Diskuze k článku

Internetoví surfaři dostávají plat za šíření izraelské propagandy

Příspěvků 29

23.7.2009 0:55

 

SPECZ 81.?.?.?

Nevíte někdo kde se dá stáhnout ten "megafon" ? Ne že bych chtěl někoho podporovat, ale docela by mě tenhle kousek SW zajímal...

196220

23.7.2009 2:14

RE:  

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 196220

http://en.wikipedia.org/wiki/Megaphone_desktop_tool

http://giyus.org/

196221

23.7.2009 21:24

RE:  

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 196221

taky něco http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/es...

196264

23.7.2009 2:26

Mno,

Rene Bartosek 68.?.?.?

pokud jeste nejsou na vyplatni listine lidi jako cesky mluvci JDL Nilbert Nulo, svaz cesky mluvicih pratel sionismu seganta Kulika, Liga proti antisemitismu, eretz.cz ... Prichazi krize a kazdy baksis bude dobry. Mozna i cesti novinari, kteri v dobe krize nestihaji platit sve hypoteky by se mohli prilepsit. [velký smích] [velký smích] Kdyz panbu da, tak zacnou platit "svoje bojovniku za pravdu" zbytku sveta. Kdysi bylo vynsone byt podvojnym spionem, dneska muze byt vynosne internetovym politrukem. Za penize se da kouipit vsechno, i to, ze cerne budeme rikat bila, az do chvile, nez nejake dite neuvidi cisarovi nove saty. Samozrejme propaganda ideologie je pouze zacatek. Existuje nekonecne pravd, ktere jenom cekaji na penize urcene pro prodejne internetove prostituky!! [velký smích] [vyplazený jazyk]

196223

23.7.2009 2:35

Shoda okolností? - téma k zamyšlení

Anonymus 85.?.?.?

Jestlipak jste se již někdo zamyslel nad tím, co znamená "www"?
Já alespoň ne,...
Na tuto otázku nedávno odpověděl časopis "Spirit"
Písmeno "w", znamená v hebrejštině č. "6"
Další komentář je zbytečný

196224

23.7.2009 7:27

Nějak jim to ujelo...

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 196224

Když se ale člověk nestranně podívá po internetu, musí přiznat, že se tvůrcům poněkud vymkl z pracek... [chechtot] Ne že by na něm nemohli mít Voldemorti propagandu a třeba i dobře placenou. Ale těch přicmrndávačů je tam, naštěstí, zatím menšina. Sice velice agilní, ale menšina. Aspoň víme, kdo tyhle týpky platí a proč. I to je přece zajímavá informace, ne?

196229

23.7.2009 8:13

RE: Nějak jim to ujelo...

Guess 78.?.?.?

Reakce na 196229

Internetoví agitátoři jsou i např. na Aktualne.cz. Stačí si přečíst příspěvky diskutérů, jako je Waleyo, Terro nebo Joan.

196232

23.7.2009 14:50

RE: Nějak jim to ujelo...

seag 62.?.?.?

Reakce na 196232

na Židových (pardón Lidových) novinách se též intenzivně hemží [smích]

196245

23.7.2009 23:39

RE: Shoda okolností? - téma k zamyšlení

djb 90.?.?.?

Reakce na 196224

Komentář je velmi potřeba.
Hebrejské písmeno VAV "ו", které značí číslici šest je analogie V přepis je standardně jednoduché V nikoliv dvojité. Hebrejština k W nemá analogii, přepsala by ho foneticky také na VAV, ale není to přesně zkrátka to co byste potřeboval.
6-6-6 nebo-li ו-ו-ו (vav-vav-vav) je z Nového zákona, který židé neuznávají,maximálně jako komentář k Bibli.
Odpověď na otázku co vlastně 6-6-6 označuje není vůbec jasná, jakási bestie to ale bude sotva. Pokud se zeptáte křesťanského vykladače, dozvíte se, že 666 je gematrický součet jména římského císaře Nera, tato verze je podpořena faktem, že v jedné z nejstarších kopií Nového zákona není uvedeno 666 ale pouze 616, což je shodou okolností gematrický součet zkrácené verze Nerova jména.

Ještě zajímavější je pohled na věc pokud se zeptáte žida.
Písmeno VAV ו značí kromě číslice 6 také komunikaci mezi "tím nahoře" a "tím dole" (proto se také kreslí jako svislá čára), dále značí člověka. ווו pak pro žida je prostě symbol komunikace mezi tím dobrým a tím špatným. Ten člověk(VAV)uprostřed je ten normální a ti na kraji jsou ten dobrej a ten špatnej a člověk s temito stránkami komunikuje a může se přiklonit k jedné nebo druhé.

Takže podle židů už vůbec žádná bestie, ale nakonec to asi bude jen obyčejnej člověk a zlo/dobro které je v něm.


Lepit toto na Internet mi příjde dosti násilné a pokud to tak je, tak to vymyslel nějaký radobymystický neznalý trotl. Asi zůstanu u interpretace WWW = World Wide Web [mrknutí jedním okem]

196266

24.7.2009 14:37

RE: Shoda okolností? - téma k zamyšlení

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196266

Pozorouhodny zpusob jak naznacit, ze hlavnim privilegiem cloveka, ale taky problemem je svobodna volba mezi necim. Mozna maji pravdu a bestie se tvori uvnitr kazdeho z nas. A kdyz bude dost tech "malych bunek", tak vznikne nebezpecna silna bestie.

196300

23.7.2009 3:34

150 000

Jindrich J. 69.?.?.?

Za 150000 se te propagandy moc nenadela. Jestli Izrael nepriplati, tak to bude mit na stovky milionu lidi kteri surfuji net jen nepatrny ucinek.
Mnohem ucinnejsi je v nasich pomerech propagandisticka masinerie ceskych komunistu. Jsou na vsech webech a k clenstvi ke sve rodne strane se taky nejak moc nepriznavaji.

196225

23.7.2009 4:50

RE: 150 000

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 196225

Pravda bude treba trochu zvysit tok penezovodem. Internet ma ponekud jiny charakter. Ideologicka prostituce je vzacne zbozi, ponevadz tihle lide jdou za koryty, a ty se netu aspon doted v se koryta v masovem meritku nevyskytuji. Kdyz budou koryta, bude s nimi i ten zbytek. Ale pri velikosti a dynamice site budou financni naroky zrejme bezedne a za 150 000 "stribrnych" moc muziky nebude. [velký smích] [velký smích] Bude treba jit k osvedcenym metodam, cenzura nejlepe sofistikovana a skryta pres kontrolu vyhledavacu, trestni paragrafy...

Ale neco za neco i za totalitni system je treba zaplatit svou cenu ve ztrate kreativity, invenci, a motivace lidi na individualni urovni. Pokud se to povede kontrolovat sit a potlacit svobodu nazoru globalne, tak to bude dalsi hrebik do rakve toho cemu rikame civilizace. Civilizace, ktera ztrati schopnost sebereflexe, tak s tou to jde velmi rychle z kopce.

196226

23.7.2009 8:00

RE: 150 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 196225

>Za 150000 se te propagandy moc nenadela. Jestli Izrael
>nepriplati, tak to bude mit na stovky milionu lidi kteri surfuji
>net jen nepatrny ucinek.

Co kdyz zaplati jen zacatecnikum a pak uz polapenym ne? Vzdy muze existovat prislib, tedy nadeje neceho vynosneho a ulovek uz nema sanci se ze smycky vyvleknout. Ano, je to spekulativni, ale to, ze to existuje i tady ve Zvedavci delsi dobu, cosi napovida, ne?

196231

23.7.2009 9:05

RE: 150 000

Čmelda 82.?.?.?

Reakce na 196225

Nastesti pro Izrael existuji zeme, do kterych nemusi posilat ani dolar, jako napriklad jejich stredoevropsky satelit ČR, kde jejich politiku a nedoknutelnost propaguji vsechna masmedia jako "objektivni pravdu" a jeste se u toho klani. No a zblblé stádo pak diskutuje a napadá ty odpadlé ve stejném duchu. Smutné a levné ...

196233

23.7.2009 10:10

RE: 150 000

Alena 89.?.?.?

Reakce na 196233

Jestli to nebude tím, že osoby v řídícím i výkonném státním aparátu nejen ČR mají prý většinou velké "Ž"? V USA také. I v některých jiných státech je prý tomu tak. Izraelem nově placení propagátoři (placení dosud z peněz daňových poplatníků USA, ale kdo ví, možná doba natolik pokročila a také už i z našich daní?) fungují na internetu už dávno a Megafón byl na jejich podporu v Izraeli zaveden asi před dvěma roky, jestli se nepletu. Obsazením státních vysokých funkcí v libovolném státě pak musí jejich propaganda lehce vyjít levně?

196234

23.7.2009 11:42

RE: 150 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 196233

Myslíte, že Eretz začal být jimi jen podporovaný anebo je to prostě přímo součást toho PR oddělení?

196240

24.7.2009 21:39

RE: 150 000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 196225

Ale nadělá, to by jste se divil [oči v sloup] . Uvedu Vám inspiraci ze Scientologické církve. Tam je jediný člověk placený za PR. Ovšem ten ukazuje dalším, kam a jak se mají správně vyjádřit. A dobrovolníci to dělají rádi a jednají celkem spontánně až na to, že se k určitým tématům vyjadřují stejným/žádoucím způsobem.

Odhaduji, že judaismus je taková větší církev/sekta s podobnými praktikami. Ti, kteří píší blogy pracují samozřejmě pro dobrou věc zdarma a pouze pár lidí své ovečky školí.

196315

23.7.2009 14:05

Truhlíci

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Tak tahle zpráva musí naštvat všechny ty truhlíky, co dělají Izraeli užitečné idioty zadarmo [chechtot]

196242

25.7.2009 16:28

RE: Truhlíci

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 196242

Truhliky stranou. Vetsi duvod maji na bojisti YouTube.
Nektere videa o krase Izraele dostavaji narez ale jeste zajimavejsi jsou komentare pod velice citlivym tematem.
http://www.youtube.com/watch?v=xnqWs8pAsRk
Lide prinasi ruzne motivy a dloubaji hodne do hloubky. Mimo sprostych hulvatu se tam najde moznost zajimave vymeny nazoru s lidmi primo z Izraele.
Clovek si musi uvedomit, ze mlady clovek, ktery se tam narodil bude opravnene obhajovat svoji rodnou zem. Jeho vychova a vzdelani podporuje domaci politiku.
Mel jsem diskusi o zbranich, ktere Ceskoslovensko poslalo tamejsim bojovnikum, v roce 1947. Jeden mi rekl, ze je ve skole uci jak je Izrael CSR vdecny za pomoc.
Druhy mi hrube napsal, ze jsme jim poslali zastarale, opotrebovane zmetky.

196348

23.7.2009 15:51

vy naivni osoby

Grobes Hulwatski 83.?.?.?

ucel iniciativy neni presvedcit gojim o nepostradatelnosti Israele, ale koordinovat ty uz presvedcene - aby se z davu stalo stado.

196247

23.7.2009 15:55

špička ledovce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Těch 150mil.$ je jen špička ledovce. Mnohem větší (a nezdaněné) peníze protečou přes různé nadace sorosovského typu. Třeba se založí nadace na pomoc kosovským dětem, peníze tak uniknou zdanění a za českými hranicemi už nikdo nedohledá jak byly použity. Nebo se založí neziskovka pro ochranu lidských práv jejíž nosatí zaměstnanci vykonávají úplně jinou činnost než za jakou jsou oficiálně placení.Najednou tu máme na diskuzních fórech uživatele, kteří jakoby ani nechodili do práce, od rána do večera neúnavně zaplevelují diskuze svojí propagandou. A někteří jsou opravdu dobří, ne jako ta svoloč co chodí provokovat sem na Zvědavce.Jsou schopní si vybudovat natolik důvěryhodnou identitu, že jim na to skočí téměř každý.Konkrétně na diskuzích na D-FENSovi jich pár takových je.Naprosto nestydatě lžou a většina jim to baští.Pár jedinců se s nimi pře a snaží se je přesvědčit, že nemají pravdu, ale nikoho nenapadne, že jsou to placení lháři. Kvalitní agenti jsou nasazováni do klíčových fór které jsou nebezpečné a shromažďuje se na nich dost lidí odhodlaných něco ve společnosti změnit. Proč zde na Zvědavce nasazují jen samé břídily mi není jasné.

196248

24.7.2009 6:47

RE: špička ledovce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196248

>...Proč zde na Zvědavce nasazují jen samé břídily mi není jasné.
-----------
[chechtot] [chechtot] Asi nejsme doposud na takové intelektuální úrovni? Což bych považoval i za urážku...jinak souhlas s celým příspěvkem. [mrknutí jedním okem]

196279

25.7.2009 14:56

RE: špička ledovce

mtk 80.?.?.?

Reakce na 196279

Mno, přes 20 příspěvků pod článkem a zatím žádná odvážná ryba na udici. Zřejmě kují pikle, a až je dokují, tak z toho zase vyplave cosi o paranoidních magorech. A ti non-břídilové se zde možná zatím neproflákli ... ehm ... jak říkám, paranoidní magoři. [chechtot] [velký smích]

196345

24.7.2009 18:17

RE: špička ledovce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 196248

>Proč zde na Zvědavce nasazují jen samé
>břídily mi není jasné.

Protože tady jsme je demaskovali ještě dříve, než to tu stačili zaplevelit. Oni prostě vědí, že tady jim pšenka nepokvete. V tom je Zvědavec do jisté míry unikátní a to je také jedna z věcí, která někomu vadí. Scházejí se tady myslící a informováni lidé.

196304

25.7.2009 17:49

RE: špička ledovce

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196304

Ano. V tom, že se zde na Zvědavci scházejí ve větší koncentraci než na jiných webzinech myslící a informováni lidé s p.Stworou souhlasím a ještě bych dodal, že se velmi často jedná o lidi nejen schopné přesně formulovat své myšlenky, ale i o lidi povahy asertivní a důsledné...

A tito informovaní, myslící, asertivní a důslední lidé jsou pro různé zde to zkoušející pomatené nebo spin týpky problém. Vnitřně klidní zvědavci, narozdíl od těch impulzivnějších zvědavců se jen velmi zřídka totiž nechají emotivně rozhodit. Nedopouštějí se tak často zbytečných komunikačních chyb a nenechají se vyprovokovat k zaplevelujícím přestřelkám, což přesně pomatenci nebo spin týpci generují.


V jednom příspěvku jsem první skupinu názorově pomýlených nebo naopak záměrných provokatérů přirovnal k bakteriím nebo mikrobům, které zaneřáďuji nemocný organismus (brainwashed zmatenou společnost, ve které jsme nuceni žít) a druhou skupinu přirovnal pomyslně k bilým krvinkám, které je v internetových diskuzích odchytávají a nedovolují jim jen tak lehce vegetovat...

Navíc svou důsledností ty rafinované a sofistikované týpky stále opakovaně demaskují. Nedovolují jim, aby beztrestně a po farizejsku tak snadno pod různými nicky, ajpinami druhými manipulovali a tím nepřímo napomáhají tomu, že se "týpci" dříve nebo později sami odkopají a vlastně v diskuzní komunitě na spinu nezávislých lidí znemožní.


I v tom je Zvědavec, kromě zvláštního Spiritu, který obsahuje, unikátní a proto se zde podle mne těžké spin kalibry (narozdíl od jiných webzinů) mohou natrvalo a úspěšně realizovat (spin bodovat) jen velmi, velmi obtížně.


jansmith[smích]

196355

27.7.2009 7:12

RE: špička ledovce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 196355

Není mi doposud zcela jasné poslání A.S.Pergilla? Veřejné podněcování k vyhlazení etnické a nebo náboženské skupiny je v diskuzích nepřípustné. Nejenže tohle přímo zakazuje zákon, ale z morálního hlediska to má samozřejmě smysl. Každý druhý příspěvek Pergilla se s celoplošnou genocidou muslimů nijak nezatajoval a to s jeho propagovaným obrovským nadšením a s životně důležitou nutností pro zachování existence naší planety.

Stále mi není jasné - má to ten chlap v hlavě v pořádku a nebo jenom jede přesně podle direktiv ústředí? Jednak ostatní čtenáře provokuje, ale - a což si myslím, že je ten jeho hlavní důvod - záměrně vrhá na Zvědavce špatné světlo. Jenom, aby byl důvod k soudním žalobám. Copak asi vězí za Pergillským odmlčením právě v tyto "horké" dny? Hraje mrtvého brouka a nebo mu ústředí dalo krátkou dovolenou, až se situace trochu utiší?

196418

28.7.2009 3:53

RE: špička ledovce

steve 97.?.?.?

Reakce na 196418

Samozrejme to ma v hlave v "poradku" .., kazdy z nich hraje predem urcenou roli, podle scenare. Uz se ale "opotrebovali" (nekteri), takze se provadi analyza a priprava nastupu novych nicku s novou "dynamikou prace".
.. Netruchleme nad soucasnou nepritomnosti nejakeho ksichtu, brzy se zjevi jeho rodni bratri. Zvedavci jsou jejich KYSLIK a SRAJTOFLE. Bez Zvedavcu by posli hlady pod mostem .... [smích]

196452

28.7.2009 18:26

RE: špička ledovce

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 196452

A.S.Pergilla je podle mne "brácha" nebo jinými slovy klon např. Josepha. Stačí si všimnout, jak jsou tito dva diskutéři podobně útoční, jak rádi jako přes kopírák oponentům nadávají a zároveň jsou schopni na různá témata až velmi komplikovaných rozborů.

Rozdíl je pouze v cíli jejich nenávisti. Perqill nenávidí muslimy a Joseph zase židy, tedy (jak se opakovaně vyjádřil) stát Izrael.

To, že hrají se siomainstreamem na stejnou notu v rozšiřování účelové demagogie tzv. ZEVŠEOBECŇOVÁNÍ a házení do jednoho pytle, jim buď v jejich nevědomosti nedochází nebo tak naopak činí zcela záměrně.


Tito diskutéři, tím jak jsou evidentně navíc přesvědčení o svém patentu na rozum a tím jak jej často velmi nevybíravě na Zvědavci v různých vláknech prezentují, jsou možná jen jednoduše MIMO...[smích] Proč je na jinou debatu...[smích] Zajímavý je v této souvislosti Vojta49, který také v diskuzích (tu více, či méně podprahově) obhajuje tzv. Systém, ale alespoň se neuchyluje k vulgaritám a napadání oponentů. Jak dalece je to z jeho strany taktika nebo přirozenost je otázka.

Těžko říci, jestli jsou tihle lidé (jak sem psal) jen mimo nebo patří do angažované skupiny tzv. provokatérů, kteří se snaží diskuzi na Zvědavci a editora v rámci svého agenturního úkolu zdiskreditovat a tím konečně dosáhnout uzavření, v očích lokajů siomainstreamu nezávislého, na oficiální pravdě nekorektního a tím nepohodlného, webzinu.


Ať je tak či onak, pokud zde budou přítomni a svými reakcemi viditelní, vnitřně klidní a souvislosti zdůrazňující Zvědavci, těmto a dalším podobným i novým nickům tady pšenka nepokvete a naopak svými pokusy jen přispějí k hlubšímu odhalování pokryteckého stavu, který nám je historicky "nejmenovanými" servírován jako přirozený a nevyhnutelný....


jansmith[smích]

196532

24.7.2009 1:20

Megafon - možnosti mírového využití

Jirka R. 82.?.?.?

No, rozhodně by stálo za to si "Megafon" stáhnout a mrknout na zdrojový kód. Pokud ho dělalo stejné oddělení Mossadu, které v roce 1984 naprogramovalo ICQ, tak to bude kvalitka, kdysi mě v bývalé práci odstřihnuli od netu, ale spyware made in Israel si s firemním firewallem hravě poradil a fungoval i přes HW blokovaný přístup na internet. [velký smích]

Tak jako každá věc ve Vesmíru má i tento program své zatím skryté "mírové využití" = svůj opak. Stačí si uvědomit, že ARPANET - praotec Internetu byla původně jen malá vojenská síť, která měla 200 přípojek a měla koordinovat jadernou odvetu USA, a díky pár nadšencům se plíživě přerodila v největší zdroj stále ještě svobodných informací celé planety.

Nic neslouží 100% zlu nebo dobru, vždy je tam kvantový faktor, který i těm největším šajbám - spin doctorům a opinion makerům zamotá hlavu. Největším nepřítelem svobody a demokracie je sama ochrana lidí ve jménu svobody a demokracie. Tuto ve virtuálním světě reprezentuje Echelon - http://www.echelonconspiracy.com/
ale i jeho nesmírná filtrovací kapacita při online filtrování x set tisíc klíčových slov bude jednou překročena a toto nejvíce sofistikované zařízení bude poraženo neskutečně primitivní a tím pádem i účinnou technologií a opět zvítězí lidská intuice a "selský rozum" nad nadnárodními vojensko - průmyslovými komplexy. [velký smích] Největší hřích by byl zahodit samu myšlenku použít technologii "druhé strany" jen pro to, že je to "druhá strana". Už ve Vietnamu US Delta zajatcům kradli AK-47 a kouřili jejich "papirosy" a jedli jejich jídla, aby je nezvyklý zvuk a odlišný pach neprozradil.

196269

Příspěvků: 29

23.07. 00:55 SPECZ   
23.07. 02:14  RE:  
23.07. 21:24  RE:  
23.07. 02:26 Rene Bartosek  Mno,
23.07. 02:35 Anonymus  Shoda okolností? - téma k zamyšlení
23.07. 07:27 Václav Semerád  Nějak jim to ujelo...
23.07. 08:13 Guess  RE: Nějak jim to ujelo...
23.07. 14:50 seag  RE: Nějak jim to ujelo...
23.07. 23:39 djb  RE: Shoda okolností? - téma k zamyšlení
24.07. 14:37 Rene Bartosek  RE: Shoda okolností? - téma k zamyšlení
23.07. 03:34 Jindrich J.  150 000
23.07. 04:50 Rene Bartosek  RE: 150 000
23.07. 08:00  RE: 150 000
23.07. 09:05 Čmelda  RE: 150 000
23.07. 10:10 Alena  RE: 150 000
23.07. 11:42  RE: 150 000
24.07. 21:39  RE: 150 000
23.07. 14:05 Sam Ting Wong  Truhlíci
25.07. 16:28 vodnik007  RE: Truhlíci
23.07. 15:51 Grobes Hulwatski  vy naivni osoby
23.07. 15:55  špička ledovce
24.07. 06:47 Mirda  RE: špička ledovce
25.07. 14:56 mtk  RE: špička ledovce
24.07. 18:17 Vladimír Stwora  RE: špička ledovce
25.07. 17:49 jansmith1984  RE: špička ledovce
27.07. 07:12 Mirda  RE: špička ledovce
28.07. 03:53 steve  RE: špička ledovce
28.07. 18:26 jansmith1984  RE: špička ledovce
24.07. 01:20 Jirka R.  Megafon - možnosti mírového využití

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
27,42 Kč
Libra
30,29 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
25,65 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 893,59 Kč
1 unce stříbra
545,61 Kč
Bitcoin
306 757,04 Kč

Poslední aktualizace: 28.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 460