Diskuze k článku

Samota moderní doby

Příspěvků 60

2.8.2009 2:36

Samota

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Vy nejste moc jednoduchý případ,to si vyžádá spoustu strojového času...,asi tak do rána. [smích]

196979

2.8.2009 5:38

Nejdrazsi Mr. Lischka

T.X. 74.?.?.?

za komunistu stala jedna televizni kamera nekolikalety plat prumerneho fachmana. Navic se dala koupit jen za valuty, kterych komousi jaksi moc nemeli.
Dnes je TV kamera v kazdem laptopu.
To je take duvod, proc za komousu bylo kamer jen par, zatimco dnes jsou jich tisice.
Verte, ze kdyby komousi mohli, nainstalovali by tech kamer nekolik i na kazdem hajzliku.
Vase srovnani jsou krajne nesmyslna.

196983

2.8.2009 7:48

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Dan13 85.?.?.?

Reakce na 196983

S Vašim názorem nelze souhlasit. V tehdejší době (za komunistů) byla tzv. hrozba terorismu okrajová záležitost (v porovnání s dneškem), přitom se zejména hrozbou terorismu současné elity zaštiťují při postupném oklešťování občanských svobod a neuvěřitelným rozmachem špiclování (horší jak za komunistů). Dříve byl každý třídní nepřítel, dnes je každý teroristou. Další podporou pro současný rozvoj "sledovacích zařízení" je obrovský technologický pokrok, kterého se jen za posledních 25 let dosáhlo. Absence kamer rozhodně nebyla daná jejich tehdejší cenou. A v neposlední řadě kamer tehdy moc nebylo ani v západní kapitalistické Evropě, tam taky neměli na kamery ? Podívejte se tam ale dnes.

196987

2.8.2009 7:49

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Oldis 88.?.?.?

Reakce na 196983

me to pripada spis jako povzdech nad vyvojem situace, protoze situace ohlede sledovani kamerami vice mene kopiruje situaci na zapade. Kdyby ne tak bych poznamenal ze na zapade v dobe kdy u nas byla totalita ty tv kamery taky nebyli zrovna levne.

196988

2.8.2009 9:00

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 194.?.?.?

Reakce na 196983

Milý velmi příteli, myslím, že jsem si pochvaloval jen staré zlaté časy za komunistické monarchie, kdy nám technika neukradla mezilidský život. Ty "komunisti", co by za starého režimu instalovali kamery všude, kde mohli, dnes posluhují všude demokratické monarchii, jako v Rakousko Uherské. My si to však chválíme, neboť rozhodně bude hůř. Záleží na to, čemu kdo z nás říká "komouš" a čemu "dementkrat". Myslím, že to stranická knížka vždy přesně neurčuje.

Každý máme nárok na svého přítele, který by nás chránil a který by nás usměrňoval, a který by předem věděl (po své linii)vocode, abychom nevěřili moc médiím.

Ten můj byl faj. Řekl mi předem: "Zůstaň v klidu. Kolem Prahy jsou Rusové, a když vláda neodstoupí, tak na ní skočí." Nejednalo se o rok 1968, ale o 11. listopad 1989. Tak jsem se chodil na náměstí skvěle bavit a pozoroval pořadatelskou službu STB - staré známé tváře. Po 20 letech jsem se dozvěděl, že mi některé dokonce i velmi pomohli před velkými potížemi (nesobecky a zcela anonymně), což málokdo dokáže.

Někdo musí vládnout, a dnes to bohužel nejde otevřeně, což je blbé. Mějte, prosím, pochopení pro chudáka císaře pána, který pořád někde žije byť třeba s roztroušenou sklerózou a osobností (ve více tělech). Buďme loajální, ale bohužel dnes nevíme s kým. Počítače, které nás monitorují, na nás úplně kašlou..

196994

2.8.2009 11:52

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196994

Je to tragédie, bretšnajdr byl totálně vymýcen a systém se nám již zcela odcizil. Já jsem také štěnicemi (těmi z křemíku) uvězněn k bedně, místo abych poklábosil s bodrým bretšnajdrem u točeného. Už do putyky ani nechodím, nikdo tam stejně nikoho neposlouchá, nikdo mi už ani nerozumí...
Zlatí rusi (myslím ti masití, tedy ti příbuzní švábům, no těm inteligentním švábům, těm lezavým, ne těm, těm s tykadlama, přesně těm, superinteligentním), proti štěnicím (křemíkovým), mám jimi byt prolezlý, stejně jako kancelář, skrznaskrz, a jejich úpornost je nesnesitelná. Také se mi stýská, ale už si na samotku zvykám… [smích]

197009

2.8.2009 12:52

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197009

>štěnicím (křemíkovým), mám jimi byt prolezlý, stejně jako kancelář, skrznaskrz, a jejich úpornost je nesnesitelná
ááá, tak to bude nějaká vážnější forma... stihomamu.
nezdá se vám, že zase tak důležitý nejste, aby na vás vyplýtvali tolik štěnic v bytě i kanceláři, a k nim lidskou obsluhu pro vyhodnocování? to byste musel být jó eso - a to pak pochybuji, že byste se chodil ukájet sem [mrknutí jedním okem]
no, nic ve zlém... ale kdybych já věděl o instalaci odposlechové techniky v prostorách mnou obývaných, jednak bych podal důkaz, stěžoval bych si na nelegální narušování soukromí (trestní oznámení) a nechal bych si to "vyčistit".

197017

2.8.2009 14:48

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197017

[pláč]
je to ještě horší, ty potvory jsem si zavlekl sám...
dá se to léčit [zmaten]
mám se jít rovnou udat [zmaten] [mrknutí jedním okem]
(pepku, jsi dobrej, lepší než jsem kdy tušil, nalil jsi mi optimismus zpět do žil [cool] [velký smích] )

197028

2.8.2009 17:57

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

wl 160.?.?.?

Reakce na 197028

Výborně!!! Také Vám došlo, že bychom se měli j¨ít všichni udat, že jsme šmejdi? Kdo by těch 10.000.000 občanů vyšetřoval, soudil a živil ve vězení?

197044

2.8.2009 20:57

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197044

No teď už to do sebe zapadá. Všech 10.000.000 šmejdů potřebuje nápravné zařízení.
Udat se, napravit se a propustit se do následné resocializace. Soudili bychom se sami v rámci výkonu trestu v době nápravy. Každý by se trestal prací, a tím by se zabezpečil chod nápravného zařízení. Trest prací by tak zajistil nápravu všech 10.000.000 pro následnou resocializaci. Po tomto procesu by všech 10.000.000 dostalo naději na pracovní příležitosti v resocializačním programu, kde práce je již za odměnu.
Jdeme se udat? [smích]

197058

3.8.2009 19:32

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 160.?.?.?

Reakce na 197058

My dvá jsme se již udali nyní. Zbývá již jenom 9.999.998 kusů bočanů, aby následovali našeho příkladu.
Mimochodem, uvědomil jste si, že jste podal krásnou definici demokracie, poslední fáze vývoje lidstva k definitivní totalitě.. Ano, tento pozemský život je slzavé údolí - nápravné zařízení. Časem na to přijde každý...

197134

3.8.2009 22:24

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197134

Hrůza, chci nazpět svou růžovou realitu!

197146

2.8.2009 21:38

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197028

>ty potvory jsem si zavlekl sám
tak to je ještě vážnější (zdravotní problém). ne, v tomto případě se neudávej. ale ani se moc nedivím, že ti "nikdo už ani nerozumí".
hele, hoď sem své jméno, ať ti ho můžu taky komolit. nějaké ujeté HHBB, to není ono. jinak ti něco budu muset vymyslet.
p.s.: 6 xichtíčků na 4 řádky textu??? není to moc? a jak různé emoce vyjadřují... asi jsi docela rozervanej, co?

197060

4.8.2009 10:35

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 197060

...a Vy jste rozervaný vztekem u každého člověka s vyšším IQ, než máte sám, nebo se specializujete jen na nick HHBB ?? [cool]

197170

2.8.2009 17:55

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 160.?.?.?

Reakce na 197017

Vy mi nerozumíte! Nestěžuji si na odposlechy, štěnice a fízlování. Jenom, že je to moc moderní a odcizené, počítačové a vytváří to samotu a opuštěnost. Je to přece v pořádku, když nás někdo monitoruje. Vždyť my neděláme nic špatného, jenom samou demokratickou činnost - lžeme, podvádíme, krademe...Nemáme se za co stydět.
Jsem starousedlík, a jsem pro osobní i jiný styk...

197043

2.8.2009 22:31

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197043

A jak samotní se mají dnes cítít lidé které ani štěnice a kamery nesledují? Podle mne není samota důsledkem štěnic a kamer ale odcizením lidí v důsledku honby za penězi. Ti co je mají, ti se za nimi honí a nemají na zbytečné kecy čas a ti co je nemají zas o ničem jiném nemluví než že nemají peníze a to se zase nedá poslouchat. Když peníze neměli skoro všichni bylo to mnohem lepší, nikdo o tom ani nemluvil neb to bylo normální. Možná že je to i jinak, možná že nemít peníze JE normální, jenom byla většina obyvatelstva poblouzněna reklamou a televizí ku přesvětčení že by je mít měli. [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot]

197068

3.8.2009 19:36

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 160.?.?.?

Reakce na 197068

Studujte prosím zákonité procesy evoluce homo sapiens spiens. Čím větší demokracie, tím větší opuštěnost. Proč? Protože i ve smrti je každý jen sám. Takže je jasné k čemu směřuje náš demokratický vývoj. Je to tak správné a zákonité.
Neblamujme se roztomilou společností, ve které nám nikdo nepomůže, když přijde na lámání chleba.

197136

2.8.2009 17:51

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 160.?.?.?

Reakce na 197009

Mám nápad!! Co kdybychom vytvořili nějakou občanskou společnost, samozřejmě demokratickou,a že bychom se v ní, aby nám nebylo smutno, navzájem okrádali, podváděli a bonzovali?

197041

2.8.2009 19:28

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197041

Jéžišikriste (uh...ujelo mi to... omlouvám se, ale něco se mi dostalo do mozkové břečky), to je to, o co jsem usiloval již v rámci několika politických stran! Ale nechtějí to pořád pochopit! Jsou plní ideálů, předsevzetí, chtějí dělat všechno patřičně dle Zásad (ale málo studují Zásady pro tvorbu Zásad), přitom nám do teď unikalo to hlavní!
Potřebujeme společnost! Nejlépe občanskou! To je jedno, třeba demokratickou!
A je úplně fuk, jestli jsem okradený, zbitý, podvedený, nabonzovaný, ale stále občan (byť demokrat), člen obce, či dokonce (to už je ale sen) společnosti! Už je mi fakt všechno jedno, ať je třeba sociální!
Jak to, že nás to nikoho do teď nenapadlo! Měl jsem za to, že když něco někoho napadne, tak prakticky ze sta procent to už muselo napadnout někoho před tím. Takto se dokonce stávám hrdým členem společenství, jehož zakládajícím členem je Wenzel Lischka, který měl zcela původní ideu, což je pravděpodobnost rovnající se zázraku. Tím můžeme začít i zcela nové náboženství (i s bohoslužbou) a společenství se tak stane absolutně nezničitelné! Už nejsem sám!
Halelůja! [cool]
P.S.: A můžeme začít dohánět šváby (nemyslím Němce, ty už teď máme za sebou)

197055

3.8.2009 19:43

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

WL 160.?.?.?

Reakce na 197055

Do náboženství jdu se vším všudy!!!

Kodifikujeme si do desatera možná dvanáctera nebo dvanácterníku, že jsme hajzlové. Kdo nás napadne, že jsme hajzlové, ten bude souzen a trestán za porušování náboženské svobody, za urážku našeho náboženského cítění, rasizmus, nacionalizmus, extrémizmus, pitomost, za schvalování okupace ČSSR a potopy světa...sakra, na to se dá navlect všechny pragrafy. Všechny poctivé hlupáky zavřeme a budeme jim dělat zástupce boha, dějin, evoluce, menstruace nebo vola na zemi. Budou na nás makat, a my jim budem kázat morálku!

197137

3.8.2009 22:07

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197137

A budeme šířit!!!

Kdo nepřijme a neodříká dvanácterník hajzla, bude zatracen a utracen, jak jinak než navěky, nebo ještě déle. Každý pravověrný hajzl bude povinen poctivého hlupáka napravit dle pravé a jediné morálky samotného nejvyššího, Prvého hajzla všech hajzlů. Každý nově zasviněný hajzlík bude podroben trvalému odříkávání všech hajzlovin, které budou stále rozvíjeny a zaknihovávány ke věčné oslavě. Staneme se tak definitivně nejdynamičtěji se rozvíjející světové...ne, universální vyznání. Všechny remcaly, označíme za odpadlíky, malíře, revizionisty, kacíře, oportunisty, popírače, zapírače, otvírače a budeme je exkomunikovat, abychom si zajistili trvalou možnost šíření až navěky. Kámen.

197145

2.8.2009 13:36

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196994

Zrovna včera jsem přemýšlel o smyslu toho, čemu říkám "výchova zklamáním". Vždycky nás TO naláká, abychom něčemu/někomu/v něco věřili, a po orgasmu víry nastává pravidelně ošklivá kocovina. Došel jsem k tomu názoru, že je to finta, abychom víru za/z/tratili, nebo naopak pomůcka, abychom ji upevnili co to jen dá. Výběr je na naší ctěné libosti.

197021

2.8.2009 9:40

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 196983

Zajisté, že komančové by nainstalovali více kamer, kdyby mohli. Tak ovšem otázka nezní. Otázka zní, proč si tenkrát lidé připadali pod jednou kamerou jako v kriminále a dnes jásají, když na ně dohlížejí stovky (tisíce?) kamer?

Mimochodem, já si tedy dnes jako v kriminále připadám. A za komančů jsem si nepřipadal.

196997

2.8.2009 17:59

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

160.?.?.?

Reakce na 196997

To je v pořádku, že žijeme v kriminální společnosti. Voni z nás vychovají slušné lidi. Nejslušnější člověk - mrtvý člověk.

197046

3.8.2009 9:56

RE: Nejdrazsi Mr. Lischka

SPECZ 81.?.?.?

Reakce na 196997

Byl jsem se v tom kriminále podívat (praha-ruzyň), a je tam podstatně míň kamer než ve městě kde bydlím ...

197104

2.8.2009 5:43

nechte svaba udelat iq test

Oldis 88.?.?.?

ten kdo vidi malo moznosti je se soudem hned hotov.

196984

2.8.2009 8:01

Pane Lischko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jestli ono to nebude tím, že si pletete duši s rozumem. Obecně uznávaná definice těchto pojmů je ta, že rozum (mozek) je zodpovědný za naše racio, a duše za naše city. Samozřejmě, můžete si pojmy definovat jak chcete, ale pak se nedomluvíme, a někdy se pak nedomluvíte ani sám se sebou, protože váš mozek (podle dikce vašeho článku vaše duše), zmaten z toho pojmového bordelu, neví, co si má vlastně myslet, a už vůbec si neumí uvědomit, co vaše duše (ve vašem článku chybějící veličina) cítí.

Moderní doba je sama hlavně proto, že zapomněla že/a na co má duši.

196990

2.8.2009 11:20

RE: Pane Lischko

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196990

[zmaten]
Prosím, jen ne vnášení dalšího bordelu!
Do doby, než se tu začaly objevovat definice, tak mi článek dával smysl, dokonce jsem se před snídaní konečně zasmál, což se mi v neděli ráno normálně nestává (ten podivný den bych hned vyškrtl).
Když už je tedy nezbytně nutná nějaká definice, tak bych prosil raději nějakou oduševnělou.
(nemusí být hned na úrovni švába, alespoň bude snadněji uchopitelná [mrknutí jedním okem] )

197005

2.8.2009 12:51

RE: Pane Lischko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 197005

Hele, nevole z jiných diskusí, a jak plíživě se projevuje [mrknutí jedním okem] [smích]

197016

2.8.2009 15:22

RE: Pane Lischko

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197016

Netuším, jaká je nevole mezi 85.?.?.? a panem Lischkou, zastávám se mě srozumitelné duše švába, proti bordel vnášející definici, a to volky nevolky, jsa poháněn vyšší silou... [překvapení]

(článek vše popisuje vyčerpávajícím způsobem, vysvětlovaček již netřeba, kazí to vtip) [oči v sloup]

197030

2.8.2009 18:02

RE: Pane Lischko

WL 160.?.?.?

Reakce na 197030

Zázrak. Konečně jeden z tisíců čtenářů poznal, že jde o humor. Díky!

197048

2.8.2009 17:40

RE: Pane Lischko

mtk 195.?.?.?

Reakce na 197016

Mno, přísná komunikace s "obsahem vkladu" je kategorie ideální (až robotická), ale komunikace s "člověkem" je tak nějak přirozenější - nejsme servery datových toků. A že z toho občas pramení vedlejší produkty? Na to je dobrý spánek, fakt pomáhuáááá... [mrknutí jedním okem]

197039

2.8.2009 18:00

RE: Pane Lischko

wl 160.?.?.?

Reakce na 196990

Vy tomu asi rozumíte... Tvrdím, že rozum není mozek a že je blbec.

197047

2.8.2009 9:17

Superblábol!

Loki 85.?.?.?

Zjistil jsem, že šváb má několika násobně rychlejší duševní reakce, než člověk… etc.
Takže zajisté mají švábi i nějaké náboženství a duševní poruchy.
Ani vy sám pane si nejste jistý, zda nějakou duši vůbec máte a automaticky ji nalézáte u hmyzu.
Dokonce už i počítače dle vás mají duši.
Nedivím se, že sedáváte sám u piva. Tohle poslouchat nikdo dlouho nyvydrží.

196996

2.8.2009 17:52

RE: Superblábol!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 196996

Máte pravdu. Tyhle "bláboly" hned každý nepochopí. Jelikož by se musel zamyslet trochu jiným způsobem, než má nacvičeno.

Nic si z toho nedělejte. Nejste tu jediný, kdo pana Lischku nedokáže pochopit a ocenit. Je jich tu takových víc a je to stejný princip, jako když někteří lidé například programují a jiní například myjí záchody. Kdyby všichni byli chytří, víte jak by to na těch záchodech vypadalo?

197042

2.8.2009 18:06

RE: Superblábol!

wl 160.?.?.?

Reakce na 196996

Vy to fakt nevíte, že za počítačem (jako úplně za vším) je vědomí? Šváb je zdravý, nepotřebuje náboženství jako duševně narušení lidé. Šváb je přece přímo řízen prozřetelnosti - více než člověk, protože nemá tolik mozkové břečky jako my v lebce...
Ano, sedávám sám u piva - ve třech osobách...

197049

2.8.2009 22:49

RE: Superblábol!

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196996

Duše švába je široká, daleko širší než duše muňky. Šváb má karakter.

197073

2.8.2009 10:58

Kamery?Ať si koukají!

daniela 88.?.?.?

Pamatuji na tu dobu, myslím, že se právě psal rok 1993.V našem městečku byla vypsána jakási anketa, zda by obyvatelům nevadilo, kdyby se na hlavní třídě namontovaly kamery.Lidé remcali.Nač kamery?Vždyť to tu bude jak v kriminále?!Nakonec se kamery přeci jen namontovaly, s těmi ostatními už nebyl žádný problém.Máme jich tu desítky a oproti té první, o které každý věděl,kam nám ji umístili,nevíme o těch ostatních už vůbec nic.Jen sem tam padne člověku do oka známé zařízení.Bez skrupulí, bez komentáře a nikdo už se nad tím ani nepozastavuje.Města jsou dnes jeden velký koncentrák, ostře střežená ze stále menších úhlů.Bohužel.Jen to nevidím jako důvod k depresím.Ještě stále má naprostá většina z nás ve svém doma soukromí,ještě stále jsme ve svých domech svými pány.A ještě stále jsme vládci svého ega a rozumu.Takže, milý pane Liško,těšte se z těchle maličkostí, které stále máte!Radujte se,že můžete svobodně snít,tvořit, psát!Člověk není sám, pokud tohle všechno může!Podléhat skepsi,že tohle vše je málo a chybí posluchači je jeden fatální omyl.A jednoho smajlíka pro všechny pokleslé dušičky: [velký smích]

197002

3.8.2009 7:35

RE: Kamery?Ať si koukají!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 197002

Největší sranda je v tom, že se kamery montovaly údajně za účelem boje proti zlodějům, terorismu etc... [chechtot] Jenže když vás dneska okradou, mají pro vás policajti jednoduchou odpověď: my s tím stejně nic nesvedeme... má cenu to vůbec sepisovat? [oči v sloup] Tak nevím. Kamery jsou dnes sice levnější, ale i kdyby byly za dvacku, podle mě jsou na kočku! Jaký je ale SKUTEČNÝ důvod jejich instalace?

197089

3.8.2009 10:58

RE: Kamery?Ať si koukají!

daniela 88.?.?.?

Reakce na 197089

Ten důvod bych si troufla tipovat.Vše se připravuje na NWO,ovce si musejí zvykat na novou ohradu,volný výběh zaručen,hospodář-kamery ohlídají,aby moc nevystrkovaly růžky.V budoucnu už nemusí být takový problém, nám to nařídit třeba na WC [mrknutí jedním okem]

197108

3.8.2009 15:58

RE: Kamery?Ať si koukají!

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197108

Někdo se rád dívá, někdo je rád okukován, co sakryš s tím.
Aspoň tak netrpíme samotou. [mrknutí jedním okem]

197118

2.8.2009 17:04

Joo, zlatej Bretsneider.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Ten se o cloveka zajimal, tak nejak zevnitr. Aspon mel snahu, ne kazdy tajnej je s prominutim jako paradovany vul ze Svejka. Kamery klouzou, tak nejak "po povrchu". Ale zadny strach my lidi jsme chytry previti a vzdycky jsme vedeli, ze rebel, terorista nebo bandita vznika myslenim. Staci malo, precist myslenky hlavne ty zavadne a manipulaci zlomit ve vnitrni rovine rozhodovani svobodnou volbu.Nase nejvetsi privilegium, ktere jsme kdy dostali.

Korektnost, penezovody rizena propaganda v toku informaci... jsou zatim takove prvni vlastovicky na ceste k dokonale manipulaci. A az nekdo dosahne te kyzene kontroly, tak prestaname byt lidskymi bytostmi, staneme se ovcim podobnym masinkam. Samozrejme jakmile maticka priroda zjisti, ze premysleni je nebezpecne pro preziti, tak se prizpusobime, ze ano? Nelze mit vsechno, premyslivy kreativni lide jaksi nejsou kompaktibilni s poslusnym stadem idiotu.

Leda, ze by jeste doslo k regulaci porodnosti, treba pomoci "civilizacnich chorob" zpusobujicich neplodnost. Ale to je velmi nebezpecna hra, ktera smrdi zhroucenim civilizace ci redukci biologickeho druhu, protoze dochazi k hrube deformaci jakychkoliv zpetnych vazeb. Biologicka zivotaschopnost proste kasle na ideologicke predstavy kohokoliv, ta bezi podle tvrdych prirodnich zakonitosti.

197037

2.8.2009 22:46

Asi uz zvedavci dochazi material

Tomas Fuk 67.?.?.?

kdyz sem musi davat clanky tak nizke urovne

197071

3.8.2009 0:37

RE: Asi uz zvedavci dochazi material

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 197071

Ja si naramne povazuju, ze chlapek jako tenhle svou satiru prospikovanou sarkasmem dava zrovinka tadyhle k precteni. Pro me osobne je to primo pozitek. Autor pise velmi vtipne o smutnych vecech, ktere pokud jsou brany ve vsi vaznosti, vyvolavaji plac a skripeni zubu. A o material bych se nebal, mam takovy pocit, ze po tretim oznameni ideozlocinu bude nasledovat ctvrte, pate.... [velký smích] [velký smích]

197083

3.8.2009 11:07

RE: Asi uz zvedavci dochazi material

daniela 88.?.?.?

Reakce na 197071

Neřadila bych příspěvky mezi hodnotný a podřadný materiál.Proč taky? Není fajn si na jedněch stránkách trochu odběhnout od politiky a zanadávat si hezky po česku?! Mně se příspěvky pana Lišky zrovna líbí! Někdy vtipné,někdy úsměvné,ale alespoň vyjadřují stav, v kterém žijeme a dá možnost druhým,ať si zahudrují také.

197109

4.8.2009 21:51

RE: Asi uz zvedavci dochazi material

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197071

Číst poměrně složitější text, to není zas tak jednoduchá dovednost. Jestli jsi to dokázal přečíst, Fucku, tak to v tobě asi něco bude!

197205

4.8.2009 8:32

Tohle byla největší blbost, kterou jsem za poslední rok četl

Nesmysl 194.?.?.?

Nevím, kolik Vám to zabralo času, (podle mne by jste za tu dobu snadno zplodil několik potomků) ale rozhodně to za to nestálo.

197161

4.8.2009 18:57

RE: Tohle byla největší blbost, kterou jsem za poslední rok četl

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 197161

Člověče naivní.... plodit potomky?
Máte na to vůbec úřední povolení?
Určitě nemáte a ani mít nemůžete, protože EU ještě na plození potomků nestanovila závaznou normu ani kvóty jednotlivým státům a regionům. Tak s plozením v poklidu vyčkejte na provedení právní regulace a podrobnou úpravu v prováděcích směrnicích a v metodických pokynech.

Zatím můžete přemítat (poslanci v EU se přece kvůli vám nepřetrhnou) o tom, jak to pan Liška s těmi štěnicemi a kamerami myslel. Bretšnajdr byl lidská bytost s empatií. Kdežto štěnice a kamery jsou jen chladný kov (plast) s naprosto žádnou citovou účastí na osudu sledovaných potencionálních kriminálníků. Bretšnajdr byl schopen vlastním rozumem zvážit situaci a třeba na chvíli koukat jinam. Kompjůtr neobměkčíte žádnými slzami. S kamerou si nepopovídáte a štěnice vám také není schopná odpovědět. To je ta atomizace společnosti, když lidská pospolitost, člověk a jeho jednání se rozloží na prvočinitele a každá součást hlídacího mechanizmu je vyloženě jen jednoúčelová a zpravidla také jen jednosměrná. Tak se průmyslově vyrábí odcizení naprosto všeho, co dřív žádné lidské bytosti nebylo cizí.

Pan Liška svými článečky prokazuje, že stále ještě mu nic lidského cizí není. Jako jednoho z nemnohých lidí si ho doba ještě nepodmanila, nezkrotila jeho lidskost, neuděla z něj pouhou mluvící věc.

197197

4.8.2009 17:12

Celkem souhlas ...

Magnus Maximus 88.?.?.?

No článek je trochu zvláštní, nicméně s podstatou věci lze souhlasit. Dnešní společnost je přímo strašlivě atomizovaná. To před rokem 1989 nebylo a nebylo tomu tak ani na západ od nás. Proměna je ohromná, ale k horšímu. Mezilidská solidarita mizí jako pára nad hrncem, spíše už zmizela. Je zvláštní, že nikomu, resp. skoro nikomu nevadí ty spousty kamer v ulicích našich měst, ale i vesnic. Nikomu nevadí snímání otisků prstů na letišti, nidko neprotestuje proti tomu, že budou zavedeny biometrické znaky na občankách, nikomu nevadí postupné instalování palubních jednotek eCall do vozů, což je předstupeň GPS. Všichni budeme pod kontrolou. Takto by se dalo pokračovat ještě dlouho. Po revoluci bylo velmi často poukazováno na to, že dříve byla tzv. dvojí morálka, čili něco jiného se říkalo doma a něco na veřejnosti. No ale dnes je to ještě horší než dřív. No prostě hrůza. V řadě ohledů je dnešní doba pro lidi ještě horší než před rokem 89. Jenže není už kam emigrovat jako dřív.

197191

4.8.2009 22:32

Confiteor ante finis

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Ledacos jsem se naučil, i tomu snad porozuměl, jistou ekonomickou nezávislost získal. Nedávno jsem ještě chtěl napsat takovou monografii. Pečlivě jsem promyslel o čem chci psát a proč, co tím dokázat, včetně osnovy kapitol. Mělo se to jmenovat Rudý štít. Ale na tom již nezáleží. Nikoli že bych se chystal do věčných lovišť, ale poučil jsem se od svého přítele. Byl to mimořádně inteligentní člověk, kterému jsem ze žertu říkal "My, dva géniové....". Postihla jej nepříjemná choroba, nádor na mozku. Nezhoubný. Po čtyřech operacích, poslední gamma skalpelem, se již dal do pořádku. Neblekotá, nemá dvojité vidění, ale má zcela jiný náhled na svět a raduje se ze života. Málokdo si s ním povídá, kromě jeho manželky a mne. Tak jsme si nedávno povídali o tom, jak u potůčku, kam teď má o hodně víc času jezdit na svoji chatu, viděl ledňáčka. Řekl mi: Víš já se mám tak dobře, jako král. Proto se mnou lidé nemluví, protože jim vadí, jak jsem spokojený."
Proč to píši? Inu ten hoch mne poučil. Paradoxní je, že zmoudřel poté, co vlastně zblbnul. Já přestal být nerudným dědkem, který se asi nad jinými mnohdy povyšoval, ale šťastný jsem z toho nebyl. A přece každému z nás jde o to, šťastný, -á, -é být. Tak kašlu na pány von Červený štít a když mě někdo zašlápne jako švába, tak to jen chrustne a bude pokoj. Už nic nemám ani proti rusům, nechť si jsou nadále rusí. Tak se moc nevytahujme s tím "sapiens".
Takže tohle k Lišákovu článku.

197206

5.8.2009 12:24

RE: Confiteor ante finis

daniela 88.?.?.?

Reakce na 197206

To o Vašem příteli po operaci mozku mě velmi zaujalo.Tak nad tím,co řekl přemýšlím a říkám si, jak prosté a jednoduché!Hlavní Achillovou patou dnešní společnosti je vlastně paradoxní závist.A radovat se ze života můžeme třeba i pohledem na švitořící vrabce.Ono se pak lépe spí a lépe vstává.

197228

5.8.2009 12:42

RE: Confiteor ante finis

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 197228

Taková operace Vám dá zcela jinou perspektivu vidění života. Najednou to co bylo včera ještě strašně důležité už je vlastně prkotina.

197231

5.8.2009 14:38

RE: Confiteor ante finis

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197228

Já bych řekl, že závist nebude hlavní Achillovou patou dnešní společnosti danielo. I když závist je také jednou z běžných vlastností nevědomého člověka s nezvládnutým egem.

Co je ale mimochodem zajímavé, že slovo závist používají zástupci a lokajové tzv. pravice k nálepkování - jak je nazývají: socek (v českých diskuzích kolem sebe šermují závistí zejména zastánci modré ptákostrany...[smích]) a takový kritik tunelářů a praktik mafiánských kapitalistů je velmi často označen za závistivého, protože údajně závidí schopnějším a pracovitějším. Úžasný farizejismus a spin v praxi, není-liž pravda...?

Připomíná mi to snahy sionistů a jejich lokajů všechny námitky proti jejich aktivitám označit za antisemitismus a vybrečet si tím lítost od brainwashed a fakta ignorující populace. Ostatně neschopnost některých zdejších diskutujících férově přiznat např. že se Izrael v Gaze prokazatelně dopouštěl Válečných zločinů je toho odrazem.


Podle mne jsou hlavními Achillovými patami dnešní společnosti historicky chamtivost (greed), tj. mít více než druhý a tím pádem snaha ega ukázat, že sem více než ostatní a dále snaha utíkat se pomocí stále silnějších dráždidel mimo realitu k realitě virtuální.

Pro dnešní dobu je ale charakteristická zejména zranitelnost tzv. běžného člověka/občana na všudypřítomné mediální a jiné manipulaci, která tyto negativní povahové vlastnosti (spolu s dalšími, nezbytnými pro hladký chod konzumistánu) přímo nebo podprahově podněcuje. Samozřejmě proto, aby se kola košér byznysu točila a peníze šly bez ohledu na celkové důsledky do těch správných kapes.


Něco se ale mění. Paradoxně díky reliktu studené války internetu se mezi vnímavé lidi dostávají i informace, které by za dřívější doby neměly šanci a obecné povědomí většinové masy se podle mne postupně mění z ovčího na více kriticky nezávislé.

Uvidíme, co se z toho vyvine, ale že to ovčákům není po chuti je evidentní.

jansmith[smích]

197242

5.8.2009 19:05

RE: Confiteor ante finis

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 197242

Dokonce se domnívám, že závist je druhou fází chamtivosti. Ovšem záleží na ledacčems, zjednodušování zevšeobecněním je vhodné pouze k pochopení jevu jakousi fotografií, obrazu, kde čas zůstal stát.

197258

5.8.2009 19:30

RE: Confiteor ante finis

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 197258

>ale má zcela jiný náhled na svět a raduje se ze života.
Nejsme my po nějaký operaci mozku, která ale dopadla úplě opačně?

197260

5.8.2009 20:33

RE: Confiteor ante finis

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197258

Asi to bude jak píšeš Kropáči. Závist může být klidně druhou fází chamtivosti a proto si myslím, že lidé, kteří (pokud se bavíme o hmotných statcích) nejsou chamtiví (třeba proto, že jsou vychování ke skromnosti) ani nemají důvod závidět.

Lidé si mohou ale navzájem závidět i jiné "věci" než matérii. Např. zdraví, krásu nebo uznání jiných, tedy věci nehmotného charakteru a pak se obloukem vracíme ke zdroji, totiž k egu, které tím, že ovládá svého nevědomého hostitele je zároveň původcem myšlenek a skutků, kterých se na sobě a jiných jeho hostitel dopouští a které jej (klidně i skrze různé závislosti) jako lidskou bytost zotročují.


Co stojí ale za úvahu je příčina, která způsobuje, že lidé (ale podle mne jedině ti tzv. nevědomí) bývají chamtiví a následně závistiví. Co je k tomu vede? Jaké mechanismy v jejích myslích nebo vzory se na tom podílejí?


Pokud pochopíme příčiny, potom máme šanci řešit i následky.

jansmith[smích]

197266

5.8.2009 23:41

RE: Confiteor ante finis

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 197266

Jsem sice již trochu unavený, ale stojíš mi za to, abych ještě uvedl svůj názor. Předmětné příčiny lze při troše snahy definovat a pochopit. Problémem je jedna z hlavních příčin. Nikdo jsme nehlasoval o tom, kdy, kde a do jaké rodiny se narodíme. Čili to přísloví "každý je osudu svého strůjcem", které někteří tak zavile obhajují, platí jen poněkud omezeně, hádám tak na 40 až 60%. Takže něco řešit bude velmi, velmi obtížné, zejména nyní, při globálním působení marketingu. Teoreticky by to mohlo vyřešit například genetické inženýrství, nebo přijmout mystické působení karmy při reinkarnaci. Ale nejsem příznivcem ani jednoho z uvedených. Leda že - ale ne, raději to nebudu rozvádět. Dobrou noc!

197277

6.8.2009 1:02

RE: Confiteor ante finis

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197277

Taky mne zajímá co píšeš, už pro ten citát: Confiteor ante finis.


Zase mě napadl mirda s jeho tezí, že jsme zde na Zvědavci proto, abychom se od sebe navzájem učili.

Má pravdu. Vždy se mohu učit. Pokud diskutuji s někým u koho prokazatelně vidím, že si pouze nevědomě neplácá tzv. játra nebo farizejsky neobhajuje něco, čemu možná ani sám nevěří a jen kope za něčí (možná i za svoje?) zájmy, potom se od něj na základě svých reakcí, emocí (jsou-li nějaké) a myšlenkových pochodů učím hlavně chápat sám sebe.

Pokud mám na druhou stranu tu čest a štěstí (i když náhody neexistují) a nabírám informace od někoho, kdo není ani pokrytec, ani nepodléhá sebelítosti a sebedůležitosti a jehož názory nepostrádají hloubku ani nemíjejí souvislosti, potom se jako v prvním případě neučím chápat jen sám sebe, ale obohacují mne i poznatku, které mi sděluje.


K tématu. Taky mám pocit, že přísloví "každý je osudu svého strůjcem", platí jen za určitých okolnosti a jen lidé, kteří se nám snaží vsugerovat, že mají patent na rozum mohou obhajovat, že to platí vždycky.

Co se týká řešení nasledků příčin, které musíme v první řadě bez předsudků a podjatosti ega pochopit, tak nevím, jak dalece bude jejich řešení obtížné, ale že naděje existuje je evidentní i díky Zvědavci a určité "sortě" vnímavých lidí, kteří zde diskutují.

Že marketing konzumistánu je jednou z hlavních příčin brainwashingu nevědomých lidiček je také evidentní a docela by mne zajímalo, jak si to myslel s tím genetickým inženýrstvím nebo reinkarnací a co zůstalo nezodpovězeno za slovy: Leda že -.

Nashle a taky přeji dobrou noc.


jansmith[smích]

197287

6.8.2009 16:15

RE: Confiteor ante finis

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 197287

Opravdu jsem nevěděl, že co jsem napsal do nadpisu je nějaký citát. Confiteor lze chápat, při poněkud širším pojetí než uvádí katechismus, jako svátost zpovědi. Ante finis cíkrve neznají, pouze v takovém případě kněz udílí rozhřešení, t.j. odpuštění hříchů, svátostí posledního pomazání. Lékaři užívají pouze sousloví status ante finis. Ale to nevadí, protože vlastně všechno co stojí za to být napsáno, již někdo napsal. Nadpisem jsem chtěl, ponekud nadneseně, zdůvodnit proč jsem na web Zvědavce tak dlouho nic nenapsal a nadále psát nebudu.
Nezbývá se než omluvit jansmith-ovi, že uváděné otázky nezodpovím.

197341

6.8.2009 17:39

RE: Confiteor ante finis

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 197287

Já jsem si ten nadpis Confiteor ante finis pracovně přeložil jako "Zpověď před koncem" a netušil sem Kropáči, jak přesně to zapadne do tvého posledního příspěvku.

Prostě jsi se sem před "koncem" (před tím než zase, možná navždy, z diskuze odejdeš) sám před sebou (nebo před všemohoucím?) přišel vyzpovídat z něčeho, co tě tíží nebo zajímá bez toho, že bys zde chtěl zároveň hledat i odpovědi na otázky.

V pořádku. Měj se dobře, tvá omluva se přijímá.

jansmith[smích]

197348

Příspěvků: 60

02.08. 02:36 micha  Samota
02.08. 05:38 T.X.  Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 07:48 Dan13  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 07:49 Oldis  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 09:00 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 11:52 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 12:52  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 14:48 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 17:57 wl  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 20:57 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 19:32 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 22:24 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 21:38  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
04.08. 10:35  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 17:55 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 22:31 Antiseptik  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 19:36 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 17:51 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 19:28 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 19:43 WL  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 22:07 HHBB  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 13:36  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 09:40 DavidZ  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 17:59  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
03.08. 09:56 SPECZ  RE: Nejdrazsi Mr. Lischka
02.08. 05:43 Oldis  nechte svaba udelat iq test
02.08. 08:01  Pane Lischko
02.08. 11:20 HHBB  RE: Pane Lischko
02.08. 12:51  RE: Pane Lischko
02.08. 15:22 HHBB  RE: Pane Lischko
02.08. 18:02 WL  RE: Pane Lischko
02.08. 17:40 mtk  RE: Pane Lischko
02.08. 18:00 wl  RE: Pane Lischko
02.08. 09:17 Loki  Superblábol!
02.08. 17:52 hestroy  RE: Superblábol!
02.08. 18:06 wl  RE: Superblábol!
02.08. 22:49 HHBB  RE: Superblábol!
02.08. 10:58 daniela  Kamery?Ať si koukají!
03.08. 07:35 Václav Semerád  RE: Kamery?Ať si koukají!
03.08. 10:58 daniela  RE: Kamery?Ať si koukají!
03.08. 15:58 HHBB  RE: Kamery?Ať si koukají!
02.08. 17:04 Rene Bartosek  Joo, zlatej Bretsneider.
02.08. 22:46 Tomas Fuk  Asi uz zvedavci dochazi material
03.08. 00:37 Rene Bartosek  RE: Asi uz zvedavci dochazi material
03.08. 11:07 daniela  RE: Asi uz zvedavci dochazi material
04.08. 21:51 HHBB  RE: Asi uz zvedavci dochazi material
04.08. 08:32 Nesmysl  Tohle byla největší blbost, kterou jsem za poslední rok četl
04.08. 18:57 Karel z Čech  RE: Tohle byla největší blbost, kterou jsem za poslední rok četl
04.08. 17:12 Magnus Maximus  Celkem souhlas ...
04.08. 22:32 Kropáč  Confiteor ante finis
05.08. 12:24 daniela  RE: Confiteor ante finis
05.08. 12:42 Antiseptik  RE: Confiteor ante finis
05.08. 14:38 jansmith1984  RE: Confiteor ante finis
05.08. 19:05 Kropáč  RE: Confiteor ante finis
05.08. 19:30 HHBB  RE: Confiteor ante finis
05.08. 20:33 jansmith1984  RE: Confiteor ante finis
05.08. 23:41 Kropáč  RE: Confiteor ante finis
06.08. 01:02 jansmith1984  RE: Confiteor ante finis
06.08. 16:15 Kropáč  RE: Confiteor ante finis
06.08. 17:39 jansmith1984  RE: Confiteor ante finis

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,62 Kč
100 japonských jenů
21,65 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 102,87 Kč
1 unce stříbra
417,35 Kč
Bitcoin
240 924,52 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 436