Diskuze k článku

USrael to dokázal

Příspěvků 43

18.5.2009 2:34

Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?

kozoroh 61.?.?.?

Když se podíváte na obrázky, co dokáží američtí hoši a jak je známo z jiných pramenu, Israelci v amerických uniformách,jestli si ještě pamatujete tetování na rameni,jednoho z "vyšetřovatelů".
Z minulých měsíců jsem četl mnohé úvahy o příští válce, kde na pořadu měla být křestansko=muslimská válka, tak,jak si doslova přeje Israelský generál.
Dnes, je svět opětně na pokraji války, pomineme slova generála israelské armády, Sulchan Aruchu, poradce Ariel Sherona, který řekl doslova, at dělají křestani, co chtějí tak se třetí světové valce nevyhnou.

A,ted se Vás zeptám,jak se bude chovat muslimský voják v této válce s životní zkušeností "amerického" mučení a nebo voják ,který si tyto obrázky prohlidne a uslyší vyprávění svědků.
Jedna theorie říká i podle Nosterdamuse, že muslimská vojska dojdou, až na řeku Rýn a papež bude muset opustit Vatikán,jak ve většině bude v troskách.
Co, Vám chci vlastně říci, že nenávist muslimů, po takových zkušenostech s " Američany" se nakonec promítne na evropském bojišti s tím,jak oni potom budou zacházet s evropskými zajatci, zatímco Amerika, přes oceán bude bez bez problémů, tam ,odveta muslimů "nedolétne", nemám pravdu?
Mysleme dopředu,jaké naásledky pro bílou populaci , bude mít tato kriminalita , těch ,co si myslí a podle toho jednají ,že jsou pány, nad životem a smrtí zajatců, co takhle vidět Rumsfelda nahatého a aby držel v ruce elektrické dráty?Pamatujete si ,jak mrtvoly ohořelých Američanů pověsili na konstrukci mostu v Bagdádu, nechtěl bych být Američanem ,jež padne do rukou muslimů,ale ,co s tím má co dělat NATO, které tam leze, aby ještě více se konflikt rošířil se záměrem,že i tomu Evropa neujde,jako v minulých válkách.
Je třeba vidět dál ,než na špičku nosu.

191350

18.5.2009 7:36

RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?

steve 70.?.?.?

Reakce na 191350

Kozorohu, vzdyt o to preci jde od zacatku .. [smích] Evropa je EU, EU je NATO a NATO je EU. Vice clenu do NATO znamena vice zemi vtazenych do valky. Vanka Vankovic z Ukrajiny, Beloruska Estonska, Litvy, Posumavi nebo Hane dostane kver a pujde bojovat za EU. Nebo dostane kulku. Sakra - vzdyt to je zakladni myslenka. Ucast NATA v konfliktu Vychodu, preneseni casti konfliktu do Evropy. Ale HLAVNE: preneseni, eskalace proti Rusku !! Zasada je: nesmi byt klid !! Musi byt napeti, "mistni" - lokalni konflikty (Jugoslavie, Cecna, Georgia, Turci na Iracke hranici ..), Aby se mohlo porad jednat o "urovnani konfliktu", ktere urovnat nechteji. Tohle vsechno dokola je pouze klickovani kolem toho, kdo si da do lednice nejvice jater na nedelni polivku s jatrovyma knedlickama ..
.. a USA na tom nikdy neprodelaji, nikdy neprodelali na zadne valce, valka pro ne vzdy byla velky kseft, ani ted neprodelavaji, vydelavaji jako nikdy predtim. Rozjedou svinstvo a vtahnou do toho koho se da. Pak cuknou - a vy se perte. V Evrope a na Vychode. A az to bude u konce, zase prijdou s pytlem konzerv, dorazi tech par co jeste kopou nohama a budou pomahat "obnovovat a tvorit". Vzdyt je to porad ten stejny scenar, jenom ksichty hercu jsou jine ...

191361

18.5.2009 9:04

RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?

sxg 78.?.?.?

Reakce na 191361

Malá skúška už prebehla v Juhoslávii:
"Kolik ještě zahyne Srbů a Muslimů pro pološílené ideje o islámském státě, který se nikdy neuskuteční, protože to ani Západ nedovolí, protože si Západ přeje, abyste vy, Muslimové, zmizeli v bojích se Srby a Chorvaty.
Vy jste pokrevně nejbližší Srbům, protože jste vznikli ze Srbů. Copak váš přechod, vlastně přechod vašich předků k jinému náboženství, má z nás udělat nesmiřitelné nepřátele, když jsme vyrostli ze stejného kmene? Vy nemáte nikoho bližšího, nežli Srby. Kdykoli jste povstávali proti Srbům v prospěch někoho třetího, byla to i vaše i srbská katastrofa."
http://afinabul.blog.cz/0903/vzpominka-na-dr-radovana-karadzice
Alebo kapitola z knihy:
Izraelsko-srbské vztahy
http://www.harunyahya.com/other/czech/books/nasili_holokaustu/nasili_holokaustu_appendix_2.php

191369

19.5.2009 1:12

RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?

steve 70.?.?.?

Reakce na 191350

POWELL & co. - 90% z nich jsou zcela nevinni ..
http://rupeenews.com/2009/03/24/90-of-gitmo-priosn...

191426

18.5.2009 3:49

???

xxxxx 74.?.?.?

Tedy nechci rypat, ale pokud jsou Spojene Staty opravdu takovy satan, tak proc zije autor dobrovolne v Kanade - ktera je nejvernejsi spojenec U.S.A. ?
A proc ma svuj web poveseny zrovna u americkeho providera a ne nekde jinde ?
A neboji se autor, ze ho ti dablove odvlecou a vysvlecou donaha ?
Predem dekuji za odpovedi.

191352

18.5.2009 10:18

RE: ???

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 191352

Kanada není "nejvěrnější spojenec USA", to se pletete. Kanada má trošku respekt z USA, uvědomuje si svou nevýhodnou geopolitickou polohu i to, že 85% obchodu je s USA, ale zdaleka neleze USA tak do zadku, jako jistá země v centru Evropy. Současný premiér dosazený pro-izraelskou loby patřil mezi velké příznivce G.Bushe, ale i on se poslední roky vlády Bushe snažil mírně distancovat.

Jestli se v Kanadě bojím? Ano, bojím.

191376

18.5.2009 16:56

RE: ???

xxxx 208.?.?.?

Reakce na 191376

Pokud vim, Harper byl uz dvakrat zvoleny v docela regulernich volbach.
O proc mate ten svuj web poveseny zrovna v te zemi velkeho satana a ne nekde jinde ?

191403

18.5.2009 14:41

RE: ???

hestroy 90.?.?.?

Reakce na 191352

Tak to byla slabota. Na tak jednoduché a naivní otázky se může ptát pouze provokatér, nebo duševně zaostalý jedinec. Předem děkuji za pochopení!

191388

18.5.2009 23:06

Slozite otazky pro Hestroye

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 191388

>Tak to byla slabota. Na tak jednoduché a naivní otázky se
>může ptát pouze provokatér, nebo duševně zaostalý jedinec.
>Předem děkuji za pochopení!

A na slozitejsi otazky odpovedet umite Hestroyi? Ja za slabotu povazuji ty podvrzene obrazky, pozbirane dzihadisty. Zadne muceni provadene americany na nich nevidim. Na dvou je chlap v maskacovych gatich, ktere si mohu oparit v kazdem army obchode. Ostatni jsou pozbirane fotky nejakych poranenych tel a dve zrejme z marnice. Co dokazuji? Nic. Veznice Americanu jsou zname svou hygienou a cistotou. Viz Guantanamo. I Abu Ghraib americane prestavili a zkulturneli. Tyhle snimky typuji podle spiny na palestinske baraky opustene usedliky a zdevastovane Hamasem, v kterych denne popravuji a muci priblizne deset civilistu, kteri se jim postavi na odpor, nebo cleny Fatah. Mohl by to byt i Iransky kriminal. Zkuste mi dokazat, ze nemam pravdu, jestli na to mate.
A na zaver. Proc pan Stwora potrebuje periodicky ujistovat zdejsi fanatiky co nenavidi USA o muceni, takovymi nesmyslnymi clanky a ubohou obrazovou dokumentaci, kdyz je to tak jasne a o zverstvech kulturniho naroda zde neni sebemensich pochyb.

191416

18.5.2009 23:38

RE: Slozite otazky pro Hestroye

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 191416

Jenom žasnu nad drzostí Pražáka! Přeci tyto obrázky obletěly celý svět , nebyly americkou stranou popřeny - ba naopak podle nich bylo zahájeno trestní stíhání příslušníků US army , kteří na nich jsou vyfoceny - "dáma" , která si drží jednoho nahého vězně na obojku jako psa, přeci byla již odsouzena a ostatní také - jenom se nepodařilo dostat před soud větší "ryby" a systémové mučení "odskákaly" bohužel jenom malé ryby - v té době nebyla politická situace taková, aby se před soud dostali hlavní političtí viníci, kteří vůbec zavinili přepadení Iráku na základě zfalšovaných a prolhaných důvodů - žádné ZHN nebyly nalezeny - Irák byl napaden především pro nepovolené držení ZHN - nějak se zapomíná na zlovolnou politiku USA po vedením Bushe!!! Mučení je pouze průvodní jev.
Také situace v Afganistánu je podobná, ale tam se nepodaří USA, aby se vyvlékla z vojenského dobrodružství a bude muset v plné míře spolknout hořkou pilulku vojenského debaklu a těžkého vyjednávání s Talibanem a dalšími frakcemi o mírovém urovnání, protože do nekonečna si nebude moci USA dovolit vést vyčerpávající válku s protivníkem, který je všude a nikde!!!
Amerika by si především měla začít dělat pořádek doma a konečně říci jasně světu, jak chce zaplatit astronomický dluh, protože dluží na koho se podívá a zatím oddaluje konečný krach tištěním peněz a to nejde do nekonečna! O 2 miliardy USD denně stoupá dluh USA! Jsem zvědav, jak ho bude platit a co řekne světovým věřitelům!!!

191420

19.5.2009 0:22

RE: Slozite otazky pro Hestroye

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 191420

> ... dluh USA! Jsem zvědav, jak ho bude platit a co řekne světovým věřitelům!!!

Obávám se, pane Montážníku, že Vaše zvědavost nebude ukojena. Odhaduji totiž (s pravděposdobností, rovnající se jistotě), že Vaše osoba nepatří k věřitelům USA. [chechtot]

A z tohoto prostinkého důvodu se zcela jistě nedozvíte, jak budou USA splácet věřitelům své dluhy, ani co jim při tom budou sdělovat.

Nebuďte smutný, Vy si jistě místo toho přečtete něco pěkného v levicovém tisku a pěkně nám to sem zkopírujete, že? [smích]

191422

19.5.2009 0:23

RE: Slozite otazky pro Hestroye

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 191420

>Jenom žasnu nad drzostí Pražáka!

To klidne zasnete pane Pelesko. Ja bych mohl zasnout nad vasi strojenou nechapavosti, ale davno uz nezasnu. Proc se domnivate, ze ten, kdo se necha tak snadno zfanatizovat a oblbnout jako vy, je drzy?

>Přeci tyto obrázky obletěly celý svět , nebyly americkou stranou popřeny - ba naopak podle nich bylo zahájeno trestní stíhání příslušníků US army , kteří na nich jsou vyfoceny "dáma", která si drží jednoho nahého vězně na obojku jako psa, přeci byla již odsouzena a ostatní také

Rec byla o obrazcich k tomuto clanku, ne o tech snimcich na kterych si ta priblbla vojanda delala fotecky do rodineho alba. I na tech se jednalo o ponizovani a nikoliv o muceni. Ona za to byla souzena a dost tvrde potrestana. Cely pripad byl odhalen a zverejnen americkymi autoritami. Dalsi fotky, ktere si k tomu nekdo pridal s uniformami "mucitelu", ktere vubec americane v Iraku nenosi a ktere zase nejaky dzihadista pozbiral kdovikde a zneuzil je k pruhledne nenavistne propagande at basti ten, komu to nepali, anebo ten, kdo tu lez nutne potrebuje k vyrobe dalsich.

>jenom se nepodařilo dostat před soud větší "ryby" a systémové mučení "odskákaly" bohužel jenom malé ryby

Systemove muceni existuje jen v chorych hlavach, ktere by se jim zrejme radi prakticky zabyvali. Predlozte dukaz. Vy jste u nejakeho muceni byl, nebo vas nekdo nechal studovat "Kladivo na Carodejnice" americkych zoldaku, kteri jsou vyhlaseni svou brutalitou, zatimco jejich vezni jsou nevinne obeti v rouse berancim.

>Amerika by si především měla začít dělat pořádek doma a konečně říci jasně světu, jak chce zaplatit astronomický dluh, protože dluží na koho se podívá a zatím oddaluje konečný krach tištěním peněz a to nejde do nekonečna!

Poradek si udelejte predevsim ve sve hlave vy. Ona vam Amerika neco dluzi? Nebo vam predklada k posouzeni vysi svych zahranicnich dluhu? Svet je USA zadluzen tak, ze nama ani na uroky, tak nevim o cem tady mluvite. Navic, proc sem motate neci dluhy. Co to ma spolecneho s falzifikaty dzihadistickych fotek kolujicich ne netu o kterych je rec?

>miliardy USD denně stoupá dluh USA! Jsem zvědav, jak ho bude platit a co řekne světovým věřitelům!!

No vy asi tezko, ze? Vy jim ty dluhy dokazete jen do puntiku spocitat a vybalancovat sekovou knizku.
[chechtot]

191423

19.5.2009 20:31

RE: Slozite otazky pro Hestroye

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 191423

Složité otázky to mohou být tak nenejvýš pro nezvědavého joudu. Lidem ochotným jen trochu myslet a trochu se zajímajícím o politické dění je zřejmé, že americké dluhy není již nikdo schopen zaplatit. Proto bušistán potřebuje vyvolat válku většího rozsahu, aby se věřitelé mezi sebou pobili. Bilbergové to rozplánovali podrobně co a jak je potřeba dělat, aby věřitelé nedostali nic a ještě byli akerikancům vděční, že Amerika jim pomůže, až se budou zabíjet mezi sebou. Bohaté zkušenosti jsou přece z druhé světové, kdy to sionisté a pod jejich vedením amerikanci hráli na všechny strany a ze všech stran hrabali na siohromádky.

Hloupý ten, kdo se nedokáže poučit z historie a ještě hloupější ten, kdo zřetelné vidět nechce. Zcela záměrně, pod lživými záminkami sionisté rozpoutávají vzájemnou nevraživost mezi muslimy a křesťany, mezi muslimskými státy a Evropou, kterou sionisté již mají v rukách. Nejen v prvních ruských vládách účinkovali ve většině Židé. V současných evropských vládách (a samozřejmě i v USA), je to naprosto stejné, o světových bankách ani nemluvě. Jak vidíme na zářném příkladu našich vlád, tak zájem sionistů je nejpřednějším zájmem každé vlády, bez ohledu na politické složení. Zájem českého národa stojí až na místě daleko posledním, za zájmy USraele i za klanovými zájmy o vršení soukromých majetkových hromádek.

Nezvědaví apologeti sionistů zde svými prostoduchými řečmi se jen snaží narušit diskuzi odváděním pozornosti diskutujících od hlavního tématu a hlavně vyvoláváním osobních sporů a hádek. Prokazatelné záležitosti se snaží zpochybňovat rétorickým cvičením.

Sionistické světovládné plány však nejsou dokonalé. Hysterčení okolo světové hospodářské krize jim sice přisypalo imaginární peníze do jejich bank, ale na druhé straně také přimělo mnoho lidí, aby začali samostatně uvažovat a nekonzumovali jen vnucovanou sionistickou propagandu z médií. Každý bič má dva konce. Tím jedním oni usměrňují nás, ten druhý se jim může stát osudným.

191487

19.5.2009 1:03

RE: Složité otázky pro Pražáka....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191416

Vložený obrázek

191425

19.5.2009 2:29

RE: Složité otázky pro Pražáka....

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 191425

Tohle nevypada na noty na buben. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

191430

19.5.2009 6:59

RE: Složité otázky pro Pražáka....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191430

René, to bylo pro Pražáka na uklidnění. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

191439

19.5.2009 7:56

RE: Složité otázky pro Pražáka....

MedaBeda 77.?.?.?

Reakce na 191439

[chechtot] [chechtot]

191446

19.5.2009 17:17

RE: Složité otázky pro Pražáka....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 191439

Co to je?

191473

19.5.2009 18:14

RE: Slozite otazky pro Hestroye

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 191416

Podľa vášho príspevku súdim, že v Guantanáme a Abú Ghraib majú väzni bazén, masáže, kino, knižnicu, motlitebňu, hárem. Američania sa predsa musia postarať nielen o duševný ale aj telesný rozvoj a pôžitok. [velký smích]

191475

19.5.2009 19:22

RE: Slozite otazky pro Hestroye

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 191475

prostě jako v osvětimi proč ne že? [chechtot]

191484

19.5.2009 5:12

RE: ???

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 191352

Tak to ja si na rozdil od Vas do Vas docela rad rejpnu a polozim Vam podobnou otazku proc Vam pravda o Israeli , Israelcich a sionistickych svinstvech tak vadi kdyz vas svrbi jak pazdero v prdeli i pri otloukani kotrb u zdi narku! Stejne ma pan Stwora nervy a tomu nikdo nevezme kdyz Vas za Vasi provokativni otazku hodny chovance psychiatrie neposlal i s tema ze S-eretz express way do dablovy prdele ....... A ne ze si ted budete myslet ze by jste i me zde nemohl polozit nejakou provokativni otazku . Jsem Vam k sluzbam , jen se pripravte na padnou odpoved za kterou by se nepodekoval ani sam pan Dabel ! [velký smích]

191435

19.5.2009 11:01

RE: ???

korutan 81.?.?.?

Reakce na 191352

Vážený, zaprvé rýpat chcete, nebo to byla nahrávka „Pražákovi“ na ten následující výblitek?
Zadruhé, Spojené Státy Americké samy satanem nejsou, pouze jeho spolehlivým a silným nástrojem a to ještě „jenom“ díky vládnoucímu etablischmentu.
Nadnárodní predátoři, nedokážící, ale asi ani nechtějí, ovládnout krve a moci chtivou bestii v sobě, štvou jednotlivá etnika světové společnosti navzájem a nejen etnika, a neštítí se pro tuto svou politiku a vizi totálního ovládnutí, použít a zneužít cokoliv.
V minulém století se podařilo alespoň uzákonit určité principy jednání na mezinárodní úrovni. Mimo zákon byly postaveny praktiky mučení, znásilňování a týrání, jako nezákonné bylo definováno použití síly při řešení mezinárodních problémů. V mnoha zemích byl zrušen trest smrti.
Osobně jsem se prvně setkal s chápáním mučení jako ospravedlnitelném konáním ve francouzském filmu Šakal.Francouzskou policií je zde člověk umučen k smrti za účelem získání informace o nájemním vrahu francouzského presidenta. Do té doby, a ještě dlouho potom, ten kdo mučil, byl vždycky svině! A to myslím stále platí!
Dá se předpokládat, že tyto metody byly a stále jsou, používány, se snahou o utajení, určitými státními orgány i nyní a to napříč světem. Ale každopádně Amerika je první zemí, která se vrátila do středověku, kdy takové praktiky byly standardem a lidé je praktikující byly svou vládou – vládcem, chráněni Průkopníkem v tomto směr je Izrael, vyhlašující v televizi, veřejně, mužem roku člověka, který všude jinde by byl souzen jako lidský řezník! Muže, konajícího identicky s fašistickými zrůdami z druhé světové války. Je tu ale přeci jeden rozdíl! Esesáci oběti stříleli. Tenhle zmrd jim osobně a s gustem řeše hlavy. Článek o opěvovaném izraelském uřezávači palestinských hlav byl článek i tady, na zvědavci. Kam se tedy naše společnost ubírá? Když likviduje, ignoruje právní a morální uzance a ujednání pracně dosažená před nedlouhou dobou? A kam se může asi tak ubírat s osobami jako jsou „Pražák“ (mimochodem, je od vás sprosté, že užíváte tuto přezdívku) , Vy „XXX“, nebo „vojta49“.? Jinak, „vojto49“, věřiteli USA jsme jaksi všichni! A tu morální dehonestaci společnosti svým způsobem zaplatíme také všichni!

A zatřetí, jak souvisí Vaše glosa s podstatou článku? S mučením lidí?

191458

19.5.2009 18:23

RE: ???

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 191458

Snad Vam nebude vadit kdyz Vas upozornim, ze i privandrovalci z Balkanu, Asie ,Afriky nebo z Chazarie zijici z potu a krve ceskych poplatniku dani si taky rikaji Prazaci. Je to statement of facts ale tim se nechci dotknout opravdovych Prazanu kteri na vselijakou privandrovalou multikulti ve stovezaty maticce Praze a jejim sirem okoli jen doplaceji a ne jen penezi. Samorejme ze to neni jen muj nazor. Rikalo me to vic lidi, dokonce i rodily Prazak ktery pracuje na emigracnim, ten prohlasil ze by se z tech svinstev dictovanych z Bruselu co se dnes v CZ deji [bliji]

191476

19.5.2009 20:21

RE: ???

korutan 81.?.?.?

Reakce na 191476

Mně vadilo pouze spojení jména s uvedenými názory. Znám osobně člověka s příjmením Pražák a zoufalá argumentace komentáře příspěvku v duchu "Byl jste tam? Nebyl! Tak nekecejte!" při ignoraci známých faktů, které další přispěvatel celkem kvalitně shrnul, mi přijde neuvěřitelně ubohá a smutná a vůči nositeli toho jména prostě sprostá!
Jmenovaní vojtové, xxxx, pražák a další, když nemohou potlačit, vyvrátit a umlčet předkládané informace, vrhnou se do znevěrohodňování pramenů a samotných předkladatelů těchto nepohodlných informací! Hnusnej postup, uplatňovaný tak často v mastmediích. V humusu jejich napadání se vytrácí podstata věci a oni svedou diskuzi kamsi mimo, do autu a pak si jenom zachrochtají spokojeností nad tím, jak zmátli! Jenže ty věci, děje a skutečnosti tu jsou a časem se vrátí! A jestli si ti dotyční myslí, že až přijde účtování, že oni, jejich rodiny, budou ochráněny právě těmi predátory, protože nyní jsou na jejich straně, tak ať si o tom nechají ještě chvíli zdát!

191486

18.5.2009 5:47

coze to ?, coze to ? ..

steve 70.?.?.?

.. stary libivy valcicek s novou krokovou variaci pro verejnost ??, nebo se strejda pominul ??
.. at tak ci onak, bude treba zase vyhrebelcovat ctyrsprezi a vymenit fosnu na lafete dela.
.. taky nasypat cerstvy zob narodnimu ptackovi "oswaldickovi"..

Pohled na fotografie je mozne zprijemnit trochou nepovedene poezie ..

Srdce pevne, na rtech laska,
? Kdo tam pustil toho "paska" ?,
[překvapení] Necekej ted kopec diku !!
Let uz k cili "oswaldiku" !!
-------
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleea...
-------
.. ono to povidani pana presidenta bude takove BUBUBU. Za sto dni uradovani vzdy udelal opak toho co sliboval, taky by rad slavil pristi Mojziskovskou jolku v Pakistanu. Bude rozdavat pakistanske hlavice prevazany masli ! .. Pozvanym hostum z ...
.. a hned na Novy Rok - "o kuri krok". Dalsi "Moshejolka" v Teheranu. Nebo na hrbitove?
Tohle je tak srandovni stoleti !! [chechtot] Komunismus byl rozhodnym uderem zdeptan. A tahle sracka je snad jeste "lepsi".
Pozor! - nehanobte me. Jsou naprosto loajalni a korektni. Momentalne pripravuji pouze svrzeni vlady krtci rodiny na moji zahradce. Do kazde diry jsem zastrcil kopii vyse uvedeneho clanku i s obrazky ..
!!PS: Dostal jsem pohlednici od Krtku z mlhoviny "Korinky" !! Pisou: "Udus se tou svoji svobodnou zahradkou"!!
Jak tomu mam rozumet ..??

191354

18.5.2009 6:51

Krtkove - dodatek.

steve 70.?.?.?

Sadam Husain nakoupil atomisticky material nekde v Liberii(nebo kde), bylo to v tom "slavnem" italskem dopise, ktery se sice ukazal jako vyrobek na objednavku, ale Velky Jiri to komentoval strucne: "tak at, hlavne - ze tece".
.. a mame dalsi dokument, ktery prisel v pravou chvili. O Iranskych "aatomistickych" zvrhlych planech. Ale neco je spatne, protoze nekdo rika ( to jsou urcite nepratele ), ze to je taky podvrh ..
Ano, doba se meni primo pred ocima neuveritelne. Ted se bude bombardovat na zaklade predem schvaleneho podvrhu, ktery ostempluje OSN: Stempl -"Podvrh, Schvaleno, Verejnost seznamena a Souhlasi".
-------------------
http://rawstory.com/news/2008/IAEA_suspects_fraud_...
----------------
..vsechny zverejnene fotografie o muceni jsou fotomontaze - rikal mi jeden !! To je stoleti, co? [oči v sloup]

191355

18.5.2009 8:49

RE: Krtkove - dodatek.

insider 78.?.?.?

Reakce na 191355

http://www.deesillustration.com/ps1.html taky fotomontáž

191366

18.5.2009 9:49

Názorná ukážka "demograce" a napĺňania Kristovho učenia

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

v redakcii SŠA a Izraela. Aj predtým to bolo, ale nikto z týchto
sadistov či už boli v ZSSR, Nemecku, GB, Chile, nevykríkal o ľudských právach. V 1984 odsúdila a vylúčila svetová psychiatrická spoločnosť ZSSR zo svojho spoločenstva. Pritom v Kanade CIA robila odsúdeniahodné pokusy na ľuďoch. Ajhľa toť anglosaská "Demograce"! Vládnu nám duševne chorí ľudia. Boh ochráň Rusko a nech sa za nás pomstí tým "neľuďom". Padni komu padni. Keby dnes bol vygumovany fašistický štát Izrael a SŠA isto neuroním slzu . [zahanbení] Milerád priznám Rusku mesiášske poslanie. Západná anglosaská "demo a dementograce" zlihala na celej čiare. Tak!

191372

18.5.2009 15:53

V den osvobození

Miks 213.?.?.?

vyšel na Novinkách článek o Rusech jako o násilnických primitivech ze Sibiře. Proč například během návštěvy pana Obamy v Praze už jen ze zásady vždy svobodné Novinky nezveřejnily nic o těchto amerických zvěrstvech ? Na Rusy plivou , těch se asi nebojí. Tento článek na Zvědavci by měli přečíst všichni proradaroví zpěváci ,tleskači a hvízdači. Velmi poučná a deziluzivní ukázka humanity, že pane Havel.

191396

18.5.2009 17:43

Velice zajímavá přednáška

Jan X. 94.?.?.?

profesora Zimbarda - autora slavného Stanford Prison Experimentu na MIT už před dvěma lety - o příčinách zvrhnutí "normálních" lidí k tomu, že provádějí ta mučení a zvěrské nelidskosti:

VIDEO

O Stanford Prison Experimentu byl také natočen excelentní německý film Das Experiment (k nalezení na torrentu-CZtitulky zde) - je to celé o tom, jak lidi rozdělí náhodně na vězně a dozorce a ti se pak velice rychle začnou chovat velice nechutně. Ve skutečnosti Stanfordský experiment musel být už po několika dnech zastaven, protože oni "normální lidi" se pod vlivem systému začali chovat jako zvířata. Film ukazuje velmi přesně, co se ve Stanfordském experimentu dělo, a také pak dovozuje, jak by to asi dopadlo, kdyby pokračoval.

Podobná zjištění - že lidi jsou schopni celkem bez problému páchat zvěrstva, podřizují-li se tzv. autoritě - vznikla i v dalším slavném psychologickém experimentu - Milgramův experiment - tam "normální lidé" dávali klidně smrtelné šoky pokusným osobám a většinou nepřestali, dokud nebyli na konci stupnice - jenom proto, že se podřizovali tzv. autoritě. A mnohem "krutější" (ve skutečnosti podřídivější) z toho experimentu vycházely ženy.

Celý současný svět mi dost připomíná ten Stanfordský experiment - někdo rozděluje lidi na "vězně" a "dozorce" a ti se pak vžívají do těchto rolí a často přehrávají. Problém je celý systém, který degraduje obě strany. Koukněte se třeba na ty nekonečné fronty na dobytčák do koncentráku ve druhé světové válce - jen málo lidí pochopilo a uteklo (kromě těch "vyšších" samozřejmě), a zůstalo svobodných alespoň tak, že byli střeleni do zad. Možná to je ten důvod, proč jsou dnes Izraelci tak agresivní - jen si vyměnili roli - z vězňů jsou nyní dozorci - i oni "vyvolení" jsou tak ale jen "pokusná morčata" světovládců.

Lidi vystrašíte a pak s nimi manipulujete, že se z nich stávají zrůdy horší než zvířata. Psychologie instituce, skupiny, davu... Na to jak se lidé podřizují nesmyslu pod tlakem efektu konformity ve skupině se můžete podívat ZDE

TADY se taky třeba můžete kouknout, jak celá ta válka v Iráku byla vedena pod fanatickými křižáckými náboženskými hesly, vepsanými na top-secret dokumentech Pentagonu.

191405

19.5.2009 7:06

RE: Velice zajímavá přednáška

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191405

Velice hodnotný a poučný příspěvek. Děkuji. [smích]

191441

19.5.2009 10:04

RE: Velice zajímavá přednáška

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 191405

>Celý současný svět mi dost připomíná ten Stanfordský experiment - někdo rozděluje lidi na "vězně" a "dozorce" a ti se pak vžívají do těchto rolí a často přehrávají. Problém je celý systém, který degraduje obě strany. Koukněte se třeba na ty nekonečné fronty na dobytčák do koncentráku ve druhé světové válce - jen málo lidí pochopilo a uteklo (kromě těch "vyšších" samozřejmě), a zůstalo svobodných alespoň tak, že byli střeleni do zad.

O tom nemám pochyb.

Tyto experimenty jen potvrzují, co se zde odehrává (myslím, že nejspíš bezděčně odhalily, co systém považuje za tabu).
Ale kdo jednou třeba jen sloužil v „lidové armádě“ a trochu se nad tou zkušeností zamyslel (těch „mimořádných událostí“ bylo víc než dost), nemůže být příliš překvapen, co provede pyramidální systém s chováním člověka. Naprosto stejně fungují úřady, nebo manažerské systémy u drtivé většiny korporací. A nejen tam. Je to opravdu téměř všude. A to, co dělají američtí „dozorci“, dělají i jiní kdekoliv na světě, kde vládne systém. Itsmajdžáb, je to, co je nazýváno a vyzdvihováno jako profesionalita. Správný profík se neptá, jen plní… Já nic, já muzikant, to jen oni, já musel, nemohl jsem jinak atd.…

A opět jsme u toho. Co to vlastně téměř každého k tomuto chování žene? Nebo v čem je zakletá ta podivná bezmocnost vůči mašinérii? Proč nakonec jen respektuji „nadřízené“ v žebříčku systému, nechám si vymýt mozek a umlčím svědomí. A nakonec kde není rozkaz, tak tam je stádo. Co dělá stádo, to musí být správné, asi mi jenom mi unikly nějaké ty rozkazy… A stádo vždycky někdo vede, a to přeci musí být ten pravý, ne? Tak proč tedy nakonec nejít se stádem…
Prostě pro mnoho lidí je nepředstavitelné, že by nebyli začleněni. Kamkoliv. Je to tak "bezpečné", taková "jistota". Bohužel prohlédnout zhoubnost takového uvažování nebude dána asi každému. Nebo to zatím tak vypadá.

191451

18.5.2009 17:48

Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

... vás Rusko stále fascinuje?
Mně se na Rusku líbí hlavně to, že je svobodné. Víc než Amerika. Tam všichni tvrdí, kdovíjakou mají svobodu, přitom je svazuje spousta pravidel. Pokud v Rusku uděláte chybu, vždycky se to dá nějak napravit. Dostanete další šanci. Zastaví vás na silnici kvůli vysoké rychlosti, ale nepřijede hned deset policajtů jako v Americe, aby vás zatkli. Pokud budete milý, dá se to lidsky vyřešit. Každý někdy udělá chybu.

Je to stejné, pokud zastaví i někoho, kdo se nejmenuje Jágr?
O tom jsem přesvědčen. Nemluvím jen z vlastní zkušenosti. Znám spousty lidí, kteří by v Rusku nikdy nechtěli žít. Může být, já to respektuju. Ale mám jiný názor.

Ještě jste tam nenarazil na člověka, který by vás chtěl jen využít?
(klepe na stůl) Ne. Já jsem v tomhle opatrnej. Lidi si k sobě připustím po hrozně dlouhé době.

Tvrdil jste, že v Americe byste nemohl žít. V Rusku ano?
No, jsme všichni Slovani. K Rusům máme blíž než k Američanům. Do nich máme daleko, i když jsme vždycky chtěli být jako oni. Ať si to připustíme nebo ne. V Rusku je mi dobře. I kvůli kamarádům.

V Rusku jste si našel opravdového kamaráda?
Ano.

A předtím v Americe?
To je zajímavé, tam jsem ho nenašel. Mám na tohle téma jednu příhodu. V Omsku jsem kdysi potkal člověka, který byl hrozně chudý. Měl dobré srdce, dost jsem si ho oblíbil, takže jsem za něho všechno platil. Pak jsem zmizel do Ameriky a do Ruska se vrátil až před touhle sezonou. Přijedu tam a zjistím, že tenhle chlapík ohromně zbohatl. Ale ohromně. S bráchou udělali byznys a teď je jedním z nejbohatších lidí v Omsku. Říkává mi: Pomohl jsi mi, pro tebe já udělám cokoliv. Tohle vás poučí.

Čím to je, že v Americe jste kamaráda nenašel za sedmnáct let a v Rusku vám stačila chvilka?
Já ho v Americe ani nehledal. Jisté kamarády máte v hráčích v týmu. Ale to se nedá srovnávat. Přestanou s kariérou, odejdou do jiného mužstva a ztrácíš s nimi kontakt. Pak už to není takový. NHL je v tomhle hrozný koloběh.

http://hokej.idnes.cz/citim-se-stejne-jako-v-sedmn...

191406

18.5.2009 23:27

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

Jirka R. 82.?.?.?

Reakce na 191406

Já zastávám názor, že Jarda prošel myšlenkově opravdu (a na hokejistu zvlášť) velký kus cesty a rozhodně to už není rozcapanej 19 letej mladíček, co "žere USA" - je to pán v našich letech, co mohl srovnávat a VÍ - nikoliv TUŠÍ kde je pravda.

Už jen to, že si vybral PRAVOSLAVÍ svědčí o jeho dobrém vkusu. Od Nikosijského papežského schismatu je PRAVOSLAVÍ (jak už název napovídá) ideově nejvěrnějším pokračovatelem toho, co původně soudruzi kolem Jezuse from Nazareth měli za lubem. Můžete si myslet co chcete o RUSKU, ale to původní RUSKO - před importem německého profesionálního provokatéra Uljanova v zapečetěném vagonu se 100.000 říšskými markami, TOHLE RUSKO byla naše slovanská RODINA. Oni nás nikdy nezavrhnuli, zatímco my je ve své "demokratické slepotě a zášti" ano. Bůh suď co by se stalo v roce 1968 kdyby to u nás Sověti "pustili" jako to udělali v roce 1989 a nechali to divadlo dohrát až do hořkého konce. Tenkrát "studená válka" byla sakra horká a obě strany hledali kulisy pro další kolo měření sil.U nás bylo dost jaderných střel zamířených na Západ na to, aby Jestřábové ve White House měli svoji III. World War už v roce 1970. Naštěstí Tohle Rusko umřelo v agonii "demokratizace" zinscenované loutkovými vládci Gorbačovem a Jelcinem. To, co z Ruska zbylo se podařilo plukovníku KGB Putinovi v roce 1998 alespoň probrat z KOMATU, když už ne resuscitovat. A o tom JARDA mluví.

Uvědomte si fakt, kolik národností má Ruská Federace - 56 tuším.
Kolik jich se vším tím importem má USA?? I kdyby každý indiánský kmen reprezentoval jeden národ, pochybuji, že bychom se dopočetli půlky. Demokracie jedince začíná a končí tam, kde začíná demokracie druhé osoby. Pak musí nastoupit despocie - a moudrý despota (báťuška CAR)představuje historicky nejvýkonější státní zřízení jaké Rusko poznalo. A i tohle Jarda pochopil.

191418

19.5.2009 7:21

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

MedaBeda 77.?.?.?

Reakce na 191418

"Od Nikosijského papežského schismatu je PRAVOSLAVÍ (jak už název napovídá) ideově nejvěrnějším pokračovatelem toho, co původně soudruzi kolem Jezuse from Nazareth měli za lubem."

Souhlas, spolu s kopty. Procento zázraků a světců je u nich oproti ostatním denominacím nesrovnatelné.


"Oni nás nikdy nezavrhnuli, zatímco my je ve své "demokratické slepotě a zášti" ano. "

Nevěšme hlavu, ještě přijdou doby, kdy budeme rádi, že je máme.


"Uvědomte si fakt, kolik národností má Ruská Federace - 56 tuším."

oficiálních asi ano, ale mrkněte sem

191444

19.5.2009 15:08

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

Jarek C. 66.?.?.?

Reakce na 191444

To si snad Bedo delate legraci. Na uzemi byvaleho SSSR nema nikdo diky kolaboraci s bolseviky tolik masla na hlave, jako prave pravoslavna cirkev. Je nesmirne trapne pozorovat, jak na Ukrajine Pravoslavni odmitaji vratit katolicke cirkvi kostely, ktere ji s pomoci Stalina sproste ukradli.
Obe cirkve si ovsem nemaji co vycitat. Jejich stredoveke ritualy nemaji s puvodnim ucenim Jezise Krista naprosto nic spolecneho.

191470

19.5.2009 15:59

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 191470

Srovnáváte jablka s hruškama. Zaměřil jsem se na duchovní, nikoliv politickou složku církví.

V té politické však máte naprostou pravdu. Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. V Rusku nyní latiníci používají uniatské misionáře ke konverzím pravoslavných na katolictví.

Původní učení Ježíše Krista se již dávno rozplynulo v christologickém patosu. Začal se klást důraz na jeho osobu, nikoliv to, co lidem říkal.

Naštěstí jsou jednotlivci, bez ohledu na denominaci, kteří za to stojí (a to mohu psát i těch výše zmiňovaných světcích). Těm fandím, ač sám nekřesťan.

191471

19.5.2009 18:28

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 191470

Tak bacha. Pravoslávie si za Lenina a aj Stalina dosť odskákalo. Búranie kostolov, zdecimovanie kňazov (zabitie, gulagy). Osudy pravoslávnych veriacich nemusím komentovať, vie to snáď každý.

I keď výraz "za Stalina" je dosť nesprávny, správne by malo byť "za Kaganoviča". Stalin získal skutočnú moc až počas vojny a po nej. A ako to s ním dopadlo vieme každý. Hold, odmietol sa podriadiť.

191478

19.5.2009 20:54

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 191470

Pak ale nevíte o čem hovoříte !! Nebudu to dohledávat,ale je to zde na netu....Zpráva amerického zpravodaje pro Times z roku 1920! Tam hlásí,že židobolševici do této doby strhli a zničili tolik a tolik pravoslavných kostelů a že se jako zázrakem vyhnuli kterékoliv synagoze !! [mrknutí jedním okem]

191489

19.5.2009 18:24

RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 191406

Najprv ma prekvapil karel Gott, teraz Jaromír Jágr. Kto ešte??? [smích] Dúfam, źe ich bude ćo najviac (v dobrom slova zmysle). Ale do tímu by som Jágra nechcela, tím sa musí príliš podriaďovať. Inak ho mám rada a vždy patril medzi mojich obľúbených hráčov.

191477

19.5.2009 5:40

Mimo tema protoze tu neni nic podobnyho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Izraelci pomuzou ODS s predvolebni kampani.Myslite ze to bude u volicu ku prospechu anebo navopak? [zmaten]

191437

19.5.2009 19:55

Taky ne úplně k tématu - Palestinci samozřejmě žádné rakety na Izrael nestřílí.

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 191437

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1086642.html

191485

Příspěvků: 43

18.05. 02:34 kozoroh  Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?
18.05. 07:36 steve  RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?
18.05. 09:04 sxg  RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?
19.05. 01:12 steve  RE: Co, myslíte čtenáři, jaký to asi má hlavní účel pro svět?
18.05. 03:49 xxxxx  ???
18.05. 10:18 Vladimír Stwora  RE: ???
18.05. 16:56 xxxx  RE: ???
18.05. 14:41 hestroy  RE: ???
18.05. 23:06 Prazak  Slozite otazky pro Hestroye
18.05. 23:38 Montaznik  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 00:22 Vojta49  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 00:23 Prazak  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 20:31 Karel z Čech  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 01:03 Mirda  RE: Složité otázky pro Pražáka....
19.05. 02:29 Rene Bartosek  RE: Složité otázky pro Pražáka....
19.05. 06:59 Mirda  RE: Složité otázky pro Pražáka....
19.05. 07:56 MedaBeda  RE: Složité otázky pro Pražáka....
19.05. 17:17  RE: Složité otázky pro Pražáka....
19.05. 18:14 mt-svk  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 19:22 aristokrat  RE: Slozite otazky pro Hestroye
19.05. 05:12 Satanist  RE: ???
19.05. 11:01 korutan  RE: ???
19.05. 18:23 Satanist  RE: ???
19.05. 20:21 korutan  RE: ???
18.05. 05:47 steve  coze to ?, coze to ? ..
18.05. 06:51 steve  Krtkove - dodatek.
18.05. 08:49 insider  RE: Krtkove - dodatek.
18.05. 09:49 Gibi z Wilsonova  Názorná ukážka "demograce" a napĺňania Kristovho učenia
18.05. 15:53 Miks  V den osvobození
18.05. 17:43 Jan X.  Velice zajímavá přednáška
19.05. 07:06 Mirda  RE: Velice zajímavá přednáška
19.05. 10:04 Spytihněv  RE: Velice zajímavá přednáška
18.05. 17:48  Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
18.05. 23:27 Jirka R.  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 07:21 MedaBeda  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 15:08 Jarek C.  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 15:59 MedaBeda  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 18:28 mt-svk  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 20:54  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
19.05. 18:24 mt-svk  RE: Z rozhovoru Jaromira Jagra v iDnes:
18.05. 23:11 brekeke  USS Liberty
19.05. 05:40  Mimo tema protoze tu neni nic podobnyho
19.05. 19:55 Nevím  Taky ne úplně k tématu - Palestinci samozřejmě žádné rakety na Izrael nestřílí.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Britský architekt věští zářnou multikulturní budoucnost Praze20.09.19 21:00 Česká republika 0

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 3

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
232 227,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 482