Diskuze k článku

USA nemají v byznysu vraždění co dělat

Příspěvků 22

27.7.2009 8:53

To je blbě přeložený

honzaa 89.?.?.?

Nebyl to výbor pro církve, Church se jmenoval chlap, který tomu výboru předsedal

196421

27.7.2009 9:19

RE: To je blbě přeložený

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 196421

Aha. Díky. Už jsem to opravil.

196425

27.7.2009 10:07

RE: To je blbě přeložený

honzaa 89.?.?.?

Reakce na 196425

Jinak to je základ pro každýho, kdo se zajímá o spiknutí, která bohužel nejsou jen teorií.

http://en.wikipedia.org/wiki/Church_committee

196426

27.7.2009 15:07

Upřesnění pro ovčany

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Cokoli dělá Amerika a Izrael je legální, legitimní, spravedlivé a demokratické. Všechno ostatní je terorismus, nacismus, rasismus, netolerance, šíření nenávisti, antisemitismus, homofobie atd. atd.

196437

27.7.2009 15:44

RE: Upřesnění pro ovčany

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 196437

Tak tak...
Izrael: Neshazujme ze stolu možnost vojenského útoku na Írán
[bliji]

196439

27.7.2009 20:16

RE: Upřesnění pro ovčany

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 196439

Ovsem co nabada Iran neni nesmysl: "PŘINUŤTE IZRAEL, AŤ SE VZDÁ JADERNÝCH HLAVIC
Mluvčí íránského ministerstva zahraničí Hasan Kaškaví v Teheránu řekl, že USA mají přinutit Izrael "zbavit se 200 jaderných hlavic".

Izrael oficiálně nepřiznává, že vlastní jaderné zbraně, ale předpokládá se, že má právě asi dvě stovky hlavic.

Írán popírá jaderné zbrojení, ale často poukazuje na to, že zatímco izraelský jaderný arzenál nikomu nevadí, v Íránu je nepřijatelný.

(Zdroj: ČTK)"

196444

27.7.2009 15:45

RE: Upřesnění pro ovčany

sxg 78.?.?.?

Reakce na 196437

Takže kšeftovanie s orgánmi, vajíčkami...je bohumilá činnosť a tak to môžu prevádzať aj rabíni:
http://tvina.sk/index.php?program=2&video=908
http://afinabul.blog.cz/0907/vajcaci
http://ema.blog.sk/detail-vajcaci.html?a=2d5a4dd1c...
Israeli Army Radio reported late Sunday morning that 28 of the Israelis had already been released and would return to Israel the same day.
Izrael je fakt nedotknuteľný...
*
Rabíni v USA podpláceli politiky a “prali” peníze
FBI zatkla tento týden v USA 44 osob v kauze organizovaného zločinu korupce, praní špinavých peněz a obchodu s lidskými orgány.
Mezi zatčenými jsou i členové židovské organizované skupiny, která uplácela místní politiky v New Jersey, aby mohla bezpečně prát špinavé peníze z prodeje padělaných výrobků, či z obchodu s lidskými orgány. Ty byly přes Švýcarsko dopravovány do USA z židovského státu, Izraele.

Špinavé peníze se praly přes židovské “charitativní” organizace se sídlem v newyorském Brooklynu, místě s nejpočetnější židovskou komunitou v USA.
http://nezavisle.info/2009/07/25/rabini-v-usa-podp...

196440

27.7.2009 21:23

RE: Upřesnění pro ovčany

insider 78.?.?.?

Reakce na 196437

http://www.youtube.com/watch?v=3dSHl3C9kgY A KRUCI,takto ne, soudruzi... [cool]

196445

28.7.2009 6:51

Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.

kozoroh 59.?.?.?

Co, stojí takový zabíjení od tajných služeb až po žoldnéře?

"The Independent" píše, co stojí jen Afgánská válka, kterou Rusové vzdali a Američani a NATO=Británie, to převzali.Tak, jenom pro Británii, to bylo 12 billionů dolarů přímo z kapes danových poplatníků, což i jinak představuje v rozpočtu roku 2001 na každého občana,ženu a dítě, 190 Liber a za ty peníze by pořídili 23 nových nemocnic.60.000 nových učitelů a nebo přijmuli na 77.000 nemocničních sester.
Také si spočítali,co je to stojí mimo, třeba materiálu pro armádu, což je 700 Liber a jiné a jiné. Co to stojí USA ani nemluvě, tam lámou rekordy, ve státě UTAH vzbudil pozornost mladý muž , Daniel Suelo, jež žije "za nic" v jeskyni, co by představitel, nové životní úroveně.
http;//men.style.com/datails/features/landing?id-content_9817
Bankz, jež tradičně vydělávaly na každé válce, hlásí "ztráty" v obchodním podnikání v ovzduší nevyhlášeného válečného stavu, takže v australských novinách byl pozoruhodný článek,kterému normální smrtelník nemůže věřit,že se tolik rozkradlo,posudte samy.
"The Australian,22.7.2009 =JPMorgan Chase banka hlásí ztrátu 81,1 trillionů "derivatives contract".
Bank of America, 77,9 trillionů,Goldman Sachs = Co ,kdysi financovali "ruskou revoluci"= hlásí ztrátu, 47.8 Trillionů, Morgan Stanley jenom 39.1 trillionů a nakonec Citygroup ztrátu 31.7 trilionů, celkově tedy 277.6 TRILIONŮ a při tom válečná výroba jede na plné obrátky a jak Britové ,tak Američané a jiní přicházejí domů v pytlích a s nimi tisíce raněných.
Když banky nedají peníze na válku ,tak se neválčí,že ano, tak to bylo odjakživa.
==========
"“I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies. If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around [the banks] will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered. The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs.”
” Written by Jefferson in a letter to the Secretary of the Treasury Albert Gallatin (1802).”…
320,000 Vets Have Brain Injuries
Celkový počet mrtvých,,Since war began (3/19/03) 4330
The Congressional Budget Office estimates that in fiscal years 2003, 2004, 2005, and 2006, the U.S. government spent $46 billion, $68 billion, $53 billion, and $87 billion carrying out the war. In other words, the U.S. government spent $254 billion through Sept. 30, 2006 (the end of fiscal year 2006). It will almost certainly spend a minimum of $400 billion before the U.S. role in the war is over. Ironically, this $400 billion is well above the $100 to $200 billion estimate.
==========
Kolik, milionů,billionů dolarů promrhalo lidstvo, jež by mohli použít v kosmickém výskumu a l...Automaticky kráceno

196459

29.7.2009 8:36

RE: Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.

pdmlynek 71.?.?.?

Reakce na 196459

No, ztráty jsou veliké, ale tyhle čísla jsou nesmyslné.

"...celkově tedy 277.6 TRILIONŮ..."

Uvědomte si kolik peněz toto je. 277.6 triliónů je 277.6E+18. GDP USA je tak bilión (1E+12) za měsíc. Chcete říct že 5 bank stratili 277,600,000 krát více peněz než je měsíční GDP USA?

I kdyby problém byl s terminologií, a trilión je ve skutečnosti trillion (milión miliónů) tak se zamyslete. 277E+12 je 277 krát víc peněz než měsíční GDP USA. Je to asi 3 krát víc jako ceny všeho majetku na světě.

196578

30.7.2009 4:40

RE: Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 196578

Ano,čísla jsou nesmyslná, na jednu stranu, ale na druhou stranu jsou viditelnými světky,jak jsou banky "hladový" dostat pod kontrolu veškeré peněžní oběživo, nebot každá deprese je vlastně ztrátou oběživa z procesu,kolotoče peněz, obchodování.Nakonec ,pět synů Rotschilda dokonale finančně dostali a dodnes kontrolují evropský obchod a to tak dokonale ,že dokázali přes své agenty kontrolovat a financovat i "americkou revoluci", pomocí Francis Salvador=ské rodiny ,za což později dostali ,jako první židé stoprocentní občanské svobody,což přimělo Benjamina Franklin=a , k prohlášení o dvěstěletém plánu na obrodu svobody pro americký lid a jejich budoucí potomky.Známá rodina Wartburgů financovala obě strany v první světové válce, u finančníků neexistuje zrada, spolupráce s nepřítelem,za což je popravčí četa, proto v USA i Prescot měl obchodní ,finanční vstahy k nacistickému režimu a i když se střílelo,tak ,obchod přes neutrální státy pokračoval dál, aby, válka neskončila dřív ,než je potřeba.
===========
"In whatever country Jews have settled in any great numbers, they have lowered its moral tone, depreciated its commercial integrity; have segregated themselves and not been assimilated; have sneered at and tried to undermine the Christian religion upon which that nation is founded by objecting to its restrictions: have built up a state within a state, and when opposed, have tried to strangle that country to death financially, as in the case of Spain and Portugal. If you do not exclude them from the United States in this Constitution, in less than 200 years they will have swarmed in such great numbers that they will dominate, for which we Americans have shed our blood, given our lives and our substances, and jeopardized our liberty. If you do not exclude them, in less than 200 years our descendants will be working in the fields to furnish them substance, while they will be in the counting houses rubbing their hands. I warn you, gentlemen, if you do not exclude the Jews for all time, your children will curse you in your graves. Jews, gentlemen, are Asiatics, let them be born where they will, or how many generations they are away from Asia, they will never be otherwise."
=============
Američani si pustili kontrolu svých peněz z rukou a dnes mají takové požadavky od bank,že by to všechno mohli platit na tisíc roků,Benjamin Franklin je chtěl toho ušetřit,jak je vidět, neposlechli jej a tak se sami dali do rukou finančních otrokářů, ty , čísla ,která jsou tak nemožná se stanou pro Američany realitou,ačkoliv je to nemožnost.

196652

29.7.2009 8:55

Par poznamek o clanku

pdmlynek 71.?.?.?

(1) Jestliže Congress schválil prachy na odstranění Talibánské vlády a rozdrtění Al Kajdy, tak mi to připadá divné že pokoušení zabít vůdce těchto organizací je nějaký hřích. Můžeme se dohadovat jestli zásah do Afghánistánu byl správný nebo ne, ale jestliže se válčí, připadá mi normální udeřit na kádru Al Kajdy.

(2) Demokrati v Congressu nejsou slepí, hluší a hloupí, nebo beznadějně nekompetentní (no jsou, ale to jiné téma), ale jde o politiku. Ten kdo podpořil něco co se úplně nepodařilo se od toho později distancuje.

(3) To že USA podporovala komunistu Rashida Dostama neznamená že s ním souhlasí nabo že jsou kamarádi, nebo mají podobné hodnoty. USA podporovala Dostama protože ho považovali za vhodného k bitvě proti Talibánu. Během WW2 USA taky podporovala Stalina, I když ho neměli rádi.

196581

29.7.2009 9:34

RE: Par poznamek o clanku

honzaa 89.?.?.?

Reakce na 196581

Budeš se divit, ale existuje něco jako mezinárodní právo, které vraždy nepohodlných osob neumožňuje. Ani za války. Ve válce je možné zabíjet jen tzv. kombatanty /zhruba řečeno vojáky a partizány/ a ne civilisty

196584

29.7.2009 19:21

RE: Par poznamek o clanku

pdmlynek 12.?.?.?

Reakce na 196584

Budeš se divit, ale souhlasím s Tebou. Souhlasím že podle mezinárodního zákonu se během války mají zabíjet jen kombatanty a né civilisti. Psal jsem o zabíjení velitelů kombatantů. Domníváš se že atentát na Hitlera nebo Stalina by bylo považované proti mezinárodnímu zákonu, nebo nějak považované za neférové válčení?

196621

30.7.2009 15:31

RE: Par poznamek o clanku

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 196581

Vzhledem k tomu, že žádná al kajda ve skutečnosti neexistuje, protože si ji vymyslela CIA, tak celý problém honění lidí, za účelem jejich zavraždění byl ten, že se chtěli tajné služby zbavit jakýchkoliv svědků z 11/9. To samé se totiž dělo i při zavraždění JFK. Po jeho atentátu bylo odstraněno nejméně 30 lidí, kteří se jakýmkoliv způsobem nachomýtli u jeho atentátu a něco viděli. Třeba taxikář, který vezl Oswalda v době, kdy měl údajně ze skladiště zrovna mířit na Kenedyho. Všimněte si, že to 9/11 mají skutečně neskutečně dobře ohlídané- dodnes se nikde nevyskytl jediný svědek, který by svým svědectvím zpochybnil bláznivou oficiální verzi o padání domků jen tak z plezíru.

196726

3.8.2009 19:26

RE: Par poznamek o clanku

pdmlynek 12.?.?.?

Reakce na 196726

Jarmilo, nezlobte se, ale Váš příspěvek je tak trapný, že ani nevím jestli to má smysl odpovídat.

> Vzhledem k tomu, že žádná al kajda ve skutečnosti neexistuje,
> protože si ji vymyslela CIA,

Al Kajda existuje. Je to islamistická teroristická organizace která je rozlezlá po celém světě. Domnívat se že to nějak vymyslela CIA je rasistické a poněžující -- vážné si myslíte že Arabové jsou tak tupí že si nemůžou sestavit organizaci?

> tak celý problém honění lidí, za účelem jejich zavraždění byl
> ten, že se chtěli tajné služby zbavit jakýchkoliv svědků z 11/9.

Proč by se chtěli zbavit svědků 11/9? To nedává smysl. Jestliže se domníváte že honění lidí je kvůli 11/9, nemělo by to význam tyto svědky vypovídat?

> Všimněte si, že to 9/11 mají skutečně neskutečně dobře
> ohlídané- dodnes se nikde nevyskytl jediný svědek, který by
> svým svědectvím zpochybnil bláznivou oficiální verzi o padání
> domků jen tak z plezíru.

Jaká bláznivá verze? Né že bych všemu co říká vláda věřil, ale co přesně se vám na tom nelíbí na oficiální verzi?

197131

3.8.2009 19:47

RE: Par poznamek o clanku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 197131

>Al Kajda existuje. Je to islamistická teroristická organizace která je rozlezlá po celém světě
A to víš jak? [smích] sám jsi ji zakládal? nebo je znáš osobně a víš, že si říkají Al Kajda?
Arabové si bezpochyby mohou sestavit své organizace, a také to dělají. V Iráku, Palestině, Afghánistánu i jinde.
Al Kajda je ale skutečně jen mediálním nástrojem.
>Proč by se chtěli zbavit svědků 11/9? To nedává smysl
No... někomu to smysl dává, ale hloupým lidem ne... a těm to nelze vysvětlit. 9/11 je gigantický podvod na celém světě, a kromě zahlazení důkazů ve WTC7 šlo i o stanné právo (trvající v podstatě dodnes - Patriot Act) a o záminku proč někde-kdekoliv válčit.
>ale co přesně se vám na tom nelíbí na oficiální verzi?
je to s tebou zbytečné rozebírat (a bylo by to nadlouho), ale jen takové "drobnosti":
- azbestové izolace, jejichž odstranění bylo nařízeno a stálo by opravdu mnoho. příhodné pro instalace výbušnin.
- pojištění dosluhujících budov Silversteinem (příhodně krátce před "útokem" a zrovinka na útoky teroristů). Pro tyto budovy by bylo velmi těžké získat demoliční výměr.
- v suti a prachu byly nalezeny jasné stopy výbušnin (termit atd.)
- nevysvětlena záhada, jak se může po jednom požáru zřítit železobetonová budova, což se v historii nestalo i po mnohem delším požáru. zde hned 2x během jednoho dne.
- nevysvětlená ložiska tekutého kovu pod sutinami, i po několika dnech; konstrukce se údajně netavila, drželi se jí i lidé.
- nevysvětlené zřícení WTC7 přesně do obdélníku základů, ač tuto budovu ani nepoškodily letadla - požáry založeny a budova odpálena.
- nevysvětleno co se dělo kolem pentagonu.
- a je toho mnohem, mnohem víc.

197138

4.8.2009 1:21

RE: Par poznamek o clanku

pdmlynek 12.?.?.?

Reakce na 197138

>>Al Kajda existuje. Je to islamistická teroristická organizace
>> která je rozlezlá po celém světě
> A to víš jak? sám jsi ji zakládal? nebo je znáš osobně a víš, > že si říkají Al Kajda?
> Arabové si bezpochyby mohou sestavit své organizace, a také to
> dělají. V Iráku, Palestině, Afghánistánu i jinde.
> Al Kajda je ale skutečně jen mediálním nástrojem.

Promiň, ale vážne Ti nerozumím. Ty se domníváš že Al Kajda neexistuje? Né, já jsem jí nezakládal, ale to neznamená že neexistuje. Domníváš se že Osama bin Ladin existuje nebo že neexistuje? Domníváš se že Taliban existuje nebo že neexistuje? Domníváš se že Afghánistán existuje nebo že neexistuje?

Jak vůbec víš že byla 1. Světová Válka? Zažil jsi jí? Jak víš že já existuji? Jak víš že nejsme jen části Matrixu?

Sám přiznáváš že Arabové jsou schopní zavést organizaci oproti Západu, ale nepřiznáváš že Al Kajda existuje?

197149

4.8.2009 1:34

RE: Par poznamek o clanku

pdmlynek 12.?.?.?

Reakce na 197138

>>Proč by se chtěli zbavit svědků 11/9? To nedává smysl
>
> No... někomu to smysl dává, ale hloupým lidem ne... a těm to
> nelze vysvětlit. 9/11 je gigantický podvod na celém světě, a
> kromě zahlazení důkazů ve WTC7 šlo i o stanné právo (trvající
> v podstatě dodnes - Patriot Act) a o záminku proč někde-
> kdekoliv válčit.


Zaprvé, není potřeba me nazývat hloupým. To že mám jiný pohled než Ty neznamená že automaticky jeden z nás je hloupý. Jestli se domníváš že já jsem hloupý, uveď důkaz.

Za druhé, budeme používat 11/9 nebo 9/11? Je mi to jedno jak to píšeš, ale bylo by to dobré si pořád to nepřehazovat.

Za třetí, KDO se domníváš že provedl tento podvod? A proč? A vážne se domníváš že vláda USA by byla tak tupá že by na to nepřišla?

Za čtvrté, napiš co se domníváš že stanné právo znamená.

Za páté napiš která část Patriot Act Ti připadá jako stanné právo.

Za šesté, proč se domníváš že Američani potřebují záminku někde válčit. Potřebovali Američané záminku jít osvobozovat Evropu za 1. Světové Války? Nebo za Druhé? Nebo bojovat oproti komoušům v Korei? Nebo ve Vietnamu? Vážně se domníváš že si Američané nějak dělají hlavu s hledání záminek?

197150

4.8.2009 5:14

RE: Par poznamek o clanku

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 197150

Koukam ze Mlynek se na Chicagu nudi a tak zavital sem. Ani se mu nedivim, nic se tam posledni dobou nedeje, zrejme je okurkova sezona [mrknutí jedním okem]

197154

4.8.2009 10:33

RE: Par poznamek o clanku

ôlô l0 (tečka) 0l (zavináč) volny (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 197138

Otázka však zní, kdo a proč to navlékl tak, aby bylo jasné, že jde o spiknutí. Takto nešikovná operace mohla být přeci „nešikovně“ připravena. Máme zde evidentně nastrčené viníky a máme zde i nakonec jasné spiklence (kteří se ještě přiznají, viz prohlášení Silversteina).
Kdo se tedy tak dovedně ukrývá, že mu na to skočí i „prohnaný žid“.

197169

4.8.2009 8:46

RE: Par poznamek o clanku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 197131

"Al Kajda existuje. Je to islamistická teroristická organizace která je rozlezlá po celém světě. Domnívat se že to nějak vymyslela CIA je rasistické a poněžující -- vážné si myslíte že Arabové jsou tak tupí že si nemůžou sestavit organizaci?"

Vložený obrázek

Zbigniew Brzezinski & Osama bin Laden (Tim Osman) Vložený obrázek

Vložený obrázek

Donald Rumsfeld & Saddam Hussein Vložený obrázek

Vložený obrázek

George W. Bush & Saudi king Abdullah Vložený obrázek

Zahraniční politika USA: Diplomacie, nebo bič?


Vložený obrázek

Náš diktátor - dobrý diktátor


Vložený obrázek

mediální tvorba mýtu vůdce Al-Kaidy

Hledán pro spojitost s útoky na ambasády v Keni a Tanzanii v r. 1998, nikoliv na WTC 11/9/2001!!! - oficiální stránky FBI !!!

CAUTION

USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.

197162

Příspěvků: 22

27.07. 08:53 honzaa  To je blbě přeložený
27.07. 09:19 Vladimír Stwora  RE: To je blbě přeložený
27.07. 10:07 honzaa  RE: To je blbě přeložený
27.07. 15:07 Sam Ting Wong  Upřesnění pro ovčany
27.07. 15:44  RE: Upřesnění pro ovčany
27.07. 20:16 vodnik007  RE: Upřesnění pro ovčany
27.07. 15:45 sxg  RE: Upřesnění pro ovčany
27.07. 21:23 insider  RE: Upřesnění pro ovčany
28.07. 06:51 kozoroh  Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.
29.07. 08:36 pdmlynek  RE: Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.
30.07. 04:40 kozoroh  RE: Bezmezné mrhání penězi na úkladných a válečných vraždách.
29.07. 08:55 pdmlynek  Par poznamek o clanku
29.07. 09:34 honzaa  RE: Par poznamek o clanku
29.07. 19:21 pdmlynek  RE: Par poznamek o clanku
30.07. 15:31 Jarmila  RE: Par poznamek o clanku
03.08. 19:26 pdmlynek  RE: Par poznamek o clanku
03.08. 19:47  RE: Par poznamek o clanku
04.08. 01:21 pdmlynek  RE: Par poznamek o clanku
04.08. 01:34 pdmlynek  RE: Par poznamek o clanku
04.08. 05:14 Rejpal  RE: Par poznamek o clanku
04.08. 10:33 ôlô  RE: Par poznamek o clanku
04.08. 08:46  RE: Par poznamek o clanku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 094