Diskuze k článku

Nadávka „bílá svině“ nemá rasový podtext

Příspěvků 68

27.8.2009 5:22

řešení

FRENKY 88.?.?.?

Pane Vladimíre, výborně jste to zhodnotil. Je to přesně to, co si myslím i já.
Ale nesouhlasím, že s tím nejde nic dělat. Máte sice pravdu, že nastoupený trend nejde změnit, nicméně sám pro sebe toho ještě můžete udělat hodně.
Především se ozbrojte. Až budou chtít rozbíjet násadu o Vás, lze jim snadno vysvětlit, že to není dobrý nápad.
Dále třeba já už se několik měsíců připravuji na to, že se dobrovolně odříznu od veškerých informačních kanálů se společenskými tématy. Televize, internet (bohužel do toho spadne zřejmě i Zvědavec), noviny (ty už stejně roky nečtu).
Ve své RSS čtečce si ponechám pouze odborné záležitosti, které nejsou společenským děním nijak zatíženy. Od tohoto kroku si slibuji radikální snížení míry nasranosti.
Bohužel toto odříznutí se mi zatím nedaří. Musím zapracovat na pevnější vůli.
Uvidíme jak se mi to bude dařit i poté, co bude sledování médií uzákoněno jako povinné. Ujišťuji vás, že s postupujicí elektronizací státní správy to nebude dlouho trvat.
To je jedna možnost.

Další možnost je přidat se k nim. Z čisté vypočítavosti se stát podobným pravdoláskou jako je ten idiot Vochcáb a jemu podobní. Jsem si jistý, že by se na dalo zvyknout a zbohatnout se na tom dá zcela jistě.

Boj proti systému je evidentně ztracen. Nelze jej porazit ani změnit. Lidé radikálně zovcovatěli a těch pár (nás) svobodomyslných nezmůže zcela nic, neb je lze snadno umlčet.
Každý se bude muset postarat sám o sebe jak nejlépe umí.

198760

27.8.2009 11:24

RE: řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 198760

>Především se ozbrojte. Až budou chtít rozbíjet násadu o Vás, lze >jim snadno vysvětlit, že to není dobrý nápad.
Hmm, a co když budete v takovém handikapu, nebo bude takový souběh vnějších okolností, že prostě sebelepší zbraň nebudete moci použít? Co pak?
Výslednice dění na hmotné úrovni(jakákoliv událost), je "jenom" součin/součet mnoha nehmotných a běžně neviditelných úkonů každého z nás. Tyto "úkony/činy" jsou: myšlenky, nálady, reakce, držené a živené (vůlí, imaginací) ideály o budoucích situacích(přání).
>se dobrovolně odříznu od veškerých informačních kanálů se >společenskými tématy. Televize, internet (bohužel do toho >spadne zřejmě i Zvědavec), noviny (ty už stejně roky nečtu).
>Ve své RSS čtečce si ponechám pouze odborné záležitosti, které >nejsou společenským děním nijak zatíženy. Od tohoto kroku si >slibuji radikální snížení míry nasranosti.
To je excelentní krok!! Askeze svého druhu. Skutečně, bez ironie - držím palce, ať to uskutečnít a vydržíte, co nejdéle! Pokud přidáte dobré nálady a vzrůstající energii (podivné tlaky v těle až drobná onemocnění, výkyvy nálad, možná i nespavost atd. atd.) udržíte v rámci vůle a budete mít stále pocit radosti a pohody, tak vytvoříte tolik nosných vln, že nějaké zbraně už potřebovat nebudete a ani se nedostanete do situace, že je budete potřebovat... pokud ano, tak "jen" zaplatíte za nějaký svůj čin v minulosti, který si neumíte zrovna dát do souvislostí, či si na něj nepamatujete...
>Boj proti systému je evidentně ztracen. Nelze jej porazit ani >změnit. Lidé radikálně zovcovatěli a těch pár (nás) >svobodomyslných nezmůže zcela nic, neb je lze snadno umlčet.
Ano - pokud to takto vnímáte, tak je to správně... PRO VÁS!! A opět pouze vytváříte tímto názorem a postojem "vlny", které se budou jednou chtít "zhmotnit"... Nuže?! Co si vyberete? Nadávky, odevzdanost? Ozbrojení?
Tak se přestaňte plácat mezi vzpourou a ovcovitostí a "tvořte" ve svých představách svět a život, jaký si přejete - sice to už děláte, jako každý z nás, ale dosud to odmítáte pochopit.

Každý z nás se musí stát tou změnou, kterou si přeje ve svém okolí - nářky, nadávky, pesimismus, agrese, strach - to jsou jen projevy hrůzné nevědomosti a další a další roztáčení kola (postupné zhmotňování) těchto kvalit.

TAkže nadávejte na politiky, očekávejte změny k lepšímu od druhých a nikdy se jí nedočkáte - resp. dočkáte se jen a pouze toho, co jste zaseli.
Řešení to tedy je velmi částečné...

Anebo taky takto:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....

198785

27.8.2009 17:19

RE: řešení

insider 78.?.?.?

Reakce na 198785

Cvicne jsem si behem zivota vyzkousel obe strany mince.Jednou naladen alergii,vuci nepravostem,jsem byl seznamen s doternou rimankou,sapajici se po penezence.Podruhe naladen vnitrni harmonii jsem nastoupil do tramvaje a sedl si s neutralni odevzdanou mysli mezi povykujici skinhady. Zbytek tramvaje se tisnil podelane v druhe pulce.Nejen,ze mne nechali v klidu,ale odsedli si,jako by citili jine vibrace,ktere jim nesmakovali.Takze, mili svetoobcane,je to ve stereotypech mysleni,ktere zmeni spoustu deni,pokud se s tim persona grata popere. [velký smích]

198825

27.8.2009 11:32

RE: řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 198760

Nemyslím si, že boj je ztracen. Je naprosto zřejmé, že pokud by volby mohly něco změnit, budou garniturou zakázány. Ovšem jeden moudrý muž kdysi řekl, že pokud bude ve vězení ještě sedět alespoň jeden i třeba poslední muž, který bude věřit, není ještě nic ztraceno.
Kdybych nevěřil, že jednou budeme žít v zemi, kde si budeme vládnout sami a budeme společně pracovat na státě na základech humanismu a naší krvi, možná bych se pokoušel se podobným způsobem odpojit od světa, jako Vy. Ovšem já stále věřím.
Michal

198788

27.8.2009 16:27

RE: řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 198760

Neni třeba odřiznout se. Stači videt neviditelne. ZP je duležita vec, sbirka štouratek s uhlikove oceli taki neni k zahozeni .)

198822

27.8.2009 6:50

Tak by to snad nevyresil ani Salamoun ....

Satanist 75.?.?.?

Jsem rad, ze definici rasismu soudce pri soudnim rizeni v CZ uz konecne vyresil a nebral ohled na barvu svyho kruponu. A at si ted zkusi ,,ty cerny svine''proti tomu rozsudku pana soudce ,,tem bilym svinim'' u soudu ve Strasburgu jen ceknout! [velký smích]

198763

27.8.2009 9:43

někdo, kdo nemá zájem, aby byl v této republice klid!!

=+íšý 77.?.?.?

Zhoršující se slovensko-maďarské vztahy zneklidňují mezinárodní instituce, které však vsadily na to, že se jejich problémy postupně uklidní a napětí bude krátkodobé. Jenže jak Právo zjistilo z dobře informovaných diplomatických kruhů, jde o dlouhodobou kampaň, která má v předvolebním období překrýt krizový stav maďarské ekonomiky, sociální napětí v maďarské společnosti, jež nevídaným způsobem přerůstá do otevřených rasových útoků na romskou menšinu.
Maďarská společnost se nedokáže s radikalizací vyrovnat, a tak hledá vnějšího nepřítele.

(Maďarskem hýbe protislovenská kampaň; 05. VIII. 2009 - Právo - Ze zahraničí - str. 12 - Ivan Vilček, Budapešť)

198766

27.8.2009 9:49

Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Myslím, že tomu soudci rozumím. Hodnocení zda čin má či nemá rasový motiv (nezaměňovat s, v médiích často chybně uváděným, podtextem) je třeba stavět na motivu, proč byl čin spáchán. PROČ! To je to oč tu běží.

Pokud potkám na ulici cikána a zastřelím ho PROTO, že je cikán, je to jasná vražda s rasovým motivem. A vůbec mu u toho nemusím nadávat do černých sviní. Pokud ho zastřelím proto, že mi dělá každou noc pod oknem kravál a já se už dva měsíce nevyspal, není to rasový motiv. Pokud mu u toho budu nadávat do černých sviní, dopouštím se sice jiného trestného činu (Hanobení národa rasy a přesvědčení), takže páchám oba činy tzv. "v souběhu", není to ještě rasová vražda.

V právu platí zásada "in dubio pro reo". Doslova "v pochybnostech ve prospěch". A pokud nemáme důkazy pro horší variantu činu, musíme odsoudit tu lehčí. I toho soudce musíme hodnotit, že to udělal v dobré vůli.

198767

27.8.2009 10:24

RE: Logika soudce

zamp1 zamp1 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 198767

Pane Davide v článku stojí, že zmiňovaní pánové tmavší pleti na toho s tou světlejší řvali: Chcípni, bílá svině. Žádnej bílej se nebude roztahovat na našem teritoriu. Z toho bych usuzoval, tedy pouze selským rozumem, nejsem právník, že ho nenapadli kvůli kraválu pod oknem. A tím samým rozumem bych usuzoval, že ten tmavý policista mohl ještě zneužít pravomoci v.č.a dopustit se neposkytnutí první pomoci. Jestliže soud uznal, že se tato událost stala tak, jak je popisována, tak si myslím, že musíte být velmi blízký příbuzný onoho soudce, popř. jeho podřízený, když toto rozhodnutí vidíte jako dobrou vůli! [mrknutí jedním okem]

198770

27.8.2009 10:40

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198770

Dokud ten pán provozoval diskotéku, kde oni mohli v klidu dealovat drogy, nevadil jim. Když diskotéku zavřel, šli ho zmlátit (možná i zabít) PROTO že ji zavřel. Přečtěte si o tom případu víc.

O tom, že se tam stala celá řada jiných trestných činů nikdo nepochybuje. Je to ovšem tzv "souběh trestných činů", kdy se v českém právu posuzuje vždy pouze ten nejhorší z nich.

A co víc. Soud VŽDY posuzuje POUZE to, co mu leží na stole. Rozhoduje o tom, co mu státní zástupce dodal.

198771

29.8.2009 3:21

RE: Logika soudce

p 125.?.?.?

Reakce na 198770

... a co se stalo tomu policajtovi??

198915

27.8.2009 10:49

RE: Logika soudce

Lin 82.?.?.?

Reakce na 198767

Rozumím vám a souhlasím. Je potřeba znát CELÝ případ včetně jeho pozadí. Nevím, proč byl ten bílý napaden a jestli i on rasistické nadávky před incidentem nepoužil. Nemám informace. A nestranné rozhodnutí (posouzení) znalost věci přímo předpokládá.
Nechci být rasista ani antirasista. V podstatě je mi ouplně jedno, do které kdo patří škatulky. Měřit by se mělo všem a stejným metrem - bez vyjímek. A to se, bohužel, děje míň, než bychom očekávali. V tomto souhlasím s autorem a jeho článkem.

198772

27.8.2009 11:10

RE: Logika soudce

mkadlec 62.?.?.?

Reakce na 198767

Rad bych si ujasnil jednu vec. Znamaena rasove motivovany s ohledem na rasu nebo z duvodu rasy? Cili, kdyz nekoho okradu tak je duvodem to ze ma penize a ja je chci. Ale kdyz okradam jenom cerny (zluty, tmavomodry, cervenobilepuntickovany) je motivem moje potreba penez nebo moje nenavist k barevnym?

198776

27.8.2009 11:23

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198776

[smích] Blížíte se jádru věci ale je to ještě trochu složitější. Pokud budete okrádat puntíkované PROTO že jsou puntíkatí, je to rasismus. Pokud ale budou puntíkatí mít plné kapsy peněz, na rozdíl od fialových, tak se jako specialista kapsář zaměříte na puntíkaté a přesto to rasismus nebude.

198784

27.8.2009 11:26

RE: Logika soudce

djb 90.?.?.?

Reakce na 198784

Me by tedy zajimalo, kolik procent puntikatych musi mit plne kapsy, aby okradani prednostne puntikatych nebyl rasismus? [chechtot]

198786

27.8.2009 14:46

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198786

>Me by tedy zajimalo, kolik procent puntikatych musi mit plne
kapsy, aby okradani prednostne puntikatych nebyl rasismus? [chechtot]

Svět není černobílý a nedá se nacpat do škatulek. Je nesmysl pokoušet se něco takového stanovit procentem. Stejný nesmysl je potřeba orgánů mít odněkud shora určeno, jaké množství drog je "větší než malé". Pro někoho je deset piv smrtelná dávka a pro jiného denní standard. A stejně je to s drogami. A s kradením a násilím...

Svět není jednoduchý a je třeba pokusit se zjistit MOTIV. Proč tento konkrétní pachatel udělal právě tento konkrétní čin. To je určující. Ne procento neopatrnych puntíkátých v populaci.

198810

27.8.2009 11:29

RE: Logika soudce

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198784

A co oslovení "svině puntíkatá"? To je o.k.?

198787

27.8.2009 11:36

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198787

>A co oslovení "svině puntíkatá"? To je o.k.?

Přečtěte si prosím mé předchozí příspěvky. Toto oslovení zajisté je rasismem ale nemá co dělat s motivem činu. I rasista může zaútočit na příslušníka jiné rasy a ještě to neznamená, že je to automaticky rasově motivovaný čin.

198790

27.8.2009 11:43

RE: Logika soudce

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 198790

Davide,
teď chápu, proč lidé utíkají od policie. Tímto bych se "chtěl" jako vyšetřovatel zaobírat...
Jestli někdo řekne bílá svině a pak na bělocha zaútočí, tak není co dále vyšetřovat....
Chce se mi z toho [bliji]

198791

27.8.2009 11:51

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198791

Podstatné je, co bylo důvodem k rozhodnutí toho pána napadnout. Kdyby tatáž situace vznikla impulzivně na ulici, bylo by to jiné.

Ale jinak máte pravdu. Odešel jsem před pár lety od policie, příjem mám sotva poloviční, ale je mi líp. Na těle i na duši.

198792

27.8.2009 11:56

RE: Logika soudce

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 198792

No, kdeby ten dotyčný byl zticha a napadnul, tak by bylo vyšetřování motivu činu na místě, ale pokud někdo řekne ty bílá svině..., tak pak je to jasný. Není co vyšetřovat.
Jinak o Vašem odchodu vím, v minulosti jste to tu zmínil. Soudil jste se s policií ČR a vyhrál [smích] .

198793

27.8.2009 12:07

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198793

Takhle by to nešlo. Kdyby se pachatelé rozhodli ho napadnout PROTO že ho považují za bílou svini, a během útoku křičeli, že mají rádi gadže, stejně je to rasově motivovaný útok. A pokud ho napadli PROTO že jim pokazil pokojné dealování drog, mohou u toho i křičet rasistické výroky, a ten konkrétní čin napadení nemá rasový motiv.

198794

27.8.2009 12:18

RE: Logika soudce

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 198794

Tak to je mazec. Teď se už přestávám divit všemu, co je dle mého názoru nelogické...
Jenom se Vás ještě zeptám, bylo jim k trestu připočteno to dealování drog? Pokud teda bylo podstatou trestného činu, tak by mělo, no ne?

198795

27.8.2009 12:50

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198795

Rád bych napsal, že bylo. Ale jednak mám málo informací, to bych musel vidět spis a ne jen vycházet z médií a jednak se obávám, že tak hluboko orgány nešly. Navíc já NEVÍM jestli dealovali. Nejsem soudce tak mohu pracovat s jistou pravděpodobností. Ale určitě by to mělo být přitěžující okolností a bylo-li to tam opravdu, měly to orgány vyšetřit.

198799

27.8.2009 13:25

RE: Logika soudce

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 198795

Mně to naopak připadá velmi logické. Ještě že nejste soudce [oči v sloup]

198804

27.8.2009 12:58

RE: Logika soudce

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198790

Já si taky nemyslím, že ten čin byl motivován rasisticky, vypadá to na nějaké třenice mezi podnikatelskou mafií. Když sejmete zloděje, kterého načapáte doma při krádeži, je to sice trestný čin, ale teprve když mu řeknete "ty svině černá" (je-li to cikán), dostává Váš trestný čin ještě rasový podtext nebo snad ne? Myslím, že tak se měl hodnotit i tenhle případ.

198800

27.8.2009 13:22

RE: Logika soudce

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 198800

Stále děláte chybu, když hovoříte o podtextu. Takového nic v právu není. Nebo-li tam klidně rasový podtext (z lidského hlediska) mohl být a stále to není rasový útok (z právního hlediska). Ten případ se zlodějem doma je zase trochu složitější. Pokud uvidíte a zastřelite ho se slovy, tu máš ty černá svině, ještě to není rasový motiv. Ten tam bude, pokud si pře výstřelem řeknete: "Cikán, toho zastřelím." A na bílého byste střílet nechtěl. Zdůrazňuji! Zkoumáme motiv! Podtext je jen jakási novinářská blitka.

198803

27.8.2009 14:27

RE: Logika soudce

Vodník 83.?.?.?

Reakce na 198803

Aha, myslel jsem, že "rasový podtext" je nějaký terminus technicus, odlišující od "rasový motiv".

Ono je totiž těžko říct, když se pobijou cikáni se skinama, zda se jednalo z té či oné strany (popř. obou) o "rasový motiv", jako takový ho ale pravidelně hodnotí soudce, když dostane na budku Rom. Naopak přepadení bílého cikány je víceméně vždy "jen" loupežné přepadení (a to jsem ochoten věřit, že v obou rtěchto situacích to většinou tak je).

198807

29.8.2009 3:54

RE: Logika soudce

p 125.?.?.?

Reakce na 198800

...ja si taky myslim ze /na rozdil neokolika zabudnutych slavu,/ze cin by byl motivovan rasismem,jenom v pripade ze ubity by kricel vy cerne svine jen v tom pripade by slo o rasisticky akt nejhorsihi stupne a ubity by mel byt potrestan nejvyssim trestem pro vystrahu jinym podobnym rasistum a soudruzi romove plnici svoji nejcestnejsi obcanskou povinnost by meli byt vyznamenani,bohate odmeneni za hrdinny boj proti a zlocinum rasismu ktery zde urcite podporuje Rusko a nebo Iran vubec si ale nesmite myslet ze by CIA nebo Mossad mohli spachat takovou provokaci potom by meli vypovidat v televiznich bohate odmenovanych programech urcene pro celebrity,dale dostat pozvani od predsedy OSN a Europen comunity mit projevy tamtez pote prijati na recepci prezidenty mnoha zemi ktere statecne a neunavne bojuji po boku /vy vite koho/ proti rasismu a antisemitickym zlocinnum na celem svete....

198918

29.8.2009 3:30

RE: Logika soudce

p 125.?.?.?

Reakce na 198784

...nebudte naivni rasove motivovana kradez to bude,nevidite kolem sebe priklady puntikovanych mudrcu..kdyz je mijite a podivate se na ne vas pohled je automaticky kvalifikovan vyhruzny pohled antisemity a kdyz se na ne nepodivate je to antisemiticka ignorance vuci vladnouci nadrazene elitni skupine tak si pane goim vyberte...

198917

27.8.2009 14:48

RE: Logika soudce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 198767

Musím s vámi souhlasit. Můj článek není v tom úplně objektivní. Jak tady napsal někdo jiný, skutečně neznáme přesně motiv a pozadí celého případu.

Je pravdou, že pokud stojí svědectví bělocha proti svědectví cikánů, kde běloch tvrdí, že mu nadávali do bílých sviní, a cikáni to popírají, a není žádný třetí svědek, který by to potvrdil nebo vyvrátil, soudce musí rozhodnou ve prospěch obžalovaného. I když je na 99% jisté, že cikáni ty nadávky řvali.

Jenže pak tady vzniká otázka, proč bylo na případ žhářství ve Vítkově od počátku pohlíženo jako na rasově motivovaný čin, ačkoliv se vůbec nevědělo, kdo to udělal. Proč se do toho vložila i mocná BIS, která má normálně úplně jiné úkoly. Připadá mi, že chtěli dokázat rasovou motivaci dlouho předtím, než se něco vědělo. A proč se BIS se stejnou vehemencí nevložil i do tohoto případu. Proč neodposlouchávali rodiny cikánů, proč nenasadili špehy do jejich komunity. Jistě by se to udělat dalo. Buď stejným metrem všem nebo ne.

198811

27.8.2009 15:39

RE: Logika soudce

Aja 74.?.?.?

Reakce na 198811

Ac neznala trestniho prava domnivam se, ze ma David pravdu.

Cikani zmlatili primarne pana proto, ze jim "zatrhl kseft", nikoliv proto, ze je "bila svine". Da se predpokladat, ze by zmlatili i jineho cikana, pokud by se zachoval tak, jako zmineny bily pan. Rasa tu hraje az druhotnou roli.

Vyse trestu a chovani policajta je jina otazka.

198818

30.8.2009 22:34

RE: Logika soudce

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 198811

Tak me napadlo jestli panu soudci co se tyce kauzy neprizpusobivych obcanu tmave barvy pleti kteri se dopustili dost tezkyho zlocinu nebylo nejakym zpusobem vyhrozovano a ani bych se nedivil, ze v rasisticky democracii jaka dnes v CZ vladne mel pan soudce strach o koryto. Ono totiz prosionistum ve vlade by se docela dost hodilo v ty pofiderni democracii kdy se lidem vymejvaj mozky s diskriminaci ciganu udelat treba i z ceskyho pana soudce rasistu a vlacet to ve vsech mediich. Skoda ze nemuze videt v techto dvouch kauzach od soudu vsechny lejstra, moc bych nedal za to ze by cigani do nich cumeli jak kocce do prdele nez by jim narost dalsi hrebinek a my bily zase zkripali nad tou nespravedlnosti kdy jsou zvyhodnovani cigani za vsech okolnosti a vsude vzteky zubama. [naštvaný]

199058

1.9.2009 13:10

RE: Logika soudce

lesov 89.?.?.?

Reakce na 198767

Je třeba vzít důsledně v úvahu zejména to, kdo se incidentu zúčastnil, pokud jde o rasovou příslušnost. Gadžové i cikáni patří ke stejné rase, tzv. europoidnímu plemenu, takže o rasismu nemůže být řeč. [mrknutí jedním okem] Jednalo by se nejspíš o pokus o vraždu, zvlášť zavrženíhodným způsobem (mučení, ponižování atd.), rasu bych, v tomhle a jiných obdobných případech, vynechal. Docela psina, kdyby se to ujalo... [smích]

199235

27.8.2009 10:03

Interview s bývalou finskou ministryní dr. Rauni-Leenou Kilde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

"Oni chtějí ovládat, a podle mých pramenů chtějí zlikvidovat střední třídu. Chtějí jenom elitu a třídu otroků. Protože střední třída je nebezpečná, umějí číst a psát, mohou reagovat" [zmaten]
http://orgo-net.blogspot.com/2009/08/byvala-finska-ministryne-svedci-o.html

198768

27.8.2009 11:04

pokrytectví systému

MartinV 88.?.?.?

Výborný článek. Mluví mi z duše. Zamýšlím se často nad tím, komu vlastně takto nastavený systém prospívá. Přihlížíme tomu, jak se "někdo" snaží neustále cikány integrovat a pozitivně diskriminovat. Výsledek se ale nedostavuje. Pouze si vyskakují čím dál více. Negativní názor, resp. postoj k cikánům který je veřejně prezentován jako menšinový, je ve skutečnosti přesný opak. Kdo je potom ten "někdo". Kde je ten prospěch? Protěžovat menšinu, která pouze parazituje na tom, co většina vytváří. Mluvit otevřeně je trestné, tudíž mít jiný názor než nám vnucuje establishment je taky trestné. To je "demogracie" á la EU? [bliji]
EU leze menšinám do zadnice a chce to samé i po nás. Jenže v Německu mají Turky, ve Francií mají Araby atd. a taky nevědí co s nimi. Navenek se tváří, že pouze "pár vyholených hlav" s nimi nemá pochopení, ale ve skutečnosti by je většina národa nechala vysídlit, ne-li něco horšího.
Chápu u Američanů a jiných národů, že mohou trpět pocitem viny z kolonialistické a otrokářské minulosti. Ale co my tady? Z čeho my máme mít špatnmé svědomí?

198775

29.8.2009 8:58

RE: pokrytectví systému

Miks 213.?.?.?

Reakce na 198775

Přesně tak. Docela by mě zajímalo, kdo na ně bude makat až nás přečíslí. Vůbec nezávidím našim dětem svět ,kterej jim chystáme .Malá ukázka stačí, když vidím v Mor.Třebové davy cigánů, jak postávají pokuřují,pořvávají, znuděně a nadutě se plouží ulicema,všichni do jednoho odpočatí a sebevědomí,zatímco Češi se pokorně a unaveně motají se sklopenýma hlavama ze svých zapáršestákových zaměstnání.Jen nakoupit a zalízt domů ke kafe a k televizi.Z málokoho z mých českých spoluobčanů je vidět radost ze života , no jo, vždyť život je přece boj.Je ale řešením vzít kramle z téhle unavené rezignované země? Proč se ve své vlastní zemi necháme pořád buzerovat ať jde o cokoliv, to je mi záhadou. [zmaten]

198924

27.8.2009 11:16

Pro autora:

Lin 82.?.?.?

Dost dobrý a výstižný článek. Máte pravdu, že byl zneužit nápad "dobrého úmyslu" (cesty do pekel jsou dlážděné samými dobrými úmysly). Lidé jako Kocáb celou situaci ještě zhoršují (to, že něco řeší, si možná nemyslí ani oni sami).
V návaznosti na druhé podtéma článku si dovoluju upozornit:
Píšete, že nic tak člověka nenaštve, jako nespravedlnost.
Nevím, jaké máte informace, ale pozor na posuzování bez znalosti tzv. "pozadí". Nikde jsem se nedočetla, proč byl ten muž napaden (jestli víte vy, prosím, uveďte to - alespoň si doplním info).
Ona ta mediální masáž funguje na obě strany - tj. olejíček přilívá jak mezi "bílé", tak mezi "barevné". Jednoduše tím, že se řekne jen to, co se hodí. Přesně pro účel, o kterém píšete - postavit lidi proti sobě. Národy, rozštěpené na malinké a proti sobě nevražící skupinky, jsou lépe ovladatelné.
A soudci nejsou všichni úplatní, ani "kam vítr, tam plášť". Klaus pravdu neměl a nemá (a mít nebude). Není to o věku, ale o morálních vlastnostech.

198779

27.8.2009 11:19

Nadpis článku je nesmyslný

Dale Coper 86.?.?.?

Soud nerozhodl že nadávka "bílé svině" nemá rasový podtext. Jen se nepodařilo prokázat že ti Cikáni během napadení pronesli ony rasistické nadávky. Tvrdil to jen napadený a nebyli žádní svědci. Takže rozhodnutí soudu je celkem pochopitelné.

198781

29.8.2009 4:05

RE: Nadpis článku je nesmyslný

p 125.?.?.?

Reakce na 198781

..v opacnem pripade by narceni od soudruhu tazenych z prdele bylo vzato jako pravda a basta,mnoho prikladu mame ze zivota,napr. za vlady jiste soudruzky Reno /US attorney/ nenavidici nas bylo mnoho bilych muzu poslanu do vezeni a stale jeste tam pobyvaji kdyz nacviceni svedkove casto i male deti byly privedeni do soudnich sini ukazali jenom na obzalovaneho a kriceli rapist/znasilnovac/i jine obzaloby a to stacilo k usvedceni v nejdemokratictejsi zemi vsech demokracii...na velmi dlouhy trest pro nevinne....

198919

27.8.2009 11:22

Ale no tak...

Robocrep 217.?.?.?

S lecčím v článku se dá souhlasit, ale objektivní není. Chtěl jsem argumentovat tímhle případem:

http://zpravy.idnes.cz/za-nadavky-clenum-delnicke-...

Všiml jsem si, že už to djb napsal do komentářů "Ve Zkratce" a nikdo na to nereaguje. Žádný "to je správný, tak to má být" a podobně.

Ale nejde jenom o tenhle případ. Už padlo hodně trestů pro cikány za rasismus vůči bílým -jenom se holt o tom tolik nemluví. Fakt, každý, pokud se cítíme napadeni kvůli rase, máme stejnou možnost obrany.

A pokud vám připadá, že cikánům průsery procházejí, důvod je mnohem prozaičtější. Umějí se vykrucovat, umějí lhát. Snáz se vykroutí. Bílí mají svědomí a snáze přijmou trest, víc se bojí autorit.

198783

29.8.2009 1:49

RE: Ale no tak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 198783

A co v Emerice, tam jsou černoši také tak vynalézaví, že se vykroutí ročně ze stovek obvinění z "hate crimes" ?
Nebo je to tím, že je "rasový podtext" privilej barevných ?
Fascinují mne zdejší právní krasoduši včetně zasloužilého dohlížitele Coopera, kteří mají vskutku provokativní výrok soudu za jakési naplnění práva, nemluvě o Robocrepem velebených 400 hodinách veřejných prací za veřejné vyhrožování indoevropance euroindem - v opačném gardu by se jednalo přinejmenším o podmínku, pokud by se tak nestalo před kamerou, kauza by zřejmě vyšuměla.
Naopak by to zřejmě dopadla zcela jinak, jak už naznačil hrůzný precedens zastrašujícího antibělošského "právního" tažení, kauza Pechanec.

198911

30.8.2009 13:10

RE: Ale no tak...

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 198911

>A co v Emerice
>tam jsou černoši také tak vynalézaví, že se
>vykroutí ročně ze stovek obvinění z
>"hate crimes"?

Odpovím slovy neznámého Pražana z doby protektorátu.
"My se nebojíme, my tam nebydlíme."

199017

31.8.2009 22:05

RE: Ale no tak...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 199017

No a nezachvátili snad nakonec i nás v podhradí ?
"Tam" to zkoušeli přes černochy a nakonec zjistili, že k destrukci bílých USA budou vhodnější "Latinos".
U nás na to musí zatím přes Romáky, během "Matiční" krize se u nás dokonce vyskytla jakási černá congressthing, která si nedala vymluvit, že indočeská otázka je něco úplně jiného než ta "jejich" afroamerická ...

199169

27.8.2009 11:35

Souhlas s autorem kromě jednoho bodu

Soudce Lynch 88.?.?.?

Souhlasím s autorem článku kromě jednoho bodu.
Klaus měl pravdu, když tvrdil, že soudci by měli být lidé starší. Já bych dodal, že by měli být rovnou staří.
Pokud jste v mládí patolízal z bezpáteřní jedinec, tak to stáří nevyřeší...
Vzpomínáte si, když stará cikánka řvala v Matiční ulici: bílý svině...? Byl tam tehdy i Kofi. Havel ji omluvil, že prý byla emociálně vypjatá...
To je jasný, když chcete celou noc dělat bordel a tancovat kolem ohně a ty bílý svině MUSÍ ráno do práce a tudíž nemají pochopení pro kulturní vyžití druhých...
Celkem by mě zajímalo, jestli si ti dva cikáni co byli odsouzeni minulý týden opravdu odmakají těch 400 hodin veřejných prací...

198789

27.8.2009 12:35

Text dobrý, závěr špatný

JPG 89.?.?.?

vadí mi věta Nemůžeme dělat nic . Ať už je blíž, nebo dál od reality, ať už je to momentální fakt, názor nebo jen pocit... Prosím Vás NEPIŠTE to. Jste vydavatel media, které může číst kdekdo jednoduchý. 2x to zopakujete a potřetí už se ten jouda bude dušovat, že na to přišel sám a že to je PRAVDA. Možná že i v tom posledním odstavci by stálo zato hledat nějaké východisko. Anebo se ptát ostatních, v čem ho hledat. Hledání východisek je jediné východisko jak nezešílet [smích]
Na sdělení že "už nejde dělat nic" se těší všichni pohůnkové NWO. Já tedy ne. Prosím, přemýšlejte o tom.

198796

1.9.2009 13:26

RE: Text dobrý, závěr špatný

lesov 89.?.?.?

Reakce na 198796

My už jme právě popřemýšleli a přišli jsme na to, že: "Nemůžeme dělat nic." [smích]

Zkuste se zamyslet nad tím, co je to (reálné) východisko.
Až se začne Slunce rozpínat a zahřívat Zemi na, pro člověka, neúnosnou mez, mohla by být východiskem evakuace lidí na jinou, obyvatelnou planetu nebo, při použití vyspělých technologií, třeba výměna Slunce za jinou, mladší hvězdu, z jiné soustavy.
Myslím, že jsou to (pro nás) stejná východiska, jako ve výše uvedeném případě (zatím). [zmaten]

199237

27.8.2009 12:44

Informace z první, druhé, třetí nebo čtvrté ruky?

Brt 195.?.?.?

Vážení diskutující, záleží, z jakého zdroje se o kauze dozvíte. Porovnejte třeba jen tyto dva články:
http://www.novinky.cz/krimi/177358-odvolaci-soud-z...
a
http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/cl...
Po přečtení prvního se člověk dokáže „spravedlivě“ rozčílit, ten druhý už tak jednoznačně nevyznívá.
Četl někdo z Vás spis, nebo se rozčilujete nad tím, co o případu napsal někdo jiný?
Máte někdo přehled, jak o tom informovala tištěná média? Bývají, ne vždy, důvěryhodnější než Novinky, Aktuálně, iDnes apod.

Takže k nadpisu článku: Nadávka „bílá svině“ MÁ rasový podtext. To konkrétní zmlácení podnikatele NEMÁ. S tím se naprosto shodnu s DavidemZ.
Podobně u toho cikánskýho policajta. Kryl ty hovada proto, že to jsou jeho kumpáni. Ne proto, že to jsou cikáni.

198798

27.8.2009 15:29

Ano

Osel 78.?.?.?

"Také máte pocit znechucení, hnusu, pošlapání jakéhokoliv práva a bezmocné zloby?" ANO.

Vyjimecne musim s autorem souhlasit, a hlavne mu pricitam k dobru, ze neupadl do bahna konspiracnich teorii a zkonstatoval, ze to NEVIME, proc se to deje. Nejspis je to tak jak naznacuje, ze je to kombinace blbosti + tech kdo tu blbost vyuzivaji.

198815

29.8.2009 2:01

RE: Ano

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 198815

Kdepak, je to naopak kombinace ďábelské chytrosti těch, co konspirují v močálech lži a úkladu - naštěstí je nejen u nás většina těch, kterým mozky nepropláchnou...

198912

27.8.2009 18:50

no ikdyz pominu absurdnost vyroku soudu

Oldis 81.?.?.?

i tak by mel policista dostat nekolikanasobne vyssi trest uz jen proto ze takove jednani policisty je tim spolecensky nejnebezpecnejsim.

198827

27.8.2009 19:28

fašistům nadávali

honzaa 90.?.?.?

no představte si to, oni tam poklidně přišli dělat pogrom a dostali vynadáno do sviní. Kam ten svět spěje.

198828

28.8.2009 9:57

RE: fašistům nadávali

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198828

Někteří lidé nebudou schopni vlastního myšlení i kdyby jim odpojili televizi. Je opravdu smutné sledovat produkty systematického vymývání mozků. Je vidět, že dochází nejen k pomatení informačnímu, ale i ke snížení schopnosti vnímat psaný text. Oběti propagandy pak mají tendenci zaměňovat libovolně témata a v podstatě mluvit z cesty. [chechtot]

198857

27.8.2009 19:50

spravedlnost spí

daniela 88.?.?.?

Musím říci, pane Vladimíre,že Váš článek nemá chybu.Moc se mi líbil a plně souhlasím.Dohadovat se tu, jestli bylo cigánům odpuštěno pár měsíců kriminálu právem či neprávem, si nemyslím, že by bylo třeba řešit.Pokud soused vezme na souseda lopatu, aby ho surově řezal hlava nehlava,to dokáže snad jen agresivní rapl a jako takový by měl sedět v kriminále ne pár měsíců, ale let!A pokud takové ho.ado ještě nadává do bílých či černých, by se v normální společnosti nejspíše neřešilo.Samozdřejmně, že za tyhle problémy s cigány a s jiným cizím etnikem může vláda e její id.otské zákony !

198829

27.8.2009 20:00

Překvapivě mnoho lidí se chytlo na laciný trik

ustecak 89.?.?.?

Tento příspěvek bude velice krátký, protože si toto téma žádné sáhodlouhé řečnění nezaslouží.

Je přeci kardinální, ale opravdu donebevolající nesmysl hrát hru na rasové a nerasové. Byl spáchan odsouzeníhodný čin a de facto je úplně jedno, jestli u toho někdo pořvával cosi o bílých sviních nebo vyprávěl pohádku o Rákosníčkovi. Je tu oběť, která dostala nepříjemným způsobem přes ústa.

To, že nám je uměle masírován mozek o rasovosti a nerasovosti, o případném provokativním podání (jakože černý můžou a bílý ne) je imho pitomost. Neskákejte, marjápano, na tu módní záležitost s gender-race-faith segregací. Ano, tohle je skutečná segregace, byť oděná do kabátu, který má vzbudit dojem opačný.

Znovu opakuji, podstatou je to, že někdo jiného fyzicky inzultoval. Kdyby mu do bílých sviní nenadával, určitě to neznamená, že by měl méně stehů!

http://www.exworld.estranky.cz

198830

27.8.2009 20:57

KDO MA NA TOHLE ZALUDEK??

brekeke 88.?.?.?

http://romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_6680

198833

28.8.2009 0:13

Velmi pekny clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Nespadate prehnane do zakalenych vod konspiraci a drzite urcity nadhled. Jinak souhlasim, nejde ani tak primo konkretne o tuhle kauzu. Ze jsou cikani brutalne protlacovani na ukor vetsiny, je snad jasne uz i tem pomalejsim. Ale jiste bych nebyl tak pesimisticky, nikdy neni nic ztraceno. Co vypada dnes zoufale az beznadejne, muze byt za dve dekady uplne jinak. Neco mi rika, ze nastavajicich nekolik let bude celosvetove jeste hodne zajimavych.vsak uvidime [smích]

198842

28.8.2009 5:24

Nebude řešení , dokud nevezmete klacek do rukou.

kozoroh 59.?.?.?

Jde to stále dokola kolem kola, jediná věc co na ně platí je ten klacek a ten použujte i na ty zrádné politiky, po dobrém se budete zaměstnávat touto otazkou=problémem ještě za dalších sto let a nikde,žádný pokrok v této věci.
Zkuste všechny ty cikány dát politikům do jejich kanceláří a kolem jejich domů a také na rekreační místa, dejte jim jejich vlastní medicínu,co oni po desetiletí dělají vám, jinak,jak , říkám o tom samým se budeme bavit za dalších sto let anakonec politici jim dají tolik prava ,že se na ně ani špatně nebudete moci podívat a kdo se podívá špatně tak bude potestán.Jestliže někdo trpí představou ,že je zcivilisují a nebo převychovají, tak ,už má možnost nahlidnout 500 roků zpět , aby se dostatečně poučil,ovšem s těmi nepoučitelnými ,je jediná methoda, jim je tam nastěhovat, aby si také užili, potom,at nám vykladají o rasismu, po jejich osobních zkušenostech.Tohle "dědictví" přechází z generace na generaci,zatímco archívy o jejich kriminální činnosti rostou do nedohledna.Takže je jen a jen na Vás,jakou cestu nápravy zvolíte,od nich nečekejte žádnou změnu, ta změna může přijít jen od Vás lidí dole ,né od těch žvanilů nahoře.Takhle můžete plakat ještě dalších sto let.

198845

28.8.2009 8:23

Pokud vím, tak ty nadávky neměl soud za prokázané, neže by nemohly být rasistické

Honza P 94.?.?.?

Chtělo by to znát přesné znění rozsudku - pokud je mi známo, tak nadávky byly prokazovány svědectvím jediného svědka, což soudu nemuselo stačit. Proto je neměl za prokázané, čímž padá i prokázání rasového motivu deliktu. Pak útok "nebyl rasistický". My však stále vycházíme z toho, že nadávky prokázány byly, pak je samozřejmě výrok soudu nepochopitelný. Bylo by dobré znát detaily řízení, takhle jen diskutujeme o mediální dezinterpretaci a řešíme něco, co se možná vůbec nestalo

198851

28.8.2009 16:31

RE: Pokud vím, tak ty nadávky neměl soud za prokázané, neže by nemohly být rasistické

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 198851

>Chtělo by to znát přesné znění rozsudku - pokud je mi
>známo, tak nadávky byly prokazovány svědectvím jediného
>svědka, což soudu nemuselo stačit.

Ano, máte pravdu. Už jsem se tady o tom zmiňoval v diskuzi. Tohle beru jako vysvětlení.

Ale pořád mi vrtá hlavou, proč v případě žhářství ve Vítkově bylo od počátku předpokládáno, že jde o rasově motivovaný čin, proč při vyšetřování pomáhala mocná BIS, která zjevně šmírovala dosud neobviněné jedince, a proč tatáž BIS nepomáhala při tomto vyšetřování. Jak už jsem řekl, jistě by nebyl problém zajistit odposlechy v rodině obviněných. A hned by se vědělo, jak o tom případu smýšlí.

198882

28.8.2009 11:21

Podle tisku

pietroo 195.?.?.?

Židé a hinduisté poslali papeži dopis, aby se při své návštěvě v České republice zmínil o "apartheidu" ve kterém tady žijí Cikáni. Židé v té politice tedy jedou naprosto vědomě. Budeme se opakovat: Samozřejmě o apartheidu v němž žijí Palestinci se mluvit nebude, úkolem vyvolené rasy je otravovat druhé, ponížit nás Evropany a tak nás ničit. O žádné cikány, homosexuály atd. jim samozřejmě nejde, jsou to pro ně jen Palestinci...(Když pominu, že mezi Židy je největší procentuální zastoupení homosexuálů.) Ale hodí se momentálně pro jejich zájmy. Když už pošlou dopis dokonce křesťanskému papeži! Vůbec, ozvali se ti praví: Judaismus je rasismus, a hinduismus má kastovnictví, právě proto cikáni z Indie odešli, každý je mohl podle náboženského zákona beztrestně zabít, zapálit jejich tábor... Židé byli nepochybně ti iniciativní, zašli za hinduisty... Vlastně tím i vědomě chtějí provokovat antisemitismus, tím semknout židovské etnikum pro zájmy globálního vládce...

198863

28.8.2009 12:27

RE: Podle tisku

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 198863

Zajímavé, Pietroo, velmi zajímavé. Izrael a Indie staví společnou politiku ještě na jednom faktoru: problém s islámem.

198867

28.8.2009 12:57

RE: Podle tisku

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 198863

Kdo ten antisemitismus asi pěstuje? Stačí se zamyslet a představit si svět bez něj. Kde by byli dnes ti nejmenovatelní nebýt antisemitismu? Tam kde jsme všichni, v pr...i. Ani by asi tak spolu nedrželi. A kolik těch skutečně mocných nejmenovatelných je jeho obětí? Ani jeden.

198870

28.8.2009 17:40

Porovnání

Erik Sedláček 62.?.?.?

Za zmlácení a snahu vypíchnout bílé svini oči 2 roky, za zpívání 3 roky.

198888

30.8.2009 6:12

Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

pužíva Cigánov ako ideálnu zbraň voči Goimom. Iba slepý to nevidí. Je to koordinovaná akcia konaná v ČR aj SR. Publicisti jednej "myšlienky a pôvodu" rozdúchávaju celkom dobrý plamienok, v ktorom budú Giomov grilovať. A Cigáni sú ideálny "matroš". Vážim si inteligentných a vzdelaných Cigánov, ktorí čuduj sa svete, nechcú mať nič spoločného s už bývalými "duševne jednoduchými súkneňovcami". Prosto používa sa USA model, kedy istá entita požila na toto černochov, aby dnes vládla v USA. To viete IQ 120 je IQ 120. Len akosi používajú tú istú metódu. A "šašek" Kocáb je ich dobre platený prorok. Prepytujem, nie len ten "šašek" ale aj Vašek. Vždy sú strčení v nejakej špinavosti namierenej voči Goimom. Takže "pánové, držte si kloboučky" bude
ješte "hůř". Viete, on ten humbuk okolo "holokaustu", už nezaberá. Možno by bolo dobré sa spýtať Věry Tydlitátovej, ako to vlastne je. Ona rada vysvetlí.

198993

30.8.2009 17:23

RE: Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198993

>...Viete, on ten humbuk okolo "holokaustu", už nezaberá. Možno by bolo dobré sa spýtať Věry Tydlitátovej, ako to vlastne je. Ona rada vysvetlí.
----------------------
Možná to Věrka ani sama neví a propadla propagandě? [chechtot]
Od roku 1942 do roku 2001 zahynulo v koncentrácích šest milionů židů, pak si to sami změnili na čtyři miliony (viděl jsem plaketu v Osvětimi) a nakonec si uzákonili opět těch šest milionů. Čert aby se v tom vyznal. Ať si v tom sami udělají pořádek, jinak se člověk může dostat do průseru [velký smích] Kupředu levá a zpátky ani krok. [mrknutí jedním okem]
Gibi, líbí se mi tvoje příspěvky a na Vojtu nedej. Vojta ani neví, o čem je řeč.

199036

2.9.2009 18:21

RE: Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 199036

Dakujem Mirdo. Predsa len Česi a Slováci sú si najbližší, nech sa
na každej strane nájde pár "blbov", ktorí to kazia. [chechtot] Bohužiaľ, ono bude "hůř". Z akcií týchto "procigánskych humanistov" v CR a SR,
mi vychádza jeden zámer, a to rozkladať naše občianske spoločnosti. Žial, je v nich čoraz viac "ovčanov". Ako perličku som si prečítal v istom "týždenníku" vychádzajúcom na Slovensku /ale možno články sú konzultované s 5. či 8. oddelením Mossadu. V dobe internetu je to hračka/. A teraz ku "korytu věci", autor tvrdí, viac menej, že SNP bolo dielom "židovských odbojárov" a cigánov. Vlastne Slováci a Česi z neho pomaly vymiznú! Tak to je goal! Pokiaľ v tom budú pokračovať, ja verím že áno ako v šibrinkovaní s nespochybniteľnými obeťami v Osvietčime /i keď tam zahynuli Poliaci, Rusi a iní/, dnes sú to iba Chazari/židia. Tak sa môžeme tešiť na nové prepisovanie histórie. Nakoniec Quentin Tarrantino vo svojom poslednom "fantasmagorickom" filme to začal. Je Stevenovi Spielbergovi iba ku cti, že sa na takýto "paškvil" nedal nahovoriť. No, ale čo by Quentin neurobil kvôli frenetickému potlesku Chazarov. Už sme tu mali vo filme malú Chazarku, ktorá prežila vojnové roky v Európe /1940-1945/ s vlkmi. Vraciame sa do stredovekých legiend, vďaka Chazarom. Keby Einstein vedel, čo z jeho sukmenovcov bude asi by ostal v hitlerovskom Nemecku, riskujúc smrť v KL. Títo "noví Chazari" sú horší od Hitlera! Ako vidíme, ľudstvo sa ďalej, za svoju/našu historickú éru nedostalo. Sranda bude, keď sa začnú búrať terajšie modly. Veľkonočný ostrov nech je apelom, a aký frajeri boli dlhouchí-istú dobu [vyplazený jazyk] Chazari testujú dobu, čo si v nej môžu dovoliť. Vedome vyvolavajú úplne nezmyselné témy a vymývanie mozgov. Ich heslo: "Na plný plyn, čo to dá". Dôsledky si domyslí, každý normalný človek, nezaťažený chorobou "vyvolenosti" [oči v sloup] Aj Chazar, či žid!

199389

2.9.2009 23:02

Tvrdé ale pravdivé !!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Asi to bude, jak jste pravdivě popsal, v charakteru čechů: Jsou to bezpáteřní, bezectní podlejzavci mocným, mají nedostatek vlastní hrdosti, nedostatečné vzdělání a touhu udržet se na výsluní mocí a jsou často papežtější než papež !!!!! s inovací sobě vlastní křiví pravidla soužití, morálky a právního vědomí.

Napsal jste to tvrdě, ale pravdivě.

199408

Příspěvků: 68

27.08. 05:22 FRENKY  řešení
27.08. 11:24  RE: řešení
27.08. 17:19 insider  RE: řešení
27.08. 11:32  RE: řešení
27.08. 16:27  RE: řešení
27.08. 06:50 Satanist  Tak by to snad nevyresil ani Salamoun ....
27.08. 09:43 =+íšý  někdo, kdo nemá zájem, aby byl v této republice klid!!
27.08. 09:49 DavidZ  Logika soudce
27.08. 10:24 zamp1  RE: Logika soudce
27.08. 10:40 DavidZ  RE: Logika soudce
29.08. 03:21 p  RE: Logika soudce
27.08. 10:49 Lin  RE: Logika soudce
27.08. 11:10 mkadlec  RE: Logika soudce
27.08. 11:23 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 11:26 djb  RE: Logika soudce
27.08. 14:46 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 11:29 Vodník  RE: Logika soudce
27.08. 11:36 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 11:43 Soudce Lynch  RE: Logika soudce
27.08. 11:51 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 11:56 Soudce Lynch  RE: Logika soudce
27.08. 12:07 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 12:18 Soudce Lynch  RE: Logika soudce
27.08. 12:50 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 13:25 Robocrep  RE: Logika soudce
27.08. 12:58 Vodník  RE: Logika soudce
27.08. 13:22 DavidZ  RE: Logika soudce
27.08. 14:27 Vodník  RE: Logika soudce
29.08. 03:54 p  RE: Logika soudce
29.08. 03:30 p  RE: Logika soudce
27.08. 14:48 Vladimír Stwora  RE: Logika soudce
27.08. 15:39 Aja  RE: Logika soudce
30.08. 22:34 Satanist  RE: Logika soudce
01.09. 13:10 lesov  RE: Logika soudce
27.08. 10:03  Interview s bývalou finskou ministryní dr. Rauni-Leenou Kilde
27.08. 11:04 MartinV  pokrytectví systému
29.08. 08:58 Miks  RE: pokrytectví systému
27.08. 11:16 Lin  Pro autora:
27.08. 11:19 Dale Coper  Nadpis článku je nesmyslný
29.08. 04:05 p  RE: Nadpis článku je nesmyslný
27.08. 11:22 Robocrep  Ale no tak...
29.08. 01:49  RE: Ale no tak...
30.08. 13:10 Robocrep  RE: Ale no tak...
31.08. 22:05  RE: Ale no tak...
27.08. 11:35 Soudce Lynch  Souhlas s autorem kromě jednoho bodu
27.08. 12:35 JPG  Text dobrý, závěr špatný
01.09. 13:26 lesov  RE: Text dobrý, závěr špatný
27.08. 12:44 Brt  Informace z první, druhé, třetí nebo čtvrté ruky?
27.08. 15:29 Osel  Ano
29.08. 02:01  RE: Ano
27.08. 18:50 Oldis  no ikdyz pominu absurdnost vyroku soudu
27.08. 19:28 honzaa  fašistům nadávali
28.08. 09:57 hestroy  RE: fašistům nadávali
27.08. 19:50 daniela  spravedlnost spí
27.08. 20:00 ustecak  Překvapivě mnoho lidí se chytlo na laciný trik
27.08. 20:57 brekeke  KDO MA NA TOHLE ZALUDEK??
28.08. 00:13  Velmi pekny clanek
28.08. 05:24 kozoroh  Nebude řešení , dokud nevezmete klacek do rukou.
28.08. 08:23 Honza P  Pokud vím, tak ty nadávky neměl soud za prokázané, neže by nemohly být rasistické
28.08. 16:31 Vladimír Stwora  RE: Pokud vím, tak ty nadávky neměl soud za prokázané, neže by nemohly být rasistické
28.08. 11:21 pietroo  Podle tisku
28.08. 12:27 MedaBeda  RE: Podle tisku
28.08. 12:57 Antiseptik  RE: Podle tisku
28.08. 17:40 Erik Sedláček  Porovnání
30.08. 06:12 Gibi z Wilsonova  Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/
30.08. 17:23 Mirda  RE: Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/
02.09. 18:21 Gibi z Wilsonova  RE: Je úplne jasné, že nemenovaná entita /a o to drzejšia/
02.09. 23:02  Tvrdé ale pravdivé !!!!!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 296