Diskuze k článku

Ještě jednou k článku Na židy dojde až pak

Příspěvků 60

21.5.2009 3:50

neřešitelný problém

-gr 79.?.?.?

Jako člověk, studující po desetiletí Balkán jsem upozorňoval na "Kosovské řešení", že podle tohoto vzorce bychom měli vyčlenit např. Žatecko, Lounsko až po Most Rómům/Cikánům, Němci by měli vyčlenit např. Alsasko Turkům, Francouzi Ille de France Maročanům, Angličané Essex, Sussex, Wessex a Kent Indům a Pákistáncům, etc., etc. Co si o tom myslíte?
-gr

191608

21.5.2009 7:23

RE: neřešitelný problém

Dvorak 128.?.?.?

Reakce na 191608

Podle precedentu (OSN) - Zidovsky narod ma od r.1948 svoji zemi Izrael, meli by Cikani dostat sve uzemi v casti Indie odkud pochazeji. Kazde jine reseni je nedostatecne. K.D.

191612

21.5.2009 14:57

RE: neřešitelný problém

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 191612

Nemyslim si, ze by je tam Indove chteli [mrknutí jedním okem]

191653

21.5.2009 19:31

chceli - nechceli,

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 191653

maju na to legitimny narok ako lud bozi [velký smích]
a Nove Dili ako hlavne mesto len pre seba, lebo je nedelitelne [chechtot]

191670

23.5.2009 21:05

RE: neřešitelný problém

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191653

Ale chteli. Jen se musi dokazat, ze jim ten kousek sveta patri. [chechtot]

191792

23.5.2009 21:02

RE: neřešitelný problém

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191612

Nemate spatny napad, az na to, ze do Izraele se take vetsina zidu nehrne.
Jak by jste vyresil aby se cikani odstehovali do sveho Cikanstanu? [zmaten]

191791

21.5.2009 9:06

RE: neřešitelný problém

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 191608

A jak byste to vysvětlil lidem, kteří tam celé generace žijí? Jak by se Vám líbilo, kdybyste postavil dům a pak by Vás někdo přišel vystěhovat, protože území bylo vyčleněno pro Romskou republiku?

191618

21.5.2009 12:11

RE: neřešitelný problém

rokator 194.?.?.?

Reakce na 191618

Copak OSN něco vysvětlovalo Palestincům? Čekalo se snad na jejich souhlas? Ne.

Takže proč teď?

Jednou jsem v TV viděl nějak pokus, kdy vzali Inda a cikána. Ti dva si spolu rozuměli v podstatě jako si rozumí Čech s Chorvatem. Z toho vyplývá, že by při založení Cikánského státu v Indii netrpěli žádnou komunikační bariérou.

Jenom by tam asi nemohli používat své oblíbené výmluvy ve stylu "my nic nemůžeme, protože jsme černí". Tam by byli mezi svými...

191629

21.5.2009 16:05

RE: neřešitelný problém

Arim 217.?.?.?

Reakce na 191629

Plně souhlasím, vzal jste mi to z "úst". 10 milionů by je v té zemi nevytrhlo.

191658

23.5.2009 21:21

RE: neřešitelný problém

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 191658

Jenze zase existuje hnuti "multikulti", ktere chce lidi vsude zamichat.
Cikani jsou jedni z mala, kteri jsou daleko napred. Tedy jako roztrouseni po svete. Jen se musi umet smichat s kazdou spolecnosti.
http://www.romnews.com/community/modules.php?op=mo...

191794

21.5.2009 14:19

RE: neřešitelný problém

martinp 94.?.?.?

Reakce na 191618

A Vy si myslíte, že někdo v roce 1948 vysvětloval původním obyvatelům dnešního Izraele, proč chce vecpat na jejich území několik milionů židů... Sice si nedokážu představit jak by se takový přesun milionů cikánů dal uskutečnit, ale je to alesponˇ zajímavý nápad k zamyšlení, jak řešit cikánský problém [mrknutí jedním okem]

191642

21.5.2009 15:00

RE: neřešitelný problém

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191608

"podle tohoto vzorce bychom měli vyčlenit např. Žatecko, Lounsko až po Most Rómům/Cikánům"

Výborný nápad. Sestěhovali by se tam ti nepřizpůsobiví, tím pádem by klesl tlak na náš sociální systém a kriminální činnost (pohraničníci by to už museli uhlídat-stačilo by třeba demilitarizované přehledné pásmo o šířce 1-2 kilometry). Dělali by si svou politiku, mohla by je a vidělo by se.

191654

22.5.2009 14:29

RE: neřešitelný problém

Fred 84.?.?.?

Reakce na 191654

Výborný nápad, proč by se neudělal pro Romy takový kanton, republika jako ve Švýcarsku z vlastní vládou, policí a parlamentem. Konec konců mělo být Česko neutrální stát jako Švýcarsko a uspořádáno do republik, kantonů. Jeden by se třeba menoval Romský kanton.

191729

21.5.2009 8:02

O nějaké řešení není zájem

Esmate 85.?.?.?

Jakékoliv řešení cigánské problematiky není v zájmu židovské mafie. Cigánský problém musí zůstat jejím "štítem a mečem".

191613

22.5.2009 5:48

RE: O nějaké řešení není zájem

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 191613

Věc je tak jednoduchá, jako facka, jak se u nás řikalo.
Koukněte zmíněný Israel, ten ,vzdal prohlášení ,že Israel je jen a jen pro Israelce,tedy,tak samozvané židy. Nedávno byl článek, že kdo v Israelu neschvaluje vladní politiku,tak,musí z Israelu ven,není,a už více není tedy Israelským občanem,to samé platí o Beduínech a jiných Arabech , dokonce o křestanských židech, doposud žijících na území státu Israel, pokud se jejich děti nepodílí v armádě a jinde ,tak ,také, ven z Israelu a svět a UN to nekritisuje.
Takže se čtenáři vrat na počátek tohoto článku a slovo Israel vyměn za Českou republiku a přečti si to znova a dostaneš návod ,jak se zbavit cikánů a těch,"Israelců" na ,které čekají netrpělivě v Israelu, podle zákona návratu a nehodících se živlů,vzhodit ven a je to.
=============
Žádná multikultůrní společnost pro Israel,my chceme mít čistou rasu,tu,"židovskou", smíšená manželství je horší než holocaust=israelský rabbín.
. national journal: "Multiculturalism has no place in Israel. Israel was created...
FreeFind "Multiculturalism has no place in Israel.Israel was created as ... 2000 Multiculturalism not for Israel - Leibler By John ... the policy has no place in Israel. "This is a
globalfire.tv/nj/03en/jews/purejews.htm
==========
Melbourne - Jewish leader Isi Leibler, a staunch defender of Australian multiculturalism, says the policy has no place in Israel.

"This is a country which was set up and created as a Jewish country for the Jews," he told a Jerusalem newspaper.

Tak, podle jeho vlastních slov jej měli Australani vykopnout z Melbourne do Israelu,jen,jak to dopověděl svoje litace na multikultůrní společnost, pro Israel ,absolutně zapovězenou.
Amerika ,by takhle mohla vykopnou křestanské evangeliky, kdyby se celý svět řídil přikladem Israelu a vykopl židy ven ,byl by v Israelu velký nával,ale ve světě by závládl klid.

191694

21.5.2009 9:01

Vhodné území pro Cikánistán

IVAn 90.?.?.?

Vím o vhodném území - je blíž původní domovině než Evropa, infrastruktura byla vybudována, ti, pro které byla určena, odešli do diaspory -> Birobidžan! [smích]

191617

21.5.2009 9:23

V článku

Spytihněv 83.?.?.?

je několik věcí smícháno „nešetrně“. Nemyslím, že židé by mohli představovat nějakou šablonu pro Cikány. Možná snad žid – cikán, nebo Žid – Cikán. Tedy pokud se dá nějak kvalifikovat etnicita židů, či náboženství Cikánů.

Problém… Cikán za 600 let nesplyne s okolím, protože mu jeho cikánství vyhovuje, tím se vysvětluje, že prostě ty staletí přetrvá. Potíž nastává v okamžiku, že cikánství trvale nevyhovuje naopak tomu okolí. A to není již věc tolerance. Tady musí někdo ustoupit…

K myšlenkovému proudu, který zastává pan Čulík, se dá dodat asi jen toto. Pokud chci něco po ostatních, sám bych se měl také tak chovat. Tedy by si mohl vzít pod patronaci Rómskou rodinku, zasponzorovat jim bydlení v sousedství, spřátelit své děti s jejich ratolestmi, sjednotit styl výchovy (žádná segregace), starat se jim o obživu pravidelnými příspěvky a celkově provádět údržbu jejich životního prostoru a postupně je tak přijímat jako členy širší nebarevné rodinky. Pak jistě bude považován za autoritu v této otázce a těžko by pak ho pak někdo mohl považovat za pokrytce a kecala, jakožto i ostatní jemu podobné.

K řešení. Pokud se dnes cikánská populace nepřizpůsobí, neexistuje rozumné východisko. Otázka je ale to, čemu se má přizpůsobit. Stavu dnešního světa?

191619

21.5.2009 22:11

RE: V článku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191619

..jo, panu Čulíkovi by ta cikánská medicína asi prospěla.

Na druhé straně jim ale musíme přiznat "mazáckou" sociální inteligenci, schopnost vytěžit maximum s minimem námahy, což nás obecně dosti štve. To, co naši vládci dělají skrytě, pod líbivými hesly, to cigán řekne (a udělá) "na plnou hubu" - a taky mu to většinou projde, myslí ve stejných mantinelech jako ti naši vykukové. Navzájem si poskytují výhody právě díky stejnému "profilu myšlení".
To, že nemají tisíciletý dril v matice nebo chemii, to nahrazují schopnostmi v hudbě a rytmu. Práva mají naštudovaná dost dobře, ne?

Ono je těžké srovnávat výstupy jedněch nebo druhých, ale spojuje je styl myšlení = nažrat se/mít se dobře/ co možná bez práce.
A výhoda školených lumpů s diplomy se možná časem ukáže jako nevýhodná, nechme se překvapit.

191680

22.5.2009 7:52

RE: V článku

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191680

Jo, jo...
Podle toho to naopak nakonec vypadá,, že právě oni do systému zapadají a z přispůsobením mají potíže ti druzí...

191702

21.5.2009 10:21

Austrálie k přistěhovalcům:

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

(Je málo věcí, které bychom měli od cizinců převzít, ale tohle stojí za úvahu.)

Muslimové, kteří chtějí žít podle islámského práva Šaría, byli vyzváni, aby opustili Austrálii.

Předseda vlády Kevin Rudd rozhněval australské muslimy prohlášením, že bude i nadále podporovat bezpečnostní agentury ve sledování národních mešit:

"Přistěhovalci, ne Australané, se musí přizpůsobit! Přijměte to, nebo odejděte. Jsem už unavený obavami národa z toho, zda jsme či nejsme ohroženi nějakými jedinci či jejich kulturou. Od teroristického útoku na Bali jsme u většiny Australanů zaznamenali nárůst vlastenectví. Naše kultura se vyvíjela během více než dvou století bojů, pokoušení a vítězství milionů mužů a žen, usilujících o svobodu. Mluvíme převážně anglicky, ne španělsky, libanonsky, arabsky, čínsky, japonsky, rusky, nebo jakkoli jinak. Tudíž, pokud se chcete stát součástí naší společnosti, naučte se náš jazyk! Většina Australanů věří v Boha. Není to žádný politický pravicový nátlak, ale prostý fakt, neboť právě křesťanští muži a ženy založili tento stát na křesťanských principech, což je jasně zdokumentováno. A je tedy vhodné, aby to bylo vyobrazeno i na stěnách našich škol. Pokud vás bůh obtěžuje, navrhuji vám, abyste uvažovali o jiné části světa jako svém domově, neboť Bůh je součástí naší kultury. Vaši víru můžeme akceptovat a nebudeme se ptát „proč“. Vše, co žádáme, je, abyste Vy akceptovali tu naši a žili s námi v souladu a pokojném soužití. Toto je naše země, naše půda a náš způsob života. Dáme Vám veškerou příležitost k tomu, abyste toto všechno mohli užívat. Ale jakmile jste si začali stěžovat, naříkat a remcat o naší vlajce, našich závazcích, naší křesťanské víře nebo našem způsobu života, velmi Vám doporučuji využít další přednosti naší australské svobody - práva odejít. Pokud jste u nás nešťastní, odejděte. Nenutili jsme Vás sem přijít. Požádali jste, abyste tu mohli být. Tak tedy akceptujte zemi, která akceptovala vás."

Takhle dnes reaguje Austrálie. Naopak "hrdá Británie" dala nedávno z učebnic dějepisu pokrytecky a zbaběle odstranit zmínky o holocaustu, aby to neuráželo cítění muslimů... (pominu i úvahu o původním obyvatelstvu Austrálie... [smích])

...no jo, ale Austrálie nemá sousedy ani bruselské ouřady, aby jí nesmlouvavě vyčetli rasismus, diskriminaci a kdovíco ještě!

191622

21.5.2009 11:10

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191622

tohle by si měl přečíst Perqill. Jednoduché avšak pevné: Odejděte, když se nechcete přizpůsobit.

Žádné primitivní vyvražďování muslimů pro "pocit bezpečí".

191625

21.5.2009 12:30

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 191622

otázka: kdo je australan?

191631

21.5.2009 14:22

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191622

>Naopak "hrdá Británie" dala nedávno z učebnic dějepisu pokrytecky a zbaběle odstranit zmínky o holocaustu, aby to neuráželo cítění muslimů...
-------------
Tohle má jiné pozadí. V žádném případě bych to nenazval pokrytectví a nebo zbabělectví. Je to opatrnost a strategie. Jedni se vymlouvají na druhé. Během nedávné hysterie prasečí chřipky se ozvaly židovské spolky, že název "prasečí chřipka" uráží židy a muslimy a proto se musí tento název změnit na "mexickou chřipku". Podotýkám, že se k tomu žádná muslimská organizace vůbec nevyjádřila, takže to byla jenom "židovská" výmluva. Nemám tušení, proč jim ta asociace s vepři vadí...možná k tomu mají důvod? Stejné to bude i s tou korekcí učebnic dějepisu ve Velké Británii. Asi k tomu mají také důvod, ale je docela možné, že je tohle pouze záminka k vyvolání svárů mezi židy a muslimy.

191644

21.5.2009 17:34

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 191644

Díky za toto krásné vysvětlení současného newspeaku.

Opatrnost = zbabělost,
strategie = pokrytectví.

Připojme to k ostatním termínům newspeaku: svoboda = otroctví, válka = mír... (další viz Orwell: 1984).

No, já raději zůstanu u původních termínů. "Jsem příliš starý, než abych se učil lhát" (Hádejte, odkud to je? Inu, Vyšší princip mravní)...

Lhát o historii se dá buď zločinně, nebo pokrytecky a zbaběle. Čestné lhaní je protimluv, srovnatelný s humanitárním bombardováním. Howgh.

191664

23.5.2009 5:10

RE: Austrálie k přistěhovalcům:

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 191622

potomek mukla nejak vypiskuje... zepry australska kultura, lol. tim jako mysli country, hnusny pivo, smradlavy vino, operu v melbourne a klokany? Jak se tito zparchanteli anglicane prizpusobovali domacim? vypustili kralika a lisku, mimojine. Kdo z cim zachazi, s tim taky schazi - proste rekonquista australie asijskymi narody. anglicani necht tahnou zpatky na ten svuj vybydlenej ostruvek a dobre jim tak

191762

21.5.2009 11:00

Lipno, Holanďáci

Víťa 90.?.?.?

Tou zmínkou o Lipně myslíte Marinu, že? Jak já to pozoruji, tak tam vzniká celá holandská vesnička a to včetně kostelu(!) a pokud mohu mluvit sám za sebe, tak já z nich tedy odvázaný nejsem. Jsou tu jako turisti v cizí zemi a tedy musí respektovat nás, místní a né se tu roztahovat, jako by to bylo jejich. - Jinak s článkem na 100% souhlasím, dlouhá léta jsem žil v Českém Krumlově a vím, co je to za pakáž.

191624

21.5.2009 12:25

neprispôsobivá komunita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Som doma s chorým dvojročným dieťaťom. Šli sme sa prejsť dopoludnia trochu po slniečku, do obchodu. Naskytol sa mi zaujímavý obraz. Oprava chodníka - osádka dláždičov bola čisto biela. Po chodníku sa plážovo prechádzala malá rodinka rómov v počte cca 10 ks. Evidentne nikam sa neponáhľajúca, sociálne zabezpečená formou dávok štátu. Tesne za nimi prešla škôlka komplet tmavej pleti, okrem dvoch vychovávateliek. Keďže tento čas v strede týždňa trávim roky uveznený v práci, tá škôlka ma dosť zarazila... Kto sa vlastne nevie prispôsobiť? Ja si myslím, že ten kto sa nevie prispôsobiť, je predurčený k vyhynutiu...

191630

21.5.2009 13:01

Myslím jinak

tranquil 93.?.?.?

Pro pana Čulíka: "Váš komentář k článku Na židy dojde až pak na Britských listech by měl by měl pro mě větší hodnotu, kdybych věděl, že jste osobně pro zdejší rómskou populaci především z východního Slovenska sídlící v Govanhill také něco udělal. Takto to bohužel vypadá, že mluvíte o něčem, čemu ne až tak úplně rozumíte a dokonce se může zdát, že problém s rasismem vidíte jen prostřednictvím cizokrajně vypadajících studentů na University of Glasgow. Pro mě osobně komentáře ohledně rasismu, konkrétně cikánské problematiky mají větší váhu od lidí, kteří jim skutečně pomáhají, ale také od lidí kteří s nimi přichází často do styku. Nic vám nebrání k tomu, aby jste se zkontaktovat slovenskou agenturu, která působí v Govanhill (6 Daisy sreeet) a konkrétně na bázi voluntary work se zapojit do programů k asimilaci tohoto etnika do zdejší společnosti. Vlastní zkušenost s těmito vskutku svéráznými lidmi a jejich způsobu života je k nezaplacení. Rovněž tak pomůžete odstranit ony protiromské rasistické stereotypy, ale také si můžete sesbírat sociologicky cenný materiál zase z druhé strany. Jestliže tak učiníte, beru výše uvedené zpět."

191632

21.5.2009 13:37

paní indoložka Hubschmannová

insider 78.?.?.?

Po mnoha letech jsem se v tv dozvěděl od nebožky pí Hubschmannové,že Romové mají v krvi jednu indickou tradici, zažranou po generace pod kuži.Pochopil jsem tedy jeden zlomeček romské tradice,totiž chlívek na dvorku a byt jako z alabastru.NEHODLAJÍ SE totiž poskvrnit od NEČISTÉHO svinstva a tak to házejí z bytu obloukem kamkoliv,třeba běloskvoucímu sousedovi, vyznávajícího terminus NIC NEŽ NÁROD.A kdopak z pánu Čulíku,Uhlu, se namáhá,aby pochopili nejen tento zlomek,ale CELOU TRADIČNÍ filosofii romského etnika? POZNÁNÍ ROVNÁ SE POCHOPENÍ a pak lze řešit prastaré problémy.DNES je to ignorantské nepochopení GAZA problému a to je problém mladý, teprvé 61 let. [bliji]

191635

21.5.2009 13:43

Můj názor

hombredavid 90.?.?.?

Osobně se domnívám, že pan Čulík má úplně jiné stanovisko než sem píše. Ale má zaměstnání a za tyhle věci ho platí. je to lehčí a lépe placená práce než házení lopatou. A tahle destrukční a nálepková ideologie je dnes v módě. Že si řeže vlastní větev pod sebou mu nevadí.
Protože lhát může ale skutečnost nezmění. Jenom názor lidí na sebe....

191636

21.5.2009 14:12

Dotaz pro autora

menšina 84.?.?.?

Mám dotaz, který by měl (mohl) zodpovědět přímo autor: podle čeho se určí, kdo je Rom (cikán) a kdo ne?

191641

21.5.2009 23:23

RE: Dotaz pro autora

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191641

Snad nejlépe podle toho, k jakému etniku se kdo sám hlásí. Ten kdo vyřvává, že je diskriminovaný proto, že je cikán, s největší pravděpodobností asi bude skutečně cikán.
Vést jakoukoliv evidenci podle národnosti je u nás zakázané. Při sčítání obyvatel v r. 2000 se skoro nikdo k cikánské národnosti nepřihlásil, takže cikány u nás úředně prakticky nemáme. Proto také obecní úřady mají problémy s požadováním peněz na řešení cikánské problematiky, když nemohou prokázat, že nějací cikáni v obci bydlí.

U nás je vyloženěně na vůli každého, k jaké národnosti se přihlásí. Bylo by jen potřeba údaj o národnosti zapisovat do občanských průkazů. Kdo by se nepřihlásil k cikánské národnosti, neměl by nárok vyřvávat o své diskriminaci z takovéhoto důvodu a mělo by s ním být zacházeno jako s každým jiným občanem republiky - tedy žádné úlevy a zvýšené nároky v souvislosti s cikánským původem. [smích]

191686

21.5.2009 14:30

matematika

pietroo 194.?.?.?

Problém je, že v určité logice se 1 slušný cikán a 99 zločinců cikánů (Židů...) rovná 99 slušným a jednomu zločinci. Nejde prohlásit "Cikáni jsou zločinci", "Židé jsou sionisté". Ty dva vztahy se rovnají. Ani jedno tvrzení neplatí na 100 procent, proto nemohu prohlásit obecný výrok. Jenže intuitivně je jasné, že matematicky je mezi těmi vztahy rozdíl. A je jasné, že problém je plastičtější, ne jen tak "plochý". (Podobný problém existuje dnes v interpretaci kvantové fyziky. Je možné, že dnešní politickou situaci má na svědomí i tato subjektivistická kvantově fyzikální móda současné doby, která de facto odmítá logiku tendencí.) Někdo prostě chce demiurgicky všechno srovnat do "polpotianské nirvány", "Solanovy teorie relativity". Existuje někdo, kdo z toho stavu profituje? A pak se směje za bukem. Sám sebe relativizovat samozřejmě nejmenovaný nebude. Jeho vyvolenost je absolutní. A jeho hebrejština je podle jeho víry absolutní původní jazyk lidstva.

191646

21.5.2009 17:59

Ono by to chtělo

qwe 88.?.?.?

volitelnou část daní tak, aby se mohl člověk rozhodnout, zda část jeho daní půjde třeba na obnovu památek, nebo na podporu menšin.

191666

21.5.2009 18:09

Velmi dobrý článek

hestroy 77.?.?.?

Nevím, co bych dodal, snad to, že kdyby se měli cikáni přestěhovat do svého vlastního státu, nepřežili by ani rok.

191668

21.5.2009 20:16

RE: Velmi dobrý článek

rokator 194.?.?.?

Reakce na 191668

No a? [cool]

191672

21.5.2009 20:00

Demokracie je demokracie

Humanista Havel 89.?.?.?

Myslím, že by celou Evropu, měli kvůli nedodržování tzv. lidských práv vůči cikánům, vybombardovat Američané. Demokracie je demokracie, ať se jedná o Afganistan, Irák, Kosovo, nebo zbytek Evropy.

191671

22.5.2009 0:13

RE: Demokracie je demokracie

serpico 77.?.?.?

Reakce na 191671

[chechtot] [chechtot]
tak to mě dostalo,pane Havle,pobavil jste mě...

191687

22.5.2009 3:05

RE: Demokracie je demokracie

steve 70.?.?.?

Reakce na 191671

Pane Havel, krucinal !! jak Vy to delate? Co slovo - to primo "astronomicka" myslenka" !! Ano - souhlasim s Vami. Bylo by to tzv. "humanitarni", a co je nejdulezitejsi - "OBRANNE" bombardovani !! Pouze ta vize: - babochlap Parkanova vzhlizi k padajici obranne bombe s pisni "Vitej nam bombo hvezd a pruhu". Topolanek tanci kozacka ve sve oblibene "rotacke" uniforme, Knize prosi huhnavym hlasem -"budme radi, ze pada - vzdyt jsme tak mali", Vondra nadsene rve do telefonu: "je tam AIPAC ?. Ano, ano - 99% naroda Vam dekuje za obranne bomby a zada o druhou vlnu !!
Ale to je malo. My chceme opravdickou demokracii, chceme aby nase deti byly mirotvurci take OBRANNE OSUKANY. Jako tady:
----------------
http://www.prisonplanet.com/media-ignores-real-con...

191693

21.5.2009 21:14

Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili

Jirka R. 82.?.?.?

Je to území s plnou infrastrukturou - školy, panelové domy, vše postavené v roce 1970 - tedy na současné Romské poměry prakticky ZÁNOVNÍ !!! Jde o město pro 50.000 obyvatel - jmenuje se PRIPJAŤ - dokonce by Romský stát měl i vlastní zdroj el. energie !!! Na tomto území byla UNESCEM vyhlášena dokonce rezervace, protože se sem navrací v Evropě již vyhynulé druhy zvířat jako je medvěd, vlk a rys !!! Na toto území si žádný stát na světě nebude činit sebemenší územní nárok (minimálně několik dalších set let).

Pokud máme Romy dotovat z fondů EU, tohle je ideální místo pro dotace. http://cs.wikipedia.org/wiki/Pripjať_(město)

191676

21.5.2009 22:05

RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191676

jsem pro [smích]

"Navzdory všem předpokladům v radioaktivitou silně zamořených oblastech rostliny vzkvétají a zvířatům se daří. Vypadá to, že se černobylské ekosystémy po dvaceti letech od doby, kdy je zdevastovala unikající radiace z poškozeného reaktoru, vrací do zdravím kypícího života. Výzkumníci, kteří zkoumali prostředí v okolí poškozené jaderné elektrárny, tvrdí, že nyní je tam biodiverzita větší, než jaká byla před katastrofou."zdroj

191678

22.5.2009 20:40

RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili

taurus 85.?.?.?

Reakce na 191678

Ale fuj!! Ošklivý Černobyl. Existuje krásný atol, blankytné moře, věčně zářící slunce. Tuším se jmenuje Mururoa.

191742

23.5.2009 0:15

RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili

google 93.?.?.?

Reakce na 191742

>Ale fuj!! Ošklivý Černobyl. Existuje krásný atol, blankytné
>moře, věčně zářící slunce. Tuším se jmenuje Mururoa.

a ze vraj existuje aj Bora-Bora.

191756

21.5.2009 22:52

A co je to vůbec za rasu,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

ti Rómové?
Spíš než nějakou barvou pokožky se liší výší IQ, a s tím pseudohumanistické pindy udělají málo co.
I egalitářští komouši se děsili nárůstu tohoto etnika, nyní trefně nazývaného nepřizpůsobivým a nedůsledně to "řešili" polodobrovolnými sterilizacemi zasloužilých matek.
Takže jakýpak "nemyslivý" rasýzmus, Čulíče...

191683

22.5.2009 0:17

Na Zidy musi dojit na 1. miste a hned...

Tomas Vavra ttcouple (zavináč) email (tečka) cz 82.?.?.?

Jeruzalém se nerozdělí, prohlásili premiér a prezident Izraele

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu ve čtvrtek řekl, že Jeruzalém zůstane navždy hlavním městem Izraele a nebude nikdy rozdělen, což pobouřilo Palestince. Podobná slova volil i prezident Šimon Peres.
Benjamin Netanjahu
Zvětšit obrázek

Benjamin Netanjahu

FOTO: ČTK/AP

Včera 22:22 - Jeruzalém

"Říkám tady totéž, co jsem řekl v USA - sjednocený Jeruzalém vždy patřil, patří a bude navždy patřit nám a nebude nikdy znovu rozdělen," řekl Netanjahu při slavnostní ceremonii v den 42. výročí izraelského obsazení východní části města za šestidenní izraelsko-arabské války v roce 1967.

Netanjahu také řekl, že jenom izraelská svrchovanost nad jednotným Jeruzalémem zaručí svobodné praktikování víry a přístup ke svatým místům pro všechna tři hlavní monoteistická náboženství.

Izrael obsazenou část Jeruzaléma připojil ke svému území a tato anexe byla fakticky završena 30. července 1980, kdy Izrael přijal "základní zákon" prohlašující Jeruzalém za své "nedělitelné, věčné hlavní město".

Netanjahuův projev dále snížil šanci na pokrok v palestinsko-izraelských jednáních.

Izraelský prezident Šimon Peres však volil na téže slavnosti o něco dříve téměř stejná slova: "Izrael nebude mít jiné hlavní město než Jeruzalém a a Jeruzalém nebude nikdy hlavním městem jiného lidu."
Pobouření Palestinci

Palestinci, kteří usilují o svůj nezávislý stát na západním břehu Jordánu a v pásmu Gazy, však vytrvale vznášejí nárok na východní Jeruzalém jako na hlavní město budoucího státu.

Netanjahuův postoj je podle hlavního palestinského vyjednávače Saíba Irikáta úderem na cestě k proklamovanému cíli vyřešit konflikt s Izraelem "dvěma státy pro dva národy"."Izraleská okupace je ilegální," dodal. "Svými slovy pan Netanjahu říká, že stav konfliktu bude věčný," citovala Irikáta agentura Reuters.

Netanjahu odmítá uznat právo Palestinců na samostatný stát, i když chce, aby si vládli sami.
USA chtějí dva státy

Americký prezident Barack Obama ale požaduje vyřešit blízkovýchodní konflikt vznikem samostatného palestinského státu. Jeho pohled na status Jeruzaléma ale není jasný. Loni před proizraelskou lobbistickou skupinou řekl, že Jeruzalém "zůstane hlavním městem Izraele a musí zůstat nerozdělený".

Později však prohlásil, že Palestinci a Izraelci musejí jednat o statusu Jeruzaléma. "Nechceme mít ostnatý plot napříč Jeruzalémem, jako tomu bylo před válkou v roce 1967," vysvětlil.

aš, Novinky, ČTK, Ha´arec

Vaše názory - 10 příspěvků
Vytisknout, Sdílet článek
Sdílejte článek přes tyto služby
Google
Linkuj.cz
Jagg.cz
Vybrali.sme.sk
Del.icio.us
Reddit
Digg
Facebook
MySpace
nebo pošlete odkaz na článek e-mailem:

Od

Můj e-mail

E-mail příjemce

Zpráva pro příjemce

Zahraniční
Včera
...Automaticky kráceno

191688

22.5.2009 8:55

Vzdělání

jan novák 85.?.?.?

Zaujal mne Váš článek, kde uvádíte určitou statistiku. Mně osobně z toho vychází pouze jedina varianta řešení. Najít formu jak cikánské etnikum vzdělat. Bez vzdělání nejsou schopni dosáhnout ničeho, i kdyby je někdo nastěhoval na jejich území, dostali pobídky, aby se o své území starali, nebude to k ničemu. Nevědí jak, neumí to. Nikdy to nepotřebovali. Pokud mají být alespoň trošku jako my většinoví, musíme jim za kařdou cenu vštěpit znalosti, vědomosti a základní návyky jako že do práce se chodí a čórka není zábava. Nařídit povinnou předškolní docházku do přípravných ročníků mateřských škol, povinnou docházku do základních škol, její nedodržování okamřitě trestat odebráním sociálních dávek a nebo umístěním dětí do internátních škol. Na druhé straně motivovat rodiny, že pokud bude jejich dítě navštěvovat školu a bude mít výsledky, bude mít stipendium, nebo rodina vyšší sociální dávky. Stálo by to asi hodně moc peněz, ale jinak se nic nezmění.

191705

22.5.2009 12:13

RE: Vzdělání

F&T 78.?.?.?

Reakce na 191705

Bohužel toto nefunguje. Chtějí oni být vzdělaní nebo ne? A co když ne? Sám uvádíte, že to stojí peníze. Čí peníze? Proč chcete odebírat peníze tomu, kdo si je svoji poctivou prací vytvořil. Není to krádež samo o sobě? Máme vůbec právo někomu vzdělání vnucovat proti jeho vůli?

I když se to lidem nebude líbít, tak tento "problém" jsme si zavinili sami. KDYŽ JE PLACENO NICNEDĚLÁNÍ, TAK SE NICNEDĚLÁNÍ POSILIJE! Slováci tohle velmi dobře pochopili a v tomto je obdivuji. Poučme se od nich.

A nechtějte uvádět do praxe motto: "Jak budú dnes gadžové pracovať, tak se budeme zítra mít."

191720

22.5.2009 10:43

len tak

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

tiež som bol prekvapeny ked som pozeral na alternativne media a zrazu sa z nich preklikam ku všeliakym debilnym rasistickym skupinkam.taký ľudia majú v hlavách fakt len nasraté.kopu z nich začne obhajovať svoj rasizmus tym že majú pravdu.že niesú dobrý imigranti a pod.
Ale nechápem čo to má s rasou... to je čisto politická záležitosť.
napr. aj hádzať židov do jedneho vreca je pekna kravina.... to že je satanistická elita židovská ešte neznamená že každý žid je samotný poskok satanov...
takže len tolko

191712

22.5.2009 21:07

riesenie ciganskeho problemu

Lukas z Lucenca 89.?.?.?

Ja som z juzneho Slovenska.Ciganov mam vo svojom okoli.Kazdy rok zvatsuju svoj pocet.Paci sa mi, ze aspon niekde sa hovori o ciganskom probleme. Ono realita je takato. Bud prevychova alebo plynova komora, iluzia ze ich niekam vystahujeme alebo nasilne im vnutime stat je nerealna. Nakolko s plynovou komorou nesuhlasime, mali by sme pristupit k prevychove. Pre Cigana vychovaneho v ciganskej rodine je velmi tazke zmenit sposob myslenia. Miesto do skoly je posielany zobrat alebo behat s vozikom a hladat kusy stareho zeleza. Ja navrhujem nasledovne. Zaviest povinnu skolsku dochadzku az po uspesne skoncenie strednej skoly. System Marie Terezie so zakladnou dochadzkou je uz aj tak zastaraly pre dnesnu informatizovanu spolocnost.A osoby, ktore prepadnu(viac ako 2 razy) si ju budu musiet skoncit na nato zriadenej strednej vojenskej skole, kde budu podrobene tvrdej disicpline a studovat dovtedy kym ju neukoncia. Nasledne by uz mali nejaku kvalifikaciu a som pevne presvedceny ze percento pracujucich romov by sa zdvihlo z 15 aspon na takych 40 a verim ze dlhodobo by malo rastucu tendenciu aj ked by to malo trvat niekolko desatroci(storoci [smích] ).Takouto cestou sa postara o to ze nikto nebude musiet ciganov vyclenovat s nejakou hviezdou, nakolko sa vysegreguju samy. Zaroven to nepatrne percento prisposobyvych ostane nedotknute. To by malo byt ako prvy krok, nasledne znizovat socialne davky,zaviest urcitu romsku samospravu ktora nahradi vajdov (romska policia , romske sudnictvo) ...atd... staci o tomto probleme zacat rozpravat a myslim si ze nejake riesenie sa najde. A je nutne si uvedomit ze tym ze sa o nom rozpravat nebude tento problem bude dovtedy narastat kym sa pohar nepreleje a cigani skoncia opat v plyne.

191745

22.5.2009 21:56

Ja bych

Jan Knitl zeddweb (zavináč) volny (tečka) cz 93.?.?.?

zas nechtel, aby me dite vyrustalo s potomkem nekoho, kdo se hlasi k 2% prijmove mensine. Jinak receno tridni a rasova kriteria jedno jsou. Vzdy zpusobila vic problemu nez uzitku. Vazeny pane: nekritizuji Vas pro Vasi prislusnost k bohatym, proto prosim nekritizujte lidi, ktere jste v zivote nepoznal, pro jejich barvu pleti. Cervenakovi Vam zpusobili na sidlisku skodu? Zalujte je. Pokud Vam tato cesta prijde v CR nesmyslna, pak nadavejte na (ciste bile) soudce ci strakaty parlament. Zlociny bilych limecku pripravily zdejsi spolecnost o mnohem vic zdroju, nez kdy dokazi prozrat/prochlastat/profetovat/progamblit Cikani. Statistika je mocna zbran, tak ji prosim nezneuzivejte - vystavujete se tim riziku, ze pri pristi revoluci "pujdete prvni ke zdi".

191750

23.5.2009 2:39

RE: Ja bych

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191750

Konkretne v cem byla statiticka data v tomhle clanku zneuzita? Potreboval bych to upresnit ja jsem pomalejsi. Autor je rejme zatra dobrej analytik a na rozdil od Kocaba nebo predchudcu na ministerstvech vecne jako analytyk rika. Za prve problem je treba analyzovat a to na zaklade skutecnych dat. Data nejsou, protoze je to nekorektni. Dale je treba stanovit cile, kterych chce dosahnout. To nejde, protoze k dispozici nejsou data charakterizujici vychozi stav. Je treba vedet, zda s temito cili se ztotuznuje samotni cikani-romove, ci jaka je jejich predstava. Znovu nula od nuly pojde, diky politicke korektnosti. Takze s pristi revoluci a vyhruzkami o strileni u zdi, bezte klidne tam, kde slunce nesviti. Dalsi ideologickou cistku lidi, kteri neco umi za poslednich 100 let by zrejme cesky narod neprezil v nejlepsim zdravi.

191759

23.5.2009 6:23

začiatok konca

sonny 78.?.?.?

akekolvek násilné vysťahovanie cigáňov do indie ako to tu píšete alebo kamkolvek inam je začiatok konca. Po tomto kroku by nasledovali Turci, Vietnamci, Afričania a prakticky všetci ktorý niesu Europoania. Je to smutné ale EU je plná cudzincov a zmeniť sa to už neda. Odstahovaním 10 milionov cigáňov z EU by podla mňa spustilo ekonomickú a politicku katastrofu.

191765

24.5.2009 0:34

Pane Stworo

Karel IV. 213.?.?.?

ČT stáhla klip volební Dělnické strany, prý je rasistický - http://www.youtube.com/watch?v=zq-iDgZtfQw&feature=related. Dnes zveřejňují, že 2/3 ovčanů ho odsuzují, aniž by ho viděli. Připomíná mi to Chartu 77, kdy lidi (včetně Gotta) odsuzovali to, co nikdy nečetli. Nevidím nic závadného na tom klipu, stejně jako jsem neviděl na prohlášení Charty 77. Jsem nenormální???

191806

25.5.2009 17:44

RE: Pane Stworo

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 191806

jste normální, ale nebezpečný [mrknutí jedním okem]

191900

25.5.2009 20:32

RE: Pane Stworo

F&T 78.?.?.?

Reakce na 191806

Ale upřímě, ten klip mi opravdu nepřipadá příliš vhodný.
Jeho zveřejnění by asi zdiskreditovalo DS více, než jeho zákaz.

Je daleko důležitější se zaměřit na něco konstruktivního než na to něco odstranit.

191914

25.5.2009 17:28

čulíku, čulíku

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

http://www.blisty.cz/2009/5/25/art46997.html

191898

25.5.2009 18:05

RE: na Aprilovy zertik to je zverejneno trochu pozde, ne ?

steve 70.?.?.?

Reakce na 191898

Culiku, Vy se porad vyvijite !? Takhle od srdce, jsem se zasmal naposled v osobaku do Prerova. Chtel jsem predlozit pruvodcimu jizdenku, mavl rukou - ze ho to nezajima. A povida - "vagon vedle je plny ciganu, poslali me s jizdenkami do pice, a mam drzet hubu".
.. Culiku, kolik Vam ty "povesti" sypou ? Docela slusne, ne ?
Posli "melouna" do Vitkova. Rikaji, ze chteji cervene Porsche se "spicovyma" kolama .. A jak rika pruvodci - "drzet hubu" ... [smích]

191903

8.7.2009 9:55

Nediskriminujme a konejme.

Prudič 88.?.?.?

Provincie Logar čeká na náš rekonstrukční tým. Všechny odsouzené za násilné trestné činy bez ohledu na barvu kůže bych poslal si kriminál odsloužit v Logaru. Přidělat jim náramek na nohu a pustit na svobodu bez možností návratu do doby uplynutí trestu. Bylo by to nejen ekonomicky výhodné, než je živit tady ve vězeních, ale i přínosné pro Afganistán.

195129

8.7.2009 18:24

Malá poznámka k bodu 2.

TK 85.?.?.?

Bod 2, čili jakého stavu chci dosáhnout.
Požadovaný stav je naopak velmi jasný. Blamcy cancy téměř samozvaných ministrů pro "menšiny a jejich pjobuémy" nepovažuji za relevantní, je to jen zhmotnění oficálního pokrytectví. Cílem je zamezit parazitování a otravování vzduchu jednomu konkrétnímu nepřizpůsobivému etniku. Takže bod 3 může mít více podob, z nichž některé už byly vyzkoušeny a neosvědčily se.
Integrace Romů za pomoci speciálních výchovných a integračních programů se neosvědčila. Povinná pracovní docházka a darování nemovitostí socialistickými vládami se také neosvědčilo.
K zapojení se do společnosti se odhodlalo jen mizivé procento Romů, resp.cikánů, kteří se tím v podstatě vzdali kontaktu a tradic své původní komunity, která je obratem zavrhla jako poskvrněné. Tolerance jejich "odlišnosti" a svatá trpělivost při marném čekání na Den D, kdy se věci v dobré obrátí, viz. Džamila, nyní Kocáb apod., se neosvědčilo.
Takže organizovaný exodus se jeví jako dobrá varianta, minimálně pro běžnou populaci. V TV mluvčí Romské komunity ovšem sám jasně řekl: "...dejte nám kus země a my si tam založíme svůj stát...a máte od nás pokoj..." - v souvislosti s akcemi DS v Janově. Takže Romové to vidí stejně, tudíž nevidím důvod tímto směrem nevést další jednání. Díky za Váš velmi dobrý článek.

195178

11.12.2011 17:26

toto je Cesta... nejen pro Romy

honza77 jan (tečka) esner (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=MyLTJg8El-U

258344

Příspěvků: 60

21.05. 03:50 -gr  neřešitelný problém
21.05. 07:23 Dvorak  RE: neřešitelný problém
21.05. 14:57 Rejpal  RE: neřešitelný problém
21.05. 19:31 KILLROY  chceli - nechceli,
23.05. 21:05 vodnik007  RE: neřešitelný problém
23.05. 21:02 vodnik007  RE: neřešitelný problém
21.05. 09:06 Sam Ting Wong  RE: neřešitelný problém
21.05. 12:11 rokator  RE: neřešitelný problém
21.05. 16:05 Arim  RE: neřešitelný problém
23.05. 21:21 vodnik007  RE: neřešitelný problém
21.05. 14:19 martinp  RE: neřešitelný problém
21.05. 15:00 MedaBeda  RE: neřešitelný problém
22.05. 14:29 Fred  RE: neřešitelný problém
21.05. 08:02 Esmate  O nějaké řešení není zájem
22.05. 05:48 kozoroh  RE: O nějaké řešení není zájem
21.05. 09:01 IVAn  Vhodné území pro Cikánistán
21.05. 09:23 Spytihněv  V článku
21.05. 22:11 janko  RE: V článku
22.05. 07:52 Spytihněv  RE: V článku
21.05. 10:21 Václav Semerád  Austrálie k přistěhovalcům:
21.05. 11:10 MedaBeda  RE: Austrálie k přistěhovalcům:
21.05. 12:30 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Austrálie k přistěhovalcům:
21.05. 14:22 Mirda  RE: Austrálie k přistěhovalcům:
21.05. 17:34 Václav Semerád  RE: Austrálie k přistěhovalcům:
23.05. 05:10 vulgar von hulwaath  RE: Austrálie k přistěhovalcům:
21.05. 11:00 Víťa  Lipno, Holanďáci
21.05. 12:25  neprispôsobivá komunita
21.05. 13:01 tranquil  Myslím jinak
21.05. 13:37 insider  paní indoložka Hubschmannová
21.05. 13:43 hombredavid  Můj názor
21.05. 14:12 menšina  Dotaz pro autora
21.05. 23:23 Karel z Čech  RE: Dotaz pro autora
21.05. 14:30 pietroo  matematika
21.05. 17:59 qwe  Ono by to chtělo
21.05. 18:09 hestroy  Velmi dobrý článek
21.05. 20:16 rokator  RE: Velmi dobrý článek
21.05. 20:00 Humanista Havel  Demokracie je demokracie
22.05. 00:13 serpico  RE: Demokracie je demokracie
22.05. 03:05 steve  RE: Demokracie je demokracie
21.05. 21:14 Jirka R.  Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili
21.05. 22:05 MedaBeda  RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili
22.05. 20:40 taurus  RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili
23.05. 00:15 google  RE: Existuje jedno území, kde by Romové nikomu nevadili
21.05. 22:52  A co je to vůbec za rasu,
22.05. 00:17 Tomas Vavra  Na Zidy musi dojit na 1. miste a hned...
22.05. 08:55 jan novák  Vzdělání
22.05. 12:13 F&T  RE: Vzdělání
22.05. 10:43 matusy  len tak
22.05. 21:07 Lukas z Lucenca  riesenie ciganskeho problemu
22.05. 21:56 Jan Knitl  Ja bych
23.05. 02:39 Rene Bartosek  RE: Ja bych
23.05. 06:23 sonny  začiatok konca
24.05. 00:34 Karel IV.  Pane Stworo
25.05. 17:44 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Pane Stworo
25.05. 20:32 F&T  RE: Pane Stworo
25.05. 17:28 Ibrahim Ag Alhabib  čulíku, čulíku
25.05. 18:05 steve  RE: na Aprilovy zertik to je zverejneno trochu pozde, ne ?
08.07. 09:55 Prudič  Nediskriminujme a konejme.
08.07. 18:24 TK  Malá poznámka k bodu 2.
11.12. 17:26 honza77  toto je Cesta... nejen pro Romy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 16

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,67 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 904,76 Kč
1 unce stříbra
395,94 Kč
Bitcoin
175 370,44 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 168