Diskuze k článku

Jan Fischer

Příspěvků 122

24.4.2009 4:49

Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !

steve 70.?.?.?

Ma muj hlas, je to pravy clovek na svem miste, cerstvy vitr do plachet naseho politickeho spektra. Ma zkusenosti, ma motivaci, a musi aplikovat nove, nekompromosni pohledy na problemy .. zde muze cerpat inspiraci !!
-------------------------
http://obamboozled.blogspot.com/2009/04/obama-vows...
--------------------------
Prosim, pro zvidave: vsimnete si diskuse pod clankem, to je opravdu "velice" zajimave .. ty "kupecke" pocty a taky ceska chemicka a Cyklon B a jiny radar a japonci ...

189249

24.4.2009 8:00

RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !

Hakenkrajc 75.?.?.?

Reakce na 189249

Vy musite mit opravdu velky problem co se Vasi zaslepene osoby tyce. Ja tim chtel rici, ze ty kupecky pocty a zadluzenost budou jeste chvili v poradku a muzete se na ty almuzny ktery obdrzi poddany preptat Hlavniho saska na Hrade nebo primo na financim v Bruselu kdyz uz chcete mit zradar ve vychodni EU. Co se tyce chemickeho prumyslu tak cesky krater na tom nebyl a neni az tak zle jak je historicky dokazane v dnesnich dobach, ve statistikach z roku 1944 to dosvedcuje mimoradny zajem o kvalitni Cyclon B z draslovky Kolin, nemel udajne vubec zadnou konkurenci protoze udajne 100% odvsivil a zbavil parazitniho hmyzu skoro celou Europu a podle prezivsich pametniku holocaustu kteri se narodili az po 2WW fungoval i v zime na betonove podlaze v komorach gazowych i za tech nejkrutejsich mrazu ........ [velký smích]

189257

27.4.2009 2:40

RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !

steve 70.?.?.?

Reakce na 189257

Hakenkrajc - odhod emoce diskusniho fora [smích] a podivej se na tenhle link ..
---------------------
http://www.informationclearinghouse.info/article3249.htm

189580

24.4.2009 10:08

RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !

govind 195.?.?.?

Reakce na 189249

Prosim, pro zvidave: vsimnete si diskuse pod clankem, to je opravdu "velice" zajimave .. ty "kupecke" pocty a taky ceska chemicka a Cyklon B a jiny radar a japonci ...


http://www.rozhlas.cz/izurnal/podkuzi/_zprava/3756...

Lučební závody Draslovka a.s. Kolín

189279

24.4.2009 7:16

Fischer

nono2 193.?.?.?

Ich gratuliere. Smer je nastavený konečne správne, a to verejne.
Po ovocí ich poznáte... Nie zbytočne sme hovorili o židoboľševizme ako ejakuláte sionizmu. A máme za sebou celkom úspešne desiatky miliónov mŕtvych, elitu hlavne ruského národa.

189255

24.4.2009 8:04

Je to fuk

machometh 88.?.?.?

i kdyby zde premieroval kybl ovcich hovinek vyjde to na stejno. Pracujici se lip mit nebudou, hovadskej bordel u koryt zustane, tak co. Jedine klacek do ruky a hnat tu zkurvenou svoloc z tehle zeme.

189258

24.4.2009 8:49

Poslouchejte rabíny a nebudte potom nijak překvapeni.

kozoroh 59.?.?.?

Vždyt, to rabín řekl,"Komunismus je sionismus a sionismus je komunismus," proto v té "Sametové revoluci" se hlavně pod heslem ,"Nejsme ,jako oni" si sionisti,komunisti, zajistili pomocí lidské hlouposti , beztrastnost , za své zločiny proti českému národu a ještě navíc se jejich zločinecká práce legalisovala i pobíráním důchodu, né ovšem nějakého základního,ale ,jak jim byl vyměřen ,dle přijmu,který nebyl nijak hubený.
Když oni,to takhle "válí" s celým světem.
Release Madoff or Risk War”, Israel Warns US.
Russian Intelligence reports are stating today that Israel’s incoming right-wing Nationalist Prime Minister Benjamin Netanyahu has ‘ordered’ President Obama to release disgraced Wall Street investor Bernard Madoff [photo top left] or ‘risk full and total war’. Tenhle "dobrák" obral lidi jen o 75 billionů dolarů, takže za pár měsíců , až se na věc zapomene,tak uvidíme,zda pro "chatrné zdraví" si neodsedí "trest" doma.
Nakonec ,z konference o rasismu se česká delegace zvedne první k odchodu,ještě dřív ,než se stačí vzpamatovat ostatní delegáti na odchod,vždy jsme v lokajství vedli, tohle první místo nám nikdo nemůže vzít.
http://sportreport.lidovky.cz/fotbalovy-svaz-nabid...
http://en.wikipedia.org/wiki/Avram_Grant
Kdyby,chtěl Israel udělat nový Israel v čechách,tak jej tam do týdne máme i s Jerusalémem.
Co , myslíte ,že tak zvaní "komunisti" dělají a nebo , lépe řečeno,pro koho pracují.
Jeff Stein of CQ.com reported on Sunday evening that the National Security Agency had picked up a telephone conversation by Representative Jane Harman (D-CA) with a suspected spy for Israel.
The US is spied on, and a classified Pentagon document is passed to the Israeli embassy by AIPAC officials."Full Responsibility for the First world War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for millions of dead and dying". -- U.S. Congress - Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)
"The bolshevik Revolution in russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New world Order
===============
"Full Responsibility for the First world War, lies squarely on the shoulders of the International Jewish Bankers. They are responsible for millions of dead and dying". -- U.S. Congress - Record 67th Congress, 4. Sitting, Senate Document nr. 346)
"The bolshevik Revolution in russia was the work of Jewish planning and Jewish dissatisfaction. Our Plan is to have a New world Order
Komu není rady,tomu, není pomoci.

189263

24.4.2009 8:51

Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Robocrep 217.?.?.?

Ale vadí mi, že to nijak nedoložil.

Aby to nebylo jako s tou stokrát opakovanou lží o "pružinském" [oči v sloup]

189264

24.4.2009 10:31

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Dan Kučera 90.?.?.?

Reakce na 189264

Fascinuje mne, jak někteří zabedněnci stále volají po dokládání informací. Zajímalo by mne, jestli to stejné dělají u Novinek.cz, iDnes.cz a dalších, kteří byli již mnohokrát usvědčeni, že lhali či uváděli neúplné manipulující informace.

Kdyb jste jen trochu chtěl, našel by jste např. článek viz. http://zpravy.o2active.cz/detail.aspx?id=45093 , kde je mj. uvedeno ".... MF DNES sestavila profil statistika Jana Fischera, který sestavuje úřednickou vládu. Muž s komunistickou minulostí má rád Izrael, matematiku a dobré knihy....."

Další najdete např. na http://kehila-olomouc.cz/rs/2092/novy-premier-jan-..., kde je uvedeno „… jsme z manželovy strany napůl židovská rodina, křesťanské svátky neslavíme.” Ani Ježíška neslavíte? „Říkáme mu Mojžíšek a toho si oslavíme, včetně chanuky. My jsme s manželem pod obojí, ale náš syn bere židovské tradice daleko vážněji než my.”

To stejné najdete také na http://ona.idnes.cz/manzel-tak-nevypada-ale-je-vti...

189285

24.4.2009 11:07

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 189285

>Fascinuje mne, jak někteří zabedněnci stále volají po
>dokládání informací.

Někteří "zabedněnci" chtějí důkazy.

Fajn, vy jste je dodal. Teď ještě počkáme, jestli Fischer bude podporovat židovské organizace a diskriminovat Čechy, anebo jenom zůstane u slavení chanuky. Teprve potom má cenu ho soudit.

189291

24.4.2009 17:41

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Dan Kučera 90.?.?.?

Reakce na 189291

Nějak jsem nepochopil, na co chcete čekat. Některý předešlý premiér nepodporoval židovské lobbistické organizace ?

Českým premiérem, nikým nezvolený, bude nyní sionista a komunistický kariérista, kterého spolu upekli Topolánek S Paroubkem. Důvod je přitom nasnadě. Musel být dosazen někdo, kdo bude prodlouženou rukou Izraele a českého pro-sionistického + pro-unijního bratrstva.

189325

27.4.2009 16:45

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Control 213.?.?.?

Reakce na 189325

Ano, to samé se stalo kolem roku 2000. Proč si myslíte, že nastalo "Sarajevo"? Mám na mysli odvolání Klause, když byl v Sarajevu. Přispěl k tomu i pohůnek Pilip. Pak se do čela vlády dostal bez řádných voleb Žid Tošovský, který umožnil rozkradení zlatého státního pokladu, včetně historických mincí. Na tento poklad se skládaly celé generace Čechů. Zlato vyměnil za německé dluhopisy.
Myslím si, že opět chtějí něco proti nám udělat. Asi půjde o instalaci radaru, či o další rozkrádačky?

189630

27.4.2009 18:23

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

steve 70.?.?.?

Reakce na 189630

PRO "CONTROL" - toto slysim poprve. Pane, prosim - bude li to mozne, budu Vam velice vdecen za jakekoliv informace na toto tema !! (ZLATY poklad). Dekuji Vam !!

189637

28.4.2009 1:29

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Control 213.?.?.?

Reakce na 189637

O Sarajevu se píše v článku - viz: http://virtually.cz/?art=13669
A o zlatém pokladu - viz kniha Stanislava Motla -
Kam zmizel zlatý poklad republiky?
Výňatek z knihy:
Níže uvedení, prý rozhodli o prodeji českého zlatého pokladu
za německé dluhopisy.
Je-li tomu skutečně tak, jak uvádí autor (S.M.), pak se jedná
o další zradu českých zájmů v naší historii – viz uvedená kniha na str. 190:
Kdo vlastně tvořil bankovní radu České národní banky, která
o prodeji československého zlatého pokladu rozhodla?
Guvernér
Ing. Josef Tošovský
Viceguvernéři:
Ing. Jan Vít
Ing. Pavel Kysilka
Členové:
Ing. Ota Kaftan
Ing. Jiří Pospíšil, CSc.
Ing. Miroslav Hrnčíř
Dr.Sc., RNDr. Luděk Niedermayer."
Tito lidé rozhodli o rozkradení zlatého pokladu!!!

189656

28.4.2009 4:57

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

steve 70.?.?.?

Reakce na 189656

CONTROL - Vazeny Pane, dekuji mnohokrat za informace !!

189661

2.5.2009 20:08

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

danan 90.?.?.?

Reakce na 189291

Pán je žid, jak to tak vypadá. Furt hloupé řeči.

190180

24.4.2009 14:07

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 189264

Pane Robocrepe následující lidé byli také židovského původu:

Albert Einstein, Isaac Newton, Wolfgang Amadeus Mozart, Jan Werich, Kryštof Kolumbus, Heinrich Hertz, Johann Strauss, Gustav Mahler, Hugo Haas, George Gershwin, Sigmund Freud, Thomas Alva Edison, ...

Co říkáte? Jeden větší lump než druhý, že? Kolik škod jen oni lidstvu způsobili !?! [chechtot]

189307

24.4.2009 14:19

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 189307

To proto, že nebyli politici [velký smích] [mrknutí jedním okem]

189308

24.4.2009 16:02

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 189307

Rasisté a xenofobové v historii :
Marcus Tullius Cicero (106 – 43 pr.nl.) – Rímsky filozof, politik, rečník :
„Židia sú veľmi súdržní, ale pred Nežidmi sa uzatvárajú a sú k nim nepriateľskí.“ „Židia patria k temným a odpudzujúcim silám. Kto vie, aká početná je táto klika, ako sa držia pospolu a akú moc môžu predstavovať vo svojej jednote?“

Lucius Anneus Seneca (Seneca mladší) (4 pr. n. l. – 64 n. l.)
Rímsky filozof, básnik, prozaik a senátor
„Tento národ (Židia) je mor. Dokázal získať taký vplyv, že nám, víťazom, diktuje svoje zákony.“

Publius Gaius Cornelius Tacitus (56 – 120?) Rímsky dejepisec, filozof a politik
„Medzi sebou sú poctiví a pripravení k zľutovaniu, ale na zvyšok sveta sa pozerajú ako na nepriateľov.“

Justinián I. (527 zač. vlády – 565) Byzantský cisár
„Židia boli vždy v pozadí prenasledovania kresťanov. Cestovali po krajinách, všade nenávidiac a podkopávajúc základy kresťanskej viery.“

Napoleon Bonaparte (1769 – 1821) Francúzsky cisár a vojvodca
„Židia sú kobylky, ktoré zožerú Francúzsko.“

Henry Adams(1838 – 1918) Americký historik a románopisec
„Sme v rukách Židov; robia si s našimi hodnotami, čo chcú.“

Beatrice Webbová(1858 – 1943) Britská socialistka
„Ako je možné, že každý, kto sa dostane do kontaktu so židovskou populáciou, skončí napokon tým, že má voči nim predsudky?!“

Henry Ford (1863 – 1947) Otec výrobnej linky v automobilovom priemysle a modelu T
„Židia vždy kontrolovali obchod... Filmársky priemysel v Spojených štátoch a v Kanade... je tiež pod absolútnou kontrolou – morálne i finančne – židovských manipulátorov verejnej mienky“
Na dvoch tabuliach na bráne zamestnaneckého parkoviska výrobného závodu Ford Motor Company bolo možno v roku 1939 čítať tento text:
„Židia, to sú zradcovia Ameriky a nedá sa im veriť. Kupuj od Nežida!

H. G. Wells(1866 – 1946) Britský spisovateľ, historik a sociálny kritik
„Židia boli presvedčení, že Boh, boh celého sveta, je spravodlivý, lenže oni ho tiež chápali ako boha, s ktorým sa dá jednať a ktorý s otcom Abrahámom urobil obchodnú zmluvu o nich – a veruže výhodnú zmluvu pre nich, aby ovládli zem. Preto s veľkým zdesením a hnevom počúvali Ježiša, keď ich oberal o všetko to, čo do nich vnášalo istotu. Ježiš učil, že Boh nie je žiadny obchodník, že Židia nie sú vyvolení a že nemajú prednosť pred druhými, pokiaľ ide o Kráľovstvo Božie.

Svetozár Hurban Vajanský(1849 – 1916) Slovenský prozaik, básnik a publicista, ideológ SNS
„Niet väčšieho aristokrata ako je žid, bárs má v ústach demokratické frázy, niet neliberálnejšieho človeka ako je žid, trebárs majú dnešnú slobodomyseľnosť v árende. Len zaslepený hlupec nevidí, že pod liberálnosťou rozumie žid slobodu pre seba, dovolenie, aby mohol...Automaticky kráceno

189317

24.4.2009 18:33

Jeden vetsi lump nez druhy

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 189307

>Pane Robocrepe následující lidé byli také židovského
>původu:
>Isaac Newton
LEZ
>Wolfgang Amadeus Mozart
LEZ
>Kryštof Kolumbus
LEZ
>Co říkáte? Jeden větší lump než druhý, že? Kolik škod
>jen oni lidstvu způsobili !?! [chechtot]

Lumpi?
Prectete si od Frank Britton, "Behind Communism". I s obrazky oblibenych hrdinu, skoda ze zid Jan Fisher vstoupil do KSC tak pozde, mohl se v te knizce faktu "who is who, and who is jew" objevit taky.
www.skrewdriver.net/behind.html
Lumpi?
Dnes se staci podivat do Nove Chazarie, pardon do Izraele.
Lumpi?
Dnes se staci se podivat do Bileho Domu, podivat se na ty co operuji Obamou, co operuji Wall Street, co operuji Hollywood.
Lumpi? Chcete jich znat vic ??

189331

24.4.2009 23:26

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 189331

Namísto jmen, jejichž židovský původ jste zpochybnil (ostatně rád bych nahlédl do genealogií, o něž svá tvrzení opíráte), Vám mohu dodat stovky dalších. Všeobecně uznávaných a ctěných lidí židovského původu. Lidí, kteří významně přispěli do pokladnice vědění, kultury a umění lidstva.

Vedle těchto velikánů žilo a žije i řada skutečných židovských lotrů. Stejně, jako v každém jiném národě. Jestliže si dáme tu práci a vyhledáme kupříkladu stovku největších italských lumpů všech dob, jistě to neznamená, že všichni Italové jsou lotři. Nebo snad ano?

Uměl byste tedy pane Latinče nějak racionálně vysvětlit, proč jen Židé jsou úplně všichni (snad i nemluvňata) lotři? A pokud ne úplně všichni, tak jaké procento z nich jsou ti ZLÍ? A proč?

189357

25.4.2009 9:16

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Latinec 72.?.?.?

Reakce na 189357

>Uměl byste tedy pane Latinče nějak racionálně vysvětlit,
>proč jen Židé jsou úplně všichni (snad i nemluvňata)
>lotři? A pokud ne úplně všichni, tak jaké procento z nich
>jsou ti ZLÍ? A proč?

Talmud.
Benjamin Freedman: "Facts are facts".
http://www.biblebelievers.org.au/facts1.htm
Vyznamny americky Rabin Michael Rodkinson, v predmluve sve knihy "Babylonsky Talmud", strana XI definuje: "Novodoby zid (i.e., judaista) je produktem Talmudu".

189377

26.4.2009 14:55

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 189377

Předpokládám, že se považujete pane Latinče za křesťana. Jako každý dobrý křesťan jistě ctíte Bibli svatou. Určitě se tedy řídíte třeba i těmito biblickými ustanoveními:

Kdož by koli zlořečil otci svému neb matce své, smrtí umře.

Muž, pak, kterýž by se cizoložství dopustil s ženou něčí, ... smrtí umře cizoložník ten i cizoložnice.

Čarodějnici nenecháš naživu.


Vy snad nejste dobrým křesťanem a nejednáte v souladu s těmito biblickými pravidly? Neupalujete čarodějnice? [mrknutí jedním okem]

Ano, rozumím. My, moderní vzdělaní křesťané už dnes tyto archaické biblické texty nechápeme jako dogma a neřídíme se jimi. Kdežto moderní vzdělaní židé berou Talmud doslova? Věří dva tisíce let starým fanatickým blábolům a jednají a chovají se přesně podle nich?

Promiňte, pane Latinče, ale podobné přesvědčení může být pouhým vnitřním alibi. Alibi člověka, který trpí nenávistí. A protože nenávist je všeobecně považována za odsouzeníhodný cit, potřebuje si ji nějak zdůvodnit. A tak přijme víru, že oni jsou zlí proto, že mají Talmud. A hned je v duši klid. Ona ošklivá nenávist je náhle ospravedlněna.

189498

25.4.2009 9:26

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Leopold_1 92.?.?.?

Reakce na 189357

Vám skutečně nepřijde podivné, že první věcí, kterou Fischer začne zdůrazňovat po svém jmenování, je jeho vřelý vztah k Izraeli? Ježíška rodina neslaví a syn pana Fischera je prezentován jako perspektivní židovský fanatik?

189378

25.4.2009 23:51

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 189378

...a jestlipak jste vážení, někdy slyšeli o principu, známém pod heslem "trojský kůň" ???

Nejen politika je umění odhadu počtu překlopení situace, to ví kdekterý sedlák, ten ale sleduje místo chování lidí chování počasí.

Otvírání očíček přichází, tyhle šachy se hrají v sakra vzdáleném prostoru. Mnoho černých zbělá a bílých ztmavne. A nejspíš tak, aby si to každý z nás užil.
Přesně tak, jak mu to příroda dopřeje. Ona ví, jak na nás.

Základnu "trojského koně" známe jako "držet basu". A ta jak známo tvrdí muziku.

PS: otázky pro "myslivce":
Předěl mezi hustotou nějakých frekvencí a pevnou hmotou tvoří to, co známe pod pojmem POVRCH.
Je tu někdo, kdo zná definici pojmu PO/VRCH? A jestlipak náš Vojta a jiní ví, z čeho se povrch skládá?

...za případné správné odpovědi děkuji.
J. Koňas

189448

26.4.2009 0:28

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

steve 70.?.?.?

Reakce na 189448

poddam se - nevim !! nemam odpoved. - co to je ??

189454

26.4.2009 5:21

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189454

Naprosto jednoduchá odpověď, Steve. Jsou to prachobyčejné "jankoviny". Jen tak na vysvětlenou. Janko není pozemšťan. On je "šedivec" z Marsu. Jedině Janko nám může vysvětlit, proč je matematika jedna z hlavních nositelek vody?

189472

26.4.2009 12:07

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 189472

...ne vody ty ťunťo, právě díky matice nevíme, co je to povrch a z čeho se skládá. A má to svůj důvod. Ale to si povíme, až přijedeš k nám, na Mars.

189490

26.4.2009 16:27

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189490

Adresu a způsob přepravy a jsem tam. Janko, s tou matematikou, že je jednou z hlavních nositelů vody, to bylo tvoje prohlášení. Copak si nepamatuješ? Teď už nenapínej a ven s tím. Jak je to s tím matematickým vyjádřením povrchu?

189509

26.4.2009 20:14

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 189509

hmm..., to je divný, fakt si nepamatuju, že bych matiku spojoval s vodou, asi už blbnu.
Definice rozhraní, kterému říkáme "povrch" tě možná neuspokojí. Představuje jej kmitání informačních bodů mezi oběma hustotami, které jsou v kontaktu. Např. mezi obličejem a jeho obrazem ve vodě je "povrchem" prostor mezi nimi.
Ale protože definice "jednotky prostoru" (= informačního bodu) asi nepatří zatím do učebnic, tak jsem ti moc nepomohl. Finta součtu dvou jedniček nám v podvědomí vytvořila nástroj, který snad v nedaleké přítomnosti přinese výsledky v jiné funkci fyziky. Zkrátka ty zázraky už nebudou, co bývaly.

Přichází doba, kdy se propojí mechanické technologie s mentálními. Ale jestli se to povede v plném rozsahu - to zatím není jisté. Ti, co mají v moci technologie, získané zkoumáním hmoty - ti se snaží zabránit vnímání technologií mentálních. Roberta Foxe jsi asi "u Krause" viděl. Pokud ne, tak jukni.

Zkrátka vazby mezi různými hustotami lze měnit kladivem i myšlenkami. Sám to sice neumím, ale vím, proč se to děje. Tenhle svět drží pohromadě jen naše paměť a naše přání. Přeber si to jak umíš.

189529

26.4.2009 20:56

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189529

Díky za vysvětlení....že mne to hned nenapadlo???? [chechtot] [chechtot]
Víš Janko, něco o tom vím také a dokážu si mnohé objasnit, když si uvědomím, že jsme všichni jenom pytel kmitajících atomů, který se změnou frekvece a nebo její rezonancí dá jednoduše transpondovat v prosoru a v čase. Nechci to však zatím zkoušet, abych si navždy a omylem nezabouchl dveře nazpět. [velký smích]

189540

26.4.2009 22:10

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

dodo 88.?.?.?

Reakce na 189540

Proč to transpondování nezkusit? Přece horší než je to tady pod vládou Satanášů, to nikde jinde být nemůže. Jenom není jisté, jestli právě my budeme jinde žádoucí jinak, než jako zpestření jídelníčku. Něco jako ta emigrace do Kanady nyní, případně dokud tam vládli ještě medvědi a pumy.

189551

26.4.2009 22:39

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 189540

...snad s tou malou třešničkou, že za ty membrány a jejich změny jsme dost zodpovědní. Zatím je to - zdá se - nastavené tak, aby každý dostal šanci - pokud se nám podaří ji rozeznat. No a další kolo je zas ta klasická možnost. Zkoušení by nemělo mít negativní efekty, pokud je člověk "srovnanej". Ono se při nepřipravenosti vždycky ozve nejdřív tělo.

189555

9.11.2009 22:43

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

kavex 95.?.?.?

Reakce na 189472

CHLAPY - UŽ TO NEHULTE...

204423

26.4.2009 20:20

RE: Jeden vetsi lump nez druhy

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 189378

"syn pana Fischera je prezentován jako perspektivní židovský fanatik?"

copak na něj vyhrabali? [mrknutí jedním okem]

189532

25.4.2009 2:44

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 189307

Mozart a Kolumbus nebyli Židé
a Sigmund Freud, ten opravdu způsobil lidstvu velké škody svou propagací mravní nevázanosti,zkaženosti a zhýralosti, promiskuity, sexuálních deviací apod.

189368

25.4.2009 9:46

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 189368

Náhodou Mozart Žid byl, a ještě k tomu černej [velký smích]
O Kolumba boj nevzdávají a kdyby Edison Židem opravdu byl, náležitě by to rozmázli a nespílali by mu do zlodějů jen proto, že byl také na prachy a trochu ty budoucí moguly přibrzdil v rozletu patentováním ne až tak docela vlastního objevu...

189379

26.4.2009 21:20

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 189379

Kdyby Edison Židem opravdu byl, tak mame jasno.
Thomas Edison: Inventor & Thief [chechtot]

189545

25.4.2009 11:33

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 189264

My se z toho sionistického srabu už asi nikdy nevyhrabeme.Čím dál víc to tady vypadá jako ve filiálce Tel Avivu.

189386

26.4.2009 20:21

RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 189386

vyhrabem. Jejich přehmatů přibývá... a to mne plní sílící nadějí [mrknutí jedním okem]

189533

24.4.2009 8:56

Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní

djb 193.?.?.?

neboť o Polácích ani Francouzích se posledních sto let nepovídá, že by se snažili o světovládu a ani si o nich nikdo dva tisíce let nečte v nejčtenější knize, že by byli Bohem vyvolení.

Slovo Žid automaticky musí v kontextu Fishera zasadit do kruhu konspirátorů.

Zdůraznění slova mi ale nevadí, brojím proti poněkud demagogickému nahrazování za chudáky Francouze a jiné.

Šlo by se zeptat i opačně. Pokud by to byl Polák, bylo by to tak zdůrazňováno pane Králi?

Spíš by mi vadilo, že Fisher je údajně typický komunista, typický bývalý aparátčík, ale už tady není napsáno jakou funkci a kde v KSČ zastával a co tam prováděl.
(jo, asi bude, nevím o něm nic, ale takhle je to jen nálepkování)

189266

24.4.2009 9:18

RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 189266

Paradox je, že dnes takřka jediní kteří brojí proti Lisabonské smlouvě, proti Natu a pod. jsou současní komunisté. A teď babo raď.

189271

24.4.2009 11:12

RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 189271

Klíčové slovo je to současní, kterým nic jiného nezbývá než apelovat na vlastenectví - v jejich případě platí Johnsonova slova o posledním útočišti darebáků - které je však (některými) plutokraty tolerováno jen na "ekonomické bázi".
Přesto zůstávají pevnou součástí systému coby vítaný krvavý strašák v době možná uměle vyvolané krize - a s antikomunistickými TV pořady se úplně roztrhl pytel - oprašují se i opravdu podivné případy.
K nějakým lepším zítřkům by národ sotva vedli, od toho tu od r. 1917 nejsou...
Zato jejich odpadlá nomenklatura najde uplatnění i za demokratury - no uvidíme, co nám tento "Mojžíšek" nadělí.
P.S. - není Vám divné bazírování na setrvání ve funkci takového nezkompromitovaného křesťanského odborníka, jakým je bratr Kalousek ?

189292

24.4.2009 19:26

RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 189292

Samozřejmě divné mi to je. Ale nějak to moc nechápu, nechápu proč je tak urputný. Ví to někdo? I když něco by tu možná bylo....

189336

27.4.2009 11:59

RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní

libor 217.?.?.?

Reakce na 189292

S tím Kalouskem je to tak, že je také židle a to je celé. Proto ho mají Fišer a i Klaus rádi.

189610

24.4.2009 9:15

Jsem radostí bez sebe

Tom77 tjaros (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Tak, a teď si ještě vypůjčit u MMF (nebo co to vlastně) z důvodu "mezinárodní finanční krize" a můžem si jít házet mašle[pláč]

189269

24.4.2009 15:07

RE: Jsem radostí bez sebe

Anaxagoras 88.?.?.?

Reakce na 189269

No, nevím jak se to ve skutečnosti má, ale řekl bych, že u MMF naše země nějaký restík už má. Je to pouze můj dojem, nehodlám ho nijak hájit [zmaten]

189311

24.4.2009 19:29

RE: Jsem radostí bez sebe

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 189311

Nevím, včera večer na čt24 v události komentáře byla redaktorka HN a šéfredaktor Literárních novin. Tenhle pán vřele doporučoval úvěr od MMF - prý že ho poláci už mají taky [překvapení] . Oponentka se už přitom málem chytala za hlavu.

189337

24.4.2009 9:43

Židé riskují, v době přesných genetických testů víc než si myslí

r.m. 213.?.?.?

Mateřská linie, od které se odvozuje pravé židovství, je přesně čitelná v mitochondriální buněčné DNA staletí až tisíce let dozadu. Osobně si myslím, že pokud se podstatná část světa rozhodne se jich zbavit, bude to masakr rozměrů Armagedonu.
Někdy mne napadá, jestli nejsou produktem šlechtění nějaké mimozemské civilizace.
Všimněte si například,že prakticky všechny pouštní národy popisují velmi podobné kontakty s jakýmisi "bohy", kteří se pářili s pozemskými ženami.
Civilizace z vysychající planety, by pozemskou poušť považovala za ideální místo pro počátek kolonizace nebo vytvoření základen.
Je tato teorie dostatečně šílená, aby mohla být pravdivá? Která planeta sluneční soustavy vás napadne jako první? [smích]

189274

24.4.2009 15:28

RE: Židé riskují, v době přesných genetických testů víc než si myslí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 189274

"Někdy mne napadá, jestli nejsou produktem šlechtění nějaké mimozemské civilizace."

Jak si vysvětlujete, že exodus z Egytpa do země zaslíbené trval na této relativně krátké vzdálenosti 40 let a proč z těch, co vyšli z Egypta do země zaslíbené nedošel žádný ani Mojžíš, vše byli lidé již nové generace?

189314

24.4.2009 9:43

new SION warriors in action?

freedom4ever 79.?.?.?

...neviem ci je to len zhoda nahod, ale v poslednej dobe sa na zvedavci.org dost hojne vyskytuju "pesiaci-prispevkari" (dnes ich taha "steve"[mrknutí jedním okem] a tu SVOJU JEDINU (-ZIDOBOLSEVICKU) PRAVDU siria pod kazdym clankom ? to akoze bol vonKrebst(ci ako sa ten saso volal) a jeho skupina vystriedana NA STOJKE na for good? [zmaten]

189275

24.4.2009 10:18

tušil jsem to bohužel

pietroo 195.?.?.?

ale nechtěl jsem to tady dávat, má totiž z profilu zvláštní nos, což už jakousi možnost naznačuje a i ty často tolik typické "neandrtálské rysy", které mají zřejmě původ, že Zidé se na své cestě částečně pomíchali i s černochy(?). Nic proti černochům. (Možná zde má původ i Mohamedovo označování Zidů: Súra 7: A když přestoupili to, co jim bylo přikázáno, pravili jsme jim: „Buďte opicemi odpornými!“) Proto i Havel je podezřelý, kdoví z kterého kolena se v něm nějaké geny znovuzrodily? srv.také sexuolog Uzel.
Fischer je typ jakoby fasádou "solidního člověka", což nemusím, koneckonců Ježíš tyhle rádoby spořádané, kteří dělají peklo na zemi také nemusel.
(Z nějakého důvodu mi to nepíše háček nad Z.) [smích]

189280

24.4.2009 10:33

A právě proto

Red Force redforce (zavináč) atlas (tečka) cz 90.?.?.?

budu volit KSČM, protože to je jediná politická parlamentní strana, která se očistným procesem v 90. letech zbavila právě takových lidí a jim podobných. KSČM je jedinou politickou stranou, v níž bývalí komunisté nemají nejen místo, ale ani šanci profitovat jako ti, kteří zahodili rudé knížky, a že jich bylo. [chechtot]

189286

24.4.2009 11:23

RE: A právě proto

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 189286

Je to smutné, ale je to tak. Vylučovací metodou svých priorit mi vyšla právě KSČM. Tuš co se da robič.

189294

24.4.2009 14:25

RE: A právě proto

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 189294

Opravdu důslednou vylučovací metodou byste nakonec nevolil vůbec nikoho.

Ale vážně: přečtěte si program KSČM. Jediné, co se mi líbí je zahraniční politika. Jinak je to bída. Kvůli jejich sociální politice bychom zase nejvíc utřeli my - pracovití bílí.

189309

24.4.2009 19:33

RE: A právě proto

Tom77 85.?.?.?

Reakce na 189309

Samozřejmě máte pravdu. Jenže zahraniční politika je pro mě důleřitá. Dát hlas jim, nebo nedávat žádný? Nevím.

189338

24.4.2009 13:13

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189286

Je to velmi divné, ale pokud nevznikne jiný strana, který by byla volitelná, KSČM skutečně prosazuje to, co chci já. Nezapoměňme ale, že hlasovat proti špatným zákonům, které stejně projdou, je jedna věc, nezačít pak po zvolení dělat něco úplně jiného, to je druhá věc. Ale pokud by měl člověk tuto věc opominout, rozhodovat se dle volebních programů a dle toho, jak poslanci hlasovali, zapomenout na to, jak se bolševici předtím chovali, pak, kupodivu vychází jediná možnost a to právě KSČM.

Doporučuji malý test, abyste věděli, která strana je vám nejblíže.

Koho volit?

189302

24.4.2009 13:33

RE: A právě proto

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 189302

Projel jsem ten test rychle, ale vyšel mi stejně jako Vám, tedy KSČM. Ne, že bych byl jejich fanda, ale ...
Komunisti odebíraly majetky a po "revoluční (1989)" komunisti je rozprodaly... Je to stejná pakáž.
[bliji]

189303

24.4.2009 13:47

RE: A právě proto

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189303

Naštěstí máme konečně premiéra, který se nestydí za to, že je žid a bolševik, takže si myslím, že už nás čekají jen světlé zítřky.

189304

24.4.2009 16:18

RE: A právě proto

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 189304

Že by to byl ten židobolševizmus, o kterém tak nehezky mluvil pan Hitler...?
Když tak koukám do historie, tak ten jediný se ještě dostatečně neotestoval v praxi... Tak snad tentokrát to bude ten správný směr [velký smích] .

189319

24.4.2009 15:54

RE: A právě proto

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 189302

Ještě se vynořuje jedna zajímavá strana:
Česká pirátská strana

189316

24.4.2009 11:27

Fisher

Kyuss 217.?.?.?

Ludia, vykaslite sa na Fishera, ak on nebude vykazovat dostatocne moralne hodnoty, vy vsetci ich vykazujte. Fisher a jemu podobni predsa nemusia mat nad vani ziadnu moc ak sa nedate. Ale ak ani vy nemate moralku, neodsudzujte Fishera.

189295

24.4.2009 13:06

Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje

hestroy 77.?.?.?

Ještě je třeba se zbavit zbytku soudců, kteří neslaví Chanuku, Ovládnout zbytek školství, aby se vyučovalo jen o holokaustu a Izraeli a máme to z krku. Teprve pak se Česká Republika stane plnoprávným židovským státem, hned po Izraeli. Koneckonců již máme ve vlajce část Davidovy hvězdy. A tak to má být. Teprve pak náš stát bude zkvétat, gojim budou tvrdě pracovat, aby byla každý rok veselá a šťastná Chanuka a Haman aby se naší zemi vyhýbal obloukem. [bliji]

189301

24.4.2009 15:21

RE: Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje

Miks 213.?.?.?

Reakce na 189301

Tohle už dávno není naše republika. Je to tak jak píšete, sice nevím ,jestli otrokáři jsou židi, ale na tom nesejde. Čímdál víc uvažuju, že po těch "pár" letech téhle demokratické frašky utratím vydřený koruny za pozemek na Sibiři a zabalím to zde. Nemít tuhle zem rád, už jsem to nejspíš udělal, když vidím co se to s náma děje.

189313

15.6.2009 14:46

RE: Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje

Jochai 128.?.?.?

Reakce na 189301

zajimave?????????? neni to nekdo z Chabad

193341

24.4.2009 16:13

Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)

Deek 89.?.?.?

Samozřejmě že už to není naše republika, myslím ve smylu suverenity
a majetku. Veškerý majetek cca 78% patří mezinarodnim Židům
- predevšim z Němacka a USA. Velké majetky vlastní také "ruští"
Židé - ovládají celé Kalovarsko a jižní Moravu (hospodářsky a
finančně). Co se týče politické moci tak ta je v rukou sionistických
a zednářských bratrstev. Všichni ve vládách jsou členy zednářských
lóží. A slouží bevýhradně euroatlantskému židovskému mocenskému
establishmentu, který provádí tzv. globalizaci (sjednocení světa
v jediný stát pod židovskou vládou).

189318

24.4.2009 17:18

RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 189318

V Cechach nebyli Cesi ani pred valkou svymi pany. Vetsina kapitalu patrila cizincum, coz bylo dedictvi Rakouska Uherska. Takze dnesni stav je vice mene normalni. Tvrdit, ze vse patri zidum neni spravne: VW je nemecky a v Nemecku zide nemaji zadny ekonomicka vyznam, vodne stocne patri Francouzum a Belgicanum, E-On je nemecky, pivovary patri mezinarodnimu kapitalu, banky jsou mezinarodni a spise evropske. Oni totiz ti zidacci z Prognostickeho ustave nemeli o kapitalismu ani paru ac jezdili do zahranici na staze. Oni nemeli tu nejdulezitejsi zkusenost kapitalisty - dluhy. Oni si mysleli, ze kdyz se propojime k Zapadu, tak ten bude kupovat nase vyrobky jako SSSR. Jenomze Zapad trpi trvalou nadvyrobou a nasycenym trhem. Zapad prevzal nase trhy, znicil eventualni konkurenci, nasel politiky ochotne zastavat jeho zajmy atd.

189324

24.4.2009 17:44

RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)

Dan Kučera 90.?.?.?

Reakce na 189324

Částečně máte pravdu. Ovšem by mě zajímalo, odkud znáte vlastnickou strukturu všech výše uvedených i naznačených firem, když tvrdíte, že zmíněný kapitál nevlastní akcionáři židovského původu.

189326

24.4.2009 18:04

RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)

Deek 89.?.?.?

Reakce na 189324

Pane Bože, vzpamatujte se! - v Německu že Židé nemají ekonomický
význam?! Veškeré bankovnictví a průmysl Německa je v rukou
Židovstva! Než něco příště napíšete, tak si to po sobě přečtěte!!

189328

24.4.2009 20:33

Zide v Nemecku

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 189328

Vazeny pane, ja pisi z Nemecka. Puvodnich, nemeckych Zidu je zde asi 10 tisic. Samozrejme, ze se nemaji spatne, ale zadni z nich nepatri k vladnouci tride, t.j. k majitelum vyrobnich prostredku, mozno rict miliardarum. Ti rozhoduji a tem slouzi politici. Zide byli vyvlastneni (arizovani) v prubehu tricatych let, jeste pred Norimberskymi zakony, kdy dominovali lehky prumysl, banky a take politiku. Tradicni nemecky kapital proste nestrpel "cizackou" konkurenci a postupne se jich vsech zbavil. Bohati odesli do zahranici, nemajetni skoncili v koncentracich. Aby se nevratili, Nemecko podporovalo a podporuje stat Izrael. V poslednich letech se do Nemecka pristehovalo asi 190 tisic Zidu a polozidu z byvaleho SSSR, kteri k vladnouci tride samozrejme nepatri. Nemecka vladnouci trida je dobre organizovana a nedopusti, aby se na jeji nemecky trh dostal nekdo bez jejiho svoleni. V Cechach neni zadna vladnouci trida a proto cesky trh patri "cizakum".

189342

24.4.2009 21:48

RE: Zide v Nemecku-reakce

Deek 89.?.?.?

Reakce na 189342

Vážený pane, to můžete psát třeba z Aljašky, O situaci v Německu
jsem dost dobře informován - a finančnictví a průmysl Německa je
totálně v rukou mezinárodních Židů - především z USA. Ale
samozřejmě i tuzemských! Co se týče toho směšného čísla 10 tisíc,
tak to je židovská zastírací lež. Zasvěcené zdroje uvadí odhad:
že v Německu žije cca 3 miliony Židů, oficiálně 10 tisíc. V Polsku
žije cca 2 miliony Židů, oficiálně dokonce 5 tisíc. Ve Francii
žije odhadem cca 4 miliony Židů, oficiálně 700 tisíc. V USA se
oficiálně uvádí 6 milionů, ve skutečnosti je to dvojnásobek!!
Jen v New Yorku žije cca 3-4 miliony Židů. Aliance Israele počet
Židů ve svetě utajuje, a rozhodně se nelze řídit jejími
statistikami!! Jinak k politikům v Německu - Židé byli kupř:
Kohl (Kohn), Theo Weigl, Friedmann, Joschka Fischer, atd....

189347

24.4.2009 23:25

RE: Zide v Nemecku-reakce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189347

Na počtech ani tak nezáleží. Snad jedině těch šest milionů, ale o tom se nemusí (nesmí) pochybovat...to je chráněno zákonem. A právě proto se naskýtá otázka, kdo takové zákony v Německu prosazuje? Němci?

189356

25.4.2009 1:29

RE: Zide v Nemecku-reakce

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 189356

Je to nemecky kapital, ktery prosazuje tyto zakony. Nemecky kapital na 2WW neobycejne vydelal a nechce odskodnit narody vychodni Evropy. Odskodnuje jenom Zidy a to z kapes nemeckych danovych poplatniku. To je podstatne lacinejsi a Zidum se to take libi. Jakakoliv diskuze na tema holokoust by ohrozovala tuto konstrukci.

189365

25.4.2009 3:16

RE: Zide v Nemecku-reakce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189365

>Je to nemecky kapital, ktery prosazuje tyto zakony.
---------------
Jenomže ten německý "kapitál" tam vládne už od druhé poloviny devatenáctého století (Paul Warburg, klan Rothschildů). Ten "kapitál" zařídil obě světové války, vytvořil podmínky k založení a následnému financování státu Izrahell a pokračuje v rozšiřování americko-britského impéria. Jen si vyzkoušejte jak tam u vás v Německu ty zákony svobody slova fungují? Stoupněte si v hale nákupního střediska na lavičku zvolejte: "Práce osvobozuje" a sledujte reakci lidí.

189369

25.4.2009 8:16

RE: Zide v Nemecku-reakce

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 189369

Zide (i zidovsti bankeri) byli zbaveni svych majetku v prubehu arizace, ktera zacala hned pote, co byl Hitler nemeckym kapitalem instalovan jako kancler. Kapital vzdy "zarizuje" valky, protoze to je nejlepsi obchod. Neklepsi valka je valka "studena". Svoboda slova zde existuje, ale nema zadny velky vyznam, podobne jako u vas v "Cesku". Rozhodnuti dela vladnouci trida (kapital) a do praktickeho zivota jej zavadi politici a manazeri firem (ona povestna "inteligence" dle Marxe). V Cesku, ale prakticky vladnouci trida neexistuje, nebot zidacci z Prognostickeho ustavu predali bez boje jako vyrobu, tak i trh cizimu kapitalu. Ani oni sami z toho temer nic nemeli, krome uplatku.

189373

25.4.2009 17:03

RE: Zide v Nemecku-reakce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189373

>Zide (i zidovsti bankeri) byli zbaveni svych majetku v prubehu arizace, ktera zacala hned pote, co byl Hitler nemeckym kapitalem instalovan jako kancler. Kapital vzdy "zarizuje" valky, protoze to je nejlepsi obchod.
-----------
Jenomže právě ten kapitál, to jsou ti židovští bankéři. Kam vy na to chodíte, že byli za Hitlera zbaveni majetku? Naopak. Právě oni Hitlera financovali. Ke konci války, když spojenci bombardovali Německo, tak se z nějakého záhadného důvodu Rothschildově fabrice IG Farben bomby vyhnuly. Ani jedna budova banky pana Warburga nebyla zničena.

Když začala okupace Francie, tak jednotky SS dostaly příkaz, aby eskortovaly Rothschilda na jiné sídlo do bezpečí..."kdyby se náhodou něco přihodilo"? Domovník domu Rothschilda, francouzké odnože, přišel otevřít dveře a povídá. "Ano, pan Rothschild ví, že příjdete, ale není ještě připraven. Příjďte prosím zítra". Takovou výhodu chudobní židé a ostatní odvedení rozhodně neměli "příjďte zítra, dnes mi to nevyhovuje". S další částí příspěvku souhlas.

189397

24.4.2009 17:58

Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne

Deek 89.?.?.?

Hebrejové- J. Dienstbier, J. Tošovský, V. Klaus, V. Havel,
V. Parkanová, J. Schwarznberg (Žid po matce), K. Kühnl,
C. Svoboda, D. Kroupa, P. Bratinka, D. Tříska, V. Kožený (rusko-židovský původ, Lederer), Z. Jičínský, M. Kalousek, D. Rath,
P. UHL, V. Mlynář, - a mnoho desítek dalších orientálců - jejichž
předci přišli do Evropy jako prodavači kůží a kostí!

189327

25.4.2009 11:01

RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 189327

"J. Schwarznberg"
Pokud myslíte Karla Schwarzenberga, jeho matka byla princezna Antoinetta z Furstenberga, příslušnice jedné z nejstarších německých šlechtických rodin...to jen tak na okraj, příznivce spikleneckých teorií to stejně neodradí.

189381

25.4.2009 11:18

RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne

Deek 89.?.?.?

Reakce na 189381

A ještě bych k tomu připodotknul citát z díla U. Fleischhauera;
Pravé Protokoly sionských mudrců: Druhá vážná námitka se týká jeho příbuzenství s francouzskou šlechtou, které má být nezvratným důkazem jeho nežidovského původu. Avšak toto (navíc sotva prokazatelné) příbuzenství ani v nejmenším nevypovídá o Jolyho rasovém původu, protože je snadno dokazatelné, že od takzvané Velké francouzské revoluce se francouzská šlechta rychle požidovštila. O míře tohoto požidovštění referuje Nationaldemokrat z roku 1911 sáhodlouhým a velmi podrobným soupisem. Protože jsem vzhledem ke krátké lhůtě, vyměřené mi soudem k vypracování znaleckého posudku, neměl možnost nechat tuto studii ofotografovat a prostudovat, vycházel jsem z práce Egona van Winghenese z Rotterdamu Arische Rasse, christliche Kultur und das Judenproblem (Árijská rasa, křesťanská kultura a židovská otázka), U. Bodung-Verlag, Erfurt 1931, kterou sepsal spolu s A. Tjörnem z Kodaně.
Alespoň několik dokladů k mému zjištění:
Kníže Bidache, vévoda z Gramontu, který je spřízněn s rody Ségur, Choiseul-Praslin, Montesquieu-Fézensac, Lesparre, Conegliano atd. atd., má za manželku jednu z Rothschildových dcer; kníže z Wagramu a Neuchâtel (Berthier) se rovněž oženil s jednou ženou z rodiny Rothschildů. Jejich dcera se stala vévodkyní z Breuil; vévoda de Rivoli (Masséna) uzavřel manželství s příslušnicí rodiny Furtado-Heine, jejíž první muž byl vévoda z Elchingen (Ney) a její dcera se stala ženou prince Murata. Marie Alice Heine byla před svým sňatkem s knížetem monackým ženou vévody Richelieu; kníže Chalençon-Polignac se oženil s členkou židovské rodiny Mirès; vévodkyně d’Estampes je vlastně Židovka Raminghenová; markýza de Breteuil je Židovka Fouldová. Komtesa de la Panouse je zase Židovka Heilbronnová; markýza de Salignac-Fénélon je ve skutečnosti Židovka Hertzová; markýza de Planey je rozená Židovka Oppenheimová; vévodkyně Fitz-James (z rodiny Stuartů) je Židovka Loevenhielmová; markýza de Las-Marimas je původně Židovka Jacobová; kněžna Della-Roca je Židovka Embden-Heimová; markýza de Rochechouart-Mortemart je Židovka Erardová, a komtesa de Quelen, baronka de Baye a markýza de Saint-Jean de Lentilhac jsou ve skutečnosti tři sestry, Židovky Hermann-Oppenheimovy.
Podobně také třeba vévodkyně de la Croix-Castries je ve skutečnosti Židovka Séna. Jako vdova uzavřela nové manželství s hrabětem d’Harcourtem a tím si zjednala přístup ke všem d’Harcourtům, Beamontům, Guicheům, Puymaigreům, Mac-Mahonům a Housonvillům. Posledně jmenovaná šlechtická rodina se již dříve sešvagřila se Židy z rodiny Ephrussi (o tom viz proslulý román od Gypa). Markýza du Taillis je zase Židovka Cahenová; kněžna Lucinge-Faucigny je ve skutečnosti jen další Židovka Cahenová; hraběnka de la Rochefoucauld je Židovka Rumboldová a markýza de Presle není slečnou Poirierovou, jak se domníval naivní...Automaticky kráceno

189385

26.4.2009 19:20

RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 189385

Antoinetta Furstenbergová se sice jako Antoinetta Furtenbergová narodila, ale to nevadí...já jsem říkal, že to odhalovače sionistického spiknutí neodradí...

189523

24.4.2009 20:07

Orwelovský svet

Veselý 78.?.?.?

Židovstvo je celosvetový problém pre pocit každého z nich, že je mesiáš. Neviem ako, ale oni sa aj na Slovensku dokážu okamžite dať dokopy a jeden druhého preferovať. Obsadili redakcie printových i elektrických médii, aby ovládali verejnú mienku. Mimovládne organizácie, ktoré takmer na 100% ovládajú, by chceli vládnuť namiesto legálne vytvorenej vlády. Do ich kasičiek plynú obrovské množstvá židovských dolárov cez rôzne kanály. Vyše 100 miliónov eur dali na prezidentskú kampaň Židovky Radičovej, ktorá ju postavila na "slušnosti, morálke, kultúre", za čo síce voľby nevyhrala, ale podľa židovského zvyku chcela podvádzať - v parlamente hlasovala nielen za seba, ale aj za druhú poslankyňu. Následne takticky sa vzdala mandátu.
Neverte im. Oni vymysleli kozmopolitizmus, lebo národné cítenie im v žiadnej krajine nevyhovuje, oni vymysleli globalizáciu, cez ktorú môžu ekonomicky žmýkať národy, oni si vymysleli slovo holokaust a pekne na ňom zarábajú. Slovensko im za Dzurindovej vlády /SDKÚ - čo je židovská strana/ dalo 1 miliardu SK. Tak sú mazaní, že donútili vlády, aby podcenenie holokaustu bolo trestané. Tu je základ orwelovského pohľadu na svet cez zmanipulovaný mozog. A na to obsadili média a politické strany. Žasnem, že aj v kresťanských stranách /v podstate katolíckych/ sú Židia a poriadne tam manipulujú s politikou.

189341

24.4.2009 21:47

RE: Orwelovský svet

Kyuss 85.?.?.?

Reakce na 189341

Nie, zidovstvo nie je problem. Problem tvoria ti co obycajnych zidov drzia v klame a iluziach. Oni na slovensku nemanipuluju verejnu slovansku mienku, pretoze vedia ze to nejde..vid vysledky prezidentskych volieb. S nami uz oni nestracaju cas. Oni manipuluju zidovskou mienkou na Slovensku. Vytvarat dojem hrdosti a potrebnosti najvacsieho koncentracneho tabora na svete a zaroven prednej bojovej linie - statu Izrael.
Mienkotvorne media od nezidov nemozu cakat ze mladi pojdu branit "svoju vlast". Chcu to ale od mladych zidov.

Osobne si myslim, ba co viac, ja to viem naisto, ze New World Order o ktorom je stale rec sa nejde vytvarat. Ved ho tu predsa uz dlhe roky mame. Staci sa pozret na moralne hodnoty tohto sveta. Staci sa pozret na politicky nekorektnu missku aby si to clovek uvedomil. Prave naopak, Novy Svetovy Poriadok sa nam pani prave teraz ruca. Konci.

Este raz tu chcem apelovat na zidov, mladych ci starych, nenechajte sa zvadzat falosnymi iluziamy a klamstvami, pretoze na ne doplatite hlavne vy. Nahlas a verejne sa vyjadrite proti vrazdeniu a nepodporte naraznikovu zonu smrti, Izrael.

189346

24.4.2009 22:12

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189346

Naprostý souhlas!

189350

24.4.2009 23:32

RE: Orwelovský svet

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189346

Perfektně napsáno, hlavně ten poslední odstavec. Připojuji se k výzvě. Vojto, Gulde, Pražáku, Vanguarde, Koubku, Pergille....přidáte se?

189358

25.4.2009 0:11

RE: Orwelovský svet

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 189358

Připojuji se. Lidé, nepodporujte žádnou zónu smrti!

K těm ostatním provoláním bych si dovolil poznamenat, že je to jen další variace na téma

N E C H C E M E ! ! !

Nechceme reformy, feminismus, zdravotnické poplatky, terorismus, prolhané sexuology, chemtrails, radar, zkorumpované politiky, NWO, českou vládu, ...

Když už je vláda sestřelena... Co říkají ti, jimž se to podařilo? Vládnout? ... NECHCEME!

Řičet NECHCÍÍÍÍ umí každé malé děcko. Většina zdejších článků i diskuzí je na totéž téma. Vymyslet co CHTÍT, dokážou jen nemnozí. Je velmi vzácné je zaslechnout. Obvykle je přeřve dav těch, kteří hulákají své ... NECHCEME!

A tak mi dovolte také jednu otázku, pane Mirdo. Nebylo by lépe méně volat NECHCEME a více naslouchat těm, kteří by možná poradili, co CHTÍT? [mrknutí jedním okem]

189360

25.4.2009 2:43

RE: Orwelovský svet

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189360

>Připojuji se. Lidé, nepodporujte žádnou zónu smrti!
-------------------
Tady jsi to nějak ošidil, Vojtěchu [velký smích] Napiš to tak jak to bylo v tom původním vydání a přestanu to považovat za sarkasmus a provokaci.
>K těm ostatním provoláním bych si dovolil poznamenat, že je to jen další variace na téma N E C H C E M E ! ! !
---------
A co je na tom špatného? Nejdříve se musíme sjednotit a zjistit co nechceme a pak se bude hledat řešení. Ty to Vojto asi nepozoruješ, ale máme tady v diskuzi nasazeno pár provokatérů, kteří si skutečně odvádí "záslužnou" práci. Rozbíjí diskuze. Odvádí pozornost. Provokují atd.,atd. Proto se nediv, že nám to vezme více času.

Proč asi ta Tvoje, zde často nabízená řešení jaksi nezapadají do většinového názoru a mnohdy jsou v naprostém protikladu? Máš pro tohle fenomenum nějaké vysvětlení? [mrknutí jedním okem]

189367

25.4.2009 14:03

RE: Orwelovský svet

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 189367

> ... se musíme sjednotit a zjistit co nechceme ...

To má svou logiku. Jen mám takový pocit, že co nechcete, tu bylo prezentováno už před léty a tisíckrát. Stálé omílání téhož dle mého názoru k žádným pokrokům nevede.

> ... a pak se bude hledat řešení.

SE nikdy samo nic neudělalo. O tom, jak obtížné je nalézat racionální, lidem blízká řešení, jste se přesvědčili sami a opakovaně. Jak? Žádné "řešení" jste dosud nenašli.

> ... nějaké vysvětlení?

Vysvětlení mám. Je velmi jednoduché. Nevěřím. Nevěřím také v obecně rozšířený blud, že většina má vždy pravdu. Nemá. [smích]

189392

25.4.2009 16:15

RE: Orwelovský svet

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189392

Vojto, obratně ses vyhnul tomu prohlášení. Zkusme to tedy ještě jednou. Kyuss napsal:
>Nahlas a verejne sa vyjadrite proti vrazdeniu a nepodporte naraznikovu zonu smrti, Izrael.
----------
Je to tak těžké nesouhlasit s teroristickou a rasistickou politikou státu Izrael a podepsat se pod to? A nebo to, co se tam děje ti připadá normální tak to musí být a mají na to právo? Když se tak nad tím zamyslíš, právě veřejně hovořit o tom bezpráví a utrpení jiných je jedním z řešení. Není? Jistě...vezme to čas, ale slovo se rozkřikne a lidi nezůstanou sedět s rukama v klíně. Bojkot izraelských výrobků pokračuje téměř celosvětově. Před izraelskou ambasádou se konají demonstrace proti genocidě Palestinců. Čím více se o tom hovoří, tím více lidí se zapojí i kdyby to měl být jen jeden ze sta.

Vojto, tak mne něco napadlo. Jak budeš tu shora uvedenou větu přepisovat slovo po slově, co takhle to napsat tučným písmem a červeně? Zkus to(!!!) Dále jsme spolu diskutovali, čím to, že Ty máš téměř na vše opačný názor, než většina. Zde je tvoje odpověď:

>...Nevěřím. Nevěřím také v obecně rozšířený blud, že většina má vždy pravdu. Nemá.
-------------------
Jsem si vědom, že nejsi zde v diskuzích jediný, kdo se staví "proti" a uvedl jsem i jména těch ostatních. Jistě, každý má právo na svůj názor. Jenom by mne zajímalo, co vás všechny s tím opačným názorem spojuje???

189395

25.4.2009 8:54

RE: Orwelovský svet

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 189358

>Perfektně napsáno, hlavně ten poslední odstavec. Připojuji
>se k výzvě. Vojto, Gulde, Pražáku, Vanguarde, Koubku,
>Pergille....přidáte se?

Ja se rozhodne k te antisemitske hnusne propagande pana Kyusse nepridam. Zvlaste ne k te posledni vyzve, kterou nemohu nazvat jinak, nez vyzvou k nasili a teroru. Presto ze pan Kyuss voli strojeny laskavy ton, cisi z nej rasova nenavist na sto honu. Izrael je a zustane demokraticky stat a jako statni celek ma narok na obranu. Vzhledem k zakernosti palestinskych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo, povazuji obranu Izraele za zcela primerenou. Stejne tak jako cely civilizovany svet odsuzuji teror a skupiny, ktere ho praktikuji a tezi z nej financne i politicky hranym teatralnim utrpenim sveho lidu, ktere mu umyslne a vedome zpusobuji sami. Nepotrebuji se jako zde nekteri radobyhumaniste rozchazet s verejnym minenim jen proto, abych se delal zajimavym a predstiral ucast k Palestincum. Vsadim se o cokoliv, ze ani jeden, krome divadla, ktere denne porada na internetu pro palestince nehnul ani prstem a jejich osud je jim ukradeny. Potrebuji stejne jako terorista Ahmedinezad jen bic na obet kterou si vybrali k ukojeni sve zasti. A k takovemu ubohemu pocinani, se nikdy nesnizim. Pokud bych se mel podepsat pod tu svinarnu, co tu napsal pan Kyuss, nemohl bych se uz nikdy podivat slusnym lidem do oci.

189375

25.4.2009 16:48

RE: Orwelovský svet

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189375

Panbože, to jsou zase kydy. To by mě vážně zajímalo, co je Pražák zač. Jeho sprosté lži, které prezentuje v každém příspěvku jsou opravdový hnus.

Poslouchaj, Pražák, co voni dělaj za zaměstnání? Že voni dělaj něco s penězma. U tzoho se schopnost sprostě lhát vždy náramně hodí.

Samozřejmě, že voni budou stát na straně sionacistických kolonialistů. Ač se zde veřejně prezentujou jako křesťan, to jediné, co je spojuje s křesťanama, je Starej zákon.

Voni se slušným lidem do očí nemůžou podívat už ani teď, poté, co se tu vyprofilovali jako sprostej lhář, rasista, nacista a antisemita. Vomi totiž semiti jsou i Palestinci, vědí?

Je to celkově hnus a kdyby editor tyhle lidi typu naciPražáka bloknul, tak by tu to alespoň tolik nepáchlo...

Speciálně tahle věta je tak nechutnej sionacistickej gnůj, že se mi obrací žaludek:

>Vzhledem k zakernosti palestinskych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Vždyť voni tu větu úplně obrátili. Ta věta správně zní:

Vzhledem k zakernosti sionacistickych agresoru a jejich nelidskych praktik, nenasytnosti chamtivosti v zabirani uzemi, vysidlovani obyvatel, ktere se na nich narodilo...

Je mi z nich na blití [bliji]

189396

25.4.2009 17:21

RE: Orwelovský svet

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189396

Díky Jindřichu, že jsi to za mne "převzal". Já už na ty Prážákovy nenávistné hovadiny reagovat nemohu. Každé slovo je lež. I ta jeho víra v křesťanství je lež. Ať to tady doloží fotografií, že "nepodepsal" smlouvu s Abrahámem. Pražák je sionacistická zrůda a i já se připojuji s vyprázdňováním žaludku [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

189398

25.4.2009 18:56

Cerny svet pana Mirdy a pana Jindricha Svobody

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 189398

>Díky Jindřichu, že jsi to za mne "převzal". Já už na ty
>Prážákovy nenávistné hovadiny reagovat nemohu.

Vy jste mne vyzval, abych se vyjadril k nenavistnemu stvani proti narodu, ktery vubec neznate a nemate ani poneti o tom, jak musi zit diky teroru a nasili, ktere podporujete. A nejen podporujete, vy nutite sprostotou a nadavanim ostatni, aby se k te vasi nenavisti a lzive rasisticke propagande pridali. Kdyz vam odpovim, ze pranyruji nasili a teror, tak tvrdite, ze lzu. Na vic vam vase uboha slovni zasoba a rozum nestaci. Vysvetlit, kde a proc lzu jste se ani jednou nepokusili. Vase reakce jsou vztekle nadavky a zadost abych byl zablokovan. Kdo z nas je tady panove zruda? Kdyz nemuzete reagovat na odpoved tazaneho, tak nelezte na net a nebavte se. Nadavejte, urazejte, vymyslejte si co druhy nerekl, prekrucujte to a lzete! To vam jde nejlepe vyslouzily bojovniku.

>Každé slovoje lež. I ta jeho víra v křesťanství je lež.

Pes jnitrnicku sezral...... Vira mily pane neni lez. Vira je dar. To ovsem vy nikdy nepochopite, nepoznate a zustanete az do konce neobdarovan, pokud se nezmenite. Mel byste zacit alespon vyukou slusneho chovani, jestli i na to uz neni pozde. To co ja napisi si kazdy prumerne vzdelany clovek muze lehce overit, jestli je to lez nebo ne. Vase reakce tez. Kliknutim na vase prispevky. Zadne argumenty, jen vztek a nadavani, kazdemu, kdo vas nepoplacava za vase eterove hrdinstvi po rameni.

>Ať to tadydoloží fotografií, že "nepodepsal" smlouvu s Abrahámem.

A muze byt ta fotografie cernobila? V dobach Abrahamovych jeste barevnou neznali. Mel byste se sverit specialistum a tuhle vetu co jste napsal jim ukazat.

>Pražák je sionacistická zrůda a i já se připojuji s
>vyprázdňováním žaludku [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]
>[bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

Porad to same, zvraceni, vymesovani cerne zluce, nadavani, nalepkovani kazdeho Davidovou hvezdou a nenavist. Jen kdyby jste tak jeste meli tu zazracnou moc a mohli zase posilat lidi do vyhlazovacich taboru. Uz bych tam byl, ze?

189409

25.4.2009 20:30

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189409

Přesně podle očekávání. Na tohle nelze reagovat jinak než opět tímto:
[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

189419

25.4.2009 21:07

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 189419

>Přesně podle očekávání. Na tohle nelze reagovat jinak než
>opět tímto:

> [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]
Tady uz nikdo neocekava, ze byste mohl reagovat jinak. Jeste, ze mate ty blici smajliky, kdyz uz nejste schopen jinak rozumne reagovat, nebo prijit s argumentem. On by se pokrokovy svet mohl mylne domnivat, ze genius jako jste vy vlastne vubec neexistuje. A to by pro nej byla nenahraditelna ztrata. Pro vas a pana Hestroye specielne mam jednu radu. Nereagujte na to cemu nerozumite. Vase zbytecne prispevky by se dali zkorigovat na minimum a Hestroyovi vymazat uplne. Jejich obsah je bezceny a neobsahuje nic, cim by se mysleni normalniho, slusneho cloveka melo zabyvat, natoz obohatit.

189424

25.4.2009 23:52

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189424

>...Nereagujte na to cemu nerozumite. Vase zbytecne prispevky by se dali zkorigovat na minimum a Hestroyovi vymazat uplne. Jejich obsah je bezceny a neobsahuje nic, cim by se mysleni normalniho, slusneho cloveka melo zabyvat, natoz obohatit.
-----------
Pražáku, jako bys promlouval sám k sobě při pohledu do zrcadla? Neztrapňuj se tady. Máš pravdu v tom, že s tím, s čím se tady prezentuješ ty, tomu nikdo z nás neporozumí. Zajdi si na jiný web. Tam ti zatleskají. Tam najdeš slova uznání. Tím tvojím neustálým prosazováním genocidy Palesticů a obhajováním sionistických zločinů ses dobrovolně zařadil mezi psychopatické zrůdy a slova jako morálka a soucit jsou pro tebe neznámé výrazy. Nikdy v životě jsem se nesnížil k tomu, abych s takovou zrůdou v lidské podobě diskutoval a proto s tebou v těchto diskuzích navždy končím. Ještě klika, že jsi křesťan a nemohu být označen za antisemitu. [chechtot] [chechtot] [velký smích]

189449

26.4.2009 2:05

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

Prazak 76.?.?.?

Reakce na 189449

>Pražáku, jako bys promlouval sám k sobě při pohledu do
>zrcadla? Neztrapňuj se tady. Máš pravdu v tom, že s tím, s
>čím se tady prezentuješ ty, tomu nikdo z nás neporozumí.
>Zajdi si na jiný web. Tam
>ti zatleskají.

Trefim bez vas tam kam trefit potrebuji. Nepotrebuji, aby mi nekdo ukazoval cestu. A uz vubec ne lhar a zazlukly nenavistnik, pred kterym at reknu cokoliv tak si to upravi k obrazu svemu, aby mohl predvadet svou bidnou dusicku. Jestli nerozumite memu pranyrovani vrahu, lharu a kolaborantu s islamskym fasismem a terorem pachanym na nevinnych lidech, tak mate vaznou poruchu mysleni.

>Tam najdeš slova uznání.

Pro slova uznani si tak jako vy nechodim a ani si je jako zdejsi ubozaci sam nevyrabim a neposilam do diskuse.

>Tím tvojím neustálým prosazováním genocidy Palesticů a obhajováním
>sionistických zločinů

Jste sprosty lhar. Nikde zadnou genocidu Palestincu neprosazuji. Hovorim o tech co se snazi terorem nicit zivoty druhych. Ja jsem pro Palestince udelal a pomohl jim vic, nez vy svymi kecy. Jenom si nejsem jist, jestli se ta pomoc k nim dostala.


>ses dobrovolně zařadil mezi psychopatické zrůdy a slova jako >morálka a soucit jsou pro
>tebe neznámé výrazy.

Dekuji, napodobne, odporny clovek a prolhana zruda jste vy a snazite se abych se zaradil mezi vas. Navic mate vychovani reznickeho psa.


>Nikdy v životě jsem se nesnížil k tomu, abych s takovou zrůdou >v lidské podobě diskutoval a
>proto s tebou v těchto diskuzích navždy končím. Ještě
>klika, že jsi křesťan a nemohu být označen za antisemitu.

Opet sproste verejne lzete. K urazeni a vypadum jste se tady snizil mnohokrat, aniz bych ja vas predem nejak oslovil. A nejen ke me. Antisemita jste jako vysity a navic kolaborantsky rusofil. Moje vira s vasi moralkou nema nic spolecneho. Naopak je ji velice vzdalena. Ostatne nikde jsem nenapsal, ze jsem verici. Jsem z krestanske rodiny a to jeste neznamena, ze jsem nabozensky fanatik. Uz jsem tu napsal, ze vira je dar, kterym se nekdo sam obdarovat nemuze. Ja jsem ho zatim nedostal. Nejsem zrejme tak dokonaly jako vy. To ovsem neznamena, ze clovek na sobe nemuze pracovat. Vy byste mel zacit od zacatku a naucit se slusne konverzaci i s temi, ktere nenavidite. To je jediny zpusob, jak mohou lide vedle sebe zit. Ne ten vas, nekoho odnekud vybicovavat a zahanet ho do more.

189463

26.4.2009 15:28

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189463

Poslouchaj, Pražák, voni už jsou tak zoufalý, že něvědí, co píšou? Každý zde ví, že jejich sionacistické příspěvky jsou jen hromady smradlavých lží. Už jsem jim to několikrát dokázal, takže se nebudu zbytečně namáhat. Voni si stejně budou opakovat svoji písničku, co jich rábi naučil.

A jestlipak Pražák vědí, proč jim nikdo nevěří, že jsou křesťan? Protože křesťan nesmí lhát. Zatímco žid může dle Talmudu gojovi lhát, až se mu od huby práší. Ale to voni jistě vědí. Zkusej jít na svůj oblíbený web spolku dementních nacistů a nevotravujou tady slušný lidi. Nikdo jim ty jejich bláboly nežere.

189501

26.4.2009 16:31

RE: Černy a pomatený svět Pražáka...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 189501

Ten Pražák je jako bodláčí na kalhotech. Ne a ne se toho zbavit. Díky za podporu, Jindro.

189510

27.4.2009 8:21

RE: Orwelovský svet

Vanguard 195.?.?.?

Reakce na 189358

Nepřidám, výzva zjevně není adresována mně.

189598

25.4.2009 5:14

To mu to manzelka zavarila

Prazak 87.?.?.?

>Do Strakovy akademie vstoupí (bývalý) kariérní komunista, který podle slov své manželky slaví jen židovské svátky.

Kdyby slavil Ramadan, tak bude pro pana Krale OK? Ze je to byvaly komunista, i kdyz uz jen z poslednich let, kdy uz to nikdo nezral, to je spatne, ale pan Kral, sam extremni levicak a komunista asi porad zije v tetotalite a uniklo mu ze mame v CR svobodu nabozenstvi. Tedy mimo jine.

189371

25.4.2009 9:14

RE: To mu to manzelka zavarila

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 189371

Zato vám a vašim kolegům - jinak zarytým "odpůrcům" komunizmu,pakliže výtečník s takovou to bolševickou minulostí slaví chanuku - jejich minulost vůbec,ale VŮBEC nevadí!To hned máte pro ně pytle plné omluv [bliji] !

Tak nějak připomínáte soušku učitelku ze školky :" Víte milé děti, z NDR to byli za války ti hodní Němci.Oni tehdy stříleli jenom do vzduchu" [velký smích]

189376

25.4.2009 19:06

RE: To mu to manzelka zavarila

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 189376

>Zato vám a vašim kolegům - jinak zarytým "odpůrcům"
>komunizmu,pakliže výtečník s takovou to bolševickou
>minulostí slaví chanuku - jejich minulost vůbec,ale VŮBEC
>nevadí!To hned máte pro ně pytle plné omluv [bliji] !

Nikde jsem nenapsal, ze mi jeho komunisticka minulost nevadi, prave naopak. Ostatne komunisticka minulost naseho pana presidenta a prevazne casti cele nasi vlady je mnohem vic kompromitujici, nez par let clenstvi maleho prospechare. Vadi mi a opakuji to znovu pro ty mene chapave, mezi ktere jste se zaradil, ze stvete v demokratickem state cloveka, kvuli jeho nabozenskemu presvedceni. A navic to nemate nicim podlozene. Vy jste byl na Vanoce s jeho rodinou, nebo byl svedkem toho jak slavi zidovske svatky.

>Tak nějak připomínáte soušku učitelku ze školky :" Víte
>milé děti, z NDR to byli za války ti hodní Němci.Oni tehdy
>stříleli jenom do vzduchu"

Pivni zvasty. Bez komentare.

189411

26.4.2009 7:19

RE: To mu to manzelka zavarila

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 189411

Zato ty vaše žvásty se pivními nazvat nedají.Bohužel!
Ono totiž ten Fišer ,to je takový ten váš i vašich zaměstnavatelů novodobý dederón. Víme?
Přeberte si to jak chcete.
A ještě jednou k tomu chápání-nechápání.
Po lopatě. Do soudruha premiéra ,kterého se zde s takovým nasazením zastáváte ,jsem se nenavezl k vůli jeho náboženskému přesvědčení.(To jste střelil pořádnýho kozla!) Mě u něj vadí pouze a jen jeho komunistická minulost.Kterou vy u tohoto člověka ,vzhledem k jeho původu - omlouváte!
Zajímalo by mne,jestli by jste se k jeho víře i minulosti choval stejně, kdyby premiér byl Arab,nedejbože Palestinec a mochametán a - komunista.

189476

27.4.2009 12:34

RE: To mu to manzelka zavarila. Bozemoj ten nick

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 189371

Prazak ja ale magor! Tie jeho chazarske dristy a nekonecne opakovania chazarskych lzi su uplne charakteristicke. Este ze ma na to cas. Ale potom zanedbava bohosluzby v synagoge. Mal by ist do seba podla ucenia Chazara Freuda. Gracavy smajlik mu ani neposlem, nestoji za to. To je mi ale "vyvoleny" chazarsky "inteligent". [chechtot]

189614

25.4.2009 11:03

Že je žid nevadí

Vanguard 94.?.?.?

Židem, Čechem, Rusem nebo Němcem se člověk rodí a jen primitiv může někomu vyčítat jeho národnost nebo barvu kůže. Komunistou se ovšem nikdo nenarodil a mě dost vadí, že za premiéra budeme zase mít bolševika.

189383

25.4.2009 12:53

RE: Že je žid nevadí

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 189383

Tak to Vám museli vadit všichni premiéři [velký smích] . Ukažte mi tam jedno z předešlých premiérů, který nebyl bolševik [pláč] .

189390

26.4.2009 9:47

RE: Že je žid nevadí

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 189390

Pokud to bereme podle členství v KSČ, tak snad byli jen Zeman a Tošovský, jinak ne.

189481

26.4.2009 11:03

RE: Že je žid nevadí

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 189481

Po "Listopadu"?
Čalfa,Pithart,Špidla...
Kolik jich bylo agenty StB/KGB - to se bohužel nikdy nedozvíme.

189488

25.4.2009 13:35

RE: Že je žid nevadí

Kameh 85.?.?.?

Reakce na 189383

Ja si Vás dovolím tak trochu „spresniť“. Každý sa narodí na svet holý a tak aj zo sveta odchádza. Ľudia nie sú rozdielny vo svoje podstate, tam je len málo znakov odlišnosti. Napríklad výška, váha, farba pokožky, očí vlasov pohlavia a podobne. Odlišní sú práve v jednotlivostiach a to ľudí robí jedinečnými. Príslušnosť k národu, k náboženskej komunite a podobne získava jedinec až vďaka spoločnosti a práve spoločnosťou je mu aj vnútená. Ten vami neakceptovateľný komunizmus je trochu iného rangu. Pokiaľ niektoré formy vedomia, ako napríklad náboženstvo, príslušnosť k nácii - národu, do nás doslovne vtĺkajú ešte vtedy, keď ešte toto nevieme racionálne odmietnuť. Príslušnosťou k politickej strane vyjadrujeme hlavne naše ekonomické postoje, budúce očakávania a určité hierarchické postavenie. Ale tento princíp platí aj pre spoločnosť mimo strany, tak prečo ho nevyuužiť tam. Teda toto celé o čom píšem má hodne čo dočinenia s Maslowovov pyramídou potrieb. Pri politickej stane, vrátane tej komunistickej, to má len jedinú výhodu. Môžete sa totiž racionálne rozhodnúť v dobe, keď už na to má každý rozumové predpoklady. A Vy ste nám odprezentoval do ktorej svorky nepatríte. Keďže naše politické strany nám nahrádzajú našu dávnovekú potrebu príslušnosti k svorke - stádu, tak ja už dnes toto skutočne nemusím. Rovnako nepotrebujem žiadnu nadprirodzenú autoritu mimo mňa a ani vo mne o ktorú by som sa ako o barličku podopieral. Rešpektujem však ľudí, ktorí ešte takúto potrebu pociťujú, ako ich vlastné slobodné rozhodnutie na danom stupni ich osobnostného vývoja. Okolitý svet a ľudia mi totiž poskytujú skutočne dosť materiálu na premýšľanie. Každý jazyk na tomto svete slúži len ako nástroj praktického myslenia jedinca. Pokiaľ ním dokážem komunikovať, tak ma vždy toto praktické myslenie na určitú dobu radí k tomuto národu, alebo národnosti. Až vtedy vnímam ako títo ľudia myslia a tiež čo pociťujú. Ak sa teda nechceme vykynožiť na tejto planéte, budeme sa asi musieť berať smerom, ktorý som načrtol.

189391

25.4.2009 18:10

RE: Že je žid nevadí

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189383

Počkejte... Vy mícháte náboženkou skupinu s národem. Vy mi chcete říci, že někdo se narodí jako příslušník nějaké náboženské sekty? Co tím myslíte? Že křesťanům se narodí křesťan?

Snad už to konečně pochopíte, až si přečtete, co si o tom myslí jeden z moudrých židů - Dr. Alfred M. Lilienthal: Židé nejsou rasa

189404

26.4.2009 12:39

RE: Že je žid nevadí

Kameh 85.?.?.?

Reakce na 189404

Nerád citujem sám seba, ale: "Každý sa narodí na svet holý a tak aj zo sveta odchádza." Všetko ostatné získava v spoločnosti a prostredníctvom spoločnosti. Nič tu nemiešam. Všetko čo po narodení máme, sú naše fyziologické a psychologické danosti. Ako všetky živé bytosti a rastliny aj človek je vybavený tým istým genetickým vybavením. Ostatným, o čom sa tu práve diskutuje, tým nás onálepkuje spoločnosť. Niektorými povinnými spoločenskými nálepkami hneď po narodení, niektorými dobrovoľnými sa onálepkujeme sami až na základe slobodného a vedomého rozhodnutia. Priznám sa je mi jedno či židia sú rasa, alebo nie. Dokonca mi je jedno že vôbec sú židia. Vadí mi ak sa niektorí pasujú do role nadľudí. A to nemusia byť len židia. Tieto archeotipy foriem spoločenského vedomia sú tzv. elitou vydávané za nemeniteľnú normu života. V dobe existencie zbraní schopných vyhladiť život na planéte je táto hrozba vážna. Ak si všimnete, kto ich generuje (vojna proti terorizmu = vojny proti spôsobu vedenia vojny , veď to je do neba volajúca blbosť ), tak takýchto ľudí skutočne nemusím. A preto, ak sa včas nezbavíme vnášania cielených ideologických schém, sexuálnych vzorcov a iného ideologického šrotu do nášho vedomia, máme cestu do horúcich pekiel otvorenú aj bez kľúča. Žiadna poistka od pána Boha proti ľudskej hlúposti totiž neexistuje.

189493

25.4.2009 15:27

Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?

Deek 89.?.?.?

Sluší se alespoň abych na výše reagující zareagoval také! Udělal
jsem to, ale Vy jste mi mé reakce nezveřejnil. Tak ještě jednou,
alespoň velmi stručně. Zaprvé k tomu pánovi co výše neustále
opakuje že v Německu vládne německý kapitál - znovu opakuji:
Německo přítomnosti nepatří Němcům, nýbrž Židům. Veškeré bankovnictví a průmysl Německa je v rukou mezinárodních Židů,
které Německo od konce války ovládají. Finance jsou tam (ostatně jako všude jinde) totálně v rukou mezinárodní židovské rodiny Rothschildů a jejich židovských podřízených! Co se týče toho
pána který říkal že Schwarzenbergrova matka pocházela z německého
šlechtického rodu - ne, byla to Židovka. Od "francouzské"
revoluce byla totiž evropská šlechta cílevědomě požidovšťována
kdy do těchto rodin byli nasazováni Židovky! Dnes jsou zbytky tzv. šlechty úplně požidovštěny. Ostatně ten kdo není židoslepej,
podívejte se na vyzáže Schwarzenbergra, Czernina, Lobkowicze,
apod....

189393

26.4.2009 15:41

RE: Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189393

Dejte panu Stworovi čas. V Kanadě je časový posun, takže když my píšeme, on ještě spí. Až vstane, tak to pustí...

189503

27.4.2009 9:44

Izrael má dalšího premiéra

korutan 81.?.?.?

Izrael má dalšího premiéra! Ne snad, že by došlo k výměně toho v Izraeli. Nikoliv. Mají svého premiéra u nás doma, v Čechách!
Pokud se kdokoliv přihlásí k jakémukoliv náboženství, nebo třeba k uctívání domácích bůžků, je to jeho věc a otázka jeho osobní víry. Pokud se ale přihlásí k vyznávání judaismu, oznamuje současně svou příslušnost k nadnárodnímu, celosvětovému společenství, jehož čelní představitelé a jejich příznivci jasně deklarují svoje touhy a cíle, jimiž není nic menšího nežli světovláda odůvodňovaná Boží vůlí. A post premiéra i malé zemi je čelní funkce!
Neznám Boží vůli! Ale znám praktiky chtivých moci. V uveřejněných článcích zabývajících se naším – jejich- dalším premiérem, je zdůrazňován fakt, že ač vyznavač ortodoxního židovství byl v KSČ. Je prskáno po kontinuitě morální devastace! Mně osobně, ale vadí ještě jedna věc a to daleko ze všeho nejvíce, která zatím zůstává nepovšimnuta. Jde o funkce, které pan Fischer zastával, v jakých pozicích se pohyboval jednak za komunistů, ale i nyní před ustavením do funkce našeho-jejich premiéra!. Jako vedoucí pracovník Statistického úřadu měl k dispozici vysoce citlivá data našeho státu z oblasti nejen ekonomické, společenské, ale i vojenské! Data, která jsou v hojné míře tajná a jejich znalost je předmětem zájmu tajných služeb států ostatních. Data, které je nutné opatrovat a chránit co nejpečlivěji. Za komunistů byl právě Statistický úřad kracím zaměstnáním právě pro pracovníky STB! Propojení těchto dvou institucí bylo fascinující.
Nedovedu si představit, jak by funkci vedoucího Statistického úřadu zastával člověk s principielním provázáním například na tajnou službu Ruska, nebo jakéhokoliv jiného státu! Metody Mosadu jsou známé. Každý žid je jejich agentem! Tím se sami chlibí! Takže mi z toho guláše vychází jedna „malá“? konspirativní teorie.
Pan Fischer, dlouholetý agent Mosadu, shromažďující a předávající již za komunistů citlivé údaje své skutečné „vlasti“, údaje které určitě notnou měrou přispěly i k uskutečnění „sametové“ revoluce, pokračoval a pokračuje v této činnosti i v současné době. Za to byl odměněn druhou nejvyšší funkcí v našem státě! Současně mu byl uložen nejnovější pracovní úkol ve prospěch své „skutečné“ vlasti, zajistit v očekávaném nadcházejícím vývoji mezinárodních událostí z této pozice „totální loajalitu“ České republiky k politice Izraele a souhlas se vším, co tato agresivní země podnikne! Tak jako toto zajišťuje v Americe Obama, Sarkozy ve Francii atd.

A tak se sám sebe ptám; co bude následovat v příštích dnech měsících a bylo shození vlády opravdu Paroubkovou blbostí a nebo nařízeným aktem pro umožnění běhu dalších událostí se zajištěním? Ale třeba jsem jen paranoik? SNAD!!!

189603

28.4.2009 11:22

Housle

Zu 194.?.?.?

Odsuzovat někoho jen proto, že je Žid, je dost ubohé. Člověk by měl být hodnocen podle toho, jaký je "člověk". Z anglického slova -human-tedy jestli je člověk humánní. Fisher je v čele vlády jen na pár měsíců a dělá se kolem něj taková taškařice...kdybyste si vy všichni, co tady píšete, aspoň jeden den vůbec nevzdechli na politiky, udělali byste líp. Minimálně by to prospělo vašemu duševnímu zdraví. A politici by si najednou nepřipadali tak důležití...

189703

28.4.2009 16:32

RE: Housle

steve 70.?.?.?

Reakce na 189703

Člověk by měl být hodnocen podle toho, jaký je "člověk".
.. mam dojem priteli, ze jste svuj prispevek nedopatrenim umistil na jinem webu, jsem si jisty, ze jste chtel prispet tady ..
http://desertpeace.wordpress.com/2009/04/27/israel...

189732

28.4.2009 20:46

zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Pak se Zvědavec nemůže divit, že je napadán pro antisemitismus. Hodnoťte příště prosím činy, rozhodnutí, analýzy, co dosud dokázal. Jistě, souhlasím s tím, že byl uveden kariérní vývoj. Kdo kdy jak slaví chanuku - to je vysoce intimní věc a urážením nás stavíte do role oplzlých.

189773

28.4.2009 21:48

RE: zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá

steve 70.?.?.?

Reakce na 189773

1./intimní věc a urážením nás stavíte do role oplzlych..gojimu
2./Hodnoťte příště prosím činy, rozhodnutí,analyzy...o to se Zvedavec snazi
3./Pak se Zvědavec nemůže divit, že je napadán pro antisemitismus ...nemuze, protoze vy pravde a faktum rikate antisemitismus. A "antipravdu" jste uzakonili.

189779

3.5.2009 18:45

RE: Steve, pláčete na špatném hrobě

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 189779

Jsem autorkou odpovědi řediteli Scia panu Simonidesovi a překladatelkou textu Marcella Pamia O historii sionismu, o kteréžto kompozici Stwora řekl, že nemá odvahu ji uveřejnit, protože jsou dost mství. Snad ho časem přesvědčím alespoň na toho Pamia. Jde ale o toto: můžete jakoukoliv tirádu o pochybných morálních vlastnostech ukončit: Aby ne, vždyť je to čech, na Vánoce si zdobí jedličku? Jistěže ne. Pan Stwora a pan Král jsou velmi pošetilí, když napadením národnosti a náboženství ohrožují vlastní projekt. Všechno ostatní je v richtiku. A vy se a) poučte o právu b) naučte číst.
Zatímco dosud mohl vyzívaně projít jakýmkoliv procesm, tímto si možná hodně zavařil a bude se muset s nimi štěkat.

190239

29.4.2009 1:19

RE: zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá

google 93.?.?.?

Reakce na 189773

>Pak se Zvědavec nemůže divit, že je napadán pro antisemitismus.

a) kto sa divi?
b) dnes to predstavuje urcity druh vyznamenania za disident.
a disident bol vzdy zviazany s problemami s vrchnostou.

>Kdo kdy jak slaví chanuku - to je vysoce intimní věc

a) tak nech sa tym nevystatuje na verejnosti.
b) pritom vobec nie je podstatne co kto slavi, ale :
b1) je dotycny, chanuku oslavujuci cesky premier, agentom mossadu?
b2) je dotycny, chanuku oslavujuci cesky premier, len bezvyznamnym bolsevikom?
b.1.1) je dobre pre Cechov, aby clen mossadu sefoval ceskemu statu?
b2.1) ak je len obycajnym bolsevikom, ako je to mozne, ze sa dostal
az tak daleko bez volieb, ked existuje mnozstvo nebolsevikov, ktori
by sa na tuto funkciu hodili daleko viac a netrpia na dvojitu lojalnost.


>a urážením nás stavíte do role oplzlých.

vy urazeni-oplzli sa nielen starate do nasich sviatkov
a do nasich svätych, ale ani nejak zvlast citlivi pritom nie ste.

citujem vasu Sarah Silvermann o zidoch:
“I hope they did kill Christ—I’d fucking do it again”

co potom ocakavate?

189801

12.6.2009 15:52

Zbytečný skepticismus

Radim tvorba (tečka) webu (tečka) havirov (tečka) karvina (zavináč) gm 78.?.?.?

Michael Gorbačov byl taky komunista a bojoval za kariéru v komunistické straně, ale vděčíme mu za pád komunismu na východu a příchod demokracie!

193191

23.7.2009 11:37

Nezní to nějak divně?

Jirka Vyšata 62.?.?.?

"... pochází z ortodoxní polské rodny..." Co by asi tak mohlo být na polské nebo francouzské rodině ortodoxního?

a nebo: "Jeho matka ho pochválila, že bere francouzské tradice daleko vážněji než jeho rodiče." Že by pěkně papal žáby a šneky k radosti matičky...?

196239

Příspěvků: 122

24.04. 04:49 steve  Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !
24.04. 08:00 Hakenkrajc  RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !
27.04. 02:40 steve  RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !
24.04. 10:08 govind  RE: Naprosto spravna volba - Gratulace Ceske zemi !
24.04. 07:16 nono2  Fischer
24.04. 08:04 machometh  Je to fuk
24.04. 08:49 kozoroh  Poslouchejte rabíny a nebudte potom nijak překvapeni.
24.04. 08:51 Robocrep  Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 10:31 Dan Kučera  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 11:07 Robocrep  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 17:41 Dan Kučera  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
27.04. 16:45 Control  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
27.04. 18:23 steve  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
28.04. 01:29 Control  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
28.04. 04:57 steve  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
02.05. 20:08 danan  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 14:07 Vojta49  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 14:19 Robocrep  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 16:02 Karel z Čech  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 18:33 Latinec  Jeden vetsi lump nez druhy
24.04. 23:26 Vojta49  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
25.04. 09:16 Latinec  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 14:55 Vojta49  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
25.04. 09:26 Leopold_1  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
25.04. 23:51 janko  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 00:28 steve  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 05:21 Mirda  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 12:07 janko  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 16:27 Mirda  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 20:14 janko  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 20:56 Mirda  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 22:10 dodo  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 22:39 janko  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
09.11. 22:43 kavex  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
26.04. 20:20 MedaBeda  RE: Jeden vetsi lump nez druhy
25.04. 02:44  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
25.04. 09:46  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
26.04. 21:20 vodnik007  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
25.04. 11:33  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
26.04. 20:21 MedaBeda  RE: Mně vůbec nevadí, že autor upozorňuje na židovský původ pana Fischera.
24.04. 08:56 djb  Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní
24.04. 09:18 Tom77  RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní
24.04. 11:12  RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní
24.04. 19:26 Tom77  RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní
27.04. 11:59 libor  RE: Polák, Francouz a Žid jsou samozřejmě nesrovnatelní
24.04. 09:15 Tom77  Jsem radostí bez sebe
24.04. 15:07 Anaxagoras  RE: Jsem radostí bez sebe
24.04. 19:29 Tom77  RE: Jsem radostí bez sebe
24.04. 09:43 r.m.  Židé riskují, v době přesných genetických testů víc než si myslí
24.04. 15:28  RE: Židé riskují, v době přesných genetických testů víc než si myslí
24.04. 09:43 freedom4ever  new SION warriors in action?
24.04. 10:18 pietroo  tušil jsem to bohužel
24.04. 10:33 Red Force  A právě proto
24.04. 11:23 Tom77  RE: A právě proto
24.04. 14:25 Robocrep  RE: A právě proto
24.04. 19:33 Tom77  RE: A právě proto
24.04. 13:13 hestroy  RE: A právě proto
24.04. 13:33 Soudce Lynch  RE: A právě proto
24.04. 13:47 hestroy  RE: A právě proto
24.04. 16:18 Soudce Lynch  RE: A právě proto
24.04. 15:54 Sam Ting Wong  RE: A právě proto
24.04. 11:27 Kyuss  Fisher
24.04. 13:06 hestroy  Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje
24.04. 15:21 Miks  RE: Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje
15.06. 14:46 Jochai  RE: Židobolševizace naší republiky vesele pokračuje
24.04. 16:13 Deek  Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)
24.04. 17:18 vaclaus  RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)
24.04. 17:44 Dan Kučera  RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)
24.04. 18:04 Deek  RE: Nevím jestli mě pan Stwora nechá zareagovat (?)
24.04. 20:33 vaclaus  Zide v Nemecku
24.04. 21:48 Deek  RE: Zide v Nemecku-reakce
24.04. 23:25 Mirda  RE: Zide v Nemecku-reakce
25.04. 01:29 vaclaus  RE: Zide v Nemecku-reakce
25.04. 03:16 Mirda  RE: Zide v Nemecku-reakce
25.04. 08:16 vaclaus  RE: Zide v Nemecku-reakce
25.04. 17:03 Mirda  RE: Zide v Nemecku-reakce
24.04. 17:58 Deek  Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne
25.04. 11:01 Vanguard  RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne
25.04. 11:18 Deek  RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne
26.04. 19:20 Vanguard  RE: Jen tak pro orientaci kdo u nás vladl a vládne
24.04. 20:07 Veselý  Orwelovský svet
24.04. 21:47 Kyuss  RE: Orwelovský svet
24.04. 22:12 hestroy  RE: Orwelovský svet
24.04. 23:32 Mirda  RE: Orwelovský svet
25.04. 00:11 Vojta49  RE: Orwelovský svet
25.04. 02:43 Mirda  RE: Orwelovský svet
25.04. 14:03 Vojta49  RE: Orwelovský svet
25.04. 16:15 Mirda  RE: Orwelovský svet
25.04. 08:54 Prazak  RE: Orwelovský svet
25.04. 16:48 hestroy  RE: Orwelovský svet
25.04. 17:21 Mirda  RE: Orwelovský svet
25.04. 18:56 Prazak  Cerny svet pana Mirdy a pana Jindricha Svobody
25.04. 20:30 Mirda  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
25.04. 21:07 Prazak  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
25.04. 23:52 Mirda  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
26.04. 02:05 Prazak  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
26.04. 15:28 hestroy  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
26.04. 16:31 Mirda  RE: Černy a pomatený svět Pražáka...
27.04. 08:21 Vanguard  RE: Orwelovský svet
25.04. 05:14 Prazak  To mu to manzelka zavarila
25.04. 09:14 Takyjeden  RE: To mu to manzelka zavarila
25.04. 19:06 Prazak  RE: To mu to manzelka zavarila
26.04. 07:19 Takyjeden  RE: To mu to manzelka zavarila
27.04. 12:34 Gibi z Wilsonova  RE: To mu to manzelka zavarila. Bozemoj ten nick
25.04. 11:03 Vanguard  Že je žid nevadí
25.04. 12:53 Soudce Lynch  RE: Že je žid nevadí
26.04. 09:47 Vanguard  RE: Že je žid nevadí
26.04. 11:03 Takyjeden  RE: Že je žid nevadí
25.04. 13:35 Kameh  RE: Že je žid nevadí
25.04. 18:10 hestroy  RE: Že je žid nevadí
26.04. 12:39 Kameh  RE: Že je žid nevadí
25.04. 15:27 Deek  Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?
26.04. 15:41 hestroy  RE: Pane Stworo, necháte mě laskavě zareagovat?
27.04. 09:44 korutan  Izrael má dalšího premiéra
28.04. 11:22 Zu  Housle
28.04. 16:32 steve  RE: Housle
28.04. 20:46 amiourka  zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá
28.04. 21:48 steve  RE: zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá
03.05. 18:45 amiourka  RE: Steve, pláčete na špatném hrobě
29.04. 01:19 google  RE: zatímto článkem je hodně skepse a také - do soukromí se lézt nemá
12.06. 15:52 Radim  Zbytečný skepticismus
23.07. 11:37 Jirka Vyšata  Nezní to nějak divně?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 12 675