Diskuze k článku

Co s přebytky?

Příspěvků 61

9.5.2009 14:25

orwelle , orwelle

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

prehled i reseni dal uz klasik orwell--1984- v theorii a praxi oligarchickeho kolektivismu [naštvaný]

190724

10.5.2009 10:11

RE: orwelle , orwelle

INSIDER 78.?.?.?

Reakce na 190724

http://www.dees2.com/ tady se najde surová pravda,i zahrádkáři si najdou svou parketu.

190775

9.5.2009 15:18

zmýlená píseň

krs 88.?.?.?

Nejde o Internacionálu, ale o Píseň práce

Ó, zazni písni vznešená,
o práci která vrozena
přírodou lidstvu jest.
Vše, čeho člověk užívá,
z šlechetné práce vyplývá.
Buď práci čest,
buď práci čest.

190726

9.5.2009 16:32

Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

sxgo 91.?.?.?

http://econoir.blogspot.com/2009/02/julian-simon-r...

190730

9.5.2009 18:21

RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190730

velmi zajímavé. A ta hydroponie, to je také paráda. [cool]

190738

11.5.2009 12:59

RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 190730

Tady je videt jaky muzou bejt "ekonomove" dementi [pláč] ach jo
Bohuzel zdroje jsou vycerpatelne a ne ze ne. To ze se nejakej ekonom "odprosti od inzenyrskeho pocitani" to nezmeni. To muzu uplne stejne tvrdit ze energie v jedne tuzkove baterii je nevycerpatelna protoze az se v ni vycerpa reakce produkujici elektrinu muzu ji treba spalit v kamech a co neshori to strcim do kamen pro anihilaci s antihmotou. Ale to ze nejakej "ekonom" nedokaze pochopit zaklady termodinamiky neznamena ze lze sestrojit perpetum mobile .. ty hydroponicke farmy jsou jasnym prikladem nepochopeni protoze dnesni zemedelstvi drancuje ziviny v pude takovou rychlosti ze pokud bude tenhle trend "hospodareni" pokracovat tak za chvili nebude orna puda s dostatkem zivin ani pro pestovani plevele.
Tohle jenom ukazuje jak jsou tihle "ekonomove" obcas genialni. Tvrzeni ze zdroje jsou neomezene je napriklad vedle nekterych tvrzeni jineho ekonoma, naseho prezidenta, jen ukazkou toho jak urcity druh vzdelani dokaze zatemnit zdravej rozum [pláč]

190872

11.5.2009 17:06

RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

xko 93.?.?.?

Reakce na 190872

Zdroje nejsou (teoreticky) omezene. Kdyz nebudou na Zemi, muzeme je brat na Mesici, na Marsu nebo treba u jinych hvezd. Ze na to zatim techniku trebas nemame na tom nic nezmeni.

A dale plati, ze zdroje nikdy nedojdou, protoze kdyz bude neceho malo, tak cena stoupne a omezi se vyuzivani toho zdroje.

Jinak na clanek existuje snadna odpoved - prebytku se zbavime snizenim ceny.

190887

12.5.2009 7:47

RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 190887

...a nezaměstnanost je prospěšná, neviditelná ruka trhu vyřeší všechno a nabídka odpovídá poptávce.
A pak zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Jste student ekonomie, nebo jenom naivka?

190937

12.5.2009 10:15

RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené

Petr Řehák 194.?.?.?

Reakce na 190887

>Zdroje nejsou (teoreticky) omezene.
Skvele .. opravdu skvele. Takze kdyz slovo (teorie) dame do zavorek a dosadime za nej potom ve vete libovolny nesmysl, muzeme dostat jako vysledek ze puvodni naprosto nespravna veta dava spravny vysledek ? Opravdu kreativni vyuziti logiky a zavorek [velký smích]

Kdyz nekomu ustrelim hlavu brokovnici nebude mrtvy a nebude to trestuhodne cineni. ... snadno prevedeme na ...
Kdyz nekomu ustrelim hlavu brokovnici nebude (teoreticky_1) mrtvy a nebude to (teoreticky_2) trestuhodne cineni.
a za (teorii_1) dosadim treba "protoze to muze byt siamske dvojce s 2 hlavami"
a za (teorii_2) protoze je to palestinskej terorista a ja se jenom branim.

No asi spis zustanu u sveho technickeho vzdelani a budu verit zakladnim zakonum termodinamiky a hlavne selskeho rozumu protoze proste zdroje jsou vycerpatelne a priroda je znicitelna. Nechapu v dnesni dobe kratkozrakost lidi jako vy kteri "vyresi problem zmenou meritka". Prece i babka na vesnici chape ze kdyz se bude vesnice chovat nehospodarne tak nebude mit co zrat a cim topit za par let a ze to nejde vyresit tak ze se pak prestehuju. Prostor kam se lze stehovat je omezen a s tim nutne i zdroje a navic je nas uz celkem dost takze tam kam by jsme se chteli prestehovat je zpravidla uz nekdo kdo by se odtamtud taky rad stehoval dal.
Tyhle keci o dobyvani svetu ve vesmiru jsou skvela utopie protoze na takovou cestu jenom treba na mesic (vzdalenost 1 svetelna sec)i pro treba jen 3-clennou posadku je zapotreby sakra hodne zdroju. a vy by jste chtel hned dobyvat nove svety a zherzne systemy ? kdyz i ten nejblizsi je vzdalen nekolik svetelnych let a na zdolani takoveho cile by bylo nejspis zapotrebi vic zdroju nez by se tam naslo ?
Opravdu si myslite ze je smysluplne hazet za hlavu problemy s hospodarstvim protoze az nebude co zrat a kde sklizet plodiny tak proste postavime raketu nastrkame do ni 6-miliard lidi a osejeme pole na nejake zajiste urodne planete mimo nas sluneci system ? [překvapení]

190946

9.5.2009 18:18

Toronto, Ontario, Canada

Damn You 94.?.?.?

Můj nápad spočívá v tom, že hned vedle montážní haly by se postavila další velká hala, kde by byly nainstalovány moderní lisy. Jakmile by montážní halu opustilo nově vyrobené auto, přejelo by pár metrů do nové haly, kde by bylo slisováno do úhledné krychličky. Pracovní místa by byla zachována, ba dokonce by vznikla nová pracovní místa v lisovně. Z krychliček by se někde opodál stavěla pyramida - zase další pracovní místa!

BLBOST. Cim bys ty zamestnance platil? Odkud bys na to vzal finance, kdyby to auto nebylo koupeno a rovnou slisovalo?

190737

9.5.2009 20:35

RE: Toronto, Ontario, Canada

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 190737

Ježíšmarja, vždyť to je humor. Nadsázka. Neberte to tak smrtelně vážně. Je to lehčí čtení na víkend.

190744

10.5.2009 3:27

RE: Toronto, Ontario, Canada

google 93.?.?.?

Reakce na 190744

no ja by som skor povedal, ze to nie je omnoho nelogickejsie, nez dnes panujuci system. ak vobec.

190766

10.5.2009 9:41

RE: Toronto, Ontario, Canada

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 190744

Jistě, nadsázka. Zároveň téměř přesné klepnutí hřebíku na hlavičku.

190771

10.5.2009 9:58

RE: Toronto, Ontario, Canada

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190744

..nehledě na to, že natisknout si peníze, třeba i jinak vybarvené - to není takový problém. Z FEDu by mohly jít také hned do skartovačky.

Ale dá nám chvilku práce, než se podaří do hlav těch pánů šílenců vložit fakt, že ten jejich Boh Nic už je jejich denním chlebem, že jsou zbyteční a budou si hrát se stále virtuálnější podobou moci.

190773

9.5.2009 22:01

RE: Toronto, Ontario, Canada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 190737

He was just kidding buddy,don't worry, you'll get your porridge from the Canadian Gov. ,and few $ will be still left for the Indian smokes from Caledonia

190748

9.5.2009 23:37

RE: Toronto, Ontario, Canada

kocour_easy 88.?.?.?

Reakce na 190737

Vytiskneme bankovki...Jak proste a jednoduche...Ani vlastne nemusime tisnout bankovni jedine by skakali cisilka na pocitaci v bance...

Nadherny clanek...
Pekne s tou srotovnou je to zobrazeno v detskem filmu WALL-E.

190752

10.5.2009 9:53

RE: Toronto, Ontario, Canada

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 190737

Blbost? Pak je také blbostí konzum, velký a všeobjímající lis, na kterém dnešní konzumní společnost stojí.

190772

9.5.2009 22:33

vsak zijeme v otroctvi

Oldis 88.?.?.?

"Zato dnes, aby se člověk uživil, musí pracovat málem deset hodin denně!"
Proc? protoze zijeme v otroctvi a delame na lidi kteri nemusi delat vubec nic a jen si uzivaji vyhod nasi prace.

190749

10.5.2009 0:45

Hezky...

ELCID 90.?.?.?

Osvěžující čtení. Dík.

190756

10.5.2009 3:18

Ta skoro-utopie už existuje....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Jak by se vám líbilo dělat jenom čtyři hodiny denně a za královský plat? Pracovníci Organizace spojených národů příjdou do práce mezi devátou a dasátou hodinou. Prošťourají poštu, odpoví na několik telefonátů ze záznamníku, prohlédou oblíbené internetové stránky a v jednu hodinu odejdou na oběd. A po obědě se už do práce téměř nikdo nevrací. Abych jim nekřivdil. Když mají zasedání, tak musí zůstat v práci o něco déle. Tohle není jakási konspirativní teorie a nebo pomluvy. Tahle informace byla na CNN. Někdo si ztěžoval, že nemůže nic vyřídit, protože tam nikoho nezastihne.

Na druhou stranu...když si uvědomíme, že OSN je hlava šelmy 666, jinak také jedna světová vláda a proto taky byla tahle organizace zřízena, tak vlastně máme jako lidstvo obrovskou výhodu. Kdo nic nedělá, nic nepokazí. [velký smích]

190764

10.5.2009 4:05

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

steve 70.?.?.?

Reakce na 190764

Pane Mirdo, CNN zcela jiste ocernuje tyto obetave pracovniky. Dokonce se mi az vkrada do duse pocit, ze tinto CNN popira holokaust. A budoucnost mi da jiste za pravdu !!
..po vice nez 3 roky jsem byl denodenne v budove OSN, jsem si jisty, ze takovou dochazku jsem mel pouze ja.
.. ostatni "pracovnici" plnili vzdy narocne ukoly ve prospech narodu zemekoule.
.. ukoly by se dali charakterizovat takto: kde se ozrat, nazrat se, zaprcat si, kde co vykseftarit, kde koho ojebat, kde nakrast co nejvice .. at dodate cokoliv v tonto vyctu - budete mit pravdu. Ale pozor - stejne jako CNN - "popirani" ..
.. Pane Mirdo, kdybych Vam povypravel desetinu toho ceho jsem byl svedkem - tak ukradete bojovy letoun "CMELAK" s plnou nadrzi benzinu, ktery hrave roztapi ocelove konstrukce a s krutym pohledem muslimskeho "nacka" z Delnice Strany - zautocite podle na tuto budovu !!
..proto Vam vice detailu neoznamim. Parazite v UN budou i nadale "zodpovedne pracovat" a bude lepsi kdyz zustanete na Zvedavci a Vas passport v supliku doma. V opacnem pripade by byl vas pas vystaven v "Muzeu boje proti Nackovismu" v Nevimcity.
PS: .. par lidi, kteri neco opravdu chteli delat poradne, ty zlikvidovali lidsky, spolecensky. Nebo ti chlapi s tim jednuduse prastili. Jenom Kavan byl nezlomny a neohrozeny. Jako Zizka se pral !!! [chechtot]
-----------
http://www.foxnews.com/story/0,2933,331106,00.html
http://www.foxnews.com/story/0,2933,87553,00.html
[chechtot] http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/artic...

190768

10.5.2009 5:50

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 190764

Jako na zavolanou, nám britský TELEGRAPH uveřejnil obsažný článek,jak "Britští politici" se obohacují na úkor danových poplatníků, takže premier Britanie a jeho kabinet a jejich politické strany využívají svých benevolencí, co by politici, co by "zastupci lidu" , aby si na těch lidech nakradli, kde se jen dá.A, nejsou to malé částky Sinn Fein si takhle na druhý dům přilepšil nemalou částkou 500 000 liber, dále Hazel Blears bude zpovídaná ,jak je to s jejím obchodem ,ohledně bytu.další si nechali platit a účtovat na příbuzenstvo,jejich psy a mnoho jiných požadavků,od postele až po šampony.Za to vše britské veřejnosti utahují opasek a hlavně "šmírují" pomoci desetitisíce kamer každý krok obyvatel, ovšemže ,že také za peníze danových poplatníků,co takhle " šmírovat" politiky, aby nekradli.Kdosi řekl,že dnešní Britanie se může přirovnat sovětskému rusku, už jenom , tím, co se děje ve školách,příkladně ,tam ,kde bílý a barevní,jestli se to ještě tak může napsat, jsou pohromadě ve třídě a tak se stalo, že na jednu britskou školačku ve třídě připadlo 99 procent indických,pakystanských, bangladežských spolužaček ,jež jinak hovořili vším možným jazykem,jenom né anglicky a tak děvče požádalo o přeložení do třídy ,kde se anglicky mezi studenty hovoří a nastal malér.Z důvodu rassismu, učitelka=ředitel zavolali policii a ta studentku uvěznila na tři a půl hodiny ve vězení za velkého vyšetřování.Určitě ,takto proskoušený nový britský občan=ka,bude mít rozhodně zdraví názor na britskou vládnoucí smetánku v rámci spravedlnosti, britský TELGRAPH uveřejnil pravdu o politicích ,ale moc se nezabývají s pravdivým životem normálních občanů, tam , je vše v pořádku a tak mnozí Britové opouštějí Británii a stěhují se do Španělska, Portugalska a i do zemí Latinské Ameriky, nebot Afričané ve velkém množství emigrují do Britanie, takže problém jedné skolačky bude celobritským a evropským problémem, mám dojem ,že mnohý BRIT dnes proklíná minulý koloniální systém, který byl počátkem dnešní Británie, hospodářské vykrádání kolonií se v dnešních dnech změnilo v etnickou=britskou,katastrofu, politici ještě dlouho budou krást, až jednoho dne zjistí,že ty co okrádali, se mezitím vytratili ven z Britanie. Jak, to bude s jeho exelencí královnou, nevím,ale ,určitě následník trůnu bude na mrtvici, až zjistí, že jeho poddaní jsou ve většině "fuččč"
http;//www.telegraph.co.uk/news/newstopics/mps-expenses

190770

10.5.2009 17:07

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190770

>...politici ještě dlouho budou krást, až jednoho dne zjistí, že ty co okrádali, se mezitím vytratili ven z Britanie. Jak to bude s jeho exelencí královnou, nevím, ale určitě následník trůnu bude na mrtvici, až zjistí, že jeho poddaní jsou ve většině "fuččč".
----------------
Zajímavá úvaha kozorohu. Když si uvědomíme, že Británie je centrem finančního kartelu a okem na vrcholu pyramidy, proč by si Rothschildi záměrně rozrývali půdu pod nohama? Jim už o peníze přeci vůbec nejde? Těch si mohou natisknout kolik chtějí. Ale co s královnou? Jak se zbavit královské rodiny? Tohle je snad jediná jejich překážka - konkurence - v nastolení jedné světové vlády. Vypudit je přirozenou cestou...tak jak to funguje i v přírodě. Naprosto jednoduše - když včeličky opustí úl, tak královna zahyne.

190797

10.5.2009 17:42

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190797

Když si uvědomíme, že Británie je centrem finančního kartelu a okem na vrcholu pyramidy, proč by si Rothschildi záměrně rozrývali půdu pod nohama? Nerozumim . Proc by se meli zbavovat kralovske rodiny , vzdyt to jsou jen nefunkcni figurky.Snad si nemyslite ze jsou nejaka prekazka? Mirku ti svetovladci nemaji zadne prekazky, svetovlada uz je tu davno. Nastesti existuji lide jak Vy , Kozoroh a spousta lidi na Zvedavci, kteri maji zdravy usudek a divaji se na svet zdravyma ocima.

190800

10.5.2009 19:26

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190800

>...Proc by se meli zbavovat kralovske rodiny , vzdyt to jsou jen nefunkcni figurky.
---------------------
Tak to sice vypadá, ale nepodceňujme skryté boje mezi "elitami". Když už se bude jednat o ohrožení existence jedněch a nebo druhých, tak současná předstíraná spolupráce končí. V organizaci jedné světové vlády není místo pro aristokracii. Proto se rozložila Rakousko-Uherská říše, zákeřně byla vyvražděna carská rodina Romanovců a strategie pokračuje. Přátelství se Sudskou královskou rodinou je pouhé předstírání. Zdánlivě jedni potřebují druhé, ale přitom saudi by se obešli. Zatím nemají na vybranou. Nechme se tedy překvapit, jak se Rothschildovo impérium vypořádá s britskou královskou rodinou až jim začne překážet?

190811

10.5.2009 21:38

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190811

Presne tak - skryte boje mezi elitami - oni ti parchanti se nastesti nesnesou mezi sebou. Diky tomu vyjdou na povrch ruzne korupce a spiny . Jen se podivejte napriklad na Mulrony-Shreiber. O Martinovi (parolode), jsme uz psali. Veci vychazeji na povrch ne kvuli demokracii , ale pro to ze mocipani se zerou mezi sebou. Bohuzel nikdo nebude potrestany , kromne tax payers.

190819

11.5.2009 1:11

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190819

>...Diky tomu vyjdou na povrch ruzne korupce a spiny . Jen se podivejte napriklad na Mulroney-Schreiber.
-------------
Sleduji to a je to celkem legrace se dívat na ty zkorumpované šašky, kteří si říkají elity a kdysi dokonce "hlava státu", jak se najednou potí a lžou jako tady náš Vojta. Soudce se ptá pana Karlheinz Schreiber: "a co vám řekl pan Mulroney, když jste mu přadal obálku s jedním stem tisíců dolarů v hotovosti"? Rěkl mi "děkuji". To je vše? Ptá se soudce. Ano, řekl mi děkuji. No, není tohle fraška? Podle mne to ale má význam v tom, že si ostatní lumpové rozmyslí přijímat úplatky. Riziko prozrazení existuje.

190833

11.5.2009 2:19

RE: Ta skoro-utopie už existuje....

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190833

Mirdo ja bych tez dekoval- to jsem se zasmal od srdce. Dekuji.

190842

10.5.2009 11:26

Itchy & Scratchy - The Tears of a Clone :)

radovanl 213.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=mq01Lpl-MXI

190782

10.5.2009 13:05

Ve lži

Anaxagoras 89.?.?.?

Žijeme v opravdu zvláštní době, v době paradoxů. Lidé snad nikdy v historii na tom nebyli lépe, současně však zažíváme počátek nejhorší krize v dějinách. Náš věk je věkem pokroku (materiálního) a zároveň krize ducha. Věkem nejlepších medicinských znalostí a zároveň věkem nemocí. Je to věk rozmachu vědy a poznání paradoxně k neustále se zvětšující celkové nevzdělanosti. Je nazýván věkem informací, kterých je však takové množství, navzájem si protiřečících, že „obyčejný“ člověk nemá šanci se v nich orientovat, natožpak si utvořit objektivní názor. Je to věk blahobytu na straně jedné a neustále se zvětšující chudoby na straně druhé. Je věkem komunikace, ve kterém jsou však lidé stále méně schopni se domluvit. Tato doba je význačná především tím, že máme nejlepší předpoklady (alespoň z pohledu obyvatel „západního“ světa) k vyřešení problémů lidstva jako jsou války, hlad, nemoci fyzické i psychické, devastace životního prostředí a vymírání druhů, naboženský či politický fanatismus, neporozumění mezi národy, etniky či jednotlivci, negramotnost a nedostatek vzdělání a tak dále, a tak dále. Proč se tak tedy neděje?
Důvodů bychom našli určitě mnoho počínaje sobectvím a bezohledností vládnoucích tříd, pokračuje nedostatečnými technologickými či ekonomickými možnostmi, názorovým (politickým) nesouladem mezi různými skupinami (dosaďte si libovolně) při čím dál více se zvětšující neschopnost pochopení a tolerance (empatie) a konče dejme tomu množstvím obyvatel této planety. Každý určitě nějaký ten důvod najde. Jsou to však skutečné příčiny současného stavu nebo spíše jeho průvodní projevy? A co je tedy potom onou příčinou?
Má odpověď je založena spíše na emocích, než na střízlivém uvažování, na zklamání, spíše než na spokojenosti. Je založena na dlouhotrvajícím depresivním stavu, z něhož nemám šanci se v nejbližší době vymanit, neboť tento svět je šílený a já už začínám šílet také. Je to můj osobní názor, se kterým můžete i nemusíte souhlasit. Žádnými argumenty ho podpírat nebudu, neboť je to nad mé síly, které jsou již dost vyčerpány neustálou snahou přimět své okolí o těchto otázkách přinejmenším přemýšlet. Ostatně to snad ani není možné.A jak tedy zní má odpověď? Z nadpisu této úvahy již jistě tušíte. Odpověď zní:

Žijeme neustále ve lži!
Žijeme ve lži od narození až do smrti.
Žijeme ve lži o tom, co považujeme za pravdu.
Žijeme ve lži o politice, o vědě, o sociálních věcech.
Žijeme ve lži o naší minulosti, současnosti i budoucnosti.
Žijeme ve lži o tomto světě, ve lži o životě i smrti, ve lži o smyslu bytí.
Žijeme ve lži o druhých, ale především... žijeme ve lži o sobě samých!

Nechci a ani nebudu zde uvádět fakta toto tvrzení podporující, myslím, že to není třeba. Každý nechť si přeber...Automaticky kráceno

190784

10.5.2009 13:07

Ve lži

Anaxagoras 89.?.?.?

Nechci a ani nebudu zde uvádět fakta toto tvrzení podporující, myslím, že to není třeba. Každý nechť si přebere podle svého „zdravého“ rozumu. Nepíši tuto stať proto abych někoho přesvědčoval o své pravdě/lži ani abych nabízel pochybné řešení. Můžeme diskutovat do alelujá a uspokojivé odpovědi stejně nedosáhneme už jen z podstaty tohoto prohlášení. Je to tak obecné až je to o ničem? Možná, důležitá je však jedna věc, obzvláště pro mě jako autora těchto řádků.
Chci křičet, ale nemám ústa. Tento svět je šílený a já už začínám šílet také. Má úvaha je toho snad dostatečným důkazem. A myslím, že nebudu sám. Toto šílenství není nemocí těla ani ducha, je nemocí doby, v níž žijeme, a postihuje všechny bez rozdílu aniž by si toho sami byli vědomi. Nechci skončit jako pacient v některé z našich psychiatrických léčeben. Mohu začít vlastní bezvýznamnou aktivitu, upustit páru jak se říká. Další sebeklam, tak aspoň píšu kraviny. Toto je má terapie. Toto je můj zoufalý křik a síť je mými ústy.

P.S.:Mimochodem, víte, že „překlad“ slov Satan, Ďábel (označení pro personifikaci zla v některých věroukách) zní podvodník, lhář? To jen tak, jako perlička na závěr 

190785

10.5.2009 19:23

RE: Ve lži

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190785

"Tento svět je šílený a já už začínám šílet také. Má úvaha je toho snad dostatečným důkazem. A myslím, že nebudu sám. Toto šílenství není nemocí těla ani ducha, je nemocí doby, v níž žijeme, a postihuje všechny bez rozdílu aniž by si toho sami byli vědomi."

není až tak zle. Člověk však tu sílu musí najít. V sobě, a zároveň v Něm.


k Vašemu PS...poopravím

"Satana nalezneme v knize Jób. Nejedná se však o jméno postavy, ale nebeskou bytost, syna božího, titulovanou jako protivník, žalobce, odpůrce - hebrejsky satan.
Vložený obrázek
První biblickou postavou, spojovanou s titulem satan - protivník, je dokonce král David (1.Sam 29:4). Satan jako vůdce sil zla je Hebrejské Bibli zcela cizí. Dualistický koncept Satana jako vládce temna, představitele zla neustále soupeřícího s bohem a silami dobra, se v hebrejských textech objevuje až od přelomu 3. a 2. stol.př.n.l. Ve spisech nalezených v Kumránu je představitel temných sil nazýván Belial."
zdroj

190810

12.5.2009 7:07

RE: Ve lži

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190810

TADY dokonce berou přihlášky. Dvě stovky zápisné, ale mají tam příjímací test. Mnozí ze zdejších satanášů by jistě neprošlo.

190934

12.5.2009 17:18

RE: Ve lži

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190934

LaVey už je mezi některými skupinami satanistů pasé. Je více pozérem, než skutečným satanistou. Těch je stejně málo, většinou si na ně hraje black a dark metalová fanouškovská scéna. Filosofie svobody, kterou satanismus nabízí je pak ztracena pod příkrovem prázdných gest a trapného hraní si na něco.

Bohužel je tento trend vlastní většině náboženských a duchovních směrů.

190964

12.5.2009 18:28

RE: Ve lži

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190964

>LaVey už je mezi některými skupinami satanistů pasé...
------------
Vidím, že máš přehled, Méďo. Je to tak, jak píšeš. Veškerá dogmatická náboženství - včetně satanismu - jsou jenom iluze a touhou se na něčem "velkém" podílet. Zřejmě k tomu lidi vede pocit méněcenosti a dobrovolně zapadnout pod něčí ochranu?

>...Filosofie svobody, kterou satanismus nabízí je pak ztracena pod příkrovem prázdných gest a trapného hraní si na něco. Bohužel je tento trend vlastní většině náboženských a duchovních směrů.
---
Souhlas.

190969

12.5.2009 14:25

RE: Ve lži

Anaxagoras 85.?.?.?

Reakce na 190810

Děkuji za podporu i za poopravení mých nedostatečných znalostí [smích]

190957

12.5.2009 17:11

RE: Ve lži

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 190957

Za málo [smích]

Odpovím Vám v americkém duchu: "Je to moje práce." [velký smích]

190963

10.5.2009 15:46

...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Alpyn 91.?.?.?

Neviem prečo, ale po prečítaní toho, že tieto tri fakulty sú len nezmyselným prebytkom, som článok nedokázal dočítať.

Teologické (myslím tie, z ktorých vychádzajú noví kňazi)- nevidím ani ja význam 5 rokov učiť niekoho, ako sa má modliť a ako má naučiť modliť sa iných a zároveň zdeštruovať akékoľvek racionálne myslenie.

Avšak hodiť aj filozofické a umelecké fakulty do tej istej rieky je zvláštne, či každý človek musí byť nutne inžinier alebo matfyzák?

190789

10.5.2009 16:57

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190789

Ten článek je vynikající, už jsem tak dlouho nečetla tak dobrý článek. Ale jak už zde bylo řečeno, nesmíte ten moc hezky napsaný článek brát tak smrtelně vážně pane Alpyne. [smích]

Ještě trochu k tématu: na internetu byl film o tom, že správně by měl existovat takový systém, že by lidi nemuseli pracovat, ale dostávali by základní mzdu, která by jim zajišťovala základní přežití. Prostě práce by měla být nepovinná a jen ten, kdo by chtěl žít v přepychu a v hojnosti, tak ten by pracoval. Ten film byl zkrátka docela zajímavý, ale jsem líná, nechce se mi ho hledat. Snad ho někdo najde za mě.

190794

10.5.2009 17:16

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Datel 99.?.?.?

Reakce na 190794

Jarmilo z 50 procent to funguje tady v Kanade. Lidi kteri nepracuji maji pokryte zakladni potreby tkz welfare .Toje ta kladna pulka .A ten kdo by chtel zit v prepychu ten by pracoval-znam hodne lidi , ale nikoho kdo by zbohatl z prace.Toje ten zapor.

190798

11.5.2009 6:53

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190798

Ano, bohužel je to tak, že z poctivé práce málokdo zbohatne. Za tuhle situaci jsou ale zodpovědni ti dědiční paraziti a loupežníci, o kterých píše autor článku. Pokud vím, i v Kanadě je to tak, že tam v podstatě dědičně vládne pár superbohatých rodin, bez ohledu na nějaké směšné „demokratické“ volby. Vysávání daňových poplatníků se děje celosvětově, je to vymyšleno tak mazaně, aby lidi celý život furt jen pracovali, ale k žádným pořádným výsledkům se nikdy nedopracovali.

190849

11.5.2009 1:15

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 190794

To není nic nového. Je zde vypracován návrh,několika poslanců, aby každý občan v Česku dostával cca 6 000 korun měsíčně bez rozdílu, zda pracuje, či nikoliv.Ten kdo by pracoval, by dostával příspěvek a ještě plat, aby byl celý systém spravedlivý!
Je totiž spočítáno, že by stát vyšel s výdaji na sociální věci skoro stejně, protože by mohl zrušit skoro všechny sociální odbory v celém státě a také ministerstvo práce a sociálních věcí by mohlo být úplně miniaturní, pro skutečné invalidy a další skupiny opravdu bezmocných obyvatel , kde by základní dávka nestačila!
Též zákoník práce by nemusel tolik chránit zaměstnance před ztrátou zaměstnání,protože základní sociální minimum by měl každý, takže by nikdo nemohl upadnout do nouze, pouze vlastním přičiněním! Neznám celý propočet a nedovedu odhadnout všechny dopady na státní rozpočet, ale jako nápad jde o zcela pozoruhodnou záležitost!!! I když se zdá nápad jako levicové populistické opatření, jde o zcela tvrdý pragmatický rozpočtový tah. Proč mám živit stádo úředníků na sociálních odborech
a sociálních pracovnic! Kdo nebude chtít pracovat, tak se bude poflakovat za málo,Rómové si nebudou moci stěžovat, že jsou diskriminováni a bude klid. Stejně je ve společnosti cca 40%
lidí zbytečných pro produkci všeho, co společnost potřebuje,
takže k nějakému podobnému řešení, dříve či později stejně dojde!

190834

11.5.2009 6:55

RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190834

Mě ta myšlenka, že by VŠICHNI lidé bez rozdílu dostávali základní plat na přežití připadá přímo geniální. Máte pravdu, že by odpadly všechny ty přebujelé byrokratické instituce, kde v podstatě existuje umělá zaměstnanost. Ti lidi na úřadech netvoří žádné hodnoty, jenom skutečně pracujícím lidem hážou ještě klacky pod nohy- vymýšlejí si tisícero různých zbytečných vyhlášek a zákazů. Doslova si pro sebe vymýšlejí práci, aby vůbec něco „jako“ dělali. Odhaduji, že takto uměle zaměstnaných lidí je až 50 procent.

Kdyby existoval základní plat pro všechny, najednou by odpadla nezaměstnanost a bylo by všude dobře placené práce k mání dostatek. Já bych dokonce zrušila i různě odstupňované a pracně vypočítavané důchody. Celou tu přebujelou administrativu kolem toho bych zrušila. I důchodci by dostávali až do smrti jen ten základní plat. Bylo by na každém člověku, aby on sám se na stáří individuálním způsobem sám zabezpečil a přilepšil si k tomu základnímu platu.

190850

10.5.2009 21:19

Co se týče

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 84.?.?.?

likvidace výrobků ihned po vyrobení, tak tuto myšlenku jsem našel již před lety v knize "Dveře do léta" od Roberta A. Heinleina. Doporučuji, tento pán psal velmi chytré knihy.

190817

10.5.2009 23:40

RE: Co se týče likvidace výrobků

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190817

Blizi se rok 2010 ale temer vsechny automobilky maji zaparkovane tisice neprodanych 2009 automobilu. Oba rocniky najednou prodat nepujde.
Tak asi budou delat zelezne krychle. [pláč]

190824

11.5.2009 1:34

RE: Co se týče likvidace výrobků

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190824

>...temer vsechny automobilky maji zaparkovane tisice neprodanych 2009 automobilu.
----------
Přišlo mi to poštou od kamaráda. Fotografie stovky tisíc nových automobilů, čekajících na nalodění v přístavech a zaparkovaných u automobilek na testovací dráze. U nás ve městě to samé. Pakroviště u dealerů přeplněna a praskají ve švech.

>Tak asi budou delat zelezne krychle.
------
Docela pravděpodobně. Oni to za výrobní cenu nepustí a raději to zmáčknou do krychličky. V jakém to světě žijeme?

190836

11.5.2009 14:46

RE: Co se týče likvidace výrobků

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 190836

Nedávno proběhla v médiích zpráva, že Škoda nestíhá uspokojovat poptávku po nových fábiích v některých zemích kde zavedli šrotovné. Jak to tedy je?

Nesnažím se s vámi vést polemiku, opravdu by mě to zajímalo:

1) Opravdu nestíhají vyrábět? Stačí se podívat za jakou chvilku vyjede hotový vůz, když se k pásu vrhnou roboty a otroci v nažehlených montérkách...

2) Proč je takový zájem o ty předražené šunty?

190878

12.5.2009 6:55

RE: Co se týče likvidace výrobků

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190878

>Nedávno proběhla v médiích zpráva, že Škoda nestíhá uspokojovat poptávku po nových fábiích v některých zemích kde zavedli šrotovné. Jak to tedy je?
-----------
Evropský trh je pro mne poněkud mimo, takže to asi budeme muset řešit tou polemikou. Šrotovné je jedinečný způsob, jak se zbavit nových vozů a sešrotovat ty starší. Pokud si pamatuji, tak v Německu nabízejí zákazníkům 3000 Euro jako odpis z ceny nového vozu, při odvezení toho staršího na vrakoviště. Kolik zákazníků této nabídky využije, bude jistě záležet na ceně toho nového vozu. Nemám ponětí, kolik stojí Škodovka v Německu, ale pravděpodobně bude levnější, než Volkswagen, mínus šrotovné a proto takový zájem. To byla pouze moje úvaha. Přesná čísla neznám.

Tady v Kanadě proběhla tiskem zpráva, že vláda nabízí patnáctset dolarů na nákup nového vozu, když použijete ten starý jako protiúčet. Tohle zase není až tak velké lákadlo, když ten starý vůz není zase až tak starý a proto se na tuto nabídku moc lidí nehrne. Navíc je tam podmínka, že ten nový vůz musí být jen určité značky vozů General Motors, tzn. Chevrolet, Cadillac, Pontiac, Buick atd. Strategie trhu se však bude muset rychle přispůsobit přeplněnému trhu, jinak z těch nových vozů budou brzy krychličky železa do sléváren.

190931

13.5.2009 16:09

RE: Co se týče likvidace výrobků

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 190931

Nejen automobily.
http://www.youtube.com/watch?v=ZsgOaCZ2Lag&fea...
Doslo i na domky.
Misto aby prodali nedokonceny dum za dosavadni cenu stavby a pozemku, radeji je znici. Jiste dlohodoba strategie bank, ktere pockaji az se situace ustali a lide zacnou znovu delat pujcky.
Nahle plytvani materialem a palivem nevadi. Kde jsou Algoriste?

191060

13.5.2009 18:44

RE: Co se týče likvidace výrobků

steve 70.?.?.?

Reakce na 191060

nejen na automobily a na domky. Taky na lidi...
----http://www.freedomsphoenix.com/Find-Freedom.htm?At...
--------------
http://finance.yahoo.com/news/RealtyTrac-April-for...
-------------------
..Pastor zbit, taserovan ..
http://finance.yahoo.com/news/RealtyTrac-April-for...
------------------------------
.. "Hate speech" v Austalii
http://freedom4um.com/cgi-bin/readart.cgi?ArtNum=1...

191064

13.5.2009 19:00

RE: Co se týče likvidace výrobků

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 191060

O tomhle jsem věděl. Tohle je výsměch zdravému rozumu. Zločinci ve vládě nahrávají zločincům v bankách a v průmyslu nadnárodních korporací. Mafie ovládá svět a zanedlouho můžeme očekávat superinflaci. Tohle je jejich cíl. Zmatek, hlad a chaos, kdy lidé sami začnou žádat o obnovení zákona a pořádku, i když by to mělo znamenat zavedení NWO.

191065

14.5.2009 21:38

RE: Co se týče likvidace soc. security a medicare

steve 70.?.?.?

Reakce na 191060

VODNIKU - zdravim !!
.. a precti si tohle:
http://www.wsws.org/articles/2009/may2009/ssmd-m14...

191176

11.5.2009 10:56

predátoři a paraziti

číýží 195.?.?.?

"Okamžitě se vynořili predátoři, kteří přebytky loupili."
a taky paraziti, viz

Carl Zimmer: Vládce parazit: pohled do světa nejnebezpečnějších
tvorů planety. Paseka, Praha a Litomyšl, 2005, 262 s.

http://www.knihovnice.cz/recenze/zimmer-c-vladce-parazit.html

190859

11.5.2009 11:02

Kde jsou přebytky? Kdo je shromažďuje?

žýíí 195.?.?.?

viz

Lubor Karlík: Nejen o monetarismu: iluze a realita (ekonomická esej). Lubor Karlík, Praha, 1998, 83 s.

190860

11.5.2009 12:17

to uz tady bylo

vaclaus 84.?.?.?

To o cem autor tak zaujate pise zde jiz bylo - obdobi socialismu 1948-89. Pracovalo se neprilis intezivne, byla plna zamestnanost (nekdo to nazyval prezamestnanost). Nebyla ani burza, ani soukrome banky. Nebylo vykoristovani. V patek odpoledne to vetsina zbalila a jela na chaty. To co se vyrobilo se take spotrebovalo. Nebylo prebytku. Ale nelibilo se to! Ted uz mame co jsme chteli a zase se to nelibi. Takze, srdce to lidske....

190867

11.5.2009 14:02

.

cyp 195.?.?.?

Po dlouhé době využívám svého práva na kritiku. Tento článek je o ničem. Autor sám asi neví, co tím chtěl říci.

190875

11.5.2009 21:04

RE: .

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190875

Tak to ne pane cype, nesouhlasím s Vámi. Ten článek je o něčem- akorát Vy to momentálně nějak nechápete. [smích] A co jste vlastně chtěl touto svou kritikou říci? Vždyť jste vůbec nic neuvedl, proč se Vám ten článek nelíbil. Řeknete nějaké své argumenty?

190896

12.5.2009 10:11

RE: .

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 190875

Je to vynikající článek vtipně popisující stav, ve kterém se svět lidí z velké části nalézá.
Nemyslím, že jde o nadsázku a čtení je pohodové jen díky formě. Tento článek by měl pomoci každému podívat se pěkně z vrchu na klec, do které jsme napasováni a jako hraboši běžíme a poháníme kolečko systému neschopni vystoupit a podívat se z klece.
Zcela jednoduše.
Půjdeš vykopat jámu někde v poušti, když si to jen tak usmyslím? Asi těžko…Jenže já nesnesu pohled na tvé nic nedělání a usmívání se do blba, takže té jámě dáme vyšší smysl. Bude z ní třeba jáma na polapení strašného (tobě zatím neviditelného) nepřítele, co ti chce ukrást to málo, co ti stačí k životu. A ty dostaneš dřív nebo později strach. Voda je najednou otrávená, vzduch zatuchlý (atd.)…
A to je to něco, na to bude ta jáma (nakonec můžou být i celá vědní odvětví na odůvodňování oné jámy). A jdeš kopat. A na té hromadě vedle mi vystavíš pomník, protože zatímco se do úmoru dřeš, já ti milostivě zapůjčuji to, co jsem ti mezitím sebral…

Nemusím se ztotožnit se s vším, co článek vyvozuje, přesto je to výborně shrnuto. Včetně toho, k čemu má sloužit tzv. vědění-vzdělávání. To má totiž hrabošům vysvětlit, na co je to kolo, co v něm běží.

190945

11.5.2009 16:43

„Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Svatá pravda, když mi onehdá jeden skoroteolog kázal, že Bůh stvořil člověka, aby pracoval, byl jsem nucen ho opravit, že se tak stalo proto, aby se naopak o samotě povaloval v ráji (a později obdržel i ženskou pro vyžití)...
Ale na těch pyramidách nejspíš něco bude...

190885

11.5.2009 21:07

RE: „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 190885

Co ženská, to nic není, ale chlap pro vyžití, to je super. [smích]

190897

12.5.2009 7:40

RE: „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 190885

>když mi onehdá jeden skoroteolog kázal, že
>Bůh stvořil člověka, aby pracoval...

Doufám že ten člověk už zůstal jenom "skoro" [chechtot]

190936

Příspěvků: 61

09.05. 14:25  orwelle , orwelle
10.05. 10:11 INSIDER  RE: orwelle , orwelle
09.05. 15:18 krs  zmýlená píseň
09.05. 16:32 sxgo  Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
09.05. 18:21 MedaBeda  RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
11.05. 12:59 Petr Řehák  RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
11.05. 17:06 xko  RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
12.05. 07:47 Robocrep  RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
12.05. 10:15 Petr Řehák  RE: Julian Simon reloaded - zdroje sú neobmedzené
09.05. 18:18 Damn You  Toronto, Ontario, Canada
09.05. 20:35 Vladimír Stwora  RE: Toronto, Ontario, Canada
10.05. 03:27 google  RE: Toronto, Ontario, Canada
10.05. 09:41 ilsa  RE: Toronto, Ontario, Canada
10.05. 09:58 janko  RE: Toronto, Ontario, Canada
09.05. 22:01  RE: Toronto, Ontario, Canada
09.05. 23:37 kocour_easy  RE: Toronto, Ontario, Canada
10.05. 09:53 ilsa  RE: Toronto, Ontario, Canada
09.05. 22:33 Oldis  vsak zijeme v otroctvi
10.05. 00:45 ELCID  Hezky...
10.05. 03:18 Mirda  Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 04:05 steve  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 05:50 kozoroh  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 17:07 Mirda  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 17:42 Datel  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 19:26 Mirda  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 21:38 Datel  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
11.05. 01:11 Mirda  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
11.05. 02:19 Datel  RE: Ta skoro-utopie už existuje....
10.05. 11:26 radovanl  Itchy & Scratchy - The Tears of a Clone :)
10.05. 13:05 Anaxagoras  Ve lži
10.05. 13:07 Anaxagoras  Ve lži
10.05. 19:23 MedaBeda  RE: Ve lži
12.05. 07:07 Mirda  RE: Ve lži
12.05. 17:18 MedaBeda  RE: Ve lži
12.05. 18:28 Mirda  RE: Ve lži
12.05. 14:25 Anaxagoras  RE: Ve lži
12.05. 17:11 MedaBeda  RE: Ve lži
10.05. 15:46 Alpyn  ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
10.05. 16:57 Jarmila  RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
10.05. 17:16 Datel  RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
11.05. 06:53 Jarmila  RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
11.05. 01:15 Montaznik  RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
11.05. 06:55 Jarmila  RE: ...teologické, filosofické a umělecké fakulty…
10.05. 21:19 Blue  Co se týče
10.05. 23:40 vodnik007  RE: Co se týče likvidace výrobků
11.05. 01:34 Mirda  RE: Co se týče likvidace výrobků
11.05. 14:46 Robocrep  RE: Co se týče likvidace výrobků
12.05. 06:55 Mirda  RE: Co se týče likvidace výrobků
13.05. 16:09 vodnik007  RE: Co se týče likvidace výrobků
13.05. 18:44 steve  RE: Co se týče likvidace výrobků
13.05. 19:00 Mirda  RE: Co se týče likvidace výrobků
14.05. 21:38 steve  RE: Co se týče likvidace soc. security a medicare
11.05. 10:56 číýží  predátoři a paraziti
11.05. 11:02 žýíí  Kde jsou přebytky? Kdo je shromažďuje?
11.05. 12:17 vaclaus  to uz tady bylo
11.05. 14:02 cyp  .
11.05. 21:04 Jarmila  RE: .
12.05. 10:11 Spytihněv  RE: .
11.05. 16:43  „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“
11.05. 21:07 Jarmila  RE: „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“
12.05. 07:40 Robocrep  RE: „Poslyšte: jsme tady na světě, abychom se prostě jen tak flákali. A nenechte si od nikoho nakukat nic jiného.“

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 1

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 141