Diskuze k článku

Ideopolicie v Británii ukazuje svaly

Příspěvků 62

4.5.2009 7:55

Je to možné?

Lucius 81.?.?.?

Není to nějaká kachna? Je to vůbec možné? Zní to neuvěřitelně jako z nějakého sci-fi.

190285

4.5.2009 8:36

Brick Top

8-P 88.?.?.?

Reakce na 190285

Británii trochu znám a myslím si že možné to je, i když článek je napsán stylem poplašné zprávy. Za ty měsíce co jsem tam strávil jsem si totiž všiml jednoho základního rozdílu mezi Čechem a Anglánem - Čech chápe, že zákony jsou tu od toho aby se porušovaly, zatímco Anglán bude tradičně dodržovat sebevětší blbost kterou mu nadřízení přikážou, i kdyby se jednalo o direktívu nařizující mezi 12 a 13 hodinou skákat na levé noze. Myslím že je to dáno historií - angličani nikdy nemívali problém se stupidními nadřízenými a nařízeními, a proto je pro ně nedodržení zákona nemyslitelné. Všechna čest, nicméně dneska tato britská vlastnost naráží na vnitřního nepřítele - blbost a multikulti lobing.

190290

4.5.2009 10:33

RE: Brick Top

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190290

>rozdílu mezi Čechem a Anglánem - Čech chápe, že zákony
>jsou tu od toho aby se porušovaly, zatímco Anglán bude
>tradičně dodržovat sebevětší blbost kterou mu nadřízení
>přikážou, i kdyby se jednalo o direktívu nařizující mezi
>12 a 13 hodinou skákat na levé noze.

Jo, možné je všechno, v Kanadě se na fotografii na pas nesmíte usmívat a to platí i pro nemluvňata, která musí mít pas! Nevím jak je to s nekorektními anekdotami, to záleží především na tom, o které etnikum se jedná! Co mě nejvíc bere v Americe a Anglii je, že policajt je vážený člověk, asi podle platu – inteligence nerozhoduje. Dámy a pánové je po srandě! Dělat si legraci z autority, no to přece nejde. Švejk by to dnes měl těžké, určitě by nelétal letadlem..

190296

4.5.2009 21:20

RE: Brick Top

8-P 88.?.?.?

Reakce na 190296

A k čemu myslíte že slouží televize? Lidi se rádi koukají na detektivky, jenže si neuvědomují hlubší záměr za Kojakem, Colombem, Bodie a Doylem, anebo kobrou 11. A aby toho nebylo málo, policejní autorita je důsledně vykreslena taky v seriálech typu Beverly Hills anebo pobřežní hlídka. O fašistickém Star-Treku s neomylnou federací a neomylným kapitánem Kirkem chytřejším než vulkán ani nemluvě. Rozdíl mezi východem a západem vidím v tom, že východní blok ty majory zemany zas až tolik nežral. Zato na západě je tahle dlouhodobá televizní masáž znát.

190330

4.5.2009 22:08

RE: Brick Top

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190296

>Jo, možné je všechno, v Kanadě se na fotografii na pas
>nesmíte usmívat...
-------
Tak tohle se dá i pochopit. Kdo se v tyto dny ještě dokáže usmívat, ten musí být terorista.

190333

6.5.2009 22:31

RE: Brick Top

steve 70.?.?.?

Reakce na 190296

A tady se zase muze vsechno ..
http://uruknet.com/?p=m53977&hd=&size=1&am...
-----------------------------
a navoneny krivak ..
http://www.youtube.com/watch?v=9wv0giW1elo
--------------------------------
.. a Vlastenec za 8 na hodinu ...
http://rense.com/general85/billbs.htm

190528

4.5.2009 9:52

RE: Je to možné?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190285

Věta: Vláda je rozhodnutá prosadit legislativu, která kriminalizuje politicky korektní anekdoty s maximálním trestem až sedm let vězení. V originále zní politically incorrect, politicky nekorektní anekdoty.

Velká Británie byla již před dávnými lety známa komicky archaickými zákony, které byly sice většinou ignorovány, ale teprve ke konci minulého století se jich začala postupně zbavovat a nahrazovat je novými často stejně pomatenými.
odkaz zde a zde. Nové zákony dnes jsou méně komické a díky horlivým minoritám více nebezpečné. Není to jen Británie, jak na jedné straně starší úsměvné, tak na druhé straně nové nesmyslné zákony potlačující základní lidská práva jsou prosazována.

Z těch stále platných a starších si beztrestně a kritiky snad smíme dělat legraci. Mám fotografii z Texasu u cedule Consumption of alcohol while driving prohibited in city limits. Pití alkoholu při řízení zakázáno v obvodu města. Městský zákon číslo 18208 V celé Americe je pití alkoholu zakázáno dodnes a tak za tou cedulí se proviníte hned 2x. V některých provinciích Kanady bylo nebo možná stále je zakázáno jezdit na kole (tj. bicyklu) bez státní poznávací značky…atd….

190294

4.5.2009 15:11

RE: Je to možné?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 190294

>Věta: Vláda je rozhodnutá prosadit legislativu, která
>kriminalizuje politicky korektní anekdoty s maximálním trestem
>až sedm let vězení. V originále zní politically incorrect,
>politicky nekorektní anekdoty.

Jj, vypadla mi předpona ne-. Už jsem to opravil. Díky.

190310

4.5.2009 21:15

RE: Je to možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 190285

es:
bydlim v Anglii uz more let.
Ano, ten clanek pise o tom jak to tady ted je.
A bude jeste hur!!
Tady jsou lide tak jako vsade ( i u nas) kteri udavaji, kteri si mysli ze to "delaji dobre" pro "vseobecne dobro".

190329

4.5.2009 8:26

satanská kaple na bitevní lodi

8-P 88.?.?.?

S Anglánama nemám mnoho zkušeností, ale stačilo projet se Londýnským metrem a nemohl jsem si nevzpomenout na scény z knihy 1984. Všude sou tam ochranky, CCTV kamery, a z tisíců reproduktorů se tam ozývají milióny varování "nedělejte tohle" anebo "tamto". A k tomu jsem nepotkal ani jednoho bílého uniformovaného policajta, což mě dostalo asi nejvíc. To jsem ovšem ještě nevěděl o satanské kapli na bitevní lodi

190287

4.5.2009 8:28

chybi

brekeke 85.?.?.?

a to chybi jeste udalosti typu fotil si nadrazi, fotil si kolemjdouci policisty, fotil si ulici...

190288

4.5.2009 14:54

RE: chybi

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 190288

fotil si ho, fotila si jí a fotili si to navzájem (na to taky dojde)...

190309

4.5.2009 17:09

RE: chybi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190309

[chechtot] Na to už došlo. V Emérice je stíhaná nějaká náctiletá holčina, že si dala svoji obnaženou fotku na gesichtbook...

190313

5.5.2009 1:29

RE: chybi

steve 70.?.?.?

Reakce na 190313

ALE JESTE ZIJE !! To tihle prckove na piskovisti to maji horsi, protoze dosazenim veku 12 let - kule do hlavy. A ten rozhovor ? - podivejte se .. nas vzor !!
---------------------------
http://irish4palestine.blogspot.com/2009/05/israel...

------------------------------------

.. A Spanelsko ma drzet hubu, rika nas Velky Mose ..jemu prece nemuze nikdo nic vycitat, vzdyd on se "brani" ...
---------------------------------
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1082932.html

190348

5.5.2009 12:15

RE: chybi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190348

To je příšerné!!!

Takže znova. Pořád se bavíme, že musíme rozlišovat židy a sionisty. Je voják IDF, který zastřelí úmyslně dítě sionista nebo žid? Jsou všichni vojáci IDF sionisté? Nebo jsou to jen židé? Jak říkám, pokud se židé nezačnou sami distancovat od vrahů z IDF, pokud je neodsoudí a nezavřou do vězení, pokud neodsoudí své politické a náboženské vůdce, pak pravím, jsou odpovědní a měli by nést hořké plody jejich odpovědnosti!!! Vyzývám všechny židy, aby se okamžitě distancovali od nacistického státu Izrael, dokud je čas. Jinak budou těžko někoho přesvědčovat, to my ne, to my ne, až pogrom zaklepe na dveře.

Ten dolní odkaz frknu do krátkých zpráv...

190381

4.5.2009 9:13

Zatím jim to vychází

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Jo pánové přitvrzuje. Na Slovensku za přechovávání závadného materiálu (knihy atp.) dva roky na tvrdo. Pro mládež zákaz vstupu na místa kde podávají alkohol po 21-té hodině. Pomalu ale jistě směrem k totalitnímu NWO.

190291

4.5.2009 9:51

RE: Zatím jim to vychází

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 190291

Na Slovensku se nesmí mládež do 15 let toulat po barech a pít alkohol, což rozhodně schvaluji a mělo by se to zavést i u nás. Je to už neúnosné, co si tady ty bandy pubošů dovolují.

190293

4.5.2009 10:55

RE: Zatím jim to vychází

Saša 74.?.?.?

Reakce na 190293

> toulat po barech a pít alkohol, což rozhodně schvaluji

V řadě zemí mladiství do 18ti nebo dokonce do 21 let nesmí ani shlédnout v obchodě nebo restauraci lahev alkoholu nebo krabičku cigaret. V několika nesmí ani souložit a vážně si myslíte, že nepijí, nekouří, nesouloží a často nejsou na tvrdých drogách? Chlapče mýlíte se, ani nejtvrdší tresty je neodradí, možná naopak. Věk v dospívání je ponejvíce revoluční a jisté vrstvy populace vždy mohou vše.

190297

4.5.2009 11:41

RE: Zatím jim to vychází

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190293

U nás platí a stejně tak i na Slovensku zákon o zákazu podávání alkoholu mladistvým. Jistě byl a je obcházen. Někteří číšníci jim přesto nalévají a pokud mladiství chtějí pít nechají si alkohol koupit od někoho staršího. Toto nové opatření nic neřeší, jen zakazuje mladistvím více než dosud. Nesmějí jít do baru na limonádu, nesmějí tancovat. Fajn mohou si zatancovat na ulici a alkohol také seženou .. tak jako doposud. Co hlavně mohou je zvykat si na různá omezení, kterých je víc a víc. Brzy se podobné návyky budou hodit. Státní justice pod vlivem jistých ideových skupin (thinktanků) postupně zkouší co vše si lid nechá ještě líbit. Pokud lid skousne toto skousne zítra víc a žába se nakonec uvaří.

190298

4.5.2009 12:51

RE: Zatím jim to vychází

kocour_easy 88.?.?.?

Reakce na 190293

By mne osobne zajimalo co jste delal vy v 15-ti letech. Ja rozhodne doma nesedel. Taky jsme s klukami obrazeli discoteky a to bylo cirka 19let z5. Taky jsme trosku upijeli. Proste zakazane ovoce nevice chutna a proto nemuzu po dnesni mladezi chtit neco co ja sam jsem osobne nedodrzoval.
Lide kteri to preferuji, ti spise asi zavidi, protoze sami to nedelali a nebo budou tedka na stara kolena pocovat celej svet.

Spise si myslim, ze se jedna o rozvraceni lidskych vztahu a hlaven jde o rozvrat rodiny a spolecnosti, soudrznosti lidi.

V chaosu se nejlepe vladne.

190305

5.5.2009 18:59

RE: Zatím jim to vychází

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 190305

Jistě, že každá starší generace jaksi nechápe tu novou neboť každá je svým způsobem poplatná své době a prostředí, ve kterém žije. Je obrazem svých rodičů a společnosti. O to více je celá situace k zamyšlení. Nikdy jsem nemyslel, že budu mládež odsuzovat, ale po praktických zkušenostech jich mám prostě plné zuby. Nejsou špatní všichni, ale ti z negativního spektra této generace jsou opravdu horší, než to bývalo dříve. Nedělají nic, celé dny se poflakují kolem domu a pořvávají na sebe hlášky typu: Co je ty buzerante; Nemáš hulo?; Pocem ty pičo; Co vykládáš, že jsem s ním mrdala ty kurvo - a podobně. Je to nechutné. Tato činnost jim zabere podstatnou část dne. Večer přijedou jejich kolegové s "vytuněnými" vraky, většinou značky BMW a provrtanými výfuky a obtěžují okolí nadměrně hlasitou hudbou např. kapely Kontrafakt - celým sídlištěm se rozléhají písně typu " budem ťa jebať do tĺsteho čreva" nebo "Hovno o mne víš, kokot o mne víš, kurvu o mne víš, viš o mne piču". V pozdních hodinách uspořádají párty u někoho v bytě, kde dále chlastají nezřízeně alkohol, hulí trávu a na balkoně do 4 rána řvou, kdo kde koho "mrdal". Městská police na zavolání přijede a odejede s nepořízenou neboť se nedostane do vchodu. "Mládež jim ještě posměšně a sprostě z balkónu nadává. Když jim slušně z okna řeknete, že by se mohli uklidnit, protože je půl páté ráno a pracovní týden, řeknou vám:" Drž piču buzerante". Malé děti mají také zajímavé způsoby zábavy. Žádné kolektivní hry nebo sport, ale například tříhodinové mlácení klacem do kovových sušáků na prádlo nebo hra na bezdomovce a na policii, kdy jeden leží na zemi (bezdomovec) a tři (policisté) do něj kopou a křičí: "Ty kurvo houmlesácká" - průměrný věk zhruba 6 let. Dnes jsem si vzal hypotéku a odstěhoval se do jiné, klidnější čtvti a z hrůzou čekám až zde doroste nová generace milých, růžových děťátek a začne to nanovo. Nezlobte se na mně, ale takoví jsme my rozhodně nebyli. K lidem, zvláště starším, jsme měli úctu a policie měla autoritu. Bohužel chyba je dnes v systému a ne v mládeži samotné, ale to by bylo na delší povídání a už jsem to tady jednou psal.

190419

5.5.2009 19:14

RE: Zatím jim to vychází

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 190419

Tenhle prispevek tu uz byl. Ac je napsan tak, ze se mu smeju, zaroven mi beha mraz po zadech.

190421

5.5.2009 21:07

RE: Zatím jim to vychází

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190421

Vzpomínám si na to. Smutně výstižné a pravdivé.

190430

5.5.2009 21:28

RE: Zatím jim to vychází

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190419

> Bohužel chyba je dnes v systému a ne v mládeži samotné, ...

To je zajímavý názor. Drtivá většina diskutujících si myslí, že "systém" se nám snaží brát svobody, omezuje demokracii (případně demokracie už neexistuje), stáváme se jeho otroky.

Ale! Co je skutečnou příčinou toho, co pane Dovany tak věrně popisujete?

Jaké má dnes mládež povinnosti? Musí pást dobytek, makat na poli či ve fabrice, pomáhat s výchovou kupy sourozenců? Musí povinně do nedělní školy, do Skautu, do Hitlerjugend nebo do Komsomolu?

Uznává nějakou autoritu? I kdyby to měl být Císařpán, Bůh, Hitler, Stalin nebo Mao?

Hrozí dnešní mládeži peklo, hlad, nemoce, sirotčinec či jen výprask od obecního strážníka?

Závěr? Žádné povinnosti, žádné autority, materiální dostatek, strach z nikoho a ničeho, bezbřehý liberalismus. To mi ani zdaleka nepřipadá, jako charakteristika otroka!!!

Já osobně jsem pro "přitažení opratí". Jinak Vás pane Dovany neochrání přestěhování do sebeluxusnější čtvrti. Vzpomeňte na nedávné běsnění (zapalování aut, obchodů, drancování a jiný nesmyslný vandalismus) "mladistvých" v luxusních pařížských čtvrtích. Uplácet vandaly stále vyššími a vyššími sociálními výhodami dle mého soudu nikam nevede.

190436

5.5.2009 21:44

RE: Zatím jim to vychází

steve 70.?.?.?

Reakce na 190436

Spravne Vojto !! zcela souhlasim. Posledni dva odstavce jsou vynikajici !! Pritahnout oprate !!. Vice policajtu, tvrde tresty, vice veznic, vice uvedomelych soudcu, vice drog, chlastu a grazlu do vlady, vice manzelskych paru buziku a adoptovanych deti temito.
..a opacne: zbourat skoly, zavrit ucitele, rozbit pouta rodiny, zvysit strach o holou existenci, zadluzit, spalit knihy,vymazat mozek a vyrezat jazyk.
PRITAHNOUT OPRATE

190441

6.5.2009 0:04

RE: Zatím jim to vychází

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 190441

> Vice policajtu, ..., vymazat mozek a vyrezat jazyk.

Trochu se bojím, pane Steve, že s tímto svým návrhem příliš neuspějete. [mrknutí jedním okem] Já bych doporučoval vrátit se k osvědčené motivaci. Jak k negativní, tak i k pozitivní.

Kdyby místní nezletilý grázl věděl, že jej za přestupky proti dobrým mravům čeká škála trestů, v podobě jednoduchých omezení typu zákazu vstupu do multikina, herny, diskotéky, na sportovní utkání, ...? Případně zákaz užívání MP3, mobilního telefonu, zákaz řízení čehokoliv? A kdyby byli za dodržování omezení svých spratků odpovědní jejich rodiče s příslušnou finanční sankcí při nedodržování zákazu? Velmi rychle by ubylo rabijátského chování mládeže, popisovaného panem Dovany.

Příkladem pozitivní motivace by mohla být třeba odměna za dobré známky na vysvědčení, vyplácená žáčkům namísto nesmyslného plošného pastelkovného.

190456

6.5.2009 1:10

RE: Zatím jim to vychází

steve 70.?.?.?

Reakce na 190456

zni to hezky ...
-----------------------
odpovědní jejich rodiče s příslušnou finanční sankcí
.. to je bullshit - no comment.
-------------------
Otazka: je v Ceske zemi "zakon na ochranu nezletilych" ??
uvedu priklad, - dam klukovi prvni facku za 15 let, on se pochvali druhy den kamaradovi, kamarad ucitelce. Ta zavola na policii a 7 policajtu me zatkne.
.. Mate takovy zakon? Ano, Ne ..

190462

5.5.2009 23:37

RE: Zatím jim to vychází

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190436

Vojto, ty tvoje příspěvky se mi začínají čím dál tím víc líbit. Začínáš zapadat do kolektivu. Jenom několik bodů k upřenění. To jméno...to jméno...nevím jestli to tady mohu napsat (odvahu Mirdo), to jméno "Hitler" jsi tady nemusel uvádět. Někteří jsou na to až příliš moc hákliví, přestože byl Hitler žid.

Ano, všechen ten bordel je zaviněn systémem, vždyť ten systém je bordel sám o sobě. Přesně podle plánů. Rozvrátit společenské celky, rozvrátit rodinu, zničit národnostní sounáležitost. Žádné povinnosti a jenom hnus a zvrácenou zábavu v televizi a videových hrách, kde se hraje stylem "zločin zvítězí". Povrchní a pofiderní vzdělání, žádný respekt k autoritám a žádné vyhlídky do budoucnosti. Mládež se vymyká kontrole rodičů a nikdo nemá zájem se zapojit na něčem tvořivém. Vzniká apatie a chybí motivace.

Vojto, ohledně toho běsnění v luxusních pařížských čtvrtích. To bylo vyprovokováno jinými vandaly a ti muslimové se jenom přidali. A taky až po provokacích, proč nebojují za svá občanská práva. Samotné by je to nenapadlo. Jen si vzpomeň co předcházelo? Zákaz pro děvčata nošení do školy šátku na hlavě (myslím si, že se to nazývá "burka"?) A pak už stačilo jen malé povzbuzení: "tohle si necháte líbit"?...plus ukázka, jak to rozpoutat a oni se v tom svezli. Myslel jsem si, že to víš?

190453

7.5.2009 17:18

RE: Zatím jim to vychází

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190453

Správně Mirdo, ještě bych našemu milému Vojtovi doporučil, aby si zopakoval, jak to tehdy ve Francii bylo. Nějaký ministr spravedlnosti, tuším, že se jmenoval Sarkozy, si na tom riotu udělal hezkou kariéru. Také vykřikoval, jako Vojta, že je potřeba přitvrdit. No a jak to dopadlo? Kdo na tom nejvíce vydělal? Ejhle, Sarkozy... Takový novodobý Hitler. Základní věc má s Adolfem společnou, mají chazarskou krev.

Ale trochu se obávám, že tohle je Vojtu moc, aby dokázal číst mezi řádky. On umí jen doslova opakovat, co si kde přečetl. Bohužel mu Pánbů nenadělil schopnost samostného myšlení.

190606

6.5.2009 2:07

RE: Zatím jim to vychází

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190436

V USA maji prvni dodatek. A policajta by nekdo tituloval ozralej z balkonu po raportu o ruseni nocniho klidu o pul pate rano buzerantem nebo picou, tak to by byl pouze jeden pokus. [velký smích] [velký smích]

Kamos pronajima byt, sousedi ozralci. Stiznost prijeli policajti a holce, ktere to pronajal tvrdili, ze s tim nejde nic delat. Najemnice je velm,i v poho, takze se sel preptat na policajty, co s tim. Mimochodem cernoska se spatnym kreditem, protoze udelala bankrot par let zpatky. Kdyz ji zavolal, ze i pres spatny kredit ji bere, protoze na nej udelala dobry osobni dojem, tak se mu holka rozbrecela do telefonu. Rent vzdycky na cas, uklizeno spigl migl, ak dyz to rekne pedant jako tenhle borec, tak se tam da jist z podlahy.

Vylozil situaci jeste jednou na policejni stanici a jedna policajtka, rekla ze az bude problem, tak ma zavolat primo ji. Prijela zmerila hluk masinou. Zazvonila a sdelila nasim sousedum, ze jsou opakavane stiznosti na hlucnost v hodinach klidu. Za kazdy opakovany pripad, kdy bude bordel a prekrocena hlasitost pri mereni pokuta 500$, ktera se bude stupnovat. Jeste jim navrch nasolila pokutu za chybejici sticker na aute. [velký smích]

Maji v USA sice v ramci moznosti svobodu, ale nemaji tady bordel. Vsecko jde jenom se musi chtit. Neznaji taky pionyra nebo hitelrjugend, a skauta jsem nevidel ani nepamatuju. Ale stale tady funguje pravni stat, a kdo by mu chtel srat na hlavu, tak si ty sracky velmi rychle osobne sezere. Takze to muze fungovat i s prvnim dodatkem. Mozna, ze to bez neho funguje obtizne, protoze svoboda projevu znamena, ze slysim i nazory z jinych stran.

190466

6.5.2009 10:36

RE: Zatím jim to vychází

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190419

No já bych se malinko naší mládeže zastal. Skutečně jsme nebyli o moc lepší. Každé generaci se ta nová zdá horší protože:
1. Pod tíhou odpovědnosti rádi zapomínají na své hříchy.
2. Ta nová revolta je prostě jiná a najít si zdůvodnění pro to nové (cizí) je někdy těžké.

Pokud mluvíme o drsných a vulgárních výrazech. Za nás to bylo také.

Pokud mluvíme o vytuňených bavorácích a hlasité hudbě. Za nás byla ta obtěžující hudba a tunit nebylo co. Kdyby bylo jistě bych i já tunil.

Pokud jde o bezcílné flákání se po ulicích. I to za nás bylo. Že mládež nemá uplatnění, hledá jak se vzbouřit, upozornit na sebe, šokovat. To bylo vždy .. jen v trochu jiné formě u každé generace. Jde o revoltu vůči společnosti, kdy si mládež začne uvědomovat slabá místa autorit a začíná hledat cesty jak jim oponovat. Zatím ještě neví jak by ten "bordel" kolem řešila ale hormony a vztek se hromadí. Zatím jen tak zkouší a sem tam vyplodí nějaké to řešeníčko. Uvidíme co to udělá. Mají kritiku ale nemají alternativní řešení. Právě my zde bychom je měli chápat.

Takoví jako oni jsme rozhodně nebyli. Ani jsme nemohli. Ale na jejich místě dnes bychom byli stejní, to mi věřte. Není špatná mládež. V žádné době. Její charakteristiku a jednání utváří okolní společnost, tedy MY. Ptáme-li se proč je mládež "taková či onaká" ptejme se JAK JSME JI VEDLI.

190486

7.5.2009 0:47

RE: Zatím jim to vychází

kocour_easy 88.?.?.?

Reakce na 190419

jj presne a vystizne. Mozna rozdil je v tom, ze ja osobne jsem si byl vedom kde mam nejake hranice slusneho chovani. Kdybych prisel domu uplne na maderu a nebo neco vyved, ze by se za mne rodice stydeli, tak by mi rodice teda ukazali zac je toho loket. Dneska se rodice boji "ukazat" smer vychovy, protoze by mohli byt potahovani, ze prej detska sikana. System potrebuje rozvratit rodinne vztahy. Kazdej starsi rekne ze v mladi blaznil, ale jak to prehnal tak doma dostal takovou vychovnou. A jak dospel tak na rodice neda dopustit a jeste si rekne, ze mohli pritvrdit.
Dneska je system rozvraceny, ale jestli nahodou o to v tom systemu nejde. Zacina se u rodiny, nasledne u naroda atd. Proste clovek, aby se bal o svou pozici a nevystrkoval nahodou hlavu ze stada.

190554

4.5.2009 9:35

Technická poznámka

hestroy 77.?.?.?

>legislativu, která kriminalizuje politicky korektní anekdoty s maximálním trestem až sedm let vězení

Pokud by kriminalizovala politicky korektní anekdoty, tak by to bylo velice zvláštní. V originále je samozřejmě politicky nekorektní...

190292

4.5.2009 9:54

Příšerné!!!

hestroy 77.?.?.?

Orwell by zaplakal.

Zaujalo mě několik věcí. Soudce Finestein, zřejmě žid, se projevil jako rozumný člověk, jistě ho dnes židé z organizací typu ADL označují za sebenenávidějícího se žida. Je vidět, že své soukmenovce, kteří jsou nepohodlní, jsou schopni hodit přes palubu bez mrknutí oka.

Dále mě zděsilo, že existují učenbice obhajující manželství homosexuálů.

Co se týká satanistických záležitostí, je zajímavé, jak s tím sionacisté drze lezou na veřejnost.

Celkově je to natolik neuvěřitelné, že se raduji, že u nás zatím ideošmejdi teprve vystrkují růžky. Nedokážu si představit, co se bude dít dál. Svobodná společnost zažívá své poslední roky...

190295

4.5.2009 12:15

RE: Příšerné!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 190295

Pokud u nás ve středu schválí "lisabonskou" pseudoeuroústavu, tak ten teror záhy u nás vypukne naplno rovněž - i když zadržením dr.Duka jsme opět po dlouhé době "předběhli dobu" - aby se bratr Benedikt bál k nám na podzim zavítat kvůli svému členství v Hitlerjugend [mrknutí jedním okem].
Dost lidí přitom věří zednářským blábolům, že se "Evropa" musí sjednotit proti (uměle outsourcingem vytvořenému) bubrlíčkovi Číně a dokonce i USA, které ji stejně drží sítí základen a jadernými zbraněmi v šachu (nemluvě o finančních machinacích na Wall Street).
V Británii jsou podobně šílených případů z minula haldy, zřejmě se jedná o jakousi cílenou genocidu "soft" typu germánských národů, poté co byl uštědřen tvrdý úder (hlavně) pravoslavným Slovanům - no a které etnikum se od nich cítí podnes ukřivděno a zřejmě v nich vidí hrozbu svým budoucím plánům je nasnadě...

190302

4.5.2009 11:43

Tak,i liška

Takyjeden 77.?.?.?

Basil Brush to má v Británii spočítaný? [velký smích]
Teď by tedy mohlo už konečně dojít i na našeho kocoura Mikeše!


http://odveci.wordpress.com/2008/03/04/korektni-korektnejsi-nejkorektnejsi/

190299

4.5.2009 12:39

LUPA

sxg 78.?.?.?

Stalo se: české předsednictví zprostředkovalo kompromis i ohledně odpojování od Internetu
http://www.lupa.cz/clanky/stalo-se-ceske-predsedni...

190304

4.5.2009 14:34

RE: LUPA

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 190304

Samo o sobě odpojení uživatele, který nelegálně poskytuje program či film ještě chápu. Na stranu druhou je nutné si uvědomit, že nějaký regulátor dostane do ruky nástroj. Tento nástroj bude moci kdykoliv použít podle své "z"vůle či vůle zhora. Napíšete něco o sionismu nebo Izraeli a regulátor to podle příručky vyhodnotí jako antisemitismus a porušení par. 198 a) o šíření nenávisti vůči etniku či skupině osob. Stejný regulátor dle stejné příručky však nevyhodnotí porušení stejného paragrafu TZ v mnoha jiných případech. Jednoduše Vás odpojí a můžete si jít stěžovat kam chcete. Že Vás regulátor neodpojí ? Riskne to ? Oni mu klidně mohou sebrat licenci. Jde tu přeci o přežití.

190308

4.5.2009 13:02

a zotročení trvá ;-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

"anglický „sklon k násilí“ byl použit k zotročení Irska, Skotska a Walesu"

Což se napraví tak, že se zakážou politicky nekorektní anekdoty a Irsko, Skotsko a Wales zůstanou zotročeni. Ten Straw musi být pořádný vypatlanec.

190306

4.5.2009 17:29

RE: a zotročení trvá ;-)

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190306

Bingo! [chechtot]

190316

4.5.2009 13:20

Nevim, jak v Britanii.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Mame 4.kvetna. V tenhle den roku 1970 jsem nebyl jeste na svete. Ale Americane odmitali umirat v jedne nesmyslne valce. Moc jim zkusila "pohrozit" klackem, ale vyvolala na povrch bojovneho ducha teto zeme. Ja mam mimoradne dobrou intuici a citim ten rostouci hnev a napeti Americanu. Nemyslim, ze by lidi pracujici v FBI, armade, policii, tajnych sluzbach byli od teto spiritualni infenkce usetreni je to mnohme silnejsi nez nejaky virus chripky. Mrs. Clinton i jeji manzel by se meli pamatovat rok 1970 velmi dobre. Vubec velke mnozstvi lidi v guvermentu USA bude pocitovat 4.kveten velmi ostre a bude to pro ne mozna i velmi osobni zalezitost.
http://www.czechfp.cz/site/?p=7124
http://en.wikipedia.org/wiki/Hillary_Clinton

190307

4.5.2009 17:11

RE: Nevim, jak v Britanii.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190307

Silně pochybuji, že to na lidech typu Clintonové zanechalo nějaké stopy. René, já obdivuji tvůj nezdolný optimismus...

190314

4.5.2009 23:47

RE: Nevim, jak v Britanii.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190314

Vsichni jsme lidi a psychopatu je velka mensina, aby mohli obsadit dostatecne mnozstvi fleku nahore a vladnout terorem a strachem. [mrknutí jedním okem]

190341

5.5.2009 2:19

RE: Nevim, jak v Britanii.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 190341

>...psychopatu je velka mensina, aby mohli obsadit dostatecne mnozstvi fleku nahore a vladnout terorem a strachem.
------
Jenže už se tak stalo. Psychopati si svoje dítko vývojem zpracují a tím vychovávají dalšího psychopata. Pro ně to je jediný užitečný způsob života a pokračuje to z generace na generaci. Jinak se dají budoucí psychopaté i koupit. Nikoliv však v obchodě, ale kdekoliv je najdeš na vlivných místech. Jak se říká: "Prachy kazí charakter", psychopata si penězma vypěstuješ. Proč asi mají vládní činitelé a TV reportéři přehnaně vysoké platy? Zvyknou si na blahobyt a aby ho neztratili, budou tancovat na písničku někoho jiného.

Co se týče metod na ovládnutí společnosti? Za nakradené prachy z našeho koláče produktivity si mohou pořídit ty nejlepší sociální inženýry a použít ty nejnovější technologie, které jsme my, jako lidstvo vymysleli a vyrobili. Jinými slovy, upletli jsme si na sebe bič. Tak to je vážení.

190351

5.5.2009 3:01

RE: Nevim, jak v Britanii.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190351

Na kazdou svini se Mirdo vari voda. Vseho do casu. Americane maji stale pravo nosit zbran a nemini si ho nechat vzit. Tady v USA se bude rozhodovat o budoucnosti sveta. A neradil bych nikomu to tlacit silou. Nejaka smrtici epidemie by se naramne hodila, ale po omylu Baxter ted bude hromada lidi ve strehu. Aparat, kterym se prosazuje statni moc je natolik rozsahly, ze psychopati budou mensinou. Prilis velka svinstva s masovym dopadem na obytvatelstvo proste slusni lide odmitnou vykonat a velmi pravdepodobne nejaka svinarna bude rozbuska, ktera da to pohyby to, co postupne uzralo. I to je cena za 11.zari, ze hromada lidi jako my ztratila iluze a zacala videt nehezkou skutecnost. Krvi zavrazdenych obeti jsme prozreli a "Temny pan" prisel skrze zlocine spiknuti o svou libivou masku a uz nikdy ji neziska zpet. To, ze kati zatim nestoji pred spravedlnosti na tom nic nezmeni. [mrknutí jedním okem]

190358

5.5.2009 4:07

RE: Nevim, jak v Britanii.

steve 70.?.?.?

Reakce na 190358

BOD !!

190361

5.5.2009 8:23

RE: Nevim, jak v Britanii.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190358

René, opět opakuji, že jsi velký optimista. K provedení nějaké sviňárny není zapotřebí souhlas všech státních úředníků. Stačí jen pár zasvěcenných, kteří misi provedou, šikovně nastrčí viníka a jede se dál...

Pokud by to bylo, tak jak říkáš ty, pak by se už jistě ozvala nějaká oficiální autorita. To, že se tu na Zvědavci schází pár lidí, kteří například ví, že za 911 stáli výrobci zbraní a bankéři (Qui bono?), ještě neznamená, že je to většina. Naopak. Je to zanedbatelná menšina. Možná se ty pohybuješ mezi lidmi, kteří jsou stejně osvícení jako ty. Ale já takových lidí znám naprosté minimum, a přitom se dá říci, že se pohybuji mezi mladými lidmi, kteří zažili bolševickou propagandu a dnes nejsou schopni uvěřit, že by jim média lhala.

190367

5.5.2009 13:20

RE: Nevim, jak v Britanii.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 190367

Jenomze dokud system funguje, tak neni zadna odezva. Stovky tisic lidi vedi a drzi hubu a krok. Je rozdil vmanipulovat zemi do valky a zabit nekolik tisic lidi a zatraceny rozdil je vybit znacnou cast populace v dobe kolapsu systemu a zamerit se predevsim na jakoukoliv opozici, kdyz uz pred tim byl ten "mensi" pruser s Dvojcaty. Oficialni verzi neveri uz vice nez polovina Americanu. Ano i dnes jde spustit i velkou svinarnu potaji, ale primo v govermentu si to uvedomi velmi rychle obrovske mnozstvi lidi. A mam takovy pocit, ze tentokrat by to neodnesla pouze nejaka chapadla "chobotnice", ale slo by se rovnou po hlave. Tim nemam na mysli nastrcene politicke figury, ale primo loutkare za oponou.

190389

4.5.2009 15:45

Babylon

Roman 86.?.?.?

Som v GB - London teraz 2,5 roka a vela veci je k zbliti.
Paki , neger Ind a iny pristahovalci zmenili tuto krajinu.
V sučastnosti je norm. biely anglan diskrim. skoro všade.
Kolega v praci mi raz povedal "prečo kurva niesom čierny! dali
by mi kancilflat(okresny soc. byt) jedna dva!" Je to smutne
ak to povie normalny pracujúci anglan. U nas v praci som
si dovolil sa spytat preco moj cierny kolega nemusí nosiť
prilbu a všetci normálny ano. Bolo mi menežerom povedane nestarať sa, že je to jeho pravo - naboženstvo. Možu mať prestávok kolko chcu na modlenie - ty nie. Je absolutne nevhodne rozpravaťo citlivých témach""". A ešte jeden poznatok v diskusii
s afri/caribic ti na 99 % ako prve povie , maš problem pretože
som čierny, je to ich reakcia na všetko. A tym to hasne .. [bliji]

190311

4.5.2009 17:29

RE: Babylon

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 190311

To je dost smutné. Otázkou zůstává, kdo za těmito nesmysly stojí. Bílí to asi nebudou... Ti organizace typu ADL nezakládají...

190315

4.5.2009 19:41

Kam to vlastně jdem?

daniela 88.?.?.?

Tak jsem si tu přečetla velmi zajímavý článek viz autora.Člověk, jak to má černé na bílém, tak mu z toho naskakuje husí kůže více, než když to dostává v běžném životě po kouskách.I z příspěvků čtenářů je zdřejmé, že legrace dávno zkončila a my jsme těsně na prahu čehosi, co by si generace před námi neuměly snad ani představit.Jestli se systematický postup mocných jakýmsi zázrakem nezastaví,tak všichni svatí s námi..-) [pláč]

190326

4.5.2009 19:55

RE: Kam to vlastně jdem?

orbitalized 94.?.?.?

Reakce na 190326

ja bych spise polozil otazku jak dlouho budou normalni lide v GB toto snaset????nebo jsou snad uz skutecne tak lini a "zcivilizovani" ze se jim nechce bojovat za sva prava???? [pláč]

190327

4.5.2009 20:07

RE: Kam to vlastně jdem?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 190327

>...jak dlouho budou normalni lide v GB
>toto snaset????

Opravdu myslíte, že jenom v GB? Jak moc se liší ČR?

190328

5.5.2009 0:02

RE: Kam to vlastně jdem? Asi do prde.e!

korutan 81.?.?.?

Reakce na 190328

Nevím pane Stworo, jak moc se ČR od GB liší! V GB jsem nikdy nebyl, když čtu články jako ten dnešní, ani se mi tam nechce! Jisté je však to, že tady, v Česku, mají vypatlanci taky pěkně našlápnuto! Nedávno ten Joch s obhajobou mučení, dneska zase nějaká baba vyrukovala s nedostatečnou persekucí extremistických živlů!
Přitom metody, způsoby jednání vládnoucích J-elit je čistý koncentrát extremismu! Jejich snaha o totální ovládnutí, sledování, orientace na represi ve všech směrech činnosti občanů, vše podporované J-elitám extremně podlézajícími sdělovacími prostředky!? Extremní lhaní, vymýšlení si argumentů na podporu vlastního jednání praktikované politiky napříč politickým spektrem! Zakládání rádoby občanských sdružení typu Občanská iniciativa, Společnost za toleranci apod. Jejichž představitelé propagují ve své podstatě extrémní, fašistické názory na různá politická i společenská řešení a to zcela veřejně a nepkrytě! Nebo snad humanitární bombardování ochuzeným uranem není extremistický způsob řešení stejně jako uznání Kosovského řezníka za premiéra druhého Albánského státu? Nebo nabádání policajtů k „tvrdému“ zásahu proti technoparty, okázalé porušování zákonů na „protest“ proti faktu, že nevyhráli volby, či ignorace názoru obyvatel republiky v zásadní věci jako je umístění radaru! Tohle všechno snad nemá zásadní rysy extremního chování?
Kdo z nich, z těch zmetků co za tímhle stáli a stojí, má právo označovat někoho za extremistu!!
Asi se ještě kapánek lišíme od GB. Zatím tu nemáme tolik černochů, Indů apod. Ale mi je určitě extrémně rychle doženeme!

Hezký den!
Korutan

190344

4.5.2009 23:37

RE: Kam to vlastně jdem?

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 190326

Může se ještě dneska psát, že je něco "černé na bílém"? Nezavání to rasismem? [mrknutí jedním okem] [chechtot]

190339

4.5.2009 23:51

RE: Kam to vlastně jdem?

google 93.?.?.?

Reakce na 190339

>Může se ještě dneska psát, že je něco "černé na
>bílém"? Nezavání to rasismem? [mrknutí jedním okem] [chechtot]

cierne na bielom sa smie a je to dokonca podporovane.

rasizmus je biele na ciernom. [mrknutí jedním okem]

190342

5.5.2009 0:45

RE: Kam to vlastně jdem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 190342

To mi pripomnelo jeden clanek v mistnich novinach (severovychod USA), kde si pani stezovala na vyraz 'black ice' = cerny led. Podle jejiho nazoru neni tento vyraz dostatecne 'sensitive to minorites' (citlivy vuci mensinam) nebo tak nejak ...

Tento se tvori v zime na vozovkach a jelikoz neni videt a je pouze videt asfalt, rika se mu tak. Rikalo se mu tak vzdycky a zatim se mu tak nadale rika. Kdybych to sam necetl, neveril bych tomu. Musim pripustit, ze nejaky odvazlivec do tech novin asi tak za tyden napsal - a oni mu to otiskly - ze pani je v podstate jinymi slovy receno ... krava. Krasny zimni den [velký smích]

To uz je ovsem takovych 10 roku, dneska by mu to uz neotiskly.

190346

5.5.2009 8:42

RE: Kam to vlastně jdem?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 190342

>>Může se ještě dneska psát, že je něco "černé na
>>bílém"? Nezavání to rasismem? [mrknutí jedním okem] [chechtot]

>cierne na bielom sa smie a je to dokonca podporovane.

>rasizmus je biele na ciernom. [mrknutí jedním okem]

No to jsem rád, že jste mi to ujasnil. Já bloud si doteďka myslel, že rasismus je cílené kurvení ras, kde na podloží nezáleží. Takže, rasismus je jenom - když je bílá na černém ...

190371

6.5.2009 1:20

RE: Kam to vlastně jdem?

google 93.?.?.?

Reakce na 190371

kto je dnes biely a kto cierny, v tom nemam celkom jasno ani ja. [zmaten]

Vložený obrázek

190464

6.5.2009 3:09

RE: Kam to vlastně jdem?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 190464

..tak tady je to politicko-korektne...cerna na bile.

Vymenne hlavicky nevadi, bila na bile je take dobre. [smích]

190468

6.5.2009 21:40

RE: Kam to vlastně jdem?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 190468

>..tak tady je to politicko-korektne...cerna na bile.
>
>Vymenne hlavicky nevadi, bila na bile je take dobre.

Politicko-korektné je to, jak naznačil pan google, co se momentálně vytáhne z klobouku [smích]

Vložený obrázek
Vložený obrázek

A bílá na bílé? Mno, černá na černé je politicky dobřejší ... [velký smích]

190525

6.5.2009 10:44

Zlu nutno čelit

rataj 85.?.?.?

V těchto neutěšených časech, kdy i ta obloha se občas divně zachmuřuje a je počmárána záhadnými klikyháky, kdy Satan rozpřahuje své pařáty v těch různých zemích Osy zla, je záhodno se míti na velkém pozoru, bychom v jeho osidlech zákeřných neuvízli. Proto mi nedávno můj ctihodný přítel DrMudrg Vincenc Wonasko (W,) doporučil ke studiu ve volných chvílích dnes bohužel vzácnou knihu MALLEUS MALEFICARUM, kterou na internetu objevil v jazyce englickém, kterému stále nemohu nějak přijít na tu správnou chuť (ale je to, uznávám, zřejmě podle W. tím, že jsem již poněkud natvrdlý a nahluchlý, a tudíž neschopen vnímat jemné nuance této řeči).
Počal jsem ji tedy studovati a nelze mi jinak, než ji také vřele doporučiti k pečlivému bádání všem zákoníkům a farizeům, neb tato kniha je náležitě poučí, jak rozpoznati záměry ďábelské, jak poznati kacéře všeliké, kteří moc ďábla popírají, jiné, co naopak ďábla uctívají a dokonce i s ďáblem obcují, a jeho moc se snaží využívat ke škodě jiných, dále ty, co vrchnost z milosti boží ustanovenou neposlouchají (trochu mi zde vrtá hlavou, jak je to s ne/poslušností lidí v těch špatných zemích, tam přece byli vůdcové též ustaveni s božím svolením, musím to někdy konzultovat s W.) a stále se jim něco nelíbí na její bohulibé činnosti. Nakonec se zde dozvědí, jak účinně proti těmto kacířům postupovat a přiměřenými tresty je pro jejich dobro napravovati a kárati.
Cituji malou ukázku z knihy:
But the power of the devil is stronger than any human power (Job xl). There is no power upon earth which can be compared to him, who was created so that he fears none.

Ale moc ďábla je silnější než nějaká lidská moc (Job xl). Není žádná síla na zemi, kterou lze srovnat s ním, který byl stvořený tak, aby se nebál žádného.
Závěrečná úvaha: Což prostý lid obecný nikdy nepochopí, že jest rozumu mdlého, a stvořený pouze k tomu, by vykonával těžké práce jednoduché dle příkazů vrchnosti své, již má ctíti a milovati?

190487

Příspěvků: 62

04.05. 07:55 Lucius  Je to možné?
04.05. 08:36 8-P  Brick Top
04.05. 10:33 Saša  RE: Brick Top
04.05. 21:20 8-P  RE: Brick Top
04.05. 22:08 Mirda  RE: Brick Top
06.05. 22:31 steve  RE: Brick Top
04.05. 09:52 Saša  RE: Je to možné?
04.05. 15:11 Vladimír Stwora  RE: Je to možné?
04.05. 21:15  RE: Je to možné?
04.05. 08:26 8-P  satanská kaple na bitevní lodi
04.05. 08:28 brekeke  chybi
04.05. 14:54 Spytihněv  RE: chybi
04.05. 17:09 hestroy  RE: chybi
05.05. 01:29 steve  RE: chybi
05.05. 12:15 hestroy  RE: chybi
04.05. 09:13 jean.laroux  Zatím jim to vychází
04.05. 09:51 John Dovany  RE: Zatím jim to vychází
04.05. 10:55 Saša  RE: Zatím jim to vychází
04.05. 11:41 jean.laroux  RE: Zatím jim to vychází
04.05. 12:51 kocour_easy  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 18:59 John Dovany  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 19:14  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 21:07 Mirda  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 21:28 Vojta49  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 21:44 steve  RE: Zatím jim to vychází
06.05. 00:04 Vojta49  RE: Zatím jim to vychází
06.05. 01:10 steve  RE: Zatím jim to vychází
05.05. 23:37 Mirda  RE: Zatím jim to vychází
07.05. 17:18 hestroy  RE: Zatím jim to vychází
06.05. 02:07 Rene Bartosek  RE: Zatím jim to vychází
06.05. 10:36 jean.laroux  RE: Zatím jim to vychází
07.05. 00:47 kocour_easy  RE: Zatím jim to vychází
04.05. 09:35 hestroy  Technická poznámka
04.05. 09:54 hestroy  Příšerné!!!
04.05. 12:15  RE: Příšerné!!!
04.05. 11:43 Takyjeden  Tak,i liška
04.05. 12:39 sxg  LUPA
04.05. 14:34 jean.laroux  RE: LUPA
04.05. 13:02  a zotročení trvá ;-)
04.05. 17:29 hestroy  RE: a zotročení trvá ;-)
04.05. 13:20 Rene Bartosek  Nevim, jak v Britanii.
04.05. 17:11 hestroy  RE: Nevim, jak v Britanii.
04.05. 23:47 Rene Bartosek  RE: Nevim, jak v Britanii.
05.05. 02:19 Mirda  RE: Nevim, jak v Britanii.
05.05. 03:01 Rene Bartosek  RE: Nevim, jak v Britanii.
05.05. 04:07 steve  RE: Nevim, jak v Britanii.
05.05. 08:23 hestroy  RE: Nevim, jak v Britanii.
05.05. 13:20 Rene Bartosek  RE: Nevim, jak v Britanii.
04.05. 15:45 Roman  Babylon
04.05. 17:29 hestroy  RE: Babylon
04.05. 19:41 daniela  Kam to vlastně jdem?
04.05. 19:55 orbitalized  RE: Kam to vlastně jdem?
04.05. 20:07 Vladimír Stwora  RE: Kam to vlastně jdem?
05.05. 00:02 korutan  RE: Kam to vlastně jdem? Asi do prde.e!
04.05. 23:37 Sam Ting Wong  RE: Kam to vlastně jdem?
04.05. 23:51 google  RE: Kam to vlastně jdem?
05.05. 00:45  RE: Kam to vlastně jdem?
05.05. 08:42 Tom  RE: Kam to vlastně jdem?
06.05. 01:20 google  RE: Kam to vlastně jdem?
06.05. 03:09 Aja  RE: Kam to vlastně jdem?
06.05. 21:40 Tom  RE: Kam to vlastně jdem?
06.05. 10:44 rataj  Zlu nutno čelit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 095