Diskuze k článku

CIA a Mossad propagují v severním Iráku hlásání evangelia

Příspěvků 91

6.8.2009 0:56

Rozděl a panuj

Anonymus 85.?.?.?

To s tím rozeštváváním je stará pravda a v tomto případě to zřejmě platí stoprocentně. Ani bych se nedivil, kdyby dělení na kuřáky a nekuřáky byla taktéž jejich práce.
Někde jsem měl překlad, který unikl censorovi na net, popisující návod jak naložit s východní evropou.
Jen stručně, co jsem si zapamatoval: Najít vhodné pomocníky a prostřednictvím jich vnucovat naše názory a označovat je jako jediné správné. Pokud by se našel někdo, kdo by to chtěl kritizovat, veřejně je zesměšńovat a vytláčet na okraj společnosti... atd.
Není tohle zrovna pozice presidenta a jeho názorů, nebo že by jen náhoda?
PS: Pokud ten originál někde najdu, přidám jej sem

197285

6.8.2009 8:38

RE: Rozděl a panuj

cyp 195.?.?.?

Reakce na 197285

Četl jsem na osud.cz rozhovor s Karlem Gottem, který vysvětluje, že zemi vládnou mysticko-okultní řády (zednáři, Ilumináti, atd.) a jenom jsem čekal, kdy začnou na Karla vyhrabávat nějakou špínu. Do té doby pro mě byl Karel úsměvná postavička z minulosti. Teď si ho však velice vážím, jako člověka, kterého ani peníze Voldemortů nezkazily a pravda je pro něho pravdou.

197308

6.8.2009 10:20

RE: Rozděl a panuj

lucifer 77.?.?.?

Reakce na 197308

Kája zas tak moc hodnej strejda nebude.To že je na výsluní popularity tak dlouho není náhoda.Ten rozhovor s ním jsem také četl, ale to nic neznamená.Nedávno s ním byl zajímavý oslavný dokument.Byla tam mimo jiné velmi dlouhá pasáž o jeho návštěvě s rodinkou v Izraeli,kde tu zemi velmi chválil a na důkaz že drží basu chodil s jarmulkou na hlavě.

197315

6.8.2009 10:46

RE: Rozděl a panuj

cyp 195.?.?.?

Reakce na 197315

Umělci vždycky budou prostituti společnosti, ale to nesvědčí přímo o jeho charakteru. Jenom jsem chtěl upozornit na to, že přesně jak jsem očekával, kritika Iluminátů je u něj trestána tím, že na něho vytahují špínu, ohledně nějakého dopisu Husákovi (samozřejmě nejasného původu)a sexuální úchylky (kdo nějakou netrpí, že?).

197318

6.8.2009 16:40

RE: Rozděl a panuj

Dale Coper 94.?.?.?

Reakce na 197318

Gott je dost rozporuplná postava. Na jedné straně řečnil na setkání k podpisu anticharty, napsal podlézavý dopis Husákovy a bál se podepsat Několik vět (v létě 1989 kdy byl režim už všem k smíchu a kdo se trochu orientoval věděl že je otázka pár měsíců kdy padne) na druhou stranu pomáhal disidentům, přimluvil se za zakázaný Pražský výběr a Mejlovi Hlavsovi z Plastiků řekl "Pane Hlavsa, vaše osudy sleduji již 25 let. Já vím, že vám jde především o tu společenskou věc, a mně jde především o ten hlasový projev"

197342

6.8.2009 11:17

RE: Rozděl a panuj

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197315

obycejna slusnost...kdyz nekdo nekam prijede,tak si ze slusnosti nasadi fez,nebo jarmulku,aby neurazil hostitele.to jen v cesku si etnikum ustele v parku,v chranene oblasti nasere,a beda kdyby se belostny cesky policajt nejak ozval. [bliji]

197320

6.8.2009 12:10

RE: Rozděl a panuj

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 197320

Jarmulka je nabozensky symbol, nie svetska pokryvka hlavy ako napr. turban, ktory je cisto prakticka vec.
Zid by si asi nikdy nevzal do ruky kriz z ucty k hostitelovi. Ved dokonca ani nepouzivaju znak +, lebo sa podoba na kriz a radsej maju na to specialny symbol.
Takze mi pride pokrytecke povedat, ze je to z ucty k hostitelovi.

197322

10.8.2009 11:43

RE: Rozděl a panuj

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 197322

Jaký speciální symbol mají židé místo "+"? O tomhle slyším poprvé.

197548

10.8.2009 13:09

RE: Rozděl a panuj

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 197548

Jeden znamy kedysi rozbil sukromneho ucitela detom v zidovskej ortodoxnej rodine. Okrem inych, na hlavu postavenych veci, mi povedal aj toto.

197555

10.8.2009 17:36

RE: Rozděl a panuj

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 197555

No, a jaký symbol teda používají?

197584

7.8.2009 19:48

RE: Rozděl a panuj

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 197315

aby taky ne, když má za ženu židovku! proto má vystaráno.má peníze, zakázky i dobrý promo...

197431

10.8.2009 11:46

RE: Rozděl a panuj

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 197431

Jasně, je to spiknutí...jediná vada na kráse v této teorii je, že pokud je vůbec jeho žena židovka (což já nevím), tak Karel Gott se oženil v lednu 2008...kdo se mu stral o zakázky, peníze a promo těch 45 let kariéry před sňatkem? [chechtot]

197549

20.8.2009 13:42

RE: Rozděl a panuj

_kuba 88.?.?.?

Reakce na 197308

Že by to už bylo tady...? http://www.czechfp.cz/site/?p=8235

198254

6.8.2009 1:23

ilsa 93.?.?.?

Je načase, pokud již není pozdě, zavrhnout společnost postavenou na principu maximalizace zisku, neb právě on je zdrojem téměř veškerého zla na této planetě, a začít budovat společnost na principu maximalizace užitku.

197288

6.8.2009 9:24

RE: Tak tohle by se mělo tesat.

Souhlasník/Nesouhlasník 88.?.?.?

Reakce na 197288

Ač se Zvědavcem mnohdy nesouhlasím, oceňuji na Stworovi, že provádí tento celkově užitečný, ačkoli nekomerční projekt. (A schválně píšu Stwora a ne pan Stwora, abych nebyl zas příliš uctivý a nevypadalo to, že mu lezu někam [smích].

197310

7.8.2009 0:03

RE: Schválně neříkám pan Stwora

kontra-kastrol 158.?.?.?

Reakce na 197310

Takže vy si myslíte, že zdvořilé oslovení svědčí o zištných pohnutkách? O čem potom svědčí nezdvořilé oslovení?

197375

6.8.2009 9:42

RE:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197288

"začít budovat společnost na principu maximalizace užitku"

TESAT DO KAMENE!!! [cool]

197312

7.8.2009 5:10

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197312

Ono jde spíš o výklad. I maximalizace zisku, pokud tento neinterpretujeme jako dosahovaný za každou cenu, ale s dohlédnutím důsledků svých aktivit nám pak vyjde nastejno.
Je to pořád o hospodaření v souladu s vyšším řádem, ale to nepůjde implementovat do stávajících "moderních ekonomik". Velcí hráči to neumožní. Tudy cesta povede až vypadnou ze hry.

197382

6.8.2009 10:26

RE:

cyp 195.?.?.?

Reakce na 197288

.....takže komunismus? [smích]

197316

6.8.2009 12:28

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

Souhlasník/Nesouhlasník 88.?.?.?

Reakce na 197316

Komunismus je materialistická ideologie a hovoří o sdílení všech MATERIÁLNÍCH výrobních prostředků. Naproti tomu Ilsa je o level výš: hovoří o maximalizaci UŽITKU, jenž zahrnuje nejen materiální, ale i duchovní rovinu. Snažit se o maximalizaci užitku konkrétně znamená: Než něco začneš dělat, popřemýšlej, jestli to má smysl. A smysluplné jednání se nezaměřuje primárně na uspokojení Tvých individuálních pudů, ale snaží se přispět k tomu, aby život na Zemi byl harmoničtější. Sdílená odpovědnost za sebe i ostatní, to je maxiamalizace užitku.

197324

6.8.2009 22:50

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197324

Říkalo se tomu hospodaření. Způsob bytí v souladu s vesmírným zákonem.
(možná odtud pán - hospodin, to jen moje doměnka)

197366

6.8.2009 23:29

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197366

Tuto domněnku mám i já [smích] Hospodin--> Gospodin --> Gospod (Hospodář)

Slovo Bůh je také zajímavé. Je to vzpomínka na indoevropského Bhagu - ten měl na starosti právě sféru úrody, prosperity, zdraví, bohatství (právě slovo bohatství je od něj nejspíše také odvozeno)

(Bhaga --> bog --> boh --> bůh)

Takže když slyším české křesťany, že věří v Boha Hospodina a oslavují ho, nijak mě to neznepokojuje, naopak jsem rád, neboť je tak uctíván ten náš indoevropský Bhaga a slovanský Gospod-Stvořitel [cool]

Jen když slyším aleluja, tak zpozorním, protože je to halelu-Jah, tj. chvalme Jahveho
. Naštěstí je četnost slůvek bůh, bohatství, náboženství, bodejž (bodejť = boh dejť = bůh dej) nepoměrně větší [velký smích]

Magicky zajímavý je ovšem paskvil B-h, který plní funkci obou- Bhagy i Jahveho. Stálo by to za hlubší průzkum.

197373

7.8.2009 15:43

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197373

Rád bych to doplnil s ohledem na to, co bylo napsáno i dál v diskuzi (větev „Nebojte se, není čeho“). Nepohnem se z místa (zlomit kruh), dokud nepřejdem od uctívání a bání se, k naplňování a nebání se.
Nejspíš nestačí vzývat velkého Hospodáře (náboženský, pasivní princip), ale začít jím být (aktivně-užitečný princip).
Někde se to „pokazilo“, protože uctívání principu nemá smysl bez jeho naplňování, tedy způsobu bytí.

Podobné to totiž může být i s JHVH, které je v původním smyslu vyjádřením principu bytí (veškeré aktivity), což se někde někdy změnilo na uctívačství s konečným zákazem to vůbec vyslovit.
(Asi se něco dostalo do rukou někomu, komu nemělo) [mrknutí jedním okem]

197423

7.8.2009 19:54

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 197373

hmm,ale problém je God. podívejte se někam do kabaly, ke které sféře náleží tento aspekt božštví.a pak vám bude jasné, proč to na svět vypadá jak to vypadá.a že to není náhoda.bohužel.určití lidé, provozovali už od počátku druh černé magie a jediné o co jim jde, je ovlivňování veškerého "projevu".už od počátku není na vývoji světa prakticky nic spontánního.a proto je tento projev tak oddělen od pravdy a v zásadě prokletý, stejně jako tito "loutkáři"...

197432

7.8.2009 23:36

RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197432

myslím, že jste to tím "projevem" uhodil na hlavičku!

spojme to s výše zmíněným "Nejspíš nestačí vzývat velkého Hospodáře (náboženský, pasivní princip), ale začít jím být (aktivně-užitečný princip)." a rozlomením kruhu od pana HHBB.

vychází mi z toho:

1) napojení se na původní zároveň s 2) postupným rozkladem odděleného projevu (kruhu)

2) tím automatický aktivně užitečný princip a vytvoření nového neodděleného projevu (spirály?-tj. kombinace indoevropského cyklického myšlení a semitského lineárního?)

197440

6.8.2009 2:24

Útržky

Anonymus 85.?.?.?

Bohužel, je to smazané, ale podailo se mně najít části textu:
Vždyť američtí prezidenti mnohokrát prohlašovali, že slovanská hrozba musí být jednou provždy odstraněna. Proto se dnes přepisují dějiny, že jsme vlastně potomci Keltů a ne Slovanů.
..................
Musíme být v ekonomické a ideologické rovině podřiditelní. Pokud se podaří dosáhnout kontroly politické, finančně-ekonomické, technologické a informační zevnitř bez zjevného vnějšího nátlaku, jen dobře, v případě, že by se tyto metody vyčerpaly, .........................

Dále musíme akceptovat kontrolovanou degradaci národa, kontrolované mezinárodní spory, vymýcení národních zvyklostí a implantace nových, tak zvaně "světových". Snížit vzdělání a medicínu na minimum ekonomickým tlakem, za současné propagace opaku. Vštípit národu komplex méněcennosti z komunistické minulosti, čímž se docílí levného zdroje pracovních sil, jako např. v Etiopii nebo Somálsku.
Započali jsme tím, že se nenápadně zaměnily lidské hodnoty za padělky a nutíme lidi v tyto padělky věřit. Jak? Nalezli jsme stejně smýšlející lidi, pomocníky a spojence přímo z našich řad. Nadále budeme všemožně vydržovat a vyzdvihovat takzvané tvůrce, kteří budou zavádět a vtloukat do hlav lidem a jeho povědomí kult sexu, násilnosti, sadismus, zradu - zkrátka praktiky globální tržní společnosti. Budeme společnost obratně a nepozorovaně rozdělovat do vzájemně nepřátelských skupin, např. "kuřáci versus nekuřáci", apod. V případě, že někdo pochopí, oč tady jde a těch nebude mnoho, budou terčem posměchu a dále prohlášeni za odpad společnosti. Ostatní, kteří si manipulaci neuvědomují budeme nadále ekonomickými nástroji posouvat do situace, kdy budou zápasit o udržení svoji existence, čímž se vytěsní z přehledu o veřejném životě. K tomuto stavu jsme také dospěli neustále se komplikujícími zákony, které ve své podstatě mají jen znepřehlednit a zamlžit situaci, ale především zaměstnat veřejnost nicneříkajícími a nicneřešícími aktivitami. ..............

Bohužel, není to celé, pokud by to někdo našel v kompletním vydání, ať to sem dá, popř. link

197290

6.8.2009 3:26

RE: Útržky

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 197290

"Proto se dnes přepisují dějiny, že jsme vlastně potomci Keltů a ne Slovanů".
to tam ty keltske artefakty, ti posrani amici moseli zakopat tesne po kristovi .Ze by tu svetovladu uz mneli vymyslenu tak brzo. [chechtot] [chechtot] No holt jsou dobri. [chechtot]A bohemia se cechy menuju take enom podle propagace amiku ne? [chechtot]

197294

6.8.2009 8:02

RE: Útržky

Olas 79.?.?.?

Reakce na 197294

Příteli, po přečtení Vaši reakce mě napadlo Vám doporučit lépe si znovu pročíst příspěvek na nějž jste tak "úžasně" ironicky zareagoval a trochu si připomenout všechny mediální manipulace lidmi tohoto, ne příliš starého státu od jeho vzniku po současnost. Stačí si prostudovat tiskoviny napříč politickým spektrem, které od vzniku tohoto státu až po dnešek vyšly (knihovny, archívy..atd.) a přehodnotit snahy vydavatelů a majitelů. Fascinuje mě současná manipulace "Jsme přece atlantská kultura", když na bázi archeologie a jejich dokladů víme, že tato kultura je indoevropská (Mohedžodaro, Harapa, Perzie...atd.) I to je manipulace a sázka na to, že si v záplavě TV fantasmagorií třeba ani nevzpomeneme co již bylo. No a mládež a vůbec mladší generace ? Stačí dotaz "Co jsi četl v poslední době..?" a porovnat slovní zásobu při jejich rozhovoru v němž pomineme-li vulgarní výrazy dominují ukazovací zájména a gestika. Šlágrem současnosti je nepamatovat si a možná i neuvažovat. Přeji příjemný den a plné uspokojení.

197306

6.8.2009 10:09

RE: Útržky

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197294

aneb čau Kelte, řekni nám něco keltsky!



haploskupina R1a chromozomu Y-DNA
Haploskupiny R1a a R1a1 se vyčlenily z haploskupiny R1 pravděpodobně na území Jižní nebo Západní Asie. Jejich rozšíření je spojováno s mohylovou kulturou, která osídlila Evropu po ústupu ledovce. Tato kultura byla šiřitelem indoevropských jazyků, dále je známá domestikací koně. V novodobé historii se haploskupiny R1a a R1a1 šířily s migrací Slovanů (od 5. stol. n. l.)zdroj

Vložený obrázek

a tady máte ty vaše Kelty
dominantní znak: haploskupina r1b chromozomu Y-DNA

Vložený obrázek

Takže?



"Za zmínku stojí, že haploskupiny R1b a R1a vznikly v rozdílných dobách. Mutace charakterizující haploskupinu R1b se vyskytla před zhruba 30 000 lety, zatímco u haploskupiny R1a to bylo před zhruba 10 000 lety."zdroj

Což může souviset s dobou osidlování Evropy různými skupinami. Keltové v česko-moravsko-slezském tavicím kotlíku byli dřív než Slované, ale posunuli se na západ, kdežto Slované tu zůstali. Řeč, zvyky, folklór ap. jsou slovanské. Spoustě keltofilných snílků se to nelíbí, ale je to tak.

197314

6.8.2009 16:09

RE: Útržky

daniela 88.?.?.?

Reakce na 197314

Výborné! Tyto mapy neznám.Koukám ale, že jsme pachtili reakci na kelty zároveň. A jaksi shodně.Tak jsme snad přesvědčili [velký smích]

197340

6.8.2009 17:00

RE: Útržky

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197340

Není to úplně ono. Mapy jsou příliš zobecněné a zprůměrované, tedy nemohou postihnout přírodní podmínky migrace. Jednoduše. Kotlík je jiný než planina, údolí než pohoří, řeky jiné než lesy. To způsobuje setrvávání enkláv uvnitř jiných a vytváření dalších specifických mutací uvnitř, nebo naopak zakonzervování, které se může zdát s odstupem věku nelogické. Třeba český kotlík. Jsou zde mladší mutace, které už vůbec nejsou třeba v Polsku, ale jsou v Bretani. Ve významném podílu. Obdobně by se toho dalo vystopovat po Evropě spousty. Moc se však o tom nepíše, skoro jakoby to někomu vadilo.
Že slovanství je prakticky tabu, tak na tom něco bude, dobré je ptát se proč.
Potomci Keltů jsme zcela určitě. Už to, že se jedná o mutace, dokazuje určitý stupeň značné příbuznosti. „Slované“ je vcelku zúžené moderní pojmenování pro skupiny národů obývající obrovské plochy. V širším kontextu patrně obývali jejich jinak označovaní předkové prakticky celou Evropu. Jak to do sebe zapadá s Kelty je otevřená otázka. Ale určitě se potkávali, měli velmi podobný životní styl a patrně vysokou kulturní příbuznost.
A pak, těžko si představit bohatýra, jak bez povšimnutí míjí ztepilou keltku…

197345

6.8.2009 19:20

RE: Útržky

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197345

tady máte něco nezobecněného, Keltové Vám tu vychází lépe (část můžeme připočíst i napoleonovým vojskům), ale stále platí to, co jsem psal o jazyku a foklóru

http://www.genebaze.cz/ydna/mapaHGall.png obrázek změněn na odkaz - kvůli velikosti. Editor

"Jsou zde mladší mutace, které už vůbec nejsou třeba v Polsku, ale jsou v Bretani. Ve významném podílu."

ZDROJ! Které?

"Ale určitě se potkávali, měli velmi podobný životní styl a patrně vysokou kulturní příbuznost. "

Nepochybně. Proto, pokud se potkávali, spolu neměli důvod bojovat, ale spíše spolupracovat/obchodovat.


"Že slovanství je prakticky tabu, tak na tom něco bude, dobré je ptát se proč. "

Sečtěte plochu a počet obyvatel Ruska, Polska, Česka, Slovenska, Ukrajiny, Běloruska, Bulharska, států bývalé Jugoslávie. Připočtěte tvůrčí potenciál těchto lidí, a jejich dějinné úspěchy, třeba na poli válečnictví (husité, Polsko a Srbsko proti Turkovi, kozáci, ruská armáda, Velkomoravská říše, Přemyslovská říše, a mnoho dalších). Přičtěte významné vynálezce, vědce(Tesla, Sklodowská, Kalašnikov,aj.) . Neexpanzivní klidná síla.(jedinou výjimkou jsou Rusové, díky tomu, že vládnoucí vrstvy byly pomíchané s varjagy, obyvatelstvo později i s Tatary a Mongoly, a také díky pravoslaví- odraz semitského expanzivního myšlení)
Co by se stalo kdyby se to spojilo, z prostého vědomí společných kořenů, podobných jazyků a sem tam některého zvyku? Uvědomte si tento dosah.

Oni se nás bojí.

„Slované jsou nejmocnější národ. Kdyby se spojili, nebylo by na Zemi síly, která by je zastavila.“[1] Ibráhím ibn Jákúb al-Isráíli

(židovský arabsky mluvící kupec z Andalusie, podle historika D. Třeštíka neoficiální vyslanec córdobského chalífy Abd ar-Rahmána III., jenž měl v době největšího rozkvětu palácovou gardu z 15.000 Slovanů - arabsky Saqlabí - dopravovaných do Španělska židovskými otrokáři - v Praze byl tehdy jeden z největších trhů s otroky ve střední Evropě)

[1]Byl-li to skutečně žid, pak lze chápat charakter protislovanské politiky u mnoha událostí připisovaných právě židům.(nejvýraznějším a snad nejzdokumentovanější by mohla být činnost v bolševické revoluci v Rusku, bombardování Jugoslávie krvavou Madlenkou, rozenou Korbelovou)
Nezapomínejme však ani na křesťany a zednáře, kteří jsou v důsledcích těmto akcím plně rovnocenní.(likvidace původních zvyků, náboženství, svátků a stylu života křesťanskými "hodnotami", rozdělení na katolíky, pravoslavné a protestanty a z toho vznikající konflikty ap.)

197353

6.8.2009 19:22

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197345

Svoji polívčičku si, alespoň u nás, stále přihřívají Němci, stačí si přečíst co zaznělo na 60. sudetoněmeckém landsmanšaftu, a uvědomit si, že většinu našich tištěných médií mají v rukou právě oni, na rozdíl od TV NOVA, kterou vlastní předseda World Jewish Congress Ronald Lauder)

Díky řadě podržtašků z našich řad je situace jaká je. Ničíme se v důsledku sami. Tím, že umožňujeme operovat výše zmíněným. [pláč]

197355

6.8.2009 21:29

RE: pokr.

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197355

Máš jistě v mnohém pravdu a v mnohém s tebou souhlasím, mrkni na to, co jsem napsal o trošku níž. Opatrně s tou statistikou. Znám ji. Je nesmírně diskutabilní, odvodit geny od jazykových skupin dnes a napasovat je na ty minulé, tak to může být nesmírně ošidné a je to ošidné a možná právě proto se s tím tak nakládá, ale to podstatné se z toho stejně vytlačit nedá, mlžit však lze vždy.
>Nepochybně. Proto, pokud se potkávali, spolu neměli důvod bojovat, ale spíše spolupracovat/obchodovat.
To je přesně ono.
Proto jsem si tak nějak jist, že spolupracovali i v posteli. To je to, co se dnes mnohým nelíbí, neboť by to prokazovalo panevropský kulturní hegemon indoevropské kultury na základě přirozených kulturních sympatií a duchovní vzájemnosti.
>Oni se nás bojí.
Ano. A hystericky. Je toho plná historie i současnost. Latinizací začalo evropské zotročení, jak ho známe my, tady a dnes. Pak to měla být germanizace, po rozvratné odpudivé sovětizaci dnes přichází sexy amerikanizace jako prodlužování nepovedené latinitace. Západ může machrovat pouze proto, že má zotročení již za sebou, tedy dělá „mazáka“. Ti mentálně výše to však ví, proto tak nevyskakují.
V Praze opravdu probíhala distribuce „slaves“ do celého světa. No bylo to tenkrát normální a o našince byl zájem. Ovšem nutno podotknout, že šlo o bezbranné zemědělce importované z ukrajinských plání lovené mongoloidními hordami. Mělo to tradici, ale nakonec na ty hordy došlo také.
>Ničíme se v důsledku sami.
Je to smutné, ale zdravé jádro se nedá, o tom jsem skálopevně přesvědčen a kruh tak bude prolomen. [cool]

(k tomu genu, je to mutace CFTR genu G551D)

197363

7.8.2009 7:58

RE: pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 197363

"Opatrně s tou statistikou. Znám ji. Je nesmírně diskutabilní, odvodit geny od jazykových skupin dnes a napasovat je na ty minulé, tak to může být nesmírně ošidné a je to ošidné a možná právě proto se s tím tak nakládá, ale to podstatné se z toho stejně vytlačit nedá, mlžit však lze vždy."

Jsme na začátku. Luštění DNA není na světě příliš dlouho (i ta mapka rozvrstvení genů v ČR je relativní, vzhledem k testovanému množství vzorků).
A tady se navíc pohybujeme na rozhraní mnoha disciplín- archeologie, historie, genetiky, jazykovědy, sociologie, srovnávací mytologie a jiných.
Na statistiku si dám pozor [mrknutí jedním okem] Jinak s tím genem to bude asi ještě složitější, setkal jsem se s Irem, který mi vážně tvrdil, že se nepovažuje za Kelta, ale potomka předkeltského obyvatelstva Irska s tím, že (podobně jako jinde) tvoří podle něj Keltové v Irsku a okolí max. horních deset procent obyvatelstva (dobyvatelé). Když si to porovnáme, máme tu R1b Y-DNA a mutaci CFTR genu G551D. Svádí mě to k tomu, tyto informace propojit. Chtělo by to ale porovnání procentuální četnosti, včetně doby relativního vzniku mutací a odchylek a kriticky tyto informace zhodnotit.

"kruh tak bude prolomen"

Otázkou je, co je tímto kruhem, (a co se za něj pouze vydává), jak bude prolomen, kým bude prolomen, čím můžeme rozumět prolomení a čeho je k tomu třeba.
[cool]

197388

6.8.2009 14:47

RE: Útržky

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 197294

Lesane, jsi pěkně rozesmátej. Škoda, že tvá inteligence nedosahuje tvé rozjařenosti. Méďa ti to už vysvětlil, tak doufám, že příště, než se začneš tak uchichtávat, tak použiješ to, o čem zatím nevíš, že máš v hlavě. [chechtot]

197331

8.8.2009 2:18

RE: Útržky

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 197331

A je to; par veticek ,rozestve bandu pitomcu . Ja si myslim ze sme vseci lidi a tady tato diskuze , je jenom jasny dukaz nasi tuposti .Na zamyslenou.....?Dokat sa budeme hadat o takovych blbostach toz sa nikdy od te svej hrudy neodlepime [cool]

197445

10.8.2009 0:28

RE: Útržky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 197445

Nevím, kdo je tu za tupce. Keltové sice u nás žili cca do přelomu letopočtu, pak je ale nahradili Marobudovi Germáni a po nějakých 550 letech jejich Huny notně oslabené trosky zatlačili Slované za Šumavu.
Nějací zbylí Kelti se mohli vyskytovat tou dobou na území bývalého římského spojence, zvaného království Noricum, v oblasti dnešního Rakouska, odtud možná pocházejí zbloudilé "keltské" geny, které se mohly časem dostat do Čech a na Moravu.
Keltové pochopitelně nejsou během našeho letopočtu u nás nijak archeologicky doloženi (odešli od nás do oblasti dnešního Rumunska, nikoli do Germánie, jak se mylně domnívá Méďa B.).

197513

6.8.2009 16:04

RE: Útržky

daniela 88.?.?.?

Reakce na 197294

Na ten váš humor bych něco namítla.Dlouho jsem byla také zastáncem "objevené" teze,že my češi jsme potomci keltů.Časem mi jaksi došlo že vzhledem k naší jazykové vybavenosti to s těmi kelty také nemusí být nutně košér.Asi takto:Naše řeč se řadí mezi slovanské jazyky.A mezi ty bezesporu patří mnohé jiné.Slovenština,ruština,polština,ale také bulharština,srbština a mnohé další,čímž nutně narážím na myšlenku, že pokud mají být češi potomci keltů jen proto, že se tu na starých kamenech našlo pár památek na kelty,pak by nutně musely být až téměř přes celé Rusko a pak ještě po mapě dolů k Jaderskému moři.Ale to se nikde neprokázalo.Připustit, že naše území kdysi keltové obývali či snad bylo i jejich bych mohla,ale že pouze češi jsou potomci keltů, tomu už nevěřím.Možná jsme odpadlíci Slovanů,staré civilizace,ale rozhodně ne keltové.

197339

7.8.2009 19:58

RE: Útržky

fist.of.heaven 213.?.?.?

Reakce na 197290

myslím si,že keltské kořeny a vliv jsou patrné a nezpochybnitelné.stejně jako mnoho jiných.češi jsou prostě oříšci. a ty jsou nejlepší, od každého to nejlepší [mrknutí jedním okem]

197433

7.8.2009 21:28

RE: Útržky

SPECZ 81.?.?.?

Reakce na 197290

Zkuste hledat tzv Dullesův plán, jet to hojně citováno v různých komunistických materiálech, například TADY

197438

8.8.2009 14:58

RE: Útržky

Anonymus 85.?.?.?

Reakce na 197438

Čoveče, když jsem otevřel ten odkaz, jako by na mě dýchlo záhrobí [oči v sloup]
Jsou ty texty dosti podobné, tento je psán pro Rusko:
http://www.netsocan.cz/socan/num0407/pohledzdola....
Podle Googla byl podobný text i zde na zvědavci, je také nedostupný.
Ale přesto jsem se dobral až k "Dullesově plánu", ze kterého jsem vybral několik úryvků pro posouzení:
Literatura, divadlo, kino budou zobrazovat a oslovovat nejnižší pudy a vášně. Všemožně budeme podporovat a vyzdvihovat tzv.umělce, zastávající a ztělesňující v lidském vědomí kult sexu, násilí, sadismu a zrady, zkrátka všelidskou nemorálnost. Chaos a nepořádek vytvoříme i řízením státu. Neviditelně, aktivně a trvale budeme podporovat nepoctivost úředníků, korupci a všechno, co vede k svévolnosti. Byrokracie a nesvědomitá práce budou vydávány za ctnost. Čestnost a poctivost budou na posměch a nikomu nepotřebné, budou patřit minulosti. Sprostota a drzost, lež a klam, opilství a narkomanie, živočišný strach z druhých, nestydatost, zrady a nacionalismus a nepřátelství ...
... Hlavním cílem bude mládež. Začneme ji rozkládat, mravně kazit a zbavovat cti. Z mládeže vychováme cyniky, vulgární lidi, hlupáky, neotesance a kosmopolity. Tohle učiníme! "

Nepřipadá Vám tento plán povědomý z praxe?

197461

9.8.2009 14:59

RE: Útržky

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197461

>jako by na mě dýchlo záhrobí
A to zcela oprávněně. Ten plán, je skutečně záhrobní, stále kříšený oprašovaný a vylepšovaný.
Mnohé je v tomto plánu jakoby náhodou i v plánech jiných, jen zdánlivě nepříbuzných. Viz obecnější protokoly…
Nejde to sledovat jen z jedné pozice, vždy, musíme vyskočit o stupínek výš, dá to pak ucelenější obraz, který pak začne dávat smysl.

Bolševizace a latinizace se podivně doplňuje (jižní Amerika, východní Evropa aj.). Odkud do toho kousnout. Tak třeba ta CIA.
Hodně již napoví Dullesův plán. Vždyť ta Dullesovic rodina je úplně jasná, jakož i potentáti Angleton, Casey, Philby a podobní otcové zakladatelé této divotvorné organizace. Na koho tam koukneme, tak je všechno možné, jen ne to, co by připomínalo sionistu… Lepší příměr by určitě byl „Ježíšův učedník“. Už to nás směruje ke zkušeným, kteří vědí, že misionář je nejen dobrý pastýř, ale i politruk a ještě lepší zpravodaj. Myslím, že vystihující pojmenování je agent. (Tady určitě článek zapadá do logiky věci bez ohledu na možnou pravdivost). Ostatně zbožný křesťan na tom nevidí jistě nic špatného. Uvidíme dál.

Jak s tím ale souvisí bolševici? No důkazy budeme hledat jen těžko už z povahy věci. Je to jen na uvážení vyplývajícího ze souvislostí. Starý plán na potření slovanstva potřeboval nabrat na dynamice. A bolševizace dokonale využila všech latentních potíží pod povrchem, a proto šla ruku v ruce se sílícím panslovanismem. Dílo sionistů? Bylo to i tady na Zvědavci propíráno a dokazováno nesčíslněkrát, přesto pochybuji. Židé by to nemohli dokázat, i kdyby stokrát chtěli, prostě nelze, už jen z pohledu tradice, a jak se Evropa po tisíciletí vyvíjela. Prostě byli pouze použiti pro špinavou práci někým velice prefíkaným. A ten samý teď šíří historii židovsko-sionistického spiknutí, což je ten pravý spiklenecký hardcore. Hm. Asi o tom ví opravdu nejvíce. A tak nás ani nemůže překvapit, že Dullesův plán tak nějak připomíná ty „nešťastně“ provalené sionské protokoly a jiné…
A jak to souvisí s Kelty? V podstatě nijak, cokoliv se dá použít k rozbíjení identity. A pokud se smíříme se svou keltskou, germánskou, čert to vem, i třeba kumánskou minulostí, staneme se neprůstřelní. To že dnes neseme kulturu slovanskou není náhoda, a tak se jí držme a obohacujme vším, co je nám vlastní. Keltové převážně vyhubeni Římany, jistě ne náhodou, byli ve svých zbytcích latinizováni a tak dále využiti.
My v kotlíku jsme tak vlastně v tomto směru jakýsi pozapomenutý kulturní originál. [cool]

197487

9.8.2009 22:54

RE: Útržky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197438

Možná to stojí za okopírování:
"......Skončí válka, všechno nějak zevšední, usadí se a uklidní.A my použijeme všechny síly, všechno zlato, veškeré materiální síly pro obelstění a ohloupení lidí! Lidský mozek, lidské vědomí je přizpůsobivé ke změnám. Zasejeme tam chaos a nepozorovaně nahradíme skutečné hodnoty falešnými, ve které budou věřit. Jak ? Najdeme s námi stejně smýšlející, spojence a pomocníky v samotném Rusku. Krok za krokem se bude vyvíjet obrovská, nezměrná tragédie k zániku nejnepokornějšího národa světa. S konečnou platností a nezvratně uhasíme jeho sebevědomí. Například z literatury a umění postupně vytrhneme její sociální podstatu. Malířům vezmeme touhu zabývat se zobrazováním a zkoumáním procesů probíhajících v hlubinách národních mas. Literatura, divadlo, kino budou zobrazovat a oslovovat nejnižší lidské pudy a vášně. Všemožně budeme podporovat a vyzdvihovat tzv. umělce zastávající a ztělesňující v lidském vědomí kult sexu, násilí, sadismu a zrady – zkrátka všelikou nemorálnost. Chaos a nepořádek vytvoříme i v řízení státu. Neviditelně, aktivně a trvale budeme podporovat nepoctivost úředníků, korupci a všechno, co povede k svévolnosti. Byrokracie a nesvědomitá práce budou vydávány za ctnost. Čestnost a pracovitost budou na posměch a nikomu potřebné. Budou patřit minulosti. Sprostota a drzost, lež a klam, opilství a narkomanie, živočišný strach z druhých, nestydatost, zrada, nacionalismus a nepřá-telství mezi národy, nejvíc pak nepřátelství a nenávist k ruskému národu - to všechno co nejobratněji, aniž by si toho kdokoliv všiml, budeme kultivovat až to rozkvete v krásné květy a přinese toužebné plody. Jen málo lidí bude tušit nebo pochopí, co se děje… Ale takové lidi zaženeme do bezvýchodného postavení, vystavíme je posměchu, najdeme způsob, jak je očernit a prohlásit za odpad společnosti. Vyrveme duchovní kořeny bolševismu, zprofanujeme a zničíme základy vrozené mravnosti. Rozkladným způsobem rozložíme generaci za generací, vyvoláme erozi a odstraníme leninský fanatismus. Začneme působit na lidi ještě v dětských a pionýrských letech. Hlavním cílem bude mládež. Začneme ji rozkládat, mravně kazit a zbavovat cti. Z mládeže vychováme cyniky, vulgární lidi, hlupáky, neotesance, kosmopolity.Toto učiníme.
z plánu Alana Dullese v roce 1945 /strategie imperialismu USA/ "
Každý si může posoudit, zda a jak se plán daří, nebo nedaří.

197509

6.8.2009 5:11

Zalezitost nad slunce jasna

Soudce, hospodar, filozof 79.?.?.?

Staci si uvedomit, koho bible vehementne zviditelnuje a ve vyusteni konceptu vyzdvihuje az do nadpozemskych vysin, o kom je v ni rec, o ktere kulture, o ktere etnicke prislusnosti, a po te analyze neni zapotrebi nadale badat, proc propagace a podpora krestanstvi je dulezitym nastrojem NWO.

Jina, ale souvisejici snaha je narusovani bratrskeho pojeti slovanstvi. Pokud by doslo k propojeni slovanskych narodu k opravdovemu bratrskemu porozumeni, opravdove vzajemne pomoci - opravdove slovanske vzajemnosti, vznikl by az tak silny celek, ze by mohla byt ohrozena dominance NWO (za "N" pravoplatne dosad etnikum, o kterem nesmi byt v urcitych smerech pochyb).

Zalezitost nad slunce jasna!

197296

6.8.2009 12:19

RE: Zalezitost nad slunce jasna

James 213.?.?.?

Reakce na 197296

Vaše teorie ohledně šíření Bible za účelem zviditelnění určité "etnické příslušnosti" atd. poukazuje na nedostatečnou znalost problematiky.
Křesťanství je pro judaismus herezí, dokonce islám je mu paradoxně bližší. Vždyť i dřívější židovské náboženské obřady prý obsahovaly formule proklínající křesťany. A celkově NZ je pro ně nepřijatelný. Jeden velice aktuální citát za všechny:
"Všechen lid odpověděl: Jeho krev ať padne na nás a na naše děti." Mt 27,26

197323

6.8.2009 19:34

RE: Zalezitost nad slunce jasna

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197323

K tomu co napsal James o tom, že Křesťanství je pro judaismus herezí a že je mu dokonce islám paradoxně bližší si neodpustím jeden postřeh, který tvrzení, že islám je blízký judaismu podle mne z jistého pohledu potvrzuje.


Jde o způsob porážky zvířat, který se jestli se nepletu u obou náboženství provádí na zvířeti, které je při plném vědomí. Je to proto, aby nedošlo k nějakému duchovnímu znečištění nebo je za tím jiný důvod?

Je tady někdo, kdo vysvětlí jak je to se zabíjením zvířat na hromadných jatkách v arabských (islámských) zemích? protože rituální porážka se podle mne u islámu provádí jak sem popsal. Děje se to v arabských zemích po západním stylu, tedy zvíře se před porážkou omráčí nebo se jako na košér židovských jatkách zvíře zabije (podřízne) při plném vědomí?

Příklad se zabitím zvířete (ovce) podřezáním při vědomí mám od Jordánců, kde sem viděl na vlastní oči, jak byly dvě ovce v leže v klidu a odevzdané osudu bez snahy o jakýkoli odpor podříznuty k vykrvácení. Jordánska tvoří z 98 % Arabové a přes 80 % jsou sunnitští muslimové.

jansmith[smích]

197356

7.8.2009 6:04

RE: Zalezitost nad slunce jasna

Soudce, hospodar, filozof 79.?.?.?

Reakce na 197323

>Vaše teorie ohledně šíření Bible za účelem zviditelnění
>určité "etnické příslušnosti" atd. poukazuje na
>nedostatečnou znalost problematiky.

>Křesťanství je pro judaismus herezí, dokonce islám je mu
>paradoxně bližší. Vždyť i dřívější židovské
>náboženské obřady prý obsahovaly formule proklínající
>křesťany. A celkově NZ je pro ně nepřijatelný.

Nejdrive posuzujete muj nazor jako "nedostatecnou znalost problematiky" a pak argumentujete tim, ze "nabozenske obrady pry obsahovaly". Na chvili Vas beru vazne a ptam se:
1) Nejsou blizkosti islamu s judaismem tisiciletou zvyklosti ci nutnosti resit mistni zalezitosti tak a ne jinak jednoduse prevzaty islamem po jeho zalozeni jako mistni specifikum - nevyhnutelnost?
2) Je pravda a vim, ze Novy zakon je pro judaismus neprijatelny. Ale jsem presvedcen, ze pro strujce NWO by nebyl problem, kdyby jim pri ustanovovani novych reguli zalezal prilis pod nehty, ze by s nim zamavali zrovna tak, jak zamavali s urcitou pochybnosti. Proc to asi neudelali? Jednak by z toho neplynuly prachy a potom je v NZ prece jen zviditelnovano jejich etnikum, coz i navzdory negacim je prece jen prospesnejsi nez jej uzamknout pod paragrafy.

A nyni jinak: Az do momentu, nez jsem zacal psat tento nazor, jsem Vas argument bral jako zert. Vydareny zert. Protoze sluvko "pry" eliminuje v zalezitosti argumentu vaznost. Nakonec jsem se ale premohl a zacal odpovidat vazne. Jak ale vidite, ta ze me vyprchala po jednom odstavci.

197385

6.8.2009 17:32

RE: Zalezitost nad slunce jasna

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197296

Křesťanství je součástí něčeho jako „supernáboženství“. A zdá se, že trumfuje vše, co bylo dosud v této oblasti vynalezeno. Vykrystalizovalo z jiných forem a ani ony nebyly žádným troškařením. Myslím, že nás ještě překvapí, co se na nás v tomto směru chystá. Právě v tom širším kontextu pohltí vše, co bude jen trochu zavánět bohováním na straně jedné a ideologií konzumu na straně druhé v nějakou extrahydru. Předzvěst dýchá z různých alternativních webů, Zeitgeistů apod. Staré formy nechá nějak dožít v kontrolovaném konfliktu. Uvidíme, jaká duševní lahůdka to bude tentokrát. Tak jak se nám to vyvíjí obsahem a formou, tak si to i pozměňuje názvy, ale někde u dna je stále cítit ten připálený princip. Ani termín židokřesťanství už dávno nepostihuje celou šíři záběru, a tak jako žid, tak i křesťan se už stává jen obsoletní stopou na trase.

Nechtěl bych vyznít antinábožensky, ale spíš chci říct, že to co je lidem předhozeno jako náboženství od dob impérií, je ideologická konstrukce obsahující původní kulturní prvky, které byly obvykle dokonalé, tedy smysluplné. Proto i hluboko v židovství a tedy i křesťanství je něco původně dokonalého, ale není to jednoduché objevit, a patrně pro nezasvěcence nemožné.

Slovanství je potom daleko hmatatelnější a smysluplnější kulturní fenomén, než třeba křesťanství. Rozhodující nositel kultury je jazyk a ty slovanské patří k tomu nejdokonalejšímu z indoevropské kultury, tedy kultury bílých Evropanů. Určitě to nějak stojí v cestě světovládným ambicím, a jistě již dost dlouho.

197347

6.8.2009 8:01

rozdeľuj a panuj

Jan msn 195.?.?.?

Rozdeluj a panuj... stará osvedčená metóda koloniálnych ríší a ich vládnucej kliky. NWO je skutočne tu, len potrebuje "vylepšiť". Potom už nebude žiadnych zvedavcov...

197305

6.8.2009 15:06

Nebojte se, není čeho...

govind 195.?.?.?

Asi to bude znít dosti duchovně, ale i tak se nenechte odradit a zkuste přemýšlet.

V bibli stojí psáno, že na počátku bylo slovo. Podle mě na počátku byla myšlenka. Myšlenka předchází slovu a je počátkem veškeré reality, kterou známe a vnímáme.
Jsme to my, kdo rozhodujeme, jak ji budeme vnímat. Jistě jste si všimli, že jeden den může být všechno "nahovno" ale druhý den vás to vůbec nevzrušuje, ale naopak to vidíte pozitivně. Ano, jsme to my kdo určuje naše rozhodnutí a jaký bude svět kolem nás.

Já se rozhodl, že ať snaží jak chtějí, nevyjde jim to. Vím to. Cítím to. Stejně jako mnoho z vás ví a cítí, jak NWO roste a defaktu tady už je. Je to pravda, ale i lež. Pravda je to pro toho, kdo se rozhodl, že výhře NWO uvěří. Lež např. pro mě, protože myslím na prohru NWO a věřím, že jim to nevyjde.
A protože na to myslím a věřím tomu, proto je to také pro mě pravda. Zjedodušeně: "čemu věřím - to je pravda" (zapátrejte ve své paměti, je-li to jinak)

Teď už jen záleží, kolik bude těch kdo věří, že NWO vyhraje a dosáhne svého cíle a těch, kteří o NWO ví, že prohraje.

Proč myslíte, že koluje netem tolik podrobných scénářů o NWO ? Není vám divné, že o tom tolik můžeme vědět?
Chtějí, abychom ho my sami strachem z něj vytvořili. NWO neleží někde ve skladu připraven na implementaci. Jsme to my, kdo ho implementujeme a určujeme, jak bude vypadat.

Za sebe hlásím: " Vše dopadne ku prospěchu nás, ti kdo jsou proti existenci budou smeteni světlem." Najděte odvahu a přidejte se také. Změňte svoje myšlenky a změňte svět.

197334

6.8.2009 18:05

RE: Nebojte se, není čeho...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 197334

Celkem zajímavá úvaha.

>V bibli stojí psáno, že na počátku bylo slovo. Podle mě na
>počátku byla myšlenka. Myšlenka předchází slovu a je
>počátkem veškeré reality, kterou známe a vnímáme.

Ano. Ale k vyjádření myšlenky potřebujete slovo. Bez možnosti ji sdělit zůstane myšlenka jen izolovaným ostrůvkem.

>Já se rozhodl, že ať snaží jak chtějí, nevyjde jim to.
>Vím to. Cítím to. Stejně jako mnoho z vás ví a cítí, jak
>NWO roste a defaktu tady už je. Je to pravda, ale i lež. Pravda
>je to pro toho, kdo se rozhodl, že výhře NWO uvěří. Lež
>např. pro mě, protože myslím na prohru NWO a věřím, že
>jim to nevyjde.

Ne tak úplně. Problém je, že oni to NWO chystají už 3000 roků a za tu dobu se hodně naučili. A za posledních 30 let udělali obrovský krok kupředu. Posledních 30 roků jdou od vítězství k vítězství a kosí všechno, co jim stojí v cestě. Moc dosáhla takové podoby, že už nikdo a nic, žádný jedinec ani stát nedokáže vzdorovat. Nevidět to je pštrosí politika, zavírání oči před skutečnosti. Velmi nebezpečné...

A teď jakou máme naději. Máme. Máme naději v tom, že se rozloží zevnitř. Vyhnije to. Ale nebude to hned, klidně bych si tipnul několik set let. Ten jejich zrůdný systém nemůže vydržet, protože není v souladu se zákony Vesmíru. Je proti přírodě a proti přirozenosti. Jednou se pohřbí sami. Problém je, že my u toho asi nebudeme.

197350

6.8.2009 18:29

RE: Nebojte se, není čeho...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197350

To co govind zmínil, je praktický způsob, jak se to děje právě ze strany mocných. Není jejich vinou, že se to z druhé strany tak neděje také. To je ten trik, kdy se v tom ti nemocní vždy vykoupou. Ale není to tak snadné, jak to vypadá. Chce to praxi od úplných všedností každého dne. Začít je možné už třeba obyčejným dýcháním, kdy z bezmyšlenkovitého udělám kontrolované. A je to. Princip je obecný. Kontrolovat.

197351

6.8.2009 18:50

RE: Nebojte se, není čeho...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197350

Já souhlasím s govindem, že síla myšlenky (obecného povědomí lidstva) má obrovskou moc a svou realitu si vytváříme právě těmi pocity, myšlenkami a slovy, které se následně dokáží zhmotňovat.

Zároveň bude podle mne hodně pravdy i na druhém názoru viz: (Ten jejich zrůdný systém nemůže vydržet, protože není v souladu se zákony Vesmíru. Je proti přírodě a proti přirozenosti. Jednou se pohřbí sami.), ale dodal bych k tomu, že jak dlouho bude tento proces trvat záleží právě na tom obecném povědomí, které se buď aktivně (výchovou, učením) změní nebo zůstane do nevyhnutelného finále +/- pasivní a celou tu dobu si to ony "vyvolené" E/elity při své cestě za dosažením NWO tj. Systému Zlatého telete budou pěkně (narozdíl od paralelní větší či menší miserie tzv. plebsu) hezky, s pusou od ucha k uchu, užívat.


Závěr:
Asi by bylo správné nepracovat na "odporu" proti zneužívání moci pouze myšlenkou a vírou ve šťastný výsledek, ale souběžně i prakticky tj. minimálně prací na sobě (např. tím, že se budu snažit pochopit a odstrant své zbytečné a zotročující závislosti - prvním krokem je to, že je přestanu omlouvat), ale i nutným sdílením poznatků a nezávislých informací s ostatními, a to ať už mají zájem nebo nemají.

U těch kteří mají zájem, tak přímo a u těch kteří "spí" a zájem nemají opatrně, nepřímo s důrazem na záchování vlastní bezpečnosti, protože ovce, která cítí, že by nabouráním společně udržovaného koncenzu vnímání reality mohlo dojít k narušení jejího pocitu bezpečí, dovede být jako agent Smith v obraně zájmů svého ovčáka za jistých okolností velmi nebezpečná.


jansmith[smích]

197352

20.8.2009 14:49

RE: Nebojte se, není čeho...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197352

Zda NVO bude a jak dlouho vydrží nezáleží ne nich ale na nás. Pokud nějací zmršení koumáci co nemají svědomí kujou pikle, nedá se jim to vyčítat ani po nich chtít aby to nedělali. Dá se jenom odporovat, přebírat vládu nad sebou samým do vlastních rukou a spojovat se s ostatními podobného smýšlení. Nadvláda nad světem je trošku jako pohádka králových šatech, aby fungovala musí většina věřit že vůbec existuje. Taky se dá ovšem na ní kolektivně vykašlat. Jo můžou jednoho buzerovat ale nakonec se ubuzerujou k smrti, pokud těch co se na ně vykašlou bude dost. Můžeme se přece spojit bez nějakých oficiálních dekretů, pouze duševně. I celoslovanská pospolitost se dá klidně duševně vytvořit a zmršit jim ty plány bez výstřelu. Jen toho musíme mít už dost a být dostatečně naštvaní, zase ne příliš neb tohle je boj duševní nikoliv materielní. S puškou v ruce se sebe jen uděláme snadný cíl, s myšlenkou v hlavě dobře skrytého nepřítele.

198260

20.8.2009 15:27

RE: Nebojte se, není čeho...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 198260

Nabízím pomoc, pane Antiseptiku.

> přebírat vládu nad sebou samým do vlastních rukou ...
Jestliže opravdu neovládáte sám sebe a jste kýmsi zotročen, naznačte kým. Jsem ochoten Vám osobně přispěchat ku pomoci.

> S puškou v ruce se sebe jen uděláme snadný cíl, s myšlenkou v hlavě dobře skrytého nepřítele.

Skvělá slova. Mohla by se tesat. Jen zatím stále postrádám to podstatné. Onu "myšlenku v hlavě". Onu ideu, která konečně zvedne ty miliony pohodlných, spokojených a zlenivělých ... A ukáže jim CO DĚLAT? [smích]

198263

20.8.2009 17:44

RE: Nebojte se, není čeho...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 198263

>Skvělá slova. Mohla by se tesat. Jen zatím stále postrádám to podstatné. Onu "myšlenku v hlavě".
----------------
Neprovokuj Vojto. Už z tebe lezou zase ty samé vojtoviny.
Bavme se radéji o něčem mnohem zajímavějším. Jak bylo v lese?

198268

20.8.2009 22:27

RE: Nebojte se, není čeho...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 198263

No dobře Vojto, normálně tě radostně ignoruju ale dals mi otázku tak ti odpovím.

Otročina 21. století je trochu jinak než bývala kdysi, zvenku vypadá jako svoboda. Dalo by se říci že je to skoro dobrovolná otročina z neznalosti. Víš v čem jsou emigranti bezva materiál? V tom že než přijdou na to vo co jde, tak ze sebe nechaj dělat skoro zadarmo blbce dost dlouho. Novodobá otročina sestává v podstatě z pozvolné výměny dobře placených zaměstnanců za špatně placené. Sestává taky z nabídek, které se jeví výhodné ale nejsou. Nehledej bič a okovy, ale vlídná slova s úsměvem a reklamu, pak ji najdeš i ty.

Postrádáš myšlenku v hlavě? Na tu budeš muset přijít sám, myšlenky ti do hlavy nenacpu, ale naznačím ti o co jde.
Pochopit co je pro člověka důležité, najít vlastní meze kam až jsem ochoten dělat kompromisy a od kud to prostě nejde ať to dopadne jak chce. Někdy stačí málo, někdy to vzme hodně. Na příklad jsem nedávno pochopil zcela definitivně že smiřovat se z mizernejma praqcovníma podmínkama jenom proto že má jeden pocit jistoty je mnohdy volovina (neb jsem byl stejně nakonec z práce odsunut pro nedostatek práce).

Nedělat nikdy nic, co by si jeden nepřál aby mu dělali jiní, ať už si o nich myslíš cokoliv, brát lidi jako rovné a spravedlivé, když se ukážou že nejsou, prostě se jim příště vyhnout ale nedělat z toho vědu a nestrácet čas kvůli takovejm blbcům.
Přijít si na to co člověka dělá spokojenýho, jak málo mu vlastně stačí a podle toho si zařídit život.

Hlavně být sám rovná a spravedlivý, pokud se i tak dostane jeden to průseru, pak není na vině on a nejen že se může ozvat, doslova musí. Není důležité kam se nakonec dostaneme, důležité je po jaké cestě jdeme a z jakým přístupem.

I kdyby to nakonec bylo na nic a svět se z blbosti nevymotal, alespoň si pak můžu říct, Dělal jsem co jsem mohl, já za to nemůžu. Lepší než se dožít situace že jsem byl taky notná část problému po celý život.

Největší ptákovina je známé rčení "Ten kdo zemře s nevíce hračkama vyhrál". Není to totiž vůbec pravda. Ten kdo zemře s čistým svědomím a na koho budou jiní vzpomínat že je ho škoda, vyhraje. O hračky tu vůbec nejde.

198288

21.8.2009 14:11

RE: Nebojte se, není čeho...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 198288

Díky za Vaše názory na svět, pane Antiseptiku. S názorem "nedělat nikdy nic ..." stoprocentně souhlasím. V něm jste vyslovil základní mravní princip člověka. S jinými Vašimi názory by se dalo polemizovat. Ovšem nepovažuji to za účelné. Stál bych však o hlubší analýzu toho, čemu říkáte "otročina 21. století".

Už ve Vašem předchozím vstupu jste vyzýval k osvobození se. Nyní znovu naznačujete, že jste nucen otročit. Já to nechápu. Proč musíte otročit? Kdo Vás nutí?

Máte snad invalidní manželku a kopu malých dětí, které všechny musíte živit? Proč jste si pořizoval rodinu, když Vám starost o ní připadá jako otročina?

Nebo jste se svými schopnostmi stále svým zaměstnavatelem nedoceněn? Připadá Vám, že mnozí pracují méně a mají za to více peněz? Proč to neuděláte, jako oni?

Na závěr jednu prosbu. Chystáte-li se mi odpovědět něco v tom smyslu, že s tou otročinou jste to nemyslel až tak osobně, o Vás se vlastně vůbec nejedná, Vy jste v podstatě spokojen, ale líto je Vám těch vykořisťovaných chudáků kolem Vás a za ně vlastně bojujete ... Tak to prosím raději ani neodpovídejte. [smích]

198337

6.8.2009 19:51

RE: Jednou se pohřbí sami.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 197350

Vetsina mocnarstvi pry vydrzela kolem 200 let. Podle toho je logicke, ze se smaraka nad Zapadni civilizaci a prichazi zmena. Ze by potom existovalo NWO, dokonce dalsich 200 let? Mocny Rim vyhnil zevnitr a je to jiste ceka stejne tak.
Splni se biblicke proroctvi? Ovsem o tom je psano, ze ten cas nikdo nevi, krome samotneho Boha, takze na 2012 nesazim. [cool]

197357

6.8.2009 23:04

RE: Nebojte se, není čeho...

abc 89.?.?.?

Reakce na 197350

Nepleťme si pojmy s dojmami. "Slovo", ktoré bolo na začiatku je "logos" v predľudskej existencii, čiže Boží syn Ježiš na zemi.V nebi najprv ako Boží hovorca a spolutvorca Logos, na zemi Mesiáš a zase v nebi po vzkriesení ako Michael./Ján 1:1-4, Matúš 20:28,Zjavenie 12:7-9/

A hoci evanjelium sa hlása skoro 2000 rokov mnohými organizáciami, Ježiš v podobenstve o vlečnej sieti povedal podľa Matúša 13:49, že to budú anjeli, ktorí v závere systému vecí oddelia zlých od spravodlivých...a sám Michael v Armagedone zničí tzv. "NWO" a nahradí ho Božím kráľovstvom,lebo je Pán pánov a Kráľ kráľov - Zjavenie 17:12-14

Nebudeme musieť čakať až sa "NWO" vnútorne rozloží, lebo nebude mať na to čas!!! "NWO" bude existovať symbolickú "jednu hodinu", a aj to len na jeden Bohom daný účel. Kto chce vedieť aký, tomu doporučujem bezplatné domáce biblické štúdium Biblie. Veď preto nám dal Bibliu, aby sme poznali jeho zámer so Zemou a aj to, prečo na nej pripustil dočasne vládu zločincov.
http://www.watchtower.org/

197369

7.8.2009 8:49

RE: Nebojte se, není čeho...

ôlô l0 (tečka) 0l (zavináč) volny (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 197369

Možná by stálo zamyslit se nad tím, co zanmenají slova "Novus Ordo"
Jestli to nezabírá, tak tedy "New Order". Teď už si to jen řící česky.
(Už to zapadá?)

197392

6.8.2009 23:43

Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 197350

Základní problém bible je v její nepřeložitelnosti! My prostě přesně nevíme, co se v ní píše.Uvedu pro příklad onu velmi známou a základní větu z evangelia NZ. Na počátku bylo slovo a to slovo bylo od Boha a to slovo bylo Bůh.
Jenomže máme asi čtyři prameny před kanonizací bible a ten nejstarší pramen je starořecký / ostatní v latině jsou ještě méně věrohodné - nejznámější Vulgata skoro kecá jako Palacký!/
Ve starořečtině je termín logos, který je větě na místě, kde ho překládáme významově jako slovo. Jenomže termín logos je ve starořečtině homonyma - to znamená , že má několik významů a smyslů. Jeden z nich je také rozum.
Takže potom by ona slavná věta zněla: Na počátku byl rozum a ten rozum byl od Boha a ten rozum byl Bůh.
A ejhle čerte, kde máš kropáč!, to je opravdu jiná káva a především jiná bible!!! Ještě horší je překládat starý zákon, kde nám vůbec chybí materiální ekvivalenty, protože tam už také tápeme i v číslech a obecném pojmosloví!Takže s biblí a jejím významem hodně pomalu. To už věděli církevní otcové ve 3.a 4. století a rozluka na východní a západní křesťanský rit, tomu vůbec nepomohla!!! Jenom se na sněmech vždy zhádali jako koně
a to po mnoho staletí! Najdeme podobné polemiky i u Husa!!!
Také ze samotným Ježíšem je to veliký "guláš" a hlavně všechny "zázraky" jsou hodně diskutabilní, včetně neposkvrněného početí!!! Ale když Bůh mohl stvořit svět,tak oplodnění Marie Duchem svatým už byla jenom "brnkačka"! [smích] [smích] [smích]
Zásadním a revolučním přínosem křesťanství do naprosto surového a eticky nízkého starověku a středověku byl fenomén křesťanské lásky , milosrdenství,princip neubližování a do té doby neznámé formy empatie k bližnímu svému!!! Je také známou variantou, že když byl Ježíš na 15 leté potulce,zavítal také do Indie , kde už více jak 600 let "řádil" budhismus a tam načerpal " moudra" a principy, která jsou implikována v křesťanství! Takže nemusel zase tolik vymýšlet, všechno je v budhismu obsaženo!
Co se týče NWO, dal bych k lepšímu zásadní úvahu o změně světa na základě úplně jiných a odlišných technologií, které mohou celý svět doslova "roztrhat" na kusy a o kterých před cca 100 lety nikdo neměl ani páru!!! Svět budou ovládat pouze ti, kteří budou ovládat nové technologie a postupy výroby energií!!!, a to vůbec už nemusí být "panáčkové" , o kterých zde hovoříme!!!
I v Evropě se začínají objevovat v politice nové zjevy - příkladně celoevropská pirátská strana, která jede po internetu a která klidně může za několik let ostatní "vyprášit" od koryt!!!
Může v brzké době dojít na světě k velikému maléru, ale pokud ho přežijeme, svět bude úplně jiný a nemáme ani představu, jak moc jiný!!! [smích] [smích] [smích]

197374

8.8.2009 15:09

RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197374

Souhlasim s Vami se slozitosti textu, jeho prekladu a interpretace. Nesouhlasim s Vasi interpretaci revolucni krestanske lasky k bliznimu svemu. Z biblickych textu totiz neni jiste kdo temi bliznimi jsou. Mozna je i interpretace ze jenom zahynule ovce z domu izraelskeho. Navic vsechny kmeny, kultury, narody, meli sve hodnotove sistemy. To ze se nedochovali v pisemne podobe, neznamena ze nemohli byt stejne "eticke" jako milovani sveho blizniho. Dulezite je ze krestanstvi bylo jako mocenska ideologie z ciste pragmatickych duvodu prijato Rimem a ze stejne pragmatickych duvodu sireno. At o to mistni obyvatele a kmeny zajem meli ci nemeli.

197462

9.8.2009 17:59

Výklady Bible

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197374

Bible je jako i jiné zasvěcovací mýty vč. pohádek spíše něčím jako krystalem, který vám pomáhá soustředit a zaostřit vaši vlastní pozornost. Nikdy v nich nenajdete něco, co není zároveň ve vás, co ve vás už dávno nedřímalo. Tyto knihy to jen probudí. Proto jim každý rozumí jinak. Není to až tak záležitost překladů, a už vůbec ne nějakých dogmatických výkladů. Jediná pravá interpretace je ta vaše. A může a měla by se měnit, tak jak se měníte pod vlivem životních zkušeností i vy.

197498

10.8.2009 23:12

RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější

abc 89.?.?.?

Reakce na 197374

Informovaný nie je ten, kto si prečíta len jeden text z Biblie a potom ho vykladá...Informovaný je ten, kto si prečíta celú 1.kapitolu evanjelia podľa Jána a pochopí jej zmysel,lebo tam použitý vyraz logos je jasne vysvetlený, že to bol Kristus.Táto kapitola dáva ten istý zmysel vo všetkých prekladoch Biblie.

Treba menej veriť fantasmagorickým pisálkom,ktorí obyčajne po prečítaní dvoch kníh nemajú problém napísať tretiu. Skor sa traba venovať skúmaniu hodnovernosti Biblie. To je terno!!!

K NWO. Už Napoleón povedal, že svet ovládajú dve sily. Sila meča a sila ducha. Bohužial sa tým neriadil a tak aj dopadol.

197605

20.8.2009 18:29

RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 197605

>Treba menej veriť fantasmagorickým pisálkom,ktorí obyčajne po >prečítaní dvoch kníh nemajú problém napísať tretiu.
No jistě! Od věrného přispěvatele akciové společnosti Strážná věž a člena bludařské společnosti je tohle jedna z nejkomičtějších poznámek, jaké se dají nalézt! [chechtot]
Do další debaty se nepouštím, protože jsem podobné absolvoval před lety s údivem, jak neprůstřelně se dají poskládat nesmysly, aby vypadaly chytlavě a logicky. Stačí jen brnknout na strunu strachu a hrůzy a nespokojenosti, pak nabídnout "řešení" (hlavně pocit falešné morální a "duchovní" nadřazenosti nad druhými lidmi) a ... a další přispěvatel do kasičky "Watchtower a.s." je v lepkavé pavučině nesmyslů.

>Skor sa traba venovať skúmaniu hodnovernosti Biblie. To je >terno!!!
Určitě. Zvláště tím utratit část nebo i celý produktivní život, místo praktického žití směrem "nahoru" je ohromné terno... [pláč]

198273

20.8.2009 21:34

RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 198273

Dnes s Vámi bezvýhradně souhlasím, pane Hade. Marnit čas studiem archaických textů, psaných omezenými náboženskými fanatiky, je vskutku terno. To by si nikdo neměl nechat ujít.[mrknutí jedním okem]

Tak vzhůru do studia Bible, Koránu či Talmudu. Na zapálené badatele tam čekají "opravdová moudra". [chechtot]

198282

7.8.2009 8:45

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197350

>Ale k vyjádření myšlenky potřebujete slovo. Bez možnosti ji sdělit zůstane myšlenka jen izolovaným ostrůvkem.
Před časem jsem viděl dva, nejdříve se chvíli prohlíželi navzájem se zjevným vzájemným potěšením. Pak se na sebe usmáli, potom na sebe mrkli, nato se zvedli ze židlí a odešli. Beze slov.
Mnohokrát jsem nenápadně pozoroval řemeslníky při práci. Pouhým pozorováním jsem „odkoukal“ nejen pracovní postupy ale troufnu si říci i vnitřní kvality těch řemeslníků. Beze slov.
Jako dítě si osvojujeme slovo až potom, co známe jeho význam. Děti vychováváme podstatnému beze slov, gesty, mimikou a zejména příkladem. A pozoruje-li dítě rozpor mezi slovy a realitou má obvykle správně zato, že slovo bylo lež. Slovo je také prostředek zrady, manipulace, a ohlupování, též ale šíření myšlenek a poznatků.
>Problém je, že oni to NWO chystají už 3000 roků a za tu dobu se hodně naučili.
Chystají, ale špatně. Naučili se manipulovat a ohlupovat ty, kteří se nechají. To je dost málo k životu svébytnému. Bez těch zmanipulovaných jsou naprosto bezmocní. Diletantská nenažranost celé pyramidy je příčinou nynější krize, která ve svých důsledcích degraduje i jejich bankovní konta a „investice“.
> A za posledních 30 let udělali obrovský krok kupředu. Posledních 30 roků jdou od vítězství k vítězství a kosí všechno, co jim stojí v cestě.
Oni si to mnozí jejich služebníci také myslí, ale tu spoušť co po sobě přitom zanechávají, těžko hodnotit jako vítězství i z neutrální pozice. Spíše tím pomáhají "masám" pochopit souvislosti.
> Moc dosáhla takové podoby, že už nikdo a nic, žádný jedinec ani stát nedokáže vzdorovat.
Asi jste na mysli vzdorovat silou vojenskou, já s govindem jsem pro užití síly ducha.
>Nevidět to je pštrosí politika, zavírání oči před skutečnosti. Velmi nebezpečné...
A vidět to, nic samo o sobě neřeší. A to je možná větší beznaděje.

>A teď jakou máme naději. Máme. Máme naději v tom, že se rozloží zevnitř. Vyhnije to. Ale nebude to hned, klidně bych si tipnul několik set let. Ten jejich zrůdný systém nemůže vydržet, protože není v souladu se zákony Vesmíru. Je proti přírodě a proti přirozenosti. Jednou se pohřbí sami.
Už jsou vyhnilí i pohřbeni. K tomu stačí abychom se za nimi neustále neohlíželi jako Lotova žena.
To, že jsme pak jako solní sloupové, jim nahrává víc než dost. Navrhuji sledovat je pouze koutkem oka, a většinu úsilí soustředit na posílení vlastní nezávislosti. Správně píše govind:“Chtějí, abychom ho my sami strachem z něj vytvořili. NWO neleží někde ve skladu připraven na implementaci. Jsme to my, kdo ho implementujeme a určujeme, jak bude vypadat.“

197391

7.8.2009 10:31

RE: Nebojte se, není čeho...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 197391

Velmi dobře řečeno. Zvláště se mi líbí toto:

>Navrhuji sledovat je pouze koutkem oka, a většinu úsilí
>soustředit na posílení vlastní nezávislosti. Správně
>píše govind:“Chtějí, abychom ho my sami strachem z něj
>vytvořili. NWO neleží někde ve skladu připraven na
>implementaci. Jsme to my, kdo ho implementujeme a určujeme, jak
>bude vypadat.“

Možná přesně to je ten návod, který potřebujeme. Jestli vám to nevadí, dám to do Chvilky k zamyšlení.

197397

7.8.2009 11:15

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197397

>Jestli vám to nevadí, dám to do Chvilky k zamyšlení.
Nevadí, píšu na Zvědavce proto, aby to bylo čteno.

197404

7.8.2009 11:30

RE: Nebojte se, není čeho...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 197404

Nedá mi to, abych nepřipomněl mého oblíbeného Harryho Pottera. V té knížce jsou kromě nadčasové symboliky boje se zlem naznačeny možná i návody. Pamatujete na tu scénu, kdy profesor učí studenty kouzlo "ridiculous"? Bubák ve skříni se mění v to, čeho se nejvíce bojíme. Ale stačí vyslovit dostatečně jistě a jasně slovo "ridiculous" (v překladu komický, směšný), a bubák je pryč.

197405

7.8.2009 13:52

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 197405

Konečně!!!
Otáčíte "to" k pozitivnu a negativnímu přestáváte dávat svoji pozorností "šťávu" k životu!
Samozřejmě Zvědavec je "novinařina", takže musí zachovávat tok informací, ale zároveň je tak zvláštní tou politickou nekorektností a směsicí přispěvatelů, že by se možná měla objevit kolonka - CO DĚLAT, ABY SE "TO" ZLEPŠILO.

Sice to běží již v debatách a jsou zde dva základní směry - vědomí versus hmota - jejichž záměna ve smyslu priority bytí je ostatně i problém naší civilizace, ale mohla by to být něco jako "Ve zkratce" "Humor", nebo tak... prostě, "Co s tím životem, kdo dělá, aby ho tedy vylepšil" [velký smích]

197417

7.8.2009 15:24

RE: Nebojte se, není čeho...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197405

[cool]
Už i díky této větvi vím, že... jak že to bylo... no, nějaký ten starý světový neřád, nemá už teď šanci. [mrknutí jedním okem]

197421

10.8.2009 13:06

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197405

Původně jsem ani nechtěl reagovat, neb Harryho Pottera jsem nečetl.
Ale to téma mne opětovně pronásledovalo, a tak ty kouzla a kletby jsem zahlédl i v jiných pohádkách a dokonce, považte, oni fungují i v realitě. V pohádkách zlé kouzlo, či kletba je obvykle iniciována slovně-manuálním rituálem. A sejmutí kletby bývá obdobné. Výjimku tvoří zakleté princezny. Ty se obvykle navracejí k normálu polibkem (aby se princ příliš nenadřel). Pokud to je ale úkol pro plebejce Honzu, tak ten je nejdříve prověřován v mnoha dovednostech než se dostane ke smetaně...
Ale pojďme k tomu reálnu. Do špatného stavu se snadno uvedeme i sami. Stačí si pomyslet, jak se nám už týden všechno hmoždí pod rukama. I ta holka/kluk od vedle, co si na ni/něj potajmu myslíme, nás přehlíží jako krajinu. A jindy tak shovívavý kritik našeho snažení - maminka, řekne k výsledku našeho celodenního uměleckého tvoření: Škoda papíru.
Pak tzv. kladná zpětná vazba nás udrží v přesvědčení, že jsme vlastně dokonalý budižkničemu. Každý vlastní další mínus si započteme nejmíň dvakrát, a plusy - v tom hoři- zapomeneme přičítat vůbec. U lidí (nejen dětí) nezakotvených v prostoru vícero vazbama hrozí někdy i tragédie. Jak vypadá to odkletí? No může mít mnoho podob nejen vhodným slovem , ale to vlastně všichni vědí...

Proto nezapomeňte, aspoň občas, na ty různé "budižkničemu" se vlídně usmát, povzbudit... Jsou to vaše kouzla, nebojte se, fungují! ...

197553

10.8.2009 11:02

RE: Nebojte se, není čeho...

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 197404

Mali ste sa podpísať, lebo takúto múdrosť by sme mali zachovať budúcim generáciám. [smích]

197547

9.8.2009 17:47

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197391

Skvělé [smích]

Slovo jen tím, co do něj vdechneme sami ze sebe. Nebo jen tím, co pod jeho povrchem dokážeme rozeznat na základě sou-znění. Je to Hermes, prostředník mezi námi a bohy, psychopompos, a jeho povaha je obojaká. Jen když se nenecháme oslepit jeho formou, a soustředíme se na jeho bytostný obsah - význam, dozvíme se skrze ně všechno. Je to v něm jak v koze.

197497

7.8.2009 8:50

RE: Nebojte se, není čeho...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197350

dokončení
Čím dříve pochopíme nezávislost svojí role, a zajistíme živoucí příklady kooperujícího nezávislého bytí, tím dříve zmizí i Vaše následující pochybnost:
> Problém je, že my u toho asi nebudeme.
Hic Rhodos, hic salta!

197393

7.8.2009 11:14

RE: Nebojte se, není čeho...

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 197350

No neviem, ak niekto planuje nieco 3000 rokov, tak si nemyslim, ze sa mu to hned tak rozsype. Je tam citit urcitu zubonechtovu vydrz.
To ja ked planujem doma drevenu lavicku 10 minut, tak sa rozsype az za tyzden. Keby som ju planoval dlhsie, tak mozno vydrzi 100 rokov. [velký smích]

197403

9.8.2009 20:33

RE: Nebojte se, není čeho...

djb 90.?.?.?

Reakce na 197350

Vidíte to příliš černě. Posledních 100 - 30 roků se neděje nic víc, než že se zkrátily vzdálenosti.
Kdo dříve efektivně diktoval jednomu státu, ohlupoval lidi skrze tisk a posílal vojáky k likvidci místních povstalců, dokáže dnes totéž celosvětově.
Zdánlivě beznadějné. Háček je v tom, že království může být nekonečné, leč "Vůdce" může být vždy jen jeden a jeho síla nikdy nebude víc, než síla jednoho člověka. Síla a moc o které mluvíte je přinejlepším síla policie, armády, zkrátka organizovaná síla tisíců, miliónů a ti se již mnohokrát v minulosti probudili, když bylo nejhůře a probudí se i nyní. Zkrátka přestanou poslouchat toho, kdo jim zakazuje svobody a káže žít pro svůj a ne jejich prospěch.

Co na tom, že dříve povstala jen tlupa/vesnice/stát/národ. Neexistují žádná omezení a udržovat a šířit duchovní vhled a optimizmus je ta nejlepší rada. Čím více lidí vstoupí do NWO a bude si uvědomovat co se děje jak je to vratké a snadné, tím dříve se probudí dav.

Jediný možný způsob jak udržet NWO stovky let by byl vládnout tak, aby utopicky řečeno "byl mír, láska a spokojenost na celém světě".
Jenže to je věc o kterou nikomu ze strůjců, zde popisovaného, NWO zdaleka nejde. Svět není globalizován skrz pomoc potřebným od ušlechtilých vyspělých, nýbrž rozeštváván proti a národy jsou násilím míchány což budí tenzi, nenávist a rozhořčení.
Takový způsob lidi na krátko rozdělí a umožní panovat, ovšem za biblickou hodinu oni najdou skutečného nepřítele a Císař bude opět svržen.
Tak se stane [chechtot]

197504

6.8.2009 15:27

Kdyz je takhle uplaceji

mkadlec 62.?.?.?

Kdyz je takhle uplaceji, clovek si rika ze by spis meli prijmout judaizmus. Mimochodem, jak bude asi pevny ve vire takovy krestan? A musel by vratit tech 1000 U$D kdy krestanem byt prestal. A vubec, neprodavaji zase Jidasove Krista? Nejsem krestan ale tohle fakt smrdi. S virou se kupcit nema. [naštvaný]

197336

6.8.2009 16:45

Co je tak špatného na šíření křest´anství

Dale Coper 94.?.?.?

Dělají to už 2000 let a muslimové se taky snaží šířit svoji víru do nemuslimských zemí přes mešity financované hlavně ze Saudské Arábie. V tom článku není zmíněno o jakou konkrétní církev nebo církve jde ale i kdyby to bylo cokoliv určitě je to pořád tolerantnější než wahabistický islám.

197343

6.8.2009 20:03

RE: Co je tak špatného na šíření křest´anství

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 197343

Tak nějak jsem to chtěl napsat.
Ještě k článku samotnému. Asi bych jej zařadil do stejného soudku s výtvorem jednoho našeho přítele [smích] ze "spřáteleného " webbu:

http://www.nezvedavec.org/

"Íránští gardisté znásilňují panny před popravou" Založil: Ben Hur 08/01/2009 2:05pm

Stačí jen prohodit znaménka...

197358

7.8.2009 17:03

RE: Co je tak špatného na šíření křest´anství

Dale Coper 195.?.?.?

Reakce na 197358

>Ještě k článku samotnému. Asi bych jej zařadil do stejného soudku s výtvorem jednoho našeho přítele ze "spřáteleného " webbu:
http://www.nezvedavec.org/
"Íránští gardisté znásilňují panny před popravou" Založil: Ben Hur 08/01/2009 2:05pm
Stačí jen prohodit znaménka...<

Vzal jste mi to z huby vlastně z klávesnice. Taky mne tohle přirovnání napadlo.

197425

6.8.2009 20:49

Propagace křesťanství

kontra-kastrol 158.?.?.?

Já osobně bych propagaci křesťanství spíše vítal, zvláště v Evropské unii... Nedávno jsem jsem se rozhodl provést takový průzkum - obcházel jsem velká knihkupectví v centru jednoho velkého českého města a tázal se na Nový zákon. Referuji o výsledku průzkumu: v prvním knihkupectví měli kolem stovky titulů v sekci nábožeská literatura, a z obálek se na čtenáře zubilo hned několik holohlavých pánů, kteřá psali o budlismu, ale Bibli neměli... Paní prodavačka mi na můj dotaz odvětila: zákon? Ty mají v knihkupectví SEFT, je to jejich specializace [velký smích] Druhý obchod byl plný knih - taktež bezvýsledně, a prodavačka říká: "My u nás takovou literaturu nevedeme." Odkázali mě na krám s náboženskou litaraturou - nasládlý zápach vonných tyčinek se tam prolínal s meditační hudbou a modlářskými soškami majícími různý počet končetin, ale nejdůležitější knihu naší bývalé civilizace tam rovněž neměli - na prodavačce bylo vidět, že se za to stydí...

197362

8.8.2009 15:20

RE: Propagace křesťanství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197362

Zeptam se jinak. Proc by se krestanstvi jako mnelo propagovat? Reknete mi jeden smysluplny duvod. Oni Kurdove, Arabove, Persani nemaji svoji kulturu, zvyky, nabozenstvi, tradici? Proc doprdele chcete porad nekomu vnucovat cizi hodnoty, cizi kulturu ? Jestli jste se svou kulturou, nabozenstvim, tradici spokojeny, tak ji opatrujte, milujte ale nevnucujte ji druhym. Kdyz budou chtit tak se Vas sami zeptaji.

197463

6.8.2009 23:03

nesmysl

Z. 78.?.?.?

Bible v kurdštině je už nějaký ten pátek přeložená. http://www.kurdish-bible.org

197368

8.8.2009 5:13

Dilema

Rabin Satanovy Synagogy 68.?.?.?

A proc se radeji nerozdava nas Talmud ? [zmaten]

197448

9.8.2009 15:03

RE: Dilema

goldstein 89.?.?.?

Reakce na 197448

Drahý rabbi,
jistě víš, že Talmud v žádném případě nepatří do rukou gójských zvířat! Křesťanství, stejně jako islám, máme plně pod kontrolou díky jejich judaistickým základům. Byl to zejména vynikající nápad našich bratří z Říma, kteří obnovili babylonskou velikost naší výjimečné rasy skrze katolické židokřesťanství, interpolací a materializací gnostických, manichejských a buddhistických duchovních obrazů a jejich nedílným spojením s naší svatou Tórou!
Tudíž tato gójská zvířata, namísto své pravé Matky, budou stejně uctívat naši Semiramis-Isis-Dianu-Marii. A namísto svého pravého Otce, budou uctívat našeho Nimroda-Tammuze-Baala-Hora! A na Štědrý večer pokleknou v úctě před Jeho znovuzrozením.
Nevím, zda mohu vyzradit sílu, která nám dává takovou obrovskou moc. Ale budiž - je to náš duch nápodoby, který z Něj pochází, aby člověka zvrátil a aby on se nedíval vzhůru a nepoznal hanbu svojí nedokončenosti. Proti tomuto působení jsou gojim téměř bezbranní, neboť - jak jistě víš - náš strom byl zasazen jako strom života.
Shalom!

197488

10.8.2009 22:50

RE: Dilema

abc 89.?.?.?

Reakce na 197488

pre tých čo si ešte neprečítali Bibliiu "včetne" goldsteina... Váš strom je strom poznania "dobra a zla"a nie ako manipulatívne píšeš "Strom života". Ten strážili až do potopy sveta cherubíni. - 1.Mojžišova 3:24

197603

9.8.2009 16:27

RE: Dilema

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 197448

Odpověď na tuto otázku dává struktura chazarské společnosti:

vládcové a šlechta pěstovali judaismus

vojáci vyznávali islám

zemědělci byli křesťany



Z výše uvedeného vyplývá, že judaismus jako zdroj islámu i křesťanství, v obrodné talmudicko-rabínské versi, je strukturován k tomu, aby dominoval skrze ně. Proč ho tedy odevzdávat do rukou ostatních - nač si zadělávat na třenice a rivalitu jednotlivých frakcí (soupeření o: vyvolenectví a z něj vyplývající vnitrojudaistické benefity), a oslabovat tak vlastní skupinu (a zbavovat se tak dobrých služebníků, kterých je mezi křesťany a muslimy dost a dost), když lze vládnout pomocí nemnohých celým masám? (v postmoderní době tak velice SNADNO?)

Ve světě, kde vládnou média (formující myšlení miliard lidí) a oligarchie, kde existuje delegace moci, kde firmy vytvářejí pyramidové hierarchie (k jejichž vládě stačí Jediný?), kde informace a peníze putují rychlostí blesku a politika se propojuje s mafiemi a zbrojní lobby? Ve světě, kde lze žít na dluh a kde půjčky a úroky (hodnota z ničeho) jsou motorem celých ekonomik?!!!

Rozdávat Talmud by pak bylo čiré diletantství, a mrhání jedinečným potenciálem, bestiální blasfemie vůči Tomu, jehož jméno se nesmí vyslovovat!

Těch několik, kteří si k němu najdou cestu sami, potká stejný osud jako přítele Sarumana. Tak dlouho studoval zapovězené umění, až mu podlehl. Avšak jen jedna ruka může vládnout Prstenem! A to Šedý věděl, proto se stal Bílým!

197491

Příspěvků: 91

06.08. 00:56 Anonymus  Rozděl a panuj
06.08. 08:38 cyp  RE: Rozděl a panuj
06.08. 10:20 lucifer  RE: Rozděl a panuj
06.08. 10:46 cyp  RE: Rozděl a panuj
06.08. 16:40 Dale Coper  RE: Rozděl a panuj
06.08. 11:17  RE: Rozděl a panuj
06.08. 12:10 MedWet  RE: Rozděl a panuj
10.08. 11:43 Vanguard  RE: Rozděl a panuj
10.08. 13:09 MedWet  RE: Rozděl a panuj
10.08. 17:36 Vanguard  RE: Rozděl a panuj
07.08. 19:48 fist.of.heaven  RE: Rozděl a panuj
10.08. 11:46 Vanguard  RE: Rozděl a panuj
20.08. 13:42 _kuba  RE: Rozděl a panuj
06.08. 01:23 ilsa  
06.08. 09:24 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Tak tohle by se mělo tesat.
07.08. 00:03 kontra-kastrol  RE: Schválně neříkám pan Stwora
06.08. 09:42 MedaBeda  RE:
07.08. 05:10  RE:
06.08. 10:26 cyp  RE:
06.08. 12:28 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
06.08. 22:50 HHBB  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
06.08. 23:29 MedaBeda  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
07.08. 15:43 HHBB  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
07.08. 19:54 fist.of.heaven  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
07.08. 23:36 MedaBeda  RE: Nesouhlasím, tohle není komunismus
06.08. 02:24 Anonymus  Útržky
06.08. 03:26 lesan  RE: Útržky
06.08. 08:02 Olas  RE: Útržky
06.08. 10:09 MedaBeda  RE: Útržky
06.08. 16:09 daniela  RE: Útržky
06.08. 17:00 HHBB  RE: Útržky
06.08. 19:20 MedaBeda  RE: Útržky
06.08. 19:22 MedaBeda  pokr.
06.08. 21:29 HHBB  RE: pokr.
07.08. 07:58 MedaBeda  RE: pokr.
06.08. 14:47 hestroy  RE: Útržky
08.08. 02:18 lesan  RE: Útržky
10.08. 00:28  RE: Útržky
06.08. 16:04 daniela  RE: Útržky
07.08. 19:58 fist.of.heaven  RE: Útržky
07.08. 21:28 SPECZ  RE: Útržky
08.08. 14:58 Anonymus  RE: Útržky
09.08. 14:59 HHBB  RE: Útržky
09.08. 22:54  RE: Útržky
06.08. 05:11 Soudce, hospodar, filozof  Zalezitost nad slunce jasna
06.08. 12:19 James  RE: Zalezitost nad slunce jasna
06.08. 19:34 jansmith1984  RE: Zalezitost nad slunce jasna
07.08. 06:04 Soudce, hospodar, filozof  RE: Zalezitost nad slunce jasna
06.08. 17:32 HHBB  RE: Zalezitost nad slunce jasna
06.08. 08:01 Jan msn  rozdeľuj a panuj
06.08. 15:06 govind  Nebojte se, není čeho...
06.08. 18:05 Vladimír Stwora  RE: Nebojte se, není čeho...
06.08. 18:29 HHBB  RE: Nebojte se, není čeho...
06.08. 18:50 jansmith1984  RE: Nebojte se, není čeho...
20.08. 14:49 Antiseptik  RE: Nebojte se, není čeho...
20.08. 15:27 Vojta49  RE: Nebojte se, není čeho...
20.08. 17:44 Mirda  RE: Nebojte se, není čeho...
20.08. 22:27 Antiseptik  RE: Nebojte se, není čeho...
21.08. 14:11 Vojta49  RE: Nebojte se, není čeho...
06.08. 19:51 vodnik007  RE: Jednou se pohřbí sami.
06.08. 23:04 abc  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 08:49 ôlô  RE: Nebojte se, není čeho...
06.08. 23:43 Montaznik  Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější
08.08. 15:09  RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější
09.08. 17:59  Výklady Bible
10.08. 23:12 abc  RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější
20.08. 18:29  RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější
20.08. 21:34 Vojta49  RE: Pánové trochu se zabrzděte - myslel jsem , že jste informovanější
07.08. 08:45  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 10:31 Vladimír Stwora  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 11:15  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 11:30 Vladimír Stwora  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 13:52  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 15:24 HHBB  RE: Nebojte se, není čeho...
10.08. 13:06  RE: Nebojte se, není čeho...
10.08. 11:02 Oracle  RE: Nebojte se, není čeho...
09.08. 17:47  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 08:50  RE: Nebojte se, není čeho...
07.08. 11:14 MedWet  RE: Nebojte se, není čeho...
09.08. 20:33 djb  RE: Nebojte se, není čeho...
06.08. 15:27 mkadlec  Kdyz je takhle uplaceji
06.08. 16:45 Dale Coper  Co je tak špatného na šíření křest´anství
06.08. 20:03 Takyjeden  RE: Co je tak špatného na šíření křest´anství
07.08. 17:03 Dale Coper  RE: Co je tak špatného na šíření křest´anství
06.08. 20:49 kontra-kastrol  Propagace křesťanství
08.08. 15:20  RE: Propagace křesťanství
06.08. 23:03 Z.  nesmysl
08.08. 05:13 Rabin Satanovy Synagogy  Dilema
09.08. 15:03 goldstein  RE: Dilema
10.08. 22:50 abc  RE: Dilema
09.08. 16:27 MedaBeda  RE: Dilema

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 83 čtenářů částkou 11 874 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 2

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
25,90 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
15,93 Kč
Švýcarský frank
23,61 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 130,49 Kč
1 unce stříbra
417,29 Kč
Bitcoin
231 794,31 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 656