Diskuze k článku

Stane se díky prasečí chřipce z lidstva stádo volů?

Příspěvků 90

28.7.2009 3:56

Toz co?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Furt jsem slysel nejake placky po vecne diskusi a objektivite, tak doufam, ze uslysim konecne opozicni nazory ve vecne rovine. Tady pan Solis vynesl v konkretni rovine kuzi na trh, zadne obecne blaboly. Idealni sance ty jeho konspirace po vecne strance rozebrat a zesmesnit. Nebo ne? Jeste pred tim nez bacilonosice postavime ke zdi, aspon jak by radi chteli ti normalni jedinci. Mozna, ze nektere z konspirativcu lze od popravci cety zachranit v diskusi. To cislo 12 000 deti jako pokusnych kraliku mi prijde podezrele, pro pocty by se lip hodilo 10 000, to smrdi nejakou symbolikou. Mne si nestezujte ja si na symboliku a ritualni obeti nepotrpim.
http://www.youtube.com/watch?v=ADCMMt4JBuc

196453

28.7.2009 5:17

RE: Toz co?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 196453

Z vetsiny lidi a mel by jste to s Vasim IQ vedet se stalo diky prasatum to stado volu uz davno ........

196457

28.7.2009 7:48

.

cyp 195.?.?.?

Je to zrůdné, nicméně s tím souhlasím. Ti, kteří nemají v hlavě nasráno se očkovat nedají a ti co mají místo mozku z hoven kostku se přestanou množit. Tohle je snad ta nejlepší zpráva pro planetu. I když mám hodně výhrad k plánům Voldemortů, tento se mi jeví jako výborný nápad. Představte si, jak se cédéčka přestanou množit. Už nebudou rodiny o stovkách kusů. Já jsem stejně děti nikdy nechtěl, takže je mi to jedno. Navíc se stejně nenechám očkovat, používám koloidní stříbro, takže se ovčí chřipky, ani žádné jiné bát nemusím. Tato planeta si oddychne, až se zredukuje počet obyvatel, to znamená i menší zásahy do přírody. 7 miliard je opravdu hodně, jedna by bohatě stačila.

196462

28.7.2009 8:53

RE: .

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196462

A třeba nezůstane jen u chřipky. o.k. děti nemáte, ale jiné rodinné příslušníky, příbuzné, přátele jistě ano. To jen tak mimochodem abyste se nedivil, pokud se někdo z nich náhodou nevejde do té miliardy. [mrknutí jedním okem]

196468

28.7.2009 9:07

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 196468

Asi to bude znít nevkusně, ale pokud si nechají vypláchnout mozek a půjdou se nechat očkovat, je to jejich problém. Každý svého štěstí strůjcem. Bylo by mi smutno, ale takový je život. Rodina, nerodina, planeta je důležitější.

196470

28.7.2009 15:33

RE: .

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196470

Ona ta strategie voldemortů může být nakonec úplně jiná. Že totiž se mezi širokými vrstvami lidí úmyslně rozšíří velká averze vůči vakcinaci. ONI si budou hrát pochopitelně na velké demokraty a nakonec rozhodnou, že ta vakcinace není povinná. 90 procent lidí se rozhodne, že žádnou vakcinaci nechce a 10 procent poslušných si ji nechá vpíchnout. Těch 10 procent přežije, ale z těch neočkovaných třeba jen každý druhý. (protože to nebude ve skutečnosti žádná prasečí chřipka, ale daleko smrtonosnější biologická zbraň). Mějme stále na paměti, s jakými zrádnými hady má co lidstvo do činění.

196516

29.7.2009 0:39

RE: .

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196470

Pane cype, jestli máte trochu úcty ke zvířatům jako jsou krávy, voli, telata, ovce, tak byste mohl být shovívavější i k lidem podobných vlastností. [velký smích] Kdo za Vás bude posunovat vagóny, kopat kanály, roznášet poštu, prodávat zeleninu? Inženýři? Doktoři? Intelektuálové? Nikoliv: lidé - řekněme - "prostšího"ducha, průměrného IQ, a já nevím čeho ještě. Ale! jen "zmrda napadne s těmito lidmi vyjebat". Já takové choutky osobně nemám, a Vy jistě také ne. [mrknutí jedním okem]

196556

30.7.2009 21:48

RE: .

serpico 77.?.?.?

Reakce na 196470

absolutní souhlas,pane,mluvíte mi z duše...

196767

28.7.2009 9:09

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 196468

Když nebude planeta, nebude ani rodina. Když nebude rodina, bude planeta. Člověk se moc upnul na takové věci. Ano, rodina je důležitá. Ale jsou daleko důležitější věci.

196471

28.7.2009 9:21

RE: .

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196471

Korektní názor to tedy není, ale od toho tu diskuzi opravdu nevedeme. Moralizování tedy necháme stranou.

>Už nebudou rodiny o stovkách kusů. Já jsem stejně děti nikdy nechtěl, takže je mi to jedno.
No vlastně tobě by paradoxně ublížila taková redukční akce nejméně, protože o reprodukci nemáš zájem (podobně jako většina populace v relativním blahobytu).
Na druhou stranu ti z mnohakusých rodin se do front na redukci také nehrnou, něco jako očkovací průkaz je také netrápí a imunitu získávají přirozenou cestou, což se opět odráží na úžasné plodnosti.
>Tohle je snad ta nejlepší zpráva pro planetu.
No to právě nevím, je to jako zabíjet komáry, čím víc je mlátíš, tím víc se jich objeví… Prostě takhle to asi ani nefunguje. Nakonec zmizí to, co asi zmizet má, na co se tu vlastně trápit. [cool]

196476

29.7.2009 16:24

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196471

Zlu nejde o to zabít naše tělo, ale zabít naši duši. Vaše je už, zdá se, mrtvá.

196611

28.7.2009 9:11

RE: .

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 196468

Ked uz ide o to vojdenie/nevojdenie sa - zaujimalo by ma, ci aj mensiny budu ockovane.

196472

28.7.2009 9:26

RE: .

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196472

Jo genocidy na přičmoudlých menšinách se Vám zachtělo!? Fuj! Rasista .... Očkování je jen pro bílé! Džamorenakamavtut! [chechtot] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

196478

28.7.2009 9:14

Já jsem děti nikdy nechtěl...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196462

Nevím, jestli je to zrovna to pravé. Až budete v důchodovém věku a důchodový systém se položí (úspory rovněž zmizí v tunelu), pak budou děti jediné, kdo se o ty starší může postarat (pokud se to nevyřeší, jako v jedné pohádce, povinnou euthanasií). Něco podobného je v knize "Trust DE" - celá Francie má muže sterilní a impérium se hroutí...

196473

28.7.2009 9:33

RE: Já jsem děti nikdy nechtěl...

cyp 195.?.?.?

Reakce na 196473

Tento problém se vyřeší klonováním.

196480

28.7.2009 8:58

Není za tím ještě něco?

Tree 194.?.?.?

Nevím, jak případně bude ta vakcína účinkovat, ale jestliže dojde na to, že budou přednostně (povině?) očkováni policisté, zdravotníci, hasiči, řidiči hromadné dopravy, pravděpodobně i vojáci, pracovníci elektráten, vodáren, atd... tak jestliže z nich hodně onemocní, případně umře, úplně to nabourá infrastukturu státu. Pokud by to probíhalo rychle, mohlo by se stát, že nestačí nikoho dalšího vyškolit k ovládání zařízení (vodárna, elektrárna...). Následkem toho vypukne pěkný zmatek a stav obyvatelstva se zreduje o další část z těch, kteří se vyhnuli očkování. Nevím, komu ku prospěchu, ale kdybych chtěl někam udělat invazi, nemohl bych si přát něco lepšího, než takové očkování.

196469

28.7.2009 9:43

RE: Není za tím ještě něco?

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196469

Výběr těch profesí se mi nějak nezdá, já bych přednostně očkoval bankéře, politiky, Pražáka ([velký smích]), a taky ty, co ty vakcisračky vyráběj (a podobné psychopaty), nu, a pak by se čekalo. A vidělo. A taky slyšelo. Pššt! .... Čujete to hrobové ticho? Zbraně zmlkly .... [mrknutí jedním okem]

196483

28.7.2009 10:29

RE: Není za tím ještě něco?

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196469

>že budou přednostně (povině?) očkováni policisté, zdravotníci, hasiči, řidiči hromadné dopravy, pravděpodobně i vojáci, pracovníci elektráten, vodáren, atd...
Až vakcína složí:
PČR
SZÚ
DP
AČR
ČEZ
VAK
tak se budeme moci věnovat jiným koníčkům a zálibám než těmto diskuzím… [cool] [mrknutí jedním okem]

196487

28.7.2009 10:31

eugenika naruby...

Yaxuna vendula (tečka) subova (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Na jednu stranu je fakt, že planeta je přemnožená a určitá redukce by nebyla na škodu [smích] Ale tady je problém s tím, že oni nás naočkují (respektivě ty, co se nechají naočkovat), pár milionů, miliard lidí se zlikviduje. sterilizuje a tím se zhroutí ekonomika, protože nebudou potomci, kteří by uživili tuhle generaci. A negramoti někde v Africe, nakažení AIDS, se budou množit dál, protože tam nemají obyčejnej penicilin, natož vakcínu proti "ultramodernímu" hybridu chřipky... Tudíž si lidstvo příliš nepomůže, degenerace bude pokračovat geometrickou řadou. Podle zásad vědecké eugeniky by se měli sterilizovat především "nepřizpůsobiví" (nemyslím pouze Cikány) jedinci - mentálně retardovaní, duševně nemocní, sexuálně deviantní jedinci. O tom se však nesmí říci nahlas, že. Radši se vypustí nekontrolovatelná sterilizační vakcína, která tady udělá pěknej bordel...

196488

28.7.2009 11:50

RE: eugenika naruby...

mkk 85.?.?.?

Reakce na 196488

Nic se nebojte, na ty co se nebudou očkovat vymyslí něco jiného.

196495

28.7.2009 15:43

RE: eugenika naruby...

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196488

> Podle zásad vědecké eugeniky
>by se měli sterilizovat především "nepřizpůsobiví"
>(nemyslím pouze Cikány) jedinci - mentálně retardovaní,
>duševně nemocní, sexuálně deviantní jedinci. O tom se však
>nesmí říci nahlas, že. Radši se vypustí nekontrolovatelná
>sterilizační vakcína, která tady udělá pěknej bordel...

Vy jste tedy fakt dobračka. [oči v sloup]

196517

29.7.2009 2:59

RE: eugenika naruby...

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196488

>Na jednu stranu je fakt, že planeta je přemnožená a určitá
>redukce by nebyla na škodu [smích]
A nebudete se zlobit, když začneme u Vás? Zdá se, že víte, o čem hovoříte ("jedinci - mentálně retardovaní, duševně nemocní, sexuálně deviantní"...) - Myslíte, že Vás bude škoda?
>Ale tady je problém s tím, že oni nás naočkují (respektivě ty,co se nechají naočkovat), pár milionů, miliard lidí se zlikviduje. sterilizuje a tím se zhroutí ekonomika, protože nebudou potomci, kteří by uživili tuhle generaci.
Nostradamus hadra!
>Podle zásad vědecké eugeniky by se měli sterilizovat především >"nepřizpůsobiví" (nemyslím pouze Cikány)
"Heil Hitler!!" (editor a zákony ČR prominou, jedná se negativní citaci) [oči v sloup] A propos, proč tak drsně? Víte, že když vyhraníte podstatné většině Cikánů úrodný kraj bez NÁS, tak oni sami přirozenou cestou vymřou?? [chechtot] (Yaxuno, berte to jako debilní reakci na debilní příspěvek) [vyplazený jazyk]

196562

30.7.2009 4:09

RE: eugenika naruby...

p 125.?.?.?

Reakce na 196562

...jako stat a spolecnost ktera porazila postupne rasisticky Jih,Mexiko,Spanelsko /kolonizace/ a take fasisty a komunisty Usrael nyni prebira nektere prvky ,pravidla,politiku a propagandu/hlavne z poslednich dvou jmenovanych /tak jako rimane prevzali tyto z porazeneho Recka/...ty co se hodi...eugenika je jedna z nich....uz davno si myslim ze postavit vsechny vedce ke zdi by nebylo tak marne.. jako Dr.Faustus uzavreli pakt s dablem a pokusy na lidech jsou provadeny /stari lide,vojaci a valecni zajatci,studenti ,veznove atd/...vymenou za penize moc a slavu..

196650

28.7.2009 10:33

no dobře...

E.T. 85.?.?.?

to je sice hezké, že se nedáme očkovat, ale stát není zas takový blbec, co když to bude POVINNÉ, kdo se nenechá očkovat bude vystaven sankcím, napřed pokutám, až budou podobné vakcinace jak na běžícím pásu, budou pokuty tak vysoké, že se KAŽDÝ raději podrobí, než jít do vězení, a letitému splácení,/vězení, rozuměj koncentráku/. Ty koncentráky se budou jmenovat newspeakem jinak, pochopitelně. [oči v sloup]

196489

28.7.2009 11:22

hon na teroristy už nezabírá...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 38.?.?.?

...což takhle zkusit hon na bacilonosiče! Potrvá aspoň pět let než tohle nové divadlo ovčan prohlédne.Za infikovaného můžeme označit jakéhokoli člověka nepohodlného naší skvělé demokratuře. Máme na to vyškolené zdravotnické odborníky (z Guantanama, Abu-grajb). Můžeme ho zavřít do koncentračního táb... vlastně pardon, karanténního zařízení a tam jej podrobovat léčebným procedurám a la doktor Mengele. Po jeho nešťastném zesnutí spálíme tělo kvůli "nebezpečí nákazy" a nikdo se už nedozví, jak a proč zemřel, či byl-li vůbec infikován tou strašnou prasečí chřipkou.

Mimochodem, pro chazary je prase nečisté zvíře a jakýkoliv kontakt s ním poskvrňuje.Náhoda?

Jinak, očkování může být v určitých případech prospešné.
Většinou ale oslabuje imunitu na celé roky, pokud ne doživotně, vyvolává autoimunitní poruchy (neléčitelné) a řadu obtížně uchopitelných nemocí a dysfunkcí, které zajistí farmaceutickým firmám celoživotního zákazníka/živoucí mrtvolu odkázanou na zdravotnický systém.Těžké kovy ve vakcínách byly nahrazeny ještě rafinovanějšími organickými svinstvy, a jsou pouštěny do oběhu bez letité nákladné ověřovací procedury. Mladé dívky jsou očkovány vakcínou proti papilomaviru protože MOŽNÁ způsobuje rakovinu.Jsou tím masírovány z televize, novin, časopisů pro dívky, billboardů, pořádají se speciální kampaně na "boj proti rakovině děložního čípku" (a my víme kdo vlastní většinu médií).Tohle opravdu pěkně smrdí sterilizací, nebo aspoň zamýšleným rizikem degenerace plodu.
Proč se tolik snaží o sterilizaci a omezování porodnosti bílých evropanů, kteří už tak jako tak vymírají, místo omezování porodnosti ve třetím světě? Napřed je potřeba zlikvidovat vyvinutou evropskou civilizaci. Rozvojové státy pak už půjdou zničit snadno.

196491

28.7.2009 11:58

RE: hon na teroristy už nezabírá...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196491

Třetina bílé (proočkované a chemoterapeutizované) populace nemůže z města, aniž by se začala trápit nějakou podivnou tělesnou reakcí. (Aglomerace jako lágr?) [překvapení]

196497

30.7.2009 4:23

RE: hon na teroristy už nezabírá...

p 125.?.?.?

Reakce na 196491

...pred svinskou chripkou ktera ale zahadne napada ovcany,ovcanky a ovcanatka zurive a nevybirave /nejdrive jsem mel radost,ze na svete ubyde podstatne SVINI /uz tu byla ptaci dale mad cow disease/znicila ekonomicky dost zemi/ chipka spanelska ale vse zacalo velikym povykem okolo AIDS....smrdelo to propagansou na hony....protoze okolo roku 1980 opice /simpanz/ slezla ze stromu a kousla nekoho do prdele no a tahle opice na to cekala lstive a trpelive cela stoleti/tisicileti/spolu s kousnutym.....ale hlavne to bylo okolo ztraty imunity a pomateni v tabore obrancu lidskych organismu kdo je nepritel a kdo neni..takze kudy se tyhle imunologicke vyzkumy ubiraly a ubiraji..

196651

28.7.2009 11:46

Přemnožené lidstvo

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Realitou je, že ubývá energetických zdrojů a přibývá obyvatel. Pro ty je v automatizované civilizaci problém najít uplatnění (práci) ale vyžadují výživu. Aby společnost dostála svých hodnot, jež hlásá, musí chudé a nezaměstnané podporovat z prostředků těch, kteří produkují. Vše lze dočasně dopovat cestou nesplatitelného zadlužení našich potomků což udrží iluzi prosperity a utiší se nespokojenost a případné nepokoje až do doby nalezení konečného řešení. Situace je pochopitelně mnohem složitější ale jedno je jisté. Pokud křivka spotřeby (energie, surovin atp) poroste a současně poroste i křivka populační, dostane se lidstvo brzy do ještě mnohem větších problémů.

Řešení:
1. Zvýšení produkce a těžby tak aby byla pokryta potřeba. V oblasti energií je třeba ovládnout (uloupit) surovinové zdroje a v oblasti výživy je nutno zvýšit produkci. Cesta zvýšení potravinové produkce vede skrze výnosnější GM produkty, používání pesticidů, urychlenou "výrobu" masa apod. Že je vše na úkor kvality a že jde o hazard se zdravím konzumentů je zřejmé ale JAK JINAK uživit planetu ?

2. Snížit populaci.
a) omezením porodnosti viz. Čína nebo skrytě snížením fertility populačně rizikových skupin např. cestou vakcinace (Afrika a další země 3. světa s vysokou porodností).
b) válkou
c) Skrytou likvidací části „rizikové“populace např. formou projektování virových pandemií apod.

Ač se nám podobná řešení zdají neuvěřitelná a naprosto konspirační mohou skutečně pro některé samozvané světovládce planety představovat prostředek k dosažení účelu. Posvěcením je pak v jejich argumentaci přežití lidské rasy což v praktickém pojetí obnáší přežití těch nejschopnějších tj. JICH SAMOTNÝCH [cool]

Jak bychom MY jednali v roli mocných ?

1. 1.VARIANTA : Otevřeně. Lidstvo by se bránilo jakékoliv snaze o snížení populace výše uvedenými způsoby a současně by požadovalo udržení své životní úrovně což u severoatlantické civilizace představuje nadměrnou spotřebu energetických zdrojů, které postupně dochází. Nakonec by „silné země“ požadovaly omezení populačního růstu v zemích 3.světa a země 3.světa by požadovaly omezení spotřeby „nenažraných silných“ zemí. Výsledek = VÁLKA. EFEKT ? ŘEŠENÍ 2 b). Akcelerace procesu je proveditelná vyvoláním multikulturní nenávisti a tak je cestou otevřeného řešení dosaženo skrytého cíle: Válka = snížení množství populace.

2. 2.VARIANTA: Skytě. Možné konspirativní metody jsou popsány výše. Ve světě přebytku informací, kde lze prakticky VŠE označit za konspiraci a popřít, klesá pravděpodobnost, že se lidstvo chytne jedné ze spekulací a bude reagovat. Jde o metodu ROZMĚLNĚNÍ. Informace se ztrácí ve změti informací a protiinformací jiných a obecně klesá důvěryhodnost čehokoliv. Dokonalá (záměrná) ZMĚT tezí i antitezí, kdy ...Automaticky kráceno

196493

28.7.2009 11:49

Přemnožené lidstvo 2.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

.... Dokonalá (záměrná) ZMĚT tezí i antitezí, kdy je výsledné (plánované)SYNTÉZY dosaženo vhodnou manipulací na informačních vstupech a výstupech. Není třeba řešit každý problém při manipulaci lidstva. Stačí jen vytvořit koryta a voda už poteče kudy téct má. Vnější nepřehledností a nedůvěryhodností informací klesá i jejich síla. Klesá síla informací jež nejsou dostatečně a opakovaně materializovány do obecného povědomí cestou vstupů (médií). Informace s obecným přívlastkem „konspirační“ nemají jednoduše sílu vyvolat otevřenou (hmatatelnou, praktickou) reakci. Povšimněme si, že už i my sami pochybujeme o článcích, na které reagujeme. Tato reakce je logická a pro druhou variantu využitelná. Při skrytém ovládání světa má tedy elita manipulující sdělovacími prostředky a kapitálem neomezenou moc a nemusí ani jednat nějak skrytě. Vše jde dementovat. Vše lze označit za konspiraci. Vše lze rozmělnit a NAPROSTO vše lze přeargumentovat pokud máte k dispozici většinu argumentačního prostoru. NIČEMU SE NEDÁ VĚŘIT. JEN TI, kteří chaos utváří JEN TI VÍ a mají tak nade všemi neomezenou MOC. EFEKT? Nechat myš běhat v bludišti. Bude hledat východ, který není schopna najít (je uzavřen), unaví se a zdechne. Cíle je dosaženo.

Lze najít jiná řešení ?
Pro odpověď na tuto otázku je nutno nejdříve prověřit pilíře argumentace „teoretické skupiny“ mocných světovládců.
1. Skutečně není planeta schopna uživit stávající populaci ?
2. Skutečně je přechod na energetické alternativy tak neřešitelný z makrohlediska ?
3. Skutečně nelze najít efektivnější způsoby fungování ekonomiky ?
4. Skutečně nelze najít optimální (přijatelný) způsob pro omezení populačního růstu ?
5. Je cesta k osídlení jiných planet skutečně jen nerealizovatelnou sci-fi ? Možná za 300 let říkáte. Hmm .. asi ano ale nešlo by to urychlit, kdyby se investovalo právě sem ?

Podobných otázek by se jistě dalo najít mnoho. Možná by se pak našla i řešení, která by hrozbu populačního růstu eliminovala. V každém případě však platí, že ohromný nespokojený dav se velmi těžko ovládá. Světovládce pak sáhne po tradičním řešení. Rozdělí dav na antagonistické prvky (buržoazie x aristokracie, komunismus x kapitalismus, bílí x černí, křesťan x muslim, árijec x žid, demokracie x Islám atd. atd. Tyto antagonistické prvky se navzájem „VYMLÁTÍ“ ve válkách přičemž skutečně mocní zůstanou mimo pozornost a udrží si svou moc. Zbytek války přeživší populace bude pak mnohem snáze ovladatelný. Válka navíc přinese zisk. Mám obavy, že to takto funguje již dlouho a postrádám naději, že se další válce dokážeme vyhnout.

196494

28.7.2009 13:00

RE: Přemnožené lidstvo 2.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 196494

Docela by mě pane Larouxi zajímalo, z čeho usuzujete, že je lidstvo přemnožené. Pro zajímavost uvedu pár statistických údajů:

- průměrné zalidnění Země vč. oceánů - 13 obyvatel / km²,
- dtto zemských souší - 44,
- dtto ČR - 130,
- dtto Bangladéš - 800,
- dtto pásmo Gazy - 4000,
- dtto Monako - 23660 obyvatel / km².

Kolik lidí na km² je to správné zalidnění planety a kdo toto číslo stanovil? [velký smích]

196501

28.7.2009 14:15

RE: Přemnožené lidstvo 2.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196501

Vůbec neusuzuji [smích] Pokud si všimnete otázek níže, kde mluvím o ideových pilířích tak Vám dojde, že se v první části jen snažím asociovat s pohledem těch, kteří tvrdí, že lidstvo je přemnožené. Neříkám, že jejich argumentaci věřím ale přesto se tento pohled snažím pochopit. Docela dobře může být sama informace o přemnožení vědomou lží nebo spíše jen chybnou spekulací. Možná je to skutečnost ale jen zčásti. Možná je lidstvo přemnoženo jen v určitých částech světa nebo spíše ve vazbě na metody využívání zdrojů. Příklad: Pokud máte velkou zahradu, rožníte zde sele a pozvete 500 hostů tak nejspíše budou hosté na zahradě vůči seleti, 1 soudu piva a 100 ks židlí, krutě přemnoženi. To ovšem neznamená, že jsou přemnoženi vůči zahradě nebo, že by za jiných podmínek nešlo zajistit více židlí, piva a selat. [cool]

196507

29.7.2009 0:15

RE: Přemnožené lidstvo 2.

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196507

> To ovšem neznamená, že jsou přemnoženi
>vůči zahradě nebo, že by za jiných podmínek nešlo zajistit
>více židlí, piva a selat.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [cool]

196555

28.7.2009 15:32

RE: Přemnožené lidstvo 2.

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196501

Někomu stačí sdílet s 10 dalšími cimérku, jinému nestačí ostrov (a ten bude chtít redukovat).
Znečištění
Stres
Soutěživost
Agresivita
Nemoci
Nedostatek
A já nevím co ještě. Tak to budou známky přemnožení. Určitě jsou na to nějaké chytré studie. Není to otázka počtů, ale spíš chování a pocitů.

(řekl bych, že je přemnoženo, asi se půjdu nechat očkovat… [cool] )

196515

29.7.2009 0:10

RE: Přemnožené lidstvo 2.

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196501

Překvapivě naprostý souhlas s jubilantem šedesátníkem Vojtou. Místa je na planetě pro 6,6 mld lidí až dost, a při racionálním a ohleduplném přístupu i pro zbytek fauny a flory. Zároveň souhlasím, že by se Člověk mohl taknějak celoplanetárně uskrovnit, nicméně plány typu: celá matička zemička pro Bilderberg group a spol.a.s. + 1 miliarda otroků je pěkná rozežranost!! [mrknutí jedním okem]

196554

28.7.2009 14:00

RE: Přemnožené lidstvo 2.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 196494

Jo shrnuto je to výborně. Vyplývá z toho, jakož i z ostatních příspěvků, že vlastně většina souhlasí se snížením populace. Tedy tentokrát souhlasí z elitou. Problém je jenom jeden, koho eliminovat, souseda, mne, někoho koho neznám? Každý by chtěl žít na planetě nepřelidněné, ale nikdo z ní nechce dobrovolně odejít.

Války jsou v podstatě dost mizerný eliminátor populace, velká devastace, více mrzáků než mrtvol a drahej špás hlavně dnes z vysokou technologií zabíjení. Hlad je taky dost nebezpečný způsob, jeden přežije o hladu příliš dlouho a schopen všeho. Očkování a jiné způsoby snižující populaci nenápadně, bez identifikovatelného důvodu a ke všemu udržují populaci v klidu se zdá ideální.

Možná že objevujeme důvod zániku civilizací? Populace, když přeroste limit do kterého tato civilizace funguje, ji sama zničí?

Uvidíme.

196504

28.7.2009 14:22

RE: Přemnožené lidstvo 2.

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196504

No zas tak bych to nebral. Lidstvo možná je a možná není přemnoženo. Je otázkou k jakým podmínkám ono "přemnožení" vztahujeme. Pokud se rozhodneme nechat podmínky jaké jsou tedy nebudeme se např. snažit využít jiné energetické zdroje (vyvinout jiné know how ve zdrojích) pak stále lze uvažovat o snižování populace. Naprosto přirozenou a nenapadnutelnou metodou může být programové zvyšování životní úrovně tam kde skutečně k přemnožování dochází tj. v chudých zemích. Všeobecně platí, že společnost s vyšší životní úrovní = méně dětí. Proti tomu nikdo protestovat jistě nebude. Jistě otázka zní JAK NA TO zvyšování úrovně [smích] ale jako odrazový můstek to sloužit může ne ?

Prostě jsem chtěl říct, že jsme nejspíše svědky řešení, které již někdo přijal. Řešení, které je OPĚT o nás, bez nás a PROTI NÁM.

196509

28.7.2009 23:34

RE: Přemnožené lidstvo 2.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196494

Technologicky je dalsi velka valka nemyslitelna. Nove generace hightcech potrebuje nuklearni zbrane s kratkym polocasem rozpadu, nebo neco lepsiho s vysim ucinkem, vyhodne pro prvni prekvapivy uder. Tem, co jsou technologicky o krok dozadu bohate staci prave naopak zbrane z hlediska lidskeho s nekonecnym radioaktivnim zamorenim, nemuzou si s horsi technologii dovolit luxus prvniho uderu a defenzivne se dlouhodobe zamoreni hodi daleko lepe k odstraseni. Expanze do vesmiru je mozna pouze pro civilizaci, ktera odmitne pouzit technologii k sebedestrukci globalniho charakteru.

Vyspely sever musi snizit svou spotrebu a to radikalne, jina cesta z tohodle neni. To znamena pad soucasneho ekonomickeho systemu, ktery se neobejde bez generovani stale vetsiho mnozstvi dluhu. Ono uz dalsi dluhy jeste ve vetsim meritku nejdou ani vytvorit. Kde nic neni, tam ani smrt nebere. Demograficka situace je obrovsky problem. Nutnost zabranit zestarnuti populace versus populacni exploze. Balancovat na ostre hrane mezi temito dvema antagonismy neni jednoduche.

Primitivni hrube metody "regulace" dojdou pouze do stavu brutalniho propadu lidske populace na pokraj vymreni, nejsou schopny nastavit nejakou rovnovahu s autoregulacnim mechanismem. Vubec nemluve o rozumnem vyvazeni populace z hlediska socialnich trid, specialnich dovenosti nutnych pro udrzeni slozite komlexni civilizace v chodu. Lidove receno na mocenskou elitu musi existovat hromada jinych lidicek v ruznych socilanich tridach a profesich, aby to fungovalo. V nejakych tajnych zachranych seznamech, se to asi lidickama co umeji delat rucickama a hlavou dvakrat nehemzi, ale bez nich komlexni civilizace nepujde udrzet v chodu.

196548

5.11.2009 17:59

RE: Přemnožené lidstvo 2.

Tesla01 tomahawk (tečka) lbc (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 196494

To jean.laroux

Lépe to tu asi nikdo nenapíše ,gratuluji [mrknutí jedním okem]

204229

28.7.2009 12:47

Styďte se

kontra-kastrol 158.?.?.?

Za celý svůj život jsem nečetl zrůdnější a cynictější diskusi. Styďte se, sociální inženýři!

196500

28.7.2009 14:25

RE: Styďte se

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196500

Zrůdná a cynická není tato diskuze ale to co se děje bez diskuze [mrknutí jedním okem] Pokud tomu co se děje chcete oponovat musíte se nejdříve asociovat s názorem proti kterému stojíte a pak jej konfrontovat s vlastním postojem vztaženým k Vašemu osobnímu zájmu. Jen tak lze najít řešení.

196510

29.7.2009 5:31

RE: Styďte se

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196500

>Za celý svůj život jsem nečetl zrůdnější a cynictější diskusi.
---------------------
kastróle máš recht. Vykvákni se na ty spiklenecké pokoutníky. Vůbec to nečti a až se akce rozjede, vyhrň si rukáv a postav se do fronty na očkování. Matička Země si odlehčí i nám se zde v diskuzích uleví. [velký smích]

196564

28.7.2009 14:03

Úvaha...

James 213.?.?.?

Netvrdím, že se autor plete v technických věcech, nejsem v tomto oboru žádný profesionál.
Ale trochu mi skřípe motiv:
Říká se, že "Západní civilizace" vymírá. Naopak populace obyvatel planety v Asii roste. Šlo by "mocným" o to, ještě více snížit populaci "původních" obyvatel? Kdo by pak na ně pracoval? To si myslí, že by ovládli a uvrhli do ještě většího otroctví příliv národů z východu?
Toť otázka! [zmaten]

196505

28.7.2009 23:38

RE: Úvaha...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196505

Kdo bude vedet, co je v nejake vakcine vsechno za "trojske kone"?

196549

28.7.2009 14:04

A co obchod s antikoncepci? Nechaji ho zkrachovat? Nebo to bude double obchod?

tapanmisra tapanmisra (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Vice penez, tedy miliard jde do tzv. atikonsepce, kondomu atd. Ze by si kuli ockovani kuli chripce, ktere udajne zastavuje plodnost atd. nechali takovy kseft ujit. Nebo lidi budou brat oboji, tedy ockovani proti praseci chripce a jeste antikons. prasky?

196506

28.7.2009 15:44

vůbec nechápu..

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Proč se nikde v ofic. prostředcích nepíše o 100% účinku nanostříbra, je to obecně známá věc, je to podložené vědeckými studiemi, tak nevím. Na internetu jsou mraky odkazů, např. AgKoloid , to je výroba nanostříbra doma, za pár korun, eur atd. [smích]

196518

28.7.2009 17:21

RE: vůbec nechápu..

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 196518

Kdo se bude zabývat oficiálním vědeckým testováním a financováním reklamy na něco co si může kdekdo vyrobit doma sám ? Nenese to zisk farmaceutickým firmám = koloidní stříbro patří do oblasti šarlatánství [cool]

196528

28.7.2009 17:04

zapadá to do sebe až moc

l.leimas 90.?.?.?

Ale zapadá to do sebe, bohužel, jen je třeba něco připomenout.
1.) očkovací kampaň je zaměřena na mladé dívky které ještě neměly pohlavní styk.
2.) V kampani se rovnou říká, že pro ženy zejména ženy matky nemá očkování smysl.
Tedy nemá smysl a je drahé, předpokládaný výsledek = žena prvorodička se očkovat nenechá. To je žádoucí protože komplikace u druhého dítěte by byly vzbudily nemístné dotazy.
Potrženo pokud má preparát vliv na plodnost objeví se první vážná podezření tak za deset let. Dalších pět až deset budou probíhat šetření vědecký výzkum vyšetřování a až pak případné soudní procesy. Tedy deset až patnáct let. To je jistota faktické beztrestnosti.
3.) Otázka snižování obyvatelstva, Když jsem přečetl všechny články o penězích, které zvědavec publikoval, napadá mne jediná myšlenka. Nemusí jít prvoplánově o snižování počtu lidí, ale peněz. Ať to bereme jakkoli jsou Evropané a Američané nejbohatší lidé na světe. Pokud se podaří výrazně zredukovat euro-americkou střední třídu zůstanou obrovské majetky ke kšeftování s přistěhovalci. Ten příklad známe z Ameriky a není třeba ho rozebírat.
3.) Vrátím se zpět k očkování dívek. Zneplodněním většiny bílých dívek z bohatých a vzdělaných (chudé rodiny nemají na drahé očkování a nevzdělané to nezajímá) se naplní:
A- vize mnoha multikulti sociálních inženýrů a jejich užitečných idiotů o novém věku
B -také kapsy medicínských společností, než to ty zoufalé ženy vzdají utratí neskutečné peníze na léčení a asistovanou reprodukci.
C - tímto teprve dojde k definitivnímu rozvalu křesťanské rodiny a morálky, protože bude zasažena na nejcitlivejším místě, bílá vzdělaná žena Bude zavržena pro neschopnost počít a porodit a bude se dívat jak na její místo nastupuje cizinka. Důsledek: Dcery budou nenávidět své matky a budou jich ne miliony, ale desítky milionů po celé Evropě o Americe nemluvím.
To je lákavá vize pro mnohé multikulti agitátory a magory, jenže pokud tak bude, bude to peklo pro všechny i pro ně.
PS: A proč si myslím že je opravdu důvod k obavám? Protože za očkování dívek přijela z Ameriky agitovat "teta Madla". A kam přijel tento posel pravdy a lásky tam vždycky tekly krvavé slzy a kopaly se hromadné hroby. Přeju hezký den.

196525

28.7.2009 17:56

RE: zapadá to do sebe až moc

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 196525

Zapadá to zapadá a teta Madla se zdá být andělem smrti. nemá děti ráda, ani půl miliónu iráckých mrtvých dětí pro ní nic neznamenalo. Bombardovat Srby co jí kdysi život zachránili jak by smet.

196531

28.7.2009 20:16

Něco podobného tady už možná bylo - causa AIDS

flakac 147.?.?.?

Zkuste si v Google vyhledat slova AIDS + polio + kopovského vakcina. Je to neprokázané, názory jsou na to různé... Existuje hypotéza že do Kopovského vakciny proti která se vyráběla s použidím ledvin makaků de dostal virus, a tou vakcinou se proočkovala populace v rovníkové východní a v západní Africe. Další hypotéza je že to náhoda nebyla, ale záměr, a další hypotéza je že k přenosu AIDS z opic na lidi došlo přirozenou cestou. Ani toto se nedá vyloučit, v přírodě došlo v 80 letech k přenosu plísně z ryb na žáby (Batrachochytrium dendrobatidis), a důsledkem bylo vyhynutí mnoha druhů žab na všech kontinentech.
Každopádně jak to se vznikem menoci AIDS doopravdy bylo se asi nedovíme, světoznámý ekolog W. Hamilton který na základě výše uvedených znepokojujících hypotéz odjel do Konga zkoumat stav věcí nečekaně zemřel na malárii.

196535

28.7.2009 20:58

To vyzerá na genocídu bielej rasy, potencionálnych protivníkov

picoliny 213.?.?.?

Tu asi nepôjde o zníženie stavu obyvateľstva na Zemi, ale len o tých, ktorým je vakcína určená.
vojna rás pokračuje v rovine biologických zbraní.
potrbuju znížiť pre nich tzv. 5tu kolonu, aby v čase keď tá energetická kríza prepukne nemali znační počet odporcov.
Takto to riešil Stalin, Hitler, Churchil, Gotvald, Mao a iní im podobní.

196536

28.7.2009 21:08

Mám zásadní problém...

Kadelka 89.?.?.?

Tento článek je velmi perfektně připravený,
... když bych chěl na toto téma zavést hovor s mými rodiči, jsem v koncích.
Musím totiž zhruba ve 3 větách s jednoduchými slovy sdělit princip, argument a zpochybnění současné propagandy. Zaujmout, vysvětlit a přesvědčit.
Více než těch pár stravitelných vět nejsou rodiče schpni akceptovat svou pozorností, možná i přirozeným intelektem... z mnoha důvodů.

A teď poraďte jak jim předložit strukturovanou informaci tohoto typu, která má argumentační vazby daleko do historie a široko přes celý svět.
NELZE... [pláč]
prostě NELZE..
a nevím co s tím..

196538

28.7.2009 22:21

RE: Mám zásadní problém...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196538

>Více než těch pár stravitelných vět nejsou rodiče schpni akceptovat svou pozorností, možná i přirozeným intelektem... z mnoha důvodů.
Ani zde v rozsáhlých diskuzích nepřesvědčíš přesvědčené. A to ty články čtou, když si pečlivě připravují protiargumenty. Vím, že to nejde. Jde to jen u těch, co upřímně hledají a chtějí přemýšlet, a ještě při vzájemné ochotě se nechat přesvědčit. A vůbec nelze nic vnucovat. Má to naprosto opačný účinek. Navíc to může poškodit váš vztah, a ten je nakonec nejdůležitější, a to nejde ničím podmiňovat.
Nemá vůbec smysl se tím trápit. Život se prostě zacyklí do zvyků, ty člověka zotročí, a toto zotročení je ve stáří jistotou jistot. Toto lze rozbít jen za předpokladu, že ti na ničem nezáleží (vyjma Pravdy, která je tak tou tvou absolutní).

196542

28.7.2009 23:55

RE: Mám zásadní problém...

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196542

Příteli, mám k tobě jednu zásadní připomínku: již delší čas s Tebou souhlasím!
P.S. Omlouvám se za tykání, ale jsem drzý spratek. [velký smích]

196551

29.7.2009 0:53

RE: Mám zásadní problém...

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196551

Veškeré připomínky beru na vědomí. [smích]
P.S.: HHBB nemohou takovou omluvu přijmout, není je možno oslovovat přímo, přijatelný je pouze pluralis maiestaticus (ale teď si nejsem jistý, jestli to neplatí pouze hovříme-li MY, tak to raději nechám plavat, no na každý pád „jsi drzý čert!“ [cool] ) [mrknutí jedním okem]

196557

29.7.2009 2:25

RE: Mám zásadní problém...

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196557

>no na každý pád „jsi drzý čert!“ [cool] ) [mrknutí jedním okem]
Karlos Heřmánek to "zaflikoval" pěkně, jen co je pravda. Rád na to koukám... [smích]
P.S. Mějí se! [velký smích]

196560

28.7.2009 22:34

Vzpamatujte se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Nebylo by pánové vhodnější věnovat pozornost tomu, že jsou tady lidé, kteří si osobují právo, rozhodovat o genocidě populace, ať už si za záminku berou cokoliv? Jestli je nás, jako lidí hodně, nebo málo, je sice věc k diskuzi, ale daleko závažnější je, že jste se sami, vmanipulovali do diskuze, ve které vlastně přistupujete na jejich hru o lidském bytí a nebytí. To se mi zdá hroznější, než celkový plán omezení populace. Když oběti, nebo potenciální oběti, hrají tu hru s nimi, místo aby takové zmetky vymetli.

196543

28.7.2009 23:17

RE: Vzpamatujte se

orbitalized 94.?.?.?

Reakce na 196543

Ale co chcete dělat??Jak chcete dát do pohybu proti víru nastávajících událostí těch několik miliard nic netušících lidí???
Mě samotného až zamrazilo po přečtení tohoto článku

196545

28.7.2009 23:30

RE: Vzpamatujte se

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196543

>Když oběti, nebo potenciální oběti, hrají tu hru s nimi, místo aby takové zmetky vymetli
Káp si na to! [cool] Ale koho vymést, když tu hru vlastně hrají všichni…
Zkoušel jsem to nakousnout , ale „na koho to padne“ je evidentně atraktivnější téma.

196547

29.7.2009 16:26

RE: Vzpamatujte se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 196543

Přesně tak. Je to hra o duši, ne o tělo.

196613

28.7.2009 22:59

Nedá mi to

orbitalized 94.?.?.?

ale připadne mi že lidí na Zemi není nějak hodně , pouze máme přemrštěné nároky a právě tyto nároky by bylo třeba zredukovat.
[oči v sloup]
A ohledně očkování to bych podstoupil pouze kvůli tetanu [cool]

196544

29.7.2009 5:56

Kšefty se musí hýbat....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Než se pustím do hlubšího pojednání o Tamiflu, považuji za nutné objasnit, čím se zabývá vládní organizace FDA (Food and Drug Administration).

Během tragikomické vlády klauna Bushe došlo ke drastickému snížení nákladů mimoválečných organizací a s tímto spojené i propouštění pracovníků organizace FDA i jinde. Oddělení FDA je zodpovědné za inspekci potravin, ať už dovezených do Spojených států a nebo vyrobených (vypěstovaných) na domácím trhu. Pro značný rozsah takovéto práce se inspekce provádí pouze namátkově a řeší se jenom nahléhavá nebezpečí nákazy v době jejího vzniku. Jako např.zištění druhu nákazy, zdroje nákazy, stažení výrobků z trhu, veřejné oznámení o události ve sdělovacích prostředcích, prevence a postihy. Další, neméně důležité zaměření organizace FDA jsou záležitosti výrobků farmaceutického průmyslu. Na domácí trh se nesmí dostat léky, které nebyly podrobeny důkladným testům. Pokud vzniknou pochybnosti, FDA si musí vyžádat testy od nezávislé organizace. Z tohoto nesmírně důležitého úkolu vyplývá, že životy a zdraví Američanů leží v rukou FDA a škrtnutím pera se rozhoduje, co se dostane a nebo také nedostane na domácí trh.

Tahle skupinka byrokratů vám však za peníze podepíše cokoliv a to nehovořím o jejich platech, které jdou ze státního rozpočtu a to z peněz daňových polatníků. Jak se říká: "peníze vládnou světem, stejně tak peníze různých lobbyistických skupin v jejichž prospěch FDA provádí svá rozhodnutí. Při patřičném podmáznutí se zdá, že FDA snad ani protokoly testů nečte, jinak by se na trh nedostaly různé potenciálně nebezpečné, ale i prokazatelně nebezpečné výrobky? Nesčetněkrát už bylo prokázáno, že testy firmy MONSANTO byly zmanipulovány a stejně se jejich geneticky modifikované výrobky dostaly na trh a jsou tam doposud. Dovolím si malé odbočení.

Pro neustále se zvyšující, avšak opodstatněný odpor světové veřejnosti ke geneticky modifikovaným výrobkům, vědátoři firmy MONSANTO přišli s vynikajícím nápadem. Výrobky MONSANTA už nejsou "geneticky modifikované", ale rekombinované (anglicky "recombinated/recombination" ), což je jedno a to samé. BTW - výrazem "rekombinované" se to v tomto článku jenom hemží. Nyní se vraťme zpátky k organizaci FDA.

Každý ze čtenářů jistě ví, že i léky mají svoji záruční lhůtu a po vypršení této lhůty se lék může samovolně proměnit v pilulku jedu. Ale co teď už s dříve zakoupenou a uskladněnou vakcínou a nebo s protichřipkovým lékem Tamiflu? Pandemie chřipky klepe na dveře a jenom blázen by v takové situaci vyhazoval do odpadků "zázračné" léky, jako je Tamiflu a nebo Relenza a to jenom proto, že jejich záruka vypršela? Nic se neděje. FDA přispěchala na pomoc s rozhodnutím, že záruční lhůtu u protichřipkových léků v tabletovém provedení jednoduše prodlouží. Co vypršelo do ...Automaticky kráceno

196565

29.7.2009 6:21

RE: Kšefty se musí hýbat....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196565

- pokračování -

Co vypršelo do 30. června 2009, najednou platí až do 31. května 2011. Kšeft je kšeft a šetřit se musí, ale na čí úkor? Podrobnosti v angličtině TADY. Nechci nikomu nasadit brouka do hlavy (udělejte si názor sami), ale nemáte-li zatím uvedené léky ve vaší domácí lékárničce, tak je nekupujte. A pokud tam už jsou, tak tam jedině překáží. Co nám říká o Tamiflu výrobce: ROCHE (v angličtině. K překladu byly vybrány pouze zásadní body).

251 - Výzva k opatrnosti.
252 - Všeobecná upozornění.
253 - Nebyly prokázány žádné vedlejší účinky na jiné choroby, kromě účinků na chřipku typu A a B.
258 - U pacientů, kteří použili k léčbě Tamiflu až po čtyřiceti hodinách po nákaze, úspěšnost léčby není zaručena (nebyla doposud prokázána).

Ale teď pozor(!!!)
260 - Účinky vlivu vakcíny Tamiflu u pacientů se srdečními chorobami a nebo s potížemi dýchacích cest nebyly doposud probádané.
263 - (volně přeloženo mezi řádky) Testy na pacientech s jinými zdravotními potížemi, které však nevyžadují okamžitý lékařský zásah, buď nebyly provedeny vůbec a nebo se výsledky testů nebudou zveřejňovat.
266 - U opakovaného a nebo preventivního léčení, nebyla bezpečnost léku a jeho účinnost podrobena studiu.
267 - U pacientů se sníženou imunitou nebyly účinky Tamiflu, ať už k léčení a nebo jako prevence podrobeny testům.
269 - Nejen při onemocnění chřipkou, ale i jinou chorobou s podobným syndromem (symptom), může v organismu vzniknout závažná bakteriální infekce. Nebylo prokázáno, že Tamiflu takovouto infekci úspěšně vyléčí.
272 - Bezpečnost léku u pacientů s onemocněním játry nebyla podrobena studiu.
275 - Doporučujeme také snížení dávek u pacientů s ledvinovým onemocněním.

278 - Akutní pravděpodobnost vzniku alergií.
279 - Následuje výčet dermatologických onemocnění, která Tamiflu
prokazatelně způsobila. Zájemci o podrobnosti mohou nahlédnout do originálního dokumentu v odkazu.

283 - Neuropsychóza.
284 - Onemocnění chřipkou může u pacienta vyvolat neurologické změny a změny chrakterové povahy, jako např.halucinace, delírium a jiné neobvyklé příznaky ve změnách chování pacienta. V několika případech došlo i k úmrtí.
288 - Neuropsychické změny uvedené v předchozím bodě se vyskytly u pacientů chřipkového onemocnění (především v Japonsku), kteří se podrobili léčbě použitím Tamiflu. Nejvíce případů se vyskytlo u dětí. Nelze však jednoznačně prokázat, že neuropsychický syndrom byl vyvolaný použitím Tamiflu.

297 - Informace pro pacienty.
298 - Pacienti by měli použít Tamiflu k léčení okamžitě, jakmile
zjistí symptomy nákazy.
304 - Tamiflu nelze považovat jako náhradu preventivní léčby vakcinací a veřejnosti se...Automaticky kráceno

196566

29.7.2009 6:27

RE: Kšefty se musí hýbat....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196566

- dokončení -

304 - Tamiflu nelze považovat jako náhradu preventivní léčby vakcinací a veřejnosti se doporučuje pokračovat v pravidelném ročním imunizačním programu.

Následuje výčet "zázračných" účinků Tamiflu a zpochybňování účinků vedlejších. Přeskočíme tedy uvedené bla, bla, bla a zaměříme se na následující bod:
338 - Karcinogeny, mutageny a snížení plodnosti.
339 - Po dvouleté experimentální studii na myších nebylo prokázáno mimořádné zvětšení rakovinového nádoru (čteno mezi řádky - zvětšení nádoru se objevilo, ale nebylo to až tak evidentní, aby nás to přimělo k pokračování v testech).
353 - U testovaných myší nebyl prokázán negativní efekt na vývoj embrya, ani snížení jejich plodnosti a to se stejným výsledkem i při nadměrném zvýšení dávek. Dávky se pohybovaly v řádu stokrát převyšujícím připustné dávky pro lidský organismus.

360 - Těhotenství.
362 - Nemáme doposud dostatečné množství informací vlivu Tamiflu na vývoj lidského embrya a to platí i pro rizika spojená s těhotenstvím.
371 - Testováním u myší bylo zjištěno vytvoření závislosti organismu na léku a také určitá deformita skeletonu, což však zapadá do přijatelných a přípustných norem.
375 - Jelikož nelze porovnávat výsledky testů provedených na hlodavcích s případným rizikem vzniklým u lidí, použití Tamiflu se v době těhotenství vyhraňuje pouze na případy, kdy "Potencionální zdravotní přínos převáží případné riziko, kterému je embryo vystaveno" (!!!). A teď - babo raď.

Podobné úzce specifikované a vysoce profesionální rady následují až do konce protokolu, včetně technického popisu laboratorních charakteristik výrobku. Další bod, který se přímo vztahuje k předchozímu pojednání (o prodloužení záruční lhůty) je bod:
591 - Drogista musí uvést na štítek léku záruční lhůtu.

Ale co teď s tím, když to propadlo? Osobně si myslím, že je nejlepší takové jedy uskladnit tam, kam patří - do odpadkového koše. Posuďte sami.

196567

29.7.2009 7:03

RE: Kšefty se musí hýbat....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196567

[cool] [smích]

Pouze bych doplnil, ze rezistence novych viru chripky proti Tamiflu a jeho odvozenin se pohybuje momentalne na 90%. Jsem linej to hledat. Jinak receno, pokud by to nebylo po zarucni dobe, tak stejne nema ucinost proti chripce. Za rizika nenabizi zadne pozitivum. A tahle novinka je na trhu od ptaci chripky, bratru nejaka 2-3 roky.

Dalsi mala poznamka. Na jizni polokouli uz probehl podzim, tedy sezona chripky. Umrtnost se pohybuje velmi pravdepodobne na urovni bezne chripkove sezony, i s novou praseci chripkou, ktera mela mit ohnisko v Mexiku!! Minuly tyden jsem zaregistroval palcovy titulek, ze v Britanii pocet nakazenych presahl 100 000. Jaka je umrtnost? Kolik lidi dostalo v Britanii za prvni pulrok chripku v minulem roce?

196569

29.7.2009 7:11

RE: Kšefty se musí hýbat....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196567

A protoze se ridim podle hesla Kevina: Otazka nezni zda jsme paranoidni, ale zda jsme paranoidni dostatecne...
Tak me napadla jedna odpornost. K cemu by nekomu byl dobry ohledne vyzkumu testovaci vzorek 12 000 deti?! [naštvaný] [naštvaný]

196571

29.7.2009 7:20

RE: Kšefty se musí hýbat....

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 196567

Chytry drogista muze zmenit prodlouzeni zarucni doby.
Zrejme asi ne, ale kdo by to kontrolovol, ze jo? [mrknutí jedním okem]

196573

29.7.2009 10:30

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196567

Přidám další perly z českého překladu příbalového letáku tamiflu:

Tento lék byl předepsánVám, a proto jej nedávejte žádné další osobě. Mohl by jí ublížit, a to i tehdy, má-li stejné příznaky jako Vy. (mně ublížit nemůže, protože jsem si ho zakoupila bez předpisu v lékárně a vysolila za něj 2000 Kč.)
Léčivou látkou je oseltamivir-fosfát (dál nijak nevysvětlují léčivost toho oseltamiviru- asi je to odvozeno od slova osel [smích])
Výrobce: Hoffmann (klasické jméno vyvolených)
Neužívejte tamiflu, jestliže jste přecitlivělý(á) na oseltamivir nebo jakoukoliv další složku přípravku (jsem to ale osel, když ani nevím, jestli jsem nebo nejsem přecitlivělá na oseltamivir či další složky přípravku)
Těhotenství: možné účinky tamiflu na nenarozené děti nejsou známy. (A proč nejsou známy?) Proto musíte lékaře informovat v případě, že jste těhotná nebo se snažíte otěhotnět, aby se mohl rozhodnout, zda je tamiflu pro vás vhodným lékem (Jasně! Hodíme odpovědnost za průsery na doktora a je to vyřízené)
Kojení: Účinky tamiflu na kojené děti nejsou známy (A proč nejsou známy?) Proto musíte lékaře informovat..a bla bla bla (zase hodili odpovědnost na lékaře)
Přípravek tamiflu může být užíván spolu s paracetamolem, ibuprofenem nebo aspirinem (když nic jiného, alespoň se vám srazí horečka, pokud je účinnost tamiflu nulová)
Přípravek tamiflu není náhradou očkování proti chřipce. Přípravek tamiflu neovlivňuje účinnost chřipkové vakcíny. Přípravek tamiflu vám může být předepsán i v případě, že jste by(a) očkován(a) proti chřipce (račte si uvědomit, že jsme nenasytní a nikdy nemáme dost- a švihejte šmejdi i na na injekce!).
Prevence: Přípravek tamiflu může být také užíván pro prevenci chřipky (ideální by bylo, aby ho preventivně sežral každý ovčan)
Jestliže jste užil(a) více tamiflu, než jste měl(a): Vyhledejte okamžitě lékaře nebo lékárníka (Pane doktore, spaste mě!!)
Nejčastějšími nežádoucími účinky přípravku tamiflu jsou nucení na zvracení, zvracení a bolest břicha (když se najím jedovatých hub, je to podobné)
Méně časté nežádoucí účinky tamiflu jsou: alergické kožní reakce a poruchy funkce jater (třeba mě to nepotká, třeba se mi to vyhne)
Děti (ve věku 1-12 let): Dalšími méně častými nežádoucími účinky, které také mohou být způsobeny samotným onemocněním chřipkou, jsou průjem, zánět ucha, zánět plic, zánět vedlejších nosních dutin, zánět horních cest dýchacích, zhoršení existujícího onemocnění astmatem, krvácení z nosu, jiná onemocnění ucha, kožní záněty, zduření lymfatických uzlin, zánět spojivek, závratě, únavnost, bolesti hlavy a poruchy spánku (svede se vše na chřipku a je to opět vybavené).

196587

29.7.2009 10:48

RE: Kšefty se musí hýbat....

MedWet 194.?.?.?

Reakce na 196587

Ak je liek na predpis, tak je jasne, ze je zodpovednostou lekara, ci ho predpise alebo nie. Ak je liek volne predajny, tak by som sa pri tom vycte moznych neziaducich ucinkov aj tak s lekarom poradil.
Ked si kupujem kladivo (v tejto analogii vitaminy), tak som este schopny si poradit sam. Ked si kupujem traktor (v tejto analogii Tamiflu), tak uz sa asi s niekym poradim, aj ked je traktor volne predajny.
Chapem, ze je v tom letaku vela blbosti a podozrivych informacii, ale niektore veci predsa len davaju zmysel.

196590

29.7.2009 14:10

RE: Kšefty se musí hýbat....

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196587

[chechtot]
no [oči v sloup]
>průjem, zánět ucha, zánět plic, zánět vedlejších nosních dutin, zánět horních cest dýchacích, zhoršení existujícího onemocnění astmatem, krvácení z nosu, jiná onemocnění ucha, kožní záněty, zduření lymfatických uzlin, zánět spojivek, závratě, únavnost, bolesti hlavy a poruchy spánku
a okamžitá smrt.

Tím je vysvětleno, proč se v tom seznamu nevyskytuje smrt pomalá, ta nejspíš nepatří k těm účinkům nežádoucím.
A tím se nám s konečnou platností vyjasnil i účel osel-tam-i-viru. O žádný podvod nejde, mrtví, jak známo, žádnou chřipkou netrpí. [cool]

196603

29.7.2009 15:48

RE: Kšefty se musí hýbat....

koyoroh 61.?.?.?

Reakce na 196587

Jak se zdá i v rámci celosvětové hospodářské deprese je nejlepší investovat peníze do pohřebního ústavu.

Vložený obrázek

Všechny ty chřipky mají jeden společný základ, což je lékařsky dokázáno,že kombinací se dosáhlo ve státních laboratořích a také nezapomenmě vědecký výzkum,který si udělal řadů "výletů" s cílem získání vzorků "Španělské chřipky", jak ze Špilberských ostrovů , z těl mrtvých horníků pochovaných , prakticky v ledu ataké další vzorky podobného druhu z Aljašky, vše pro "vědecké účeli a myšlenkou pro naše dobro,
-----------
Princ Fhilip doslova řekl;" In the event that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, in order to contribute something to solve overpopulation"
----------
Canadian Doctor: H1N1 Vaccination a Eugenics Weapon for Mass Extermination
Mandatory Swine Flu Vaccinations This Fall?
Flu Pandemic: Mass Graves and Martial Law
=============
2.A SHORT HISTORY OF THE JEWS
... its origin in Christian bigotry; and that the Jews were driven to their trade of ... What You Can Do to Prevent Forced Mandatory Swine Flu Vaccinations. ...
the7thfire.com/new_world_order/zionism/a_short_history_of_the_jews.htm - 106k
and in that sense education is a public good, just like vaccination ... I wonder if it is that some orthodox Jews oppose vaccinations.
------------------
Jak se zdá ,né všichni se podrobí očkování proti chřipce, ortodoxní židé se už ozvali.
In Jewish law, this is the issue of "shev v'al taaseh" -- sit and do not act -- versus "maaseh" -- choose the proactive response. Generally, if the outcome of action versus inaction each has a significant downside, we opt for inaction. For this reason, some parents, both Jewish and non-Jewish, object to immunizing their children.
http://www.aish.com/print/?contentID=48943486&section=/ci/sam

Doporučuji dopodrobna přečíst,stojí to za to.

196608

30.7.2009 7:31

RE: Kšefty se musí hýbat....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196587

>Přidám další perly z českého překladu příbalového letáku tamiflu:........
----------------
Jak je vidět, nijak se s vedlejšími účinky netají a raději upozorní: "poraďte se s lékařem". V případě úmrtí pacienta si výrobce připíše další čárečku do statistiky "dobrovolných testů" na účet pacienta. Jenom osel-tam-i-vir by to zakoupil....kolik že to stálo, paní Jarmilo? [velký smích] To byl jenom žert. Proto jsem tady postnul můj příspěvek, abych upozornil lidi, že raději vrazit peníze do vitamínů (ovoce/zelenina), než 2000,- Kč do krabičky s jedem. Jenom malá poznámečka tady k tomu:

>Přípravek tamiflu může být užíván spolu s paracetamolem, ibuprofenem nebo aspirinem (když nic jiného, alespoň se vám srazí horečka, pokud je účinnost tamiflu nulová)....
-----------
Často propagovaný mýtus o nutnosti srazit horečku je veliký omyl a v podstatě umožňuje rozšíření nákazy do celého těla a tím prodlouží dobu léčení. Zvýšení teploty těla je přirozená reakce našeho organismu na nákazu virového onemocnění. To je důkaz, že naše imunita funguje tak, jak má. Virus se nestačí překabátit a bílé krvinky ho zničí. Aby se virus rozšířil v těle, tak potřebuje normální tělesnou teplotu. Kdysi se tradovalo z generace na generaci - při chřipkovém onemocnění - pořádně se vypotit. Hrnek teplého mléka, rozpustit do něj čajovou lžičku másla a nakrájený stroužek česneku. Nemám ponětí proč to mléko a máslo, ale za tři dny se už zase skákalo přez kaluže. Jinak - jak známo - česnek je přírodní antibiotikum. Až budete mít jednou děti, paní Jarmilo, tak to vyzkoušejte. [mrknutí jedním okem]

196658

30.7.2009 11:09

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196658

>> Jenom osel-tam-i-vir
>by to zakoupil....kolik že to stálo, paní Jarmilo? [velký smích]

To mi poradil brácha.[smích] Apeloval na mě, abych zachránila alespoň své děti. Sám se předzásobil hned několika krabičkami tamiflu (tam-i-flue) najednou, aby v budoucnu nestrádal.

To s tou horečkou jsem to již četla taky. Proto jsem přestala kupovat i acylpyrin- není nad to, když tělo bojuje s nemocí samo. Lidových receptů na chřipku je mnoho, třeba i mléko s medem a cibulí a tak podobně. Když jsem to ale kdysi nabídla dětem, tak ten lektvar striktně odmítly. Jisté ovšem je, že ani horečka nesmí růst donekonečna- příliš vysoké teploty nevratně ničí některé orgány v těle. V tom případě je pak výborný starý známý Preiznitz. Zabalit rozpálené tělo do ledového prostěradla- náhle ho od horečky zchladit.

196680

31.7.2009 5:47

RE: Kšefty se musí hýbat....

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 196680

Naše babičky a prababičky věděli mmnohé, co lidé dnes ,už zapoměli.Horečka je projevem boje těla s cizími bateriemi, takže se nechává proběhnout dokud nedosahuje velmi vysoké teploty.Na vysokou teplotu platil odvar z černé bezinky,jak z listí ,kořenu ,květů a nebo kůry, voda se svařila přidala se bylina a vše se nechalo odstát do teploty k pití.Pokud se dostavil i kašel ,tak ,babička udělala cibulový odvar a po schladnutí jej osladila medem, bylinky pracují pomalejš ,ale ,to hlavní nemají nežádoucí problémy, jako je to někdy se silnými dragami. Obalování těla studeným prostěradlem je opět spomalování reakce, průběhu boje těla s infekcí, používá se jen ke stražení nejvyšší teploty, samozřejmě můžeme podávat pacientovi šípkový čaj, jako další bylinný odvar. To je to ,co jsem sám na sobě zažil,když bylo po válce a nikde nic , k dostání.Proto i prasident Novotný měl svého bylinkáře ,jemuž poskytl ochranu, jinak ostatní bylinkáři,co by šarlatánové končili špatně,většinou ve vězení,nakonec ,dříve narození pamatují jméno Mikolášek a mnozí muklové byli vděčni těmto také bylinkářům =věznum,že jim i tak svízelných podmínkách pomohli.Je , všeobecně známo,že prakticky v přírodě najdem vše ,co nám může pomoci, jediný co tam neroste je bylina proti chamtivosti a lidské blbosti.
===========
Let's not beat around the bush on this issue: The swine flu vaccines now being prepared for mass injection into infants, children, teens and adults have never been tested and won't be tested before the injections begin. In Europe, where flu vaccines are typically tested on hundreds (or thousands) of people before being unleashed on the masses, the European Medicines Agency is allowing companies to skip the testing process entirely.
Europe, of course, everybody gets to be a guinea pig since no testing will be done on the vaccine at all. Even worse, the European vaccines will be using adjuvants -- chemicals used to multiply the potency of the active ingredients in vaccines.

196793

31.7.2009 7:31

RE: Kšefty se musí hýbat....

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196793

To je velká škoda, že na chamtivost a blbost neexistuje žádná bylina.[smích]

Tuhle v TV nedávno dávali životopisný dokument o panu Priessnitzovi a byl velmi zajímavý. On prostě celý život vsadil na léčivé účinky ledové vody a neprohloupil- i jemu samotnému to zachránilo život. Tuto metodu prý odkoukal od srnky v lese, která si chodila léčit zranění nohy ke studánce. Namáčela si zraněnou nohu v ledové vodě tak dlouho, až si ji úplně vyléčila.

196799

30.7.2009 12:04

RE: Kšefty se musí hýbat....

mtk 78.?.?.?

Reakce na 196658

Mirdo, doplnil bych vlastní zkušenost: při chřipkovém onemocnění doporučuji vysadit normální stravu a zkusit vitariánskou stravu (syrová zelenina a ovoce). Nemám to ověřené u nikoho druhého,ale na mě to funguje perfektně - nezatížené tělo se uzdravuje daleko rychleji, žádná rýma, hleny na průduškách (dle mého názoru produkty obilovin, masa, mléka). Je to sice trochu zkouška odolnosti, protože vařená strava, jak známo, je silně návyková, ale při troše vůle .... Bezpečně si zaexperimentujte se svým tělem! [mrknutí jedním okem]

196691

31.7.2009 2:58

RE: Kšefty se musí hýbat....

Datel 216.?.?.?

Reakce na 196658

Mirku, Vy neumite udelat z chripky pozitek. Chce to - osmahnout pepr na masle, pridat medu a zalit teplym rumem. Samozdrejme, cesnek pro prevenci kazdy den.

196790

29.7.2009 14:36

RE: Kšefty se musí hýbat....

HHBB 85.?.?.?

Reakce na 196567

Je žádoucí a veledůležité se učit to nečíst. A pěkně od malička to cepovat. Jak dítě řve (je zajímavé, že řve každý fracek, jakmile zahlédne „meducínu“), hned mu vštípit (nejlépe barevným obrázkem, nakapt na sladké, nebo rovnou rákoskou), že vše je tu pro jeho „dobro“, pouze jen ničemu nerozumí… „Ták, hezky zavři očíčka, otevři pusinku a … polkni… ták… no vidíš."
[cool]
(ve stáří jako když najdeš)

196604

30.7.2009 2:52

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pani ministryne pise, ze imunita nakazenim chripkou pred sezonou nevznikne, za jak dlouho se vytvori po uziti vakciny nerika. Ale vakcin mame pro pul naroda. To bohate staci, ja milerad budu v te druhe pulce bez vakciny a mama pocit, ze nebudu zdaleka osamoceny. [smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.novinky.cz/domaci/174977-juraskova-mame...

196643

30.7.2009 6:59

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196643

Zapomněli v tom článku napsat, kolik nás ta sranda, nákup těch vakcín, stála peněz. Jen ať se nestydí, jen ať to klidně napíšou, kolik miliard na to padlo. Vždyť daňový poplatník je nejbohatší ze všech, unese jakýkoliv tunel, jakoukoliv finanční zátěž.

Teď mám takové dilema. Mám to tamiflu, které jsem si v roce 2006 zakoupila za 2000 Kč vyhodit, nebo v případě potřeby v tom listopadě použít? Asi zahodit, že jo. A už vůbec ne ho nabídnout svým dcerám.Poradí mi nějaký zdejší doktor?[smích]

196655

30.7.2009 7:45

RE: Hmm,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196655

>...Asi zahodit, že jo. A už vůbec ne ho nabídnout svým dcerám. Poradí mi nějaký zdejší doktor?[smích]
--------
Fušoval jsem kdysi pokoutně v oboru gynekologie, ale lékařem nejsem. Mohu však poradit, co s tím? Dcerám to nedávat, ale snad se najde někdo protivný v sousedství a věnovat to zdarma. Nejlépe nějakému udavači. [smích]

196660

30.7.2009 11:17

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196660

Když já ani mouše neublížím, takže nemohu to tamiflu ani dát nějakému hajzlovi, abych mu taky neublížila.

Teď ale já jsem taková šetřivá hospodyňka, která přes plot i pro pírko skočí, která schraňuje roky i staré ponožky, každou jinou, že by se snad mohly někdy v budoucnu přece jenom hodit, a najednou mám vyhodit předražené tamiflu za tisíce? To ho radši sežeru sama, i kdybych měla z toho zhebnout.[naštvaný]

196681

30.7.2009 14:33

RE: Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196681

Echh, pani Jarmilo. Vsichni jsem si koupili nejakou blbost, kterou nam bylo lito vyhodit. O te syrove zelenine, cely zivot ji basti jeden pan, ktery tady dava dohromady lidem jejich ponicenou pater, a jine casti skeletu. Velmi vitalni starik s vizazi TGM, tusim letos mu bude 90 let. Zadna hulka, zadne berle. Pracuju uz kratsi dobu od 6.00-12.00 po-ct. Cesnek a a cibule maji skutecne velmi mnoho pozitivnich ucinku. Tatik mi ted doporucil caj s cesnekem ( ve vlazne vode se necha vyluhovat rozdrceny strouzek 5 min) dobre na zanet mocovych cest, ale doporucuju setrit okoli, je to fakt rychna. Uprimne reknu, ze si nepatuju v kterem roce jsem mel antibiotika. Posledni silnou chripku i s prujmama jsem mel dva roky zpatky a slo to pouze cajema a aspirinem, cibulovym vyvarem ( vynikajici na odstarneni hlenu z tela ) apod.

Od kamose mam ted salvej, ta je primo multispektralni leciva rostlina. Latinske salvare s vyznamem spasit nebo lecit lecos napovida. Neznamena to, ze se k metodam mediciny obracim zady, ale pokud nejsem nucen, tak davam prednost prirozenym zpusobum jak se vyporadat s nemocemi. Koloidni stribro musi byt perfektne udelane, nutny zdroj superciste vody. Na to si netroufnu. Kdyz to vyrobite spatne je tu riziko otravu Ag. Odhaduju, ze ve forme koloidu projde organismem natolik rychle, ze nedojde k vstrebani, usazeni a otrave, ale cas je dostatecny, k zabiti hromady mikroorganismu. Vakcina proti obrne ma dle meho nazoru smysl, vakcina proti chripce je bullshit.
http://www.sk2.goo.cz/zdravi_na_dlani/lecive_rostl...

196710

31.7.2009 7:39

RE: Hmm,

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196710

Ano, velmi správně, česnek a cibule jsou perfektní, proto je při vaření hodně používám. Nedávám je akorát do koláčů.[smích]

Ten web o bylinkách je úžasný. Přečetla jsem si tam o řepíku lékařském, šalvěji lékařské, třezalce tečkované a mátě peprné, protože jsou to byliny, které mi rostou na zahrádce. Jsem však líná je sklízet, protože je pohodlné si jakýkoliv bylinný čaj si kdykoli koupit v lékárně. Poslední dobou jsme si navykli s mužem každé ráno si po kafi ještě uvařit velký hrnek bylinného čaje. A musím zaklepat- jsme oba zdraví. Ty bylinky nepřetržitě střídám, nepijeme stále stejný druh.

Moje matka však celé roky popíjela řepík lékařský a ten ji vyléčil prakticky ze všech nemocí- tak jak to popisují i v příhodách ze života na tom webu.Dokonce i žaludeční vředy si vyléčila.

196800

31.7.2009 9:05

RE: Hmm,

PetrP 195.?.?.?

Reakce na 196710

Ohledne bylinek bych si dovolil vrele doporucit Dedka korenare:
www.dedekkorenar.cz .
Mam s aplikacema jeho koncentratu v rodine patnact let pozitivnich zkusenosti.
Omlouvam se za reklamu, ale nedalo mi to [smích]

196805

30.7.2009 8:35

Podvod

kokosko 85.?.?.?

No mne bolo divné už to, keď ešte pred pol rokom sa vo veľkom upozorňovalo v TV, že každých X rokov prichádza veľká chrípková pandémia a že asi nás to čoskoro čaká. A čuduj sa svete, už je to tu. Aká náhodička.

196668

30.7.2009 10:09

Západní svět / Rozvojový svět?

Mart 195.?.?.?

Má to jeden háček, aplikací očkovacích vakcín dojde ke snížení fertility v západních zemích, vlády rozvojových zemí na vakcíny nebudou mít tolik peněz... Fertilita západu je ale už teď dost mizivá, vyguglete si informace o normálním množství spermií u mužů např. v roce 1900, v roce 1950, 1970 a dnes. Normy se skoro řádově snižují, ten kdo je v normě dnes, byl v roce 1970 papírově neplodný. Další stárnutí populace na západě přinese spoustu sociálních problémů a potřebu "importu" pracujících - ze třetího světa. To v důsledku s rostoucí krizí vyvolá rozdělení společnosti, růst nacionálních nálad, růst těžké kriminality (ze strany "importovaných". Prostě růst chaosu, kdy bude muset zavládnout velmi tvrdá ruka, omezit práva, neřiditelné lidi opět zestádnit a to řádově víc než kdykoli předtím... Cílem je svět plný maximálně poslušných ovčanů, kteří si budou libovat, až se z nich bude stříhat vlna...

Přes všechny jedy, co se vyváží do třetího světa v podobě potravin, hnojiv, odpadu, nemocí atp., porodnost v těch zemích tolik neklesá... Co budou dělat s tím? Jakou novou nemoc vymyslí?

196674

30.7.2009 14:35

RE: Západní svět / Rozvojový svět?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196674

Dalsi vec je kdy ockovat? Budu citovat z diskuze odtud.
http://www.mwm.cz/

Přesně tak. Člověk zcela žasne při čtení jeho odpovědí, vše chtějí mít po vzoru US medicíny. I očkování by už teď nejraději posunuli na 2 měsíce věku ze současných 3 až 6 měsíců. Podávat jim takové svinstvo /vč. těhotných žen/ a přitom pokrytecky tvrdit, že dítě do 1 roku nemůže např. tvaroh se mi zdá neuvěřitelné. Už po narození do nich cpou povinnou vakcínu proti tuberkuloze. Samozřejmě, že nikdy neprokázali na žádných testech spojitost s možným poškozením zdraví, buď se jedná o "záhadný syndrom úmrtí novorozeňat", nebo jiné pseudovýmysly. Klvaňa škodil, ale neublížil, tyhle prodejný děvky vyloženě škodí a opravdu jdou přes mrtvoly, ač sami si to o sobě rozhodně nemyslí. Takoví mají dveře kariéry v tomhle systému doslova dokořán [pláč]

196712

31.7.2009 11:29

Prednáška o vakcínach

irox 77.?.?.?

Odporúčam pozrieť si túto Prednáška - Očkovanie: Zmysel alebo nezmysel? Prednáša Anita Petek v nemeckom jazyku, slovenské titulky (snáď to nevadí), dĺžka prednášky aj s otázkami a odpoveďami na konci je 2 hod.

http://blip.tv/file/2224472

196817

Příspěvků: 90

28.07. 03:56 Rene Bartosek  Toz co?
28.07. 05:17 Satanist  RE: Toz co?
28.07. 07:48 cyp  .
28.07. 08:53 mtk  RE: .
28.07. 09:07 cyp  RE: .
28.07. 15:33 Jarmila  RE: .
29.07. 00:39 mtk  RE: .
30.07. 21:48 serpico  RE: .
28.07. 09:09 cyp  RE: .
28.07. 09:21 HHBB  RE: .
29.07. 16:24  RE: .
28.07. 09:11 MedWet  RE: .
28.07. 09:26 mtk  RE: .
28.07. 09:14 Václav Semerád  Já jsem děti nikdy nechtěl...
28.07. 09:33 cyp  RE: Já jsem děti nikdy nechtěl...
28.07. 08:58 Tree  Není za tím ještě něco?
28.07. 09:43 mtk  RE: Není za tím ještě něco?
28.07. 10:29 HHBB  RE: Není za tím ještě něco?
28.07. 10:31 Yaxuna  eugenika naruby...
28.07. 11:50 mkk  RE: eugenika naruby...
28.07. 15:43 Jarmila  RE: eugenika naruby...
29.07. 02:59 mtk  RE: eugenika naruby...
30.07. 04:09 p  RE: eugenika naruby...
28.07. 10:33 E.T.  no dobře...
28.07. 11:22  hon na teroristy už nezabírá...
28.07. 11:58 HHBB  RE: hon na teroristy už nezabírá...
30.07. 04:23 p  RE: hon na teroristy už nezabírá...
28.07. 11:46 jean.laroux  Přemnožené lidstvo
28.07. 11:49 jean.laroux  Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 13:00 Vojta49  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 14:15 jean.laroux  RE: Přemnožené lidstvo 2.
29.07. 00:15 mtk  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 15:32 HHBB  RE: Přemnožené lidstvo 2.
29.07. 00:10 mtk  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 14:00 Antiseptik  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 14:22 jean.laroux  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 23:34 Rene Bartosek  RE: Přemnožené lidstvo 2.
05.11. 17:59 Tesla01  RE: Přemnožené lidstvo 2.
28.07. 12:47 kontra-kastrol  Styďte se
28.07. 14:25 jean.laroux  RE: Styďte se
29.07. 05:31 Mirda  RE: Styďte se
28.07. 14:03 James  Úvaha...
28.07. 23:38 Rene Bartosek  RE: Úvaha...
28.07. 14:04 tapanmisra  A co obchod s antikoncepci? Nechaji ho zkrachovat? Nebo to bude double obchod?
28.07. 15:44 Evropan  vůbec nechápu..
28.07. 17:21 jean.laroux  RE: vůbec nechápu..
28.07. 17:04 l.leimas  zapadá to do sebe až moc
28.07. 17:56 Antiseptik  RE: zapadá to do sebe až moc
28.07. 20:16 flakac  Něco podobného tady už možná bylo - causa AIDS
28.07. 20:58 picoliny  To vyzerá na genocídu bielej rasy, potencionálnych protivníkov
28.07. 21:08 Kadelka  Mám zásadní problém...
28.07. 22:21 HHBB  RE: Mám zásadní problém...
28.07. 23:55 mtk  RE: Mám zásadní problém...
29.07. 00:53 HHBB  RE: Mám zásadní problém...
29.07. 02:25 mtk  RE: Mám zásadní problém...
28.07. 22:34  Vzpamatujte se
28.07. 23:17 orbitalized  RE: Vzpamatujte se
28.07. 23:30 HHBB  RE: Vzpamatujte se
29.07. 16:26  RE: Vzpamatujte se
28.07. 22:59 orbitalized  Nedá mi to
29.07. 05:56 Mirda  Kšefty se musí hýbat....
29.07. 06:21 Mirda  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 06:27 Mirda  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 07:03 Rene Bartosek  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 07:11 Rene Bartosek  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 07:20 Rejpal  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 10:30 Jarmila  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 10:48 MedWet  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 14:10 HHBB  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 15:48 koyoroh  RE: Kšefty se musí hýbat....
30.07. 07:31 Mirda  RE: Kšefty se musí hýbat....
30.07. 11:09 Jarmila  RE: Kšefty se musí hýbat....
31.07. 05:47 kozoroh  RE: Kšefty se musí hýbat....
31.07. 07:31 Jarmila  RE: Kšefty se musí hýbat....
30.07. 12:04 mtk  RE: Kšefty se musí hýbat....
31.07. 02:58 Datel  RE: Kšefty se musí hýbat....
29.07. 14:36 HHBB  RE: Kšefty se musí hýbat....
30.07. 02:52 Rene Bartosek  Hmm,
30.07. 06:59 Jarmila  RE: Hmm,
30.07. 07:45 Mirda  RE: Hmm,
30.07. 11:17 Jarmila  RE: Hmm,
30.07. 14:33 Rene Bartosek  RE: Hmm,
31.07. 07:39 Jarmila  RE: Hmm,
31.07. 09:05 PetrP  RE: Hmm,
30.07. 08:35 kokosko  Podvod
30.07. 10:09 Mart  Západní svět / Rozvojový svět?
30.07. 14:35 Rene Bartosek  RE: Západní svět / Rozvojový svět?
31.07. 11:29 irox  Prednáška o vakcínach
31.07. 15:41 sxg  Swine Flu Hoax
02.08. 00:39 Rene Bartosek  Nejake informace z rubriky Ve zkratce

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 4

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 001