Diskuze k článku

Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

Příspěvků 12

18.6.2002 2:28

Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

ano, sledujeme. Trochu jsme nastvani, ze zapasy s narocnejsimi muzstvy, viz Brazilie:Turecko, kdy sikmooky rozhodci odpiskal penaltu, po evidentnim faulu mimo "sestnactky", plus dotycny turek obdrzel cervenou. Tim se stalo, ze Brazilie stastne vyhrala! Dnes opet, zapas Brazilie:Belgie piskal chlapec z Jamaicy, jasny gol Belgii neuznal, coz ovlivnilo zapas, tim, ze Belgie se nemohla "chytit", pak se chytili brazilci a bylo 2:0!!!
Co me nejvice rozcililuje je fakt, ze jsme manipulovani provozovateli prenosu. Mam tim na mysli ESPN, ktere prenasi v tydnu, weekendy pak ABC. Prenosy jsou live v noci a nad ranem, avsak na weekend ABC nocni prenosy nema a dava je tzv. "live" odpoledne??? Nejvetsi srandou je to, ze kompletni vysledky jsou
znamy uz od 10:00 rana, a co je uplna nehoraznost, ze partner ABsaku, ESPN dava vysledky ve svych zpravach hned po desate hodine!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jelikoz si to kluci "koupili", nikdo jiny to tedy "real" live nevysila, az na spanely, a tak se ucim spanelsky. Uz jsem se naucil : balon largo a balon centralito a take rvat Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!
Chci tim tedy zaverem rici, ze tak jako prenosy Olympijad, tenisu a ted soccer,
"sucks". Ale to bych byl zpet u politiky, takze s pozdravem z tej Ameriky
Stefan

2326

18.6.2002 2:54

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2326

Maly dodatek, mne, jako spotrebitele, zakaznika a divaka ma zajimat jestli to prenasi Franta nebo Karel?, ne ja chci videt fotbal a tim, ze si urcita skupina lidi udela privilegia (rozumej koupi!!!)a pak je prodava dale, resp. ukaze je tehdy, kdy uzna za vhodne, to je pro nas divaky tragedie. Pozor, to neni jen sport!!! ONI to nazyvaji bussines, ja to nazyvam vydirani, odkazalost na to, co mi ONI budou servirovat!!!
Stefan
Co me nejvice rozcililuje je fakt, ze jsme manipulovani provozovateli
prenosu. Mam tim na mysli ESPN, ktere prenasi v tydnu, weekendy pak
ABC. Prenosy jsou live v noci a nad ranem, avsak na weekend ABC nocni
prenosy nema a dava je tzv. "live" odpoledne???

2328

18.6.2002 4:15

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2328

Maly dodatek, mne, jako spotrebitele, zakaznika a divaka ma zajimat
jestli to prenasi Franta nebo Karel?, ne ja chci videt fotbal a tim,
ze si urcita skupina lidi udela privilegia (rozumej koupi!!!)a pak je
prodava dale, resp. ukaze je tehdy, kdy uzna za vhodne, to je pro nas
divaky tragedie. Pozor, to neni jen sport!!! ONI to nazyvaji bussines,
ja to nazyvam vydirani, odkazalost na to, co mi ONI budou
servirovat!!!



Stefan
Co me nejvice rozcililuje je fakt, ze jsme manipulovani provozovateli


prenosu. Mam tim na mysli ESPN, ktere prenasi v tydnu, weekendy pak
ABC. Prenosy jsou live v noci a nad ranem, avsak na weekend ABC nocni


prenosy nema a dava je tzv. "live" odpoledne???




Stepanku, a kolik jsi toho dnes zase vybumbal ?????????

2330

18.6.2002 8:11

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2330

Maly dodatek, mne, jako spotrebitele, zakaznika a divaka ma zajimat
jestli to prenasi Franta nebo Karel?, ne ja chci videt fotbal a tim,
ze si urcita skupina lidi udela privilegia (rozumej koupi!!!)a pak je


prodava dale, resp. ukaze je tehdy, kdy uzna za vhodne, to je pro nas


divaky tragedie. Pozor, to neni jen sport!!! ONI to nazyvaji bussines,


ja to nazyvam vydirani, odkazalost na to, co mi ONI budou
servirovat!!!



Stefan
Co me nejvice rozcililuje je fakt, ze jsme manipulovani provozovateli




prenosu. Mam tim na mysli ESPN, ktere prenasi v tydnu, weekendy pak
ABC. Prenosy jsou live v noci a nad ranem, avsak na weekend ABC nocni




prenosy nema a dava je tzv. "live" odpoledne???




Stepanku, a kolik jsi toho dnes zase vybumbal ?????????


A zase jeden prispevek k tematu...

2338

20.6.2002 15:03

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2330

och boze, proc je tolik curaku na svete a jeste k tomu z Moravy?


Stepanku, a kolik jsi toho dnes zase vybumbal ?????????

2375

18.6.2002 4:59

V clanku se vyskytuje IMHO zcela mylna predstava o

joji jirkaskop (zavináč) seznam (tečka) cz 133.?.?.?

rozhodcich.
Vubec nesouhlasim s tim, ze kdo prestal aktivne hrat fotbal na urovni divize nema na to, aby piskal ligu. Podle me je prace rozhodciho uplne odlisna od hrani. Cit pro hru muze mit i clovek, ktery fotbal nikdy aktivne nehral.
Vase predstava je tak absurdni, jako kdyby vraha mohl soudit pouze clovek, ktery sam nekoho zabil. (to je sice pretazene za vlasy, ale napadlo me to)

Jinak doporucuji vybornou (co do kvality) diskusi s ceskym postrannim arbitrem E.Amlerem. Myslim, ze mnoho mytu dokaze svymi peclive formulovanymi argumenty rozptylit. Je to nekde na www.idnes.cz - MS - Osobnosti

Sportu Zdar a fotbalu zvlast

PS: Sam hraju basket a nekdy me stve, ze kdyz si chci zahrat fotbal, tak fotbalisti na me koukaji skrz prsty, protoze jsem ho nikdy nehral zavodne [smích].
I kdyz pak postavim svemu spoluhraci perfektni clonu, tak uznam, ze to vypada divne, jenze, kdyz nikdo neodpiska braneni ve hre, tak jde ten uvolneny utocnik sam na branu.

2334

18.6.2002 19:19

Také sledujeme mistrovství světa ve fotbale

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Docela bych uvital, kdyby se zmenilo posuzovani penalt, ktere jsou myslim prilis ultimativni (viz zminene pripady). At je to opravdu jenom za likvidacni fauly nebo za fauly pri strelbe. ¨Hre by myslim prospelo, kdyby byly tak vzacne jako trestne srileni v hokeji. System jit si do vapna pro faul se mi fakt nelibi. [pláč](

2347

24.6.2002 3:04

Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Ahoj Joji,
Samozrejme ze mate pravo nesouhlasit s nazorem nekoho jineho, ale nemuzete tvrdit ze jeho predstavy jsou absurdni, protoze je to stejny zpusob argumentace, jako kdybyste rekl, ze mate pravdu , protoze je to tak.To jen tak pripojuji k Vasi argumentaci panem Amlerem. On je vedec - pracovnik vedeckeho institutu - a s timto Vasim zpusobem argumentace by take asi nesouhlasil. Pokud se jedna konkretne o clanek o rozhodcich, pak je tam neni psano,ze laik nema na to aby piskal ligu, ale ze predpokladem ke vstupu do teto funkce je urcita zkusenost. Ctete pozorne clanky pokud na ne odpovidate.[smích]. Co se tyka braneni ve hre, nic si z toho nedelejte, rozhodci take nevi presne co jim je a koukani skrze prsty je vzdy odznakem blba.
Nakonec jeste jeden maly souhlas, cinnost rozhodciho je opravdu odlisna od cinnosti hrace a cit pro hru muze mit i ten kdo ho nikdy nehral, ale kdyz jsme opet u tech prirovnani, asi bych chtel aby mi pred operaci rekli, ze me bude operovat peclive vybrany a vyskoleny lekar a nikoliv amater s citem pro skalpel. Jo apokud se tyce tech extremu, tak lide se jiz mnohokrat poucili az prave z nich a diky neschopnosti sledovat souvislost k nim bude zrejme dochazet dale.
Zdravi Vas Tonek

2440

26.6.2002 4:03

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

joji jirkaskop (zavináč) seznam (tečka) cz 133.?.?.?

Reakce na 2440

Ahoj Joji,
Samozrejme ze mate pravo nesouhlasit s nazorem nekoho jineho, ale
nemuzete tvrdit ze jeho predstavy jsou absurdni, protoze je to stejny
zpusob argumentace, jako kdybyste rekl, ze mate pravdu , protoze je to
tak.To jen tak pripojuji k Vasi argumentaci panem Amlerem. On je vedec
- pracovnik vedeckeho institutu - a s timto Vasim zpusobem argumentace
by take asi nesouhlasil. Pokud se jedna konkretne o clanek o
rozhodcich, pak je tam neni psano,ze laik nema na to aby piskal ligu,
ale ze predpokladem ke vstupu do teto funkce je urcita zkusenost.
Ctete pozorne clanky pokud na ne odpovidate.[smích]. Co se tyka braneni ve
hre, nic si z toho nedelejte, rozhodci take nevi presne co jim je a
koukani skrze prsty je vzdy odznakem blba.

Nakonec jeste jeden maly souhlas, cinnost rozhodciho je opravdu
odlisna od cinnosti hrace a cit pro hru muze mit i ten kdo ho nikdy
nehral, ale kdyz jsme opet u tech prirovnani, asi bych chtel aby mi
pred operaci rekli, ze me bude operovat peclive vybrany a vyskoleny
lekar a nikoliv amater s citem pro skalpel. Jo apokud se tyce tech
extremu, tak lide se jiz mnohokrat poucili az prave z nich a diky
neschopnosti sledovat souvislost k nim bude zrejme dochazet dale.

Zdravi Vas Tonek

Ahoj Tonku,
omlouvam se, ze jsem se nechal unest, tim demagogickym prirovnanim.
Takze radsi logicky dukaz:
Predpoklad muze byt nutny, ci postacujici.
Nemyslim si, ze se jedna o predpoklad postacujici. (I kdyz v tomto pripade, by logicky vyplyvalo, ze to neznamena nic pro ty, kteri fotbal na vrcholne urovni nehrali a chteli by piskat). Ale myslim, ze se najde mnoho vrcholovych hracu, kteri by na piskani nemeli.
No a s tim, ze je to predpoklad nutny, nesouhlasim z duvodu, ze se vyskytuji rozhodci, kteri predpoklad aktivniho hrani na vrcholne urovni nesplnuji a presto jsou vybornymi soudci (viz. pan Amler).
Takze dukaz jest hotov.
Dukaz plati za predpokladu, ze vyznam slova predpoklad je ekvivalentni se slovem podminka. (V logice se mluvi o nutnych a postacujicich podminkach)

Doufam, ze tato argumentace Vas jiz uspokoji [smích]

2513

30.6.2002 23:21

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

Tonek 195.?.?.?

Reakce na 2513


Ahoj Joji diky za argumentaci na poli logiky. Dukaz je v teto intenci usudek z pravdivých a jistych predpokladu, ktery ríka, ze predtim sporny stav veci je pravdivy a jisty. Uz to vyvraci Vas dukaz, ktery je pouze predpokladem. Ale dost logiky a filosofie a zpet ke sportu.Pan Amler je snad dobrym asistentem rozhodciho(sam s nim velkou zkusenost nemam i kdyz jsem profesionalnim fotbalistou), ale bohuzel neni tim kdo utkani hlavne posuzuje, tedy hlavnim- rozhodcim. (proto Vase implikace neni dukazem).Funkce hlavnichrozhodcich a pomeznich jsou natolik odlisne, ze nelze usuzovat z vykonu "na care" jak by tentyz clovek dovedl utkani ridit. V cechach jsou miliony odborniku na vsechno a hlavne na fotbal, aniz by s nim meli nejakou, nerkuli vetsi zkusenost. Pokud chceme kdekoliv zajistit kvalitu meli bychom mit vytvoren soubor predpokladu, ktere maji byt splneny. To je vzdy dohoda na nejakem navrhu. Muj navrh je ze rozhodci maji mit odpovidajici vlastni zkusenost s tim co posuzuji, pricemz netvrdim, ze ten kdo tuto zkusenost nema by nemohl byt v one cinnosti dobry.Prirozene talenty jiste existuji, ale vychova je potrebna. Uz Komensky a mnozi jini rikali ze ucit se clovek muze nejlepe vlastni zkusenosti- skola hrou- a moderni veda jim dava za pravdu. Skoda ze FIFA v tomto smeru tape.
Zdravi Vas Tonek

2616

1.7.2002 7:14

RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?

joji jirkaskop (zavináč) seznam (tečka) cz 133.?.?.?

Reakce na 2616

Ahoj Tonku,
myslim, ze neexistence systematickeho vzdelavani rozhodcich v Ceske Republice je mozna pricina te nekvality. Podle informaci z rozhovoru s p. Amlerem, se zda, ze i on je v podstate samouk. Takze, kdyz dnes je mozne, ba primo nutne studovat na 1.trenerskou tridu vysokou skolu, melo by neco podobneho byt i pro rozhodci na te nejvyssi urovni.
Situaci okolo rozhodcich znam spise z basketu, kde na te nizsi urovni je rozhodcich nedostatek, a mam par kamaradu, kteri piskaji. Musi to pro ne byt svym zpusobem konicek. Rozhodcich je potreba, a casto je to dost nevdecna pozice.
Letos, prave diky tem reportazim z MS z pohledu p. Amlera, jsem se i jinak dival na zapasy.
Ta informace, ze jste profesionalni fotbalista me skoro vyrazila dech, protoze (asi zase vlivem rozsireneho mytu o inteligenci fotbalistu [smích]) diskusi o logice a filosofii bych od fotbalisty necekal. (Takze ted uz vim, ze se da mluvit i s rozhodcim i s fotbalistou, takze vlastne je ten fotbal uplne bez problemu a to video ani potreba nebude [smích])

Ahoj Joji diky za argumentaci na poli logiky. Dukaz je v teto intenci
usudek z pravdivých a jistych predpokladu, ktery ríka, ze predtim
sporny stav veci je pravdivy a jisty. Uz to vyvraci Vas dukaz, ktery
je pouze predpokladem. Ale dost logiky a filosofie a zpet ke
sportu.Pan Amler je snad dobrym asistentem rozhodciho(sam s nim velkou
zkusenost nemam i kdyz jsem profesionalnim fotbalistou), ale bohuzel
neni tim kdo utkani hlavne posuzuje, tedy hlavnim- rozhodcim. (proto
Vase implikace neni dukazem).Funkce hlavnichrozhodcich a pomeznich
jsou natolik odlisne, ze nelze usuzovat z vykonu "na care" jak by
tentyz clovek dovedl utkani ridit. V cechach jsou miliony odborniku na
vsechno a hlavne na fotbal, aniz by s nim meli nejakou, nerkuli vetsi
zkusenost. Pokud chceme kdekoliv zajistit kvalitu meli bychom mit
vytvoren soubor predpokladu, ktere maji byt splneny. To je vzdy dohoda
na nejakem navrhu. Muj navrh je ze rozhodci maji mit odpovidajici
vlastni zkusenost s tim co posuzuji, pricemz netvrdim, ze ten kdo tuto
zkusenost nema by nemohl byt v one cinnosti dobry.Prirozene talenty
jiste existuji, ale vychova je potrebna. Uz Komensky a mnozi jini
rikali ze ucit se clovek muze nejlepe vlastni zkusenosti- skola hrou-
a moderni veda jim dava za pravdu. Skoda ze FIFA v tomto smeru tape.

Zdravi Vas Tonek

2633

17.3.2017 21:54

Přenosy

Hanakl 5.?.?.?

Doma také sledujeme sportovní přenosy online. Poslední dobou zejména na http://www.sportzive.eu kde najdeme opravdu naprosto všechno.

30738

Příspěvků: 12

18.06. 02:28 stefan  Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
18.06. 02:54 stefan  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
18.06. 04:15 moravacek  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
18.06. 08:11 Libor Truxa  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
20.06. 15:03 stefan  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
18.06. 04:59 joji  V clanku se vyskytuje IMHO zcela mylna predstava o
18.06. 19:19 Vasek  Také sledujeme mistrovství světa ve fotbale
24.06. 03:04  Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
26.06. 04:03 joji  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
30.06. 23:21 Tonek  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
01.07. 07:14 joji  RE: Také sledujete mistrovství světa ve fotbale?
17.03. 21:54 Hanakl  Přenosy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 603