Diskuze k článku

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

Příspěvků 26

30.5.2002 18:58

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

Milo 194.?.?.?

Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli hodnotit ostatní? To je základní otázka budoucího systému. Systém na klikání je jinak fajn, ale obávám se, že nebude fungovat. Takže se rovnou ptám na to jak to dopadne.
Mimochodem k diskuzi o anonymech bych chtěl upozornit, že v prvním svém příspěvku je mé plné jméno.
Nebojím se na rozdíl od jiných, že mi někdo zaviruje počítač. Ne proto, že by to nešlo, ale proto, že si myslím, že ta práce nikomu nestojí za to.
A ještě k té nenávisti. Místopřísežně prohašuji, že necítím k mr. Stworovi žádnou byť tu nejmenší nenávist. Ostatně je na světě velmi málo lidí, ke kterým ji cítím. Svými přispěvky jsem, stejně jako autor článků, pouze vyjádřil svůj názor. Pokud by mi někdo chtěl připomenout onoho "paranoika" - upozorňuji, že šlo o diagnozu, nikoliv nadávku. A nevím proč bych měl někoho nenávidět, jen proto, že má např. depresi. Je to prostě nemocný člověk a není jej třeba nenávidět, ale spíše mu pomoci.
Jako zajímavý poznatek uvádím, že pan Stwora, vypsal pouze příspěvky svých odpůrců. Vulgarismy svých přitakavačů nechal bez povšimnutí.

Miloslav Adamovský - dále jen opět Milo (nejsem ale Mila - to byl někdo jiný)

2007

31.5.2002 0:14

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

anonym 24.?.?.?

Jako zajímavý poznatek uvádím, že pan Stwora, vypsal pouze příspěvky svých odpůrců. Vulgarismy svých přitakavačů nechal bez povšimnutí.


Takovy uz je nas pan Stwora, uz od prirozeni

vas milovany anonym,
ktery se boji viru

2013

31.5.2002 0:15

RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku ctena

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2013

Jako zajimavy poznatek uvadim, ze pan Stwora, vypsal pouze prispevky
svych odpurcu. Vulgarismy svych pritakavacu nechal bez povsimnuti.

Takovy uz je nas pan Stwora, uz od prirozeni

vas milovany anonym,
ktery se boji viru

Ve stejne dobe, kdy sem posilate svoje chytrolinske poznamky, z diskuse k inkriminovanemu clanku (http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=309) nezmizel ani jediny komentar - vsechny jsou zobrazeny.

Znovu se ukazuje, ze mnohe vase poznamky jsou uplne mimo misu.

PS: Jestli se bojite viru, tak (1) prejdete na Linux, (2) poridte si nejaky antivirus, (3) nectete podezrele maily, (4) nectete zadne maily, (5) odpojte se od Internetu - to je to nejbezpecnejsi reseni. Pripadne si uvarte horky caj a vylecte se v posteli.

2016

31.5.2002 0:16

RE: RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku c

anonym 24.?.?.?

Reakce na 2016


pane Jirko, vy musite byt v kadrovem posudku pana Stwora
hned na prvnim miste, vy se o svoji budoucnost nemusite
vubec bat ................

a taky dekuji za rady co delat, abych nechytnul nejakeho
vaseho vira .......opatrnosti nikdy nezbyva



2018

31.5.2002 0:17

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

Petr -Montreal 154.?.?.?

Pane Stwora,
vase clanky a postrehy rad ctu,nenechte se odradit par lidmi.Kazdy ma narok se k zadanemu tematu objektivne vyjadrit.Bohuzel posledni dobou se vyjadruji vetsinou takovi lide,kteri svymi vulgarnimi vyrazy napadaji vsechny a vsechno,jen aby se zviditelnili na techto strankach.Jeste je to horsi na ceskych novinach.Asi to dela ta anonymita?Ja osobne prestavam tyto komentare cist.

2020

31.5.2002 0:18

RE: Technická poznámka k puncování prˇíspeˇvku? cˇ

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 2020

Pane Stwora,
vase clanky a postrehy rad ctu,nenechte se odradit par lidmi.Kazdy ma
narok se k zadanemu tematu objektivne vyjadrit.Bohuzel posledni dobou
se vyjadruji vetsinou takovi lide,kteri svymi vulgarnimi vyrazy
napadaji vsechny a vsechno,jen aby se zviditelnili na techto
strankach.Jeste je to horsi na ceskych novinach.Asi to dela ta
anonymita?Ja osobne prestavam tyto komentare cist.

Petre z Montrealu, pan Stwora otiskl ostre rasisricky clanek "Jak poznat Zida ?" Precti si ho. Zli lide jsou napadani.... Mikin z Yukonu

2027

30.5.2002 22:10

Technická poznámka k puncování príspevku ctenáru

Jednorozec> Kupredu (tečka) vsemi (tečka) smery> 62.?.?.?

Maly dotaz: bude-li clanek A "dan do chladku", co se stane s clankem B, ktery na nej navazuje a (castecne) z clanku A cituje?

Osobne me slabomyslne hrubosti nebo zrejme neobjektivni nazory nevadi. Pokladam za uzitecne byti pripomenut, ze takovi lide existuji. Byva nekdy kratochvilne patrat po jejich motivaci. Mnoho z nich je pruhlednych, jini se lepe vyznaji v kamuflazi.

Preji panu Stworovi hodne zdaru a jen malo zklamani.

2021

30.5.2002 2:06

RE: Technická poznámka k puncování príspevku ctená

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2021

Maly dotaz: bude-li clanek A "dan do chladku", co se stane s
clankem B, ktery na nej navazuje a (castecne) z clanku A
cituje?

Zůstane tam, kde byl, a bude navazovat na potlačený příspěvek. Ostatně i potlačený příspěvek zůstane tam, kde, byl. Pouze jeho obsah bude nahrazen lakonickým sdělením, že příspěvek byl potlačen.

2022

30.5.2002 10:56

RE: RE: Technická poznámka k puncování príspevku c

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2022

Mohl bych dostat odpověď i na mou otázku (viz výše)? Nebo nejsem vyvolený?

2030

30.5.2002 14:44

Hm

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2030

Mohl bych dostat odpověď i na mou otázku (viz výše)? Nebo nejsem
vyvolený?

A co je vaše otázka?
Nějak jsem to nepochopil.

2038

30.5.2002 15:01

RE: Hm

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2038

Mohl bych dostat odpověď i na mou otázku (viz výše)? Nebo nejsem
vyvolený?

A co je vaše otázka?
Nějak jsem to nepochopil.
Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli hodnotit ostatní?

2040

30.5.2002 15:11

RE: RE: Hm

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2040

Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli
hodnotit ostatní?

Ta otázka se přeci odpověděla sama. Nikdo je nebude určovat. Vy všichni můžete puncovat komentáře.

Pokud v budoucnu změním pravidla, tak nejspíše to bude podobné tomu, jak fungují Slashdot a kuro5hin. Tam můžou hodnotit lidé, kteří se nejprve zaregistrují.

2041

31.5.2002 0:34

RE: RE: RE: Hm

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 2041

Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli
hodnotit ostatní?

Ta otázka se přeci odpověděla sama. Nikdo je nebude určovat. Vy
všichni můžete puncovat komentáře.


Pokud v budoucnu změním pravidla, tak nejspíše to bude podobné tomu,
jak fungují Slashdot a kuro5hin. Tam můžou hodnotit lidé, kteří se
nejprve zaregistrují.

Má otázka reagovala na část vašeho článku (cituji) "vybraní čtenáři, o nichž je známo, že jejich komentáře jsou kvalitní" . Chtěl jsem jen vědět, kdo bude rozhodovat, že jejich jejich komentáře jsou kvalitní - argument, že něco je známo je zcela vágní. Z toho, že se někdo zaregistruje zase ještě nutně neplyne, že jeho komentář je kvalitní. Jak si to tedy představujete? Všiml jsem si totiž, že nejlépe hodnoceni jsou právě vaši odpůrci. Budou to tedy oni, kteří to budou hodnotit nebo to rozhodnete sám?

2047

30.5.2002 21:47

RE: RE: RE: RE: Hm

Milo 212.?.?.?

Reakce na 2047

Kdo bude určovat ty, jejichž komentáře jsou kvalitní, aby mohli
hodnotit ostatní?

Ta otázka se přeci odpověděla sama. Nikdo je nebude určovat. Vy
všichni můžete puncovat komentáře.

Omlouvám se - jedu z jiného počítače takže jsem zapoměl uvést u předchozího přizpěvku přezdívku.
M.A.

2048

31.5.2002 3:52

RE: RE: RE: RE: Hm

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 2047

Má otázka reagovala na část vašeho článku (cituji) "vybraní
čtenáři, o nichž je známo, že jejich komentáře jsou kvalitní"
.

Celý odstavec zněl: Podobná opatření se stávají běžnými v řadách diskusních serverů. Fungují na kuro5hin, Slashdot i na netem.cz. Tam ovšem hodnotí úroveň jednotlivých příspěvků buďto sám vydavatel (netem.cz), nebo (po přihlášení) vybraní čtenáři, o nichž je známo, že jejich komentáře jsou kvalitní. Možná i k tomu časem ve Zvědavci dojde.

Jinými slovy, vy se mne ptáte, jak to dělají jinde. Na kuro5hin může hodnotí každý, kdo se zaregistruje. Nevím, jak je to na Slashdot, ale myslím, že podobně. Asi jsem neměl použít formulaci ...o nichž je známo, že jejich komentáře jsou kvalitní, že? Napsal jsem to proto, že nevylučuji v budoucnu takový systém, kde bych právo hodnotit příspěvky přiděloval sám (a nabízí se doplnění: pochopitelně jen těm, kteří mne chválí [smích] ). Může se vám to zdát nedemokratické. Neříkám, že to udělám, je to jedna z krajních možností. Osobně jsem proti jakémukoliv omezování. Ale jako vydavatel mám právo kontrolovat obsah Zvědavce. Noviny vám taky neotisknou kdejakou hloupost.

2052

31.5.2002 9:22

RE: RE: RE: RE: RE: Hm

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2052

Jinými slovy, vy se mne ptáte, jak to dělají jinde. Na kuro5hin může
hodnotí každý, kdo se zaregistruje. Nevím, jak je to na Slashdot, ale
myslím, že podobně. Asi jsem neměl použít formulaci ...o nichž je
známo, že jejich komentáře jsou kvalitní
, že? Napsal jsem to
proto, že nevylučuji v budoucnu takový systém, kde bych právo hodnotit
příspěvky přiděloval sám (a nabízí se doplnění: pochopitelně jen těm,
kteří mne chválí [smích] ). Může se vám to zdát nedemokratické. Neříkám,
že to udělám, je to jedna z krajních možností. Osobně jsem proti
jakémukoliv omezování. Ale jako vydavatel mám právo kontrolovat obsah
Zvědavce. Noviny vám taky neotisknou kdejakou hloupost.

Omyl, neptám se vás jak to dělají jinde, ptám se vás jak to hodláte dělat tady.
Protože se ukázalo, že nevypadly příspěvky s vulgárními výrazy(štefan) ale příspěvek pisatele, který se vás snaží zesměšnit.
Nemyslím si, že by jakékoliv vylučování bylo nedemokratické - je to vaše stránka a můžete si s ní dělat, co chcete - s demokracií to nemá nic společného. Jen si myslím, že když ji potom nazvete nezávislou bude to zavádějící. Bude závislá čistě na vašich přáních. Takže si musíte rozmyslet čeho jste chtěl publikováním svých názorů dosáhnout. Pokud si přejete, aby vám sem psali samí "odkývávači", napište to nahoru, lidé s kritickým myšlením se vám vyhnou a máte klid. Pokud jste je ovšem chtěl (ty názory) nechat podrobit kritické diskuzi, musíte umět snést nejen odlišné názory, ale občas i nadávky, a ne hned brečet, jako malý kluk a opájet se tím, že jste pronásledován.
Mimochodem i to, že jste se nebál bolševiků poněkud pokulhává. Pokud ano tak proč jste to bral za kopečky. A disident jste zrovna nebyl - pokud se nemýlím bral jste to přes Jugošku a devizák politicky nepohodlní nedostávali. Tak se teď prosím nevytahujte.

2059

30.5.2002 17:23

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

VIKI 147.?.?.?

Otázka je, co se změní, když si navzájem oznámkujeme své názory. Předpokládám, že člověk se tímto způsobem předělat nedá (naštěstí) a doufám, že ideová uniformita ani není cílem. Podobný systém na publicistickém serveru by ale mohl být základem takového malého Matrixu. My vlastně svým hodnocením škatulkujeme především sami sebe. Systém si pamatuje, nebo může pamatovat naše známkování a po pár týdnech už může sestavit náš profil a začít generovat stránky čtenáři "na míru". Tím se zvýší popularita dotyčného média na úkor objektivní informační hodnoty generovaných stránek. I dnes si většina čtenářů vybere pár oblíbených informačních serverů s jejichž články se může ztotožnit a po dalších zdrojích nepátrá (multiplicita názorů nutí k přemýšlení). Tito lidé vlastně žijí ve vlastním černobílém světě a diskutovat se s nimi zpravidla nedá. Jejich "rodinka" jim řekla A, tak proč sakra říkáš B, debile! To je běžný argument. Já osobně ve scriptech přijímajících příspěvky čtenářů detekuji hrubé a vulgární výrazy a potrefené autory přesměrovávám (po přijetí jejich výplodu) na stránku s výukou společenského chování, aby příště věděli jak mají psát. Na druhou stranu chápu, že některé vysoce subjektivní články nedávají prakticky žádný prostor k diskusi a jedinou formou zpětné vazby by mohl být nový článek, který by diskutoval větu po větě ten původní. To ale často ani nejde a čtenář, naplněný vnitřním pocitem bezmocnosti často ujede a přinejlepším diagnostikuje u autora duševní poruchu. Někdy i správně.

2032

30.5.2002 13:26

RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2032

Osobně si myslím, že systém známkování nemůže fungovat a bude jej třeba neustále měnit, nejspíš tak aby vyhovoval přání redaktora. Navíc tak, jak je to technicky provedeno (po oznámkování se celá stránka stahuje znovu) si myslím, že to nikoho nebude dlouho bavit něco známkovat, nehledě na to, že si každý může udělit známku jakou chce. Něco jiného už je ale skupina, která bude příspěvky cenzurovat. To by asi ke spokojenosti redaktora vedlo, zvláště vybere-li pečlivě cenzory. Pak ale těžko bude mluvit o nezávislosti. Takže váš návrh se mi zdá asi nejlepší. Hrubé urážky a sprostá slova do diskuze nepatří, ať padají na jakékoliv straně. Můžete prosím napsat adresu vaší stránky. Rád bych se na ni podíval.

2035

30.5.2002 15:44

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

VIKI 147.?.?.?

Mimochodem, což takhle známkovat přímo články (pěkně jako ve škole)? Tak by mohl každý ve vší slušnosti dát najevo, jestli s obsahem a formou sdělení souhlasí či ne. Čtenáři, kteří se z jakéhokoli důvodu nezapojují do diskusí by tuto možnost jistě uvítali. Cílem by snad mělo být ohodnocení článku a ne vzájemné prokádrování diskutujících.

2034

30.5.2002 11:52

2Milo

VIKI 147.?.?.?

ty stránky jsou ještě částečně ve výstavbě, nicméně první verzi detektoru společensky nepřijatelných výrazů je možné vyzkoušet v hyde-parku na www.musicart.cz, ne však dnes, protože poskytovateli havarovalo PHP a scripty tudíž nechodí.

2036

30.5.2002 13:03

RE: 2Milo

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2036

Zkusil jsem to a octl jsem se na stránkách soukromé školy. Do diskuze jsem se nedostal. Vyzkouším to jindy.

2037

31.5.2002 1:48

Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Vážení diskutující,
nemáte ani jeden pravdu včetně pana Stwory.Známkovat si můžete co chcete
a jak chcete.To není nic proti ničemu.Jenom Vás velice zdvořile a důrazně
žádám,zanechte jakýchkoliv pokusů kohokoliv vylučovat z možnosti si říci
na těchto stránkách co chce.Je to někdy poněkuď únavné čísti obhroublosti
a rozmanité vulgární výlevy,které jsou velmi výrazným důkazem o společnosti,
i když hlavně spíše hovoří o nedostatečném vzdělání autorů / vzláště pán,
který vystupuje pod značkou anonym má zcela jistě vzdělání,ale já ho typuji
tak asi na tři měsíce tanečních a tím jeho studium skončilo - nechci ho urážet,
ale to je skutečnost /a jejich duchovním rozpoložení.
Prosím zvažte všichni,kteří čtete stránky Zvědavce a pana Stworu žádám vzláště.
Pokuď budete někoho vylučovat,potlačíte princip kauzality,který je hlavním
postulem všeho našeho konání.
Pro neznalé se pokusím názorně vysvětlit.Pokuď nebude existovat ano nebude ani
ne.Pokuď nebude existovat den nebude existovat ani noc.Pokuď nebude na světě
existovat zlo nemůže existovat ani dobro,protože potom dobro nejde k ničemu
přiřadit i když připouštím,že dobra by mělo býti daleko více než zla, ale ono
to bývá zhusta zrovna opačně.Proto prosím o zachování přirozeného stavu věcí
na těchto stránkách.Neznám ani dobrou technologii,která zaručí,co je v pořádku
a co už není v normě,jelikož žádná norma nemá proti nejmocnějšímu filosofickému
systému kauzální komparace / příčinnému srovnávání /potřebnou váhu a vysokou
míru spravedlivosti.
Možná si budete myslet / již si v duchu pročítám ty všelijaké příspěvky,které
mojí osobu posílají do řitní tmy /,co tady ten trouba kecá za vymyšlenosti,ale
veřte,že základ každé sebeprimitivnější demokracie,je možnost,aby kdokoliv,mohl
říci cokoliv a to i velice vulgární formou.
Hodně jsem byl po světě a mohu odpovědně prohlásit,že mnoho moudrých názorů,jsem
si vyslechl od úplně obyčejných lidí,takřka na konci lidské společnosti,jejichž
slovník se bez uzardění nedá reprodukovat a přesto mají více pravdy,než my všichni tady dohromady.Jenom třeba měli smůlu,že se narodili v blbé rodině,
jestli mě rozumíte anebo spíše chcete rozumět.
Mohu uvést i příklad z naší literatury.Jde o román "A bude hůř..." od Jana Pelce.Tohoto autora zachránil Pavel Tigrid / vydavatel Svědectví / v Paříži
v zimě na výdechu podzemní dráhy mezi bezdomovci v naprosto zuboženém stavu
na pokraji smrti.Každému z Vás ,co čtete Zvědavce doporučuji si tuhle knížku
obstarat a přečíst.Je to krutá výpověď o společnosti a mohu Vám zaručit,že
si obohatíte slovník o taková slova,nadávky a vulgarismy o kterých nemáte ani
ponětí.Právě z těchto a dalších důvodů se přimlovám za naprosto otevřený přístup
k těmto stránkám a prosím ,aby si do něj mohl psát kdokoliv a cokoliv.
Jenom tak bude zachováno právo i pro ty osoby,které zneužívají možnosti někomu
anonymně nadávat. aby se vyjádřili.Slova , vážení , ta nevraždí !!!
Překousnětě hloupost některých spolubližních a mějte se rádi

2049

31.5.2002 1:57

RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku ctena

Jirka ji_bo (zavináč) yahoo (tečka) com 66.?.?.?

Reakce na 2049

Pane Pelesko, rad jsem si precetl vas moudry prispevek. A jako ten, kdo v diskusi na strance http://zvedavec.org/nazory.php?clanek=309 zminil moznost zavest hodnoceni komentaru (s vedomim toho, ze podobne to delaji na Slashdotu.org nebo Netem.cz - i kdyz prisneji), bych chtel vyuzit tuhle moznost a vysvetlit svuj pohled na takovy "zakrok". Pritom hned na zacatku rikam, ze NIC Z TOHO, CO PAN STWORA VELMI RYCHLE ZAVEDL, NEJDE PROTI VASIM POZADAVKUM NA OTEVRENOST.

Z vaseho prispevku jsem vybral vsechny vase explicitne formulovane namitky (doufam, ze jsem zadnou nevynechal):

Pan Peleska: "Jenom Vas velice zdvorile a durazne zadam, zanechte jakychkoliv pokusu kohokoliv vylucovat z moznosti si rici na techto strankach co chce."

Za soucasne konfigurace neni NIKDO vyloucen z moznosti na techto strankach COKOLIV zverejnit - kazdy sem muze poslat pozitivni, negativni, ale i zcela nesmyslne prispevky, plne nadavek. Ostatni maji ale pravo jeho prispevky ohodnotit a kdyz se najde dostatecne velky pocet ctenaru, kterym prispevek bude pripadat jako "nevhodny", prispevek se ve vypisu nezobrazi - bude ale vzdy videt, ze takovy prispevek existuje a kazdy si muze po dvou kliknutich navic precist i tento prispevek.

Pan Peleska: "Pokud nebude existovat ano nebude ani ne. Pokud nebude existovat den nebude existovat ani noc. Pokud nebude na svete existovat zlo nemuze existovat ani dobro, protoze potom dobro nejde k nicemu priradit..."

Souhlasim. On se take vzdy musi nejprve najit urcity minimalni pocet ctenaru, kteri si dany prispevek prectou (a pripadne negativne ohodnoti) - a to je ten vami zmineny prvek porovnavani "dne s noci" ci "dobra se zlem". Prispevky se nebudou vynechavat automaticky (soucasne automatizovane technologie nejsou spolehlive), ale nebude je hodnotit ani pan Stwora [za predpokladu, ze to bude takhle fungovat]. To je VELMI liberalni pristup.

Pan Peleska: "... zaklad kazde sebeprimitivnejsi demokracie je moznost, aby kdokoliv mohl rici cokoliv, a to i velice vulgarni formou."

Tohle uz je trochu sporne tvrzeni, i kdyz s vami spis souhlasim. Sporne napriklad uz proto, ze se jedna o web spravovany a financovany panem Stworou. Uz na webu http://www.klaus.cz kdysi probihala intenzivni debata, jestli je spravne a vhodne, aby vlastnik webu potlacoval prispevky tech, kdo neustale zaplavuji diskusi, monopolizuji ji a jejichz prispevky jsou vetsinou mimo tema clanku. Tam bylo prijato reseni, ze takove prispevky administrator presune do "obecne" diskuse.

Pan Peleska: "Prave z techto a dalsich duvodu se primlovam za naprosto otevreny pristup k temto strankam a prosim, aby si do nej mohl psat kdokoliv a cokoliv."

Opravdu stale muze. Cilem by ale mela byt kvalitni diskuse, ve ktere se budou vyskytovat souhlasne ci nesouhlasne prispevky k tematu, mozna i prispevky mimo tema ("off-topic"[mrknutí jedním okem], ale ve ktere POKUD MOZNO NEBUDOU prispevky s temer nulovym prinosem. Zatim jako takovy byl vyhodnoceny jen jeden.

2051

31.5.2002 9:28

RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená

Milo 194.?.?.?

Reakce na 2049

Většinou s vašimi příspěvky nesouhlasím, ale tentokrát máte víceméně (spíš více než méně [smích] ) pravdu.

2060

3.6.2002 0:40

RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 2049

Absolutne souhlasim, Milane. Take si myslim, ze at si kazdy pise co chce, jak chce a i treba zanadava. Akorat bych nesouhlasil s tim, ze si nekdo misto argumentu bere vec osobne. Tim mam na mysli jako treba,: ty hnupe, hovno tomu rozumis, kolik mas trid, bez zpet do skoly a podobne. Jeste horsi jsou ti, kteri
vytahuji odnekud nejake drby, nebo mozna i pravdy, o te ktere osobe a tak se tady dovidame treba, ze nekdo nekomu zaviroval computer nebo poskakal zenu, ap.
Z toho duvodu neudeluji "punce", jelikoz si myslim, ze jsou k nicemu.
Stefan

2091

1.6.2002 17:08

Technická poznámka k puncování prˇíspeˇvku? cˇtená

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Chtel jsem k tomu neco napsat, ale Milo to udelal za me. A tak dobre, ze k tomu neni co dodat....... Mikin

2079

Příspěvků: 26

30.05. 18:58 Milo  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
31.05. 00:14 anonym  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
31.05. 00:15 Jirka  RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku ctena
31.05. 00:16 anonym  RE: RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku c
31.05. 00:17 Petr -Montreal  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
31.05. 00:18 Mikin  RE: Technická poznámka k puncování prˇíspeˇvku? cˇ
30.05. 22:10 Jednorozec>  Technická poznámka k puncování príspevku ctenáru
30.05. 02:06 Vladimír Stwora  RE: Technická poznámka k puncování príspevku ctená
30.05. 10:56 Milo  RE: RE: Technická poznámka k puncování príspevku c
30.05. 14:44 Vladimír Stwora  Hm
30.05. 15:01 Milo  RE: Hm
30.05. 15:11 Vladimír Stwora  RE: RE: Hm
31.05. 00:34  RE: RE: RE: Hm
30.05. 21:47 Milo  RE: RE: RE: RE: Hm
31.05. 03:52 Vladimír Stwora  RE: RE: RE: RE: Hm
31.05. 09:22 Milo  RE: RE: RE: RE: RE: Hm
30.05. 17:23 VIKI  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
30.05. 13:26 Milo  RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená
30.05. 15:44 VIKI  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
30.05. 11:52 VIKI  2Milo
30.05. 13:03 Milo  RE: 2Milo
31.05. 01:48 Peleška Milan  Technická poznámka k puncování příspěvků čtenářů
31.05. 01:57 Jirka  RE: Technicka poznamka k puncovani prispevku ctena
31.05. 09:28 Milo  RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená
03.06. 00:40 stefan  RE: Technická poznámka k puncování příspěvků čtená
01.06. 17:08 Mikin  Technická poznámka k puncování prˇíspeˇvku? cˇtená

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
250 775,35 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 635