Diskuze k článku

Doublespeak o Severní Koreji

Příspěvků 70

29.5.2009 8:35

vytisknout a rozdávat

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

kolemjdoucím...., třeba pak někomu dalšímu dojde, že nepostavit se tomu, co dělá "ten NEJBLIŽŠÍ nade mnou" podle mého špatně, - a tohle už začíná ve vtazích v rodině.
..a postavit se nemusí znamenat protiútok ve stejném stylu. Doma i v práci - ,ale myšlení bolí.

Stavíme "trojského koně" téhle společnosti, je třeba poznat, kdy vylézt "z plného břicha".....
- jinak toho "koně" rozeberou světoví mocní dřív, než se nadějeme.

192268

29.5.2009 9:53

pekne

pinkytt 84.?.?.?

vidim to tak, ze pride den a niekto tie sprchy prerobi na zidmi spominany ucel [bliji] [bliji]

192274

29.5.2009 11:06

Nostradamus se asi netrefil .

korutan 81.?.?.?

Předpovídal apokalypsu a potom 1000 let vlády Krista. Jak to tak pozoruji, tak mi vychází spíš po apokalypse 1000 let vlády satana! Voldemorda, nebo Voldemrda, Rottschilda! Jedno jak je nazveme. Jak se budou jmenovat! Jsou to prostě zrůdy!
Snaží se ovládnout svět a na cestě k tomuto cíli používají prostředky, které nahánějí husí kůži, strach a hrůzu! Rozněcují nenávist mezi národy, etniky i jednotlivci! Štvou každého proti všem! Podněcují nabobi, utvrzují je v jejich elitářství, aby je pak předsouvali masám jako vůdčí osoby států. Trénují je v jejich přesvědčení vlastní geniality a současně je vodí jak loutkoherec marionetu!

Přesvědčeni o kvalitě své techniky a bunkrů předpokládají loutkaři přežití jakéhokoliv světového konfliktu. V jejich představách to budou oni, kdo po slehnutí kouře, dýmu a radioaktivního spadu, vyjdou se svých úkrytů a budou mít vyklizený prostor od všech méněcenných. Tedy od nějakých 6 miliard obyvatel. A budou moci začít znovu, s kvalitním genetickým fonde, který budou představovat oni sami! A ať mne někdo vyargumentuje, že tato konspirativní teorie je nesmyslná a to, co se okolo nás děje k tomuto cíli tvrdě nesměřuje!

Tvrzení, že lidi se nenechají k takovému osudu dotlačit je kravina!! Vždyť už dneska ani 54%, ani 65% nesouhlasících občanů nedokáže ovlivnit postoj „jejich“ demokraticky zvolených představitelů, vlády. Pro každého toho šaška je důležitější názor a potřeba etablišmentu tisíce kilometrů vzdálených států, než to, co si myslí lidé, které údajně zastupuje, jež má vést ku jejich prospěchu. Takže jestliže Óbama nebo Netanjahu půjdou na Severní Koreu, Pakistán, Irán, prostě na kohokoliv, kdo se jim na cestě za jejich cíli zamane, tak to tak bude a basta, a mi jim v tom svinstvu ještě budeme pomáhat. A kdo nebude chtít, bude označený jako zrádce národa, terorista, nebo choromyslný!! Veřejně pranýřován, odsouzen a eliminován!
Huboká, důkladná psychologická příprava probíhá denně 24 hodin a musím se smutkem přiznat, že velmi úspěšně! [pláč]

192283

29.5.2009 12:47

RE: Nostradamus se asi netrefil .

thomas789 88.?.?.?

Reakce na 192283

I když to tak vypadat může, nesmyslné to vůbec není, naopak po bližším prozkoumání to dává smysl a to zcela jasný, otázkou je, co se s tím dá dělat a jestli se vůbec s tím dá ještě něco dělat. Pak mě taky napadá, jestli sami loutkáři nepodcenili dalekosáhlé následky svého plánu [pláč]

192291

29.5.2009 14:13

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192283

> A ať mne někdo vyargumentuje, že tato konspirativní teorie je nesmyslná ...

Jak si přejete, pane Korutane. To, co popisujete a čemu skálopevně věříte, je teorie. A jak oba víme ze školy, žádnou teorii nelze označit za definitivně pravdivou. Maximálně ji lze akceptovat, jako dosud nevyvrácenou, nepřekonanou. Objeví-li se ovšem skutečnost, která je s takovou teorií ve zřejmém rozporu, je teorie falzifikována, tedy vyvrácena.

Například. Vaše teorie staví na tom, že vlády a diktátoři (také Hitler, Stalin, Mao, Pol Pot,...), páchající ZLO ve velkém, byly a jsou loutkami v rukou rodiny Rotschildů. Připusťme to. Jak vysvětlíte, že za celá dlouhá desetiletí nebyl objeven ani jeden dopis, písemná direktiva, šifrovaný vzkaz, telegram, zachycen telefonní hovor, email,... který by dokládal informační vazbu mezi vládcem a ovládaným. Jak se loutky dovídají, co mají dělat? Rotschildové vládnou telepatií?

Jiný příklad. Topolánkova vláda, zřejmě poslušná telepatických direktiv[velký smích], úspěšně připravovala instalaci amerického radaru. Paroubek, dle Vás také loutka, tuto vládu svrhl. Tím výstavbě radaru zabránil. Ovšem jiné loutky (kým a jak ovládané?), za to bombardují Paroubka vejci. Co tedy vlastně chtějí ti loutkáři? Loutkářů je víc a jejich cíle jsou různé? Nebo jim špatně funguje telepatie?

Naprosto dětinskou je pak představa, že cílem loutkářů je zničení planety Země a smrt drtivé většiny lidské populace v ohni atomové války. Když po válce loutkáři budou muset opustit své kryty (neboť žádné zásoby nejsou bezedné), ocitnou se uprostřed liduprázdné pustiny. I kdyby měli k dispozici kryobanku semen, kdo pro ně vypěstuje obilí, révu, olivy? Kdo jim postaví nová luxusní sídla, silnice pro jejich auta, přistávací dráhy pro jejich letadla, přístavy pro jachty? Můžete mít v trezorech tisíce tun zlata a diamantů. Nebudou-li lidé, kteří by byli ochotni za toto bohatství nabídnout svou práci, stane se takové bohatství zcela bezcenným. To si loutkáři přejí?

192300

29.5.2009 16:40

RE: Nostradamus se asi netrefil .

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 192300

vojto vyskoč... [velký smích]

192313

29.5.2009 17:15

RE: Nostradamus se asi netrefil .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 192300

DIVIDE ET IMPERA

192317

29.5.2009 18:03

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 192300

Vy zase připusťte, že nevíte, co si loutkáři přejí. Třeba si přejí čirou (sebe)destrukci. Vyloučit to nemůžete, rozhodně už bylo (sebe)destruktivních (psychopatických) lidí u moci více, jen jim chyběly technické prostředky, které jsou nyní k dispozici. Potom jsou samozřejmě vaše "logické" vývody naprosto nelogické, vycházejí totiž ze zcela špatných premis o povaze loutkářů.

192319

30.5.2009 12:02

RE: Nostradamus se asi netrefil .

insider 78.?.?.?

Reakce na 192319

http://wingmakers.sweb.cz/anne/poznamky.htm I když z roku 98, stále aktuální,třeba to osvětlí manipulace. [cool]

192365

29.5.2009 18:55

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 192300

Z Talmudu: Buh vydal vsechny narodu zidum ...... Zjisti si kolik lidi uzivi jeden farmar v USA nebo v CDN a vypocitej si kolik by bylo potreba gojimu aby slouzili a zivili maly narod israelitu. To by byl prebytek a jeste by meli z ceho vybirat. A ted vyskoc........ [velký smích]

192323

29.5.2009 22:47

RE: Nostradamus se asi netrefil .

22Rhdsn 95.?.?.?

Reakce na 192300

"Loutkaři" si nás možno prajú predať. Možno odovzdať ako výkupné.

192332

30.5.2009 12:39

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192332

Dovolím si zareagovat najednou na všechny odpovědi na můj příspěvek výše.

Pro pana Aristokrata.
Na tak "pádný argument" nemám odpověď. [chechtot]

Pro pana Méďu.
Ano, to je stará osvědčená metoda. Chtělo by to ovšem blíže specifikovat, které hlavní antagonistické skupiny loutkáři stvořili či podporují? Jak to dělají? Jaké metody motivace užívají?

Pro anonyma "90".

Připouštím, že nevím, co loutkáři chtějí. Mé argumenty reagují na slova pana Korutana. On věří, že to ví. A k vyvrácení své víry nás v diskuzi výslovně vyzval.

Pro pana Satanistu.

A Vy si představte toho farmáře, který čirou náhodou přežil atomovou válku, kterak si kope rudy, uhlí, to vše přenáší v nůši, na mezi taví ocel, na kameni si vykovává součástky traktoru, v drnové chajdě jej montuje, pak pěšky vyráží k naftovým vrtům, ... a když už konečně zaseje, tak mu budoucí úrodu zničí rostlinní či živočišní škůdci, neboť nemá ten správný herbicid či pesticid na její ochranu. Takový (atomovou válku přeživší) farmář nejspíš neuživí ani sám sebe, natož bandu příživníků.[smích]

Pro pana/paní 22Rhdsn.

Prodat či odevzdat jako výkupné? Komu? A za co? Z jakého důvodu?

192368

30.5.2009 15:22

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 192300

Pane Vojto. Vy jste nenapravitelný optimista... [smích]

192377

30.5.2009 16:40

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192300

Vojto, racionální jádro vaše stále podobně opakovaná argumentace má, ale...
například diktátoři mohli být řízeni jen někteří, proti jiným neřízeným. řízeni byli jistě skrze nějakou ideologii, kterou je třeba předem připravit a vpravit lidem do hlav, a také svým pečlivě přichystaným okolím. prostě aby to mělo sílu, tah nějakým směrem. Jistě se pokyny většinou nepředávají skrze dopisy, a jistě se mění i lidé v okolí důležitých figur/loutek, takže nejde zaručeně o nějaké stále stejné agenty, vyslance mocných loutkářů. Buďte si ale jist, že pokud mocní něco chtějí, najdou si i způsob, jak toho dosáhnout. I vy byste jistě použil na různé úkony vhodné nástroje - na polévku lžíci a ne lopatu, na orbu pluh a ne šroubovák.
Věřím dokonce i tomu, že ti mocní jsou někdy dočasně neúspěšní - třeba v případě amerického radaru, kdy se někteří naši agilní exponenti možná nabízeli i zadarmo... zoufalé děwky (no možná ta předpříprava v názorech politiků, i zde formovaných přes média, taky něco stála).
Někdy se kupodivu i stane, že začne pršet, když se člověk chtěl opalovat (žádná tragédie, ne?)... někdy se zase do věci (pro ně nevhodně) přimíchají nějací přitroublí soupeřící politici nebo nepříjemná veřejnost. Jenže oni nepracují na jeden pokus, ale uvažují dlouhodobě -třeba i na desetiletí. a tak příště použijí vhodnější nástroj a/nebo situaci lépe připraví... prolepí politiky aby se nervali a přes média zmordují mozky plebsu. anebo vytvoří válečné nebo jiné podobné dramatické okolnosti, kdy se ve všeobecném vzrušení jejich plán nedá dost dobře odmítnout.
Někdy dokonce nedopatřením (jsou to přece jen lidi) použijí i nevhodný nástroj (méně schopného člověka). A příště to napraví. Prostředků mají prakticky neomezeně. A když si zrovna teď nemohou hrát s ČR, dočasně se realizují někde jinde...

O redukci obyvatel planety jim zcela evidentně jde (životem plebsu pohrdají a počet je jim na obtíž), ale myslím, že nechtějí risknout jaderné vzájemné zničení. Osobně se domnívám, že na to chtějí jít přes vývoj virů nebo direktivně přes vlády (omezení povolené porodnosti či zničení plodnosti přes GM stravu či nějaké jedy). K direktivní cestě lze zařadit i zavedení policejních režimů s častým legálním odstřelem nebo jinou eliminací vadných, nežádoucích nebo neposlušných osob. Tyto pokusy ale zatím narážejí na všeobecný odpor a na dočasný neúspěch při vývoji virů či následné maření snahy nekontrolovaným vývojem léků. A plně kontrolované represivní státy/různé unie dle Orwela se také nedaří vytvořit dost rychle. ale oni mají čas, hrají si, užívají si, a jejich organizace pomalu spěje k cíli. Oni se totiž zřejmě rozhodli, že se nebudou omezovat jedním lidským životem (nějakými 80 léty, jako je omezen obyčejný človíček... navíc ještě mizern...Automaticky kráceno

192382

30.5.2009 16:41

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192300

>dokončení:

Oni se totiž zřejmě rozhodli, že se nebudou omezovat jedním lidským životem (nějakými 80 léty, jako je omezen obyčejný človíček... navíc ještě mizerně plánující a bez potřebných prostředků), ale že budou synchronně ke společnému cíli pracovat přes své organizace, které překlenují generace.

192383

4.6.2009 0:03

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192383

Omlouvám se pane Josephe za opožděnou reakci. Někdy se to tak přihodí a čas je najednou vzácný.

Ponejprv vyslovím údiv. Vážím si lidí, kteří jsou schopni logického a racionálního uvažování, jako Vy. Proto jsem poněkud překvapen, že právě Vy hájíte konspirační teorii.

Pojďme však k našim údajným vládcům. V dalším je budu pro jednoduchost nazývat ONI. Na prvém místě stojí otázka, co ONI chtějí? Soudíte, že se Mayer Amschel kdysi dávno rozhodl "budu vládnout světu" a všichni jeho potomci přijali tento cíl za svůj a dělají všechno pro jeho naplnění? I když se to "vládnutí" stále nějak nedaří? Myslíte, že ONI mají nějaké úplně jiné děti? Takové, které neprosazují "svou hlavu", ale dělají jen to, co si přeje otec, děd, praděd, ... Ovšem taková poslušnost je nevídaná. Především u zhýčkaných potomků multimilionářů. Nemyslíte?

Druhá, ještě ošemetnější otázka zní. Kdo jsou dnes ONI? Jsou to výhradně jen potomci Rotschildů? Nebo jsou to i další rodiny významných židovských bankéřů světa? Případně i nežidovští bankéři? Patří k NIM i členové klubu Bilderberg? Ale to přece zdaleka nejsou jen bankéři a Židé. A co zednáři. Ti také? Kolik JICH tedy asi tak dohromady je?

Další otázky ponechám na příště. Pokud soudíte, pane Josephe, že by bylo lépe probírat toto téma neveřejně, jsem Vám k dispozici na svém emailu.

192597

4.6.2009 1:08

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192597

dík.
já hájím "konspirační teorii" proto, že slovo konspirace je zprofanované a zdaleka nevyjadřuje to, co si pod tím kde-kdo představuje. Například 9/11 bylo podle mě na 100% "konspirace" - jsem podle vás debil, že si to myslím? mám pro to ale množství přímých i nepřímých důkazů/motivů. doložených následnými událostmi a mediálním brainwashingem, trvajícím až dodnes.
že existují organizace jako klub Bilderberg, CFR, Illumináti, źido-zednářské lóže, Bohemian grove... mládežnická přípravka Skull and Bones... a další, to jsou prostě FAKTA, ne domněnky hlupáků. Mimochodem konspirace = spiknutí, komplot; metody a opatření ilegálního boje, kt. nutno zachovávat v zájmu utajení; neznamená to bláhový přelud nebo něčí pomatenost/omyl. Pokud vy se domníváte, že se významní a bohatí lidé mají potřebu věnovat nesmylům, já si to rozhodně nemyslím. Bohatí lidé milují společnost jiných vlivných osobností, rozšiřování svého impéria (např. i přes peníze), a také rozšiřování svého vlivu/moci... milují ovládání lidí, a více lidí...
věřte tomu, že co si bohatý a mocný umíní, ten toho dosáhne. povahu, schopnosti i prostředky na to má.

vládnutí se nedaří jen podle vašeho dojmu. ve skutečnosti jejich moc úspěšně vzrůstá. dnes již vlastní vše podstatné právě ONI (malí šéfíci si jen myslí, že něco řídí -zatím dělají pro NĚ / jsou jejich systémem omezeni, pachtí se nevědomě pro ty, kteří systém vytvořili, hřiště nalajnovali.
jejich děti mají ZCELA jiné dětství, než běžné děti. a oni je přimáčknou tak, že děti velmi záhy poznají co to znamená nemít peníze, co to znamená nemít žádný vliv, nebýt bráni, a naopak JAK MOC se vyplatí spolupracovat. dojem, že bohatí jsou zhýčkaní je váš ukrutánský omyl! [velký smích] naopak - aby někdo zbohatl (a bohatství udržel), musí pro to prokázat velmi vysoké schopnosti, sebeovládání, obrovské úsilí... píli i houževnatost.

Kdo jsou ONI? velmi často židovští bankéři (ti špičkoví... menší pro ně jen dělají... prodávají jejich peníze a produkty v jejich systému a odvádějí do toho systému co je požadováno - pokud neposlouchají nebo si moc vyskakují, jsou zlikvidováni/nahrazeni... někdy i celé banky... nebo jsou pohlceni těmi velkými, se kterými se pustili na led). Dále ONI jsou významní průmyslníci, šéfové tajných služeb, vysocí vojáci a nalezení velmi schopní jedinci odjinud, kteří jsou schopni pro ně nadšeně pracovat, tvořit strategie. někdy mezi jejich spolupracovníky patří i politici a hodně často mediální magnáti, kde přes média snadno mění realitu. Ne každý zednář je mocný, ani ne každý novinář. Kolik jich je nevíme... ani jejich jména vám zde nedám. a pochybuji, že někdo má kompletní seznam. Je tam decentralizace a utajení takové, aby ty vrcholové nešlo propojit s těmi, které je vidět (kteří jsou určeni pro veřejnou práci).

192600

4.6.2009 20:41

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 192600

That´s the point... Anonyme.

Vy na 100% věříte, že 11. záři 2009 byla konspirace. Ja na rozdíl od vás, nevím na 100% zda za to mohli udělat teroriste. A není to tím, že by mě nahlodaly nějaké důkazy.
Problém je v tom, že vy věříte a ja vím. Vy mě jste schopen přesvědčit svými argumenty. Pokud mi ukážete vědecky doložené důkazy nebo logické argumenty, budu souhlasit s vaším názorem (a to se netýka jen WTC) . Ale na druhou stranu jsem na 99% jist, že vás NIKDY nepřesvědčím o svém názoru. A nemá to vůbec nic společného s tím, zda mam pravdu já nebo vy. Ať vám budu jakkoliv logicky argumentovat, ať vám budu předkládat jakékoliv důkazy. Vy je budede VŽDY zpochybňovat. Protože konspirační teoretik nepředkladá důkazy. On je vyvrací. Vy nikdy neuznáte důkaz ve který nevěříte.
Víra není založena na důkazech, ale na jejich vyvracení.

192656

5.6.2009 0:13

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192656

já že tě chci přesvědčit? argumenty? -jednak se nebavím s tebou, prezentuji názory a možnosti (ne argumenty) a určitě není mým cílem přesvědčit tebe. co bych z toho měl?

ale přece jen pro tebe něco udělám, mudrlante - vysvětlím ti, že víra není založena na důkazech ani na antidůkazech (vyvracení). víra je prostě víra... přesvědčení (nerovná se vědět). je to dost často a z velké části intuice, že něco je tak, jak člověk tuší. a to tušení je dozajista založeno na nějaké těžko sdělitelné zkušenosti (třeba i pocitech, emocích) a je to i polovědomá kombinace nějaké zkušenosti a mnoha střípků různých poznání z různých směrů a zdrojů. samozřejmě v tom složitém komplexu lidského jedince v tom hraje roli i logika, větší či menší přehled a schopnosti.

v důkaz netřeba věřit - když mám důkaz, už vím.

192669

5.6.2009 15:59

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 192669

Však vás nikdo nenutí odpovídat. Jen mě zaujalo vaše tvrzení, že jste si na 100% jist. Uvědomil jsem, že v tom to celé je... Ten kdo ví na stoprocent, ten věří... [mrknutí jedním okem]

192719

5.6.2009 16:11

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192719

>... Ten kdo ví na stoprocent, ten věří...
-----
Nikoliv. Tomu se říká selský rozum a životní zkušenosti. Což ty očividně postrádáš a proto plácáš nesmysly a tápeš. Ale tobě už to zůstane celý život. Byl jsi takhle vychován. [velký smích]

192722

5.6.2009 16:48

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 192722

Tak selský rozum je když někdo ví na 100%? No tak Mirdo, brachu...

Zkus se zamyslet. Myslíš, že je někdo schopen ti dokázat, že s WTC to bylo jinak?? Existuje aspoň nejmenší šance, že by jsi mohl uvěřit ve verzi která říka americká vláda? (a neplatí to jen o WTC) .Na 99% říkam, že ne.
Mirdo to je rozdíl mezi konspiračními teoretiky a ostatními. Teď nemluvím o důkazech. Mluvím o tom, že ty se z principu nenecháš nikdy přesvědčit o jiném názoru, pokud s ním vnitřně nesouhlasíš.Nikdy neuznáš svůj omyl.
Narozdil od tebe Mirdo. Já jsem schopen se učit novým věcem i měnit svůj názor podle toho jak se dozvídam nové věci. Já jsem schopen uvěřit i v důkazy, se kterými vnitřně nesouhlasím (to se taky mnohokrát stalo). To je Mirdo rozdíl mezi mnou a tebou. [vyplazený jazyk]

192725

8.6.2009 22:54

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192725

Hošánku, ty ses musel vylíhnout předevčírem... jinak si neumím vysvětlit tvé plané blábolení a neschopnost rozumného úsudku a výroku.

Najdu-li na chodníku hodinky, namusím být génius, abych poprávu usoudil, že ta miniaturní kolečka, pružinky a šroubky nenaskákaly do toho pláště samy, nýbrž že to cílevědomě musel vyrobit zřejmě nějaký hodinář.

Podobně když vidím důkazy o nějaké činnosti, a je NAPROSTO ZJEVNÉ proč se to stalo (za jakým cílem, v čí prospěch), usoudím nejspíš, že se to na 100% nestalo náhodou... souhrou šílených náhod a z vůle nějakého Usámy v usmoleném kaftanu... Možná nemůžu říct na 100%, že to zpunktoval ten a ten, tak a tak. Můžu ale se stoprocentní jistotou říct, že náhodou se toto opravdu nestalo. Třeba i jen proto, že vím, že přírodní zákony platí stále stejně, například i 11.září. A vždy se něco děje z nějaké příčiny... je třeba se ptát Cui bono.

A toto je ten selský rozum.
Zatímco mudrlant tvého typu bude pseudovědecky dokazovat nesmyl... nebo po pštrosím způsobu říkat, že to nemůže někdo tvrdit, když tam nebyl a navíc že by to vláda nebo jiné mocenské kruhy "přece svým lidem nemohly udělat".

192869

5.6.2009 0:21

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 192656

Dukazy, ktere nejdou vyvratit nebo zpochybnit jsou dukazy, na kterych se da stavet i neco pevnejsiho nez osobni teorie, at uz maji oficilani podporu nebo nemaji. Nemluve o tom, ze vam nejdou pod fousy ani nevyvratitelna fakta, co si tyce utoku na WTC, takze .... Fyzika a dalsi prirodni vedy stojici na empiricke metodice zkoumani skutecnosti, maji tu vyhodu, ze se blbe obkecavaji ideologickou propagandou. [velký smích] [velký smích]

192670

5.6.2009 16:06

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 192670

Nevyvratitelná fakta??? Přečetl jsem tady na Zvědavci 1000x o nevyvratitelných faktech. Ale málokdy ty "nevyvratitelné fakta" vidím vysvětlené... [smích]
I když budete psát 1000x o "nevyvratitelných faktech" tak v ně neuvěřím.

Tohle 2min video to vystihuje dokonale...
http://www.youtube.com/watch?v=OUYPaXJtGxQ

192721

5.6.2009 16:57

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 192721

Treba, ze maximalni zahrati nosniku v patrech zasazenych pozarech bylo 250 C potvrzeno laboratorne je nevyvratitelny fakt s kterym si byla nucena vystacit i vladni vysetrovaci komise. Ze budova spadla rychlosti prakticky volneho padu je nevyvratitelny fakt. Stejne tak je nevyvratitelny fakt, ze se to stalo trikrat za sebou a to i v pripade budovy 7, ktera byla zasazena pouze troskami a pozarem a mnohem mene nez budovy cislo 5,6, ktere kupodivu zustali stat. Prvni zelezobetonova vyskova budova na svete , ktera zkolaboval po pozaru. Nevyvratitelny fakt je, ze vysetrovani bylo ukonceno velmi rychle stalo pouze 5 milionu babek a trosky byly velmi rychle bez dukladnejsich expertiz roztaveny v Cine. Treba vysetrovani havarie Chalengeru stalo 100 milionu babek a trvalo nepomerne dele. Posledni zajimavost je vyskyt nanotermitu v NY. V prirode se tenhle material nevyskytuje a jako higtech vojenska novinka je naprosto pro bezneho lojzu nedostupny. Silne OT nepochybne se tady casem objevi clanek, kde muzete pokusit obracet lidi na svou viru. [velký smích] [velký smích] Vypraskal jsem na to svuj posledni primy prispevek v tomhle mesici, takze vinsuju hezkej den.

192726

9.6.2009 11:13

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192721

René Bartošek 5.6. 16:57 má naprostou pravdu (a to ještě nepsal o bůhvíproč utajené akci u Pentagonu). Je to celé EVIDENTNĚ do sebe zapadající mozaika se stejným cílem... včetně ami-filmové story o údajných hrdinných pasažérů letadla, které se zřítilo v Pensylvánii. Prostě šlo o okamžité a až do nebe zvednuté rozhořčení a falešný patriotismus v americkém, mediálně formovaném stádu.

Uváděný odkaz na ono dvouminutové video (pokud jsi to opravdu myslel vážně jako nějaký důkaz) je naprosto směšný, a spíše dokazuje to, jak zoufale americká vláda či TY mocenské kruhy potřebují zdiskreditovat vše, co by jejich EVIDENTNÍ nesmysly popíralo a ukazovalo pravdu. Krom jiného to samozřejmě dokumentuje tvůj primitivismus, že ti takový shit stačí a toto tě oslovilo.
To interwiev bylo ZCELA neobjektivní, manipulované ve prospěch toho TAKZVANÉHO al-kajdistu (běžně členy této údajné zločinecké organizace zvou do studií?), a od autora knihy nezaznělo prakticky NIC - nenechali ho vůbec mluvit o knize a jejích důkazech, a téměř vůbec reagovat na toho ošátkovaného agenta.

192888

4.6.2009 23:42

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192600

Díky za odpovědi, pane Josephe. Dovolím si stručně shrnout to podstatné z nich.

A) ONI milují ovládání lidí a mají povahu, schopnosti a prostředky toho dosáhnout.
B) ONI nějak dokáží přimět své děti, aby se vzdali u všech mladých lidí typického opovrhování hodnotami svých rodičů a snahy vybojovat si svůj svět dle vlastních představ.
C) Zatím nevíme, kdo přesně jsou ONI ani kolik jich je, bezpochyby to však není jedinec.

Dovolíte-li, zkusil bych se nyní soustředit na to, co vlastně ONI chtějí a jakými prostředky toho hodlají dosáhnout. Z historie známe nedávný pokus o ovládnutí světa prostřednictvím komunistické ideologie. Budu tedy uvádět cíle a prostředky neúspěšných komunistů a Vás poprosím, zda byste mohl uvést JEJICH ekvivalenty. Nutně musí být výrazně lepší, jinak by nefungovaly stejně, jako ty komunistické.

Cíle komunistů:
- beztřídní společnost,
- odstranění vykořisťování (likvidací vykořisťovatelů samých),
- převýchova lidí k tomu, aby se jim práce stala základní životní potřebou,
- zamezení soutěže v získávání a rozdělování zdrojů a dosažení stavu, kdy každý bude dobrovolně přispívat společnosti dle svých možností a společnost bude každému přidělovat zdroje dle jeho potřeb.
Vsuvka pro snílky. Tyto cíle jsou v příkrém rozporu s přírodními zákony. Proto to nikdy nefungovalo a ani fungovat nemohlo. Konec vsuvky.

Jako prostředek k dosažení těchto cílů byly vytvořeny ekonomické, politické a další teorie, které měly být návodem, JAK NA TO. Jen namátkově :
- kritika politické ekonomie kapitalismu,
- politická ekonomie socialismu (vytěsnila kategorii ZISK),
- Lysenkova teorie o zanedbatelném vlivu dědičnosti a z toho plynoucí možnosti převychovat lidi k čemukoliv,
- vědecký komunismus, ...

Dalším prostředkem k dosažení zamýšlených cílů byly organizační struktury :
- ÚV a v něm komise pro kontrolu všech odvětví společenského života,
- hierarchická struktura krajských, okresních, městských místních, závodních a uličních výborů, na každém stupni "hlídané" ideologem či dokonce celou komisí,
- justice i ozbrojené složky včetně tajné policie, přímo řízené komunisty,

A dalším propaganda. Hermetické uzavření hranic vyřešilo infiltraci nežádoucích informací ze zahraničí. VŠECHNY sdělovací prostředky (na rozdíl od současnosti) skutečně ovládali komunisté. Dětem byly vymývány mozky už od mateřské školy. Žáci a studenti museli! být povinně v komunistických mládežnických organizacích. Dospělí v odborech a krom toho opět povinně! na tzv. veřejných komunistických schůzích, oslavách, manifestacích, ... Politická propaganda úplně všude. Nemilosrdná cenzura.

Přes toto všechno (a mnoho dalšího) komunisté s vymýváním lidských mozků neuspěli. Co víc a o mnoho výkonnějšího mají ONI, že se jim to daří?

192666

5.6.2009 0:51

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192666

ke shrnutí - ad C: a jak víme, že to nemůže být jedinec? může být... ať už samozvaný pavouk uprostřed pavučiny (s jím určeným následníkem), nebo skrze volbu členů uvnitř těch tajných společností (nebo ještě tajnějšího jádra, o němž třeba ani nic netušíme).

cílem komunistů NEBYLO nic pozitivního či šlechetného! komunismus vznikl jako ideologie/nástroj, pomocí něhož byli jedni smeteni a druzí uchvátili jejich moc (a ještě větší), a to vše za pomoci opory ve zfanatizované lůze, jíž byla dána falešná naděje (lži). přitom plebs měl být totalitní tyranií zotročen či dokonce ideologií změněn k uvědomělé ochotě otročit. podle mých poznatků komunismus pochází od źidů. bylo jich ve vedení na počátku v tom sovětském rusku až příliš mnoho na to, aby to mohla být náhoda... naprosto to procento nekorespondovalo s počtem źidů a chazarů v celé dosavadní Rusi. prostě tato epizoda byla od pánů za oponou, a byla jen jednou ze součástí boje o moc nad světem.
podle mě to byla hra, pokus, nedomyšlená, možná jen spěšně ukradená utopie, kterou možná někdo ani nemínil dovést do úspěšného konce, protože měla jen posloužit nějakému účelu, a k nabalení se na zmatku a na následné polarizaci mezi komunisty a antikomunisty (a také k rozvratu morálky lidstva). prostě rozděl a panuj... ponič, degraduj, a nutně musíš být silnější než demoralizovaná zdegenerovaná chátra. ve zmatku se dobře krade i se snáze uchvacují pozice. někomu holt vše zlé prospívá. (až do doby smrti... pak bych v jeho "kůži" nechtěl být).

podle mě zacházíte do přílišných detailů... asi jako člověk, co studuje jednotlivé součástky obřího stroje z 10 centimetrů, ale celek stroje a vazby součástí mu unikají, protože stroj je desítky metrů velký a má součástí a funkcí celou spoustu. je třeba poodstoupit nebo se duchem vznést nad detaily... aby byl lepší přehled z větší perspektivy.

ONI nejsou jen další obdobou komunistů nebo hitIerů nebo napoleonů... Toto všechno mohlo být dílo JEJICH skupin(y). různým projevem téhož snažení... anebo ještě spíše jen prostředkem. různými prostředky k lepšímu, většímu cíli, než nějaké usoplené vládnutí SSSR a okolí. -přičemž nevylučuji, že možná v té totalitní ideologii na počátku viděli potenciál k širšímu zamoření světa a větším zmatkům a většímu kořistění. nicméně jak už jsem psal - oni jsou přizpůsobiví, mají víc pokusů, a když to nejde tak, půjde to jinak. a pokaždé to obrátí ve svůj prospěch (feudalismus2kapitalismus, v Rusku feudalismus2komunismus, komunismus2kapitalismus... opět kořistí ONI... ti s přehledem, prostředky a vybudovanými kontakty. Je snad toto náhoda, že lid, plebs to vždy projede? nebo si vážně myslíte, že "sametová revoluce" vzešla od lidu a směřovala k dobru prostých lidí?

192671

5.6.2009 1:02

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192666

ještě ad B: mýlíte se, že opovrhování a vzdor je atributem VŠECH mladých lidí. navíc vhodnou výchovou ve vhodném prostředí, a samozřejmě silnou motivací se dá mladého člověka vést k tomu, aby využil tu gigantickou mladistvou energii... ten takřka nezastavitelný motor mládí. ctižádost, ambice něco dokázat. být víc než jiní. a jakmile se něco rozběhne (s patřičnou podporou), už se to daří, a líbí... a nechce se to třeba ani zastavit. dost možná tam vzhledem k cílům a uspokojení vymizí jakákoliv myšlenka na zastavení, natož na vzepření se.
znám dost případů, kde jsou synové hrdi na svého otce, a pokládají si za čest být s ním při jakékoliv činnosti po boku... učit se, být důležitý, a pochválen... a okolím viděn jako dospěláci, rovní nebo pomalu rovnající se.

192672

5.6.2009 13:10

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192672

Díky. Takže úvodem opravíme základní teze z minulého kola.

A) ONI milují ovládání lidí a mají povahu, schopnosti a prostředky toho dosáhnout.
B) ONI nějak dokáží přimět své děti, aby se vzdali u většiny mladých lidí typického opovrhování hodnotami svých rodičů a snahy vybojovat si svůj svět dle vlastních představ.
C) Zatím nevíme, kdo přesně jsou ONI ani kolik jich je, může to být i dobře utajený jedinec.

A nyní doplníme další, plynoucí z Vaší předchozí odpovědi.

D) JEJICH cílem je moc a majetek. Víc bližšího o jejich cílech zatím nevíme.

E) Neexistuje, resp. neznáme žádnou teorii, tajný spis či souhrn pravidel, která JIM slouží jako návod, jak svých cílů dosáhnout. Z toho plyne, že nutně musí existovat velmi silné informační vazby, kterými ONI z centra vše řídí. Bohužel se z ztěchto vazeb dosud žádnou nepodařilo odhalit.

---------
Vládnutí, ovládání je vlastně řízení lidí. A řízení lidí bez strategie, k čemu se má dospět je neproveditelné. Žádná armáda nedokáže zorganizovat útok, pokud vrchní velitel neurčí, co
má být jeho cílem.

Řízení se dále neobejde bez informačních toků. Jakmile má "tajný vládce" vybírat a dosazovat "loutky", musí mít o každém z kandidátů hromadu "kádrových materiálů" viz metody komunistů.

Kromě informací je k řízení lidí nezbytná i motivace. Přece "ani kuře zadarmo ...". Krom pozitivní také nějaká negativní - u komunistů zákaz vykonávat kvalifikovanou práci, zákaz studia potomků , ... Nebo ONI to dokáží bez informací a bez motivace?

192709

5.6.2009 15:37

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192709

A) bezesporu sedí.
B) už je lepší než minule, ale nikde není napsáno, že jejich děti jsou do toho na 100% zapojeny a že zrovna jejich děti jsou ty vzdorné.
C) sedí.
D) bych lehce poopravil na "moc skrze majetek"... protože majetek sám o sobě nic neznamená, maximálně může dát určitou větší jistotu. je však výborným prostředkem k dosahování cílů... protože peníze mají kouzelnou moc přesvědčovat a motivovat. pokud je peněz hodně a člověk chytrý, může pak téměř vše.
E) teorie známe, ale nejsme (a ani nemůžeme být) v těch jejich pravidlech úplně jisti. jde přece o víceméně tajné spolky, ne?
informační vazby mohou být ústní (nesnadno dokazatelné) a mohou být v postupné struktuře (ze zóny 0 do zóny 1, z 1 do 2... až z 9 do 10). neslyšel jste nic o stupních zasvěcení?
kromě toho se v těchto kruzích indiskrece trestá dost ohavnou smrtí, která bezesporu odradí od vynášení informací nebo jiné neloajality.
kádrové materiály mohou být podobně decentralizované jako informační toky (instrukce) "zeshora".
a zadarmo skutečně ani kuře nehrabe - ovšem s motivací finanční a mocenskou tito lidé mají velmi bohatou zkušenost [smích]
pokud mě trochu znáte, jistě o mě víte, jak silný důraz kladu na motivaci všech a ve všem. je to základní hybná síla. proto závěrečnou otázku pokládám za zbytečně škádlivou [smích]

192718

5.6.2009 17:03

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192709

to céčko jsem si blbě přečetl - tak jak to píšete je to nesmysl. souhlasil jsem s tím, že nemůžeme znát přesné počty lidí na všech stupních v celé organizaci, a ŽE NEJVYŠŠÍ ŠÉF může (ale nemusí) být i jeden. anebo může jít o malý kolektivní orgán, složený z pár nej-.

192728

7.6.2009 23:31

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192728

Krok za krokem se dostáváme klasickým analytickým způsobem k jádru. Já zapracuji Vaše připomínky do našich klíčových poznatků. Vy je pane Josephe klidně upravte dle svého mínění.

A) ONI milují ovládání lidí a mají povahu, schopnosti a prostředky toho dosáhnout.
B) ONI ke svému cíli směřují celé generace. Předpokládáme, že většinou jsou JEJICH následníky jejich děti.
C) Zatím nevíme, kdo přesně jsou ONI ani kolik jich je, nejspíš jich je víc a tvoří hierarchicky organizovanou strukturu.
D) JEJICH cílem je moc, získaná prostřednictvím majetku. Víc bližšího o jejich cílech zatím nevíme.
E) Neznáme žádnou teorii, tajný spis či souhrn pravidel, která JIM slouží jako návod, jak svých cílů dosáhnout. Jsme přesvědčeni, že něco takového mají a přísně to utajují.

A nové poznatky.
F) Informace si v rámci své hierarchické organizace předávají nejspíš ústně, případně jiným, dobře utajeným způsobem. Žádné jiné druhy informačních toků, sloužící JEJICH zájmům, nebyly dosud prokázány.
G) K motivování lidí užívají zřejmě především peníze. Odpůrce, které považují za nebezpečné pro svou věc, nechávají likvidovat.

---------
Tedy řeknu Vám otevřeně, pane Josephe, naše "poznatky" o NICH zatím nic moc. Víc dohadů, než ověřitelných faktů.

Zkusíme tedy oblast, v níž se musí JEJICH aktivity bezpečně poznat. Tou jsou skutečné historické události. Takové, o nichž bezpochyby víme, že jsou JEJICH dílem a posloužily JEJICH zájmům. Buďte prosím tak laskav, a vyberte některou významnou historickou událost. Důležité je, aby se nám podařilo bezpochyby prokázat, že bez NICH by k oné události buďto vůbec nedošlo nebo by proběhla jinak či s jinými důsledky.

Poškádlení. Zkuste třeba JEJICH údajnou snahu o redukci počtu obyvatel planety a proti tomu křivku růstu světové populace za posledních 30 let. Nebo událost, kdy ONI ovládli FED a jak tímto aktem totálně zruinovali USA a z jeho obyvatel učinili naprosté žebráky. [velký smích] Nic ve zlém. [smích]

192802

8.6.2009 22:40

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192802

Spíše krok za krokem získávám pocit, že Vám nejde o normální diskusi, ale o snahu věci překroutit a spoludiskutéra nějak lapit. Vytrháváte to, co zaznělo v nějakých souvislostech a děláte si z toho absurdně znějící extrakty v očíslovaných bodech. Takový přístup je sám o sobě nekorektní a nevede k něčemu smysluplnému. Navíc téměř pravidelně špatně chápete a své koncentrované výcucy píšete nepřesně až zcela nepravdivě... - a na mně má být to opravovat.
Nechápete snad, že tajná organizace jedná tajně? Že jejich kontakty a případně (vámi smyšlené) kartotéky jsou tajné? Nechápete, že decentralizací dojde k praktické nepolapitelnosti podstatné části vedoucího jádra? Nechápete dokonce ani to, když vám napíšu, že likvidují své užvaněné nebo neloajální SPOLUČLENY, a nikoliv své odpůrce (jak píšete vy)? Historie zná např. u zednářů mnoho případů rituálních vražd za indiskreci. A to zdaleka nemůžeme skončit jen u zednářů -to jsou ještě solidně popsané organizace. Jistě jsou i kruhy jiné, daleko zasvěcenější a efektivnější ve své činnosti.
Zmíním MOŽNOST, že mohou do věci zasvětit postupně své potomky, a vy to absurdně berete za hotovou věc. -někteří mohou tvořit dynastii zasvěcených osob v rodině, jiní se třeba orientují (a možná že i s lepším výsledkem) na cizí -mocné průmyslníky, politiky nebo jiné osobnosti, které jim mohou prospět. Já to nevím, vy to nevíte - ale chcete o tom diskutovat...
A na závěr těch shrnutých nesmyslů mi napíšete: "Josephe, naše "poznatky" o NICH zatím nic moc". -snad si nemyslíte, že oni budou své záměry/plány a postupy uveřejňovat v médiích pro podřadné masy? Snad si nemyslíte, že vy jako nezasvěcený budete někdy na takové úrovni poznání o jejich činnosti ve všech souvislostech, abyste o tom vůbec mohl smysluplně hovořit?!
Jak po mně (který jsem na tom sotva o chloupek lépe než vy) můžete chtít, abych nade vši pochybnost dokázal, že to a ono bylo dílem toho a onoho člověka/skupiny, zapojené do dalších struktur, průkazně propojených do spiknutí nejbohatších a nejmocnějších lidí tohoto světa?! (a snad vám dodat jména a adresy???) copak já jsem Bůh, abych věděl vše o všech? nebo jsem snad jejich vrcholový organizátor?
Celé vaše snažení je buď absurdní nebo zlomyslné. Určité věci podle příznaků přece člověk může tušit nebo mít i jaksi nepřímo dokázané, ale do detailů lze zvěnčí stěží vidět. anebo jen do části a ze značným zpožděním... a ještě ve formě dohadů, že to tak bylo nebo možná taky nebylo (jak bude někdo další oponovat).
Nemá to asi cenu. Jejich organizace (z nichž část je výše vyjmenována) prostě existují a něco sledují. Jejich vzájemnou provázanost evidentně neznáte (ani já, do detailů), takže hotovo - vy budete tvrdit, že nic jako tajné spiknutí není, já si myslím na základě některých příznaků opak.

192867

9.6.2009 18:12

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192867

Omlouvám se pane Josephe za svou neschopnost lépe formulovat. A samozřejmě také za cokoliv, čím jsem se Vás dotkl. Rád bych poznamenal, že si Vás, jako člena zdejšího diskusního klubu, vážím. O to víc mě zajímalo, na čem je postavena Vaše víra v JEJICH spiknutí. Já ji totiž stále považuji za iracionální.

V očíslovaných bodech jsem se pokusil stručně shrnout dostupná FAKTA o diskutovaném problému. A zformulovat je tak, aby ty formulace byly přijatelné pro nás oba. Zkušenost mě naučila, že stručně formulované odpovědi na otázky typu KDO, CO, PROČ, JAK, … jsou výrazně lepším východiskem pro řešení problému, než dlouhé odstavce květnatých frází.

Rozhodně nebylo mým cílem Vás urážet, ani přesvědčovat o nesprávnosti Vaší víry. Doufal jsem, že třeba společně dospějeme k závěru typu – Z poměru ověřitelných skutečností ku dohadům a předpokladům vychází pravděpodobnost JEJICH spiknutí na 14,5% nebo třeba 78,3%. Je mi líto, že se nám to nepodařilo. Přesto Vám děkuji za snahu.

192930

9.6.2009 19:18

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192930

Netřeba se mi za cokoliv omlouvat [smích] ani jste mě nějak nerozčílil, jen mě už přestalo bavit neustále vysvětlovat a opravovat.
Že vám "víra" v JEJICH spiknutí případá iracionální, vím už od začátku. Nicméně problém může být ve vaší nedostatečné představivosti, i ve vašem chápání slova "spiknutí" a ve vašem chápání slova "ONI". nejde o spiklence v klasickém smyslu (nějaké zlodějíčky v kšiltovkách, scházejících se po zaprášených londýnských zákoutích a kujících pikle proti někomu. nejde zřejmě ani o spiklence v případě každého jejich člena - jde podle mě spíše o dovednou manipulaci s organizacemi... s vlivnými lidmi, kterým je dán pocit důležitosti, členství/sounáležitosti, také určitých výhod plynoucích ze známostí, a tito lidé jsou zřejmě často využíváni pro cíle, o nichž V CELKU nemají třeba ani potuchy.
Kromě dojmu "pocty" z "dobré společnosti" a stupně zasvěcení, podílu na velké věci, a kromě formy využití známosti/spolučlenství je zde i možnost vydírání nebo úplatku nečlenů (někdy). Uvědomte si prosím, že skutečně mocní a skutečně bohatí jsou zcela jiná kategorie... to není majitelka sítě butiků nebo srandovní pan "velkopodnikatel" z lokální stojírenské firmičky. Ti lidé, o nichž se bavíme, vládnou majetkem (a tím i mocí), které přesahují vaše chápání... vymykají se všem dimenzím. nejde o pouhé jednotlivce, ale tvoří vlastně superentitu, složenou například jako mozkový trust... skupina lidí, kteří sami o sobě mají mimořádné schopnosti, ale dohromady to není x+y, ale spíše x na ypsilontou. tito organizátoři mají moc vpravdě neohraničenou - ovlivňují co se stane skrze politiky (zcela libovolně, stačí telefonát nebo rozhovor), ovlivňují masy, tzn. každého jednotlivce, skrze (zprostředkovaně jejich) média... vytvářejí tedy realitu podle svého. Skrze dosazené lidi mají nepochybně vliv kdekoliv potřebují, i vazby na tajné služby (a ty jsou jim zcela k dispozici - je to levné, že? -platit si jen šéfa a mít celý sbor expertů se vším vybavením), mají vliv také na armádní špičky (což souvisí se zbrojním průmyslem jejich a jejich lidí a známých). a skrze politiky a média se to uzavírá - kdykoliv je třeba vyplácat pár tisíc raket po milionu, nebo prodat pár desítek stíhaček a jiného vybavení, vyhlásí se pod nějakou připravenou záminkou válka. je-li třeba udělat kšeft pro jejich stavební firmy (vše za státní peníze, tedy za daně od stáda), postaví se pár pohádkových betonových mega-základen v Iráku ap. Obdobně pokud chtějí něco pro své strategické cíle v Kaspiku nebo Severním oceánu. stačí říct (a samozřejmě inteligentně připravit, cestou nejmenšího odporu), a věci se hýbou kýženým směrem. není problém si koupit kdekoliv kohokoliv, aby jim šel na ruku - nějaké sídlo na Bahamách jako odměna, je pro ně drobný výdaj, pár desítek milionů v pe...Automaticky kráceno

192934

9.6.2009 19:19

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192930

>dokončení:
...- nějaké sídlo na Bahamách jako odměna, je pro ně drobný výdaj, pár desítek milionů v penězích si nakreslí v počítači nebo nechají vytisknout, popřípadě věnují ze svého kapesného, za dobré služby, což jim samozřejmě přinese násobný zisk po dosažení cíle. anebo (ještě lépe) nechají to zaplatit někoho jiného... nějaký stát, daňové poplatníky. není problém... třeba to věnuje ze svých fondů některé ministerstvo zahraničí.
chápejte, že tito lidé mohou (kromě zrušení přírodních zákonů a nesmrtelnosti) prakticky cokoliv. opravdu cokoliv. a dělá jim to dobře, a určitě neuvažují omezeně jako vy nebo já. a jak už jsem psal, i svou smrtelnost jaksi vyřešili - během svého života si hrají na Boha a pak tu moc předají nástupci/-ům.

V těchto souvislostech je směšné fantazírovat a bavit se o vašich/našich dohadech, a 14,5 procentech... Nemá smysl cokoliv s tolika neznámými chtít popsat nebo dokonce vyjádřit číslem.
Už toho nechme. Děkuji.

192935

10.6.2009 13:38

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 192935

Přece jen mi to nedá, pane Josephe, abych nezareagoval. V podstatě souhlasím s většinou sdělení Vašeho předchozího příspěvku. Ano. Bohatí lidé mají mimořádný VLIV na celou lidskou společnost. Protože i mezi nimi je cca procento bezskrupulózních lotrů, jsou některé důsledky vlivu těchto lumpů tragické. Bezdomovci a žebráci, i kdyby to byli sebevětší lumpové, téměř žádný vliv na ostatní společnost nemají.

Vaše představy, že ONI (tedy bohatí lidé) si díky svému bohatství mouhou krom nesmrtelnosti koupit úplně všechno je s prominutím dětinská. ONI si třeba mohou koupit :
- všechny knihy světa, moudrost tak nezískají,
- nejlepší lékaře, ale zdraví ne,
- skvělé učitele, nikoliv znalosti,
- nejskvostnější hodinky, ale ani vteřinu času,
- nejkrásnější prostitutky, ovšem lásku ne,
- tisíce sloužících, přátelství však nikoliv,
- nejluxusnější zboží, ovšem ne uznání druhých, ...

Navíc stále zaměňujete pojem VLIV a MOC. Ubezpečuji Vás, že to zdaleka není totéž. Ovlivňovat jiné lidi může v podstatě každý člověk. Dokonce anonymně. Ten, kdo chce moc, musí z anomymity vystoupit. Mocný totiž vládne, rozhoduje, řídí, motivuje, ... A proto musí nutně vstupovat do interakcí s jinými lidmi. A dokud se toto nestane a mocichtiví jedinci nezačnou působit otevřeně, nic strašného nehrozí. [smích]

192996

10.6.2009 15:03

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192996

Z peněz a z vlivu (často získaného penězi) plyne moc. O opaku mě jen stěží přesvědčíte nějakým pokrouceným podsouváním. Vím jak věci fungují (jak lidé fungují)... nenarodil jsem se včera [smích]

Pokud si ONI mohou koupit
- všechny knihy a skvělé učitele (vzdělání)
--- pak budou v průměru bezpochyby chytřejší i moudřejší než ti, co si je koupit nemohli nebo nechtěli.

Pokud si ONI mohou koupit
- nejlepší lékaře
--- pak jejich zdravotní stav (a dlouhověkost) bude rozhodně na lepší úrovni, než u těch, kteří by lékaře potřebovali, ale nemají ani na špatného.

S těmi hodinkami a časem je to jen exaltovaná fráze.
Stejně tak s prostitutkami a láskou. -Tahle "vaše moudra" přece nikdo nezpochybňoval.
Pokud jde o sloužící, tam jde o pořízení nějaké služby, a ne o pořízení si přátel (přátelé se získávají jinde a jinak... než zaměstnáváním lidí).
Co se týče luxusního zboží, tam jde o zálibu v kvalitě a kráse, a ne primárně o uznání druhých... ovšem divil byste se, kolik malých lidí uznání spontánně dává, a stačí jim k tomu jen vidět "zazobanost".

Závěrem poznamenám už jen tolik, že jsme se asi shodli aspoň na něčem - že peníze/majetek vede jaksi automaticky k většímu vlivu a k větší moci... že svádí vlastně k pokusu být ještě bohatší a ještě mocnější, až neomezeně mocný (člověk je od přírody hrabivý, ambiciózní a touží překonat jakoukoliv překážku, která se mu staví do cesty). Toto peníze usnadňují.
Prostředkem pro získání nejvyšší moci na Zemi je možnost "koupit si" spolupracovníky, zapojit spoluspiklence. Protože člověk sám (byť by byl nejbohatší na světě) není ničím víc než jedním bohatým člověkem (jiní pomohou s tím, s čím jeden nehne). Samotný bankéř by nedosáhl rozhodně tolika věcí, jako když se spojí s jinými podobnými ale jinými... čímž se obohatí o informace, schopnosti a další spojení, a společný vliv naroste ne součtem, nýbrž exponenciálně. A tím vzniká ta propojená super-bytost, žijící v jiných dimenzích než chudý a bezmocný jedinec z manipulovaného stáda... o čemž jste původně pochyboval.

193002

10.6.2009 19:16

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192996

ještě jeden detail:
k tomu, aby měl někdo moc, nemusí vystupovat z anonymity. to je právě naivní představa, že moc má bush/obama... a přitom to jsou jen loutky, herci kteří hrají svou úlohu, přidělenou těmi skutečně mocnými. to je právě ten paradox, to je to vrcholné umění, že oni neuvažují a nejdenají vaším způsobem, ale svou anonymitu si uchovávají (jsou tak nezranitelní) a přitom svou vůli prosazují a moc vykonávají skrze své nástroje (své lidi). -nebo kdo myslíte, že má skutečnou moc v loutkovém divadle? snad loutka kašpárka? nebo loutka krále? anebo spíše ten mozek a hybatel v pozadí, který se na jevišti vůbec neobjevuje?
vše lze dělat osobně, ale také zprostředkovaně. jde o to, co je lepší... a co si oni vybrali. mám dojem, že konat tajně má určité výhody. každý viditelný vládce může být neoblíben, sesazen, dokonce uvězněn a popraven. může být kontrolován a hnán k odpovědnosti. ne tak ONI. a právě proto to dělají tak, jak to dělají... že o jejich existenci ovečky ani nevědí a dokonce pochybují [velký smích]

193011

10.6.2009 22:29

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 193011

Opět mi to nedá. Zkuste mě přesvědčit o tom, že VLIV a MOC je totéž. Tak třeba. Tendenční zprávy, reklama, politická propaganda, lobbying, ... to je dle mého soudu VLIV. Jemu se může člověk alespoň částečně bránit. Jednoduše tak, že jej ignoruje. Tedy nekupuje či nevěří médiím, které se o něco takového snaží. Obvykle komerčním sdělovacím prostředkům, které jsou v JEJICH rukou.

Dle Vaší zkušenosti soudím, že osobně pamatujete vojenskou prezenční službu. Dostal-li jste přímý rozkaz (projev skutečné moci), nezbylo Vám, než jej vykonat. A pak si třeba jít stěžovat, nenávidět velitele nebo jen brblat s kamarády u piva. Rozhoduje-li někdo přímo o Vás, Vašem životě, co smíte, co musíte, jaká bude Vaše odměna, Váš trest, ... to je prosím VLÁDA a ten, kdo ji nad Vámi vykonává, má MOC. I kdyby to byl jen poskok kohokoliv v pozadí. Rozdíl mezi VLIVEM a MOCÍ je dle mého soudu ohromný.

Získají-li ONI jednou MOC a postaví-li mezi sebe a ovládané jakékoliv loutky, lidé budou pochopitelně nenávidět a vytvářet tlak na představitele MOCI, tedy na ony loutky. A nebude trvat dlouho, než nejslabší z loutek tlaku podlehne a odhalí nitky, vedoucí k loutkáři. MOC nelze vykonávat anonymně. Rozhodně ne celosvětově a dlouhodobě. O opaku této téze mě přesvědčíte jedině tím, uvedete-li alespoň jeden konkrétní příklad z historie, kdy se něco takového stalo.

Tedy pardon. S výjimkou nesmrtelných loutkářů, kteří staví naše těla a programují naše mozky výhradně a jen pro své účely. A to již statisíce let. Ovšem to je úplně jiná "pohádka". [smích]

193022

11.6.2009 1:00

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 193022

jste poněkud úporný (chci-li se vyhnout negativnímu výrazu).
proč bych vás měl přesvědčovat o něčem, co jsem nikdy nikde netvrdil??? řekl jsem snad, že vliv=moc? pokud vím, naznačil jsem, že z peněz plyne chuť a vůle po ovládnutí hracího pole, to se děje skrze kontakty, z kontaktů jasně vyplývá vliv tam, kde mají své lidi. a z vlivu pak plyne jistota, že se tam uskuteční to, co si dotyčný přeje... což bych řekl, že se rovná moci. alespoň já moc chápu tak, že je to stav, kdy si někdo něco přeje, a ono se to v jeho případě bez větších problémů uskutečňuje. stačí slovo.

takže má-li někdo peníze, vlastní např. národní tisk nebo televizní kanál, má vliv na masy a vytváří pseudorealitu, která se stává realitou. má-li někdo peníze, získá pro své cíle potřebné figury - místní politiky, činovníky v libovolné oblasti, jiné bohaté s vlivem atd. má tedy jistotu, že pro něho za peníze nebo za podíl udělají co potřebuje. jinými slovy: řekne, a stane se.
má-li někdo rozhodující podíl/monopolní postavení, je jasné, že ostatní "panáčkují" tak, jak on určí nebo potřebuje.

v podstatě je jedno, zda někdo něco udělá rád (samozřejmě je to lepší... motivovat pozitivně). důležité ale je, že se to stane. že je prakticky jistota, že se to stane.

pokud je většina jako vy, patrně ani neuvěří, že nějací ONI jsou, a tedy nemohou nenávidět ty, v jejichž existenci nevěří.
jinak věci se dají regulovat, aby míra vnitřních pnutí byla udržována na snesitelné úrovni. ONI jistě nechtějí, aby se plebs bouřil. a pokud něco chtějí, jistě toho také dosáhnou... jako ostatně všeho, co si vytknou za cíl.

nějak mi uniklo o jakých statisících let je řeč. mám zato, že nevíme jistě ani to, zda tento svět je statisíce let starý... natož pak nějací loutkáři. jejich éra trvá cca 100 let... možná když budeme počítat od těžkých začátků, tak 200-300 let.

193029

11.6.2009 14:17

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 193029

Ve svém předchozím příspěvku jste použil slovní základ "moc" 9x. Slovo "bezmocný" nezapočítávám. Stále zaměňujete a kombinujete moc s vlivem. A mně vytýkáte, že jsem úporný? Utvrdil jste mě v názoru, že význam slova MOC nedoceňujete.

Ta "jiná pohádka" v posledním odstavci mého předchozího vstupu byla o genech. To jsou ti jediní skuteční loutkáři. A my (i všechny ostatní živé bytosti) jsme jen jejich výtvory. Jsme jejich loutkami, vehikly či transportními prostředky. Ony (geny) si nás stavějí, programují a motivují k jedinému účelu. Tím účelem je dopravit je do budoucnosti a zvýšit počet jejich vlastních NESMRTELNÝCH kopií v budoucích generacích. A přitom je případně třeba i maličko zdokonalit.

A my ten jejich cíl poslušně naplňujeme. Už STATISÍCE let. Aniž o něm uvažujeme. A přitom se nesmyslně přeme o to, zda náhodou neexistují nějací ONI, kteří vůbec nepodléhají přírodním zákonům, mají úplně jiný cíl než všichni ostatní lidé a díky svému bohatství mají i prostředky, toho jiného cíle dosáhnout. Tím jiným cílem myslíme MOC. A přitom se ani příliš nezatěžujeme hloubáním o tom, co to MOC vlastně je, že?

Promiňte mi pane, ale stále více nabývám dojmu, že nediskutuji s mnoudrým pánem, který zde psal vynikající příspěvky pod nickem Joseph (třeba 24.2.tr.), ale s někým poněkud mladším a nezkušenějším. Přesto Vám děkuji. [smích]

193080

11.6.2009 23:02

RE: Nostradamus se asi netrefil .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 193080

člověče, s vámi se asi nedá bavit. to slovo užívám v rámci mého pokusu VÁM vysvětlit, co evidentně nechápete - vazby/souslednost mezi penězi/majetkem, kontakty/vlivem a následně pak mocí (=schopností realizovat maximálně až neomezeně své myšlenky, vize, prosazovat svou vůli). vysvětlil jsem vám tedy, jak chápu moc... co to je. a vy neustále blekotáte o něčem jiném a snažíte se mi podsunout, že já mám spletené pojmy vliv a moc. ne, nemám. spíše vám ještě zbývá malinko (pár let?) o tom popřemýšlet.

geny nás NEprogramují (a nemají samy o sobě inteligenci). co říkáte je asi podobná kravina, jako byste tvrdil, že SW něco programuje. -činnost počítače neurčuje BIOS nebo software... je snad jasné, že SW dělá jen to, co mu určil tvůrce.
podobně i s geny. jsou systémem schopným nést určité informace (zde třeba i se schopností samoopravitelnosti či replikace). někdy se i tyto geny částečně auto-přeprogramovávají (křížením), degradují (vlivy) a poškozují (chemií a zářením). nicméně jsou dost odolně navržené... od Tvůrce... na běžné poměry, do kterých je člověk určen.

my jsme se nepřeli, diskutovali jsme - z mé strany ovšem ke konci už dost netrpělivě.
vadí mi, jak nepřesně čtete/chápete, a jak lžete či překrucujete. nikde jsem nenapsal nic podobného, jako že "ONI nepodléhají přírodním zákonům" - to je zase váš nesmysl, záludně mi podsouvaný. pokud někdo má vyšší cíl (být sám nebo jako vyšší složenina v organizaci polobohem mezi lidmi), to neznamená, že je to absurdní, nemožný cíl. pro vás snad nepochopitelný. ale oni se od vás podstatně liší... minimálně v ambicích, fantazii a schopnosti jít za něčím... případně i přes hranice věku jednoho člověka. ale to jste evidentně nepochopil, takže to už nechte být. je marné, abyste vy o tom psal. raději čtěte a uvažujte.

prominu vám, co chcete. vaši naštvanost, že vás teď neberu, ani váš dojem o mé nemoudrosti vám nehodlám vyvracet, jakož ani domněnky o věku či údajné neshodě s Josephem.

193130

29.5.2009 11:13

Korea

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

O severní Koreu nemám žádné obavy.Již jednou jsem zde napsal,že je to jen Pitbul na krátkém řetízku za nějž ho vodí Čína.A tam,kde je Čína,tak tam USA-Israhell sosavcům slunce nesvítí.Za břicho se popadám,když čtu,jak Číně trvalo celičký den jen okomentování korejského jaderného pokusu? [chechtot] Rusko jen zvedlo mírně obočí a Čína řekla ty-ty-ty a jinak??? NIC [chechtot] Zasedání RB - OSN bylo odsunuto na konec června ? [chechtot] Dále bylo řečeno,že Čína byla Koreou seznámena dopředu,že bude proveden test JB!! [chechtot] Takže se táži.......Qui Bonno [mrknutí jedním okem]A sám si odpovím.....Číně [cool]

192286

29.5.2009 11:29

Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

nič sa nedeje. Nič sa nedeje! Nemám rád Severnú Kóreu a jej tvrdý, kaganovsko-židobolševický režim. Ale majú právo sa chrániť, práve preto, že sionisti si robia "čurinu" z OSN a medzinárodného práva. Toto sú dôsledky a farizejstvo sionistov,
ako inak obludné. Čokoládový Obama je dobrý panák a sionistickí
bankári vládnu ďalej a vnucujú Zemi svoj talmudistický poriadok.
No, myslím si, že ono to raz pukne a dúfam, že deti týchto vyvolených budú v prvých líniách, aby hájili "ľudské práva, demograci atď.". A hlavne svoj rasisticko-fašistický talmudistický svetový priadok. Tak im Adonai pomáhaj [bliji] [bliji] [bliji]

192288

30.5.2009 1:25

RE: Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192288

Izrael odmítl spolupracovat s OSN: Izrael oznámil, že nebude spolupracovat s čtyřčlenným týmem OSN, který má v pásmu Gazy vyšetřovat válečné zločiny, jichž se měl během 22denní ofenzívy v pásmu dopustit židovský stát. Tým chce začít pracovat příští týden. Izrael odmítá, že by se spáchal válečné zločiny.
zdroj: Novinky 28-05-09

192347

30.5.2009 7:16

RE: Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael

steve 70.?.?.?

Reakce na 192347

..to je tak nejak "samozrejme" od prvniho dne jeho "vzniku", nevsimnul jste si toho uz drive ? Ten tym asi zahyne z Hamasem nastrazene miny. Nemyslite, ze by to bylo zcela logicke ?? Izrael pak prohlasi, ze je pred "teroristy" varoval ..

192354

29.5.2009 14:44

Bildebergovci vědí

Karel z Čech 88.?.?.?

že stokrát opakovaná lež se pro konzumenty stává pravdou. Proto nám prostředictvím svých médií sugerují, že naše bezpečnost je ohrožována nějakým imaginárním invalidou v afgánských horách, negramotnými pasáky koz, kteří za celý život neopustili svojí vesnici v nepřístupných horách, demokraticky zvoleným prezidentem Venezuely, který zisky z prodeje ropy nesysluje ve své kapse, ale dává na rozvoz země, Ruskem, které brání nadnárodním firmám v drancování svého nerostného bohatství, Íránem, který hodlá tak jako třeba ČR nebo Slovensko si postavit vlastní jadernou elektrárnu či Severní Korejí, která tak jako skoro každý jiný stát ve světě hodlá i vojenskými prostředky bránit své území, pokud by byla napadena amerikanci z jejich vojenských základen v Japonsku. Že má skutečný důvod cíti se ohrožena potvrzuje současné válčení USA v Iráku v Afganistánu a jejich vyhrožování válkou Iránu, Venezuele i Severní Koreji.

Konzumenty je třeba přesvědčit, že se musí bát Korejců, teroristů, muslimů, komunistů, popíračů holokaustu, mírových aktivistů, ekologistů, odpůrců NWO a dalších nebezpečí, aby nemysleli na skutečnost, že v důsledku finančních hrátek bankéřů přijdou o práci, dům, majetek, úspory i o pomyslnný blahobyt. Kdyby se konzumenti začali zabývat tím, co jim skutečně reálně hrozí a co nastane, namísto hrozbami virtuálními, tak by bildebergovci nemuseli skončit dobře. Proto je nutné pozornost odvést jiným směrem.

192304

29.5.2009 16:25

Velmi pěkný článek

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Nevěřím že USA skutečně napadnou Severní Koreu, zisk z této války by se nemohl vyrovnat ztrátám. Dvacetimilionová zemička, která má pártou největší armádu na světě není vhodný cíl. Sionistům jde jen o šíření strachu. Každý totalitní režim musí své občany neustále udržovat ve strachu před reálným či fiktivním nebezpečím. Od padesátých do sedmdesátých let byl hrozbou SSSR. Sovětská vláda sice neplánovala válku s USA ale Američané byli neustále strašeni že v příští minutě je mohou zabít sovětské rakety s jadernými hlavicemi. Postupně tomu Američané přestávali věřit tak bylo nutné vymyslet nové nepřátele.
Již třicet let si sionistická okupační vláda USA vymýšlí fiktivní nepřátele aby mohla strašit lidi. Tyto nepřátele je mutno každých pět let měnit, protože když "nepřítel" pět let neudělá vůbec nic čím by USA ohrozil, lidé se ho přestanou bát a je třeba vykonstruovat jinou hrozbu. A nejlepší hrozba je když jí představuje jeden člověk.
V první polovině 80. let to byl Irán a ajatoláh Chomejní, když se ukázalo že Chomejní nechce zničit USA, museli si vymyslet nového nepřítele- Lybii a jejího presidenta Kaddáfího. Po dalších pěti letech se imaginárním nepřítelem stal Irák a Saddám Hussein, který bylo dokonce napaden americkou armádou a bylo povražděno statisíce Iráčanů. V polovině 90. let se obětí washingtonských hrdlořezů stali Srbové- nejprve bosenští vedení Karadžičem a Mladičem a později samotná Jugoslávie vedená Miloševičem. Poté už se Američané přestali bát těchto fiktivních hrozeb na druhém konci světa proto bylo nutné přenést teror přímo do USA a CIA zinscenovala útoky 11. září 2001 a obvinili z nich Usámu bin Ládína, ve skutečnosti agenta CIA. A zatímco si dnes bin Ládín užívá zaslouženého důchodu v USA, Izraeli nebo nějaké jiné spojenecké zemi, jemu připisované útoky se staly záminkou k přepadení dalších dvou zemí a masakru více než milionu lidí. Po Ládínovi se hlavním nepřítelem stali íráčtí a afgánští partyzáni, kteří sice opravdu zabíjí Američany, ale jen proto že brání svoji vlast před americkými okupanty. Pokud by USA nenapadly jejich zemi tito lidé by nezabili jediného AMeričana. Nyní však už obavy z "terorismu" mezi americkou veřejností polevují, a proto je třeba přijít se silnějším kalibrem- strachem z jaderné války, jaký vláda USA používala ke strašení svých občanů v 60. a 70. letech. A Severní Korea se k tomu skvěle hodí.

192311

29.5.2009 18:55

Co to jako ma být?

Van Guld 213.?.?.?

Co to jako má být? Čekal jsem nějaký podrobnější rozbor proč Severní Korea neni hrozbou pro Jižní Koreu a Japonsko. Čekal jsem rozbor proč by jsme se neměly bát o válku na Korejském polostrově..

A co najdu pod nadpisem slibujícim počtení o problematice Severní Koreje? Chronologicky seřazené obviňování ameriky z nejrůznějších zločinů. V článku o Severní koreji o ní naleznu zmínku 2x! kdežto o Izraeli 15x!!! [chechtot] ... Ne to vlastně není k smíchu. To je k pláči... [pláč]

Bravo Zvědavče. Je třeba neustále opakovat jak je Amerika a Izrael špatný. Vždy a všude. Při každé příležitosti. Však se to nějak do těch hlav dostane.
Je špatná, je špatná, je špatná.. sakra už to na mě taky působí.

192322

29.5.2009 19:58

RE: Co to jako ma být?/ To "má být jako sionistická propaganda"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 192322

Fašistický Izrael je hrozba nie len pre Stredný východ ale aj pre Európu, ako si vyjadrili najlepší synovia Izraela a talmudu. Van Guld je jeden z nich. Kecá, ale hlúpo, jeho vyvolenecké IQ120
akosi nefunguje. Ako u väčšiny sionistov. Tak kecá. Ja dávno hlásam teóriu J.V.Stalina:"Je človek je problém, nie je človek
nie je problém". Dtto istý štát. Dúfam, že pri konečnom zúčtovaní tam bude aj "nick Van Guld". Ale obávam sa, že nie, títo ľudia sú totiž antihrdinovia. Iba šprihajú z bezpečia, zaštítení Mossadom.Inak dúfam, že s Holandskom budú urobené poriadky. Hrádze sú krehké. Ale náš sionista isto bude zašitý v zdanlivom bezpečí. Nech sa neteší aj na neho dôjde.
Dúfam, že sa tej celosvetovej srandy dožijem, a isto priložím ruku k dielu. Zlo musí byť zničené stoj čo stoj, nech sa volá hociako [vyplazený jazyk]

192324

29.5.2009 20:35

RE: Co to jako ma být?/Van Guld ako novy "nick"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 192322

sionistov z "Nezvědavce" prudí a ako obyčajne iba kecá. Už som napísal jeden príspevok na tohto sionistického aktivistu, ale sa nezobrazil. Takže "Van Guld"=Leho, Mikin atď. Tí hlupáci zo sionistickej sféry si stále nedajú pokoj. Len nepochopili, že vo svetle fašistického štátu Izrael a fašistu Libermana sú čoraz trápnejší a smiešnejší. Ale Chazar je neodbytný. Jeho je treba doraziť a pribiť dubovým kôlom ako upíra. Inak vylezie. To už vedel knieža Svjatoslav, ktorý rozmlátil ich darebácku ríšu na kúsky. Bohužiaľ nedôsledne. Preto strašia aj takyto chazarskí zmrdi ne tomto serveri [překvapení]

192327

30.5.2009 15:08

RE: Co to jako ma být?

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 192322

tato poznamka celkem sedi.

192376

30.5.2009 19:09

RE: Co to jako ma být?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192322

Souhlasím s Van Guldem. Jen závidím těm, kterým je vše jasné. A zdá se mně podezřelé, že všichni mají stejný názor (na tomhle serveru). Padám vocať...

192387

30.5.2009 19:22

RE: Co to jako ma být?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192322

a jak jsi přišel na to, že článek měl být o Severní Koreji, a ne o zhovadilosti teroristických států USA a Izrael?
ano, máš pravdu - o zločinech je třeba hovořit, a to především tehdy, když se zločinci samozvaně pasují na ochránce všeho lidstva na celé zeměkouli. a tyto státy vše ovlivňují, včetně manipulace veřejného mínění v médiích... aby zločinci vypadali dobře a ostatní jako ztělesněné zlo a ohrožení. alespoň na druhořadých a internetových médiích by měla zaznívat pravda, aby se poměr v médiích (a tím pádem v hlavách lidí) změnil z 10:0 na 9:1.
už je ti to jasnější?

p.s.: takzvaný holokaust do nás úporně a úmorně tlačí ještě po 60 letech, dnes a denně ve všech masmédiích. -proč by se tedy o čerstvých a horších zločinech USA a Izraele nemohlo mluvit už po pár letech, navíc pouze na alternativních médiích?

192389

31.5.2009 10:44

RE: Co to jako ma být?

Van Guld 88.?.?.?

Reakce na 192389

Doublespeak o Severní Koreji. Čekal jsem vysvětlení proč jsou zprávy o sev. koreji lživé. A ne chronoligicky seřazené obviňování Spojených státu.

Takže znovu. Co mají společného ambice Severní koreje s Izraelem?

Mám přímy dotaz. Pokud by se někdo v sev. koreji zbláznil a zaútočil na jižní koreju. Budete si myslet, že v tom má prsty Izrael? Nebo CIA ovladána Mossadem [velký smích]


To STEVE : ale copak copak. Někdo se nám tady urazil?

192421

31.5.2009 13:12

RE: Co to jako ma být?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192421

Rozumíš co znamená to první slovo Doublespeak? Dvojaká řeč! Česky se též někdy říká dvojí metr. A to je tam mimo jiné zmíněno - že ačkoliv Severní Korea NIKOHO nebombarduje, ačkoliv na rozdíl od USA nezpůsobila žádné miliony utečenců (natož mrtvol), PŘESTO je právě těmi zločinnými státy, které toto dělají dnes i včera, komandována a je vydávána za vrchol všeho zla, spolu s mírumilovným Íránem za největší ohrožení světa (pěkný nesmysl, porovnáme-li s FAKTY o Izraeli a USA). právě tyto dvě nejzhovadilejší země způsobují a způsobily nejvíce zla v novodobé historii, ale paradoxně právě tyto dva zločinecké režimy se SAMOZVANĚ pasují na morální a bezpečnostní autoritu a na ochránce celého světa. Před kým? No před sebou ne - před mnohem menším nebezpečím.
A toto je ten dvojí metr. Už tomu konečně rozumíš?

P.S.: pokud jsi nepochopil spojitost s Izraelem, pak je tu
1) jeho zločinnost, ovšem nepotrestaná, naopak se tento fašounský režim opírá o USA (je chráněn druhým zločincem)
2) Izrael se ILEGÁLNĚ vyzbrojil, dokonce to ani dlouho nepřiznával, a ignoruje mezinárodní právo i OSN. Přesto se opět nic neděje - zatímco Saddáma za POUHOU DOMNĚNKU o ZHN zabili a jeho zemi zplundrovali a okupují mnoho let.
Spravedlnost je kde?
Už rozumíš té paralele? Jeden hajzI může (a je prý hodnej a ochránce světa) a jiní nesmí.

192426

31.5.2009 13:23

RE: Co to jako ma být?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 192421

ještě zareaguji na ten tvůj přímý dotaz.
"pokud" neznamená nic... jen domněnku, spekulaci. v kontrastu se SKUTEČNÝM zlem USA a Izraele.
A i kdyby to Severní Korea udělala, byla by to prostě konvenční válka mezi dvěma sousedy (Korejců s Korejci), zhruba stejně malými státy, dokonce je Severní Korea zřejmě tím slabším, protože je nesmírně chudá. Zato Jižní Korea se opírá o jadernou sílu zločinců z ameriky. -nemá snad S. Korea právo tuto převahu alespoň trošku vyvážit odstrašující silou jaderné zbraně? (aby se do toho USA raději nemíchaly)? nemá právo hájit svou suverenitu a svobodu vůči tlaku imerialistických USA, které si myslí, že jejich pravda a systém jsou jediné správné a možné? nebo by se dle tebe měla S. Korea rovnou bezmocně vzdát do rukou amerických pánů?
Prsty v tom má tedy USA, a zřejmě i CIA.
Mossad má pazoury zase v Íránu, o němž byla řeč v souvislosti se zločinným režimem Izraele. nesměšuj ty dvě oblasti potenciálních konfliktů. a nedělej ze sebe většího blba než jsi.

192427

31.5.2009 15:14

RE: Co to jako ma být?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 192421

Treba to, ze Izrael nikdy nepodepsal mezinarodni dohodu o nesireni jadernych zbrani. Krome tlaku za JFK, ktery si vynutil inspekci v Dimone, kdy se na rychlo muselo zamaskovat cast komlexu nedoslo nikdy k zadnym mezinarodnim inspekcim v jadernem zarizeni sionistu Dimona. To radi sionisty na stejnou uroven jako KLDR. Navic na rozdil od KLDR, sioniste za poslednich 25 let jako agresori zahajili nekolik valek, nemluvim o utocnych leteckych uderech, ktere v by opacnem gardu proti sionistum znamenali okamzite valecny konflikt pravdepodobne nuklearniho charakteru. Mluvim ted o Osiraku a jednom objektu v Syrii. Co by se asi stalo, kdyby nekdo vybombardoval jeden izraelsky objekt v Negevske pousti?

Izrael a KLDR, na rozdil treba od Iranu, ktery je signatarem mezinarodni dohody o nesireni jadernych zbrani a mezinarodni inspekce maji velmi volny pohyb v iranskych jadernych zarizenich a tvrdi, ze neexistuje vojensky jaderny program. Dale iransky teokraticky rezim neblaboli verejne v televizi nabozenske vize z minulosti o brutalnim krveproliti, ale naopak vyhlasil fatwu, kde drzeni jadernych zbrani je neislamske. Vy prece tvrdite, ze muslimove jsou fanatici, ze ano? Pak my vysvtelete, jak mohou nabozensti fanatici, odmitnout slovo fatwy ohledne jadernych zbrani, kterou vydal jejich nejvyssi duchovni vudce? A pokud nejsou fanatici, tak maji jiste pud sebezachovy. Spojene staty i v pripade KLDR jasne verejne deklarovaly sve spojenectvi tem, kteri se KLDR citi ohrozeni. Mimochodem to udelal i Francie, ktera otevrela svou prvni zahranicni vojenskou zakladnu po 50-ti letech.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-...
http://www.blisty.cz/2009/5/29/art47096.html
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/170079-usa-r...

192435

31.5.2009 17:34

RE: Co to jako ma být?

steve 70.?.?.?

Reakce na 192421

To STEVE : ale copak copak. Někdo se nám tady urazil?
----
[chechtot] [chechtot]
----
.. sahni strejdo do sifoneru, opras oblibenou uniformu a zapochoduj si. A nezapomen vylestit metaly "sidolem", prohledni si stara fotoalba jak ti to sluselo a plny novych napadu usedni opet ke klavesnici. Civilizace hladove ocekava tvoje "perly" ( viz bohata databaze )... [smích]

192440

30.5.2009 19:59

RE: Co to jako ma být?

steve 70.?.?.?

Reakce na 192322

Je třeba neustále opakovat jak je Amerika a Izrael dobry. Vždy a všude. Při každé příležitosti. Však se to nějak do těch hlav dostane.
Je dobra, je dobra, je dobra.. sakra už to na mě taky působí.

.... spokojen ??, .. soudruhu nacku ??

192391

29.5.2009 20:35

co se tyce zprav ze severni korey

Oldis 88.?.?.?

zacinam si pripadat jako v Oceanii v romanu 1984 od jisteho p. Orwela. Prijde mi to ze nas media pripravuji na fullscale konflikt se severni koreou, ktery bude mozna jen smysleny za ucelem dostat usa z krize, nebo co ja vim.

192326

30.5.2009 5:51

RE: co se tyce zprav ze severni korey/Ale nie pane Orwell bol dost

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 192326

hlupak. A potopil svojich kolegov komunistov akym bol aj sam. Zradca, ignorujci britsky spolocenskym uzus. Jeho roman uznavam "1984" len ze to je o kapitalizme a nie o komunizme, ktory nikdy nebol. Nakoniec on, ako clen anarchistickych katalanskych milicii bol duseny zido-bolsevikmi. Akysi Douglas, Kolcov atd. Sam Chazar. Naco sa tento tubertolik vlastne stazoval? Ved to zlo v Spanielsku robili iba Zidia-Chazari s pravomocou komisarov. Orwell bol nestastny a uhnuty clovek, ktory sa do konca svojho zivota nedopatral pravdy. Ale zradil spolubojovnikov! Ako sa kapitalisti raduju a ako pertraktuju
"1984" vraj komunizmus! Chudak Orwell, pokial je peklo, tak sa tam smazi. Nevidel do daleka. Jeho chyba [překvapení]

192351

30.5.2009 15:03

......

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

A je to take ta sama America ,jejiz obcane nemaji a nechcou mit ani tuseni o vecech o kterych tu pises [cool] A to je bohuzel pravda.

192375

31.5.2009 10:34

Nic nového, pořád stejný tah na bránu.

Mirko D. 82.?.?.?

http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=newsarchiv&am...

192419

31.5.2009 16:52

Co na to říká Jerry Fletcher?

Jirka R. 88.?.?.?

Dovolte mi pár citací s "bible" konspiračních teoretiků:

Jerry: "A good conspiracy is unprovable. I mean, if you can prove it, it means they screwed up somewhere along the line".

Jerry: David Berkowitz, Ted Bundy, Richard Speck...
Alice: What about them?
Jerry: Serial killers. Serial killers only have two names.
You ever notice that? But lone gunmen assassins, they always have three names. John Wilkes Booth, Lee Harvey Oswald, Mark David Chapman...
Alice: John Hinckley. He shot Reagan. He only has two names.
Jerry: Yeah, but he only just shot Reagan. Reagan didn't die.
If Reagan had died, I'm pretty sure we probably would all know what John Hinckley's middle name was.

About lone gunmen having three names each:
Jerry: I just thought of another one: James Earl Ray, the guy who got Luther King. Then of course, there's Sirhan Sirhan.
I still haven't figured that one out. Maybe it's Sirhan Sirhan Sirhan, I don't know.

A v poslední řadě luxusní hláška: If the intelligence community is a Family, think of us as the Uncle no one talks about.

Jinými slovy i "loutkáři" mají opozitní názory na to, jak chtějí své ovečky vést. Tak jako ČSSD potřebovala zrušil pro lidi tolik výhodné společné zdanění manželů a vyšší odpočet úroků již zaplacených při splácení hypotéky, domluvila se s ODS, která tuhle špinavou politickou práci udělala za ně, všimněte si, že o návratu těchto opravdu významných výhod obě strany svorně mlčí pod společným fanglem, že by to pozitivně ovlivnilo jen určitou úzkou skupinu lidí, a znevýhodnilo by to ty, kteří hypotéku nemají ... znáte jinou skupinu lidí kromě štastných dědiců, profesionálních povalečů(např.Romové) a státních zaměstnanců, kteří by neměli hypotéku?? Např. opatření na podporu mladých rodin - společné zdanění - kde manžel, který pracuje může své ženě závislé na "milodarech" od státu přinést další peníze do rodiny formou odpočtu daně i za manželku ... opět stejná písnička. To "něco pro lidi" nahradil nesmyslný, nekoncepční a trapný "boj o 30 kč" to mase zavřelo hubu na mnoho měsíců, holt opět dali "chátře chléb a hry" a fraška demokratické volby může pokračovat dále ...

192439

3.6.2009 15:52

Kim Čong Il

Vlasta 77.?.?.?

Když se Kim Čong Ila jednou ptali jak tipuje výsledek útoku na Jižní Koreu odpověděl následovně. „Nepochybně zvítězíme. Ale kdyby ne. A Severní Korea by měla přestat existovat, nebude existovat ani celý svět. Bez Severní Koreje ztrácí existence světa smysl."

Ostatně soudím, že Severokorejský komunismus musí být zničen dříve než onu hrozbu uskuteční.

192572

3.6.2009 18:58

RE: Kim Čong Il

steve 70.?.?.?

Reakce na 192572

.. Izraelska vlada: "nase strely jsou namireny na vsechna hlavni evropska mesta, jestlize nebudeme vladnout MY - nebude vladnout NIKDO"
-------------------------------
Ostatně soudím, že Severokorejský komunismus musí být zničen dříve než onu hrozbu uskuteční
..Ostatně soudís, že Izraelsky ??????? musí být ?????? dříve než onu hrozbu uskuteční ...
.. co Vy na to Vlasto ?? [smích], co soudite ??

192583

Příspěvků: 70

29.05. 08:35 janko  vytisknout a rozdávat
29.05. 09:53 pinkytt  pekne
29.05. 11:06 korutan  Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 12:47 thomas789  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 14:13 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 16:40 aristokrat  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 17:15 MedaBeda  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 18:03  RE: Nostradamus se asi netrefil .
30.05. 12:02 insider  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 18:55 Satanist  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 22:47 22Rhdsn  RE: Nostradamus se asi netrefil .
30.05. 12:39 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
30.05. 15:22 Van Guld  RE: Nostradamus se asi netrefil .
30.05. 16:40  RE: Nostradamus se asi netrefil .
30.05. 16:41  RE: Nostradamus se asi netrefil .
04.06. 00:03 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
04.06. 01:08  RE: Nostradamus se asi netrefil .
04.06. 20:41 Van Guld  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 00:13  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 15:59 Van Guld  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 16:11 Mirda  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 16:48 Van Guld  RE: Nostradamus se asi netrefil .
08.06. 22:54  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 00:21 Rene Bartosek  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 16:06 Van Guld  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 16:57 Rene Bartosek  RE: Nostradamus se asi netrefil .
09.06. 11:13  RE: Nostradamus se asi netrefil .
04.06. 23:42 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 00:51  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 01:02  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 13:10 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 15:37  RE: Nostradamus se asi netrefil .
05.06. 17:03  RE: Nostradamus se asi netrefil .
07.06. 23:31 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
08.06. 22:40  RE: Nostradamus se asi netrefil .
09.06. 18:12 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
09.06. 19:18  RE: Nostradamus se asi netrefil .
09.06. 19:19  RE: Nostradamus se asi netrefil .
10.06. 13:38 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
10.06. 15:03  RE: Nostradamus se asi netrefil .
10.06. 19:16  RE: Nostradamus se asi netrefil .
10.06. 22:29 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
11.06. 01:00  RE: Nostradamus se asi netrefil .
11.06. 14:17 Vojta49  RE: Nostradamus se asi netrefil .
11.06. 23:02  RE: Nostradamus se asi netrefil .
29.05. 11:13  Korea
29.05. 11:29 Gibi z Wilsonova  Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael
30.05. 01:25  RE: Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael
30.05. 07:16 steve  RE: Keď SŠA má jadrové zbrane, keď ich má fašistický Izrael
29.05. 14:44 Karel z Čech  Bildebergovci vědí
29.05. 16:25 svoboda  Velmi pěkný článek
29.05. 18:55 Van Guld  Co to jako ma být?
29.05. 19:58 Gibi z Wilsonova  RE: Co to jako ma být?/ To "má být jako sionistická propaganda"
29.05. 20:35 Gibi z Wilsonova  RE: Co to jako ma být?/Van Guld ako novy "nick"
30.05. 15:08 lesan  RE: Co to jako ma být?
30.05. 19:09  RE: Co to jako ma být?
30.05. 19:22  RE: Co to jako ma být?
31.05. 10:44 Van Guld  RE: Co to jako ma být?
31.05. 13:12  RE: Co to jako ma být?
31.05. 13:23  RE: Co to jako ma být?
31.05. 15:14 Rene Bartosek  RE: Co to jako ma být?
31.05. 17:34 steve  RE: Co to jako ma být?
30.05. 19:59 steve  RE: Co to jako ma být?
29.05. 20:35 Oldis  co se tyce zprav ze severni korey
30.05. 05:51 Gibi z Wilsonova  RE: co se tyce zprav ze severni korey/Ale nie pane Orwell bol dost
30.05. 15:03 lesan  ......
31.05. 10:34 Mirko D.  Nic nového, pořád stejný tah na bránu.
31.05. 16:52 Jirka R.  Co na to říká Jerry Fletcher?
03.06. 15:52 Vlasta  Kim Čong Il
03.06. 18:58 steve  RE: Kim Čong Il

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 3

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 406