Diskuze k článku

Hysterický antirasismus je strachem intelektuálů před přirozeným světem

Příspěvků 109

22.5.2009 0:23

Spíš bych řekl,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

že ten "hysterický" antirasismus je velice chladnokrevnou záležitostí a součástí důmyslného plánu...

191689

25.5.2009 10:14

RE: Spíš bych řekla,

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191689

že ten hysterický rasismus je velice chladnokrevnou záležitostí a součástí důmyslného plánu....Víte, [smích] není mi jasné - vadí co: ukrajinské sestřičky v domovech důchodců a němocnicích, ukrajinci na stavbách nebo vietnamsko- čínští podnikatelé, kterým Němci svého času dali slušný finanční obolus, aby odtáhli (k nám)? či snad vadí "nebezpeční" arabští a černoští mladící, kteří si vyšli do světa na zkušenou a za štěstím?
Pak ale ať si Čech zajistí českého zedníka a sestřičku a nejezdí na zkušenou do zahraničí ani on!

191861

25.5.2009 11:27

RE: Spíš bych řekla,

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191861

>Pak ale ať si Čech zajistí českého zedníka a sestřičku a nejezdí na zkušenou do zahraničí ani on!

Ach jo…

Celá diskuze pod článkem je vlastně plná předsudků a bolavých míst. Ti co potřebují pomoci, jsou nakonec napadáni těmi, co chtějí pomoci a naopak. Je to, jako by všichni hovořili nějakou cizí řečí.

Příčiny vašich (i našich) potíží jsou předmětem této diskuze. Vlastně útočíte na jakoukoliv snahu něco řešit, považujíce to za příčinu svých potíží, aniž by to ještě vůbec existovalo.
Těžko si lze představit nesmyslnější situaci.

Znám několik rasově smíšených rodin (nefungují, nebo jen z obtíží), což není nic divného, když potíže mají i rodiny s kulturně stejným zázemím. (Barva a tvary tam hrají jinou roli). Jestli rasu (národnost) někdo použije jako argument, věřte, že toto není skutečnou příčinou. Tedy odstraníme-li národy a rasy (jejich rozdíly), přejdeme z nyní vnucované fáze multi-kulti do monokulti (to je nejspíše cílem), pak se skutečné příčiny našich potíží stanou již jen velice obtížně odstranitelné či vůbec řešitelné. Svébytnost a pestrost jdou pospolu. Rozdíly jsou však možné jen při nějakém vzájemném vyvážení.
A to je asi zhruba to, co se tu mnozí snaží nějak prodiskutovat, tedy včetně článku (co jste mu dala za 5).

191868

22.5.2009 6:13

To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich "náboženství".

kozoroh 61.?.?.?

"Thus an Orthodox Jew learns from his earliest youth, as part of his sacred studies, that Gentiles [non-Jews] are compared to dogs."

Israel Shahak, Jewish History, Jewish Religion, Pluto Press, London 1994, page 94 (ISBN 0 7453 0818 X)

Vložený obrázek


The Talmud states: "God speaks to the Jews: 'Do not come before me as a mixed people'." (Talmud, Goldmann Publishers, Munich 1988, p. 131)
"Supreme Court of Israel permits torture in prisons!"

Die Welt - Nov. 16, 1996, page 6



To Europe future ; The future European race will be a mongrel race ... It will be the Eurasian-Negroide race ...
In consequence of Zion's crimes against humanity: NO bombs dropped on Israel, NO war waged against Israel, NO sanctions are enforced against Israel, NO international condemnation of Israel, NO protest from the multi-cultural enforcerers in the West, NO enforcement of the implementation of UN-resolutions against Israel. This being Israel, different standards apply.

191697

23.5.2009 4:45

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 191697

Co , byste řekli, takovémuto projevu Cohena ,židovského rabína o budoucnosti křestanů, kteří vlivem svých politických kolaborantů se nemůžou naprosto bránit,jen , malá čast,ostatek,plné znění je na bloku.
=========
Jakoby Bůh mluvil z nebe,tak naši svatí rabbíni zatřesou s touto svatou zemí. A, až čas bude spravný, až děti Goyimů budou hnány na smrt přes naše MTV, povídky, vídea a grotesky a filmy, až černý Goyim, hnědý Goyim, plný nenávisti požene se na
bílého Goyima, až vězenská populace vybuchne pod nezákonným jednáním našich advokatů a soudců, které oni vivo , až Federální Reservní System plný podvodů zbankrotuje farmáře a polatníky zbavý jejich domů a znemožním US vládě dávat podporu nejchudčím a socialní pracovníci
budou bez přijmů, protože finanční krise se státním dluhem, který stejně jde do našich židovských kapes- když toto vše půjde dokola, tak přijde čas naší revoluce. Černý Goyim a bílý Goyim a s těmi ostaními Goyimi se zabijí navzájem. Ale, my budem v bezpečí. My, se budem modlit, prát
si, blahořečit ,hlasitě se modlit k našemu Bohu, ze my, jsme jenom ubozí Židé, kterým je ublížováno pro jejich svatost. Ale my, budem ty ostatní zapalovat pro jejich bezbožnost a špatné chovaní a ukážeme jim, že jsou
mín nežli Židé. A všichni Goyim budou v nektonic ostudě, ve stínu našeho záměrného příkladu. A oni, nám zcela umožní dělat, co my budem chtít a kupovat od nás vše, co sami si nezničí a naspálí. Tak, žádné strachy.mTen, nejsvětější, jeden z Israelu udělal nás dokonalými. My, se , dokažem
plne zamaskovat za zády bílých Goyimů a přes něj vést zkázu na černého Goyim. My se dokážem se schovat za malou skupinu Goyimů a zcela zničit velkou skupinu Goyimů. Tak dlouho, jak naše opravdová povaha
nepronikne navenek, tak dlouho my jsme bezpeční. Naše malá skupina dokaže jít do ulic plakat a žebrat, naříkat nad persekucí Židů, jak to děláme po staletí, a náš účel bude dostat ochranu od všech těch hnědých Goyimů a
žlutých Goyimů , na ochranu před velkou skupinou bílých
Goyimů. Pamatujte, hledte si našich vojaků, a oni budou nám sloužit dobře.Ty, všichni, černí, žlutý a hnědý Goyim, jsou určeni pro nás. Oni, se stali našimi vojáky v době útoku. To je Pravda, že oni neznamenají nic a jsou
jen špinavými a hloupými zvířaty. A, tak, proč bychom šli pěšky, když můžeme ject na koni?
Tak, milý studenti, do příštího času Shalom. Ovace a potlesk

191761

24.5.2009 0:20

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191761

>Tak, milý studenti, do příštího času Shalom. Ovace a potlesk...
--------
Tohle jsem už někde četl v originále. Tahle přednáška se odehrála - pokud si pamatuji - někde na rabínské universitě v USA. Je až neuvěřitelné, kolik v sobě pojímá nenávisti vůči všem ostatním rasám a národům. To jsou ti, kteří pomocí zaprodaných politiků prosazují tzv.zákony nenávisti a přitom samotní židé (talmudisti) nenávidí všechny ostatní. Dokonce i své vlastní občany Izraele, kteří se vyjádří proti zločinům sionistického režimu. Ti, kteří už konečně touží žít v míru a pokoji a dají to veřejně najevo. Veřejně a otevřeně označí příčiny věčných válečných konfliktů a za neustálé šikany policií jsou nakonec uvrženi do vězení.

Historie se opakuje. Židobolševismus v Rusku se přenesl do Izraele. Potomci stejných zločinců nyní terorizují vlastní obyvatele. Zavedli si zákon "Návratu domů" a podvedli tímto ostatní, již asimilované židy, kteří se narodili v jiných zemích a s jinou státní příslušností. Po příchodu do "svaté země" se z nich stali nájemní vrazi sionistů a povinná vojenská služba platí pro všechny, bez rozdílu...muži i ženy do věku 55 let. Už předškolním dětem vymývají mozečky brannou výchovou se zbraní v ruce, aby si již jako děti začaly zvykat na chladnokrevné vraždy při bojích za "svobodu" a "demokracii" Izraele.

Když tak o tom člověk přemýšlí a pozoruje současnou politickou situaci, včetně té uměle vyvolané krize, tak to asi bude pravda, že Voldemorti by rádi ovládli celou naši planetu. Možná to nakonec ani nebude žádná konspirační teorie, ale tvrdá realita? Kozorohu, díky za sdílení vědomostí.

191803

25.5.2009 4:18

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 191803

Proč,tak zvaní intelektuálové jsou fanatický antirasisti,protožejim jde o koryta a o rasismu vlastně nic pořádného nevědí,takže jsou hlupáci.Israel a židovské firmy si nedělají naprosto žádné starosti s rassismem,proč taky, Palestínci jsou pro ně psi a ostatní nežidé jsou zvířata a co na to intelektuálové,naprosto nic, žádná odezva,každý hlídá jen svou židli v offisu.Co,se skrývá za rassimem se můžem dovtípit z The INDEPENDENT,který uveřejnil článek,kde se říká,jestliže Iran udělá atomovou bombu,tak 40 procent,tak ,zvaných židů se okamžitě vystěhuje z Israelu, proč asi?Myslíte ,že jsou si vědomi se svou rassistickou politikou,že vše ,co udělali jiným se jim může vrátit i s úroky? Můžou dostat "rivenč"od těch "psů" a "zvířat", proč se tak bojí ,když celému světu ukazují ,jak jsou správní a "nábožní" a Bohem prestžně vyvolení, proč ,takový strach ,najednou,dokud z tanku stříleli proti vrhačům kamení,tak ,vše bylo OK.Na,druhou stranu v Israelu podporují válku s Iranem ,na 40 procent, jako preventivní opatření,ačkoliv sami vlastni na stovky nuklearních bomb.V londýnském metru,turistická kancelář zve turisty do Israelu,tedy na mapě už dnes okupační území, jako součást státu Israel,co jednou uchvátí,je zidovské.Mnozí,tak zvaní židé z té komedie o rassismu a antisemitismu, cítí, že může nastat ten praví holocaust, oprotitomu,co,kde,tak zvaná židovská aktivita nadělala po celém světě,od skorumplovaných bank,až po špionáž,kdekoliv na světě,politické a hospodářské a jiné vraždy po celém světě s politikou násilý, provokací a vyvolávání válek, to vše je to ,co možná přijde,jako konečné vyúčtování,je,jako otazka a odpověd,že se někdo prohlašuje židem,ale,jako odpověd ,komu,co způsobil za újmu, podvodem ,okrádáním,vydřidušstvím a mnoha jiným.Cítí,že to nebude prak proti tankům a helikoptérám, cítí,že celý svět ,mimo politiků je proti bezpráví,tudíž proti nim a tak, mnozí prozíraví "židé" pamětlivý reakce Německa na židovský nátlak nechtějí být mnozí obětováni pro zionistický stát Israel a tak rychle spakovat si své věci a honem ven ,mezi ty zvířata, schovat se v davu goyimů před trestem.
Je možné,že sklidí,co zaseli, od vývoje atomové bomby a jejího vyskoušení, až po dnešní dny vraždění v palestínské Gaze?
Celý svět,žije desítky roků ve strachu z použití atomové bomby,celý svět po pokusech s atomovou bombou a těch bylo na stovky, umírá na rakovinu,co by přímy nasledek,těchto pokusů,tak,jako i na deploid uránium,které má rozpad více jak 2,5 milionů roků, Irak, Afganistán,Somálsko a Jugoslavii,zamořují celý svět.Na to Vám ,žadný intelektuál nemůže odpovědět,ONI, mají starosti s oteplováním planety,tak,jak tak zvaní židé starosti se svým talmudským naboženstvím.*Rabbi Yaacov Perrin said,"One million Arabs are not worth a Jewish fingernail."(NY Daily News...Automaticky kráceno

191847

27.5.2009 3:39

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 191847

Nebýt rassistický,výsledek je vidět na Americe,kam,to dotahli a trpí s tím celý svět.
Kdo,doopravdy vládne v Americe?
To, se pozná,né podle chlubivých řečí,ale, podle vskutku,že ano?
Nejdříve si zopakujem,co všechno bylo o Americe a Američanech řečeno.

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001

President Obama řekl ve schůzce s premierem Israelu Netanyahu, že je třeba zastavit veškerou bytovou výstavbu pro nové osídlence na palestínském území a výsledek?
Benjamin Netanyahu řekl,že výstavba na Západním Břehu bude pokračovat a rovněž tak se nezmínil na přání USA o Palestínském státu, prostě celé to USA nám může, však dobře víte , co?

Netannyahu says settlements can expand
http;//newsvote.bbc.co.uk/mpapps/pagetools/print/news.bbc.co.uk/2/hi/midle_cast/806
Israel begins new settlement,despite U.S opposition.

Jinými slovy si Israel,tedy ,tak zvané židovstvo dělá ,co chce a na nějakou supervelmoc nehledí, nebot jejich pátá kolona a celosvětový židovský tisk je tou pravou silou ,která hejbá světem,takže at si Palestínci na svůj stát nedělají naprosto žádné chutě, takový stát se prostě neutvoří i kdyby i Spojené Národy, co jim umožnili utvořit Israel, tak pro Palestínu naprosto žádná šance, zapomente to!!!

Samozřejmě, že politici v Israelu vědí jaký je jejich vstah k U.S.A. a vědí, že v senátě a jinde ,je to jen mlácení prázdné slámi.

Secretary of State's Colin Powell's anticipated speech on the Middle East conflict intended to silence any direct or indirect criticism of Israel and from offering any hope to Palestinian aspirations of a homeland based on UN Resolutions 242 and 338 which call for Israel to withdraw from all occupied territories it conquered in its 1967 pre-emptive attack on Palestinian and Arab lands.

Israeli Spokesman Says We Control Stupid Americans

Written by www.daily.pk Sunday, 01 February 2009 01:09
"Another Israeli spokeswoman, Tzipora Menache, stated that she was not worried about negative ramifications the Israeli onslaught on Gaza might have on the way the Obama administration would view Israel.

Závěrem jen stačí říci, když USA má takového spojence ,jako Israel,tak,už nemusí mít navíc žádného nepřítele.
THE ROLE OF THE HOUSE AND SENATE IN SERVING ISRAEL NOT AMERICA
89 SENATORS URGE PRESIDENT BUSH NOT TO HAMPER ISRAEL
November 16, 2001

Vložený obrázek

191999

24.5.2009 0:26

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

sxg 95.?.?.?

Reakce na 191761

Kde nájdem to plné znenie?

191805

24.5.2009 6:52

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

insider 78.?.?.?

Reakce na 191805

I sáhl jsem do tmy a vytáhl Protokoly Sionských mudrcu, vydání 1924. Nejsem antisemita,mám v uctě ŽIDY, ale znepokojující je projev těch, co mají Z v Davidově hvězdě.A PROTO ŽIDÉ, použijte svuj intelekt na potlačení Z.NOAM CHOMSKY dělá, co muže,přidají se další?Muže se totiž opakovat,kdy se obětují vlastnÍ lidi, jako při ŠOA. [oči v sloup]

191811

25.5.2009 0:27

RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 191697

V Česku tato kniha vyšla a je velmi zajímavá - Historie a náboženství židů - vydala Votobia ISBN 80-7220-224-3 Na obálce:
Ve své nejpoučnější a nejvíce zneklidňující knize odhaluje profesor Shahak skryté praktiky a názory ortodoxních Židů.Z této víry podle něho vychází celý sionismus, jenž podstatně ovlivňuje politiku a činnost izraelské vlády.My všichni jsme si vědomi paradoxního stavu, kdy převážně sekulární stát zakládá svůj RAISON D'ETRE a budoucí směřování na biblickém textu.Hloubka antipatie ortodoxních Židů vůči "nevěřícím", a zvláště vůči křesťanství /a Ježíšovi/, připadne mnoha milionům lidí celého světa velmi překvapivá, a vzláště pak Američanům, kteří nekriticky obdivují Izrael.Děsivá je také skutečnost,že téměř všechny židovské organizace jsou pod totální kontrolou sionistů.Žid v dnešní době nemá téměř žádnou možnost,jak se vymezit vůči státu Izrael nebo vůči cílům sionismu.Kritický nevěřící je vždy antisemita a kritický Žid vždy nenávidí sám sebe!

191841

22.5.2009 6:14

Zvědavost

Hm 212.?.?.?

Je jasné, že pojetí multikulturní ideologie v dnešní kořistnické globalizované společnosti je scestné. Pravá multikulturní společnost má vypadat tak, že se národy vzájemným poznáváním obohacují, kulturně, vědecky, turistikou a mají možnost žít spokojeně ve své zemi. Ne, že jsou nuceni cestovat za prací přes půl zeměkoule a tak pro někoho výhodně ničit pracovněprávní vztahy vybudované po dlouhých bojích v daných zemích. Tohle žádný nacionalismus nemůže zastavit. Tento stav podporují neskutečně silné ekonomické veličiny. Napřed se musí změnit ekonomika. Např. zavést bezodpadovou národní technologii, která bude potřebovat minimum surovin z vnějšku. Do těchto místních hospodářství budou mít cizinci minimální možnost vstupu. Jsou i jiné cesty jak toho dosáhnou a ne že jedna strana zeměkoule huntuje tu druhou. A teď ten dotaz: Potřeboval bych vysvětlit kde začíná a končí hranice určení bílé rasy. Mohu potkat blonďatého germánského chlapce a pak opáleného siciliána a budu na rozpacích. Jednou tady byla i nadrasa a ta si alespoň přeměřovala lebky. Existuje i dnes něco podobného?

191698

22.5.2009 10:35

RE: Zvědavost

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191698

>Potřeboval bych vysvětlit kde začíná a končí hranice určení bílé rasy

Pokusím se krátce – bílá rasa – bílí Evropané – indoevropané - kavkazané – Árjové... Označení by se našla i další.
Geneticky má tento „bílý evropský“ gen svůj počátek nejspíš někde 40 000 let dozadu. Můžeme si je možná představit jako „lovce mamutů“, co přešli na zemědělský způsob života. A to je asi ono. Vydělení této rasy je dáno především kulturně. Kromě společného jazykového základu (trochu zavádějící pojem je to známé – indoevropské jazyky) je zde změna způsobu života v důsledku objevení usedlého hospodaření. Tedy vznik civilizací. S tím souvisí i společné mýty. A tady začíná problém, prameny si protiřečí, pak jsou zde nánosy účelových výmyslů a manipulací, překrucování apod. Teď jen proč… (ale to je OT).
Tedy pokud půjdete v Evropě od jihu na sever, bude vzrůstat podíl onoho praevropského „bílého“ genu. Podobně jako naše kotlina, tak i Skandinávie a Pobaltí, mají poměrně vysoký podíl této krve. Pak je i pravděpodobnost, že sicilián, bude z poměrně větší části třeba „afroasijského“ původu, než obyvatel Povltaví.
Tedy zřetelná hranice určení není, pokud si ji sám nepoložím. A to je to podstatné. Cítím se tak? Pak je šumafuk kde se moje prabába narodila…

(Jenom pro zajímavost. Sanskrt je prastarý mrtvý „indoevropský“ jazyk, s nímž čeština vykazuje překvapivou příbuznost.)

191711

22.5.2009 15:55

RE: Zvědavost

honzaa 90.?.?.?

Reakce na 191711

úplné nesmysly, jak tohle někdo může jen tak blábolit, jak se mluvilo někdy před 40.000 lety nemáme sebemenší tušení, "genový začátek" z povahy věci není nikdy, úplně na severu Evropy jsou Saamové, kteří indoevropským jazykem nemluví.

191733

25.5.2009 8:43

RE: Zvědavost

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191733

Nemusíme si povídat o genech (vypadá to děsivě co…), spíše jsou to změny ovlivňující předpoklady. Jaké to má genové dopady, je stejně jedno. Ale určitě se trvalá změna časem projeví v dědičnosti (blábol?).
Jak se mluvilo dávno, jistě nevíme, ale předpokládám, že jazyk nespadl z višně a prošel od určitého bodu svým vývojem. Nevidím nikde ani pokus o náznak jakým (zůstanu tedy u blábolení).
Jistě, že se lidé míchají, ale někde méně, a někde více, někde zůstanou kultury poměrně nedotčeny. Nepsal jsem o žádném 100%ním schématu, jenom o něčem, co si každý může odpozorovat, pokud bude chtít. Nějaké časové horizonty jsou pouhou domněnkou, nebo předpokladem určité pravděpodobnosti (opět jsem z příspěvku, na který reaguji, nevyčetl alternativu, tedy zůstanu u svého blábolení [mrknutí jedním okem] ).

191857

24.5.2009 21:18

RE: Zvědavost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 191711

Neexistuje žádný bílý gen stejně jako neexistuje žádný gen židovský proboha. To si tu budeme hrát na příslušnost k vyvolené rase stejně jako to dělají ti, kteří se považují za dědice Izraele ???????
Ideologové hrající si na čistotu bílé rasy nejsou o nic lepší než ti, kteří si hrají na vyvolenost.

191835

25.5.2009 8:49

RE: Zvědavost

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191835

>Neexistuje žádný bílý gen stejně, jako neexistuje žádný gen židovský proboha
Však je to v uvozovkách. Netrvám na žádné nálepce. Nikde nepíšu ani o nějaké čistotě, píšu o odlišnostech, které bývají nazývány „rasové“. Můžete si je představit třeba jako „etnické“. Nebo se od Pygmeje ničím nelišíte?
Židovství jsem nezmínil, stejně jako křesťanství, nebo buddhismus, ale to radši vysvětlete židům…

191858

22.5.2009 14:26

RE: Zvědavost

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 191698

>Potřeboval bych vysvětlit kde začíná a
>končí hranice určení bílé rasy. Mohu potkat blonďatého
>germánského chlapce a pak opáleného siciliána a budu na
>rozpacích. Jednou tady byla i nadrasa a ta si alespoň
>přeměřovala lebky. Existuje i dnes něco podobného?

Ano, dnes existují jinačí metody než poměřování lebek...

https://genographic.nationalgeographic.com/genogra...

Je legrační pozorovat rozpaky samozvaných morálních elit. Zatímco v rámci antropologie se podařilo výzkum rasových rozdílů zdiskreditovat a prakticky
zastavit, genetický výzkum neumlčí. Jeho možnosti jsou až příliš široké a lákavé.

191728

22.5.2009 19:11

RE: Zvědavost

brekeke 85.?.?.?

Reakce na 191728

svuj puvod lze dnes vystopovat jiz velmi presne, a to i u nas
http://www.genomac.cz/cz/
stoji to ovsem pomerne slusny balik
ale rozhodne to stoji za to!

191737

25.5.2009 12:10

RE: Zvědavost

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191728

Nakonec se musím tvářit, že jsme všichni stejní, bílá je žlutá a ta je vlastně černá a dědičnost je nesmysl.
Tato morálka je dána právě předsudky – snahou věci kvalifikovat jako horší či lepší dle naučených schémat.
Například, hovořím-li o černocho-vi jako o negro-vi, budu bezděčně označován za rasistu.
(Co na tom, že je to z jiné řeči totéž, a třeba v detroitské černošské komunitě se tak často i sami mezi sebou rozšafně oslovují. A pokud s ním zajdete na pivo a sem tam ho tak (v dobrém) mezi řečí oslovíte, bude s vámi pořád kámoš…)

191873

22.5.2009 7:34

Stop rasistickým zákonům!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Je třeba co nejdřív zrušit rasistické zákony, které přijal už i náš Parlament! Jako první je to Zákon o rasově motivovaných trestných činech, který běžné zločiny posuzuje odlišně podle rasy, tedy odporně rasisticky. Stop rasistickým zákonům!

191699

22.5.2009 14:57

RE: Stop rasistickým zákonům!

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 191699

Máte na mysli konkrétně který zákon? Prosím číslo ze Sbírky zákonů...já jsem tam žádný takový zákon nenašel.

191731

25.5.2009 10:34

RE: Stop rasistickým zákonům!

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191699

Milý pane Semeráda, prosím, jak byste posuzoval podpálení řodiny Sivákových z Vítkova zápalnou lahví? Asi stejně jako podpálení bezdomovce, že. Ale rozhodně by to nemělo spadat do kategorie "s následkem zabití". Ne, jsou to promyšlené vraždy nebo pokusy o vraždu, a měly by být hodnoceny ve vyšší než nejvyšší sazbě. Odpusťme zákonodárci, že v tomto dosud tápal.

191865

25.5.2009 19:15

RE: Stop rasistickým zákonům!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191865

Oboje podle mě patří do stejné kategorie: pokus o vraždu na bezbranném (již tato přitěžující okolnost by měla vyloučit nízké sazby), ve druhém případě navíc o hromadnou, případně (bude-li prokázáno) s další přitěžující okolností: zločin spáchaný v organizované skupině. Výjimečný trest je tu zřejmě na místě bez ohledu na rasu. Vypadá to spravedlivě?

191910

22.5.2009 7:43

???

Karel Dvořák 128.?.?.?

Guláš různých pravd a demagogie, okořeněný neznalostí historie a faktů. Škoda, začalo to docela hezky... K.D.

191701

22.5.2009 9:02

RE: ???

google 93.?.?.?

Reakce na 191701

>Guláš různých pravd a demagogie, okořeněný neznalostí
>historie a faktů. Škoda, začalo to docela hezky... K.D.

a keby ste racil byt trochu konkretny, ktore konkretne demagogie
a neznalosti v tom gulasi u vas vyvolavaju boliestky duse?

191706

22.5.2009 11:30

RE: ???

brekeke 85.?.?.?

Reakce na 191706

Ja bych mel jednu-etnicky konflikt je naopak ten nejcastejsi, az po nem nasleduji nabozenske konflikty

191715

22.5.2009 11:46

RE: ???

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191715

Pokud se sejde potomek kmene A s potomkem kmene B, obvykle pokecají (nebo to zkusí) a ukáží si své přednosti…
Když se napadnou, znamená to, že jim ruplo v kouli a jsme prakticky u náboženských válek. (I jiných ideových konfliktů).
Jestli se napadnou z hladu, nemá to s etnicitou nic co dělat, napadli by cokoliv. (Samosebou že rodinu až nakonec).

191717

22.5.2009 11:58

RE: ???

google 93.?.?.?

Reakce na 191715

>Ja bych mel jednu-etnicky konflikt je naopak ten nejcastejsi, az
>po nem nasleduji nabozenske konflikty

ste si isty, ze ste isli skutocne do hlbky problemu?
ste si isty, ze media, zaujmy bankarskych, sionistickych
a innych mafii tam hraju druhoradu rolu a ze hlavnym
zdrojom konfliktov su etnicke rozdiely?

lenze aj tak, o tom ten clanok nie je. ten je skor o psychopatoch
s chorou dusickou, ktori si ju lieca na nase konto.

a ak vas kvoli tomu boli dusicka, dajte si ju pofukat.

191719

22.5.2009 19:12

RE: ???

brekeke 85.?.?.?

Reakce na 191719

moje dusicka je v poradku, clanek se mi libi, jen je treba vytknout nepresnosti a ne se hned urazet[mrknutí jedním okem]

191738

22.5.2009 19:38

RE: ???

google 93.?.?.?

Reakce na 191738

vy ste zrejme vobec neprecitali, co som vam odpisal.

191741

22.5.2009 8:34

Prave jsem si uvedomil

Satanist 75.?.?.?

jaky jsem to nebezpecny rasista kdyz bych loknickovym v klobouckach nebo pejzatym s jarmulkama - samozrejme i tem ze S-eretz nebo z Nezvedavce za vsechny jejich lzi, pomluvy, urazky a nadavky intelektualne nakopal do (_!_) a cuchometru tak, ze by si krome kruponu v kaftanu posrali i kopyta a krusky. [velký smích]

191703

22.5.2009 9:08

Jací intelektuálové, to jsou...

ELCID 90.?.?.?

Domnívám se, že pokud nebudeme jeden o druhém vědět, co je zač, tak se nikdy nedobereme k žádnému závěru. A začátek byl v tom, že díky zákonům, přijatým na bůhvíčí návrh, se nemůže napsat: Násilí spáchal běloch, jan Novák, nebo cikán Dežo Demeter, nebo žid Izra Roubiczek. Stejně tak nevíme, koho volíme na kandidátkách stran a uskupení, protože životopisy začínají většinou: Vystudoval VŠE, potom atd...
A tak se u nás do vysokých postů dostávají lidé, o kterých nic nevíme, kromě jména, což je velmi málo. Potom ani nemůžeme chápat z jakých důvodů a podnětů koho, jsou přijímány zákony a rozhodnutí, která jsou naprosto nepochopitelná a navozují v nás pocit nespravedlnosti, vůči jiným etnikům, která jsou v naší zemi, bez jakéhokoliv zjevného důvodu protěžována. Potom nezbývá, než se domnívat, že se jedná o jakousi organizovanou činnost, která má způsobit dopady, které zatím nedokážeme odhadnout. A vyvolává to podezření, že za multikulturalismem, se skrývá snaha židovských a sionistických kruhů, zavřít nám ústa pomocí zákonů a nařízení, přijatých v normálním politickém procesu, jako obranu multikulturních menšin v naší zemi, např cikánů.

191707

22.5.2009 9:15

Nechci být heretičkou, ale...

Alexa 90.?.?.?

Nebojujete těmihle všemi články o rase a multikulti na špatné frontě v úplně jiné válce?

"Z jakého důvodu?" je otázkou, kterou musíte stav věcí pozorovat a zkoumat. Z jakého důvodu jsou u nás Vietnamci, Bulhaři, Mongolové? Proč je v Německu tolik Turků? Proč jsou v Itálii a Francii Alžířani a další afričani? Proč jsou v UK Pakistánci, Indové a mnozí další?

Ti všichni neopustili domovy kvuli získané letence (vratký člun v případě afričanů) v rámci projektu "Moje multi, tvoje kulti". Nemigrují ze svých domovů, aby zde ponoukali, zabírali zdejší prostor. Nikdo jen tak neoupouští svůj domov, svou zemi. To není snadné pro nikoho a místní co mají zkušenost s emigrací mi to snad potvrdí. Většina současných imigrantů jsou ekonomičtí imigranti. Doma nemají práci a možnosti vidí zde, v Evropě (Mexičani zase v USA), možnost, jak si splnit své sny. V tomhle nejsou o mnoho odlišnější než většina z nás. Mají svá přání, touhy nebo chtějí jen to, aby se jejich rodina měla dobře. Tak prosté, tak lidské.

Autore, ti kulturní masochisti jistě také jsou, ale oni nerozhodují. Jsou to stejné oběti, jako ostatní. Rozhodují peníze.

Ožebračte na jedné straně světa jedny a ukažte jim ráj na straně druhé. Budou chtít být jeho součástí, společně s jejich rodinami.

Chcete porobit ty, kterým vládnete? Učinit jejich práci bezcennou? Přiveďte cizince, kteří budou pracovat za kůrku chleba a můžete tak pohrozit prstem ostatním: "Nebudeš dělat za tolik kolik ti nabízím, přestože po tobě nechci málo? Táhni a umři hladem."

Tohle není o žádné ideologii multikulturalismu, tohle je zase jen a zase znovu o moci a o prostředcích umožňujících život. Černí, žlutí, rudí a další s tím nemají nic společného. Jsou oběti jako my. Zlobou vůči nim se dopouštíme jen dalšího zbytečného násilí. Zlobou vůči těm v naší kultuře, kteří tleskají multikulti se ničeho také nedobereme.

Víme na koho se zlobit, na koho obrátit svou zlost...

Proč to neuděláme?

191708

22.5.2009 9:25

RE: Nechci být heretičkou, ale...

google 93.?.?.?

Reakce na 191708

o to, kto, preco a kedy opustil svoje domovy vobec nejde.
ide o moznost zachovania si zdraveho rozumu pre bieleho
cloveka. ide o moznost a najzakladnejsiu a jedine dolezitu
slobodu, smiet nazyvat veci a javy ich pravymi menami.

>Autore, ti kulturní masochisti jistě také jsou, ale oni nerozhodují.

to su ti uzitocni idioti, bez ktorych by to neslo a preto vinni.

>Jsou to stejné oběti, jako ostatní.

z moralneho ani z trestne-pravneho hladiska nerelevantne.
za zlociny proti zdravemu rozumu musia pykat.
zradcov vzdycky vesali.

>Rozhodují peníze.

nezhodnem sa.
rozhoduje duch.

191710

22.5.2009 10:52

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 191710

Vážený Google, souhlasím! Opravdu skvělý názor. Rozhoduje duch a to ten, který říká: Já jsem ten vyvolený nade všemi! Peníze jsou jen nástrojem, kterým u těch blbých dosáhnu vždy svého cíle. Proto musím ovládat peníze! Za ně si koupím i tvůrce názorů moji vyvolenost prosazujících.

191714

22.5.2009 12:43

RE: Nechci být heretičkou, ale...

ELCID 90.?.?.?

Reakce na 191714

V okamžiku, kdy to uděláme, budeš první, který bude řvát, že je diskriminovaný, že Češi jsou antisemiti a všechny ty debilní židovské plky.

191722

22.5.2009 17:06

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 93.?.?.?

Reakce na 191722

Vážený ELCIDe, buďte, prosím, té dobroty a nevyhrožujte něčím, co se již léta letoucí děje. Do takových poměrů jsem se narodil a musím v nich, jako milióny jiných, žít. Místo řvaní, jež mi neznámo proč podsouváte, se snažím žít pokud možno co nejsvobodněji a nejdůstojněji - což je velice obtížné nejen proto, že se mne pomocí peněz mizerové tohoto světa neustále snaží zotročit - ale i proto, že svět je plný těch, kteří mne nechápou a aniž by mne znali mi neomaleně tykají. A zde si najednou uvědomuji, že i když se mu právem přičítá nejedno hulvátství, tak si tykání vůči mé maličkosti ani Mirek Topolánek nedovolil. Uvědomoval si nejspíš, že jsem pouhý zaměstnanec jeho kámoše a choval se slušně.

191734

22.5.2009 23:51

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 191710

>to su ti uzitocni idioti, bez ktorych by to neslo a preto vinni.

Máte pravdu, jsou to užiteční idioti, to jsem přeci psát nemusela. Považuji to za zřejmé. Jsou však plně vinni? Na všech generacích se podepisují ti, co ovlivňují společnost - školství především - ku svému prospěchu. Nezpochybňuji osobní zodpovědnost, ale nelze chtít po pokřivené větvi, aby byla štíhlým topolem.

>z moralneho ani z trestne-pravneho hladiska nerelevantne.
>za zlociny proti zdravemu rozumu musia pykat.
>zradcov vzdycky vesali.

Viz. výše, tj.souhlasím, ale i takovým byla měla být dána možnost se probrat ze svého "pokřivení".

>nezhodnem sa.
>rozhoduje duch.

Duch žije v těle. Tělo ovlivňuje ducha.

Pán google, možná se schodneme víc než se navenek zdá. Jedeme do stejné cílové stanice, jen cesty si volíme adekvátně našim zkušenostem.

191753

23.5.2009 0:13

RE: Nechci být heretičkou, ale...

google 93.?.?.?

Reakce na 191753

>Pán google, možná se schodneme víc než se navenek zdá.

nikdy som o tom nepochyboval. [mrknutí jedním okem]

191755

23.5.2009 2:49

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191753

A co svobodna volba, ktera se primo netyka byti ci nebyti tela. Kdyz se clovek topi v kyblu vody, tak se pravda uplatnuji nizsi roviny byti. Ale rekneme privilegium volby, kdy jsem aspon vnitrne svobodni a mame cas myslet, o tom co zvolime? Dokonce i mezi duchem a telem musime volit. A cim casteji budeme ve svych volbach "ducha" nebo "telo" urednostnovat tim silneji v nas tyto volby zaseknou drapky a budou nas ovlivnovat do budoucna. A vyrvat se retezci voleb treba toho tela, to muze byt po delsim case velmi bolestiva zalezitost. Ono ziti samo o sobe byva velmi casto bolestiva zalezistost, pokud nas ale kazdy den boli neco jineho, tak se to da snest dost dlouho. [smích] [mrknutí jedním okem]

191760

23.5.2009 10:32

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 191760

Ano, svobodná volba. Je dobré si při každé rozhodování uvědomovat co chceme udělat, komu to bude sloužit a jestli poté, co to uděláme budeme schopni se na sebe podívat v zrcadle.

Dávat tělu a dávat duši je vždy otázkou zdravé míry, v tom se jistě shodneme. Totální askeze nebo ultimátní materialismus nejsou řešením. To, co jsem chtěla říct byla vlastně obava z toho, že skze naše duše nejsme tak zranitelní, ale naše těla jsou k té duši zadními vrátky.

>Ono ziti samo o sobe byva velmi casto bolestiva zalezistost, pokud nas ale kazdy den boli neco jineho, tak se to da snest dost dlouho.

Zde bych zdůraznila rozdíl mezi snést a zvyknout si. To první může být ctností, to druhé začátkem konce.

191768

23.5.2009 13:54

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191768

[cool] [mrknutí jedním okem]

191772

24.5.2009 1:46

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191768

>...To, co jsem chtěla říct byla vlastně obava z toho, že skze naše duše nejsme tak zranitelní, ale naše těla jsou k té duši zadními vrátky.
---------------
Alexo, myslím si, že je tomu přesně naopak. Tělo snese mnohem víc, než duše. "Nevidím, neslyším a nic jsem neřekl" a máš pokoj...nic se ti nestane. Zlomíš duši a tělo se poddá. Psychická bolest je silnější, než bolest tělesná a není-li něco v rovnováze nahoře, organismus nepřežije. Jinak máš pravdu:

>Zde bych zdůraznila rozdíl mezi snést a zvyknout si. To první může být ctností, to druhé začátkem konce.
----------------
Jde převážně o to, jak rychle se vaří voda. Ctností bych nazval to, když žába zavčasu vyskočí z hrnce.

191808

24.5.2009 11:08

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 191808

>Tělo snese mnohem víc, než duše.

Ne nutně. Záleží na konstituci, pevnosti charakteru a zásad. Tohle je podle mě hodně individuální. To co jsi Mirdo popsal může být velmi hluboké, nebo jen duševní reflex - analogii reflexu fyzického těla. Všichni máme obrany; vytěsňujeme, racionalizujeme, selektivně vnímáme/ignorujeme, ... proto, že si snažíme uhájit své zdraví. A opět jsme u té míry. Můžeme uhájit své zdraví a můžeme to přehnat a být ignoranty.

>Zlomíš duši a tělo se poddá.

Ano. Myslíš, že to neplatí obráceně? Věřím, že týráním těla lze nenapravitelně zranit i duši a je to i snazší. Jediný rozdíl je, že lámat duše lze veřejně - masově, lámat tělo je zatím možné jen tajně a individuálně(a o to děsivější to může být).

Rozdíl je v tom, že lámání duše se lze účinně bránit, při lámání těla to lze mnohem hůře.

>Jde převážně o to, jak rychle se vaří voda.

Určitě.

>Ctností bych nazval to, když žába zavčasu vyskočí z hrnce.

To souvisí s tím předchozím. Jak žába pozná kdy vyskočit? Nechci odpověď, jen se tak obloukem vracím zpět na mou reakci na googla: i užitečný idiot je možná jen zoufalou žábou, která se nechává vařit.

191816

24.5.2009 16:12

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191816

Záleží samozřejmě na tom, do jaké situace obojí posadíme. Hovořím ze životních zkušeností (nikoliv nezbytně z vlastních) a na mnoha příkladech lze pozorovat, že facka přebolí, kdežto psychické násilí zanechá v mnoha případech trvalé následky. Ukončení takového násilí je mnohdy řešeno vraždou "násilníka" (drastické ukončení psychického utrpení).

Jako další příklad mohu uvést: strach, což je vesměs mediální psychické násilí uměle vytvořeno ke snadné manipulaci s lidmi. Strach ze smrti - jeden z nejsilnějších přirozených instinktů zachování vlastní existence. Příkladů bych mohl uvést více, ale zůstnu u svého původního tvrzení: facka přebolí. My dva se v podstatě shodnem. Záleží na síle působení jednoho nebo druhého.

P.S. Pane google, přeji příjemnou dovolenou.

191827

24.5.2009 10:26

RE: Nechci být heretičkou, ale...

google 93.?.?.?

Reakce na 191753

predtym nez odletim na zasluzenu dovolenku,
takze odpovedat vam uz nebudem moct,
musim vam este zdelit, ze existuje aj nieco
ako duch sväty,
kolektivny duch v zmysle C.G.Junga,
alebo len duch ako ho predstavil Carlos Castaneda.

mozte si vybrat, ale budte opatrna.
Kristus povedal:
"Preto vám vravím: Každý hriech i rúhanie odpustí sa ľuďom, ale rúhanie Duchu sa neodpustí." [mrknutí jedním okem]

191814

24.5.2009 11:22

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 191814

Doposud jsem se "omezovala" jen na toho osobního ducha, kterého má každý z nás, ale kolektivního ducha si uvědomuji.

Příjemnou dovolenku [mrknutí jedním okem]

191817

22.5.2009 10:49

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191708

>Rozhodují peníze

To bude ta potíž. Sem spadá i multi-kulti politika. To kulti, se stává podružné, mění se na multi. Pak máme další brzdu uvolněnou na trati, na jejímž konci je sen o pytli plném peněz…
Abych nebyl špatně pochopen. Kultura je i to, jak se živíme. To, co je únosný způsob obživy, a jak se to má provozovat. (Alfa a omega našeho fyzického přetrvávání ve fyzickém prostředí.)
Multi-kulti toto nezná, neumí a ani nemůže vědět jak řešit. Výsledkem je narůstající krize společenství.

191713

22.5.2009 14:21

RE: Nechci být heretičkou, ale...

Fred 84.?.?.?

Reakce na 191708

Jedoduše řečeno, většina emigrantů v nynější době je emigrace ekonomická, tedy tam kde dostane dobře najízt a může se rozmožit.
Musí se dělat ale rozdím mezi emigranty politickými a ekonomickými.

191727

22.5.2009 13:27

milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

takto technicky a jazykově nadaného chlapa, co se mi líbil. Jsem tedy multikulti? Hm. Narozdila se mi zdravá dcera, která netrrpí těmi postižerními, kterými vrozeně trpím já. B) Rasisté v rodině a mimo rodinu mému manželovi a tím také jeho dceři, českému dítěti, úspěšně zničili život. Neměřřím dvojím metrem. Netýká se mne většina výtek, které uvádíte. Abyste věděl, proč jsem Vám článek zhodnotila pětřkou. O některých patáliích viz můj článek na Blistech Lacko snědol psa.

191723

22.5.2009 14:59

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 191723

Vzala jste si chlapa co se vám líbil. To je pochopitelné. Kdyby se vám zalíbil někdo geneticky příbuzný, narodila by se vám pravděpodobně dcera s postiženími.

A teď co myslíte, jak by se dokázala prosadit ve společnosti agresivních romů nebo vychytralých vietnamců?

A z druhé strany by na ní byly kladeny vysoké nároky jakožto na příslušníka "silné většiny".

Hm. Já myslím, že je tak trochu na čase abychom se všichni začali chovat jako cikáni - nepachtit se za penězi a kariérou, žít současností. Hlavní je přece svoboda a tu oni mají.

191732

22.5.2009 17:42

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 191723

vas komentar je naprosto irelevantni - spise bych rekl ze si to berete osobne clanek pojednava velmi objektivne o obecnych jevech ktere se dnes a denne deji - vase volba je vase osobni vec ale nelze ji prosazovat jako nejlepsi zpusob smerovani celeho naroda ci rasy nemyslite? je neco spatneho ze jsem rad ze jsem bily cech?

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

191735

25.5.2009 10:26

RE: víte, nevšimla jsem si hysterického propagování multikulti, ale posloužila by mi tolerance

amiourka 85.?.?.?

Reakce na 191735

A ta tu není. Jinak - co je hysterického na tom, že někdo rád poslouchá world musik ? To je totiž multikulti maximum, kterého jsem si zde všimla, a i to strádá, po ničem vzepjatějším (či hysteričtějším) ani potuchy! Občas někdo sepisuje petice proti perzekucím Falun Gong... Mnohem šílenější je propagovat lisabonskou smlouvu!

191863

25.5.2009 21:36

RE: víte, nevšimla jsem si hysterického propagování multikulti, ale posloužila by mi tolerance

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 191863

tolerance - prvni slovo co proti me pouzije zid pokud jde o tolerovani jeho netolerantniho pristupu vuci memu narodu, ktery vystavuje masove imigraci z rasove a kulturne naprosto odlisnych regionu za ucelem likvidace jeho kultury a hodnot ... pokud je otazkou tolerance vuci narodni svebytnosti a hodnotam, urciteho naroda tak na to jsou hned tresty odneti svobody a dalsi perzekuce + odsouzeni zidovskymi myslenkotvornymi medii ...

world music - boze to je tak trapny az na to ani nebudu jinak reagovat [smích]

ja o zadne hysterii nepsal ale vzhledem k tomu kolikrat ji zminujete patrne budete ta povestna potrafena husa - autor tim pravdepodobne myslel pravidelny zidovsky kvikot o rasistech kdykoliv nekdo rekne ze je hrdy na to ze je bily cech - ptam se znovu mate problem s tim ze jsem rad ze jsem bily cech a nechci aby moje deti zily v nejake podivne zemi plne cizich imigrantu mluvicich kdejakou hatmatilkou? (sam ovladam 2 svetove jazyky a mezi cizinci mam radu pratel to jen abych predesel stupidnim argumentum)

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

191921

27.5.2009 8:10

TOLERANCE je dnes příšerně zneužívané slovo!

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 191863

Proč nemám rád slovo TOLERANCE? Protože je dnes zneužívané skoro stejně jako rasismus. Abych nebyl jen proti, nabízím lepší hodnocení: nesnažme se o toleranci, ale o SPRAVEDLNOST. Často je to totéž, ale ve spoustě příležitostí jsou tyto dva pojmy ostře proti sobě. Příkladem nespravedlivé tolerance je Havel, když propustil obrovskou amnestií na svobodu smečku, která měla zůstat zavřená. Oni se tam brzy vrátili, ale kolik zla mezitím způsobili! Neměl by se nám za to SPOLUPACHATEL Havel omluvit? Darebáci, zloději, pedofilové a vrazi dnes křičí hlavně po větší toleranci, ale NIKDY ne po spravedlnosti. Proč? Protože podle spravedlnosti je u nich namístě netolerantní trest. Pozor, sama netolerance není ideál, když znamená nespravedlnost (občas se to kryje), ale zkusme každý případ posuzovat spíš podle hlediska spravedlnosti. Je to podstatně lepší hledisko. Toleranci (ve smyslu odpouštění chyb) si nechám pro kluky, kteří mi mičudou prokopli okno (a neudělali to záměrně). Ale spravedlnost se snad v takovém případě spokojí s pouhou domluvou, ne? Na rozdíl od profesionálních zlodějů to ti kluci příště neudělají. Víme? Mezi námi, necítím rovnítko ani mezi spravedlností a zákonností. Že by byly všechny zákony spravedlivé? To ani náhodou! Příkladů na nespravedlivé zákony je plno, však proto se i zákony musí občas měnit (smůla, pokud je to k horšímu, že?). Potěšilo by mě tedy, kdybyste místo po toleranci volala po spravedlnosti. Pokud můžete - bylo by to rozhodně férovější (fér ostatně také znamená spravedlnost, ne?)

192016

22.5.2009 19:15

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

brekeke 85.?.?.?

Reakce na 191723

no s clankem to nijak nesouvisi, jde spise o to, aby ostatni, kteri si sve protejsky v Africe vybirat nechteji, meli moznost zit jak chteji a mezi svymi

191739

25.5.2009 10:30

RE: milý brekeke, nikdo, kdo si nebere alžířana tytéž potíže nemá

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191739

Připadá mi poněkud hysterické od Vás lkát nad něčím, co se Vás jako rasisty netýká ani náhodou. Jestli nakonec nemáte strach před přirozeným světem...

191864

27.5.2009 17:06

RE: milý brekeke, nikdo, kdo si nebere alžířana tytéž potíže nemá

mtk 80.?.?.?

Reakce na 191864

>Připadá mi poněkud hysterické od Vás lkát nad něčím, co se Vás jako rasisty netýká ani náhodou.
To je slušná podpásovka. Neznáte se s pí. Tydlitátovou??

>Jestli nakonec nemáte strach před přirozeným světem...
Jste schopná definovat ten pojem "přirozeného světa" v souvislosti s tím, v čem jste ve sporu s údajným "rasistou" brekeke? [zmaten]

192061

22.5.2009 19:36

RE: mila pani

google 93.?.?.?

Reakce na 191723

cital som to od vas na Blistoch a musim vam povedat, ze ked si neuvedomujete,
ze ta situacia, o ktorej pisete vy, je prave vysledkom toho rasistickeho znasilnovania
bielej väcsiny, nutenia ich k umelemu milovaniu blizneho svojho inej rasy viac,
nez seba sameho, tak ste trochu plem - plem, ste si sama na vine a dobre vam tak.

viete, ono to je velmi jednoduche.
len rasisti sa citia byt nuteni bojovat proti rasizmu. pedofili zase, su
najhorlivesi bojovnici proti pedofilii atd., atd...
ale, kedze je tazke bojovat proti rasizmu/pedofilii v sebe, tak sa radsej
postavia na barikady bojovnikov proti rasizmu a potlacaju ho u tych,
ktori tymto fenomenom vobec netrpia. ono to je jednoduchsie, lahsie
a takyto hypokrati si potom pripadaju ako lepsi ludia, vyssich moralnych zakonov.
cokolvek by to aj malo znamenat.

191740

23.5.2009 0:12

RE: mila pani

google 93.?.?.?

Reakce na 191740

tu som sa trochu pomylil v odkaze.
ked mam byt presny, nie trochu, ale uplne. [zahanbení]

spravne malo byt: takyto hypokrati.

ten Cvek, ked ho vidim, tak si okamzite pomyslim na nasho holoVojtosa. [chechtot]

191754

25.5.2009 11:08

RE: mila pani

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191740

Milý zlatý, z popsaných osob v článku nikdo nebyl žádným cizincem nijak znásilňován, a to ani v nejmenším, nikdo je nenutil do žádného milování.
Mám ale poťouchlý dotaz: nemyslíte si, že antirasisté by možná měli nárok i na trochu hysterie - protože a) jako intelektuálové si dobře uvědomují, že se zde z rasistických důvodů již vraždá b) jako intelektuálové si uvědomují, že rasismu je zde využíváno k řízenému dosahování vhodných konsensů c) toto řízené dosahování vhodných konsensů posiluje rasismus, protože z něj tyje d) posiluje se nebezepčí dalších rasistických vražd?
Nebýt intelektuály, možná by nás to ani nebolelo!

191867

25.5.2009 21:24

RE: mila pani

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 191867

pani trvale a neustale pletete pojmy at uz umyslne ci neumyslne coz vas pro me osobne radi do kategorie bud hlupaku ci zidovskeho kybervojska ... ani jedno nevylucuji [smích]

vyhledejte si prosim ve slovniku vyznam techto cizich slov...

rasismus - rasova nenavist - rasova diskriminace

v teto zemi existuje rasova diskriminace vuci majoritni bile spolecnosti, vyvolana atnocentrismem a rasovou nenavisti zidu vuci bilym, kterou ve svych dilech jejich predni intelektualove prezentuji po staleti ... tato zidovska rasova nenavist se zvlaste obraci proti rasove uvedomelym jedincum (tj lidem kteri vi ze je znacny rozdil mezi Inuitou a Hotentotem - bez nutnosti posuzovani ten je lepsi ci horsi) zidovska rasova nenavist je primarne prosazovana pomoci zakonu ktere protlacili oni parlamentem

vami pouzity ubohy argument Vitkov kde se dle obecne znamych informaci jednalo daleko spise o utok cikanskych ci jinych lichvaru nez rasove uvedomelych bilych lidi,jako dalsi pripad Pechanec atd. pokud si zjistite detaily techto pripadu bylo by mi vazne zahadou jak dokazate dojit k oficialnim zaverum pri zdravem a objektivnim posouzeni obou situaci vzhledem kjejich pravdepodobnosti ... nevim co je vam znamo o realiich kriminalistiky ale obvykle to ani omylem neodpovida slozitosti a spletitosti pripadu z Kriminalky Las Vegas ci od Agathy Christie.

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

191920

23.5.2009 17:42

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191723

A dobře jste udělala, že jste mu dala za 5! Svoji hořkou zatrpklost musíte někde vybít. Jinak jsem moc nepochopil, co jste tím chtěla říci...

191783

23.5.2009 23:08

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191723

Ano rozumim vasi horkosti, ale do frasa jestli clovek jako vy, pres vsecko udela obtiznou vysokou skolu s hromadou chemie a biochemie a kdejaky nouma, co ma problem se podepsat je na tom ohledne penez stejne nebo dokonce lepe. Tak neco neni spatne s lidma, kteri tady diskutuji a pisou, ale s nastavenim systemu. Muzu vas ujistit, ze jakykoliv cernoch (asiat i beloch )s vejskou v oboru chemie se ma v USA po cerstech lepe, nez ti kteri chodi na socialku ci ziji z drobne krimanality ci mixu obojiho. Nemyslim, ze by vetsina zdejsich diskutujicich mela nejaky problem s lidmi vaseho typu a jejich detmi. Aspon ja osobne zadny problem nemam!! [smích] [mrknutí jedním okem]

191796

26.5.2009 8:51

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 191723

Rasisté v rodině vám zničili život... dlouho jsem o tom přemýšlel, než Vám odpovím. Rasismus je podle mě nepříliš inteligentní zjednodušování problémů na pouhou barvu kůže (atd.). V jedné své knížce (bavím se občas psaním sci-fi) mám velice inteligentní humanoidní mimozemšťany, kteří se nás pozemšťanů panicky bojí. Proč? Podle nich jsme plní zla (těžko jim oponovat!). Mimo jiné nám vyčítají, že na Zemi máme různobarevné rasy. Oni mají jednu (podobají se Cikánům a mám tam na toto téma i marginální konflikt na Václaváku). Dost těžko se jim vysvětluje, že jsme se nepromíchali ne protože bychom se barbarsky od sebe umělými hranicemi oddělovali, ale prostě jsme donedávna neměli ani možnost hromadně se promíchávat (oni měli kosmickou dopravní síť už v době, kdy jsme tloukli kamením mamuty.[smích]) Mám takovou vizi, že pokud se dřív nevyvraždíme, pak se jednou budeme vzhledově podobat právě jim (a našim Cikánům - zastánce čistých ras ať klepne Pepka). Mám mezi kamarády Alžířana, Jemence i Inda, kteří v Praze vystudovali a kterým některé holé hlavy nesahají ani po ponožky. Peruánka Ruis u nás v rodině bydlela, když nemohla sehnat ubytování - dnes je MUDr, žije ve Španělsku, senzační Indiánka. Měl bych být potěšen, že někteří míšenci (Rey Koranteng, Zuzana Tvarůžková a další), evidentně Češi, jen nezvyklé barvy, již začali moji vizi naplňovat.

Klíčová otázka je příčina rasismu, na který si stěžujete. Čím se zabývá Váš bývalý bezdomovec? Pokud dělá něco užitečného, pak je odpor proti takovým neracionální a zřejmě spadá pod projevy oné nižší inteligence, proti níž někdy nechrání ani diplom doktora medicíny. Jestli se ale někde válí a nechá se vydržovat, pak odpor proti němu nemusí být vůbec projevem rasismu. Odpor proti flákačům je totiž racionální barva nebarva. Flákači se obvykle protloukají všelijak, žebrota je pak to nejmenší zlo, většinou se k tomu připojuje parazitismus horšího druhu a obranu proti tomu nepovažuji za chybu. Je stejně špatné diskriminovat poctivé jako podporovat kriminálníky - to jsou ovšem krajní meze, nuancí mezi tím bude víc, to už ale musíte vědět Vy, kam to spadá. Já to nevím, tak nesoudím. Černé i růžové brýle pomáhají leda zlu.

191935

26.5.2009 15:30

RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 191935

Tak jste to opravdu vy [smích]
Editor prosím promine za off-topic příspěvek, ale chtěl jsem jenom vyjádřit radost nad tím, že jste se objevil právě tady na Zvědavci.

Četl jsem před časem dvě z vašich knih a musím říct, že váš světonázor v nich byl dost patrný. Možná až příliš. Každopádně mně se moc líbily!

191961

22.5.2009 20:44

shledavam

Oldis 88.?.?.?

ze nejde ani tak o rasismus, ale o kulturni prislusnost a pokud je ta kultura vulgarni a nespolecenska, zalozena na vyuzivani sirsi spolecnosti je odsouzeni hodna a vzadnem pripade nejde o rasismus. Cela spolecnost sklouzava v upresneni nazvoslovi, cikan neni ani tak rasova prislusnost jako prislusnost kulturni, ale dochazi k deformaci a skluzu ke stereotipni predstave ze cikan je ind. Wikipedie rika ze jde o souhrne oznaceni nekolika kultur, puvodne i mozna slo, ale cikan je u nas osoba ktera zije v ghetu, ve vybydlenem baraku, kde cela jedna mistnost je vyhrazena na odkladani odpadku, osoba bez prace, zijici ze socialnich davek a priplatku na deti, ze jde z 90% o Romy je shoda nahod a vysledek spatnych sociologickych pokusu. Nicmene tato osoba, stejne jako kazda jina, je prave tim, cim je jeji okoli, v jejich rannych fazich zivota. Proto nechapu ani p. Culika v jeho smeru uvazovani ze clovek s negativnim postojum vuci ciganum = rasista, neni to tak, osobne se domnivam ze z fyzickeho hlediska a z hlediska mentalnich schopnosti jsou si na startu zivota temer vsichni rovni, pisu temer, protoze existuji stale omezene skupinky etnik, ktere nejsou fyzicky a mentalne na stejne urovni, jde prevazne o izolovane pralesni kmeny.

191743

22.5.2009 21:17

MULTIKULTURALISMUS LZE ZASTAVIT

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Jak autor přišel na to že Multikulturní ideologie si vítězně razí cestu bílým světem a zdá se, že není síly, která by ji zarazila" To není pravda. V celé Evropě začínají miliony lidí chápat kdo je nepřítelem evropských národů a začínají se stavět na odpor proti přistěhovalectví, multikulturalismu, liberalismu, pseudohumanismu atd. I v ČR existuje strana která má za cíl bojovat proti těmto zvrácenostem a to je Dělnická strana. Nestačí jen číst co se píše na internetu je třeba něco začít dělat a přitom stačí tak málo- jít 5. a 6. června a znovu v říjnu k volbám a volit Dělnickou stranu
www.delnickastrana.cz
www.delnickelisty.cz

191746

22.5.2009 22:23

vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

http://zpravy.idnes.cz/hajlujici-mladici-zkopali-m...

Takovéhle lidi tady vy podporujete!

191752

23.5.2009 17:28

RE: vaši kamarádi

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 191752

[překvapení] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

191781

23.5.2009 17:33

RE: vaši kamarádi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191781

Chudák... Někteří lidé prostě zhůry dostanou jen základní instinkty, jako je jíst a pak chodit na záchod. Složitější přemýšlení je vyloženě bolí, ale svoji hloupost nahrazují svoji nesmírnou snaživostí. Opravdu nechápu, proč sem takováto zvířátka chodí, zde se řeší věci, které jsou vyloženě nad jejich chápání.

191782

23.5.2009 19:48

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191782

Tak tihle lidé volí dělnickou stranu jako vy, napadají občany tmavší pleti, že nemají v čechách co dělat a když je někdo okřikne tak ho brutálně zmlátí. Vy je podporujete, ale ten, kdo tu nemyslí, jsem já....to máš pravdu, jako ty teda fakt nemyslím! [chechtot]

191789

23.5.2009 23:36

RE: vaši kamarádi

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 191789

tak jsi bez poklabosit s panem Zborilem ... (evidentne jedete oba na stejne vlne)

a kdyz nekam vejdu (vlezu v tvym pripade) je slusnosti se predstavit ... to vas v zakladnim kurzu pro zidovske kybervojaky nenaucili?

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

191799

24.5.2009 13:33

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191799

Proč bych se měl představovat? představil jsi se snad ty?
A kde bereš, že jsem nějaký židovský kybervoják nebo třeba jen kde bereš, že jsem žid?

191820

24.5.2009 11:39

RE: vaši kamarádi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191789

Víte pane anonyme, obvykle se s podobnou anonymní lůzou vůbec neobtěžuji, ale vaše ubohá "argumentace" je na tak nízké úrovni, že bych vám měl vysvětlit jednu základní věc a to je to, že my, kteří sem na Zvědavece chodíme, nejsme jako vy, to znamená, že nepodporujeme násilí. Vaše nacistické, sionistické a bolševické provokace nás nechávají chladnými. Nebudu klesat na vaši úroveň, abych vás osočoval například z toho, že jste pedofil atd...

191818

24.5.2009 13:40

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191818

Ale copak, dochází argumenty, tak nastupují urážky? Co teda jsem nacista, sionista nebo bolševik...těžko budu všechno najednou [vyplazený jazyk]

191821

24.5.2009 16:03

RE: vaši kamarádi

mkadlec 89.?.?.?

Reakce na 191821

Prosim, ukazte mi na celem zvedavci jediny prispevek, ktery by vyzyval k nasilemu nebo jinak radikalnimu reseni. Ono je hrozne jednoduche hodit cloveka, ktery neuvazuje v multikuturnich mantinelech, do jednoho pytle s hailujicim hololebcem. Osobne si myslim, ze jak vase "hystericky antirasisticka" reakce, tak i skupinky osmaosmdesatniku jsou dusledkem cinnosti jedne kliky, ktera ma pod palcem media a postupuje s plnym vedomim dusledku prislovi "kdyz se dva perou, treti se smeje".

191826

24.5.2009 18:14

RE: vaši kamarádi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 191821

Argumenty? Pro koho? Pro vás? A proč? Vy jste se tu projevil jako pedofil, takže nevím, proč bych s vámi měl dát diskutovat... A kdybyste se divil, jak jsem přišel na to, že jste pedofil, pouze jsem se inspiroval vaším nezdravým způsobem myšlení, které je bohužel tak vlastní lidem vašeho typu, tedy lidem, kteří tvořili a tvoří páteř všech totalitních systémů.

Ale jinak byste se hodně divil, pokud byste začal přemýšlet hlavou, jak nepatrné rozdíly mezi sionistou, nacistou a bolševikem jsou...

191830

25.5.2009 14:27

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191830

Ale ale, další obvyklý tah lidí jako jsi ty....nejsou argumenty, urážky nezabírají, tak "co bych s tebou diskutoval?"

Nepatrné rozdíly? Tak pokud někdo prosazuje vytvoření židovského státu a někdo naopak chce všechny židy vyhladit, tak to mi příjde jako sakra podstatný rozdíl! [smích]

191884

25.5.2009 23:34

RE: vaši kamarádi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191884

>Nepatrné rozdíly? Tak pokud někdo prosazuje vytvoření židovského státu a někdo naopak chce všechny židy vyhladit, tak to mi příjde jako sakra podstatný rozdíl!
------
Tak moment, soudruhu (anonyme 213). Kdyby sis prostudoval skutečnou historii, tak se tady nebudeš ztrapňovat výplody svých nevědomostí. Hestroy má pravdu. Mezi těmi, kdo prosazoval Izrahell a těmi, kteří měli v plánu k tomuto společnému sionistickému dílu obětovat spoluobčany židovského původu, není totiž vůbec žádný rozdíl. Teď dávej pozor, aby sis to zapamatoval. Byly to jedni a ti samí "lidé" - sonisti. Hitler jim moc nápomocen nebyl. Jeho "konečné řešení židovské otázky" bylo vystěhovat židy na Madagaskar. A ani tohle se sionistům nelíbilo, neboť jejich plán, což bylo také jedním z důvodů rozpoutání WW2, bylo vytvoření Izraele a napěchovat si to - údajně jejich historické území - nic netušícími židy. A to jsou ti, kteří v této době nejvíce strádají. To jsou ti, kteří jsou opět obětováváni ke zrůdným sionistickým plánům vyvražďovat svoje palestinské sousedy a když se ozvou, že už chtějí konečně žít v míru a že mají toho neustálého vraždění pokrk, jdou do vězení. Tak, jak jsi to popsal ty, to je ale sakra podstatný rozdíl. Doplň si vědomosti...už tě tady sleduji delší dobu [chechtot] [chechtot] a je mi tě upřímně líto.

191924

26.5.2009 10:42

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191924

Baví ti přepisovat dějiny? [chechtot]
Pokud tomuhle věříš, tak jsi skutečně víc paranoidní omezený blázen, než jsem vůbec doufal [chechtot]
Já si vzdělání doplnit nepotřebuju, já studuju historii na Karlově univerzitě, takže mě tu o dějinách nebude poučovat někdo, kdo je "studuje" ze zvědavce a podobných rasistických plátků [chechtot] [chechtot]

191944

26.5.2009 18:23

RE: vaši kamarádi

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 191944

No Hittler na WWII mal peniaze od Bánk vo forme pôžičiek.
Odkiaľ ich mal?
Už to viem, od bankárov!-potvrdzujú to nezávislé štúdiá.
Takže kto tu mal doplniť svoje vedomosti.

PS: Tupec zostane tupcom i s 10 diplomami z renomovaných univerzít. Škoda za tie peniaze ktoré išli na vaše štúdium, mohlo to ísť aj na niečo zmysluplnejšie ako výskum rakoviny, či na vodný kanál do africkej dediny alebo na lieky proti malárie pre chudobných. [oči v sloup]

191967

26.5.2009 19:50

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191967

Jasně, určitě [velký smích]
"Nezávislá studie" můžu napsat i na papír, který teď vyjedu s tiskrány, já se řídím fakty a vysokoškolskými skripty...ale vysvětlovat to někomu, jako jsi ty, asi bude těžké [velký smích]

191971

27.5.2009 1:32

RE: vaši kamarádi

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 191971

Dobre teda, stále sa chováte ako tupec a treťoradí provokatér.
Zamyslite sa nad tým: odkiaľ mal Hittler peniaze na vojnu ktorá i bez gigantických rozmerov je dosť drahá záležitosť?
Je odpoveď na túto otázku v tých vašich skriptách? [velký smích]

Zvolili ho počas krízy alebo bezprostredne po nej a za tak krátku dobu (asi 6 rokov) z ničoho nič vyčaroval peniaze na ťažký priemysel, na dobre vycvičené vojsko a postavil hospodárstvo na nohy ktoré bolo prakticky v troskách. Buď bol finančný génius hodný Nobelovej ceny (nebol, bol treťoradým maliarom) alebo mu pomohli z vonka.
No a z takéhoto uhlu pohľadu buď bol pestovanou zbraňou alebo užitočným idiotom.

PS: Odkedy sa tykáme. [zmaten]

191991

27.5.2009 6:33

RE: vaši kamarádi

steve 70.?.?.?

Reakce na 191971

mlady, sebevedomy, jisty si onou prednasenou jistotou, nemenna fakta a Scioskripta, zapalen pro boj ve veci poznani skutecne pravdy - "Kolik Andelu se vejde na spicku jehly"...
Synu, na Zvedavci nejsou rasiste, ani zidobijci, nejsou tady nackove, ani lide "neprejici", prestoze tento web je tak nazyvan.
.. Je tak nazyvan temi, kteri se ridi "fakty a vysokoskolskymi skripty", temi - kteri tato mnoha "fakta" uzakonili, ucinili je nemennymi pod pohruzkou trestu.

nebo nevěří těm s--čkám, co jsou tady napsané je zmanipulovaný propagandou?
1./.. ano, muze byt, ze jiz je zmanipulovany propagandou ( jinak take: "zcela plne chape soucasnou svetovou problematiku k cemuz zaklady polozilo hluboke studium historie na prestizni universite"[mrknutí jedním okem].... Zkus si pripustit moznost, ze vubec nic nevis. Zhola nic. To co jsi nabifloval ve skriptech. Takze nic.
2./ .. nebo ?, si pouze v tuto chvili pri sve nezkusenosti, mladi, zanicenosti ke studiu neuvedomuje , ze neni pouze cerna a bila, ze obraz tvare v zrcadle neni skutecna tvar, ze dravec zabiji aby se nasytil a syty clovek zabiji aby se pobavil a mnoho jinych primeru se najde.
.. Preji ti pouze aby jsi onech primeru objevoval stale vice. Tak jak budes starnout, hromadit zkusenosti a skutecnym vedenim bohatnout. Jednou dojdes k poznani, ktere je dnes vlastni 99% Zvedavcu.
.. a to: nikdy never vsemu, co je ti k vereni predkladano. Pokud se clovek ridi touto zasadou, ma duvod pochybovat a pochybnost je snaha najit pravdu. Obohatit nejen sebe, ale i ostatni. Takoveho cloveka pak i ti nejvetsi studenti-lumpi oslovuji uctive "Pane Profesore"
.. pokud osoba nechce verit jinym "srackam", ale pouze svym skriptum - pak je mnoha studenty, spoluobcany a mnohdy i svymi nadrizenymi charakterizovana uplne jinak. Vydas-li se na tuto cestu, uslysis to sam. Jsi mlady, nebudu ti brat iluze. Mirdovo vyjadreni je presne. Mel ty nase skripta v ruce o par "dni" drive. Ted ma v mozku skripta "Skutecne University". To pochopis za 30 let - alespon doufam ..

Rozlouceni se studenty. Pani Profesorka ( i dnes s nezmernou uctou)
"Drazi studenti, chci Vas dnes, kdy se rozchazime, s vaznosti ktera Vam prinalezi, oslovit : Vazeni Spoluobcane. Chci aby jste odchazeli s vedomim, ze mi bylo cti byt Vasi profesorkou, bylo mi cti naucit Vas pochybovat o pravdach. Vy i ja jsme mnohdy .. (tichy smich mezi studenty,) .. ano, ta "nedorozumeni" s Universitou .. Ja jsem vsak nejdrive zodpovedna Vam, az potom Universite, Statu .......
.. necitis to ? To je o VEDENI. To neni o "srackach", faktech a skriptech ..

192003

26.5.2009 19:36

RE: vaši kamarádi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191944

>Já si vzdělání doplnit nepotřebuju, já studuju historii na Karlově univerzitě....
-------------
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] ...takže tě už dostali [velký smích]
Až se bude ohrádka zavírat, nezapomeň se ujistit, že vrátka nejdou otevřít zevnitř. To by byl průser, kdyby ses náhodou omylem nedostal ven [chechtot] [chechtot] Opatrně...musím tě upozornit, že se může mezi ovcemi vyskytnout i vlk v beránčím rouše. Varoval jsem tě [chechtot]

191970

26.5.2009 19:51

RE: vaši kamarádi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 191970

Takže každý, kdo nečte zvědavce nebo nevěří těm s--čkám, co jsou tady napsané je zmanipulovaný propagandou?
Vy jste ta "elitní menšina, co přemýšlí", viď? [velký smích]

191972

27.5.2009 2:07

RE: vaši kamarádi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191972

>Vy jste ta "elitní menšina, co přemýšlí", viď?
----------------
Ano, to jsme my. My jsme to světlo na konci tunelu [velký smích] poslyš, příteli střecho. Zatím tě krmí mrkvičkou, ale buď ujištěn - bič příjde později. Proto pozorně naslouchej. To tvoje probuzení z komatu nebude až tolik drastické [chechtot] [chechtot]

191995

27.5.2009 8:00

RE: vaši kamarádi

steve 70.?.?.?

Reakce na 191970

.. mozna jeste pro neho neni pozde, ma mnoho casu pred sebou .. Kazdy clovek vice mene tape a hleda sam sebe v rannem veku.
Stromy rostou a je na sadari, jake bude ovoce. Treba bude mit s Editorem za 6 let 27 pobocek Zvedavce po celem svete.
.. Ty tam budes delat spravce Zamku, ja Vam budu chodit krast jabka. Strasne rad kradu jabka, nemam je rad.
Vzdycky to kradene jabko dam nejakemu capartovi. On ma radost a ja mam radost, ze on ma radost ..
Den je hned peknejsi a snad nam z toho naseho studenta historie vyroste neco rozumneho, Mohl by krast jabka se mnou. Ve dvou - to uz je sila jablek a sila silouci radostnych capartu !! To je prauda praudouci - no ne ??

192011

27.5.2009 15:54

RE: vaši kamarádi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 192011

>Den je hned peknejsi a snad nam z toho naseho studenta historie vyroste neco rozumneho, Mohl by krast jabka se mnou. Ve dvou - to uz je sila jablek a sila silouci radostnych capartu !!
-------------
Steve, chytil jsi to za správný konec. Rozdávat radost je základem pocitu vlastního štěstí. Jdu taky krást jablka a rozdávat druhým. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

192058

24.5.2009 1:28

RE: vaši kamarádi

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191782

>...Někteří lidé prostě zhůry dostanou jen základní instinkty, jako je jíst a pak chodit na záchod.
-----------------
Jsou to Jindřichu tři základní instinkty. Příjem potravin, vyměšování a sledování televize. Taková individua lze v diskuzích snadno rozpoznat. Jako například tady anonym 213.
[chechtot] [velký smích]

191807

24.5.2009 18:17

RE: vaši kamarádi

anonym 88.?.?.?

Reakce na 191752

Myslím,že toto je klasická ukázka "hysterického výkřiku", která svým způsobem podporuje obsah článku. Jen ještě chybí připomenutí plynových komor - aby byl projev tzv. Auschwitz-komplexu úplný.

191832

23.5.2009 0:55

Smutna realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Tzv. radovy "bily" American je k smrti vystrasen se nejak krive na svem pracovisti podivat na nejakou tu exotickou minoritu. Na druhe strane, bez problemu si vyleva sve mindraky, vztek a sovinisticke nalady na svych rasovych druzich Evropanech, a otevrene proti takovym diskriminuje. Za poslednich 25 let jsem si toto vyzkousel mnohokrate, a absolutne zadne odvolani neexistuje .. Z meho pohledu po vrazde je zrada vlastni rasy nejvetsim krimem, kupodivu v US netrestnym, ci vice, systemem podnecovanym. Jen tak by me zajimalo, kdo na tom asi tak ma nejvice zajmu .. [zmaten]

191757

24.5.2009 0:06

Kdo mi to vysvětlí?

von erzgebirge 85.?.?.?

Staronovou hrozbou proti které se začíná bojovat na všech frontách je biodiverzita! Má otázka zní: vztahuje se to jen na rostliny, hmyz a sem tam na nějakého živočicha a proč jen na ně? Kdo to ví .....

191801

24.5.2009 17:59

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 191801

Máte to nějak popletené... biodiverzita je likvidována exponenciálně rostoucím tempem. Ale není to hrozba, naopak!
Hlavním likvidátorem biodiverzity je zřejmě civilizace a takový základní problém je to, že člověk je na vrcholu potravního řetězce.

Ale to bych nechal stranou. Co se týká člověka a biodiverzity (a předpokládám, že na to narážíte) na celé Zemi žije jediný lidský druh - homo sapiens. Tedy všichni lidé jsou jediným živočišným druhem. Znamená to, že jsou všichni lidé stejní?

Asi tak jako psi, že ano... psi jsou taky jedním živočišným druhem.

Vložený obrázek
Vložený obrázek

191829

24.5.2009 19:46

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 191829

je to vlastne naprosto jednoduche tak jak ukazujete svymi obrazky druhy maji poddruhy chcete-li plemena ci rasy ... z toho plyne ze mezi lidmi existuji fyzicke a psychicke rozdily v ramci poddruhu (rasy) to nutne neznamena ze by nektera rasa byla lepsi nez druha, ale znamena to ze pokud mame zachovat tuhle rozmanitost, tak to muze byt pouze v mistech vyskytu (jejich prirozenem prostredi chcete-li) onech ras, tudiz nesouhlasim s masovou imigraci do Evropy z nebilych regionu, to ale neznamena ze pujdu strilet imigranty spise se zamyslim proc tu jsou a kdo nam je sem natahal a tomu je nasledne nutne razne zatnout tipec ... (zvlaste, kdyz clovek zvazi jejich pohnutky - mysleno otrokaru - majitelu nejrasistictejsiho statu na planete - nikoliv imigrantu)

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

191833

24.5.2009 22:06

RE: Asi tak jako psi!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191829

Ano, psiska jsou ruzna ale kdyz se pusti na svobodu a zavedou svoji multikulti, vznikne smisene plemeno. Pujde clovek stejnou cestou?

191837

24.5.2009 23:29

RE: Asi tak jako psi!

Aja 74.?.?.?

Reakce na 191837

U psu je snaha uchovat cistou rasu.

Jak to vidi u lidi Sarkozy .

Hovori o tzv. metissage, tedy smichani ras, ktere neni volbou, ale nevyhnutelnou nutnosti a vyzvou 21. stoleti!!!!

Bohuzel, nemam anglicky ani cesky preklad. [pláč]

191839

25.5.2009 0:41

RE: Asi tak jako psi!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 191839

tady je částečný překlad:

http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/zvolili-fra...

191842

25.5.2009 18:21

RE: Asi tak jako psi!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191839

Pestitele psu jsou maximalne fanaticti, vypestovat specialni plemea.
O pestitelu lidi se zjistilo, ze opak bude vyhodnejsi [naštvaný]

191905

24.5.2009 23:17

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Reakce na 191829

I když toho o všem vím velký NIC, tak si neodpustím: jsou věci, ve kterých je ten nejpitomější čokl, co se protáhne i pode dveřmi, vůči Homo hownosapiens úplný génius.

191838

25.5.2009 0:56

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 191829

I když se trochu odkláníme od tématu, uvedu malý příklad, který je však neobyčejně zajímavý!Největší "kazisvět" světa je nejspíše pouze člověk! Jaké bylo obrovské překvapení vědců nad obrovskou biodiverzitou, kteří se po letech dostali do oblasti kolem Černobylu, která je dodnes vystěhovaná a kde si může příroda dělat co chce. Na pláních se prohání stáda divokých koní, je zde velké množství vzácných šelem, vlků, medvědů a i třeba malých hlodavců, jako je sysel, který je v Česku skoro vyhuben!Takže jedině člověk je "škůdcem" této planety a měl by si uvědomit co činí a podle toho se začít chovat! Především přestat vzývat Boha neustálého ekonomického růstu za každou cenu!Tato cesta společnosti je jasně sebevražedná a je nutné opustit způsob především amerického konzumního života, který je podporován reklamou a který také stojí za současnou světovou krizí a zmarem všech hodnot, což také úzce koresponduje s původním článkem.Nemám v úmyslu někoho nabádat ke střídmosti, anebo mu vnucovat jiný pohled na svět, ale ekonomická data jsou neúprosná a nám nic jiného nezbyde, než se začít chovat jako přirozená součást planety, jako "živočichové" a ne jako páni nad celým Vesmírem!Je nás lidí mnoho na Zemi a pokud budeme chtít všichni v klidu přežít, musíme se začít opravdu starat!

191843

25.5.2009 2:22

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 191829

V kazde rase psu a je to vedecky dokazane najdete geny vlka. Homo Sapiens se s vlkem tak jednoduse vubec neda porovnavat, bylo by to jako porovnavat nemeckeho ovcaka fenku Blondy s laboratorni krysou v kleci. Chce to si o tom neco precist, rasistickych autoru kteri psali na toto tema je vic nez dost a nejvic jich najdete v Talmudu. Dokonce i Adolf Hitler jak to uz tak vypada si v Talmudu co se tyce rasy a jeji cistoty neco precetl a napsal o tom v Mein Kampf zaverecne pojednani nad kterym se i dnes necha hodne premyslet.

191846

25.5.2009 16:56

RE: Kdo mi to vysvětlí?

von erzgebirge 85.?.?.?

Reakce na 191846

TO Satanist
Takže každý Homo sapiens se vyvíjel. Zákonitě se musel vyvinout z druhu Homo stupidus. Jak se dívám kolem sebe někteří z nás s vývojem moc nepospíchali a někteří hlavně politici se asi vůbec nevyvíjeli??

191895

26.5.2009 11:09

RE: Kdo mi to vysvětlí?

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 191895

Nebudete me prece tvrdit, ze treba Vy mate o jeden chromozome mene .... [velký smích]

191949

25.5.2009 9:17

V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Nelze popřít, že krajni pravice v sobě nese všechny znaky nacionálního, kulturního a rasového masochismu. Svým způsobem je to přirozené: kulturní, národní či rasoví masochisté budou v množině populace jistě obsaženi s určitou statistickou četností vždycky ( tak jako masochisté sexuální). Je ale správné, aby právě oni určovali směr celé bílé populaci - a nebude výsledný efekt a dopad na společnost stejný, jako kdybychom obsah sexuálních příruček pro adolescenty svěřili sexuálním masochistům?

Jedni by nas chteli zaziva uvarit v multikulturnim gulasi a druzi by hned rozpoutavali rasove valky.

191859

26.5.2009 10:52

RE: V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 191859

No, nevím, že by se "krajní pravice" - což je v podání médií třeba "národně socialistická" Dělnická strana - nějak zvlášť vyžívala v neradostném stavu bělochů a měla z toho orgasmy.
Pokud se tímto zviditelňuje, je to jen tím, že masmédia o realitě mlčí, ač barevní tento stav vidí(en.) zcela jasně a mají ho za důkaz úpadku bílých národů, rasy a přesvědčení. Zajímavé je, jak indický pisatel vyloučil z řad bělochů Židy a postavil je automaticky po bok barevných.
Nezdá se mi, že by to byl jakýsi přirozený vývoj - proč by naši nešťastnou zemi kolonizovaly zrovna vietnamské hordy dokonce spolu s málo početnými Mongoly, kteří zde byli ve větším množství naposledy za Bátúa r.1241.
Přitom je mezi námi a Dálným Východem řada národů bídnějších i početnějších...
Zdá se mi to součástí dalšího potencionálně krvavého experimentu, jakým byla např. "ruská" revoluce - lifrovat k nám (muslimské) černochy by asi vzbudilo lidové pobouření, i když by se nejspíš zvýšila obliba romáctva jako "menšího zla" - tak se to zkusilo s pracovitými atd. dealery čínského občas pašovaného nekvalitního a tudíž (relativně) levného zboží + další exotikou mongoloidního typu...
Čína je vůbec zajímavý případ - vzpomeňme si jen na hysterii mezinárodních lidskoprávníků ohledně čs. "nucených" sterilizací Romek a srovnejme s tichem po pěšině ohledně "politiky jednoho dítěte" v ČLR - nikdo rovněž nevyje o čínském vymírání a nutnosti dovozu milionů imigrantů, pokud možno z Afriky (kvůli multi-kulti) tamtéž...
Zmínky o tom, že čínský bolševický kapitalismus (ne že by tzv. reálný socialismus byl o moc odlišný) je jakýmsi předobrazem toho, co by samozvané elity rády zavedly i "u nás v Evropě" je asi nejzajímavější částí Jonesova filmu Endgame...

191946

27.5.2009 17:37

RE: V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip

mtk 80.?.?.?

Reakce na 191946

Už to tady někdo postoval ... důvěřuj, ale prověřuj. Nepodcenit žádnou alternativu. Pamatujte na to, že Vy nejste ten, co vidí druhým do karet. [mrknutí jedním okem]

192063

Příspěvků: 109

22.05. 00:23  Spíš bych řekl,
25.05. 10:14 amiourka  RE: Spíš bych řekla,
25.05. 11:27 Spytihněv  RE: Spíš bych řekla,
22.05. 06:13 kozoroh  To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich "náboženství".
23.05. 04:45 kozoroh  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
24.05. 00:20 Mirda  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
25.05. 04:18 kozoroh  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
27.05. 03:39 kozoroh  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
24.05. 00:26 sxg  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
24.05. 06:52 insider  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
25.05. 00:27 Montaznik  RE: To není rasismus, to není antikřestanství,to je jejich
22.05. 06:14 Hm  Zvědavost
22.05. 10:35 Spytihněv  RE: Zvědavost
22.05. 15:55 honzaa  RE: Zvědavost
25.05. 08:43 Spytihněv  RE: Zvědavost
24.05. 21:18  RE: Zvědavost
25.05. 08:49 Spytihněv  RE: Zvědavost
22.05. 14:26 Robocrep  RE: Zvědavost
22.05. 19:11 brekeke  RE: Zvědavost
25.05. 12:10 Spytihněv  RE: Zvědavost
22.05. 07:34 Václav Semerád  Stop rasistickým zákonům!
22.05. 14:57 Vanguard  RE: Stop rasistickým zákonům!
25.05. 10:34 amiourka  RE: Stop rasistickým zákonům!
25.05. 19:15 Václav Semerád  RE: Stop rasistickým zákonům!
22.05. 07:43 Karel Dvořák  ???
22.05. 09:02 google  RE: ???
22.05. 11:30 brekeke  RE: ???
22.05. 11:46 Spytihněv  RE: ???
22.05. 11:58 google  RE: ???
22.05. 19:12 brekeke  RE: ???
22.05. 19:38 google  RE: ???
22.05. 08:34 Satanist  Prave jsem si uvedomil
22.05. 09:08 ELCID  Jací intelektuálové, to jsou...
22.05. 09:15 Alexa  Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 09:25 google  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 10:52 Jiří Kramář  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 12:43 ELCID  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 17:06 Jiří Kramář  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 23:51 Alexa  RE: Nechci být heretičkou, ale...
23.05. 00:13 google  RE: Nechci být heretičkou, ale...
23.05. 02:49 Rene Bartosek  RE: Nechci být heretičkou, ale...
23.05. 10:32 Alexa  RE: Nechci být heretičkou, ale...
23.05. 13:54 Rene Bartosek  RE: Nechci být heretičkou, ale...
24.05. 01:46 Mirda  RE: Nechci být heretičkou, ale...
24.05. 11:08 Alexa  RE: Nechci být heretičkou, ale...
24.05. 16:12 Mirda  RE: Nechci být heretičkou, ale...
24.05. 10:26 google  RE: Nechci být heretičkou, ale...
24.05. 11:22 Alexa  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 10:49 Spytihněv  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 14:21 Fred  RE: Nechci být heretičkou, ale...
22.05. 13:27 amiourka  milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
22.05. 14:59 Robocrep  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
22.05. 17:42 Cerw  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
25.05. 10:26 amiourka  RE: víte, nevšimla jsem si hysterického propagování multikulti, ale posloužila by mi tolerance
25.05. 21:36 Cerw  RE: víte, nevšimla jsem si hysterického propagování multikulti, ale posloužila by mi tolerance
27.05. 08:10 Václav Semerád  TOLERANCE je dnes příšerně zneužívané slovo!
22.05. 19:15 brekeke  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
25.05. 10:30 amiourka  RE: milý brekeke, nikdo, kdo si nebere alžířana tytéž potíže nemá
27.05. 17:06 mtk  RE: milý brekeke, nikdo, kdo si nebere alžířana tytéž potíže nemá
22.05. 19:36 google  RE: mila pani
23.05. 00:12 google  RE: mila pani
25.05. 11:08 amiourka  RE: mila pani
25.05. 21:24 Cerw  RE: mila pani
23.05. 17:42 hestroy  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
23.05. 23:08 Rene Bartosek  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
26.05. 08:51 Václav Semerád  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
26.05. 15:30 Robocrep  RE: milý pane Tomane, vzala jsem si alžírského bezdomovce
22.05. 20:44 Oldis  shledavam
22.05. 21:17 svoboda  MULTIKULTURALISMUS LZE ZASTAVIT
22.05. 22:23  vaši kamarádi
23.05. 17:28 aristokrat  RE: vaši kamarádi
23.05. 17:33 hestroy  RE: vaši kamarádi
23.05. 19:48  RE: vaši kamarádi
23.05. 23:36 Cerw  RE: vaši kamarádi
24.05. 13:33  RE: vaši kamarádi
24.05. 11:39 hestroy  RE: vaši kamarádi
24.05. 13:40  RE: vaši kamarádi
24.05. 16:03 mkadlec  RE: vaši kamarádi
24.05. 18:14 hestroy  RE: vaši kamarádi
25.05. 14:27  RE: vaši kamarádi
25.05. 23:34 Mirda  RE: vaši kamarádi
26.05. 10:42  RE: vaši kamarádi
26.05. 18:23 Oracle  RE: vaši kamarádi
26.05. 19:50  RE: vaši kamarádi
27.05. 01:32 Oracle  RE: vaši kamarádi
27.05. 06:33 steve  RE: vaši kamarádi
26.05. 19:36 Mirda  RE: vaši kamarádi
26.05. 19:51  RE: vaši kamarádi
27.05. 02:07 Mirda  RE: vaši kamarádi
27.05. 08:00 steve  RE: vaši kamarádi
27.05. 15:54 Mirda  RE: vaši kamarádi
24.05. 01:28 Mirda  RE: vaši kamarádi
24.05. 18:17 anonym  RE: vaši kamarádi
23.05. 00:55  Smutna realita
24.05. 00:06 von erzgebirge  Kdo mi to vysvětlí?
24.05. 17:59 Robocrep  RE: Kdo mi to vysvětlí?
24.05. 19:46 Cerw  RE: Kdo mi to vysvětlí?
24.05. 22:06 vodnik007  RE: Asi tak jako psi!
24.05. 23:29 Aja  RE: Asi tak jako psi!
25.05. 00:41  RE: Asi tak jako psi!
25.05. 18:21 vodnik007  RE: Asi tak jako psi!
24.05. 23:17 Kropáč  RE: Kdo mi to vysvětlí?
25.05. 00:56 Montaznik  RE: Kdo mi to vysvětlí?
25.05. 02:22 Satanist  RE: Kdo mi to vysvětlí?
25.05. 16:56 von erzgebirge  RE: Kdo mi to vysvětlí?
26.05. 11:09 Satanist  RE: Kdo mi to vysvětlí?
25.05. 09:17 Pavel -Čert- Němec  V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip
26.05. 10:52  RE: V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip
27.05. 17:37 mtk  RE: V nekterych odstavcich staci zamena slov a sedi to jeste lip

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,86 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
15,88 Kč
Švýcarský frank
23,51 Kč
100 japonských jenů
21,37 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 007,22 Kč
1 unce stříbra
393,44 Kč
Bitcoin
203 406,79 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 671