Diskuze k článku

Podivné otázky u přijímacích zkoušek

Příspěvků 82

10.4.2009 4:18

..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

steve 70.?.?.?

.. ani TOHLE nikoho nezvedne ? Lide, vstavejte, probudte se uz konecne! Rozbijte ty draty kolem sebe, vzdyd jste v lagru !!

188126

10.4.2009 7:50

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 188126

Další otázka z testu:
Kdo je autorem tohoto citátu?

"Je důležité, aby utrpení Židů se zhoršilo. To bude pomáhat při realizaci našich plánů. Mám výborný nápad. Podporovat antisemity v likvidaci židovského majetku. Antisemité nám pomohou tím, že posílí útlak a pronásledování Židů. Antisemité budou naši nejlepší přátelé. "(Deník, část I, pp. 16)
(jewsagainstzionism.com)

A. profík
B. cvok
C. T.Herzl.

Správně může být i více variant.

188127

10.4.2009 15:52

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

xml 85.?.?.?

Reakce na 188127

Heh [smích] myslim, Rothkranz rozoberal vo svojom jednom diele situaciu kedy riaditel nemeckej banky (zid) vyjednal u Hitlera zachranu nemeckych zidov, nepamatam si presne ako to bolo financne osetrene, ale Hitler na jeho prekvapenie suhlasil, tak sa odobral do Londyna kde vtedajsi sionisticky planovaci (Herzl,Disraeli) jeho navrh promptne odmietli.

Keby si zidia uvedomili, ze su otrokmi judaizmu a su vyuzivany ako prostriedok na dosahovanie planov elity, tak by bol svet o nieco krajsi. Zid ma ale povinnost pocuvat svojich rabinov a ostatne ignorovat. [bliji]

188157

10.4.2009 16:50

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

cerwuw duch 82.?.?.?

Reakce na 188157

Herzl zemrel 1904
Disraeli zemrel 1881

vice k tematu vyjednavani mezi AH a sionisty zde:

http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?op...

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

188165

10.4.2009 19:55

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

steve 70.?.?.?

Reakce na 188165

sakra, sakra, - a "pic kozu do vozu", ..dekuji

188185

10.4.2009 21:57

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

steve 70.?.?.?

Reakce na 188165

..zajimave "pocty" a casove rozdily ..
http://careandwashingofthebrain.blogspot.com/2009/...

188191

11.4.2009 0:26

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

xml 85.?.?.?

Reakce na 188165

Dakujem za opravu [mrknutí jedním okem] nepamatal som si podrobnosti, ale napravili ste to [smích]

188203

12.4.2009 10:34

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

Van Guld 88.?.?.?

Reakce na 188126

No a jak konkrétně si to rozbíjení drátu představuješ?

188274

12.4.2009 10:47

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 188274

To je přísně tajné, přece si nemyslíte, milé sioňátko, že těm vašim sio- i nesio-zmetkům všechno jen tak vyzvoníme na požádání. Máme svoje vlastní Protokoly .... a lepší, heč!! [vyplazený jazyk] ..... [chechtot]

188275

12.4.2009 12:38

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

Van Guld 88.?.?.?

Reakce na 188275

Hmm.. tajné? Jasně. Vést sebelítostné, nic neříkajicí kecy na podobných diskuzích. To je to vaše "trhaní drátu" .

Nezmůžete nic. Jen kecat....

188277

12.4.2009 16:05

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 188277

Je treba davat bacha na zmeny vetru, komu to dojde prilis pozde ten se dostane do trablu. Dokonce i ten vas webik by mladenci mohl byt zdrojem potizi pro aktivni cleny. Ja jsem sice zasadne proti, protoze prvni dodatek Ustavy USA povazuju za daleko dulezitejsi nez nejake zvratky typu http://www.nezvedavec.org/ a v zadnem pripade bych ho neobetoval.

Nejde o to, ze bych byl zas takovy altruista, ale prijde mi to jako strasne nevyhodna vymena. Holt jsou lidi, kteri ale svobodnemu toku informaci neprejou a dokonce povazuji internet za hrozbu. Web serganta Kulika nebo Nilberta Kulove Hovno http://jdl.czechian.net/index2.htm jim davaji i za pravdu, ale ze by to byla hrozba narodni bezpecnosti? Mnoo, tak cerne bych to nevidel. Nevim jestli projdou odkazy, nejsou sice nacisticke, ale ve stejnem duchu urcite. Tak si to v nejhorsim budete muset domyslet.

http://www.czechfp.cz/site/?p=5872
http://www.czechfp.cz/site/?p=6472

188280

12.4.2009 18:46

RE: ..zákon akce-reakce...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188277

>Hmm.. tajné? Jasně. Vést sebelítostné, nic neříkajicí kecy na podobných diskuzích. To je to vaše "trhaní drátu".
------
Já bych měl jisté řešení, ale ne abys to Gulde vykecal(!!!) [chechtot] [chechtot] [velký smích] Tohle musí zůstat jenom mezi námi.
Jak je vidět, tak všechno, co má jakési lidské hodnoty jde velmi rychle do kytek. Jednotlivé národní společenské celky jsou odkázány k zániku pro snadné zavedení NWO a to včetně zničení českého národa. Nemusíme už vůbec pochybovat o tom, že to, co se kolem nás děje, směřuje k vytvoření jedné světové vlády a nového otrokářského režimu. Už i mainstreamová media o tom otevřeně hovoří. Nastal čas jednat.

Co udělat pro to, abychom si udrželi naše (české) školství v našich (českých) rukou? Mějte neustále na paměti: Ne všichni, kteří hovoří česky, jsou Češi. Někteří z "nás" si to sami o sobě totiž nemyslí. Tohle se netýká tebe, Gulde a je-li potřeba, motliba Kol Nidre ti budiž nápomocná. Nikoliv já osobně, ale přírodní zákon akce-reakce nám nabízí řešení. Máme tady v diskuzi poměrně hodně vzdělaných lidí, takže nevidím problém v tom, že by se to neujalo.

Zjistit si na ministerstvu školství kritéria pro strukturu vzdělání, pokud tohle už někomu ze zdejších diskutujících není známo. Dát hlavy dohromady a zaregistrovat vlastní (českou) soukromou školu. Vlastní (českou) komisi pro ministerstvem školství schválené testy příjímacích zkoušek, které budou platné pro ostatní školy, ale - a to především - pro vlastní (českou) školu. A je to. Navrhnout rozumné poplatky a stipendia a začít ve škole opět prosazovat národnostní cítění, českou kulturu a morální lidské hodnoty a tradice, což by mohlo být i součástí příjímacích testů. Cokoliv z české literární tvorby i politické historie. Hlavně aby to bylo o našem národě a nikoliv o nějakém umělém územním celku na Blízkém východě a studovat ve jakési cizí škole, kde hebrejština bude co nevidět druhým mateřským jazykem.

Ještě jedna podstatná a důležitá připomínka. Nenechat se koupit. Nenechat se zaprodat, jako zrádci vlasti...jako ta "naše" česká vláda. Udržet si ty naše české národní tradice. Možná se to i podaří? Doufejme(!!!) Gulde, jedeš v tom s námi???

188284

12.4.2009 19:34

RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT !

steve 70.?.?.?

Reakce na 188284

Guldici a jejich pritomnost na tomto webu je nadmiru zadouci a nejvyse potrebna. Ne pro hlubokost a ryzost jejich prispevku, ale pro inspiraci novych myslenek ostatnim navstevnikum webu. To vase "skolstvi" - velice ANO !, tohle by nemelo vysumet do prostoru zapomneni !! Trpelive a systemeticky na tom pracovat ! Jako tazny buvol. Mohu nejak pomoci? Kdykoliv ochoten.

188287

13.4.2009 0:56

RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT !

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188287

>To vase "skolstvi" - velice ANO !, tohle by nemelo vysumet do prostoru zapomneni !! Trpelive a systemeticky na tom pracovat ! Jako tazny buvol. Mohu nejak pomoci? Kdykoliv ochoten.
-----
Steve, díky za kompliment a díky za nabídnutí pomocné ruky. Já jsem to navrhoval pro domácí. Já v ČR nežiju už více jak čtvrt století. Máme tady v diskuzi hodně chytrých hlav, takže rozjet konkurenci a vytlačit zrádce na smetiště dokud je čas(!) Chce to jenom začít jednat. I budova se dá pro začátek pronajmout a snad i získat za spolupráce charity a města. Nevím nakolik je to doma prohnilý, ale jistě se ještě nějací vlastenci najdou, kteří přiloží ruku k dílu. Doufám (!)

188299

13.4.2009 1:31

RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT ! - Zaznamenano, 1000 mil

steve 70.?.?.?

Reakce na 188299

Mirdo, sedim v aute, PC mam na kolenou a 1000 mil pred sebou - OZVU SE TI !! dekuji a Hodne stesti !!

188300

13.4.2009 4:06

RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT ! - Zaznamenano, 1000 mil

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188300

>Mirdo, sedim v aute, PC mam na kolenou a 1000 mil pred sebou...
-------
To nic...ale dá se to zvládnout. Stačí si přidržovat volant kolenem a máš obě ruce volné na psaní. Jenom pozor při předjíždění. Některé ženské si ve stopadesátce dávají make-up a zpětné zrcátko mají natočeno na tu svoji maškarádu. Mohou tě přehlédnout.

188303

12.4.2009 21:07

RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.

steve 70.?.?.?

Reakce na 188277

Zmuzeme, Gulde - zmuzeme..! dole mas link na video, skutecnost. Uvidis sam sebe, jsi mezi temi vlevo, prava skupina jsou take zide a ten muz v cerne bunde, ktery boda rabina nozem zakerne do zad je vase skutecna tvar. Bylo by mi cti mit toho rabina za souseda a jsem si jisty, ze bychom mohli zit vedle sebe na zaklade vzajemne ucty cely krasny lidsky zivot !
.. Podivej se dole - kolik lidi zhledlo tento dokument, statistika rika, ze jeden vytisk novin prectou 4 lide, kolik lidi asi poslalo toto video jinym lidem, a ti zase jinym ..
Kolik lidi, kteri ctou tento prispevek si ho "schova" a zase posle jinde.
Gulde, vy zabijite vlastni rabiny, tyrate a zneuzivate jmeno "zid", ne kazdy sionista musi byt ziden a takovych je hodne. Ty ani ja uz nebudeme nazivu, ale jednoho dne budou potomci toho rabina stat vedle krestana a muslima. Proti vam. A vy prohrajete. Nemate sanci vyhrat i kdyby jste vsechny povrazdili, protoze potom vase nenavist ke vsemu kolem sezere vas samotne. V cloveku je neco, nevim co to je .., co se vam snad podari pridusit, ale nikdy ne znicit.
. pokud se necitis prinalezet k tem v "cerne bunde" - dekuji ti a cloveci stul v kazdem dome sveta je prostren ke tvemu pohosteni.
-------------
..rozbijeni dratu ??
--------------
http://www.youtube.com/watch?v=YBNMDjj5LKc

188293

10.4.2009 9:05

Scio testy

Alexa 90.?.?.?

Také jsem před pár lety dělala Scio testy. Pro mnoho vysokých škol se to stalo usnadněním výběru budoucích studentů. Je to pochopitelné, že pro školu to přináší mnoho výhod. A snad to kdysi mělo i výhody pro studenty. Ale bývávalo...

Scio testy jsou jen dalším zlatým dolem otevřeným na tom našem Českém Klondiku. Samotné testy tuším stojí cca 400,- a kdo chce, může si udělat až troje s tím, že nejlepší výsledky se budou počítat. Ale to není vše - Scio nabízí spoustu kurzů a příruček, aby si zoufalec, který je nucený jimi projít mohl trochu pomoci. Samozřejmě toto dobrodinní Scio nechce zadarmo, že. O průkaznosti testů se dá přinejmenším vážně pochybovat. Testy totiž testují především to, co je možné se naučit ze Scio-příruček a tedy celý řetězec událostí vypadá asi tak, že čím víc nasypete Sciu za kurzy a příručky, tím jistější můžete mít přijímačky. O jejich účelu tedy rozhodně není třeba pochybovat.

Za zmínku stojí i zoufalé zorganizování průběhu testů na jednotlivých školách po republice, což znovu vypovídá o tom, k čemu je tato forma přijímacích zkoušek dobrá.

A teď vidím, že se ze zlatého dolu stává navíc další bašta propagandy.

Osobně jsem se se Sciem vypořádala tak, že jsem nepodala přihlášky na školy, které se Sciem spolupracují. Vyplatilo se.
Bohužel však cílová skupina uchazečů o sciotesty je ve věku, kdy bude muset volit spíše konformitu a podřídit se. Nebo hůře, Scio bude spolupracovat nakonec se všemi školami a nebude úniku.

Možná bychom měli dbát více obrany proti tomuto skrytému vykrádání svobod, které není sice tak násilné, ale o to nebezpečnější.

188129

10.4.2009 15:45

SCIO nebo sio- ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 188129

Já SCIO vidím jako pokus o co největší podíl židovských "kukaček" (resp. sionistů) na našich vysokých školách. Fanatický český sionista ani vteřinu nemusí přemýšlet nad analýzou textu, protože politické dění v jeho vlasti (Izrael) dokonale zná a tak odpovědi napíše během pár sekund. Zato průměrný čech dění na středním východě vůbec nerozumí a tak si s textem láme hlavu několik minut.
Čím víc židů na vysoké, tím víc jich potom bude na klíčových,vedoucích místech, nejen ve vědě.Ikdyž, věda je klíčová.Kdo jiný nám vysvělí, že homosexualita je přirozená a adopce dětí pedofily je vrchol uznání lidských práv, než prominentní, médii hýčkaný židovský psycholog.Prostě technologie moci a vzkvétající židokracie.

Ovšem uznávám, že to může být zbraň dvojsečná.Vystrašený snaživý studentík, který pohořel na testu SCIO (díky izraelské otázce) si do příště pro jistotu našprtá kompletní dějiny Izraele, kdyby náhodou...
A při zadání "izrael" do googlu na něj jako první vybafne odkaz na heslo z židopedie a jako druhý odkaz na eretz.Takže to může plnit i účel propagandy, byť "filtrační" role je tu podle mě na prvním místě.

ps: a na jakých školách/fakultách bylo SCIO povinné, Alexo? Tipuju to na humanitní vědy, psychologii, sociologii, gender studie a podobné NWO obory.Tam je židů potřeba jako soli (do rány [smích]) Mám ještě v živé paměti knihu "Tabu v sociálních vědách" od J.Bakaláře

188155

10.4.2009 18:38

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188155

No já nevím, ale s tou kritikou homosexuality se Alexe asi moc nezavděčíte. [velký smích]

Ale zítra o tomto problému napíšu něco víc, teď se mi již nechce se o tom rozepisovat. Jdu na telku.

188180

10.4.2009 19:39

RE: SCIO nebo sio- ?

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 188155

>Čím víc židů na vysoké, tím víc jich potom bude na klíčových,vedoucích místech, nejen ve vědě.

Neviděla bych to tak konspirativně, ale otázky, kterými se článek zabývá nejspíš nejsou jen tak náhodné.

>Kdo jiný nám vysvělí, že homosexualita je přirozená a adopce dětí pedofily je vrchol uznání lidských práv, než prominentní, médii hýčkaný židovský psycholog.

Nechci tu rozpoutávat offtopic debaty, ale není nezvyklé, že mnoho vysokoškoláků(a to dokonce psychologů) má zase cukání vysvětlovat, že homosexalita je léčitelná a homosexuály je třeba zavírat do ústavů. Prašť jako uhoď. V tomhle prsty Scio nemá, v tomhle jede mnohem starší a primitivnější nepřítel...

>ps: a na jakých školách/fakultách bylo SCIO povinné, Alexo?

Hmm... no, nejsem si jistá že jako studentka "NWO oboru" bych měla odpovídat. Z podstaty věci jsem podjatá. Ale pokud to chcete vědět - nejsem si jistá jetli to byla i slavná UK, ale zcela jistě Univerzita Palackého v Olomouci. A obory jste se trefil, ale s tou generalizací myslím ne. Nejsme všichni studující "NWO obory" ti zlí, vážně [smích] .

188183

11.4.2009 8:25

RE: SCIO nebo sio- ?

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 188183

...sú to záchranné otázky, pretože ak dotyčný sionista vie hvn, otázky z "mojej krajiny ktorú nám dal Boh" zodpovie 100%
http://www.youtube.com/watch?v=rT8cg62iKyg

188219

11.4.2009 8:15

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188155

To je právě na dnešní době velmi zrádné: že dnes již nemůžeme věřit ani takzvaným vědcům. Když chce totiž mainstreamová propaganda prosadit nějakou jinou morálku, tak si všimněte, že se vždycky ohání nějakými novými„vědeckými výzkumy“. A to se týká i homosexuality. Mainstream začal masivně vymývat mozky lidem „novými vědeckými výzkumy“, kde se tvrdí, že neuvěřitelné množství zvířat je bisexuálních, neboť je to pro evoluci velmi správné chování, neboť utužuje kolektiv těch zvířat.

Nebo asi před dvěma dny MFD i Novinky přišly „s novým vědeckým výzkumem“, který tvrdí, že šimpanzice kopulují se samci za maso. Co na tom, že skutečná vědkyně Jane Goodall, která provádí výzkumy šimpanzů celý život nic takového nepozorovala.

Takže poučení zní: Lidé, nevěřte mainstreamu vůbec nic, lžou vám úplně ve všem. A pokud chtějí své lži prosadit, tak s oblibou používají "vědu", aby vás tím oklamali.

188218

11.4.2009 16:16

RE: SCIO nebo sio- ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 188218

Jdu to vysvětlit svým fenám. Rády si hrajou tak, že jakoby jedna nakrývá druhou - tedy předstírají páření. Není to moje první dvojice fen, která se tak chová... Jen uvažuju, jestli jim to opravdu působí sexuální potěšení nebo si jen tak hrajou.

188235

12.4.2009 10:56

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188235

Tohle je OT téma, takže v rychlosti poznamenám pouze toto: Jak známo, PP (neboli parazitičtí psychopati) vládnou světu. A tito PP si umínili zničit rodinu, zhomosexualizovat společnost, zprostituovat ženy, zatomizovat společnost- zkrátka nadělat z většinového obyvatelstva své otroky. K těmto svým záměrům používají masmédia, která vlastní. Ke své propagandě používají vše co se jim hodí. Momentálně jejich nejoblíbenějším trikem, jak vsugerovat obyvatelstvu jakékoliv nesmysly je prostřednictvím „vědy“. Všechno svádí na geny a chování lidí často a rádi přirovnávají ke zvířatům a zvířata k lidem. Dávají nám tím jasně najevo, že jsme pro ně jen takový hmyz, s kterým si mohou nakládat jak chtějí, jen pouhá zvířata a nic jiného, kdežto oni, ti vznešení paraziti, jsou bohem vyvolení nám vládnout.

Ovšem přirovnávat lidské chování ke zvířecímu je naprosto nepřípustné, protože lidské chování se diametrálně od toho zvířecího liší, neboť se řídí převážně memy (vtiskávací období v ranném dětství), dobovými společenskými normami a zákony, není to zvířecí chování, řízené převážně vrozených chováním, čili geny. Vaše feny nebo Vaši psi se klidně sexuálně odreagují na Vaší noze, ale nikdy neuvidíte psa, že by se vrhl na jiného psa a prováděl s ním koitus do řitního otvoru až do úplného vyvrcholení. Stejně tak nikdy neuvídíte dvě feny, které by odmítaly samce a místo toho si spolu vzájemně prováděly orální praktiky.

188276

12.4.2009 20:12

RE: SCIO nebo sio- ?

satai 193.?.?.?

Reakce na 188276

A take neuvidite psa, ktery by fenu pokryl v misonarske pozici.

188291

12.4.2009 20:34

RE: SCIO nebo sio- ?

satai 193.?.?.?

Reakce na 188218

S tou bisexualitou u zvirat jste (opet) na omylu, tak trivialni vysvetleni, jake zminujete, afaik nikdo vazne nepovazuje za jedine (to 'afaik' v predchozi vete znamena "temer nectu noviny, v popularnejsich ani odbornejsich knihach to nikdo takto nezjednodusuje" ).

Ony s tim neprisly jenom Novinky a MFD, ale trebas i neprilis politicky korektni Osel a puvodni clanek prosel "peer-review" na PLOSu.

Podle ceho odlisujete "skutecne" vedce od tech ostatnich?

Navic vase uvaha je logicky chybna. Je to jako tvrdit, ze supernovy neexistuji a dokazovat to prikladem astronoma (slavneho, ale zaroven docela problematickeho), ktery zadnou nevidel.
Je odcela dobre mozne, ze to Jane Goodall videla, ale nerozpoznala (protoze to je objev, ktery se podarilo najit az statistickou analyzou souvislosti toho "kdo s kym" a "kdo komu" ). Z podstaty veci to je neco, co neni videt "na prvni pohled". Navic oba vyzkumy probihaly v naprosto odlisnych oblastech (Jane Goodall pracovala v Tanzanii a Cristina Gomes ne Pobrezi slonoviny, tedy ve vychodni a zapadni rovnikove Africe), je docela dobre mozne, ze se tamni simpanzi kultury dost lisi.

(Mimochodem, to, co vzbudilo ohlas, je ne skutecnost, ze vymena jidla souvisi se sexem, to uz se vi davno diky vyzkumu bonobu. Co je zajimave je to, ze samecek ziska sympatie darem, ale k pareni dochazi casto az mnohem pozdeji.)

188292

13.4.2009 7:02

RE: SCIO nebo sio- ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188292

Ohledně šimpanzů nemáte v ničem pravdu, ale je to OT téma, tak až někdy příště, ano? A kromě toho ještě jednou opakuji: srovnávat zvířata s lidmi je naprosto nepřípustné! Protože to je sociální darwinismus a tato pavěda byla již před 50 lety odsouzena jako šílenost. Teď tu samou pavědu zahalili do neviditelných genů a cpou tento nesmyslný sociální darwinismus lidem do hlav dál- tentokrát pod rouškou genů. [bliji]

188307

13.4.2009 7:49

RE: SCIO nebo sio- ?

satai 193.?.?.?

Reakce na 188307

Od kdy pani Jarmila rozhoduje o tom, co je nepripustne? A ma slovo "nepripustne" vyznam pro hodnoceni toho, co je pravda? (Zvlastni nazor, obvzvlaste v kontextu Zvedavce.)
Naformuluji to do dvou vet: na to co je nebo neni pravda nerozhoduje to, co se nam libi. Pravda (v prirodnich vedach) je falzifikovatelna a v souladu s pozrovanimi.
(To, ze v predchozim odstavci neni "pravda je to, co povazuje Jarmila (Klaus, Obama, velerada, klimaticka komise...) za pripustne" neni opomenuti [chechtot] )

188311

19.4.2009 21:38

RE: SCIO nebo sio- ?

pje 193.?.?.?

Reakce na 188155

Právnická fakulta UK.

188837

10.4.2009 9:21

To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

Jan Gutbayer 85.?.?.?

Důvěryhodnost tohoto serveru značně znehodnocuje pokročilá paranoia jeho autorů. I kdybych měl snahu uvěřit v NWO a sílu izraelské lobby, popřípadě v chemtrails nebo podobnou ptákovinu, způsob, kterým o těchto jevech zdejší autoři přesvědčují / informují připomíná naivní patnáctku s dredy, která vykládá svým kamarádkám / kamarádům, že "ona do toho vidí, a kdyby věděli, ale že oni neví"

Nemám čas ani sílu číst celý ten test a ani to není podstatné, mohl by to být text o americké politice, o politice Ghanské nebo o politice nějakého kamčatského gubernátora, není to podstatné. Smyslem toho textu je zcela zjevně pochopení toho, co znamenají věty v něm uvedené, řečené jinými slovy. Jde o analýzu věcné stránky textu, nikoli o polemiku, souhlas nebo nesouhlas s jeho obsahem. Klidně tam mohli dát pohádku o pejskovi a kočičce [smích].

To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

188130

10.4.2009 10:02

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 188130

No, pejsek s kočičkou by byli v naší zemi logičtější než Netanjahu a spol. Autorce (a diskutujícím) jde zjevně o to, že je střední školství zneužíváno pro skryté/podprahové podsouvání politicky korektních textů dosud tvárným, tedy oratelným mladým lidem. Jakékoli zlehčování tedy není na místě. Ve školství by se dalo nalézt více takovýchto masírek - vzpomeňme např. na nedávnou akci Winton a jeho navržení (prý studenty?) na Nobelovu cenu. Na film o jeho přepravě židovských (vydávány za české) dětí se šlo povinně za tuším 40,- Kč. V jednom kině se za den vystřídaly 3-4 školy, vynásobeno kapacitou kina je to jistě zajímavá částka. Namítnete samozřejmě, že je to taky paranoia, děti takto mohly jít na pejska s kočičkou. Ale nešly. [smích]

188132

10.4.2009 14:40

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

E123 88.?.?.?

Reakce na 188132

To, co popisujete rozhodně žádná paranoia není. Živě si vzpomínám na to, jak se naše třída musela v prvním ročníku SŠ povinně zůčastnit prohlídky židovského města v Praze (+ kultura a historie "vyvoleného" národa), prý jako možnost poznání jiných kultur. Jedinou omluvou neúčasti bylo lékařské potvrzení. Tenkrát mi to přišlo celkem normální. Čekal jsem, že príští exkurze bude např. o poznání islámu, budhizmu či dalších jiných kultur (nic takového se samozřejmě nekonalo). Tehdy jsem na to neměl tytéž názory, co dnes, ale vzpomínám si, že když po nás průvodce v synagoze chtěl, abychom si nasadili symbolické papírové jarmulky, něco ve mě se prostě vzbouřilo a já jí roztrhal a hodil do koše. Později jsem se přesvědčil, že jsem udělal dobře, protože "národ", který ostatní lidi považuje za zvířata si mou úctu rozhodně nezaslouží. [bliji]

188152

10.4.2009 10:42

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 188130

Co jiného čekat od příznivce americké vojenské základny u nás? Tihle lidé mají totožné myšlení. Samozřejmě, že pro vzdělání je nesmírně důležité vědět, co nového v Izraeli. To je přeci jasné. Bez toho by se člověk nemohl jít ani vykadit.

Kod chce vidět, vidí, kdo nechce, opakuje poslušně oficiální propagandu...

188134

10.4.2009 16:21

RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 188130

>Nemám čas ani sílu číst celý ten test a ani to není
>podstatné, mohl by to být text o americké politice, o politice
>Ghanské nebo o politice nějakého kamčatského gubernátora,
>není to podstatné. Smyslem toho textu je zcela zjevně
>pochopení toho, co znamenají věty v něm uvedené, řečené
>jinými slovy. Jde o analýzu věcné stránky textu, nikoli o
>polemiku, souhlas nebo nesouhlas s jeho obsahem. Klidně tam
>mohli dát pohádku o pejskovi a kočičce [smích].

Mohlo, ale není a to samo ukazuje že to není normální. Nepodstrkujte nám domění, že je to náhodně vybrané téma. Tohle je už globální problém, stačí si zde pustit CBC rádio a divit se jak pozvaní hosté jsou z 75 procent z jedné nábožensko-etnické skupiny, která je zastoupena v populaci o mnoho méně. Náhoda? Ani náhodou.

188161

10.4.2009 10:49

Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

satai 192.?.?.?

Stejne by nedostal zadne body, cilem tehle otazky je prozkoumat schopnost porozumet psanemu (zurnalistckemu) textu. Uz jenom tim, ze ji zacal povazovat za otazku testujici jeho znalost Izraelske politiky, ocividne neuspel.

188136

10.4.2009 10:58

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 188136

Dobrý pokus odvést pozornost od jádra problému. Této taktice se říká mlžení. Je to oblíbená taktitka sionistů a jiných istů, jak rozbíjet diskusi a obvykle ji praktikují ti samí lidé pořád dokola.

188138

10.4.2009 11:18

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

satai 192.?.?.?

Reakce na 188138

To neni mlzeni. Autor nepochopil zadani a skutecnost, ze, klidne na to vsadim lahev, v dalsi sade testu bude americka politika, v jine ceska a pak trebas beseda o nejakem ekologistickem problemu.

Nechapu vasi potrebu zastavat se lidi tvrdici nesmysly jen protoze ty nesmysly pekne souzni s vasim presvedcenim. Je to jako by krestan musel mit rad GWB, protoze je take verici, nebo by si ekologista mel vazit Kacky Biomasy.

188140

10.4.2009 18:34

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188140

No tak já myslím, že bohatě stačilo na ukázku toho, kdo nám tady ve skutečnosti vládne to, že paní Obamová se místo na Slavín hnala na židovský hřbitov. Větší arogance ze strany vůdců snad již ke slovanskému národu být ani nemohla. A krom toho, nechápu, jak se zčistajasna, ze dne na den, proměnilo v mainstreamu Staré město na Židovské město. [naštvaný]

188179

11.4.2009 5:58

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188179

>No tak já myslím, že bohatě stačilo na ukázku toho, kdo nám tady ve skutečnosti vládne....
-------------
To já raději budu ve škole počítat, kolik pionýři vysázeli stromků v akci na "Zvelebení města", než počítat kolik bylo zabitých Palestinců v akci "Lité olovo"? Kolik bylo zabitých civilistů a z toho, kolik bylo zabitých žen a kolik bylo zabitých dětí? Kolik bylo zabito vojáků IDF a kolik celá operace stála peněz? Kolik urchlíků uteklo z domova do sousední země a teď nemají kam hlavu složit?

Vy si to jistě pamatujete, paní Jarmilo, že dříve se za bolševika o Izraeli vůbec nepsalo. Proč asi? Zato jsme se dozvěděli o úspěších Sovětského svazu a o plnění pětiletých plánů. Noviny psaly o bezdomovcích na Západě, kteří nemají práci a proto musí spát pod mostem. O průmyslových nehodách ve "svobodném" světě a to proto, že v honbě za ziskem soustavně porušují bezpečnostní předpisy. O leteckých neštěstích západních aerolinek, kdežto u nás to nikdy nespadlo. V "Černé kronice" na zadní stránce jenom pár dopravních nehod. Žádná vražda, žádný únos, žádné znásilnění. Ani tvorba Hollywoodu se k nám přes tu pomyslnou železnou oponu nedostala. Proč asi? Nebyla to nuda? Nebyli jsme o něco ošizeni? Já jsem jim nevěřil ani slovo, ale přece jenom měli v něčem pravdu.

188215

11.4.2009 8:02

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188215

Ano, to si pamatuji, že jsem v socialismu ani nevěděla, že nějaký Izrael vůbec existuje. A pokud se kdy o něm komunisti zmínili, tak vždy a jedině v negativním smyslu. Jako třeba v případě táborů Chabra a Shatila. To si dodnes dobře pamatuji, jak pořád hlásili, že hrdinný palestinský lid je neustále napadán zločinným Izraelem, který se neštítí vraždit ani ženy a děti.

To jsem si nikdy ani ve snu nepomyslela, že jednoho dne budu ještě s láskou vzpomínat na komunistické poměry. Holt, to jsou ty životní paradoxy.

188217

11.4.2009 16:47

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188217

>...To jsem si nikdy ani ve snu nepomyslela, že jednoho dne budu ještě s láskou vzpomínat na komunistické poměry. Holt, to jsou ty životní paradoxy.
--------------------
Až tak daleko bych nezacházel. [chechtot] [chechtot] Ale místo "Marxismus-leninismus" nás měli ve školách učit "Talmudismus-satanismus a rituální vraždy". Nikoliv proto, abychom se něčemu novému přiučili, ale poukázat na skryté nebezpečí, které potenciálně existuje. I ty rituální vraždy (!) Docela nedávno se na Ophrah Winfrey show (to je zde taková televizní diskuze o všem možném), takže v té debatě se dala slyšet dívčina ze židovské rodiny a živě popisovala, jak byla doma přítomna rituálním vraždám křesťanských dětí (je to na YouTube).

Já vím, že tohle nerada uslyšíte, paní Jarmilo, ale napíši to. V Rusku se dala lidem příležitost naučit se tu jejich pravou a nefalšovanou historii. Kdo a proč provedl tu Velkou bolševickou revoluci a čeho jsou ti samí "lidi" schopni. Mládežníci mají přehled o spiknití samozvaných vládců na planetě a o jejich plánech světové totalitní diktatury, zvané NWO...nemilosrdné tyranie, kdy cena lidského života má pro ně hodnotu tažného dobytčete. Mládežníci v Rusku moc dobře vědí, že nadnárodní korporace ropných společností a bankovního klanu ovládají z povzdálí na špagátě a pomocí korupce a vyhrožování vlády "demokratického" západního světa.

Putin je jedinečný vládce a myslím si, že je lepší druhá studená válka, než ta třetí světová. Jenom kdyby to takto vydrželo, když už nelze na světě udržet trvalý mír. Situace je právě v tyto dny značně napjatá. "Když to nevyhrajeme my, tak nikdo nepřežije"...s tímto sloganem se Izrael připravuje na tu další, ale už nukleární válku. Prý si to Bůh přeje? Zřejmě ano, když se s tím nedokážeme vypořádat sami, tak ať to zařídí příroda. Zničit všechno, zamést, uklidit a začít znovu.

188236

13.4.2009 7:09

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 188236

Nedá se říci pane Mirdo, že to nerada slyším. Jenom jsem nedůvěřivá i k ruským oligarchům a ještě se Vám dodnes nepodařilo mě přesvědčit.[smích] A tak musím dál pozorovat svět a přemýšlet, stejně jako Vy, dokud tu záhadu nerozluštíme.

188308

10.4.2009 12:21

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Souhlasník/Nesouhlasník 88.?.?.?

Reakce na 188138

"Této taktice se říká mlžení. Je to oblíbená taktitka sionistů a jiných istů, jak rozbíjet diskusi a obvykle ji praktikují ti samí lidé pořád dokola."

Jistě, -isté jsou úplně vedle - především traktoristé, fotbalisté, ale především humanisté a realisté, že?

Prosím přemýšlejte nad tím, co píšete, aby to neznělo jako: "Každé slovo, které má 1 až 100 písmen, je sionistická šifra". Takhle to tu občas vypadá a je to škoda. Ještě trochu fanatismu a skončí to hromadnou sebevraždou, protože přece i Bůh je sionista.

188145

10.4.2009 22:08

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 188136

Kterou z otázek máte na mysli? Smím-li se zeptat? [smích] .

188193

11.4.2009 0:45

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 188136

Mno, k praci s textem by slo treba vybrat neco od Hitlera. Pokud by se neuvedl koneretne autor, tak by bylo obtizne najit mezi Hitlerem a Herzlem rozdily. Nebo neco mene extremniho, spise fakticka stranka veci. Treba neco od Henryho Forda nebo Solzenicyna. Dyt vlastne o nic nejde nez o praci s textem.
http://www.prop.sk/znalecky.html
Cituju z originalu. Mimochodem uz jsem mnohokrat ptal zda slovo čeka znamena v hebrejstine jatka? Vetsina lidi na symbolismus neda, ale jsou mezi nama jedinci, kteri jsou podle vseho symbolismem posedly.

Zidovska otazka v Americe nemuze se pro vzdy schovavati za vyhruzkami proti jejimu verejnemu projednani, ani tim, ze se stale a vyhradne, rozsiruji pochvalne zpravy o vsem zidovskem. Tato otazka je zde a neda se zkroutit obratnou propagandou v neco jineho. Zide Spojenych Statu prokazi sobe s svym rasovym soudruhum celeho sveta nejvetsi sluzbu, prestanou-li se svym prilis hlasitym krikem "antisemitismus" a pocnou s jinou toninou, nez s tou, ktera by snad mohla sluseti jedine bezbranne obeti, a postavi-li se zidovske otazce s otevrenyma ocima a s uvahou, cim by mel kazdy Zid, ktery svuj narod miluje, prispeti k jejimu reseni.

Na pocatku bylo uzito vyrazu "mezinarodni Zid". Tento pripousti dva vyklady: jeden je, ze Zid zustava vsude Zidem; druhy, ze vykonava mezinarodni vladu. Pravy vyznam tohoto vyrazu jest tento posledni.

Tedy tento mezinarodni zidovsky typ, ktery domaha se svetovlady, nebo uz ji ma a provadi, tvori pro svou rasu hodne nestastny ud. Na internacionalnim Zidu ze stanoviska obycejneho Zida je nejtrapnejsim, ze onen jest prave tak Zidem. A napadno jest, ze tento typ neroste na zadnem jinem kmeni, nez zidovskem. Neni tomu tak, ze mezi internacionalnimi financnimi svetovladci jest jen nekolik Zidu, nybrz svetovladci jsou vyhradne Zide. Tento napadny zjev plodi tudiz trapnou situaci pro ony Zidy, kteri nepatri k temto svetovladcum a kteri nejsou dale nicim, nez narodem zidovske rasy. Kdyby byla svetovlada provadena lidmi ruznych ras, asi jako obchod se suchary, nemohlo by tech nekolik Zidu, kteri by se prilezitostne ocitli mezi onemi financnimi velicinami, stvoriti problem vubec; tento by zustal omezen na vykonavani svetovlady nekolika lidmi, bez ohledu na rasu nebo rod. Protoze vsak svetovlada jest cilem snahy, ktere dosahli pouze Zide a sice nikoliv obvyklymi metodami ostatnich tak zvanych dobyvatelu sveta, musi byti vztahovan problem bezprostredne k one zvlastni rase.

(Odkaz cenzurován. Neuvádějte tady, prosím, linky na nacistické stránky. Děkuji. Editor.)

Zrejme se vam to nebude libit. Pravdepodobne by k jazykovemu rozboru bohate stacil neutralne ladeny text.

188204

11.4.2009 2:23

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

google 93.?.?.?

Reakce na 188204

>(Odkaz cenzurován. Neuvádějte tady, prosím, linky na nacistické stránky. Děkuji. Editor.)

poznam stranky blbe, slabe, mudre, eroticke, ale za boha neviem, co by to mali byt
stranky nacisticke. stretavaju sa tam azda byvali clenovia NSDAP?
myslel som, ze uz vsetci pomreli a ze ti, ktori dnes pokracuju v ich politike
sedia dnes v bielom domceku alebo v izraeli a nazyvaju sa neokokoni.

a ako rozoznavate stranky nacisticke od stranok normalnych,
ktore len niektore individua ako emma bovary alebo eretz.cz
vsadili do nacistickej suplady?
ak sa nemylim, aj vasa stranka p. editor, bola nimi oznacena za nacisticku.

dokonca ani webovu stranku sezranta Tupohlava, ktora fasistickymi, rasistickymi
a sionistickymi nazormi len tak hyri, by som za nacisticku neoznacil.
len za slaboduchu a debilnu.

a vtedy by tam patril text:

Odkaz cenzurován. Neuvádějte tady, prosím, linky na debilné a slaboduche stránky. Děkuji. Editor.


pan Bartosek sa predsa podpisuje vlastnym menom, zodpovednost lezi na nom
a ide hlavne o to, co na tom linku bolo napisane, nie o to, do akej kategorie
ho zaradila sionisticka propagandisticka masineria. alebo sa mylim?

188208

11.4.2009 2:34

RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 188204

Ja bych citoval i odjinud, ale to byl prvni odkaz z vyhledavace google, ktery jsem rozhodne nenasel na prvni strance vyhledavani. Kdyz budu chtit citovat treba Hitlera, tak by me zajimalo, kde ho asi tak budu moct na netu najit? Priznavam, ze jsem se vubec nepodival na zdroj odkud to beru, nepatri to k mym zvykum. Povazuju vsak za automatiku uvest zdroj, z ktereho cerpam informaci na netu.

Dokonce mam v tomto konretnim pripade odlisny nazor od H.Forda, na nejake etnicke slozeni skutecne mocenske elity a uplne jiny nazor jaky ma nejake etnicke slozeni v tomhle spolecenskem levlu vahu. Obavam se, ze bude prevazovat internacionalni typ elit, ktere budou pouzivat i narodni citeni lidi velmi pragmaticky, i kdyz mezi nimi budou lide s timto citenim. Stale jsou to pouze lidi, ta si osobe mysli cokoliv. Umyslne jsem vybral hodne provokativni pasaz, aby bylo zrejme, ze neni text jako text, pro tu praci s textem!.

Respektuju rozhodnuti a rozumim i duvodum proc. Presto vsechno to nepovazuju za spravne z hlediska principu. Autocenzura sic pouze zdroju, pokud to nekdo nedela jako zamer mi prijde na nekoretnim webu dost bizardni. Jak uz jsem rekl budu se to snazit respektovat, ale jsem pouze clovek. [smích]

188210

10.4.2009 11:34

No... nevím

Kedrigern ondraprofant (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Inu SCIO je bezesporu nejhorší věc, co zatím naše školství postihla (a že má tvrdou konkurenci v tom "být nejhorší"[mrknutí jedním okem]. Je to hnusný MONOPOL NA VZDĚLÁNÍ, do pár let místo encyklopedii, knih či vlastních zkušeností bude pravda, co bylo v cvičných testech SCIO (ano, cvičných, tam se vždy dá omluvit, že chyba byla selhání jednotlivce, v ostrých samozřejmě nic takového není možné). Už dlouho mě znechucují a jsem rád, že je na fakultě a na většině university nemáme. A vím a vidím, jak je akademické kruhy (neplést s pseudo-akademickými kruhy) mají stejný názor, avšak malá škola nemá na výběr a 400 Kč od každého studenta v ČR (někteří navíc vícekrát, SR...) je opravdu hodně peněz.

Ale musím se zastat SCIA, že interpretace textu se prostě dělá. Pravda je, že tato forma mi nepřipadá jako nejlepší, ale na západě mají tuto, tak my také, že? Ten text je z Kokteilu, čili nějaká extra velká propaganda nebude. Sice mě to znechucuje stejně, jako když bych měl interpretovat text o nacistických zákonech a jako pravdivou zaškrtnout větu: "Dle platných zákonů bylo legální posílat lidské bytosti do koncentračních a vyhlazovacích táborů", ale v humanitních vědách se setkáváme i s velmi ošklivými věcmi [pláč] .

Jak již někdo napsal výše: Pozor na přespřílišnou paranoiu... Občas by to chtělo opravdu trochu víc kontrolovat zda tvrzení v článcích mají spojitost s fakty a zda závěry nejsou zcela scestné.

s pozdravem Kedrigern

188142

10.4.2009 17:05

RE: No... nevím

cerwuw duch 82.?.?.?

Reakce na 188142

ano a stejne tak jako kontrolovat paranoiu, by bylo dobre si ty "zakony o vyhlazovani", precist, ale v knihovnach treti rise, byste je asi hledal marne, prestoze si asi myslite opak [smích]

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

188166

10.4.2009 11:42

Test

Oli63 88.?.?.?

Ja si tiež pamätám na jednu testovú otázku z čias minulých :

Máte rád Sovietsky Zväz ?
1. Ak ÁNO - 3 body
2. Ak NIE - 3 roky
[smích]
Izrael sa tam síce nespomína, ale v podstate nemusí. Vtedy ICH bolo viac v SSSR ako v Izraeli.
A ešte jedna vec. Už z odpovedi sme MY a ONI vedeli čo bude nasledovať.
Dnes sú ďalej. Čo bude nasledovať vedia len ONI.
MY sa len domnievame.

188143

10.4.2009 12:15

Chvála bohům

Robocrep 88.?.?.?

Že už jsem z tý "vzdělávací" mašinérie dávno venku.
Ale na druhou stranu... bylo by víc příležitostí se alespoň ozvat.

188144

10.4.2009 12:27

SCIO ?

Petr Řehák 194.?.?.?

No na jednu stranu tam mohli opravdu cokoliv a jde fakt o porozumeni textu, ale spis zarazi jak se takovahle blbost jako SCIO uchytne. Jsem vazne rad ze maturitu jsem stihnul "nestatni" a na VS jsem delal prijimacky "normalni".
Jak ty maturity bych mozna trochu chapal na obecnem gymplu z predmetu jako Matematika nebo Cestina, ale sakra kazda odborna stredni skola prece pracuje na uplne jinem profilu studenta. A zrovna tak kazde VS se hodi uplne jiny profil studenta proto ma njlepsi kdyz si ho testuje sama.
SCIO .. to me uz nazvem pripomina takovou tu sciontologickou nebo jakou cirkev [překvapení]
A zpusob jakym testujou a jak si jde "vyrobit" vysledek vypovida mimo jine o schopnosti adepta(nebo jeho rodicu) vyplaznout opakovane balik penez a na "doucovacim" kurzu se opakovane srotit neco nazpamet. Jaka VS sakra muze chtit studenta s takovouhle schopnosti ? [překvapení]
Tenhle novej trend "unifikace" je proste uz moc. Ono nestaci ze se musime ucit koukat na sexy sousednu a tlustyho souseda stejnym unisex pohledem a pridrezet dvere od vitahu budto oboum nebo radsi ani jednomu aby z toho nebyl maler. Nestaci ze uz to po sobe nestrili vetnamci na vetnasky trznici a nekradou cikani ale strili po sobe nebo kradou bezpohlavni beznarodnostni jedinci bez rasy a vyznani.
Tedko jeste bez ohledu na jestli jste zednik, elektrikar, programator, chirurg nebo malir obrazu budete muset prochazet sjednocenym merenim vasi sjednocenosti s velkym celkem bezpohlavnich, beznarodnostnich, bezrasovych (a casto bezpaternich) jedincu. Jestli je tohle NWO nebo neni to nehodlam rozebirat .. ale kazdopadne je to zhovadilost a degenerace prevedena do praxe [pláč]

188146

10.4.2009 13:12

RE: SCIO ?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 188146

Hmm ja jsem to stihl sloro bez propagandisticke masaze, i kdyz jsem se v 89 nevyhnul jedmnomu semestru z VUML. Bylo to povine pro vsechny studijni obory VS v republice. Pravda sracka typu SCIO, ktera ma selektovat spravne vedouci intelektualni kadry budoucnosti, nebo tem co poletuji podle vetru uz za mlada ukazat, odkud ze to fouka, zatim neni vsude povinna. Co neni muze byt. Kdyz jsem podaval prihlasku na VS musel jsem mit doporuceni strany jako vsichni, ten kdo ho nemel, byt by byl genius na zadnou VS nemel sanci byt prijat.

Skoro bych rekl, ze v CR se nedostava toho praveho vyvoleneho genetickeho materialu, a ze je potreba vyselektovat ten podradnejsi biomatros, s temi spravnymi charakterovymi kvalitami. Pravda tady na tomhle webu http://www.nezvedavec.org/se nachazi ty spravne lidske kvality, ale zrejme by meli az na vzacne vyjimky tito jedinci problemy s testy odborneho charakteru. Mnoo, za soudruhu bylo mnoho natolik uvedomelych soudruhu, ze mohli delat cokoliv. Tamkovy uvedomely soudruh vi mnohem lepe, jak se stavi prehrada nez politicky neuvedomely inzenyr. Dluzno podotknout, ze uz behem 50-tych let komunisti rychle pochopili, ze s uvedomelymi blby v cele to nepujde. Kdo se nepouci z historie, ten si ji musi zopakovat.

188149

12.4.2009 1:25

RE: SCIO ?

sandy 90.?.?.?

Reakce na 188149

Velice hezky řečeno.

188263

10.4.2009 12:39

Dalsi otazka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Z ktere nabozenske knihy pochazi nasledujici vyrok:

"Jenom ten, kdo zabije cloveka z Izraele, prekrocil zakaz:nezabijes!"


Vseznalkovy dobrodruzstvi
Talmud
Kniha dzungli

188147

10.4.2009 13:01

NIC INE IBA TAZKY BIZNIS

to je jedno 78.?.?.?

SCIO je jeden velky biznis a bohuzial uz je asi na 90% skolach uznavany a nejde preto robit inu skusku. je to ciste vydieranie, za toto by sa mali hanbit vsetcia dekani, rektori, prorektori a vsetcia ti papalasi co sa stale stazuju ako su nedoceneni vysokoskolski ucitelia! [bliji] [bliji]

188148

10.4.2009 14:44

Ty otázky ani tak moc nevadí ale společnost SCIO to je zlo !!!

Aleš 90.?.?.?

Jak zde již někdo napsal je možné dělat testy několikrát a počítá se vždy nejlepší výsledek. Jenomže výsledky jednoho testu se vždy zveřejňují den po posledním dni možnosti podání přihlášky na další termín ! Jaká náhoda ...

A to není vše, nahoře jsem sice napsal že existuje termín do kdy můžete podat přihlášku za 400 kč. Ono je však možné přihlásit se i po tomto termínu ale zaplatíte 2000 Kč !!

Pokud vás předem zajímá co to vlastně je za testy tak si také musíte zaplatit aby vám poskytli ukázkový tetst. Pokud to neuděláte tak se z oficíálních míst vůbec nedozvíte jaká je forma zkoušek a jak testy vypadají.



Snad každému rozumnému člověku musí být jasné že společnost SCIO funguje jen díky loby a podplácení našich zákonodárců ...

188153

10.4.2009 16:46

Normalni usudek by byl

novy zacatek 99.?.?.?

"netlacit na pilu". Tlaceni na pilu je nejen trapne, ale i podezrele. Proc to tedy delaji? Nejpravdepodobnejsi vysvetleni je ukazat, ze nas maji v hrsti. Serou nam na hlvu a soucasne nas zadaji aby jsme to s chuti jedli. Neverim, ze to muze tak trvat prilis dlouho.

Zdanlive nesouvisejici ale presto ano. Pri nedavnych kanadskych federalnich volbach se ukazal 'odkudsi' novy kandidat pro stranu, kterou bych asi byl volil. Procetl jsem si jeho resume a k memu neprekvapeni zjistil, ze i on je bezprikladny likudnik - mel tam take zduraznenou ucast na "studijni skupine o holokaustu".

Tak jsem si spokojene oddychl s vedomim, ze uz nejaky cas vim o co jde. Jen se mi to potvrdilo. Ty predchozi volby byly me posledni.

188163

10.4.2009 17:11

testy SCIO

Jiří Koubek 88.?.?.?

Otázky tohoto typu jsou kocipované tak, aby se pokusily odhadnout schopnosti člověka porozumět danému textu. Schválně se dávají témata, která většina žáků považuje za nudné (politické motivy v Izraeli zajímají málokoho), řešitel uspěje pouze tehdy, pokud si odpovědi na otázky vyhledá co nejrychleji textu. Předchozí znalost dané problematiky obvykle pomáhá jen málo, jelikož se může jednat o názor, který polemizuje s názory všeobecně uznávanými.
Co se týče tvrzení studentky, že přeskočením čtyř otázek vyhodila 400,- z okna, s tím opět nemohu souhlasit (pokud se podmínky výrazně nezměnily). Obvykle jsou tyto papírové testy koncipovány tak, že řešitel je zcela určitě nestihne dokončit, otázek je příliš mnoho. Tudíž přeskočení pouhých čtyř otázek se na výsledku zas tak neprojeví, já osobně (tehdy SCIO testy začínaly a škola nám je proplatila) jsem všechny otázky nestihl a se svým výsledkem jsem byl vcelku spokojen.
Test OSP je koncipován podobně jako americké příjimací testy (SAT, GRE) díky velkému záběru má skutečně určitou možnost odhadnout, jak se bude daný student chovat v akademickém prostředí. Texty předkládané k porozumění jsou vybírány vzhledem k obtížnosti daného textu.
Pro SCIO jsou tyto testy zlatý důl, podobně jako pro ETS v USA, ovšem profesionalita SCIO a ETS se nedá srovnávat. Ovšem náklady, které by měl stát, pokud by něco takového provozoval sám, by nejspíše byly mnohem vyšší než když to dělá soukromá firma (někdo by to stejně musel vymyslet, další lidé ve státním aparátu, možná dokonce celé oddělení na ministerstvu). Hledání nějakých konspirací za každou maličkostí v našem životě se mi zdá spíše úsměvné.

188167

10.4.2009 17:23

RE: testy SCIO

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 188167

Co je úsměvné je odvádění pozornosti od problému. Jediné co je asi pravda, je fakt že pokládání otázek týkajících se židovské politiky skutečně odhadnou jak se bude daný student chovat v židovsko akademickém prostředí. Kdo o tom nic neví a nemá o to zájem, ten se nemusí namáhat aplikovat. Samé náhody, náhodama se to v našem světě jenom hemží.

188170

10.4.2009 17:59

RE: testy SCIO

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 188170

Těm, kdo vyhodnocuje ty testy je jedno, jak student odpovídal na konkrétní otázky, nakonec z toho zbydou jen dvě čísla - počet správně zodpovězených a počet špatně zodpovězených. Pokud pochopitelně nemá student zájem odpovídat na otázky, které ho nezajímají, nesmí se divit nížšímu skóre. Což je jedině dobře, protože v akademickém prostředí ho nečekají jen texty, které ho zajímají.

188174

10.4.2009 18:20

RE: testy SCIO

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 188174

Až na to že kladením otázek se specifickou tématikou je celý test předem nastavený. Jistě že to jedno tomu, kdo ten test vyhodnocuje, ale není to jedno těm kdo test sestavili. Bože jak snadné, dozvíme se co chceme ale nikdo nás z toho nemůže nařknout.

188178

11.4.2009 9:39

RE: testy SCIO

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 188178

Houby, takhle to není. Nikdo po studentech nechce, aby psali eseje na téma "volby v Izraeli", je to test s předem danými odpověďmi. Pokud někdo neodpoví správně (tj. nezjistí, co je v textu míněno) to jediné, co si o daném člověku mohou říci nějací "kontroloři" (kteří se dle určitých lidí zde nachází všude) je: "Bože, to je ale blb. Taková lehká otázka a on to pokazí."

188222

10.4.2009 17:51

RE: testy SCIO

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 188167

Pane Koubek

kdyz si myslite, ze to je jen 'nahodou', proc se nam stale predhazuje Izrael a Zide jako jedina hodnotna forma zivota na teto Zemi, tak mi prosim vas sdelte proc se treba neptaji jak je to s politikou v Papua-New Guinea? To by prece daleko lepe ukazalo na schopnost studentu jak se jim umi protacet mozkove zavity, nemyslite?!

Proc stale ten 'sovetsky svaz', opet a znovu, az do aleluja? Az do umdleni a opet a nanovo. Jste schopen CESTNE zodpovedet? Mam VELMI silne pochybnosti ze ne.

188172

10.4.2009 19:52

RE: testy SCIO

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 188167

Pane Koubku, jedete po jiné koleji. Nikdo myslím nezpochybňuje, že se jedná o porozumění textu. Myslím však, že daný text by měl být kapku neutrálnější než ten o který se zde jedná.

Ruku na srdce, jak byste se k tomu stavil Vy, kdyby se jednalo o porozumění textu zabývajícím se sociálním vyčleněním a diskriminací Cikánů či třeba homosexuálů? Jde skutečně o testy k přijímacím zkouškám a i ty by měly být vybírány s rozvahou a bez nechtěné(či nedej bože záměrné!) snahy o podbízení či manipulaci.

Skutečně v tom nevidím konspiraci, spíš dost hloupý pokus autora(autorů) testů o výchovu budoucích studentů VŠ.

188184

11.4.2009 9:36

RE: testy SCIO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 188184

S rukou na srdce mohu říci, že by mi to bylo zcela jedno. Je to pouze text, k němuž jsou nějaké otázky a na ty otázky bych se snažil odpovědět. A text bych vypustil z hlavy v momentě, když bych odpověděl na otázky.
Vám přijde ten text závadný, protože se vyjadřuje o Izraeli a nepoužívá nelichotivé výrazy. To je evidentně jeho základní problém.

188221

11.4.2009 17:59

RE: testy SCIO

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 188221

>Vám přijde ten text závadný, protože se vyjadřuje o Izraeli a nepoužívá nelichotivé výrazy.

Závadné může být třeba elektrické vedení v domě, text ne. Nikdy jsem o textu nesmýšlela zda je či není "závadný" (a chce se mi říci ..., narozdíl od Vás). Každý text má svého autora a své místo. Pokud by Vám nevadily texty, které jsem zmínila(ani pochopitelně nemohou, když se nemusíte Sciotesty zabývat), mě by vadily a to všechny zmíněné. A stejně by tomu bylo, kdyby se třeba rozebíral politický text - řekněme program některé ze stran. Do testů to podle mě nepatří a to se týká ani ne tak toho druhého obrázku v článku, jako spíše toho prvního, který vyžaduje znalost historie Izraele. Nejde mi ani tak o Izrael, stejně podivné by to bylo, kdyby test vyžadoval znalost prvního starosty Rejkjaviku ... [zmaten]

188243

11.4.2009 19:15

RE: testy SCIO

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 188243

Děkuji za vysvětlení Vašeho pohledu, má svoji logiku. Politické texty jsou na hraně, přísně vzato je většina textů ovlivněná postojem mluvčího. Jaký je tedy rozdíl, když si dítě čte cosi o různých politických názorech, kde se mluvčí piklání k nějakému a různým vědeckým teoriím, kde se mluvčí též přiklání k nějaké?
A co se týče onoho prvního textu, byl to test ze ZSV, určitý nadhled by měl být samozřejmostí, snadno se dá odhadnout, že to nebyl TGM či Karel Marx a pak si stačí uvědomit, že O'Connol zní spíše jako Ir. To nevyžaduje takřka žádnou znalost, spíše trochu logického uvažování.

188249

11.4.2009 21:36

RE: testy SCIO

Alexa 90.?.?.?

Reakce na 188249

>Politické texty jsou na hraně, přísně vzato je většina textů ovlivněná postojem mluvčího. Jaký je tedy rozdíl, když si dítě čte cosi o různých politických názorech, kde se mluvčí piklání k nějakému a různým vědeckým teoriím, kde se mluvčí též přiklání k nějaké?

Souhlasím. Přesto, nebo však právě proto by bylo vhodnější vybrat méně "svádivý" text. Další otázky v testu jsou už více politickým textem zabývajícím se neúplně aktuální situací v Izraeli. Na místě dotyčného, který sestavoval testové otázky bych tento text nepoužila právě pro ožehavost tématu a s tím související interference. Obsah článku a otázky na něj se mohou velmi snadno míchat s tím, jaké názory a jaké stanovisko zastává ten, který test vyplňuje. A co je cílem testu? Posoudit schopnost porozumět a analyzovat text, nebo nedělat si svůj názor a držet se textu?

Zjednodušeně: ruší to. Chcete-li testovat adepty ke studiu, potřebujete znát jejich schopnosti porozumění a analýzy textu, nikoliv jejich názory. Z hlediska reliability testu by tyto otázky mohly být, a osobně myslím že jsou, pochybné.

Ze stejného důvodu bych v takovém testu nepoužila texty o dalších "kontroverzních" tematech(viz. cikáni, homosexuálové, politické strany, aktuální válečné konflikty, sociální otázky, apod.). Jistě by nebyl problém sáhnout do archivu a vybrat neutrální text tak, aby test splnil to co má bez účasti podobných distraktorů.

>A co se týče onoho prvního textu, byl to test ze ZSV...

ZSV jsou už specifické testy a myslím (ale mohu se mýlit, skutečně už si to příliš dobře nepamatuji), že ve Sciotestech nebyly.
Vylučovací metoda je samozřejmě nasnadě a je jisté, že i ten kdo nemá povědomí by se výsledku mohl dobrat. Na postatě věci to však mnoho nemění.

188256

10.4.2009 17:12

SCIO testy

A.S. Pergill 89.?.?.?

mají mizernou úroveň. Opakovaně bylo prokázáno, že negativně korelují s prospěchem přijatých ve vyšších ročnících studia (= že se v důsledku nich dostanou na VŠ studenti, které studium nedokončí, nebo jenom "s odřenými zády" ). Naopak spousta kvalitních absolventů ZŠ (kvalitních podle toho, že pokud se přes ně s obtížemi dostanou, tak na samotné škole problémy už nemají) má s nimi problémy. Kdyby člověk chtěl být paranoidní, tak by to bral jako záměr [vyplazený jazyk]

188168

10.4.2009 18:14

Nesmysl

Nevim 90.?.?.?

To nejsou žádné otázky z historie Izraele, to je test pochopení textu. Takže vás test zcela správně vyřadil, protže jste s prominutím úplně blbá.

188176

10.4.2009 21:49

RE: Nesmysl

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 188176

http://www.zvedavec.org/images/9/podivne-otazky-u-prijm-zkousek-2.jpg
Co dodat? [velký smích] .

188190

10.4.2009 21:59

RE: Nesmysl

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 188190

Ach ten "proklatý internet" [vyplazený jazyk] .... [velký smích] .

188192

10.4.2009 22:16

RE: Nesmysl - pane HRIBE !!

steve 70.?.?.?

Reakce na 188190

... puvodnim skutecnym autorem textu je "KACER DONALD", ten Hertztlzl to od nej opsal ze treti lavice, videla ho Ljuba Hermanova, kdyz delala v ulicce gymnastickou "hvezdu" !!
..falsujete tady historicka fakta !!!

188194

10.4.2009 23:29

RE: Nesmysl

Nevím 90.?.?.?

Reakce na 188190

Co dodat? Že bys v chápání textu propad. Ten její "protest" se týkal toho druhýho obrázku.

188198

11.4.2009 11:01

RE: Nesmysl

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 188198

Ovšem..Otázka č.55 je v autorčině textu uvedena jako ideální vzor pro kulturně-politický rozhled.Text otázky je pravdivý a vyvážený.Odpověď poukazuje na velikána světových dějin. [mrknutí jedním okem] (Jen jestli vlastnímu článku rozumí sama autorka.)

188225

10.4.2009 22:59

no

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

a čemu se jako divíte? Prostě to berte jako duch doby[smích] Moje máma psala kdysi maturitní slohovku na téma 14. sjezd KSČ a nijak jí to psychicky nepoznamenalo si myslím. Nahodme masku pasiví rezistence jak za komárů a žijme si podle svého dokud to je. [mrknutí jedním okem]

188196

10.4.2009 23:01

RE: no

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 188196

*dokud to JDE

188197

10.4.2009 23:30

RE: no - kazdy je jiny ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 188197

Aristokrate - rikas - "dokud to JDE". Kazdy clovek je jiny a ma sve hranice kdy to pro neho jeste JDE a tomu druhemu to uz NEJDE.
.. tezko presvedsis profesora universty v Los Angeles, kteremu jeho "vlastenecti" zaci otevirali soukromou postu, delali kopie a potom je odevzdavali policii - on rekl, pouze - ze duvody invaze do Iraku jsou lzive. A vyhodili ho na natlak verejnosti, - neverim, ze by jsi s tim "JESTE TO JDE" u neho uspel ..
.. vezmi alkoholikovi na nadrazi flasku z ruky, najde si treba za popelnici jinou nedopitou a bude chlastat dokud "TO JDE".. a bude spokojeny ..
... kde je podle tebe ta hranice kdy to jeste "JDE" a kdy uz to "NEJDE" ??

188200

12.4.2009 1:32

S timhle

Aja 74.?.?.?

mam take problem. Proc je tahle otazka razena jako nabozenska?

Překvapilo mě, že jediná otázka týkající se náboženství v ZSV byla určit autora citátu (viz obrázek níže). Správná odpověď: Autorem byl Theodor Herzl.

188264

7.6.2009 23:01

pomíjivost, samá pomíjivost....

sedmapecet 85.?.?.?

Čtěte bibli, tam to všechno je....! Náboženství je ošidné slovo... Ve skutečnosti se jedná o obyčejný popis někoho, kdo je mimo čas a prostor, s návodem pro nás, kdo máme uši. Jak praví klasik:"Kdo má uši, slyš!" Žádné legrácky nás tu na Zemi zjevně nečekají a tak jediné, co zbývá - získávat duchovní znalosti, to je to jediné, co nám nikdo nevezme, poslední majetek nepodléhající temnému duchu tohoto světa.

192799

Příspěvků: 82

10.04. 04:18 steve  ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 07:50 pietroo  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 15:52 xml  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 16:50 cerwuw duch  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 19:55 steve  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 21:57 steve  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
11.04. 00:26 xml  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
12.04. 10:34 Van Guld  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
12.04. 10:47 mtk  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
12.04. 12:38 Van Guld  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
12.04. 16:05 Rene Bartosek  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
12.04. 18:46 Mirda  RE: ..zákon akce-reakce...
12.04. 19:34 steve  RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT !
13.04. 00:56 Mirda  RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT !
13.04. 01:31 steve  RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT ! - Zaznamenano, 1000 mil
13.04. 04:06 Mirda  RE: ..zákon akce-reakce... NEODHODIT ! - Zaznamenano, 1000 mil
12.04. 21:07 steve  RE: ..ze ji ty 4 stovky poslu - s uprimnym podekovanim.
10.04. 09:05 Alexa  Scio testy
10.04. 15:45  SCIO nebo sio- ?
10.04. 18:38 Jarmila  RE: SCIO nebo sio- ?
10.04. 19:39 Alexa  RE: SCIO nebo sio- ?
11.04. 08:25 sxgo  RE: SCIO nebo sio- ?
11.04. 08:15 Jarmila  RE: SCIO nebo sio- ?
11.04. 16:16  RE: SCIO nebo sio- ?
12.04. 10:56 Jarmila  RE: SCIO nebo sio- ?
12.04. 20:12 satai  RE: SCIO nebo sio- ?
12.04. 20:34 satai  RE: SCIO nebo sio- ?
13.04. 07:02 Jarmila  RE: SCIO nebo sio- ?
13.04. 07:49 satai  RE: SCIO nebo sio- ?
19.04. 21:38 pje  RE: SCIO nebo sio- ?
10.04. 09:21 Jan Gutbayer  To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...
10.04. 10:02 IVAn  RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...
10.04. 14:40 E123  RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...
10.04. 10:42 hestroy  RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...
10.04. 16:21 Antiseptik  RE: To že nejsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou...
10.04. 10:49 satai  Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 10:58 hestroy  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 11:18 satai  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 18:34 Jarmila  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 05:58 Mirda  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 08:02 Jarmila  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 16:47 Mirda  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
13.04. 07:09 Jarmila  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 12:21 Souhlasník/Nesouhlasník  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 22:08 Boletus  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 00:45 Rene Bartosek  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 02:23 google  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
11.04. 02:34 Rene Bartosek  RE: Autor udelal dobre, ze nevyplnoval
10.04. 11:34 Kedrigern  No... nevím
10.04. 17:05 cerwuw duch  RE: No... nevím
10.04. 11:42 Oli63  Test
10.04. 12:15 Robocrep  Chvála bohům
10.04. 12:27 Petr Řehák  SCIO ?
10.04. 13:12 Rene Bartosek  RE: SCIO ?
12.04. 01:25 sandy  RE: SCIO ?
10.04. 12:39  Dalsi otazka
10.04. 13:01 to je jedno  NIC INE IBA TAZKY BIZNIS
10.04. 14:44 Aleš  Ty otázky ani tak moc nevadí ale společnost SCIO to je zlo !!!
10.04. 16:46 novy zacatek  Normalni usudek by byl
10.04. 17:11 Jiří Koubek  testy SCIO
10.04. 17:23 Antiseptik  RE: testy SCIO
10.04. 17:59 Jiří Koubek  RE: testy SCIO
10.04. 18:20 Antiseptik  RE: testy SCIO
11.04. 09:39 Jiří Koubek  RE: testy SCIO
10.04. 17:51 novy zacatek  RE: testy SCIO
10.04. 19:52 Alexa  RE: testy SCIO
11.04. 09:36  RE: testy SCIO
11.04. 17:59 Alexa  RE: testy SCIO
11.04. 19:15 Jiří Koubek  RE: testy SCIO
11.04. 21:36 Alexa  RE: testy SCIO
10.04. 17:12 A.S. Pergill  SCIO testy
10.04. 18:14 Nevim  Nesmysl
10.04. 21:49 Boletus  RE: Nesmysl
10.04. 21:59 Boletus  RE: Nesmysl
10.04. 22:16 steve  RE: Nesmysl - pane HRIBE !!
10.04. 23:29 Nevím  RE: Nesmysl
11.04. 11:01 Boletus  RE: Nesmysl
10.04. 22:59 aristokrat  no
10.04. 23:01 aristokrat  RE: no
10.04. 23:30 steve  RE: no - kazdy je jiny ..
12.04. 01:32 Aja  S timhle
07.06. 23:01 sedmapecet  pomíjivost, samá pomíjivost....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 487