Diskuze k článku

Putin nařídil vyplatit zbytek dluhu SSSR

Příspěvků 89

10.8.2009 5:08

A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

z roku 1968. Uz ho Rusove Ceske Republice zplatili?
Pokud vim, tak jim nabidli nejaky stary rezavy vrtulniky [naštvaný]
Zadna cena nezaplati devastovanou krajinu(treba ve Strazi pod Ralskem) a tim spise ne znicene hospodarstvi. Kam slapli, tak 20 let trava nerostla [bliji]
Kdyby se do byvaleho Ceskoslovenska nenasrali byli by jsme ted jedni z nejlepsich zemi v Evrope. Neco jako Svicari. Ti jsou alespon tak chytri, ze se do EU nehrnou.

Tak a ted si jdu dat pivo [mrknutí jedním okem]

197517

10.8.2009 8:17

RE: A co dluh z okupace...

Alena 89.?.?.?

Reakce na 197517

Každá okupace je špatná a v 21.století by měla být už jen v učebnicích historie. Okupace a nejen ničení hospodářství se provádí různě. Dopustťe se ale malého srovnání naší Rusy okupované a zdevastované země a USA a nebo třeba Izraelem okupovaných a zdevastovaných zemí. Porovnejte styl USA za účelem odstranění diktatury a nastolení demokracie např.v dosud okupovaném Iráku nebo třeba Afganistánu? Nebo styl izraelců v okupované Palestině? V Iráku bylo shozeno jejich hospodářství možná několik století nazpátek. Škody tam způsobené jsou dalekosáhlejší a budou okupanty lidu těchto zemí někdy uhrazeny? Já myslím, že nebudou nahrazeny nikdy a oni svou naštvanost nemají možnost řešit ani tím, že si ze vzteku dojdou na pivo. Pokud bude přepaden bohatý a vyspělý Irán, myslíte, že tam za každou jejich šlápotou tráva poroste a v každé jejich šlápotě budou rozkvétat růžičky? A jak to tam asi bude vypadat po skončení okupace, pokud tam okupace skončí? Odkud berete jistotu, že jsme mohli být být něco jako Švýcaři? Za 20 roků osvobození od ruské okupace krédo naší zemičky snad vzrostlo? Nejvíc by mě zajímalo "co všechno tady už mohlo být" na konkrétních příkladech.

197529

10.8.2009 9:49

RE: A co dluh z okupace...

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197529

je to sice pekne, ale na Israel a USA kaslu...nas okupoval Ivan a to mu nikdy nezapomenu

197540

10.8.2009 9:55

RE: A co dluh z okupace...

Medvedicevelika 83.?.?.?

Reakce na 197529

jinak za 20let od roku 89 jsem udeali sakra velkej krok dopredu....primo milovej krok. A pan ma pravdu, kdyby rusak neplundroval nase nerostne bohatsvi, tak bychom dnes byli jeste dal.

197541

10.8.2009 16:38

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197541

Říkáš "mnohem dál"? [oči v sloup] Kdyby Rusák "nezplundroval" Hitlera, tak bys byla mezi svými chlupáči na Sibiři, byla-li by jsi vůbec. Ten náš uran pomohl svět uchránit před další světovou válkou (na kterou "náš osvoboditel" Patton měl zálusk jen co dorazil do Plzně, když chtěl pokračovat až do Moskvy). Sověti z něho dokázali uklohnit nejen bomby, které ale na rozdíl od USA neházeli nikomu na hlavu, nýbrž rozjet první atomovou elektrárnu světa a i ty naše, do kterých i přes zlobu tvoji i tobě podobným, nám dodnes jako RF dodávají palivo. No a které další suroviny nám ti zlí bolševici zplundrovali? Ta trať do Čiernej pri Čope byla přece pro překlad surovin z SSSR k nám a ne naopak. Od nás se tam překládalo až zboží z nich vyrobené a tedy zajišťující zdejšímu obyvatelstvu obživu svojí přidanou hodnotou. A co nám na rozdíl od Východu dopřává Západ? Odpovím sám - "spotřební společnost" za cenu rozkradení státu a nádavkem hospodářskou krizi, která svět vrátí do středověku, pokud ne do doby opadnutí vod po potopě. To je docela slušná "produktivita" honby elit Západu za mamonem, v posledních dvaceti letech. Že?

Jak se těšíš na návrat do jeskyně medvědice? [chechtot]

197577

11.8.2009 10:52

RE: A co dluh z okupace...

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 197577

Jo, a ten samý Rusák ve spolupráci s Hitlerem napadl zákařně Polsko a až do posledního dne do vlastního napadení dodával Hitlerovu ropu a železnou rudu, klíčové suroviny pro vedení války...soudruzi, děkujem.

197622

11.8.2009 11:49

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197622

Taktika je, když vyleji sklenici mléka. Strategie je, když zabiji tu krávu. Existuje hra, jmenuje se šachy a ta obsahuje obé. Je poučné do ní nahlédnout. Mnohé z nepochopitelného se poté někdy někomu i vyjasní. Jsou však i jedinci odolní takovému poznání a ti prožijí v bludu zbytek života i když sami se sebou jsou navýsost spokojeni, neb se o tom nikdy nedozví. [chechtot]

197629

11.8.2009 14:51

RE: A co dluh z okupace...

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197629

Tak tohle je blbost...rusak byl sam prekvapeny, ze ho Hitler napadl

197638

15.8.2009 15:20

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197638

Když byl Rus tak překvapený, tak jak dostal tu svoji průmyslovou produkci při válečném zmatku panujícím za ústupu, celkem beze ztrát k Uralu, kde jí měl dost na zásobování tak obrovské fronty vším potřebným po celá léta. Krajně nespolehlivá spojenecká pomoc se přece odhaduje jen na cca 4% z celkově potřebné, ale Němce přitom spolehlivě zásoboval celý zbytek Evropy a ani USA nezůstaly stranou, než se stali spojenci. Stalin byl revolucí, občanskou válkou a zahraniční intervencí proti SSSR protřelý matador, tvrdý jako ocel, od čehož má údajně od samého Lenina i tu svoji přezdívku. Válečné přípravy Hitlera mu samozřejmě nemohly uniknout, když jeho špionáž byla nejlepší na světě, ale na druhé straně nemohl odhalovat kde komu, co má za lubem, protože si byl vědom možnosti špionáže ostatních států ve vlastních řadách. To byla tak vysoká hra, že pro normálního smrtelníka pozbývají její fáze logiku a nejen jednotlivec, ale celá velká společenství byli pouhými figurkami, kdy až z výsledků té války lze cosi málo vydedukovat. Že měl bezmeznou důvěru u naprosté většiny obyvatel SSSR, nelze popřít. Po smrti Lenina, který doporučil ve své závěti jeho odvolání z funkce právě pro příliš nekompromisní prosazování ideí komunizmu, přece dal svoji funkci vedení strany k dispozici a - neuspěl. Dostal důvěru v ní setrvat, což svědčí o tom, že ho pokládali za nejschopnějšího z možných Leninových nástupců, neboť o ozbrojeném ataku kapitálu těmi nejtěžšími kalibry, vůbec nepochybovali.

No a jak válka dopadla? Hitler se zastřelil a Stalina za jeho podíl na vítězství jmenovali do nejvyšší dosažitelné vojenské hodnosti na planetě Zemi - generalissima, kterých mimo několika jiných a málo známých, bylo v celé lidské historii do té doby coby na prstech jedné ruky spočítal - Alexander Veliký, Albrecht z Valdštejna, Suvorov, Franco a Čankajšek. Tvrzení ve Wikipedii, že tuto hodnost vytvořil pro sebe sám Stalin, se tím jeví jako nebetyčná pitomost. Má se dokonce za to, že ji nepřijal a spokojil se s tou maršálskou holí.

Lidské dějiny jsou plné krve a mnohem delší, než bylo těch několik desítek let, po něž se konal první světový pokus o teorií podloženou sociálně spravedlivou společnost. Kapitál a ne socializmus byl příčinou těch lidských tragédií, protože nejen že se vzniku takového společenství urputně a bezohledně bránil a brání všemi dostupnými prostředky, ale válčil a válčí o své zisky i mezi svými vyznavači navzájem. Jak dopadne právě probíhající krize, která je rovněž jednou z forem vzájemné války vlastníků kapitálu, sice nikdo nedokáže určit, je ale jisté, že svět po ní musí být jiný. Jaký a za jakou cenu, si možná již zanedlouho ověříme sami na sobě. Můžeme se jen modlit, aby to byla cena stejná nebo nižší, než za ten první pokus o socializmus.

197960

10.8.2009 14:44

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197529

Pani Aleno, clanek je o ruskem dluhu, tak co to toho tahate jine staty.
Co asi muze byt dobreho na tom, kdyz rusove a komunisti pustosili zemi 40 let [naštvaný]
Kolik je vam let, ze o tom asi moc az tak nevite.
To me muze vytocit, kdyz nekdo rekne, ze sovetska okupace nicim "nezasahla" do zivota lidi.
[oči v sloup]

197569

10.8.2009 18:49

RE: A co dluh z okupace...

herbert 94.?.?.?

Reakce na 197569

Uvedomte si, ze rusi tu boli "iba" 20 rokov.
A najvacsie svinstvo robili cesky komunisti v 50. rokoch, tzv normalizacia bola oproti politickym procesom prechadzka parkom.
A to hovorim ako niekto, koho pribuzni neboli v strane a patricne sa im za to strana na oplatku odmenila.

197594

10.8.2009 10:34

RE: A co dluh z okupace...

_kuba jh (zavináč) missuh (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 197517

Kde jsme mohly být je jistě zajímavá filozofická otázka.

Jenže kde jsme je holá pravda a ta je zjevně každému uvažujícímu pozorovateli zjevná. Dvacet let tu byli rusové ( ti přijeli alespoň na "pozvání", američany nikdo do arabského světa nezval), ale teď už jsou rusové dvacet let pryč a jaké je změna? Ideologie byla nahrazena ekonomikou, Rusko nahradilo USA. Ale pořád je to o tom samém. Nepohnem se nikam pokud sami nebudeme chtít a něco pro to dělat. Stranické příslušnosti nás určitě nespasí!

Přeji hezký den.

197545

10.8.2009 10:36

RE: A co dluh z okupace...

lucifer 77.?.?.?

Reakce na 197517

tak tohle je typickej žvást čecháčka.jo my jsme ten pupek světa s nejlepším pivem,zlatýma ručičkama,nejkrásnějšíma holkama bla bla bla, vlastně bychom měli být velmoc [smích] Prej Švýcarsko,to byl dobrej for.Tady vůbec nejde o Rusáky a okupaci,ale o tu přízemní českou mentalitu a posranost, to je ten problém.Jenže nejspíš je to geneticky zakodované takže se to nezmění

197546

10.8.2009 14:11

RE: A co dluh z okupace...

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 197517

Zadna cena nezaplati devastovanou krajinu(treba ve Strazi pod Ralskem) a tim spise ne znicene hospodarstvi. Tak proç se ptáte jestli uz to zaplatili?[velký smích][velký smích][velký smích] [chechtot] [velký smích]

197564

10.8.2009 14:50

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197564

To jste nejakej Cech, ze tak blbe piste?
No nezaplatili jeste vse jak meli [naštvaný] a ani se vlastne na okupaci neomluvili [pláč]

197570

10.8.2009 17:18

RE: A co dluh z okupace...

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 197570

>To jste nejakej Cech, ze tak blbe piste?
>No nezaplatili jeste vse jak meli [naštvaný] a ani se vlastne na okupaci
>neomluvili [pláč]
Nezaplatili, ale to máte fuk. Stejně by penize skončily v rukách českejch mafiánů a zlodějů a prostej občan by z toho měl prd! Tohle mně teda na Rusákách zrovna neštve. To, co postkomunisti po tom ohromným Listopadu ''dokázali'', to raději nekomentovat, slušný by to rozhodně nebylo! Proč už nejsou na tý úrovni Švýcarska? 20 let je dlouhá doba, ne?

197582

10.8.2009 15:50

RE: A co dluh z okupace...

Miks 213.?.?.?

Reakce na 197517

Jestlipak taky vidíte ty stovky kilometrů čtverečních vybetonovaných a vyasfaltovaných ploch ať už jsou to supermarkety nebo průmyslové zóny, co zde po VLKR nastavěli hodní soudruzi ze západu? To není zdevastované krajina? Za komanče v našem kraji krásné zdravé lesy, dnes vymlácené -zprivatizované zrestituované- kopce, místo potoků vysychající stružky. Bůhví jak by to bylo, nebýt Rusů v 68. Takhle bysme mohli mlátit prázdnou slámu pořád. Jak by to bylo v roce 38, kdyby buržousti nevydali ČSR bez boje náckům, nebo kdyby se husiti nakonec nepomlátili navzájem? Já jsem každopádně rád, že jsem mohl prožít klidné dětství bez videa a televizních reklam, v krásné přírodě.A rozhodně si nemůžu stěžovat na nějakou nesvobodu.Je mi líto, že je vám z Rusů na blití. Oni sem možná nalezli v 68 , ale zase odešli. V případě US Army je zde budete mít do konce tohoto světa.

197576

10.8.2009 17:57

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197576

No jo, ale když oni ti co láteří na "před-plyšákovo", tenkráte nedosáhli na ten blahobyt Západu (vydobytý sice za cenu krizí a úpadku morálky, ale co; žijeme přece jen jednou. Ne?), případně je přistihli při tom, jak si ten západní blahobyt mimo zákon opatřují, ale hlavně - neměli naději na vstup mezi horních deset tisíc - naději, která, jako chutné sousto před čenichem osla, je přiměje "pracovat s chutí až do chcípnutí"... To pak není divu, že reagují tak jak reagují... Egem lomcující pudová zloba na svůj úděl, se těžko zvládá, nevědí-li, že mají milovat i nepřítele svého, jako sebe sama, [vyplazený jazyk] což se neskryje ani za to jevištní rozhořčení nad pácháním škod naší přírodě sověty. To, že černé skládky ze západní Evropy nám nyní páchají škody ještě větší a nebezpečnější, to je přece podle těchto "rozhněvaných" jenom daň, za Západem nám přinesenou svobodu... No řekněte. Nejsou ti "rozhněvaní" k zulíbání?... Idioti... [naštvaný]

197587

11.8.2009 15:50

RE: A co dluh z okupace...

Miks 213.?.?.?

Reakce na 197587

Osobně ten výbuch zášti, kdykoliv přijde na přetřes Rusko, nechápu . Velmi pochybuji, že bychom jako Češi ještě existovali nebýt Rusů. Ale ono už je to stejně jedno, protože to co se děje posledních 20 let stejně jen směřuje k tomu, že Česká Zem přestane existovat. Když už se někteří lidi zde rozčilují kvůli r. 68, tak by mohli cítit i kapku studu za to, co prováděly čs. legie Rusům - přezdívka "čechosabaki" myslím hovoří za vše. Přesto jsem se ještě nesetkal s Rusem, kterému by z Čechů bylo zle.

197644

16.8.2009 14:19

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 197644

>Osobně ten výbuch zášti, kdykoliv přijde na přetřes Rusko,
>nechápu .
Chazar a jeho poskokové nenávidí Rusy už nějakých pár století a proto logicky čmoudí i zde.
[mrknutí jedním okem]

197993

11.8.2009 15:02

RE: A co dluh z okupace...

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197576

prominte, nechci se vas nejak dotknout, ale tohle jsou zaprdeny duchodcovsky nazory...ktere nema cenu vyvracet, protoze je to stare tema jak bylo driv vse lepsi a krasnejsi a ted je to naprd a ta mladez je cim dal tim horsi, to za naaaas nebyvalo...a to nema cenu [smích]

197640

11.8.2009 17:06

RE: A co dluh z okupace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 197640

Mě se nedotýkáte pane medvěd. Nejsem důchodce a dokonce ani komouš. Což ještě neznamená, že budu všemu tomu co za nás nebejvalo tleskat, tak jako vy, nebo že vezmu za svůj kdejakej žgrynd o tom, jak za všechno může komanč s Rusem, tak jako vy. Zkuste si máknout někde ve třísměňáku za pár šupů, třeba vám dojde, že všechno není až tak super. [smích]

197651

11.8.2009 19:56

RE: A co dluh z okupace...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197651

Dokavaď se budeme hádat ohledně co bylo a nebo nebylo lepší, nic se nevyřeší. Možná, ale čistě možná by bylo lepší koukat jak to udělat dnes lepší než to je? Ani komunisti ani kapitalisti nenabízejí spravedlivý svět, první to sice říkali ale neměli na to, a ti druzí? Těm o to nejde, v tom přece nejsou žádný prachy. Vykořisťování člověka člověkem zdařile pokračuje. Ani Rus ani Američan, vzít si od každého co se nám hodí a dělat po svém, přátelští ke všem ale slouha nikoho!

197656

12.8.2009 9:38

RE: A co dluh z okupace...

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197656

souhlasim [smích]

197685

12.8.2009 14:51

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197656

Ja jsem se nikoho dotknout nechtel. Jen jsem chtel napsal svuj nazor.
Nikdy jsem netvrdil ze kapitalisti jsou lepsi nez komunisti.
Bohuzel nevim jaka spolecnost by mela nastat, aby byli lidi spokojenejsi.
Zit v muslimskem svete take neni odpoved. Take tam jsou omezovany lidske svobody [pláč]

197711

12.8.2009 15:25

RE: A co dluh z okupace...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197711

Nevíte jaká společnost by měla nastat? A co třeba taková kde lidé žijí aniž by se navzájem okrádali, pracují aniž by byli šizeni, společnost kde se neničí ani příroda ani lidi. Kooperativní společnost s dobrou vůlí a solidním zákoníkem. Utopie? Možná ale nic se nedá už dnes zkazit víc tak proč to nezkusit?

197716

12.8.2009 17:39

RE: A co dluh z okupace...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 197716

...spolecnost, ktera se umi poucit z vlastnich i cizich chyb a neopakuje je stale znovu a znovu.
Spolecnost postavena na respektu, ten musi byt nutne zakladnim kamenem, jinak se nepohneme z mista.

Antiseptik ma pravdu, je to mozna utopie, alespon do te doby, nez to zkusime.

197724

12.8.2009 18:23

RE: A co dluh z okupace...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197724

Dokavaď budeme mít větší respekt k potištěnému papírku zvaném peníze než k člověku, přírodě a celé planetě, tak jsme mimo mísu a na cestě nikam.

197729

12.8.2009 19:55

RE: A co dluh z okupace...

Igor 89.?.?.?

Reakce na 197517

zaplatilo Cesko Rusku za vagabundovanie takzvanych Ceskoslovenskych legii v Rusku od 1918 do 1926?
Ak nie, tak preco ocakavas, ze Rusko, po tom, co tuto drzu okupaciu Ruskeho uzemia "vratilo", ma tebe zaplatit? Poznam iba jendu sektu na zemi, ktora si tak otvara drzu, su to ti, ktori hufne prebehli v 20. storoci od kaspickeho k mrtvemu moru.
Vrahovia Slovanov. Zabili nas 100000000. A oni placu nad cislom , tusim zakon predpisuje sopmynat 6000000, teda 19x mensom.

197735

13.8.2009 3:17

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197735

Jestli o tom nevis, tak Ceskoslovenske legie odpluli z Vladivostoku v roce 1920.
Vim to, protoze jeden z legionaru byl muj pradeda.
Jestli ovladas anglictinu, tak si muzes neco precist na teto strance:
www.bbc.co.uk/dna/h2g2/A4241062

197765

13.8.2009 7:22

RE: A co dluh z okupace...

google 93.?.?.?

Reakce na 197765

>Jestli o tom nevis, tak Ceskoslovenske legie odpluli z Vladivostoku v roce 1920.
>Vim to, protoze jeden z legionaru byl muj pradeda.

zaujimave zdovodnenie pan Rejpal.

nieco v style:
"Zoo v Brne otvaraju urcite o pol osmej.
Viem to urcite, pretoze moja prababka pochadzala z opice."

[chechtot]

197774

13.8.2009 14:59

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197774

Zrejme neco na zpusob, dal jsem si nick GOOGLE, protoze kdyz neco nevim, tak si to vygogluju [oči v sloup] [chechtot]

197833

13.8.2009 22:14

RE: A co dluh z okupace...

google 93.?.?.?

Reakce na 197833

keby ste aj vy googlovali, namiesto vymyslania si,
mozno by aj tie vase prispevky vypadali viac k svetu. [oči v sloup]

197854

14.8.2009 2:09

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197854

Koukam ze ty jsi ses uz narodil chytrej jak chytrolin [oči v sloup]

197868

14.8.2009 7:01

RE: A co dluh z okupace...

google 93.?.?.?

Reakce na 197868

>Koukam ze ty jsi ses uz narodil chytrej jak chytrolin [oči v sloup]

vy svoje prispevky zrejme necitate, ani ked ich pisete?

197876

14.8.2009 7:14

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197774

Nemyslis si, ze se odchylujes od tematu? [oči v sloup] [zmaten]
Psalo se tady o Rusku. Zatim jsem od tebe k tomuto tematu nic necetl. Na tvoje blby kecy nejsem zvedavej.
Musis se ohrome nudit. Zrejme nemas praci [mrknutí jedním okem]

197877

14.8.2009 19:27

RE: A co dluh z okupace...

google 93.?.?.?

Reakce na 197877

>Nemyslis si, ze se odchylujes od tematu?
>Psalo se tady o Rusku.

prepacte vasa jasnost, ze som si dovolil sa ozvat sa k vasemu blbemu prispevku, ktory znel:

"Jestli o tom nevis, tak Ceskoslovenske legie odpluli z Vladivostoku v roce 1920.
Vim to, protoze jeden z legionaru byl muj pradeda.
"

moja reakcia bola velmi konkretna a tykala sa vaseho pozoruhodneho
stylu argumentacie:

"zaujimave zdovodnenie pan Rejpal.

nieco v style:
"Zoo v Brne otvaraju urcite o pol osmej.
Viem to urcite, pretoze moja prababka pochadzala z opice."
"

>Zatim jsem od tebe k tomuto tematu nic necetl.

citanie je dusevna zalezitost, takze sa vobec nedivim.

>Na tvoje blby kecy nejsem zvedavej.

na co vy ste zvedavy, ma zaujima menej, ako tohtorocne priemerne
vynosy z urody bavlny na Tahiti a este menej sa mienim vasou zvedavostou
nejako riadit, pri postovani prispevkov.

>Musis se ohrome nudit.

to mi vravi nejaky Rejpak, ktory tu len za poslednych 10 dni postoval 22 nezmyselnych prispevkov?

>Zrejme nemas praci [mrknutí jedním okem]

co ja mam na pracu, do toho vy nepotrebujete pchat
svoj rypak, pretoze z toho aj tak neopekniete.

197930

14.8.2009 19:47

RE: A co dluh z okupace...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197930

Díky google, tvoje neprůstřelné a vtipně ironicky laděné příspěvky "žeru" a už dlouho sem se zase tak nenasmál...[smích]

Rejpal je docela zajímavá figura a kdyby do svých příspěvků přidal i útočnou aroganci a nadávky oponenta, tak bych jej tipoval na novým nickem maskovaného diskutéra Josepha.


Takhle to na "přítele" Josepha nevypadá, ale i tak je to bžunda.

jansmith[smích]

197932

15.8.2009 20:06

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197932

Jen se nebojte, me se jen tak nezbavite [mrknutí jedním okem]
Bavim se , jak tady vsichni "vriskate" [chechtot]

197967

13.8.2009 13:50

RE: A co dluh z okupace...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197765

mimochodem můžu se zeptat?
a němci ti nevadí? [velký smích]

197825

13.8.2009 14:56

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197825

Ne protoze jsem nemeckou okupaci nezazil. Moje babicka me rikala, ze za Nemcu mela alespon slusnou praci
[mrknutí jedním okem]

197832

13.8.2009 15:27

RE: A co dluh z okupace...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197832

takže seš vlastně bejvalej vychcanej nácek (dle tvé vlastní definice) [mrknutí jedním okem]

197837

14.8.2009 2:06

RE: A co dluh z okupace...

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197837

Nacek teda vubec nejsem, ale koukam ze ty nemas Nemce rad [mrknutí jedním okem]
Mas rad Rusy? [vyplazený jazyk]

197867

14.8.2009 13:17

RE: A co dluh z okupace...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197867

já mám rád němce i rusy [smích]

197900

10.8.2009 5:55

Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

Prazak 87.?.?.?

Byvale Rusko ma dluh 34 milionu? To by nestacilo ani na uroky za jednu hodinu co rusaci dluzi v byvalych koloniich. Jenom byvalemu CKD dluzili 80 mil., ktere uz nikdo nikdy neuvidi. A to je jedna fabrika v jednom malem kralovsvi.

197518

11.8.2009 15:34

RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 197518

Pražák kecáš nesmysly, Rusáci nám dávno dluh splatili!!! Tedy i všechny podnikové dluhy, kde byl proveden součet a započteno do jednoho salda!!! Právě po roce 1990 vznikl vůči Rusku náš dluh,protože jsme odebírali suroviny / ropa,plyn a další/ a v důsledku rozpadu trhu v tehdejší SNS přestali odebírat naše zboží! Pražák jenom záměrně lžeš, jenom se v té nenávistné žluči neutop!!!
Tam byl jenom problém najít způsob převodu, tj. skutečné fakticky použitelné hodnoty zúčtovatelné, tehdy tzv. převoditelného rublu
k měně používané v době splácení.
Co se týče opožděného a zastydlého antikomunistického vřeštění, které má pouze zakrýt zlodějny a lumpárny nové "demokratické" gardy
doporučuji článek na Britských listech http://www.blisty.cz/2009/8/11/art48347.html
[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

197643

13.8.2009 5:19

RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 197643

>Pražák kecáš nesmysly, Rusáci nám dávno dluh splatili!!! Tedy i všechny podnikové dluhy, kde byl proveden součet a započteno do jednoho salda!!!

Pane Pelesko, jako vzdy strilite od boku a vymyslite si nesmysly. Na to, aby Rusaci splatili materialni skody zpusobene dvacetiletou zvanou okupaci do roku 1989 i tou dvacetiletou nezvanou do roku 1968, nejsou dost bohati. Skody kulturnia moralni jsou nevycislitelne. jednou z jejich obeti jste i vy. U tak fanatickeho propagatora komunismu a jeho lzi, jakeho tu reprezentujete vy se uz jen ztezi da predpokladat navrat slusneho chovani a rozumu.

197770

13.8.2009 10:56

RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 197770

Od roku 1990 bylo prodáno / privatizováno/ přes 2 biliony státního majetku a z toho byly lepeny průběžně díry ve státním rozpočtu! I přesto jsme za 20 let úspěšného kapitalistického budování nahospodařili dluh přesahující 1 bilion korun / jenom v dnešním roce dalších cca 210 miliard!/, takže dluhy budou splácet ještě vnoučata!!! Kapitalistické kobylky a pijavice sežerou a vyžerou všechno z jedné vody dočista! Nezaměstnanost překročí slušných 10% a jen těžko se bude vracet zpět, protože výroby se odstěhovaly a mnoho lidí je na "trhu" práce trvale nadbytečných,
hlavně v západních zemích EU, které jsme součástí.
Pražák , ty nejsi ani oběť, ale docela obyčejný hloupý provokatér,ale u takového fanatického propagátora kasínového kapitalismu a jeho lží se nelze ničemu divit a předpokládat návrat slušného chování a rozumu je také vyloučené, protože kde nic nebylo se nemůže nic navrátit!
Kolik ti "platěj" Pražák za neustále provokování a podrývání diskuzí na Zvědavci?

197800

13.8.2009 15:03

RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197800

A kde berete ty cisla? [oči v sloup]
Jestli z novin, tak bych tomu az tak neveril [mrknutí jedním okem]

197835

13.8.2009 11:48

RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197770

"jednou z jejich obeti jste i vy."

V tomto případě to pane Pražáku, vypadá spíše na Vás.

Pana Montážníka bych z toho vynechal [velký smích]

197809

10.8.2009 8:04

...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Je táto čiastka správna, nechýba tam niekoľko núl?
Aj tak si myslím že nebudú chcieť aby Rusko zaplatil ten dlh, totiž dotyčný tak stratia jednu z pák ktorým by mohli vydierať Rusko. [oči v sloup]

197526

10.8.2009 9:26

RE: ...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 197526

Chybi tam tech nul hodne . Ne nadarmo TIR v byvalym Ceskoslovensku neslo prezdivku Tovar Ide Rusom ........

197534

10.8.2009 9:44

RE: ...

xxxxxxx 78.?.?.?

Reakce na 197526

Chybaju tam 3 nuly. A nerobil by som z toho velke halo to len putin povedal, ze to zaplatia - nepovedal kedy ani z coho. (To je ako ked Fico prijme protikrizove opatrenie, ze usetria 10mld - akurat zabudnu povedat, ze kde a tak sa nesetri nikde)

Co sa tyka splatenia Londons club - tu to ma Putin lahsie. Kopa toho dlhu je v krajinach ako Slovensko a tie su ochotne si dat zmodernizovat MIG v cene noveho lietadla a po modernizacii to lietadlo nesplna kriteria na lietanie. Hlavne, ze sa nabalili nejaku ludia a papierovo sa znizi dlh.

Co sa tyka dlhu ruska LOndos club je len mala cas dlhu po CCCP. Rusko dlzi dalsich 130 mld krajinam ako nemecko a tie si to nenechaju splatit v takychto somarinach.

197537

11.8.2009 22:43

RE: ...

google 93.?.?.?

Reakce na 197537

puhe zvasty a klamstva, sionista.

Rusi mali v uz roku 2005 len 40 miliard celkoveho dlhu v zahranici.
a Nemci uz vtedy neboli velmi nadseni z tempa, ktorym im Rusi splacaju
dlhy, pretoze pocitali s urokmi do budgetu statu.
Okrem toho boli Rusi u Nemcov zadlzeni len na 7,7 miliard Euro
a tych vasich spominanych 130 miliard, to je pocet sedych buniek,
ktore chybaju zrejme vam, vy uz viete kde.

197662

14.8.2009 13:26

RE: ...

xxxxxxx 91.?.?.?

Reakce na 197662

[smích] Len parisky klub veritelov eviduje k dnesnemu dnu 48 mld. (je to verejna institucia a zverejnuju info na webe)
Okrem toho celkove zadlzenie ruska je cez 500mld pri normalnej krajine je to irelevantne ale rusko vlastni kopu tych podnikov, ktore si pozicali na 100%, takze aj o tomto dlhu rozhodne vlada priamo. FT asi pred rokom uverejnilo na webe strukturu toho dlhu a na vladu tam pripadalo asi 130mld (preto som to napisal ani sa nepamatam, ci je tam aj ten parisky klub - co je priama dlzoba vlady)
Aj podla mna je Rusko zadlzene minimalne - ale nie tak ze to vie splatit hocikedy a mohlo si vyskakovat. Ani ten ohlaseny 30mld Londinsky klub podla mna nesplatia do dvoch rokov. Casy prebytkov rozpoctu sa skoncili

197901

10.8.2009 9:47

Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli

Ursus 83.?.?.?

kdyz nebubu troskarit a pominu vagony ruznych jinych surovin, tak by stacilo zaplatit opravdu jen za ten uran....jednou jsem cetl, ze to nekdo vypocitaval a hazelo opravdu pekne vysokou sumicku. Presne si to nepamatuju, takze nebudu cucat cifry z prstu.

197539

10.8.2009 15:17

RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli

dub 89.?.?.?

Reakce na 197539

tak to byste měl ty peníze požadovat po autorech divadla jménem studená válka.
protože jen a pouze díky tomu jsme byli šoupnuti do východní sféry, což bylo dohodnuto na jaltě.
aby lidi toto divadlo sežrali, musel se vytvořit mocný nepřítel. tudíž i on musel mít atomovku. a tehdy bylo mimo usa československo jediné, které mělo známé zásoby uranu.

přeji příjemné přemýšlení.

197572

11.8.2009 15:09

RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 197572

Placate nesmysly...zopakujte si dejiny

197642

11.8.2009 22:46

RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli

google 93.?.?.?

Reakce na 197642

>Placate nesmysly...zopakujte si dejiny

dejiny sa opakuju same a vy si zopakujte malu nasobilku
a abecedu, predtym nez prejdete na zlozitejsie procesy,
akym je napriklad samostatne myslenie.

197663

10.8.2009 12:34

Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Montaznik 88.?.?.?

V době, kdy se všichni masivně zadlužují,Rusko splácí i svoje staré dluhy.To je podstata článku a vypovídá o ekonomických trendech ve zmíněných zemích.
Zažíváme těžkou hospodářskou krizi, které zdaleka ještě není konec a tu nezavinilo Rusko nebo komunisté,ale prolhaná,zlodějská, nenažraná, bankovní mafie z USA!!! To je nutné vzít na zřetel!!!
Po 20 letech "budování" kapitalismu v Česku se zde objevil opožděný a zastydlý vulgární antikomunismus, který má pouze zakrýt zločiny kasínového kapitalismu a zlodějen všeho druhu!!! Zloděj křičí, chyťte zloděje!
Je úsměvné, že za všechny lumpárny komunistů za cca 40 let, včetně "pozvání" Rusů 1968 a následnou normalizaci, "sedí"
jedna stará slepá bába, která za všechno může! Pokud pominu Štěpána - "seděl" rok a půl! Žádnému skutečnému lotrovi z řad KSČ se nic nestalo, včetně nejvyšších pohlavárů!!!
To je panečku demokracie! Kdyby nebylo skutečného "komunisty" Gorbačova, tak by tady byla totalita snad do dneška , anebo by zde byla poušť po 3. světové jaderné válce!
Překrucovat dějiny umí nynější mocipáni skvěle, dokonce na to zřídili ústav placený ze státních peněz, kde se hlavně dovíme,jak se stýkal Kundera nebo Gott s STB / to je nejdůležitější informace!!!/ , ale co byla hlavní lumpárna sametového podvodu v roce 1989, kdy se STB a KSČ přeskupilo do nových mocenských ekonomických celků a "orají"
s námi skvěle do dnes, to je velké "demokratické" tabu!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

197550

10.8.2009 13:26

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197550

Přesně tak Montážníku, dobře si to napsal.

Ovci se hodí "kost" a bez absolutní sebereflexe a schopnosti chápat společenské děje a historii v souvislostech se může strhat, aby ovčákovi fyzicky (třeba to něco hodí, že) nebo na netdiskuzích klouzáním po povrchu či přímým obhajováním pokrytectví posloužila.

jansmith[smích]

197557

10.8.2009 14:19

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 197550

Çesi by meli otoçit stranku listu. Uz je celkem trapné, jak je vsechno tak silñe protirusky. Jednou nas okupovali, presli jsme to, historii nezmenite. Nadávejte na souçasny veci. [chechtot] [velký smích]

197566

10.8.2009 15:04

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197566

Ty jsi tu okupaci zazil? Urcite ne, tak co o tom muzes vedet [oči v sloup]
Ja jsem ji zazil, tak vim svoje a nikdy to tem mrcham komunistickym neodpustim [naštvaný]
To ze ted ma CR plno problemu, je tim ze Soveti znicili co mohli, pak odtahli a jak se pak muze hospodarstvi po 20 letech nahle zlepsit.
Lidi trochu premejslejte, nez tady neco napisete [mrknutí jedním okem]

197571

10.8.2009 17:43

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197571

prostě ti franta vodvedle kdysi ojel holku a od tý doby s nim nemluvíš [vyplazený jazyk]

197585

10.8.2009 19:10

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

herbert 94.?.?.?

Reakce na 197585

Skor Dimitry [chechtot]

197596

10.8.2009 17:51

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 197571

Nejepší je svést problémy na někoho jinýho co? Ovšem do nekonečna to taky nejde. Nebrečte do piva a podívejte se co by se dalo zlepšit. Ovšem asi máte smůlu, ničej Vám to dneska jiný machři na destrukci průmyslu. [chechtot]

197586

10.8.2009 18:06

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197571

Tak buď rád, že ta okupace nepřišla z opačné strany. Asi jsi nikdy neslyšel o Korei, Vietnamu, Iráku, či Afghánistánu a to jsou ta nejznámější místa působení US ARMY v režii CIA.

197588

11.8.2009 10:58

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 197588

Pokud jde o Koreu, válku si začali komunisti ze severu a akce USa byla řádně schválená Radou bezpečnosti OSN...a Jihokorejci můžou dnem i nocí děkovat USA, že je zachránili před životem v Kimově komunistickém ráji.

197623

11.8.2009 12:56

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197623

O Korei by se dalo jen spekulovat, protože zde byla i touha po sjednocení, kterému bránilo právě rozdělení po japonské okupaci země, s US ARMY na jihu od 38. rovnoběžky. To ještě 5 let po skončení války, s požehnáním OSN. A kým bylo ovládáno OSN? No přece jedinou z mocností, která si na světových válkách mastila kapsy, zatím co ty ostatní se mydlily hlava nehlava. No neberte to, když je to kšeft jako bejk! Že pane Rothschild?

Ale co ty ostatní namátkou jmenované země? Proč je jim nutné vnucovat západní ráj, za cenu milionů jejich mrtvých? Není to jen proto, aby se západ mezi sebou zase nepopral? Kapitál si nebere servítky při nutnosti své expanze za získáváním trhů, protože jinak upadá do krizí. Právě nato mají státy své armády. Ta současná krize zatím nevyvolala globální nasazení zbraní jen proto, že už žádné jiné trhy na planetě nejsou k mání a jaderných držitelů s potenciálem odvety je povícero. Jistota, že to konflikt udrží na uzdě, ale není vůbec žádná, protože ucpávat díry v ekonomice špunty z dluhů již tak nekrytých peněz, nejde do nekonečna. A co pak voni jeden "předvoji"?

197636

10.8.2009 18:25

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 197571

Bohužel ten tvůj nick Rejpal je příslovečný!
Když udělám souhrn názorů na období 40 let totality,tak se přikláním k názoru, že nejlepší a skoro svobodné a duchovně ohromně plodné bylo období od roku 1963 do roku 1968 až 1969 - ne celý rok , než přišla normalizace. Za těch 5 let vzniklo ve filmu,literatuře a v umění tolik, jako za 50 let předtím a 50 let potom!
A o ekonomice po roce 1989 se nemá cenu bavit,protože komunisté také kradli , ale proti "privatizérům" to byli jenom břídilové
a také máme lingvistický primát - Karel Čapek vymyslel a obohatil svět slovem robot, ale po roce 1989 jsme se po celém světě proslavili a do světového ekonomického slovníku jako běžný termín zavedli slovo "tunelování", čili vykradení podniku zevnitř
vlastními majiteli a manažery!!!
Dnes činí dluh na hlavu v Česku 108 000 korun, to je docela slušná suma , ale proti našim "vzorům" v USA jsme jenom čajíček!
Tam dnes činí dluh na hlavu cca 2 500 000 korun v přepočtu!
To máme ještě co dohánět!
V roce 1989 naše ekonomika pracovala bez dluhu, spíše jsme byli jako poskytovatelé úvěrů.Orientace na těžký průmysl a vůbec struktura našeho hospodářství nebyla dobrá / zanedbané a zastaralé provozy/ , ale neměla náběh do těžkého zadlužení,jaké probíhá dnes! Jenom tak na okraj - oni ti blbí komunisté třeba postavili od roku 1970 do roku 1990 více jak 2 miliony nových bytů, zatracovaných paneláků, se kterými se dnes ve velkých městech zvláště v Praze,šmelí , až hanba!!!
Byt který stál cca 80 až 120 000 se dnes prodává za 1,5 až 2,5
milionu korun! A to je blbý komunistický panelový byt!
Kolik bylo postaveno malometrážních bytů po roce 1990 pro sociálně slabší občany?
Nechci srovnávat a jsem rád, že šel "bolševik" od válu, ale co za sebranku je teď u moci,to jsem si nepředstavoval ani ve snu!!! Prolhaná, zlodějská, korupční mafie nám vládne a situace je tak tristní, že mezi sebe už ani slušného člověka nepustí!!!
Po 20 letech od sametového podvodu je nutné do vrcholně politické funkce na předsedu vlády dosadit člověka,který byl několik let ve funkci v KSČ!!! To je výsměch a ostuda!!! To se opravdu nenašel někdo bez minulosti v KSČ? Ale on slaví místo Ježíška , Mojžíška a možná to je ta správná kvalifikace!!!
Rejpale jdi rejpat raději někam jinam. Kecáš voloviny!!! [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

197590

10.8.2009 20:01

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197590

Ona ta cena panelákových bytů nějak přibližně odpovídá té víc jak 1 000% inflaci (nebo devalvaci, či skryté měnové reformě?) koruny za těch 20 let od plyšáku. Zlodějnu z toho dělá fakt, že to byla cena bytů nových, které dnes jsou již dávno splacené (na tom se nepodílely jen nájmy, ale i nadhodnota z práce všech zaměstnaných jdoucí do státního rozpočtu a nižší důchody i platy jdoucí z něho) a z poloviny opotřebené, když se jejich životnost počítala na několik desítek let.

197599

11.8.2009 4:25

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197590

Kdybych vedel, ze je to tady samej bejvalej vychcanej komunista, tak bych sem nic nepsal [naštvaný]
Cesi se holt nepouci a tu jejich politiku si holt zaslouzi [bliji]

197612

11.8.2009 10:07

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197612

>Cesi se holt nepouci a tu jejich politiku si holt zaslouzi [bliji]
Zkuste navrhnout doopravdy, aspoň v hrubých rysech, jak by mělo to "holt poučení" Čechů vypadat.

Nejlepším poučením (nejen podle mne) by bylo, po vzoru Ruska ale i jiných zemí třeba z lat.Ameriky, zbavit se co nejdříve svých dluhů. Právě v souvislostech, jak to ve svém příspěvku hodnotí Lin: "Dost podstatný počin, protože tak vyváže svou zemi ze závislosti na diktátech cizích věřitelů."

197620

11.8.2009 15:08

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197620

A jak by se asi Cesi mohli zbavit dluhu? [zmaten]
Komunisti za 40 let vse zmrsili a to co jeste zbylo pak komunisti (rozlezly v jinych stranach) po plysaku rozkradli.
Doufam ze lidi budou v rijnu volit nekoho jineho.
Co treba zkusit nejakou mensi stranu, ktera v minulosti nemela sanci. Nemyslim tim tedy STRANU PIVA
[mrknutí jedním okem]

197641

11.8.2009 17:43

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197641

>A jak by se asi Cesi mohli zbavit dluhu? [zmaten]
No hlavně by ho neměli vlády a parlament vůbec vytvářet a neustále zvyšovat. Doma se nejdřív kouknu do peněženky, a nakupuju podle toho kolik v ní mám. Žádná červená čísla. No a pokud bych měl dluh, tak musím ušetřit na to, abych splácel více než činí úroky z dluhu. Tím dluh začnu zmenšovat. Že jste z toho zmaten, to neznamená že jsou i ostatní.
>Komunisti za 40 let vse zmrsili a to co jeste zbylo pak komunisti (rozlezly v jinych stranach) po plysaku rozkradli.
Tak jednoduché to nebylo, ale asi to necháme koňovi, protože pod paušálním označením komunista se dají najít také čestní lidé, o kterých ta Vaše tvrzení zcela lžou, až po ty, "co byli u komunistů" jen kvůli prospěchu, a de facto komunisty ani nebyli ...Nejdřív zastavte svůj flašinet, a vyvraťte Montaznikovi fakta z předchozího příspěvku, rozhodně s takovou Vaší paušalizací jako pamětník nemohu souhlasit.
>Doufam ze lidi budou v rijnu volit nekoho jineho.
Taky bych rád doufal, ale nebudou. Pat podobný dřívějším, je téměř jistý. Probuzení lidí ještě letos nelze čekat, a na účinnou mediální protikampaň nejsou peníze.
>Co treba zkusit nejakou mensi stranu, ktera v minulosti nemela sanci.
To jsem zkusil i doporučoval minule, ale takových nás bylo málo, a můj hlas propadnul jako bych tam ani nebyl. Ale protože jsem mezek, zkusím to zas.
>Nemyslim tim tedy STRANU PIVA [mrknutí jedním okem]
Ale proti pivu doufám nic nemáte [naštvaný]

197653

11.8.2009 12:51

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197612

no tak už sem nepiš
nikdo na tvoje černobílý vidění světa není zvědavej [mrknutí jedním okem]

197634

11.8.2009 14:53

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197634

Proc bych sem nepsal, nezijeme snad jiz v komunismu. Kazdy ma narok na svuj nazor. Me se take plno nazoru nelibi, ale uz jsem si zvykl, ze Cesi jsou jen stado ovci, kterym nic nevadi.
Ani ty komunisti v minule dobe [pláč]

Blizi se volby, tak jen si je volte. Hlavne pak nenarikejte, ze jste byli pomyleni [mrknutí jedním okem]

197639

12.8.2009 16:04

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 197639

>Proc bych sem nepsal, nezijeme snad jiz v komunismu. Kazdy ma
>narok na svuj nazor. Me se take plno nazoru nelibi, ale uz jsem
>si zvykl, ze Cesi jsou jen stado ovci, kterym nic nevadi.

>Ani ty komunisti v minule dobe [pláč]
>
>Blizi se volby, tak jen si je volte. Hlavne pak nenarikejte, ze
>jste byli pomyleni [mrknutí jedním okem]
Ale vadilo jim to. Pletete se. Jenže jde o to, že ti jejich nástupci jsou co se týče nenažranosti a chamtivosti daleko větší svině, než bývali komunisti. Tito tzv. kapitalisti rozprodali, nechali rozkrást a zničit téměř vše, co něco přinášelo zdejšímu národu, takže teď jsme jako národ "na huntě" a aby měli ti vládnoucí nenažranci čím dál víc do svých "koryt", tak holt musí ždímat ty, kterých je nejvíce - t.j. obyčejné lidi. Oni komunisti sice taky stáli za hovno, měl jsem proti nim svýho času plno výhrad, ale proti těmto sviním, co jsou u koryt teď, byli zlatí. Tak, jak jsem je dříve nesnášel a byl proti nim, jsem teď stokrát víc nasranej na současnej režim zlodějů a zbohatlíků, protože v konečném výsledku je pro obyčejného člověka, zejména důchodce, život zde ještě horší, než za jejich tzv. ¨hrůzovlády¨. Jak praví rčení - všecno je relativní.
Tihleti poskomunističtí vládci však dokázali naprostý HOVNO, naopak dokázali společnost rozdělit na bohaté a chudé, kde manuálně pracující, živící se poctivou prací má plat na hranicích životního minima a navíc je považován zbohatlickými snoby za odpad společnosti a kdejakej gangster, mafián, zloděj a svině, kterej nakrade miliony se stává váženým a uctívaným občanem týhle zkurvený společnosti...
Kde jsou ty proklamace a sliby Havla a ostatních sametovejch vládců??!!! Dobře si pamatuju jejich proklamace po Listopadu.

197717

16.8.2009 14:45

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 197717

Nechtěná debilní "genialita" minulého režimu spočívala v jeho poměrně snadné prokouknutelnosti, což mělo za následek, že se lidé vysrali na systém a žili si své životy na chatě, na pláži v Bulharsku pod stanem - bez stresu, bez shonu, bez otročiny. Proto ta re-montáž na sofistikovaný konzumní model. [velký smích]

197994

10.8.2009 18:47

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

djb 90.?.?.?

Reakce na 197571

>To ze ted ma CR plno problemu, je tim ze Soveti znicili co mohli,


jo to je vcelku pravda, nezničili to jen sověti, taky to vyplundrovali komunisti.
Ale když už takhle uvažujete, bylo by dobré mít na paměti, jak nám tady na konci války američani záměrně bombardovali na poslední chvíli co mohli (např. Škodovku a jiné továrny), přestože válka byla u konce, ale oni už věděli, že tady to bude ruské, tak si s chutí bouchli. (nejapný alibismus, "omylem", anebo "paralyzování nepřátelských zbrojovek" ), je dnes poněkud vyčichlé

197593

10.8.2009 21:39

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Alena 89.?.?.?

Reakce na 197571

V 1968mém to bylo také jen 20 roků, ale po válce. Po 2.světové válce. Ne jako teď, kdy už uplynulo 20 let svobody.

197601

10.8.2009 23:24

RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!

Slayko 89.?.?.?

Reakce na 197571

JA tu okupaci nezazil. ALe dosmrti bych nepenil na vsechno rusky a na rusaky kvuli tomu. Jedine ze by mi vyvrazdili rodinu, pak mozna jo. JInak je to zbytecnost. To ze ted ma cr problemy, nesouvisi tak moc s rusakama jako spis o soucasny politice.

197606

10.8.2009 13:35

nerastne suroviny

mt-svk 91.?.?.?

Ale akosi ste zabudli na to, že ropu a zemný plyn malo ČSSR a iné socialistické štáty za dumpingové ceny. Samozrejme, že to neboli jediné suroviny, ktoré sa dováźali z Ruska, že áno. Nehovoriac o tom, že mnohé naše výrobky by inde nebrali ako v Rusku. Čo sa názorne prejavilo po nežnej revolúcii a následnom spretrhání zväzkov so ZSSR, neskôr Ruskom.

197558

11.8.2009 9:31

Putin ví, co dělá

Lin 82.?.?.?

Zaráží mě, že většina příspěvků nereaguje na podstatné - a to - že Rusko hodlá splatit svůj státní dluh. Dost podstatný počin, protože tak vyváže svou zemi ze závislosti na diktátech cizích věřitelů.

197619

11.8.2009 11:41

PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?

Pája 2 81.?.?.?

Není to divné? Inflace, která teď přijde, protože svět je na prahu konce krize, přece spolkne všechny dluhy jako malinu, takže jenom blázen by splácel před počátkem raketové inflace, kterou čeká většina ekonomů, svůj dluh.
Takže je Putin blázen?? Nebo snad čeká něco jiného?

197627

11.8.2009 16:35

RE: PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?

Alena 89.?.?.?

Reakce na 197627

Rozhodně Putin blázen není. Z úvěru se platí úroky, Pájo. Tyto úroky jsou nákladem na dluhovou službu a jsou mandatorním výdajem. Hospodářský růst v podmínkách inflace ztrácí efektivnost a ani trh nemůže fungovat správně. Ke kladům inflace sice patří zvýšení příjmů státu v důsledku zvyšování cen čehokoliv, ale také vznik nových "dlužníků" (paralela s Říší Římskou, kdy se jim říkalo otroci a jak to všechno dopadlo asi všichni vědí). Je to cesta do pekel. K Vaší otázce "nebo snad čeká něco jiného" bych řekla, že pro svou zemi "chystá něco jiného".

197647

11.8.2009 17:43

RE: PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?

Jirka R. 82.?.?.?

Reakce na 197627

Kdo vymyslel paradigma, jak inflace "spolkne" dluhy?? To by platilo pouze v případě Systémového Kolapsu, Systémová "krize" NIKDY nedojde tak daleko, aby to vyvolalo selské bouře - to jde proti principu kapitalismu !!! LID je potřeba udržet přehlcené smyslovými vjemy ve stádiu APATIE vůči čemukoliv !!!

Princip selských bouří, coby "očisty" od krize je možný pouze za principu "Good Guys vs. Bad Guys" po vzájemné dohodě - příklad rok 1987 dohoda o budoucím uspořádání Evropy mezi Mr. Reaganem & Soudruhem Gorbačovem, kde bylo předem domluveno, kdo bude "nosit na stůl" = kdo ho bude virtuálně vytvářet, a hlavně kdo to "zaplatí" = akumulace státního kapitálu mimo dosah mas, až dojde na sérii "Revolucí", které umožní přerozdělení bezcenných nadprodučních výrobků za celoživotní úspory těch "hlupáčků z Východu".

Principem "KRIZE" je opětovné přerozdělení majetku od chudých k bohatým. KRIZE umožní lidem vlastnící volný kapitál nakoupit hodnotné firmy, byty, pole, cokoliv za trapně nízkou cenu. Krize je jen virtuální - pokud mi někdo půjčí další "KREDITY" = virtuální oběživo typu DOLLAR, za které koupím skutečné hodnoty, pak pro mně KRIZE nemá, čím by mě ohrozila !!!

Máte-li volný kapitál, nebo přístup k půjčkám (KREDITŮM),pak sami vnímáte "krizi" jako virtuální, což je vlastně reálně viditelná skutečnost !!!

Existují 4x možné scénáře vývoje krize:

1) Deflace - nejnebezpečnější - smrtící verze.

2) Stagnace - Japonsko - druhá nejvíce nebezpečná verze.

3) Neřízená inflace - libovolná latinskoamerická či africká země, jejíž hospodářství je ovládáno mezinárodním dluhem vůči inflačnímu US Dollaru.

4) Mírný průběh - nesmíte jako stát mít dluh vázaný na dolar = rozumněj žádnou nesplacenou půjčku u OSN, FAO, WHO, nebo jakékoliv jiné "US pračky na špinavé prachy" a musíte mít hospodářství, které není závislé na původci Krize, tedy orientované na export do zemí krizí zasažených nejvíce, případně mít něco, co si lidé musí pořídit i v době krize - např. Strategické Suroviny ...

Bohužel za prvních 10 let rozkrádání Ruska pod maskou "demokratizace" zůstává zázrakem, jak moc a v jak krátké době dokázal plukovník KGB Putin zastavit bezedné kohoutky tekoucí na Západ a alespoň pozastavit Západem řízené rozkrádání a zkázu své rodné Rusi.

Paradoxně od toho "nejhoršího" = (průběh Krize ala USA nebo UK) nás zřejmě ochránila série sanačních opatření (hlavně bank) p. Milošem Zemanem v roce 1998, poté co předčasně vyšlo najevo, zač jsme si mezi lety 1989 - 1997 za krále Václava žili nadluh !!! Řečeno spolu s Tolkienem, někdy i to největší ZLO může mimoděk splodit velké Dobro.

Ono ne nadarmo se praví, čím výš vyletíš, tím hlubší bývá pád !!!

197654

14.8.2009 7:15

Putin nařídil vyplatit zbytek dluhu SSSR

Oli63 88.?.?.?

Čína za temer bezcenné doláre skupuje čo môže, Rusko za temer bezcenné doláre platí dlhy.
Prečo sa nezbaviť bezcenného papiera a ešte si aj vyrovnať dlhy ?
To je geniálne.

197878

14.8.2009 15:14

RE: Putin nařídil vyplatit zbytek dluhu SSSR

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 197878

Máš recht [mrknutí jedním okem].

197914

Příspěvků: 89

10.08. 05:08 Rejpal  A co dluh z okupace...
10.08. 08:17 Alena  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 09:49 Ursus  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 09:55 Medvedicevelika  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 16:38  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 10:52 Vanguard  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 11:49  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 14:51 Ursus  RE: A co dluh z okupace...
15.08. 15:20  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 14:44 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 18:49 herbert  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 10:34 _kuba  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 10:36 lucifer  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 14:11 Slayko  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 14:50 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 17:18 Občasný čtenář  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 15:50 Miks  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 17:57  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 15:50 Miks  RE: A co dluh z okupace...
16.08. 14:19  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 15:02 Ursus  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 17:06  RE: A co dluh z okupace...
11.08. 19:56 Antiseptik  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 09:38 Ursus  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 14:51 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 15:25 Antiseptik  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 17:39 Aja  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 18:23 Antiseptik  RE: A co dluh z okupace...
12.08. 19:55 Igor  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 03:17 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 07:22 google  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 14:59 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 22:14 google  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 02:09 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 07:01 google  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 07:14 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 19:27 google  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 19:47 jansmith1984  RE: A co dluh z okupace...
15.08. 20:06 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 13:50 aristokrat  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 14:56 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
13.08. 15:27 aristokrat  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 02:06 Rejpal  RE: A co dluh z okupace...
14.08. 13:17 aristokrat  RE: A co dluh z okupace...
10.08. 05:55 Prazak  Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
11.08. 15:34 Montaznik  RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
13.08. 05:19 Prazak  RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
13.08. 10:56 Montaznik  RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
13.08. 15:03 Rejpal  RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
13.08. 11:48 MedaBeda  RE: Tady se zase nekdo spletl v poctech ne?
10.08. 08:04 Oracle  ...
10.08. 09:26 Satanist  RE: ...
10.08. 09:44 xxxxxxx  RE: ...
11.08. 22:43 google  RE: ...
14.08. 13:26 xxxxxxx  RE: ...
10.08. 09:47 Ursus  Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli
10.08. 15:17 dub  RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli
11.08. 15:09 Ursus  RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli
11.08. 22:46 google  RE: Skoda, ze nam nezaplatili tehdejsi trzni cenu za ty vlaky uranu, co si od nas odvazeli
10.08. 12:34 Montaznik  Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 13:26 jansmith1984  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 14:19 Slayko  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 15:04 Rejpal  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 17:43 aristokrat  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 19:10 herbert  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 17:51  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 18:06  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 10:58 Vanguard  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 12:56  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 18:25 Montaznik  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 20:01  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 04:25 Rejpal  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 10:07  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 15:08 Rejpal  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 17:43  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 12:51 aristokrat  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
11.08. 14:53 Rejpal  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
12.08. 16:04 Občasný čtenář  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
16.08. 14:45  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 18:47 djb  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 21:39 Alena  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 23:24 Slayko  RE: Rusko není problém, svoje dluhy splácí, horší je stále rostoucí dluh USA,kde už pomalu nemohou zaplatit ani úroky!!!
10.08. 13:35 mt-svk  nerastne suroviny
11.08. 09:31 Lin  Putin ví, co dělá
11.08. 11:41 Pája 2  PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?
11.08. 16:35 Alena  RE: PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?
11.08. 17:43 Jirka R.  RE: PROČ CHCE PUTIN SPLATIT DLUH, KDYŽ SVĚT ČEKÁ I-N-F-L-A-C-I ?
14.08. 07:15 Oli63  Putin nařídil vyplatit zbytek dluhu SSSR
14.08. 15:14 mt-svk  RE: Putin nařídil vyplatit zbytek dluhu SSSR

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 1

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 880