Diskuze k článku

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Příspěvků 34

7.6.2002 13:26

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Larus Larus (zavináč) seznam (tečka) cz 140.?.?.?

Hm, no, tak jsem si to vsechno precetl a ted bych mel asi vyjadrit spravedlive rozhorceni nad tim, jak ti hnusni zide vladnou svetu, okradaji chude americany a takto ziskane prostredky pouzivaji na sprostou a neoduvodnenou genocidu nevinneho palestinskeho naroda...
Uz po prvnim dile tohoto clanku jsem dlouho premyslel, co to vlastne znamena. Co to znamena?
Dozvedel jsem se, ze USA plati spoustu penez svemu kamosovi Izraeli, a ze neplati stejne ci vetsi penize svym ne-kamosum. To je divne? Asi ne.
Dozvedel jsem, se, ze USA establishment se to placeni Izraeli snazi vselijak skryvat a vubec se chova podle. No, to me ale vubec neprekvapuje, USA establishment je to nejvetsi bahno sveta, to mi rikali uz komousi ([smích]).
Izrael ochoty americke vlady davat mu penize zneuziva, no, a kdo by to nedelal, kdyz je to tak snadne? Znamena to, ze Izrael je stat zloduchu a treba Palestince by ani ve snu nenapadlo neco takoveho delat? Asi ne.
Takze by me docela zajimalo (uz se na to tady nekdo ptal), kolik stoji americany vydrzovani dobrych vztahu s mudjaheediny (Saudskou Arabii napr.)?
Proste, nejak jsem nepochopil pointu cele veci. Nejsem americky danovy poplatnik a tak je mi uprimne jedno, ze americani nekomu plati spoustu penez a ze ten nekdo ty penize pouziva na nebohulibe ucely. Vy znate nejaky pripad zahranicni pomoci, kdy je tomu jinak?

2147

7.6.2002 16:41

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2147

Ja tedy poplatnik jsem, sice jim dam jen to co "musim", ale presto jim cpu taky.
Takze mi to jedno neni!!!
Je to strasne se na to divat a poslouchat, smutne, ze nikdo nechce akceptovat fakt ten, ze zidi drzi celou Ameriku FINANCNE v rukou a manipuluji s celym svetem. Podpory svym "oveckam" v tzv. "rodne vlasti", kterou si sami dali, o tom hovori jasne!
A propos, mam zato, ze tam vlastne jeste driv byli Arabi v te jejich "pravlasti"
Stefan


Dozvedel jsem se, ze USA plati spoustu penez svemu kamosovi Izraeli, a
ze neplati stejne ci vetsi penize svym ne-kamosum. To je divne? Asi
ne.

Dozvedel jsem, se, ze USA establishment se to placeni Izraeli snazi
vselijak skryvat a vubec se chova podle. No, to me ale vubec
neprekvapuje, USA establishment je to nejvetsi bahno sveta, to mi
rikali uz komousi ([smích]).

Izrael ochoty americke vlady davat mu penize zneuziva, no, a kdo by to
nedelal, kdyz je to tak snadne? Znamena to, ze Izrael je stat zloduchu
a treba Palestince by ani ve snu nenapadlo neco takoveho delat? Asi
ne.

Takze by me docela zajimalo (uz se na to tady nekdo ptal), kolik stoji
americany vydrzovani dobrych vztahu s mudjaheediny (Saudskou Arabii
napr.)?

Proste, nejak jsem nepochopil pointu cele veci. Nejsem americky danovy
poplatnik a tak je mi uprimne jedno, ze americani nekomu plati spoustu
penez a ze ten nekdo ty penize pouziva na nebohulibe ucely. Vy znate
nejaky pripad zahranicni pomoci, kdy je tomu jinak?

2151

7.6.2002 13:58

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Polednik 195.?.?.?

Zajimave je kriterium podle ktereho si vybira USA vybira spojence a staty kterym poskytuje podporu. Nemam nic proti Zidum, ale jak vznikal Izrael tak valcil se svymi sousedy (pr. valka s Egyptem o Sinajsky polostrov). Palestinci byli vyhnani ze svych domovu (jak asi vznikli utecenecke tabory v pasmu Gazi). Ted se vsichni divi jak mohou ty zly Arabsti teroriste (jakym prekvapenim je,ze prave centra terostickych siti jsou prave v techto uteceneckych taborech) zabijet nevine. Kde se v nich bere tolik nenavisti vuci nevinemu statu. Proc sousedi Izraele schaneji zbrane? Mozna jen nechteji aby se nestali dalsi obeti rozpinavosti Izraele. Zajimave je kdyz valcil Irak s Iranem, tak byl Sadam hodny dostaval podporu i zbrane od USA. Pak se stal nepohodlnym a ted je z jeho zeme osa zla. Kdyz Taliban valcil s komunistickymi povstalci dostaval podporu USA a ted dostali podporu ty samy zly povstalci(nebo ted uz jsou hodny) proti zlemu (hodnemu??)Talibanu. Celkove cely scenar asi nasvedcuje tomu ze pro USA je nejvyhodnejsi aby se cely Arabsky svet navzajem vyvrazdil. Nebo je za tim vsim nejaky vyssi cil kteremu nerozumim. Budu jen rad kdyz mi to nekdo vysvetli.

2148

7.6.2002 16:30

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2148

Nebo je za tim vsim
nejaky vyssi cil kteremu nerozumim. Budu jen rad kdyz mi to nekdo
vysvetli.

jo, je to vyssi cil- JEJICH, aby ovladli svet jako EVROPU ve 30 letech. Uz ted se jim to dari, viz Izrael, kam si cpou nase penize. Bohati zidi v USA sve ovecky pekne podporuji a sami si tu sedi v klidu a jen cekaji!
Stefan

2150

7.6.2002 18:34

RE: RE:

ČoČkin I. Líný cockin[at]email (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 2148

Nemam nic proti Zidum, ale jak vznikal
Izrael tak valcil se svymi sousedy (pr. valka s Egyptem o Sinajsky
polostrov).

Jenze to nebyl zacatek. Po vyhlaseni samostatneho zidovskeho statu (cemuz predchazelo usneseni OSN) zautocili na Izrael sousedni staty. Teprve potom nasledovala reakce... nadmiru uspesna. Pravda, pozdeji si to zidi jeste zopakli...

2153

11.6.2002 22:16

RE: RE: RE:

Martin martin (zavináč) sliva (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 2153

Vite, nepripada mi nejak pravdepodobne, ze by ihned po vyhlaseni samostatnosti prvni co udelali zautocili na sousedy.
Pokud si dobre vzpominam ne dejepis, celil Izrael utoku ze strany arabskych statu. Moc tenkrat nechybelo a dnesni problemy by nebyly.
Myslim, ze v te dobe jim dodavalo zbrane i Ceskoslovensko.


Jenze to nebyl zacatek. Po vyhlaseni samostatneho zidovskeho statu
(cemuz predchazelo usneseni OSN) zautocili na Izrael sousedni staty.
Teprve potom nasledovala reakce... nadmiru uspesna. Pravda, pozdeji si
to zidi jeste zopakli...

2197

9.4.2005 1:40

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

pica zmostu (zavináč) dolu (tečka) zezadu 81.?.?.?

Reakce na 2148

gaza bez gazy jako zena bez zeny ty (cenzurovano - urazka)!!!! tak se nauc cesky a pak delej machry! jogingly.com

30374

7.6.2002 18:26

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

ČoČkin I. Líný cockin[at]email (tečka) cz 147.?.?.?

Zajímavé, ale nepřipadá mit to nijak zvláštní a rozčilováníhodné...
Částky, které USA investovali do jiných států na klíčových místech nebo v ohniscích důležitých konfliktů nejsou moc rozdílné.

Spíš mi neladí to Německo, vždyt EU a předtím i ES mají v Palestině a vůbec v Arabských zemích také investiční projekty (případně posílají tam pomoc, jestli se vám to slovo líbí)

2152

7.6.2002 23:45

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2152

Jistě, máte pravdu. Částky darované Izraeli nejsou nijak velké, zvlášť v poměru k celému americkému rozpočtu. Ten byl pro tento rok 1,946 bilionu. Pět miliard z této částky představuje pouhých 0,25%. Američané určitě nezchudnou.

Mně na tom hlavně vadí způsob, jakým si Izrael zajistil trvalý přísun amerických dolarů do vlastní pokladny: Nejprve infiltrace vlády supervelmoci svými lidmi a pak (pomoci těchto lidí) šikovné vycucávání (chtělo by se mi napsat skoro upíří vysávání). Ovšem tito novodobí upíři jsou dostatečně chytří na to, aby vysáli jen tolik, aby to nevzbudilo příliš velkou nevoli. Ovšem dost na to, aby z toho sami docela pohodlně žili. V přírodě se tomu říká parazitizmus.

2155

8.6.2002 1:01

RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

anonym nyni moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2155

Jistě, máte pravdu. Částky darované Izraeli nejsou nijak velké,
zvlášť v poměru k celému americkému rozpočtu. Ten byl pro tento rok
1,946 bilionu. Pět miliard z této částky představuje pouhých 0,25%.
Američané určitě nezchudnou.


Mně na tom hlavně vadí způsob, jakým si Izrael zajistil trvalý přísun
amerických dolarů do vlastní pokladny: Nejprve infiltrace vlády
supervelmoci svými lidmi a pak (pomoci těchto lidí) šikovné vycucávání
(chtělo by se mi napsat skoro upíří vysávání). Ovšem tito novodobí
upíři jsou dostatečně chytří na to, aby vysáli jen tolik, aby to
nevzbudilo příliš velkou nevoli. Ovšem dost na to, aby z toho sami
docela pohodlně žili. V přírodě se tomu říká parazitizmus.

Proboha, pane Stworo, kde vy a pan Stepan na tyto informace
chodite ????? Toto urcite musi byt z vasi vlastni hlavy,
ze ano ??? Na takovou vec, by krome vas a pana Stepana nikdo
jiny neprisel. Vy jste dva geniove na zidovskou otazku.Vy se
dokonce vyznate i v tom jak upiri dovedou vysavat, no toto ???
Kdo by to do vas rekl. Vy jste proste hluboka studna lidske
moudrosti.



2157

9.6.2002 23:09

RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2157

Anonyme, ted moravacku nebo curacku, uz te bohuzel tak musim nazvat. Ja nemam nic s p.Stworou spolecneho. To jedna vec, dvojka je, ze si to cucam ze svych vlastnich zdroju, hlavne z toho jak vidim, sleduji a slysim, jak se to tady v USA "ridi". Z toho jakym zpusobem se naduti a arogantni zidkove presentuji a davaji najevo, ze se svet musi tocit podle nich, atd.
Minule jsem ti psal, ty hovado, ze maji soudrznost, ktere se kdysi rikalo MAFIA,
dnes to je Family anebo Community??? Ze postrkavaji vys jen sve vlastni tam kam potrebuji, naopak, tam kde by mohl nekdo prijit o kejhak, resp., ze by se to mohlo svalit na NE, tak tam nastrci nezidka.
Ze vsichni nemaji stejne sance jako zidkove, dnes uz ani v te vyjebane americe!
Tak co chces, ty pico, ja jsem taky radiologist, taky mam bossa zidka, a direktor of American Board of Radiology je rovnez zid. Tuto EXTRA instituci si zidkove vymysleli, aby mohli selectovat, kdyz uz neni tak obtizne vystudovat medicinu. Tak uz to konecne, ty vymrdana hlavo, pochop, ze ja osobne proti zidkum fucking nic nemam, jenom me strasne sere, ze my OSTATNI curaci jim mame delat hnupy a ONI se budou vecne schovavat za utlacovani, holocoust a nenavist?
Ze bolsevizmus a unie je vlastne totez a ze to vymysleli ti, se kterymi je od daleke historie jen a jen problem?
Aby jsi mi rozumel jeste vice, ty chuju, tak, ze NABOZENSTVI dela na svete problem a hlavne zidovske, tedy!!! Ze arab se zidem se v zivote nesblizi a v IZRAELI nikdy poradek a mir NEBUDE!!!!!
Dela ti to problem pochopit alespon neco, ty kokote? Co by jsi potreboval k pochopeni, ty vyjebance ??
Jo, a v US military services taky moc zidku nevidis, tam to "smrdi" zivotem!!!
Zaverem se omlouvam ostatnim za "my french"!!!
Stefan

2161

10.6.2002 7:07

RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2157

Anonyme, moravacku, nebudu ti davat ani punce, jelikoz bych musel prispet zapornymi. Tim by se stalo, ze tve stupidni komentare by se asi neukazovaly, a tim padem by si lide nemohli precist tve paskvily.
Jsem rad, ze jsi si nasel konecne nejake jmeno, akorat mne mrzi, ze jsi vybral
moravacek.
No, at ti slouzi jak potrebujes,
cau Stefan

2170

10.6.2002 12:20

RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Larus Larus (zavináč) seznam (tečka) cz 140.?.?.?

Reakce na 2155

No, ja nevim, myslite, ze Izrael "nastrcil" lidi do US administrativy a s jejich pomoci ziskava penize? A myslite, ze tuhle hypotezu potvrzuje clanek? A nebo v US administrative pusobi hodne (schopnych?) zidu a ti z pochopitelnych duvodu podporuji sve blizni? Kolik je v USA zidu? A jaky je jejich podil treba ve vlade ci v kongresu? Z clanku neplyne, ze Izrael nekoho nekam nastrcil. I kdyz [smích], jestli je mossad nejlepsi na svete, neda se to vyloucit, ale chtel bych nejaky dukaz (ktery, hadam, vy ani nikdo jiny nemate).

2177

7.6.2002 20:47

II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Tak za prve : i kdyby vsechny cisla v tomto clanku byly uplne nesmysly - kdo je bude vyvracet ?! Kdo se pujde hrabat v archivech Pentagonu z roku 1993 ?!
Za druhe : - pisu to znovu- podporovat malou, demokratickou zemi, ktere obyvatelstvo chteji fanaticti muslimove "nahnat do more" (vyvrazdit), je jen obycejna, lidska slusnost......
Za treti : co rict cloveku, ktery napred uverejni clanky jako napr: "Jak poznat Zida?" a pak skuhra, ze ho slusni lide nazvou zidobijcem a rasistou ?
Za ctvrte : - znovu se opakuji - pan Stwora se rozhodnete "fyzicke likvidace" bat nemusi. Te se musi bat lide, kteri v nesvobodne zemi bojuji za demokracii. V jeho pripade je to presne naopak. Jestlize se ale ten statecny pan chce mermomoci stat mucednikem (i kdyz by ho pochopitelne nikdo nemucil), at prelozi ten clanek ve kterem nazyva teroristy "ke vsemu odhodlane partyzany" do anglictiny a jde se s tim prihlasit do pilotni skoly..........
Mikin

2154

8.6.2002 0:57

II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli

Kolja 209.?.?.?

Mozna to taky bude trochu souviset s tim, ze kdyby pred valkou meli bohati Zidi
moznost jit jeste nekam jinam, nepodporovali by dnes sve "pribuzne" prave odtud.
Skutecnost, ze Zidi financuji zidovsky stat me neni nijak nepochopitelna.

Kolja

2156

8.6.2002 1:29

RE: II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli

anonym nyni moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2156



Skutecnost, ze Zidi financuji zidovsky stat me neni nijak
nepochopitelna.

Asi to tak bude, ze Zide financuji zidovsky stat, protoze Albanie
a Gronsko odmitlo nadave finacne pomahat tomuto zidovskemu statu.
Nezbyva jim nic jineho.





Kolja

2158

9.6.2002 5:33

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

abc 199.?.?.?

Myslim si ze vam mohu doporucit - www.normanfinkelstein.com
Knihu od tehoz autora:"The Holocaust Industry".
Ma-li nekdo uzitecne weby tak je prosim zverejnete.

2159

17.6.2002 19:13

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 154.?.?.?

Reakce na 2159

Myslim si ze vam mohu doporucit - www.normanfinkelstein.com
Knihu od tehoz autora:"The Holocaust Industry".
Ma-li nekdo uzitecne weby tak je prosim zverejnete.

Nevim co se vam tak zamlouva na Finkelsteinovi,ktereho vsichni znaji jako zaujateho a zlomyslneho cloveka ,ktery nikdy nenecha fakta prekazet svym nazorum, ale tam kde se uplatni i Robert Fisk me uz nic neprekvapi. Pro ty ctenare kteri se chteji neco dozvedet doporucuji www.geocities.com/mefacts.geo/zunes.html a potom take www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/myths/mf21.html bohuzel obe pouze v anglictine. Ctenar se tam ledacos dovi - pokud ovsem nedava prednost antisemitickym plkum.

2323

18.6.2002 20:15

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2323

Myslim si ze vam mohu doporucit - www.normanfinkelstein.com
Knihu od tehoz autora:"The Holocaust Industry".
Ma-li nekdo uzitecne weby tak je prosim zverejnete.

Nevim co se vam tak zamlouva na Finkelsteinovi,ktereho vsichni znaji
jako zaujateho a zlomyslneho cloveka ,ktery nikdy nenecha fakta
prekazet svym nazorum, ale tam kde se uplatni i Robert Fisk me uz nic
neprekvapi. Pro ty ctenare kteri se chteji neco dozvedet doporucuji


www.geocities.com/mefacts.geo/zunes.html a potom take
www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/myths/mf21.html bohuzel obe pouze
v anglictine. Ctenar se tam ledacos dovi - pokud ovsem nedava prednost
antisemitickym plkum.

ale pan Stwora pise o panu Fiskovi toto : Robert Fisk

Nezávislý novinář Robert Fisk žije na Středním východě a zná problematiku této krajiny lépe, než kdokoliv jiný. Svými odvážnými komentáří si vydobyl uznání jedněch a nenávist druhých.

Tak a ted zase nevim komu mam verit. To bude asi ten nestastny osud tech
odvaznych komentatoru, jako je nas pan Stwora a pan Fisk. Vzdyt oni vedi
co pisi.



2351

19.6.2002 0:46

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 2351



ale pan Stwora pise o panu Fiskovi toto : Robert Fisk

Nezávislý novinář Robert Fisk žije na Středním východě a zná
problematiku této krajiny lépe, než kdokoliv jiný. Svými odvážnými
komentáří si vydobyl uznání jedněch a nenávist druhých.


Mozna se nepresne vyjadruji, co jsem mel na mysli bylo, ze tam kde
se s takovym obdivem pise o Fiskovi ( ktery svymi prekrouceninami a
polopravdami vytoci tolik lidi co pisi na webbu t.j. "bloggers", ze
uz se bezne pouziva vyraz "Fisking" pro to kdy pisatel na webbu
rozebira vsechny chyby ve Fiskove fejetonu nebo zprave.
Nekolik jmen pro ctenare aby hned vedeli odkud vitr vane - protiamericke lzi, casto kombinovane s pekne "ostrou kritikou" Israele. Chomsky, Nader, John Pilger, Marc Herold, Robert Fisk a ostatni z redakce britskych novin Independent.
Na druhe strane proc psat pravdu kdyz se kafrani tak dobre prodava.
A nekomu kdo porovnava Zidy k upirum, borkum ze Star Treku a ja nevim co jeste jde Robert Fisk pekne na ruku. Pokud ctenar opravdu mysli, ze letadlo do Pentagonu nenaletelo, ze Afganistanska valka se vede kvuli ropovodu a ze chudacci Palestinci pouze chteji mir a mirovou zemicku vedle Israele tak mu asi vic informaci nepomuze - bude muset nejdriv sestoupit zpet na Zem.

Rudolf


Tak a ted zase nevim komu mam verit. To bude asi ten nestastny osud
tech

odvaznych komentatoru, jako je nas pan Stwora a pan Fisk. Vzdyt oni
vedi

co pisi.




2354

19.6.2002 0:52

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Rudolf Sob red (tečka) nose (zavináč) arcticmail (tečka) com 209.?.?.?

Reakce na 2354


Mozna se nepresne vyjadruji, co jsem mel na mysli bylo, ze tam kde
se s takovym obdivem pise o Fiskovi ( ktery svymi prekrouceninami a
polopravdami vytoci tolik lidi co pisi na webbu t.j. "bloggers", ze
uz se bezne pouziva vyraz "Fisking" pro to kdy pisatel na webbu
rozebira vsechny chyby ve Fiskove fejetonu nebo zprave) me neudivuje, ze se najde zminka o Finkelsteinovi.
Rudolf


Tak a ted zase nevim komu mam verit. To bude asi ten nestastny osud
tech

odvaznych komentatoru, jako je nas pan Stwora a pan Fisk. Vzdyt oni
vedi

co pisi.





2355

9.6.2002 22:47

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Zvědavec hledá spolupracovníky
30.5.2002

A hlavně ovšem hledám spolupracovníky schopné psát politické komentáře. Jedinou podmínkou (kromě toho, že dotyčný umí psát poutavě) je to, aby komentář nekopíroval main stream media a nepapouškoval obecná politicky korektní klišé. Autor musí být schopen vlastního pohledu na věc a nesmí se bát píchnout do vosího hnízda. Hledám individuality, které jsou dosti silné na to, aby za svými názory stály a vydržely následné, třeba i nenávistné, útoky čtenářů.


Ja si myslim, ze by jste se mel optat pana Stefana, to je clovek co taky
nepapouskuje. Ve svych myslenkach na spolecnost a humanitu jse naprosto ztotoznujete a dokonce literarne a intelektualne jste na stejne vysi.
On taky hodne vydrzi, ty nenavistne utoky primitivnich ctenaru, kteri si
dovoluji kritizovat spravedlivy boj vasich Arabskych, partyzanskych hrdinu.
To je jenom moje myslenka. Samozrejme to zalezi na vas, jak se rozhodnete,
vy jste tady ten brain trust.V neposledni rade on taky, stejne jako vy, poutave pise. To vite, jinak bych sem nechodil. Nejenom ja, ale taky nikdo jinej.Preji vam hodne zdaru pane Stwora ve vyberu spolupracovku.



2160

9.6.2002 23:34

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2160

Zvědavec hledá spolupracovníky
30.5.2002

A hlavně ovšem hledám spolupracovníky schopné psát politické
komentáře. Jedinou podmínkou (kromě toho, že dotyčný umí psát poutavě)
je to, aby komentář nekopíroval main stream media a nepapouškoval
obecná politicky korektní klišé. Autor musí být schopen vlastního
pohledu na věc a nesmí se bát píchnout do vosího hnízda. Hledám
Moravacku, neber me do huby, ty jsi fakt abnormalni picus. Ja nejsem ani s arabama, ani s partyzany, jak uvadis. Tady se diskutuje, co, kdo, jak, proc a kokotum jako jsi ty je to tezke vysvetlit. Uvedu ti maly priklad, aby jsi to pochopil, ty hnupe.
Reknuli, ze Hitler byl jeden z nejvetsich lidi v historii sveta, i presto, ze chtel vyhladit lidstvo a vytvorit arijsky svet, dela me to stoupence fasismu a nacismu??? (tady ti pomohu - JA rozhodne s jeho vyhlazovanim NESOUHLASIM!!!!!)
Jak jsem se presvedcil, u curaku tveho typu, ano. No, a tady je problem v tom, ze vy kurvy jednostrane myslici, nepripustite ani jednu z dalsich alternativ, at by byla jakakoliv.
Tady uz ti ani do blbecku ci debilu nemuzu nadavat a myslim, ze i ta ostra slova te moc nemohou urazit; asi jim ani nerozumis anebo, jak sleduji z tvych prispevku, ani NEMUZES!!!
Cest tve pamatce, Stefan

Ja si myslim, ze by jste se mel optat pana Stefana, to je clovek cohrdinu.

To je jenom moje myslenka. Samozrejme to zalezi na vas, jak se
rozhodnete,

vy jste tady ten brain trust.V neposledni rade on taky, stejne jako
vy, poutave pise. To vite, jinak bych sem nechodil. Nejenom ja, ale
taky nikdo jinej.Preji vam hodne zdaru pane Stwora ve vyberu
spolupracovku.





2162

10.6.2002 14:39

RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2160

Zvědavec hledá spolupracovníky
30.5.2002
A hlavně ovšem hledám spolupracovníky schopné psát politické
komentáře. Jedinou podmínkou (kromě toho, že dotyčný umí psát poutavě)
je to, aby komentář nekopíroval main stream media a nepapouškoval
obecná politicky korektní klišé. Autor musí být schopen vlastního
pohledu na věc a nesmí se bát píchnout do vosího hnízda. Hledám
individuality, které jsou dosti silné na to, aby za svými názory stály
a vydržely následné, třeba i nenávistné, útoky čtenářů.

Ja si myslim, ze by jste se mel optat pana Stefana, to je clovek co
taky nepapouskuje. Ve svych myslenkach na spolecnost a humanitu jse
naprosto ztotoznujete a dokonce literarne a intelektualne jste na
stejne vysi. On taky hodne vydrzi, ty nenavistne utoky primitivnich ctenaru, kteri si dovoluji kritizovat spravedlivy boj vasich Arabskych, partyzanskych
hrdinu. To je jenom moje myslenka. Samozrejme to zalezi na vas, jak se
rozhodnete, vy jste tady ten brain trust. V neposledni rade on taky, stejne jako vy, poutave pise. To vite, jinak bych sem nechodil. Nejenom ja, ale
taky nikdo jinej. Preji vam hodne zdaru pane Stwora ve vyberu
spolupracovku.

Chtel bych Vas, jak mam ve zvyku, nejak oslovit, ale nevim jak. Porad se za jakesi nekonkretni vyrazy skryvate. Mate jich uz za sebou dost. A to je napovazenou. Neprospiva to Vasi verohodnosti.
Tema tohoto prispevku je dane a kazdemu myslicimu cloveku i jasne: "Pravdive lzi o americke pomoci Izraeli." Vy se vsak v tomto svem diskusnim vstupu zaobirate necim docista jinym, navic ve zcela osobni rovine. Jste tim ujety.
Svym zpusobem Vas ale chapu, pan Stwora ve sve vyzve, jiz hleda dalsi autory, neposkytl moznost diskuze. Budiz.
Nechapu vsak, proc, kdyz uz jste vyrazne a vyhradne kriticky a Vase kritika ma na musce "literarni a intelektualni vysi" druheho cloveka, si sam nedate pozor na faktory, jez samy a skryte poodhaluji nejen "literarni a intelektualni vysi" Vasi osoby. Vyznivate tim i nesoudne. Obrazne a prehnaneji receno, jako treba ucastnik masakru, ktery na jineho poukazuje, ze ma krev za nehty. Ve Vasem textu me totiz uhodilo do oci nekolik gramatickych chyb, ale i ve skladbe vety nejste nijak na vysi. Poukazuji na tento faktor nerad, protoze i ja se dopoustim chyb, ale ted je to poukaz na Vas neopravneny poukaz.
Do Zvedavce nahlizim kazdy den. Naruzive a bez ustani diskutujete. Jste zastancem Zidu a z toho vychazite. Jako treba i ja. Ja se jich vsak nezastavam sablonovite, nybrz vecne. Rozpoznavam klady a hodnotim je, a kdyz se jedna o zapory, nezaviram oci. Jelikoz Vy svym hajenim mlatite kolem sebe hlava nehlava, zasluhujete se o to, ze vyvolavate u ostatnich ctenaru urcitou averzi proti nim. Ja byt Zidem ci clenem nejake jejich organizace, rozhodne bych se zacal ptat, co jste to za cloveka. Vyznivate totiz jako provokater. Pan Stwora by konecne mel neco udelat s identifikaci dopisovatelu, aby provokateri Vaseho typu nenachazeli ve Zvedavci urodnou pudu.

2179

10.6.2002 23:03

RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2179

Vazeny pane Jiri Valter,
budu velmi strucny, nechci ublizit vasim ocim svymi gramatickymi chybami, ci dokonce vas uderit do hlavy svou skladbou vet. To by
vam preci zadny slusny clovek nemohl udelat.
Ano, jsem (ne)zidovsky provokater. V roce 1943 jsme se museli jako deti divat jak nakladali v nasem meste do nakladnich vagonu asi ctyri a pul tisice zidovskych rodin. Za dva roky na to, se jich vratilo presne 37. Vice nez polovina jich odesla v roce 1947 v roce 1948 do
Israele, kde zalozili kibuc "Morava". V roce 1981, "nejaky hrdinsky
Palestinsky partyzan" se priblizil pod okno jejich skoly a vhodil do tridy rucni granat. Dvacet dva deti to neprezilo.
Vas napad upozornit na me prispevky ve Zvedavci nejakou zidovskou organizaci, vitam s otevrenou naruci. Vsazim se
se ze dobrych 10 procent jejich prislusniku si bude moc
precist v cestine, co o nich panove, jako je pan Stwora a pan Stepan pisi. Ci ti, co se jich tak ci onak zastavaji. Ci jini
kteri jsou proti tomu. Delajic pri tom pravopisne chyby a jejich
skladba vet by si zaslouzila znovu nastevu obecne skoly.
Zaroven vitam vas zaverecny navrh panu Stworovi, aby zacal
identifikovat autory dopisovatelu. Nevadi, ze pan Stwora se
zarucil, ze identifikaci delat nikdy nebude. On to jiste
zmeni.

Abych vam usnadnil praci, ja se jmenuji Emil Rehorek.



Moji e-mail adresu mate prilozenou.

2184

13.6.2002 1:18

RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2184

Pane doktore,
9.6. ve 22:47 jste mj. v reakci na vyzvu pana Stwory, jiz hleda nove spolupracovniky, napsal: "...a dokonce literarne a intelektualne jste na stejne vysi."
Onen poukaz na literarni a intelektualni uroven druheho cloveka, o kterem jste se v predchozich prispevcich vyjadril negativne, me okamzite upoutal, protoze jsem si uz drive vsiml, ze bezne nereagujete na dana temata, ale pro me nelogicky odbocujete jinam, a ze i cestina Vam dela urcite potize. Nic jsem do te doby proti tomu nemel, jelikoz vim, co to znamena zit v emigraci a udrzet si rodny jazyk na "jakztakz" urovni. Poprve jsem na Vas zareagoval az po tom Vasem, jak jsem se vyjadril, neopravnenem poukazu dne 10.6. ve 14:39, a sice takto:
(...) Nechapu vsak, proc, kdyz uz jste vyrazne a vyhradne kriticky a Vase kritika ma na musce literarni a intelektualni vysi druheho cloveka, si sam nedate pozor na faktory, jez samy a skryte poodhaluji nejen "literarni a intelektualni vysi" Vasi osoby." A o kus dale dodavam: "Ve Vasem textu me totiz uhodilo do oci nekolik gramatickych chyb, ale i ve skladbe vety nejste nijak na vysi. Poukazuji na tento fakt nerad, protoze i ja se dopoustim chyb, ale TED JE TO POUKAZ NA VAS NEOPRAVNENY POUKAZ." Konec citatu. Domnivam se, ze alespon v teto chvili z toho pro Vas vyplyva, ze kdybyste s tim nezacal, ja bych takto nereagoval.

A Vy jste odpovedel:
Vazeny pane Jiri Valter,
budu velmi strucny, nechci ublizit vasim ocim svymi gramatickymi chybami, ci dokonce vas uderit do hlavy svou skladbou vet. To by vam preci zadny slusny clovek nemohl udelat.

Delajic pri tom pravopisne chyby a jejich skladba vet by si zaslouzila znovu nastevu obecne skoly.

Ve Vasi reakci citim ironii a pokus o zesmesneni me osoby za to, ze jsem Vas upozornil na jazykove nedostatky, tedy v te chvili (pro Vas) nepodstatnou zalezitost. Prestoze jsem presvedcen o tom, ze Vase ironie byla projevem urcite bezradnosti a slabosti, coz snad ostatni ctenari chapou, povazuji za spravne se Vam za ten svuj poukaz omluvit. Znovu podotykam: Vim, jak je tezke v emigraci udrzet si rodny jazyk alespon na jakes takes urovni, a dokonce tvrdim, ze od prvni chvile, kdy clovek emigruje, matersky jazyk zacina v nem odumirat. Sam ziju v emigraci, a protoze mam znacny zajem, abych si jej udrzel v co nejlepsi kondici, delam pro to maximum..., treba pokud se kazdy den nenahlednu do Pravidel ceskeho pravopisu, usinam s vycitkami. Ty vycitky prichazeji od mych, uz mrtvych rodicu.
Nakonec jedno male upozorneni: Moje prijmeni je bez e, tedy Valtr. Sice jsem si uz za cely zivot zvykl na preklepy tohoto razu, ale v urcitych chvilich mi dost zalezi na presnem zneni. Kuprikladu ted proto, abych treba nejakeho opravdoveho Valtera nekompromitoval svym vyrokem, s kterym by on nesouhlasil. Dekuji.

2223

13.6.2002 7:22

Panu Valtrovi

moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2223

Vazeny pane Valtr,
vasi omluvu za sve jazykove nedostatky prijimam. To myslim, velice uprimne.
Jsem si jich velice vedom. Stihl me ten osud mnoha jinych emigrantu po 34
letech v cizi zemi. Cestinu jsem malem zapomel a anglictinu se jeste poradne
nenaucil.
Ja opravdu nemohu zavirat oci, kdyz nekdo vyzdvyhava svoji rasu nad rasou
jinou. Svoje nabozenstvi nad nabozenstvim toho druheho. Kdyz jeden dela ze
sebe to co neni. Tim vlastne zacly vsechny lidske nesvary a valky. Pokud
vim Zvedavec je jedinym komunikacnim zdrojem ceske Internetove mensiny zde
v Kanade a kdyz vidim zde clanky plne odporneho rasismu pana Stwory, ja
opravdu nemohu mlcet. To opravdu nejde. Nemohu mlcet, kdyz nazyva ty lidi
co jsem s nema v Humane society tolik let pracoval, ze jsou gestapaci. Ne-
mohu mlcet nad totalni politickou incompetenci pana Stwory, kdy siri kolem
sebe vlastne nenavistnou propagandu proti vsem lidskym hodnotam. To jsou
tricata leta v nacistickem Nemecku, ci padesata leta v Ceskoslovensku.
On jeste nepochopil, ze Kanada je zeme, kde si lide preji zit v miru a pra-
telstvi. Proto, ja nemohu zavirat sve oci a nikdy taky nebudu.
Ja vim, ze nic neni a nemuze byt na tomto svete idealni. Ale cesta k naprave
nevede, jak se to snazi vsem namluvit pan Stwora propagandou nenavisti,kterou
prochazelo cele nase minule, tolik neslavne stoleti. Lide se musi naucit
rozumet jeden druhemu, navzajem se tolerovat, navzajem se usmirovat a ne
se stale a stale nenavidet, jak by si to pral pan Stwora. Pral bych si aby
nase ceska mensina tady v Kanade komunikovala, treba o fotbale, nebo o
hribach o svych zazitcich na dovolene v Cesku ci zde v Kanade,
a ne jak tady pise pan Stwora o tom jak Zide jsou parasite a ze president
Bush je vlastne zloduch. Ani pan Stwora, ani my nezmenime udalosti v nestastnem
Israeli a ani toho zleho padoucha Bushe nevyzeneme z Bileho domu.
Na to ja jsem do Kanady neemigroval, abych se na stara kolena ucil
nenavisti.

To na vysvetlenou.
Dekuji vam jeste jednou pane Valtr.



2227

13.6.2002 17:04

RE: Panu Valtrovi

Jiri Valtr 209.?.?.?

Reakce na 2227

Ja opravdu nemohu zavirat oci, kdyz nekdo vyzdvyhava svoji rasu nad rasou
jinou. Svoje nabozenstvi nad nabozenstvim toho druheho. Kdyz jeden dela ze sebe to co neni. Tim vlastne zacly vsechny lidske nesvary a valky.
Pane doktore, ja take nechci zavirat oci, kdyz nekdo vyzdvihuje svoji rasu nad rasou jinou, a nezaviram je. Nejdrive se vsak vzdy ptam sam sebe, jestli mam pravdu za kazdou cenu. Jestli realita neni nekde mimo me. V souvislosti s panem Stworou se ptam: Nemysli si naopak, ze Zide vyzdvihuji svoji rasu nad ostatni? A nevyveraji jeho postoje prave z takoveho presvedceni? Zatim nevim, neumim si dat na to odpoved. Ale pripoustim, ze takove presvedceni muze mit, a ja se snazim zjistit, jestli to zidovske vyzdvihovani existuje, jestli je to vubec mozne, jestli neni chyba ve mne, ze jsem to dosud nepochopil. V odstavci, ktery jsem z Vaseho predchazejiciho textu prenesl do tohoto meho prispevku, pisete, ze "lide se musi naucit rozumet jeden druhemu, navzajem se tolerovat, navzajem se usmirovat a ne se stale a stale nenavidet, jak by si to pral pan Stwora". Mozna si to pan Stwora preje, kdo vi, ale ted se Vas ptam: Tolerujete Vy pana Stworu jako spoluobcana, jako redaktora anebo dokonce jako podnikatele, ktery si ve svem byznysu ma pravo urcovat vse podle sveho, jste schopen se usmirit s temi jeho pravomocemi? Zamyslete se nad svymi dosavadnimi prispevky, jestli nejsou jenom nenavisti, zamyslete se, jestli ve svem nitru hlavne nenavidite...
Pane doktore, otec prvni moji zeny byl pet a pul roku v koncentracnich taborech, absolvoval pochod smrti a kdyz byl odvazen do spalovny, utekl. Hodne se z neho preneslo na me, mohl bych busit do ledasceho, ale zivot me naucil radeji vse posuzovat s urcitou davkou pokory.

kdyz vidim zde clanky plne odporneho rasismu pana Stwory, ja opravdu nemohu mlcet. Nemohu mlcet nad totalni politickou incompetenci pana Stwory, kdy siri kolem sebe vlastne nenavistnou propagandu proti vsem lidskym hodnotam.
On jeste nepochopil, ze Kanada je zeme, kde si lide preji zit v miru a pratelstvi. Proto, ja nemohu zavirat sve oci a nikdy taky nebudu.
Kanada je demokraticka zeme a demokracie je OTEVRENA VYMENA NAZORU. Cili kazdy muze rict a obhajovat vsechno. Pokud ovsem neci nazor zacina druheho diskriminovat, omezovat, ponizovat, muze se obratit na soudy.

Lide se musi naucit rozumet jeden druhemu, navzajem se tolerovat, navzajem se usmirovat a ne se stale a stale nenavidet, jak by si to pral pan Stwora. Pral bych si aby nase ceska mensina tady v Kanade komunikovala,
Na to ja jsem do Kanady neemigroval, abych se na stara kolena ucil nenavisti.
Jeste jednou: Nikdo Vas nenuti ucit se nenavisti. Tu nenavist clovek budto v sobe ma, nebo nema. Je to zalezitost logiky, moralky a kazne kazdeho jedince. Aby clovek dospel k oprosteni od nenavisti, musi se naucit nejprve odpoustet. Polozte si otazku, jestli to umite...
Byl bych rad, kdybyste si vzal tento text slovo za slovem, otazku za otazkou a cestne odpovedel.

2235

10.6.2002 11:09

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Vojta 147.?.?.?

Tak sem si to cele precet a dosel sem k jedinymu nazoru, totiz, ze uz dávno není nevinných. Bohuzel.

2176

10.6.2002 19:28

OSTNY NENAVISTI CI TRNY V OKU

MOJO 199.?.?.?




DRAZI CTENARI,

ODPUNCUJTE PROSIM, KDO JE VIC ZLY : STEFAN,VALTER,STWORA ?

2183

25.6.2002 9:53

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Na co se melo poukazat ze Izrael prodava vojenskou technologii i konkurentum Ameriky, prodal zbrane i protivnikum americkyckeho spojence, pouziva americke zbrane k agresy. To je proti zakonu, jinemu by bylo vse uriznuto, ale ne jim.

2485

25.6.2002 10:14

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Co je spatneho na knize Holocost Industry, protoze se nekomu nehodi do kseftua rikaji se fakta. Kazdy ma pravo si udelat svuj usudek bez ohledu na tema.Peter.

2487

4.7.2002 19:57

p.Stworovi bojovníku za svobodu slova

jiri 195.?.?.?

add) z překladu: ...Izrael, jehož problémy vznikly výhradně z toho, že odmítá vrátit území, která obsadil v roce 1967 výměnou za mír se svými sousedy...
add) co by kdyby (dovětek vydavatele): ...Představme si, jak by na tom asi byla Česká republika, kdyby odněkud obdržela podobné částky... ...Jsou to mimořádné schopnosti žít na úkor cizího státu.


Negativní reakce nejsou proti obsaženým informacím (s těmi čísly bude laik asi těžko schopen polemizovat), ale proti postoji který je podsouván: "Přestaňte podporovat Izrael, ušetříte, bude to spravedlivé a v Palestině zavládne mír."
Souhlasím že by to "vyřešilo židovskou otázku" [pláč] protože by to byl konec Izraele a lidí v něm žijících. Nemyslím tím staré Husajního: "Vražděte židy, povražděte je všechny", ale současný stav kdy většina palestinců chápe konec okupace včetně státu Izrael.

Že jde spíš o ideologii než svobodu slova, svědčí i "puncovací" skóre.

Slovy klasika: Bylo by to krásné, kdyby bylo, ale ono není.
S pozdravem
asičlen konspirativní skupiny "Potrefená husa"[smích][smích][smích]

2715

24.1.2005 18:00

II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Anoneme, ten prodej vojenske techniky by neskodilo trosku rozvest, protoze co ja si pamatuji, tak v cechach se pod maskou humanity likvidoval zbrojni prumysl a nebylo mozne dodavat nekterym zemim (Irak, Iran, Syrie, SAE a tak) nic - a na uvolnene mista zacali dodavat vojenskou techniku bud Amici, nebo Izrael. Bohuzel uz nemam zadne linky na tyto zpravy, tesne po 1989 se toho moc nedelo a na internetu nenachazelo, ale rozhodne je t zajimave tema [mrknutí jedním okem]

A hezka ukazka pseudohumanismu.

...aneb kterak ozebracit vlastni narod aby se z nasi blbosti mel nekdo jiny dobre. Ouzasne se ten humanismus Havlovi povedl...

30280

Příspěvků: 34

07.06. 13:26 Larus  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 16:41 stefan  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 13:58 Polednik  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 16:30 stefan  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 18:34 ČoČkin I. Líný  RE: RE:
11.06. 22:16 Martin  RE: RE: RE:
09.04. 01:40 pica  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 18:26 ČoČkin I. Líný  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 23:45 Vladimír Stwora  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
08.06. 01:01 anonym nyni moravacek  RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
09.06. 23:09 stefan  RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr
10.06. 07:07 stefan  RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr
10.06. 12:20 Larus  RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
07.06. 20:47 Mikin  II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli
08.06. 00:57 Kolja  II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli
08.06. 01:29 anonym nyni moravacek  RE: II. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli
09.06. 05:33 abc  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
17.06. 19:13 Rudolf Sob  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
18.06. 20:15 moravacek  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
19.06. 00:46 Rudolf Sob  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
19.06. 00:52 Rudolf Sob  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
09.06. 22:47 moravacek  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
09.06. 23:34 stefan  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
10.06. 14:39 Jiri Valtr  RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
10.06. 23:03 moravacek  RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
13.06. 01:18 Jiri Valtr  RE: RE: RE: II. Pravdivé lži o americké pomoci Izr
13.06. 07:22 moravacek  Panu Valtrovi
13.06. 17:04 Jiri Valtr  RE: Panu Valtrovi
10.06. 11:09 Vojta  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
10.06. 19:28 MOJO  OSTNY NENAVISTI CI TRNY V OKU
25.06. 09:53  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
25.06. 10:14  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.07. 19:57 jiri  p.Stworovi bojovníku za svobodu slova
24.01. 18:00  II. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 094