Diskuze k článku

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Příspěvků 31

4.6.2002 3:41

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

zdenek 24.?.?.?

pomoc Izraeli je jedina dobra investice, ktera se v budoucnu muze vyplatit. Proc by se mely pumpovat penize do stale komunisticke vychodni Evropy,anebo dokonce do Afriky, kde stejne zmizi na soukromych kontech, nebo v nejakych podezrelych anticivilizacnich organizacich.
Ja urcite vice podporim "policajta" nez sveho potencialniho vraha.

2097

4.6.2002 8:18

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2097

Zajimalo by mne, podle ceho odlisite "policajta" od "potencionalniho vraha".
Stejne tak mi neni jasna definice "anticivilizacni organizace". Vzhledem k tomu, jak se chovaji k zivotnimu prostredi, jsou treba prumyslove koncerny velmi tezce "anticivilizacni".

2098

4.6.2002 9:56

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

tomasgn 195.?.?.?

Reakce na 2097

pomoc Izraeli je jedina dobra investice, ktera se v budoucnu muze
vyplatit.

zatim se me akorat zda, ze pomoc izraeli se rovna napomahani valce. vsak americani taky radi valci, a podporuje to zbrojni prumysl, ze... [pláč]

2099

4.6.2002 16:27

RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2099

pomoc Izraeli je jedina dobra investice, ktera se v budoucnu muze
vyplatit.

zatim se me akorat zda, ze pomoc izraeli se rovna napomahani valce.
vsak americani taky radi valci, a podporuje to zbrojni prumysl, ze...
[pláč]

Jo, ta uz se "jim " vyplaci, vzdyt by tam bez te pomoci neprezili ani tyden!!!
Presne tak, oni si tim "otaceji" penize, sami sebe dotuji, sami sebe zbroji a tim tedy sami sobe opet vydelavaji penize!!! Vzdyt oni jsou mistri demagogie a mazani medu kolem huby!
Doufam, ze si rozumime, ze je tu rec o americkych ZIDECH!!!
Stefan

2107

4.6.2002 14:59

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Milo 170.?.?.?

Izarel je jeden z mala statu, ktery splaci sve dluhy na cas. O tom se vas clanek nezminuje. Pomlouvani Zidu je historicky to nejjednodussi a popularni. Vase clanky a postoj vas kvalifikuje jako Zidobijce.
Heil.

2102

4.6.2002 15:05

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2102

Izarel je jeden z mala statu, ktery splaci sve dluhy na cas.

To je dobře, že jste to nakousl. [smích] Ke "splácení" dluhů na čas se dostanu v druhém pokračování tohoto článku. Vy, kteří umíte anglicky, si to můžete přečíst v originále a hned.

2104

4.6.2002 16:19

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 65.?.?.?

Reakce na 2102

Izarel je jeden z mala statu, ktery splaci sve dluhy na cas. O tom se
vas clanek nezminuje. Pomlouvani Zidu je historicky to nejjednodussi a
popularni. Vase clanky a postoj vas kvalifikuje jako Zidobijce.

Heil.

Vsak taky historicky zapricinuji mnoha zla na svete. Ze je nema nikdo rad, je tim, ze si podmanuji lidi a ovladaji ekonomicky svet. Nevim, kde zijete, ale zde v USA je to asi nejmarkantneji videt. Mate-li moznost, tak se bezte podivat na 47 Street, N.York, na brusice diamantu, Antverpy nebo na Wall Street. Skoda, ze uz neuvidite WTC!!! Vcele vsech americkych "boards" (advokacie, medicina, bankovnictvi, pojistovny sedi zidi a do vedeni si pusti zase jen zida!!! Jo, a zapomnel jsem na jeden z nejvetssich peneznich ustavu-HOLLYWOOD.
Vy rikate Heil, ja hlasim Sieg Heil!!!

2106

6.6.2002 14:19

RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

anonym 24.?.?.?

Reakce na 2106

pane Stepane
Americky statni statisticky urad vypocital, ze zidovska etnika vlastni jen
pouhopouhe 4 % celkoveho hrubeho majetku Spojenych Statu.Daleko, daleko treba
za Kanadou, Nemeckem, Anglii, Australii ci Mexikem. Proc si tyto statistiky radeji napred neprectete, nez tady zase placat takove nesmysly nasich dedecku ??
S tim opravdu Hitler krmil nase dedecky.To uz je proboha pres 60 let co mu
nekteri lide vaseho typu verili.


vas milovany anonym

2134

6.6.2002 16:20

RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izra

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2134

Drahy Anonyme, nevim ve ktere casti zemekoule se skryvate, ale jak vidno , tak patrne nekde, kde zidi nevladnou. Alternativou druhou je, ze zidobolsevickou expanzi nechcete videt. Ano, presne tak jako pred 60 lety, zidi ovladli Evropu,
pak postvali Adolfa at s tou chudou luzou udela poradek(vzdyt byl polovicni zid)
Obdobne to udelali s kralem zidovskym, nejakym Jesisem, kdyz ho hodili na pospas Pilatovi aby ho zabil. Domnivam se ale, ze me psani je zbytecne vysvetlovani faktu, ktere zidi a lide vaseho mysleni nechteji slyset, natoz je priznat.
Faktem tedy je, ze vse v cem jsou velke penize VLASTNI zidi!
Faktem je, ze manipuluji s dejinami a i s lidmi, dle svych potreb!
Faktem je, ze nezid nema narok se vyucit brusicem diamantu!
Faktem je, ze nezid nemuze bydlet v nekterych komunitach, (alespon zde v US)!
Faktem je, ze Hollywood a hudebni nebe ridi zidkove!
Faktem je, ze rusky zid, vystehovan do Izraele a pak do USA, dostane vsechny podpory, babka s dedkem, kteri tu v zivote ani nebyli, natoz pracovali, dostanou DUCHOD!!!
Faktem je, ze diky sve soudrznosti, hrabivosti, lakote a daru oblbovat a podmanit si ostatni, je OBECNE nikdo nema rad!
Faktem je, ze....... to asi stacilo, ne? nebo je toho malo?
Takze vazeny pane anonyme, pral bych si vedet, jestli alespon s necim souhlasite, jak uvadim, a hlavne, jestli muj prispevek je rasistickeho charakteru, namiren na nejakou etnickou skupinu.
Zaverem bych si take pral, abych mel TYTEZ sance, jako rusky privandrovalec, aby
me nekdo dotoval pri studijich, aby mi nekdo "dohodil" good job nebo bussines. Toto utopisticke pro mne prani by se mohlo realizovat jen tehdy, koupil-li bych si hvezdu na krk (sesticipou)nebo cepicku na hlavu. A znam jich hodne!
Tak cau Anonyme, podivej se pravde do oci, ja vim ze boli!!!
Stefan




pouhopouhe 4 % celkoveho hrubeho majetku Spojenych Statu.Daleko,
daleko treba

za Kanadou, Nemeckem, Anglii, Australii ci Mexikem. Proc si tyto
statistiky radeji napred neprectete, nez tady zase placat takove
nesmysly nasich dedecku ??

S tim opravdu Hitler krmil nase dedecky.To uz je proboha pres 60 let
co mu

nekteri lide vaseho typu verili.


vas milovany anonym

2135

7.6.2002 4:47

RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci

anonym nyni moravacek moravacek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 2135

faktem je pane Stepane, ze drzi pohromade

ja jsem doletel do Kanady 12. prosince 1968. Ja jsem dostal od Kanadske vlady
rano toho dne $4.50. Muj kolega Dr. dostal rovnez od Kanadske vlady
toho dne $4.50 a tehoz dne odpoledne rovnych $ 10.000 od sve zidovske Toronske
organizace. Ja jsem si za to koupil polovinu peceneho kurete na cely den,
on ve stejny den si koupil za darovane penize ojete auto, troje saty, asi
20 lekarskych ucebnic a nastehoval se do apartmentu s nabytkem. Jeho, zde jiz
usedli zidovsti kolegove, lekari mu dali vsechno ostatni a stridali se v uceni
anglictiny a te hrozne na vyslovnost lekarske terminologie. On dostal od sveho zidovskeho kolegy fonedoskop, ja jsem si na nej musel vydelat umyvanim naceni
na nocnich smenach v hotelu Satton Toronto. Stejne tak asi jako dalsich 15
nezidovskych kolegu. Vsichni jsme onoho zidovskeho kolegu zacli nenavidet.
Proste asi tak, jako vy je stale nenavidite. Zavideli jsme mu, ze on ma vsechno
a my nic. Asi za dva ci tri roky onen kolega vratil tech 10.000 dollaru zi-
dovske obci. Nevim jestli ostatni kolegove citili to stejne ci ne, ale ja jsem
se zacal velice stydet, za sve negativni vlastnosti, ze jsem mu zavidel, ze jsem
mu to proste nepral. Oni ti zidove dovedou totiz drzet pri sobe. Jeden druhemu
si pomoc. Tato vlastnost jim nespadla do klina, jako dar. To jsme donutili vlastne my, ja trebas tri roky, vy mozna s vasi nenavisti k nim po cely svuj
zivot. Oni by takovi nebyli, kdyby nebylo vas a vam podobnych. Oni to musi
tak delat, protoze na svete je moc Stepanu. Oni se musi branit.
Verte me, ze oni nevladnou svetem. Ani zde v Kanade ani dolu u vas stale
neni ani jeden zid ve spravni rade velkych concernu. Vite co je tam na dotazniku ? Otazka, zdali nejsi zid, opravdu presvedcte se. Ktereho zida
znate z vlady ? Ja ani jednoho . Nikde je nikdo nechce, protoze je mezi nami
moc a moc Stepanu. V Hollywoodu jich bylo plno, kdysi ve dvacatych letech
kdyz je Stepanove vyhnali z Madarska, Polska a Ruska. Az Hollywoodska studia
postavili, pak je zase s praznyma rukama vyhnali Americti Stepanove.
Kdys si zalistujete v ucebnicich historie, zjistite, ze trebas vlada Marie
Terezie jim dale jen jednu moznost obchod s penezi a lichvu. V zapadni Evrope
zase jen moznost brouseni diamantu, nic jineho nesmeli provadet. To vsechno
svedlo nevzdelane lidi k tomu, ze jim prisoudili to nejhorsi, protoze obchod
s penezi a brouseni diamantu se povazovalo za to nejhorsi, co clovek muze
delat. Behem 300 let to byli vsak oni, kdo tyto remesla dovedli do mistrovstvi.
A zase prisli Stepanove, co jim to zacli zavidet. Zustala jim veda. Tricet tri
procent laureatu Nobelovych cen jsou zidove. I to jim budeme zavidet ?
Vite co dela jiny muj kolega v Jeruzaleme ? Rano a odpoledne dela veterinare
vecer musi jezdit v taxiku, aby si privydelal na zakladni zivobyti. Taky
mu budete zavidet ? Myslite si, ze ma cas hybat ze svetovyma dejinama jak vy mu to prisuzujete ?

2140

7.6.2002 7:41

RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pom

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2140

Anonyme, smutne je, ze jsi uznal jedine, resp. jedno z jejich positiva. Ale v podstate vidim, ze jiz v prvnim odstavci tveho prispevku priznavas, ze ty jsi dostal jen 4.50 a tvuj kamos zidko 10000, tim tedy potvrzujes jeden z dalsich faktu meho prispevku. Vic se nemusime bavit, je to zbytecne, cau keep dreaming, jo a bych nezapomnel, ve vlade se stat neridi, tam nejsou PENIZE, ale jsou tam nastrceni jini(TEMI PENEZI), aby zidkove meli alibi. A, ze jsi tu od r. 68 a jeste jsi to nepochopil, tak to radeji nikomu nerikej, anebo jsi si koupil hvezdu na krk???
Stefan

2143

7.6.2002 8:44

RE: RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2143

Anonyme, smutne je, ze jsi uznal jedine, resp. jedno z jejich
positiva. Ale v podstate vidim, ze jiz v prvnim odstavci tveho
prispevku priznavas, ze ty jsi dostal jen 4.50 a tvuj kamos zidko
10000, tim tedy potvrzujes jeden z dalsich faktu meho prispevku. Vic
se nemusime bavit, je to zbytecne, cau keep dreaming, jo a bych
nezapomnel, ve vlade se stat neridi, tam nejsou PENIZE, ale jsou tam
nastrceni jini(TEMI PENEZI), aby zidkove meli alibi. A, ze jsi tu od
r. 68 a jeste jsi to nepochopil, tak to radeji nikomu nerikej, anebo
jsi si koupil hvezdu na krk???

Stefan

To je teda opravdu ubohá odpověď. Pravděpodobně vám došly argumety.

2144

7.6.2002 16:05

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o amer

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2144

Toz MIlO, bez o 2 prispevky nahoru, k 6.6.v 16:20 tam jich mas ode mne dost
Stefan

To je teda opravdu ubohá odpověď. Pravděpodobně vám došly argumety.

2149

7.6.2002 9:27

RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pom

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Reakce na 2140

faktem je pane Stepane, ze drzi pohromade

ja jsem doletel do Kanady 12. prosince 1968. Ja jsem dostal od
Kanadske vlady

rano toho dne $4.50. Muj kolega Dr. dostal rovnez od Kanadske
vlady

toho dne $4.50 a tehoz dne odpoledne rovnych $ 10.000 od sve zidovske
Toronske

organizace. Ja jsem si za to koupil polovinu peceneho kurete na cely
den,

on ve stejny den si koupil za darovane penize ojete auto, troje saty,
asi

20 lekarskych ucebnic a nastehoval se do apartmentu s nabytkem. Jeho,
zde jiz

usedli zidovsti kolegove, lekari mu dali vsechno ostatni a stridali se
v uceni

anglictiny a te hrozne na vyslovnost lekarske terminologie. On dostal
od sveho zidovskeho kolegy fonedoskop, ja jsem si na nej musel vydelat
umyvanim naceni

na nocnich smenach v hotelu Satton Toronto. Stejne tak asi jako
dalsich 15

nezidovskych kolegu. Vsichni jsme onoho zidovskeho kolegu zacli
nenavidet.

Proste asi tak, jako vy je stale nenavidite. Zavideli jsme mu, ze on
ma vsechno

a my nic. Asi za dva ci tri roky onen kolega vratil tech 10.000
dollaru zi-

dovske obci. Nevim jestli ostatni kolegove citili to stejne ci ne, ale
ja jsem

se zacal velice stydet, za sve negativni vlastnosti, ze jsem mu
zavidel, ze jsem

mu to proste nepral. Oni ti zidove dovedou totiz drzet pri sobe. Jeden
druhemu

si pomoc. Tato vlastnost jim nespadla do klina, jako dar. To jsme
donutili vlastne my, ja trebas tri roky, vy mozna s vasi nenavisti k
nim po cely svuj

zivot. Oni by takovi nebyli, kdyby nebylo vas a vam podobnych. Oni to
musi

tak delat, protoze na svete je moc Stepanu. Oni se musi branit.
Verte me, ze oni nevladnou svetem. Ani zde v Kanade ani dolu u vas
stale

neni ani jeden zid ve spravni rade velkych concernu. Vite co je tam na
dotazniku ? Otazka, zdali nejsi zid, opravdu presvedcte se. Ktereho
zida

znate z vlady ? Ja ani jednoho . Nikde je nikdo nechce, protoze je
mezi nami

moc a moc Stepanu. V Hollywoodu jich bylo plno, kdysi ve dvacatych
letech

kdyz je Stepanove vyhnali z Madarska, Polska a Ruska. Az Hollywoodska
studia

postavili, pak je zase s praznyma rukama vyhnali Americti Stepanove.
Kdys si zalistujete v ucebnicich historie, zjistite, ze trebas vlada
Marie

Terezie jim dale jen jednu moznost obchod s penezi a lichvu. V zapadni
Evrope

zase jen moznost brouseni diamantu, nic jineho nesmeli provadet. To
vsechno

svedlo nevzdelane lidi k tomu, ze jim prisoudili to nejhorsi, protoze
obchod

s penezi a brouseni diamantu se povazovalo za to nejhorsi, co clovek
muze

delat. Behem 300 let to byli vsak oni, kdo tyto remesla dovedli do
mistrovstvi.

A zase prisli Stepanove, co jim to zacli zavidet. Zustala jim veda.
DOCELA ZAJIMAVA POVIDKA, SNAD ALE S DOKTORATEM BY TO MELI BYT ZIDE [smích]
"Nobelovych cen jsou zidove" STEJNE TAK KOREJCI SI PUJCUJI...

2146

6.6.2002 23:35

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Aja 66.?.?.?

Reakce na 2102

Izarel je jeden z mala statu, ktery splaci sve dluhy na cas. O tom se
vas clanek nezminuje. Pomlouvani Zidu je historicky to nejjednodussi a
popularni. Vase clanky a postoj vas kvalifikuje jako Zidobijce.

Heil.
...myslim,ze je jen malo lidi,kteri neuznavaji,cim si Zide v historii prosli(nemusi to byt jen Hitler,prectete si o vzniku zidovskeho ghetta v Praze,kdy vzniklo a jak se se Zidy zachazelo).Jen si myslim,ze lide by se meli z historie poucit(jsou ovsem nepoucitelni,ze) a ne ji trvale vyuzivat ve svuj prospech.
Co mi vadi,je jejich(tedy zidovska) nedutklivost.A ta se ukazuje i v tehle diskusi.Kdyz to zjednodusim, muzeme rict "zatraceny Cech ci American",ale nikoliv "zatraceny Zid".To je hned zle a uzivaji se silna slova,jako Zidobijec.

2139

4.6.2002 16:40

Žádost

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Chtěl bych všechny diskutující požádat, aby nesklouzli do rasistického tónu. To, že tady rozkrýváme obchodní praktiky jisté skupiny, nám nedává právo využít toho ke generalizovanému osočování tohoto etnika.

Pamatujte, že každou urážkou sami této skupině poskytujeme argumenty, které oni pak velmi šikovně používají k udušení každé diskuze na toto téma.

Děkuji.

2109

4.6.2002 17:31

RE: Žádost

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 2109

Chtěl bych všechny diskutující požádat, aby nesklouzli do rasistického
tónu. To, že tady rozkrýváme obchodní praktiky jisté skupiny, nám
nedává právo využít toho ke generalizovanému osočování tohoto etnika.


Pamatujte, že každou urážkou sami této skupině poskytujeme argumenty,
které oni pak velmi šikovně používají k udušení každé diskuze na toto
téma.


Děkuji.
Chtěl bych se připojit k prohlášení pana Stwory.Nejsem zastáncem nějakého
osočování kohokoliv,ale jakási pomoc a sounáležitost mezi Židy je opravdu
nadstandartní a někdy překračuje zdravou míru a bohužel i míru vkusu.
Světová ekonomika je velmi složitá a dostat se ke kořenům těchto jevů
negativního působení různých skupin je po mém soudu hodně svízelná.
V globálním hospodářství má vliv těchto skupin někdy i zničující podobu.
Nejsou to jenom Židé i když v převážné většině mají rozhodující vliv a již to
vůbec nemusí být na první pohled organizace,které vypadají židovsky.
Článek,který je zveřejněn pouze v číslech uvádí fakta,která tento jev potvrzují.
Nikde v něm není ani slůvkem hovořeno o nějakém útoku na Židy,takže bych
požádal diskutující,aby zachovali zdvořilý tón příspěvků.
Možná,že trochu pozlobím další čtenáře,ale mohu také doložit čísly,že některé
nadnárodní společnosti se chovají ještě hůře než Židé a jejich nátlak na
politiku a obecné dění je přímo děsivý svojí destruktivností a hlavně
neomaleností,jak tyto své rejdy po světě provozují.
Asi se to naučili od Židů jimž jsou tyhle praktiky přisuzovány od nepaměti,
ale dnes je již předstihli a máme se na co těšit.
/ Staří Rotchildové již podporovali Napoleona a to je fakt,který nejde z dějin
vymazat. Rotchild - rudý prapor - neříká Vám to též cosi.I to je možno
v dějinách nalézti,že Židé mají lví podíl na vzniku světového komunismu.
Třeba to mysleli dobře ,ale špatně to dopadlo.
Doufám,že se již z těchto nepodařených experimentů tzv. sociální inženýrství
poučili a nepřipravují nám nějaké nové světové lahody.Komunismu bylo dost./
Víte ,milý přátelé a čtenáři,zkuste své štěstí hledat jinde než v penězích
a v bezbřehém konzumu.Pokuď se všichni anebo větší část lidí vykašle na hromadění zbytečností,tyhle všechny skupiny budou nahrané.
Nebudou mít komu prodávat a přestanou nás otravovat.Vím,že tak jednoduché
to zase není,ale každá kapka dobrá.

2111

4.6.2002 23:02

RE: RE: Žádost

anonym 24.?.?.?

Reakce na 2111

Tak ted nevim, kdo vlastne ty Zidy tady nenavidi nejvice ?
Ale podle clanku pana radoby intelektuala, Milana Pelesky
to bude asi on sam :



....společnosti se chovají ještě hůře než Židé a jejich nátlak na
politiku a obecné dění je přímo děsivý svojí destruktivností a hlavně
neomaleností,jak tyto své rejdy po světě provozují.

Asi se to naučili od Židů jimž jsou tyhle praktiky přisuzovány od nepaměti,
ale dnes je již předstihli a máme se na co těšit.

A ja si vzdycky myslel, ze nejvice nenavisti k zidum je u pana Stwory
ci pana Jirky ci tu a tam intoxikovaneho Stepana a on je to pan, ktery
tady pise o .......... "principech kauzality jako hlavnim postulatu naseho
konani " ......

Je neco hrozneho cist na jedne strane kus filosofie a na druhe strane
videt v rukou pana Pelesky palcat s kterym jde pri prvnim zidovskem
pogromu rozbijet hlavy Zidum v ghetu .............protoze "oni jsou
ucitele vseho zla "

stydte se pane Pelesko


vas Anonym (zase)



2112

4.6.2002 23:59

RE: RE: RE: Žádost

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 2112

Tak ted nevim, kdo vlastne ty Zidy tady nenavidi nejvice ?
Ale podle clanku pana radoby intelektuala, Milana Pelesky
to bude asi on sam :



....společnosti se chovají ještě hůře než Židé a jejich nátlak na
politiku a obecné dění je přímo děsivý svojí destruktivností a hlavně


neomaleností,jak tyto své rejdy po světě provozují.

Asi se to naučili od Židů jimž jsou tyhle praktiky přisuzovány od
nepaměti,

ale dnes je již předstihli a máme se na co těšit.

A ja si vzdycky myslel, ze nejvice nenavisti k zidum je u pana Stwory
ci pana Jirky ci tu a tam intoxikovaneho Stepana a on je to pan,
ktery

tady pise o .......... "principech kauzality jako hlavnim postulatu
naseho

konani " ......

Je neco hrozneho cist na jedne strane kus filosofie a na druhe strane
videt v rukou pana Pelesky palcat s kterym jde pri prvnim zidovskem
pogromu rozbijet hlavy Zidum v ghetu .............protoze "oni jsou
ucitele vseho zla "

stydte se pane Pelesko


vas Anonym (zase)

Vážený pane anonyme,
nemáte pravdu a mně je srdečně jedno zdali se představujete či nikoliv.
Mám mezi Židy dost přátel na to ,abych si dovolil podobné komentáře.
Nejsem intelektuál a to ani rádoby.Možná,že jsem pro zjednodušení ve svém
komentáři skouzl ke zevšeobecňujícímu názvu "Židé".To jak jsem pospíchal
odpoledne,ale je nutné si zde poznovu položit otázku,kdo je to Žid.
Určitě bych tímto názvem netaxoval prosté občany státu Izrael anebo občany
jiných států ,kteří se aktivně zúčastňují židovského náboženství a lze je
proto považovat za Židy podle náboženského vyznání.To je velice důležité!!!
Ve svém příspěvku myslím Židy opravdu s velkým Ž,kteří se jako klany podporují
ve světovém obchodě od nepaměti a do jisté míry oni tito Židé,které lze hravě
oddělit od ostatních Židů,umělců,vědců,filosofů a jiných velkých duchů tohoto
světa,vlastně zavinili duchovní zmar této civilizace,jenž je po mém soudu
na scestí a za chamtivost těchto Židů s velkým Ž a lidí,kteří je již
v neblahém konání předstihli,jednou zaplatíme všichni.
Doufám,že jsem Vám trochu poodhalil způsob mého přemýšlení.
Všichni Židé doopravdy nejsou černí,ale jsou mezi nimi velice čertovská kvítka!
Omlouvám se Vám pane Anonyme a doufám,že již k mé osobě necítíte žádnou zášť,
neboť to by mně opravdu mrzelo.Myslím to upřímně.
Pokuď chcete jsem ochoten s Vámi rozmlouvat i osobně ,protože dobrého slova
je opravdu v tomto světě pomálu.Můj email je peleska@emeil.cz.
Lepší než písmenka je opravdu telefon.Pošlete číslo - zavolám obratem!
Můj Praha 22710911 , mobil 0604 835235.
Jsem Vám kdykoliv k dispozici a můžeme si opravdu od srdce popovídat.
Nehájím svoje názory do krve,ale když mně přesvědčíte rád se Vám omluvím!
Hodně jsem studoval historii židovského národu a mohu Vás ubezpečit,
že k antisemitským názorům mám zatraceně daleko a antisemity samé nemám rád
a považuji je za hlupáky.Někteří Židé jsou však tasemnicí světa!!!





2113

6.6.2002 11:44

RE: RE: RE: RE: Žádost

db 195.?.?.?

Reakce na 2113

Mám mezi Židy dost přátel na to ,abych si dovolil podobné komentáře.
Nejsem intelektuál a to ani rádoby.

Hodně jsem studoval historii židovského národu a mohu Vás ubezpečit,
že k antisemitským názorům mám zatraceně daleko a antisemity samé nemám rád
a považuji je za hlupáky. Někteří Židé jsou však tasemnicí světa!!!


Pane Peleška, kdo asi řekl: Nenávidím (nesnáším) rasizmus a negry!

Vždyť ten váš článek je totéž v bledě modrém (viz. druhý odstavec komentáře).
Máte ještě co studovat. Zářný případ, že mnoho někdy znamená málo.

Myslím si však, že máte pravdu o tom co jste napsal v prvním odstavci a vaše židovské přátele bych chtěl vidět. Nedáváte jim číst vaše komentáře, viďte.

Tedy loučím se slovy pana Anonyma

stydte se pane Pelesko

2133

4.6.2002 17:09

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com (tečka) 64.?.?.?

Ako som predosle pisal v USA dnes je Plutokracia...prostriedkom "lobbies" ktore davaju peniaze a sponsoruju volbu tych politikarov ktori im vyhovuju. A iba silne financne zaisteny kandidat moze vyhrat.
I ja som zato aby sme pomahali Izraelu. No ale co ma zaujima a tiez i trapi je ze aky vplyv (influence"[mrknutí jedním okem] maju tieto "lobbies" v Americkej domacej politike pretoze ci je to zahranicna alebo domaca politika ti isti ludia ich vykonavaju. Prosim Vas napiste mi Vase mienky. Najma chcem vediet preco nas tak nenavidia vo svete?!

2110

5.6.2002 0:06

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Moje správná adresa je
peleska@email.cz

2114

5.6.2002 8:49

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Nemam moc znalosti o zidech nebo americke pomoci Israelu. Vim ovsem s urcitosti, ze zatim nikde nebylo vytisteno kolik nas (Ameriku) stoji Saudska Arabie a ostatni staty stredniho vychodu. Mohl pan Stwora byt od te laskavosti a napsat clanek o tom, kolik nas
stala valka v Kuwaitu? Nebo proc vetsina teroristu pochazi ze Saudske Arabie?
Proc zrovna SA se tvari jako pritel USA ale neuznava vse co je americke. Urcite by to bylo zajimave. Pokud jsem se za tricet let v USA vsiml, vlada USA nevydava penize z lasky. Urcite je duvod, proc Israel dostava financni podporu, vubec si nemyslim, ze je to z duvodu podporit zidovstvo. Je velice zajimave, ze Cecho-Kanadan se zajima o Americky rozpocet. Docela rad bych si precetl neco o Kanade a jejim rozpoctu, treba, kolik dava Kanada na Israel. Jak se Kanada zachova v blizke budoucnosti vuci muslimum. Myslim si, ze je velice dulezite si uvedomit z ktere casti zemekoule jsem, velice nerad bych nosil pijamo a rucnik na hlave.

2116

5.6.2002 14:43

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

sedley sedley (zavináč) centrum (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 2116

Mohl pan Stwora byt
od te laskavosti a napsat clanek o tom, kolik nas
stala valka v Kuwaitu? Nebo proc vetsina teroristu pochazi ze Saudske
Arabie?

No, ja myslim, ze jste tam nemeli co lezt, tak si nestezujte.

2120

5.6.2002 16:14

RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

anonym 24.?.?.?

Reakce na 2120

Mohl pan Stwora byt
od te laskavosti a napsat clanek o tom, kolik nas
stala valka v Kuwaitu? Nebo proc vetsina teroristu pochazi ze Saudske


Arabie?

No, ja myslim, ze jste tam nemeli co lezt, tak si nestezujte.


to si jenom Stwora stezuje, Kuwaitci si o to prosili vic jak pul roku
a stejne tak Soudarabci, on si to ted ten Stwora da do poradku, pry
bude si brat nejake kurse na Political Science na Universite.
Ja mu poslu par haleru na zapistne, tak to jeste chvili vydrzte.
Jemu jde hlavne o korektnost. Tak jak to delal kdysi jeho kolega
pan Karel Capek.Neboj te se on se polepsi.

Vas Anonym


2123

6.6.2002 8:01

RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izra

Libor Truxa litr (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 2123

Mohl pan Stwora byt
od te laskavosti a napsat clanek o tom, kolik nas
stala valka v Kuwaitu? Nebo proc vetsina teroristu pochazi ze Saudske




Arabie?

No, ja myslim, ze jste tam nemeli co lezt, tak si nestezujte.


to si jenom Stwora stezuje, Kuwaitci si o to prosili vic jak pul roku
a stejne tak Soudarabci, on si to ted ten Stwora da do poradku, pry
bude si brat nejake kurse na Political Science na Universite.
Ja mu poslu par haleru na zapistne, tak to jeste chvili vydrzte.
Jemu jde hlavne o korektnost. Tak jak to delal kdysi jeho kolega
pan Karel Capek.Neboj te se on se polepsi.

Vas Anonym


Haha, neprestava mne fascinovat, jak jsou vase komentare neosobni a k veci [smích])) Diky, zase jsem se po ranu dobre pobavil.

2129

5.6.2002 16:26

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

anonym 24.?.?.?

Reakce na 2116

Nemam moc znalosti o zidech nebo americke pomoci Israelu. Vim ovsem s
urcitosti, ze zatim nikde nebylo vytisteno kolik nas (Ameriku) stoji
Saudska Arabie a ostatni staty stredniho vychodu. Mohl pan Stwora byt
od te laskavosti a napsat clanek o tom, kolik nas

stala valka v Kuwaitu? Nebo proc vetsina teroristu pochazi ze Saudske
Arabie?

Proc zrovna SA se tvari jako pritel USA ale neuznava vse co je
americke. Urcite by to bylo zajimave. Pokud jsem se za tricet let v
USA vsiml, vlada USA nevydava penize z lasky. Urcite je duvod, proc
Israel dostava financni podporu, vubec si nemyslim, ze je to z duvodu
podporit zidovstvo. Je velice zajimave, ze Cecho-Kanadan se zajima o
Americky rozpocet. Docela rad bych si precetl neco o Kanade a jejim
rozpoctu, treba, kolik dava Kanada na Israel. Jak se Kanada zachova v
blizke budoucnosti vuci muslimum. Myslim si, ze je velice dulezite si
uvedomit z ktere casti zemekoule jsem, velice nerad bych nosil pijamo
a rucnik na hlave.

Pokud ja vim, 90 % financni podpory do statu Israele jde na stavbu
jak Palestinskych usedlosti tak Israelskych. Ale az pan Stwora dostuduje
ten politicky kurs na Universite v Toronte, on vam to urcite mnohem lepe
vysvetli sam.
Jeho clanku jsou stale jen cvicebni k faktum on prijde pozdeji, bude to potom
nas velky ucitel, nebojte se on se to nauci. Skoly tady jsou na urovni debilu, jak to sam pise, on to udela vsechno na 100 %. Budeme se proste mit. Budou
znas taky vdelanci. Moc se tesim.
On do te skole urcite pujde, prece tady nebude psat stale takove nesmysly.

vas milovany anonym

2124

5.6.2002 9:03

I. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

No, ja myslim, ze pomahat (alespon financne) malemu narodu, ktery se uz nekolikrat pokusili nejruznejsi zmetci vyvrazdit, je jen obycejna lidska slusnost.
A k te poznamce jakehosi pana Stwory : "aby ctenari nesklouzli do rasistickeho tonu, a neodsuzovali toto etnikum" (zidy)...... to jiste nebude ten samy Stwora, ktery napsal clanek "Jak poznat Zida ?" Jednalo by se totiz pak o dosti hruzny pripad schizofrenie. Mikin

2118

6.6.2002 7:35

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

db 195.?.?.?

Pan Stwora se nás tady pokouší krmit články, které "pouze" překládá. Za nic tedy nemůže. Pouze volí články. Možná, že se na Zvědavci někdy dočkáme překladu článku jednoho švýcarského "historika", který tvrdí, že holocaust nebyl. Vše je pouhá židovská propaganda. (viz. Zajímavé adresy). Takovýto článek by jistě zapadl do série článků zde publikovaných. Má to však jeden problém. Ještě žijí mezi námi někteří co přešli Osvětim. Prachobyčejný pracovní tábor, kde lidí umírali maximálně na tyfus - dle pokrokových historiků. Ale počkejte za deset - patnáct let. Možná dřív.

To, že pan Stwora je tendenční o tom nepochybuji. Kolik se děje na světě nespravedlnosti, kolik mírumilovných muslimů trpí a pan Stwora nic. Zapomněl na ně. Rusové v Čečensku. Groznyj připomíná Drážďany v roce 1945 a pan Stwora nic. Pravoslavní křesťané vraždí bezbranné muslimy a pan Stwora nic. I když se možná dočkáme článku, že za válkou v Čečensku je světové židovstvo. Možná Putin je Žid???

V jednom svém předešlém článku si pan Stwora hraje s čísly státního rozpočtu USA. Jistě záslužná věc. Přitom tyto čísla relativizuje. Teď nám předkládá překlad článku a tváří se, že tyto čísla jsou přesná, konečná, absolutní. Bohužel nemohu si to ověřit, nemohu tedy tyto čísla relativizovat. Jak pan CANCZECH správně uvedl chybí jakékoliv srovnání s jinou významnou americkou podporou. Podpora bezvýznamným státům mě nezajímá. Co Rusko? Saudská Arábie? Nebo nyní Pákistán, Afganistan. Myslím si, americká podpora Izraeli jde správným směrem. Neví co by dnes bylo kdyby Izraelci v 1981 roce nezbombardovali Saddámovi Osirak. Tehdy byl Saddám kamarád USA. Teď je v Ose zla a vlastní chemické a biologické zbraně dodané západem (Jaderný reaktor v Osiraku dodávali Francouzi).

Možná také, že částky ze zahraniční podpory bezvýznamných států jsou převzaté z oficiálních zdrojů vlády USA a v porovnání s upravenou verzí podpory Izraeli se musí zákonitě jevit jako minimální. Možná kdyby se autor opravdu zajímal o podrodu bezvýznamným státům světa tak by zjistil, že i s tou podporou to není tak docela košer. Že lidé třetího světa dostávají také dvojnásobek více "dotací" než uvádí oficiální zdroje. To by bylo protěžování, že?

Chtěl jsem něco napsat vzkaz jednomu rádoby objektivnímu pozorovateli světa zapáchajícímu antisemitizmem, ale odpustím si to. Nebojte, nebudu Vám volat. Ani mailovat. Pouze touto cestou bych chtěl podpořit "mnou milovaného anonyma". Vydržte.
Asi ta podpora smrdí cestou do záporných hodnot puncování. Jak jsem si všiml: co větší záporný komentář k židům tím větší množství kladných punců.

Jak to jednou řekl pan Stwora: Kdo podporuje Židy je sám Žid (viz. Jak poznat Žida). Kdyby o původu mého rodu nepátral Hitler (bezvýsledně) tak bych asi nyní pochyboval o mém slovansko-germánském původu.

S pozdravem a
lechaim

2128

10.6.2002 17:14

RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

nuke 62.?.?.?

Reakce na 2128

srovnání s jinou významnou americkou podporou. Podpora bezvýznamným
státům mě nezajímá. Co Rusko? Saudská Arábie? Nebo nyní Pákistán,
Afganistan. Myslím si, americká podpora Izraeli jde správným směrem.

Financni pomoc Afghanistanu v pristich 15 letech ma byt 20 miliard
dolaru (z toho tento rok 4 miliardy) od cele 'protiteroristicke aliance'.
Mozna ze by v Afghanu potrebovali pomoci o trochu vice nez Izrael. Ale co
jsou ty penize oproti vydajum na zbrojeni...

2181

24.1.2005 18:04

I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

nuke - to proto, ze z vydaju na zbrojeni se maji jisti lide velmi dobre [mrknutí jedním okem] [velký smích] ...zatimco pomoc afganu rozkradou jeho predstavitele a tim to skonci.
Nu coz, oni si ti sikovne pastevci vypestuji dost hase, aby se postavili na sve nohy. Uz jsu druzi na svete a zachvili budou prvni [mrknutí jedním okem]

30281

Příspěvků: 31

04.06. 03:41 zdenek  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 08:18 Libor Truxa  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 09:56 tomasgn  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 16:27 stefan  RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 14:59 Milo  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 15:05 Vladimír Stwora  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 16:19 stefan  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
06.06. 14:19 anonym  RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
06.06. 16:20 stefan  RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izra
07.06. 04:47 anonym nyni moravacek  RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci
07.06. 07:41 stefan  RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pom
07.06. 08:44 Milo  RE: RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké
07.06. 16:05 stefan  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o amer
07.06. 09:27 CANCZECH  RE: RE: RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pom
06.06. 23:35 Aja  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
04.06. 16:40 Vladimír Stwora  Žádost
04.06. 17:31 Peleška Milan  RE: Žádost
04.06. 23:02 anonym  RE: RE: Žádost
04.06. 23:59 Peleška Milan  RE: RE: RE: Žádost
06.06. 11:44 db  RE: RE: RE: RE: Žádost
04.06. 17:09 Zo Zapadu  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
05.06. 00:06 Peleška Milan  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
05.06. 08:49 CANCZECH  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
05.06. 14:43 sedley  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
05.06. 16:14 anonym  RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
06.06. 08:01 Libor Truxa  RE: RE: RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izra
05.06. 16:26 anonym  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
05.06. 09:03 Mikin  I. Pravdivé lzˇi o americké pomoci Izraeli
06.06. 07:35 db  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
10.06. 17:14 nuke  RE: I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli
24.01. 18:04  I. Pravdivé lži o americké pomoci Izraeli

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 8

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 070