Diskuze k článku

Andělé se radují, když se Egypťané utopili

Příspěvků 99

17.8.2009 12:56

Viktor čistič :)

mtk 78.?.?.?

Spielberg si zřejmě důkladně prostudoval Ostrovského Lstí a klamem. Podivná kniha. První otázka, co mě napadla po přečtení: proč to vůbec vyšlo? [zmaten]

198052

17.8.2009 18:10

RE: Viktor čistič :)

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 198052

Souhlasím,že je to podivná kniha. Nicméně si myslím,že režisér filmu čerpal také z G.Jonase .Jeho kniha Odveta se právě zabývá touto akcí a rovněž nás zavádí do zákulisí izr.tajných služeb a izr. politiky vůbec.
I toto dílo,ač také podivné stojí za přečtení.

198068

17.8.2009 13:58

Filmovou / TV

Floyd 217.?.?.?

V textu máte nesmysl:
"Filmovou premiéru Spielebergova Mnichova jsem před několika lety propásl. Tu filmovou naštěstí ne."
Předpokládám, že v druhé větě mělo být televizní (alespoň tak to vyplyne z kontextu).

[mrknutí jedním okem]

198057

17.8.2009 16:00

Mnichov

Dale Coper 86.?.?.?

Ten film mám doma na DVD ale zatím jsem ho neviděl pro srovnání názory divaků na webu ČSFD.

198061

17.8.2009 17:00

Nelidskost

cat 208.?.?.?

Ve starem Recku v dobe Olympijskych her utichly i valky. Nevim, proc by mel nekdo licit zrudy ktere jely na Olympiadu vrazdit atlety jako lidske bytosti. Ty vrahy potkal zaslouzeny osud.

198063

17.8.2009 18:33

RE: Nelidskost

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198063

Bud sa pan Spielberg po tom co na zakazky porobil na stare kolena stal CLOVEKOM, alebo je to len klasicky postup priznania casti objektivnej pravdy a hrania sa na zmenu pohladu na zivot.

Priznava sa iba vtedy, ked je situacia uz neudrzatelna a vacsine je jasne, ze oficialne propagovana mainstreamova politicky korektna verzia kriva tak, ze uz ani nechodi. Takto sa pripravi poda na podhodenie pripravenej poupravenej verzie v povodnom ideovokoncepcnom kontexte, ktora sa presadi masivnou kampanou a ficime po starom dalej. Vzdy v "demokracii" ide o podchytenie vacsiny a hlavne tej, ktora sa povazuje za riadiacu a inteligentnu. Pouziju sa teda niektore zakladne algoritmy bezstrukturneho riadenia ako napr. cisar je nahy a prvky tzv. ockovania v ramci vytvarania, korigovania a udrziavania spolocenskych stereotypov. Presne podla plnej funkcie riadenia systemov.

Cize otazka znie: Opat zakazka, alebo zmena pohladu na svet a z toho vyplyvajuceho svetonazoru?

Ak sa pan umelec Spielberg naozaj vratil k LUDOM, tak gratulujem a vsetka cest.

198070

18.8.2009 3:06

RE: Nelidskost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 198070

Ak sa pan umelec Spielberg naozaj vratil k LUDOM,...
....
[smích] .. nevratil. Nebudte naivni. "pan umelec" je jeden z "admiralu" svetove dezinfekcni flotily plujici v lidskych mozcich. "pan umelec" tady neni od toho, aby se nekam vracel. "pan umelec je tady proto ... hadejte - priteli... [smích]

198089

18.8.2009 18:07

RE: Nelidskost

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198089

Ak sa pan umelec Spielberg naozaj vratil k LUDOM,...

Nebojte sa, viem, ze tato verzia je hodne nepravdepodobna. [smích]

Na jednej strane som ju nechcel uplne vylucit a na druhej strane nie je dobre pozerat sa na veci uplne negativne. Ak z principu ocakavame nieco negativne, tak to vlastne podporujeme a privolavame. Zivime tym system, ktori ich drzi pri zivote. Treba sa snazit ocakavat to pozitivne, ale zaroven kontrolovat, preverovat a ked sa niekto naozaj zmeni, odpustit, ale nie zabudnut. Ako "ked nepoznas dejiny a nevyvodis z toho dosledky, nemas buducnost". Ci uz ako jednotlivec, alebo ako narod.
Ja viem, nie je to jednoduche. Tiez s tym mam trochu problem [smích]

Da sa na to pozerat aj tak, ze Hierarchicky najvyssie riadenie(nemyslim tym ludi) asi ma nejaky dovod, preco cely tento vladnuci system, akokolvek zvrateny, dopusti. Pri tom, ako s nim ludia po generacie bojuju, sa zaroven vyvijaju.

Aj dialektiku je treba spravne chapat. Vsetko je sucastou jedneho celku. Teda nie boj protikladov, ale dialog v zmysle hladania spravneho ciela a cesty k nemu. Argumentuje sa racionalne. Jej prinosom je potom odburanie osobnych emocii pri zavaznych rozhodnutiach tykajucich sa hlavne spolocnosti ako celku. Lepsie argumenty koriguju horsie. Samozrejme sa nesmie zabudnut na moralku a svedomie. Nie ucel sveti prostriedky, ale ucel svetiA prostriedky. Pozor na ten rozdiel!!!

198126

17.8.2009 18:50

RE: Nelidskost

udo udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 89.?.?.?

Reakce na 198063

btw. V pripade pana Spielberga sa myslim da vzhladom na jeho poziciu a minulost vylucit 3.moznost, ktora sa tyka mnohych inych hercov, politikov, ci novinarov a pod. A sice, ze by to bola iba nie vedoma kolaboracia na zaklade nejakeho spolocenskeho stereotypu ci kolektivneho podvedomia skupiny, alebo skupin, kde sa pohybuje.

198072

18.8.2009 4:55

RE: Nelidskost

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 198063

Á, pán je radikál.A podle způsobů pravděpodobně i bývalý komunista. Jako náš pan (nikým nevolený) premiér. [velký smích]
Hmm ,nicméně prostý Palestinec ne nepodobný ve SVÉ zemi -cizaky poníženým otrokům měl (a vlastně dodnes má) podstatně jiné starosti než OH. Bohužel pánovo troubení zní poněkud falešně ,neb pán asi těžko by moh doložit,kdy jeho sionisté,či jejich hlavní spojenec - SSA své agresivní války po dobu konání jakýchkoliv OH zastavili....
Mno ,a to už se vůbec nebavím o brutální vraždě jistého norského číšníka,který s nějkými mnichovskoolympijskými událostmi měl společného asi toliko,co pes Filipes .
No co,sorry,zase jsme se spletli ,žáno..... [oči v sloup] [bliji]

198093

17.8.2009 17:41

Andele ........

Satanist 75.?.?.?

Me uz na Spielberguv film nikdo nedostane. Jen jednou (a to poprvne a naposled !) diky reklamam v TV i na billboard jsem se pred lety nechal nalakat na film Steva Spielberga, promitali tenkrat v mistnim biografu Shindleruv list - takovou slataninu tragicky komedie bez hlavy a paty ktera byla urazkou lidsky inteligence! Jeden se nestaci divit jaky kyce s kterejch by se clovek snad i poblil Hollywood produkuje a pousti na platna kin.

198064

18.8.2009 12:45

RE: Andele ........

sxg 84.?.?.?

Reakce na 198064

To je tento? Možno som si iba pomýlil názov O:
Swindlers list
http://rutube.ru/tracks/1903144.html?v=1a23107f3ef...

198114

17.8.2009 22:57

Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Ten hnus, co si palestinci dovolili na Mnichovské olympiádě je jeden z důvodů, proč jim nepřeju vznik státu!

Někde na blogu na idnesu jsem o tom četl článek, ale teď ho nemůžu najít [pláč]

198078

18.8.2009 0:35

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 198078

A ten hnus co provedly židáci v Gaze,ten se Vám libil?

198084

18.8.2009 2:32

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198084

Jo s tím nemám problém....

A pokud srovnáváš boj s ozbrojenci s útokem na sportovce během Olympijských her, tak problém u mě nebude...

198086

18.8.2009 11:29

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198086

Pan anonym je odhodlaný nacista. Nemá žádný problém s vražděním dětí a civilistů. Je to oddaný ss-man, který stojí na stráži a brání své čistokrevné kolegy z náboženské sekty satanovy synagogy. Večer se obvykle dívá na záběry roztrhaných dětských tělíček a uspokojuje se. Pak si přečte knížku o tom, kolik palestinských vesnic bylo srovnáno se zemí a kolik palestinských civilistů bylo zmasakrováno. Pak se ještě pro jistotu podívá na poměr zabitých židů a Palestinců a když zjistí, že na každého žida připadá třicet mrtvých Palestinců, jde si spokojeně lehnout. Před spaním ještě zahajluje před fotkou Ben Guriona a slíbí mu, že bude terorismus navždy považovat za základní pilíř existence státu Izrahell. Takový to je úžasný člověk, tenhle připokaděný anonym, spolehlivý nacista a příslušník satanovy synagogy. [bliji]

198105

18.8.2009 22:35

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198105

Na tebe já reagovat nebudu, jediné, co mě opravdu mrzí je, že taky nežiješ v Gaze a jednou tě nezabije nějaká izraelská raketa, až tě tvý příbuzní budou používat jako živý štít....

198131

19.8.2009 10:28

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198131

Je vidět, že jsem tě dobře odhadl, ty sionácku. Sice se o židech říká, že jsou nejinteligentnější, ale pokud bych to měl posuzovat podle tebe, tak nevím, nevím. Děláš židům ostudu, jelikož je prezentuješ jako krvelačné bestie, které chtějí zabíjet ostatní. Jak si pak mám o židech myslet něco dobrého, když jako jejich zástupce vybízíš k zabíjení?

Opravdu jsi tak hloupý nácek, že ti to nedochází?

Kde bydlíš? Že bych tě přišel vystěhovat, neboť jako přistěhobvalec sem do Čech nepatříš, tohle je naše země a vy přivandrovalci tu nemáte co dělat! A dle vašeho přístupu bych měl právo tě vykopat z tvého baráku, mlátit tě pažbou, zastřelit tvoje rodiče, urážet tě, zapálit tvoji zahradu, barák srovnat se zemí buldozerem atd.

Copak bys potom dělal ty, nácíčku? Dobrovolně bys sbalil kufry? Kdybych ti zabil rodiče, nechal bys to tak být? Nebo by ses mě chtěl pomstít? A co kdyby se Češi k židům zachovali plošně tak, jako se vy, nacistické bestie chováte k původnímu semitskému obyvatelstvu Palestiny? Co kdyby vás hnali svinským krokem, pár vašich ghet by srovnali se zemí? Co byste vy přistěhovalci, co zde nemají co dělat, dělali?

Ale my, Češi, na rozdíl od vás neuznáváme nějaké tmářské náboženství Babylonu, nejsme takoví primitivové, abychom ve jménu božím vraždili, nejsme takoví pokrytci, jako byl například Mojžíš, který se vrátil s deseti přikázáními, ve kterých bylo nezabiješ a ještě ten den nechal povraždit všechny, kdo se mu vzpouzeli. To je vaše temná stránka, tyhle zákeřné protiklady. Neboť máte pocit své nekonečné nadřazenosti a ostatné lidé jsou pro vás jen gojim, něco na úrovni zvířete.

My Češi jsme kultivovaný a civilizovaný národ, který neuvízl někde v období před tisíci lety, kdy se dělaly krvavé oběti, které vy židé provádíte dodnes. To jsou ty malé děti odstřelené fanatickými nacisty tvého typu. Oběti vašemu pánu, samotnému Satanášovi. Tak pravil Ježíš a měl svatou pravdu.

[bliji]

198155

19.8.2009 17:57

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198155

Víš, ty čechonácku, já nejsem Žid. Jsem pouze Čech, jako ty. Bohužel.
Bydlím ve Středních Čechách, můžeš si sem klidně přijet.
Narodil jsem se tu, Moji rodiče se to z poloviny narodili (otec se narodil v Bratislavě), takže se za přistěhovalce nepovažuju. (Pokud jde o prarodiče, tak ti jsou taky jeden Čech, jeden Slovák).
Bydlím v paneláku, takže zahradu mi nezapálíš, pokud jde o zbytek, jen to zkus - nedožiješ se rána.
Já žádné náboženství nevyznávám, takže smůla, s tím na mě nechoď [velký smích]. Jo a mimochodem, byli to ti tvoji civilizovaní češi, kteří v 15. století vedli náboženské války, plundrovali svou i cizí země, ničili kláštery, upalovali kněží...
Ti tvoji kultivovaní a civilizovaní Češi by pomalu nejraději vyhlašovali válku Kanadě, že jim zavede víza, ale když sem přijede pár Rumunů za svým příbuzným, tak jediné, co ty kultivované a civilizované čechy zajímá, tak jestli je ten zraněný pojištěný. A nejraději by jeho příbuzné hnali svinským krokem, jak ty říkáš.
[bliji]

198184

19.8.2009 19:57

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 198184

V Čechách jsou čeští národovci doma. Sionacisti jsou přivandrovalci a jejich slouhové, jako zdádci našeho národa, nemají právo se mezi čechy počítat.
Češi jsou mírumilovný národ, mnoho staletí žádnou válku nikomu nevyhlásili.
Je pravda, že v 15. století češi vedli obrannou válku proti katolickým křižákům, kteří do Čech přijeli drancovat. Cizáci dostali, co si zasloužili. A jejich lokajová taktéž.

Když do Prahy přijede horda rumunských cikánů a utáboří se v centru města nebo později v přírodní rezervaci, tak v každém jiném civilizovaném státě by za narušení veřejného pořádku šli za katr. U nás multi-kulti omezenci pořádají na ně sbírky, aby se za ně zaplatili pobyt v kempu a aby měli na benzín na cestu domů. Všude jinde ve světě by si cizinci museli kupovat benzín za své. Rumunské vyslanectví své občany zná a tak jim žádné peníze nedá a my jim máme platit rekreační pobyt v Praze? Z jakého důvodu? Neplatící a bordel dělající verbeš nic jiného, než na vyhnání sviňským krokem, nemá nárok.

198189

18.8.2009 2:50

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Reakce na 198084

predpokladam ze to vidia tak ako europa vii cigansky problem

tagze asi im to nevadi

198087

18.8.2009 3:11

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

steve 97.?.?.?

Reakce na 198084

A ten hnus co provedly židáci v Gaze,ten se Vám libil?
--------------
.. a nejen tam .., ale o tom nas pritel nevi. [smích]

198090

18.8.2009 3:44

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

nabhoth denabhoth (zavináč) yahoo (tečka) com 130.?.?.?

Reakce na 198084

naucili sa dobre od nackov za druhej svetovej

198092

18.8.2009 7:43

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 198092

Tu štafetu někdo převzít musel. A když jsou tak posedlí "zdokonalováním", proč nezkusit i metody svých mučitelů?

Vložený obrázek

Pravdou je, že sice nedotahují své m/učitele v počtech obětí, ale nebuďme jako Stalin, který prohlásil, že když je zavražděn jeden člověk, tak je to vražda, a když miliony, tak statistika.

Izraelská verze demokracie má daleko k té naší, už z toho prostého důvodu, že je nákodovaná starozákonním násilným myšlením, které se díky tvrdé tradiční výchově v izraelské populaci v průběhu časů příliš nezměnilo.

Vložený obrázek

198096

20.8.2009 17:21

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198096

>Izraelská verze demokracie má daleko k té naší, už z toho prostého důvodu, že je nákodovaná starozákonním násilným myšlením, které se díky tvrdé tradiční výchově v izraelské populaci v průběhu časů příliš nezměnilo.
-------------------
Tu fotografii jsem už dříve viděl a je dobře, že jsi to sem dal, Méďo. Ať si všichni pisatelé zde na Zvědavci, ti z druhého tábora připomenou, odkud to zlo pochází. Chudáci děti. Takhle dětem sionisti již odmalička vymývají ty jejich malé mozečky propagandou násilí. Co z nich potom vyroste? Jenom zločinci a násilníci. Agenti Mossadu infiltrovaní do organizace Hamas dělají to samé v dětmi v Palestině, pod záminkou skautského výcviku, ale v podstatně menším měřítku. Vychovávají si potencionální teroristy k útokům na Izrael. Takhle jim ta Nakba nikdy neskončí. Ale proč se tohle děje? Komu ten věčný palestinsko-izraelský konflikt vyhovuje a zneužívá k tomu děti na obou stranách konfliktu? Kdo to všechno už přes šedesát roků financuje?

Jestlipak zdejší čtenáři vědí, že Izrael doposud nemá vlastní ústavu? Ústava určuje přesně vymezené hranice státního útvaru. Proto tu ústavu doposud nemají. První ministerský předseda Izraele, Benjamin David Gurion prohlásil, že ústavu sepíší, až Izrael dosáhne svého plánovaného území, což je zobrazeno na izraelské státní vlajce. Dva modré pruhy a uprostřed davidova hvězda. A tohle je ten plánovaný Velký Izrael, země bohem přislíbena (jak mnozí sionisti prohlašují). To je ta země rozkládající se mezi dvěma řekami - Nilem (Egypt) a Eufrates (Irák).

Proto ty věčné teroristické útoky a to z obou stran. Uměle vytvořená a financovaná opozice dává pouze záminku k pokračování v rozpínavosti státu Izrael. A bohužel...zneužívají k tomu děti na obo stranách konfliktu. V Izraeli i na okupovaném území v Palestině - v největším koncentračním táboře světa.

198265

20.8.2009 17:41

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198265

(Cenzurováno. Vaše příspěvky se mi zobrazují červeně. To je varování systému, že jste byl už dříve, konkrétně od 25.9.2008, trvale vyloučen z diskuze. Původně jste psal pod nickem goisrael. Znám i vaše jméno, ale nebudu to tady uvádět. Další vaše propagandistické příspěvky vzhledem k vašemu vyloučení pouštět nebudu. editor)

198267

23.8.2009 6:56

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198267

>Cenzurováno. Další vaše propagandistické příspěvky vzhledem k vašemu vyloučení pouštět nebudu. editor
-------------
Jsem proti cenzuře, ale jízdní řád se dodržovat musí. Jednou za čas je potřeba ty parchanty vyházet. Díky editore. Méďo a tobě děkuji za kompliment.

198455

21.8.2009 0:03

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198265

pod tohle se Ti Mirdo, podepisuju se vším všudy

198295

18.8.2009 8:54

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Souhlasník/Nesouhlasník 88.?.?.?

Reakce na 198084

Touhle argumentací jen roztáčíte spirálu nenávisti. Obě události byly příšerné a stejně příšerné je omlouvat jednu druhou.

Většina zdejších diskutérů se svou žlučovitostí a pomstychtivostí mentálně neliší od těch horších Izraelitů, bohužel.

198100

18.8.2009 11:40

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198100

Nějak jsem nepochopil smysl vašeho příspěvku. Mám to chápat tak, že odpovídající reakce na vraždění desetitisíců je spokojené pokyvování hlavou? Nebo co navrhujete? Informační embargo? Zapomenout na to, že Palestina byla etnicky vyčištěna, milióny lidí vyhnáni, desetitisíce zavřeni bez soudu, mučeni, ponižováni? A pak, když člověk, který přišel o svoje pole, svoje děti, svoji rodinu, jeho malá dcerka byla zastřelena z bezprostřední blízkosti vojákem IDF a jeho bratr byl rozstřílen národním hrdinou Goldsteinem spolu s desítkami jiných při modlitbě, vezme bombu a odpálí se mezi okupanty, je označován za teroristu a následná "spravedlivá" odveta, při které zahyne několik desítek Palestinců, polovina z toho dětí, je v televizi označována jako odpověď na "terorismus" Palestinců, aniž by bylo řečeno, že ten atentátník byl také člověk, kterého okupanti dohnali k sebevraždě.

Víte, pane, váš názor je hodně podivný. Je to jako byste obhajoval nacistické koncentrační tábory a jejich kritiky byste obviňoval z šíření nenávisti a přirovnával je k provozovatelům těch táborů. Opravdu velice podivné.

[zmaten]

198106

18.8.2009 15:05

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198106

Vraždění nevinných lidí je zločin na kterékoliv straně barikády. Ať už jde o vámi zmiňované palestinské civilisty nebo o izraelské sportovce na olympijských hrách v Mnichově. Právě v přesvědčení o přípustnosti vraždění nevinných lidí, pokud jsou to "oni", se ničím nelišíte od myšlení některých izraelských rabínů, kteří schvalovali zabíjení palestinských civilistů během nedávné vojenské akce v Gaze. Ale nedělám si naděje, že to pochopíte.

198123

19.8.2009 16:49

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198123

Co to melete, anonyme 85? Já někde schvaluji zabíjení? Dejte si mokrý hadr na hlavu, ať se proberete, když už se neumíte podepsat. Musím říci, že jsem vaši inteligenci značně, značně přecenil. Jste opravdový ubožák. [bliji]

198182

19.8.2009 20:27

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 198182

Diskuse je o masakru, který provedli palestinští teroristé na olympijských hrách v Mnichově 1972 a o němž natočil režisér Steven Spielberg film Mnichov. Na názor mého předřečníka "Obě události byly příšerné a stejně příšerné je omlouvat jednu druhou." (vraždění izraelské armády v Gaze i akce palestinských teroristů na mnichovské olympiádě) jste reagoval odmítavě větami "Mám to chápat tak, že odpovídající reakce na vraždění desetitisíců je spokojené pokyvování hlavou?" ... "Víte, pane, váš názor je hodně podivný." (tj. názor, že byly obě události příšerné). Proto jsem reagoval upozorněním, že vraždění nevinných civilistů je zločinem. A ti izraelští sportovci byli v roce 1972 stejně nevinnými civilisty (a oběťmi) jako palestinští obyvatelé Gazy letos. To nebyli žádní vojáci, policisté nebo aspoň politici.
Vaše zpochybňování příšernosti mnichovského masakru vás staví na stejnou úroveň s těmi, kteří se snaží bagatelizovat či dokonce omlouvat zločiny spáchané v Gaze. Navíc to, že neumíte své názory podpořit jinak než urážením oponenta, svědčí významně o vaší úrovni. A pokud se domníváte, že je neinteligentní ubožák ten, kdo si váží lidského života, výmluvně to dokládá vaší názorovou orientaci. Vaše zvracení (smajlík) nad názory odsuzujícími vraždění nevinných lidí ji jen potvrzuje.
Tento web bohužel nenavštěvují jen lidé odsuzující násilí a porušování lidských práv, ale i extremisté odsuzující násilí selektivně podle své ideologie, jak jsem se právě přesvědčil. To je důvod, proč nemíním uvádět svoje jméno - ostatně neuvádíte je ani vy, pouze nick.
P.S. Kdybyste byl skutečně inteligentní, tak byste si podle začátku mojí IP všimnul, že předchozí příspěvek byl můj první v této diskusi. A tohle bude můj poslední, protože diskuse s lidmi majícími extremistické názory považuji za zbytečnou ztrátu času.

198193

19.8.2009 21:55

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 198193

No nevím.Nebyli náhodou tito sportovci zároveň i příslušníky izr.osbrojených složek? Složek,které dodnes vedou vyhlazovací válku právě proti Palestincům? Podotýkám útočnou vyhlazovací válku.
Ale ještě jednou k té tkz. odvetě vůči organizátorům mnichovského masakru. Nevím,jestli je ve filmu o tom zmínka, ale možná nevíte ,že se Mossad spletl a v Norsku zavraždili jednoho číšníka,který s mnichovskou událostí neměl vůbec nic společného. Neměli by tedy Norové ,podle té vaší zcestné logiky sestavit také vraždící komando ,které by zlikvidovalo to izraelské ,včetně Mayerky,která k těmto vraždám dala souhlas? A co kdyby se Norové spletli a sejmuli třeba nějakého Brazilce?Potom by zase Brazilci......
Chápete ,co zde obhajujete? Kam by jste chtěl až dojít?
Mám pocit,že přestože zde máváte nálepkami "extrémizmu",jediný extrémista jste tady vy sám!

198196

19.8.2009 22:39

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198196

Nebyli...někteří možná v armádě byli, ale všichni ne. A i kdyby byli, tak to něco ospravedlňuje? Takže kdyby teď v Berlíně přepadli arabové českou výpravu, tak by měli právo zastřelit Šebrleho, protože je taky voják??

Zabití toho Nora marockého původu je smůla, likvidace zbytku teroristů je úspěch. A já jsem rozhodně pro metodu osobní likvidace teroristů a jejich sympatizantů.

198199

19.8.2009 23:22

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

serpico 77.?.?.?

Reakce na 198199

nevím,proč by měli arabové zabíjet nebo napadat Českou atlet.výpravu,vaše když je absolutně nesmyslné,nepamatuji,že by měla Česká republika nějaký problém s arabskými zeměmi,vždycky jsme vyšli se všemi bez větších problémů,s arabskými státy máme dlouholeté velice dobré vztahy,ptže až na několik vyjímek(krypl Vondra a knížesráčSchvarzenberk) specielně naše sportovce má rádo většina zemí...

až zabijí Vašeho příslušníka rodiny,chci od Vás slyšet,že to byla jen "prostě" smůla... [oči v sloup]

198204

20.8.2009 1:15

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198204

O vojenských misích v Afghánistánu a Iráku jsi asi neslyšel. Arabským teroristům stačí malichernější důvody, například, že nevěříme v alláha...
Taky by se slušelo připomenout, kdo v dnech svého vzniku podpořil Izrael a defacto ho tak zachránil (předání vojenské techniky, výcvik pilotů).
Že se trend obrátil a z ČSR se stal stát podporující arabskou stranu, za to mohou soudruhové v Moskvě, kterým se nelíbilo, že Izrael nepřipadl do socialistického bloku, jak si původně malovali, ale kloní se k USA, tak začali podporovat ty, kteří jej chtěli zničit [bliji]

V současné době mé rodině spíš hrozí, že nějaký pošahaný magor s utěrkou na hlavě unese letadlo, ve kterém sedí. Odpálí autobus, ve kterém jedou. Nebo se vyhodí do vzduchu v kavárně, kde pijí kávu.

198214

20.8.2009 10:55

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198214

(Bez argumentace, pouze osobní výpady. Zrušeno. Editor)

198245

20.8.2009 12:43

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

serpico 77.?.?.?

Reakce na 198214

"O vojenských misích v Afghánistánu a Iráku jsi asi neslyšel. Arabským teroristům stačí malichernější důvody, například, že nevěříme v alláha..."
tahle věta mě usvědčuje v tom,že máte hodně pokřivené představy o arabských zemích,říkám to už po několikáté,není to o tom,jestli jsem arab,žid,křesťan nebo třeba hinduista,je to vždy o člověku samotném,jestli se nechá ovládat někým nebo je sám sobě pánem...
a jinak,většina arabů jsou velmi přátelští a pohostinní lidé,to jen zkorumpovaná čes.TV a prolhaná nova ukazují arabský svět jako nenávistný a vražedný...

vy nevěříte v alláha??? šmarjá...,hlavně nejezděte do muslimských zemí,ptže vám uřežou hlavu fanatici s utěrkama [oči v sloup]
to my jsme z nich udělali vrahy a zabijáky,dokud to nebylo v TV a novinách,(zavzpomínejte na dobu před např.deseti-patnácti lety),nepamatuju se,že bych slyšel o tom,že nás někdo z východu ohrožuje,nikdo nás totiž neohrožuje,to si vymysleli někde v USA,a my,zaprodaná Evropa jim to žereme...
zkuste navštívit Írán,je to velmi kulturní a vzdělaná země,žijí tam neskutečně příjemní lidé,to jen mocenská mašinérie ukazuje Írán jako jadernou hrozbu,proč by nemohl mít Írán jaderné zbraně???,jde tam o něco víc než jen o to,co vám předhodí v TV
nechci vás urazit ale máte mediálně dobře vypláchlou hlavu ...

P.S. jakým právem nazýváte vaše oponenty s utěrkou magorama,vy je znáte osobně??!...

198251

20.8.2009 14:31

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198251

V Arabském světě jsem byl, o "pohostinnosti" arabáků jsem se přesvědčil a znova tam už v žádném případě nepláchnu.

My jsme z nich udělali vrahy a zabijáky? Tak když kvůli pár obrázkům jednoho pedofila (ano, Mohamed byl pedofil, to je historický fakt) útočí na ambasády zemí, v jejichž nezávislém tisku ony obrázky vyšli a vyhrožují autorům, když kvůli knížce vyhlásí nad spisovatelem náboženskou kletbu, že je "správné" jej beztrestně na potkání zabít, to je normální? Dokud se takto budou chovat, tak já na ně budu pohlížet s despektem.

Proč by Írán nemohl mít jaderné zbraně? A proč by je nemohla mít Severní Korea, proč by je nemohla mít Al-Kaidá? Čím míň jaderných zbraní, tím líp! Že je mají stabilní státy, které je nepoužijí někde proti civilistům (než tu někdo začně "argumentovat" Druhou světovou válkou, tak ať si laskavě nejdřív něco nastuduje)...ještě není taková "katastrofa", přecijen je to spíše odstrašující prostředek. Tragédie už je, že ji mají Pakistán a Indie - tam stále reálně hrozí, že by je mohli použít proti sobě [pláč].

Člověka, který ve jménu boha řeže lidem hlavy, odpaluje se, unáší letadla za magora považuju a považovat ho za magora budu a můžeš mu to klidně napsat, pokud někoho znáš osobně, ať mě žaluje pro urážku na cti. [velký smích]

Z tvého pohledu mám médii vypláchlou hlavu - z mého pohledu ji máš ty vypláchlou altermédii - taky bezurážky.

198256

19.8.2009 22:16

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198193

Píšeš pěkně 85ko, ale něco mi říká, že falešně. Minimálně v tom, že si zde v diskuzi poprvé a naposledy.


A i kdyby to co tvrdíš byla pravda, tak nějakým zvláštním způsobem máš podobný styl (i výkání) jako ostatní 85ky, které se zde v diskuzích odmítají identifikovat nickem (který je ostatně stejně bezpečně anonymní jako "superanonymní" ajpina 85.?.?.? a jediné co nick umožňuje je vysledovat dlouhodoběji názorový profil oponenta).

Nic více a nic méně. A tudíž tvé vysvětlování, že: cituji "To je důvod, proč nemíním uvádět svoje jméno" je stejně farizejské jako obviňování hestroye z extrémistických názorů. Nebo to neplatilo na hestroye, ale na dědu mráze? Je pravda, že hestroy občas vypění, ale férovost se mu upírat rozhodně nedá. A pokud omezí své emotivní výpady, jeho argumenty jen posílí...


Nakonec tady je vidět další důkaz, že lidem schovaným za tzv. superanonymní ajpinou (kteří navíc vědí, že nick zde na Zvědavci není nic proti ničemu) se nedá důvěřovat a že to je z jejích strany jen Josephácký styl snahy o pokračování diskuze jinými prostředky...[smích] A Peace s nimi, alespoň je legrace...

jansmith[smích]

198197

20.8.2009 11:16

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198193

Kdybyste se nebál nějak identifikovat, pak bych vás nemusel přiřadit k jiné 85. Nebaví mě pořád klikat na IP, abych věděl, s kým komunikuji.

Víte milý pane, když napíšete toto:

>Právě v přesvědčení o přípustnosti vraždění nevinných lidí, pokud jsou to "oni", se ničím nelišíte od myšlení některých izraelských rabínů, kteří schvalovali zabíjení palestinských civilistů během nedávné vojenské akce v Gaze.

Tak se pak nemůžete se divit, že vás označím za blázna. Neboť jedině blázen může z mého příspěvku pochopit to, co jste pochopil vy. Já se tu dlouhodobě profiluji jako striktní nepřítel násilí a je mi jedno jakého. Jediné co jsem chtěl říci, je to, že když někdo řekně B, měl by říci i A. Jinak se jedná o pouhou propagandu a celé posuzování té věci je tím pádem úplně nesmyslné.

Já váš příspěvek beru jako sprostou urážku, neboť o mě píšete toto:

>Vaše zpochybňování příšernosti mnichovského masakru vás staví na stejnou úroveň s těmi, kteří se snaží bagatelizovat či dokonce omlouvat zločiny spáchané v Gaze.

Na to jste přišel jak? To jste si nějak domyslel? Můžete mi nějakým způsobem ukázat, jak jste k tomuto nesmyslu došel?

>A pokud se domníváte, že je neinteligentní ubožák ten, kdo si váží lidského života, výmluvně to dokládá vaší názorovou orientaci.

Mám nějak reagovat na tento nesmysl? Pane, uklidněte se, přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal a teprve pak pište.

> Vaše zvracení (smajlík) nad názory odsuzujícími vraždění nevinných lidí ji jen potvrzuje.

Vy jste nepochopil, že (cenzurováno).

>Tento web bohužel nenavštěvují jen lidé odsuzující násilí a porušování lidských práv, ale i extremisté odsuzující násilí selektivně podle své ideologie, jak jsem se právě přesvědčil

Opravdu je nutné se tak ztrapňovat? Máte docela dobrou češtinu, takže bych vás považoval za inteligentního člověka, ale obsah vašich příspěvků svědčí bohužel o opaku.

Jinak je moje identita známa nejen editorovi, ale i většině zdějších diskutujících. A také je většině zdejších diskutujících, pokud se zrovna nejedná o nacisty typu Semeráda a jim podobných známo, že jsem nikdy neschvaloval ŽÁDNÉ zabíjení. Jde mi jen o spravedlnost, pravdu a právo člověka na lidskou důstojnost. Nic víc.

198247

20.8.2009 17:38

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198247

>Kdybyste se nebál nějak identifikovat, pak bych vás nemusel přiřadit k jiné 85. Nebaví mě pořád klikat na IP, abych věděl, s kým komunikuji.
--------------------
Já už jsem to vzdal Jindřichu. Když se hlupáci hodlají schovávat v anonymitě, tak nemá význam na ně vůbec reagovat. Původně jsem si občas kliknul na IP, ale odečetlo mi to všechny příspěvky, jako přečtené a už jsem neměl tolik času všechno pročítat znovu. Když se jedná o sto nepřečtených a padesát už dříve přečtených příspěvků, tak to z časových důvodů vzdávám. Když se chtějí schovávat, ať se schovávají...je to jejich strategie záměrně vytvářet chaos v diskuzích a já už to jejich tlacháni ani nečtu.

198266

19.8.2009 5:35

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 198106

Daleko vice jsou podivne vase sadisticke halucinace a vztekle vize, ktere tady vydavate per huba za argument. Proc neplacete nad mrtvymi Palestinci, kteri se vrazdi mezi sebou v Gaze v techto dnech? Ti si vas strojeny fanaticky soucit nezaslouzi? Jak konkretne jste jim pomohl vy, ze si osvojujete pravo na to vymyslet si takove nesmysly a obvinovat nevinne na zaklade vasich chimer? To opravdu ty smyslene blaboly, kterymi se uvadite do tranzu po sobe nectete? Jak dlouho chcete timto stylem zesmesnovat a nicit kazdou diskusi?

198142

19.8.2009 16:41

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198142

Vy Buďte zticha, Semeráde. Vaše podpora nacistického režimu Izrahelle je tu všeobecně známá. Stejně jako podpora války v Iráku a Afghánistánu. Stejně tak je známo, že jste přesvědčen, že za 11/9 stojí nějací fousáči z jeskyně a v Iráku byly nějaké zbraně WMD.

Takže podporujete zabíjení statisíců civilistů. Má cenu se s takovým nacistou vůbec bavit? [bliji]

198180

19.8.2009 18:04

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198180

Proč by měl být zticha? Protože má jiný názor, než ty? To nesmí?! [bliji]

198185

20.8.2009 10:49

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198185

(Cenzurováno stejně jako pisatelův předchozí příspěvek. Začínáte být nepříjemně osobní. Editor)

198244

20.8.2009 2:34

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 198180

>Má cenu se s takovým nacistou vůbec bavit?

Ja se s vami nekde bavim? Na to byste se musel kvalifikovat zdravym rozumem a to vam nehrozi. Rvete a umlcujte si doma sve potomky, kdyz si to od vas nechaji libit. U slusnych lidi mate smulu. Politiku a demokracii Izraele podporuji, stejne tak jako likvidaci teroru v Iraku a Afganistanu a jeho nositelu. A to tak, ze nemilosrdne, za jeden zivot civilisty milion zabitych Talibancu, Al-Kajdistu, Hamasaku nebo islamskych fasistickych extremistu. A i deti, ktere trenuji od kolebky k vrazdeni. Zadne slitovani ani s temi, co je suportuji na mediich.

198216

19.8.2009 16:03

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Dale Coper 86.?.?.?

Reakce na 198106

Sebevražedné atentáty jsou vzhledem k israelské politice celkem pochopitelné i když to je samo o sobě neospravedlnuje. Mám ale pochybnosti že ve všech případech jde o jakousi pomstu za zabité příbuzné většina atentátniků jsou uhrovití mladíci kterým imám v mešitě slíbil ráj a 72 pannen.

198175

20.8.2009 2:24

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 198175

>Sebevražedné atentáty jsou vzhledem k israelské politice
>celkem pochopitelné i když to je samo o sobě neospravedlnuje.

Pochopitelne jsou mozna pro vas, protoze se vas exaktne netykaji. Pro me ale pochopitelne nejsou. To ze se par Palestinskch zlodeju pudy vadi s Izraelem a nemohou najit cestu jak je vyvrazdit a ten posledni kousek pudy ukrast a zpustosit jako Gazu, a zavrazdi v jednom dni temer ctyri tisice nevinnych americanu, kterych se to netyka a oslavuji sve zverstvo tancem v ulicich neexistujici Palestiny muze byt pochopitelne jen pro bestii.

>Mám ale pochybnosti že ve všech případech jde o jakousi
>pomstu za zabité příbuzné většina atentátniků jsou
>uhrovití mladíci kterým imám v mešitě slíbil ráj a 72
>pannen.

No jestli si myslite, ze je to pubertou atentatniku, tak to toho opravdu o Palestinskych vrazich vite malo. Palestinske matky pripravuji sve deti na vrazdeni uz v predskolnim veku.

198215

18.8.2009 11:58

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198100

Které zdejší diskutéry máš na mysli Souhlasníku? Jmenuj!


Odhaduju že ty, kteří sem přícházejí z nezvědavce, protože jestli chceš vidět žlučovitost a pomstychtivost, tak si projdi jejich diskuzi.

Oni se nesnaží upozorňovat na sviňárny Systému proti tzv. běžným lidem (v Gaze proti Palestincům), za kterými stojí (dle nezávislých informací) hodně, opakuji hodně právě militantní sionisté a mafiánský kapitalismus, ale jejich hlavní činností na plný úvazek tam je rozebírát nicky a osobnosti pisatelů ze Zvědavce, kteří si tady dovolují právě na ty sviňárny a farizejství (na faktech podotýkám) upozorňovat. A jak jim to není po chuti dokumentuje i jejich časté pobrekávání o antisemitismu, vlastně podobně jak to činí úplatný mainstream.


Z toho co si napsal vyplývá, že buď nesleduješ "cvrkot" a žiješ jako většina nevědomé populace v médiích naočkované virtuální realitě nebo patříš k nim a kalíš vodu.

jansmith[smích]

198109

18.8.2009 12:52

RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát

sxg 84.?.?.?

Reakce na 198084

Nepáči sa ani ADL:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=9DAE931ABD...

198116

18.8.2009 5:55

Tohle by byl mnohem zajímavější film a dal by odpověd světu na mnohé

kozoroh 61.?.?.?

Exodus 12:35-36 (CEV)

"The Israelites had already done what Moses had told them to do. They had gone to their Egyptian neighbors and asked for gold and silver and for clothes. The LORD had made the Egyptians friendly toward the people of Israel, and they gave them whatever they asked for. In this way they carried away the wealth of the Egyptians when they left Egypt."
Také by měl natočit film o "ruské revoluci",kde ve vraždění 100 křestanů bylo zapojeno více než 480 židovských revolucionářů a tím,pádem ruský národ má pravo na odvetu,zub, za zub, oko, za oko, že ano?
Nakonec,vyhnání židů a to několikakeré z křestanských zemí mluví samo o sobě.Nakonec i Anglický král v Magna Carta musel vydat zakon k ochraně vdov a syrotků před chamtivými rukami židů.Pan Spielberg oblbuje křestanský svět,ale pravdu nespodobnuje, protože to by byla katastrofa židovstva, tedy, zionistů a chazárů.
Jewish Nation, Diaspora Are Myths
Even Jews are used by the Zionist Jew's dont forget there are two types (Zionist Khazar) and (real Jew's) and Remember Ben Gurion Israels first prime minister a ccepted that the Palistinians are the real Jews who converted to Islam even DNA is now proving this case.


There was no such thing as Palestinians ... They did not exist." - Former Israeli Prime Minister Golda Meir (The Sunday Times, 15 June 1969).

198095

18.8.2009 10:24

Wenda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Vážený pane autore ignorante, přečtěte si bibli a teprve pak se na ni odvolávejte. Opravdu, není v ní vše, co byste si přál v ní mít.

198103

18.8.2009 11:45

RE: Wenda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198103

Mohl by autor tohoto příspěvku trochu rozvést svou tezi o tom, co je a co není v Bibli? Jinak je to jen takové poštěknutí a anonymní přispěvovatel by mohl být označen za ignoranta.

198107

18.8.2009 13:08

Uz viac rokov trpim

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

alergiou na fimlmy vykreslujuce utrpenie zidov. Nech by bol film akokolvek dobry, niesom ochotny ho vidiet ani keby nam ho ideopolicia premietala povinne.
Pred 25 rokmi som bol dojaty a nadseny Smrtou krasnych srncov (O. Pavel). Nahodou som si pozrel minuly rok cast filmu, ale bolo mi z toho na grc.
Myslim, ze som toho uz mal vela.
Treba mi inu temu.

198117

18.8.2009 19:41

RE: Uz viac rokov trpim

serpico 77.?.?.?

Reakce na 198117

tak zrovna Smrt krásných srnců bych jako příklad neuváděl,ten film patří mezi nejlepší kousky Československé kinematografie,a hlavně,ten film je především o lidskosti,nemá se židovskou propagandou nic společného,nesmíte házet všechno do jednoho pytle,měl by jste ze sebe dostat předsudek,že všechno,kde vidím žida,je špatné,tady jste hodně mimo,tento film si pouštím min. dvakrát do roka... [smích]

198127

19.8.2009 15:11

RE: Uz viac rokov trpim

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 198127

Tak po prve:
nehadzem vsetkych zidov do jedneho kosa. Napriklad Woody Alen, alebo Dustin Hoffman, ci Jana Kirschner su moji oblubeny umelci a vobec ma nezaujima, ci prktizuju zidovske nabozenstvo, alebo nie...
Po druhe:
Srncov ako priklad som pouzil zamerne, aj O.Pavelov roman aj film su vynikajuce. Nastastie prisli pred vlnou tych ostatnych.

Jedine, co som chcel povedat bolo to, ze SOM OTRAVENY Z NEUSTALEHO OPAKOVANIA A PRIPOMINANIA ZIDOVSKEHO UTRPENIA. Vidim za tym systematicke, cielene vymyvanie mozgov, co osobne povazujem za priestupok voci ludskosti. Rovnako ako reklamu.
Pripomina mi to filmy RVHP oslavujuce sovietsku armadu.

198166

19.8.2009 15:21

RE: Uz viac rokov trpim

serpico 77.?.?.?

Reakce na 198166

ok,pochopil jsem,mám stejné pocity jako Vy,jen mi jako příklad tento film zrovna nějak neseděl...

přeju hezký den

198169

18.8.2009 21:31

Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

Norrland 89.?.?.?

Vnímavějšímu divákovi závěrečné scény filmu nepochybně neuniklo, co se velmi nenápadně rýsuje na manhattanském obzoru - siluety dvojčat WTC. To je skutečná katarze Spielbergova filmu. Tedy, kdo seje vítr...
Tragickou ironií ovšem je, že existují VELMI nepříjemné důkazy toho, že Izrael byl o chystaných útocích na WTC dopředu informován. To je měkká verze případu. Viz rychle potlačený skandál kolem skupiny Izraelců, kteří se osudného dne s PŘEDSTIHEM dostavili na břeh Hudson River, nainstalovali tam kamery a čekali. Když první letadlo narazilo do budovy, jásali a tančili radostí. Šokovaní místní občané zavolali policii, která je zatkla. Brzy však byli propuštěni (!)
Tvrdá verze případu praví, že útoky na WTC byla operace pod falešnou vlajkou organizovaná tajnými službami USA a Izraele. Důvod? Záminka k vojenské intervenci na Středním Východě. Nevěříte? Tedy se buď porozhlédněte po skutečných informacích anebo nadále setrvávejte v blažené nevědomosti.
Mimochodem, za Šindlerův seznam byl Spielberg vynášen až do nebe všemi židovskými organizacemi a médii. Za Mnichov schytal velmi pobouřené reakce. Kdyby nebyl židovským tvůrcem, byl by Mnichov bezpochyby jeho posledním filmem. A opět, nevěříte?

198130

19.8.2009 12:52

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

No name 89.?.?.?

Reakce na 198130

No pokud muzes takhle blekotat po siti ty, tak ver tomu, ze pokud by se neco podobneho z toho co tu popisujes stalo, tak by se to jiste nekde proflaklo... To, ze soudnej clovek neveri pohadkam a vyfabulovanym udalostem ma pro mne vetsi hodnotu nez tvuj prispevek. Kazpopadne, bych se velice rad podival na nejake overitelne dukazy pro tu tvoji konspiraci.

198162

19.8.2009 15:45

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198162

A nějakej argument podporující tvé tvrzení nabídneš? [chechtot]

198171

19.8.2009 16:40

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

Norrland 212.?.?.?

Reakce na 198171

S nezvratnými důkazy v mediálně nepřátelském prostředí (víte doufám, kdo dnes vlastní světová média?) je to složité. Oficiální mediální odpor k pravdě o 9/11 je obrovský. Takové informace potenciálně velice ohrožují kredibilitu vlád USA a Izraele. Kdyby byly předloženy tyto důkazy, skončilo by mnoho prominentů ve vězení, byl by to největší skandál všech dob. Tyto informace jsou navíc smrtelně nebezpečné pro jejich nositele. Literatura o 9/11 je obrovská, málo přehledná a je třeba k ní přistupovat opatrně. Nicméně radující se Izraelce naleznete např. zde

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/fiveisra...

Postoje renomované vědecké veřejnosti jsou zde

http://www.dailymail.co.uk/news/article-403757/Fur...

a zde

http://911scholars.org/index.php?option=com_conten...

Poměrně zásadní je kniha od Victora Thorna 9/11 Evil

http://www.wingtv.net/911evil.html

Nenechte se unést žádnými zběsilými konspiračními teoriemi, snažte se utřídit si fakta. A uvidíte.

198178

19.8.2009 17:02

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198162

Uklidni se. Jestli o tom nic nevíš, pak jsi jen ignorant. Proběhlo to americkou televizí i tiskem. To, že neumíš anglicky neznamená, že se to nestalo. Je mi z takových ignorantů na nic. [bliji]

Pokud se náhodou zmůžeš na to, aby sis z angličtiny něco přeložil, usnadním ti práci s hledáním. A příště, než začneš prskat, zamysli se nad tím, zda se ti vyplatí se ztrapňovat před lidmi, kteří mají přehled! A také se tu automaticky netyká cizím lidem.

five dancing israelis

A pokud nejsi úplné trdlo, tak by ses měl omluvit za svou ignoranci a neinformovanost. Ale to bych chtěl asi moc.

198183

19.8.2009 19:15

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 198183

Sorry Hestroyi . Ale s těmito lidmi(?) nemůžete v diskuzích ničeho dosáhnout. Na rozdíl od Vás oni Pravdu nehledají .
Upřímně,někdy mě s....e. Ale osobně nic zásadního proti Vám nemám. Protože vím ,že Vy, ač mnohdy se touláte po různých a někdy i prapodivných cestách,cestičkách i stezkách, opravdu hledáte. Oni ne! Oni jen provokují,nebo rozbíjí. Možná jsou to pouzí žoldnéři.Možná je to jejich obživa,co já vím? Ale Pravda,ta je nezajímá. To je zřejmé na první pohled!
Já vím ,že kamarádi spolu dvakrát nejsme [smích] ,nicméně jednu přátelsko-nepřátelskou radu. Pusťte ty voly z hlavy. Nestojí Vám za náprstek námahy . [smích]

198188

20.8.2009 9:52

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198188

Pane Takyjeden, je pravda, že jsme se spolu jednou nedohodli, ale myslím, že nás rozděluje jen jedna věc a tu již nemíním řešit. [mrknutí jedním okem] Věcí, které nás spojují je naopak nepoměrně více a to i v oblasti, kde se neshodneme. Máte pravu, že vysvětlovat ignorantům jejich hloupost a neinformovanost je házení hrachu na zeď. Ale občas si říkám... Co kdyby. Co kdyby se někomu rozsvítilo v kebulce a mohl začít přemýšlet jako samostatná entita. [smích]

198238

20.8.2009 20:25

RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov

sxg 78.?.?.?

Reakce na 198162

Aj ja si zablekotám:
3 z 5 krepčicich p*čusov:
http://www.youtube.com/watch?v=xAOCcRvqpz8
ale je možné, že 911 urobili Japonci:
http://www.youtube.com/watch?v=8AR_RRAEHTw
ale ja viem že nie:
http://www.911missinglinks.com/
Izraelské zázraky:
http://afinabul.blog.cz/0904/boh-denne-kona-v-mene...

198280

19.8.2009 21:37

Jak to vlastně bylo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Mossad je pověstný infiltrováním opozice a jejím postupným ovládnutím. A přiznejme si, odvádějí pro Izrael skutečně záslužnou práci...se vším všudy. Jak se také někdy říká - sakumprásk.. Všechno na co chytnou, všechno je důsledně naplánováno s cílem oklamat "nepřítele" a svést vinu na někoho jiného. Svět si to už s těmi arabskými teroristy vyřídí, ať už se jedná o Mnichovskou olympiádu v roce 1972 a nebo o útok 11. září 2001 v New Yorku. A také všechno ostatní "před" a "po" zmíněných událostech a také všechno ostatní, co bude následovat.

Přesně podle jejich strategie: "Dva se perou a třetí se směje" a nebo, jak píše ve své knize bývalý agent Mossadu Viktor Ostrovský: "Klamem a lstí vedeme války". Na to asi Steven Spielberg ve svém filmu zapomněl(!?!?!) Zapomněl na jejich zákeřené metody - oklamat "nepřítele" a nebo se tím sám řídí? Možná sám dobře ví, že jeho filmy jsou jenom fikcí, ale když to sype, tak proč se nepřidat? Dělají to i ostatní jako např.takový Elie Wiesel. Spielberg sám kdysi při rozhovoru v mediích prohlásil: "Nikdy nepřipustím, aby se moje děti dívaly na moje filmy". Zřejmě se ubreptnul a moc dobře si uvědomuje, že "svět" chce být klamán.

Kdo ve skutečnosti stál za útokem na sportovce v Mnichově? Kdo to zvěrstvo naplánoval a přitom k útoku zneužil několik nic netušících Palestinců? Kdo založil teroristickou organizaci
"Cerné září"? Kdo je Abu Nidal - v arabštině: "Otec boje o existenci". Je to arabský terorista a nebo skrytý agent Mossadu? Posuďte sami: Abu Nidal at the Munich Olympics 1972 a nebo více
TADY.
Oba odkazy jsou v angličtině a zapněte si zvuk.

198195

19.8.2009 22:34

RE: Jak to vlastně bylo?

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198195

K tomu co jsi napsal mirdo, cituji: "Spielberg zapomněl na jejich zákeřené metody - oklamat "nepřítele" a nebo se tím sám řídí? Možná sám dobře ví, že jeho filmy jsou jenom fikcí, ale když to sype, tak proč se nepřidat?" bych jen dodal, že byť jsou filmy většinou fikce (vyjímečně se objeví něco podle zkutečné události a aby to navíc nebylo cíleně zkresleno), tak paralelně s tím, že se na nich do té správné kapsy vydělává že?, se vždy s jejich pomocí dá i úžasně podprahově manipulovat lidkým podvědomím a emocemi.

Nevědomá mysl ovčana je tak spolehlivě bezbranná vůči těmto sofistikovaným metodám ovládání, že je nemyslitelné, aby je ideologové ve své propagandě cestou spřátelených a nikoli nezávislých režisérů (umělců), pokud ne přímo, tak autocenzurou, nevyužívali.

jansmith[smích]

198198

20.8.2009 2:37

RE: Jak to vlastně bylo?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198198

>Nevědomá mysl ovčana je tak spolehlivě bezbranná vůči těmto sofistikovaným metodám ovládání......
--------------------------------------
Nejsou všichni ovčané stejní. Byl jsem se podívat na Švindlerův seznam. Mne takové filmy zajímají už z důvodů svého studia historie. Mimo technických předmětů, byl dějepis můj nejoblíbenější předmět a tak to ve mně jaksi zůstalo. Ale to byl jiný dějepis, jak jistě sám víš. Teď to studium historie nemá konce. Tolik různých verzí se na člověka najednou nahrnulo, že si musí jeden opatrně vybírat a vylučovat (nehodící se šktněte) [chechtot] [velký smích] a také mít současně na paměti naše známé úsloví: "Quo Bono" - kdo má z toho prospěch a také: "Proč by to dělali"?

Už se mi jednou stalo, že jsem byl skálopevně přesvědčen o mé vystudované verzi té "pravdivé" historie o záminkách rozpoutání druhé světové války, když mne můj důvěryhodný kamarád upozornil: "Zapomněl jsi tam na Gliwitze". To tady sice nepatří, ale uvádím to proto, abych poukázal na to, jaká úmorná a nekonečná práce to je, dopátrat se té "skutečné" pravdy.

Kdo si dnes vezme knížku do ruky? Kdo si udělá osobní průzkum na internetu v dnešní uspěchané době? Proto tady máme k dispozici TV zpravodajství a filmový průmysl, aby tohle lidem usnadnil. Když však znáš pozadí (zákulisí) historických událostí zpacovaných ve filmovém dokumentu a máš tím pádem možnost porovnávat, tak si pokaždé uvědomuješ ten obrovský zločin takovouhle žumpu nalévat lidem do hlavy jako skutečnou pravdu. Jinymi slovy "HNUS". S čím se to tedy musíme potýkat??? Proto máme mezi námi tolik ovcí. Tolik spokojených ovcí, které si neuvědomují, že TV a film je pouze pro zábavu a pro matení mozků. Proto se takové ovce přímo brání poznání, neboť jim to rozbíjí tu jejich zaruku spokojeného života.

Chtěl jsem v mé reakci psát o něčem jiném, ale o holocaustu na stříbrném plátně toho bylo už dosti řečeno a tak jsem se zatoulal do podobného tématu. Vymývání mozků. Jinak díky Jendo za reakci.

198217

20.8.2009 0:52

Je potřeba to říci na rovinu

tojejedno 90.?.?.?

bez zbytečný intošský diskuse: palestinskou muslimskou špínu je potřeba držet na řetězu a když se utrhne tak nekompromisně sestřelit. Tak to je a jinak nebude.

198212

20.8.2009 2:48

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198212

>...palestinskou muslimskou špínu je potřeba držet na řetězu a když se utrhne tak nekompromisně sestřelit.
----------------
Koho se tady snažíš vyprovokovat ty hovado? Už se ti to podařilo. Já takhle normálně k lidem nehovořím, ale v podstatě ty nejsi ani člověk, takže si to muhu klidně dovolit a vůbec, co si vlastně dovoluješ ty ███████ a nebo o tomhle nevíš ty ubohý ████████. Snad ani nevíš proč se ten věčný konflikt vede? Proč sem vůbec lezeš ty ███████? Moderátor promine. Snažil jsem se mu ušetřit práci.

198218

20.8.2009 3:44

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198218

Proč by sem neměl lézt? Nebo sem mohou jen lidé s názorem "nebohý palestinci - zlý Izrael"?
Vyčítáte lidem uniformitu názorů, že jsou prý ovlivněni propagandou a vy jste ti jediní, kdo nesmýšlí jako stádo, ale přitom jako stádo smýšlíte, jenže jste jen menší stádečko a myslíte přesně opačně, než velké stádo.

198219

20.8.2009 4:14

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198219

>Proč by sem neměl lézt? Nebo sem mohou jen lidé s názorem
>"nebohý palestinci - zlý Izrael"?
-----------------------
To nebyl názor, to bylo vyzývání ke genocidě. Jak typické pro nácky jako jseš i ty. Takové zrůdné ███████████████ a zločince tady opravdu nepotřebujeme. Teď je mi už jasné, proč si J.D.Rockefeller myslí, že naše planeta je přelidněna. Pro taková
██████████ a šílence, kteří se lidem pouze podobají, tady skutečně mezi civilizovanou společností místo není. Takže se i ty podle toho chovej, jinak tě ty ████████████ nahlásíme na ADL a JDL, že provokuješ lidi k nenávisti. Číst sice umíš, ale jenom něco, tak opatrně. Máš hubu plnou jedu, tak si zajdi vykloktat. To ti pomůže.

198220

20.8.2009 4:51

RE: Je potřeba to říci na rovinu

V.L. 69.?.?.?

Reakce na 198220

Myslim Mirdo, ze ten clovek ma pravdu. Male stadecko jako je to vase pravdu mit automaticky nemusi - spis naopak.
Palestincum se da odpustit lecos - zabijeni zidovskych vojaku nebo policistu by byla dokonce obecne pripustna forma odporu. S vrazdami ilegalnich osadniku je to uz horsi, protoze se jedna o civilisty. Vrazdeni obycejnych Izraelcu uz je sprosty zlocin.
Ale vrazdeni atletu na olympiade, to je neco tak strasneho, ze by to melo Palestince jako takove naveky diskvalifikovat od ambici na samostatnou zemi.
Mohou se ovsem pripojit k nejakemu vetsimu arabskemu statu, kde by byli pod dohledem. Zadna hruza, Palestinci jsou mezi Araby stejny narod, jako Chodove mezi Cechy.

198223

20.8.2009 5:31

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198223

Poslyš V.L. Než se pustíme do další debaty, tak mi odpověz na jednu otázku. Víš kdo to byl Abu Nidal? Nechal jsem výše odkaz a pokud rozumíš anglicky, tak si to prostuduj. Potom se na toto téma můžeme spolu bavit. Mimochodem, dotázané téma je tématem článku i této debaty. Já ničí pravdu neprosazuji. Proto jsme tady v diskuzi, abychom si probrali veškeré alternativy a pravdy se jaksi dopídili spolećně. Proto tady jsme. Já jenom odsuzuji hulváty, kteří nenávidí Palestince. Tak si představ, kdyby ses tam narodil ty a nebo ten hulvát o poschodí výš. Mluvil bys jinak, to ti zaručuji. O tom jsem přesvědčen.

198226

20.8.2009 6:54

RE: Je potřeba to říci na rovinu

V.L. 69.?.?.?

Reakce na 198226

Mirdo, jisteze vim kdo to byl Abu Nidal.
Hlavni problem teroristickeho utoku o kterem je zde rec je prime napojeni Cerneho Zari na Fatah. Tedy na nejreprezentativnejsi a dokonce "umirnenou" organizaci Palestincu.
Kdyz jsou tihle schopni takoveho zlocinu, byl by samostatny stat katastrofa, ktere by litoval cely svet. Vcetne tech Palestincu, kteri nemaji s terorem a nasilim nic spolecneho.
Ne, zadna samostatna Palestina vzniknout nesmi. A protoze se v pripade arabu zijicich na uzemi Palestiny nejedna o narod, neni k tomu ani nejmensi duvod.

198231

20.8.2009 9:44

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Saša 74.?.?.?

Reakce na 198231

Arafat expelled Abu Nidal from Fatah in March 1974
Abu Nidal was sentenced to death in absentia by the Fatah in September 1974
Abu Nidal byl zabit 4 výstřely na příkaz Saddama Husseina 2002 pro důvodné podezření, že je agentem Mossadu. Abu Nidal byl nájemný vrah stejného ražení jako „sympaťáci“ co zavraždili podezřelé z útoku na Izraelské olympioniky. Organizace Abu Nidala měla veřejně uložené miliony v britské bance, což by nebylo možné bez podpory Mossadu, který provedl atentáty na všechny ostatní palestinské organizace mimo této nejkrutější, která páchala zločiny ve prospěch Izraele. V případě židů žijících v Palestině se jedná o národ? Je to blbá otázka, ale Izrael je mladý národ postavený na mrtvolách a území Palestinců, ne?

198237

20.8.2009 11:30

RE: Je potřeba to říci na rovinu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 198237

Opravdu může národ vzniknout na základě příslušnosti k nějaké náboženské sektě? [zmaten]

198248

20.8.2009 14:36

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198248

Co je tohle za nesmysl?

Židé jako národ tu byli dávno předtím, než získali své náboženství, dávno předtím, než se Češi vyčlenili z kmene Slovanů!

198258

20.8.2009 15:08

RE: Je potřeba to říci na rovinu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 198258

Myslíte Hebrejce? Nebo Izraelity? Anebo Judejce? [velký smích]

198261

20.8.2009 10:14

RE: Je potřeba to říci na rovinu

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198231

Nikdo přesně nevíme, jak to tehdy s Mnichovem opravdu bylo V.L. a kdo přesně ten zbytečný a nesmyslný útok na izraelské sportovce inicioval. Různé infiltrace Mossadu do organizací protivníka a pokrytecké tahání za nitky jsou dostatečně známé.

Je to úplně stejné jako s útoky z 11.září, které generují neuvěřitelné množství pochybností a mirda to jasně naznačil. V případě 11.září je oficiální moc smetla ze stolu (tančící Izraelci po útocích, vystěhované izraelské kanceláře ve WTC těsně před útoky nebo minimum židovských obětí útoků jsou drobné střípky) a zahájila války, které problém nevyřešily a naopak nevraživost ještě více prohloubily. Qui bono je oč tu kráčí.


A i kdyby to bylo tak, že za útokem na sportovce stál jak píšeš jenom Fatah, tak jsem přesvědčen, že většinový Palestinec, by s nimi nesouhlasil, a to i proto, že je mu jasné, že se to paradoxně nakonec obrátí proti němu.

Nevím jaké bylo pozadí a možná se špičky OOP domnívaly, že útok v Mnichově je jediná možnost jak probudit a vyprovokovat Svět z pasivity, kdy po léta světoví politici a veřejnost mlčky cestou OSN přihlížela k obrovské nespravedlnosti vůči Palestincům ze strany jidiš přistěhovalců, kteří jim zabírali zemi a cíleně je decimovali.

Zajímá tě, že se tak děje sofistikovaně a systematicky dodnes? Až nyní po tolika letech s příchodem Obamy jsou izraelští politici nuceni politiku nezákonného osídlování přibrzdit, ale přečti si Netanjahua, jak se při tom kroutí.

Pokud by měli Palestinci vlastní stát, nikdo je nevyháněl z vlastního historického území, chovali by se podle mně úplně stejně jako každý jiný národ na této Planetě a tvůj postoj V.L., že nemají mít vlastní stát tě jednoznačně řadí mezi sionisty a jako oni jsi i ty za stav v Gaze a jinde morálně zodpovědný.


Už sem to napsal jinde. Každé násilí plodí zase jen násilí a bolest, i když chápu, že lidé v beznaději, jakými jsou Palestinci na okupovaných územích se pak mohou dopouštět i zoufalých činů.

Závěr? Nevytrhávat věci z kontextu a jak se mi to hodí, ale posuzovat je v historických a dalších souvislostech, zejména z důrazem na založení státu Izrael a roli Irgun a dalších chazarských teroristických organizací plus nejmenovaných bankéřských rodin v tomto procesu.

jansmith[smích]

198241

20.8.2009 11:33

RE: Je potřeba to říci na rovinu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 198231

"Kdyz jsou tihle schopni takoveho zlocinu, byl by samostatny stat katastrofa, ktere by litoval cely svet."

Nes.rte si tak trošku do vlastního hnízda? [překvapení]

Deir Yassin massacre
Cave of the Patriarchs massacre
King David Hotel bombing
USS Liberty incident

Lechi/Stern gang
"Podle Nachmana Ben Jehudy byla Lechi zodpovědná za více než 40 vražd, z toho polovinu obětí tvořili Židé. Oběti byli jak obyčejní lidé, kteří nechtěli platit výpalné, tak i domnělí „zrádci“ a „kolaboranti“. Dalšími útoky byly dopisy bombou britským politikům, sabotáže proti infrastrktuře apod.

V letech 1940 a 1941 se Avraham Stern prostřednictvím svého vyslance Naftali Ljubenčika pokoušel jednat s nacistickým Německem o společném boji proti Británii prostřednictvím nacistického úředníka Wernera Otto von Hentiga.

Lord Moyne, nejvyšší představitel Britského impéria v oblasti, se stal díky svému vysokému postavení terčem atentátu, který na něj spáchali dva členové Lechi, Elijahu Chakim a Eliajhu Bet-Curi.

Folke Bernadotte byl švédský diplomat a vyslanec OSN mající za úkol vyjednat podmínky mírové smlouvy mezi Židy a Araby. Po dvou neúspěšných návrzích byl Bernadotte zavražděn v autě v západním Jeruzalémě 17. září 1948. Vrazi byli převlečeni do izraelských uniforem a jednalo se pravděpodobně o příslušníky Lechi.

12. ledna 1947 spáchala Lechi útok na britskou policejní stanici v Hajfě, při kterém čtyři lidé zahynuli a na 140 bylo zraněno. 29. února byla Lechi podminována trať Haifa-Káhira severně od Rechovot. Při útoku bylo zabito 28 vojáků a 35 zraněno. Při útoku 31. března 1948 bylo při útoku na tutéž trať severně od Binjaminije zabito 40 civilistů, většinou Arabů, a 60 zraněno. Útok byl připisován rovněž Lechi.
"



Ano, svět lituje. Katastrofa pro celý svět už existuje.
[bliji] [bliji] [bliji]

198249

20.8.2009 15:23

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198249

Diky vsem v tomto vlakne za reakce. Uz mne zase neprepina klavesnice na cestinu, tak jenom kratce a s prispevkem se ozvu pozdeji. Medo, ty jiste vis, ze se Wikipedia presyva na jemne zrno. Co neni koser, to tam nenajdes. Tady hovorim predevsim o odkazu na USS Liberty. Bylo to jinak. Wikipedie uz byla i souzena za mazani a prekrucovani informaci, ale o tom pozdeji. Ale i tak diky za vycerpavajici reakci. Jenom bych tady pridal seznam zlocinu, ktere byly provedeny organizaci "Black September" po Mnichovske olympiade. Musime se tedy neustale orientovat logikou: "Kdo z toho ma prospech"? - Qui (quo) Bono. Abu Nidal byl Palestinec, ale soucasne clenem Mossadu. Sarkozy je/byl clenem Mossadu a je to Francouz, ADL je pobocka Mossadu, Southern Poverty Law Centre je organizace Mossadu, v krestanskych kostelech jsou nacpani do kazatelen sionisti a spolupracuji s Mossadem, administrativa Bileho domu jsou z casti agenti Mossadu, stejne tak osazenstvo Pentagonu. Agenti Mossadu jsou infiltrovani vsude. Je tedy zrejme, ze Mossad je mezinarodni zlocinecka organizace a nelze prisuzovat akci podle narodnosti nekolika zucastnenych zlocincu. Ostatni priste. Po snidani se jdu se hrabat v ovladacich panelech.

198262

20.8.2009 22:08

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 198262

Prosím Vás Mirdo,můžete mi blíž přiblížit tu situaci s kazatelnami sionistů spolupracujícími s Mosadem? Protestanti s kterými jsem se osobně setkal, podporovali Izrael díky své interpretaci bible. Považovali za "Boží vůli" aby jej a jeho občany podporovali. Jsou nějaké informace o tom spojení jež uvádíte? Díky Pavel

198285

23.8.2009 7:37

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198285

>Prosím Vás Mirdo, můžete mi blíž přiblížit tu situaci s kazatelnami sionistů spolupracujícími s Mosadem? Protestanti s kterými jsem se osobně setkal, podporovali Izrael díky své interpretaci bible.
-------
Omlouvám se Pavle za pozdní odpověď. Skáču tam a zpátky a tohle mi jaksi uniklo. Tady jste si odpověděl sám:

>Považovali za "Boží vůli" aby jej a jeho občany podporovali.
--------
Myslím si, že to bude pouze sionistická propaganda. Jak jistě víte bible má tolik interpretací, kolik je interpretů.
Jeden ze známých křesťanských sionistů - extrémistů, John Hagee (máte-li zájem, zkuste si ho vygooglovat), tak ten tvrdí, že se všichni židé musí dostat do Izraele, aby nastal ráj na zemi a proto jim musí křesťané pomáhat. John Hagee a jeho náboženská sekta věnovala miliony dolarů, už v období studené války na emigraci ruských židů ze Sovětského svazu do Izraele a ta jeho podpora neustále pokračuje. Ne všichni židé však mají o stěhování zájem. Především ti, kteří mají domov tam, kde se narodili a kde mají svá občanství. A také ti, kteří sledují ten věčný izraelsko-palestinský konflikt a nemají zajem žít na trvalém bojišti. Osobně znám několik židovských rodin, kteří se do Izraele z Ruska přestěhovaly a krátce nato přijely do Kanady. Nechaly se nachytat. Znáte to: "Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají". Sledoval jsem několik TV programů na toto téma a i jinak mám podrobné a stále čerstvé informace přímo z místa bojů (z Izraele), tak máte-li více dotazů a budu-li vědět, ochotně odpovím. Mirda

198458

20.8.2009 9:42

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 198226

Propána Mirdo,proč na tyto provokatéry reagujete? Už jsem to napsal Jindrovi. Jim vůbec nejde o nějakou diskuzi!Natož aby jim šlo o pravdu.Právě naopak. Rozbít,vyprovokovat,zmást.Tito "lidé" nemají žádné svědomí ,cit, ani zodpovědnost. Zkuste si je znovu přečíst. A to tentokráte vynechte emoce (vím je to těžší než se zdá),vypněte cit a hned je spatříte v jiném světle. Odhalené kreatury - roboty ,kteří pro prachy jsou ochotni všeho.Co s takovými,kteří za peníze odjedou na opačnou stranu Zeměkoule zabíjet,nebo se na zabíjení podílet? Takoví pro zisk klidně podříznou i vlastní mámu.
Tak jakápak diskuze s nimi?

198236

20.8.2009 8:33

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Datel 216.?.?.?

Reakce na 198220

Konecne Jsi Mirku pochopil, ze s tema .... se slusne jednat neda.

198235

20.8.2009 12:08

RE: Je potřeba to říci na rovinu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 198220

Ale "názory" a vyzývání ke genocidě Izraelců jsou tady naprosto v pořádku, že?

Nahlaš mě, posluž si! Alespoň bude sranda [vyplazený jazyk]

198250

20.8.2009 22:36

To není jedno - to ,co jsi napsal, je trestným činem!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 198212

Pokud otočím význam a napíši - izraelskou židovskou špínu je potřeba držet na řetězu a když se utrhne, tak nekompromisně sestřelit!!!! To se ti určitě jako výrok líbit nebude!!!!
Jde o žalovatelný výrok / potlačování a hanobení práv a svobod a náboženského přesvědčení - příslušné paragrafy si vyhledej sám!!!/.
Žádám tímto editora , aby zaujal jasné stanovisko a podobné elementy a provokatéry z diskuze odstranil napořád!!!!
Ničemu podobné nenávistné výroky neslouží a tím méně nějaké formě diskuze!!!!! Zarytá náboženská nenávist je hrozná!!!
A je už jedno, zdali jde o křesťany,katolíky,židy, nebo muslimy!!!! Je to hnus fialový!!!!!!!!!

198289

21.8.2009 4:29

RE: Je potřeba to říci na rovinu

steve 97.?.?.?

Reakce na 198212

Editor by mel prispevky, ktere propaguji vrazdeni zcela eliminovat.

198305

20.8.2009 9:59

dotaz

l e o --- 82.?.?.?

72 byla hruza - o tom zadna

nicmene

kolik od te doby zavrazdili iSRAeLci lidicek??

198239

20.8.2009 17:11

Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach "Zvědavce" roz-

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

kokošili [chechtot] Nová internetová ofenzíva pre dobro chazarského štátu Izrael? Asi tak to bude. Škoda na tento ľudský hnoj reagovať. Oni vedia, my vieme, nech žvania. Ukazujú pravú povahu "vyvolenosti" hociakého národa. Tak začína koniec jednej fašistickej, neľudskej idey - sionizmu. Nebavte sa so zúfalcami.
Nám, čo nás považujú za goimov, už nemajú čo povedať! Ignorujte ich - prosím [vyplazený jazyk]

198264

21.8.2009 0:48

RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198264

"Nová internetová ofenzíva pre dobro chazarského štátu Izrael?"

Ofenzíva? zatím dost chabé. Fanatismus mixnutý propagandou a umně namíchanými polopravdami většině zdejších štamgastů nemůže dělat skutečného názorového oponenta.
Jedinou změnu co jsem zaznamenal, je nový druh argumentu v neprospěch vzniku samostatného Palestinského státu(na kolik jich ještě přijdou?). V zásadě se však neliší od těch předchozích a podle mě může být i z jednoho hnízda šířený jako nový druh izraelské propagandy.

"Ignorujte ich - prosím"

To bych se připravil o dobrou zábavu, nabíhají si na smeč úplně sami, to i naši domácí šábes-gójové jsou na tom občas lépe, a to je co říct [chechtot] (to berte šábes-gójové jako nicotnou medvědí pochvalu [velký smích] )

Vyhýbám se jen vyloženým provokatérům a propagandistům, kteří ani nic kloudného nesdělí, ani nejsou schopni na cokoliv adekvátně rozumně reagovat bez ohledu na to, kam patří. Tam se jedná o vyloženou ztrátu času, která nevygeneruje ani unci humoru. [smích]

198299

22.8.2009 14:49

RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 198299

Ale, ale pán "MedaBeda" z isteho narodneho parku v USA. Ja som to myslel v dobrom. Ich argumenty a nase su stale tie iste. Samozrejme, ze sa nic nevyriesi iba sa prekrikujeme. Mna uz to nudi. Rad by som trocha inteligentnejsiu debatu. I ked je mi jasne, ze zasa skonci ako skonci. Problem je v tom, ze vsetci vizerame ako paranoidni jedinci, ktori neustale dokazuju svoju "pravdu". Ved "pravda" a "spravodlivost" je iba ludsky vymysel. Vo Vesmire nie je castica pravdy alebo spravodlivosti. Prosto na strankach "Zvedavce" zavladla nuda. Prečo si myslíte, že už sem erudovaný pan "google" nepise. Nema co! A ja asi tiez uz skoncim. Prvotne ocarenie skoncilo a grafomanom som iba pre seba a dovernych priatelov. Pokial Vladimir bude vyberat take clanky ako vybera, "Zvedavec" skonci bezbolestnou smrtou v spanku. Nikto si to ani nevsimne
[cool]

198400

23.8.2009 1:29

RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 198400

Tak ahoj Gibi. Bude nám tady i Zvědavci za tebou smutno. A Peace s tebou.

jansmith[smích]

198444

23.8.2009 7:47

RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198444

Ono to někdy na člověka příjde ta bezradná aptie a vůbec se Gibimu nedivím. I já mám takové mátožné dny bez energie a věnuji se raději fyzickým aktivitám a na sčotu jenom přebírám poštu.
Gibi, hodně štěstí v životě a až si oddechneš, vrať se. Budeš nám tady chybět. Mirda

198459

23.8.2009 15:26

RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 198400

Pac a sbohem Gibi.

Ať se daří [smích]

198483

Příspěvků: 99

17.08. 12:56 mtk  Viktor čistič :)
17.08. 18:10 Takyjeden  RE: Viktor čistič :)
17.08. 13:58 Floyd  Filmovou / TV
17.08. 16:00 Dale Coper  Mnichov
17.08. 17:00 cat  Nelidskost
17.08. 18:33 udo  RE: Nelidskost
18.08. 03:06  RE: Nelidskost
18.08. 18:07 udo  RE: Nelidskost
17.08. 18:50 udo  RE: Nelidskost
18.08. 04:55 Takyjeden  RE: Nelidskost
17.08. 17:41 Satanist  Andele ........
18.08. 12:45 sxg  RE: Andele ........
17.08. 22:57  Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 00:35  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 02:32  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 11:29 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 22:35  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 10:28 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 17:57  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 19:57 Karel z Čech  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 12:49 sxg  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 02:50 nabhoth  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 03:11 steve  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 03:44 nabhoth  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 07:43 MedaBeda  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 17:21 Mirda  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 17:41  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
23.08. 06:56 Mirda  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
21.08. 00:03 MedaBeda  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 08:54 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 11:40 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 15:05  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 16:49 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 20:27  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 21:55 Takyjeden  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 22:39  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 23:22 serpico  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 01:15  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 10:55 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 12:43 serpico  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 14:31  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 22:16 jansmith1984  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 11:16 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 17:38 Mirda  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 05:35 Semerad  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 16:41 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 18:04  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 10:49 hestroy  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 02:34 Semerad  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
19.08. 16:03 Dale Coper  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
20.08. 02:24 Semerad  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 11:58 jansmith1984  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 12:52 sxg  RE: Proto si Palestinci nezaslouží stát
18.08. 05:55 kozoroh  Tohle by byl mnohem zajímavější film a dal by odpověd světu na mnohé
18.08. 10:24  Wenda
18.08. 11:45 hestroy  RE: Wenda
18.08. 13:08 Peter Szakal  Uz viac rokov trpim
18.08. 19:41 serpico  RE: Uz viac rokov trpim
19.08. 15:11 Peter Szakal  RE: Uz viac rokov trpim
19.08. 15:21 serpico  RE: Uz viac rokov trpim
18.08. 21:31 Norrland  Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 12:52 No name  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 15:45 aristokrat  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 16:40 Norrland  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 17:02 hestroy  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 19:15 Takyjeden  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
20.08. 09:52 hestroy  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
20.08. 20:25 sxg  RE: Nenápadná závěrečná katarze filmu Mnichov
19.08. 21:37 Mirda  Jak to vlastně bylo?
19.08. 22:34 jansmith1984  RE: Jak to vlastně bylo?
20.08. 02:37 Mirda  RE: Jak to vlastně bylo?
20.08. 00:52 tojejedno  Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 02:48 Mirda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 03:44  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 04:14 Mirda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 04:51 V.L.  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 05:31 Mirda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 06:54 V.L.  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 09:44 Saša  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 11:30 hestroy  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 14:36  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 15:08 MedaBeda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 10:14 jansmith1984  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 11:33 MedaBeda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 15:23 Mirda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 22:08  RE: Je potřeba to říci na rovinu
23.08. 07:37 Mirda  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 09:42 Takyjeden  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 08:33 Datel  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 12:08  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 22:36 Montaznik  To není jedno - to ,co jsi napsal, je trestným činem!!!!
21.08. 04:29 steve  RE: Je potřeba to říci na rovinu
20.08. 09:59 l e o  dotaz
20.08. 17:11 Gibi z Wilsonova  Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach "Zvědavce" roz-
21.08. 00:48 MedaBeda  RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach
22.08. 14:49 Gibi z Wilsonova  RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach
23.08. 01:29 jansmith1984  RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach
23.08. 07:47 Mirda  RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach
23.08. 15:26 MedaBeda  RE: Nejako sa nám miestni i cezpoľní sionosti na stránkach

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 790