Diskuze k článku

Boj o místo v pekle

Příspěvků 75

5.9.2009 7:53

Anebo šaškárna.

baki 89.?.?.?

Počínání nás, obyvatel této země, je možno posuzovat z mnoha hledisek. Zde je posouzení nás, jak si vytváříme peklo ve své zemi. Já se zase na to dívám, jako na divadlo plné šašků. Vždyť to co se kolem nás děje je šaškárna nemající snad obdoby jinde ve světě. Mohl bych uvést celou řadu případů, kdy naše politická scéna působí jako rej šašků. Ale stačí ten případ poslední:
- Všichni vědí, že předčasné volby jsou v rozporu s naší ústavou, přesto je tento postup protlačován.
- Pokud se zdvihne jediný hlas, poukazující na rozpor mezi navrženými postupy, zdvihne se velký odpor proti tomuto hlasu.
- Je tlak na tento "hlas", aby svou stížnost odvolal. Stačí tedy aby odvolal a rozpor mezi navrhovanými postupy a ústavou mizí???
- Před zraky občanů se hledají cesty, jak ústavu znovu obejít. Občané jsou tedy bráni jako hloupé ovce, které tomu nerozumí.
- A toto se bezostyšně projednává před "předčasnými volbami". Navíc, - všechny strany se hájí "právnickými expertízami". Je skutečně naše právo, naši právníci na tak nízkém stupni vědění???
Když toto všechno zvážíme, pak už nám nezbývá než podotknout - buď jsme skutečně v pekle, nebo kolem nás se odehrává šaškárna přesahující již všechny meze slušnosti.

199601

6.9.2009 12:22

RE: Anebo šaškárna.

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 199601

Rad by jsem vas uklidnil, ze tato saskarna probiha po celem svete a v Evrope v ni vedou figury jmenem Sharkozyo a Berlusconio. Tohle divadlo placene naivnimi volici potrva az do doby, kdy si alespon podstatna mensina neuvedomi, ze figurky na politicke scene se meni v prubehu nekolik jednotek let a na deni rozhodujici bankovni klany se nemeni jiz stovky let. Aby se vubec neco na soucasni predevsim moralni krizy vubec neco zmenilo, chce to reformovat nejprve nase hlavy a pak predpotopny politicky system. Jenomze jak chcete dosahnout, aby politikove zmenili sami sebe? V tomto smeru sahnete na jednoho a ostatni se okamzite spolci ...

199651

6.9.2009 18:09

RE: Anebo šaškárna.

baki 83.?.?.?

Reakce na 199651

Plně s Vámi souhlasím. Ovšem šaškárna je přeci jenom u méně vyspělých zemích,(např. Česká republika) patrnější a okatější než ve státech vyspělejších. Tam se přeci jenom už ví, jak je taková šaškárna drahá. U nás se kradou miliony ale nikde nic neschází. Tak není důvod, aby se politici u nás měnili. Ale na druhé straně, - mnohé státy jsou na tom ještě hůře než my. Ale jejich "šaškárny" nás tolik nebolí.

199658

9.9.2009 14:16

RE: Anebo šaškárna.

Andreejka 92.?.?.?

Reakce na 199658

nemam duvod s Vami nesouhlasit, zvlaste kdyz znam porad nedokoncenou a nedolecenou legislativu pomerne mladych postkomunistickych zemi. Ovsem znam i druhou stranu mince a tou je napr. mnozstvi penez, ktere se toci v zapadni Evrope v porovnani s drobnim piskovistem jmenem CR a rovnez vsude pritomny fondy socialisticke EU, ktere se dle statistiky prosetrovani trestnych cinu zneuzivaji predevsim u zdroje, tj. v okoli Beneluxu a Francie...Nebo se staci podivat na nedavno zverejnenou komunikaci mezi Topolickem a Sarkozickem, kto ma v Evrope skutecnou moc a kto je tu jenom do poctu a pro rozsireni trhu. Z tohoto pohledu nehraje saskarna v CR velkou roli a zivot lidi v CR je viv a vic ovlyvnen denim v Bruselu a Strasbourgu.

199955

5.9.2009 9:10

Nechť jsou šťastny všechny bytosti

Michal J. 213.?.?.?

Přátelé,

Bdění, snění a hluboký spánek jsou 3 stavy lidského vědomí a jako takové jsou všechny neskutečné. Tudíž nemůžeme považovat sen za nic více reálný, nebo nereálný, než naši "realitu". Oba dva tyto stavy jsou jen produktem naší mysli, jsou pohybujícím se vědomím. Proto to, co vidíte ve skutečnosti ani neexistuje. Objektivně řečeno - ani Stvoření neexistuje, je to jen pěna a vlny na oceánu Boha.

Proto Vás žebrám, vyjděte z nevědomosti do poznání, ze smrti do života. Neboť vpravdě, Ti, jenž nežijí Bohem jsou mrtvi, ačkoliv se považují za živé. Jsou směšným kusem hlíny, a jako červi se plazí a žebrají o hlínu další, nosíc v sobě skutečný diamant.

Hledejte Pravdu, hledejte štěstí a jak říká Eduard Tomáš, ono skutečně není nikde vně, je v nás. Mylně spojujeme štěstí s objekty světa, avšak jakýkoliv příjemný pocit a štěstí schází z Vyššího já, neboť skutečně vše je v nás a vše jsme my.

"Tat tvam asi"

199603

5.9.2009 15:55

RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti

INSIDER 85.?.?.?

Reakce na 199603

jako sklerotik se tu zřejmě opakuji,omluvte mne,ale toto je evangelium ve zkratce,co si počit s vlastními stíny,jak píše pan DAHLKE.http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=61065408 [cool] [cool] [cool]

199612

5.9.2009 16:14

RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 199603

Eduard Tomas: "Neni trvaleho stesti v zadnem z predmetu sveta. Je v nas" [smích]

199613

7.9.2009 10:14

RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 199603

Nevím co to znamená "tatt vám asi". Zřejmě má být asi správně "tak vám asi" - dobře vám tak. Myslím, že ten mimozemšťan ET z toho filmu by řekl: "Není nikoho, kdo by měl kam vyjít z nevědomosti do poznání, ze smrti do života, kdo by hledal pravdu, štěstí..atd.

199681

5.9.2009 11:13

pro znalce filmu...

insider 85.?.?.?

byl pan doktor cynik,nebo mystik??? http://www.youtube.com/watch?v=jnP66QnZVRk [chechtot] [chechtot]

199606

5.9.2009 11:16

;-)))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Bohatstvi neni samo o sobe spatne! Osho rikal, byl jsem chudy i bohaty... Byt bohaty bylo lepsi. A Budha?

Jeden mnich se zasnoubil s mladou a bohatou ženou. Protože on sám byl vždy nemajetný, vyhlídka na peníze a blahobyt ho znepokojila a vyprávěl zenovému mistru Suzukimu (synovi mistra Šunrjú Suzukiho) o svých starostech.
„Zda jste bohatý nebo chudý, to nehraje roli," pravil mistr Suzuki. „Záleží jen na tom, zda se upínáte na to, být bohatý - anebo chudý," usmál se.
Mnich nejistě kývl a řekl, že rozuměl.
„Když rozumíte," řekl Suzuki, „tak to můžete být i bohatý."

[smích]

199607

5.9.2009 11:47

Tak jsem si myslel že jsem

Miroslav2 213.?.?.?

případ pro psychiatra a zde zjišťuji že buď je nás více a nejsem výjimka, nebo žiji v této pekelné realitě. Ano udělali jsme sami ze sebe dobrovolně otroky. V mém případě je peklo sledováno digitálními průmyslovými kamerami kde je záznam uchováván několik týdnů. Mladý dědic firmy na každé diskotéce ukazuje na notebooku kamarádům svoje otroky bojící se o práci a online tak navede třeba mistra a všichni se baví jak zjednává nápravu. Jestli je podobných firem více ochraňuj nás bože [bliji] [bliji] [bliji]

199609

5.9.2009 17:20

RE: Tak jsem si myslel že jsem

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199609

Ano, podobnych firem je vice. Vitejte mezi nami, co jim to v hlave udela cvak, kdyz nekdo prijde s nejakou novinkou pro nase blaho, bezpecnost a pocit sucha v trenyrkach. Jak jinak, ze ano? [mrknutí jedním okem]

199615

5.9.2009 19:46

RE: Tak jsem si myslel že jsem

Oldspy 80.?.?.?

Reakce na 199609

S takovou mu ta firma panackovi nejspis dlouho nevydrzi. A muzu se zeptat, od kud mas informaci, ze prave tohle ten dedic dela? [velký smích]

199626

5.9.2009 20:59

RE: Tak jsem si myslel že jsem

insider 85.?.?.?

Reakce na 199609

na osud.cz je další díl,nemá chybu..http://www.youtube.com/watch?v=leI7sfmipuI&feature=fvw

199630

5.9.2009 14:19

Kzdy z pekla ven

Maka01 62.?.?.?

Pane Lischko, cesta z pekla existuje. Peklo je ve velké jeskyni, do které vchodem svítí Boží světlo. Ale čerti se od světla odvracejí a proto vidí jen vlastní stíny. Stačí, aby se obrátili. Chvíli budou oslněni a proto budou tápat, ale nakonec najdou cestu ven. Nikdo není v pekle držen násilím. [smích]

199611

6.9.2009 9:48

RE: Kzdy z pekla ven

WL 160.?.?.?

Reakce na 199611

Úplně v pekle je ten, kdo o něm neví a pokládá jej víceméně (podprahově) za ráj. Stačí si jej tedy uvědomovat a je člověk venku aspoň vědomím. Každý je držen v pekle nepřekonatelným násilím své povahy (následky svých skutků).
Tak tedy litujme ty, kteří to peklo tak nadšeně budují, kdo druhému "demokracii" kopá, sám do ní padá...

199649

7.9.2009 15:46

RE: Kzdy z pekla ven

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 199649

Musím podotknout, že řada lidí je v pekle spokojena, čerti ho dokonce považují za ráj. To je přeci relativní. Jak pro t či ony je to však vžd šaškárna. [chechtot]

199695

8.9.2009 13:37

RE: Kzdy z pekla ven

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 199695

Ano, naprosto stouhlasím. Peklo je ráj naruby, jako demokracie a totalita. Kdo se včas neobrátí naruby a nepřevleče, má smůlu..

Jak se zpívá: "V lese padá listí (dnes) vzhůru na komunisti (dříve na kapitalisti)."

Nám přece vůbec nevadí, že jsou někteří "lidé" a čerti v tom pekle náramně spokojení. Vždyť jim to přejeme a máme je rádi. Nám je jenom strašně líto, že to s nimi dopadne setsakramentsky špatně. Když náš varovný hlas opuštěného na poušti nechtějí slyšet, není to naše chyba. Naší občanskou i lidskou povinností je upozornit na nebezpečí a pohromu. Víc už udělat nemůžeme. Mlátit je kvůli tomu nebudeme, neboť "nejsme jako oni" a "máme holé ruce" (1989) a "zachováváme klid a rozvahu" (1968) jak nás o to tak vroucně prosili a žádali od srpna až do listopadu...

199790

5.9.2009 20:54

Dobry článok Lischáku.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Ale ľudstvo vždy žilo v pekle. Len vtedy do toho nekecali "zelení". Je to už ľudská prirodzenosť. Niktom s tým nič neurobí, ani Vy so svojim článkom. "Dále, dále až do hořkého konce". Načo o tom písať, nič sa aj tak nezmení [zmaten]

199629

6.9.2009 10:04

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 160.?.?.?

Reakce na 199629

Jste klasický případ, kdy člověk s vysokou inteligencí v zápětí (0,000...1 sekundy po správné diagnóze) podléhá moci své "ocelové" povahy, závislosti na (příštím) utrpení a pochopitelně opačnému extrému - idiotizmu - tj. své "ludské přirozenosti".

To neberte jako urážku, ale pohled na realitu. V další fázi přichází alibizmus /"nikdo s tím nic neudělá"/, pak demokratická (pekelná) tolerance ke stejně postiženým, vydávaná za svobodu a humanistickou a demokratickou (dokonalou!) morálku, soutěžení a všechny voloviny, kterými dnešní degenerovaní občané trpí - konzum, podnikání, fotbal, motorky...

Buďte vděčný, že vás někdo článkem preventivně staví tváří tvář realitě. Až vás k ní bude trvale stavět nezměnitelné utrpení, se kterým "nikdo nic neurobí". Pochopíte, ale pozdě, a budete litovat. Čemuž se snažím článkem zabránit. Zdarma, jako blbec, kterému to "všichni" rozmlouvají a žádají, aby je neobtěžoval (např. svými články), které nechtějí číst, ale nemohou si někdy pomoc a musejí..

Lidstvo vždy není lidstvo, za které jej někteří pokládají. Je spoustu jiných, kteří jej pokládají za něco úplně jiného..a znají také jeho jinou historii, než to kterou vtloukala do hlavy církev, komunisté a kapitalisté...

Díky za pěknou přihrávku na smeč a přeji vše dobré a veselé...

199650

6.9.2009 16:08

RE: Dobry článok Lischáku.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199650

[smích] [smích]

199656

7.9.2009 2:29

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199650

vezmu to z obecneho hlediska. jedinec rozumny je, ale spolecnost jako celek nikoliv. clanek i vase reakce vypovidaji o idealizmu, ktery se projevoval v cele moderni hitorii v ruznych formach. na tom neni nic spatneho. lidstvo (resp. jeho znacna cast) to zatim jako urcitou socialni korekci potrebuje. problem ale vidim v tom, ze bud bylo filantropu (altruistu) malo na to, aby neco sami zmenili nebo byli zneuziti pouze jako zasterka pro "zmenu" systemu(tj. prizpusobeni elit aktualni situaci).

nevyhoda lidi jako jste vy, je to, ze nemaji ten spravny materialni potencial a premysleni konkurovat vlkum, kreri spolecnost cele dejiny ridi. vase nazory povazuji za urcity psychicky ventyl, kterym se snazite vyrovnat s krutou realitou. chapu vasi snahu o humanizaci spolecnosti, nicmene je potreba vzit v potaz, ze boj o preziti (preneseni genu) nezna spravedlnost, lasku, toleranci atd. jako cil, ale jako prostredek k preziti ve specifickych okolnostech.
mozna vam tento pohled pripada take jako materialisticky alibizmus, ale historickych dukazu diky stale stejne lidske mentalite je mnoho.

... jak velky pocet lidi z te ohromne masy na cele zemi je schopno ocenit nebo pochopit "vas" ideal natolik aby se neco zmenilo? jedina moznost, ktera me napada, je chvile kdy "vase" premysleni bude nutnosti k preziti.

jsme malymi stebly, ktere jsou unaseny obrovskou rekou nahodilych okolnosti a mocnych sil s nimiz mnoho nenadelame (....maximalne v kritickych situacich, kdy zacina narustat vyznam motyliho efektu).

199667

7.9.2009 8:58

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199667

Díky za ohlas. "Podle sebe soudím tebe." Zřejmě neznáte materiály Negativní strany (část viz. Britské listy). Krátce např. NS požaduje demokracii, abychom mohli lhát, krást, vraždit všichni a ne jenom někdo, jako za totality, he? NS se také těší světovou válku, neboť je to lepší, než pomalé zahnívání degenerovaných genů a čipová totalita.

Ani oni svět neřídí, ale jsou jenom zoufalé oběti, zvláště když neovládají své geny, které geny nezanají ne/spravedlnost, ne/lásku a ne/toleranci atd. S otroky genů, kteří se v tom vyžívají, nemá význam se přít.

Civilizovaný člověk je beznadějný tvor určený k recyklaci. Čím dříve sejde s této planety, tím lépe. Nic jiného nedělá a nedá pokoj, dokud nezničí vše i sebe - jest to samodestruktivní ogranizmus-špatný model k ničemu. Mrzák, který neovládá základní biologické funkce - čili příroda jej odbourá.

Jen do toho, ať se geny a vlci perou, kdo v tom pekle bude žít. Nemyslíme ovšem jen peklo pozemské, které je rájem proti jiným. Lze toho dobře využívat. Například k tvorbě humoru - pro náročného čtenáře. Je to úžasná legrace, jaké voloviny ti pitomci dělají.

Držím palce vlkům, politování jim, ti neví do čeho jdou, neboť jsou nejvíce postiženi na duchu. Ty ovce si zase nic jiného svým způsobem nezaslouží, bezvýhradně vlkům věří a chrání je. Nevěřte jejch bečení...z těch teprve budou vlci, horší těch na které nadávají. Stačí vyměnit pastýře a budou jej poslouchat stejně slepě a blbě.

Jen hlupák chce na zemi udělat ráj, a chce v něm žít, a tím tam vytváří peklo ještě horší, než jaké tam již je. Nebude v něm žít nikdo jiný, jen on. Dělá to jen pro sebe co dělá druhým. Legrace.

Snesitelné podmínky na Zemi vytváří ten, kdo tam žít nechce - sakumprásk i se svýma botama a se všemi svými geny - nutno "odmailovat" jinam atd... Jenomže to jen tak snadné a rychlé není. Ale to je jiná kapitola knihy života (a již jen pro dospělé).

199674

7.9.2009 23:15

RE: Dobry článok Lischáku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199674

..Snesitelné podmínky na Zemi vytváří ten, kdo tam žít nechce - sakumprásk i se svýma botama a se všemi svými geny - nutno "odmailovat" jinam atd... Jenomže to jen tak snadné a rychlé není. Ale to je jiná kapitola knihy života (a již jen pro dospělé)...

A vy jako tou jinou cestou jdete? Na mne dělají vaše články dojem chování asi tak čtyřletého dítěte - fáze vzdoru. Ale třeba je to jen "na tváři hrubý výsměch, jemná v srdci dospělost..."

199722

8.9.2009 14:04

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199722

Myslím, že jste pozoruhodně trefil do černého. Pro mne je vaše diagnóza nechtěnou pochvalou. Opravdu. Díky!

Jak dobře víme, čtyřleté dítě je na nejzazší hranici, kdy se z člověka stává idiot - občan retardovaný naší výchovou, vzděláním, kulturou a pobytem v naší pekelné společnosti vůbec.

De facto pak žije "jinde" a ne "tady", proto pro něj bývá nějaká "jiná cesta", kterou by někam "šel", ačkoliv je to nesmysl.

Jako malé dítě jsem vyhlásil nesmiřitelnou válku všem dospělým. Dnes po půl století partizánského odboje musím konstatovat, že jsem tu válečnou sekyru vykopal zcela správně. Jsou to, s odpuštěním, hovada a dokud nebudeme mít všechny jejich sklapy, tak nebude pokoj. Peklo, které budují (a násobí) není pro děti, ani pro žádné všechny ostatní živé tvory.

V jednom filmu, Mayovce, je zcela správně řečeno: "Bledá tvář musí zemřít!" Už je stejně dávno mrtvá a v poločase rozpadu...

Hogwah, domluvil jsem - vše v dobrém. Příště vás snad rozesměju...

199792

8.9.2009 15:26

RE: Dobry článok Lischáku.

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 199792

>
>Jako malé dítě jsem vyhlásil nesmiřitelnou válku všem
>dospělým. Dnes po půl století partizánského odboje musím
>konstatovat, že jsem tu válečnou sekyru vykopal zcela
>správně. Jsou to, s odpuštěním, hovada a dokud nebudeme mít
>všechny jejich sklapy, tak nebude pokoj. Peklo, které budují
>(a násobí) není pro děti, ani pro žádné všechny ostatní
>živé tvory.

Přesně takhle to viděl Michael Jackson (omlouvám se že ho sem tahám, když v poslední době byl v mainstreamu až až. ale prostě mi to přišlo na mysl)

Zkurvili mu dětství, tak nechtěl být nikdy dospělý. Nakonec v téhle válce padl.

199805

8.9.2009 17:08

RE: Dobry článok Lischáku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199792

Ale já se směju pokaždé. A čtyřleté děti mi nevadí, naopak. Jen prostě nejsou dospělé. [smích]

199839

9.9.2009 6:00

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199674

"Podle sebe soudím tebe." ... jiste, urcita projekce mych predstav je pravdepodobna. uz jen z toho duvodu, ze pisete v obrazech, ktere se daji interpretovat ruzne. na Negativni stranu jsem az dosud nenarazil, ale po doplneni mych znalosti mam pocit, ze uzivate docela casto ironii...

cose tyce oznaceni vas za idealistu, tak to vychazelo z predesle reakce:
Buďte vděčný, že vás někdo článkem preventivně staví tváří tvář realitě. Až vás k ní bude trvale stavět nezměnitelné utrpení, se kterým "nikdo nic neurobí". Pochopíte, ale pozdě, a budete litovat. Čemuž se snažím článkem zabránit. Zdarma, jako blbec, kterému to "všichni" rozmlouvají a žádají, aby je neobtěžoval (např. svými články), které nechtějí číst, ale nemohou si někdy pomoc a musejí..

pokud rozumim spravne, vy pisete tyto clanky i proto, abyste varoval ci pomohl prozrit. to o urcitych tendencich svedci.


Civilizovaný člověk je beznadějný tvor určený k recyklaci.... ...mozna ano, mozna ne. clovek je unikatni tvor, ktery ma (pokud nebudu lpet na absolutnim determinizmu) moznosti stavet i destruovat. podle aktualniho chovani prevazuje destrukce a bezohledny boj o zroje, pri kterem je zneuzito znalosti, technologii a hlavne biologickych procesu. prikladem muze byt sofistikovana medialni, politicka ci obchodni manipulace.

kazdy ma takovy svet, jak ho sam vnima

ps: Snesitelné podmínky na Zemi vytváří ten, kdo tam žít nechce (... bombovy atentatnik? [mrknutí jedním okem] )... mohl by jste mi prosim trochu na prikladu osvetlit, jak jste to myslel?

199920

9.9.2009 12:03

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199920

Dobrý den, odpovědět na to je na slohové cvičení. Upřímně: Neberte, prosím, nic co píši, vážně, jak jste pochopil (viz. 1. odstavec). Dnešní člověk je ironie osudu. Většinou píši pro radost. A pokud někdo něco mezi řádky pochopí, tak to obecně všem pomáhá (což je zakázané, neboť něco pomáhat smí jen někomu).

Schoduji se s vámi, že člověk je unkátní tvor (nikoliv občan, i když vlastně jízlivě řečeno také). Například lidské tělo je jedinečný geniální výtvor, banka vynálezů, který ta hovada (z odpuštěním) jenom ničí a dávají přednost plechovému tělu (auta, roboti). Občan si lidské tělo nezaslouží a ani jej nechce.

Také souhlasím, že každý má takový falešný svět, jak jej vnímá. To vnímání je všech občanů podle mne (99,999%) naprosto vnucené, nesvobodné a zcela závislé na naší povaze.

Snesitelné podmínky (pro lidstvo i vše živé) vytváří na Zemi ten, kdo tam žít nechce (hnán nevědomými pudy), ale zatím musí a potřebuje, neboť je to prozatím nutné a dokonce i prospěšné. Použil bych vaši paralelu více, ale jsme obklopeni zaprodanými hňupy.

Nebyl třeba Ježíš vlastně sebevražený atentátník? Kolik mrtvol přinesla jeho sebevražda na kříži nemá v doložené historii obdoby. A co tzv. demokracie - není globálním atentátem a sebevraždou?

199946

13.9.2009 12:24

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199946

Dekuji za osvetleni. k Vasemu prispevku nemam skoro co dodat. jen u tretiho odstavce bych se nebal napsat 100%.

200201

14.9.2009 11:45

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200201

K Vaší odpovědi nemá skoro co dodat, jeh bych se u ní nebál napsat 120..% možná více.

200272

14.9.2009 15:38

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 89.?.?.?

Reakce na 200272

dostal jste me [smích]

200290

6.9.2009 20:27

RE: Dobry článok Lischáku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 199629

Tak, tak - to je ale pohodlíčko, že?
Smrádeček, ale teplíčko [velký smích]

Ještěže, nemáte pravdu platnou v širším měřítku - takhle to platí jen pro Vás a to ještě podmíněně. Jakmile to budete chtít změnit k lepšímu, tak se "NĚCO" ve Vás ihned pohne, aby to uskutečnilo.
Takže mnoho zdaru.
Doufám jen, že k tomuto postoji/názoru máte málo energie, abyste tento svůj postoj nemohl a neuměl "vtiskovat" do prostoru. Pak byste to měl v budoucnu o to těžší.

199662

7.9.2009 3:02

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199662

kazdy potrebuje pro dusevni rovnovahu neco jineho. nekdo chodi na hokej, nekdo rad sbira znamky a nekdo ma potrebu spravovat svet a bojovat proti zlu...

ps: co je to ta pravda v sirsim meritku? mohl by jste to definovat trochu exaktneji?

199669

7.9.2009 8:51

RE: Dobry článok Lischáku.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 199669

Uff,mohl,jistěže ty kujóne.Asi vyšleme Modrovouse. [smích]

199673

7.9.2009 9:35

RE: Dobry článok Lischáku.

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199669

Take ja bych byl rad, kdyby me nekdo na Zvedavci napsal, co je to vlastne "pravda"? Zatim sem se s tim nikde nesetkal [pláč]

199677

7.9.2009 10:17

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199669

Pravda v širším měřítku je lež. Stejně tak jako v užším.

199682

7.9.2009 10:40

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199669

A někdo má toho hokeje, známek, spravování světa a boje proti zlu plné zuby, tak si rád přečte pořádný článek - ten můj článek - a pobaví se.

Máte úplně pravdu. Největší potřebu duševní rovnováhy, spravování světa a boje proti zlu mají zloději, vědci, lumpové, vrahové, konzumenti a jiní dobráci. Též podnikatelé, finančníci, průmyslníci, politikové, umělci, lékaři a tisíce a tisíce profesních profesionálů. My negativisté to jenom obdivujeme a radujeme se z toho.

Bereme za nezměnitelnou realitu (skrytou nebo zjevnou) neuvědomělou agresivitu - pudovou manifestaci do zevního prostoru. Kdo by upozorňoval ďábla/boha a jeho pudy v nás, že je to sice úžasná legrace, ale hloupost, je pro naši omezenost idealistou, hlupákem, snílkem, který nechápe krutou realitu např. souboje genů (blbosti).

Ne, přátelé, takto si moderní člověk 21. století a 3. tisíciletí (nebo říše) nesmí zásadně počínat!

Musíme pozitivně myslet a mít radost ze všeho. Například: "Jé, ten náš malý chlapeček (blbeček), ještě neumí pořádně chodit, ale již umí zabít člověka (alespoň v PC). Jistě z něj vyroste skvělý a potřebný občan, který bude ze všech sil pomáhat při ničení toho nejškodlivějšího moru planety."


[smích] [chechtot] [chechtot] [smích]

199683

9.9.2009 5:47

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199683

hokej i cteni(psani) vasich velmi zajimavych clanku do popsaneho ramce zapada. [mrknutí jedním okem]

Máte úplně pravdu.... ... mozna ano, ale asi ne v tom, co mi zdanlive pripisujete. my optimisticti skeptici se take radujeme, ale asi z lehce odlisnych(presneji jinak vnimanych) skutecnosti. dusevni rovnovaha se tyka i negativistu, kteri pouzivaji jen trochu odlisne nastroje.

nemusime pozitivne myslet(s prominutim,to je kazdemu u p*), musime se pouze chovat tak, jak to vyhovuje systemu (resp. spickam ktere ho nejvice ovlivnuji). pokud mu momentalne pripada prinosne nechat trh (a nasledne pudy) delat co umi, tak se dusledky projevuji tak, jak jste zminil v prikladu s chlapeckem.

199919

9.9.2009 12:11

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199919

Ty špičky nejsou tam, kde vnukávají, že jsou. Proto si tak mohou počínat. Všeobecná iluze ten kolos na hliněnýćh nohách udržuje - dokud nespadne. A spadne. Spadly jiné kolosy a babylonské věže.

Svým způsobem je to legrace, jak se náš milý čertovský pánbu baví, tím poctivě věříme a do posledního dechu zachováváme tak hloupoučké duševní obezličky, na kterých ten kolos stojí.

199948

13.9.2009 12:33

RE: Dobry článok Lischáku.

freelook 195.?.?.?

Reakce na 199948

take si myslim, ze tento system nebude mit vecne trvani. podle me, se ale musi pockat az mu dojdou zdroje.. to se pak i zaslepeni konzumenti probudi.

ps. dekuji za Vase clanky i prispevky, ktere me nuti premyslet a hledat. [smích]

200202

14.9.2009 16:41

RE: Dobry článok Lischáku.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200202

Déle, než do večera, než zavřeme oči, to trvat nebude, a zítra ráno uvidíme... Díky za přízeň a příště zase u nějaké legrace.

200305

8.9.2009 20:57

RE: Dobry článok Lischáku.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 199669

Jo, a někdo potřebuje pro duševní rovnováhu bručet a bručet, že je veškerá snaha k hovnu... no, proč ne. Každému, co jeho geny a zkušenosti velí...

>co je to ta pravda v sirsim meritku? mohl by jste to definovat >trochu exaktneji?
Hmm, správná připomínka, resp. dotaz - nepřesně napsáno. Asi měla být formulace "pravda, uváděná, uplatňovaná v širším měřítku".
Nebo jinak - samozřejmě, že ten bručoun "gibi" má pravdu - svojí a pro sebe. Stejně jako každý z nás. Záleží jen, s jakou vehemencí a nábojem tuto svoji pravdu žije a prosazuje. Je-li onen náboj (energie) jen takový, že to ovlivňuje jeho a jen prťavé okolí, pak dobrá - to je to myšlené "užší měřítko". Pokud má dost elánu svoji pravdu prosazovat a ovlivní více lidí i "více prostoru", pak to je horší - pro něj.

199883

6.9.2009 19:11

You Have No Rights

in-ocean 79.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=hWiBt-pqp0E&feature=channel_page

Uzijte si to lisaci. [mrknutí jedním okem]

199660

6.9.2009 19:22

Vy starý Lišiak

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Vôbec nie ste vtipný.

199661

7.9.2009 10:09

RE: Vy starý Lišiak

WL 194.?.?.?

Reakce na 199661

Nevadí, že se Vám nezdám vtipný. Ani nemohu, když nejsem. Hlavně, že jsou vtipné mé články, kterými chci udělat radost všem chytrákům i hlupákům - i všem lumpům.

Nemohu za to, že se všem nelíbí nebo nezdají vtipé. Třeba máte špatné brýle. Ale zatím je tu pár tisíc čtenářů, kteří je čtou.

Někdo se potrhá smíchy při vtipu 1+2=3, jiný na něj kouká jako sůva z nudlí a papouškuje naučené schéma, aniž by se nad ním někdy v životě zamyslel, že je to třeba kardinální blbost..

Musíme se učit smát všemu. Není pochyb, že to budeme potřebovat. Nebo si fakt myslíte, že nás z pekla (krize) vytáhne podpora automobilového průmyslu - když budeme více jezdit auty? Není ten nápad úžasná legrace - od nechtěných mistrů vtipu?

Tak přeji veselou mysl.

199680

7.9.2009 20:37

RE: Vy starý Lišiak

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 199680

Oprava:
Vy vôbec nie ste vtipný. Pretože čo píšete je pravda. [pláč] [bliji]

199716

8.9.2009 14:09

RE: Vy starý Lišiak

WL 194.?.?.?

Reakce na 199716

Oprava. Omlouvám se. Napadlo mne, že to tak myslíte, ale procentuelně jsem nepočítal s výjimkou, které rychle vymírají. Díky za přízeň. Pravda je vtip. Bohužel nám někdy ten náš vyhlášený a dospělý rozum selhává, tak se jí nezasmějeme, zvláště, když to bolí na tělo....
Tak příště, jedeme zase do nějaké legrace.

199793

8.9.2009 15:56

RE: Vy starý Lišiak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199793

Cetle jsem jako kluk vynikajici vedecko-fantastickou povidku, musela byt fakt dobra, protoze si jeste pamatuju hlavni myslenku. Lidstvo se dostalo do situace s nejakymi superpocitaci UI, ale aby ta UI fungovala a vyuzivala svuj potencial, tak jim lidsti geniove predhazovali k reseni obtizne ukoly a tim je udrzovali ve forme. Jeden hlavolam znel, co jsou to vtipy jakeho jsou druhu a co se stane, kdyz zjistime podstatu. Odpoved byla, ze vtipy ketrym se nesmejeme jsou z nasi hlavy, ty smesne jsou soucast psychologickeho experimentu mimozemske civilizace a kdyz se toho domaknem, tak uz se jim nebudeme smat.

199818

8.9.2009 18:10

RE: Vy starý Lišiak

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 199793

Juhú. [chechtot]

199854

8.9.2009 19:15

RE: Vy starý Lišiak

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 199793

Doplnok k Vášmu článku.

199874

9.9.2009 20:57

RE: Vy starý Lišiak

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 199874

Juhuá,je tak ověžující počíst si nějaké myšlenky a ne hovning. [smích]

199982

7.9.2009 17:06

Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Maly pohled na kvalitu rady nasich moudrych a starsich, kteri jsou schopni lepe rozhodovat nez hloupi obcanci, treba o radaru, zdravotni reforme typu zlodejina ve velkem apod. Dulezite neni mit vlastni nazor, byt schopen ho logickou argumentaci obhajit, protoze volici voli partaje, tak toto neni nutnost. Nezbytnosti se stava dostat se vysoko na volitelne misto ve velke politicke strane. Jakym zpusobem toho lze dosahnout, ponecham na fantasii kazdeho z nas.

Naposledy jsem volil tusim nekdy v roce 98, a pak jsem se stal doprovolne idiotem, ktery znechucene volit odmital. Demokracie ma vlastnost, ze legitimitu alespon z formalniho hlediska dava i kdyby k volbam 1% opravnenych volicu. A politici, pak pri protlacovani agendy, s kterou verejnost nesouhlasi krici vzdy neco o politickem mandatu.

Byla tady nadnesena otazka propadnuti hlasu volbou malych neznamych stran. Nehlasovat znamena z hlediska statistiky jistotu, ze muj hlas propadne ve prospech stavajicich volebnich partaji, hlavne tech velkych. Pokud by doslo ke zmene volebniho zakona na vetsinovy a ODS s CSSD maji dostatecnou ustavni vetsinu, aby to protlacili, pak volit male strany by skoro vyslo jako nevolit vubec. Zatim tomu, tak neni!!

Volba novych tvari prinasi velke neznamo, ale vykony tech okoukanych ve vlade i parlamentu muzeme za x let posoudit vice nez dobre. Lze je srovnat se starymi volebnimi sliby a programy techto stran a tim jak tyto strany konaly po volbach. Nedejme na libive ani sproste nevybirave zpusoby jakymi jsou vedeny volebni kampane, sudme podle cinu!! Odhaduju, ze nejakych 20% lidi se skutecnym zajmem volit, voli parlamentni partaje s pocitem snatku z rozumu nebo vubec neprijde z duvodu znechuceni k volbam.

Zvolit nove partaje by vytvorilo tlak na stavajici velke politicke strany, aby zmenil svyj vyber kandidatu, kdy hlavni meritkem by nebyla loajalita stranickemu vedeni, ale schopnosti ponekud jineho razu. Schopnost argumentace se svymi politickymi oponenty by se stala nutnosti. Vytvarelo by to i tlak na zmenu politicke kultury. Momentalne jsou dulezite hlasy skalnich volicu, a ty maji velke strany jiste. Ale existuje hromada lidi, kteri maji jine predstavy o tom, jak by mela probihat budoucnost.

System dvou partaji bez silne obcanske spolecnosti jiste nepovede ke stavu politiky v Britanii nebo Nemecku. Stavu, kdy hloupa viditelna korupce je neprijatelna, ignorovat dlouhodobe verejne mineni je nemozne, vsadit na sprostotu v politcke praxi je pro vetsinu verejnost znechucujici a rovna se to vse dohromady politicke sebevrazde. Vetsinovy system s vyuzitim jeho potencialu by mohl v zemich typu CR vest ke kultivaci politiky, vcetne chovani velkych politickych stran, ktere maji sve volice "jiste".

"Cin jednoho cloveka nemuzu vubec nic zmenit,
ale je nesmirne dulezite, aby byl vykonan."
Gandhi

http://www.blisty.cz/2009/9/7/art48786.html
http://www.blisty.cz/2009/9/7/art48788.html
http://www.blisty.cz/2009/9/7/art48802.html

199702

8.9.2009 13:29

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199702

Ty problémy z volbami jsou zde proto, že lidi ještě nevolili Negativní stranu, která ještě nekandidovala (až po III. světové válce). Tato jde do všech voleb s heslem: "Milujeme všechny lumpy světa!"

Buďme přece rádi, že nám chce vůbec někdo vládnou (a dojit nás)...

Mně jak to fakt hrozně divné, že lidi vůbec volí živé politiky. Ti přece vždy následně selžou. Od toho tam přece jsou. Je mi záhadou, jak člověk, který zvolil třeba demokracii, boha nebo Ježíše může chodit k ještě k nějakým volbám, a zradit ty své původní kandidáty.

To pak sám stojí za eneono a nemůže si naříkat na druhé, že si z něm dělají blázny.

Sám jsem si zvolil Vinetouta. Žena i mnoho jiných mne má za to za blbce. Argumentují, že nikdy neexistoval nebo je přinejmenším již mrtvý.

Vždy se jim vysměji, až se popadám za břicho. Vždyť demokracie, bůh nebo Ježíš také nikdy neexistovali nebo jsou přinejmenším mrtví. A jak to krásně funguje nejméně dva tisíce let!!!!

Nejlepší poslanec je mrtvý poslanec. Ptoto bychom měli vytvořit parlament z mrtvol, které se již osvědčily, a nemohou zklamat, nemohou brát úplatky, nemohou zradit atd.


Příště to třeba lépe vysvětlím v nějakém vědeckém výkladu. Těšte se!!!

199788

8.9.2009 15:49

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199788

Rikate mrtvoly? Takova zombie muze byt mrcha neuveritelne zivotaschopna, ze ignoruje i ukonceni projevu zivota v biologicke schrance. Zajimave teorie ma o tom pan Terry Pratchett ve svem cyklu o Zemeplose. Bude se to lidem vubec nelibi nebo se to libi strasne, neco jako vy. Jestli neznanete zkuste neco prelosknout, mam divne simrani v palci, ze .... [smích] [mrknutí jedním okem]

199817

8.9.2009 17:09

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 199817

Líbínelíbí,me se to líbí. [smích]

199840

8.9.2009 20:58

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

Reakce na 199817

Pokud vás zajímá otázka mrtvých a živých, tak je nejlepší mít pracovní praxi s oběma druhy těch osob. Časem zjistíte, že není vůbec žádného rozdílu mezi mrtvolou v lednici, občanem na ulici nebo politikem v televizi. Jen ta červivá v lednici méně smrdí.

Dále je ke zkoumání nutné přijmout jednu ze dvou teorií:
1) všechno je živé nebo 2) všechno je mrtvé. V občanském život lavírujeme mezi oběma, proto to tak také vypadá. Půjdeme-li po linii jedné nebo druhé dospějeme ke stejnému výsledku.
Některé dílčí výsledky potvrzují třeba mínění starých národů před poslední potopou světa....Necháme toho, abychom nestarašili malé nenarozené děti ve starých mrtvých tělech.

199884

9.9.2009 8:03

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199884

Už tu bylo mnohokrát řečeno, že každý posuzuje skutečnost pouze podle sebe. V zrcadle reality nemůžeme vidět nic, co není v nás, naopak v něm vidíme jen to, čím jsme sami. Mrtvola vidí všude mrtvoly, živí vidí živé. Můžete se "uzkoumat", přes tento fakt vlak nejede. Dítě se vzteká, dospělý člověk tento fakt akceptuje.

199926

9.9.2009 13:33

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 199926

Jenom potvrzujete, co jsem jiným slovy uvedl...

199953

9.9.2009 18:44

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199953

Tak to řeknu polopatě. Upřímně doufám, že jste k sobě stejně kritický jako ke všemu ostatnímu zbylému světu, a že se stejně tvrdě snažíte o svou jako o jeho nápravu. Pokud ano, držím vám palce a posílám srdečné pozdravy. Pokud ne, máme tu problém, Hustone.

199974

10.9.2009 9:51

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 199974

No nevím, nevím, jestli jsem v tom článku něco říkal o nápravě, ale budiž. Sám jsem jej psal z obdivu k tvůrčímu dílu - jako humor. Vždyť peklo je úplně v pořádku. Většina si jej zcela chválí a pudově na něm lpí i za cenu absolutní smrti - tak proč jim ho brát? Jen by se zlobili (jako zde). Vyčítají jiným svoji dočasnou nevýhodu, a jak mohou udělají všem ještě horší peklo toho předešlého. Obehraná písnička.

Většina tady těch diskusí šla mimo mísu, ale poctivě jsem se snažil je různě rádoby vtipně usměrnit či popíchout některé, aby si mohli třeba dostatečně uvědomit "vocogo" až zase budou "šťastně" žít v pekle (svobodného trhu a demokracie) a rvát se s ostatními o "léky", "svobodu", peníze, majetek atd. a přitom pomíjet základní fakt té ponižující ubohosti.

Pointu sdělení ve článku nikdo vůbec nevyvrátil. Ty argumenty byly většinou dosti nejapné. Kritika šla spíše pouze od potrefených hus, které se na své "léky", pomocí kterých přežívají/živoří/sní/zemřeli v pekle, nechtějí podívat. Nikdo jim je nebere, pravda bolí. Odpojíme-li pacienta náhle od všeh přístrojů a léků (naší vyspělé a skvělé civilizace), tak nám zhebne.

S tou nápravou, se na to s každým rád dle možností podívám. Většina občanů o ni nejeví vůbec žádný zájem, jde jim jen o vlastní blaho (proto jsou v pekle). Napřed si musí řádně pekla užít a uvědomit situaci, neboť to dosud odmítají.

Když jsme u té vaší antipatické reakce poukazující na trám druhého v oku, nebo snad není uvedený článek nápravou obecnou i osobní???

Tak vše v dobrém a příště...nashle u jiné slátaniny!

200023

10.9.2009 19:01

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200023

Ale já vám píšu v dobrém - záleží mi na vás stejně, jako vám záleží na ostatních (jinak byste se přeci tak neexponoval), pouze uplatňuju jiné metody usměrňování nebo popichování než vy. Proti většině myšlenek, které opakujete ve svých článcích, nic nemám, většinou s nimi v zásadě souhlasím, osobně mi ale nesedí styl, kterými je prosazujete. Pokud většina občanů nejeví zájem o nápravu, nemůžete jim tu nápravu vtlouct do hlavy, a to ani vaším humorem. Budete to muset nechat na nich - to, že jim do zblbnutí opakujete, jak jsou hnusní a odporní, je podle mne spíše kontraproduktivní a - pardon - svědčí to i o problému na vaší straně.

Pokud se vám zdá, že vidíte v mém oku trám, klidně mi to adresně a konstruktivně vytkněte, i když, uznávám, na základě mých příspěvků nemáte tolik osobního materiálu k diagnoze jako mám já ve vašem případě.

200057

11.9.2009 12:26

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200057

To jsem rád, že jsme se celkem shodli. Vše v dobrém. Máte pravdu, že říkat jim to stále dokola nemá cenu, neboť to pouze utvrzuje jejich postoje. Jejich učitelem je peklo (utrpení-zkušenost) a tisíce a tisíce let pobytu v té destinaci nehraje vůbec žádnou roli. Naší povinností je varovat sebe/"druhé". Ale aby to nebylo kontraproduktivní, jak říkáte.

A nebo je to možná dobře, že je to kontraprodkutivní, neboť čím dříve a rychleji si čumák v tom hnoji namočíme, tím dříve dojde k zásadnímu obratu.

Nevím, že bych jim (de facto sobě) opakoval že jsou hnusní atd., jak míníte. Myslím že je to vaše reakce, neboť vám asi není příliš vlastní metoda skoku. Připouštím, že je někdy těžká a krutá, a že se ty dušičky smaží a že nedokáží ocenit ten gril.

Prostě vyskočíme, a všemu se tomu zasmějeme, té bídě, ubohosti, utrpení, vlastní pitomosti, i politujeme ty, které občané považují za nejhorší grázly. Jedině z veselého nadhledu, bez nepřátelství ke komukoliv a čemukoliv, můžeme vůbec něco správně a uspokojivě řešit, nebo nedělat (nepřidělávat si utrpení).

Je mi naprosto jasné, že sympatie ke všem a všem, budí v mnohých zavilé nepřátelství. Mnohým se velmi nehodí do krámu, ačkoliv se tou humanitou, tolerancí, demokracií, láskou a VÍTĚZSTVÍM (které to vše "vtipně" neguje), ohánějí jak mohou.

Myslím, že to není váš případ, a třeba jednou přijdete na chuť neobscénímu negativnímu humoru (verze 21), a vesele si spolu poskočíme....

Číst to nikdo ne/musí. Počet čtenářů naznačuje, že mnohým můj styl vyhovuje a že se mnozí i popadají smíchy za břicho, což je moje největší odměna...a neprosí mne, abych odešel z krajiny internetu.

Nezapomeňme, že jsou to jen písmena, ze kterých si naše mysl vaří guláš podle svého gusta.

200132

12.9.2009 16:42

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 200132

Jako bytostný malicherný rejpal jen poznamenám, že "hnusní a odporní" byla doslovná citace z jiného vašeho příspěvku, pravda, v originále byla v prvním pádu množného čísla.

Metoda skoku mi vlastní skutečně není (trochu se bojím různých "metod", často se za jejich "autoritou" mohou skrýt nějaké panádory mého vlastního ega), moje "metoda" je nejspíš trochu malicherně kritizovat a analyzovat, každej jsme halt nějakej a svůj stín nepřekročíme. A tuším, že tento styl vyhovuje adresátům ještě méně než ten váš. Ale doufám stejně jako vy, že ten guláš, který vznikne z těch různých ingrediencí (oblíbené to slovo televizních reklam, že), bude nakonec poživatelný a výživný.

A jak už jsem napsal, nad vašimi příspěvky se bavím, ne že ne [smích].

200183

14.9.2009 16:24

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200183

Jsem rád, že se těmi příspěvky bavíte. O nic jiného mi nejde. Pokud myslíme si, že jsme skvělí a úžasní, a nezasmějeme se tomu , že jsme hnusní a odporní, tak s tím nic neuděláme. Víte, co já znám zvířat, a nejsou to jenom lišky, co si to o nás myslí? Například pan Poslední Medvěd ze Šumavy.

200301

10.9.2009 22:25

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 200023

S humorem o pekle? Erik, T. Pratchett. Tam je peklo ve velmi modernim stylu. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

200074

10.9.2009 15:38

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 199788

Nejlepší poslanec je mrtvý poslanec. Ptoto bychom měli vytvořit parlament z mrtvol, které se již osvědčily, a nemohou zklamat, nemohou brát úplatky, nemohou zradit atd.

kdyz si vzpomenu na to co jsme meli pred '89 v Narodnim shromazdeni, ci jak se ta banda jmenovala, tak parlament slozeny z mrtvol uz jsme tu meli, aspon castecne.[smích]


A co se tyce dnesniho parlamentu, snadne reseni. Nejaky ty sudlice a hezky se postavit pod okna parlamentu.... dal uz to zname ne?

200047

10.9.2009 20:16

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 200047

Pokud někdo napíše, cituji: "nejlepší poslanec je mrtvý poslanec" a myslí to vážně, tak tím jen demonstruje vlastní zmatenost a neschopnost uvědomit si, co znamená podporovat princip zevšeobecňování nebo tzv. kolektivní viny. I když si o integritě mnoha zákonodárců žádné iluze nedělám, tak takoví nejsou rozhodně všichni a vyhodit je všechny šmahem z oken na sudlice je dalším aktem snahy o dosažení spravedlnosti NARUBY nebo nepochopením principu DUALITY (který byl na Zvědavci již v minulosti rozebírán).

Vyjadřovat takový výrok naopak z legrace je možná pokus o vtip (WL rád žertuje, že ano?), ale zároveň je i nevědomým a podprahovým podněcováním nevědomé lidské mysli k násilí, které patří do stejné kategorie podprahově propagovaného násilí, jak to činí cestou různých zpráv, filmů (film.dokumentů) hlásná trouba mainstreamu tj. televize a tzv. kulturní tvorba obecně. Cílem je zblbnout ovce, ukázat jím nepřítele nebo brnkat na jejich po předcích a výchovou získané zvířecí pudy a instinkty (či negativní emoce) a tím je opět lépe ovládat a v rámci politiky uctívání zlatého telete samozřejmě vydělat.


1. krokem na cestě osobního růstu KE ZMĚNĚ nejdříve SEBE SAMA a až následně DRUHÉHO je pochopit, že myšlenky mají moc a dokáží se zhmotňovat. 2. že každé zevšeobecňování (generalizace) je jen vodou na mlýn různým farizejům a ideologům (historie je toho plna), kteří mohou skrze něj snáze ovládat zmatené masy k obrazu svému.

A 3. postupným (nikoli posledním...[smích]) krokem je si uvědomit, že každé násilí (byť v myšlenkách) generuje opět jen násilí (historie je toho plna) a že se původci takového konání dříve nebo později vrátí.

A vvvoooo tom to je...


jansmith[smích]

PS:
Něco ke čtení: DON MIGUEL RUIZ - Kniha moudrostí starých Toltéků "ČTYŘI DOHODY"
http://garp.ic.cz/?page=4dohody

200065

11.9.2009 11:53

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200065

Myslím, že jsme zase trochu vedle. Nechci již diskutovat. Jen podklady k přemýšlení (sledování):
Například, jak jsem naznačil, náš poslanec u Boha, Ježíš, funguje skvěle 2009 let. Je pro nás mrtvý, nebo my pro něj. Našimi poslanci jsou ideály. Když máme jen peníze a konzum (tzv. demokraci) tak máme jen anti-ideály a čerty (tzv. poslance). Ideály jsou pouze pak reklamní upoutávkou pro hejly - když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Stačí ne?

Volit si nějakého zástupce jako se děje v tzv. demokracii, je nehorázný podvod. Je zarážející, že si toho nikdo nevšímá, nikomu to nevadí. Bojovat politicky v rámci toho podvodu (volebního systému) je jeho nejlepší podpora. Přejme to však občanům a politikům, když chtějí tak agresivně do pekla, tak budiž.

Volit si poslance podobně jako zboží ve výprodeji na reklamním letáku ze supermarketu v akci se slevou 20% a s DPH je úžasná legrace - vtip a podvod. Je to něco podobného, jako by si člověk po narození chtěl volit svého biologického otce a matku.

Jde o obyčejnou invazi mimozemšťanů (čertů)- přirozené zástupce člověka (občana) nahrazují umělými (svými kandidáty - čerty). Ovce záměnu beránka za vlka v kůži beránčí nijak nepoznají. Vetřelci v lidských tělech se projevůjí rúznými způsoby..Především si legalizují právo na sprostě ukradený majetek - lidské tělo.

Tak veselý víkend...

200129

11.9.2009 13:54

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 200129

Jasně WL, s tím se dá souhlasit.


Že většina poslanců stejně jako většina politiků jsou jen figurky a že systém zastupitelské demokracie je opět jako všechno co mělo kdy sloužit tzv. dobru a spravedlnosti zneužit je také jasné a o tom řeč nebyla. Nazveme-li je čerty nebo ještírky problém také neřeší a že jde z určitého pohledu o podvod navlečený do dresu demokracie je také zřejmé.

Důležité je, že ke změně nedojde bez změny Systému z dola, což je na jinou debatu, a to i proto, že většinový člověk, který je nespokojen takřka za každého režimu (příčinou jsou geneticky získané a nesprávnou výchovou sofistikovaně přiživované zvířecí pudy a instinkty) by musel začít se změnami nejdříve SÁM U SEBE (ve svém způsobu myšlení a vnímání reality) což se mu až na malou část probouzejících tak nějak nechce, že?...[smích][smích]

A jak by také mohl ve větším měřítku chtít, když je po věky od těchto snah přímo nebo podprahově pokryteckými "autoritami" a zneužitými (i náboženskými) ideologiemi odrazován a místo toho jsou mu (mimo jiné) přímo pod nos (v dnešní době komercí i jinak) předkládány stále hrubší dráždidla, pastičky ega využívající jeho tendence k podléhání závislostem, které se navíc dají (a co je důležité legálně a tím pádem košér) tak snadno např. zpeněžit.

Když se k tomu přidají tvz. ovládací programy (např. brainwashing v médiích), ovčanovi se ve správnou chvíli ukáže nepřítel nebo původce jeho nespokojenosti a vyprovokují jeho negativní emoce, cesta za mocí v jakémkoli dresu je volná.


Řeč a má námitka byla o tom, že podněcovaní k násilí (byť nepřímo humorem) je zase jen negace, která k harmonii a dosažení např. společenské rovnováhy spravedlivou cestou nevede a nakonec opět způsobí jen nějakou jinou formu násilí.

Historie je toho plna a ke tragickému zneužití i dobrých myšlenek pro cíle ovčáků dojde i proto, že k jejich prosazení byly vyžity právě negativní emoce jako např. strach a závislost, což vedlo k verbálnímu a fyzickému násilí (v rámci využití jednoho z ovládacích programu ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ i proti nevinným!!! nebo těm co byli ve špatnou dobu na špatném místě), a to veškeré snahy o změnu k lepšímu zprofanuje.

Cílů mocných již bylo ale dosaženo. A protože prodložená ruka na cestě k moci -lidové masy- provedly změny pomocí negace (verbálního i fyzického násilí), zlo se nakonec obrátilo proti nim a svoboda/spravedlnost, o které snily, zmizely opět v nedohlednu.

Buďme proto velmi přesní v tom jaké myšlenky a slova vnitřně i navenek (byť z legrace) pronášíme, protože myšlenky a slova se dokáží (mnohdy velmi negativně) zhmotňovat. Znovu připomínám knihu "4 dohody" a v této souvislosti zejména dohodu č.1.


jansmith[smích]


"Vědění bez laskavosti a poznání bez střízlivé střídmosti je k ničemu".
Don Juan

200136

14.9.2009 11:43

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

Wl 194.?.?.?

Reakce na 200136

Už jsem nevěděl, že se tu ještě diskutuje a nemám již čas se tomu věnovat. Čili souhlasím /jako správný negativec/ se vším.

Obětem nelze vyčítat, jistě. Ale to si dáte (!!), jestli budete pracovat na té změně tzv. odspoda (po dobrém). Třeba po 40 letech zbydou vám jen oči pro pláč. Ovčáci učí ovce po zlém. Nejsem si jist, jestli to není lepší, než po dobrém (Ježíše ukřižovali). Záleží na individuu a mase.

Nikomu nevnucuji názor, který zastává třeba dalajmáma: Ti, ovčáci se vemřou do svých obětí. Degenerací davu - připravují sobě své tělo a osud, - parazit a hostitel mají společné kvality (ovce je ovčák a naopak). Zatímco je jedna a v jednom (z té dvojky) utlumena a v druhém se výrazně projevuje, situace se samozřejmě rovnovážně obrátí.

Přesvědčovat o tom zákonu slépé není moc účinné (přesto se o to pokoušíme) - od toho je utrpení, aby se přesvědčili sami. Zastavit to šílenství se nedaří již věky. Že by byla na pořadu dne nějaká změna? Že by to šlo s námi bez potopy?

200271

14.9.2009 16:39

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200271

Inkriminovaný výrok si může vyložit každý, jak chce. De fakto nesmíme vyjádřit vůbec nic. Všechno bude použito proti nám a navíc ve významech, které jsme momentálně neměli na mysli.
Neměl jsem na mysli, jak vás, nevím proč, napadlo, že byste měl jít zabít nějakého poslance. Já vím, že ta neodbytná myšlenka cloumá davem. Ale to, že bychom si udělali parlament z (pro nás) mrtvých lidí. Navrhuji namátkou mimo již zmíněné třeba i tyto kandidáty: Vinetou, Old Shaterhand, Sedící Býk, Jeronymo a jiné. Vždyť církev má také své svaté. Mám však vážné obavy, že oni (všichni svatí) nejsou mrtví, ale my (už dávno pro ně).

Tak příště, už mlátíme prázdnou slámu...

200304

14.9.2009 18:20

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 200304

Možná už prázdnou slámu mlátíme, možná ne. Záleží na úhlu pohledu...[smích]


Každopádně má reakce směřovala na mkadlece, který k tvému výroku WL, cituji: "Nejlepší poslanec je mrtvý poslanec" přidal pokračování s názorem, cituji: "A co se tyce dnesniho parlamentu, snadne reseni. Nejaky ty sudlice a hezky se postavit pod okna parlamentu.... dal uz to zname ne?".

Vše to jen demonstruje to, co jsem se snažil naznačit. A to, jak lze snadno původně skrytý význam věty o mrtvých poslancích (použité v humorně laděných příspěvcích), který k násilí na dnešních poslancích nevyzývá naopak o něco později k jisté formě násilí na dnešních poslancích (viz. zmíněné sudlice pod okny) vyzývá.


Nic více a nic méně v mé reakci, než varování byť jen před podprahovým vyzýváním k násilí, snad ani zakódováno nebylo.


Tak zatím a někdy příště,

jansmith[smích]



"Vědění bez laskavosti a poznání bez střízlivé střídmosti je k ničemu".
Don Juan

200312

15.9.2009 9:52

RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.

WL 194.?.?.?

Reakce na 200312

Milý pane Jene, díky za připomínku a objasnění. Příště se polepším. Jestli je to vůbec možné neboť naprosto vše v tom našem tzv. civilizovaném světě podléhá gravitaci a směřuje k násilí - i všechny mírotvorné snahy - boj za mír atd. Na základě sebou dodaných významů, argumentů, kdo chce, si hůl najde a může na cokoliv reagovat. jak chce nebo musí, nebo jak je za to placen.

Pokud chceme tu podprahově akumulující se extrémní agresivitu směřující k válce, totalitě atd. odbourávat, bohužel ji musíme nějak atakovat. Parazitovat na naivním zalévání proudy lásky si již velmi dobře zvykla. Jistě víme, kde přednostně napětí odbourávat, a čím více lidí pomůže, tím lépe.

Jestliže méně inteligetního člověka podnítí mé nešťastné výroky k mylnému výkladu, je to naprosto banální ve srovnání s tím svinstvem, agresivitou, rasizmem, fašismem, pohlavní sprostotou, extrémizmem, vulgárností, nenávistí, krví, potlačováním práv, konzumem atd., co denně emitují na nezletilé děti a mládež z monitorů televize a počítačů. Obětního beránka však potřebujeme jiného.

Abychom byli objektivní, musíme připustit, že ty husitské sudlice, ačkoliv je neschvalujeme, jsou také zákonitým následkem. A někdy neškodí..

Žijme v moderní době, tak bychom váženým senzorům, cenzorům a inkvizitorům měli vyjít vstříc a podobně jako daňové přiznání podepisovat každý rok trestní přiznání – jedno k čemu. Nikdo není nevinný! A navíc, nejvíce se podněcuje k násilí přece každým písmenem abecedy!
Tak přeji veselý den...

200367

8.9.2009 15:41

jsem nadšen...

neníDůležité 90.?.?.?

Vy jste navýsost vzácný člověk.
Vaše Paprsky Vědomí prostupují všemi
vědomími všech vědoucích i méně vědoucích,
jste zářným příkladem Pozitivní energije.
Vás bych chtěl mít stále vedle sebe, cítil
bych se posílen.
Cítím společnou rezonanci našich mozkových vln.
Že tomu ostatní nerozumí - to přece neva !!!
Porozumí...

199816

Příspěvků: 75

05.09. 07:53 baki  Anebo šaškárna.
06.09. 12:22 Andreejka  RE: Anebo šaškárna.
06.09. 18:09 baki  RE: Anebo šaškárna.
09.09. 14:16 Andreejka  RE: Anebo šaškárna.
05.09. 09:10 Michal J.  Nechť jsou šťastny všechny bytosti
05.09. 15:55 INSIDER  RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti
05.09. 16:14  RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti
07.09. 10:14  RE: Nechť jsou šťastny všechny bytosti
05.09. 11:13 insider  pro znalce filmu...
05.09. 11:16  ;-)))
05.09. 11:47 Miroslav2  Tak jsem si myslel že jsem
05.09. 17:20 Rene Bartosek  RE: Tak jsem si myslel že jsem
05.09. 19:46 Oldspy  RE: Tak jsem si myslel že jsem
05.09. 20:59 insider  RE: Tak jsem si myslel že jsem
05.09. 14:19 Maka01  Kzdy z pekla ven
06.09. 09:48 WL  RE: Kzdy z pekla ven
07.09. 15:46  RE: Kzdy z pekla ven
08.09. 13:37  RE: Kzdy z pekla ven
05.09. 20:54 Gibi z Wilsonova  Dobry článok Lischáku.
06.09. 10:04 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
06.09. 16:08 Rene Bartosek  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 02:29 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 08:58 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 23:15  RE: Dobry článok Lischáku.
08.09. 14:04 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
08.09. 15:26 Robocrep  RE: Dobry článok Lischáku.
08.09. 17:08  RE: Dobry článok Lischáku.
09.09. 06:00 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
09.09. 12:03 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
13.09. 12:24 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
14.09. 11:45 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
14.09. 15:38 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
06.09. 20:27  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 03:02 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 08:51 micha  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 09:35 Ovcan Rejpal  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 10:17 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
07.09. 10:40 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
09.09. 05:47 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
09.09. 12:11 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
13.09. 12:33 freelook  RE: Dobry článok Lischáku.
14.09. 16:41 WL  RE: Dobry článok Lischáku.
08.09. 20:57  RE: Dobry článok Lischáku.
06.09. 19:11 in-ocean  You Have No Rights
06.09. 19:22 Oracle  Vy starý Lišiak
07.09. 10:09 WL  RE: Vy starý Lišiak
07.09. 20:37 Oracle  RE: Vy starý Lišiak
08.09. 14:09 WL  RE: Vy starý Lišiak
08.09. 15:56 Rene Bartosek  RE: Vy starý Lišiak
08.09. 18:10 Oracle  RE: Vy starý Lišiak
08.09. 19:15 Oracle  RE: Vy starý Lišiak
09.09. 20:57 micha  RE: Vy starý Lišiak
07.09. 17:06 Rene Bartosek  Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
08.09. 13:29 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
08.09. 15:49 Rene Bartosek  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
08.09. 17:09 micha  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
08.09. 20:58  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
09.09. 08:03  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
09.09. 13:33  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
09.09. 18:44  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
10.09. 09:51 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
10.09. 19:01  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
11.09. 12:26 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
12.09. 16:42  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
14.09. 16:24 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
10.09. 22:25 Rene Bartosek  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
10.09. 15:38 mkadlec  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
10.09. 20:16 jansmith1984  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
11.09. 11:53 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
11.09. 13:54 jansmith1984  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
14.09. 11:43 Wl  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
14.09. 16:39 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
14.09. 18:20 jansmith1984  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
15.09. 09:52 WL  RE: Takova mala sonda do vysich pater toho pekla.
08.09. 15:41 neníDůležité  jsem nadšen...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 1

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 075