Diskuze k článku

Nezaměstnaní nad propastí

Příspěvků 76

31.8.2009 1:54

V indickém slumu

xman 217.?.?.?

by měla určitě lepší život...

199066

31.8.2009 2:09

RE: V indickém slumu

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199066

Mozna by se mela zacit ucit jinou rec. Co takhle rustinu a nebo cinstinu [mrknutí jedním okem]

Takze Cesi v emigraci na tom jsou mnohem lepe. Muzou bydlet v Cechach a nebo v kterekoliv anglicky mluvici zemi [velký smích]

199067

31.8.2009 11:16

RE: V indickém slumu

insider 85.?.?.?

Reakce na 199067

v příbuzenském mumraji se pohyboval dědic živnosti, založené 1905. Po Unoru,jako částečný invalida,přežil ještě l0LET,než mu souzi sdělili lukrativní nabídku,bud daruje státu,nebo Jáchymov.V 60letech,se onen člověk uvolnil a začal mne obeznamovat,co je bernák,daně,učetnictví,etc.Dále mi vyprávěl,jak bez žádných zaměstnancu tak uspěšně vykořistoval sám sebe,že když jel za zákazníkem,musel se dívat do notesu na adresy,nebot z přepracování ztrácel pamět.Také přiznal, při porovnání letitých souvislostí a zkušeností,že socialismus 60LET je to nejlepší,co kdy poznal...Jen trpce poznamenal,že ztroskotá na sobectví jednotlivcu.Ačkoliv jsem mu říkal o záchranných sítích pro nezaměstnané v tehdejší NSR,VAROVAL mne,že to je jen kamufláž,která praskne,jakmile praskne socialismus,což, jak vidno, se vyplnilo.Po tomto poučení z krizového vývoje,člověka ani nenapadlo po listopadovém podvodu,zakládat nějakou živnost,která sociologicky vzato,chce celého člověka s nasazením naplno,nebot MAKA NA SVÉM. [bliji]

199100

1.9.2009 4:13

emigranti Cechy nezahlti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 199067

Cesi v emigraci maji sve domovy v >> emigraci<< a vetsina z nich v emigraci pobude i nadale.Co bude asi tak cesky emigrant pohledavat dnes v ekonomicky suzovanem Cesku ? " V emigraci" ,to zni jako by jsme tu chropteli v nejakych sklepnich bytech a ozirali suche kurky chleba.To zni jako by clovek akorat docetl Pluharovo vypraveni,knihu Opustis- li mne a videl jen vyhuble tuberou zdecimovane tvare uprchliku.Neni to tady tak deprimujici v te emigarci.Za 20- 40 let si clovek zvykne i na kriminal.Pravda,nemaji tu tak spekate spekacky a spatne se tu shani svickova na smetane,ale oni uz ty skutecne dobre spekacky jsou uzkoporofilove zbozi i v Cechach a na pravou svickovou uz hospodynky taky nemaji cas,takze vam muzu rict,ze se to v te emigraci da vydrzet.A pozor,vydelavame tvrdy a porad jeste nekolika nasobne vic jak v CR,kde 2/3 obcanu 20 let po sametove revoluci preziva z vyplaty do vyplaty.

199192

1.9.2009 7:10

RE: emigranti Cechy nezahlti

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199192

>Pravda,nemaji tu tak spekate spekacky

Ale maji, tady si je muzete objednat Fedex az do domu. http://www.vltava.us/eshop/ A svickovou tu jim pravou z filet mignon ne nahrazku jako v zavodce Armabetonu nebo CKD. V Cechach v roce 2015 sredni vrstva nebude na bydleni v meste mit. A duchodci ty uz nemaji vubec zadnou sanci.

199198

2.9.2009 4:46

postavi se barikady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 199198

cely svet je nejak podivne pochroumany,mezinarodni banky dost dokonale vytunelovaly co se vytunelovat dalo a ted se nevi kudy kam,brzy se zase zacnou nekde stavet barikady

199333

31.8.2009 2:57

Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Montaznik 88.?.?.?

Proč má krize a placení nesmyslných finančních obnosů dopadat na ty, kteří nemají žádnou vinu na současném stavu státních pokladen mnoha tzv. bohatých států západní euroamerické společnosti.
Máme svoje poslance,politiky všeho druhu,manažery bank a dalších podniků a tihle lidé jsou placeni za službu vedení celé společnosti!!!
Ostatní občané ve státě jsou pouze poslušnými nástroji v rukách mocných a tudíž nemohou být "trestáni" vyššími cenami a hlavně vyšším zdaňováním všeho, co běžný občan potřebuje k životu!
To je loupež za bílého dne!!!
Ztráty krize musí především tvrdě zaplatit ti, kteří krizi svojí
prolhaností,touhou po moci a zlodějnami všeho druhu, zavinili!!!
To se to žere, když to někdo platí!!! - jak moudře stojí ve Švejkovi!!!
Běžný, řadový občan je pouze poslušnou loutkou ve státě a dělá v cca 90% všechny pokyny, které mu "vrchnost" nařídí!!! Takže mu nelze přisuzovat žádná zavinění současné krize, a proto musí
platit ztráty pouze ti, co přijímali špatná rozhodnutí a způsobili mnohamiliardové dluhy, jak v USA, tak v Evropě!
Marx musí smíchy rotovat v hrobě, protože model ekonomiky, kde zisky jsou soukromé a ztráty veřejné, nemohl ani domyslet!!!
Rád bych viděl některé bankéře hlavně z USA, ze soudně zjištěným zaviněním současné krize, jak běhají po ulicích NY, pouze v trenýrkách, jako jediným svým majetkem!Pokud se tohle nestane, je zde akutní nebezpečí, že se rozpory ve společnosti začnou řešit násilím na ulicích a to pak může "semlít" i revolucionáře, kteří opravdu chtějí změnu, ale podle zákonů, a nikoliv podle "pouličních zákonů",které nerozdělí na "vinen", "nevinen" a doplatí na zvůli i úplně nevinní lidé!
V Číně by je komunistická vláda nechala veřejně popravit a měli by "po ptákách"!!!
Jak zpívá Kryl - a ti co nejvíc kradou, nás vyhazují z práce!!!
To je ta Havlova pravda a láska ,co má zvítězit nad lží a nenávistí!!! , ale spíše je mezi nohama a v žaludku, než v "milosrdné" společnosti! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

199070

31.8.2009 6:36

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 199070

Vemte svou pamet a pripomenme si,co vsechno je spatne ,od tech mocnych a vlivnych i s tou, tak politicky proklamovanou Spolecnosti Narodu, kde , zdravotni komise v minulosti,pod vlivem farmatickych koncernu ,za ucelem, pro politiky,"vsimneho,korupce,uplatku" a pro farmaticky koncern nevysichajici pramen prijmu milionu a bilionu,zavedli pro Africany a Asijske zeme imunisacni program. Rikalo se tomu "humalni pomoc",kde se poukazovalo na rodiny,kde na nemoci pomrelo treba osm deti a jen jedno a nebo dve prezili a tak na zakrok pomoci,prezilo vsech deset,samozrejme,ze je v nadbytku lidi puda nemohla vsechny uzivit a tak zacala emigrace do zemi,kde je zivot mnohem snazsi,coz vidime na Americe,Kanade, Angliii a mnoha jinych krestanskych zemi,ted nam tyto zdravotnicke organisace mluvi o premnozeni lidstva, o katastrofe ,ne jenom Afriky,ale,prakticky celeho krestanskeho sveta v ramci nedostatku pracovnich prilezitosti,protoze domaci delnik byl pro mamonare prilis drahy a levny delnik z Asie a nebo Afriky zdomacnel a ma pocetnou rodinu,kterou by si v prelidnene Africe ,uz nemohl dovolit a tak vlivni ve Spojenych Narodech opet na nabidku farmatickych ustavu,koncernu, razi plan ,jak snizit a nebo,slovem ulice,se zbavit "neuzitecnych jedliku".Proste kolotoc,ve kterem hlavni roli hraje ,lidska nenazranost=mamon,radoby vladcu sveta, kteri dnes ziji z trilionovych prijmu,nadelanych na chudych,tech domacich ,emigraci postizenych a tech chudych emigrantu,jez nemaji vubec zadnou jinou moznost s risikem ztraty zivota pri preplavani Gibraltalskeho prulivu a nebo naskocit na plne rozjety kamion.Na druho stranu, se emigrace propagovala ,co by nastroj na podriti nacionalismu, nebot s erazi internacionalismus-globalismus, ted ,by nekteri politici si umyli ruce a docela rasisticky politik by prisel k duhu,kdyby ty emigranty vyhnal zpet odkud prisli a tak pomahal nevedomky,ci vedome napravovat to ,co politici a vselijaky odbornici na nic a na prt zavedli ve svych narodech v ramci moralni korupce a nezotpovednosti ke svym volicum za pomoci propagace medii,jez maji radny kus zotpovednosti za stav v dnesnim svete, takze trojuhelnik je cely,Zdravotni kmise UN, farmaticke koncerny, media, to je jen jeden priklad z mnoha mamonarskych chyb dobre placenych darmozroutu ,jez nenesou naprosto pred nikym zadnou zotpovednost.Slepota zpusobena mamonem a honbou za nadvladou nad lidmi, rozhodovat o nich a bez nich, je korenem problemu dnesniho sveta,bohu6el,"panska liskovka po chudakovych hrbetech lita".Svet ,zacina,byt jeden velky pretopeny kotel, je otazkou casu,kdy vybuchne, aby se tomu predeslo,tak mocni zamestnavaji chytre hlavy na vyrobe prostredku, jez by svet zbavil,tech nechtenych a zachoval, ty sebe vyvolene, v USA je to 11.000 vedcu majici opravneni pracovat na bakteriologickych zbrani, nakonec kamenny monument ve state Oregon to rika,jen 500.000 lidi by melo byt vyvoleno pouzivat tuto planetu,kdo bude tech stastnych, 500 000 uz necham na premysleni ctenaru.

199074

31.8.2009 14:30

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Paulito 193.?.?.?

Reakce na 199074

Zajimavý komentář, ale chtělo by to si zopakovat, nebo osvojit základy české gramatiky.

199127

2.9.2009 2:53

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 199074

Voltaire-It is dangerous to be right when the government is wrong.

Na internetovych strankach najdeme vlastne pokracovani, toho vseho, co nam delaji politici a nadnarodni farmaticke koncerny, za zminku stoji clanek z "atomicnewreview.org" a "Russia Today",kde se doslova pise z pera zurnalisty Wayne Madsen, ze "vedec", jez vytvoril ockovaci latku proti "Svinske chripce", sam o sobe a svym znamim a kamaradum radi nenechat se za zadnou cenu ockovat!!!!
V Kanade se tvori hnuti proti povinnemu ockovani a zaklade politickeho hnuti, Francie pripravuje dokument z 21 srpna tohoto roku od francouskeho ministra vnitra,Bruce Hortefeux, a ministra zdravotnictvi, Rosaylne Batchelot-Narquin, o povinnem ockovani veskere francouske populace na obdobi rijen,listopad ,prosinec a leden , 2010.Predpoklada se , ze v centrach ockovani zvladnou za petidenni termin na 92,400 lidi s dvojim ockovanim, tedy 184.800 davek sera.
Zakladem je utvoreny dokumen politiky,ARTIKL- L3131 a ARTIKL-L3131-9 oockovat kde koho a kdo odmitne ,tak pokuta je namiste,at je to skupina lekaru a nebo studentu mediciny, nebo i lekari slouzici v armade, proste ,vsichni ,do jednoho.
Zde je nutne politikum neco pripomenout a to, ze je to NASILNY AKT, JEZ JE V ROZPORU S MEZINARODNIM KRIMINALNIM ZAKONEM.
Podle Mezinarodniho Prava je kriminalnim cinem genocida, o niz hovori
artikl II a III, podle 1948 dohodnuteho prohlaseni, prevence a trestu za genocidu obyvatelstva.
Artikl 2 rika:mentalni nasledky,jez ma ji za nasledky castecne a nebo cele narodni,etnicke, rasove a nabozenske skupiny a ....
a-Zabijet,vrazdit, cleny skupiny.
b-Zamerne delat skodu na zdravi na tele a mentalnim organismu, clenum skupiny.
C-Zamerne nakazit skupinu s ucelem mentalne a zdravotne poskodit....
d-udelat narizeni jejiz ucelem je omezit porodnost jakekoliv skupiny.
e-Nasilne prevest deti z jedne skupiny do druhe.
KRIMINALNIM CINEM JE PRIPRAVNY PLAN NA GENOCIDU I PRED VLASTNIM ZABIJENIM,KRIMINALNI AKT KONSPIRACE,PLAN NA GENOCIDU.....
K doplneni muze byt cteni z dob Roberta Kennediho , uverejneny v Rollingstone.com
coz se stalo roku 1991, coz najdem v clanku "Vaccination[velký smích]eadly Immunity" v internetu, na strankach www.globalresearch.ca
Australie nakoupila za 21 milionu ockovaciho sera ,co s tim budou delat,kdyz uz prakticky vlna nakazy je pryc?
V USA predpokladaji,ze ockovanim muze dojit, ze 30 000 americanu muze zemrit na nasledky tohoto aktu, prevence.Nakonec,aktu,jak vyresit hospodarskou otazku, v tichu a bez strelby a jeste na tom vydelat.

199330

31.8.2009 12:33

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

hc 90.?.?.?

Reakce na 199070

>Máme svoje poslance,politiky všeho druhu,manažery bank a
>dalších podniků a tihle lidé jsou placeni za službu vedení
>celé společnosti!!!

To se mýlíte. Přinejmenším manažeři bank a podniků nejsou placeni za službu společnosti, ale za vydělávání peněz svým pánům - majitelům. Širší loajalita a zodpovědnost jsou u nich nežádoucí. Tak to v americké podnikatelské kultuře bylo vždycky a je to teď tak už i leckde jinde.

199109

31.8.2009 13:58

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 199070

O to snad těm loupežníkům jde, ne? Oloupit a vyždímat ty, kterých je nejvíce, t.j. obyčejné lidi. Jinak Vám ale musím dát za pravdu a vyjádřil jste tam to, co i mne už dlouhou dobu štve. Já už dlouho tvrdím, že tento ''sametový'' režim je ještě větší ksindl, nežli byli komunisti, které jsem nikdy rád něměl a nevycházel s nimi. Teď ale musím s pokorou přiznat, že proti těmto sviním byli zlatí a kdyby se mohl čas vrátit, tak určitě bych nedělal nic proto, aby to dopadlo jak v roce 1989. Už tehdy v prvních dnech převratu jsem měl obavy, že až padnou všechny zábrany, vylezou hlavně ti, kterým šlo vždy jen o vlastní prospěch a začnou se "rvát o mršinu", aby z ní každý urval co nejvíce. Vývoj mi dal plně za pravdu. Podle mne vznikl tento režim tím, že se dali dohromady ti největší hajzlové a zloději od komunistů, kteří tam byli jen kvůli korytům, s těmi co byli takoví gauneři, že je už ani komunisté nechtěli, a ti společně nám tu teď vládnou. A je jedno, jestli je u moci strana ODS či ČSSD, protože jedni jsou za 18 a druzí bez dvou za 20 a z obyčejných lidí by nejraději "sedřeli kůži". Stejně jsou to jen nastrčení šašci, loutky jimž za provázky tahají ti, co mají pro nás nepředstavitelné, většinou nakradené majetky, peníze a tudíž i moc, ale nikdy nemají dost a jinak zůstávají raději dobře schovaní. Kdybych měl tu moc, nechal bych je všechny "zhoupnout", ty naduté a arogantní politiky, včetně toho pitomého hňupa Havla, kterýho jsem kdysi obdivoval a kterej nám teď bude vykládat, jak nám tu vládnou mafie (viz.
http://www.novinky.cz/domaci/171540-havel-kriminal... ), když to byl on, kdo seděl nejvýše, měl tudíž o tom nejlepší přehled, ale díval se nečinně a spíš jim pomáhal připravovat cestičky, když se tu začínali roztahovat a vše rozkrádat. A teď bude jako řada jiných dělat, že "on nic, on muzikat", on za to nemůže, to jiní, resp.
to jinak nešlo a bylo to tak dáno asi od Pána Boha. [pláč]. Škoda, že u toho článku už není přístupná diskuze, kde mu lidé psali, co si o tom a o něm myslí. Jemu je to ovšem fuk, on je "za vodou" vysmátý, vilu v Praze, Portugalsku a kdoví co kde ještě. Škoda, že se už asi nedožiju žádného dalšího převratu, který by tyto hajzly smetl a sebral jim to, co si nakradli. Spíš budou bohužel dál vládnout dál i našim dětem a vnukům a budou čím dál nenažranější [pláč]. [bliji]

199123

7.9.2009 18:52

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199123

Docela by me zajimalo, proc mate jeden z nicku "Ten co odtamtud utek". [oči v sloup]
Kde vlastne zijete? Jeden z nicku mate i Amik, tak proc si narikate na soucasnou spatnou jak politickou, tak ekonomickou situaci v Cechach.
Zrejme jste se z ty Ameriky vratil, protoze se vam tam nelibilo. Ted zijete v Cechach a zjistil jste, ze ani tam uz to neni jak to byvalo.
Ja jsem v tom socialismu zil 34 let a nikdy jsem nelitoval ze jsem z toho svrabu zdrhnul.
Ziju v Kanade, kde nikdo nic zadarmo nedostane. Kazdy si musi zivot zaridit podle svyho. Kdyz dostanu vypoved z prace a "vyprsi" me nezamestnanecka podpora, tak musim za praci i do jine provincie.

199709

2.9.2009 3:57

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199070

>V Číně by je komunistická vláda nechala veřejně popravit a měli by "po ptákách"!!!

Uz se vam komunistum zase styska po popravach Pelesko?

>Jak zpívá Kryl - a ti co nejvíc kradou, nás vyhazují z práce!!!

Karel Kryl Pelesko nebyl zadny proletarsky bard. Jeho otci rozmlatili kniharskou dilnu komuniste a pripravili ho o zivobyti. Tez Karla vyhnali do emigrace a musel se zivit v cizi zemi. Takze tento vers urcite nepatril burzoasnim bankerum pobihajicim v trenyrkach po ulici, kteri rusi vas klidny spanek soudruhu. Vy jste ho jenom zneuzil ke komunisticke propagande. Proc necitujete nektereho proletarskeho, basnickeho nadenika? napr. Petra Bezruce? "Pri Dunaji strmi palace, z krve me a z meho potu" Aha ja uz vim z vaseho potu Pelesko ne. Vy jste nezamestnany, jak se nam tu sverujete.

199331

2.9.2009 7:04

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 199331

No Semeráde ,myslím ,že Peleškova byť nepřesná citace Kryla má daleko blíže k realitě ,než váš pomatený výklad.
Karel Kryl konkrétně zpívá:

C F C G7 C
1. Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou:
F C G7 C
ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou,
F C D7 G7
[: ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce,
C F C G7 C
a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce. :]
2. Demokracie prospívá bez nás a pragmaticky,
brbláme spolu u píva, jak brblali jsme vždycky,
[: farář nám slíbil nebesa a čeká na majetky,
my nakrmíme forbesa za dvě či za tři pětky. :]
3. Demokracie zavládla, zpívá nám Gott i Walda,
zbaštíme sóju bez sádla u strejdy McDonalda,
[: král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem,
pod střechou jedné partaje se u koryta sejdem. :]
4. Demokracie panuje od Aše po Humenné,
samet i něha v pánu je a zuby vylomené,
[: dali nám nové postroje a, ač nás chomout pálí,
zaujímáme postoje, místo abychom stáli. :]
5. Demokracie dozrává do žaludečních vředů,
bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů,
[: a je to mýlka soukromá, snad z optického klamu,
že místo srdce břicho má a místo duše tlamu. :]

Je to přesně o tom,že komunisté ,kteří nám vládli ,převlékli kabáty a tentokráte v dresu "demokratů" ,kapitalistů i těch vašich bursovních bankéřů nám vládnou dál.
Tedy alespoň každý normální člověk tento text takto chápe!

Jo, a abych předešel vašim možným spekulacím ohledně mého původu ,či zařazení ,tak vězte,že i mému otci bolševík rozbil živnost a co víc můj děd i strýcové byli z politických důvodů napravováni v různých zařízeních typu Jáchymova a pod.A ti kteří se dožili pádu komunistického režimu,nikoliv však bohužel komunistů(to jsou dnes ti vaši kapitalisté,které tak hájíte) ,se na následný vývoj dívali uplně stejně, jako Karel Kryl .

[zmaten]
A ještě něco,dopuručuji si ten Krylův text přečíst velice pozorně. A několikrát!

199340

3.9.2009 6:08

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199340

>No Semeráde ,myslím ,že Peleškova byť nepřesná citace Kryla má daleko blíže k realitě ,než váš pomatený výklad.
Karel Kryl konkrétně zpívá:

Nevim co je na mem vykladu pomateneho. Jeste jednou tedy : Karel Kryl nepranyruje zle zidovske bankere, jak tvrdi Peleska, ale komunisty. Priste vysvetlete co se vam zda pomatene, jinak je jasne, ze se jedna jen o pokus nas...

>Je to přesně o tom,že komunisté ,kteří nám vládli ,převlékli kabáty a tentokráte v dresu "demokratů" ,kapitalistů i těch vašich bursovních bankéřů nám vládnou dál.
Tedy alespoň každý normální člověk tento text takto chápe!

A co pisu jineho? Jestli komunista prevlekl kabat, hraje si na demokrata, siri propagandu komunistu z Halo novin a komunistickych portalu a knoura po "starych dobrych casech", jako soudruh Peleska, tak je to porad komunista i kdyby se rozkrajel a zastitoval ceskymi disidenty jak chtel. A presne to Peleska dela. Karel Kryl by si s takovym socialistickym chameleonem nedal ani burta u spekboudy.

199429

4.9.2009 9:06

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 199429

Nie je to Krylova chyba, že sa dá použiť i na hore uvedených ľudí.

199527

5.9.2009 23:14

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199527

>Nie je to Krylova chyba, že sa dá použiť i na hore uvedených
>ľudí.

To jsou jen proletarske recicky komancu. Skutecnost je takova, ze bez bankovnictvi, bankeru a makleru nemuze zadna ekonomika existovat. Ani spatna, a zdrava uz vubec ne. Spatne bankovnictvi jsem si v socialismu uzil dost na vlastni kuzi. A tohle vedel i Kryl. Proto emigroval do NSR a ne do Bulharska. Pouzit a znasilnit jeho texty a mysleni muzete, ale kdo ho znal, vi dobre s kym a cim se pral.

199636

6.9.2009 0:46

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 199636

Viete podľa môjho názoru komanči a internacionálni bankári sú tá istá sorta ľudí s tým rozdielom, že tí posledne menovaní sú väčšie zvieratá, myslím si že sú tak isto skazený ako komunisti karieristi.
Týmto nechcem spochybniť potrebu bankárov.
Myslím si keby žil Kryl tak, by asi aj súhlasil s našimi výkladmi jeho textov.
Taká rýpajúca otázka na koniec:
Podľa Vás súčasná ekonomika je zdravá?

199639

6.9.2009 3:19

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199639

>Podľa Vás súčasná ekonomika je zdravá?

Jeste jsem neslysel, ze by si nekdo nekdy pochvaloval, ze ekonomie je zdrava. Ano,ja si myslim, ze zdrava je. A pokud utrpi uraz zase se ozdravi. Soucasne pozary v Kalifornii jsou sice strasne a z materialniho hlediska obrovsky nakladne, ale jsou soucasti ekologickeho systemu. Z popele zase vyroste novy les. To same plati pro ekonomii. Nemuzete cekat, ze bude porad stabilni. Samozrejme take zalezi na mistnich pomerech. Ekonomie Nepalu se od ekonomie EU asi trochu lisi. Berte to s trochou humoru. Ja si rikam, ze sedm let je bida a sedm let blahobyt. Tak jeste vydrzte sest let a bude zase dobre. V kazdem pripade je nam snad lepe nez v padesatych letech, nebo v devatenactem stoleti, to jest nez nasim otcum, nebo dedum. A to je dukaz, ze globalne je s ekonomii vse v poradku.

199642

6.9.2009 9:25

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 199642

Problém je v tom, že na rozdiel od ekológie kalifornských lesov "ekológia" našej ekonomiky nie je a ani nebude pripravená na podobné cyklické excesy.
Myslím si že po tejto katastrofe dôjde k prebudovaniu "ekológie" ekonomiky od základov.

199648

6.9.2009 12:42

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 199642

>... Tak jeste vydrzte
>sest let a bude zase dobre. V kazdem pripade je nam snad lepe nez
>v padesatych letech, nebo v devatenactem stoleti, to jest nez
>nasim otcum, nebo dedum. A to je dukaz, ze globalne je s ekonomii
>vse v poradku.


No, to asi jak komu, ne? Kromě toho považuji za ubohé a slabou útěchu, srovnávat se s tím horším, co bylo. Padesátá léta byla krutá pro odpůrce režimu, vyřizování účtů s buržoazní třídou, to ano, nicméně obyčejný pracující člověk nepoznal pojem jako bezdomovec, nezaměstnanost, vyhazov na ulici, exekuce, dražba a spoustu dalšího. Pro obyčejného člověka nebyl problém slušně a levně bydlet a žít ve strachu z nezaměstnanosti, exekutorů a zvůle boháčů, t.j. novodobých kapitalistů, co ještě nedávno možná měli stranickou legitimaci. Jestli tohle svinstvo, co existuje teď, považujete za pokrok, prosím, já tedy ne. Tedy v globále. Samozřejmě zlepšení proti padesátým létům v určitých věcech je, jako ve svobodném cestování, jakés - takés svobodě projevu, atd. A jestli bude za sedum let dobře? Tím bych si vůbec jist nebyl. To už tady předvídali jiní, hned po tom slavným ''Sametu'', jak budeme na tom lépe za toho kapitalismu a skutek je kde??? Na zázraky nevěřím, ale víru vám brát nebudu.

199654

6.9.2009 18:51

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199654

>nicméně obyčejný pracující člověk nepoznal pojem jako bezdomovec, nezaměstnanost, vyhazov na ulici, exekuce, dražba a spoustu dalšího.

Ne, tak to toho moc o vyvlastnovani malych podniku nevite. Asi jste nevidel jako ja, jak holicovi vyhazeli vsechno na ulici a jeho kramek zkonfiskovali. A nestarali se z ceho ten clovek pred duchodem bude zit a kde bude spat. On podle vas nebyl pracujici? O otci Karla Kryla, kteremu rozmlatili kniharnu, tady uz rec byla. Vy ale ctete jen to co se vam hodi, ze?

>Pro obyčejného člověka nebyl problém slušně a levně bydlet a žít ve strachu z nezaměstnanosti, exekutorů a zvůle boháčů, t.j. novodobých kapitalistů, co ještě nedávno možná měli stranickou legitimaci.

Slusne a levne bydlet. Treba jako moje rodice. V jednopokojovem pavlacovem byte bez plynu s vylevkou a spolecnym zachodem na pavlaci se ctyrmi detmi. A ze mladi nemeli problem kde bydlet. Vy si ze mne delate snad legraci. Mladi v podstate nemeli sanci sehnat ani podnajem, natoz dekret na byt. To ze se vam nechce delat za min nez vas soused, neni nezamestnanost. On by kazdy chytrak dnes chtel sedet doma u pocitace a vydelavat padesat tisic za mesic. Kdo delat a podnikat chce a ma na to schopnosti, tomu se vede dobre. Milionaru je v CR opravdu procentuelne dost. A jsou to vesmes lide co poctive makaji. A jestli si nekdo pujci penize s umyslem je nevratit, tak je to zlodejina a krome exekuce bych ho jeste zavrel a nechal makat az dluh splati i s mastnymi uroky.

>Samozřejmě zlepšení proti padesátým létům v určitých věcech je, jako ve svobodném cestování, jakés - takés svobodě projevu, atd.

Jakes takes svobode projevu? Kdo vam ji bere? Tahle vase shovivavost je opravdu zabavna. Vy byste potreboval, aby vas u piva nedo maznul po hlave pulitrem jako pana Broucka a probudil se na par let v totalite. To byste tady to, co jste tu dnes napsal hodne rychle smazal.

>A jestli bude za sedum let dobře? Tím bych si vůbec jist nebyl. To už tady předvídali jiní, hned po tom slavným ''Sametu'', jak budeme na tom lépe za toho kapitalismu a skutek je kde???

Jeste porad mate diky svobode cestovani moznost vybrat si z nekterych zemi, kde odporny kapitalismus nechteji jako vy. Napr. Rusko, Venezuela, Severni Korea, Kuba, Iran, Palestina atd. Jak vidite vyber velky. Jen neco delat a neremcat.

>Na zázraky nevěřím, ale víru vám brát nebudu.

To ani nemuzete. Ja se na zadnou viru nikdy nespolehal a na zazrak jako vy necekam. Spolehal jsem vzdy jen na zdrave ruce a rozum. Od nikoho pomoc necekejte. Pokud ji potrebujete, tak se podivejte na konec svych pazi. Tam ji najdete.

199659

7.9.2009 6:22

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 199659

To bychom se mohli dohadovat do nekonečna a já vás přeci nehodlám přesvědčovat, zrovna tak jako vám se nepodaří přesvědčit mě. Já tvrdím, že komunisti byli svině, ale tenhle režim, tzv. rádoby - kapitalistů (de facto v mnoha případech převlíknutých komunistů a Stbáků), co teď vládne v Česku je svinstvo ještě větší, než byli komunisti. TV a noviny přinášejí denodeně otřesná svědectví lidí, kterým tento režim vzal veškeré iluze, kterým ti, které vy tady tolik chválíte a obhajujete vzali podvody všechno, to vy evidentně vidět nechcete, ale to je vaše věc. A tak jak vy vnímáte exekuce, s tím lze v určitém smyslu souhlasit, nicméně je v tom více svinstva, než spravedlnosti viz například zde: http://www.aktualne.eu/
A je směšné vyhazovat někoho z vlastní země, nebo někomu doporučovat vystěhování do Ruska, nebo Venezuely, či kamkoliv jinam. Já se tady narodil a vy nemáte nejmenší právo s někým manipulovat, jen proto, že kritizuju kritizovatelné! To lze brát tak, že snažíte bránit člověku ve svobodě projevu a to smrdí totalitou.

199670

7.9.2009 17:14

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 199670

Prosím vás, nereagujte na Semeráda. Ten člověk sice tvrdí, že zažil vyvlastňování majetku, takže mu musí být více jak 70, čemuž by jeho senilita odpovídala. Ale vy ho zřejmě neznáte. Jedná se o spolehlivého a prověřeného nacistu, který volá po zabíjení miliónů. Schválně se podívejte na seznam jeho příspěvků a poznáte, zač je toho loket.

Takže jak správně říkáte, je to velký příznivce totality, lží, propagandy, zabíjení, okrádání atd. Víte co tenhle nacista dokonce tvrdí? Že WTC vyhodili do vzduchu Palestinci! Již na základě tohoto tvrzení si můžete udělat obrázek o tom, jak to má tento senilní důchodce v hlavě v pořádku. Není to žádná sláva. [mrknutí jedním okem]

199704

7.9.2009 7:25

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 199659

Vy popisujete poměry v padesátých letech, ale od šedesátých let výše to bylo tak, jak popisuje dvacetčtyřka nad Vámi. Kupříkladu celá naše rozvětvěná široká rodina, čili asi deset rodin, dostala ZDARMA byt od státu. Dnes se mladí musí celoživotně zadlužit hypotékou, aby mohli vůbec bydlet, a tím se stávají z nich otroci bankéřů.

Ještě se zmíním o těch současných exekutorech. Jsou to našimi poslanci zlegalizovaní lupiči. Protože oni zabavují majetek těm nejchudším lidem, nikoliv však velkozlodějům, co promyšleně s posvěcením zasvěcených politiků (kteří ty zlodějny domlouvají třeba předem v Toskánsku, aniž vůbec ještě vyhráli volby) rozkradou miliardy.

Na těch exekucích je taky především sprosté to, že Vás ani nepozvou k soudu, abyste se mohl regulérně bránit, či zaplatit směšnou malou pokutu- ale rovnou Vám přijde soudní obsílka, že máte zaplatit tisíce a prakticky za nic. Čili oni o vás rozhodnou BEZ VAŠÍ PŘÍTOMNOSTI u soudu, aniž o tom máte sebemenší tušení.To se stalo mé dceři, že kdysi, před 5 lety nezaplatila pár pětistovkových pokut za vylepování plakátů. Firma jí ubezpečila, že to platit nemusí, že policajti ty pokuty zahodí. Nikdy jí nepřišla žádná upomínka, a tak na to již dávno zapomněla. Po pěti letech jí přišly dvě soudní obsílky, že musí do tří dnů (šibeniční termín) zaplatit 22 tisíc, jinak ji příjdou exekutoři zabavit majetek. Musíte uznat, že to co poslanci na nás, běžné občany, ušili, je pěkné svinstvo! Kdyby tak chtěli být i stejně přísní na sebe, když berou ty stotisícové platy včetně různých neoprávněných diet.

199672

7.9.2009 9:00

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 199672

>Kupříkladu celá naše rozvětvěná široká rodina, čili asi deset rodin, dostala ZDARMA byt od státu.

To moji rodice take dostali ten pavlacovy byt od statu. Vlastne to byla vymena za krasny tripokojovy byt, z ktereho je komuniste vystehovali. Od koho jineho by tu diru mohli dostat, nez od tech co si vsechno privlastnili. A jestli vsichni vasi pribuzni dostali promptne byt, tak zrejme platili pravidelne prispevky, ze?

>Na těch exekucích je taky především sprosté to, že Vás ani nepozvou k soudu

Jestli nechapete to, ze pujcit si penize s vedomim, ze je nevratim je zlodejina, tak o zlodejine nemluvte. Takovymi omluvami jakymi ji hajite se k ni brzy dostanate take. Pokud chce nekdo nejakou napravu, mel by zacit nejdrive sam u sebe a ne ukazovat na druhe.

199675

7.9.2009 16:38

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 199675

Nedělejte ze sebe úmyslně hloupého, každý to ihned pozná. Za komunistů se překotně stavěla celá panelová města- králíkárny, jak je nazvala krysa Vasilisa, alias Havel. Dodnes jsou lidi šťastni jak blecha, pokud seženou bydlení alespoň i v té králikárně. Na rozdíl od Západu se u nás vůbec nestaví takzvané sociální bydlení. Asi se předpokládá, že všichni občané do jednoho si mohou dovolit platit předraženou hypotéku nebo předražený tržní nájem.

Já jsem psala něco o půjčování peněz? Umíte číst? Jestli Vás podrobněji zajímá, co jsou čeští exekutoři zač (bývalí estebáci) a čeho všeho jsou schopni, tak si nagůglujte slovo exekutor přečtěte i si autentické diskuse, co všechno občané s těmito sviněmi v lidské kůži zažili za horory. Prostě poslanci vyhověli soudcovské a estébacké mafii a udělali takové zákony, že mohou nezřízeně okrádat občany ve velkém a hezky se mezi sebou šábnout o tučné zisky- aniž by občana vůbec pozvali k soudu.

199699

7.9.2009 16:57

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 199699

Je to přesně jak píšete a jsem rád, že nazýváte věci i osoby pravými jmény. [smích]

199701

7.9.2009 18:09

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Ovcan Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199672

Pani Jarmilo, to ze si lidi v dnesni dobe musi vzit pujcku na dum na cely zivot neni zde v Kanade nic neobvykleho.
Vitejte do demokratickeho systemu.
Jsou tu ale take lidi(vcetne cikanu), kteri dostanou od statu levnejsi byty pro socialne slabe.
Tady ale rozhodne nikdo nedostane nic zadarmo na cely zivot.

199706

7.9.2009 19:47

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 199706

No vidíte pane Rejpale, a o tom tady mluvím- že tady žádné levnější byty pro sociální slabé neexistují žádné. Můj muž když pracoval ve Vídni, tak mi vyprávěl o tom, že i tam existuje systém sociálních bytů- ale Česko vůbec nic. A proč? Protože naši poslanci mají na starosti blaho miliardářů a tisíců bohatých podvodníků, ale běžní občané jsou jim TOTÁLNĚ ukradení. Za této situace se pořád nepřestanu divit, proč vůbec lidi chodí ještě k volbám.

199712

6.9.2009 8:55

RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 199429

Že tě huba nebolí a není ti stydno! Takto zneužít památku člověka,který se nemuže bránit a kterého tobě podobní mají na svědomí!!! [bliji]

Nevím ,jestli je Peleška komunista,či ne ,ale určitě nikoho dnes z té práce nevyhazuje .Na rozdíl od různých Salzmanů apod. Žeano.

A nakonec ještě jednou na rozdíl - od dnešních vymírajících komunistů , neomarxisté a neotrockisté tvého typu jsou pro dnešního člověka i běh světa podstatně a nesrovnatelně hrozbou daleko větší !

199646

2.9.2009 4:52

proc zrovna bankere z USA?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 199070

kolebka a hlavni stan banksteru gangsteru neni v USA,ale v Londyne,tam je spicka pyramidy,tam se taha za ten hlavni provazek a kralovna Alzbeta ho nemota

199334

31.8.2009 3:43

Co je ten kapitalismus? Hlavně ten kasínový, amerického typu!!!

Montaznik 88.?.?.?

Je ovšem třeba odpovědět na otázku, co to vlastně ten kapitalismus je. Většina lidské společnosti soudí, že je to společenský řád, ale mě se spíše jeví jako živočich. Nejpravděpodobněji by to mohla být chobotnice, jejíž jedno chapadlo se sápe po míru a natahuje si obrněnou rukavici, druhé rozsévá výtrusy nezaměstnanosti, třetí okrádá společnost tunelováním a mafiánskou privatizací, čtvrté masakruje přirozenou lidskou rovnost majetkovými restitucemi, páté kastuje zdravotnický systém na ty, kteří jej malují namodro pro vlastní tělesné zdraví, a na černo pro ty, které by měla léčit baba kořenářka, šesté snažící se prošustrovat důchodové fondy a svést jejich toky do soukromého náhonu, sedmé dělící dětskou populaci na blbé, ale zazobané, a chytré, ale nemajetné, a konečně osmé rabující útlé peněženky důchodců a vysmívající se jejich klidnému a spokojenému stáří. Pokud byste ve svém okolí přišli ještě na další příznaky kapitalismu (což zřejmě nebude problém), potom dosaďte stonožku a nazouvejte na její nožičky další a další příznaky této neléčitelné dřevní choroby. Autor je Jumr z HN [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

199071

31.8.2009 4:04

9.4% ? Ale kdeže!

Pasant-x 79.?.?.?

Fakta jsou tady!
... a jak praví jeden kolega - pro jistotu si to klidně můžeme zdvojnásobit.
[mrknutí jedním okem]

199072

31.8.2009 7:30

Šestihodinová pracovní doba

Jarmila 83.?.?.?

Myslím si, že vedle zdanění outsorcingu již měla dávno být na Západě zavedená šestihodinová pracovní doba. Připadá mi naprosto nenormální, že se snad již sto let pracuje pořád furt dokola 8,5 hodiny. Je to příliš dlouhá pracovní doba a existuje mnoho lidí, kteří ještě musí dělat častokrát přesčasy. Vzniká tak krajně nenormální situace, kdy zaměstnaní lidé pracují od nevidím do nevidím, takřka až do úpadu, zatímco jiná část lidí je trvale nezaměstnaná a bere mnoho let podpory.

Kdyby existovala šestihodinová pracovní doba, tak by podstatně přibylo pracovních míst. Zaměstnavatel by místo jednoho dříče, který u něj pracuje denně takřka 12 hodin, by zaměstnal dva lidi na šest hodin. Jejich plat by měl být takový, že by jim stačil k životu. Taky by se měla stát běžnou samozřejmostí, klouzavá pracovní doba, anebo systém, že po dohodě se zaměstnavatelem by pracovník jeden den pracoval 12 hodin a druhý den by si mohl vybrat volno. Tenhle systém by měl pozitivní vliv na rodiny s dětmi, neboť by měli manželé více času na výchovu svých dětí.

199079

31.8.2009 8:13

RE: Šestihodinová pracovní doba

sonny 95.?.?.?

Reakce na 199079

to je ale utopia, to nikdy nebude, to sa pokúsil presadiť prezident sovietskeho zväzu a nepodarilo sa mu to. V kapitalizme to nemá šancu [smích]

Jedno riešenie ako sa dostať z krízy a pomaličky rozbehnúť ekonomiky europy a ameriky je CLO. Pomaličky nahadzovať CLO na výrobky z Činy. Pretože ak by sa to spravilo rýchlo nastali by neskutočné problémy (inflácia) ale ak by sa to robilo cielene a pomaly podarilo by sa oživiť ekonomiky. Ale pre istotu dodám MOŽNO [chechtot]

199081

31.8.2009 14:01

RE: Šestihodinová pracovní doba

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 199081

Jenomze co vlastne clit? Mezi zakladni lidske potreby patri jidlo, obleceni a strecha nad hlavou. Jidla z Ciny moc nedovazime, domy asi tezko a obleceni vyrabi tak levne, ze jedine reseni by bylo clo set procent nebo dovoz uplne zakazat. Je otazka jestli dal nezvysit clo na spotrebni elektorniku a ostatni konzumni zbozi. Ale jsme vubec ochotni platit podstatne vic za domaci produkci a budeme si to vubec moct dovolit?
Navic je potreba si uvedomit, ze nejde jen o pracovni mista, ale vseobecnou zivotni uroven a mnoho faktoru, ktere maji na ni vliv. Inflace nevzroste jen tim, ze neco z Ciny zakazeme dovazet, ale i tim, ze Cina neco odveze od nas a tim zpusobi zvyseni cen. Resenim by bylo omezit tok komodit, ale to uz jsme krok od valky.

Ale ja bych pockal na dalsi vyvoj, soucasny system nejspis vyhnije sam. V momente, kdy se dolar balancujici na pokraji utesu pusti stremhlav dolu, nastane uplne nova vychozi situace. Renminbi se bezpochyby odpouta od dolaru a v nasledujicim obdobi vuci evropskym menam posili tak, ze kupni sila Ciny nadale vzroste a nas zasahne takova inflacni vlna, ze se nebudeme stacit divit. [překvapení]

199124

2.9.2009 4:57

Soveti 6 hod. sichtu predcili

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 199081

v Sovetskem Svazu se nepracovalo vic jak 2 - 3 hodiny denne a z toho dve hodiny se patralo po dalsi lahvince samohonky,snad jedine v komunistickych lagrech,tam cloveka upracovali ty sajrajti rudi k smrti

199335

31.8.2009 8:55

RE: Šestihodinová pracovní doba

Kadlik 90.?.?.?

Reakce na 199079

to je opravdu krasna myslenka mate vpodstate uplnou pravdu ale aby to fungovalo tak by sme musely zit v uplne jinym spolecenskym zrizeni sucasnej system vlady psychopatu, masovejch vrahu a prolhanejch zlodeju to nigdy nedovoli [pláč]

199089

31.8.2009 17:13

RE: Šestihodinová pracovní doba

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 199079

Tak, a teď trošku reality. Mluvil jsem nedávno s jedním člověkem a položil mi zdánlivě prostou otázku: "Kolik myslíš, že jsem tenhle měsíc odpracoval hodin?" No, nebudu Vás napínat - 425! A víte proč tolik? Aby přinesl domů aspoň trochu slušnou výplatu. Bere totiž 53,- Kč hrubého na hodinu. Z normální pracovní doby přinese domů 8000,-! Osm tisíc korun! Tomu řekněte, že může dělat šest hodin denně a jak je to vlastně super.

A takových lidských příběhů mohu nabídnou víc. Zaměstnavatelé dřou plebejce z kůže a každou úpravu zákona použijí proti zaměstnancům.

Nemohu se zbavit dojmu, že na tohle už je legislativa krátká. Tady jde úplně o jiné věci. Tam kde se na zákony * z vysoka, tam si můžete nastavovat pravidla do alelujá a těm dole je to houby platné. Pokaždé to odskáčou.

Stejně tak ten zdaněný outsourcing pracovních míst. Jak to proboha těm firmám prokážete? Prostě zrušili provoz z organizačních důvodů. Tečka. A že současně vznikla stejná dílna v Číně? Kdo to zjistí, kdo to dokáže? Že bychom zřídili Mezinárodní úřad pro kontrolu pracovních míst? Jejda, tam by se uživilo ouředníků. Třeba bychom pak tu (ne)zaměstnanost ani nemuseli řešit.

199142

31.8.2009 17:36

RE: Šestihodinová pracovní doba

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199079

Pani Jarmilo 6 hodinova pracovni doba by byla krasna vec.
Ovsem jen kdybych dostal zaplaceno za 6 hodin to samy jako za 8.
U nas ve firme uz zkouseli to ze se bude delat 10 hodin denne, ale bude se pracovat jen 4 dny v tydnu. Par tydnu to vydrzelo, ale pak se najednou musel dohanet plan a museli jsme pracovat 10 hodin denne celych 5 dnu, nekdy i v sobotu [pláč]
Soukroma firma si muze delat co chce. Kdyz se to nekomu nelibi, muze odejit, ale v dnesni mizerny ekonomicky dobe si to kazdy rozmysli.
Myslite si ze sefa zajima jestli ja jsem unavenej a nebo na me doma ceka zena s veceri. Ten na me sere, chce videt jen odvedenou praci.

199144

1.9.2009 5:02

Divná matematika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 199079

>Zaměstnavatel by místo jednoho dříče, který u něj pracuje denně takřka 12 hodin, by zaměstnal dva lidi na šest hodin. Jejich plat by měl být takový, že by jim stačil k životu.
Nápad dobrý, ale zaměstnavatel by nemohl těm dvěma dát víc, než půlku platu toho předchozího 12-hodinového dříče, za jinak stejných podmínek. Obávám se, že by poloviční mzda ve většině případů znamenala jen rozšíření bídy do větší plochy. Skutečné řešení je pouze v odstranění přímo i nepřímo-parazitujících přísavek. Pak by ten nápad se zkrácením prac.doby mohl být realizovatelný. Ale to je pořád o zamezení růstu nenažranosti, která se prosazuje různou formou i do legislativy...(outsourcing, volný pohyb "všeho"[mrknutí jedním okem].

199196

2.9.2009 8:26

RE: Divná matematika

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 199196

Situace v reálu je taková, že pokud chtějí vládnoucí papaláši něco prosadit, tak to kdykoliv bleskově prosadí, bez ohledu na mínění většinové společnosti. Viděli jsme to třeba u radaru, jak se naši politici i všichni novináři svým řiťolezectvím děsně ztrapnili, bez ohledu na vůli většinového lidu- přičemž americká oligarchie si pak radar velkomyslně rozmyslela, čímž řiťolezce pěkně vyšplouchla.

Takže kdyby si vládnoucí oligarchie přála šestihodinovou pracovní dobu, tak by ji kdykoliv ze dne na den prosadila. Jenže vládnoucí oligarchie si šestihodinovou pracovní dobu nepřeje, protože by lidé pak měli příliš volného času a měli by čas i více sledovat počínání politiků. Proto radši udržují stav, že na jedné straně mají bezmocné pobírače dávek, kteří musí držet hubu a krok a nemohou si sebeméně vyskakovat, a na straně druhé, prací přetížené zaměstnance, kteří si také nemohou sebeméně vyskakovat, protože se bojí o ztrátu práce a ani nemají na nějaké protesty čas.

Naši rodiče pamatují dobu, kdy se muselo pracovat i o sobotách. Pracovní soboty byly později zrušeny, což představovalo 32 hodin práce. Jak vidíte, těch 32 hodin nikde nescházelo. Kdyby byla zavedena šestihodinová pracovní doba, tak by to představovalo úbytek 40 pracovních hodin. To není tak moc a krom toho je známo, že stejně lidé nejvíc pracují těch 6 hodin, pak už jsou unaveni a zbytek pracovní doby už většině případů jen tak prolelkují. Prostě nejvíc výkonní jsou těch 6 hodin, pak už ne.

199343

31.8.2009 8:20

.

cyp 195.?.?.?

Jak se do USA volá, tak se z USA brainwash demokracie

199082

31.8.2009 8:43

Kde jsou?

Sima 90.?.?.?

Ještě donedávna se ,vyrábělo,nakupovalo,prodávalo,jezdilo sem
a tam,vesele se to hemžilo.Peněz na to bylo dost.Je jedno,jestli
se platí kamennými koulemi,pěřím ptáků,zlatými mincemi,pokresle-
ným papírem nebo je to hra na body.Jen v tom musí být harmonie
obecně přijímaná.Peníze sice snadno vzniknou,ale jen tak nezani-
kají.Proč chybí?Kde se povalují?

199086

2.9.2009 23:17

RE: Kde jsou?

Luboš2 62.?.?.?

Reakce na 199086

To, že ľudia majú peniaze (mám na mysli Američanov a ich akcie), to bola len ilúzia, a teraz sa len dozvedeli holú pravdu. Tie ich akcie v skutočnosti nemajú žiadnu veľkú hodnotu. V skutočnosti si za reálne peniaze kupovali bezcenné papiere, a pritom platili ešte aj poplatky sprostredkovateľom.

Dá sa ešte vymývaním mozgov a manipuláciami na finančnom trhu obalamutiť prostý ľud, ale už to nikdy nebude ako predtým.

199409

3.9.2009 0:42

RE: Kde jsou?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 199086

Jsou nainvestovány do všelijakých pofidérních podniků. Problém je, že se ty peníze průběžně hromadí ve stejných místech a jinde se jich nedostává. Jeden člověk toho moc nesní a nevypije, takže pokud bere za padesát jinejch jeho peníze přestanou obíhat a nějakej novej Madoff je nakonec uzme. [velký smích]

199416

31.8.2009 8:43

Nejlépe to řeší německý státní bordel!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

V Německu se pokusili zdanit prostituci. Udělali z ní legální zaměstnání a těšili se na odváděné daně. Bordelmamá ale reagovaly ještě rychleji a podaly si na pracovní úřad nabídku pracovních míst. Výsledek? Která žena odmítne práci v bordelu, přijde o podporu v nezaměstnanosti. Úřednice na pracáku s tím nemohou nic dělat, bordely jsou přece zaměstnání jako každé jiné.

Ať žije státem německy důkladně řízený bordel! [chechtot]

199087

2.9.2009 21:53

RE: Nejlépe to řeší německý státní bordel!

daniela 88.?.?.?

Reakce na 199087

Dobrá zprávička ! K smíchu i k pláči.Nemůžete mi dát odkaz na nějaký článek o tom? [chechtot] [pláč]

199404

31.8.2009 9:43

Statistika nezaměstnanosti v USA

Honzajs 193.?.?.?

Nezaměstnanost v USA je kolem 9,5%. Na první pohled nic hrozného. Druhý pohled je už horší. Publikovaná stávající nezaměstnanost (U3) je VĚTŠÍ než v prosinci 1930. Proč prosince 1930? Červen 2009 je 14 měsíců od vrcholu průmyslové produkce, prosinec 1930 byl vzdálen 18 měsíců od vrcholu průmyslové produkce. Nezaměstnanost se tedy vyvíjí nyní hůře než v počátcích Velké krize. Zajímavé, že o tom se nikde moc nepíše...

Širší míra nezaměstnanosti (U6) vystoupala nad 16%. Rozdíl je způsoben lidmi, kteří vypadli z evidence nebo kteří nemohou sehnat plný úvazek a proto pracují na zkrácený.


Birth-Death model upravující nezaměstnanost podle potřeb je kapitola sama pro sebe.

199095

1.9.2009 4:19

nezamestnanost v USA je minimalne 16%

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 199095

Ano,oficialni nezamestnanost je mozna 9.5 %,ale podle mnoha odborniku a vybalancovanejsich statistik je skutecna mira nezamestnanosti blize 20% jak 10%.Podobne nesmyslne vladni cisla jsou uvadeny v cele rade prikladu.Oficialni udaje hovori o 15 mil. ilegalnich emigrantu v USA,skutecne cislo je pres 30 milionu.
Dost uzitecnym pravidlem pri zvazovani vladnich statistik je pronasobeni udavanych hodnot 2x a tim se dostanete mnohem bliz skutecne realite.

199193

2.9.2009 23:51

RE: nezamestnanost v USA je minimalne 16%

steve 97.?.?.?

Reakce na 199193

pronasobeni udavanych hodnot 2x
.. a vice !!! [smích]
.........
- ony se ty statistiky delaji tak, ze se vezme "cislo" a kolem neho se potom "usiji" ty sracky pro narod ..
.. nakonec je narod vlastne spokojeny, protoze i kdyz chcipnul hlady pod mostem po navratu z prace, je presvedcen ze to jeste neni az tak spatne ...
Dulezite je, aby i jako chciplej byl "patriot" a podporoval rychlosti a intenzitou vlasteneckeho hnilobneho zapachu onen ozdravny financni proces, ktery obetave propaguji ti - kteri onen narod do stavu chciplosti pod mostem cilevedome dostali .. [smích]
UNITED WE STAND and YES, WE CAN"
.. nabyvam takoveho pocitu, ze se nam onen prumerny american zacal skutecne "samovzdelavat". Asi vsichni ctou Svejka. Slysel jsem neco ve smyslu: je to spatne, ale mohlo by to byt i horsi, -takze mejme radost ...
.. napise-li Murdoch, ze nezamestnanost je 27%, bude narod slavit tuto zpravu vesenim pentli na stromy a v tanci poulicnim bujarem se veselit ze to je porad pod 35% ... [chechtot]
.. vyse nezamestnanosti neni dulezita !! Dulezita je semknutost, optimismus, vira v nase schopnosti americana !!, support our troops, the donation for police department, sem tam si sahnout na cizi kozy, koupit si levne herak, slohnout "donuts" i kdyz ma $70 000 doll. rocne, popr. okrast mexicanku, ktera mu chodi uklizet ...
---- podtrzeno a secteno: Bernanke - krize skoncila, vyslo svetlo !!
.. No, neverte mu !!! [chechtot]

199412

31.8.2009 10:15

JanaJ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

to mě napadlo už v 90-tých, že masové outsorcování vybraných pracovních aktivit do anglicky mluvící Indie (laciných)obzvláště, povede k rozvratu celých odborných odvětví......no a máme to tady....

199097

31.8.2009 11:36

Zdanit outsorcovanou pozici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Je naprosto geniální a zcela neuskutečnitelný nápad. Ale hlavně že se taková pitomost prezentuje jako řešení krize...

199103

31.8.2009 15:49

Danova amnestie

mkadlec 85.?.?.?

ne ze bych si myslel ze by to melo sanci projit ale je to zajimavy pohled na vec.
http://www.youtube.com/watch?v=lqVjZxjoIHQ

199131

31.8.2009 16:34

5 O

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Jestli měla Becky Cutterová 182,50 dolarů podpory týdně a byly-li to USD, tak to by jí český nezaměstnaný nebo důchodce v ČR mohl závidět. Nemusíte počítat, je to cca 13.000,- Kč měsíčně.

199137

31.8.2009 17:11

RE: 5 O

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199137

Lidi neblaznete [oči v sloup] . Neprepocitavejte dollary na cesky penize. Z 13 ticic se da nejak prezit. Ze 182 $ tezko.
Jestli jste nikdy nezili v cizine, tak o tam nemate ani "paru" [zmaten] [pláč]

199141

31.8.2009 20:36

RE: 5 O

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199137

Pronajem pokoje vyjde minimalne na 300$. V tomhle ji vysel vstric majitel domu, kde plati Becky udrzbou baraku. Mesicni jizdenka na MHD stoji v Chicagu 86$ do prace je treba se nejak dopravit. Telefon pri nektere praci mit musite pri neketere nemusite minimum tusim 40 babek mesicen. Elektrina+plyn odhadem v lete mimo topnou sezonu 50$, v zime to bude vice. Dale jidlo, kdyz se Becky opravdu hodne uskrovni tak 100$ za mesic. Sem tam nejake boty, obleceni a nedej boze, aby se neco stalo. Becky ma 58 let, vetsina zdravotnich problemu nas potka na stari. Dost leku se da koupit bez predpisu, ale uz blba angina znamena navstevu u lekare, to je 50$, kdyz vejdete do ordinace, plus antibiotika. Kvalitni ktere vam min ruinuji jatra a zaludek stoji 100$, levne stoji polovinu. Neznam situaci v CR, ale Becky na tom rozhodne neni dvakrat nejlepe.

199161

2.9.2009 6:49

RE: 5 O

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 199161

Mesačný zálohový predpis 4700 Sk
Elektina 1200 Sk

dojaz do práce
mesačná karta 1500 Sk

jedlo
skromná osoba 1500 Sk

Lieky 1000 Sk
----------------------------------------
9 900 Sk/mesačne

Aktuálny minimálny dôchodok 4 980 Sk
Aktuálny priemerný dôchodok 7 738 Sk
Aktuálna minimálna mzda 8 100 Sk

Aká je sociálna výpomoc a podpora v nezamestnanosti neviem, ale určite nebude dosahovať (cigánov do toho nezahŕňam) vyššie uvedené čísla.

Tak isto tu nie je započítané oblečenie a iné "luxusné veci" ako topánky alebo trebárs panvica na chilli con carne.
Chudák Becky.

199337

2.9.2009 6:53

RE: 5 O

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 199337

Bože, akosi si na tie posrané eurá neviem zvyknúť.

199339

2.9.2009 14:31

RE: 5 O

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199337

Pronajem ne jednoho pokoje, ale maleho bytu vyjde minimalne na 500$, kdyz jde o prumer a ne konkretni situaci. Pokud jde o lekarskou peci, tak to nespravi nejaky poplatek 30 Kc, jestlize leky na Slovensku vyjdou v prumeru na duchodce na 1000 Sk, pak Becky by si pri stejne potrebe nedoplatila. Staci nejaka vysetreni, kde jsou protreba drahe masiny a litaji v tom tisice. Mimo roetgenovy snimek, ktery vyjde tak na 100 $. Jenom prijezd sanitky v Chicagu znamena nejakych 1 500 babek.

199364

2.9.2009 15:06

RE: 5 O

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 199364

Samozrejme bol to môj hrubý odhad.
Konkretizovať viem najbližšiu rodinu-dôchodcovia.
Byt (je jedno či 1, 2 alebo 3 izbový, lebo náklad na teplo a teplú vodu tvorí 90% poplatku) 4290 Sk
Elektrina 900 Sk
Doprava (karta zľavnená) 2x300 600 Sk
Lieky (cukrovka, srdce, ľadviny)2x2400 5800 Sk
Potraviny(primerane diagnózam) 2x3000 6000 Sk
--------------------------------------------------
17590 Sk
To sa ešte neobliekli.
Oblečenie a bežné radosti dôchodku 3500 Sk
--------------------------------------------------
21090 Sk
Dôchodok(obaja sú po 35 ročnej práci na smeny v ťažkom prostredí hutníckeho kombinátu)

Ona 8620 Sk
On 14560 Sk
--------------------------------------------------
23180 Sk
--------------
Rozdiel 2090 Sk
v ich prospech
Ovšem, bez úspor (bežný pohreb 1 osoba cca.40000 Sk)
Zubárske úkony idú do tisícov, to sa nedá vyjadriť.

Sanitka je u nás cca. 7Sk/km ale ak ju zavoláte (nie záchranka) tak "môžete čakať".

Takže znovu opakujem chudák Becky.

Doplnok :
Oni si žijú ešte pomerne dobre.
Moja babka, ktorá zomrela pred rokom, mala dôchodok 5720 Sk. Aj s vdovským.
Ani tu to nie je ružové. Aj tu by sa dali napísať články o fakt zúbožených ľuďoch, ktorý žijú len zo dňa na deň.
A hlavne na východe republiky.
A to ich v podstate kríza ešte nezasiahla.

199371

2.9.2009 16:22

RE: 5 O

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 199371

Proc tedy nekdo clanek o chudobe na Slovensku nenapise?
Proc tu jen mame cist o "chudobe" nejakych cizaku [zmaten]

199381

2.9.2009 21:45

RE: 5 O

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 199381

Lebo sa to lepšie číta.
Lebo lepšie je poľutovať ďalekého neznámeho ako pomôcť susedovi.
Lebo to čo je 150 km na východ od Bratislavy je nezaujímavé a nik to nechce ani vidieť ani počuť.

Ak sa tu nájde niekto z inej ako Bratislavskej oblasti môže to potvrdiť alebo vyvrátiť.
A môžeme trebárs aj polemizovať.

199402

3.9.2009 0:47

RE: 5 O

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199371

Jenomze zdravotni pece na slovensku je bezplatna, max s nejakym poplatkem typu 30 Kc, coz je blbost duchodci ve vychodnim bloku maji z dani a povineho zdarvotniho pojisteni oproti treba malde generace vrchovate predplaceno.. Netusim, co je v tech lecich za 1000 Sk, ale troufam si tvrdit, ze 200-300 $ to bude stat v USA. Tady vas nenechaji umrit ani jako bezdomovce pred vraty nemocnice jak se stalo v Olomouci, ale prijde exekutor nebo vam to soupnou na kredit.

Funguje tu civilizovany pravni system, takze exekutor vam nesmi zabavit treba obleceni nebo veci osobni potreby jako v CR. V USA neni povazovano za vhodne po exekuci, aby clovek chodil po ulici s holym zadkem. Pokud by Becky byla duchodce neschopny provest udrzbu, ktera ji usetri najem. Tak 500$ jako minimalni najem plus 200$ za leky a je v haji zelenem jako ten duchodce na Slovensku nebo nekde jinde. Proboha lidi vzpamatujte se a neprepocitavejte ty dolary furt na koruny. Peceni holuby tu do hubu nelitaji, ti co tady pracovali moc dobre vedi o cem ted mluvim.

A mit tady zdravotni problemy je prusvih. Kdyz jste zdravi a mlady, tak pojisteni s didactible 1000 $ rocne vyjde na nejakych 100-150$ mesicne, ale to musite byt mlady a zdravy jako repa. Becky na takove podminky pojisteni muze zapomenout, ma 58 let bude stat mnohem vice za predpokladu, ze ji pojistovna vubec pojisti. Privatni korporace jako pojistovna ma primarni cil generovat zisk. Znam lidi, co si nechali spravovat zuby a pojistovna jim po pul roce vypovedela smlouvu.

Reforma zdravotniho systemu v USA je nutnost, protoze i kdyz je privatni, tak v USA vas nenechaji v ohrozeni zivota chcipnout na ulici, jakmile akutni ohrozeni zivota pomine, tak se vas samozrejme okamzite co nejrychleji z nemocnice propusti ven. To je hlavni duvod, proc i pres privatni zdravotni system vydavaji USA nejakych 14% HDP na zdravotni peci.

Korporace to nepali, protoze to neovlivnuje negativne jejich zisk, naopak stat nakupuje leky, material, plati za praci zdravotniho personalu. Reforma smerem k britskemu systemu zisk korporaci snizi, prestoze tato reforma celkove pozitivne ovlivni zdravotni stav populace. Proto ten hystericky rev okolo a tragikomicky kabaret ve stylu Paulinove. Jenomze par let zpatky to tvrde rekl nejvyssi comtroler USA Walker. Zdravotni system USA ve stavajici podobe je pro federalni rozpocet do budoucna neufinacovatelny. Lze tedy nechat zakonzervovany stav a pockat, az system zkolabuje a korporace budou mit nakonec misto zisku kulove hovno anebo zkusit zdravotni system zreformovat.

199418

3.9.2009 8:55

RE: 5 O

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 199418

Pán Bartošek.
Nemá zmysel zvyšovať intenzitu a výšku nákladov.
Nechcem licitovať výšku poplatkov, priamych a nepriamych nákladov chudobného pracujúceho gojima.
Viem Vám dať z vlastnej skúsenosti ďalšie príklady o bezplatnej liečbe, liekoch zadarmo alebo trebárs 1 a pol mesačnom čakaní na m.rezonanciu kde je každá minúta dôležitá. A to nehovorím o dôstojnom dožití dôchodcov.

To však môžeme robiť donekonečna a k ničomu sa nedopracujeme. Ja som len chcel naznačiť, že bez ohľadu na systém zdravotného poistenia, je zdravotná starostlivosť pod hranicou únosnosti aj u nás. Predpokladám, že v Čechách to je obdobne.
A hlavne to, že tak ťažko ako teraz v Amerike sa u nás žije už pekných pár desaťročí.
A to je ten zásadný rozdiel. Kým Amerika žila svoj americký sen, bolo u nás už vtedy dosť Becky-ov.
Aj sa o tom hovorilo ale reči sa hovoria a chlieb sa je.
To, že ich v Amerike pribúda, no to je daň za americký sen.

Preto ľutujem každé gojima, ktorý nežije dôstojne svoj život preto, lebo systém ho škrtol už pri narodení.
S korporáciami a trustami máte pravdu, ale nevyšli náhodou z americko-anglickej dielne ?

199435

4.9.2009 4:55

RE: 5 O

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 199435

Byl jste nekdy v americkem supermarketu primo tady ve Statech? Projel jste treba venkov Kentucky,Tennesse....? Byl jste nekdy v cernosskem ghetu? Videl jste jak zchatra region, z ktereho zmizela vyroba nekam do zahranici? Mohl by jste videt stare i lidi v duchodovem veku, jak v Jewell nebo K-mart laduji tasky. Vite kolik je v USA hruba minimalni mzda? Tusim 5.75 za hodinu. Tuhle mzdu maji lide pracujici ve fast foods, ve velkych suspermarketech, landscaping... Miliony lidi pracuji za minimalni mzdu, zhruba 50 milionu lidi nema pojisteni, miliony lidi vcetne deti jsou bezdomovci... Projizdel jsem misty, kde jsem nemohl uverit, ze se nachazim v USA, prestoze jsem mel fotak, tak jsem nefotil, protoze mi bylo zle nedobre na dusi. Ta mista rozhodne nevznikla par mesicu pred tim, nez jsem prijel, ale existovala nejakou tu dekadu.

199517

4.9.2009 15:00

RE: 5 O

Aja 74.?.?.?

Reakce na 199517

To je dobre, ze jste nefotil.
Tem lidem uz z lidske dustojnosti mnoho nezbyva...

199560

2.9.2009 8:30

RE: 5 O

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 199161

V našich poměrech by ta paní byla především už dávno v řádném důchodu. Při čtyřech dětech by odešla do důchodu již v 56 letech.

199344

31.8.2009 17:32

Propast? Ta hrozí i nám

daniela 88.?.?.?

Naprostá většina mladých rodin řešila svoji bytovou otázku pomocí hypotéky.U nás se tenhle systém půjček rozjel zhruba před patnácti lety.Hypotéky jsou stanoveny na dobu splácení asi 10-25 let.Naprostá většina čechů si samozdřejmně nemohla a nemůže dovolit,brát hypotéku na pouhých deset let.Takže, dá se říci,že dluhy na hypotéce má dodnes každý, kdo o ni požádal.A tak,má-li krize ještě nějaký ten měsíc pokračovat,pak hrozí,že se do této propasti řítí všichni,kdo si koupili nemovitost.Není práce,není schopnost splatit dluhy.A když rodině s dětmi hrozí, že přijdou o střechu nad hlavou,je to šílený pocit.To je dobré si uvědomit.Indie už je v následcích krize viditelně o pár kroků dál.Pokud tohle šílenství,tuto krizi,"oni" včas neukončí,pak budou lidé umírat ne na prasečí či jinou chřipku, ale na hladomor.Těch lidí v Indii mi je hluboce líto [pláč]

199143

31.8.2009 18:58

Snad asi, že

tatsg 90.?.?.?

Kdo jsem, co jsem...

Osůbka, kráčející Životem,
upachtěná, s přihrblými zády,
abych nevyčnívala příliš...

Tu si na mne uplivne Ten, tu
zas jiný, setřu sekret z šatů
a dělám, že nic, mám rodinu,
závazky, děti. Odpovědnost !

Oni To Ví, proto Sekretují.
A smějí se.
Ohnutým zádům.
Odpovědnosti.
Bezradnosti.

Mojí přeBLBOSTi...

Ohýbám záda ještě více,
neboť Oni Ví, že já Vím,
že Všichni Víme...

A nic !

199151

2.9.2009 17:04

Tucet žádostí o práci? To jí asi moc nehledala.

Reptal 195.?.?.?

V článku se píše, cituji:

"...udržet se 15 měsíců, kdy hledala práci. Říká, že poslala své CV na tucet různých pozic od služeb zákazníkům, přes restaurace až po manažera závodních drah a byla udivena, když nikdo nereagoval..."

Poslat za 15 měsíců tucet = 12 životopisů je dost směšné. Čekal bych, že jich pošle aspoň několik tisíc, za více než rok. Takhle si dala práci s jedním CV měsíčně. Nebo je to špatně přeloženo a v článku bylo "dozens"? I tak bych cekal aspon "hundreds".

199383

2.9.2009 21:07

RE: Tucet žádostí o práci? To jí asi moc nehledala.

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 199383

Tucet pozic jeste neznamena tucet zamestnavatelu / zivotopisu. Kamaradka kdysi pri hledani prace rozeslala asi 150 zivotopisu na TRI pozice na ktere mela nejlepsi kvalifikaci - pozici ucetni, fakturantky a pomocne ucetni u asi 130 firem...

Takze nesoudim predcasne, mozna je to jen "ztraceno v prekladu..."

199398

2.9.2009 23:27

Becky do sveta

Luboš2 62.?.?.?

Možno by sa aj Becky mala odsťahovať niekde do zahraničie, kde bude mať väčšiu šancu na zamestnanie a nižšie životné náklady.

199410

Příspěvků: 76

31.08. 01:54 xman  V indickém slumu
31.08. 02:09 Rejpal  RE: V indickém slumu
31.08. 11:16 insider  RE: V indickém slumu
01.09. 04:13  emigranti Cechy nezahlti
01.09. 07:10 Semerad  RE: emigranti Cechy nezahlti
02.09. 04:46  postavi se barikady
31.08. 02:57 Montaznik  Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
31.08. 06:36 kozoroh  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
31.08. 14:30 Paulito  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
02.09. 02:53 kozoroh  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
31.08. 12:33 hc  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
31.08. 13:58 Občasný čtenář  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 18:52 Ovcan Rejpal  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
02.09. 03:57 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
02.09. 07:04 Takyjeden  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
03.09. 06:08 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
04.09. 09:06 Oracle  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
05.09. 23:14 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 00:46 Oracle  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 03:19 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 09:25 Oracle  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 12:42  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 18:51 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 06:22  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 17:14 hestroy  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 07:25 Jarmila  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 09:00 Semerad  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 16:38 Jarmila  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 16:57  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 18:09 Ovcan Rejpal  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
07.09. 19:47 Jarmila  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
06.09. 08:55 Takyjeden  RE: Krizi ať platí především ti, co jí svým hazardérstvím a neomalenou tohou po ještě větším zisku a moci, zavinili!!!
02.09. 04:52  proc zrovna bankere z USA?
31.08. 03:43 Montaznik  Co je ten kapitalismus? Hlavně ten kasínový, amerického typu!!!
31.08. 04:04 Pasant-x  9.4% ? Ale kdeže!
31.08. 07:30 Jarmila  Šestihodinová pracovní doba
31.08. 08:13 sonny  RE: Šestihodinová pracovní doba
31.08. 14:01 Pavel -Čert- Němec  RE: Šestihodinová pracovní doba
02.09. 04:57  Soveti 6 hod. sichtu predcili
31.08. 08:55 Kadlik  RE: Šestihodinová pracovní doba
31.08. 17:13 DavidZ  RE: Šestihodinová pracovní doba
31.08. 17:36 Rejpal  RE: Šestihodinová pracovní doba
01.09. 05:02  Divná matematika
02.09. 08:26 Jarmila  RE: Divná matematika
31.08. 08:20 cyp  .
31.08. 08:43 Sima  Kde jsou?
02.09. 23:17 Luboš2  RE: Kde jsou?
03.09. 00:42 Antiseptik  RE: Kde jsou?
31.08. 08:43 Václav Semerád  Nejlépe to řeší německý státní bordel!
02.09. 21:53 daniela  RE: Nejlépe to řeší německý státní bordel!
31.08. 09:43 Honzajs  Statistika nezaměstnanosti v USA
01.09. 04:19  nezamestnanost v USA je minimalne 16%
02.09. 23:51 steve  RE: nezamestnanost v USA je minimalne 16%
31.08. 10:15  JanaJ
31.08. 11:36  Zdanit outsorcovanou pozici
31.08. 15:49 mkadlec  Danova amnestie
31.08. 16:34  5 O
31.08. 17:11 Rejpal  RE: 5 O
31.08. 20:36 Rene Bartosek  RE: 5 O
02.09. 06:49 Oli63  RE: 5 O
02.09. 06:53 Oli63  RE: 5 O
02.09. 14:31 Rene Bartosek  RE: 5 O
02.09. 15:06 Oli63  RE: 5 O
02.09. 16:22 Rejpal  RE: 5 O
02.09. 21:45 Oli63  RE: 5 O
03.09. 00:47 Rene Bartosek  RE: 5 O
03.09. 08:55 Oli63  RE: 5 O
04.09. 04:55 Rene Bartosek  RE: 5 O
04.09. 15:00 Aja  RE: 5 O
02.09. 08:30 Jarmila  RE: 5 O
31.08. 16:49 Pasant-x  Nebo...
31.08. 17:32 daniela  Propast? Ta hrozí i nám
31.08. 18:58 tatsg  Snad asi, že
02.09. 17:04 Reptal  Tucet žádostí o práci? To jí asi moc nehledala.
02.09. 21:07 Kevin  RE: Tucet žádostí o práci? To jí asi moc nehledala.
02.09. 23:27 Luboš2  Becky do sveta

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 1

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 11

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 8

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
30,09 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
16,35 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,92 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 699,66 Kč
1 unce stříbra
564,12 Kč
Bitcoin
297 669,00 Kč

Poslední aktualizace: 22.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 384