Diskuze k článku

Stydím se za Zvědavce

Příspěvků 84

29.6.2002 3:18

Stydím se za Zvědavce

Mila Tatka111 (zavináč) aol (tečka) com 24.?.?.?

Vase prispevky byly vzdy slusne, inteligentni a vecne. Nevidim zadny duvod proc by prave vase texty meli skoncit ve stoce. Kvalifikaci pro tento osud urcite ziskaly napr. prispevky pana Stefana a dalsich,ktere neni treba jmenovat, protoze temhle nesrozumitelnym, sprostym vyplodum vypitych mozku zrejme cenzura nehrozi a kazdy navstevnik techto stranek si jejich hloubku bude moci i v budoucnu plne vychutnat.No loucim se nejen s vami , ale i s temito strankami, radim totez vsem slusnym lidem, kteri do teto zumpy prispivali a kteri me posilaji stiznosti na primitivy, kteri ovladli tyto stranky. Pokud poslednich par slusnych lidi pan Stwora scenzoruje a zbytek ho opusti, pak zbyde temhle sprostym blbum jen jedine : budou muset posilat do p.... sami sebe.

2579

29.6.2002 4:52

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2579

Mili kluci Milo a Mikine, budu se snazit o tu nejslusnejsi formu psani. Jsem rad, ze jste jmeno me vzali do ust a to z duvodu toho, ze by jste byli nejradeji bych sdilel vas osud. Otazka, zajima me to, jestli budu vyhozen ja? Stranky jsou p. Stwory a ten si muze vyhodit ci prijat koho chce.( pisu o tom nekde jinde!) Nevim proc nejake dotceni, ze je nekdo vyhozen!!!
Ze jsem vulgarizmy napadal urcite prispivajici, je nabiledni, skoda jen, ze nejsou silnejsi vyrazy v jazyce ceskem, vyuzil bych je jeste lepe. Nicmene, vse je akce reakce, ja se nerozciluji nad tim, ze mi nekdo napise ne, nemas pravdu, bylo to tak anebo tak, vyvrat mi muj nazor. O tom tady ty stranky, myslim si jsou!!!!! Nenapadej mne jazykovymi nedokonalostmi, nedostatecnou vzdelanosti, pri gradaci treba alkoholizmem, debilitou ci imbecilitou. Jo, kluci vy jste, myslim, spolu s Moravackem a jeste dalsimi cleny, nemeli ani tak moc prispevku, jako spis si neco s nekym "vyrizovat", hlavne tedy se Stworou. No, a pak s temi co s nim treba souhlasi. Mate smulu v tom, ze napsal par clanku, se kterymi, bohuzel pro vas, musim souhlasit, a tak jsem upadl ve vasi nemilost. Argument jste mi nedal nikdo, jen jste mne zacali napadat, s nejakeho bratrstvi ke Stworovi, alkoholizmu, debility ci clenstvi s bolseviky. A tak doslo k tomu,kluci, ze jste zacali byt napadani vulgarne, no a jak uvadim vyse, skoda, ze ta cestina nema i silnejsich vyroku!
Zdravim vsechny, Stefan

2582

25.11.2008 2:33

RE: Stydím se za Zvědavce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 2582

pan stwora ...

30599

29.6.2002 6:54

Mikin se muze stydet jen sam za sebe I.

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Jsem opravdu rad, ze se tu Mikinuv ublizenecky clanek objevil. Konecne muzeme zacit dukladnou diskusi o demagogickych utocich nekterych "diskutujicich".

Vase [tj. Mikinovy] prispevky byly vzdy slusne, inteligentni a vecne.

Rozhodne nesouhlasim. Mikinovy prispevky velmi casto postradaji prave tu vecnost a relativne casto v nich naprosto nekonstruktivne napada autora. Hlavne ale - a to je podobne jako u dalsich silnych odpurcu pana Stwory - reaguje velmi selektivne, tj. hlavni argumenty ignoruje a bez dukazu se soustredi na cokoliv jineho, co se mu hodi k napadani. Jeho smazany prispevek pochopitelne nemohu posoudit, ale svoje tvrzeni dokazu na nekolika jeho minulych prispevcich:

"Ale jste zahorkly, pane Stwora, jste...... A cely ten Vas casopis, kde za vsechno muzou Zidi, Americani, CIA, zensky a buhvi kdo jeste." (viz komentar ze dne 9.4.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=39 k clanku http://zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=49 - clanek uvadim pro pohodli ctenaru, protoze na komentarove strance neni odkaz na clanek a identifikacni cislo diskuse nesouhlasi s identifikacnim cislem clanku)

"No, ja v Kanade ziju uz 20 let, ale tak hrozny to tady neni. Ta nestastna ceska uknouranost !!! A ze je ji ve "Zvedavci" poradne....." (komentar ze dne 9.4.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=281 k clanku http://zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=301)

"Ten konec clanku je vubec jakoby vystrizeny z Rudeho Prava pred mnoha lety. Fanaticka, zuriva a slepa nenavist proti Americe." (komentar ze dne 11.4.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=282 k clanku http://zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=302)

"Ta genocida o ktere pan Stwora mluvi, existuje jen v jeho hlave. ... Proti teroristum, muslimskym fanatikum, i proti rasistum, ke kterym se po uverejneni tohoto clanku nadobro zaradil i Stwora.........." (komentar ze dne 7.5.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=299 k clanku http://zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=317)

"A Jenin je uz peknych par dnu zpet v rukou palestincu. Stacilo by odkryt ty masove hroby nevinnych robatek. Jenze ony nexistuji. Leda, ze by jste si tam se Stworou sli lehnout sami...... " (komentar ze dne 8.5.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=299)

"Me se ten clanek nahodou libil. Tim tezsi je verit, ze ho napsal autor rasistickeho clanku "Jak poznat Zida". (komentar z 10.5.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=300) ... Tady je zajimave, ze se Mikin stydi za Zvedavce, ale nestydi se za svoje prispevky. Jestlize neustale tvrdi, ze treba clanek "Jak poznat Zida?" (http://zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=317) je rasisticky nebo nenavistny, KDY UZ KONECNE DOKAZE, PROC A V CEM KONKRETNE JE TEN CLANEK TAKOVY, JAK TVRDI? (Ja bych si takovy nazev asi taky nevybral, a misto "Zide provadeji..." bych pouzil vyraz "izraelska vlada provadi...", ale kde je ten rasismus?)

2584

29.6.2002 6:56

Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

"Hmmm, kolik let jsme cetli presne stejne clanky v komunistickem tisku. Stwora snad jen meni letopocty a cisla a opisuje Rude Pravo. Zajimalo by me, jak se dostal do Kanady a co proboha nalhal imigracnim urednikum ze mu dali Landed Imigrant Status......." (komentar ze dne 23.5.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=307)

"Za treti: co rict cloveku, ktery napred uverejni clanky jako napr: "Jak poznat Zida?" a pak skuhra, ze ho slusni lide nazvou zidobijcem a rasistou? Za ctvrte : - znovu se opakuji - pan Stwora se rozhodnete "fyzicke likvidace" bat nemusi. Te se musi bat lide, kteri v nesvobodne zemi bojuji za demokracii. V jeho pripade je to presne naopak. Jestlize se ale ten statecny pan chce mermomoci stat mucednikem (i kdyz by ho pochopitelne nikdo nemucil), at prelozi ten clanek ve kterem nazyva teroristy "ke vsemu odhodlane partyzany" do anglictiny a jde se s tim prihlasit do pilotni skoly.........." (komentar ze dne 7.6.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=307)

"Pan Stwora hezky vysvetlil, ze na demokracii neveri. Ale to uz, proboha, vime davno.......... " (komentar ze dne 14.6.2002 na strance strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=307)

"Mozna prijde jednou doba, kdy si lide jako Fisk nebo Stwora uvedomi, ze pricina vseho zla nejsou vlady, armady a tajne sluzby demokratickych zemi, ale diktatori, nabozensti fanatici, nenavist, komunismus a rasismus. Jen doufam, ze uz nebude prilis pozde." (komentar ze dne 17.6.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=322) ... FAKTA? Cetl jste vubec nekdy o americke pomoci Saddamovi, bin Ladinovi a mnoha dalsim, kteri dnes spadaji do Bushovy kategorie "terorista"? A co Saudsti Arabove z 9-11? Kdy USA zautoci na Saudskou Arabii - jeji obcane prece zabili tisice Americanu. Dalsi duvod je treba ten, ze vlada v SA je nedemokraticka - podobne jako v Afghanistanu - a neumoznuje zenam jejich seberealizaci. Takove duvody prece Bush uvadel v souvislosti s valkou v Afghanistanu, ne? A kdy USA zavedou zprisnenou kontrolu viz pro obcany Saudske Arabie jako v pripade jinych arabskych statu? (Urcite vite, ze v pripade SA se to NEPLANUJE, prestoze vetsina "teroristu" v onech ctyrech letadlech byli Saudsti Arabove.)

"Stworou tak nenavidene zeny chodi znovu do prace a do skoly. A STWORA ZURI. Zuri, protoze on a jemu podobni prohrali kdeco. Druhou svetovou valku, valku v Koreji i tu v zalivu. A hlavne studenou valku..... A Stwora si sedi u computeru ve svobodne zemi a rve. To nebyl clanek, to byl zoufaly rev ubozaka bez pratel, ktery prohral vsechno. Myslel jsem, ze jeho nacisticky vylev "Jak poznat Zida ?" nebude nikdy prekonan. Mylil jsem se.........." (komentar ze dne 23.6.2002 na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=326)

A jestli snad nekomu uvedene vyroky nestaci jako dukaz, tak muzeme zacit diskutovat o vyznamu jednotlivych slov a vet. Ja jsem na to pripraven. (A pokud Mikin opravdu uz nema pristup do diskuse, at napise novy clanek.)

2585

29.6.2002 8:51

Oprava

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2585

Druhy, resp. treti odkaz mel byt http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=315, resp.
http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=320

2588

29.6.2002 9:46

Oprava

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2585

Druhy, resp. treti odkaz mel byt http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=315, resp.
http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=320

2589

2.7.2002 12:42

RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

Lucie Ch. Lch (zavináč) wo (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 2585

Možná toto není tak úplně k věci, ale když už jsme u toho - kde máte jaký rasistický článek ?? Nikdy jsem tady nečetla nic, co by popíralo holocaust nebo bylo bezhlavě zaměřeno proti nějakému národu. To, že Izrael zabral Palestinská území je historický fakt a je dobře, že na to někdo upozorní. Možná byl nešťastně volen název článku. Osobně taky nemám ráda, když se všichni hází do jednoho pytle. Ale jinak mám spíš dojem, že se všichni mají na židy tendence dívat s přihmouřenýma očima jen kvůli 2.světové válce, která byla sice hrůzostrašná (a pro Židy obzvlášť), ale nemá to co dělat s dnešní dobou. Možná by stačilo zjistit si pár informací, jak a co ve skutečnosti bylo. Osobně masovým mediím přestávám věřit, protože využívájí svého postavení a manipulují s námi.
A že není v něčím zájmu pouštět do světa vždy pravdu, to už je nasnadě. Všem, kteří mají snahu dívat se na věci z různých úhlů doporučuji článek http://www.blisty.cz/txt.php?id=10121&iid=999 .

2656

3.7.2002 4:34

RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2656

A že není v něčím zájmu pouštět do světa vždy pravdu, to už je
nasnadě. Všem, kteří mají snahu dívat se na věci z různých úhlů
doporučuji článek http://www.blisty.cz/txt.php?id=10121&iid=999 .
Lucie, velmi dobre pises take o tech mediich, lifruji nam jen to, co potrebuji abychum vedeli. Zamlcuji skutecnosti, prekrucuji pravdu a odvadeji pozornost na mene dulezita fakta.
Ameriko, cim nas jeste prekvapis!!!!!!!
Stefan

2664

3.7.2002 6:26

RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 2656

Možná toto není tak úplně k věci, ale když už jsme u toho - kde máte
jaký rasistický článek ?? Nikdy jsem tady nečetla nic, co by popíralo
holocaust nebo bylo bezhlavě zaměřeno proti nějakému národu. To, že
Izrael zabral Palestinská území je historický fakt a je dobře, že na
to někdo upozorní. Možná byl nešťastně volen název článku. Osobně taky
nemám ráda, když se všichni hází do jednoho pytle. Ale jinak mám spíš
dojem, že se všichni mají na židy tendence dívat s přihmouřenýma očima
jen kvůli 2.světové válce, která byla sice hrůzostrašná (a pro Židy
obzvlášť), ale nemá to co dělat s dnešní dobou. Možná by stačilo
zjistit si pár informací, jak a co ve skutečnosti bylo. Osobně masovým
mediím přestávám věřit, protože využívájí svého postavení a manipulují
s námi.

A že není v něčím zájmu pouštět do světa vždy pravdu, to už je
nasnadě. Všem, kteří mají snahu dívat se na věci z různých úhlů
doporučuji článek http://www.blisty.cz/txt.php?id=10121&iid=999 .

2666

6.7.2002 1:34

RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 2656

Prectete si clanek "Jak poznat zida" kde Stwora prirovnava Zidy k Borkum
" bez citu - uzasne schopna , silna spolecnost" majici "kolektivni mysleni"
ve "prospech celku". Pozemstane "nemaji sanci" zabiji pet a deset novych
prijde na jejich miste". No jo madam, to uz jsme tady pred padesati lety meli.
V clanku II.Pravdive lzi o Americke pomoci Israeli se podivejte do komentaru -
Stwora tam prirovnava Zidy k parazitum , dokonce krve sajicim upirum.
Popr. do rubriky "zajimave adresy" ano primo (na str. 3) "Doporuceno Zvedavcem"
link na "Pravda o Talmudu". A ctenar je ochuzen pouze o slovenkou verzi Pravda
o Holocaustu", pouze protoze link nefunguje.
Nevadi , sesla se mu tady pekna antisemiticka sebranka.
Je to ostuda ? Nevim, ale co je SKUTECNA ostuda je ze odkaz na zvedavec.org se
da najit na oficielni strance sdruzeni t.j. www.Czech-Slovak-Assoc.ca
To je bohuzel organisace reprezentujici Cechy a Slovaky v Kanade.
For Shame.

2730

6.7.2002 18:09

RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2730

Prectete si clanek "Jak poznat zida" kde Stwora prirovnava Zidy k
Borkum

" bez citu - uzasne schopna , silna spolecnost" majici "kolektivni
mysleni"

ve "prospech celku". Pozemstane "nemaji sanci" zabiji pet a deset
novych

prijde na jejich miste". No jo madam, to uz jsme tady pred padesati
lety meli.

V clanku II.Pravdive lzi o Americke pomoci Israeli se podivejte do
komentaru -

Stwora tam prirovnava Zidy k parazitum , dokonce krve sajicim upirum.
Popr. do rubriky "zajimave adresy" ano primo (na str. 3) "Doporuceno
Zvedavcem"

link na "Pravda o Talmudu". A ctenar je ochuzen pouze o slovenkou
verzi Pravda

o Holocaustu", pouze protoze link nefunguje.
Nevadi , sesla se mu tady pekna antisemiticka sebranka.
Je to ostuda ? Nevim, ale co je SKUTECNA ostuda je ze odkaz na
zvedavec.org se

da najit na oficielni strance sdruzeni t.j. www.Czech-Slovak-Assoc.ca
To je bohuzel organisace reprezentujici Cechy a Slovaky v Kanade.
For Shame.

Pan Stwora by mel byr ze Zvedavce vyloucen, protoze kdyz pise o zidech a nebo o USA, tak je to jasne TROLLING a FLAMING.

2733

29.6.2002 6:57

Už delší dobu přemýšlím

jarda chytrý (zavináč) icenter (tečka) net 64.?.?.?

že by měla být ustálena nějaká pravidla o tom který článek
bude zveřejněn. Sice mnohé časopisy uvádějí jako pravidlo že
budou - li v článku vulgární, sprosté a podobné výrazy a
osobní invektivy, článek bude buď cenzorován anebo vůbec
zamítnut,ale jak ve Zvědavci, tak v NP a mnohých jiných
českých listech jsou diskuse s podobnými nechutnými prvky,
které nesvědčí o dobré morálce a inteligenci pisatelů.
A ty osobní útoky už jsou to poslední k čemu by se občané
tak inteligentního státu měli uchylovat.Pokud nemohu anebo
neumím politisovat slušnou formou , neměl bych ani začínat
abych nedělal Čechům ostudu.
jarda

2586

29.6.2002 7:00

TECHNICKE POZNAMKY (navrhy) pro pana Stworu

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

1. U udaju o autorovi Mikinovi (http://zvedavec.org/autor.php?autor_id=28&status=detail) bylo mozne uvest jeho email mikin@yknet.yk.ca, ktery nekolikrat pouzil (poprve na strance http://zvedavec.org/prispevkySQL.php?clanek_id=49), a misto, kde pravdepodobne zije: Dawson City, Yukon (http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=294 - nutno jeste jednou kliknout a dostat se na druhou stranku s prispevky). Predpokladam, ze ty udaje Mikin uvedl dobrovolne a nevidim duvod, proc by si je ctenari meli sami vyhledavat v minulych prispevcich.

2. V souvislosti s vysvetlenim ve svem prvnim komentari bych navrhoval, aby na kazdou stranku s prispevky byl pridan odkaz na clanek (identifikacni cislo stranky s prispevky je kupodivu ruzne od identifikacniho cisla stranky clanku).

3. Od relativne nedavne doby jsou prispevky (v pripade, ze je jich vice nez 30) zobrazovany na vice strankach. Na druhou a kteroukoliv dalsi stranku ale neni mozne se primo odkazovat (prohlizec vyjde napriklad ze strany http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=299 a dalsich 30 prispevku zobrazi tak, ze URL je http://zvedavec.org/nazory.php). Nebylo by mozne, ze by (1) druha a dalsi strany mely svoje URL pro primy pristup, (2) jednotlive komentare byly pristupne pres svoje URL, pripadne (3) oboje?

(U odkazu http://www.saunalahti.fi/%7Egaron2/bombgame/ [mimochodem mezitim nefunkcniho] v jednom z komentaru na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=299 automaticke rozpoznavani URL poznalo pouze prvni cast odkazu.)

2587

29.6.2002 18:58

Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2587

Ad 1. Přidal jsem tyto informace do tabulky autorů



Ad 2. (Technická odpověď, které asi budou rozumět jen odborníci)Identifikační číslo příspěvků je opravdu různé od identifikačního čísla článků. Je to proto, že tabulka Komentáře je využívaná i v rubrice Na okraj a rubrika Na okraj zase používá jinou tabulku, než hlavní články. [smích] Váš návrh by se dal realizovat, ale patří do kategorie NICE TO HAVE. Znamenalo by to dalších asi 50 řádků kódu. Už teď má tato stránka přes 800 řádků PHP. Pamatujte, že při každém otevření se znovu překládá, což má za následek zpomalení natahování.



Ad 3. Zřejmě by to bylo pohodlnější pro čtenáře. Ale já jsem se rozhodl skrýt všechny parametry řízení stránek do formulářů. Je to obecně doporučovaná metoda jako první obranná linie proti nedovolené manipulaci.



Ad 4. Opravím.

2597

27.11.2002 16:41

RE: Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím

DiGi 193.?.?.?

Reakce na 2597

To byste napřed museli rozlišovat POST a GET data [smích]

http://www.zvedavec.org/nazory.php?clanek=330&sort=hier&level=0&page=2

6201

27.11.2002 16:59

RE: Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 6201

>To byste napřed museli rozlišovat POST a GET data [smích]

To jako myslíte testovat na začátku skriptu, zda parametry prichazeji pres $HTTP_GET_VARS nebo přes $HTTP_POST_VARS ?

6202

29.6.2002 15:26

Stydím se za Zvědavce

Jiri Valtr 209.?.?.?

Pane Jirko,
obdivuji se Vam za Vas rozbor. Chtel jsem se do neceho podobneho pustit, ale dosud jsem nemel cas. Jsem zvedavy, jestli pan Mikin bude schopen odpovedet bod za bodem vecne a bez uz okecanych a unavnych frazi.

2591

29.6.2002 16:47

RE: Stydím se za Zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2591

Jsem zvedavy, jestli pan Mikin bude
schopen odpovedet bod za bodem vecne a bez uz okecanych a unavnych
frazi.

Pan Mikin bohuzel odpoved nemuze, protoze je vylouceny. Je to ted trosku unfair k nemu. [pláč] Poradte, co s tim?

2593

29.6.2002 18:32

RE: Stydím se za Zvědavce

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2593

Jsem zvedavy, jestli pan Mikin bude schopen odpovedet bod za bodem vecne a bez uz okecanych a unavnych frazi.

Pan Mikin bohuzel odpoved nemuze, protoze je vylouceny. Je to ted
trosku unfair k nemu. [pláč] Poradte, co s tim?

Reagoval jsem tak na to, ze pan Mikin se znovu ozval s tim, ze mu to Vase stranky nezamezovaly. Myslel jsem si, ze tudiz bude mit moznost se v diskusi o tomto svem prispevku eventualne hajit. Ne-li, emam nic proti tomu.

2595

30.6.2002 8:05

RE: Stydím se za Zvědavce

brnak 68.?.?.?

Reakce na 2595

Jsem zvedavy, jestli pan Mikin bude schopen odpovedet bod za bodem
vecne a bez uz okecanych a unavnych frazi.


Pan Mikin bohuzel odpoved nemuze, protoze je vylouceny. Je to ted
trosku unfair k nemu. [pláč] Poradte, co s tim?

Reagoval jsem tak na to, ze pan Mikin se znovu ozval s tim, ze mu to
Vase stranky nezamezovaly. Myslel jsem si, ze tudiz bude mit moznost
se v diskusi o tomto svem prispevku eventualne hajit. Ne-li, emam nic
proti tomu.

Kam vitr, tam plast.

2609

29.6.2002 16:25

Stydím se za Zvědavce

J. Hrdlicka 216.?.?.?


Myslenky dneska....

Pan Stwora, kdyz otevrel tyto stranky nerekl:
Zvedavec je muj, proto si muzu delat co chci, otisknu jenom co se mne libi
Love it or leave it.
Prave naopak. Zvedavec je pro Cechy a Slovaky, Nebude Bezzuby, bezzubeho tisku mame dost, neni zavisly na poctu ctenaru, a nikdy nebude politicky korektni.
Vymnena nazoru je nejen vitana, ale i vyprovokovana.

A to se mne libilo.[ Moje prispevky do Kanadskych novin byly vzdycky "upraveny"]
Vymneny nazoru, treba i sprostych se mne libi. A kdyz ne, od toho je myska.

A pak prislo puncovani a censura......

Skoncil jsem dalsi rok uceni na stredni skole, sedim na posledni schuzi,
a posloucham moje Anglos kollegy jak vsechno je VYBORNY. Jak chudaci dopadli
kdyz se tak hrozne boji kritiky. Jak tam chybi takovej Stefan co by mozna
rek; pockejte, vzdyt spoustu veci stoji za hovno.

Podle meho nazoru, nase mala ctenarska obec bude ochuzena kdyz 3M [ Mila,
Mikin a Moravacek] odejdou.

Tak bych si hrozne pral,kdyby ten ZDRAVY ROZUM zvitezil.

2592

29.6.2002 17:51

RE: Stydím se za Zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2592

Tohle je pravda. Je mi velmi trapné, že ačkoliv celý život bojuji za svobodu slova, nakonec jsem sám začal cenzurovat. [pláč]

Zpronevěřil jsem se svým zásadám? Pokusím se to vysvětlit. Došel jsem k názoru, že aby mohla být svoboda slova, musí být určitá zdravá úroveň cenzury. Tak je to ve všech systémech, kde platí svoboda slova. Absolutní svoboda neexistuje. Je to něco podobného, jako když z hospody vyhodíte opilce, protože obtěžuje a uráží hosty. Porušili jste jeho svobodu slova? Ano - svým způsobem. Ale teprve až ho vyhodíte, můžete začít skutečně diskutovat. Jinak totiž hrozí, že se diskuze zvrhne v urážky a okřikování.

Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek. Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní výpady. Podívejte se na některý diskuzní server v angličtině, uvidíte ten rozdíl.

My se tady terpve učíme diskutovat. Ve škole jsme to nikdy neměli. Jde o to respektovat protivníka, i když s nim nesouhlasím.

2594

30.6.2002 8:00

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2594

Tohle je pravda. Je mi velmi trapné, že ačkoliv celý život bojuji za
svobodu slova, nakonec jsem sám začal cenzurovat. [pláč]


Zpronevěřil jsem se svým zásadám? Pokusím se to vysvětlit. Došel jsem
k názoru, že aby mohla být svoboda slova, musí být určitá zdravá
úroveň cenzury. Tak je to ve všech systémech, kde platí svoboda slova.
Absolutní svoboda neexistuje. Je to něco podobného, jako když z
hospody vyhodíte opilce, protože obtěžuje a uráží hosty. Porušili jste
jeho svobodu slova? Ano - svým způsobem. Ale teprve až ho vyhodíte,
můžete začít skutečně diskutovat. Jinak totiž hrozí, že se diskuze
zvrhne v urážky a okřikování.


Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek.
Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet
důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní
výpady. Podívejte se na některý diskuzní server v angličtině, uvidíte
ten rozdíl.

Ano!! Podivejte se treba na Stefana!! Ten ma argumenty!! Jako zadnej jinej!!


My se tady terpve učíme diskutovat. Ve škole jsme to nikdy neměli. Jde
o to respektovat protivníka, i když s nim nesouhlasím.

2608

30.6.2002 23:35

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2594

Tohle je pravda. Je mi velmi trapné, že ačkoliv celý život bojuji za
svobodu slova, nakonec jsem sám začal cenzurovat. [pláč]


Zpronevěřil jsem se svým zásadám? Pokusím se to vysvětlit. Došel jsem
k názoru, že aby mohla být svoboda slova, musí být určitá zdravá
úroveň cenzury. Tak je to ve všech systémech, kde platí svoboda slova.
Absolutní svoboda neexistuje. Je to něco podobného, jako když z
hospody vyhodíte opilce, protože obtěžuje a uráží hosty. Porušili jste
jeho svobodu slova? Ano - svým způsobem. Ale teprve až ho vyhodíte,
můžete začít skutečně diskutovat. Jinak totiž hrozí, že se diskuze
zvrhne v urážky a okřikování.


Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek.
Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet
důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní
výpady. Podívejte se na některý diskuzní server v angličtině, uvidíte
ten rozdíl.


My se tady terpve učíme diskutovat. Ve škole jsme to nikdy neměli. Jde
o to respektovat protivníka, i když s nim nesouhlasím.

Drahy Vladimire, jsem rad, ze pomalinku zacinas chapat, ze svoboda v neukaznene spolecnosti musi byt castecne potlacena. Pred triceti lety, byla svoboda jednani v americe take znacne vetsi. Proto snad se vytvari "hloupe" zakony o haraseni, nebo zakaz koureni v mnoha mistech, rentgeny na letistich, snimaci kamery na krizovatkach, vse k zachovani relativniho poradku.Smluvni kontrakty ktere obsahovali pouze dve stranky dnes maji stranek devet dohoda mezi lidmi se stale "VYLEPSUJE". Souhlasim se vsemi kteri prohlasuji, ze je to ujma svobody zatim ovsem nevidim jine reseni, nez se vratit zpet k divokemu zapadu. SVOBODA JEDNANI CHCE VZDY ODVAHU JEDNOTLIVCE......TE JE DNES MALO..
Pokud mas odvahu prestan s cenzurou.

2619

1.7.2002 3:17

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2619



Pokud mas odvahu prestan s cenzurou.

Canzechu, dobre jsi to napsal, leta stare dobre Ameriky jsou v davno v pryc!!!
Rovnez se priklani m k NECENZUROVANI Zvedavce!
Stefan

2628

1.7.2002 19:00

Vazeny pane Stworo,

Olga Kubova 195.?.?.?

Reakce na 2594

Vase slova:

"Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek. Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní výpady. Podívejte se na některý diskuzní server v angličtině, uvidíte ten rozdíl. My se tady terpve učíme diskutovat. Ve škole jsme to nikdy neměli. Jde o to respektovat protivníka, i když s nim nesouhlasím."

zni ohromne a ja je velmi vitam. Jenom doufam, ze s tim respektovanim protivnika, vecnymi argumenty a ostatnimi vznesenymi cili zacnete u sebe. Mam totiz jeste v zive pameti, jak Vasi reakci na moje komentare u clanku "Ostny nenavisti" (ve kterych jsem Vam pripomnela Vase starsi komentare na Neviditelnem Psu) bylo prave osobni osocovani a demagogicke vypady.

Pokud chcete, aby se Vasi ctenari chovali korektne, musite se nejprve dusledne chovat korektne sam. Nemuzete "kazat vodu a pit vino", hovorit vzletne o slusnosti a pritom se sam chovat jako hulvat ke ctenarum, s jejichz nazory nesouhlasite. Udelalo mi velkou radost, ze jste se me ve svem poslednim prispevku pred Honzou zastal; beru to jako blyskani na casy.

S pozdravem

2649

1.7.2002 19:13

RE: Vazeny pane Stworo,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2649

Já vás asi budu muset pozvat na kafe, ať si můžeme vjet do vlasů přímo - a ne takhle přes diskuzní stránku. [smích]

2650

26.8.2002 17:44

RE: Stydím se za Zvědavce

who cares ? 193.?.?.?

Reakce na 2594

Zpronevěřil jsem se svým zásadám? Pokusím se to vysvětlit. Došel jsem
k názoru, že aby mohla být svoboda slova, musí být určitá zdravá
úroveň cenzury.

Ano, zdrava uroven cenzury. Spravny stav cehokoliv. Urceny bez kritickeho zkoumani a diskuze, centralne z 1 mista, 1 osobou. Je to v poradku, pokud jste osviceny a neomylny, nikdy nedelate chyby. Jste si jisty, ze se nikdy nemylite? Protoze jestli si jisty nejste, mate velkou sanci, ze vyloucite prave nazory, ktere by Vam (a dalsim ctenarum) mohly v diskuzi pomoci ukazat Vas omyl a lepe pochopit danou vec. To je to o co v diskuzi jde, a kazda cenzura znamena mene uhlu pohledu, mene zdroju informaci = mensi vysledny efekt diskuze.

Je to něco podobného, jako když z
hospody vyhodíte opilce, protože obtěžuje a uráží hosty. Ale teprve až ho vyhodíte,
můžete začít skutečně diskutovat. Jinak totiž hrozí, že se diskuze
zvrhne v urážky a okřikování.

Ten "opilec" obtezuje Vas nebo hosty ? Je pro Vas dulezitejsi Vase ego, nebo mozne prinosy z kriticke diskuze o Vasich nazorech ? Pro ctenare pisemne diskuze neni nic snazsiho, nez si vybrat, ktere prispevky chce cist a ktere ne. Proc si myslite, ze ten vyber udelate za nej lepe ?

Nevadí mi odlišné názory. Nevadí mi, když se někomu nelíbi můj článek.
Má plné právo vyjádřit svůj nesouhlas. Ale pak od něj chci slyšet
důvody (mohou být i citové), argumenty proti. Nechci slyšet osobní
výpady.

Cenzurovat prispevky, kde jsou ciste sprosta slova, urazky a vypady asi prilis nicemu nevadi. Ale pokud je v tom prispevku i nejaky nazor, uhled pohledu nebo informace, pak jeho smazani snizi uroven diskuze.

3628

29.6.2002 18:56

Stydím se za Zvědavce

Jiri Valtr 209.?.?.?

Asi rok nosim v penezence vystrizek, na nemz je citat z kanadskych novin. Nevim, kdo to rekl, ani uz nevim, v kterych novinach vysel. Jednu dobu jsem kupoval The Globe and Mail, je tedy mozne, ze je odtatmud. Myslenka vyjadreni mi jaksi pasuje na cele kapitalisticke pojeti. Rekl jsem si, co kdyby se mi nekdy hodil. Dnes tomu tak je. Ale pozor: Nejsem ze slov nadsen, ani se mi nehodi pro popularizaci nejake jine idologie. V teto chvili chci jen podtrhnout predesla slova pana Stwory o svobode slova. Existuje-li v nejake spolecnosti svoboda slova, a lide nejsou pro ni dorostli, sklouzava tato neomezenost do vypadu a osocovani a buhvikam jeste. Jelikoz u lidi proslych devastaci spolecenskou i kulturni, mezi nez patrime, neverim v okamzitou napravu (a politologove nebudou verit v napravu jeste 50 let, jak jsem se docetl), jsem pro urcitou formu regulace. Cituji z toho vystrizku: "Do you value freedom of expression? Or a business? That's what it boils down to."

2596

4.7.2002 4:59

RE: Stydím se za Zvědavce

Mila Tatka111 (zavináč) aol (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 2596

Asi rok nosim v penezence vystrizek, na nemz je citat z kanadskych
novin. Nevim, kdo to rekl, ani uz nevim, v kterych novinach vysel.
Jednu dobu jsem kupoval The Globe and Mail, je tedy mozne, ze je
odtatmud. Myslenka vyjadreni mi jaksi pasuje na cele kapitalisticke
pojeti. Rekl jsem si, co kdyby se mi nekdy hodil. Dnes tomu tak je.
Ale pozor: Nejsem ze slov nadsen, ani se mi nehodi pro popularizaci
nejake jine idologie. V teto chvili chci jen podtrhnout predesla slova
pana Stwory o svobode slova. Existuje-li v nejake spolecnosti svoboda
slova, a lide nejsou pro ni dorostli, sklouzava tato neomezenost do
vypadu a osocovani a buhvikam jeste. Jelikoz u lidi proslych devastaci
spolecenskou i kulturni, mezi nez patrime, neverim v okamzitou napravu
(a politologove nebudou verit v napravu jeste 50 let, jak jsem se
docetl), jsem pro urcitou formu regulace. Cituji z toho vystrizku: "Do
you value freedom of expression? Or a business? That's what it boils
down to."

Vazeny pane , vrazte si sve zazloutle vycteniny z vasi penezenky do prdele , zijete v 21 stoleti, tak se radsi zajimejte o buduocnost soucasnou vasi a vasich potomku, kteri vam vam na tyhle ubohe argumenty zcela jiste serou.

2683

10.10.2002 9:38

RE: Stydím se za Zvědavce

Rado1 rado (zavináč) alert (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 2683

Na zvedavcovi som prvy krat v zivote, priznam sa uz ani neviem, aka linka ma sem zaviedla.
Ale citam si diskusiu... Od tejto obcianky je hned prvy prispevok o slusnosti prispievania. Citam dalej a ejhla. Kde je ta slusnost ? Kde je ta diplomacia ? Na co sem vlastne leziem, ked sa mozem strcit do prdele aj so svojim vypatlanym mozgom, ktory ani vlastne nemam ?
Ale kedze som rasista, primitiv a terorista, tak sem vlastne ani nemam co lozit !!!
Je to vlastne ta ista prispievatelka ? Bojovnicka za slusnost v prispevkoch posielajuca kadekoho do prdele ?. Ta jemna dama, ktorej slovo "serou" iba uplnou nahodou uniklo z jej distinguovanych pier ?

Rado1

4414

9.7.2002 2:43

RE: Stydím se za Zvědavce

Mila Tatka111 (zavináč) aol (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 2596

Asi rok nosim v penezence vystrizek, na nemz je citat z kanadskych
novin. Nevim, kdo to rekl, ani uz nevim, v kterych novinach vysel.
Jednu dobu jsem kupoval The Globe and Mail, je tedy mozne, ze je
odtatmud. Myslenka vyjadreni mi jaksi pasuje na cele kapitalisticke
pojeti. Rekl jsem si, co kdyby se mi nekdy hodil. Dnes tomu tak je.
Ale pozor: Nejsem ze slov nadsen, ani se mi nehodi pro popularizaci
nejake jine idologie. V teto chvili chci jen podtrhnout predesla slova
pana Stwory o svobode slova. Existuje-li v nejake spolecnosti svoboda
slova, a lide nejsou pro ni dorostli, sklouzava tato neomezenost do
vypadu a osocovani a buhvikam jeste. Jelikoz u lidi proslych devastaci
spolecenskou i kulturni, mezi nez patrime, neverim v okamzitou napravu
(a politologove nebudou verit v napravu jeste 50 let, jak jsem se
docetl), jsem pro urcitou formu regulace. Cituji z toho vystrizku: "Do
you value freedom of expression? Or a business? That's what it boils
down to."
Vazeny pane, uz podruhe vam chci rici, penezenka je na to aby se v ni nosili penize, svoje zazloutle vycteninky si vrazte do sve kysele prdele.

2770

29.6.2002 21:36

Stydím se za Zvědavce

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Nestydím se za Zvědavce.Je udělán dobře a na úrovni jak grafické ,tak obsahové.
Jenom někdy pan Stwora sklouzne do hloupých témat.Myslím,že pokuď zrovna není
vhodný materiál k uveřejnění,je lépe nechat časovou prodlevu,než psát věci
za každou cenu.Když teď budu mít v létě více času,přispěji také nějakým příspěvkem,abychom se nemuseli za Zvědavce stydět.

2599

29.6.2002 22:20

RE: Stydím se za Zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2599

Opět máte pravdu. [smích]

Ano, někdy platí mlčeti zlato.

2600

30.6.2002 7:57

RE: Stydím se za Zvědavce

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 2599

Nestydím se za Zvědavce.Je udělán dobře a na úrovni jak grafické ,tak
obsahové.

Jenom někdy pan Stwora sklouzne do hloupých témat.Myslím,že pokuď
zrovna není

vhodný materiál k uveřejnění,je lépe nechat časovou prodlevu,než psát
věci

za každou cenu.Když teď budu mít v létě více času,přispěji také
nějakým příspěvkem,abychom se nemuseli za Zvědavce stydět.

proboha jen to ne

2607

30.6.2002 6:00

Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Jo, uz je z toho velike "issue"! Nevim sice proc, ale diskuze je o nicem. Maji-li to byt volne stranky, pak by mel nebo mohl mit kazdy pristup. Majitel je ale p. Stwora, tudiz at si rozhodne, kdo bude ci nebude. Domnivam se ale, jak uz jsem popisoval vyse, ze by se melo prispivat, diskutovata argumentovat a nikoliv osobne napadat nebo si tu vyrizovat ucty. Rovnez tak i poznamky o "nevzdelanosti" a treba i v tomto prispevkovem segmentu nejaky Jarda pise, ze "nevhodne" psani svedci o spatne moralce a inteligenci pisatele!!!!!!!!!!!
A v zaveru uvadi, ze takovi, co neumi psat slusnou formou, delaji Cechum ostudu!
No, nevim z jakeho duvodu bych mel mit proto, spatnou "moralku" anebo byt pro nekoho "mene inteligentni"!!! To je "cizkovstvi, tam se tyto tendence traduji, zejmena pak zaverecny vyrok o delani Cechum "ostudy" nebo "spatneho" jmena. Kde?, tady?, tu cizinec nepachne a i kdyby to nahodou cetl, tak mi urcite nebude
nadavat do nevzdelancu, meneinteligentu a uz vubec ne, ze delam spolusoudruhum americanum ostudu!!!
Stale se tak pise, je to videt i na jinych diskuznich www, no proste jeste ta "ruda zare nad Kladnem" v tech makovicich mnoha lidem zustala, i tem tady venku!
Stefan

2601

30.6.2002 8:14

RE: Stydím se za Zvědavce

Kodl 68.?.?.?

Reakce na 2601

Jo, uz je z toho velike "issue"! Nevim sice proc, ale diskuze je o
nicem. Maji-li to byt volne stranky, pak by mel nebo mohl mit kazdy
pristup. Majitel je ale p. Stwora, tudiz at si rozhodne, kdo bude ci
nebude. Domnivam se ale, jak uz jsem popisoval vyse, ze by se melo
prispivat, diskutovata argumentovat a nikoliv osobne napadat nebo si
tu vyrizovat ucty. Rovnez tak i poznamky o "nevzdelanosti" a treba i v
tomto prispevkovem segmentu nejaky Jarda pise, ze "nevhodne" psani
svedci o spatne moralce a inteligenci pisatele!!!!!!!!!!!

A v zaveru uvadi, ze takovi, co neumi psat slusnou formou, delaji
Cechum ostudu!

No, nevim z jakeho duvodu bych mel mit proto, spatnou "moralku" anebo
byt pro nekoho "mene inteligentni"!!! To je "cizkovstvi, tam se tyto
tendence traduji, zejmena pak zaverecny vyrok o delani Cechum "ostudy"
nebo "spatneho" jmena. Kde?, tady?, tu cizinec nepachne a i kdyby to
nahodou cetl, tak mi urcite nebude

nadavat do nevzdelancu, meneinteligentu a uz vubec ne, ze delam
spolusoudruhum americanum ostudu!!!

Stale se tak pise, je to videt i na jinych diskuznich www, no proste
jeste ta "ruda zare nad Kladnem" v tech makovicich mnoha lidem
zustala, i tem tady venku!

Stefan

Stefanku, uklidni se. Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej, protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece slovacisko!!

2610

30.6.2002 23:22

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2610



Stefanku, uklidni se. Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece
slovacisko!!
No, vidis Kodl, je to presne jak popisuji: "tebe" se to netyka, tak si utri penu u huby, toady uz me osobne napadas, ty curaku!!!
Jak vis, ze jsem slovacisko, ty kokot dreveny, jsem Moravak, ale i kdyby ne, tak jaky by v tom byl rozdil!!!! Mam sikme oci, mozna, ze jsem "japoslovak", ty hnupe!!!!!
Se soudruzskym pozdravem SMD, Stefan

2617

1.7.2002 7:28

RE: Stydím se za Zvědavce

Kodl 68.?.?.?

Reakce na 2617



Stefanku, uklidni se. Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece


slovacisko!!
No, vidis Kodl, je to presne jak popisuji: "tebe" se to netyka, tak
si utri penu u huby, toady uz me osobne napadas, ty curaku!!!

Jak vis, ze jsem slovacisko, ty kokot dreveny, jsem Moravak, ale i
kdyby ne, tak jaky by v tom byl rozdil!!!! Mam sikme oci, mozna, ze
jsem "japoslovak", ty hnupe!!!!!

Se soudruzskym pozdravem SMD, Stefan

Stefane, furt tam mas tu penu.

2635

1.7.2002 14:37

A co Vy, pane Stworo?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2635

Utri si penu u huby

Stefane, furt tam mas tu penu.

Pane Stworo, myslite, ze to je k veci, anebo osobni napadani?

2642

5.7.2002 17:23

RE: Stydím se za Zvědavce

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2617



Stefanku, uklidni se. Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece


slovacisko!!
No, vidis Kodl, je to presne jak popisuji: "tebe" se to netyka, tak
si utri penu u huby, toady uz me osobne napadas, ty curaku!!!

Jak vis, ze jsem slovacisko, ty kokot dreveny, jsem Moravak, ale i
kdyby ne, tak jaky by v tom byl rozdil!!!! Mam sikme oci, mozna, ze
jsem "japoslovak", ty hnupe!!!!!

Se soudruzskym pozdravem SMD, Stefan
...tusim,ze to byl Voltaire,kdo prohlasil:"Nesouhlasim s tim co rikate,ale budu se bit do posledni kapky krve za to,abyste to mohl rikat i nadale"...chudak,netusil k jake ztrate krve by doslo,pokud by chtel branit "pravdy"nekterych diskutujicich na Zvedavci.

2726

7.7.2002 7:29

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2726

Jak vis, ze jsem slovacisko, ty kokot dreveny, jsem Moravak, ale i
kdyby ne, tak jaky by v tom byl rozdil!!!! Mam sikme oci, mozna, ze
jsem "japoslovak", ty hnupe!!!!!

Se soudruzskym pozdravem SMD, Stefan
...tusim,ze to byl Voltaire,kdo prohlasil:"Nesouhlasim s tim co
rikate,ale budu se bit do posledni kapky krve za to,abyste to mohl
rikat i nadale"...chudak,netusil k jake ztrate krve by doslo,pokud by
chtel branit "pravdy"nekterych diskutujicich na Zvedavci.


Voltaire totiz neznal intelektuala Stefana, vis??

2739

8.7.2002 4:51

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2739

Voltaire totiz neznal intelektuala Stefana, vis??
Brnak, are you refering to me, you prick?
Stefan

2756

8.7.2002 8:31

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2756

Voltaire totiz neznal intelektuala Stefana, vis??
Brnak, are you refering to me, you prick?
Stefan

Jak bych mohl????

2761

8.7.2002 8:39

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2756

Voltaire totiz neznal intelektuala Stefana, vis??
Brnak, are you refering to me, you prick?
Stefan
Stefane, ve slove "referring" jsou dve "r". Mel by jsi se ucit gramatiku misto toho Tveho hulvatsvi.

2762

9.7.2002 5:12

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2762


Stefane, ve slove "referring" jsou dve "r". Mel by jsi se ucit
gramatiku misto toho Tveho hulvatsvi.
Kdyby treba tri "r", to je presne, co vetsina curaku jako ty jen umi, jen napadat a nachytat nekoho na "technikalite". To je typicke pro "standartni" cechuny!. Toz mi to, ty pico, zkontroluj i v cestine!
And meantime, you can suck my motherfucker dick, you cocksucker and if you not have enough, let me know, I might concider the internet sex with you and fuck you in to your ugly ass, you dickhead!!!!!!!!!!
So, lucky "blowing", you snatch! I get you, fuckin english lesson, you'll not forget, you dick! And whenever you'll be almost finished, don't spread a wad on others, are you dig'n, you fuck!!! Hey listen, why doncha wash your fucking mouth and give me cyber rim job, you shitstain!
Ted mi napis kolik toho mam spatne, ty vymrdana hlavo, at jsi kdo a kde jsi!!!
Se stale pratelskym pozdravem tve osobe a tobe podobnym vyjebancum, preje Stefan
P.s.: Kdo se vtipi, ten se citi, pratele pozor!!!!!!!

2771

9.7.2002 6:07

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2771


Stefane, ve slove "referring" jsou dve "r". Mel by jsi se ucit
gramatiku misto toho Tveho hulvatsvi.
Kdyby treba tri "r", to je presne, co vetsina curaku jako ty jen umi,
jen napadat a nachytat nekoho na "technikalite". To je typicke pro
"standartni" cechuny!. Toz mi to, ty pico, zkontroluj i v cestine!

And meantime, you can suck my motherfucker dick, you cocksucker and
if you not have enough, let me know, I might concider the internet sex
with you and fuck you in to your ugly ass, you dickhead!!!!!!!!!!

So, lucky "blowing", you snatch! I get you, fuckin english lesson,
you'll not forget, you dick! And whenever you'll be almost finished,
don't spread a wad on others, are you dig'n, you fuck!!! Hey listen,
why doncha wash your fucking mouth and give me cyber rim job, you
shitstain!

Ted mi napis kolik toho mam spatne, ty vymrdana hlavo, at jsi kdo a
kde jsi!!!

Se stale pratelskym pozdravem tve osobe a tobe podobnym vyjebancum,
preje Stefan

P.s.: Kdo se vtipi, ten se citi, pratele pozor!!!!!!!

Wow!

2774

9.7.2002 14:24

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2774


Wow!
To je vse na co jsi se zmohl, brnaku! Zkus mi to poopravit, at vim jaky mam progress v tom "doucovani" gramatiky, jak jsi mi navrhl, ty gumo!!
A nice, fuck'n day to your ass!
Stefan

2779

10.7.2002 6:42

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2779


Wow!
To je vse na co jsi se zmohl, brnaku! Zkus mi to poopravit, at vim
jaky mam progress v tom "doucovani" gramatiky, jak jsi mi navrhl, ty
gumo!!

A nice, fuck'n day to your ass!
Stefan

No, kdyz teda na tom poopravovani trvas, tak misto "fuck'n" jsi mel napsat "fuckin'". Jinak Te budu muset zklamat na ty Tvoje milostne navrhy nereaguji. Nejsem teplous.

2798

10.7.2002 23:12

RE: Stydím se za Zvědavce

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2774


Stefane, ve slove "referring" jsou dve "r". Mel by jsi se ucit
gramatiku misto toho Tveho hulvatsvi.
Kdyby treba tri "r", to je presne, co vetsina curaku jako ty jen umi,


jen napadat a nachytat nekoho na "technikalite". To je typicke pro
"standartni" cechuny!. Toz mi to, ty pico, zkontroluj i v cestine!

And meantime, you can suck my motherfucker dick, you cocksucker and
if you not have enough, let me know, I might concider the internet sex


with you and fuck you in to your ugly ass, you dickhead!!!!!!!!!!

So, lucky "blowing", you snatch! I get you, fuckin english lesson,
you'll not forget, you dick! And whenever you'll be almost finished,
don't spread a wad on others, are you dig'n, you fuck!!! Hey listen,
why doncha wash your fucking mouth and give me cyber rim job, you
shitstain!

Ted mi napis kolik toho mam spatne, ty vymrdana hlavo, at jsi kdo a
kde jsi!!!

Se stale pratelskym pozdravem tve osobe a tobe podobnym vyjebancum,
preje Stefan

P.s.: Kdo se vtipi, ten se citi, pratele pozor!!!!!!!

Wow!

Na Voltaire trvam(vykrvacel by)!!!! Z vasich prispevku se docela vytratil puvodni namet hovoru.Ze by to bylo tim,ze vse souvisi se vsim?
Zdravi vas Aja.

2809

11.7.2002 8:24

RE: Stydím se za Zvědavce

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 2809


Se stale pratelskym pozdravem tve osobe a tobe podobnym vyjebancum,
preje Stefan

P.s.: Kdo se vtipi, ten se citi, pratele pozor!!!!!!!

Wow!

Na Voltaire trvam(vykrvacel by)!!!! Z vasich prispevku se docela
vytratil puvodni namet hovoru.Ze by to bylo tim,ze vse souvisi se
vsim?

Zdravi vas Aja.

Nyyyyyyyyyyy!! Pan Stefan musi se musi vzdycky vyprazdnit ze sveho kanaloveho mluveni.

2812

11.7.2002 13:50

RE: aja a brnak

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2809


Na Voltaire trvam(vykrvacel by)!!!! Z vasich prispevku se docela
vytratil puvodni namet hovoru.Ze by to bylo tim,ze vse souvisi se
vsim?

Zdravi vas Aja.
tez zdravim Ajo i teho Brnaka, Voltair at krvaci, ano vse souvisi se vsim. Brnak, ty kokote sectely, fuck'n je vyraz stazeny v cernosske hantyrce!!!!!!
Toz prijemny den vam preje Stefan

2813

1.7.2002 14:45

A co Vy na to, pane Stworo?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2610

Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece
slovacisko!!

Pane Stworo, nezasluhuji si tato slova napomenuti? Navic ten poukaz na narodnostni puvod! To se prece v teto zemi nenosi. Za to se v tomto svete kdekdo omlouva, ne? A predstavte si, ze by namisto toho "slovaciska" byla pouzita jina prislusnost...

2643

2.7.2002 2:50

RE: A co Vy na to, pane Stworo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 2643

Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece


slovacisko!!

Pane Stworo, nezasluhuji si tato slova napomenuti? Navic ten poukaz na
narodnostni puvod! To se prece v teto zemi nenosi. Za to se v tomto

Vazeny pane Valtr, v zemi jake? Ceske? Slovenske? Nebo myslite na americkem kontinente kde si nas Cechoslovaky jeste stale pletou s Jugoslavcema? Myslite, ze slovacisko je velka urazka? Me osobne to pripadalo jako vtipkovani...
Good Day





svete kdekdo omlouva, ne? A predstavte si, ze by namisto toho
"slovaciska" byla pouzita jina prislusnost...

2653

2.7.2002 15:33

RE: A co Vy na to, pane Stworo?

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2653

Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece
slovacisko!!

Pane Stworo, nezasluhuji si tato slova napomenuti? Navic ten poukaz na
narodnostni puvod! To se prece v teto zemi nenosi. Za to se v tomto

Vazeny pane Valtr, v zemi jake? Ceske? Slovenske? Nebo myslite na
americkem kontinente kde si nas Cechoslovaky jeste stale pletou s
Jugoslavcema? Myslite, ze slovacisko je velka urazka? Me osobne to
pripadalo jako vtipkovani...
Good Day

svete kdekdo omlouva, ne? A predstavte si, ze by namisto toho
"slovaciska" byla pouzita jina prislusnost...

Zvedavec je byznys pana Stwory, ktery zije v Kanade. Vse, co se v teto zemi zrodi, podleha jejim zakonum. Vim, ze v CR ci na Slovensku nekdo treba rekne, no, ja, ty ses nakraple Hanak, ze se nic nestane, dokonce to muze vyvolat prateskeho ducha, kdezto v Kanade, kdyby se nekdo podle jejiho zvyku do toho obul, nemusel by dobre pochodit. Notabene kdyby byla pouzita prislusnost haklivejsi.

2660

2.7.2002 20:01

RE: A co Vy na to, pane Stworo?

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2660

Utri si penu u huby a nadale sproste nadavej,
protoze tebe se to nettyka, ze by jsi delal hanbu cechum. Ty jsi prece


slovacisko!!

Pane Stworo, nezasluhuji si tato slova napomenuti? Navic ten poukaz na


narodnostni puvod! To se prece v teto zemi nenosi. Za to se v tomto

Vazeny pane Valtr, v zemi jake? Ceske? Slovenske? Nebo myslite na
americkem kontinente kde si nas Cechoslovaky jeste stale pletou s
Jugoslavcema? Myslite, ze slovacisko je velka urazka? Me osobne to
pripadalo jako vtipkovani...
Good Day

svete kdekdo omlouva, ne? A predstavte si, ze by namisto toho
"slovaciska" byla pouzita jina prislusnost...

Zvedavec je byznys pana Stwory, ktery zije v Kanade. Vse, co se v teto
zemi zrodi, podleha jejim zakonum. Vim, ze v CR ci na Slovensku nekdo
treba rekne, no, ja, ty ses nakraple Hanak, ze se nic nestane, dokonce
to muze vyvolat prateskeho ducha, kdezto v Kanade, kdyby se nekdo
podle jejiho zvyku do toho obul, nemusel by dobre pochodit. Notabene
kdyby byla pouzita prislusnost haklivejsi.

Vazeny pane Valtr nechci aby tato forma se zvrhla pouze na dopisovani nas dvou, ovsem vase pripominka se neda nechat bez komentare. Jestli jste si vsiml, prave pan Stwora vyuziva sve web stranky k probuzeni jednotlivcu k zamysleni.
Stale pripominate prislusnost haklivejsi, mate na mysli Hebrejce nebo Cehuny nebo snad Nemcoury? Nebo mozna americkou armadu ktera uz na zvedavci byla take profackovana. Opravdu se bojite o pana Stwory business? Pokud by se mluvilo o byznysu mozna, ze by sponsori mohli byt urazeni ale v pripade pana Stwory se jedna o dobrovolnika ktery se snazi probudit par lidi kolem sebe. Jak jste se jiste mohl vsimnout, pan Stwora nasadil cenzuru hlavne z duvodu aby si lide vzajeme nenafackovali.
Good day [mrknutí jedním okem]

2661

1.7.2002 2:49

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 152.?.?.?

Pan Kodl: Ja som povodom Slovak a pysny na to. To ze osocujete Stefana za "Slovacisko" je mi velmi neprijemne lebo nepoznam ten vyraz a ani to co vo Vasom slovniku si o Slovakoch myslite. Neni divu ze sa republika rozdelila na dva staty. Ja poznam vela slusnych i neslusnych Slovakov i Cechov a vidim ze Vy patrite do tej druhej kategorie. Ja sa nehanbim za Zvedavca, ale rad by som bol keby vsetky vulgarne a ponizujuce slova boly odstranene a tiez ako i osobne utoky citatelov. Treba sa sustredit na tematiku clankov a i ked nesuhlasite s autorom neni treba byt vulgarnym a nadavat. To iba Vas sameho ponizuje, pretoze ludia si tvoria mienku o Vas podla Vasich vyrazov a vyjadrenia.

2626

1.7.2002 7:26

RE: Stydím se za Zvědavce

Kodl 68.?.?.?

Reakce na 2626

Pan Kodl: Ja som povodom Slovak a pysny na to. To ze osocujete
Stefana za "Slovacisko" je mi velmi neprijemne lebo nepoznam ten vyraz
a ani to co vo Vasom slovniku si o Slovakoch myslite. Neni divu ze sa
republika rozdelila na dva staty. Ja poznam vela slusnych i neslusnych
Slovakov i Cechov a vidim ze Vy patrite do tej druhej kategorie. Ja sa
nehanbim za Zvedavca, ale rad by som bol keby vsetky vulgarne a
ponizujuce slova boly odstranene a tiez ako i osobne utoky citatelov.
Treba sa sustredit na tematiku clankov a i ked nesuhlasite s autorom
neni treba byt vulgarnym a nadavat. To iba Vas sameho ponizuje,
pretoze ludia si tvoria mienku o Vas podla Vasich vyrazov a
vyjadrenia.

Pan zo zapadu:: Prectete si komentare Stefana a budete se za nej stydet take. O nem je tady rec,

2634

3.7.2002 4:45

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2634



Pan zo zapadu:: Prectete si komentare Stefana a budete se za nej
stydet take. O nem je tady rec,

Kodl, tak jsem si jeste jednou precetl ten clanek od Stefana a skutecne nevim za co jsi ho nazval Slovaciskem a cim dela Cechum ostudu? Dalsi citatele prosim o nazory!
S diky Stefan

2665

3.7.2002 7:54

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2665



Pan zo zapadu:: Prectete si komentare Stefana a budete se za nej
stydet take. O nem je tady rec,

Kodl, tak jsem si jeste jednou precetl ten clanek od Stefana a
skutecne nevim za co jsi ho nazval Slovaciskem a cim dela Cechum
ostudu? Dalsi citatele prosim o nazory!

S diky Stefan

OK a jaky nazor by si rad pan Stefan predstavoval? Zije v USA? JAK DLOUHO? Je z Moravy? Odkud? Paklize neni ze Slovenska nemuze to byt urazka pouze omyl....
Good day

2667

3.7.2002 14:07

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2667


,
OK a jaky nazor by si rad pan Stefan predstavoval? Zije v USA? JAK
DLOUHO? Je z Moravy? Odkud? Paklize neni ze Slovenska nemuze to byt
urazka pouze omyl....

Good day
Canzech, zase jsi to trochu minul. Tady nejde vubec o to kdo a kde jsem, ani, jestli jsem slovacisko, cehunisko, negrisko ci kokotisko, ale o to, ze nekdo nekoho osobne napadl. To zn., ze nerespektuje jeho nazor, myslenku, vyjadreni AT JE TAKOVE CI ONAKE!!! Misto argumentu se obrati na osobni utoky! Precti si ten clanek jeste jednou a pak mi zkus odpovedet znovu, cim je tak spatny, ze jsem byl Kodlem takto napaden, o.k.?
Stefan

2668

3.7.2002 21:17

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2668


,
OK a jaky nazor by si rad pan Stefan predstavoval? Zije v USA? JAK
DLOUHO? Je z Moravy? Odkud? Paklize neni ze Slovenska nemuze to byt
urazka pouze omyl....

Good day
Canzech, zase jsi to trochu minul. Tady nejde vubec o to kdo a kde
jsem, ani, jestli jsem slovacisko, cehunisko, negrisko ci kokotisko,
ale o to, ze nekdo nekoho osobne napadl. To zn., ze nerespektuje jeho
nazor, myslenku, vyjadreni AT JE TAKOVE CI ONAKE!!! Misto argumentu se
obrati na osobni utoky! Precti si ten clanek jeste jednou a pak mi
zkus odpovedet znovu, cim je tak spatny, ze jsem byl Kodlem takto
napaden, o.k.?

Stefan
Pista, omlouvam se, pokud jsem to opet minul. Nemyslim si, ze nase dopisovani na verejnem foru je pro ostatni zajimave. Pokud chces resit osobni narazky napis email, pokud se divis, ze te nekdo napada, precti si sve prispevky. Me otazky byly pouze orijentacni, zapomel jsi odpoved. Co se tyce komentare na tve vyplody... nemam dostatecne informace abych mohl urcit diagnosu a pripadne leceni.
Good day [smích]

2671

4.7.2002 4:02

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2671

Toz si vyhral, k tomu nemam ani nechci mit argument, have a nice fucking day.
Zdravi Pista baci, (ty jediny jsi poznal, ze som madar!!!!!!)

2677

1.7.2002 15:11

Stydím se za Zvědavce

J. Hrdlicka 216.?.?.?



Mila mnel pravdu.

Zdravy Rozum Prohrava.

Dekuji, odchazim.

2644

1.7.2002 15:16

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 152.?.?.?

Pan Kodl:

To co som napisal patri i pre pana Stefana, je treba byt viac civilizovany.

Kazdu polemiku mozeme rozriesit i slusne, treba len chciet. Su i ini ako
Stefan a Vy ktori by si to mali uvedomit.

2645

1.7.2002 15:18

Stydím se za Zvědavce

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 152.?.?.?

Pan Kodl:

To co som napisal patri i pre pana Stefana, je treba byt viac civilizovany.

Kazdu polemiku mozeme rozriesit i slusne, treba len chciet. Su i ini ako
Stefan a Vy ktori by si to mali uvedomit.

2646

1.7.2002 16:04

Pánům Kodlovi a Stefanovi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Varuji vás oba. To, co tady předvádíte, je jasný trolling a flaming.

2647

2.7.2002 14:29

RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi

erl erl (zavináč) erlmedia (tečka) cz (tečka) nospam 194.?.?.?

Reakce na 2647

Varuji vás oba. To, co tady předvádíte, je jasný trolling a flaming.

Ano, pod clankem o cenzure nasleduje diskuze, ktera si cenzuru zasluhuje.
Doporucuji udelat nejakou radu pro cenzuru + kontrolni organ (cenzuru cenzury) a proverovat tridni postaveni a puvod ucastniku diskuze.
Take by se hodil urad pro varovani I. a II. stupne. Vsechna opatreni jeste vyzaduji obsadit funkci zamezovace pristupu, ktery bude technicky dohlizet aby se tu neobjevil nekdo "nepovoleny"

Cenzura je dobry boj proti nezamestnanosti [smích] a proti nezavislosti [pláč]
Mozna svym ironicky prispevkem zamestnam urad pro pro varovani I. stupne, snad to nedojde az k zamezovaci pristupu [smích]
Kazdopadne si dam od zvedavce pauzu a budu verit, ze az se vratim, bude tu zdravy rozum taky zpatky...

PS: Vyznavam autocenzuru tzn: Nehadat se s blbcem, nekdo by si pak nemusel vsimnout, ze je mezi nami rozdil...
Nebylo by lepsi na prispevky ktere nesplnuji dana "kriteria" proste nereagovat? Nemyslite, ze by to ty lidi prestalo bavit samo?

PS2: Respektuji, ze je to Vas web a muzete si tu delat treba stojaky na usich, jen jsem lehce zklamany priznivce svobody slova...

PS3: 800 radku v PHP, nechtelo by to nejakou optimalizaci? [smích]

2659

3.7.2002 14:12

RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2659


Kazdopadne si dam od zvedavce pauzu a budu verit, ze az se vratim,
bude tu zdravy rozum taky zpatky...

myslim, ze to je dobra idea dat si "pauzu", mozna, ze fakt ty "punce" a
"cenzura" casem zmizne, SNAD!
Stefan

2669

3.7.2002 4:20

RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2647

Varuji vás oba. To, co tady předvádíte, je jasný trolling a flaming.
Boze, co sa stalo, zasahl vas "blesk", nechce se mi ani verit, ze me jmeno berete vubec do pusinky (at jsem slusny!) Je treba to znovu prostudovat, kdo do koho "zajebava"!!!(uz zacinam byt mene inteligentni, tedy sprosty!)
Cau Stefan

2663

4.7.2002 4:08

Stydím se za Zvědavce

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Myslim, ze mam pravo k tomu vsemu neco pripsat. Proto pisu z jineho computeru, snad me to cenzor a novinar (?!)v jedne osobe nevymaze.
Predne bych chtel podekovat panu Stworovi za otisteni meho clanku, a Jirkovi za mravenci pili, s jakou sestavil moje "vybrane spisy". Aspon si budou moci ctenari udelat vlastni nazor na to, zda byly moje prispevky a jejich styl adekvatni clankum a stylu pana Stwory, nebo nikoliv.
Souhlasi s reakcemi mnoha prispevatelu,vcetne Stefana, kteri rikaji, ze pan Stwora, jakozto vydavatel ma pravo cenzurovat prispevky, ale ze dela chybu. Podle me je to take znak slabosti z jeho strany.
Na cenzuru mam stejny nazor jako na rasismus, antisemitismus,a ostatni ismy proti kterym jsem tu psal......
Lidem, kteri se me ptaji: co je na clanku "Jak poznat Zida?" rasisticke, mohu rici jen jedno - nikdy se spolu nedomluvime, mame prilis rozdilny nazor na to, co je dobre a co spatne...............
Zaverem si neodpustim jedno rypnuti: Jirka nazval muj clanek "ublizenecky". Neni, protoze nemyslim, ze me nekdo ublizil. Spis mam pocit, jako bych byl vyloucen z nejakeho klubu. Ale vetsina lidi v tomhle klubu nepripominaji zrovna Rychle Sipy. Spis naopak...... Takze - Bohousi, Stetinaci a Dlouhe Bidlo, proztim sbohem.
Mikin

2678

4.7.2002 4:23

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2678



Souhlasi s reakcemi mnoha prispevatelu,vcetne Stefana, kteri rikaji,
ze pan Stwora, jakozto vydavatel ma pravo cenzurovat prispevky, ale ze
dela chybu. Podle me je to take znak slabosti z jeho strany.
Mikin at uz jsi psal co jsi psal, nemel jsi BYT VYHOZEN, protoze kazdy si muze psat co chce a jak chce, i sproste, jen tam asi nemely byt ty osobni vymeny.
However, mel by jsi byt "reinstated", protoze si myslim, ze "punce a cenzury" jsme si uzili za bolsevizmu dost a tento "vymysl" p. majitele stranek sice opravnuje k tomu, ze si vylouci koho chce, ale asi ztrati mnoho prispivajicich!
Zdravi Stefan

2679

4.7.2002 6:04

RE: Stydím se za Zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2678

Toto je váš první smysluplný přpříspěvek. Dávám vám hlas.

2685

5.7.2002 13:51

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2685

Toto je váš první smysluplný přpříspěvek. Dávám vám hlas.
Vazne, no toz diky, kdyby jste byl na blizku, tak bych vas za to zulibal!
Stefan

2722

4.7.2002 4:47

Stydím se za Zvědavce

Mila Tatka111 (zavináč) aol (tečka) com 24.?.?.?

Pane stwora, preztoze jste muj prispevewk vykopl behem meho psani a neumoznil jste tak emigrantske obci precist si nazor muj a slusnych lidi, kteri ziji v emigraci dele nez vy a kteri nesouhlasi s vasimi stupidnimi nazory, pres veskere sproste vyhruzky na adresy techto lidi , vam osobne oznamuji, ze jste vase vase baby jmenem zvedavec dovedl do do konecneho stadia ktere se jmenuje prdel. Jeste jednou prikladam dopis, ktery jsem zaslal Mikinovi : Pripadne zajemce celeho textu , ktery mi pan velkovydavatel Stwora scenzeroval behem meho psani odkazuji na moji soukromou e-mail Tatka111@adelphia.net
nedelej si s blbeckama typu Stwora zadny starosti, nemusim ti nic rikat sam mas moznost videt, jaky kreatury panu velkovydavateli zbyli. Ja osobne ti zavidim , ze jsi byl prvni koho tento pan zcenzuroval, snazim se abych se umistil na druhem miste, ale pan redaktor se nam nejak "zasekl" a nevi co dal. Asi si pozdne uvedomil, ze penize, ktery vrazil do sveho projektu jsou nenavratne v prdeli a vyhlidky na to ze by jeho demagogicke clanky na americkem kontinente mohli vydelavet penize v ceskomoravskoslovenske komuninite emigrantu zustanou jenom jeho snem. Mozna ze bude slavit jeste chvili uspech se slovakama, ale ti ho ve finale poserou, az jim prestane platit.
Jen tak pro zajimavost precti si prispevky loajalniho americana zcela zjevne sloveskeho puvodu, vystupujiciho pod jmenem Stefan, ktery ma e-mail adresu koncici .cz, ktery obhajuje Stworu z uzemi ceske republiky a sere se do emigrantu na americkem kontinente. Objevil se ve Zvedavci teprve nedavno a podle meho skomneho nazoru je to jeden z pritelicku z rodneho Stwororova kraje, kteremu pan vekovydavetel komunistickych,a rasove diskriminacnich nazoru plati jeho internet servis.Tenhle clanek je ten posledni , ktery vrazim do prispevku Zvedavce a doufam, ze uz me pan velkovydavatel Stwora, definitivne zcenzoruje a dostanu stribrnou medaili, budu si ji do smrti velice povazovat.

2680

4.7.2002 6:07

RE: Stydím se za Zvědavce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2680

Pane stwora, preztoze jste muj prispevewk vykopl behem meho psani...

Tak tohle mě zajímá. Jak můžu někoho vykopnout během jeho psaní? Můžete mi poradit?

2686

4.7.2002 7:36

RE: Stydím se za Zvědavce

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2686

Pane stwora, preztoze jste muj prispevewk vykopl behem meho psani...

Tak tohle mě zajímá. Jak můžu někoho vykopnout během jeho psaní?
Můžete mi poradit?

Vazeny pane Stwora, stejne jako Moravkovi jste mohl poslat 48 viru v jednom zatahu. Nekteri lide si prave nedavno koupili pocitace, jeste teda stale, se jim to zda jako zazracna skrinka. Tito lide, si pak mysli, ze mate neomezene moznosti, je jim urcite divne, jak muzete vedet, ze prave cte zvedavce 14 citatelu. Odpuste prosim temto neznalcum a vysvetlete jim, ze nekdy pri spatnem napojeni se psani muze vymazat, stejne jako hodiny na mikrovlne pri vypadu proudu. Horsi je, kdyz citatel napise dlouhe povidani a po odeslani mu vyskoci dialog box s prohlasenim, ze v odeslani byl nejaky problem, ze neni mozne pokracovat.

2693

5.7.2002 14:03

RE: Stydím se za Zvědavce

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2680

Jen tak pro zajimavost precti si prispevky loajalniho americana zcela
zjevne sloveskeho puvodu, vystupujiciho pod jmenem Stefan, ktery ma
e-mail adresu koncici .cz, ktery obhajuje Stworu z uzemi ceske
republiky a sere se do emigrantu na americkem kontinente. Objevil se
ve Zvedavci teprve nedavno a podle meho skomneho nazoru je to jeden z
pritelicku z rodneho Stwororova kraje, kteremu pan vekovydavetel
komunistickych,a rasove diskriminacnich nazoru plati jeho internet
servis.Tenhle clanek je ten posledni , ktery vrazim do prispevku

Milo, je to "chytre" napsano, tve analyzy o mem byti a vyskytu jsou perfekt, jenom si myslim, ze s timto "vytvorem" je te tu skoda, ty patris do Bileho Domu!
A propos ty nevis, ze Pista je madarskeho puvodu, ty hnupe?????
FY Stefan

2723

6.7.2002 4:26

Stydím se za Zvědavce

Jarka P. 64.?.?.?

Myslim, ze Zide uz vlastni dost sdelovacich prostredku a snazi se ovlivnovat
i ty dalsi, ktere jim jeste nepatri. Kdo si chce cist clanky a prispevky sympatizujici
s Izraelem at si koupi a cte The Jewish Tribune ci jine. Pro lidi, kteri se snazi
udelat si vlastni usudek nezavisle na tom, co jim v TV sdeli Sharon nebo Bush je
zajimavejsi si precist Zvedavce ci Britske listy. Tez zajimave cteni je napr. knizka
The Holocaust Industry od N. Finkelsteina. Doufam jen, ze nas Izrael a USA
nezavlece do 3. svetove/atomove valky.

2731

8.7.2002 20:38

....svoboda a cenzura....

Yogurt 213.?.?.?

Neexistuje absolutni svoboda,stejne jako nemuze existovat absolutni demokracie.Proč?Protože člověk.Cenzura byla vždy a všude a dokonce se jí dopouštíme i sami vůči sobě.Jedine co ma naději na trvaly uspěch je absolutni diktatura ve stylu 1984.Jedine takove zrizeni dokonale uspokoji cloveka s jeho touhou po moci - a penize nejsou treba pokud je moc.Hitler,Stalin,Kim-Ir-sen take nemeli penize a co "dokazali"....vše je jen o lidskych slabostech a proto si myslim,ze na cenzuru ve Zvedavci ma pan Stwora narok.

P.S.kez by bylo vsechno jinak - idealum zdar[smích]!

2768

11.7.2002 22:59

re-Aja a Brnak

Aja 66.?.?.?

..nebylo by prece jenom mozne se tady venovat danemu tematu a vase osobni vypady si muzete posilat privatne e-mails.

2816

15.11.2004 10:06

Stydím se za Zvědavce

Kyslik 67.?.?.?

To,,Mikin,, vystupovalo za posledne 2-roky v ceskom jazyku a taktiez pred snad 2-3rokmi presne ten isty agitator-provokater sa predstavoval v slovenskom jazyku ako nejaky Mikino ,,bezny,,slovensky citatel nezavisleho webu Zvedavec.Jedina uloha toho komisara tzv. mikina bola intimidacia a vydieracska snaha a pokus o ovplyvnovanie nezavisleho a slobodneho Zvedavca.

30220

15.11.2004 10:19

Stydím se za Zvědavce

Kyslik 67.?.?.?

Mily pan Stwora,
Sledujem uz nejaky ten rok ze ,,oni,,si Vas vybrali ako ich specialny terc,a denne tu ocumuju sedia a su nalepeni 24-hod.denne 7-dni.Oni len zneuzivaju nasu toleranciu.Pre nich tolerancia je uplne naznama.

30221

Příspěvků: 84

29.06. 03:18 Mila  Stydím se za Zvědavce
29.06. 04:52 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
25.11. 02:33  RE: Stydím se za Zvědavce
29.06. 06:54 Jirka  Mikin se muze stydet jen sam za sebe I.
29.06. 06:56 Jirka  Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
29.06. 08:51 Jirka  Oprava
29.06. 09:46 Jirka  Oprava
02.07. 12:42 Lucie Ch.  RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
03.07. 04:34 stefan  RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
03.07. 06:26 Rudolf Sob  RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
06.07. 01:34 Rudolf Sob  RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
06.07. 18:09 Brnak  RE: Mikin se muze stydet jen sam za sebe II.
29.06. 06:57 jarda  Už delší dobu přemýšlím
29.06. 07:00 Jirka  TECHNICKE POZNAMKY (navrhy) pro pana Stworu
29.06. 18:58 Vladimír Stwora  Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím
27.11. 16:41 DiGi  RE: Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím
27.11. 16:59 Vladimír Stwora  RE: Je to trošku OFF TOPIC, ale odpovím
29.06. 15:26 Jiri Valtr  Stydím se za Zvědavce
29.06. 16:47 Vladimír Stwora  RE: Stydím se za Zvědavce
29.06. 18:32 Jiri Valtr  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 08:05 brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
29.06. 16:25 J. Hrdlicka  Stydím se za Zvědavce
29.06. 17:51 Vladimír Stwora  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 08:00 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 23:35 CANCZECH  RE: Stydím se za Zvědavce
01.07. 03:17 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
01.07. 19:00 Olga Kubova  Vazeny pane Stworo,
01.07. 19:13 Vladimír Stwora  RE: Vazeny pane Stworo,
26.08. 17:44 who cares ?  RE: Stydím se za Zvědavce
29.06. 18:56 Jiri Valtr  Stydím se za Zvědavce
04.07. 04:59 Mila  RE: Stydím se za Zvědavce
10.10. 09:38 Rado1  RE: Stydím se za Zvědavce
09.07. 02:43 Mila  RE: Stydím se za Zvědavce
29.06. 21:36 Peleška Milan  Stydím se za Zvědavce
29.06. 22:20 Vladimír Stwora  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 07:57 zdenek  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 06:00 stefan  Stydím se za Zvědavce
30.06. 08:14 Kodl  RE: Stydím se za Zvědavce
30.06. 23:22 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
01.07. 07:28 Kodl  RE: Stydím se za Zvědavce
01.07. 14:37 Jiri Valtr  A co Vy, pane Stworo?
05.07. 17:23 Aja  RE: Stydím se za Zvědavce
07.07. 07:29 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
08.07. 04:51 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
08.07. 08:31 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
08.07. 08:39 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
09.07. 05:12 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
09.07. 06:07 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
09.07. 14:24 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
10.07. 06:42 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
10.07. 23:12 Aja  RE: Stydím se za Zvědavce
11.07. 08:24 Brnak  RE: Stydím se za Zvědavce
11.07. 13:50 stefan  RE: aja a brnak
01.07. 14:45 Jiri Valtr  A co Vy na to, pane Stworo?
02.07. 02:50  RE: A co Vy na to, pane Stworo?
02.07. 15:33 Jiri Valtr  RE: A co Vy na to, pane Stworo?
02.07. 20:01 CANCZECH  RE: A co Vy na to, pane Stworo?
01.07. 02:49 Zo Zapadu  Stydím se za Zvědavce
01.07. 07:26 Kodl  RE: Stydím se za Zvědavce
03.07. 04:45 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
03.07. 07:54 CANCZECH  RE: Stydím se za Zvědavce
03.07. 14:07 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
03.07. 21:17 CANCZECH  RE: Stydím se za Zvědavce
04.07. 04:02 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
01.07. 15:11 J. Hrdlicka  Stydím se za Zvědavce
01.07. 15:16 Zo Zapadu  Stydím se za Zvědavce
01.07. 15:18 Zo Zapadu  Stydím se za Zvědavce
01.07. 16:04 Vladimír Stwora  Pánům Kodlovi a Stefanovi
02.07. 14:29 erl  RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi
03.07. 14:12 stefan  RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi
03.07. 04:20 stefan  RE: Pánům Kodlovi a Stefanovi
04.07. 04:08 Mikin  Stydím se za Zvědavce
04.07. 04:23 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
04.07. 06:04 Vladimír Stwora  RE: Stydím se za Zvědavce
05.07. 13:51 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
04.07. 04:47 Mila  Stydím se za Zvědavce
04.07. 06:07 Vladimír Stwora  RE: Stydím se za Zvědavce
04.07. 07:36 CANCZECH  RE: Stydím se za Zvědavce
05.07. 14:03 stefan  RE: Stydím se za Zvědavce
06.07. 04:26 Jarka P.  Stydím se za Zvědavce
08.07. 20:38 Yogurt  ....svoboda a cenzura....
11.07. 22:59 Aja  re-Aja a Brnak
15.11. 10:06 Kyslik  Stydím se za Zvědavce
15.11. 10:19 Kyslik  Stydím se za Zvědavce

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 1

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 201