Diskuze k článku

Pohled našeho vraha je dobrý (Úvaha přinášejí duševní klid)

Příspěvků 33

25.6.2009 5:39

Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

kozoroh 59.?.?.?

Jednoho času vědci udělali pokus s krysama,co by odpověd na otazku,kam, spěje lidská společnost. Dali do vyměřené ohrady dva páry krys, každý den jim dávali stejný příděl potravin.Krysy se v několika pár tydnech náramně namnožily,sexuálně samci i samice produkovaly stále víc mládat, ale,když jich dosáhlo počtu asi 200 set, při stejném množství potravin ,tak nastal zlom,samice nebyly už tak sexuelní a v krysý komunitě začal boj o žrádlo, silnější začly napadat slapší, došlo i ke kanibalismu, stav krys začal ubývat, nebot kanibalistické krysy zrácely zájem o příděl jídla a spíše se věnovaly útokům na slabší jedince,krysá samice přestaly produkovat mladé,stav krys se neustálým kanibalistickým bojem snižoval ,až po několika měsících zůstaly v ohradě jen dva silní kanibalistický jedinci.Vědci ,takto hledali otazku,co se stane s lidstvem, až se přemnoží,až spotřebuje přírodní zdroje ,až zemědělství nebud estačit poptavce a vypukne hladomor,přijde čas kanibalistických jedinců,jež se vrhnou na své spoluobčany, nebot, už dnes máme "krysý" jedince ,trilionáře a jejich bohatství je už prakticky bez hranic,co dál a co potom?
Jestliže se neěkdo domnívá,že se v rámci přežití přispůsobí silným ,aby sám přežil,tak, at vzpomene bolševizmu,kde nově přišlí do vlády likvidovali staré vedení,takže na Sibiři nakonec setkali i tři kliky= bývalého kremelského vedení, komunisti,a to ještě se štestím,že ušli sklepům velitelství NKVD v Lubiance, prakticky mohli mluvit o štestí. "Tam, jakoby krysy, požiraly krysy, " prakticky to byl bolševický kanibalismus, něco,takového, podobného bylo pro český národ proces se Slanským =Salzmanem.Svět je prakticky jedna velká laboratoř, kde lidská polulace už dosáhla 7,5 Billionů lidí a i přes všechny přírodní katastrofy a nemoce ,přírůstek obyvatelstva stoupá,jidla ubívá,moře se znečištuje, ničí se lesy, zemědělství je chemické a podle toho i potraviny jsou nezdravé a je naprostý nedostatek pitné vody.Lidský kanibalismus,se může projevit válkami o pitnou vodu.Deploid uranium s účinností polovičního rozpadu je jen 3.5 bilionů let, takže další válečnou činností se naše země stane neobyvatelnou a nebo , zde budou přežívat lidské zrůdy.Lidstvu,kanibalismus není cizí, ačkoliv se dnes považuje za duševní poruchu, tak,s nastálím hladem se to může stát denním programem, přežití, cesta pádu dolaru a koncepce jedné světové vlády může být prvním stupínkem krysího experimentu.

193970

25.6.2009 15:01

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 193970

Když už jsme u těch krys, doporučuji tohle. Trochu krutý komix, ale tak už to chodí...

193991

25.6.2009 18:11

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 193970

Na stav, který nastane potom, co bude po tom, se lidé připravují všelijak. Někteří aktivně Po apokalypse budeme této zemi vládnout, říkají, jiní jen dělají železné zásoby potravin a staví podzemní bunkry a zřejmě velká většina se bláhově utěšuje, že naši milí vládci to přece nemohou nechat tak daleko dojít, aby věřící důvěřivci se měli špatně.
Tu většinu lze potěšit, že se nijak špatně rozhodně mít nebude, protože se nebude mít nijak - prostě nebude. Jak prosté a nenákladné řešení. Ti důvěřivci si na tuto svojí budoucnost ve své naivitě rádi připlatí. Kdo chce kam,...

Ovšem ani mazané elity, které přežijí, to nebudou mít snadné. Ti hoši, kteří přežijí díky své včasné přípravě, jim klidné dny nepopřejí. Půjde o přežití - kdo z koho?

193996

25.6.2009 23:37

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193996

Elita v bunkrech se zmasakruje sama mezi sebou, i kdyby nikdo venku neprezil. Kdo kolem ni bude? Vojenska ochrana, lekarsky personal, nejaky zbytek vedcu, nejaky plebs pro udrzbu technickeho chodu. V pomerne male komunite neni prostor na nejakoui prebujelou elitu. Tyhle vnitrni cistky dokonaji dilo zkazy za tzv. lidskou civilizaci.

194018

26.6.2009 0:49

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 194018

Jo s tím souhlas. Ona ta elita jaksi ztrácí na důležitosti v kolapsující společnosti, kde si nic za prachy nekoupíš a nový věci neobjednáš. Najednou chlápek co umí něco spravit je důležitější než celá slavná elita. Znalost teorie a praktické zkušenosti budou k nezaplacení. Vlastně platit nebude čím, pouze místem v komunitě.

194021

25.6.2009 23:13

RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 193970

....jo krysy, to je hezký model - a poučný i pro ty, kdo si myslí, že jsou ti dva zbylí samci.
Je fakt, že asi dost lidí, kteří nemají čas hledat užitečné informace na netu, budou mít těžší úkol, zvlášť, pokud budou ještě spoléhat na "zdravotnictví" a sociální sítě. Je to sice jen jejich problém, se kterým ale vystartují na ty, kdo si připravili nějaká zadní vrátka.

Ale jaká připravit?
Při čtení blogu prof. Zeleného jsem si říkal, že to, co udělal Baťa v Zlíně - to máme v podobě mentálního potenciálu v sobě skoro všichni, umíme se uskrovnit a dovedeme dávat i do charity. Možná nebude od věci si ten jeho blog (na IHned?) projít a popřemýšlet, co v sobě "otevřít".
Dnešní utajování skutečných platů, marží a zisků zřejmě půjde do háje, nikdo nebude dávat víc, než bude muset. Takže z toho vychází zdánlivě nesmyslné řešení - otevřít přesně to, co firmy zakazují zaměstnancům a sami tají a špízují (pod kabátkem "obchodní tajemství"[mrknutí jedním okem]. Kolik stojí materiál, kolik za práci lidem, kolik státu, kolik sobě - a za co.
Možná je to cesta. Stačí si pak uvědomit, co jsem schopen si udělat sám a co si musím nechat udělat - a nebo vybrat toho, kdo to umí a udělá. V systémech poptávek a nabídek na netu to už trochu funguje, jen zatím nemá každý k netu přístup a chuť.

Internet je drbna, která může tenhle chlív vysčistit. Dneska si lidi sice hlavně vylívají svoji bezmoc a vztek na "systém", ale asi dost jich/nás přichází na to, jakou cenu má kvalitní a nekvalitní práce. A kde se to dá najít.
Krysy nemají internet, jejich řešení je tradiční. Stejné vidíme u mocipánů.
Naštěstí existují i mravenci a včely. Člověk se musí naučit kousnout, někdy i žihadlem a vlastním "nepohodlím" usnadnit cestu dalším "fčelám".
"Lišák" sice nenabízí řešení, ale učí nás to, co jsme nějak pozapomněli - číst mezi řádky, vnímat jiné vrstvy sdělení než ty "bleskové" a "ahavé". Nic proti bulváru, jen realitu zrcadlí, tu nepotřebnou. Bez zrcadla není reflexe.

194014

25.6.2009 11:21

Ach bóže…

Loki 195.?.?.?

Z vašeho příspěvku je mi hodně smutno. Teď nemám na mysli obsah, ale formu.
Veřejně už nepište. Pokud možno nepište vůbec. [pláč]

193982

25.6.2009 22:01

RE: Ach bóže…

Loki 85.?.?.?

Reakce na 193982

Aha? Tak moje výtka směřovala ke zcela prvnímu příspěvku. [mrknutí jedním okem]

194010

29.6.2009 15:40

RE: Ach bóže…

WL 194.?.?.?

Reakce na 194010

Tak to jsem rád, že to nebylo na můj nepodařený článek (za překlepy se omlouvám), ale k prvnímu příspěvku k němu, který jsem pro velkou délku nečetl. Domnívám se, že i my blbci máme právo psát písmena, kterých máme plnou hlavu. Přibývá jich tam stále více, a Papinův hrnec je hrne ven...pro klid duše a pobavení všech - i těch lumpů (neboť smutný lump se nenapraví).

194309

26.6.2009 11:09

Furt mi kradou radost ze života!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Bláhově sem se těšil, Lischka, že už sou dávno na kr - řekněme raděj na pracovní dovolené někde na Samoa Nová Guinea a s využitím těch mejch vosvědčenejch rodinejch receptur tam školej domorodce, jak maj správně milovat politiky marinovaný v demokracii. Jenomže voni se místo toho daj ne na ženský - což by je v mejch vočích konečně rehabilitovalo - anóbrž na náboženský kazatelství - ale i to dělaj jako kovanej marxista z minulýho režimu. Ze svatejch spisů taky vytrhávaj jenom to, co se jim zrovna hodí do krámu a vykládaj nám tady cosi vo svý lásce k nepřátelům a k vrahům - a ani trochu se nestyděj takový cancaniny podstrkovat Ježíši.
My - vědečtí ateisti - známe naštěstí bibli stejně dobře jako dřív faráři marxismus a na Ježíše i s tou jeho láskou si dáváme zatraceně dobrýho majzla. Máme dobrej důvod, protože my svůj vědeckej názor na toho plíživýho štváče a notorickýho rozvraceče starejch dobrejch pořádků vopíráme vo pádnej usvědčující důkaz - vo Svatý evangelium Ježíše Krista podle sepsání našeho kolegy svatýho Matouše, vo tu jeho kapitolu desátou a vodstavec pětatřicátej, co je tak srozumitelně a současně nadepsanej:

Učení Kristovo způsobí třídění duchů
Nedomnívejte se, že jsem přišel zavést na zemi pokoj; nepřišel jsem zavést pokoj, nýbrž meč. Přišel jsem zajisté, abych uvedl v rozpor syna s jeho otcem a dceru s její matkou a nevěstu s její tchyní; a tak se stanou nepřáteli člověka jeho vlastní domácí!

Zatím se nám nepodařilo zjistit, která tajná služba toho agenta z Nazaretu a tu jeho jen bůh ví jak barevnou revoluci financovala. Když ale čtu znova ten jejich článek, Lischka, tak si říkám, jestli voni nakonec nejsou můj dobře utajenej blízkej příbuznej - ten vlastní domácí. Von teda ani náš domácí vod nich taky není vo nic lepší. Taky nemá titul z žádný americký univerzity, taky se vobjeví jednou za uherskej rok a na dvoře nám pokaždý udělá fantastickej bordel na milión let úklidu - jako voni v uznávanejch a všeobecně zavedenejch pojmech. Ale náš domácí má na to, na rozdíl vod nich, Lischka, úřední glejt, páč von je to vyučenej zedník, argumenty má jako lopaty a lopaty má jako argumenty. Nás tři posadit za jeden stůl, tak naše pohledy by byly fakt dobrý - každej vrah by nám moh klidně závidět - a i to třídění duchů by bylo jako vyšitý! Žádná drobná planetární peripetie, ale rovnou katastrofa - to mi můžou věřit. Ten jejich grandiózní vesmír, co podle nich spěje k dokonalosti, mi může být komplet celej ukradenej. Vopravdu důležitý je, že domácí tu byl včera a mimo jiný řek, že zítra vodjíží na Měsíc na dovolenou. Není to uklidňující zjištění? Jenom mě na nich, Lischka, trochu mrzí, že té mé bezvadné představě - že voni sám nám půjdou příkladem a dokonaj tu dokonalou vraždu - nemůžu ňák uvěřit. Nějak mi to k nim neštimuje.

194042

26.6.2009 13:13

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194042

a já jsem bláhově doufal, že už nebudete psát ty své rádobyvtipné a rádobychytré pitomosti. to vaše napodobování źidovské hatmatilky je už naprosto trapné (ale to přece nemůžete vědět... nikdo vám to ještě neřekl).
a jako vědecký ateista (ignorantský bIb) si neberte do huby duchy ani Krista. působíte pak jako idiot, co dělá chytrého o něčem, čemu vůbec nerozumí a co údajně neexistuje.

194047

26.6.2009 14:59

RE: Furt mi kradou radost ze života!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194047

(Zrušeno. Osobní výpady. Hestroi, máte první varování. Pokud budete pokračovat v tomto tónu, nebudu vám pouštět příspěvky. Editor)

194057

28.6.2009 14:12

RE: Furt mi kradou radost ze života!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194057

Ale já jen použil věty, co řekl Joseph... Takže byste se měl zaměřit spíše na něj. Nepoužil jsem jediné vlastní slovo, jen věty z jeho minulých příspěvků. A to pouze v domnění, že by Joseph mohl lépe porozumět svým vlastním větám.

Konkrétně se jedná o tyto moudré věty, kterými připomínal ostatním diskutujícím, jak by se měli v diskusi chovat:

Takto moudře napomenul Reného: chceš vysvětlovat jasné věci, a svým blahosklonným "správně... a Gratuluji k dobrému úsudku" se takto stupidně pokoušíš nad někoho vyvyšovat, jakožto hodnotitel? jenže ty jsi tady jen řadová trubka trošku pomaleji chápající. takže tohle zrovna ty nezkoušej

Takto velmi moudře posoudil jiného diskutujícího: Vážený pane, děláte všeználka a neomylného soudce, ale jsou i jiní lidé s jiným názorem než jsou vaše domněnky. Vladimíre, vy nevidíte, jak Joseph ví, jak by měla diskuse vypadat? A nyní si přečtěte, co napsal panu Kramářovi o příspěvek výše.

Takto spravedlivě usadil jiného diskutujícího: Vy máte asi těžký problém... Zkuste si s tím zajít k odborníkům. Naučí vás ovládat se i v prostředí neshodných názorů s těmi vašimi. Vladimíre, tady je přeci jasně vidět, že Jospehovi jde o kvalitní siskusi a chce nechat prostor i ostatním přispěvovatelům. Opět se podívejte, jak to dělá v praxi, tohle není první hodnocení pana Kramáře, řekl mu už také toto: chytrolín kramář má totiž vždycky pravdu sice občas neskutečně žvaní, rozumu nepobral

Jarmile zase napsal toto, vědom si své neskonalé duchaplnosti: Nereagujte hloupě, nebo třeba vůbec (pokud aspoň to dokážete) a nebudete pak veřejně odhalena jako hloupé, dunící a hádavé stvoření.

Jak vidíte, Vladimíre, jen jsem použil moudrá slova Josepha a vy mě tu chcete cenzurovat? Copak si neuvědomujete, jak Joseph moudře rozlišuje, koho zrovna osobně napadně, aby vzápětí jinému poradil, jak se má chovat, aby byla diskuse plodná a nedocházelo k osobním výpadům?

Je mi líto, že jste Jospehovy věty (ne moje) posoudil jako osobní výpady. Moc mě to mrzí, neboť si myslím, že Joseph má co říci, jde o jednoho z nejlepších a nejplodnějších přispěvovatelů a jde mu také o kvalitu diskuse. Mám to snad brát tak, že jeho příspěvky nejsou kvalitní? A ten druhý příspěvek, který jste mi také zcenzuroval, ten byl také jen syntézou Josephových brilantních myšlenek. Myslel jsem, že když dám jeho majstrštyky dohromady, vznikne velmi unikátní a hodnotný příspěvek, nicméně jsem se asi ošklivě zmýlil. Prý šlo o osobní útoky. Tak nevím...

Co na to Joseph? Měl by se také ozvat, protože člo o vlastně cenzuru jeho slov.

194143

29.6.2009 15:02

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194143

hestroyi, to osobní v tom bylo nejspíš vaše hloupé opětovné sepisování vytrhaných citací, které (protože jsou tendenčně osekané) situaci zásadním způsobem DEZINTERPRETOVALY a měly mě poškodit vaším křiváckým způsobem. tedy vaše snaha mně podávat vaším deformovaným způsobem, je osobní útok a ubohá demagogická technika (jak už jsem vám někde jinde napsal). přesto se na tyhle marné trapnosti dál soustředíte a bojujete OSOBNĚ proti některým diskutujícím a ZA nějaké jiné diskutující "z vašeho klanu". a toto je zřejmě tím, co zde nemá být... zde by se mělo diskutovat o věci, a ne reagovat podle toho, kdo to píše... ne napadat, ironizovat, odesílat na Nezvědavce a sortýrovat na "ty naše" zvědavcové a "ty jakkoliv jiné", hestroyovi nepříjemné. chápu, že vás složitější úvahy mohou unavovat, i to, že logika a snaha o korektní přístup je pro někoho velmi cizím způsobem a dovedností. tak zkuste aspoň ukrotit ty vaše nešťastné emoce.

194293

30.6.2009 20:17

RE: Furt mi kradou radost ze života!

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 194293

Chovejte se slušně, máte co říci, ale nehrajte si tu na pánaboha. Jinak si myslím, že přes vaši snahu je většině lidem zde jasné, kdo se tu chová jako hulvát a zároveň káže, dle jaké morálky by se měli chovat.

Sakra, už si to po sobě jednou přečtěte, opět tu vykládáte, jak by se měl diskutující chovat, ale vy se chováte v přímém rozporu. Jste opravdu tak hloupý? Před kým chcete machrovat? Před lidmi, které jste urazil? Před těmi tupouny? Člověče, vy jste schopný napsat dobrou úvahu a vzápětí se chováte jak malý harant, kterému vzali hračku.

Nyní se za své výroky zřejmě stydíte a snažíte se to omlouvat tím, že jsou vytaženy z kontextu. Tak se laskavě podívejte, co jste napsal tady panu Kramářovi a pak se chytněte za nos. Když se budete chovat jako slušný člověk, budete mít ode mě pokoj, tím si buďte jistý.

Mtk vám to řekl dobře, je to o pár příspěvků níže. A je nás tu víc takových, to si buďte jistý. Jakže jste nás označil?

>nesamostatné "sračky" spojené do houfu

>méněcenní ubožáci ze spodiny, neschopní řádné úvahy

Dovolím si opět malou analýzu vašeho příspěvku:

> zde by se mělo diskutovat o věci, a ne reagovat podle toho, kdo to píše... ne napadat,

Přečtěte si tuhle vaši větu padesátkrát za sebou a pak se podívejte, co jste napsal panu Kramářovi a ostatním. Není tam rozpor? Odpovíte mi na to jako chlap? Jste vůbec chlap?

> chápu, že vás složitější úvahy mohou unavovat, i to, že logika a snaha o korektní přístup je pro někoho velmi cizím způsobem a dovedností

Opět se zde vytahujete, jako ostatně vždy, kdy své příspěvky hodnotíte jako složitější úvahy, logiku a snahu o korektní přístup.

Jak si však mám vysvětlit ten "korektní přístup"? Takto?

> působíte pak jako idiot, co dělá chytrého o něčem, čemu vůbec nerozumí a co údajně neexistuje.

>ubohost a zbytečnost některých lidí je úděsná... a už jsem si stokrát ověřil, že prázdný sud nejvíc duní. ve vašem případě jde o tupost v kombinaci s nabubřelostí

>ty se, hošíku, raději nesnažíš sdělit nic. umíš jen bořit, být "anti", být osobní a rádoby-chytrý. no, u nějakých méněcenných s tím možná uspěješ...

Tohle je korektní přístup? Už vážně začínám pochybovat o vašem zdravém rozumu. Je mi jasné, že jste jedináček, odmalička rozmazlovaný a přesvědčovaný všemi babičkami a tetami, že jste ten nejchytřejší Joseph na zemi. Dle mého jste však jen obyčejný UBOŽÁK a SPROSTÉ HOVADO. A to myslím vážně. Navíc vážně psychicky nemocný.

Netrpíte náhodou rozdvojením osobnosti? Jak můžete v jednom příspěvku vykřikovat něco o slušnosti a korektním přístupu, když hned v následujícím příspěvku ostatní hrubě a sprostě OSOBNĚ napadáte? Není vám to podezřelé? Opravdu byste si s tím měl někam zajít, přesně tak, jak moudře radíte ostatním. [bliji]

194539

1.7.2009 22:51

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Joseph 85.?.?.?

Reakce na 194539

já si to po sobě ani číst nemusím, jsem příčetný a vím, co píšu.

(Zrušeno. Tlachání a osobní výpady musí být někdy zastaveny. Vyměňte si email. Dík za porozumění – moderátor)

194694

2.7.2009 14:57

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194694

Myslím, že nešlo v žádném případě o tlachání, ale o výměnu názorů a o trpělivé a přesné vysvělivky k jednotlivým úsekům hestroyova předlouhého "příspěvku" plného citací.
Pokud se však k takovému množství propuštěných nesmyslů a křivého napadání z jeho strany nemohu vyjádřit, nějak to vstřebám. Vnímám to však jako podivný paradox, když hestroyův "příspěvek" neobsahuje k tématu ani slovo, ale byl i přes tu délku a zbytečnost propuštěn bez krácení.

194749

27.6.2009 11:03

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 194047

Vážený anonyme, upřímné lidské slovo vždy potěší svojí srdečností každého ignorantského blba mého formátu a proto Vám děkuji za názor a na důkaz upřímnosti mého poděkování měním styl vyjadřování, když je ten původní pro Vás nepřijatelný. My - skuteční vědečtí ateisté - na rozdíl od věřících a i mnohých uznávaných pseudovědců - velmi dobře víme, jak málo všichni - včetně věřících a skutečných vědců - toho víme, jak málo jsme skutečně vzdělaní, jak nemožné je pro nás pro všechny úplné vědění a právě toto vědění nás naplňuje jednak pocitem obrovské svobody vyjadřovat se jakkoliv k čemukoliv a také obrovskou radostí ze života, v němž je možno ještě svobodně bádat - i když mnohým připadáme jako idioti třeba jenom proto, že oni se nechali ve své nevědomosti o nás unést svými dojmy nebo vírou. Tu víru my - skuteční vědečtí ateisté - nikomu nebereme, neboť velmi dobře víme, že za současného stavu vědy už pro dosud proklamovanou nekonečnost vesmíru je i náš vědecký ateismus náboženstvím. Ovšem to nás neodrazuje v našem bádání a své mše na oslavu rozumu celebrujeme pod rozmanitou způsobou, ale vždy zvesela a tak náruživě, až se kolikrát bojíme, že nás za tu troufalost a náruživost pánbu potrestá. Pouhé nadávky našich méně chápavých ale vždy správně vědoucích a mravných souputníků - zaštítěných navíc svojí neotřesitelnou vírou - jsou nám na naší cestě pochvalou.
Ovšem obávám se, vážený anonyme, že tento styl a obsah mého vyjádření pobaví jen málo jedinců a pana Lischku nejspíš jen velmi maloučko.

194084

29.6.2009 16:04

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194084

promiňte -řekl jste v tom příspěvku nakonec něco hodnotného? protože jsem se i přes váš "změněný styl" nedostal přes druhý řádek... už ty dvě věty zcela naplněné balastem mě k smrti unavily. dorazilo mě to, že jediní skuteční vědci jsou vědečtí ateisté. to stačilo. ubohost a zbytečnost některých lidí je úděsná... a už jsem si stokrát ověřil, že prázdný sud nejvíc duní. ve vašem případě jde o tupost v kombinaci s nabubřelostí, natlakovanou tak, že to brání průniku čehokoliv dobrého. zdá se tedy, že pro vás neexistuje šance [smích]

194311

29.6.2009 21:03

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 194311

Vážný anonyme, upřímně mne mrzí, že se dokážete znechutit tak, že mi podsouváte věci, které jsem nenapsal. My - skuteční vědečtí ateisté - jsme skutečně vědečtí proto, že na rozdíl od mnoha vědců a i věřících víme, že dokonale o tom nejdůležitějším - o podstatě a příčinách naší existence - stále nevíme nic - což věděl již Sokrates a vynalezl jediného boha - svědomí. Situace se od jeho časů nezměnila - i když suma vědění fantasticky narostla a jeden člověk ji již neobsáhne. Věřit odmítáme. Ateistů nevědeckých, kteří se bláhově domnívají, že vědí je kolem nás stále plno a přestože jsou to lidé často velice vzdělání, tato "drobnost" jim uniká, takže je s klidem řadím mezi ty pseudovědce - když nechci Vám srozumitelně napsat - mezi ty skutečně tupé a nabubřelé. Nad Vaší poznámkou se sám sebe ptám, co je to za člověka, jenž se bere tak vážně, že si troufá hodnotit lidi jako ubohé nebo zbytečné - aniž by o nich věděl něco skutečně podstatného.

194381

29.6.2009 21:29

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 194381

>o podstatě a příčinách naší existence - stále nevíme nic
pokud píšete o sobě, tak je to samozřejmě v pořádku, nicméně pokud se ten plurál vztahuje, řekněmež na "lidstvo", tak už to tak v pořádku (ale není to jistě žádný ideozločin, nebo tak, je to jen prostě nepřesnost v debatě) není.
Sice můžete argumentovat, že žádný z velikánů (Buddha, Ježíš a jiní méně slavní) nepřitáhli nikoho za ruku a pánbíčka neukázali, ovšem i to je jen půlka argumentů. Každý ze "slavných poslů nebes a nadnebesí" se stal populárním právě tím, že bylo jaksi řekněme v intencích jeho osudu stát se aktuálním "popularizátorem" cesty k (do) Absolutnu, nebo alespoň jeho mezistupňům.
BTW - jeden z nejběžněji známých mezistupňů směrem "nahoru"(tedy stav "ráje" až "nebes" ) je například.... ORGASMUS!
No a naštěstí i pro zralé rozumáře je zde "cesta k bohu" - jmenuje se džnána jóga.
>Věřit odmítáme
Proč ne? Pokud nepoznáte a nepochopíte (nebo obráceně), že víra v nejvyšším aspektu je tvořivá síla, tak proč tím plýtvat na něco, co jste doposud kvůli převládající složce ve Vás (analýza, rozumářství, myšlení) neměl možnost zpracovat a "překlopit" i do jiného (pocitového) vnímání.
A krom toho Váš (byť někdy zvláštní a jaksi "dryáčnicky-intelektuální" smysl pro humor (chcete pobavit, rozesmát sebe i druhé) svědčí o převaze optimismu a nadhledu - aniž to možná víte, jste jistě v těch chvílích "výše" než chmurní a netolerantní kajícníci.. [smích]

Ostatně - "kdyby se lidé více smáli, bylo by méně válek" [mrknutí jedním okem]

194386

29.6.2009 23:24

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 194386

Vážný anonyme, ten plurál se vztahuje k v pomlčkách vymezeným skutečným vědeckým ateistům, kteří svoji vědeckost opírají o vědomí nedostatečnosti nebo dokonce omezenosti svého poznání. Měl jsem štěstí na vynikající učitele a nejvíce mi dal za pouhých asi tak čtyřicet minut bratr našeho matykáře již v polovině šesté třídy základní školy. To tehdy, v padesátém devátém roce, za katedru vkráčel profesor matematiky ze strojní průmyslovky - aby suploval za svého nemocného bratra. Dal nám vypočítat trojčlenku o dvou kopáčích, kteří vykopali příkop za osm hodin a chtěl vědět, za jak dlouho tentýž příkop vykope dva tisíce kopáčů. Každému, kdo začal počítat, byl ochoten nakopat sám - ale důkladně - za znevažování vědy. Jelikož to však byl skutečný pedagog, změnil styl a zaměstnal naši mysl zajímavou přednáškou a úvahou o stavu a postupu lidského poznávání. Začal od toho Sokrata a dostal se až k poznatku současné vědy, že každá vědou zodpovězená otázka vyvolává minimálně dvě další - pokud se problémem zabývá skutečný vědec. Měli jsme si uvědomit, že nám tedy žádná píle a žádná suma poznání nebude nikdy stačit a máme tedy až do konce života o zábavu postaráno. Tento člověk položil základy mé touhy po skutečném vědeckém poznání a tím i základy mého dryáčnicky-intelektuálního smyslu pro humor. Při následném samostudiu filosofických i historických spisů a při rozhovorech s mojí nevzdělanou ale nesmírně moudrou a hluboce věřící babičkou jsem si v podmínkách budování naší lepší socialistické společnost začal uvědomovat absurdnost lidské existence a celého jsoucna. Tehdy mne po nějakém čase nechali vědecky testovat v pedagogickopsycholgické poradně - to aby mne mohli přesunout nejspíš do pomocné školy - ale já jsem se jim vrátil s doporučením, aby mne pro předčasnou mentální vyspělost a nadprůměrné IQ nechali na pokoji. V té poradně jsem však obdržel nedocenitelnou radu, abych pro příště byl raději za blba, což na rozdíl od mých otázek nebude zejména učitelky vůbec popouzet a i ve škole života je to vždy výhodnější. Tento skutečně vědecký poznatek jsem začal využívat a opravdu je to požitek pravého labužníka. Jediný problém je. dělat to tak, aby to zbytečně neuráželo. Zejména ty, kteří si to ani v nejmenším nezaslouží. Takže i ten trojnásobný imperativ údajně syfilitického masového vraha, jenž i vycpaný na jednom náměstí prodává myší olej, je neustále velice potřebný. Ovšem na stará kolena člověk rád občas dětinští.

194413

29.6.2009 16:16

RE: Furt mi kradou radost ze života!

WL 194.?.?.?

Reakce na 194084

Nechce se mi studovat celou tu půtku, ale docela mne mrzí, že jste rozmrzelý, a že se do vás nějaký občan upřímně naváží.

Nebyl jsem na Internetu, tak se třeba domníval, že mi došly náboje, a chtěl mi pomoci po svém... Nebudeme se na něj zlobit. Třeba se polepší, a příště si budeme vytloukat zbylé zuby slušněji, a přikročíme k použití hrubších slov jen ojedinělě a z důvodu libozvučnosti naší krásné mateřštiny.

Kvantový vesmír je obtížné pochopit, protože neexistuje, a tak se člověk někdy nerad sekne (a nepovede se mu jej popsat např. na příkladu pohledu vraha).

S tím atheismem bych si fakt, Kramář, dával bacha - je to ta největší (žádná) víra. Dnes všichni fanaticky věří (tak hloupým pověrám), a tak, že již o tom vůbec ani neví. Chudák dens vědec, který má nesobeckou radost jen z čistého (žádného) poznání.....

Navrhuji, že bychom si vymysleli nějakého nového pánbíčka (nějaký mozkový chuchvalec), a vnucovali jej každému, aby nám dal každý pokoj....(a možná i nějaké prachy), co?

194313

29.6.2009 21:35

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 194313

Pozdrav pánbu, Lischka! Tak voni ti domorodci v nich nenalezli tu pravou lásku, vo který voni sami trvděj, že prochází žaludkem? Jinak sou ale bez vobav vo moji náladu. Jsem vod mládí trénovanej, páč k nám do hydrometeorologickýho ústavu už v dobách mýho mládí chodíval zavilý lektor socialistický akademie kázat vo vědeckým světovým názoru a už na první pohled bylo vidět, že je to můj strejda. V souladu se zápisem kolegy Matouše jsem jej vyhodnotil jako "vlastního domácího" a to třídění duchů probíhalo strejdovi nepochopitelně. Jako plukovník byl sice na meč zvyklej, ale synovi nevětšího kulaka z nedaleké vsi - kterej byl u nás jenom čirou náhodou uvědomělým předsedou stranický vorganizace - si ztěžoval na záhadný nepochopení a zaprodání se nepříteli z mé strany. Kolegové z toho souboje tenkrát vodcházeli na tu malou.
Už tenkrát sem pochopil to, co mi voni dnes navrhujou. V rámci zrovnoprávnění musíme ten ateismus veřejně proklamovat jako náboženství a po státu tvrdě vyžadovat peníze na údržbu chrámů naší víry a na platy nás - duchovních vůdců. Už ta socialistická akademie se svejm vědcům zrovna nepředala a ani dnes to není vo nic lepší. Dej jim teda, Lischka, zatím aspoň pánbu pevný zdraví!

194391

27.6.2009 11:17

RE: Furt mi kradou radost ze života!

mtk 78.?.?.?

Reakce na 194047

Téměř celý Zvědavec bláhově věří, že ty přestaneš psát ty tvoje nabubřelé, hulvátské, povýšené a urážlivé SRAČKY okolo toho smysluplného, co se snažíš sdělit.

194085

28.6.2009 14:18

RE: Furt mi kradou radost ze života!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194085

Ale vždyť Joseph ví, jak by se měl chovat, když to píše ostatním...

Myslím, že tyhle jeho věty naprosto vystihují situaci a vykreslují ho jako tolerantního člověka, který ví o tom, že každý může mít jiný názor.

> Vy máte asi těžký problém... Zkuste si s tím zajít k odborníkům. Naučí vás ovládat se i v prostředí neshodných názorů s těmi vašimi.

> Vážený pane, děláte všeználka a neomylného soudce, ale jsou i jiní lidé s jiným názorem než jsou vaše domněnky.

Opravdu nechápu, co to s ním je. Jak to říkal? Zajít si k odborníkům? Možná by měl poslechnout sám sebe.

194144

28.6.2009 23:41

RE: Furt mi kradou radost ze života!

korutan 81.?.?.?

Reakce na 194144

Ale pánové, přeci mu nechcete krást radost ze života!? Já znal jednoho, a tomu vzali radůstku ze života! Po roce 1989 ho vyškrtli ze seznamů donašečů! Ztratil funkci uličního důvěrníka a také funkčnost jednoho veledůležitého pánského orgánu. Žena se s ním rozvedla a nebýt toho letošního nového, ozdravného proudu v policii, bůhví jak by to s ním, chudákem, dopadlo! Teď sleduje ty „vybraný“ extrémisty, a zase má plno práce! No a dneska už má dokonce zase přítelkyní!!!
Tak Josephovi ty jeho duchaplný příspěvky tolik nekritizujte! Vždyť on se tolik snaží!

194173

29.6.2009 15:35

RE: Furt mi kradou radost ze života!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 194173

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Máte pravdu, Korutane, šedí morové, jak se říkalo pomocníkům VB se konečně dočkají ocenění jejich schopností. Totalita se vrací na plný koule!!!

194306

29.6.2009 16:20

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194173

[chechtot] krutone, jak jsi přišel na donašeče? nebo (rozporně s předešlým) co mě podle tebe řadí k policii? jak moje názory (a které?), s nimiž jsi se nepokusil ani polemizovat, protože to patrně nezvládneš, souvisí s nějakým chudákem z tvého okolí? -odpověď je: 3x nepochopitelné. prostě pablb si v houfu vždycky rád přisadí. a že houfy tvoří prakticky vždy méněcenní ubožáci ze spodiny, neschopní řádné úvahy (natož samostatné) je myslím úplně jasné. hmm, jasné... jak komu [velký smích] že?

194315

29.6.2009 16:08

RE: Furt mi kradou radost ze života!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 194085

jen nesamostatné "sračky" spojené do houfu se ohánějí údajným kolektivním názorem, který si ovšem dovolují samozvaně osobně vyjadřovat.
ty se, hošíku, raději nesnažíš sdělit nic. umíš jen bořit, být "anti", být osobní a rádoby-chytrý. no, u nějakých méněcenných s tím možná uspěješ... zapůsobíš, budeš hrdina [velký smích]

194312

30.6.2009 15:40

RE: Furt mi kradou radost ze života!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 194312

tak jo,jak myslíš. Ale stejně: polepši se! [velký smích]

194514

1.7.2009 23:27

výrazně pěkná liškovská myšlenka - zasloužila si delší rozpracování, jak například

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

se dozvíme, jak zabít to, kvůli čemu nedospělé děti fyzicky vraždí ve školách své profesroy a spolužáky. No řekněte, jak byste, pohodlní čtenáří WL zabíjeli povrchnost? Dejme tomu - co přijít na přelíčení pana Stwory resp. dorazit manifestovat před budovu policie, až tam bude předvolán?
Ale jsou i jiné věci, co by zasložily zavraždit - například lži, pokrytectví, lenost, necitelnost, zaslepenost, předsudky, povýšenost, mýtomani a mýtomaniaci...morální korupce, ale i nesmiřitelnost [smích] důrazně upozorňuji Wenzlova vraha, že musí být dostatečně citlivý a umět rozpoznávat správnou míru ....a je vhodné začínat u sebe, jak jinak, každý den kousek.

194704

2.7.2009 0:44

a pak je tu druhá část úvahy, navazuji ale jak na Wenzela tak na svůj komentář

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

totiž: co nezabít. Když už totiž si všimnete, že je toho na světě spousta, co by se zabít mlo, aby to nezabíjelo doopravdy nebo nepřinášelo nespravedlnost a velké utrpení, dřív, než to někdo udělá fyzicky, tak si všimnete, že ale je tomu tak proto, že není zabíjeno to, co by se zabíjet mělo, že to, co zabití zaslouží si to zaslouží proto, že sdamo zabíjí - lásku, sníšenlivost, soužití, fantrazii, improvizaci, demokracii, hodnoty, kolegialitu. Apak si takv všimnete, že i vy sám jste nakažen - a totéž dobré zabíjíte jak pod mávnutím zlého čaroděje - protože zlo v dominanci vás to naučilo. A pak se naopak musíte zamyslet - co nezabít. A také začít u sebe - a rozšiřovat kruhy. Vždyť všichni jsme padlí andělé.(jak řekl někdo moudřejší než já.)

194713

Příspěvků: 33

25.06. 05:39 kozoroh  Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
25.06. 15:01 hestroy  RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
25.06. 18:11 Karel z Čech  RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
25.06. 23:37 Rene Bartosek  RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
26.06. 00:49 Antiseptik  RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
25.06. 23:13 janko  RE: Pokus s krysama, jako, odpověd, kam dojde lidská společnost.
25.06. 11:21 Loki  Ach bóže…
25.06. 22:01 Loki  RE: Ach bóže…
29.06. 15:40 WL  RE: Ach bóže…
26.06. 11:09 Jiří Kramář  Furt mi kradou radost ze života!
26.06. 13:13  RE: Furt mi kradou radost ze života!
26.06. 14:59 hestroy  RE: Furt mi kradou radost ze života!
28.06. 14:12 hestroy  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 15:02  RE: Furt mi kradou radost ze života!
30.06. 20:17 hestroy  RE: Furt mi kradou radost ze života!
01.07. 22:51 Joseph  RE: Furt mi kradou radost ze života!
02.07. 14:57  RE: Furt mi kradou radost ze života!
27.06. 11:03 Jiří Kramář  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 16:04  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 21:03 Jiří Kramář  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 21:29  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 23:24 Jiří Kramář  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 16:16 WL  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 21:35 Jiří Kramář  RE: Furt mi kradou radost ze života!
27.06. 11:17 mtk  RE: Furt mi kradou radost ze života!
28.06. 14:18 hestroy  RE: Furt mi kradou radost ze života!
28.06. 23:41 korutan  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 15:35 hestroy  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 16:20  RE: Furt mi kradou radost ze života!
29.06. 16:08  RE: Furt mi kradou radost ze života!
30.06. 15:40 mtk  RE: Furt mi kradou radost ze života!
01.07. 23:27 amiourka  výrazně pěkná liškovská myšlenka - zasloužila si delší rozpracování, jak například
02.07. 00:44 amiourka  a pak je tu druhá část úvahy, navazuji ale jak na Wenzela tak na svůj komentář

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 9

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
247 835,33 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 869