Diskuze k článku

Americký zájem o oblasti kolem Kaspického jezera bude pro Rusko problém

Příspěvků 90

9.6.2009 1:28

na case...

steve 70.?.?.?

.. no vidite kolik prace ceka jeste nasi Demokracii a Svobodu. To zase bude "vune" po fosforu pouziteho k osvetlovani namesti, na kterem budou lide vitat sve ochrance ... [smích]

192875

9.6.2009 13:52

RE: na case...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 192875

A pan Kožený si naivně myslel, že mu USA dovolí podnikat s ropou právě v této oblasti [chechtot] [chechtot] Miliardy ukaredné lidem po "privatizaci" se nenávratně rozplynuly a globální hráči stále drží své državy

192899

13.6.2009 4:08

RE: na case...

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 192899

Myslim si co se tyce teto oblasti, ze americti podnikatele s ropou i jejich investori kteri taky museli utrit hubu nemuzou vysmatemu panu Kozenymu furt prijit na jmeno. [velký smích]

193219

9.6.2009 4:41

Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

kozoroh 61.?.?.?

Amerika je pod vlivem neoconu, židovstva,tak,jak se Sheron vyjádřil, v 3 October=Řijna 2001 a tak,jak to i senátor William Fulbricht Senator Fullbright, Chair of Senate Foreign Relations Committee: 10/07/1973 on CBS' "Face the Nation". rozmáznul v senátě. Sharon to Peres: "We Control America"
Israel,zionist, neprolévají vlastní krev ,ale pouřívají "užitečné idioty",kteří za ně udělají špinavou práci.
THE ROLE OF THE HOUSE AND SENATE IN SERVING ISRAEL NOT AMERICA
89 SENATORS URGE PRESIDENT BUSH NOT TO HAMPER ISRAEL
November 16, 2001
Vložený obrázek

V Pentagonu ,už roky mají plány, jak postupně krok zakrokem přibližovat a strategicky obkličovat ČÍNU A RUSKO, POUŽÍT I NATO, a to ovšm Rusko a Čína cítí a pozoruje, jak se věci mění v jejich neprospěch.Pozorují ,jak USA piloti v Bulharsku a Rumunsku létají na MIG=21 a kontrolují,jaké má technické parametry a hledají slabinu k provedení příští akce USA (nepřímo Israelu )k ovládnutí světa.
==============
"The Jewish people as a whole will be its own Messiah. It will attain world domination by the dissolution of other races...and by the establishment of a world republic in which everywhere the Jews will exercise the privilege of citizenship. In this New World Order the Children of Israel...will furnish all the leaders without encountering opposition..." (Karl Marx in a letter to Baruch Levy, quoted in Review de Paris, June 1, 1928, p. 574)
==========
Roku 1982,Jack Berstein prohlásil.
Jedno velmi působivé svou předpovědí bylo proneseno veřejnosti, zcela otevřeně v roce 1984, židovským autorem a anti-zionistou, Jack Bersteinem, jež varoval těmito slovy Ameriku: "Zionisti , co vládnou v Israelu a zionisti žijící v Americe se snaží dostat U.S. podvodem do pasti , v ramci války na Středním Východě, samozřejmě na straně Israelu. Oni téměř dosahli svých planů, když U.S. Marines byli posláni v roce 1982 do Libanonu. Krev prolitá ztrátou 250 Amerických Marines, kteří padli v Libanonu, je krví, jež kape s rukou Israelců a zionistů v Americe.

192877

9.6.2009 15:21

RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 192877

MIG 21 je už muzeální záležitost - i když Židé s Rumuny ho stále udržují při životě - v Indii uspěl i v souboji s F-15 (ovšem za velice příhodných okolností)...
Ač se o možném jaderném konfliktu se povídá leccos, sotva se mulat pustí do křížku s nemalou jadernou silou Rusů.
Kdoby před 20 lety čekal, že za ni ještě jednou budeme rádi...

192912

9.6.2009 19:54

RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 192912

Pozorovatel? [mrknutí jedním okem]

192937

10.6.2009 5:25

RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 192877

Zbrojí se,kam se jen podíváte,politici mají plnou hubu o boji proti terrorismu a za udržení míru,ale,jaká je zkutečnost.Nejvíce výdělečné věci dnes na světě jsou dragy, zbraně a léky, o čemž se můžeme přesvědčit v dnešních dnech.
Tabulka Vám ukáže v billionech dolarů,kolik stojí "udržení míru" ve zbrojení, aby se to velmocenské jednání států nakonec servalo v jednom velkém nukleárním ohni a vzali sebou,kde koho.
Za rok 2008, co se utratilo na zbraních, by bylo,kolik škol, silnic,elektráren a jiného, všechno to zbrojení svědčí o jednom,jak si politici poplácávají po zádech,tak stejně jeden druhému nevěří,všechno to je jen velké divadlo pro veřejnost,za zavřenými dveřmi je jiná politika.

Top 10 military spenders in 2008 ($bn)

1 USA 607

2 China 84.9

3 France 65.7

4 UK 65.3

5 Russia 58.6

6 Germany 46.8

7 Japan 46.3

8 Italy 40.6

9 Saudi Arabia 38.2

10 India 30
http://www.guardian.co.uk/world/2009/jun/08/record-world-weapons-spending/print

"Full Responsibility for the First world War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for millions of dead and dying". -- U.S. Congress - Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)
=====================
Ironicky vzato, jakmile politici začnou mluvit o míru a přátelství,tak,malý člověk, se "selským rozumem",na tomto světě plném lží, nic pro společnost elity neznamenající,tak, aby rychle začal hrabat díru do země, aby měl kam strčít hlavu,až to nějakým omylem a nebo zákrokem spustí.Matka Shipton,1486=1561 předpovídala velkou katastrofu,kde polovina světa utone v krvi, nakonec, lidé budou žít pod hladinou moře.
http;//www.wovoca.com/prophesy-mother-shipton.html
Na tohle nemusíte být jasnovidec, to každý pozná,že ,když se hodně zbrojí, tak bude pořádná mela,jednoho dne.

192961

10.6.2009 6:13

RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

steve 70.?.?.?

Reakce na 192961

.. lidsky zivot je velka ztratova investice. Silne profitovy se clovek stava v okamziku kdy je zabijen ..
.. to je filosofie doby.

192964

10.6.2009 9:10

RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192964

>.. lidsky zivot je velka ztratova investice. Silne profitovy se clovek stava v okamziku kdy je zabijen ..
------
Steve, víš, že máš sice smutnou, ale obrovskou pravdu? Každý voják v US armádě má vládou zaplacené pojištění. Na hlavu deset milionů dolarů. Pro vládu je mrtvý voják v podstatě finanční přínos. Mrzák vyžaduje další, mnohdy i celoživotní náklady, takže je vhodnější voják, který se vrátí domů v truhle. Tohle se však vojáci nikdy nedozví.

>.. to je ta filosofie doby.

192980

9.6.2009 8:48

Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

chudacek

192883

9.6.2009 12:05

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Maut 88.?.?.?

Reakce na 192883

Vy, Urse, o tom nevíte (asi to ani nepochopíte), ale i Vy máte řadu zásadních, život ohrožujících problémů :
a) nejste-li Chazar, problémy křesťanského Ruska jsou i Vašimi problémy
b) máte-li na trupu hlavu, nemáte v ní aktivní mozek
c) máte u hlavy chazarskou pistoli s emblémem NATa a NWO v Evropě v poklusu
d) až vystřelí, vylétne Vám druhým uchem jen hovno
.......... ale to už Váš problém nebude !!!

192890

9.6.2009 12:36

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 192883

No alespon nikoho nenapada, neokupuje, nezabiji a nekrade zdroje celeho sveta pro svou spotrebu. Dokonce umoznuje Evrope existovat. Kdyby ten "chudacek" zatahl kohoutky, tak se vracime do 19 stoleti a mozna jeste niz, protoze soucasni omezenci neumi uz nic z beznych dovednosti pred 100, 150 lety a nebudou se schopni uzivit sami.

Rusko take nezdanuje cely svet dolarem, nerozpoutava ekonomicke krize a nevyhrozuje ostatnim statum co mohou ci nemohou delat. Rusko nepropaguje ruseni mezinarodniho prava, kradeni uzemi druhym statum (Palestina, Srbsko) a co je me znamo, tak Rusko neunasi lidi po celem svete, aby je zadrzovalo bez obvineni, pravnika, soudu, moznosti prokazat svou nevinnu a navic nevinne lidi krute a opakovane muci tak dlouho, nez se priznaji i k tomu, co nikdy neudelali. Viz. 183 "simulovanych topeni" na kterych tedy nic simulovaneho neni a "priznani" "mozku" utoku z 11. zari 2001, kdyz je dokazano, ze to byla domaci prace USAku...

Presto, ze Rusove nejsou zadni berankove, jsou opravdu chudackove az berankove v porovnani s agresivni zahranicni politikou USA. Problemy Ruska brzy pocitime vsichni, utok na Kaspik bude treba zastavit, kdyby to melo byt silou, tak at je.

192892

9.6.2009 13:01

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192892

Nenapada, neokupuje, nezabiji, nemuci a nekrade????? U jinych statu to vidite, ale u Ivana ne...hmm. Dokonce umoznuje Evrope existovat? To mu mame libat ruce, za to ze nezavre kohoutky?
Jasne, rusko je takovy pohodovy stat, akorat ze vsichni jeho sousedi s nim maji nejakej ten problem..... Za to ale rusko samozrejme nemuze. Za to muze vzdycky nekdo jinej.( nejakej nepritel, bud vnitrni, nebo z venci, klasika) Mozna by jste mel konecne otevrit oci, mozna by vam dolso, ze to je mocnost jako kazda jina, ktera haji sve zajmy... Mezi USA a Ruskem je rozdil v tom. Ze USA je za morem a v USA se lepe zije. [smích]

192896

9.6.2009 22:47

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192896

Mezi USA a Ruskem je rozdil v tom. Ze USA je za morem a v USA se lepe zije.
... priteli, pokud je toto fakt ke kteremu jsi dospel svym vlastnim rozumem, pak Ameriku uprimne lituji. S takovymi osvicenci ji cekaji jeste opravdu tezke chvile ...

192946

10.6.2009 7:56

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192946

Kdyz clovek cestuje, pozna svet, vsechno si ocicha, zazije, mluvi s lidmi. Je to 100x lepsi, nez sedet na zaprdene zidli u pc a rozumovat o vecech, ktere nekde vycetl, nebo slysel.

192969

10.6.2009 9:21

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192969

>Kdyz clovek cestuje, pozna svet...
-------------
Máš ty vůbec od mámy povolení, že jí lezeš do počítače?
Než se tady opět rozpovídáš, dám ti test dospělosti. Jakou značku žiletek používáš při holení? A nepodváděj, ne abys to odkoukal od táty. [velký smích]

192981

10.6.2009 17:01

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192969

Kdyz clovek cestuje, pozna svet, vsechno si ocicha, zazije, mluvi s lidmi.

.. asi budes muset jeste vice cestovat, poznavat, cichat, zazivat a mluvit - synu.
Kazdy, kdo si mysli, ze uz si vsechno ocichal a tim dosel k dokonalosti a "vlastni" absolutni pravde - je v podstate pouze "sebevedomy ukriceny idiot". Jeho snaha hledani uz skoncila, protoze si je jisty, ze uz vsechno poznal.
Napriklad v kombinaci se statni uniformou a pridelenou zbrani je nasledovne z takoveho jedince vyprodukovano neco takoveho co muze lehce znasilnovat 12.ti lete devcatka a polevat je benzinem ...
Tvuj nazor, ze vetsina bude balit kufry a bude snit o zivote v Americe je opet pouze tvuj nazor. Pri tvem "cichani" ti uniklo, ze se lide stehuji i do Ruska.
.. Ty mas sve hodnoty pro ktere das prednost zivotu v Americe, jiny z duvodu svych hodnot o ni ani nezavadi. Coz ovsem vzhledem ke tve absolutni ocichanosti sveta nema smysl rozvadet, byla by to pro tebe dlouha cesta k pochopeni.
... to, ze mas napriklad tzv. zelenou kartu, popr. US ocanstvi neni zarukou patentu na moudrost. A pokud jsi uz mluvil se vsemi lidmi a uz vsechno vis - doporucuji si sednout k tomu PC a ucit se, korigovat svoje zkusenosti se zkusenostma jinych lidi. Vzdy se da naucit neco noveho, presto ze "uz vsechno vis" ...
Snad to pochopis, pokud ne - tak se taky hovno stane .... [smích]
PS: sedet v letadle, litat sem a tam , povidat si s lidmi stejneho socialniho razeni dovede kazdej vul. Avsak ucit se cely zivot, ne vsichni ursusi to zvladnou ...

193004

10.6.2009 0:19

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Oldis 88.?.?.?

Reakce na 192896

A vy to zase nevidite u sveho oblibeneho yankee. Mimochodem ted se lepe zije tady nez v emerice. At si svoje zajmy haji, ale v ramci sveho uzemi, kolonialni doba uz skoncila, nebo spise brzo skonci.

192950

10.6.2009 7:59

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192950

Souhlasim s Vama, ze nejlepe se ted zije v Evrope. Otatzka je, na jak dlouho. Ale pokud bych si mel vybrat, mezi USA a Ruskem, tak balim kufry do USA( a vim, ze by to tak udelal vetsina vas [smích])

192970

9.6.2009 14:24

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192892

Trodasi, URSUS se tak podepisuje. Je to zkrátka chudáček. S tím už nic nenaděláš. [chechtot] Jinak souhlas s tvojím příspěvkem. Historie se opakuje. Stejná situace se odehrála v roce 1979 a Sověti se nechali chytit do pasti. Trvalo jim to celých deset let, než se z Afganistánu stáhli. V roce 2001, při šíření americké demokracie, tam američtí rambové nacházeli v jeskyních zelené bedny s nápisem US ARMY AMMUNITION. To tam zůstalo ještě z období sovětsko-afgánské války, kdy byl domácí odboj vycvičen a velkoryse vyzbrojován organizací CIA. Amíci tedy sklízeli to, co sami zaseli.

Tohle je ta strategie Zbigniewa Brzezinského, od kterého se učí i Henry Kissinger a celá ta klika neoconců nalezlá do administrativy Bílého domu. Chazaři nezapomněli, kde byla kdysi jejich domovina - Chazarská říše, kterou v desátém století kníže Světoslav z Kijeva rozmetal na kopytech. Tihle chazaři, potomci těch turecko-mongolsko-finsko-hunských kmenů, tohle Rusům nikdy nezapomenou.

Rusko je v současné době jedna z největších překážek jejich (Voldemortů) posedlosti založit jednu světovou vládu. Vysocí pohlaváři americké armády se v tajnosti sešli ve Finsku s vedením ruských ozbrojených sil, aby vypracovali společnou strategii, jak neoconcům překazit ty jejich divoké plány. Mají silné a opodstatněné obavy, že ta jejich (Voldemortů) nukleární válka, bude ta poslední a jediná, která zničí všechno živé na naší planetě Zemi. Snad se jim ty psychopaty podaří zastavit, když už veřejně oznamují světu: "Vyhrajeme my a nebo nikdo"(!!!)

192903

10.6.2009 8:01

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192903

...urazka, to je pekny argument.

192972

10.6.2009 9:28

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192972

>...urazka, to je pekny argument.
----------------------------------
Ty zase urážíš všechny ostatní, kteří ještě používají zdravý rozum. Neboj, vezme to pár let a sám pochopíš [chechtot] [chechtot] Na to ti ovšem záruku nemohu poskytnout. [velký smích]

192982

10.6.2009 18:19

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192972

...urazka, to je pekny argument.
.. to neni urazka. To je fakt, je to konstatovani hole skutecnost, reality.
..protoze ropou si chleba nenamazes .... [chechtot] [chechtot]

193009

10.6.2009 12:04

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 192903

Nebyl by nějaký odkaz ohledně toho setkání armádních špiček USA a Ruska?

192992

10.6.2009 16:13

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192992

>Nebyl by nějaký odkaz ohledně toho setkání armádních špiček USA a Ruska?
-------------
Ta udalost probehla v roce 2008. Neni to poprve, kdy se admiral Mike Mullen snazil odvratit tragedii a pomoci diplomacie s opozici odvratit vojensky konflikt s nedozirnymi nasledky. I kdyz se v tomto pripade jednalo o operaci pod falesnou vlajkou vlastni vlady. G.W.Bush mel uz dopodrobna provedeny pripravy k zavedeni stanneho prava a nastoleni totalitniho rezimu, vsechno jako odezva na odpaleni mensi atomovky, coz mela provest CIA.

Uz jsem tady drive v diskuzi psal o hrdinovi admiralovi Miku Mullenovi, vcetne jeho fotografie. Mike Mullen byl puvodne nejvyssi vojensky predstavitel zodpovedny za operaci "Iraqi Freedom" a v te dobe mel soucasne provadet pripravy na utok na Iran. Tohle bylo pro neho posledni kapkou, kdy pohar pretekl a admiral Mullen odesel od armady. Jeste predtim vsak stacil navstivit se skupinou americkych dustojniku i americkeho nepritele cislo jedna a to je Izrael. Vyjednaval se sefem agentury Mossad a s ministrem obrany Ehudem Barakem. Mmyslim si, ze i tuhle fotku jsem v prispevku prilozil, kde salutuje v jejich kancelari a na dverich je videt davidova hvezda s napisem "Mossad". Tahle navsteva v te dobe definitivne odvratila planovany izraelsky utok na Iran, samozrejme planovany s pripravovanou operaci pod falesnou vlajkou, coz by byla ta mala atomovka na americky pristav a stopy by poukazaly na Iran. Tehdy mossadnikum durazne naznacil, ze at se nepokousi o neco podobneho, co provedli v roce 1967 s USS Liberty. Tentokrat jim to neprojde.

Americky kongres si pozval admirala Mika Mullena na diskuzni setkani strategickeho charakteru, kde mel pan hrdina admiral Mullen odpovedet na dotazy kongresu a navrhnout reseni vedouci k ukonceni valky v Iraku. Bush toto setkani zakazal s odduvodnenim, ze admiral jiz neni clenem americke armady a proto nemuze zasahovat do strategickeho planovani. Ohrozilo by to bezpecnost Spojenych statu. Snad vam tohle odpovedelo na vase dotazy. Omlouvam se za psani bez interpunkce. Klavesnice mi odmitla prepinat na cestinu. Na ten odkaz o nezavislosti 34 statu jsem nezapomnel a az o nej zakopnu, dodatecne prilozim.
Mirda

193003

11.6.2009 21:36

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 93.?.?.?

Reakce na 192992

Ty si to chlape představuješ,jak Hurvínek válku. [smích]

193124

12.6.2009 4:23

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192992

>Nebyl by nějaký odkaz ohledně toho setkání....
--------------
Doposud žádný feedback. Přišlo to vhod a nebo to bylo jen zjišťování, jestli tady neplácám hovadiny, jako někteří jiní diskutující? [smích]

193148

9.6.2009 15:38

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

xy 78.?.?.?

Reakce na 192892

Nechcem obhajovat ameriku ale o rusku si myslim, ze je rovnake.
A jedine co ho brzdi, je ekonomika, ktora mu nedovoluje robit si co chce.

>> No alespon nikoho nenapada, neokupuje, nezabiji
Cecenci by ti o tom vedeli rozpravat

>> a nekrade zdroje celeho sveta pro svou spotrebu.
pretoze pre seba ma dost svojich zdrojov
ale specialne kaspicke zdroje europe predava za dvojnasobnu cenu ako kupuje a to podla mna kradez je

>> Dokonce umoznuje Evrope existovat.
>> Kdyby ten "chudacek" zatahl kohoutky,
rovnako je rusko zavysle na europskom odbyte - ked utiahnu kohutiky tak zbankrotuju

>> Rusko take nezdanuje cely svet dolarem
rusko ma najviac dolarov - teda ten system podporuje ako nikto iny

>> , nerozpoutava ekonomicke krize
a co hovoris na tu plynovu krizu na slovensku v tomto roku

>> a nevyhrozuje ostatnim statum co mohou ci nemohou delat
ani nie pred pol rokom sa vyhrazalo polsku a cesku pouzitim strategickych jadrovych zbrani

>> .Rusko nepropaguje ruseni mezinarodniho prava
>> , kradeni uzemi druhym statum (Palestina, Srbsko)
z co juzne osetsko
>> a co je me znamo, tak Rusko neunasi lidi po celem svete.....
robili to 70 rokov (mozno teraz nie - ale v cecensku to robili)

>> utok na Kaspik bude treba zastavit, kdyby to melo byt silou, tak at je.
ak niekto bude utocit tak rusi Pokial viem svet sa len chce dohodnut s kaspickymi krajinami o priamom obchode, na ktory maju narok (iba rusi si myslia, ze nie)

192913

9.6.2009 19:07

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 192913

Ad1)
No k tomu napsat jediné - když se rozhodlo Čečensko exportovat islámskou revoluci do Dagestánu bylo zasáhnuto. Možná necitlivě ale pořád lepší válka v jednom regionu než pak hasit celej hořící Kavkaz (což by se ale jistejm lidem zcela určitě hodilo)
Ad2)
Pokud je mi známo tak státy v oblasti Kaspiku prodávají ropu za tržní cenu - rád bych věděl kde jste informaci o dvojnásobné ceně sehnal?
Ad3)
No to stěží.
Neznám nikoho kdo by zbankrotoval pokud má dostatek vlastních zdrojů a je tudíž soběstačný - penězi si holt pole nezoráte.
Možná by zchudly ale rozhodně by na tom byly lépe než ti na druhé straně. nehledě na to že by se většina potrubí jen otočila na druhou stranu kde dnes nestačí RF pokrývat poptávku.
Ad4)
Pokud je mi známo tak nejvíce dolarů má Čína a po ní Japonsko - to je úctyhodná neznalost.
Ad5)
To by se chtělo spíše obrátit na pravého viníka - tedy Ukrajinu.
Ad6)
Pokud Česko a Polsko zcela otevřeně vyhrožuje a provádí kroky k destabilizaci oblasti umisťováním komponent strategického vojenského významu prakticky na Ruských hranicích nesmí se divit podrážděné reakci - vždyť vy taky určitě křičíte že je třeba bombardovat Irán jinak na nás pošle rakety.
Ad7)
Pokud je mi známo tak ten kdo v tomto "sporu" porušil mezinárodní právo byl Gruzínskej "diktátor". Byl po zásluze potrestán.
Ad8)
Není mi znám rozsah oněch únosů - každopádně pokud se v cizině objevil nějaký "problém" byl spíše umlčen než unesen.
Ad9)
Ano to jistě mají - jenže k tomu není potřeba US základen na území těchto států.

192933

9.6.2009 21:00

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

xy 78.?.?.?

Reakce na 192933

Ad1)
ked si vymenite cecensko a rusko za afganistan a USA mate presne zdovodnenie preco su USA v tom regione
je to taka ista propaganda ako v ruskom pripade.
(nehovoriac o tom, ze v dagestane cecenci boli az po prvej vojne, ked ich tam rusi vyhnali)
Ad2)
v tom bol ten konflikt rusko ukraina - ukraina sa dohodla a kupila plyn za 140$ a rusko jej ho predalo za 250% s odovodnenim ze ziaden taky lacny plyn nie je iba ten rusky za 250.
Ad3)
Uz len to, ze tie ceny kvoli krize poklesli sposobilo, ze v decdembri nemali na vyplatu v armade. Keby to stopli nemaju nic.
Ad4)
OK rusi su treti
Ad5)
My nemame dohodu s ukrainou .... iba s ruskom a oni stopli plyn
a oficialne sdovodnenie je 'vyssia moc' - teda havaria.
nech by to bolo akokolvek medzi UKR a ruskom - rusi sa to nepokusili riesit normalne arbitrazou - len vypalnicky
Ad6)
to nie je strategicky komponent - je to experimentalny a pravdepodobne nefunkcny radar predany poplatnikom USA od nejakeho mecenasa
nema to nic s bezpecnostou ruska - ktore to vie bez problemov rusit.
Tu ide len o postoj ruska voci byvalym koloniam - aspon tak to vidia oni.
Ad7)
teda chces povedat,m ze rusko neuznalo nezavyslost juzneho osetska - co je porusenim medzinarodneho prava rovnako ako kosovo?
Ad8)
ani sa to oficialne nedozvies - to len ucastnici vsetkych konfliktov ti povedia co sa dialo.
precitajte si
- suostrovie gulag
- vypoved ludvika soucka o korei
- hociaky rozhovor s cecenkym emigrantom
Ad9)
Ani tam ziadne zatial nie su ...... zatial sa len rokuje o moznosti priameho predaja

192942

9.6.2009 23:04

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 192942

1)
Stěží - Čečensko je součástí Ruska a tudíž jakékoliv nepokoje přímo ohrožují stabilitu Ruska a regionu. Pokud jde o USA tak v obou případech napadené státy ani nesousedí ani nejsou součástí USA. Naopak zmíněný americký zásah stabilitu v regionu zničil.
2)
Pokud je mi známo tak Ukrajina obnovuje smlouvu s Gazpromem každý rok (na rozdíl od odběratelů ve střední a západní Evropě) a ceny se tedy v následujícím roce vztahují k dohodě uzavřené předchozí rok. Ukrajina šla jen na úroveň běžné ceny plynu (podle cen v Evropě) a šlo zcela jednoznačně o trest za použití Evropy jako rukojmího a tím ohrožení ruských ekonomických zájmů (nehledě na ten podvod co pak předvedl Topolánek při podpisu dohody). Netuším tedy proč by měl Ruský stát dotovat cizí ekonomiku (bez ohledu na to jak by se asi cítili ostatní odběratelé a na to že Ukrajinská strana dlouhodobě otevřeně propaguje protiruská stanoviska).
3)
Nikdo mě nepřesvědčí o tom že země která je surovinově soběstačná dopadne hůře než země která soběstačná není. Na to stačí selský rozum.
5)
Ukrajina je transitní stát a je povinen tento transit udržovat (pokud to technické podmínky nezmění). Dlouhou dobu Gazprom toleroval zjevné krádeže plynu a Evropa se nezmohla na jediné slůvko směrem k Ukrajině. Stěží se bude nechávat jakýkoliv soukromý subjěkt vědomě okrádat aniž by zakročil. Pokud si neumí na vlastním dvorku Evropa udělat pořádek tak to může jen stěží očekávat od druhých, které to ani nezajímá.
6)
Ať už účinný nebo neúčinný - jde o součást strategických sil a jako takovej narušuje jadernou paritu a teoreticky umožňuje zabránit odvetnému úderu. Irán jaderné zbraně a schopnost zaútočit na nás také nemá a přesto nám naši politici neustále vnucují že je třeba zaútočit. Opět si zameťte před vlastním prahem.
7)
Ano - měl by jste pravdu pokud by k uznání Kosova nedošlo - bohužel od uznání Kosova už je tato část mezinárodního práva neplatná. Stěží můžeme chtít hrát hru tak aby měl každý hráč jinak nastaveny pravidla.
8)
Teď čtu Mitrochinovi archivy tak uvidím co z toho vyleze.
9)
Napřed je třeba zajistit si ony strategické zájmy - teprve poté je třeba je hlídat.

192947

10.6.2009 8:05

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192947

ropou si chleba nenamazes.

192974

10.6.2009 14:58

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 192974

Máš to trochu pomotaný - pokud máš ropu pak z ní získáš benzín a naftu, tu naleješ do traktoru (ano i jiné suroviny jsou v Rusku než jen ropa a plyn), S tím pak zoráš pole a zasadíš plodiny. Ty pak také pomocí této techniky sklidíš. No a pokud ropu nemáš - nemáš benzín a naftu, nezoráš si pole ...
A už vidim Ursuse jak orá na poli za pomoci volského spřežení ...
Jak pak ono obilí kosí a svazuje do snopů a mlátí cepem ...

193001

10.6.2009 17:40

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192974

ropou si chleba nenamazes.
Jezisi Kriste !! .. a to jsi vymyslel sam? Po tom jak jsi zcestoval svet, vsechno si ocichal a mluvil s lidma .... ?? [chechtot] (viz tvuj prispevek)
Prosim te, chtel jsi balit kufry a letet do Ameriky. Udelej to hned ! Pokud tam ted jsi, ZUSTAN tam - je to pro tebe idealni zeme !! Nikde ti nebude tak dobre a nikde nenajdes tolik spriznenych dusi !!!!!
.. to se mi snad jenom zda, a ono to dokonce cte a pise ...
----------------
Hrozna zprava pro ctenare !! Saudska Arabie, Kuwait vymrely hladem - ropou si chleba nenamazaly !!
-------------
Holt mi to neda: Ursus - blbej, stastnej a uvedomelej - no ne ?? [chechtot]

193006

10.6.2009 23:40

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 192974

Pane Ursus...opravdu to máte pomotané ...Optejte se své babičky a možná ve vašem případě prababičky..čím si mazala chléb za 2WW??
Sdělí Vám,že umělým máslem zvaným v té době MARGARÝN.. a z čeho pak se tento umělý tuk že vyrábí ??? [mrknutí jedním okem] [chechtot] Napovím Vám..jednou z potřebných složek je dokonce ROPA [chechtot]

193026

10.6.2009 14:52

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 192942

Jo souostroví gulag ?? Od Solženicyna??? Hmmm ...pěkné dílo,ale doporučuji Vám si přečíst jeho pozdější dílo....Dvěstě ljet v mjestě !!!
Ad7) No jo vlastně .... Rusko si dovolilo uznat Jižní Osetii za samostatný stát.... kolik že to let po znásilnění mezinárodních dohod v KOSOVU ??? Co bylo první?? Kosovo a nebo Jižní Osetie??
Ad2) No jo Ukrajina vlastně za nic nemůže ??? Ona vlastně platila a platila a na ruský účet stále nic nepřicházelo ?? Ostatně víte o tom,že Ukrajina si těží svůj vlastní plyn ?? Pokud ano? tak napadlo vás,že proč se ztratil i ten technický plyn z plynovodu?? Že by se na Ukrajině usadil v plynovodu Plynožrout ??? Chce to více myslet a méně sledovat TV-JOJ [mrknutí jedním okem]

193000

11.6.2009 19:24

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 193000

Nehovoriac o tom, že podľa zmluv, ktoré sa uzavreli pri rozpade ZSSr malo Gruzínsko uspopriadať v osetsku referendum o zotrvaní, prípadne oddelení regiónu. Po osamostatnení Gruzínsko nielenže referendum neusporiadalo, ale na dôvažok vláda Zviada Gamsachurdiu Osetsko vojensky prepadla.

193106

14.6.2009 10:56

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192942

ad1) Čečensko je území Ruské federace. Měl bych dotaz, odkdy je Afghánistán 51. státem USA? [smích]
ad2) Ukrajina se středoasijskými státy o ceně plynu vůbec nejednala, protože ho kupuje od Ruska. Středoasijské státy byly ochotny v dřívějších dobách dodávat Ukrajině plyn za "družební" ceny vzhledem ke společné minulosti v jednom státě, ale s postupujícím časem jejich ochota klesala. Proto už v roce 2007 oznámily, že hodlají během následujících dvou let přejít na světové ceny za plyn. Tedy od roku 2009. V dřívějších dobách byly ochotny prodávat Rusku plyn pro Ukrajinu za 180 USD a nikoliv za uvedených 140 USD, od letošního roku prodávají Rusku plyn za 390 USD, přičemž si Gazprom musí hradit ze svého náklady na přepravu plynu do Ukrajiny přes ruské území, které činí cca 30 USD. Celkově tak náklady Gazpromu činí 420 USD.
Těch 140 USD je ryzí blábol.
ad3) O tom, že by v prosinci nebyly peníze na výplaty státních zaměstnanců, není v Rusku nikomu nic známo. Mimochodem, letos tam proběhnou minimálně tři valorizace státních mezd a důchodů, podle vývoje cen možná i čtyři. Navíc tvrzení, že Rusko nemělo v prosinci peníze na výplaty je dost absurdní, protože v té době mělo přes 450 miliard USD finančních rezerv. [smích]
ad5) Jenže kohoutek plynu mezi Užhorodem a slovenskou hranicí zavřeli 7.1. ráno Ukrajinci a ne Rusové. Bývalá Podkarpatská Rus je totiž ukrajinské území a nikoliv ruské a vládne tam ukrajinská vláda a nikoliv ruská. [smích]
Vydíráním místo vyjednávání se pokusil řešit situaci "demokrat" Juščenko - "buď nám poskytnete na plyn nevratnou dotaci ve výši minimálně 15 miliard USD, nebo vám zavřeme kohoutky s plynem a vy nebudete moci dodávat svůj plyn do zemí EU". Hovořit o údajném "ruském vydírání" je tudíž dost absurdní blábol.
P.S. Podle ukrajinské premiérky Tymošenkové představuje pro Ukrajinu sleva 90 dolarů úsporu cca 5 miliard USD. Juščenko požadoval slevu minimálně 250 dolarů a navíc zvýšení poplatků za transport plynu přes ukrajinské území. Proto lze hovořit o zmíněných minimálně 15 miliardách USD.
ad6) Uvedená tvrzení jsou lež, lež a zase lež. Zmíněný protiraketový štít v ČR by spadal pod strategické jaderné síly USA a byl by zaměřen na likvidaci mezikontinentálních balistických raket dlouhého doletu, které kromě USA vlastní pouze Rusko a Čína. A taky američtí spojenci Británie a Francie. Žádný Írán, žádná KLDR. V nejprestižnějším americkém časopise věnovaném zahraniční politice Foreign Affairs, který mimochodem vyjadřuje názory blízké americkému ministerstvu zahraničí, se už v roce 2006 psalo, že štít ve střední Evropě má likvidovat odvetný jaderný úder Ruska (zbytku jejich jaderného potenciálu) po překvapivém jaderném útoku USA na Rusko. Znovu upozorňuji, že jde o americký časopis blízký zamini USA a nikoliv o ruskou propagandu.
To, že je momentálně štít ješ...Automaticky kráceno

193263

14.6.2009 11:00

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192942

To, že je momentálně štít ještě nefunkční, pochopitelně neznamená, že bude nefunkční i v budoucnu. Například v roce 1944 byly americké jaderné zbraně taky ještě nefunkční. [smích]
ad7) Při rozpadu SSSR vyhlásila v referendu nezávislost nejen Gruzie, ale i Jižní Osetie a Abcházie, které ke Gruzii přičlenil ve 20. letech až "báťuška" Stalin (Gruzínec). Ani po agresi Gruzie vůči Jižní Osetii neuznalo Rusko nezávislost obou území, teprve "humanitární" dodávky (zbraní?) poskytované vojenskými loděmi USA a dalších států NATO Gruzii, následná slova M. Saakašviliho o odvetné vojenské akci a reálná možnost zapojení Američanů a NATO do konfliktu (některé státy NATO už dokonce začaly plánovat "humanitární" vojenskou akci na pomoc M. Saakašvilimu) přiměly Rusko uznat nezávislost obou republik.
ad8) problém je v tom, že
za a) tohle se dělo za éry "demokratického" miláčka Západu Jelcina
za b) únosy neprováděli Rusové či ruská armáda ale samotní Čečenci
za c) cíl únosů nebyl politický nebo vojenský, nýbrž ekonomický. Únosy byly prováděny za účelem získání výkupného. V éře Aslana Maschadova a "samostatné čečenské republiky Ičkeria" v letech 1997-1999 byly možná nejvýnosnějším odvětvím čečenského průmyslu. [smích]
Dokonce byl unesen i jeden Slovák, zaměstnanec české firmy. Díky tomu, že se v kauze angažovala novinářka Petra Procházková, která byla kamarádkou Šamila Basajeva, poskytli nám Čečenci speciální slevu a nemuseli jsme zaplatit běžných několik milionů dolarů jako při jiných únosech, ale pouhých 200.000 USD. [smích]
ad9) K obchodu musejí být dva - jeden, co chce kupovat, a druhý, co chce prodávat. USA a EU sice chtějí od středoasijských republik kupovat zemní plyn, ale ty nemají zájem jim ho prodávat, což daly opakovaně mnohokrát najevo. Pro ně je totiž strategickým partnerem Rusko event. Čína, a tak nevidí důvod, proč by měly prodávat plyn někomu jinému. To jen EU a USA pořád sní, že před nimi celý svět padne na zadek a každý se bude snažit plnit jejich požadavky. To, že může existovat někdo, kdo je na nich nezávislý a nemá zájem plnit jejich příkazy, je pro ně nepochopitelné a nepředstavitelné.

193265

9.6.2009 22:38

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192913

..mam dojem Slovane, ze to mate ponekud pomichane .. Dva dny se nedivejte na televizi a nectete noviny a verte mi - stanete se zase normalnim Slovanem ..., a letni prazdninove tabory propagandy zacinaji uz za mesic, jsem si jisty, ze jste pravidelny ucastnik ...

192945

14.6.2009 8:26

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Tsignotschka 88.?.?.?

Reakce na 192945

presne tak, zkuste na chvili nekoukat na televizi, necist bulvarni platky, tedy radeji necist zadne noviny a zkusit zit. Verim, ze po mesici se budete divit co jsou v tech novinach, casopisech a televizich za sracky a vymyvarny. Hlavne aby se v nich clovek nedovedel moc informaci, proste se napise, ze to tak je a vetsina to prijme a nikdo o tom nepremysli. Protoze kdyz to bylo prece v televizi, tak to musi byt pravda ne? Neni prece mozne, aby si ted v demokracii dovolil nekdo lhat v televizi ci v novinach!!!

Nejak mi ty moje vety vyse selsky rozum a logika nebere, asi bych mel navstivit cvokare. Chtit si neco vysvetlit selskym rozumem a logikou, pche, to by tak hralo. Ale uz vidim svetlo nakonci tunelu, svetlo ktere mi pomuze, abych dokonale zapadl...lobotomie.

193259

10.6.2009 8:02

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192913

konecne nekdo, kdo to neni zaslepeny

192973

10.6.2009 9:33

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192973

>konecne nekdo, kdo to neni zaslepeny
----------
Tohle se tady tak často nestává [chechtot] [chechtot] [chechtot] Dva slepci se tu setkali [velký smích].

192983

9.6.2009 12:54

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 192883

Největší chudáčci jsou sionističtí židloni,co s těmi co zařvali v koncentrákách a co je tam sami dostali nejvíc berečí a vyssávají svět jak tasemnice.Hezký den.

192895

9.6.2009 16:15

Já bych spíš řekl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 192883

že někteří chudáčci mají pořád nějaké problémy s Ruskem ... [naštvaný]

192916

9.6.2009 18:05

RE: Já bych spíš řekl

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 192916

Pisatel si nepřál zůstat v anonymitě - jen se zapoměl podepsat
Wilonix

192929

9.6.2009 17:02

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

steve 70.?.?.?

Reakce na 192883

Rusko ma porad nejaky problemy, chudacek ...
.. nebud litostivy Ursusi, Rusove si s temi problemy poradi, do ceskych spinavych prodejnych potkanu maji hodne daleko ..
.. dulezitejsi je , aby ty jsi byl schopen poradit si se svymi problemy ...
.. nepolykej tolik "media", ... Kacer Donald slavi 75. narozeniny, kup kytku a pridej se ke gratulantum. Udelas "svobode" radost !! [smích]
---------------
..oni si poradi..ti Rusove, ..a az bude Putin znova presidentem ..., the timing je vynikajici !
http://iraqwar.mirror-world.ru/article/198834 [smích]
----------------
.. a tady ? .. volnym padem na hubu ..
http://www.globalsurfnews.com/news.asp?Id_news=412...
----------------------
.. "chudacek" je spise tento pan - nemyslis ??
http://www.kentucky.com/963/story/824463.html

192922

10.6.2009 22:11

RE: Rusko ma porad nejaky problemy

abc 85.?.?.?

Reakce na 192883

Kto komu robí "porad nejaky" problémy? Pane dostudujte si dostupnú literatúru faktov: http://hucek.cz/l_kopecky/history/khazars.htm
http://cs.wikipedia.org/wiki/Chazarsk%C3%A1_%C5%99... A1e

193021

9.6.2009 14:16

Toto je zřejmě JEN vrchol ledovce

insider 78.?.?.?

http://free-energy.webpark.cz/ [oči v sloup] [oči v sloup]

192902

9.6.2009 18:43

RE: Toto je zřejmě JEN vrchol ledovce

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 192902

No některé články jsou velice "zajímavé". Především ty audiozáznamy Dr. Petera Betera . Nevím jestli jste četl více článků ale ten člověk je jedním slovem šílenec. O tom mě přesvědčily především jeho "fundované" články v sekci Tajné Zbraně.
Stěží uvěřit kvalitě a pravdivosti informací na webu jež publikuje tyto "články".

192932

9.6.2009 17:58

Voldemorti by chtěli zdarma sosat.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Tanečky Voldemortů kolem Ruska pozoruji osobně již od roku 1990 a již tehdy jsem řekl,že se jim jednoznačně jedná o energetické zdroje. Jistě všichni vníme,že již Djaďa Džugašwilli(Stalin) pracoval 1915..jako nájemný vrah pro Rotschieldy v Kaspické oblasti . Dle výpovědi jeho tehdejšího soubandity prováděl Djaďa vraždy dle objednávky rodinky Voldemortů a to odstraňování nepohodlných majitelů pozemků ,ředitelů konkurenčích firem a jiné libůstky . Nasměřování ,podpora,vyzbrojení A.H...jak všichni víme,byla také myšlenka Voldemortů,kteří se díky tomuto chtěli dostat k energetickým surovinám Ruska. Po vyhrané válce,jak všichni víme,měl Djaďa návštěvu Voldemorta Schiffa,který mu nabídl,spojení USA a CCCP v jednu velikou společnou zemi,což Djaďa odmítl a tím si podepsal ortel ,protože dcera šedé eminence v pozadí Kaganoviče..(taktéž Voldemorta) dělala Djaďovi osobní lékařku ...jak to dopadlo? všichni víme [mrknutí jedním okem] Dále je zde vyjádření železné LADY z GB,která ve slabé chvilce oznámila,že západní Evropa potřebuje jen 20-mil. rusů v Rusku a to pro práce na ropných ,plynových polích a pro těžbu surovin!! [mrknutí jedním okem] Je evidentní,že vůně zemního plynu a ropy neustále dráždí chřípí Voldemortů,kteří by tak radostně chtěli Demokraturovat a osvobozovat vše a všechny. Ale u Ruska,dnešního Ruska se spletli...každý den blahořečím jako neznaboh a antichrist Bohu Perunovi,že se našel PUTIN,který Ruský národ pozvedl a dodal mu sebedůvěru a nacionálního cítění. Pokud Voldemorti nedají pokoj ,pak se bude zářit [cool]

192928

9.6.2009 19:40

Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Po útoku na americké cíle 11. září 2001, oznámily sdělovací prostředky clému světu, že arabští teroristé nenávidí svobody a prosperitu Američanů. Osama Bin Láden v afgánských jeskyních zorganizoval útok na Ameriku a nedá pokoj, dokud Ameriku nezničí. "Kdo není s námi, ten je s teroristy", vyhrožoval tehdy celému světu, G.W.Bush. Amerika vykopala válečnou sekeru a nastal hon na nebezpečného teroristu číslo jedna - Bin Ladina. Boj byl zahájen v Afganistánu a začala honička na teroristy. Proč však toho "zločince", Bin Ladina, doposud nechytili?

Osama Bin Laden už není mezi živými, oznamuje internetový magazín The New York Times ve svém vydání ze dne 11. července 2002. Stejnou informaci oznámila veřenosti v televizním interview Benazir Bhutto, krátce předtím, než byla zavražděna. Možná právě proto byla zavražděna? To se už asi nikdy nedozvíme, neboť zločinci vám to neřeknou.

Strašák Bin Ladina bylo potřeba udržet co nejdéle a proto nás doposud stále ještě straší. Jak se píše v článku, Osama Bin Laden zemřel již v prosinci roku 2001, sdělil důvěrným pramenům tehdejší pakistánský prezident Pervez Mušaraf (Musharraf). Washington však přikázal udržet tuto informaci v přísné tajnosti. Honička pokračuje dál. Tak to nikomu neříkejte, jinak ochutnáte americký způsob demokracie, jako to už zakusili lidé v Iráku a v Afganistánu. A ujišťuji vás, hamburgery McDonalda to nejsou.

192936

9.6.2009 21:14

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Olas 79.?.?.?

Reakce na 192936

Církev potřebuje Satana a peklo, jiní pro totéž potřebují teroristy. Nu a naši "demokrati" a jejich hlásné troby zase komunisty. Viděl jsem cár papíru s krvavou rukou a nápisem "Zachvátí-li tě, zahyneš" bylo to z produkce masmedii 3. říše. No jak je vidět, lecčemu jsme se přiučili. Nu a pro naše sdělovací prostředky je vhodný i Šukášchvíli. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

192943

9.6.2009 23:08

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192943

>...No jak je vidět, lecčemu jsme se přiučili. Nu a pro naše sdělovací prostředky je vhodný i Šukášchvíli.
---------------
Kolik úsilí musela vynaložit CIA do produkce videozáznamů, kde nám každým rokem Bin Laden vyhrožoval, že "každý infidel jednou pozná, co dokáže Al-Kaida". Bu,bu,bu a je tam i zakódovaná tajná šifra pro spící buňky. Bu,bu,bu. Spící buňky to slyší, máme tady pohotovost oranžové barvy. Všichni sledujte každého, jak se chová. Odložená aktovka na letišti může kdykoliv vybouchnout, proto nahlásit okamžitě bezpečnostní službě. Ne, ne, pilníček na nehty do letadla nepatří, zubní pasta taky ne...i tohle se musí vyhodit, má to baterie a může to v luftě vybouchnout.

Jaké šaškárny na nás vymysleli? A kolik lidí tomu uvěřilo a kolik jich tomu ještě doposud věří?

192948

11.6.2009 16:40

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 192948

Vyrobit videa a zvukové záznamy s údajným Osamou moc úsilí a námahy nevyžaduje. Dokonce soudě podle kvality, bych řekl že na to dává CIA dost málo peněz. Nebo to dělají schválně, myslevši si, že někde v jeskyni se nic lepšího udělat nedá.

193093

12.6.2009 4:48

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193093

>...Dokonce soudě podle kvality, bych řekl že na to dává CIA dost málo peněz. Nebo to dělají schválně, myslevši si, že někde v jeskyni se nic lepšího udělat nedá.
-------
Nejen ta kvalita nahrávky, ale celá ta šaráda kolem každé "náhodně objevené" kazety už musí vzbudit podežření, že se jedná o podvod. Bin Láden měl peněz dost, aby si pro jeho sdělování informací pronajmul TV studio. Potom to tajemné objasňování, že jim to vezme několik dní, než to uvolní pro media. Údajně ta zvuková kvalita je špatná a dělá na tom několik překladatelů, aby byla zaručena přesnost překladu a potvrzena věrohodnost nahrávky. Jsem přesvědčen, že hodně lidí na to naletělo a někteří tomu doposud ještě věří. Jako třeba tady v diskuzi "náš" Pergill.

193150

12.6.2009 20:30

RE: Kde je Osama Bin Laden?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193150

Bin Ládin je dávno mrtev. Ty "zaručeně pravé" videonahrávky jsou už trapné.

193201

12.6.2009 21:15

RE: Kde je Osama Bin Laden?

steve 70.?.?.?

Reakce na 193201

Jsou trapne - , ale podle zakona jsou "pravdive". O tom se nediskutuje.
Pouze dve veci ve vesmiru jsou stale, vecne a nemenne: Osamovo nesmrtelne a nekoncici nebezpeci a holokaust. Vesmir stoji na holokaustu a Osama je dalsi cihlou do pristavby "vyminku".
Vesmirny barak je uzakoneny a kdo cekne, dostane o dva knedliky mene. Podle prislovi "knedlik blizsi nez vesmir" jdu michat maltu na "vyminek" ... Vsichni Bohove tam jiz pilne pracuji - hlavne na vykopovych pracich. Jenom Mojzisek se vzdy hned rano schova do plastikoveho WC ( i obed si tam necha prinest ), a vecer vede "bozske skoleni" dle instrukci ADL ...
Vcera nam jasne rekl: "Osama nesmi nikdy umrit - to by byl kurva pruser !"

193202

13.6.2009 2:31

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193202

>...Pouze dve veci ve vesmiru jsou stale, vecne a nemenne: Osamovo nesmrtelne a nekoncici nebezpeci a holokaust.
---------------------
A obojí se neustále rozšiřuje a zvětšuje. Obojí lze také pozorovat prostým okem. Stále větší vesmír a stále více a více muzeí holokaustu. Jenom toho Osamu už není moc vidět. Měli si ho zabalzámovat jako Lenina a na výročí jej vytáhnout z rakve. Napojit struny a špagátky a opona jde nahoru a představení začíná.

Jedno zajímavé zjištění. Jak tak Elie Wiesel pomalu stárne, tak zapomíná, co kdysi nalhal a aniž by si to uvědomoval, začíná mluvit pravdu. Už vymyslel celkově šest verzí, jak v šestnácti letech přežil nástrahy fašounů v koncentráku a přitom každá verze jiná. Teď už asi dostane za popírání holocaustu od ADL po ušiskách. Arnošt Lustig by si taky měl začít dělat poznámky, co kdysi vyprávěl, aby se nedostal do průseru. Já si myslím, že mluvit stále pravdu je rozhodně jednodušší. [mrknutí jedním okem]

193215

13.6.2009 7:55

RE: Kde je Osama Bin Laden?

steve 70.?.?.?

Reakce na 193215

Jak tak Elie Wiesel pomalu stárne
.. Elie starne strasne rychle, dokonce zapomnel i hned mluvit madarsky s kamaradem z lagru z vedlejsi prycny ..
Kdyz se setkali pri prilezitosti vydani dalsi Eliho knihy, kterou zase opsal od nekoho jineho, povida mu kamarad: "Elie, ty nejsi Elie, ukaz mi vytetovane cislo. A "Elie" na to - ja jsem Elie a cislo neukazu, protoze kdyz mam ted Nobla, tak se cislo automaticky neukazuje. A kdyz budes pochybovat tak pujdes zpatky na pricnu a ja s Noblem na kaviar !!"
Nebo to pane "Elie" bylo jinak ? Tak nam to reknete jako verzi c.7
.. a Arnost ? - jak s horkou polivkou v misce udelanou z dlani hral fotbalek ??
--
je zajimave, ze ti mladsi "ideologove" se vetsinou modli, aby ty stare "modly" uz byli na prkne, protoze temi starobnimi prekecy jim ztezuji praci ...
--------------
že mluvit stále pravdu je rozhodně jednodušší ..
.. to je pravda. Ale na kaviar s Noblem se s ni dneska nedostaneme. Spise na polivku v misce z dlani do lagru ... a nas "Noble" bude sekernik ...

193224

13.6.2009 17:32

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193224

>Kdyz se setkali pri prilezitosti vydani dalsi Eliho knihy, kerou zase opsal od nekoho jineho, povida mu kamarad: "Elie, ty nejsi Elie, ukaz mi vytetovane cislo. A "Elie" na to - ja jsem Elie a cislo neukazu....
------------
To jsou ti praví popírači. Je to jako s tím hrnečku vař. Už ty lži nejdou udržet pod pokličkou. Četl jsem to, že Elie vlastně ani není Elie a tu jeho knížečku "Noc" opsal od jiného autora (skutečného Elieho). Kdo ví, kde jemu je konec? Až se Elie dostane do starobní infantility a začne více blouznit, tak se zřejmě konečně dočteme "Jak se Elie zbavil Eliho". [chechtot]

>...je zajimave, ze ti mladsi "ideologove" se vetsinou modli, aby ty stare "modly" uz byli na prkne, protoze temi starobnimi prekecy jim ztezuji praci ...
--------------
Jenomže ten problém je v tom, že máme stále více nových a mladších přeživších. Stovky dalších přeživších si uvědomili, že tím, že se narodili až po válce vlastně taky přežili a zaslouží si přilepšení k důchodu. Všichni si chtějí smočit zobák.

A proto platí: mluvit jenom pravdu je rozhodně jednodušší...[velký smích]

193239

13.6.2009 2:00

RE: Kde je Osama Bin Laden?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193201

>Bin Ládin je dávno mrtev.
--------------------------
Já vím Méďo. Podívej se, kdo začal tuhle větev. Jsou tam i dva odkazy. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

193214

13.6.2009 21:10

RE: Kde je Osama Bin Laden?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193214

jsem slepej jak patrona, stárnu Mirdo, a omlouvám se za nepozornost [zahanbení]

193245

11.6.2009 15:24

Neco za neco.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Lze prinutit pakistanskou armadu k akci, ktera hrozi vypuknutim obcanske valky. Ale za cenu ztraty dalsi duveryhodnosti jako partnera. Jedna se o dalsi vymenu vyhody ve fyzicke rovine za ztratu v rovine moralni. Ignorovat moralni ztraty lze pouze v pripade genocidy. Muslimu je pres miliardu, a prestoze existuji silne nabozenske i mocenske rozpory, tak jejich vudcove nejsou jehnata, ktera se nechaji jednotlive postupne bez odporu podriznout.

Citace z novinky.cz

..." Kyrgyzstán definitivně neumožní využívat USA základnu Manas:

Rozhodnutí kyrgyzské vlády uzavřít vojenskou základnu Manas pro USA, je definitivní. Prohlásil to kyrgyzský ministr zahraničí Kadyrbek Sabajev. "Rozhodnutí o vypovězení dohody s USA o využívání letecké základny Manas bylo přijato a není důvod je měnit," řekl Sarbajev. Zamítl tak žádost amerického prezidenta Baracka Obamy, aby kyrgyzská vláda ještě zvážila další pronájem základny. Základna sloužila pro zásobování koaličních vojsk v Afghánistánu"...

193088

11.6.2009 20:50

boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Vložený obrázek

Vložený obrázek

tzv. americká demokracie smrdí uhlovodíky a metanem

politika vůči Sýrii, Iráku, Íránu, Afghánistánu, Jižní Osetii a Turecku (to je "spojenec" ) je politikou kaspických zdrojů, potažmo geografické polohy vůči Rusku(nedávné machrování v podobě vojenského cvičení v Gruzii jako pláč trucovitých chlapečků po zpackaném pokusu o invazi do J. Osetie loni v srpnu) a Číně (Afghánistán s ní má tenkou společnou hranici). Ovšem pokud se rozdmýchá požár i Pákistánu ...

tzv. islamismus je pouhým prvkem destabilizace regionů, které této politice nejdou na ruku

viz.: Saúdsko-arabsko americká spolupráce (základna v Djibouti chránící jedno z budoucích Al Noor cities stavěných Tariqem bin Ládinem a základny v samotné Saúdské Arábii, nehledě na největší ropný terminál světa Ras Tanura tento model vhodně dosvědčují)

Je to docela jako videohra. Škoda, že v ní ale umírají skuteční lidé. Pepíci žijící stylem chléb a hry, volící rotačním způsobem oranžovo-modrou amébu, která je po každých volbách podojí, a přitáhne novými zákony jejich práva, si to ovšem neuvědomují, a pokud ano, nic s tím nenadělají.
Jsme tak odsouzeni do role fandů či odpůrců, opět ve stylu chléb a hry. Svorně se opět sejdeme v hospodě, natankujeme saúdskou ropu, či uvaříme svůj gulášek na kaspickém plynu, a zanadáváme si na Rusy či Američany. Nic jiného nám ani v nynější době nezbývá.

Není osobností, není budoucnosti.

Lze o ní ještě hovořit?

193114

12.6.2009 4:14

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193114

Méďo, díky za vyčerpávající a poučný příspěvek. K té válce v Gruzii, bych něco dodal. Bylo to mnohem závažnější, než si tam natahovat trubičky ropovodu napříč. V regionu před zahájením útoku na Jižní Osetii a Abcházii tam měl Saakašvili po ruce bandu izraelských válečných poradců a izraelci tam chystali útok na Irán. Dokonce tam byla i část divize americké armády narychlo převelena z Iráku. Jednalo se o operaci pod falešnouu vlajkou, kdy izraelské F15 s přemalovanou davidovou hvězdnou na hvězdu amerických vzdušných sil měly poslat pár rachejtlí na Teherán a rychle zpět a umýt vodními barvami namalované hězdy. Svedlo by se to na Američany. Jméno jsem už zapomněl, ale byl to ministr pro zahraniční vztahy Gruzie, dvojího občanství (Khazar), tedy především Izraelec a měl o tomhle řeč v hebrejštině v Knessetu (je o tom záznam, odkaz nemám, ale viděl jsem to). Mimoto, agenti tajné služby Ruské federace chytili izraelského špiona, který měl na těle připevněny mapy (duct-taped) pro vzdušný útok na Teherán. Jak ho zmáčkli, tak se k tomuto přiznal, jenomže oni ho skřípli trochu více (možná i záměrně) a izrelský špion vypustil duši. V jejich žargonu to nazvali: "The Israeli spy expired". Jakmile tam vtrhli Rusové a začala přestřelka, tak se amíci i izraelci honem pakovali, aby nebyly chyceni při přestřelce. Dostali k tomu rozkaz: "Střelbu nevracet a okamžitě pryč z bojiště". Kdyby se to rozjelo v plné síle, tak z toho mohla vzniknout třetí světová, neboť by se tam mlátili Rusove s amíky společně. Unikli jsme o fous. [mrknutí jedním okem]

193147

12.6.2009 5:16

RE: boj za demokracii v praxi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193147

Proc by nekde v primem dosahu Ruskych tajnych sluzeb pobihal agent s mapami na utok? To nedava zadny smysl? Kryci historka pro zdroj informaci? Spise bych tipoval unik od Gruzincu nebo nekoho jineho, echo a potvrzeni v zabavene technice. Hromada lidi v diplomacii, armade, tajnych sluzbach...nema chut jenom tak prihlizet vzniku treti svetove.

193152

12.6.2009 5:26

RE: boj za demokracii v praxi

steve 70.?.?.?

Reakce na 193152

.. to je pravda, ale znas je . Oni jsou na to, ze jim rikaji "mesuge" patricne hrdi. Pri jejich "mesuge" cloveka uz neprekvapi ani "zbouchnuty mesuge". K Mosadu se dostane jeden zadatel ze 2000 "mesuge", takze on uz to musi byt ultraobrmesuge ..

193155

12.6.2009 6:20

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193152

René, je celkem jasné, že agenti tajných služeb nepobíhají kolem v uniformách. V mnoha případech úniku informací se jedná o dvojité agenty, čili ti, kteří pracují pro obě strany. "Ty mi zjistíš adresu na toho a toho a já ti dodám kopie technologií na výrobu té laserové zaměřovačky" atd., atd. Taková vzájemná spolupráce je silně nebezpečná. Nikdy nevíš, kdy tě jedna, nebo druhá strana vyzradí. V tomhle zaměstnání jde skutečně o kejhák. Jak se k tomu mosadníkovi dostali, nebyla v článku zmínka, jenom o těch mapách a že ho zkrouhli. Nepřežil vyšetřování.

Všiml jsem si, že webové stránky mizí i během čtení. Kliknul jsem na odkaz v článku a nebylo návratu. Stránka byla odstraněna. Byla to stránka toho střelce v holokostnickém muzeu. Docela zajímavé informace týkající se historických událostí dvacátého století a obou světových válek. Chtěl jsem si po přečtení udělat kopii, ale je to pryč. Asi zapracovala ADL. Voldemortům se tam asi něco nezdálo? Z toho plyne poučení - kopírovat zajímavosti, tak jak jsi na to už kdysi ty sám upozorňoval. [mrknutí jedním okem]

193158

13.6.2009 21:53

RE: boj za demokracii v praxi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 193158

Ta stránka je v archivu, asi jen část...
Je zajímavé, že za tu patetickou akci "nenásilného občanského zatčení" předních lichvářů dostal 11 let, inu rozvracet si FED v USA nedají...
Ty výsledky iránských voleb jsou zajímavé, "mezinárodní společenství" asi čekalo cosi jiného...

193247

14.6.2009 5:50

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193247

>Ta stránka je v archivu asi jen část...
-------
To je senzační. Díky mnohokrát. Už mám kopii. Není to celé, ale šlo mi hlavně o tu historii a ta je tam kompletní. To předchozí, co tam chybí, to si pamatuji. I tohle:

>...za tu patetickou akci "nenásilného občanského zatčení" předních lichvářů dostal 11 let...
--------
Nenazval bych to patetickou akcí, ale spíše hrdinným činem. Zákon to povoluje. Zbraň sice měl, ale bez nábojů a nikoho zastřelit nechtěl. Zákon je však na straně těch, kdo tisknou peníze a dosazují vládu. I těch šest a půl roků, co si James Von Brunn odseděl je až příliš a z pochopitelných důvodů media mlčí, aby neinspirovala ostatní. S tou střelbou tentokráte v holokóstnickým muzeu nesouhlasím. Asi mu už ruply nervy? Měl hodně nepříjemných zážitků s ukřivděným etnikem. Dokonce mu zapálili barák a vyhořel do základů. Naštěstí se jeho žena s malým dítětem zachránili. Tohle se přece nedělá za něčí názor i když s ním nesouhlasím(!!!)

>Ty výsledky iránských voleb jsou zajímavé, "mezinárodní společenství" asi čekalo cosi jiného...
---------
Jistě. Mousaví je jejich figurka orientován na pro-západní "demokracii". CIA tam zasekla drápky už tak asi před dvěma lety. Údajně mají rozpočet na rozvrat v Iránu 40 milionů dolarů na rok a požadují zvýšení. Mládež převážně tíhne na západní způsob života, ale tomu se člověk nemůže divit. Zakázané ovoce nejvíce chutná. Nemají vůbec tušení, co by je čekalo. Z jedné diktatury do druhé, ale mnohem horší. Vždyť jsme si to my Češi sami prošly a nikdo neví, co přinesou dny příští? Tímto děkuji i Méďovi za jeho odkazy a tady je něco na oplátku. Všechna YouTube videa jsou zhruba pětiminutová a v angličtině. Hodně zajímavé. Hlavně, že se už něco začíná dít. Nebýt té krize, tak téměř nikdo neví, co to je FED a to na obou stranách Atlantiku.
Kongresman Alan Grayson dává kapky inspektorce účtu FED-u. Kam se poděly ty miliardy, co dostala FED od vlády? Proč jste nechali položit banku Lehman Brothers? Máte v tom pořádný bordel. Přitom žádnou odpověď nedostal. Jenom samé lži a vytáčky. Stejně tak v rozhovoru s ministrem financí Timothy Geithner. Lži, lži, lži. Jenom drobné upozornění. Tim Geithner je stálým členem Bilderbergů a také Trilaterální komise. Myslím, že i CFR. Tohle už je definitivně střet zájmů pro zaměstnance ve vládě. Jinými slovy - vlastizrada. Tady je Geithner zase v sevření Rona Paula.

P.S. Měďo, jak to vlastně bylo s tím Binem Ládinem? [chechtot] [velký smích] Jenom žertuji. Stane se a omluva není zapotřebí. Zvláště ne u tebe. Kvalita tvojích příspěvků to mnohonásobně vyváží.

193253

12.6.2009 6:03

RE: boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193147

Mirdo, já tomu vyhrožování vůči Íránu příliš nevěřím. To není izraelský styl.

Vytrubovali snad např. útok na Osirak předem? Oni útočí jako hadi. Bez výstrahy, po precizním naplánování, na nejslabší místo. Kolik už bylo výhružek zde??? Celá řada.

Zajímavě se rovněž doplňují. Kdyby Ahmadínežád neexistoval, museli by si ho vymyslet: jeho revizionismus, antisionistická konference. Naoko to zapadá dobře. Ale proč nyní? Proč existuje Ahmadínežád a proč existuje Lieberman?

Spíše si myslím, že pnutí Izrael/Írán má odvádět pozornost od něčeho jiného. Je to příliš přepjaté.
Taky vyvolává strach, obavy - po každém izraelském či íránském prohlášení na účet druhého ihned skáčou ceny ropy vzhůru.

Tyto dvě teokracie hrají s námi podivnou hru. Neměli bychom jim tolik věřit. Spíše zkoumejme, co tímto divadýlkem sledují (příliv dolarů jako chlácholení? rotschildův pokus o likvidaci izraele a zároveň ovládnutí rusko-indické severo-jižní obchodní trasy? ap.)

Napadá tě něco?

193157

12.6.2009 14:33

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193157

>Mirdo, já tomu vyhrožování vůči Íránu příliš nevěřím. To není izraelský styl. Vytrubovali snad např. útok na Osirak předem? Oni útočí jako hadi. Bez výstrahy, po precizním naplánování, na nejslabší místo. Kolik už bylo výhružek zde??? Celá řada.
--------------
Souhlas, ale ten plánovaný útok na Irán nebylo vyhrožování, ale tajná operace, která se nepovedla. Dostalo se to ven, viz ten špion mosadník, který to po "domluvě" přizanal.

>...Kdyby Ahmadínežád neexistoval, museli by si ho vymyslet: jeho revizionismus, antisionistická konference. Naoko to zapadá dobře. Ale proč nyní? Proč existuje Ahmadínežád a proč existuje Lieberman?
----------
Taky mne to napadlo. Nic se neděje náhodou a už jsem se s touto verzí setkal několikrát v různých článcích. Nemám v tom zatím ještě jasno a tak nezbývá, než sledovat, jak se věci vyvíjejí.
Spíše se přiklánín na stranu Ahmadinežáda. Cítím v těch jeho projevech na půdě OSN dosti upřímnosti. Ani ne tolik slova, to mu možná píše někdo jiný, přestože se tvrdí, že to napsal sám, ale především mám na mysli způsob, jakým se on sám prezentuje. I ten jeho revizionismus mi připadá, jak se říká - "od srdce". Alespoň to nasadí lidem brouka do hlavy a začnou se ptát a zjišťovat o čem to povídá? Samozřejmě, že ho za to sionisti nenávidí, ale tohle bych neviděl jako důvod k vybombardování Teheránu. Tam je ve hře mnohem víc. Zničit Islám a získat jejich ropné zdroje. Jeden z hlavních důvodů je také jejich nezávislost na úrokokracii (na bankách Rothschilda).

>...po každém izraelském či íránském prohlášení na účet druhého ihned skáčou ceny ropy vzhůru.
----
Stalo se tak po rozhodnutí Iránu obchodovat s ropou na burze v Euro. Jinak za proměnlivými cenami ropy bude jiné pozadí. Ten spád cen bude spíše pro negativní ekonomický dopad na Rusko.

>....Neměli bychom jim tolik věřit. Spíše zkoumejme, co tímto divadýlkem sledují.
------
Nechme se tedy překvapit. Nic jiného nám totiž nezbývá. [mrknutí jedním okem]

193186

12.6.2009 16:18

RE: boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193186

Ahmadínežád řekl ještě něco, co je solí v očích jak EU, tak Izraeli: "Pokud holokaust existoval, musí Izrael ležet v Evropě a ne v Palestině."

Nabral tak na vidle především jak Němce (tvořící jádro a motor EU), tak sionisty vztahující se k Palestině. A to se neodpouští.

A nabral tak na vidle i nás, protože žádný soudný Evropan Izrael v na území Evropy nechce. Jedinou větou tak odhalil mnoho nahých císařů. [cool]

Svým způsobem je to génius.

193192

13.6.2009 2:58

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193192

>Ahmadínežád řekl ještě něco, co je solí v očích jak EU, tak Izraeli: "Pokud holokaust existoval, musí Izrael ležet v Evropě a ne v Palestině."
---------------
No vidíš...tohle mi uniklo. Vím, že posílal sionisty na Aljašku a do jiných končin světa. Když už tolik Rothschildi usilovali o židovský stát, tak ten Madagaskar by bylo to nejlepší řešení. Tam se už není kam roztahovat. Uvidíme, jak to dopadne? Právě probíhají v Iránu volby a doposud přišlo volit 24 milionů Iráčanů a je tam frmol. Tomu říkám úspěch. [mrknutí jedním okem]

193216

13.6.2009 21:33

RE: boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193216

tak je to černé na bílém, Ahmadínežád obhájil post prezidenta.

Musáví se mi jeví jako agent nové barevné revoluce: stačí zpochybnit výsledek voleb a vyvolat nepokoje. To se pak dějí věci a demokracie jde stranou. Své už o tom ví Ukrajina a Gruzie, móda se nyní přenesla k Peršanům.

Kdoví, kdo ho financuje.


Ahmadínežádovo znovuzvolení už přivítala Sýrie a palestinská partyzánská strana Hamas.

Oproti tomu Izrael znervózněl.

193246

14.6.2009 2:46

RE: boj za demokracii v praxi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 193246

Poslední věta z třetího Vašeho odkazu:"Mr. Ahmadinejad's rivals have accused him of badly mismanaging the economy and tarnishing Iran's image, further isolating the country from the West." jasmě charakterizuje, kohože si to Iránci při více než 80% účasti, skoro 2/3 (62,6%)voličů vybrali. Zdá se, že Iránci si vybrali Ahmadínežáda přesto, nebo i právě pro to, co mu vyčítají jeho soupeři. Vidět na tom možno též, že vědí že v těch volbách o něco jde, a nečekají doma na zavedení přímé (či internetové) demokracie...
Takový výsledek nejde nepřivítat.

193248

14.6.2009 4:09

RE: boj za demokracii v praxi

steve 70.?.?.?

Reakce na 193246

Kdoví, kdo ho financuje.
.. odpoved se mi zda prosta - financuje a prikryva ho "Kdovikdohofinancuje". Takze jsme vsichni doma .. [smích]
.. jeste, ze to ten Ahmadine... ustal, alespon na nejakou dobu dele, dle Bushovskeho porekadla "v polovine dostihu se kun nemeni". Dovedu si predstavit co by se tam delo, kdyby Musavi zacal demokraticky dialogovat. To by tam ochotni pomocnici pro sireni svobody lezli i oknem. A z "Ahmadenidezu" by jich prezilo tak 5-6 kusu do ZOO zahrady.
.. God bless jazycky vah trochu v rovnovaze.
A nervozitu nasich pratel chapu, jejich zivocisna potreba si zase cucnout krve a neco ukrast dovede skutecne vyvest z rovnovahy.
.. a americky poskok ma starosti az nad hlavu. Kalifornie, ktera by v pripade samostatnosti udajne patrila mezi 10 nejsilnejsich ekonomik sveta uz propousti i hasice a POLICAJTY !!.. radeji si link prectete cely - to je horor. A tihle "uci" svet. Vyvrazdovanim a rabovanim .. A fosfor, ochuzeny uran zaplati propusteni ucitele .... Jeste, ze mame nase Fishery a jejich koser uvahy v zaverech vsech jejich clanku ..
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and...
----
.. a samozrejme, jak taky jinak - dle us mediii byly volby podvod. A potom si nekupte tricko a praporek na auto s hvezdami a pruhy ... [chechtot]
http://www.chartingstocks.net/2009/06/us-media-cam...

193250

14.6.2009 5:45

RE: boj za demokracii v praxi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193250

Kalifornie skutecne patri mezi 8 nejsilnejsich ekonomik sveta. Dluh jsem nekde v zime cetl okolo 40 miliard babek, coz je srovantelne treba s CR, ale pouze ohledne toho dluhu. "Problem" Kalifornie je rychly obeh ve financnich trzich, ale na tohle maji zadelano uplne vsichni v tzv. vyspelem svete. Zkolabovani fincnich trhu je nevyhnutelne, takze pokud to probehne v Kalifornii s predstihem nemusi se to projevit jako tragedie v dlouhodobejsim casovem horizontu. Jestlize nechaji trh vycistit ten korporatni lobysticky cirkus, tak vzhledem na spickove technologie, kde probiha vyvoj v Silicon Valley, zemedelskou produkci a jine prvky realne ekonomiky se muze nejvyssi dynamika kolapsu ukazat jako vyhoda do budoucna.

193252

14.6.2009 7:29

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193252

>..."Problem" Kalifornie je rychly obeh ve financnich trzich, ale na tohle maji zadelano uplne vsichni v tzv. vyspelem svete.
--------------
Já bych spíš viděl problém Kalifornie v milionech ilegálních emigrantů, především hispánců. Tohle se dalo očekávat, kam to povede. Všechno podle plánu. Práce pro místní není a ilegálové nejenže neplatí daně, ale odčerpávají z rozpočtu obrovské částky na nemocniční ošetření a na školství. Zabezpečení hranice se začalo částečně provádět až na nátlak místních patriotů a mnohdy i vlastními silami. Už toho měli po krk, že federální vládá to neřeší, ale proč taky? V roce 2010 tam ta hranice stejně nebude. Bude se to jmenovat Severoamerická Unie - Mexiko, USA a Kanada. Mexikánci se nám do Kanady již hrnou a je jich tady více, než cikánů v Torontě na letišti. Veselo nám z toho rozhodně nebude.
[naštvaný]

193256

14.6.2009 15:38

RE: boj za demokracii v praxi

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 193256

Pak je treba nelegaly bud zlegalizovat nebo poslat zpatky domu. Jak uz jsem rekl, Kalifornie ma silny realny ekonomicky potencial, tudiz ma potencial poradit si s kolapsem te megatiskarny na papirky, ktere rikame penize. To uzce souvisi s krachem systemy megakorporaci, kterym rikame centralni banky. Co udela FED, kdyz dojde k bankrotu Kalifornie? Pokusi se o sanaci? Ale to bude zadat sanaci zbytek USA. I nerovnomerna dynamika rozpadu ma sve kouzlo. [smích] [mrknutí jedním okem]

193278

14.6.2009 7:11

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193250

Zajímavý, zajímavý, zajímavý. Nepovedlo se, tak volby v Iránu byly zmanipulované. Svého koně tam nedostali. Co je ještě více zajímavý, to je tady toto sdělení z druhého odkazu:

The President is not the most powerful person in the country. He is not the commander in chief and does not control the army and the intelligence and security services. He does not have the power to go to war. Those powers are reserved for the supreme leader of Iran Ayatollah Khomeini.

Každý se ohání Ajatolahem Chomejnim a přitom Ajatolah Chomejni je už dvacet let po smrti. Má k tomu někdo nějaké vysvělení?

193255

14.6.2009 11:24

RE: boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193255

Napadlo mě: odkaz, nastavená linie, kterou mají jeho následovničtí ajatolláhové udržovat. Také je démonizován kvůli fatwě na Rushdieho a spojován s protišáhovskou íránskou revolucí.

Druhou věcí je nynější ajatolláh Alí Husejní Chameneí (علی حسینی خامنه‌ای). Možná se o něm nehovoří proto, že vydal fatwu proti výrobě a používání jaderných zbraní.

Vložený obrázek

"Ayatollah Ali Khamenei has issued the Fatwa that the production, stockpiling and use of nuclear weapons are forbidden under Islam and that Iran shall never acquire these weapons." (čerpáno z Wikipedie)

viz. také Iranian fatwa approves use of nuclear weapons

Kritici poukazují na to, že se o ní pouze hovoří, ale že její znění nelze nikde dohledat.

Já jsem jistý text našel.

Na druhé straně má fatwa charakter doporučení, nikoliv rozkazu, takže jednoznačně rozhodnout, jak se věci mají, je velmi obtížné. Možná je zde záměr, aby měl Írán zadní vrátka, pokud by šlo skutečně do tuhého.

193266

14.6.2009 11:30

druhá možnost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193255

je prostá lingvistická záměna, zejm. v angličtině

Khomeini
Khamenei

to leckterý člověk může poplést, souhláskový kořen je stejný: KHMN

193267

14.6.2009 17:52

RE: boj za demokracii v praxi

steve 70.?.?.?

Reakce na 193255

Má k tomu někdo nějaké vysvělení? .. [chechtot] [chechtot]
.. Neni dulezite, ze je Ajatolah 20 let mrtvy (kazdy tam musi), dulezite je, ze muze vyhlasit valku !! Nikoho take nezajima, ze je Osama mrtvy, dulezite je - ze porad toci "utocne a teroristicke" videa !!
----
odposlechnuto + mistni tisk: - v Kentucky, USA. .. ve dve hodiny rano zastavil pred McDonaldem obrneny transporter "Hackell" (1942). Dve osoby muzskeho pohlavi identifikovane jako Borman, Hitler, Mengele a Eva Braunova se dozadovali vstupu za ucelem zakoupeni 38 000 hamburgeru pro
podzemni armadu Wermacht, cihajici a zakopanou v pisku kolem Gazy.
.. o hodinu pozdeji, ve tri rano pozadala mistni organizace "Nas Izrael" o mimoradnou vladni dotaci 300 mil. dolaru. O dve hodiny pozdeji potvrdil Bily Dum prevod 700 mil. doll. na konto organizace...
.. Prvni dukazy potvrzeny: dle zvlastniho ministerstva se skutecne v okoli Gazy nachazi pisek !!!
.. o dalsim vyvoji vas budeme informovat ...
--
Dulezite je , ze kazda informace je pravdiva a porad se neco deje proti svobode ....
---
... ten Ahmanedinezan by mel byt opatrny - "kennedyho Bumbac". [oči v sloup]

193288

14.6.2009 12:03

RE: boj za demokracii v praxi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 193216

>Ahmadínežád řekl ještě něco, co je solí v očích jak EU, tak >Izraeli: "Pokud holokaust existoval, musí Izrael ležet v Evropě >a ne v Palestině."
>---------------
>No vidíš...tohle mi uniklo.





myslím že neuniklo, možná si to jen nepamatuješ: rozhovor s Ahmadínežádem pro Der Spiegel, ve kterém věta zazněla je i zde na Zvědavci, v článku

„Jsme silní a rozhodní“

Vložený obrázek

193271

14.6.2009 17:31

RE: boj za demokracii v praxi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 193271

>myslím že neuniklo, možná si to jen nepamatuješ: rozhovor s Ahmadínežádem pro Der Spiegel, ve kterém věta zazněla je i zde na Zvědavci...
-------
Zatloukat a tvrdit, že mi to uniklo, namá význam, neboť tam figuruji i v diskuzi, tak zbývá jediné - zapomněl jsem [velký smích] Díky Méďo za připomenutí. Na ten rozhovor s Der Spiegel jsem si vzpomněl a M. Ahmadinežád skutečně navrhuje židovský stát v Evropě, jako alternativu k palestinskému území. Více méně pokazuje na tu absurditu, proč to chazarům šionistům) přiklepli právě v Palestině s trvalou genocidou Palestinců, když holokaust - jak tvrdí - se údajně přihodil v Německu. Další zajímavý rozhovor byl na MSNBC (je to, nebo bylo to na YouTube), kde se reportér Chris Hansen snaží prezidenta Iránu přesvědčit o tom, co prosazuje oficiální propaganda, jinými slovy - propaguje holokaustový průmysl.

M.Ahmadinežád je prozíravý diplomat a v podstatě tuto událost nepopírá. Poukazuje jen na nesrovnalosti, kterých se chazaři dopouští a tímto holokaust, jako takový a se všemi důsledky sami vyvrací. Jak se říká: "Nepřítel tvého nepřítele nemůsí být tvůj přítel", ale Ahmadinežád má ve většině svých tvrzení pravdu a vyjádřuje obavy ze skutečného nepřítele. Proto mu fandím, i když jsem k celé té situaci poněkud skeptický. Často si říkám: "jenom aby to nebyla z jeho strany jenom přetvářka"? Na druhou stranu - máme tady přece jenom přírodní zákon akce-reakce a možná právě tohle bude ten skutečný boj přírody o přežití a zachování naší civilizace. Takové jakési vyrovnání sil, když už to jinak (spravedlivě vzájemnou spoluprací) možné není. Méďo díky za tvoje reakce, bylo to poučné. [mrknutí jedním okem]

193285

17.6.2009 5:06

RE: boj za demokracii v praxi

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 193285

V podstatě jde stále o jedinou věc, utvořit takové podmínky pro Israel, aby, dříve a nebo později se roztáhl po okolních zemích, co by "Velký Israel", proto, "proxi" přes USA a za křestanské peníze povedou rozbroje,násilnosti, revoluce a války k dosažení svých cílů, jak prohlásil mluvčí Israelu,Amerika,neodmítne jakýkoliv požadavek Israelu, takže ,ted jde jen o to nastrčit užitečný idioty do mnoha velkých válek pro Israel, aby to před světem vypadalo tak,že to je zájem USA.Samozřejmě, mapa Velkého Israelu zahrnuje všechny státy majíci olej.Narodit se v zemi,jež má zásoby oleje,tak je to považováno za neštěstí, tam ,klidný život neprožijete a v Iranu je hodně oleje a zemního plynu.Israel roste a všude ve světě s podporou antisemitismu přestěhovává tak zvané židy " domů", proto taková výstavba nových sídlišt na palestínském území, co by plán budoucnosti.
Holocaustem se ohanějí ,ale neříkají nikde ,že světový židovský kongres zahájil válku s Německem 24 března roku 1933, vis, britský tisk tohoto data.Nakonec i Winston Churchill měl své mínění o světovém židovstvu.

The Jews declared war against Germany
On March 24, 1933, the Jewish World Congress, then under the leadership of Chaim Weizman, declared war on Germany on behalf of the Jews of the world.
http://www.corax.org/revisionism/misc/encampment.html
=============
Jews 'partly responsible' for their troubles: Churchill
Mar 11 04:08 AM US/Eastern
The Second World War prime minister Winston Churchill argued that Jews were "partly responsible for the antagonism from which they suffer" in an article publicised for the first time Sunday.

Churchill made the claim in an article entitled "How The Jews Can Combat Persecution" written in 1937, three years before he started leading the country.
It would be easy to ascribe it to the wickedness of the persecutors, but that does not fit all the facts," the article read.
"It exists even in lands, like Great Britain and the United States, where Jew and Gentile are equal in the eyes of the law and where large numbers of Jews have found not only asylum, but opportunity.
"These facts must be faced in any analysis of anti-Semitism. They should be pondered especially by the Jews themselves.
"For it may be that, unwittingly, they are inviting persecution -- that they have been partly responsible for the antagonism from which they suffer."
The article adds: "The central fact which dominates the relations of Jew and non-Jew is that the Jew is 'different'.
===================
Takže, závěrem situce v Iranu ,je jen israelská "proxi" akce ,přes USA k destabilisaci země a umožnení provedení plánu na dominantní postavení Velkého Israelu s plánem na Jerusalém ,jako nejhlavnějšího měta světa.Ted, bude jen na Irancích samotných jestli skočí na "demokraticky nahozený,špek" a svoji revoltou si zničí a nebo uchovají svou nezávislost a svobodu, nepřítel čeká za dveřmi.

193462

12.6.2009 7:42

mimochodem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Železný se nedostal do europarlamentu, tak už by ho pořádně mohla naše justice skřípnout [velký smích]

193161

13.6.2009 7:20

RE: mimochodem - ani ne ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 193161

.. mohla naše justice skřípnout ...
Nase skripajici justice Zelezneho "skripat" nebude, za takovy napad te asi "skripne" nase skripajici justice.
A souvislost "Ceska republika - justice" .. priznam se: nevim co to je .. Nebylo by rozumnejsi kbyby a nim popovidali lide sami ? [smích]
.. Fisher ma take rad pekne obrazy ...

193223

Příspěvků: 90

09.06. 01:28 steve  na case...
09.06. 13:52  RE: na case...
13.06. 04:08 Satanist  RE: na case...
09.06. 04:41 kozoroh  Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
09.06. 15:21  RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
09.06. 19:54 IVAn  RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
10.06. 05:25 kozoroh  RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
10.06. 06:13 steve  RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
10.06. 09:10 Mirda  RE: Odvěký boj Chazárů proti Rusku, co by odveta za zničení Chazarské říše.
09.06. 08:48 Ursus  Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 12:05 Maut  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 12:36 trodas  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 13:01 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 22:47 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 07:56 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 09:21 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 17:01 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 00:19 Oldis  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 07:59 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 14:24 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 08:01 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 09:28 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 18:19 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 12:04 Sam Ting Wong  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 16:13 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
11.06. 21:36 micha  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
12.06. 04:23 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 15:38 xy  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 19:07 wilonix  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 21:00 xy  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 23:04 wilonix  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 08:05 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 14:58 wilonix  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 17:40 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 23:40  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 14:52  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
11.06. 19:24 mt-svk  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
14.06. 10:56  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
14.06. 11:00  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 22:38 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
14.06. 08:26 Tsignotschka  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 08:02 Ursus  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 09:33 Mirda  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 12:54  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 16:15  Já bych spíš řekl
09.06. 18:05 wilonix  RE: Já bych spíš řekl
09.06. 17:02 steve  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
10.06. 22:11 abc  RE: Rusko ma porad nejaky problemy
09.06. 14:16 insider  Toto je zřejmě JEN vrchol ledovce
09.06. 18:43 wilonix  RE: Toto je zřejmě JEN vrchol ledovce
09.06. 17:58  Voldemorti by chtěli zdarma sosat.
09.06. 19:40 Mirda  Kde je Osama Bin Laden?
09.06. 21:14 Olas  RE: Kde je Osama Bin Laden?
09.06. 23:08 Mirda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
11.06. 16:40 Antiseptik  RE: Kde je Osama Bin Laden?
12.06. 04:48 Mirda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
12.06. 20:30 MedaBeda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
12.06. 21:15 steve  RE: Kde je Osama Bin Laden?
13.06. 02:31 Mirda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
13.06. 07:55 steve  RE: Kde je Osama Bin Laden?
13.06. 17:32 Mirda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
13.06. 02:00 Mirda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
13.06. 21:10 MedaBeda  RE: Kde je Osama Bin Laden?
11.06. 15:24 Rene Bartosek  Neco za neco.
11.06. 20:50 MedaBeda  boj za demokracii v praxi
12.06. 04:14 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 05:16 Rene Bartosek  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 05:26 steve  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 06:20 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
13.06. 21:53  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 05:50 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 06:03 MedaBeda  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 14:33 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 16:18 MedaBeda  RE: boj za demokracii v praxi
13.06. 02:58 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
13.06. 21:33 MedaBeda  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 02:46  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 04:09 steve  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 05:45 Rene Bartosek  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 07:29 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 15:38 Rene Bartosek  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 07:11 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 11:24 MedaBeda  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 11:30 MedaBeda  druhá možnost
14.06. 17:52 steve  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 12:03 MedaBeda  RE: boj za demokracii v praxi
14.06. 17:31 Mirda  RE: boj za demokracii v praxi
17.06. 05:06 kozoroh  RE: boj za demokracii v praxi
12.06. 07:42  mimochodem
13.06. 07:20 steve  RE: mimochodem - ani ne ..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,48 Kč
Euro
25,85 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
17,71 Kč
Australský dolar
16,06 Kč
Švýcarský frank
23,67 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 174,12 Kč
1 unce stříbra
418,88 Kč
Bitcoin
240 608,79 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 682