Diskuze k článku

Evropa možná o zlepšení vztahů s Ruskem vůbec nestojí

Příspěvků 31

25.5.2009 1:25

Rusko je cíl

korutan 81.?.?.?

Voldemordů! Cíl od napoleonských válek! Srazit Ruského Medvěda na kolena, sebrat mu co má, i když o tom ani neví, a nakonec ho stáhnout z kůže!
Napoleon dostal od Voldemordů jednoznačné zadání! Dobudeš valnou část Evropy, ale hlavně skolíš Ruského cara! Napoleon nesplnil! Vrátil se s nepořízenou a šel do kopru. Sice uměl stále válčit a nějaké vojsko mu zůstalo, ale Voldemordové začali financovat druhou stranu a byl v loji! Voldemordové se sice zahojili podrazem na angličanech a to prakticky skoupením všeho prosperujícího za babku po záměně výsledku bitvy u Waterlo. Jenže jejich hlavní cíl nebyla relativně malá Anglie, ale ohromné Rusko!
Druhý pokus byla I. Světová válka. Úkol dostali Němci a Lenin s Tráckým. Němci s rakušákama narazily na chamtivost Vladimíra Ilijiče a Československé legie. Zase nesplnily a tak dostali reparace, že se posr… mohli a dostali vyškoleného půlkaře voldemortíka, zvaného Adolf. Zase došel až k Moskvě a pak už jenom mazal zpátky. Splnil sice jedno vedlejší zadání, redukci druhořadé voldemortíkovské populace, ale to nikoliv dostatečně! A stejně, hlavní cíl bylo opět Rusko! Tehdy už Sovětský svaz!
No a dnes dostaly důvěru Spojené státy Americké! Nejsilnější, nej…., nej,… a vůbec! Valdemordí poskok Buschík navázal na snažení svých předchůdců, zejména klučíka saxofonisty, co se rád nechá kouřit! Ten to zkoušel ekonomickými injekcemi vybraným Chodorovským a jiným. Nevyšlo a tak vytyčili osu zla, proti které je nutné bojovat, neb je líhní terorismu, slepičí chřipky a jiných hrůz. Jenom „náhodou“ podvazuje jako podvazkový pás Rusko. Jenom na ochranu ložených zájmů a práv USA jsou všude, ve všech k spřátelení donucených zemích, a je jedno zda narůžovělou revolucí, nebo humanitárním bombardováním, instalovány základny pro desetitisícové armády USA a spojenců. Na ty se nesmí zapomínat! Jsme mezi nimi také! Jenom náhodou a opravdu „náhodou“ v příštím roce bude dokončeno několik nových projektů zbraňových systémů USA, umožňujících nenadálý útok v kterémkoliv místě světa. Samozřejmě Voldemordům, protože USA je jejich vazal.
Pan president Klaus je člověk s hlubokou znalostí věcí, které dělá, nebo o které se zajímá! To se nedá bohužel říci prakticky o žádném jeho kritikovi! Jeho postoj chápu jako výsledek jeho znalosti světové politiky a nechuti k zatažení naší země do další války.

191844

25.5.2009 8:33

RE: Rusko je cíl

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 191844

Je tam ešte jedna strana - Putinova strana. Pre neznalých situácie, putin previedol rezervy Ruska na dlhopisy buď bánk v USA, ale USA ako takého. Takže rezerva je vybrakovaná. Zdôvodnenie? Použitie rezervy v Rusku by spôsobilo infláciu. A tak by som mohla pokračovať.

191856

25.5.2009 10:42

RE: Rusko je cíl

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191844

To jste hezky shrnul, Kozorohu.

Jen se trochu obávám toho, že Klasu není žádný dobrák, ale mazaný oportunista, který ví, co mu přinese největší užitek.

191866

25.5.2009 12:09

RE: Rusko je cíl

korutan 81.?.?.?

Reakce na 191866

Děkuji Hestroy. Ani já nepovažuji pana presidenta Klase za dobráka, ale za realistického pragmatika. Nepodezírám jej ze sentimentu a holubičí povahy, ani z křišťálově průzračných pohnutek jeho konání. Ale pokud člověk není úplný vůl, nebo poslanec našeho ctěného parlamentu, tak si musí být vědom, kam politika vedení Izraelského USA směřuje a co to bude znamenat pro země ležící prakticky na pomezí případného konfliktu. Tedy do jakého ohrožení se dostanou všichni obyvatelé i naší země, dotáhnou-li Voldemord a jeho parta své opakovaně směrované tažení proti Rusku k dalšímu vyvrcholení. A pan president zde přeci žije s celou svou rodinou a jak jej vnímám, ústup, natož útěk rozhodně nejsou jeho oblíbenými činnostmi. Takže pokud se nechce cítit zneužit až znásilněn, což by jeho vyhraněnou ješitnost určitě pocuchalo, musí logicky zastávat stanoviska, která nám předvádí!
No a protože vše vidím jak jsem popsal a ještě k tomu jeho názory výrazně konvenují s mým náhledem na mezinárodní dění, tak mu prostě fandím!
Korutan

191872

25.5.2009 12:48

RE: Rusko je cíl

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 191872

Není jen jedna elita. I zde se svádí boj o moc a Klaus je jen pravděpodobně styčný důstojník kliky ruských Oligarchů nebo tak podobně. Žádné morální procitnutí bych v tom neviděl. Každopádně, alespoň existuje někdo, kdo působí jako protiváha a díky i za to.

191876

25.5.2009 14:06

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 191872

Kdepak pane korutane, Klaus není žádný dobráček a slouží židům ještě víc než kdokoliv jiný. Vše co dělá, je jen a jen sprostá póza a nic jiného. Stejně jako třeba u dnes velmi oblíbené soudržky Bobošíkové. Prostě to na nás hrají všemi směry a kdo je nejlepší herec, ten je u lidu nejvíc oblíbený. Jedni hrají zápor a druzí hrají klad- ale ojebou nás všichni stejně.

Zde na osvěžení paměti, co Klaus prováděl v devadesátých letech:
http://freeradicalzone.files.wordpress.com/2009/0...

191883

25.5.2009 15:41

RE: Rusko je cíl

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 191883

>Kdepak pane korutane, Klaus není žádný dobráček a slouží
>židům ještě víc než kdokoliv jiný. Vše co dělá, je jen
>a jen sprostá póza a nic jiného. Stejně jako třeba u dnes
>velmi oblíbené soudržky Bobošíkové. Prostě to na nás
>hrají všemi směry a kdo je nejlepší herec, ten je u lidu
>nejvíc oblíbený. Jedni hrají zápor a druzí hrají klad- ale
>ojebou nás všichni stejně.

>
>Zde na osvěžení paměti, co Klaus prováděl v devadesátých
>letech:

>http://freeradicalzone.files.wordpress.com/2009/05...


Ten odkaz mi nefunguje. A co by měl pan Klaus podle vás dělat, když vše co nyní dělá je jen sprostá póza??? To by měl být jako ostatní vlezdoprdelkové EU a USA??? To by nebyla sprostá póza? Jakým směrem by se měl ubírat podle vás? Já nevím, ale nevidím lepšího českýho politika v tom současným srabu.

191888

25.5.2009 16:24

RE: Rusko je cíl

k 81.?.?.?

Reakce na 191883

Ano, paní Jarmilo, máte pravdu! Není dobráček a tuto pohádkovou vlastnost mu opravdu, ale opravdu, nepřipisuji. Jenže mi ukažte někoho, kohokoliv, kdo má alespoň trochu autority, je obecně známý minimálně v naší české populaci a přitom zastává k otázce Lisabonské smlouvy, nebo pseudo-globálního oteplování, a některým dalším otázkám postoj, který je stravitelný a není prezentován z dutiny konce (dříve Buddhova, nyní Obamova) tlustého střeva! Někoho, kdo je ochoten vystavit svou osobu verbálnímu příkoří, a nejen verbálnímu, vzpomeňte na toho Kokote – Banditu a jeho sprosté jednání na hradě. I když se našlo dost tvorů, kteří tomu tleskali.

Já vím velmi dobře, že hraje hru a že flétnu podle jejíhož pískotu tancuje, drží určitá skupina voldemordíků. Ale jeho, pana presidenta, osočují napadají a snaží se jej zdiskreditovat nikoliv za kuponovou privatizaci, ale za jeho názory ve výše jmenovaných oblastech. Jak asi dopadne osamocená osoba, podstatně menšího postavení, když se pokusí tyto, stejné názory, prezentovat. Bude zesměšněna při první promluvě a když to nepomůže, bude zavřena do blázince – viz. další článek ze zvědavce! Že takto nenaložili s ním, plyne jen a jen z jeho postavení a známosti. Takže se na mne nezlobte, ale dokud nenajdu někoho jiného, kdo bude zastávat ze slyšitelné pozice stanoviska jako pan president, budu fandit alespoň jemu!

Hezký zbytek dne.
Korutan

191892

26.5.2009 7:03

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 191892

Tady jde o to pane Korutane, že zastupitelská demokracie je od samého svého vzniku jen obrovský podvod páchaný na většinové společnosti. Většinová společnost si jako vybírá z levé i zpravé strany z mnoha kandidátů, ale je to jen ničemná hra, kde figurky, učené k přerozdělování miliard, jsou jen předem pečlivě vybrané loutky loutkaři ze zákulisí. A Klaus není vůbec žádná výjimka, která by se loutkařům vymkla z rukou. Je to úplně stejný šašek jako ten první Vašek. Jen na jiný způsob. Klaus hraje hru, že je vždycky hrdinně proti něčemu- to co chce většinová společnost slyšet. Výsledek je ale vždy dopředu matematicky vypočítán tak, že i když on je proti nějakému zákonu, tak ten zákon stejně tak jako tak vyhraje. On prostě hraje na oko jen takovou opozici, aby lid viděl, že existují správní lidé i ve vrcholové politice, kteří za své přesvědčení hrdinně bojují. Schválně- řekněte mi, jestli si vzpomenete na nějaký případ, kdy Klaus něco hodnotného za těch 20 let, co je u koryta, prosadil. Já si nevzpomínám vůbec na nic. Pomohl jen aktivně rozkrást národní majetek. Teď takovou kladnou hrdinku má hrát samovyvolená Bobošíková. A lid na ten špek nepřetržitě skáče vždy znovu a znovu, už od Francouzské revoluce.

Je fakt, že Klaus dostal jakousi výstrahu od herečky Holubové, která patří rovněž mezi samovyvolené nadlidi, že o něm veřejně v TV vykřikovala, že mu novináři neřeknou jinak než kikina- ale to mohlo být v souvislosti s něčím jiným. My tak přesně do toho zákulisí nevidíme. Kdyby opravdu, ale opravdu, mocným tohoto světa vadil, tak já myslím, že on sám si moc dobře uvědomuje, jak by mohl dopadnout. Třeba jako ten Dubček, Langoš, princezna Diana, Haider, Kennedy, Lennon a všichni ti další nepohodlní.

Tímto odpovídám i Renému a všem ostatním.

191932

26.5.2009 7:04

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 191932

Oprava: určené k přerozdělování miliard.

191933

26.5.2009 12:21

RE: Rusko je cíl

Občasný čtenář 24.?.?.?

Reakce na 191932

>
>Tímto odpovídám i Renému a všem ostatním.


Určitě máte pravdu, že Demokracie v současný podobě je fraška a podvod. Bezpochyby se p. Klaus dopustil i mnoha chyb, o tom rovněž nepochybuji. Na rozdíl od Vás se domnívám, že p. Klaus když za něco bojuje, bojuje za to doopravdy. To, že s minimálním úspěchem, to může být tím, že má proti sobě smečku cizáckých zaprodanců a vlezdoprdelků, která nakonec v té pokroucené formě demokracie prosadí svou. Já nevím, ale denodeně bojovat se smečkou zaprodanců musí být dosti vyčerpávající a p. Klaus má proto můj obdiv. Ať už v politické sféře doma, kdy přece jen hájí zájmy českého národa, ale ještě více se svou verzí v mezinárodním boji o tzv. ''globálním oteplování''. Berte to jako můj názor. Samozřejmě se mohu mýlit, ale jmenujte mi jedinýho českýho politika, kterýho bych si mohl vážit alespoň tak jako p. Klause.

191953

27.5.2009 8:12

RE: Rusko je cíl

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 191953

Důležité je mít stále na paměti hlavně tu skutečnost, že 1 procento nosáčů tahá 99 procent populace již několik staletí za nos. Šklebí se na nás a dělají na nás dlouhý nos i v dnešní době, kdy nepřetržitě hrají s námi své falešné šachové hry. Oni potřebují mít pár figurek ve vrcholných funkcích, které mají hrát kladnou úlohu. Kdyby je tam neměli, tak by lidi přestali všem politikům věřit a přestali by úplně chodit k volbám. A oni potřebují, aby alespoň část lidí k volbám šla a zlegalizovala jejich vládnutí.

Klausovi již věřit v žádném případě nemohu, protože jak říkám, on i jeho manželka pomohli rozkrást republiku. Taky se Zemanem spolu upekli opoziční smlouvu, aby mohli nerušeně zůstat u koryt leví i praví korytáři. Kdo lže, ten i krade, kdo krade, ten i lže.

192018

26.5.2009 14:49

RE: Rusko je cíl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191932

Cituji:
"...Tak to máme – SDRs, které byly doporučený v r. 1994 a vydávané MMF, budou fungovat jako de facto světová měna! Ale ptáte se proč je světová měna důležitá? Jednoduše řečeno: jde o další krok a podmínku pro světovou vládu, což značně usnadňuje řízení a ovládání světové ekonomiky, na které je každý z nás závislý. Technicky není možné aby země, která si půjčuje ve své vlastní měně, zbankrotovala, protože může jednoduše vytisknout další vlastní peníze na zaplacení dluhů, proces známý jako ‚deflace dluhu‘. Nicméně když si země půjčuje v měně kterou nemůže tisknout, nemá možnost se pomocí inflace dostat ze zadlužení a tudíž zůstává vůči svým věřitelům v neustálém dlužnickém otroctví..."
http://na-severu.blogspot.com/

Upozornuju, ze Argentina pouzivala dolary v 90-tych letech. Dalsi nutnou podminkou nezbankrotovani zeme se svou vlastni menou je sobestecnost v zakladnich oblastech. Jako potraviny, energie.... Plus samozrejme dosatecny vojensky odstrasujici potencial. Toto beze zbytku splnije pouze Rusko. Cina je zavisla v zahranici na energiich a surovinach strategickeho vyznamu, stejne tak Indie. Latinska Amerika nema dosatecny odstrasujici potencial. Neslo by ji sice kontrolovat ve forme protektoratu silou, ale sla by beztrestne znicit behem globalniho konfliktu. Afrika je v chaosu.

191958

26.5.2009 3:17

RE: Rusko je cíl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191883

Je nekolik typu politiku. Neuzitecni idioti, uzitecni idioti patri mezi typy, ktere nedokazi prezit jinak nez zavrtani v nejake prdeli. Jakmile jsou z nejake prdele vytlaceni, podlehaji panice a pokud vcas naneleznou novou rit, tak za projevu silne hysterie hynou ci upadaji v zapomenuti. Jejich schopnost odhadu budoucich udalosti je velmi nizka. Jsou vsak primo fanaticky loajalni, takze nachazi siroke pouziti.

Potom nekde ve stredu se nachazeji lidi kam vitr tam plast, kteri nedaji ranu bez PR agenntury a sociologicky pruzkum ohledne preferenci predstavuje alfu-omegu ovlivnujici konani. Vidi o neco dale nez na spicku vlastniho nosu a maji slusny smysl pro zmeny vetru. V kratkodobem horizontu jsopu mimoradne uspesni, ale jejich pragmatismus je vskutku gumovy. Slova principielni, zasadni, fundamentalni pouzivaji, kdyz jim je nekdo mapise do projevu, ale bez toho, ze byjim jejich charakter umoznil pochopit skutecnou podstatu techto pojmu. Jejich nevyhodou je jejich nepredvidatelnost a bezpaternost, ale i to se da siroce pouzit za pomoci vhodnych pak jako treba korupce.

Pak jsou strategove, kteri dokazi udrzovat moc v dlouhodobe perspektive a to se vetsinou neobejde bez stability. Byvaji pomerne vzacni, jsou to silne individuality, a pragmatismus ke strategii neodmyslitelne patri, ale velmi neradi ho uplatnuji ve fundamentalnich principielnich tematech, protoze jsopu schopni videt dlouhodobe efekty. To musi byt opravdu pod silnym tlakem, aby na to pristoupili. Jsou ceneni predevsim v krizovych obdobich vseobecne a vzdy maji vysokou cenu pro velmoce. Dokud to slape, tak setrvacnosti, tak maji navrch gumidci ze stredni vrstvy, kteri kociruji uzitevce a neuzitecne ritolezce. Kdyz to neslape, tak to proste gumidci nejsou schopni udrzovat system v behu.

Klaus mel v 90-tych letech dve varianty na vyber. Skutecne zavrit oci a cekat, az se z ruznych prevazne darebaku vytvori domaci kapital nebo silne zahranicni zadluzeni, ktere preferoval lovec ekonomik Svejnar, tehdy poradce Havla. Samozrejme zahranicni kapital musel byt pripusten k porcovani "medveda" i pri kuponove privitazaci. Treti varianta typu Jugoslavie byla naprosto neprijatelana a skoncila humanitarnim bombardovanim. Takze, co si mel Klaus vybrat, variantu roku 68 jako alternativu? Pripominam,ze Dubcek zemrel pri autonehode.

191927

26.5.2009 13:51

RE: Rusko je cíl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191927

Jeste doplnim. Neexistuje z psychologickeho hlediska cisty sanqinik, cholerik, flegamntik nebo melancholik. Takze tyhle zakladni typy v poplitice v se taky prolinaji, i kdyz muze neco prevazovat. Nezapominejme, ze jsem "pouze" lidi. A abych nezapomel na cestne vyjimky, tak existuji skutecne poctivy politici, kteri nezneuzivaji system a chapou svou ucast v politice jako sluzbu. Jsou to bile vrany a sanci se projevit v masovejsim meritku maji pouze v krizovych casech. Jakmile se situace dostane do normalu jsou ze systemu vytlaceni, protoze vlezdoprdelkovstvi je uspesnejsi strategie ohledne prizne skutecne mocenske elity. Jestlize se kombinuje prevazujici strateg s takovouto bilou vranou a dostane se na vrchol politicke moci, pak historie povetsinou hodnoti tyto lidi jako statniky. Jeden citat z klasiky na zaver.

Politik mysli na pristi volby, statnik mysli na pristi generace.

191955

26.5.2009 20:27

RE: Rusko je cíl

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191955

>Pripominam, ze Dubcek zemrel pri autonehode.
------------
I jeho syn MUDr.Pavol Dubček si myslí, že ta autonehoda byla fingovaná. Při sledování tahů na domácí politické šachovnici, byl k tomu vehementní zájem ze strany Havlovy kliky. Potřebovali Dubčeka odstranit. René, tohle jsi napsal výborně:

Politik myslí na příští volby, státník myslí na příští generace.

191973

26.5.2009 23:25

RE: Rusko je cíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 191973

>Politik myslí na příští volby, státník myslí na příští generace.
To opravdu nepostrádá hloubku, podíváme-li se na to blíže: Politik si vylepšuje "image" aby zblbnul voliče v příštích volbách. Státník narozdíl od politika, myslí na to aby zblbnul i příští generace. A řada diskutujících dokládá svými příspěvky, že to tak opravdu funguje... [chechtot]

191982

27.5.2009 2:25

RE: Rusko je cíl

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191982

>...Státník narozdíl od politika, myslí na to aby zblbnul i příští generace. A řada diskutujících dokládá svými příspěvky, že to tak opravdu funguje... [chechtot]
-----
To už potom není státník, ale diktátor. My Češi jsme ještě skutečného státníka bohužel neměli. "Tatíček" T.G.Masaryk, svobodný zednář a loutka skryté moci za oponou a tak to šlo z generace na generaci. Kdo ví, zda-li si ten uměle vytvořený stát koruny české ještě udrží svoji samostatnost a roku 2018 oslaví svojí stoletou existenci? Poslední dobou to už začíná nebezpečně fofrovat.

191996

27.5.2009 7:55

RE: Rusko je cíl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191973

Ten citat je tusim od Abeho Lincolna, takze jsem si to pouze vypujcil odvolavaje se na klasika. [smích]

192010

25.5.2009 22:19

RE: Rusko je cíl

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191872

Vidím to Korutane podobně jako ty. Klaus je ctižádostivý - a na ředitele Evropy docela zralý.
jen nevím, zda jde o předem domluvenou etudu - anebo je v hodnocení situace tak dobrej.
Podobně jako kdysi měla Charta svou naplánovanou úlohu (infiltrovaní jedinci do připravené idee)- tak může mít podobnou i dnešní Dělnická strana. Docela by mi to přišlo líto, ale tihle voldemrdi rádi používají osvědčená schemata.

I když Klausovi fandím, tohle mi občas blikne v hlávce. On nadarmo nebyl v líhni (Prognostický ústav).

191922

26.5.2009 16:04

RE: Rusko je cíl

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191872

Ehm, omlouvám se, že jsem se překoukl, pane Korutane a nazval vás Kozorohem. Mám toho v poslední době moc [zahanbení]

Jinak s vámi celkem souhlasím, nicméně ačkoliv oceňuji Klausův postoj, rozhodně to není můj oblíbenec a jsem zvědav, jak se věci budou dále vyvíjet. Dle mého se Klaus snaží být něco jako "tatíček" národa, jeho ješitnost ho k tomu vybízí, možná oodtud pramení jeho postoj...

191963

26.5.2009 20:55

RE: Rusko je cíl

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191963

>...Dle mého se Klaus snaží být něco jako "tatíček" národa, jeho ješitnost ho k tomu vybízí, možná odtud pramení jeho postoj...
----------------
Jak si tak pročítám opožděně diskuzi, chtěl jsem podobnou myšlenku použít v reakci na příspěvek paní Jarmily. Silně pochybuji, že by si Klause nastrčili jako bílého koně na vytvoření zdánlivé opozice. Tím by jim přece V.Klaus házel klacky pod nohy? Plán na založení Evropské unie byl na červen tohoto roku. Jedna překážka by se dala překonat (irské referendum se může opakovat tak dlouho, dokud LS neprojde), ale co potom s Klausovým odmítavým postojem? Proč by také veřejně prohlašoval, že si ČR musí podržet vlastní státní měnu co nejdéle to bude možné?

Já si myslím, že se Klaus zahleděl na východ do politiky V.Putina. Putin byl už mnohokrát v různých článcích a v internetových diskuzích nazván nový ruský car...nejlepší panovník od doby Petra Velikého. Putin se těší obrovské popularitě hlavně mezi mládeži. 80 procent oblíbenosti napříč všeobecné populace. Jelikož je tohle Klausův poslední termín, myslím si, že chce na sebe upozornit a zanechat hluboký dojem pro příští generace? S tím jeho pro-radarovým souhlasem asi neměl moc navybranou. Tam už šlo asi o kejhák???? CFR, CIA a Mossad má na to prostředky.

191974

25.5.2009 19:43

RE: Rusko je cíl

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 191844

fakt je, ře Krakovský rabín, byl po staletí osoba číslo jedna. V Londýně a New Yorku to mnozí neviděli rádi. Pak příšel Dolfi. a kde je dnes krakovský rabín

191911

25.5.2009 9:28

klaus uspesne dokoncil vyvlastneni

Oldis 88.?.?.?

klaus dodelal to co pred nim komuniste nacnuli, neboli dokoncil vyvlastneni. A to tim ze rozprodal statni podniky ktere vznikly ze zabavenych podniku ceskym obcanum.

191860

25.5.2009 13:50

RE: klaus uspesne dokoncil vyvlastneni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 191860

Klaus je něco jako postava Gluma v Pánu prstenů. Jak říkal Frodo: je to sice zlé a proradné stvoření, ale mám nejasné tušení, že v příběhu Středozemě sehraje ještě důležitou roli.
Pro ty co to nečetli: Frodo nedokázal vhodit Prsten moci do nitra sopky (a tím ho zničit), proto že ten prsten jej úplně ovládl.Když v tom přiběhl Glum a ukousl mu prst s prstenem. Jenže jak byl rozjařený, že získal prsten moci zpět, tak uklouzl na okraji srázu a spadl i s prstenem do jícnu sopky a tím zachránil celou Středozemi.
Podobnou úlohu podle mě sehraje náš Ješita Narcisovič I. na hradě.Pokud se bude držet svého obr-ega a nevyměkne před výhrůžkami ze strany Evropské (zednářské) unie, ohledně Lisabonu.

191881

25.5.2009 18:18

VK

bigtrash 85.?.?.?

Já se rovněž obávám že VK důsledně zastává sionistické zájmy. Vždyť on proti židům nikdy nevystoupil! Sám je židovského původu, jako např. jeho kamarád Železný, a vždy podporoval Izrael, naposledy oznámil podporu ČR Izraeli při návštěvě Perese v Praze. Je zodpovědný za rozkradení majetku v hodnotě stovek miliard a to je neodpoustitelné a o lecčems to vypovídá. Václav Klaus je obávám se produktem sionistické strategie "neházej všechna vejce do jednoho pytle" a jeho úlohou je být proti EU a jít proti proudu. Toť můj názor

191904

25.5.2009 19:52

RE: VK

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 191904

No to je tady super názor. Oceňuji!!

191912

26.5.2009 12:43

RE: VK

tommybar 80.?.?.?

Reakce na 191912

aneb nejlepší opozice je ta, kterou si sám vytvoříš. Už nevím kdo to řekl, ale je to docela trefné pro případ VK.

191954

26.5.2009 21:25

RE: VK

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191954

>...nejlepší opozice je ta, kterou si sám vytvoříš. Už nevím kdo to řekl, ale je to docela trefné pro případ VK.
----------
Byl to V.I.Lenin. "Chceš-li v totalitárním režimu vyloučit opozici, tak si ji sám vytvoř. Uspořádej hnutí proti režimu a nasaď si tam svoje lidi". Tohle byla zákeřná strategie Charty 77. Vytvořit si budoucí kádry v záloze a upozornit veřejnost na tyto "disidenty" ("trpitele" režimu) a současně vychytat skutečnou opozici. Hodně lidí se tímto nechalo nachytat a také na to doplatili. V.Havel byl pěstován pro budoucí převrat. Myslím si, že u Klause to bude spíš ta jeho ješitnost. Snaží se vytvořit kult osobnosti a chce po sobě zanechat legendu spravedlivého vůdce českého národa. Národa, který postupně zaniká ve zmatcích a chaosu NWO.

191976

27.5.2009 11:44

RE: VK

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 191976

> Myslím si, že u Klause to bude spíš ta
>jeho ješitnost. Snaží se vytvořit kult osobnosti a chce po
>sobě zanechat legendu spravedlivého vůdce českého národa.
>Národa, který postupně zaniká ve zmatcích a chaosu NWO.

Rozhodně souhlas. Nesmíme to vidět nějak příliš komplikovaně.
Klaus prostě radši hraje tenis, chlubí se svými knihami a užívá drobných výhod své funkce, než aby nějak příliš čeřil vodu. Jako politik už se u nás výš nedostane, tak proč by se nějak angažoval...

192039

25.5.2009 20:40

Myslim si ze vobec nejde o to kto je Chazar a kto nie.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Objektivita dejin zatial dava za pravdu Rusku. Ak si nejaki europski a SSA Chazarici myslia, ze ovladnu Rusko, tak su na velkom omyle. Pokial pri pripadnom svojom neuspechu budu desintegrovani - iba zatlieskam. Ja stale vravim, ze to ich IQ 120 je puha fikcia. Ale nech si ju maju a nech si dobre nabiju svoj chazarsky cumak. A mozno, mozno uz nebude stat Izrael iba hlboka radioaktivna zatoka. To tymto panom zelam a dufam, ze to bude pravda, lebo chazarska "inteligencia" nema medzi. Pravda predtym tam treba lifrovat Zelezneho, Grygara, Stetinu, Vondru, Parkanici, Vycitala, Tichotu, Tydlitatovou, Klausa a dalsich a dalsich. Nech si uziju svoju chazarsku prozretelnost pod heslom 120IQ [chechtot]

191916

Příspěvků: 31

25.05. 01:25 korutan  Rusko je cíl
25.05. 08:33 mt-svk  RE: Rusko je cíl
25.05. 10:42 hestroy  RE: Rusko je cíl
25.05. 12:09 korutan  RE: Rusko je cíl
25.05. 12:48 John Dovany  RE: Rusko je cíl
25.05. 14:06 Jarmila  RE: Rusko je cíl
25.05. 15:41 Občasný čtenář  RE: Rusko je cíl
25.05. 16:24 k  RE: Rusko je cíl
26.05. 07:03 Jarmila  RE: Rusko je cíl
26.05. 07:04 Jarmila  RE: Rusko je cíl
26.05. 12:21 Občasný čtenář  RE: Rusko je cíl
27.05. 08:12 Jarmila  RE: Rusko je cíl
26.05. 14:49 Rene Bartosek  RE: Rusko je cíl
26.05. 03:17 Rene Bartosek  RE: Rusko je cíl
26.05. 13:51 Rene Bartosek  RE: Rusko je cíl
26.05. 20:27 Mirda  RE: Rusko je cíl
26.05. 23:25  RE: Rusko je cíl
27.05. 02:25 Mirda  RE: Rusko je cíl
27.05. 07:55 Rene Bartosek  RE: Rusko je cíl
25.05. 22:19 janko  RE: Rusko je cíl
26.05. 16:04 hestroy  RE: Rusko je cíl
26.05. 20:55 Mirda  RE: Rusko je cíl
25.05. 19:43 l.leimas  RE: Rusko je cíl
25.05. 09:28 Oldis  klaus uspesne dokoncil vyvlastneni
25.05. 13:50  RE: klaus uspesne dokoncil vyvlastneni
25.05. 18:18 bigtrash  VK
25.05. 19:52  RE: VK
26.05. 12:43 tommybar  RE: VK
26.05. 21:25 Mirda  RE: VK
27.05. 11:44 Robocrep  RE: VK
25.05. 20:40 Gibi z Wilsonova  Myslim si ze vobec nejde o to kto je Chazar a kto nie.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 2

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
27,19 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,23 Kč
Švýcarský frank
25,35 Kč
100 japonských jenů
21,79 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,70 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 946,95 Kč
1 unce stříbra
546,29 Kč
Bitcoin
274 000,63 Kč

Poslední aktualizace: 20.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 172