Diskuze k článku

Vratké pilíře evropského společenství

Příspěvků 28

7.4.2009 4:24

Dalsi

inn-ocean 80.?.?.?

Velmi pekny clanek. Docela mne donutil zamyslet se, proc jsem z CR vlastne odesel....

Ze clanku vyplyva jeste jedna velmi dulezita informace.....jde o volnost pohybu kapitalu a otevreneho trhu. Jak vime USA tisknou a tiskly penize jak divy. Vyroba penez prinasi jednu obrovskou vyhodu tem, kteri tyto nove penize drzi v rukach jako prvni. Jsou to investori a spekulanti (predevsim prichazeji ze zapadu), kterym se prvnim drzenim penez dostavaji do vyhody prvniho pouziti. Tahle vyhoda je prave pouzita k drancovani zemi, kde je tech penez mene. Myslim, ze s timto take nektere ekonomiky pocitaji.
Ze zacatku mi trvalo delsi dobu tento princip pochopit. V claku jsem to videl uplne zretelne.

187934

7.4.2009 11:06

n/a

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Vis ty vubec, co je to nanobot?

Je to celkem ctive napsana pohadka, ale ctenar nesmi premyslet.

To, ze si sedneme u cesty a budeme spolecne rozjimat, to nenakrmi sto nebokolik milionu evropanu. Zatimco vy budete premyslet nad piliry evropske civilizace, tak vas vykoupi cinani/amici/rusaci, kteri premysli, jak si nahrabat co nejvic zdroju, nez to udela nekdo pred nima.

187945

7.4.2009 17:44

RE: vyprávění vulgárního "knížete" z Hulvátova....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187945

Pane vulgární hulváte (poznámka pro editora/moderátora). Tohle není napadání autora příspěvku. Jen se všichni podívejte, on se tak skutečně jmenuje. Ale k teď už k těm jeho výplodům.

>Je to celkem ctive napsana pohadka, ale ctenar nesmi premyslet.
---------
Pane vulgární hulváte, někdo má přemýšlení dáno od přírody a někomu to bohužel není dáno. Podle mne, tohle je nejlepší článek z pera pana Lhotáka. Kdysi, když tady na Zvědavci začínal s tou jeho sionistickou propagandou, tak jsem byl proti němu zaujatý. Hodně zaujatý. Psal tady články přesně s opačně laděným zaměřením. Holdoval Evropské Unii se všemi důsledky. Opěvoval ztrátu národní identity, ztrátu kulturních a historických hodnot národa a při popisu svých intimních vztahů se sestrami Tomanovými nám nezapomněl připomnout, že bez peněz do hospody nelez. Jinými slovy, kdo nemá prachy, ten nešuká. Později se sám přiznal. Byl to nějaký jeho experiment. A máme tady otočku o 180 stupňů. Jenom doufám, že i tohle není jeden z jeho experimentů. Tímto článkem mi promluvil pan Lhoták z duše. Díky Radime [mrknutí jedním okem] a ty nadávky v diskuzi pod těmi předchozími "experimenty" beru zpět.

>To, ze si sedneme u cesty a budeme spolecne rozjimat, to nenakrmi sto nebokolik milionu evropanu. Zatimco vy budete premyslet nad piliry evropske civilizace, tak vas vykoupi....
-----
Atd, atd. Vídíš hulváte, tady je vidět, že opravdu nepřemýšlíš a proto jsi to nepochopil. Článek nemá chybu a je celkem jasné (pro toho, kdo přemýšlí), že tyto pilíře společnosti, které se vytvářely po celá staletí většinou přirozeným vývojem, tak byly právě ke stemelení společenských celků. Nikoliv k jeho rozkladu. Jistá změna od přirozeného vývoje nastala až na přelomu dvacátého století a právě v této době násilné globalizace se tyto pilíře záměrně a násilně rozpadávají. Komu tyto pilíře asi překážejí? Proč jsou lidé, kteří se snaží tyto pilíře podepřít a znovu vybudovat nazýváni neonacisti? Ale tohle je jistě až příliš hodně otázek pro někoho, kdo nepřemýšlí. Vulgáre z Hulvátova, pokud se chystáš na můj příspěvek reagovat, tak si přečti článek pana Lhotáka ještě několikrát. Jinak to nemá cenu. Bez logiky a přemýšlení v hulvátově mozkovně si opravdu nemáme o čem popovídat.

187954

7.4.2009 18:09

RE: vyprávění vulgárního

satai 192.?.?.?

Reakce na 187954

Ale posledni otazka stale zbyva: vi vubec autor, co je to nanobot? [chechtot]

187955

7.4.2009 22:04

RE: vyprávění vulgárního

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187955

>...vi vubec autor, co je to nanobot?
-----
Tak ty nedáš pokoj?

187978

8.4.2009 15:39

RE: vyprávění vulgárního

satai 192.?.?.?

Reakce na 187978

Dekuji za link, ale mne neni potreba vysvetlovat, jak takovy nanit vypada. Ale autor s tm ma ocividne problem - staci se podivat do clanku:
Zbývá už jen obdařit je čipovými implantáty a učinit z nich pravé nanoboty podávající maximální výkon a vykazující schopnost pružné adaptace na potřeby doby rozvíjené vůlí vládnoucích struktur.

188030

8.4.2009 12:04

RE: vyprávění vulgárního

RL 83.?.?.?

Reakce na 187955

Chápu nanobota jako lidské individuum kompletně prolezlé a řízené nanoroboty. Asi jsem měl pro tento futurologický pojem použít novotvar "homonanobot". Připouštím, že takto dochází k nedorozumění.

188017

9.4.2009 2:15

RE: vyprávění vulgárního

dodo 88.?.?.?

Reakce na 188017

To je nějaké moc šroubované. Jak by řekl Vladimír Menšík. Stačí přece "homobot". Biologický robot. To co známe jako homo sapiens sapiens a co pak z vlastní vůle volí voly. [pláč]

188055

9.4.2009 13:28

RE: vyprávění vulgárního

satai 192.?.?.?

Reakce na 188017

Neni lepsi pouzit celkem zavedeneho cyborga nebo borga?

188081

22.8.2011 17:56

RE: vyprávění vulgárního a MOJE MALA POZNAMECKA

Jeyvmila jeyvr (zavináč) yahoo (tečka) ca 184.?.?.?

Reakce na 187954

NEMOHL JSTE TO NAPSAT LEPE "mirda .." NEJLEPSI CLANEK OD PANA LHOTAKA A PROTOZE SE VYJADRUJI O VICE JAK DVA ROKY POZDEJI, TAK PAN LHOTAK DODNES NEZKLAMAL !!!
Jey

251605

22.8.2011 23:46

RE: vyprávění vulgárního a MOJE MALA POZNAMECKA

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 251605

>NEMOHL JSTE TO NAPSAT LEPE "mirda .."
----
Děkuji za kompliment, milá Jey. Zvědavec kráčí sedmimílovými kroky dopředu, tak je to rozhodně milé překvapení na mé straně - reakce po dvou letech...I s dvouletým zpožděním to potěší.

251615

7.4.2009 11:22

Zajímavé, ale zjednodušující

pje 195.?.?.?

Text jsem zhltl s velkým zájmem, neboť autor argumentuje biologickými determinacemi jako analogií, což je nanejvýše užitečné a pravdivé. Netuším ale, proč autor opomenul živočišné i rostlinné druhy migrující, proč se nezmínil o potravních řetězcích a o přírodním výběru - není to proto, že se mu to nehodí do krámu? Jeho teorie sociální determinace člověka je jen částí obrazu reality, tou druhou částí je druhová selekce homo sapiens sapiens do poddruhů s lokálním výskytem nebo naopak výskytem bez zřetelné vazby na "ekotop". Pane Lhotáku, moc prosím, zkuste člověka zobrazovat prostřednictvím celé biosféry jako mnohavrstevného systému s částečně fluktuující rolí jeho prvků, protože jinak se místo pravdy budete opírat o fikci, byť s hezkou tváří... K volného pohybu statků a zdrojů jen tolik, že obrana proti ekonomickám predátorům je možná pouze za předpokladu kontaktů s predátory i s prostředím, v němž působí, tj. právě v podmínkách svobodného prostoru a režimu společné ochrany individuálních svobod a humanity. Jinak bude svět neustále plný "umírajících" individuí s nechápavým výrazem těch, kteří pozdě procitli ze sna...

187946

7.4.2009 21:19

Vynikající článek

hestroy 77.?.?.?

Musím pana Lhotáka pochválit, nejen za to, že ačkoliv je článek dost dlouhý, dá se snadno číst, argumenty jsou vyloženy jasně a přehledně, ale především za dle mého názoru velmi výstižné a pravdivé vyobrazení reality.

187975

8.4.2009 1:26

Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Deek 89.?.?.?

Žvanění o výhodách či nevýhodách evropské integrace je v této souvislosti jako hlas z ústavu pro choromyslné!! Doslova a do písmene! Jaké můžou být výhody ze zotročení a naprosté likvidace národních států?! V této souvislosti bych si dovolil ocitovat z
díla: J. Rothkranze; Maastrichtská dohoda - konečné řešení pro
Evropu: "Důvodem a příčinou 45ti leté okupace Evropy dvěma rozdílnými státními systémy (USA a SSSR), byla hospodářská a psychologická příprava evropského sjednocení, které je sjednocením sionistickým. Evropa byla převážně křesťanská a tuto víru potřeboval židovský establishment odstranit, protože její mravní kredit, byl překážkou atheistického sjednocení. Trvalo to jeden a půl generace. Tato doba se vyznačovala zejména studenou válkou, tedy horečným zbrojením, ačkoli obě velmoci USA a SSSR (řízené židovstvem) neměli nikdy v úmyslu vést proti sobě válku. Byl to podvod. Cílem bylo zadlužení evropských zemí na obou stranách, zbavení jich národního majetku a kapitálu a jejich definitivní zadlužení u světových židovských bank. Současně s tím zabránění samostatného hospodářského rozvoje těchto států a postupné instalování mezinárodních organizací: politických, finančních, vojenských, administrativních a soudních jako příprava k sjednocovacím procesům na bázi kontinentů a posléze celého světa pod jednu jedinou vládu. Proto vznikla OSN jako administrativní základna pro řízení světa, UNESCO, Trilaterální komise, Světová banka, Evropská banka pro obnovu a rozvoj, NATO, Varšavská smlouva, EHS, atd. To bylo hlavním cílem v době rozdělení Evropy a světa". Tato dvousvazková studie je zveřejněna
na: www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com kde je spolu s další
obsáhlou literaturou volně ke stažení! Kniha je znamenitým
pramenem o pozadí evropského sjednocení a skvělou analýzou
židovského světového finančnictví a bankovnictví které je celé
založené na podvodu!

187983

8.4.2009 8:30

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187983

>...Tato doba se vyznačovala zejména studenou válkou, tedy horečným zbrojením, ačkoli obě velmoci USA a SSSR (řízené židovstvem) neměli nikdy v úmyslu vést proti sobě válku. Byl to podvod.
---------
Plány jsou jedna věc a skutečnost je většinou jiná. Velká bolševická revoluce v Rusku v roce 1917 byla prvním pokusem o zavedení NWO a měla posléze rozšířit komunismus do celé Evropy. Nepovedlo se. Založení státu Izrael se plánovalo po skončení první světové války, ale Liga národů neměla v té době dostatečný počet členů k hlasování a založení Izraele se nekonalo. V roce 1944 dostal Stalin nabídku od Jacoba Schiffa (příbuzný a agent Rothschilda) ke spolupráci na založení jedné světové vlády. Stalin odmítl a na Jaltské konferenci v roce 1945 si dal podmínky ke získání východní Evropy do sféry východního bloku. Spadla spadla pomyslná železná opona. Stalin si uvědomil odkud vane vítr a zavedl v Sovětském svazu skrytý antisemitismus. Nechal popravit všechny členy NKVD včetně jejího šéfa Genrika Jagodu. Všichni byli židovského původu. Novým šéfem se stal Ježov, který židovský původ neměl. Lazar Kaganovič se udržel ve své funkci, neboť byl Stalinův příbuzný (Stalinova dcera Světlana si vzala za manžela syna Kaganoviče a Stalinova druhá žena byla Kaganovičovou dcerou). Stejně tak se udržel ve své funkci Lavrenti Beria (Stalinův důvěrný přítel a osobní nájemní vrah).

Stalin očekával, že se nově vytvořený stát Izrael stane ostrůvkem komunismu na Blízkém východě a věnoval Izraeli veškerou podporu. Zajistil Izraeli dodávky zbraní a to převážně zbraně československé výroby. Následný vývoj sionistického režimu v Izraeli přiměl Stalina k obratu a potvrdil mu jeho doměnku sionistických cílů vedoucích k vytvoření NWO. Skrytý antisemitismus se změnil ve skrytý antisionismus, který se ve spolupráci s Klementem Gottwaldem zavedl i v tehdejším Československu. Příznivci sionistického hnutí ve vládě (všichni židovkého původu) byli popraveni a židé organizovaní v sionistických spolcích byli sledováni a pronásledováni složkami StB.

Akce Pavouk v produkci České televize, studio Ostrava, potvrzuje výše uvedené. V období studené války nastalo několik situací, kdy hrozba války vysela na vlásku. V roce 1962 to byla Kuba a v roce 1968 vnitřně i z vnějšku organizovaná kontrarevoluce, která byla odvrácena invazí vojsk Varšavské smlouvy. V roce 1979 byla vojska Sovětského svazu nalákána do Afganistánu (Zbygniewa Brzezinského léčka), kde za deset let zbytečných bojů a CIA vyzbrojovaného afgánského partizánského odporu, Sověti po deseti letech odtáhli se ztrátou sta tisíce vojáků (neoficielní odhad). Ve všech těchto výše uvedených strategických tazích tam osobně žádnou spolupráci Západu s Východem nevidím. Ta nastala až působením a vlive...Automaticky kráceno

188000

8.4.2009 8:33

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188000

- dokončení -

Ta nastala až působením a vlivem Ronalda Reagana, Michaila Gobačeva a Vatikánu na organizovaném rozkladu komunistických režimů východní Evropy.

188001

8.4.2009 9:23

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Deek 89.?.?.?

Reakce na 188001

Vážený pane, opět pouze můžu zareagovat tak, že Vám doporučuji
onoho J. Rothkranze; Maastrichtská dohoda - konečné řešení pro
Evropu. Tam je to všechno vyčerpávajícím způsobem popsáno.
Celý proces sjednocování Evropy - je od počátku 20. století řízen
z USA! K tomuto účelu byli použity bolševické revoluce i obě
světové války! Knihu si můžete stáhnout z:
www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com

188004

9.4.2009 2:48

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

dodo 88.?.?.?

Reakce na 188004

Takže Rothkranz, Žid toho správného jména, nám odhaluje židovské spiknutí proti goímům? Asi se řídí sionskými protokoly. Jinak ale je v tom článku zajímavý rozpor. Diaspora co nemá žádné kořeny a nikde není doma, je soudržnější než ti, u nichž je úspěšná ve vytrhávání z těch z kořenů. Vystačí si přitom s velmi skromnými nástroji. Vírou a kšeftem. Že by dílo boží? Nebo jeho odpůrce?

188057

9.4.2009 18:36

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188057

>Takže Rothkranz, Žid toho správného jména, nám odhaluje židovské spiknutí proti goímům? Asi se řídí sionskými protokoly.
------
S tímto se dá jedině souhlasit.

>Diaspora co nemá žádné kořeny a nikde není doma, je soudržnější než ti, u nichž je úspěšná ve vytrhávání těch z kořenů. Vystačí si přitom s velmi skromnými nástroji. Vírou a kšeftem.
------
Strategie mezinárodníhoo žida (jak to nazval Henry Ford) je založena na talmudistických studiích: "Židé se nesmí asimilovat do společností (národů), ke se narodili. Musí zůstat věrni svému poslání, své víře. Asimilovaný žid bude potrestán b_žím trestem (Hashem)".
Tohle snad vypovídá za všechno a z tohoto sdělení můžeme vycházet při posuzování jejich chování. Ti asimilovaní židé, kteří pokazují na lumpárny a zločiny těch vyvolených se nazývají "samonenávidějící se židé" (self hating Jews). No, není tohle trapné a ubohé označení na zastírání svých zločinů a napadání oprávněné kritiky?

188103

9.4.2009 20:10

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 188057

Nilus, který vydal protokoly, byl také Žid. Což koneckonců plyne už z jeho jména. srv. Tigrid (řeka Tigris, Nil...) Stejně tak o rituálních vraždách mnohdy vypovídali sami rabíni, kteří pak prožili život v křesťanských klášterech. I takové případy byly, i když velmi vzácně. To přece nijak neruší to, že velká část Židů je posedlá jakýmsi pseudorasismem.
Taky je jasné, že existenci židovského fenoménu, a vůbec jakéhokoliv fenoménu nejde vysvětlit redukcí na ekonomiku, nějakou povrchní psychologii atd. Skutečné vysvětlení může být jedině "metafyzické". Věda na to dřív nebo později taky přijde, až se osvobodí od lpění na rámci, který je povrchní a prostě nestačí. Pak se možná dočkáme i "empirické metafyziky".

Jiný člověk židovského původu napsal: (Cituje ho Rosenberg)
"Zlým démonem Žida je farizejství. I když je nositelem mesiášské naděje, je zároveň tím, kdo se stará, aby žádný mesiáš nepřišel. To je specifická, nanejvýš nebezpečná forma židovského popírání světa. Farizej popírá svět aktivně, stará se o to, aby pokud možno nic nedostávalo tvar, a přitom ho vede démonický afekt. Toto zdánlivé popírání je tedy vlastně zcela zvláštním způsobem přitakání světu, ale s negativním znaménkem. Buddhista by byl šťastný, kdyby svět kolem něj usnul. Farizej by byl vyřízený, kdyby svět kolem něj neustále nezískával znovu nějaký tvar, protože pak by neměla jeho popírající životní funkce žádné oprávnění."
(Rosenberg, Mýtus 20. století)

(jinými slovy: popírání, parazit, entropie, vampýr, minus, negace, "aktivní nirvána"...) [mrknutí jedním okem]

188108

9.4.2009 21:01

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188004

>Vážený pane, opět pouze můžu zareagovat tak, že Vám doporučuji onoho J. Rothkranze; Maastrichtská dohoda - konečné řešení pro Evropu. Tam je to všechno vyčerpávajícím způsobem popsáno.
-------
Přečetl jsem to všechno do posledního písmene. Proto ta opožděná reakce. Potvrdilo mi to jenom to, co jsem už věděl a co jsem uvedl v mém předchozím příspěvku. Až ta poslední IV. část o historii peněz, kupčení a úvěru. Ta byla pro mne přínosem. Co k tomu dodat? Je to částečná - možná i úmyslná - dezinformace. Souhlasím s tím, že studená válka bylo jenom divadlo. Taková iluze pro lidi. Především pro daňové poplatníky na Americkém kontinentě. Vytvořil se bubák "impéria zla" ze Sovětského svazu a s předstíraným nepřítelem se prosazovala tajná hegemonie světa (NWO). Rozjela se mašinerie zbrojního průmyslu a tak se stala Amerika číslo jedna v technologicky nejsilnějším vybavení armády na světě a všechno placeno z daní Američanů. Musíme se přece bránit, nepřítel nikdy nespí. Spojené státy se postavily do role světového policajta a zase jenom pro - tehdy ještě tajné cíle - nastolení jedné světové vlády (NWO). Nekonečnými válkami k nastolení trvaleho míru. Neslyšli jsme tohle už někde?

Nebyla to iluze v reálném světě. Bylo to skutečné nebezpečí a jak lze vyčíst z dokumentů skutečných historických událostí, tak nebezpečí třetí světové války viselo skutečně několikrát na vlásku. Byla to hra na kočku a myš, kdy Amerika byla ta kočka a druhá vojenská velmoc Sovětský svaz, byla převážně v roli té myši. Najděte si v googlu "Operation Mon-goose" a nebo "Bay of pigs" a zjistíte, jak dalece probíhaly přípravy na vojenskou invazi Kuby. Proto to horečné vyzbrojování Kuby jadernými zbaraněmi ze strany Sovětského svazu v roce 1962. Proto J.F.Kennedy vyhlásil blokádu připlouvajícím sovětským lodím a nebýt toho odvolání přepravy, lodě by šly ke dnu, což by bylo zcela určitě vyhlášení třetí světové války. To nebyla iluze, to byla skutečnost.

Nenechte se mýlit tím, že Brežněv byl židovského původu a že to jenom hrál a tancoval židům do noty. I dnešní ruský prezident, Dimitrij Medveděv je židovského původu a jaké měl problémy se dostat na funkci prazidenta. Je veliký rozdíl, je-li člověk - přestože židem - tak především ruským vlastencem. A v tom je ten rozdíl. Rusové už znají svou skutečnou historii, proto ty obavy.

Jistě, souhlasím s tím, že celé dvacáté století probíhaly snahy o nastolení NWO. To začalo už založením Federální rezervní banky (1913), rozpoutáním I.světové války (1914), což mělo zaručit úspěšné provedení Velké bolševické revoluce v Rusku (1917), rozparcelování Evropy, založení jednotlivých států na základě jejich národností podle strategie rozděl a panuj. Následovala a II. světová válka a potom přišla ta pomyslná železná opona.

Ani to nebyla il...Automaticky kráceno

188110

9.4.2009 21:05

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188110

- dokončení -

Ani to nebyla iluze. To byla realita. Měli jsme svobodu cestování? Mohli jsem si vyrazit do světa na zkušenou? Posuďte sám. Nebo to byla také iluze, ale nikomu se nechtělo? Málokdy se jelo podle navrženého scénáře. Stalin se postavil proti návrhu na vytvoření jedné světové vlády, neboť si uvědomil, že tam pro něho stejně nebude místo. Zavedl skryté antisemitické metody na "očistu" společnosti, což se později přeneslo na jeho příkaz i do bývalého Československa. To samé se uplatnilo ve východním Německu za Ericha Honeckera. To nebylo předstírání, na to existují historické dokumenty.

Málokdy se jelo podle předem připraveného scénáře. Nakonec to lze vyčíst i v samotném článku. Sjednocená Evropa se plánovala již od roku 1944 (Panevropa) a až teprve nyní se zbouraly hranice. Neposlušné loutky se odstraní, pokud to jde a nasadí se jiné. Kdyby nebyl Michail Gorbačev - alias Kohen - svobodným zednářem a nejel by podle stanoveného scénáře, tak se žádná pěrestrojka a glasnosť nekoná. A tak to chodilo celé dvacáté století až do dnešních dnů. Všechno uvedené mohu doložit výcucem z vámi doporučeného článku, ale musím si to připravit a teď mi to časově nevychází. Tak snad až zítra v odpovědi na vaši reakci.

188111

10.4.2009 16:30

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 188111

Radši napište článek.To téma je obsáhlé a vy se v něm dost vyznáte.Tak proč ne?

188162

10.4.2009 18:17

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188162

>Radši napište článek. To téma je obsáhlé a vy se v něm dost vyznáte. Tak proč ne?
----------------------
Už se tak stalo, ale téma skutečné historie je v této době stále ještě natolik citlivé, že by se článek ani na politicky nekorektním webzinu dlouho neudržel. ADL a JDL by to mohla nazvat projevy nenávisti a nechci aby se Zvědavec ztratil z internetu. Hlídací psi čmuchají všude a neustále.

188177

10.4.2009 18:08

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 188004

>Vážený pane, opět pouze můžu zareagovat tak, že Vám doporučuji onoho J. Rothkranze...
----------------------
Zatím jste se mi neozval, tak s těmi výňatky z doporučovaného článku počkám. Je tam spousta protikladů, které jste zřejmě nepostřehnul. TADY máte něco o té kubánské krizi. Je to popis z mnoha zdrojů, dokazující, že to nebylo jenom takové divadélko a že ta třetí světová válka skutečně visela na vlásku.

188175

8.4.2009 9:33

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Deek 89.?.?.?

Reakce na 188001

Ještě poznámku: celá "hrozba" války (i v době tzv. kubánské krize,
nevysela na vlásku), bylo to dobře sehrané divadlo! A cíl byl
skutečně ten (po celé údobí 45 let), který uvádím výše!

188005

10.4.2009 22:23

RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 187983

Nedoporučoval bych se tak ohánět s tou křesťanskou morálkou.

Křesťanství bylo mnohokrát využito, či spíše zneužito a křesťané mezi sebou vedli války a podnikali křížové výpravy.

Možná někde v ústraní žijí čestní křesťané, ale hlavní proud už byl prohnilý dávno.

188195

8.4.2009 11:51

Je to tak že

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Pána Lhotáka mám za blbca, kvôli názorom na ženy, ale keďže aj blbec môže mať pravdu teraz s ním ako lokalpatriot musím súhlasiť. Pretože smerovanie našej spoločnosti je nesprávne, môže sa stať, že z ľudí urobia migrujúcich "gástarbajterov" s právami otroka-pre menej chápavých prakticky z nás chcú urobiť otrokov migrujúcich za prácu.
No tie biologické prirovnania sú trochu nepresné. Iste sú migrujúce zvieratá a rastliny, ale aj tie obývajú určité typy prostredí- napríklad africký pakôň sa nevydá na púť na sever preto aby začal obývať Sibírske tundry kde je v zime mínus 40 stupňov Celzia.
Z tejto logickej konštrukcie vyplýva že osoba s nikom pje čo sa týka biológie je nedouk.

PS: Keď pán Lhoták mýli pojmy a dojmy v prípade nanobotov, nech je to náš najväčší problém.

188015

Příspěvků: 28

07.04. 04:24 inn-ocean  Dalsi
07.04. 11:06 vulgar von hulwaath  n/a
07.04. 17:44 Mirda  RE: vyprávění vulgárního "knížete" z Hulvátova....
07.04. 18:09 satai  RE: vyprávění vulgárního
07.04. 22:04 Mirda  RE: vyprávění vulgárního
08.04. 15:39 satai  RE: vyprávění vulgárního
08.04. 12:04 RL  RE: vyprávění vulgárního
09.04. 02:15 dodo  RE: vyprávění vulgárního
09.04. 13:28 satai  RE: vyprávění vulgárního
22.08. 17:56 Jeyvmila  RE: vyprávění vulgárního a MOJE MALA POZNAMECKA
22.08. 23:46 Mirda  RE: vyprávění vulgárního a MOJE MALA POZNAMECKA
07.04. 11:22 pje  Zajímavé, ale zjednodušující
07.04. 21:19 hestroy  Vynikající článek
08.04. 01:26 Deek  Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
08.04. 08:30 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
08.04. 08:33 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
08.04. 09:23 Deek  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
09.04. 02:48 dodo  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
09.04. 18:36 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
09.04. 20:10 pietroo  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
09.04. 21:01 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
09.04. 21:05 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
10.04. 16:30  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
10.04. 18:17 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
10.04. 18:08 Mirda  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
08.04. 09:33 Deek  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
10.04. 22:23  RE: Evropská unie je jen předstupněm k zotročení lidstva
08.04. 11:51 Oracle  Je to tak že

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkujeme za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 1

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,07 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,49 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,19 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 010,61 Kč
1 unce stříbra
564,86 Kč
Bitcoin
303 003,88 Kč

Poslední aktualizace: 27.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 377