Diskuze k článku

Mesiáš nebo Satanáš?

Příspěvků 58

7.4.2009 3:12

Nová motoristická nadávka

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Co se sem cpeš, nádhero, seš snad Obama? (Odposlechnuto na R10 u Mladé Boleslavi)

Co se týče naší mánie poklonkovat před cizáky, jeden postarší krizový scénář na Švejnara:
1) Zvolíme Švejnara presidentem ČR
2) Švejnar dostane povolávací rozkaz do Iráku
3) Švejnar začne plnit bojové rozkazy (umístění základen v ČR, posílání našich vojáků do "mírových misí" apod.)

Obamův výrok o "sdílené zodpovědnosti" se ve spojení s vězni na Guantánamo dá přeložit jako "sdílená spoluvina".

187932

7.4.2009 3:55

RE: Nová motoristická nadávka

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 187932

No, návštěva Obamy, vč. odmítnutí otázek na tiskové konferenci, by mi tak trochu připomínala návštěvu Hitlera za říšským protektorem, kdyby onen protektor ovšem seděl na Hradě a ne na Hrádečku. A také mi nějak v těch ulicích chyběly ony davy s mávátky. Za to na hradčanech jich bylo, že by měl jeden už pomalu strach na ulice vycházet, kdyby nevěděl, že jsou to samí bývalí, současní a budoucí konfidenti.

187933

7.4.2009 8:04

RE: Nová motoristická nadávka

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 187933

Byla to na těch Hradčanech věru podivná sešlost - dav bez mávátek. Ani jedna jediná vlajka (česká, USA, bílomodrá s hvězdou a pruhy, ...), prostě nic. Ani transparentík (vítejte, táhněte, na věčné časy, nikdy více, ...), jako by plakáty uměly střílet.
Pamatuji návštěvy Brežněva, Andropova, Černěnka a ostatních veteránů. Ale nepamatuji takovéto manévry. Asi se něčeho ten přiopáleny President Zeměkoule obámá - pardon, obává. [mrknutí jedním okem]

187940

7.4.2009 4:46

Dívat se na věc,problém,očima Ameriky,potom ,můžem lesčemus rozumět.

koyoroh 59.?.?.?

Je to,jako,už s dvakráte obráceným,přešitým zimníkem, co dělaly naše maminky,babičky v minulosti.Americká politika,je založena od prvopočátku na dolarech,který kandidát má více dolarů,podpory vyhraje,kandidáti si nekonkurují,nebot jsou předem vybrány, kdo z nich lépe sehraje roli presidenta k přání zkutečně vládnoucích, správně se ríkalo,že každý má svou cenu,za ,kterou se dá koupit,Ronal Regan to přehlídl a dostal vzkaz,kterému porozuměl hned, když se zvedal ze země.Kdo ve zkutečnosti vládne a jak se zachová Obama, je lehké uhodnout, to nedá žádnou práci,každopádně nedělejte si naději,že by to bylo k prospěchu Američanů a zbytku světa.
Mossad Spy To Run The White House | Real Jew News
North American Union Promoted By Jews! Obama-Nation Articles ... REAL ID Act Plotted By Jews! REAL ID CARD? A JEWISH SPY CARD! ... I used this technology, it works and nothing ...

www.realjewnews.com/?p=322 ·
===============
B. Western Media Report on Alleged Israeli Spy Ring ... of the Pentagon computer, and by means of 22 American Jews ... were carried out by remote control [using American technology ...

memri.org/bin/articles.cgi?Page=archives&Area=sr&ID=SR00902
=====================
President Obama vzal tento "job" práci,za 400 000 dolarů ročně, hospodářství ve kterém nikdo neví ,jak to zkončí v tom tunelování,v zahraniční politice, která se dá charakterisovat,že , celý svět je rozesraný a z těch nahoře ,co z toho mají enormní příděl peněz to nikdo nechce změnit a tak to nezmění ani Obama, budeli nápomocný,tak ,jej zvolí podruhé a on ,jako každý jiný president by rozhodně chěl být "zvolen" podruhé, když to schválí ADL a jiné organisace.Takže nečekejte žádný zvrat v politice USA, politika USA se nedělá v Bílem Domě ,ale na úplných jiných místech a to podle pravidel,kdo má víc peněz, tak má i moc.Jediný "zázrak" který se může stát,kdyby, se celé to dolarové hospodářství zhrouto a obešlo se to bez války.Ted se mnozí chtějí zachránit a tak na USA Today můžem se dozvědět ,že mnozí začli tisknout svou vlastní měnu ,tak ,jak v Detroit.Mimo jiné, Americo, měna pro North Alianci,spojení třech zemí,USA,Mexiko a Kanada je také ve hře, Obama o tomto programu ani nemukne.
Local Currencies;Communities Printing Own Money To Keep Cash Flowing.
http;//www.huffingtonpost.com/2009/04/06/commonuties-print-own-cur_n_183497.html
Jenom na závěr,takový pan James Simons má roční příjem 2.6 billionu.
http;//timesbusiness.typepad.com/money_weblog/2009/03/filthy-rich-the-10-highest-pai

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001

187936

7.4.2009 18:46

RE: Dívat se na věc .. a tohle pridam ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 187936

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1077035.html

187958

7.4.2009 8:13

Čerstvý vítr z Washingtonu?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

"Podle činů poznáte je." Obama je president, který s dovede zfanatizovat davy, má prvotřídní tým lidí (viz. třeba projev v Praze, jímž získal posluchače a přitom je jasné, že den předem o Masarykovi neměl tušení), skvěle komunikuje - dovede si získat politiky i ovčany......... A v konečném důsledku dělá totéž co Bush. Více válek a více zbraní pod praporem odzbrojení. A to dokonce i jaderného! Zajisté myslel na odzbrojení Izraele...ééé nebo ne? Zuří když si manažeři rozdělují milionové odměny a stejné částky platí svým poradcům (nojo, jsou vážně dobří). Celý svět zaplatí Americe její finanční hrátky, podporuje banky, které jsou za celou mizérii odpovědné...

Nene, zázrak se nekoná. Jen dostal nový oslnivý kabát.

-------------------------------------------------------------
Mimochodem. Při jeho návštěve určila US ambasáda přísná pravidla pro návštěvníky projevu, česká policie tato pravidla ještě zpřísnila, novináři se rozplývali jak skvěle je zajištěna bezpečnost muže no.1, zákaz transparentů a deštníků...A přitom PČR NEMÁ, podle zákona, ani pravomoc odebrat legální zbraň! Musel by být předpoklad, že bude zneužita. Plošné zákazy jsou presumpcí viny, v právním státě nemyslitelnou. Státní úředník si uzurpoval masivní zásah do práv ovčanů nad rámec zákona a všichni mu tleskají. To jsme to dopracovali. Myslím, že už jsem to jednou zažil, asi před 20 - 30 lety. [pláč]

187941

7.4.2009 11:03

RE: Čerstvý vítr z Washingtonu?

nono2 193.?.?.?

Reakce na 187941

Presne tak. Nie podľa ich slov, ale podľa ich skutkov ich poznáte...
A čo sme vlastne čakali? Že tento usmievý demagogický hajzlík bude iný?
Ide "jadrovo" odzbrojovať, ale o jadrových hlaviciach Izraela ani slovo. (A Rusi by boli hlúpi, keby mu na to skočili...)
Ide "odkrízovať", ale 5 bilónov (=5000 miliárd = 5 milónov milónov) dolárov mu zaplatí hlavne Európa.
Ide zjednocovať, ale Turecko so svojimi 3% plochy v Európe nám vnucuje.
Trepe o porušení rezolúcie BR OSN Severnou Kóreou, ale o porušení desiatok rezolúcií BR OSN Izraelom ani slovo.
Veru podľa ich skutkov ich poznáte...
A bob.amíkovi to vlastne netrvalo ani tak dlho, kým sa vyfarbil.
Chvála Bohu.

187944

7.4.2009 18:32

RE: Čerstvý vítr z Washingtonu? - NE vitr, ale URAGAN !!!

steve 70.?.?.?

Reakce na 187944

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=vie...

187956

7.4.2009 9:32

douška Františkovi

Tom 24.?.?.?

Vložený obrázek

Narodilo se kuře,
do vejšky vytáhlo.
Díky B.hům nahoře,
to kuře,
první housle hrálo.


„Ať si kdo chce co chce říká, ať si Zeman slzy utírá, ale k dokonalé globální politice patří Ámerický Super Komediant, jako k pavlači drby. Zažili jsme, a někteří i ve zdraví přežili, Bushův nářez - kdy i babky u silnice, divily se převelice - jaká žeť to skvělá země (na pohled) kde i debil může být prezidentem ...

A teď babky u silnice, diví se zas převelice, a diví se "Ha Ha Ha!" zrak jim vytřel Obama! A to tak dokonale, že v hitparádě hitů české lidové slovesnosti a v mediální české hysterii "TOP IN BULVÁR" ostrouhala mrkvičku, doposud první příčku chvátící "Johana s dlouhejma nohama (a velkejma kozama)." Snad zaujala syntax podobenství: Johana - Obama s dlouhejma nohama ... ale pozor! - teď už bez koz. Politická korektnost přitvrdila.

Divilať se tudle babka - velká, hnědá, tváři divé pod plachetkou osoba; o berličce, hnáty křivé, hlas - vichřice podoba!

... totiž - politicky absolutně korektní osoba globálního baráčku Obamů .... jistě, jistě ... není to absolutní absolutně politicky korektní baráček, to přijde až v další čtvrtkové generaci. (Hlavně mi sem nepodsouvejte - černou lesbu feministku na vozejku a s tím jedině správným vyznáním).

"Svět se točí." "Perpetuum débile." "Kapišto, vole?"

Douška Františkovi: "Františku, dneska už se neříká: "Je to v prdeli!"
dneska se říká: "Je to v globálu!"

Rhytm in Global

Vložený obrázek

187943

7.4.2009 19:04

RE: douška Františkovi -

steve 70.?.?.?

Reakce na 187943

http://blogs.salon.com/0002255/2009/03/18.html

187959

7.4.2009 17:26

Koho zajimaji ANALYZY

Gösta z mosta 158.?.?.?

Google poskytuje vyuzitelnou utilitku pro analyzy pojmove, geograficke, casove, kvantitativni v jednom. doporucuji. [cool]
http://www.google.com/insights/search/#q=zion%20pr...

187951

7.4.2009 20:20

RE: Koho zajimaji ANALYZY

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187951

Máte pravdu, je to velmi užitečné... Koukal jsem, že v poslední době se o Protokoly zajímají hlavně v Pákistánu...

187969

7.4.2009 19:10

Bozi mlyny melou pomalu ale jiste

Bozi Mlyny 66.?.?.?

>Každopádně: barva jeho kůže mi je úplně lhostejná. Mě, když už, vadí, jak někteří vystupují, ne jak vypadají.

Nechte me se zeptat otazecku:
Existuje dnes nekde na svete alespon jeden PROSPERUJICI a USPESNY narod ci spolecnost skladajici se z tzv. belochu (tj. lidi evropskeho puvodu, tzv. "Caucasians"[mrknutí jedním okem]? Doufam ze nikdo nebude argumentovat, ze by neco takoveho neexistovalo. Diky Bohu, takove narody ci spolecnosti stale jeste dodnes existuji, a to predevsim tam, odkud maji sve novodobe krestanske koreny, tj. v Evrope, ale dosud i v jinych castich sveta (jako Americke kontinenty, AUS, Novy Zeland), ktere jejich predci kdysi osidlili, a kde dosud tvori znacnou a vladnouci procentaz populace.
Nyni se zeptam dalsi zvedavou otazku:
Existuje dnes nekde na svete, alespon jeden jediny prosperujici narod ci spolecnost, skladajici se vylucne z tzv. cernochu (lidi africkeho puvodu, tzv. "Negroids"[mrknutí jedním okem]? Na tuto otazku klidne odpovim sam: Takova spolecnost ci narod, bez jedine vyjimky, nikde NEEXISTUJE. I masova media ve svych statistikach svetove zivotni urovne, rok za rokem, hrde zverejnuji spodek: Vsechny africke zeme, Indie, Karibik, a casti Asie.
Spolecnosti (v takovem pripade se ani o narodnosti neda hovorit)skladajici se prevazne z negroidu (viz Afrika, Caribska oblast, etc.) je typicka nemohoucnosti, neschopnosti, opresi mensinou a chudobou vetsiny, nefungujici ci jednoduse neexistujici infrastrukturou, nasilim, korupci, komplexy, nemocemi, a kratkou zivotnosti. A zde nemusime hovorit jen o Africe, ci Karibiku. Dnes staci nahlednout treba do Brazilie, ci do americkych mest (zde liberalove vysvetli: "za to muze rasismus"[mrknutí jedním okem] s vyznacnou negroidni populaci jako treba Detroit, Atlanta, New York, St. Louis, Chicago, etc. a zde registrovat stejne symptomy jako v Africe, Haiti, etc. : Spina, svrab a nestovice ..
A jeden z takovych ma byt Mesiasem (podle optimistickych predpovedi az do 2050) "bile" vetsiny, dnes tonouci ve vlastnim moralnim a ekonomickem bahne??
Za zla, kterych se Amerika predevsim behem poslednich 80 let podvolila/podvoluje dopoustet na jinych (vcetne na svem vlastnim druhu v Evrope), si dnesni Amerika takoveho zvaniveho (skutek-utek'[mrknutí jedním okem] cerneho "Mesiase", navic tomu zakomplexovaneho narcisistu, poskakujiciho na nitich ovladanymi Satanasi (zide, sioniste) po pravu - zasluhuje ... Ne nadarmo se rika: "Bozi mlyny melou pomalu, ale jiste". Amen.

187960

7.4.2009 19:29

Ani jedno, ani druhé

Deek 90.?.?.?

Pouze "nejmocnější" loutka světa s černou držkou!

187962

7.4.2009 20:37

RE: Ani jedno, ani druhé

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187962

Není to primitivní rasismus?

187971

8.4.2009 0:47

RE: Ani jedno, ani druhé

Deek 89.?.?.?

Reakce na 187971

Primitivní rasismus je u mě konstatování židovského Talmudu: že
pouze Židé jsou lidé a ostatní národy jsou dobytkem!!!

187982

8.4.2009 2:31

RE: Ani jedno, ani druhé

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187982

A co takhle hovado s bilou drzkou nebo bila svine? Je to mineno emotivne? Je to neutralni vyjadreni nebo je v tom nenavist? Myslim, ze pro kazdeho se najde vhodny web, internet je opravdu velky. Co treba neco podobneho tomuhle?
http://www.nezvedavec.org/
Pravda bude chtit dopilovat vhodnejsi ideologii, ale jak uz jsem rekl internet je velky.

187984

7.4.2009 20:29

Tohle už je N-U-D-A

Arim 90.?.?.?

Nudou myslím neustále se opakující lidskou slabost/slepost/stádnost- neboli- "Vládnout si sám" a buď to vzpínáme ruce k novému "Loutkovému lháři",nebo jen tlacháme. Já říkám, nevzpínejme ruce, netlachejme, ale vezměme s sebou něco co máme po ruce, něco co bude mít poté "Zlý" v tváři a počítejme s tím, že můžeme být jeden z mnohých, jež při pravé světové revoluci, dostane "náhodnou" kulkou,a odejde...a nebo dřepme dál na zadku a čekejme až to udělají jiní ve větším rozsahu s něčím co "zlí"+my pocítíme po celém těle!...a málem bych zapomněl doplnit,že nejen "zlí"+my, ale babička, máma, celá rodina, děti, Rex na zahradě, ptáci na stromech...,nebudu už raději pokračovat.

187970

7.4.2009 20:51

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187970

K tomuto bych jen dodal, že ačkoliv 70% Čechů je proti radaru, na demonstraci proti němu chodí jen pár stovek lidí, kterří jsou vzápětí označeni za bandu komoušů.

Podle toho, co vidím kolem sebe, přímo v rodině, většina lidí sice chápe, že to stojí za pendrek, ale na druhou stranu se tím nechtějí zatěžovat. Říkají, že lepší je si v klidu žít, než se znervózňovat svinstvy, které se po světě neustále odehrávají.

Jsem zvědavý na výsledek voleb, určitě to bude jako minule. Stejně jako když podpora amerického senátu klesla na jednotky procent před volbou prezidenta, po zvolení Obamy důvěra v ten úplně stejný senát stoupla na 90%.

Strategie rozděl a panuj, uplatňovaná tisíce let, se ukázala jako neuvěřitelně úspěšná. Dokonce i místní zvědavci jsou úplně roztříštění, vědí, že je něco špatně, ale přitom stále přejímají informace, které je rozdělují na desítky "frakcí". Od radikálních nepřátel systému, po nespokojence, kteří pitvají nějaké informace podstrčené vládnoucí elitou, aby pak byli znechuceni tím, že se stejně na ničem nedohodnou.

I pro většinu zvědavců je neschůdná představa, že veškerá historie byla totálně zfalšována a veškeré informace, které jsou oficiální (a často i "neoficiální" ), jsou účelové dezinformace sloužící k "bohumilému" účelu rozděl a panuj.

187972

8.4.2009 22:50

RE: Tohle už je N-U-D-A

Maka01 62.?.?.?

Reakce na 187972

Na demonstraci proti radaru bych šla, ale ne mezi úchylné exhibicionisty, kteří se tam svlékají donaha. A já, husa hloupá vesnická, jsem ještě u nás ve vesnici nechávala podepisovat jejich petici. Lidé mi říkali, že jsou to ti hambáři, kteří se svlékají na veřejnosti, ale já jsem je přesvědčovala, že to není pravda. Teď mám ostudu po celé vesnici. Myslím si, že jsou iniciátoři hnutí Ne základnám podplacení, aby z protestů proti radaru udělali frašku. [bliji]

188047

9.4.2009 16:26

RE: Tohle už je N-U-D-A

Arim 90.?.?.?

Reakce na 188047

Prosím, tohle nemůžete myslet vážně...jedině v tom případě to pochopím, pokuď jste silně věřící, a to nebudu ani přesto souhlasit, protože vím co je víra v "krvavé" bohy, a na ní stříkám svou "vodu". A to že se někdo svleče, v dnešní době, u Peruna, co na to víc říci.

188090

9.4.2009 16:52

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 188090

Pane Arime, pochopte, že pro některé lidi, je přirozenost lidská, čili nahota, tím největším hříchem! Někteří lidé se stydí za to, jak byli stvořeni, je to pro ně nemravné, vulgární a sprosté. Přitom je to jejich tělo.

Mně se lidské tělo líbí, obzvláště ženské, nepohoršuje mě, pokud není ovlivněno vysokou nadvýživou, pak pláču, jak bylo tak krásné stvoření zdeformováno leností a nenažraností... Což nebyl případ těch napůl obnažených aktivistů a aktivistek.

[smích]

188093

9.4.2009 18:35

RE: Tohle už je N-U-D-A

Arim 90.?.?.?

Reakce na 188093

Pane hestroyi, musím Vám povědět, že se mi Vaše odpovědi a názory líbí. Kéž by se lidé mohli infikovat nějakým virem, který by předal Vaše způsoby i jim. Předem ale ještě musím odpovědět na nějaké nemístné narážky od "zvědavců" co se tohoto ocenění týče. Moje sexualita je čistě heterosexuální a plně souhlasím s tím, co jste napsal o "překrmených" ženách, vyjma ty, jež mají zdravotní problémy. A vůbec, zdravé silné tělo je krásná záležitost, kterou by se lidé měli chlubit a né schovávat. [cool]

188102

9.4.2009 19:01

RE: Tohle už je N-U-D-A

Filla 213.?.?.?

Reakce na 188093

To je fakt, taky hestroye ráda čtu [smích] Akorát si myslím, že by ses neměl nechávat strhnout k slovním bitkám s provokatéry. Je to ztráta času a navíc diskuse jde pak úplně k šípku. (nemyslím, že by se nemělo debatovat s lidmi, kteří mají třeba jiný názor, ale mluvím o těch, kdo skutečně nemají zájem se konstruktivně bavit, ale chcou jen lidi nas... a je škoda, že se jim to pořád ještě daří)

188105

10.4.2009 10:44

RE: Tohle už je N-U-D-A

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 188105

Souhlasím. Po nedávném dohadování s Yamatem jsem si řekl, že už na to prdím [smích] A díky za podporu [smích]

188135

10.4.2009 16:13

RE: Tohle už je N-U-D-A

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188135

>...Po nedávném dohadování s Yamatem jsem si řekl, že už na to prdím...
-------
Jindřichu sledoval jsem to. Když se na tebe zavěsí sršni, tak to raději zahrát do autu a nedávat jim příležitost k dalšímu napadání. Proto jsem se nezúčastnil, jinak by se ta hádka zbytečně rozvětvila. Víš Jindro, ta celosvětová krize působí na neinformované lidi skutečně depresivně. Mysleli si totiž po celá desetiletí, že je všchno v pořádku a najednou "ouvej", někdo nám šlápl do mraveniště. Většinou s rozechvělými koleny a s jektající bradou napadaji posla špatných zpráv. Yamato nediskutoval, ale jenom útočil. Odháněl noční můry. Na druhou stranu, Vojta49 tuší, že se něco děje a tak jen opatrně vyzvídá. Poslední dobou se začalo vyskytovat poměrně hodně sebevražd. Proto musíme s Vojtou jednat opatrně, abychom ho tady v diskuzích neztratili.

188160

11.4.2009 2:01

RE: Tohle už je N-U-D-A

google 93.?.?.?

Reakce na 188160

>Jindřichu sledoval jsem to. Když se na tebe zavěsí sršni, tak to raději zahrát
>do autu a nedávat jim příležitost k dalšímu napadání.

ja si naopak myslim, ze ked sa nieco zacne, tak to treba aj skoncit.
je to celkom jedno, kolko srsnov sa toho zucastni. ked uz chcete utekat,
tak utekajte pred levom, nie pred hyenami.
a ze sa na vas hyeny vyrutili podobne ako som to popisal v tomto prispevku,
to je pravda. ked zacitia krv, hned su tam vsetky.

berte to, p. hestroy, ako training, berte to zlahka a berte to s humorom.
budte im dokonca za to vdacny, ze vam poskytuju moznost si overit,
co sa vo vas skryva, kde su vase slabiny alebo dokonca vase omyly.
aj ked to sa u tych ignorantov stava zriedka, zeby dokazali cokolvek odkryt.
nanajvys este tak vlastnu perinu. aj tam som si nie celkom isty.

takze zlomte väz v dalsich bitkach, aby ste bol pripraveny,
ked pridu tie skutocne dolezite. [mrknutí jedním okem]

188205

11.4.2009 4:05

RE: Tohle už je N-U-D-A

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188205

>...ja si naopak myslim, ze ked sa nieco zacne, tak to treba aj skoncit.
---------
Pne google, ne každý má takový talent v diskuzi, jako vy (strategie odhánění sršňů). Obdivuji vás a současně se tím i učím. Dělám si takovou paměťovou statistiku a sleduji, kdo na koho útočí. Který sršeň si koho vybere. Došel jsem k zajímavému shledání. Pořád stejná esa a na ty samé diskutéry (oběti). Oni vědí, kde je živná půda a kdo s nima bude pokračovat v SÁDLOUHÉ DISKUZI ONIČEM. Také jsem si všimnul, že když se na Zvědavci ojeví článek na tzv. "choulostivé" téma, tak naběhnou posily hlídacích psů na odvádění pozornosti od tématu. Osobně zastávám názor nereagovat. Když se ozve osamocený a náhodný vyhňupovač provokatér a nikdo na něj nereaguje, tak jeho příspěvek vyšumí do stracena a diskuze pokračuje dál a na slušné úrovni. Tohle je pouze můj osobní názor a nemusí se nezbytně shodovat s ostatními čtenáři a nebo s vydavatelem tohoto webu. Na závěr použiji vaše slova:

>...takze zlomte väz (pan google) v dalsich bitkach, aby ste bol pripraveny, ked pridu tie skutocne dolezite. [mrknutí jedním okem]

188212

11.4.2009 11:13

RE: Tohle už je N-U-D-A

google 93.?.?.?

Reakce na 188212

>Osobně zastávám názor nereagovat. Když se ozve osamocený
>a náhodný vyhňupovač provokatér a nikdo na něj nereaguje,
>tak jeho příspěvek vyšumí do stracena

plne suhlasim, pan mirda, ze vysumi. a ked ste si vsimli, tak poslednou
dobou tuto metodu konsekventne praktikujem. len z trochu innych dovodov.
ked napriklad diskutujem s nejakou spongiou o nicom, tak len
zbytocne dodavam tomu jeho blabolu zdanie vaznosti, sustredenim
mojej pozornosti na ten blabol.
preto s nimi nediskutujem, lebo ani nie je o com. len z casu od casu im
zaberiem trochu zyciowej energie, aby tu prilis nehopsali a nejasali.

>a diskuze pokračuje dál

niekedy nie je od zaciatku jasne, ci dotycny diskuter klame schvalne,
alebo sa len myli, alebo je uz od prirody lahko pomyleny. a vtedy sa moze stat,
ze nic netusiaci dobromyselny clovek s nimi zacne komunikovat,
ako keby sa jednalo o dusevne zdravych jedincov ludskeho rodu.

no a, ked uz sa nieco zacne, potom to treba aj dokoncit.
ked pre nic ineho, tak aspon z lasky k bliznemu, treba dotycnemu
zbludencovi pomoct najst si svoje miesto v komunite.


>a na slušné úrovni.

uz vobec si nemyslim, ze prave slusna diskusia je nieco, co vedie k nejakym
vysledkom, zmenam v mysleni. co by zrejme malo byt aj cielom tohto webzinu.
clovek si totiz najlepsie zapamäta to, co je zviazane s emociami. akymikolvek.
ci uz negativnymi (zlostnymi) alebo pozitivnymi (humor, smiech).
ja si vyberam, radsej sa pritom bavit, ale uprednostnim aj hadku pred slusnou suchotou,
ktorou nas v ramci talmudskej praktiky nainfikovali uz v detstve iluSIOnisti.
pamätate sa este na "mudrejsi ustupi!"?
ak by toto malo platit, tak by zidia boli tym najsprostejsim narodom na planete.
oni nielenze nikdy neustupia, oni ani nikdy nezabudaju. ani po tisickach rokov.


a tzv. slusna diskusia vedie najcastejsie k nude, ale velmi zriedkakedy k vode. [mrknutí jedním okem]

188226

11.4.2009 4:29

RE: Tohle už je N-U-D-A

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 188205

>takze zlomte väz v dalsich bitkach, aby ste bol pripraveny, ked pridu tie skutocne dolezite

Malokdy z vas vypadne neco smysluplneho, ale tentokrat jste to vyjadril presne. Presne o tohle te vasi "particce" jde. Svadet bitky, kazdeho ukricet, zaslapat kazdy nazor, ktery nekopiruje ten vas a hlavne mit posledni slovo. Vy jste to same co Hestroy. Rozum zadny a hrajete si zde na policajta a filosofa, otravujete svym blbouckym zvatlanim ctenare. Kdyz vam nekdo slapne na kuri oko, tak jecite jak pominuti a hrajete si na mucedniky, kterym je ublizovano. Hestroy napadl bezduvodne a sproste pana Yamato, tak jako predtim mnoho jinych. Tak z toho nevyrabejte neco jineho. Tak jen s chuti do dalsich bitev a nezapomente se pri tom placat po ramenou "hrdinove". A na nejake skutecne bitky se moc neteste. On uz vas tady ma plne zuby kde kdo, a bavite se tu uz jen mezi sebou temito silackymi vylevy.

188213

11.4.2009 11:34

RE: Tohle už je N-U-D-A

google 93.?.?.?

Reakce na 188213

>Malokdy z vas vypadne neco smysluplneho, ale tentokrat jste to vyjadril presne.
>Presne o tohle te vasi "particce" jde. Svadet bitky, kazdeho ukricet, zaslapat kazdy
>nazor, ktery nekopiruje ten vas a hlavne mit posledni slovo.

aj ked celkom nechapem naco, pomerne presne ste
popisali prevadzku na vase materskej lodi Captain Blbec.

>Vy jste to same co Hestroy.

nie som, ale vdaka.

>Rozum zadny a hrajete si zde na policajta a filosofa, otravujete svym blbouckym
>zvatlanim ctenare. Kdyz vam nekdo slapne na kuri oko, tak jecite jak pominuti a
>hrajete si na mucedniky, kterym je ublizovano.

teraz ste zase pre zmenu ponukol pomerne presny popis vasej prostej, jesitnej dusicky,
ale este stale mi unika, co tym sledujete, ze sa tu takto odhalujete, vy sionisticka nula?

>Tak jen s chuti do dalsich bitev a nezapomente se pri tom placat po ramenou
>"hrdinove". A na nejake skutecne bitky se moc neteste. On uz vas tady ma plne
>zuby kde kdo, a bavite se tu uz jen mezi sebou temito silackymi vylevy.

dakujem za upozornenie, ze uz nas ma hrdinska, fasisticko-sionisticka zberba plne zuby,
a ze nam idu po krku, ale aj to sme uz vedeli a berijovske metody su nam zname tiez.
vsak len preto tento webzine existuje, pokial to doteraz vasemu ostrovtipu uniklo.
takze zostava uz len otazka, preco tolko zbytocnej otvorenosti z vasej strany,
vy siobolsewik? uz vam tecie do topanok, alebo ste jednoducho tak blby?

188227

11.4.2009 15:13

RE: Tohle už je N-U-D-A

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188227

Pane google pěkně jste to zahrál do autu a věřím, že ten Pražák už ani nepípne. Člověk mu napíše, ať si zamete před vlastním prahem a co udělá Pražák? On si to vymete ve vlastní palici. Co jiného lze od takových očekávat? Co B_ůh zanedbal, my už nenapravíme. Líbí se mi vaše reakce, pane google. Jen tak dál a do ní...ech, chtěl jsem napsat do nich(!)

188231

12.4.2009 1:41

RE: Tohle už je N-U-D-A

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 188231

>Pane google pěkně jste to zahrál do autu a věřím, že ten
>Pražák už ani nepípne.

Mate pravdu Google se to snazi jako obvykle hloupym plkanim zahrat do autu, ale bat se nemusite. Na jeho hloupoucke "hluboce filosoficke" zvasty v jazyce pripominajicim avarstinu reagovat nebudu. Me staci, kdyz to hlupakovi nandam jednou.

188265

12.4.2009 9:56

RE: Tohle už je N-U-D-A

google 93.?.?.?

Reakce na 188265

>Me staci, kdyz to hlupakovi nandam jednou.


prazak, co keby ste radsej nieco k veci a nie o vasich sexualnych
zabavach, ako a kolkokrat si to na HLUPAKOVI vzajomne nandavate.
je to nechutne a nikoho to nezaujima.

188273

12.4.2009 18:49

RE: Tohle už je N-U-D-A

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 188273

>prazak, co keby ste radsej nieco k veci

A co keby ste se svych vzacnych rad drzel vy sam panko Google?

>a nie o vasich sexualnych
>zabavach, ako a kolkokrat si to na
>HLUPAKOVI vzajomne
>nandavate.

O mych sexualnich zabavach pan "filosof" vite asi tolik, kolik ja vim o vasich. V kazdem svem zvatlani tady postujete odkaz na tyto stranky i nekolikrat. Sam jste tam zrejme stamgast. Delejte to jako ja. Kdyz se vam nekde nelibi, tak tam nelezte. Nevim o tom, ze ja bych nekde nekomu nadaval. Ostatne nezda se mi, ze zrovna vy byste mel problemy s aroganci, sprostotou a nadavanim.

>je to nechutne a nikoho to nezaujima.

Asi proto v kazdem svem prispevku davate odkaz na to "nechutne" pro jistotu trikrat. To bude zrejme tim, ze vas nekdo naucil davat odkazy pod zvolenym heslem. Kolik jste dnes nasel pod posteli sionistu a kolik jste jich mel v satniku? O tech jste se tentokrat ani nezminil. Nejste nemocny?

188285

12.4.2009 22:52

RE: Tohle už je N-U-D-A

google 93.?.?.?

Reakce na 188285

>>prazak, co keby ste radsej nieco k veci

>A co keby ste se svych vzacnych rad drzel vy sam panko Google?

prostacik, ved ja som vam aj odpovedal k veci, k tomu vasemu nandavani hlupakovi.

>O mych sexualnich zabavach pan "filosof" vite asi tolik, kolik ja vim o vasich.

lenze ja sa o svojich sexualnych zabavach nezverujem inym Zvedavcom ako to robite vy.
citujem z vasho prispevku:"Me staci, kdyz to hlupakovi nandam jednou."

>Asi proto v kazdem svem prispevku davate odkaz na to "nechutne" pro jistotu trikrat.

no ked vy zacnete diskutovat pod heslom hlupak, tak sa toho drzim.
no a kde sa nachadza najviac hlupakov? no predsa na Hlupakovi.
ako sa mam teda podla vas tomu vyhnut, vy yntelygent?
ved ste sam s tym zacal.

>Kolik jste dnes nasel pod posteli sionistu a kolik jste jich mel v satniku?
>O tech jste se tentokrat ani nezminil. Nejste nemocny?

o sionistoch pod postelov alebo v satniku som sa v zivote nezmienil, vy luhar.
pisal som len o sionistoch-vrahoch v politbyre CCCP, v NKVD alebo v bielom domceku.

>To bude zrejme tim, ze vas nekdo naucil davat odkazy pod zvolenym heslem.

skusate byt vtipny a ste len trapny. ale to vas zrejme neodradi od toho, v tom pokracovat.
pretoze aj ked sa nepokusate byt vtipny, tak su vase prispevky tiez len trapne
a napriek tomu ich tu aj nadalej vytrvalo postujete.

>Kdyz se vam nekde nelibi, tak tam nelezte.

no, to snad ani nepotrebuje komentar vy masochista, ale napriek tomu vam ho dodam.
ja som na Hlupaka nikdy nic nenapisal, ani som tam az na par vynimiek vobec neliezol.
zato vy ste tu ako doma a ani netusite ako ste si tou poznamkou sam odkopal nozicky spod periny.
(to bola teraz metafora a zrejme ju vobec nepochopite. dajte si to vysvetlit
niekomu z vasho okolia, kto je schopny si samostatne otvorit aspon konzervu.)

inac je to od vas klasicky pripad projekcie vlastnej jebnutosti na okolie.
zidovsky psychoanalytik Sigismus Schlomo Freud to pekne opisal vo svojom diele.

nezidovsky psycholog Karl Gustav Jung zase tvrdil, ze Freudove teorie
sa daju uplatnit len na zidovsku populaciu, takze to by u vas sedelo.

dal som vam ten odkaz v cestine, pretoze vy alebo po slovensky vobec
nerozumiete alebo ste uplne vygumovany, pretoze mi cely cas:

a) odpovedate na nieco, co som vobec nenapisal
b) napadate ma za nieco co som tiez nenapisal

>Nevim o tom, ze ja bych nekde nekomu nadaval.

nikde som vam nenapisal, ze niekomu nadavate.
to vy ste napisal ze to nandavate hlupakovi, vy prostacik.

no a ze sa opakujem? a co mam robit, ked vy nie ste
na prvykrat schopny pochopit ani cislovky v mojom prispevku. [zmaten]

188295

11.4.2009 2:18

RE: Tohle už je N-U-D-A - Hestroy ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 188135

Hestroy - chlape jeden .. na nic prdet nebudes !! Jasne ?? Nebo te zavru az zcernas !! Jasne ?? Co bolo, to bolo ,, ide sa Bohanasho dalej !! Zdravim ..

188207

9.4.2009 17:34

RE: Tohle už je N-U-D-A

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 188090

Lidé se nejlépe zotročují právě likvidací své přirozenosti, tak se není čemu divit. Ale mám pocit, že to prosáklo nazkrz celou společností a lidé se teď už jen vzájemně "hlídají".
Všichni melou o tom jakou mají svobodu, a přitom jsou tak zoufale spoutáni. Niterná svoboda byla vyměněna za svobodu být hovadem.

188099

9.4.2009 19:04

RE: Tohle už je N-U-D-A

Filla 213.?.?.?

Reakce na 188099

Vytesat do kamene prosím!
Ano, ve spoustě oblastí lidského života už spolehlivě funguje autocenzura (co by tomu řekli lidi).
A ta poslední věta je majstrštyk, díky.

188106

10.4.2009 0:26

RE: Tohle už je N-U-D-A

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188099

>...Niterná svoboda byla vyměněna za svobodu být hovadem.
-------------
Tohle se musí vytesat do skály. Vítám zpátky po zimním spánku, Méďo.

188120

10.4.2009 0:48

RE: Tohle už je N-U-D-A

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 188099

A kdo Vám tu Vaší "niternou svobodu", pane MéďoBéďo vyměnil? A to jste si nechal líbit? Jen tak? [velký smích]

188121

10.4.2009 9:56

RE: Tohle už je N-U-D-A

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 188121

já ne Vojtíšku, já ne ...

188131

7.4.2009 20:54

Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře

Brid 90.?.?.?

[oči v sloup]
Kdo má v hlavě mozek a v hrudi srdce, tak je mu to jasné. Řečník dobrý, charismatický, ale kecá jak bába od nás z přízemí...no, to bude ještě neveselo.... [velký smích]
Kéž by to aspoň myslel upřímně.... [chechtot]

187973

7.4.2009 23:18

RE: Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře

dub 89.?.?.?

Reakce na 187973

er meint es ehrlich! [smích]

187980

10.4.2009 21:11

RE: Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 187980

Myslí to naprosto vážně. [smích]

188188

7.4.2009 21:14

Hypnoza dalkoveho ovladani

insider 91.?.?.?

Orson Welles si pohral se spicim davem jiz s Valkou svetu.Orgasmus Nemek pri projevu Hitlera je primo umerny orgasmu slipky,ktera pohladila Obamu po hlavince.Mne bylo u kone nanic, kdyz proti 300 antiradaristum stal kordon zhypnotizovanych policistu.Jako za soudruhu.Byl jsem tam a dokazal si, ze hypnoza na mne neplati.

187974

7.4.2009 23:31

RE: Hypnoza dalkoveho ovladani

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 187974

děkujeme ti,bratře...

187981

10.4.2009 16:47

Co je to zhypnotizovaný policista?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 187974

Prosím o rozvedení těch "zhypnotizovaných policistů". Nějak jsem to nepochopil. To jako že jim poslední noc místo spánku pouštěli záběry z jatek prokládané záběry lidí z nezakladnam.cz?
Já jsem zatím potkal jen policisty natvrdlé až vylízané, protivné, naštvané, ale zhypnotizovaného si nějak nedovedu představit. Jde o nějakou formu aktivace berserkra?

188164

8.4.2009 12:04

BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY

karin 195.?.?.?

Přečtěte si co přeložila paní Cironisová od Makowa - feminismus, NGOismus, homosexualismus, environmentalismus a všechny ostatní švindl -ismy. Finanční oligarchie (Big Bros) vytáhla z klobouku roztomilého černouška pana Black Zero, který slíbí všechno všem a menšiny všech zemí se radostně spojily v nadšení. Jen víc černochů, žen a homosexuálů do TV ať je na co koukat! Golda, Maggie, Albright, Condi, Mrs Clinton, Džamila, Pakanová, Buzková ... ženy v politice jsou taky moc fajn! [chechtot]

188018

9.4.2009 4:45

RE: BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY

insider 91.?.?.?

Reakce na 188018

Pokud se Parkanove Clintonove vzdaji zenstvi ve prospech NWO,byvaji horsi,nez muzi. A jeste k tomu termin LIZARD nebo LAZERTA.

188059

9.4.2009 17:37

RE: BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 188059

No mám takový pocit, že se ženy vzdaly ženství a muži mužství, a vzájemně si teď hrajeme jeden na druhého s velice drastickými dopady na společné soužití a tím pádem i společnost.

188100

8.4.2009 12:37

bdím či sním

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

není slušných lidí v politice, i kdyby, extremisty budou zováni a lid si s nimi poradí, lid přece chce být svobodný...

188020

11.4.2009 3:47

Finanční krise a vyzývaní k účasti na válkách jsou předehrou ke katastrofě

kozoroh 61.?.?.?

Mnohé věci by se měli brát vážně, uvědomte si, že jsme v nukleárním století.Cestování presidenta USA s jednáním o větší účasti na pomoci boje proti terrorismu, kde je už zapojeno 28 "suverenních a demokratických států" by nám mělo něco říci,zejména volání Israelu po napadnutí Iranu a zničení atomové elektrárny.Obama v těchto dneh hostí v Bílem domě oslavence Passover, ty,jež masakrovali námořníky na lodi SS Liberty.
Dnes, je svět opětně na pokraji války, připomínam slova generála israelské armády, Sulchan Aruchu, poradce Ariel Sherona, který řekl doslova, at dělají křestani, co chtějí tak se třetí světové valce nevyhnou.

http;//www.rense.com/general24WWIIIiscoming.htm

http://theuglytruth.wordpress.com/2009/04/09/netanyahu-to-the-west-destroy-iran-before-israel-destroys-you/

Thursday, 9 April 2009
Netanyahu: Distroy Iran or we will destroy you. -(Meanwhile, Obama ships Israei Khazars more weapons to do the job)
“We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force…We have the capability to take the world down with us, and I can assure you that that will happen before Israel goes under.”–Martin Van Creveld, Israeli Historian"

one-world-or-none-1946. JPEG
The 1946 Baruch Plan for World Government (Bernard Baruch)
In their book One World Or None (1946), about half the authors are Jewish: Bohr, Oppenheimer, Szilard, Einstein, Harold Urey and Walter Lippmann: one-world-or-none.html.

users.cyberone.com.au/myers/baruch-plan.html

1946-
to , už bylo řečeno v ovzduší ukončené války s tím, že, když se nepodvolíte, tak,vás zničíme společně s námi.
( …We have the capability to take the world down with us,)



Vložený obrázek
"It remains a document of intense cultural interest for the way it epitomizes... the political activism of the atomic scientists, the post-Hiroshima interest in world government and international control of atomic energy, the manipulation of fear."

A.H.- If, with the help of his Marxist creed, the Jew is victorious over the other peoples of the world, his crown will be the funeral wreath of humanity and this planet will, as it did thousands l of years ago, move through the ether devoid of men.(Země se stane opět mrtvou planetou , bez známek života )
Vložený obrázek

"Every time we do something you tell me America will do this and will do that . . . I want to tell you something very clear: Don't worry about American pressure on Israel. We, the Jewish people, control America, and the Americans know it." - Israeli Prime Minister, Ariel Sharon, October 3, 2001


,,Až se svět ohlédne za 20. stoletím, bude plakat. Ne proto, že bylo zaplaveno krutostí, ale proto, že dobří lidé mlčeli.‘‘
Martin Luther...Automaticky kráceno

188211

12.4.2009 3:12

Poskok

Trniman 90.?.?.?

Je to sice tak trochu ,,mimo misu" ale dodnes mi neodpovedeli. http://uloz.to/1607588/01.bmp
Jinač ptejte se lidi kteři řikaji že spiklenecke teorii jsou kraviny , komu a hlavně za co my všichni něco dlužime? Co je to statni dluh? Komu dluži všechny staty včetně USA [smích] ? Proč když založim rodinu a narodi se mi ditě ma na svim slabem krčku finančni opratku v hodnotě cca 90 000 kč? a.td. Ptej te se lidi i kdy by o vas řikali že jste zaujaty magor [mrknutí jedním okem] Nekterym ti otazky nedaji pokoj a začnou se ptat taki ,,Proč ?"

188268

12.4.2009 4:00

Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale......

kozoroh 61.?.?.?

Jak,pak probíhají křestanské svátky,ještě dodnes, v křestanské Americe ,pod vedením nového presidenta?
Budete překvapeni, svátky, tam jdou postaru,jako ,od předešlých presidentů, žádná změna. Američané, mnozí velmi nábožní v počtu asi 300 milionů, tedy 98% obytelstva jsou nic, protože president Obama ,pozval do Bílého domu, těch zbývajících 2%,americké populace k oslavě židovského svátku,který je jistě pro něj mnohem důležitější,jakožto i pro bývalé presidenty.Celá Obamova rodina ,slavila Passover, kde se četli náboženské židovské pasáže Haggadah se vzpomínkou na útěk židů z otroctví, z Egypta, před 400 roky.Můžeme pominout otroctví Palestínců a vraždění v Gaze, jakožto i případy vražd křestanů, přes které přejel israelský buldozer ,dodaný bezplatně z USA.
Ameriku by mělo opustit ,těch nepotřebných a přehlížených 98 procent obyvatel,myslim,že by to tak bylo správné a nebo poslat Obamovu rodinu,příští rok k oslavě Velikonoc do Israelu, co myslíte?
Co ,takhle opačně, udělat oslavu israelském domě za jejich peníze, s pozvanými křestany k oslavě Velikonoc, myslíte ,že by vůbec něco takového bylo možné?
Potírání křestanství probíha na celém světe v rámci uvedení mezinárodního judaismu, požidovštění, nevěříte, koukněte na svá media ,jak se přičinily o Velkém Pátku ve svém TV programu, jeden kanál po druhém,detektívka,život ve středověké vesnici, odhalení nevinny před soudem,ragbivý zápas,zákon a pořádek,léčebný proces postiženého, takové to máme oslavy, nic ,náboženského, nic křestanského,naprosto nic,mne to neudivuje ,nebot i na Vánoce ,jsem zaznamenal ,rovněž shodný svátek, jež dochází větší důležitosti,než Vánoce.Takže se ptejte,je Obama Mesiáš a nebo Satanáš, a nebo sluha, elity světa, samovyvolených?

188269

12.4.2009 6:48

RE: Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale..PO VYSTUPNI KONTROLE

steve 70.?.?.?

Reakce na 188269

Obamovi Velikonocni hoste predstavuji finalni vyrobek "sveho nezmerneho utrpeni". Neviditelne paky volne trzni ekonomiky poskytuji netusene moznosti!! - Vitejte na "Planete Svetoobcanu"!
--------
http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE&NR=1
------
Je pripravena dalsi reportaz, otazka bude znit:
.. co je to Velikonoce? ..... odpoved: holokaust
.. co je to Vanoce? .. odpoved: Fuck you, this question is illegal!
.. co je to Svoboda? .. - reporter bude svobodne uslapan svobodnym vlasteneckym davem, jeho penezenka se nanajde.

188270

12.4.2009 8:51

RE: Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale......

Tom 24.?.?.?

Reakce na 188269

>Takže se ptejte,je Obama Mesiáš a nebo Satanáš, a nebo sluha, >elity světa, samovyvolených?

Takže, Jidáš?

Ale stejně si myslím, že to nejkrásnější na Velikonocích, jsou kraslice [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek

188272

Příspěvků: 58

07.04. 03:12 Václav Semerád  Nová motoristická nadávka
07.04. 03:55 Jan X.  RE: Nová motoristická nadávka
07.04. 08:04 IVAn  RE: Nová motoristická nadávka
07.04. 04:46 koyoroh  Dívat se na věc,problém,očima Ameriky,potom ,můžem lesčemus rozumět.
07.04. 18:46 steve  RE: Dívat se na věc .. a tohle pridam ..
07.04. 07:19 sxg  Obama Deception CZ:
07.04. 08:13 DavidZ  Čerstvý vítr z Washingtonu?
07.04. 11:03 nono2  RE: Čerstvý vítr z Washingtonu?
07.04. 18:32 steve  RE: Čerstvý vítr z Washingtonu? - NE vitr, ale URAGAN !!!
07.04. 09:32 Tom  douška Františkovi
07.04. 19:04 steve  RE: douška Františkovi -
07.04. 17:26 Gösta z mosta  Koho zajimaji ANALYZY
07.04. 20:20 hestroy  RE: Koho zajimaji ANALYZY
07.04. 19:10 Bozi Mlyny  Bozi mlyny melou pomalu ale jiste
07.04. 19:29 Deek  Ani jedno, ani druhé
07.04. 20:37 hestroy  RE: Ani jedno, ani druhé
08.04. 00:47 Deek  RE: Ani jedno, ani druhé
08.04. 02:31 Rene Bartosek  RE: Ani jedno, ani druhé
07.04. 20:29 Arim  Tohle už je N-U-D-A
07.04. 20:51 hestroy  RE: Tohle už je N-U-D-A
08.04. 22:50 Maka01  RE: Tohle už je N-U-D-A
09.04. 16:26 Arim  RE: Tohle už je N-U-D-A
09.04. 16:52 hestroy  RE: Tohle už je N-U-D-A
09.04. 18:35 Arim  RE: Tohle už je N-U-D-A
09.04. 19:01 Filla  RE: Tohle už je N-U-D-A
10.04. 10:44 hestroy  RE: Tohle už je N-U-D-A
10.04. 16:13 Mirda  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 02:01 google  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 04:05 Mirda  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 11:13 google  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 04:29 Prazak  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 11:34 google  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 15:13 Mirda  RE: Tohle už je N-U-D-A
12.04. 01:41 Prazak  RE: Tohle už je N-U-D-A
12.04. 09:56 google  RE: Tohle už je N-U-D-A
12.04. 18:49 Prazak  RE: Tohle už je N-U-D-A
12.04. 22:52 google  RE: Tohle už je N-U-D-A
11.04. 02:18 steve  RE: Tohle už je N-U-D-A - Hestroy ..
09.04. 17:34 MedaBeda  RE: Tohle už je N-U-D-A
09.04. 19:04 Filla  RE: Tohle už je N-U-D-A
10.04. 00:26 Mirda  RE: Tohle už je N-U-D-A
10.04. 00:48 Vojta49  RE: Tohle už je N-U-D-A
10.04. 09:56 MedaBeda  RE: Tohle už je N-U-D-A
07.04. 20:54 Brid  Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře
07.04. 23:18 dub  RE: Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře
10.04. 21:11 micha  RE: Spíš LOUTKA, hopsá pro ně dobře
07.04. 21:14 insider  Hypnoza dalkoveho ovladani
07.04. 23:31  RE: Hypnoza dalkoveho ovladani
10.04. 16:47  Co je to zhypnotizovaný policista?
08.04. 12:04 karin  BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY
09.04. 04:45 insider  RE: BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY
09.04. 17:37 MedaBeda  RE: BLACK ZERO , BIG BROS a ŽENY DO VLÁDY
08.04. 12:37 Ibrahim Ag Alhabib  bdím či sním
11.04. 03:47 kozoroh  Finanční krise a vyzývaní k účasti na válkách jsou předehrou ke katastrofě
12.04. 03:12 Trniman  Poskok
12.04. 04:00 kozoroh  Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale......
12.04. 06:48 steve  RE: Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale..PO VYSTUPNI KONTROLE
12.04. 08:51 Tom  RE: Máme Velikonoce, křestanské svátky,křestanských zemí, ale......

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 341