na 200020

.....tito tolikrat odsuzovani neonazi...a kdopak jim tak pomaha ze zakulisi aby svou existenci dokazovali jake my vsichni mame pochybne sklony a stale musime byt ukaznovani!!!

200165

10.9.2009 14:08

zajímavé

1ne0 89.?.?.?

Zajímavé, dával jsem tady příspěvek, který se nevyjadřoval moc lichotivě k neonacistům (avšak žádné vulgární výrazy se v něm nevyskytovaly, ba ani urážky). A stále tady není. Jindy to netrvá takto dlouho, takže to vypadá, že byl cenzurován? Nebo chyba někde "na drátě"?

200035

10.9.2009 15:00

RE: zajímavé

1ne0 89.?.?.?

Reakce na 200035

Ok, beru zpět. [mrknutí jedním okem]

200044

10.9.2009 14:14

A DALŠÍ ČLEN JUSTIČNÍ MAFIE k potírání ideozločinců !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Vláda najme na zrušení Dělnické strany advokáta, ve hře je Tomáš Sokol
http://zpravy.idnes.cz/vlada-najme-na-zruseni-deln...
[bliji]

200036

10.9.2009 14:33

citace

Heřman 217.?.?.?

Jsem denodenně přesvědčován o tom, že tento stát mi byl odcizen, svobody mi rok od roku "někdo" (ten, kdo si s tím dává tu práci) okrajuje, a přitom já sám jsem se nezměnil...
Tak co se děje? Když mám chuť zakřičet, mám na koho?
Dlouho doporučuji zotročovateli nedávat nic, a nic po něm také nechtít. Osobní morálka je to, na co sám ten systém nikdy nedosáhne, nemůže z principu být morálnější, a tedy silnější. Vím, a proto jsem silný, nechť se bojí agresor.
Tento národ - jeho jádro - nesmí býti zničeno, neboť reprezentuje lásku v nejčistší podobě. Ač se to skutečně nezdá, přese všechno zpochybňování je to pravda. A další ctnost je právě pravda, kterou musí uchovávat ve svém srdci. A proto je napadán, a bit, a kažen její nositel, neboť láska a pravda je skutečně mocnější, než všichni jejich nepřátelé. Nepodlehnout.

200039

10.9.2009 21:34

Švejk ... :)

......... 89.?.?.?

Měli jsme zahradní slavnost, dva metráky řízků, bohatá tombola… A když jsme byli v nejlepším, přijde nějaký pán, abychom toho nechali, že má Rakousko smutek. Řek jsem jenom: Počkejte chvilku, než dohrajou Hej, Slované! … A už jsem tady.

200072

11.9.2009 7:28

Same shit just another goverment

John Dovany 78.?.?.?

Kvůli tomu, co se zde děje dnes, jsem za socialismu emigroval. Dnes bych to nejraději udělal znovu, ale už není kam [pláč]

200100

11.9.2009 9:15

Neexistuje důvod, proč by tázání mělo být trestné

Saša 74.?.?.?

Neexistuje důvod, proč by tázání mělo být trestné

Zdůvodnění Bohem dané nedotknutelnosti? Zbožštění tragédie? Úchylné právo nadčlověka je sladce oblbující.

200108

11.9.2009 11:47

Samotné

pietroo 195.?.?.?

Židy by mělo zajímat co se vlastně ve skutečnosti za války odehrálo. A tenhle národ, zablokovaná psychika, případ pro psychiatra, chce poučovat jiné národy! Aha, vlastně právě proto. To je součást diagnózy. Normální člověk by těžko měl ideu, že musí "všem vládnout", aby si vyřešil nějaký komplex Benjaminka (s údajně "vysokým IQ", ale skutečné hodnoty žádné produkovat neumí...).

200128

12.9.2009 0:42

něco tady smrdí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200128

Liga proti antisemitismu by mohla velmi efektivně "odsřelit" jakýkoliv článek pochybující o zákonem nařízené verzi holokaustu tím, že by předložila nezvratné důkazy, že se holokaust odehrál přesně tak a v přesně takovém měřítku , jak máme nařízeno veřit . Mohli dát podnět k celonárodní, ještě lépe celosvětové debatě expertů z různých oborů, kteří budou naprosto svobodně a otevřeně debatovat o tom , co se stalo a jak se to stalo.

Bylo by to logická , čestná a efektivní reakce.

Místo toho se uchylují k praktikám sovětských politických komisařů a na dotazy a pochybnosti ohledně nařízené pravdy odpovídají vězením ,represemi a zastrašováním.

Proč asi?????

200159

12.9.2009 17:33

Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Asi tak před čtyřmi až pěti lety, když jsem posílal mým kamarádům a členům rodiny v České republice odkazy na zajímavé články na Zvědavci, tak kupodivu, téměř žádná odpověď s odevzvou
se mi nevrátila. Dopisy tam a zpátky pokračovaly dál, ale diskuze o politice byla marná. Říkal jsem si, "to je dobře". Doma musí být asi všechno v pořádku a odkazy jsem omezil jen na ty - podle mne - ty přímo na tělo, co ťaly do živého. Pokračovalo to dál jen zřídka a jedním směrem. Mně se naopak poštovní schránka plnila srandičkami, různými pps a vtipy a to dokonce i vtipy na politické osobnosti, dají-li se zrádci národu osobností vůbec nazvat? Světe div se...situace se změnila (!!!) Došel mi z domova odkaz na Zvědavce a to hned od několika lidí nezávisle na sobě. A nejen to. Lidi jaksi nejsou zvyklí při přeposílávání pošty mazat adresy původních odesílatelů a tak lze snadno zjistit, kde všude ta pošta cirkulovala. A s podivem mohu potvrdit - ano, cirkulovala a dosti dlouho. "Tohle je tam od vás z Kanady. Podívej se na to, co se u nás děje"???, zněla doporučení v poště.

Následující řádky nemají zdánlivě se zaměřením Zvědavce nic společného a přesto se to Zvědavce přímo a silně dotýká. Stejně jako mnoho jiných lidí, tak ani já osobně jem neměl tušení, kdo byl Ernst Zundel, až začalo v Kanadě s tímto revizionistou a nebo popíračem oficielní hostorie (vyberte si co chcete) soudní vyšetřování a později se to loutkové "soudní" představení přesunulo do Německa. Až potom se člověk začne zajímat proč jim někdo takový, jako je Zundel překáží? Až potom nastane příliv otázek proč se tohle všechno odehrává? Za co je uvězněn (?)...a uvažující člověk se nestačí divit. Stejně tak je to i se Zědavcem.

Dobře si pamatuji, že vydavatel nechtěl na svém webzinu reklamu.
A je to tady, ať chce a nebo ne. Zvědavec se dostal přičiněním jiných do světel reflektorů a do podvědomí lidí. Uvalenou a podlou žalobou se stal Zvědavec neočekávaně průkopníkem boje o svobodu projevu a boje proti nešvarům společnosti a přesně tohle je Zvědavcovo poslání a přesně tohle je také tématem převážné většiny zdejších článků. Nemusíme se pokaždé ve všem shodovat, ale musíme se smířit s tím, že i ten druhý má právo na vyslovení svého názoru. Ať už se nám to líbí, či nikoliv? Svoboda projevu platí pro všechny stejně.

200186

12.9.2009 18:20

RE: Meč má dvojí ostří...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 200186

Sakra, kde je tu, Mirdo, palec nahoru? [smích]

200187

12.9.2009 18:49

RE: Meč má dvojí ostří...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 200186

Souhlasím s tím, co jsi na adresu svobody projevu a Zvědavce coby politicky nekorektního webzinu napsal mirdo a jen doplním, že pokud mám jako čtenář těchto diskuzí na tyto věci stejný názor, potom bych měl umět, na podle mne neobjektivní a podjaté příspěvky některých pisatelů, i adekvátně reagovat.

Není to jen o kultuře projevu, která by měla jít ruku v ruce se svobodou projevu, ale i o tom, jak v debatě prezentuji sám sebe a myšlenky/názory, které považuji za správné...


Pokud se rozhodnu reagovat, tak přijetí svých názorů rozhodně nedosáhnu (a mohu mít 1000 krát pravdu) vulgárními a agresivními příspěvky, které oponenta o jeho omylu nebo zaujatosti nepřesvědčí (naopak z něj před ostatními vytvoří oběť útoku) a pouze tím ukazuji sám na sebe, na svou vlastní nejistotu nebo emocionální rozkolísanost, kterou sebevědomý pisatel nepodléhající sebedůležitosti, sebelítosti a nedopouštějící se zbytečných komunikačních chyb netrpí. A o to více je neprůstřelný a o to účinněji nastavuje zrcadlo těm, kteří si to pro svou nevědomost, podjatost nebo pokrytectví (kterým se snaží ostatními manipulovat) zasluhují...


Když se k tomu přidá i fakt, že (coby pisatel, kterému jde o férovost) nenapomáhám po vzoru různých Josephů útočnými reakcemi vytvářet z diskuze na Zvědavci nízkoenergetickou žumpu, ale naopak seriózní zdroj myšlenek a informací, potom to je myslím docela pádný důvod k zamyšlení. A to zejména za situace, kdy narůstá siosnaha editora zdikreditovat, čímž se zvyšuje povědomost o Zvědavci na veřejnosti a návštěvnost nových čtenářů, kteří si o tomto webzinu a jeho osazenstvu teprve názor vytváří, se zvyšuje.


jansmith[smích]



"Vědění bez laskavosti a poznání bez střízlivé střídmosti je k ničemu".
Don Juan

200188

12.9.2009 21:29

RE: Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200188

Díky Jendo za reakci. Moje odmlčení v diskuzích není zapříčiněno nezájmem v diskuzích pokračovat, ale je podmaněno nedostatkem času a často se mi stává, že se ani nedostanu k počítači. Mohu tě však ujistit (i ostatní diskutující), že reakce na moje příspěvky si přečtu v poště a vesměs se spolu názorově shodneme. Jistě mi dáš Jendo za pravdu, že kdybych na tuhle naší shodu soustavně v mých reakcích upozorňoval, tak se tady oba stanem nadmíru podezřelí [velký smích] a Trevor by nás označil za spolupracující konspirativce. Proto ten občasný nesouhlas [chechtot]

Jsem samozřejmě zastáncem slušné a férová diskuze, ale současně neodsuzuji nikoho za virtuální facku oponentovi, když si to jako provokatér Vojta (a jiní) zaslouží. Musíme se prodírat kupředu a k tomu je nutné mnohdy i odložit bílé rukavičky. Diplomacie a jemné zacházení s tím, kdo si to nezaslouží a jejich diskuze nestojí ani za psí štěk, nic nevyřeší a jenom jim přihrává do té jejich strategie odvádění pozornosti od diskutovaného předmětu. Proto jsem už dříve navrhoval : "Na provokatéry NEREAGOVAT", ale je to samozřejmě každého volba. Je to nakonec jenom můj názor a nikoho k tomu nenutím. Každý se musí sám rozhodnout. [mrknutí jedním okem] [smích]

P.S. Vzkaz pro Aju. Sakra, ani já jsem ten palec nenašel. Díky za kompliment Ajo. [smích]

200191

12.9.2009 19:42

RE: Meč má dvojí ostří...

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 200186

Zajimave je, ze kdyz ja tady neco napisu, tak se na me vsichni "sesypou" [oči v sloup]
Nemam nahodou take narok na vysloveni sveho nazoru? [mrknutí jedním okem]

200189

12.9.2009 21:48

RE: Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200189

>Zajimave je, ze kdyz ja tady neco napisu, tak se na me vsichni "sesypou" [oči v sloup] Nemam nahodou take narok na vysloveni sveho nazoru? [mrknutí jedním okem]
-------------------
Tohle se ti povedlo Rejpale. [chechtot] [chechtot] Udeřil jsi tímto hřebíček přímo na hlavičku. To je to kouzlo diskuze. Když s tebou někdo nesouhlasí, tak se zapojí do debaty a snaží se tě přesvědčit, že se mýlíš a nebo si upravit názor vlastní. Jiná věc bude, když něco prohlásíš a vzápětí na to, obdržíš od soudu obsílku se soudní obžalobou za nesprávný názor. Tohle je už samo o sobě projevem nenávisti. Neuznávat názory někoho jiného. Možná tě to překvapí, ale takoví lidé skutečně existují. [pláč] [smích]

200192

13.9.2009 1:48

RE: Meč má dvojí ostří...

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 200192

A myslis si, ze pan Stwora se soudnimu rozhodnuti prispusobi?
Nemyslim si, ze by chtel jit do "bane".
Urcite bude ve svych prispevcich a clancich "opatrnejsi".
[zmaten]

200196

14.9.2009 4:58

RE: Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200196

>A myslis si, ze pan Stwora se soudnimu rozhodnuti prispusobi?
----------
Článek, který byl použitý jako záminka k umlčení Zvědavce už lítá po netu delší dobu a v originále. Tam nebude ten zakopaný pes, ale to jistě víš, Rejpale? Od toho jsi Rejpal.

>Nemyslim si, ze by chtel jit do "bane".
------------
Kdo by taky chtěl jít bručet? Buďme však optimistější a nehovořme hned o galejích a nebo uranových dolech. Musíme jenom doufat, že to odvolání (nebo odpor - jak tomu říkají) vezme rozumný soudce i advokát a uvědomí si tu absurditu celého případu a založí obžalobu/žalobu tam, kam patří - do odpadkového koše.

>Urcite bude ve svych prispevcich a clancich "opatrnejsi".
----------------
Tady ale vůbec nejde o to, být opatrnější. Opatrnější před čím? Před kým? V diskuzích se samozřejmě objevily kolikrát i hnusné příspěvky, převážně však vyhrožování a nabádání k vyvraždění Arabů a Palestinců. Ale to byla jenom provokace. Tomu se v diskuzích nevyhneš, když chceš respektovat svobodu slova pro každého. I z druhého tábora se objevili výpady na židy, nikdy však vyzývání k jejich vyvraždění a nebo popírání holocaustu (vždyť je na tohle přece zákon!?!?!). Alespoň já osobně jsem se s tím v diskuzích na Zvědavci nikdy nesetkal. Mohu se však mýlit, už se mi to v životě několikrát stalo (Arkan (T.M.).

Problém bude asi v tom, že někteří židé nevědomky zaměňují kritiku - přestože kolikrát velmi nepříjemnou - za projevy nenávisti, jelikož kritiku nesnesou a ty pocity nenávisti to v nich skutečně vyvolá....S tím se však každý člověk musí vypořádat sám. Lze to však natrénovat, nikoliv se hned soudit. Selský rozum mi napovídá, že v tomhle má prsty někdo jiný a židé byli k tomuto účelu jenom zneužiti. Pro společnou věc a na výzvu, židé opravdu podniknou neskutečné věci. Prostuduj si historii a zjistíš, kolikrát se tohle již opakuje? Musím však zdůraznit, že nejsou všichni židi stejní a to hovořím z mojích vlastních a příjemných životních zkušeností. [mrknutí jedním okem]

200250

14.9.2009 6:52

RE: Meč má dvojí ostří...

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 200250

Tim ze jsem psal ze musi byt pan Stwora opatrnejsi jsem myslel jen to, ze by nemel pripustit aby na jeho stranky prispivali lide kteri nenavidi vsechny Zidy a vsechny Americany. [zmaten]

Vim ze v minulosti takovy lide na Zvedavce psali a zrejme jiz byli zablokovani, protoze jsem jejich hloupe(az nenavistne) prispevky dlouho necetl.

(Všechny příspěvky nejsou čteny, nemusíte nás zrovna milovat, nemusím s názorem souhlasit a do jisté míry záleží na interpretaci. Někdy se kousám do rtu, ale názor je názor. - Moderátor.)

200252

14.9.2009 7:20

RE: Meč má dvojí ostří...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 200250

>Problém bude asi v tom, že někteří židé nevědomky zaměňují kritiku

Není to tak zcela nevědomé, sionistická vláda Izraele nařídila celosvětově vylepšit „dobré“ jméno Izraele akcí „Brand Israel“ a zřídila celé ministerstvo propagandy. Jednou z akcí je šíření chlubných a oslavných mediálních článků a filmů. Ke stoletému výročí města Tel-Aviv na Torontském filmovém festivalu probíhá milionová propagace města Tel-Aviv a jeho úspěchů. Přes tisíc filmových umělců protestuje peticí s názvem, ŽÁDNÉ OSLAVY OKUPACE! Proti zneužití festivalu k politickým cílům Izraele. Petice zdůrazňuje, že v žádném případě neprotestuje proti jednotlivým režizérům z Izraele. Mezi podepsanými je rovněž řada jmen producentů a filmových herců z Izraele. Podrobné zdůvodnění protestu a osobní pohled je na stránkách herečky Jane Fonda. Mezi ostatními tisíci podepsanými je Harry Belafonte, Julie Christie, Viggo Mortensen, Danny Glover, Naomi Klein.
Je pravdou, že sionismus je ďábelsky svůdný jako jiné druhy fašismu, ale Židé chápou, že kritika je potřebná a léčivá, chorobná je ideologie.

200255

14.9.2009 17:32

RE: Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200255

>Není to tak zcela nevědomé....
----------------------------------
Špatně jsem se vyjádřil. Snad by mělo být: "podvědomě", ale tohle není až tak neobvyklá reakce u lidí a netýká se to pouze židů. U mnohých lidí vede kritika k nápravě (pokud ji uzná za oprávněnou) a u druhého k pocitům nenávisti. Lidé všeobecně nemají rádi kritiku a někteří ji dokonce nesnesou. Ale jak jsem již napsal, - záleží na tom, jak se s tím ten dotyčný vypořádá? A právě tady bych mohl poukázat na to, co nás odlišuje.

Myslím si, že hlavní důvod bude ve výchově se zaměřením na principy (pasáže) talmudu. Uvedu příklad. Když budu dítěti odmalička vtloukat do hlavy, že patří do klubu vyvolených a že je něco "navíc" a potom později v životě zjistí, že tomu tak není a že jsme si všichni rovni, tak máme u takového dítěte na komplex méněcennosti zaděláno. Inteligentní člověk se s tím dokáže vypořádat, ale mnozí to řeší projevem nenávisti ke kritice a v extrémních případech jsou schopni oponentovi i plivnout do obličeje. S takovýmto nevkusným projevem se u jiných lidí zřídka kdy setkáme, snad jedině u dětských šarvátek. A právě tohle je nesporný a přímý důkaz, kdy došlo ve výchově ke zničení zdravého charakteru. Takový člověk v životě nikdy dál nepostoupil a pliváním druhému do obličeje se chová jako rozpustilý spratek i v věku dospělosti.

Sašo, díky za zásobu poučných odkazů. Přečetl jsem si je všechny a právě tohle bylo motivací k mému příspěvku a v podstatě i potvrzením skutečné reality. Jenom bych k tomu dodal, že to mají úplně postaveno na hlavu. Nejprve si musí udělat pořádek doma a až potom lze úspěšně zahájit pozitivní propagaci Izraele. Jinak to zbytečně vyvolá "antisemitické" reakce, což se prokazatelně a opodstatněně děje. Sarah Paulin něco podobněho nazvala: "Je to jako bychom čuníkovi namalovali rypáček rtěnkou". [smích]

200306

14.9.2009 15:58

RE: Meč má dvojí ostří...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 200250

> Musíme
>jenom doufat, že to odvolání (nebo odpor - jak tomu říkají)
>vezme rozumný soudce i advokát a uvědomí si tu absurditu
>celého případu a založí obžalobu/žalobu tam, kam patří -
>do odpadkového koše.

No, nevím. Po tom odvysílaném pořadu ČT24 k problému ''Zvědavec'' bych si tím vůbec jist nebyl. Jasně se pokoušejí manipulovat lidi a v tom pořadu nazvali pana Stvoru ''popíračem holocaustu'', ačkoliv jde pouze o přeložený, uveřejněný článek a to je podle Kocourkovského pojetí demokracie trestný čin...

200296

14.9.2009 17:58

RE: Meč má dvojí ostří...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 200296

>...Po tom odvysílaném pořadu ČT24 k "problému" Zvědavec bych si tím vůbec jist nebyl. Jasně se pokoušejí manipulovat lidi a v tom pořadu nazvali pana Stvoru ''popíračem holocaustu''...
--------------------
Tohle je právě ta zákeřná propaganda totalitního režimu. Jako za bolševika a jak lze pozorovat - nic se nezměnilo. Jak jsem již napsal - musíme jenom doufat. A musíme také doufat, že si lidé Zvědavce přečtou a vytvoří si sami vlastní názor. Potom snad rozhodne zdravý rozum a lidé začnou jednat? Je načase změnit nátlakem na vládu ústavu a vypustit podlé a ubohé dodatky, které ústavu popírají. Pokud se tohle nepodaří, tak jsme zpátky v totalitě a demokracie se stane utopií. Tohle se týká všech lidí, i těch, kterým Zvědavec v současné době nevyhovuje. "Když se kácí les, tak létají třísky" a jak už z historie víme, každá totalita jednou skončí a nastane lámání chleba.

200309

14.9.2009 21:38

Utahování opasků ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Po Klausově utahování opasků v oblasti břicha se naše "demokracie" posupně propracovala k utahování opasků našich myšlenek. Pochybovat je trestné a společensky nebezpečné. Tedy nejde o pochybování obecně ale o pochybování o zvěrstvech v nedávné minulosti. Tedy nejde o zvěrstva nedávné minulosti ale jen o některá zvěrstva. Vlastně je trestné pochybování o jedné jediné variantě popisující události nedávné minulosti a ne pochybování o tom jestli se historická údálost jako taková stala či ne. 6 mega je kosher. 5 mega = nenávist, antisemitismus a společensky nebezpečné tvrzení. Zpochybňovat zvěrstva jiná z nedávné minulosti a dokonce i současnosti je naopak naprosto v pořádku. Vlastně brzy už snad bude i trestné poukazování na ně. Vlastně už je. Vždyť to poukazování přeci vyvolává či podněcuje nenávist vůči skupině osob. Některých specifických osob se specifickým postavením. Osob, které neovládají tuto zemi. Osob, které neovládají USA a její válečnou mašinérii. Osob, které nevlastní nástroje ke každodenní mediální masáži našich mozků a osob, které rozhodně nestojí v pozadí světového monetárního systému. Nežijeme v žádné siokracii vy blázni! Raději být zticha. Mocní brzy přejdou k utahování opasků v oblasti krku a tady už půjde doslova o kejhák [bliji]

200321

14.9.2009 23:10

RE: Utahování opasků ?

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 200321

a má smysl to pořád dokola babrat?
občas mi to tu připadá že se donekonečna vrtáme v hovně diskutujeme mezi sebou jestli je to hovno a jak moc smrdí místo toho abychom se zabývali tím kdo to hovno vysral a proč [smích]

200328

15.9.2009 5:24

RE: Utahování opasků ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 200328

Možná nemá. Možná nemá ani smysl babrat se v tom kdo a proč do hovno vysral. Asi by se každý měl rozhodnout jestli to hovno obejde a odejde někam kde ještě nesmrdí nebo jestli si zacpe nos a nějak to tu v tom smradu doklepe. O uklízení tu snad ani raději nic psát nebudu [cool]

200345

15.9.2009 4:24

RE: Utahování opasků ?

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 200321

My si utahujem opasky a oni,si je povoluji, protoze jim to hloupost a zkorumplovanost krestanskych politiku umoznuje.Tady jde o hodne a hodne penez ,kazdy ,kdo zpochybni holocaust ohrozuje tento nevysychajici pramen prijmu, jen , povazte ,ze Nemecko odskodnuje stat Israel,ktery v dobe druhe svetove valky neexistoval,to je jak platit alimenty na dite ,ktere se vam narodi az po peti letech.Kdyz by se provalilo,ze holocaust je podvod, tak,kdo mysli,ze by vyvoleni na nasledek lzi vratili bezpracne obdrzene penize, ktery politik,ktery soud by si to na ne mohl troufnout, takovy "hrdina" se jeste nenarodil.Kdyz Nemecko platilo prvni odskodneni statu Israel, tak to bylo 3 biliony marek a hned pozadovali dalsich 500 milionu po kancleri Nemecka, Adenaurovi, roce 1988.V pravde receno Nemecko platilo sest bilionu,ale castka se zvysila na sedm bilionu, dale a dale a nakonec 60 bilionu a dalsimi pocty,85.300 bilionu v markach (1 june 1979), ale to stale nebylo konecne placeni, nasledovalo dalsich 82,717 bilionu (1 January 1989), 37.073 bilionu a potom celkova platba delala 119,790 bilionu k datu 1 Septembra 1989, kolik od te doby Nemecko platilo na vic uz se vymyka normalni predstave. Dalsi pozadavek ,byl odskodnit jednotlivce za majetky a pozemky a jine, v castce odpovidajici k dnesnim cenam, tak ,uz vite proc na celem svete ceny pozemku a nemovitosti vylitli tak rychle nahoru.Aby nezustalo jen a jen u Nemecka ,tak se pojisteni a tahanic eo majetky prenesly do vsech evropskych statu, Americane za cenu osvobozeni musi nahradit co ukoristili z vlaku,jez vyjel v poslednich mesicich valky z Budapeste, coz,mnohym svetovym odpurcum propagandy vrta hlavou,jak tak cenny ,doslova zlaty vlak s nakradenym zidovskym majetkem mohl project z obklicene Budapesti "Rudou armadou", proste ,zazraky.Proste,platba bud etrvat dokud bude existovat Nemecko,to, hodne Nemecko,Vychodni,zadne odskodneni neplatilo, tam byl zcela jiny poradek,byvaly nacisticky general byl novym generalem Vychodniho Nemecka ,komunisti ve vlade a ministr vnitra Wolf, co by "odskodnenec" a mnoho jinych ve vladnich mistech.
"The fact that the Yad Vashem memorial site was already being planned in 1942 reveals a functionalist relationship to the Holocaust ... Thoughts had turned to the immortalization of the Shoah even while most of the victims were still alive."
--------
An interesting insight to the Holocaust Industry can be found here.... http://globalfire.tv/nj/03en/holoindustry/holopayments.htm ...

Vložený obrázek

. Let us examine the facts. Nearly 80 per cent of Jews who perished in the Holocaust lived in Russia and Poland. Russian Jews, living under Communist rule, had nothing. Polish Jews had next to nothing ...
--------
15June , 2009 Kiev.
Last July, the Ukrainian Security Service released a list of high-ranking Soviet state and Communist Party officials -- as well as officials from NKVD, the police force of Soviet Russia -- that essentially blamed Jews and Latvians responsible for perpetrating and executing the famine be...Automaticky kráceno

200341

Příspěvků: 30

10.09. 03:08 Rene Bartosek  Hmm,
10.09. 08:51 0neR  no...
10.09. 16:35 Miroslav Yamato  RE: no...
12.09. 03:34 p  RE: no...
10.09. 14:08 1ne0  zajímavé
10.09. 15:00 1ne0  RE: zajímavé
10.09. 14:14  A DALŠÍ ČLEN JUSTIČNÍ MAFIE k potírání ideozločinců !!
10.09. 14:33 Heřman  citace
10.09. 21:34 .........  Švejk ... :)
11.09. 07:28 John Dovany  Same shit just another goverment
11.09. 09:15 Saša  Neexistuje důvod, proč by tázání mělo být trestné
11.09. 11:47 pietroo  Samotné
12.09. 00:42  něco tady smrdí
12.09. 17:33 Mirda  Meč má dvojí ostří...
12.09. 18:20 Aja  RE: Meč má dvojí ostří...
12.09. 18:49 jansmith1984  RE: Meč má dvojí ostří...
12.09. 21:29 Mirda  RE: Meč má dvojí ostří...
12.09. 19:42 Ovcan Rejpal  RE: Meč má dvojí ostří...
12.09. 21:48 Mirda  RE: Meč má dvojí ostří...
13.09. 01:48 Ovcan Rejpal  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 04:58 Mirda  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 06:52 Ovcan Rejpal  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 07:20 Saša  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 17:32 Mirda  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 15:58  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 17:58 Mirda  RE: Meč má dvojí ostří...
14.09. 21:38 jean.laroux  Utahování opasků ?
14.09. 23:10 aristokrat  RE: Utahování opasků ?
15.09. 05:24 jean.laroux  RE: Utahování opasků ?
15.09. 04:24 kozoroh  RE: Utahování opasků ?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 2

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 6

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 6

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
25,49 Kč
Euro
27,55 Kč
Libra
31,35 Kč
Kanadský dolar
18,04 Kč
Australský dolar
15,54 Kč
Švýcarský frank
26,10 Kč
100 japonských jenů
23,37 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 007,72 Kč
1 unce stříbra
376,16 Kč
Bitcoin
182 142,48 Kč

Poslední aktualizace: 6.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 939