Diskuze k článku

Volby by měly být zopakovány

Příspěvků 93

8.6.2009 0:58

A ještě...

leo69 89.?.?.?

A další zajímavá věc je ta, že volební urny s vhozenými hlasovacími lístky ležely prakticky den a půl bez kontroly kdesy ve volebních místnostech vesnických hospod, čekáren a tělocvičen. Už pouze tahleta okolost s možnou manipulací s nestřeženými, či velice slabě střeženými urnami, dost znevěrohodňuje tyto volby...

V tuto chvíli (0:50hod) je sečteno zhruba 90% hlasů a podle všeho volby do EP vyhrála se zhruba 30% hlasů ODS.Na druhém místě ČSSD s 23%, třetí KSČM s 15% a čtvrtí KDU-ČSL S 8%. Další strany nepřekročily 5% hranici pro vstup do EP. Volební účast zhruba 28% oprávněných voličů.

Netuším, kdo mohl volit ODS po tom bordelu a marastu, který zde poslední dobou zaváděla... [překvapení]

m,[mrknutí jedním okem]

192805

8.6.2009 2:09

RE: A ještě...

Kar 90.?.?.?

Reakce na 192805

ODS volí lidé buď z principu aniž by věděli co vůbec v politice dělá a nebo jsou to podnikatelé a jejich rodiní příbuzní co jsou zapleteni do té korupčnické sítě ODS. Ta se řídí heslem "musíme si pomáhat, ale jen mezi sebou". Prostě jsem podnikatel, jsem v ODS a dostávám výhodné zakázky.

Z druhé skupiny znám osobně hned několik lid. Nehodlám to však řešit protože kromě toho, co jsem od nich slyšel nemám žádné důkazy a taky bych si tím velice zkomplikoval život.

192807

8.6.2009 10:22

RE: A ještě...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 192807

Podezreni na manipulaci je ocividne, kdyz volebni urny byly v mistnostech od noci z ctvrtka na patek, pak patek-sobota a nakonec sobota-nedele prevoz a pocty.

Tj celkem 3 moznosti jak manipulaci provest...

Tak jako tak se nad tim nema vubec cenu pozastavovat, je to cele sarada o nicem. Nevladnou nam ti, ktere so volime a volit mensi zlo (socany, momentalne ci delnickou stranu na truc establishmentu) nema moc cenu. Ano, trochu jim to policek doda, nicmene mam podezreni ze oni to davno vi, ze vysledky jsou zmanipulovane a ze 30% lidi by nikdy nemohli ziskat, i kdyz ani ne 28% volicu slo volit...

192827

9.6.2009 17:28

poctivá analýza

Karl von Bahnhof 213.?.?.?

Reakce na 192827

Zkusme udělat poctivou matematickou analýzu. V ČR je cca 10% lidí, kteří podporují ODS - jedná se o tzv. horních 10 tisíc. Jelikož se jedná o "uvědomělé" voliče, tak 90% z nich jde k volbám (10% nemůže třeba z důvodu pobytu v zahraničí, nemoci atd). Takže 9% z 8,5 mil. voličů je cca 750 tisíc hlasů. To odpovídá skutečnosti. Propočet sedí i z druhé strany: při účasti 28% je pak cca třetina voličů ODS. Takže neúčast u voleb způsobuje vítězství ODS. Při dvojnásobné účasti by ODS získala jen cca 15% hlasů...

192926

8.6.2009 10:18

RE: A ještě...

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192805

Ja jsem ODS volil...a kdyz se kolem sebe podivam, tak velka vetsina mych znamych voli ODS. Mozna to bude tim, ze jsem mladsi rocnik. No, ale zase i moje Babicka voli ODS. A kdo jsou ti lidi. Studenti, remeslnici, lidi pracujici na zivnost, statni zamestanci..zamesntanci v soukromem sektoru. Proste uplne normalni lidi. atd. Proc voli ODS, mensi zlo.

192825

8.6.2009 11:26

RE: A ještě...

kocour_easy 88.?.?.?

Reakce na 192825

Na moji otazku proc znama volila ODS, mi odpovedela toto: Jestli lidi budou do politiky chodit kvuli zbohatnuti, tak to bude stale stat za prd a proto to chce volit lidi co maji penize a nedelaji to kvuli penezum, ale kvuli pocitu spravedlnosti a poctivosti...

Po teto informaci jsem spadnul z zidle!!!!! Lidi stale budou blby a stale budou verit blbostem a slibum a nebudou vubec videt co se deje.

ODS a CSSD je jina strana ale teze mince. O ostanich stranach, ktere jsou v parlamentu ani nemluvim. Uz nam zbyva jedine ty komunisti [pláč] ale na druhou stranu kazdy politik co ma nad 45let a ucastni se vrcholove politiky, tak byl pred 20letu komunistou ac z presvedceni, nebo z profitu.

A jeste k "tem demokratickym volbam". Jak muzu ocekavat od nejakeho politika ktery sedi nekde na prdeli v Praze nebo v Bruselu, aby hajil moje zajmy tady v CR, nekde napriklad v koutu republiky. Technicky nedokaze zmenit a nebo posoudit spravnost vyroku nebo jeho presvedceni. Demokracie jak je dneska pouzivana je postavena na recke demokracii, kde to mohlo fungovat, protoze byli staty mestskeho typu.Takze presne to vystihuje vyrok: Kdyby volby mohli neco zmenit, uz by je davno zakazali. Proste to technicky nejde a nemluvim o dalsich aspektech [pláč]

192831

8.6.2009 12:08

RE: A ještě...

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 192831

> Jestli lidi budou do politiky chodit kvuli zbohatnuti, tak to bude stale stat za prd a proto to chce volit lidi co maji penize a nedelaji to kvuli penezum, ale kvuli pocitu spravedlnosti a poctivosti...

Panebože, to je neuvěřitelné, jak mají lidi totálně vygumvaný mozek. Jak si vůbec někdo může myslet, že by boháč nechtěl další peníze? Chudáci ovčani...

192835

10.6.2009 4:42

RE: A ještě...

p 125.?.?.?

Reakce na 192835

..ze by se cesi probudili/a nebo to byli blanicti rytiri /a zacali rebelovat a pozadovat obnoveni platnosti nasich pergamenu jak bylo bohulibym zvykem v teto krajine a vrchost vyzvana do roka a do dne musela by vyhlasit valku na vejce,schvalit prislusne zakony a zacit kazdeho kdo prechovava tyto ter.zbrane zavirat do Cechotama....???

192957

8.6.2009 13:15

RE: A ještě...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192831

Mluvis mi z duse. Tvoje znama voli ODS kvuli tomu, ze v televizi naznacuji a rikaji, ze volici CSSD jsou hloupi a "ona prece neni hloupa -- voli ODS".

A kdyz ma svou debilitu pri volbe strany vysvetlit, tak uz muze mlit pantem jak chce a bude mit pocit, ze ma svou volbu zduvodnenou. Tihle lidi logiku nepotrebuji. Ba co, oni nepotrebuji ani nic vedet o realite, vsechno je o tom, ze "ona neni hloupa, protoze nevoli CSSD, to jsou debilove, ne ja, vzdyt to rikali v televizi".

192844

8.6.2009 16:35

RE: A ještě...

Miks 213.?.?.?

Reakce na 192831

Mate pravdu kocoure, rikal jsem si ze dam hlas KSC na truc tem ruzovomodrejm zmetkum, nakonec jsem se na vsechno vysral. Kdyz muze komunistickej poslanec jet v dobe krize za delnicke dane na vylet do Keni, nebo kde ta sebranka byla, tak to mluvi za vsechno a me zbyva jen jedna moznost - srat na ne na vsechny. Proc ja bych pomahal ke korytu nejakymu kriplovi, kterej pro tento narod nic pozitivniho nikdy neudela? Jednak to neumi a druhak je mu to u prdele.Koryta pretekaj pomejema, tak co by resili. Nejvic me sere, ze k volbam neprijde ani 30% lidi, coz jasne svedci o tom co si lidi mysli, ale ti paraziti si stejne k tem korytum nalezou. 7 lidi z 10 je nepotrebuje a nechce, co tam delaj? Jsou na krmniku? Kdybych bych pro zamestnavatele zbytecny, tak me vykopne! Ja nechtel bejt sprostej ale nemuzu si pomoct, omlouvam se.

192853

8.6.2009 12:05

RE: Ano, to je ale proto, že jste se málo poučil o tom, co se chystá a jaká je jejich produkce zákonů

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 192825

Jinak byste šlapal úplně jinak. Na druhou stranu neexistuje relevatntní opozice vůči ideji vyobcovat občany mladších ročníků úplně z důchodového pojištění - jsou to naši mladší občané, které učili historii debilové, co jim zapomněli říci, že ten druh zaopatření státem je pro kolektiv nejlevnější a nejbezpečnější a že k takové emancipaci se občan dostal po stoletém zápasu.
Navíc - tím, že jste povinen si našetřit sám zvyšujete jen možnosti spekulativního útoku na svou kapsu. Všichni chtějí od Vás hned, protože vědí, že musíte více vydělávat a Váš důchod je jim ukradený.
A co dělat s tím zákonem o prodeji půdy do zahraničí??!!

192834

9.6.2009 11:19

RE: A ještě...

smoke 194.?.?.?

Reakce na 192825

Pane Koumeless, to jste snad tady ani nemusel zmiňovat. My už dávno dobře víme, že jste hrdým voličem ODS, jste pro radar, Lisabonskou smouvu a nakonec pro naprosto všechny plány západních "Elit", i pro ty, o kterých zatím ještě nevíte, že si přejete nadvládu sionistických USA a Izraele nad celou planetou, vyvraždění miliardy arabských "teroristů", podrobení nebezbečně málo servilního Ruska a tiše doufáte, že vám, modrým soudruhům, z toho také něco kápne. [bliji]

192889

9.6.2009 15:14

RE: A ještě...

insider 78.?.?.?

Reakce na 192825

nějaká pravicová profesorka Alena Hromádková se angažovala, jako šefová,--pro mladé anglofily-- LEADER,pro DEU, což tehdy byla slušná strana,podporujicí totéž, co ODS, ale měla chybičku,VYMAHATELNOST PRAVA.Samozřejmě,fízlové z STB a BIS ji zmákli a zdiskreditovali na nevolitelný stav.To jen informace pro mladé ignoranty, jedoucí na vlně chamtivého rustu prosperity do vlastní kapsy přes mrtvoly. [bliji] [bliji]

192910

8.6.2009 10:32

RE: A ještě...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 192805

Proč vyhrála ODS?
To je celkem jednoduché. U nás totiž není žádná strana, která by zastupovala zájmy nižší a střední třídy, tj těch 85procent obyvatel.ČSSD je dle měřítek západních zemí spíše stranou středo-pravou. Tak proč by volič chodil k volbám, když neexistuje strana která bude zastupovat jeho zájmy?

ČSSD o sociální politice mluví jen před volbami, ale potom, skutek-utek.
Typickým příkladem je podlézání zahraničním investorům, které u nás neplatí daně, dostanou pozemek i infrastrukturu zadarmo (z našich peněz), staví montovny, kde pak volič ČSSD dře za otrockých podmínek za almužnu, ze které ještě odevzdá 50procentní daň (a jeho zaměstnavatel má daňové prázdniny). Dalším je vytunelování strategických energetických sítí za Miloše Zemana (rozvody plynu, rozvody elektřiny) a prodání za pakatel zahraničním firmám (E-ON, RWE-transgas) které nás teď nehorázně odírají na cenách plynu a elektřiny.
Dále je to Paroubkovo rozhodnutí ve prospěch majitelů domů na neomezeno výši nájemného (deregulace) a to za situace, kdy si hypotéku na byt může dovolit jen dobře situovaný vysokoškolák.
Další je Škromachovo seškrtání sociálních dávek, kdy podporu v nezaměstnanosti po půl roce odejmou, bez ohledu na to, jestli se v okruhu 50km dá vůbec nějaká práce sehnat, pak je člověk odkázaný na sociálku, kde na dávky dosáhnou jen cikáni, protože nemají žádné oficiální příjmy (neoficiálně mají tisíce z trestné činnosti). Ačkoliv tu roky vládla ČSSD tak ochrana zaměstnanců u nás dosahuje spíš asijské než západoevropské úrovně. Pracovní zákoník je v praxi jen bezcenný cár papíru.

Malé strany nikdo volit nebude, protože jsou voliči roky masírovaní médii, že to nemá význam. Typickým příkladem jsou Otázky V.M. kam si Moravec zve jen parlamentní strany (jak demokratické). A na závěr těsně před volbami nějaká aféra typu Kubice, vajíčkování Paroubka, nahého chlípného Topolánka, která tu zbývající část nerozhodnutých voličů natolik znechutí, že k volbám nakonec nejdou. Voliči levice jsou váhavější, takže když před volbami propukne nějaká nechutná aféra, tak vždy utrpí levicové strany, pravicové nikdy. Koho v kapse hřejou prachy, ten se vždy postará o to, aby o ně nepřišel. Chudák už nemá o co přijít, tak mu chybí motivace jít k volbám. Holt, technologie moci.

192829

9.6.2009 8:45

dovolim si reagovat jen ma malou cast prispevku...

freelook1 89.?.?.?

Reakce na 192829

Typickým příkladem je podlézání zahraničním investorům, které u nás neplatí daně, dostanou pozemek i infrastrukturu zadarmo (z našich peněz), staví montovny,...
nehci si vstup zapadnich investoru idealizovat, nicmene v pripade vynechani alternativnich teorii, nalakani velkeho ciziho kapitalu castecne CR pomaha. obvzlast kdyz cesti kutilove ze systemu znacne mnozstvi odsavaji. zahranicni investice snizuji nezamestnanost a nehlede na vysi i pridavaji neprimo do statni kasy nedostatkove penize. dale plati: cim "lepsi" investor tim lepsi znacku CR ziskava a to zase neprimo pozitivne nas stat ekonomicky ovlivnuje.
jejich nalakani se da pochopit jako kratkodobe preklenuti problemu raneho ekonomickeho rustu... a to neni uplne chyba. chyba byla v tomto stavu ustrnout. uz davno se melo investovat do skolstvi, hi-tech (it, kybernetika, nanotechnologie, biotechnologie, eko-technologie...) a vice podporovat male a stredni podnikatele.

ps: reakci jsem nemel na mysli vase priklady viz. E-ON, RWE-transgas a pod.

192882

9.6.2009 16:38

RE: nemyslete si prosím, že pokrok přichází přes nano a kybernetiku

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz, 85.?.?.?

Reakce na 192882

Lze jen upozornit na to, že leckteré rozvoje schopné obory skončily na tom, že pro absolventy nebylo do čeho ďobnout a neudrželi si kontakty - jak se rozlezli do jiných oborů, ztratila se schopnost týmové spolupráce na projektech, které potřebují vypiplat. Ujišťuji Vás, že projekt syrové šunky, pěstování lanýžů či cordycepsů atd. jsou podstatně progresivnější než nějaké nano a kyber co dělá celý svět.

192918

8.6.2009 12:01

RE: A ještě...oponentura slovu editora

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192805

Ano, ale to jsem nemohla říkat, nechci li děsit voliče - obranu lze naopak zakládat na tom, že lidé více volí, více kontroloují, více vyžadují a více zasahují do života polizických stran, budují si obranu "proti Nekolovi".

192832

10.6.2009 10:22

RE: A ještě...

insider 78.?.?.?

Reakce na 192805

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009061001 A ještě něco zajímavého [oči v sloup]

192984

8.6.2009 3:10

autorka ať promine,

baybee 83.?.?.?

ale tohle není dobrý článek...

(a) leader ČSSD sklidil, co zasel
(b) nechápu, co je divného na tom, že politické strany před volbami odhadují své možnosti - novináři je k tomu ostatně nutí snad v každém rozhovoru
(c) pokud čtete jen mainstream, tak se nesmíte divit, že nemáte informace o menších stranách. Stačí si vzít seznam kandidujících subjektů a sednout ke Googlu
(d) nechodí-li vám "již asi 10 let" volební lístky správně, snad by bylo na čase to nahlásit vašemu obecnímu úřadu. Dost pochybuji o vašem přesvědčení, že volební lístky roznáší Česká pošta
(e) "zvyk" obcházet nemohoucí určitě funguje. Máte-li důkazy o tom, že u vás ne, asi by bylo nanejvýš vhodné předložit důkazy vašemu místnímu zastupitelstvu
(f) vaše dojmy nemohou být důvodem opakování voleb
(g) ČT určitě v sobotu nehlásila výsledky, ale odhady. Výsledky nemohla hlásit už proto, že sčítat se začalo v neděli ve 22:00.
(h) volební systém v ČR je dán příslušným volebním zákonem. Jedná se o poměrný volební systém s několika většinovými prvky. Málo zemí na světě používá dokonale poměrný princip. Jeho důsledkem je obvykle neskutečný chaos.

Pokud vím, tak jediný seriózní důvod pro opakování voleb, který se letos objevil, bylo údajné vylepování oranžových letáků ještě v den voleb v Chebu. Ale to nejspíš zapadne.

Evropská levice prostě dostala mimořádný výprask. Příště to zas může být jinak. Deal with it.

192808

8.6.2009 8:07

RE: autorka ať promine,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 192808

doplním Vaše postřehy
d) není nic jednoduššího si je vyzvednout ve volební místnosti
e) u nás na vesnici je pravidelně využívána

Urna v našem okrsku byla zamčena sice na tanečním sále, ale pokud někdo z Vás někdy pracoval ve volební komisy, tak mě dá za pravdu, že jakákoliv manipulace by byla záhy zjištěna a na vesnici oto dřív, takže si myslím, že autorka je dost mimo mísu.

192816

8.6.2009 17:20

RE: autorka ať promine,

kubrt 94.?.?.?

Reakce na 192816

S tou komisý jste mimo vy. Průměrně inteligentní běloch by měl umět své myšlenky formulovat v souladu s pravidly pravopisu.

192854

8.6.2009 17:26

RE: autorka ať promine,

kubrt 94.?.?.?

Reakce na 192854

...nebo mněl umnět? V tom mám NHL [smích]

192855

9.6.2009 7:31

RE: autorka ať promine,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 192854

Promiňte, nejsem průměrně inteligentní běloch. Jsem jen obyčejný cikán.

192880

10.6.2009 4:49

RE: autorka ať promine,

p 125.?.?.?

Reakce na 192854

..ani prumerne intel.ovcan samozrejme nevoli.../s cim kdo schazi s tim take zachazi/..neboli patlate-li se s hov...ma ,tak se nejen uamzete ale i smrdite!!!!

192958

8.6.2009 10:22

RE: autorka ať promine,

Ursus 83.?.?.?

Reakce na 192808

sohlasim, jeste doplnim.
C) docela dost se tomu venovalo CT a Czrozhlas. Proste kdo informace chce, ten si je najde.
d) volebni listky dostane i na miste

Jeste doplnim, ze tam nesedi jen stare baby, treba v moji volebni mistnosti byly docela pekne mlade slecny. [smích]

192826

8.6.2009 12:09

RE: autorka ať promine,

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 192808

Děkuji za podporu.

192836

8.6.2009 3:21

Volby !? - a to je nejaky novy film nebo susene ponozky ze snury ?

steve 70.?.?.?

Vidle a cepy nejdrive - Katerinko. A az je vratite zpatky do stodoly, potom udelejte nove volby. Vsechno ostatni je saskarna, a vy mate roli sasku.
Az je zlikvidujete, stanete se znova Obcany a Volbam se vrati jejich "vaznost".
Vse ostatni jsou obycejne sracky pro tupce, kteri si daji srat na hlavu.
..ac jsem se snazil - spisovneji a diplomaticteji jsem svuj nazor sdelit nedokazal ...

192809

8.6.2009 5:54

Politici

Hm 212.?.?.?

Politici jsou úplně zbytečná sorta lidí. V současném světě již dávno nemohou nic změnit. Jak je uvedeno v Zeitgest Addendum, nemají na to jíž žádné mocenské páky. V této době o všem rozhodují finanční, průmysloví a vědečtí experti. Ti jedině se mohou domluvit na změně systému, nebo ten současný systém třeba i nelidsky podporovat. Politici jsou jen banda hochštaplerů, která se nechá neznalou veřejností volit do svých funkcí, neboť by se v obyčejném životě neuživila.

192811

8.6.2009 7:12

RE: Politici

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 192811

Politici jsou obyčejní paraziti. Jejich význam pro společnost je nulový. Neexistuje slušný politik, což Amiource jaksi ještě nedošlo. Každý člověk, který jde do politiky bez toho, aby chtěl politiku i s celým parlamentem zrušit, je obyčejný oportunista, který se chce přiživit na našich daních.

Jedinou stranu, kterou bych volil, by byla Strana za zrušení politiky, jejímž jediným programem by bylo zrušení parlamentu, zavedení úřednického typu vedení státu, kdy by bylo okamžitě propuštěno cca 90% státních a obecních "úředníků", mezi prvními by samozřejmě šli ti, co byli vybráni na základě stranické příslušnosti. Zbývajících 10% by dostalo několikanásobné platy, aby se povolání státního úředníka stalo váženou profesí s velkou odpovědností, dobře zaplacenou a speciální výsadou, že za korupci jsou desetinásobné tresty. Tato strana by po zavedení přímé demokracie zrušila sama sebe, ještě dříve, než by se z ní stal další parazit.

Je hezké, že se Amiourka zabývá seriózností voleb, nicméně to chytá za špatný konec, protože má stále dojem, že "volby" mohou něco změnit. Tím pádem podporuje Systém, jelikož obhajuje jeho základní lež a to je pocit, že si ovčan může něco vybrat a že by ho snad někdo zastupoval na základě jeho užitku.

Jinak jsem rád, že byla tak nízká volební účast, za to děkuji všem ovčanům, jelikož je to jediná možnost, jak dobytkům ukázat, že nám můžou se svým Systémem políbit zadek.

A ještě jedna poznámka k článku... Do čeho že ty volby byly? Do sněmovny? Já myslel, že to byly eurovolby, ale nebyl jsem volit, takže nevím...

192813

8.6.2009 10:12

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 192813

Úřednické, neodvolatelné vedení už tady bylo. Říkalo se tomu socialismus.

192822

8.6.2009 12:02

RE: Politici

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 192822

Víte pane anonyme, když už chcete dělat chytrého, tak byste si měl uvědomit jednu věc. Pokud jsou úředníci voleni stranicky, tak jako to bylo za socialismu a je to i dnes v "kapitalismu", nikdy se na jejich místa nedostanou fundovaní odborníci, kteří by tam měli být.

Příště, než napíšete nějaký nesmysl, zkuste chvíli přemýšlet a podívejte se někde na termín PŘÍMÁ DEMOKRACIE. Pokud vám přímá demokracie připadá jako socialismus, kde musel být úředník v KSČ, pak nemá smysl dál cokoliv vysvětlovat. Ono totiž v přímé demokracii naopak úředníky odvolávat jde, na rozdíl od dnešního stavu.

No nic, studujte, studujte... [chechtot]

192833

8.6.2009 19:53

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192833

No a o čem by to bylo jiném? Jak poznáte odborníka? Ne na nějakou technickou oblast, ale na řízení, vedení? Jak změříte jeho výkon? Jste idealista, studujte dějiny, než se začnete někomu vysmívat. Váš model nikde nefunguje.

192863

9.6.2009 7:14

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 192863

Internetová přímá demokracie na celém světě nefunguje proto, jelikož si to vládci světa nepřejí, aby fungovala. Zkuste se zeptat spolku z Bildeberku, jak je možné, že za situace kdy i pitomé sázení sportky má dokonalý on-line systém, tak neskonale důležitější věc, jako "vláda lidu" je dodnes založeno na podvodné zastupitelské stranické "demokracii".

O tom, že je stranický systém podvod na entou svědčí to, že je 97 procent nestranického obyvatelstva nuceno volit 3 procenta lidí nalezených do stran, které v podstatě vůbec nezná. A z těch 3 procent straníků je to ve skutečnosti jen pár jedinců nastrčených na předních místech kandidátek, kteří již byli předem vybráni loutkaři k vládnutí.

192879

9.6.2009 9:56

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 192879

Stranický systém není ideální, ale existuje a do jisté míry funguje, na rozdíl od jiných, dějinami vyzkoušených systémů.

Systém přímé internetové demokracie je nyní zcela utopická myšlenka. Nějakou dobu jsem strávil ve Švýcarsku, tam systém přímé demokracie do jisté míry funguje. Ale ta země v tom má velmi dlouhou tradici a její systém je nyní jinam nepřenosný.

Přestaňte snít, začněte žít. Svět je to okolo, ne to, o čem sníte a kde tušíte všelijaké bubáky.

192885

9.6.2009 14:00

RE: Jde také o to, kdo tu přímou demokracii (u)topí -

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 192885

když to jde ve Švýcarsku, šlo by to leckde, chce to jen chtít - a řada loutkových politiků a jejich vládců pochopitelně nechce.
To by se ovčanům o něco hůře motala hlava - i když při ovládání masmédií by to nebyl větší problém, nač si je zbytečně přidělávat.
Raději poklidně likvidujme citlivé kauzy, které kdysi měly stádo nasměrovat tím "lepším" směrem pro hrabivce všeho druhu...

192900

9.6.2009 14:44

RE: Politici

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 192885

> Stranický systém není ideální, ale existuje a do jisté míry funguje, na rozdíl od jiných, dějinami vyzkoušených systémů.

Můžete to trochu konkretizovat a případně podložit fakty, že například za monarchie bylo hůře? Bylo hůře za prvobytně pospolné společnosti? Prosím fakta, nikoliv vaše domněnky.

> Nějakou dobu jsem strávil ve Švýcarsku, tam systém přímé demokracie do jisté míry funguje. Ale ta země v tom má velmi dlouhou tradici a její systém je nyní jinam nepřenosný.

Takže vlastně přiznáváte, že to jde, ale prostě se vám nechce, tak hledáte výmluvy. Velmi dobrý přístup, za to vás velmi chválím, jen tak dál. Kdo chce, hledá řešení, kdo nechce, hledá výmluvy.

> Přestaňte snít, začněte žít. Svět je to okolo, ne to, o čem sníte a kde tušíte všelijaké bubáky.

Jistě, to byste pravděpodobně říkal za jakékoliv totality, například za bolševika, nebo v nacistickém Německu.

Opravdu máte působivé názory. Skrčit se a fungovat, držet hubu a krok, hlavně nic neměnit k lepšímu, prostě se na to vysrat. Tak jste to myslel? Žádní bubáci nejsou, všichni politici to myslí dobře, bankéři jsou slušní lidé, nikde se nevraždí po miliónech.

Hlavně držet hubu a krok, dojít si kopit novou televizi a u ní se prát brambůrkama a spokojeně kývat hlavou, jak sionisti masakrují Palestince, Iráčany, Afghánce a další, zavřít oči před vozením toxického odpadu do rozvojových zemí, zamořování planety GMO. Hlavně nevidět žádné bubáky, věřit politikům každé jejich slovo, nechat je rozkrádat naše daně...

Kdepak, všechno je v pořádku, máme se nejlépe, jak jsme se kdy měli, morálka jen vzkvétá, duchovní hodnoty jsou na pendrek, lepší jsou prachy.

Přesně tací ovčané, jako jste vy, přivádí tuto společnost k rozkladu. Pokrytci a podržtaškové, kteří měří spokrok tím, kolik mají do huby.

Anonymní nuly.

192905

9.6.2009 15:09

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 192885

Ne, mýlíte se. Stranický systém je naprosto a totálně špatný a funguje pouze tím způsobem, že se do vládnoucích pozic dostanou jen ti nejhorší z nejhorších. A naprosto s prominutím kecáte, když tvrdíte, že systém přímé internetové demokracie je utopie.

192908

10.6.2009 5:05

RE: Politici

p 125.?.?.?

Reakce na 192908

...zajimave je mlceni o Skandinavii a uspesnemu vzdorovani techto statu nejen siokrizim ale i politickym eklhaftum vyskytujicim se u nas i jinde v hojnem poctu...Skandinavsky model mohl by se stat nakazlivym vice nez a odstranit jich vice nez praseci chripka...

192959

12.6.2009 10:22

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 192908

Vaše představa je nereálná, vysněná, fantastní. To se označuje slovem utopie, víte? Nekecám [smích]

193174

12.6.2009 11:45

RE: Politici

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 193174

Snažíte se usilovně, soudruhu, ale marně... [bliji]

193178

12.6.2009 12:16

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 193178

Nekecám, soudruhu. Takovýto způsob demokracie existuje zatím jen ve fantaziích pár lidí. To plně odpovídá významu slovu utopie. Nebo víte o nějaké zemi, která se chystá něco podobného zavést, když máte takovou obavu o marnost mého vyjádření? [mrknutí jedním okem]

193180

12.6.2009 17:01

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 193180

Ale to je jasné, že kecáte. [smích] Jak to Vy víte, že internetová přímá demokracie existuje jen ve fantazii pár lidí? Všichni dnes již víme a máme v tom již naprosto jasno, že celosvětový mainstream je výhradně v jediných rukou. A tyto ruce si přímou demokracii absolutně nepřejí. Proto se internetová přímá demokracie ve světě nikde nezavádí, a proto taky o ní lokajský mainstream zarytě celosvětově mlčí. Se vsadím, že v každé zemi již plno koumáků (včetně mě) nabídlo vládcům dokonalé internetové řešení, ale tito vládci jsou hluší a slepí a dělají jakoby nic. Než by svým otrokům měli povolit přímou demokracii, tak to radši uspořádají třetí světovou válku.[bliji]

193195

9.6.2009 15:17

RE: Politici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192885

>...Nějakou dobu jsem strávil ve Švýcarsku, tam systém přímé demokracie do jisté míry funguje. Ale ta země v tom má velmi dlouhou tradici a její systém je nyní jinam nepřenosný.
--------------
Nic se neděje náhodou. Ani švýcarská neutralita s jejich zdánlivou demokracií. Švýcarsko bylo vybráno rádoby vládci světa jako pokladnička "elit". Země se zabezpečeným finančním systémem a zákonem, který zajišťuje utajení finančních transakcí (pohybů). Voldemorti si tímto vytvořili pro sebe a pro jejich nohsledy daňový ráj. Vyzrazení jména majitele konta a výše jeho účtu bylo na základě těchto zákonů trestným činem. Zajištěním neutrality se Švýcarsko vyhnulo oběma světovým válkám a finanční instituce jsou (byly) ve Švýcarsku prádelnou špinavých peněz. Až po několikerém soudním stíhání kriminálníků z vyšších vrstev společnosti (což už nešlo nijak ututlat) a na nátlak vlád ostatního "civilizovaného" světa, tento zákon o utajení účtů byl zrušen. Ale zase jenom pro někoho a o těch dalších se raději moc nemluví. Zkrátka jinými slovy. Museli davům hodit kostičku na ohlodání, aby zachránili sami sebe.

192911

9.6.2009 16:11

RE: Politici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192911

Ještě bych rád něco doplnil. Jedním ze základních principů demokracie je svoboda projevu. Švýcarská vláda podlehla nátlaku Voldemortů a zavedla v zemi zákony proti nenávisti a tím se stala kritika Voldemortů a zločinného režimu sionistické vlády Izraele, trestných činem i ve Švýcarsku. Tohle je výsměch do ksichtu demokracie, kdy lež se stává pravdou a vyslovení pravdy se trestá.

Jinak všechna čest komukoliv, kdo se snaží poukázat na nešváry naší společnosti a navrhuje určitá řešení ke zlepšení. Ať už je to paní Jarmila a nebo paní Kateřina Amiourová. Je to sice hodně trnitá cesta, ale už samotný zájem o změnu se hodnotí. Více hlav, více rozumu a tak směle při hledání cesty k lepším zítřkům.

192915

10.6.2009 7:35

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 192915

To už mi pane Mirdo mezitím taky došlo, co je Švýcarsko zač. I ta jejich slavná přímá demokracie je značně podezřelá. Nemá totiž žádnou kontrolu zezdola, takže ty výsledky jsou lehce falšovatelné. Lidé sice poctivě odevzdají na poště svůj hlas pro nějaké řešení, ale na samém vrcholku sedí pár zasvěcených lidí, kteří ty konečné výsledky mohou snadno zfalšovat. Neexistuje tam totiž žádná kontrola, která by tomu mohla důsledně zabránit. Kde neexistuje kontrola, tam se může podvádět.

K takovému závěru jsem došla, když jsem se nedávno dočetla, že v referendu velmi těsně (o pouhé 0,1 procento) zvítězili občané, kteří souhlasí s tím, aby byly do občanských průkazů nainstalovány další identifikační prvky. Oni to ti švýcarští vládci dělají mazaně- když jde o nepodstatné věci, tak jsou výsledky referend pravdivé a autentické. Ale když jde o prosazení různých sviňáren, tak holt ty výsledky trošku upraví.

Pro všechny ostatní co mi odpovídali: Nemám sílu pořád dokola vysvětlovat, že internetová přímá demokracie je normálně uskutečnitelná. JEDINÝ problém je v tom, že si ji vládci světa nepřejí.

192967

10.6.2009 8:28

RE: Politici

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192967

>To už mi pane Mirdo mezitím taky došlo, co je Švýcarsko zač. I ta jejich slavná přímá demokracie je značně podezřelá.
------------
Už nevím, kdo to řekl, ale tady by to sedělo. "Jablko vypadá na první pohled krásně, ale jenom zkušený sadař pozná, že je v něm červ". Nenechtat se odradit, paní Jarmilo. Hlavní věc, že se o té přímé demokracii diskutuje. Pan inženýr Polák tady taky kdysi přednesl zajímavý návrh o rokovacích komisích. Tak to nějak skloubit a potom už jenom vyřešit tu defenestraci. Jinak se lidi těch parazitů nezbaví. Tak jak vláda udržuje občany v poslušnosti strachem, rovněž i vláda musí mít nad sebou karabáč k poslušnosti. Za chyby se trestá ztrátou zaměstnání a za velké chyby do kriminálu. Jinak to nejde. I Putin dává svým podřízeným ultimátum, když do zítřka nezaplatí starosta města svým zaměstnancům výplatu, tak jde od válu. A funguje to. Ale tohle vy o Putinovi nerada slyšíte. [velký smích]

192976

10.6.2009 20:40

RE: Politici

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 192885

Neni prenosne pres kopirak. Samozrejme svycarsky system je zalozeny na silne aktivni obcanske spolecnosti, ktera v CR neexistuje. Rozhodne vsak prvky prime demokracie jsou na poradu dne, pokud ma nejaka demokracie do budoucna vubec existovat.

Nemyslim, ze v CR zustanou dve velke strany a starnouci komuniste. Bude se rozsirovat prostor pro primou demokracii a pokud tento trend nepochopi stvajici strany, tak se nepochybne tato myslenka stane nosnou pro nove subjekty. Jestlize existuje nejaka idea s podporou verejnosti, politicky subjekt, ktery se na ni poveze nahoru se vzdycky casem najde. Obvzlast v prostredi rostouciho znechuceni s politikou jako reflexi nejakeho stavu spolecnosti.

Soucasny stav se da nazvat korporatni demokracii a mam takovy pocit, ze demokraticky charakter korporatni demokracie je velmi krehka a nestabilni vec, ktera se bud zmeni v totalitu nebo demokracii s posilenou zpetnou autoregulacni vazbou. Jestli to bude iniciovano shora jako akt skutecne osvicene elity, tak to bude pouze ten mene bolestivy zpusob mozneho vyvoje. Dikatatura se da taky samozrejme zaridit "relativne bezbolestne", avsak i s negativy, ktere diktatura obnasi. Stejne tak i chaos.

Zajimave, ze demokracie se da lehce zmenit v ten chaos nebo diktaturu. Zpetny proces prechodu zpatky na demokracii je velmi komplikovana zalezitost. Koneckoncu stav demokracie i obcanske spolecnosti ve vychodnim bloku po 20-ti letech lze posoudit jako zivouci dukaz.

193016

9.6.2009 16:48

RE: Jarmilo promiňte ale:

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192879

Invernetová přímá demokracie opravdu nejde.
A také - vy směšujete pojmy - lidé mají možnost si zjistit o politicích na netu co chtějí, ale volit nepůjdou a není to proto, že by tak chtěli činit prostřednictvím internetu. Je tomu tak proto, že vůbec volit nechtějí.
b) opakuji Vám to podesáté - každý ze sázejících dostává účtenku a kdyby nedostal slíbené peníze, tak internetového brokera sežera. Tento kontrolní mechanismus u internetových voleb není.
c) Přímá demokracie nejsou internetové volby. Jde o rokování o tématu, ¨hovory, diskuze, získávání informací - ale odkazovala jsem již jednou na knihu Petera Dienela a nebudu to kvůli Vám dělat znovu.

192920

10.6.2009 2:06

RE: Politici

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192879

I když chápu Vaše pohnutky, zcela jistě nemáte pravdu v tom, že:
>Internetová přímá demokracie na celém světě nefunguje proto, jelikož si to vládci světa nepřejí, aby fungovala.
I kdyby byly přijmuty zákony k tomu potřebné, pořád by chybělo to podstatné a to PŘÍMÍ DEMOKRATÉ. Představa, že většina obyvatel čeká jen na potřebné zákony, aby se mohla konečně projevit, je základní BLUD, na kterém stojí všechny (nejen Vaše) úvahy o přímé demokracii.
Lid má pořád k dispozici všechny prostředky, včetně defenestrace, jen není zatím "rozhodnut" je využívat. CHYBÍ VůLE k činu.
Když chci housku, musím proto něco udělat - nestačí pouhé přání. Musím si ji dojít koupit nebo ukrást.
Ani v té vysněné přímé demokracii nemůžete odvolat sama nějakého politika. Budete k tomu potřebovat ještě mnoho dalších demokratů (stejného mínění) ochotných se účastnit nějakého aktu odvolacího - podobného volbám?!!! Jak to zařídíte, aby se takoví našli? Když už dopředu dnes všichni ví (včetně Vás), že účastí ve volbách (či odvolání) vlastně podporují prohnilý režim?
To je běh na dlouhou trať, takové demokraty si musíme nejdříve vychovat ve velkém množství. Pár kousků nestačí. Vychovat k angažovanosti, k důslednosti, ne k odevzdanosti a apatii.
A potom ani nebude záležet na tom, jestli to bude zestupitelská nebo přímá demokracie nebo mix obou předchozích.
Já vím, už včera bylo pozdě. Nakonec je tu ještě jedna rychlejší možnost a to okolnostmi vynucený neřízený akt přímé demokracie ze zoufalství. To ovšem nic neřeší, vývoj postupně pokračuje v těch samých ...

192952

9.6.2009 14:29

RE: Politici

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 192863

To myslíte vážně, ty vaše otázky? Nevím, jestli si ze mě děláte srandu, nebo jste trochu mimo. Dovolím se vás tedy zeptat na něco jiného. Jak si firmy vybírají zaměstnance pro řídící pozice? Jak posuzují jejich schopnosti? Jak měří jejich výkon? To si opravdu myslíte, že si firmy vybírají zaměstnance na základě jejich stranické příslušnosti? Zřejmě nejste podnikatel a jste zaměstnán ve státní správě, jinak si váš názor nedokážu vysvětlit...

Jste schopný poznat kvalitní práci, když k vám přijdou řemeslníci? Podle čeho si vybíráte, kdo vás ostříhá, kde nakoupíte jídlo, kde nakoupíte oblečení, kde si necháte opravit auto? Podle toho, co vám řekne strana? Opravdu nejste schopný rozpoznávat co je dobré a co špatné?

Myslíte, že strana navrhuje na různá úřednická místa lidi z oboru? Myslíte si, že Topolánek, jako absolvent vojenského gymplu má dostatečnou kvalifikaci jako premiér? Myslíte si, že Paroubek má také kvalifikaci, aby byl premiér? Myslíte si, že většina poslanců a senátorů mají dostatečnou kvalifikaci měnit zákony, když většina má sotva základku?

No nic, nemá smysl to vysvětlovat někomu, kdo si myslí, že nejlepší kvalifikací pro výkon funkce ministra je správná stranická knížka... Vysmívat se vám nebudu. Je to spíš k pláči... [pláč]

192904

9.6.2009 16:42

RE: model přímé demokracie funguje a používá se

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192863

v Německu na komunální úrovni a velmi rozšířený je též v Latinské Americe.

192919

8.6.2009 15:02

RE: Politici

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 192822

A kdo mluví o neodvolatelném vedení? Každý ten dobře placený úředník by letěl jak špinavé prádlo, jen co by se veřejnost dozvěděla o sebemenším jeho prohřešku. On by si byl moc dobře vědom toho, že na jeho krásně placené místo čeká tisíc jiných zájemců, takže by měl sekat latinu a jít národu svým vzorovým životem příkladem. To co provádějí dnešní politici to nemá vůbec obdoby. Škoda slov.

192848

9.6.2009 20:54

RE: Politici

korutan 81.?.?.?

Reakce na 192822

Kde jste byl, když to tady bylo!?

192940

8.6.2009 12:14

RE: Vás také v útlém věku pohodili

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192811

Ti právě politiky korumpují. Od nich jdou názory, protože občan se nedokáže domoci svého práva být alespoň vyslechnut, natož aby mu bylo veřejně odpovězeno. Ona by to byla totiž přílišná zkouška integrity politiků, proto Vám z úřadů odpovídá PR a z jiných složek soukolí politického života nikdo. A na otázku, co s volbami - no přeci, poprosmě pana Poláka, ať zase znovu popíše oč jde v přímé demokracii.
Jo a Beppe Grillo, poté, co jeho petice (podepsané tuším 700 000 Italů za omezení volitelnosti politiků na 2 období -aby dostali do politiky nové lidi), se rozhodl, že se svými strukturami napadne systém zastupitelské demokracie jako virem! Co to zkusit?

192838

9.6.2009 20:51

Neodeslaný dopis politika svému voliči

korutan 81.?.?.?

Reakce na 192811

Dnes nám dáš svůj hlas a mi Ti říkáme, drahý voliči, co chceš slyšet, co nás napadne, že by jsi slyšel rád, že by jsi chtěl!! To Ti dnes, náš milovaný voliči slíbíme! Ale jenom dnes, ve dny volební agitace. Dnes jsi volič a my !!zatím!! musíme tvým otázkám, tvým blbým návrhům a představám, naslouchat! A hrůza!! Ještě dělat že Ti rozumíme, že chápeme Tvé ubohé starosti o kvalitu výuky Tvých harantů ve školách, jejichž úroveň tak úspěšně likvidujeme a sami dáváme svá děcka do prestižních soukromých škol! Musíme předstírat svůj niterný zájem o Tvé podělané zdravotní problémy a předstírat připravenost řešit obecný dalas ve zdravotnictví!! Dokonce je žádoucí předstírat pochopení pro Tvoji nechuť k radaru a Lisabonské smlouvě! Jak vysilující a ponižující je tato naše, Tebou vynucená, servilnost!! Naštěstí jenom krátkodobá, pár týdnů, to se dá vydržet i s bodákem v zadnici, jak říkávali vojenští odvedenci!

Ale potom, po volbách, až skončí ta ukrutná, nechutná potřeba voliči, lézt Ti nachvíli do řiti!! Potom počkej!! Potom Ti to vrátíme!! A budeme Ti to vracet celé volební období, abys věděl knechte! My jsme ti vyvolení, kteří jediní, v této republice a i za jejími hranicemi, vědí co je pro Tebe, pako, nejlepší! Co je nejlepší pro republiku! Pro svět, abys věděl! Pro vesmír, prde! To jsme my, tedy především, JÁ, politik s velkým P!!

Zítra už na nás s našimi sliby, troufalče, nechoď! Už je po volbách a tvůj čas se minul!!! Teď uvidíš!! A nezapomeň!! Daně! Odvody! Poplatky! Nezapomeň platit, ať máme z čeho brát!! A se svými problémy jdi … no třeba do lampárny na Hlavní nádraží!

Tipněte si, který politik tento dopis svému voliči napsal!? Můžete vybírat z parlamentních, senátních a EU politiků!

192939

8.6.2009 8:24

Porušení zákona!

Eldedkus 81.?.?.?

Dejme tomu, že volby stojí za uvažování...
Dejme tomu, že jejich výsledek je skutečný...

Pak vám musím přidat k lepšímu, že vše, co jste vyjmenovala jsou žabomiší a pochybné podněty.
Ale v letošním roce se před volbama stalo něco co je minimálně alarmující.
Česká Televize je ze zákona povina všem stranám vysílat před volbama spot. Tento zákon nevijímá žádnou stranu. Jenže, spot jedné z kandidujících stran byl stažen a to na základě tlaku politiků shora. Gen. Ředitel ČT se nejdříve jasně vyjádřil, že spot ze zákona vysílán být musí, ale pak po nátlaku našich politických špiček tento stáhnul, čímž byl porušen § 16 zákona o volbách. Byla pošlapána demokracie a nasráno na presumpci neviny.
Nejsem příznivcem poškozené strany a z obsahem jejich spotu zásadně nesouhlasím, ale jakým právem byl jejich spot stažen?
Jinak celý § 16 je velice zajmaví a jeho dodržení při těchto volbách je opravdu úsměvné.
Tedy závěr: Letošní volby do EP neproběhly v souladu se zákonem, konkrétně § 16 volebního zákona!
Ještě jedny takové volby a odmítám se účastnit čehokoliv, čemu oni říkají demokracie! [bliji]

192818

8.6.2009 8:41

RE: Porušení zákona!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 192818

Ano. Podepisuji se pod tento příspěvek.

To, že veřejnoprávní televize (na kterou přispíváme měsíčně, prý aby byla nezávislá nebo co) svévolně nevysílá klip legální politické strany, protože se jiným stranám nelíbí (a to bez rozhodnutí soudu), je skutečný problém.

Všechno ostatní, co autorka uvedla, nestojí za psí štěk.

192819

8.6.2009 10:17

RE: Porušení zákona!

DavidZ 91.?.?.?

Reakce na 192819

Nejenom že TV volební spot DS stáhla, ale ještě místo něj vysílala modrou obrazovku s textem, že strana spot nedodala. To jen tak na doplnění.

192824

8.6.2009 9:07

RE: Porušení zákona!

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 192818

Také já se pod tento názor podepisuji (až na ty pravopisné chyby!). Doplnil bych jen, že nad prací veřejnoprávních médií bdí ze zákona Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a zejména tato měla zasáhnout v případě tak jasného DVOJÍHO porušení volebního zákona - nejen ředitel ČT, ale i ředitel ČR si protizákonně smočil. Teď je na soudech, jak se s tím vypořádají (pokud ovšem Národní strana a Dělnická strana podají podnět - u té první bych tomu nevěřil). [mrknutí jedním okem]

192820

8.6.2009 15:24

RE: Porušení zákona!

Eldedkus 81.?.?.?

Reakce na 192820

Za svůj pravopis se omlouvám [smích]. Nejsem si jist zda je nějáký takový podnět reálný. Mám totiž dojem že:
A) Oba jmenované politické subjekty jsou tak trochu loutkové...
B) Je to zbytečné... (Jeden můj přítel si přividělával na volební kampani v roce XY, kdy mj vylepoval plakátky pro stranu YX, které ovšem vzápětí přelepovali jiní plakáty strany dejme tomu MP (:lol[smích]. Což samozřejmě vedlo mého šíleného kamaráda k nápadu na noční akci, při které těma svejma plakátama přelepovali zase plakáty MP. Reakcí by se zdálo být přelepování do nekonečna, to by ovšem nesmělo dojít na to, že MP to vzali nějak ostře a vytasili se z PISTOLEMI. Kromě tohoto očividného zastrašování, měla strana YX pár dalších podnětů (včetně dostatku důkazů) takže se jí skutečně podařilo zpochybnit volební výsledek, jenže soud vyšší inštance na to měl jiného názoru... [bliji] Nevím co by se muselo stát, aby se někomu podařilo ty sračky přesrati.

192850

9.6.2009 8:40

RE: Porušení zákona!

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 192850

Tady nejde ani tak o zpochybnění volebních výsledků, na to je skutečně důkazní nouze, ale o potrestání svévolně protizákonně rozhodujících zaměstnanců veřejnoprávních (tedy z našich skrytých daní placených)médií. Tam by měl být trest exemplární -> zneužití pravomoci, narušení průběhu voleb, pokus o ovlivnění volebních výsledků,..... právo si jistě najde klasifikace (bude-li chtít, ovšem). Viděl bych to nepodmíněně jako exemplární trest. [mrknutí jedním okem]

192881

10.6.2009 5:13

RE: Porušení zákona!

p 125.?.?.?

Reakce na 192850

..staci jenom prosadit zakon proti politickym podvodnikum a vyhlasit honebni sezona na kazdeho,ktery by nesplnil nejen ocekavani volicu ale i presne do detailu vyjmenovane pisemny sliby...predvolebni a nahle bude prazdno u koryta....

192960

8.6.2009 12:26

RE: Porušení zákona! - ano, a stálo by za to uvalit nějakou informační povinnost i soukromým subjektům,

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192818

že?
Kdo to udělá, kdo to probojuje?

192839

8.6.2009 10:14

...takto nějak to začínalo....

skogen 81.?.?.?

Ano takto to"kdysi"začínalo v Bismarkově Německu.Též tehdejší"světová politika" se dostala tak,kde jí potřebovali mít zbrojaři,finančníci a politkové některých partají.Tak nějak došlo k "zrození" a nástupu Dolfy Hitlera(nejdřívé směšné figirky) a pozdějí po zfanatizování davů již jako rovnocenného partnera finanční lobby!
No a pokud to sledují stejné symptomy nárůstu nacionalismu (kde dobrou záminkou je i činnost arabských extremistů),tak zde je vidět,že davy nemyslícich občanů opět pospíchají do chomoutu polofašistických,ale i celkově fašistických partají,uskupení a podobných společenství.
Takže? Nic nového pod sluncem.Vše se opět opakuje,když tomu jsou vytvořeny podmínyk.Noa ty nevytváří lidé,ale finanční oligarchie,bankovni domy,nadnárodní monopoly a tomu slouží???No to mu v š e m u slouží "zvolení politici".Jsou zvoleni VÁMI LIDI !!!A bude hůř! [zmaten] [pláč]

192823

8.6.2009 19:02

RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192823

protože jim novináři řekli, že vyhrála pravice. Americká pravice rozpoutala války v Iráku a v Afgánistánu. Pravicoví extrémisti stojí za roztažením války do Pákistánu - resp. strach z pravicových úvah.
Kdo jim řekne - že vlastně třeba u nás je to 9 pravá ODS, 7 pravo-středo-levá ČSSD - 4 levá KSČM a 2 neznámá KDU - ČSL. Kdyby to bylo pravo ODS + KDU-ČSL, bylo by to 11: 11 levým ČSSD a KSČM. Kdyby to bylo nalevo KDU-ČSL je to ještě levější. Kdyby to však bylo pravá ODS + ČSSD je to průšvih.
CHtěla jsem říci, že ve skutečnosti vůbec nevíme, kdo se jak bude chovat - a vlastně ani neznáme alespoň prvotní rozbor toho, kdo vlastně vyhrál v Evropě. Irán to od lemplovských novinářů nemá šanci ani zjistit.
Bude velmi záležet na tom, jak se kdo bude chovat. Raketa 2000 km není nic moc - to doletí fakt leda do Izraele, myslím. Ale budou hrozně bledí, až zoufalí. Jak se asi budeme chovat my? Pomůžeme těžce zkoušeným Palestincům? Ano, to by bylo správné gesto pokání.

192860

15.6.2009 13:17

RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď

Eldedkus 81.?.?.?

Reakce na 192860

Tak tohle je opravdu kravina, vážená paní! [bliji]

193337

30.6.2009 21:05

RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 193337

Omyl. krátce po volbách zodpovědný z jaderné agentury pravil, že vzhledem k tomu, že Irák byl "rozprášen" (a také proto, že Izrael tu a tam bombarduje Syrské oblasti) přijali rozhodnutí, že o atomovou bombu přeci jen usilovat budou. Zprávu podal italský deník Liberazione - ale ovšem v Iránu je podle pana Svrška Echelon a není jisté, zda zpráva není podobně podvržená, jako první zpráva o iránských volbách, která tvrdila, že Ahmadínedžán dostal jen 13% hlasů. O projektu tzv. hybridních válek - což je válka částečně informační a částečně pomocí těch dronů, co naváděny dálkově z určitého místa u Las Vegas v Pákistánu mají za účel zabíjet určité konkrétní osoby - přičemž vždy padne okolo stovky dalších lidí či více. Pane, projekt hybridních válek je hotov a uskutečňuje se.

194545

8.6.2009 13:28

Ono na tom zas tak nesejde

Petr Řehák 194.?.?.?

Zrovna o volby do EU parlamentu bych se nehadal. Ty lidi co tam pujdou nas zivot ovlivni asi jako starosta vesnice vzdalene 50km od bydliste. Kdyz nekdo breci ze se tam zase dostala ODS nebo CSSD tak at jde volit alternativni strany (bohuzel bez velkych sanci na prekonani 5%) coz jsem mel nejprve v umyslu. Bohuzel po prozkoumani programu nekterych neparlamentnich stran jsem zjistil ze neni vlastne co volit. Kdyz uz se me nejaky program libil zjistil jsem ze ma ve skutecnosti jeden jediny bod, ktery se me sice libil, ale to je sakra malo. Neumim si predstavit ze nekdo treba 4 roky v kuse bude bojovat jen o tento 1 jedniny bod programu. Co tam bude delat zbytek casu jsem se z programu nedozvedel. Nakonec jsem mel na praci 'lepsi' veci nez jit volit a stejne se ukazalo ze by to nic nezmenilo protoze tem co se tam nedostali chybelo urcite vic nez muj jeden hlas [mrknutí jedním okem] Dalsi co jsem si uvedomil je ze stejne nechci nic jako EU-parlament a tim ze bych sel volit bych jen posiloval jeho mandat. Nejlepsi by bylo kdyby k volbam do EU neprislo ani 1% volicu to by dalo najevo ze nam ani za to nestoji. Kde ma 'hazeni' listku vetsi smysl je podle me voleni do zastupitestev pripadne 'naseho' parlamentu a senatu.

192845

8.6.2009 15:49

RE: Ono na tom zas tak nesejde???

Eldedkus 81.?.?.?

Reakce na 192845

Ono na tom možná sejde docela dost.
Já jsem volil stranu svobodných občanů, v čele s p. Paynem, vzhledem k tomu, že se mi páčí stanovy této strany. (což je moje věc) Ovšem to, že tyto strany nemají šanci je lež propagovaná stranamy u koryt, protože pouze touto lží si mohou udržet své voliče... Kdyby každý jako vy (že vás asi málo nebude), šel volit nebyla by to otázka toho jednoho hlasu, ale otazka hlasů cca 30% lidí (těch kteří nevolí, protože nechtějí volit korýtkáře a myslísi že strany bezkorytní nemají šanci). Což by u některých stran klidně mohlo dát těch 5% a i kdyby ne tak když by měli třeba čtyři strany cca 4%, někdo by se musel chytit za koule... Krom toho ze čtyř na 5% už se to vytáhnout dá...
Ale proč na tom sejde? Protože je to jediný způsob jak se k tomu můžete vyjádřit (vyjma toho, že to půjdete dělat sám [bliji] ). Jak moc vás někdo bude poslouchat záleží především na tom, jak dlouho bude volební účast kolem 30%, ono když je 70% stádo, které mlčí a z těch třiceti procent dvě třetiny přisluhovači z přesvědčení, nikdo nemusí poslouchat, co ti křičící řvou. Když půjde většina volit někoho jiného, tak i když to sfalšují, budou cítit alespoň nějáký odpor. A přidám ještě jednu frázi o které si ovšem myslím že je pravdivá: Nevolení jest rovněž volbou- tichou podporou silných stran!

192851

9.6.2009 12:41

RE: Ono na tom zas tak nesejde???

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 192851

No on ten problem je ze ja bych zase volil nekoho jineho nez vy. Takze kdybych sel volit jeste bych staticky snizil procentualni vysledek te vasi strany [mrknutí jedním okem] ve skutecnosti bych snizil procentualni vysledek vsech stran krome te 'sve' ovsem ty velke ktere se tam 'dostanou' tech se to netyka protoze si ty procenta 'prepocitaji' posleze co se vyradi male strany pod 5%.
Problem totiz je ze tech malych stran je tolik (temer 30) ze by bylo spis zazrakem kdyby se nektera dostala nad 5% bez poradne "PORADNE" medialni masaze kterou ovsem nikdy nebudou mit. On ten vzorek 70% co nevoli by se choval dost podobne jako ten vzorek 30% co volil takze i kdyby jste zavedl 'povinne' volby jako treba v luxembursku (pokud se nepletu) tak to vyjde plus minus stejne. I kdyby jsme predpokladali ze 'male strany' by volilo treba 30% volicu (coz je naprosto nerealne) tak kazdy si vybere jinou podle osobnich preferenci a kdyz se tech 30% rozmelni mezi tech 30 stran tak se tam stejne nedostane nikdo. Jedinej efekt bude ze se Topolanek, Paroubek a podobni a budou naparovat jak vyhrali ve volbach s nejvetsim mandatem v dejinach.
Takze muzete jit sice volit malou stranu nebo nejit volit a vyjde to dost podobne. Muzete zalozit klidne vlastni stranu ale misto mezi 30 stran se ty hlasy ztrati mezi 31 a jeste vic tim snizite sanci se tam dostat s jinou malou stranou.
Skoro se chce cloveku verit ze zakladani tolika malych stran s podobnym programem je nejaka konspirace protoze tak se zaruci ze zadna jina strana se tam nema sanci dostat [překvapení] Uplne idealni by bylo kdyby vsechny strany strany ve volbach ziskali naprosto stejne (okolo 3%) protoze to by se tak nedostal nikdo a cela trapnost by byla hned jasna .. to se bohuzel nestane.

192893

9.6.2009 15:04

RE: Ono na tom zas tak nesejde???

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 192893

Správně jste to popsal. Tohle je přesně popsaný ten jejich volební podvod. Mají to vše dokonale předem matematicky spočítané, není z toho úniku. Proto se na ta lukrativní místa, kde se přerozdělují miliardy a kde se tvoří zákony dostávají výhradně jen předem vybrané figurky.

192907

8.6.2009 14:23

Volby

Vymazaný člen 89.?.?.?

Jen malou poznámku k příspěvkům o falšování voleb. Byl jsem ve volební komisi v našem volebním okrsku. V sobotu ve 14. hod. jsme uzamčené volební urny zapečetili, místnost uzamkli, taktéž zapečetili. A až do neděle do večera do budovy, kde se volby konaly neměl nikdo přístup. Je absolutně nemyslitelné, že by nějak mohly být falšovány. V neděli večer jsme lístky spočítali. V našem okrsku byla účast 24 %. ODS u nás jasně zvítězila a např. měla 2x více hlasů než druhá ČSSD. Hlasy byly počítány jedenácti navzájem neznajícími lidmi. Systém, který se použil, absolutně nedává šanci nějakým způsobem volby zfalšovat. To jen tak na okraj. Většina z nás ve volební komisi jsme žasli nad tím, jak lidé opět volí ty samé strany. Já osobně jsem svůj hlas nedal nikomu. Můj názor je, že lidé jsou prostě nepoučitelný. A nedělám si žádnou iluzi, že by na podzim došlo k nějakému překvapení.

192846

8.6.2009 19:10

RE: Volby

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 192846

JEště jjste ale nepopsal zpětnou vazbu s ději u statistického úřadu, resp. fungování sítě elektronické či telefonní a fungování sítě odpovědnosti. On v tom šotu ČT24 byla také zpárva o tom, že v jednom místě volilo 55% voličů. Praha to samozřejmě nebvyla.

192861

8.6.2009 15:59

Výsledky voleb

bejbous 78.?.?.?

Výsledky voleb:

71,78% nevolí nikoho, nemá zájem
8,88% ods
6,32% čssd
4,18% ksčm
2,26% kdu-čsl
1,20% suverenita

192852

8.6.2009 19:19

RE: Výsledky voleb

odi 90.?.?.?

Reakce na 192852

Chlape po dlouhe dome trefne komentar, ostatni co jsou pred tebou kecaji jak politici v TV, ale ty jsi dal fakta.

192862

8.6.2009 22:48

RE: Výsledky voleb

mtk 80.?.?.?

Reakce na 192862

Tak já to přeložím do TV politické taškařice:

71,78% podvedení, okradení, obelhaní
8,88% zloději
6,32% gauneři
4,18% čuráci
2,26% pokrytci
1,20% naivky

P.S. sorry za slovník [velký smích]

192868

9.6.2009 14:08

RE: Výsledky voleb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192868

Slovník bych ti klidně odpustil, ale ukrutnou hloupost a šílené zobecnění ne (a to i když bych uvažoval toleranci 50%).
kde bereš jistotu, že laxní, tupé spotřební stádo bez zájmu o cokoliv (zato často nadávající) jsou podvedení? spíše si za totální nezájem o své věci mohou sami.
jak jsi přišel na to, že volič ODS někoho okradl, a je tedy zloděj?
slovo gauneři je pro voliče ČSSD nevhodné, nedostatčené - právě zde by bylo lepší označení zoufalí tupci a naivky.
ksčm neřeším (to jsou dinosauři, a jejich voliči také).
lidovečtí voliči jistě nejsou pokrytci (přinejmenším ve své většině), nýbrž jedni z nejslušnějších, řádných občanů. -nekradou, nepodvádí, mají rodiny, vychovávají děti ve slušné lidi a pracují. a usilují o konzervativní hodnoty.
a těch 1,2% jsou právě lidé, kteří se nebojí strašení s pětiprocentní klausulí, a proto volí někoho jiného podle svého rozumu a svědomí. Bohužel většinové stádo volí raději ty, kteří asi projdou/předtím prošli... a proto to stádo bude mít stále stejnou politickou reprezentaci (čtyř stran) jako minule a předminule - jejich hlasy sice nepropadnou, ale také nic nezmění.
A o to asi jde???

192901

10.6.2009 13:52

RE: Výsledky voleb

mtk 80.?.?.?

Reakce na 192901

... hyperbola (šupito na wiki). Ale neva. [mrknutí jedním okem]

192997

9.6.2009 16:31

RE: Výsledky voleb

serpico 77.?.?.?

Reakce na 192868

[chechtot] [chechtot] [chechtot]
trefné a pravdivé...

192917

10.6.2009 8:35

RE: Výsledky voleb

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192868

>...sorry za slovník
---------------------
A to bylo ještě velice mírně a slušně popsáno [velký smích] Jenom by mne zajímalo, kde zapasovat Madam Biomasu? [velký smích]

192977

10.6.2009 12:03

RE: Výsledky voleb

korutan 81.?.?.?

Reakce na 192977

Do kompostu, aby byla alespoň trochu in a užitečná!

192991

11.6.2009 17:49

RE: Výsledky voleb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 192852

Jinak řečeno - politici a jejich rodiny se opět zvolili na lukrativní posty. V příštích volbách,kde bude volit již jedno procento lidí budou politici volit sebe sami i bez pomoci svých rodin. K tomu spěje vývoj účasti při volbách. Takže volby - jsou demokratické (???). [překvapení]

193094

11.6.2009 20:50

RE: Výsledky voleb

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 193094

To je jasné, že nejsou. Zmrdům začíná téct do bot- je to krize legitimity jejich zvolení. Nu, necháme se překvapit, co si na nás v blízké budoucnosti vymyslí. Třeba povinnost voleb, že. Ale asi je jim jasné, že by si tím taky moc nepomohli. Kupříkladu já bych k těm volbám naklusala a buď bych jim tam hodila použitý toaletní papír, anebo napsala, že zastupitelská demokracie je podvod na entou a že žádám internetovou přímou demokracii.(ovšem dokonale kontrolovanou všemi směry, ne nějaký nekontrolovatelný švýcarský podfuk)

193115

8.6.2009 22:02

Výsledek nízké volební účasti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

bojujme proti nízkým volebním účastem http://www.youtube.com/watch?v=_LadBdgVc3Y

192865

8.6.2009 22:35

Tak jsem se těšil,

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

že se dnes dovím něco nového o veteránech USS Liberty. Já ale opravdu nejsem žádný "pamatováček".

192866

9.6.2009 2:30

RE: Tak jsem se těšil,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 192866

měl bych tu leda tak spekulace dva roky staré...

192876

9.6.2009 17:15

RE: Tak jsem se těšil,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 192866

No jo, někdo tu tuším sliboval, že napíše článek o Liberty. Nevím sice již přesně kdo, ale je dokonce možné, že to byl editor. No nic. Tak zase někdy příště [smích]

192925

9.6.2009 23:12

RE: Tak jsem se těšil,

steve 70.?.?.?

Reakce na 192925

.. Editor musi napsat nejdrive o mne, Liberty pocka. Chci vstoupit do verejneho zivota a startuji ze Zvedavce. Pred hodinou ode mne odesla policie. Udelali prohlidku, barak je po prohlidce pripraven na demolici. Jeden policista u prohlidky zahynul. Dival se do akvaria a dve rybicky pry na nej otvirali hubu. Pouzil taser, vycakla voda a on nemel gumaky. Langer se pry rozplakal. Zduvodnili prohlidku tim, ze si na me nikdo nikdy neztezoval. Az budu ten extremista, policie prijde podruhe a barak uklidi - alespon to slibili. Snad odnesou i toho mrtveho policistu. Je horko a serou uz na nej mouchy ...

.. A tou Liberty myslis tu lodku co ji koserkluci zholokaustovali na dno ? .. nebo to "hnuti" koserkluka Zelezneho co zholokaustoval "tech par korun" ?

192949

10.6.2009 8:00

RE: Tak jsem se těšil,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192925

Editor nám to sice před měsícem slíbil, ale také jasně vysvětlil, že už je na to pozdě. Když máme to pietní výročí, tak tady je pár informací.
Útok na USS Liberty (padesátiminutové video). Autentické záběry a výpovědi svědků. Nejenže Lyndon Johnson a Robert McNamara věděli o připravovaném útoku, oni na tomto zločinu aktivně spolupracovali. Loď USS Liberty tam byla za tímto účelem poslána. V průběhu útoku přispěchavší pomoc byla odvolána a zločinci dělali všechno možné, aby se loď potopila a útok zůstal beze svědků. Tahle událost nebyla první v historii, kdy US vláda obětovala vlastní občany ku prospěchu jejich zahraniční politiky. Do dnešního dne nebylo podniknuto žádné vyšetřování a celá ta tragedie byla zametena pod koberec. Viníci tohoto holocaustu amerických námořníků nebyli nikdy potrestáni a všechna media i v dnešní výroční den zarytě mlčí.

Jindřichu, dole máš odkaz na čtyřdílné video, kde jsou záběry na vyšetřování 9/11, které bylo provedeno reportéry FoxNewsTV v době, kdy stanice Fox byla ještě neutrální (neměla voldemortní filter).

192971

9.6.2009 0:21

napodobne:)

Južný záliv 91.?.?.?

my mame nieco podobne,vola sa to SDKU-DS,ale skoda reci.Pred nasimi prezidentskymi volbami to bolo podobne[smích] Vsade bolo vidiet len jednu tvar,ktora...nakoniec prehrala tie volby[velký smích]

192871

9.6.2009 9:33

Agresivitu předvedl Paroubek rozkopnutím vajíček POLOŽENÝCH na pódium, stejně jako jeho oranžové SA

Mejla 83.?.?.?

protizákonně napadající lidi. Podívejte se např. na záběry z Litoměřic, kde oranžové bojůvky fyzicky zaútočily na lidi, aniž tito lidé by jakkoliv porušili shromáždění nebo se něčeho dopustili. Pokud chcete vidět agresivitu, zajděte si do Lihového domu mezi Kočky, Ďuričky a jiná esa.

192884

9.6.2009 13:08

Proc opakovat volby?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pro neschopnost politicky stran reflektovat skutecne priciny krize, analyzovat je a zformulovat na tomto racionalnim zaklade program pro budoucnost? Nachazime se v obdobi systemove krize. Reseni je pouze v hluboke transformaci systemu nebo ukonceni toho cemu rikame civilizace v chaosu. Transformaci neni vestina politickych stran schopna udelat v politicke soutezi zalozene na ritolezectvi vuci mocenske elite.

Jsou schopni zajistovat lobisticke pozadavky, ale nejsou schopni nejake autoregulacni zpetne vazby, protoze pro ni nemuze existovat befel shora. Vzdyt se boji vyslovit i analyzu pricin krize. Ani newspeak nelze realizovat bez negativnich dopadu na cely system!! Jakakoliv analyza jdouci ke korenum problemu ke tzv. konspirativniho charakteru. Tak k cemu opakovat volby? Politicky system bez schopnosti autoregulace dlouhodobe vzdy vede ke krizi, protoze umoznuje hromadeni chyb, misto jejich postupne korekce. Takovy system samozrejme behem krize na niz se podili padne a nutne bude nahrazen necim jinym. To neco jineho je v mantinelech desintegrace a transformovany system s funkcni autoregulacni vazbou. Zadny system bez funkcni autoregulacni vazby neni stabilni. I sebeosvicenejsi elita se neobejde bez korekce chyb.

192898

9.6.2009 15:38

plne suhlasim s dodatkom editora.

djobcek 86.?.?.?

volby su iba nato, aby dali ludom pocit,ze o svojom zivote rozhoduju a maju sancu nieco zmenit. nic vsak nikdy nezmenili a ani nezmenia, jedine(relativne) vychodisko je revolucia, tam je aspon nadej, ze nebude vedena NIMI,ale proti NIM

192914

Příspěvků: 93

08.06. 00:58 leo69  A ještě...
08.06. 02:09 Kar  RE: A ještě...
08.06. 10:22 trodas  RE: A ještě...
09.06. 17:28 Karl von Bahnhof  poctivá analýza
08.06. 10:18 Ursus  RE: A ještě...
08.06. 11:26 kocour_easy  RE: A ještě...
08.06. 12:08 hestroy  RE: A ještě...
10.06. 04:42 p  RE: A ještě...
08.06. 13:15  RE: A ještě...
08.06. 16:35 Miks  RE: A ještě...
08.06. 12:05 amiourka  RE: Ano, to je ale proto, že jste se málo poučil o tom, co se chystá a jaká je jejich produkce zákonů
09.06. 11:19 smoke  RE: A ještě...
09.06. 15:14 insider  RE: A ještě...
08.06. 10:32  RE: A ještě...
09.06. 08:45 freelook1  dovolim si reagovat jen ma malou cast prispevku...
09.06. 16:38 amiourka  RE: nemyslete si prosím, že pokrok přichází přes nano a kybernetiku
08.06. 12:01 amiourka  RE: A ještě...oponentura slovu editora
10.06. 10:22 insider  RE: A ještě...
08.06. 03:10 baybee  autorka ať promine,
08.06. 08:07  RE: autorka ať promine,
08.06. 17:20 kubrt  RE: autorka ať promine,
08.06. 17:26 kubrt  RE: autorka ať promine,
09.06. 07:31  RE: autorka ať promine,
10.06. 04:49 p  RE: autorka ať promine,
08.06. 10:22 Ursus  RE: autorka ať promine,
08.06. 12:09 amiourka  RE: autorka ať promine,
08.06. 03:21 steve  Volby !? - a to je nejaky novy film nebo susene ponozky ze snury ?
08.06. 05:54 Hm  Politici
08.06. 07:12 hestroy  RE: Politici
08.06. 10:12  RE: Politici
08.06. 12:02 hestroy  RE: Politici
08.06. 19:53  RE: Politici
09.06. 07:14 Jarmila  RE: Politici
09.06. 09:56  RE: Politici
09.06. 14:00  RE: Jde také o to, kdo tu přímou demokracii (u)topí -
09.06. 14:44 hestroy  RE: Politici
09.06. 15:09 Jarmila  RE: Politici
10.06. 05:05 p  RE: Politici
12.06. 10:22  RE: Politici
12.06. 11:45 hestroy  RE: Politici
12.06. 12:16  RE: Politici
12.06. 17:01 Jarmila  RE: Politici
09.06. 15:17 Mirda  RE: Politici
09.06. 16:11 Mirda  RE: Politici
10.06. 07:35 Jarmila  RE: Politici
10.06. 08:28 Mirda  RE: Politici
10.06. 20:40 Rene Bartosek  RE: Politici
09.06. 16:48 amiourka  RE: Jarmilo promiňte ale:
10.06. 02:06  RE: Politici
09.06. 14:29 hestroy  RE: Politici
09.06. 16:42 amiourka  RE: model přímé demokracie funguje a používá se
08.06. 15:02 Jarmila  RE: Politici
09.06. 20:54 korutan  RE: Politici
08.06. 12:14 amiourka  RE: Vás také v útlém věku pohodili
09.06. 20:51 korutan  Neodeslaný dopis politika svému voliči
08.06. 08:24 Eldedkus  Porušení zákona!
08.06. 08:41 Vladimír Stwora  RE: Porušení zákona!
08.06. 10:17 DavidZ  RE: Porušení zákona!
08.06. 09:07 IVAn  RE: Porušení zákona!
08.06. 15:24 Eldedkus  RE: Porušení zákona!
09.06. 08:40 IVAn  RE: Porušení zákona!
10.06. 05:13 p  RE: Porušení zákona!
08.06. 12:26 amiourka  RE: Porušení zákona! - ano, a stálo by za to uvalit nějakou informační povinnost i soukromým subjektům,
08.06. 10:14 skogen  ...takto nějak to začínalo....
08.06. 19:02 amiourka  RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď
15.06. 13:17 Eldedkus  RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď
30.06. 21:05 amiourka  RE: ...takto nějak to začínalo.....a pozor, v Íránu si rvou vlasy již teď
08.06. 13:28 Petr Řehák  Ono na tom zas tak nesejde
08.06. 15:49 Eldedkus  RE: Ono na tom zas tak nesejde???
09.06. 12:41 Petr Řehák  RE: Ono na tom zas tak nesejde???
09.06. 15:04 Jarmila  RE: Ono na tom zas tak nesejde???
08.06. 14:23 Vymazaný člen  Volby
08.06. 19:10 amiourka  RE: Volby
08.06. 15:59 bejbous  Výsledky voleb
08.06. 19:19 odi  RE: Výsledky voleb
08.06. 22:48 mtk  RE: Výsledky voleb
09.06. 14:08  RE: Výsledky voleb
10.06. 13:52 mtk  RE: Výsledky voleb
09.06. 16:31 serpico  RE: Výsledky voleb
10.06. 08:35 Mirda  RE: Výsledky voleb
10.06. 12:03 korutan  RE: Výsledky voleb
11.06. 17:49  RE: Výsledky voleb
11.06. 20:50 Jarmila  RE: Výsledky voleb
08.06. 22:02  Výsledek nízké volební účasti
08.06. 22:35 Kropáč  Tak jsem se těšil,
09.06. 02:30  RE: Tak jsem se těšil,
09.06. 17:15 hestroy  RE: Tak jsem se těšil,
09.06. 23:12 steve  RE: Tak jsem se těšil,
10.06. 08:00 Mirda  RE: Tak jsem se těšil,
09.06. 00:21 Južný záliv  napodobne:)
09.06. 09:33 Mejla  Agresivitu předvedl Paroubek rozkopnutím vajíček POLOŽENÝCH na pódium, stejně jako jeho oranžové SA
09.06. 13:08 Rene Bartosek  Proc opakovat volby?
09.06. 15:38 djobcek  plne suhlasim s dodatkom editora.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 95 čtenářů částkou 16 224 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 1

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 2

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Měnové kurzy

USD
23,15 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
29,62 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,69 Kč
Švýcarský frank
25,26 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,40 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,30 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 970,63 Kč
1 unce stříbra
566,92 Kč
Bitcoin
241 167,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 562