Diskuze k článku

Izraelský ministr zahraničí: Amerika akceptuje jakékoliv rozhodnutí Izraele

Příspěvků 30

27.4.2009 4:34

To naprosto není žádné překvapení, jinými slovy opakuje ,co řekl Sharon.

kozoroh 61.?.?.?

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001
Divit se může jen ten, ktery se včera "probudil" a zjistil, že svět se změnil a to takovým způsobem ,že on sám už v něm nemá místo.
Nebezpečí je v řetězové reakci následování příkladu "největší velmoci světa USA" a hned na to Anglie a hned na to další kolaboranti,at EU a nebo bývalého bloku komunistických zemí,co se "demokraticky a svobodně " připojí a s tím Israel počítá, nebot má svou zkušenost z minulých časů, že to tak bez problému funguje.Ekonomická krise ,tomu ,plně napomáhá ve všech směrech,dostat svět opět do války,přesně podle už dávno provedeného scénaře,strach o zaměstnání,armáda nezaměstnaných, to je učel,jež světí prostředky.Nakonec ,ONI , nám to říkají "polopatě!"
"Economic crises have been produced by us for the goyim by no other means than the withdrawal of money from circulation." - Protocols of Zion - 20
Příkladů je dost, aby pan Leiberman mohl otevřeně říc ,co si myslí.Stačí , číst z internetového tisku "Noson Gurary, a Lubavitch rabbi insists "Jewish law is the basis of our legal system in America," but that's not entirely true."
Jewish law is not American law, it's Israeli law. It's also a vast, ancient library that claims the Jews are God's "chosen people." It has another set of laws for non-Jews who must obey a complex set of confusing rules and regulations that give control over all daily life functions to an agent of the Jewish "court."
"THE ROLE OF THE HOUSE AND SENATE IN SERVING ISRAEL NOT AMERICA
89 SENATORS URGE PRESIDENT BUSH NOT TO HAMPER ISRAEL
November 16, 2001"==========
A.H. řekl,kdo nebojuje za svou svobodu,tak si ji nezaslouží. V samotném Israelu jsou skupiny,které odporují politice Velkého Israelu,ale, rovněž nemají naději na "přežití" proti světovým kolaborantům podporujíci slepě "Bohem vyvolené" a propagující zákony proti holocaustovým revisionistům,ve jménu antisemitismu, pro ty jež ani semitisty nejsou a jsou===========Jewish Nation, Diaspora Are Myths
Even Jews are used by the Zionist Jew's dont forget there are two types (Zionist Khazar) and (real Jew's) and Remember Ben Gurion Israels first prime minister a ccepted that the Palistinians are the real Jews who converted to Islam even DNA is now proving this case.
======================
Gas chambers again. The Jewish weekly "The Jewish Press" (New York) reveals on Feb. 15, 1991 that Saddam Hussein had gas chambers for all Jews. "Iraqis have gas chambers for all Jews".
=============
Svět mnohem snadněji přijímá propagandu a lež ,než pravdu a následky si přičteme samy sobě a našim politikům,inteligenci, kněžstvu a jiných poskoků.

189585

30.4.2009 19:24

RE: To naprosto není žádné překvapení, jinými slovy opakuje ,co řekl Sharon.

steve 70.?.?.?

Reakce na 189585

Kdo komu patri !!??
http://www.imemc.org/article/60160
http://desertpeace.wordpress.com/2009/04/30/israel...
http://revolutionarypolitics.com/?p=482

189965

27.4.2009 4:38

Stahnout tento clanek !

steve 70.?.?.?

CENZURA!! - tento clanek neobsahuje zadne zavadejici informace, jejichz osvetleni by prispelo k pochopeni a optimalizovani soucasne svetove politicke duhy. Fakta uvedena v tomto clanku maji svuj pravni podklad akceptovany OSN, AIPAC, TRI. COMM.,SVAZEM ZAHRADKARU, NATO, a MNOU.
.. navrhuji stahnout z obehu !
.. Dekuji za stazeni z obehu ...

189586

27.4.2009 8:48

RE: Stahnout tento clanek !

Deek 89.?.?.?

Reakce na 189586

Z oběhu byl stažen (židovstvem) kupř. bolševismus a nahrazen
mnohem rafinovanější diktaturou (skrytou)- demokracií! Viz.
věta Miroslava Dolejšího z Analýzy 17. listopadu 1989: "Stalinova
a později Brežněvova koncepce hospodářské a finanční autarkie, se
ukázala být méně efektivní než se původně očekávalo a volný trh
na západě zplodil konzumní společnost ovladatelnou totálně a z
menšími riziky"!

189599

27.4.2009 22:10

RE: EIN, ZWEI, DREI .. die Fahne hoch ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 189599

EIN, ZWEI, DREI ..
.. AD se sveho casu vyjadril ve smyslu, ze s narodem je treba pracovat od utleho detstvi. Hitlerjugend do SA,SS,Wermacht. Pomyleni do lagru.
Moskva nam dodala KSC (timto zdravim - pane Fisher), KSC dodalo Jiskricky, pionyry, mladezniky, svazaky, - a uranove doly.
.zid nam dodal vse vyse uvedene v baleni typu - "holocaust" a ceskou vladu pridal jako lizatko. Timto zdravim - pane Fisher.
... A baleni pokracuje, Obama ma rad deti !! Jeho novy slogan: "Zahod plinky, uchop granat". Emanuel si oblibil slogan: "Ser na skolu, je to klam - hrajeme na koser spam"
-----------------------
vice zde:
http://atheonews.blogspot.com/2009/04/obama-demand...

189651

27.4.2009 19:39

RE: Stahnout tento clanek !

steve 70.?.?.?

Reakce na 189586

SAM SOBE NAPISU PRISPEVEK !! - neochota, skoro ignorantstvi ctenaru Zvedavce - me nuti dalsim prispevkem zduraznit pravdivost meho vyse uvedeneho prispevku !!
--------
web mirovych aktivistu v Irlaeli.
http://desertpeace.wordpress.com/2009/04/27/israel...
--------
Iran je pritel. Pakistan, Ljosa s nudli u nosu v Ukrajinskych hvozdech, Afghanistan, a listonos Buhua-Beke z Keni jsou nasimi nepriteli. .. jeste, ze se o nas tak dobre staraji !!

189642

27.4.2009 8:59

Mají to holt vymyšlené

Sam Ting Wong 213.?.?.?

a jsou čím dál drzejší.
Z jedné strany valí globalizaci, aby si skrze jimi vlastněné korporace přivlastnili celou planetu a z druhé strany nás drží v šachu holokaustem, abychom jim do ničeho moc nekecali. A asi by se našli i další páky, kterými si pojišťují svoji pozici.

189600

27.4.2009 9:58

Lieberman

kyuss 217.?.?.?

Lieberman samozrejme klame. Amerika (americka sio-skupina, ovladajuca USA, kazdeho jej politika a kazde ich rozhodnutie a vyhlasenie) nikdy nedopusti aby si Izrael na cele s Liebermanom robil co chce. Amerika sa bude za kazdu cenu snazit znemoznit akykolvek pokus o utok na Iran. Robia a budu robit vsetko preto, aby udrzali nikdy sa nekonciace "mierove procesy". Osobne sa nazdavam, ze je mozne, ze ak sa Lieberman nepodvoli,odstavia ho sposobom, ktory nevyvola nechcene reakcie (aby nevizeral ako martyr v ociach izraelskych obcanov).
Pani Ferrero-Waldner, komisarka pre zahranicie EU sa vyjadrila, ze nechce upevnovat vztaky s Izraelom, pokym sa sa veci "neujasnia" v novej vlade.
Toto jej rozhodnutie je samozrejme na "poziadanie" Ameriky. Chcu zatial nenasilne Liebermana zahnat do kuta.

Zidia, takyto stav chcete udrziavat ? Stoji vam to cele zato ?
Ak vam niekto ako Lieberman zlikviduje tuto zonu, co urobite ?
Ludia vas pozenu. To chcete.....znovu ? Vyjadrite sa pokym je este cas, lebo raz moze prijst ten nechceny den, ktory neprospeje vobec nikomu.

Pokoj alebo moc.....milosrdenstvo alebo spravodlivy sud, ktora cesta to bude ? Je mudrejsie si postavit svoj dom na skale ako na piesku.

189604

27.4.2009 17:30

RE: Lieberman

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189604

Ano, rozumní židé, tedy ti, kteří mají židovství jako náboženství a nepovažují se za nějakou nesmyslou rasu, by měli vystoupit proti tomu, co dělá Izrael již dnes, ne až jim na dveře zaklepe pogrom.

Zejména by se měli vyjádřit čeští židé (neboť ti zřejmě chtějí žít v Čechách, jak jsem tak pochopil) a jednoznačně odmítnout nacistický rasistický stát Izrahell.

Snad se najdou čeští židé, tedy Češi s židovským vyznáním, kteří si uvědomují, že je ostatní lidé budou akceptovat, jen, když se nebudou povyšovat a považovat ostatní za nějaký odpad.

Před WWII zde tací byli, to by mě zajímalo, co by třeba Čapek dnes napsal o genocidě Palestinců.

189631

27.4.2009 20:32

RE: Lieberman

korutan 81.?.?.?

Reakce na 189631

Jako vždy, pane hestroyi, s Vámi souhlasím. Čeští spoluobčané židovského vyznání by se měli zamyslet nad řadou otázek, které před ně, i před nás, staví historie a současný vývoj! V řadách judaistů je stále více případů lidí, dokonce i rabínů, kteří politiku Izraele odmítají a na negativní důsledky takové politiky právě pro judaisty poukazují. Bohužel, o těchto lidech se v hromadných oblbovacích médiích nepíše. A hlavně, u nás asi se tenhle druh vůbec nevyskytuje!

A jak by se také mohl vyskytovat! Konvertita vrchní rabi musí makat za tři, aby ukázal, že s tou konverzí to myslí vážně a že pochybností, které u takových to prekabátníkou se vždy vyskytnou, jsou naprosto, ale naprosto, že, liché! Takže, jestli rabín judaistů v Iránu může sionisty kritizovat a hlásat, že nemáme judaisty házet do jednoho pytle se sionisty, tak ten v Čechách musí píseň centrály řvát třikrát hlasitěji, než všichni rabíni s rodokmenem dohromady! Takže se nemůžeme divit, že hlas rozumu, je-li nějaký, není pro ten jeho řev slyšet. Mám opravdu snahu, neházet všechny do jednoho pytle, ale když oni do něj sami lezou!

Třeba pan Fischer! Napřed účelový komunista a najednou judaista! Ale je tomu tak skutečně? Nebyl a není celou dobu sionista? Sionista plnící za komunismu úkoly zadané Mosadem? Nesbíral už tehdy citlivé informace o Československu a nepředával je pravé vlasti? A pokračující v této činnosti i nadále, v nové, demokracií překypující, České republice? Nepřipomíná vám to některý z historických podrazů, to shození volené vlády a nahrazení dosazeným premiérem!? Co když je to všechno divadelní inscenace mající umožnit nástup do funkce premiéra člověku, který je loajální k úplně jiné zemi? A to skrzeva své náboženství, stejně jako řada jiných židů po celém světě?
Jak se tento člověk bude rozhodovat ve vypjatých politických, nebo i existenčních otázkách pro nás, pro občany této země! Bude preferovat, v případě jejich nesouladu či dokonce kolize se zájmy Izraele, zájmy dle své víry a nebo státní příslušnosti?! A jakou má vůbec národnostní příslušnost?! Je Čech, nebo Žid!?: Komu se bude odpovídat, když nebyl NIKÝM zvolen!!?? A hlavní otázka! Co nás čeká, že bylo potřeba toto divadlo sehrát?
[naštvaný]

189647

30.4.2009 10:27

RE: Lieberman

mtk 80.?.?.?

Reakce na 189647

Souhlas do puntíku. Díky, pane Korutane! [smích]

189919

30.4.2009 11:17

RE: Lieberman

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189647

Přesně tak. Také by mě zajímalo, proč se v poslední době všechna média hemží slovy žid, holokaust, sionismus, Izrael... Zkuste si otevřít noviny a spočítat ta slova. Každý den, ráno, večer, pořád dokola jedna písnička. Co se to chystá? [zmaten]

189922

30.4.2009 16:57

RE: Lieberman

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189647

>...Nepřipomíná vám to některý z historických podrazů, to shození volené vlády a nahrazení dosazeným premiérem!? Co když je to všechno divadelní inscenace mající umožnit nástup do funkce premiéra člověku, který je loajální k úplně jiné zemi? A to skrzeva své náboženství, stejně jako řada jiných židů po celém světě?
------------
Začíná se objevovat skutečný obraz. Když Topolánek prohlásil, že házení balíků peněz zlodějům na Wall Street je cesta do pekel, tak to byla poslední kapička a pohár přetekl. Podřízl si větvičku, na které seděl. Takové lidi sionistická banda zločinců mezi sebou nepotřebují, tak šel od koryta. A kdo jiný by se hodil na funkci premiéra?????

>Třeba pan Fischer! Napřed účelový komunista a najednou judaista! Ale je tomu tak skutečně? Nebyl a není celou dobu sionista? Sionista plnící za komunismu úkoly zadané Mosadem? Nesbíral už tehdy citlivé informace o Československu a nepředával je pravé vlasti?
----------------
Sledováním politického vývoje v Evropě si člověk musí takovouto otázku zákonitě položit. Všude jinde se tak děje, tak proč by ČR byla výjimkou? Sledujme jejich skutky a to by nám mohlo odpovědět na následující dotaz:

>A jakou má vůbec národnostní příslušnost?! Je Čech, nebo Žid!?
-----------------
Za totality byly oprávněné obavy ze skrytého sionistického hnutí, ale KSČ se zapomněla porozhlédnout po sionistech ve vlastních řadách. Většinová společnost neměla potuchy co sionismus znamená a jaké jsou jeho cíle a tak místo patřičného vzdělávání se nám vtloukalo do hlavy, kdo je náš přítel nejvěrnější a přitom na skutečného nepřítele je jaksi zapomnělo.

P.S. Korutane díky za podnětnou úvahu.

189954

27.4.2009 12:12

Vyklulo sa odporne chazarske kaciatko z vajca.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Libermann je super, ako fasista a rasista najlepsie reprezentuje
rabbinofasisticky stat Izrael. Ako vidno, vyvoleni hodili vsetko na jednu kartu. To znaci, ze sa odpocitava cas k spusteniu 3.WW.
Chazari uz maju taku zlu povest vo svete, ze im ine ani neostava, ako odist zo sceny s paradnym ohnostrojom. Blb Obama je skutocne zabavny a polutovaniahodny. Nechapem ako sa dal na takuto rolu sionistickej babky nahovorit. Takze nabozensky vzato Mojzisov narod "vyvolencov" nam chysta skutocny holokaust, kde ten ich bude vyzerat ako hra deti so zapalkami. Budme pripraveni, celosvetove ZLO ide do utoku [oči v sloup]

189613

27.4.2009 13:29

Tak, tak...

ELCID 90.?.?.?

Liberman je magor. Magor byl ale i před volbami. To znamená, že Izraeli vyhovuje, mít v takto vysoké funkci magora. A vyhovuje to asi i USA, protože cokoliv hrozného se stane, a ono se stane, budou moci hodit na magora, který tím poslouží dvakrát. Protože už v té době nebude ve funkci, ozve se pouze sorry, netušili jsme, jako se ozývá teď při finanční krizi. Pěkně s námi židi kývají.

189616

27.4.2009 13:46

Liebermann je Libermann

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ako byvaly obcan ZSSR sa tak pisal. Treba respektovat pisomny uzus ruskeho naroda. Ziaden Liebremann. Narodil sa v ZSSR a tam bol, je a bude iba Liberman. Prosto rusky Chazar [chechtot]

189617

27.4.2009 14:15

kdo plati ten jede

vaclaus 84.?.?.?

At se nam to libi ci ne, Zide sveho dnesni postaveni v USA dosahli usilovnou a cilevedomou cinnosti. Vzdyt do 60let byla v USA rasova segregace, do 50let byly pro Zidy quoty na dobrych universitach, v 70tych letech bylo mozno rict, ze nechci sedet se Zidem v jedne kancelari atp. Zide ovladli financni sektor USA a stoji za vsemi novymi financnimi produkty at pozitivnimi ci negativnimi. Ten udajne vytvari temer 25% hrubeho narodniho produktu USA. Mohou si USA dovolit zrici se zidovske komunity? Samozrejme, ze ne. Kdo plati, ten jede.

189620

27.4.2009 16:15

RE: kdo plati ten jede

kejvi 212.?.?.?

Reakce na 189620

>Ten udajne vytvari temer 25% hrubeho narodniho
> produktu USA.
Finanční sektor nevytváří nic - jen jako pijavice vysává skutečný svět.

189628

27.4.2009 17:34

RE: kdo plati ten jede

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189628

Přesně tak. Nechápu, jak někdo může říci, že peněžní služby něco vytváří...

189633

27.4.2009 18:42

RE: kdo plati ten jede

steve 70.?.?.?

Reakce na 189620

25% ?! - Tohle vytvari ! - "Svetova banka - krize prechazi do lidske katastrofy"
----
http://news.yahoo.com/s/afp/20090427/bs_afp/financ...
----------
..a vycucame vas vsechny k smrti !!
http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1173545/...

189638

27.4.2009 19:50

RE: kdo plati ten jede

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189620

>...Zide sveho dnesni postaveni v USA dosahli usilovnou a cilevedomou cinnosti.
-----------------------
Ta věta není dokončená. Já bych si to dovolil doplnit: "Židé dosáhli svého postavení v USA - a nejen tam - usilovnou činností Rothschildova a Rockefellerova impéria". Jenom pro upřesnění. Nikoliv židé, ale pěšáci sionu chazarské odnože. Tohle by nám tak nějak mohlo objasnit onen "úspěch". Samozřejmě, že se tak nestalo přes noc. První znatelný "úspěch" byl dosažen zavedením strategie tzv."New Deal", což Franklin Delano Roosevelt (Rosenfeld), tehdejší US prezident v roce 1938 "úspěšně" prosadil. Tento "New Deal" umožnil vytvoření všemožných a zbytečných institucí na ovládání a kontrolu většinové populace a jak jinak, než financovaných z daní pracující třídy.

Do vedoucích funkcí a to nejen v těchto institucích, ale i do rozhodujících funkcí ve vládě Spojených států, byli dosazeni jenom vybraní lidé s vyhovujícím ideologicko-náboženským přesvědčením a ochotni na vytvoření pozdějšího fašistického režimu ve Spojených státech spolupracovat. Tímto vznikla příležitost společenského "uplatnění" a to především v zahraniční politice Spojených států pro lidi typu: Henry Kissinger, Henry Morgenthau, Zbigniew Brzezinski a mnoho dalších. Tolik k těm jejich "úspěchům", které nás v tyto dny přivedly na pokraj světové katastrofy. I ta druhá část vašeho příspěvku potřebuje patřičnou úpravu, ale nechci zabíhát příliš daleko od tématu.

189646

27.4.2009 20:40

sbližování EU s Izraelem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Praha se dostala do křížku s Evropskou komisí, která prohlásila, že nepodpoří akční plán s Izraelem. Podle premiéra Topolánka, který Tel Aviv o víkendu navštívil, překročila pravomoci a prokázala aroganci.

http://www.ct24.cz/ceske-predsednictvi/53036-sbliz...

189649

28.4.2009 0:24

Prej není až tak zlej,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

s plánem na dva státy souhlasí, jen ta média ho špatně pochopila...

189654

28.4.2009 11:51

Chazari idu do utoku.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Nikto z gojov ich uz nema rad. Ich rabbinofasisticky stat je predmetom vseobecneho opovrhnutia. Totalne vyuzili svoje obete v holokauste /aj termin si museli blbeckovia vypozicat z greckeho jazyka/. Co im ine ostava ako celosvetovy holokaust. Ano ludia su veslijaki, ale ked pride celosvetovy pogrom, nikto nebude rozlisovat. Je to dan za aroganciu voci nam, nam gojom. Pozicka sa plati aj s urokmi a to by mali Chazari dobre vediet. Nie su vynimkou. Dobre vedeli co robia a ake to moze mat dosledky. Takze husitske:" Nikoho nechrante, nikoho nezivte!" [zmaten]

189708

28.4.2009 12:14

Menovat Avigdora ministrom zahranicia je to iste

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ako Radicova "omylom" stlacila hlasovacie tlacitko. Chazari idu do utoku ziskat celu planetu. Ich ciny su coraz viac zhovadilejsie a nikto ich uz nema rad. Preto idu na doraz! Zalezi na nas gojoch, ako sa k tomuto ataku postavime. Ak nie, nas udel bude horsi Palestincov. Vy to nevidite? [oči v sloup] Su to nepriatelia nasej civilizacie a vlastne ludstva, lebo nasa europska civilizacia vtlacila celemu svetu svoju pecat! Talmudisticke kecy su z rangu pacienta na uzavretom psychia-
trickom oddeleni.

189711

28.4.2009 14:42

Tentokart Karel Dolejsi strili vedle.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Neminim rozebirat v jake iniforme chodil Duke v 17-ti letech, ale svoboda projevu se neda krajet jako salam. Bud je anebo neni bez ohledi na to, kdi ji pouziva. Pripominam, ze krome uvedomelych nacistu a treba komunistu ve vychodnim bloku, zili v techto zemich miliony lidi, kteri velmi rychle vystriziveli z ideologicke kocoviny, ale byly nuceni drzet hubu a krok a mavat "mavatky". Totalita se s nikym vycnivajicim z rady nebabra v rukavickach.

Extremisty drzi v koute v koute moralni uroven spolecnosti a take tato moralni uroven rozhoduje o nachylnosti k totalite. Svoboda projevu je prostredek, ktera rozhoduje o moralce ve spolecnosti. Pouze spolecnost kriticky myslicich lidi je stabilni zarukou pro demokracii. Pendrekove zakony jsou proti demokracii, umoznuji tem co drzi moc nasilne propagovat libovolnou ideologii.

Takze i Duke i treba Lieberman, pokud nejsou ve vysoke politice by meli mit vstup do CR a mluvit o cemkoliv. Persona non grata by mela pouzivana pouze na zaklade diplomatickych duvodu. Danska vlada argumentoavala svobodou slova ohledne karikatur proroka Muhameda, pokud by vsak chtela byt diplomaticka, tak mela smerem k arabskym zemim vyslat jednoznacou omluvu a verejne vyslovit, zda podporuje nebo odmita tuto provakaci. Lze rici respektujeme svobodu slova, ale naprosto povazujeme nejake bla bla za neprijetelne a nesklucitelne s hodnotami, ktere zastavame a pritom uvest duvody pro tento postoj! Samozrejme, ze je pouze v kompetenci instituci, ktere souhlasi nebo nesouhlasi, ze na jejich pude se bude konat nejaka akce. At uz jde o galerii fotek Fusse nebo projeve Duke na KU. Kazdy si pritom vytvari vlastni moralni vizitku ve spolecnosti plus to muze mit i jine dusledky.

Ano chapu, ze v zidovskem narode existuje hromada slusnych lidi, ale stejne jako treba naciste, tak sioniste maji hlavni slovo a to dokonce dlouhodobe i na zahranicni politiku USA. To, ze americky Zid Chas Freeman musel odejit z vysokeho postu na natlak sionisticke loby mluvi vice nez jasnou reci. Opakovane silacke reci Liebermana naznacuji, ze realita uz dozrala do situace, kdy toto ovlivnovani USA do budoucna nebude prilis fungovat.

Manipulovat se da pouze v casech blahobytu. I arabsku spojenec USA jako Jordansko to bylo nuceno verejne vyjadrit. Sioniste maji jedinou moznost, jak zvratit tento trend a to vyvolanim valcenho konfliktu velkeho rozsahu. Jenomze do dvou umeji pocitat politicke elity nejenom v Iranu, ale jakekoliv velmoci ve svete.
http://www.blisty.cz/2009/4/28/art46591.html
http://www.blisty.cz/art/46566.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=6191

189722

30.4.2009 2:22

Hmm, takze ministryne zahranici nerozumi situaci v Pakistanu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Lieberman mluvi o hrozbe Pakistanu. Toto je dlouhodoby vysledek diplomacie klacku uplatnovane proti muslimum. Zeme se 150 miliony obyvatel a jadernymi zbranemi. Na hranici s Afganistanem ziji Pastunove 13 milionu v Afganistanu a dalsich 28 milionu v Pakistanu.

Spojene staty jsou nejenom v Pakistanu, ale celem islamskem svete krajne neoblibene. Byla odstranena prozapadni Bhutto, coz si vynutil odchod proamerickeho Musarafa. Americke tlak na armadu i pakistanskou sluzbu, ktery je stavi do krajne neoblibene pozice na doma a je otazka, zda jsou vubec schopni v destabilizovanem Pakistanu udrzet moc. Pokud nejsou, tak nikdo neni schopen udrzet Pakistan aspon v nejake elementarni stabilite. Ani pakistanska armada s tajnou sluzbou si nebudou palit prsty za americke zajmy s rizikem ztraty moci na domaci scene. Velmi slaba vlada pod tlakem USA, byla nucena vest akce proti Talibanu a zapalti za to svym padem..

Cemu se tedy Hilary Clinton po 8-mi letech "vitezstvi" zapadu v Afganistanu divi? Na ministerstvu zahranici i v Bilem dome by se meli precist treba tyhle veci. Uz jenom chybi, aby Izrael provedl letecky utok na Iran. Pak by mohli padat z nebe trakare a bylo by to v celkovem politickem klimatu, takove prijemne pocasi. Britove chteli s Talibanem jedna uz v zime.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pashtun
http://www.blisty.cz/2009/4/30/art46621.html
http://www.blisty.cz/art/46554.html
http://www.blisty.cz/art/46555.html
http://www.blisty.cz/art/46507.html

189887

30.4.2009 3:07

RE: Hmm, takze ministryne zahranici nerozumi situaci v Pakistanu.

steve 70.?.?.?

Reakce na 189887

RENE - diky,ta analyza v poslednim odkazu je "absolutni". Mam pred ocima Gorbacova jak se smal na plnou hubu a rikal: " No, ja Vam pane presidente preji aby jste tu valku v Afghanistanu vyhral hodne rychle" !!
.. tak oni se prochazeji 50 km od mesta, dost nuda. Miluji hory ...

189891

30.4.2009 19:44

Nezny

Aja 74.?.?.?

vztah Izraele k EU.
Drzte zobacky, nebo s vami nemluvime .
Chteli jste jeste neco rict?

189967

30.4.2009 20:12

RE: Nezny

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189967

A když bude někdo až příliš vyskakovat, tak se na politické scéně zase objeví nějaká další "sebevražda". Mossad to už zařídí.

189972

Příspěvků: 30

27.04. 04:34 kozoroh  To naprosto není žádné překvapení, jinými slovy opakuje ,co řekl Sharon.
30.04. 19:24 steve  RE: To naprosto není žádné překvapení, jinými slovy opakuje ,co řekl Sharon.
27.04. 04:38 steve  Stahnout tento clanek !
27.04. 08:48 Deek  RE: Stahnout tento clanek !
27.04. 22:10 steve  RE: EIN, ZWEI, DREI .. die Fahne hoch ..
27.04. 19:39 steve  RE: Stahnout tento clanek !
27.04. 08:59 Sam Ting Wong  Mají to holt vymyšlené
27.04. 09:58 kyuss  Lieberman
27.04. 17:30 hestroy  RE: Lieberman
27.04. 20:32 korutan  RE: Lieberman
30.04. 10:27 mtk  RE: Lieberman
30.04. 11:17 hestroy  RE: Lieberman
30.04. 16:57 Mirda  RE: Lieberman
27.04. 12:12 Gibi z Wilsonova  Vyklulo sa odporne chazarske kaciatko z vajca.
27.04. 13:29 ELCID  Tak, tak...
27.04. 13:46 Gibi z Wilsonova  Liebermann je Libermann
27.04. 14:15 vaclaus  kdo plati ten jede
27.04. 16:15 kejvi  RE: kdo plati ten jede
27.04. 17:34 hestroy  RE: kdo plati ten jede
27.04. 18:42 steve  RE: kdo plati ten jede
27.04. 19:50 Mirda  RE: kdo plati ten jede
27.04. 20:40  sbližování EU s Izraelem
28.04. 00:24  Prej není až tak zlej,
28.04. 11:51 Gibi z Wilsonova  Chazari idu do utoku.
28.04. 12:14 Gibi z Wilsonova  Menovat Avigdora ministrom zahranicia je to iste
28.04. 14:42 Rene Bartosek  Tentokart Karel Dolejsi strili vedle.
30.04. 02:22 Rene Bartosek  Hmm, takze ministryne zahranici nerozumi situaci v Pakistanu.
30.04. 03:07 steve  RE: Hmm, takze ministryne zahranici nerozumi situaci v Pakistanu.
30.04. 19:44 Aja  Nezny
30.04. 20:12 Mirda  RE: Nezny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Trocha humoru na téma postižení korona-vymýváním mozků04.12.20 09:47 Česká republika 0

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa s čs titulky03.12.20 10:51 USA 8

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,26 Kč
Kanadský dolar
16,92 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,42 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,39 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 053,57 Kč
1 unce stříbra
523,40 Kč
Bitcoin
420 094,44 Kč

Poslední aktualizace: 4.12.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 972