Diskuze k článku

Prezident světové banky potvrzuje, že existuje plán na globální vládu

Příspěvků 73

3.4.2009 3:20

1 nebo 5

inn-ocean 80.?.?.?

Ani nevim jestli dat clanku za 1 nebo za 5. Kazdopadne se k Novemu poradku nepriblizujeme po kruccich, ale naopak raznymi kroky a s jednotnym hlasem. [bliji] Akorat to neni hlas lidu. [naštvaný]

187740

3.4.2009 8:38

RE: 1 nebo 5

metalista 195.?.?.?

Reakce na 187740

No ale na druhej strane, čo je to ten "hlas ľudu"? Ako tak vnímam dianie okolo seba, mám pocit, že väčšina ľudí sa tým vôbec nezaoberá. Keď som prečítal článok a predchádzajúci príspevok, pokusne som sa opýtal kolegov v kancelárii čo si myslia o tom, že raz bude globálna svetová vláda. Odpovede?

1: "To je pičovina, na tom sa nikdy nedohodnú."
2: "Kto to zase vymyslel, zvedavec?" - vedia, že sa po tejto stránke potulujem, a považujú ju za také bla, bla, bla...

Iste, sú to len dva príklady, ale ide mi skôr o to, že masy majú obvykle iné problémy a predmety záujmu. A ak naozaj raz globálna vláda bude, osobne si myslím, že proti tomu aj tak nič nezmôžeme.

187749

3.4.2009 11:09

RE: 1 nebo 5

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 187749

"Hlas ludu" je teoreticky koncept ktory fungoval jedine v starovekom Grecku (napr. ti co hlasuju za vojnu, musia ist do prvych radov falangy). Inak sa "hlas ludu" prejavoval pocas historie iba nasilnymi povstaniami - iny ventil casto neexistoval.
Dnes nam davaju lekcie o tom ako si lud voli zastupcov - cize to je jeho hlas. Na tom je zalozeny tento koncept, ako ste spravne vystihol - "vacsina ludi sa tym vobec nezaobera". Spolocnost je od WW2 systematicky nicena, legitimita skorumpovanych vlad kecami o tom ze "hlas ludu" sa pouzije vo volbach je zachovana. Doraz na sport, sex, zabavu, instinkty, pri urovni vzdelania nasich/americkych/inych skol by vas ako priemerne vzdelaneho obcana dozaista zbavil zaujmu o teoreticke koncepty vlady a konspiracnych skupin, hoci to uz otvorene priznavaju.

A ze sa im globalna vlada podari - neverim. Hoci je nepochybne ze to dlhodobo planuju a skusaju. Cim viac tlacia na pilu, tym viac silnie narodne orientovany odpor. Zeby Rusko ktore od nastupu Putina nie je pod taktovkou TKN (ti o ktorych sa nehovori), alebo silnejuci nacionalizmus Ciny, alebo moslimsky svet isiel do businessu so svetovladou sa mi zda velmi nepravdepodobne. Skor by som to videl na "merger" USA a Europy, kde vsetci politici skackaju podla priania elit za oponou.

187755

3.4.2009 13:39

RE: 1 nebo 5

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187755

Jak jste přišel na to, že Rusko není pod vlivem vyvolených?

Muslimský svět vcelku poslušně dělá to, co po něm vyvolení chtějí.

Světovláda je samozřejmě možná a rychle k ní směřujeme. Jen bude potřeba ještě hodně "zahraničních vojenských operací", aby se prosadila i v zemích, kde ji chtít nebudou.

Koneckonců jde již jen o formality, neboť celý svět je ovládán partou vyvolených, včetně Číny, která také tancuje, jak ONI pískají.

187766

3.4.2009 13:52

RE: 1 nebo 5

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187766

To je stejně záhada...celý svět je již stovky, ne-li tisíce let ovládán vyvolenými, ale furt jim to nějak nejde plně prosadit. Že by to opět, jako většina věcí, nebylo zdaleka tak jednoduché? [chechtot]

187768

3.4.2009 14:07

RE: 1 nebo 5

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187768

Co jim nejde prosadit? Svévolné bombardování zemí navzdory mezinárodnímu právu? Tunelování státních pokladen? Stoprocentní kontrola nad médii? Falšování historie? Masakrování milionů? Státní terorismus?

Pane Yamato, zkuste se chovat jako inteligentní člověk. Nebo zde za vás vystupuje někdo jiný, pod vaším nickem?

187773

3.4.2009 14:14

RE: 1 nebo 5

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187773

No člověče, kdyby skutečně vládli, tak by mezinárodní právo neporušovali, neb by bylo po jejich...tak by státní pokladny netunelovali, neb by byly jejich...tak by historii nefalšovali, neb by byla jen jejich verze...atd.

187775

3.4.2009 14:21

RE: 1 nebo 5

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187775

Kdo chce vidět, vidí, kdo chce slyšet, slyší...

Největší vítězství ďábla bylo, když lidi přesvědčil, že neexistuje.

187777

3.4.2009 23:32

RE: 1 nebo 5

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 187777

Súhlas.
Nabudúce prosím nekradnite moje príspevky. [mrknutí jedním okem]

187809

6.4.2009 16:53

RE: 1 nebo 5

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187777

Presneji receno: Největší trik ďábla bylo, když lidi přesvědčil, že neexistuje.

http://www.youtube.com/watch?v=UEH7jyt1eoo

187918

3.4.2009 13:56

RE: 1 nebo 5

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187766

Ono se to neda nejak dokazat podobne jako chtit dokazovat opak, ale jam mam velmi podobny nazor, ze Rusko, muslimsky svet, Cina, ted treba latinska Amerika jsou mimo kontrolu. Pokud by tomu tak nebylo, tak NWO by uz skryte nejaky cas existovalo a vse by bylo pouze divadlo. A o moc bude jako vzdy probihat i vnitrni boj, dlouhodoba koncentrace moci nad nejakou pomernou uroven neni stabilni. Dalsi problem bude vysoka centralizace, ktera vede ke stagnaci, upadku a pozdeji kolapsu. Jenomze bez vysokeho stupne centralizace skutecne efektivni globalni vlada nemuze existovat, aspon ta zalozena na prikazu shora.

187770

3.4.2009 14:13

RE: 1 nebo 5

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187770

Jistě. Pokud se budeme bavit o vládě, která bude oficiální, bude mít vlastní celosvětovou armádu, atd, tak dosažení tohoto cíle ještě chvíli dá. Nicméně již dnes rozhoduje o tom, co se bude na Zemi dít, jen pár lidí, ti rozhodují, který stát bude napaden, ničen, rabován atd. Jak říkáte, tyhle věci se špatně dokazují, neboť ti nahoře vládnou dle Rozděl a panuj, tedy i informace, které jsou vypouštěny do světa jsou protichůdné a rozhodně ne pravdivé, i když můžou vycházet ze skutečnosti.

Čína je mimo kontrolu? Takže ona vlastně drží bezcenný dolar jen tak z dobré vůle?

187774

3.4.2009 14:50

RE: 1 nebo 5

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187774

Cina ma v USA nejvetsi odbyt, ma padny duvod nepotopit americkou ekonomiku, plus negativni dopady, ktere se z USA od minuleho roku prenaseji do celeho sveta. Skryty mocensky vliv je nekomu malo, z toho duvodu chce nekdo dosahnout otevrene globalni vlady, jenomze ta je v ramci narodnich statu nemozna, ale zkuste rict Francouzovi, ze neni Francouz nebo Americanovi, ze neni American... [mrknutí jedním okem]

Globalizaci nejde provest shora mimo jine tomu brani mocenska rivalita a neefektivnost vysoce centralizovaneho systemu. Jediny mozny procest globalizace je mozny na demokratickych principech zdola. Velkou inspiraci by mohlo byt Svycarsko. Jenomze demokracii nelze nikde nutit silou a skutecna demokracie se vyznacuje silnymi autoregulacnimi mechanismy omezujici moc, ktera je nucena skladat ucty ze sveho konani.

187781

3.4.2009 14:28

to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 187766

Putin ako prva slobodna generacia ruskej elity, vie kolko bije. Pozrime sa ako sa ten demonizovany plukovnik KGB sprava k domacej cirkvi... nevyjednava o pluralitnych kecoch z Protokolov [mrknutí jedním okem]
vid:
Nova ruska revolucia

Preco sa zidia obavaju Putina ako premiera

187780

5.4.2009 0:09

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

Maculak 78.?.?.?

Reakce na 187780

Odporúčam prečítať proroctvá Edgara Cayce-ho. Rusko raz zachráni svet. Detaily tam nie sú ale ak idete zachraňovať niekomu život veľmi sa s nim maznať v rukavičkách nemôžete, bude možno aj trochu bude bolieť. Bohužiaľ ja nie som prorok takže detailne informácie a hádanie prenechám na vás. Inak o tom Rusku je viac tých proroctiev.

Keď už oficiálne dejiny a politika zlyháva všade, odporúčam aspoň nazrieť do výrokov niektorých týchto časom preverených autorov.

Opatrnosti nikdy nie je dosť! Aj tu sa nájdu podvodníci.
Krásna zbierka proroctiev je na stránke http://www.european-prophecies.de/ Mohol by sa nájť niaký dobrák čo z tej stránky niečo preloží ja po nemecky neviem.

187833

6.4.2009 15:31

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187780

Stále si ještě někdo myslí, že Rusko v tom jede také? Killroy, díky za zajímavé odkazy a já to zde zopakuji:
Nova ruska revolucia
Preco sa zidia obavaju Putina ako premiera
Haló, je tady někdo, kdo má stále obavy, že NWO přichází z východu? Jedna důležitá zmínka v těch odkazech chybí a to je Minichovská mírová konference v roce 2006. Putin tam odhodil rouško diplomacie a nazýval věci správným jménem. Otevřeně se pustil do neoconců a všem přítomným otevřel oči. Veřejně odhalil spiknutí neoconců proti celému světu, že ani mainstream to nestačil zadržet.

187912

6.4.2009 16:39

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 187912

To jsou zřejmé a nevyvratitelné argumenty. Jenže historie se opakuje, proč tedy jeden odzkoušený a velmi povedený trik nepoužít znovu...Hitler také nebyl jejich člověk, ale ONI ho dotvořili a použili ke svým cílům, kde výsledkem mj. bylo vytvoření zbraně, která smete všechny výtky na jejich činnost, holocaust převálcuje vše. Otázkou tedy je, zda jim Putin opravdu překazil jejich plány.

187917

6.4.2009 18:29

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187917

>...Hitler také nebyl jejich člověk, ale ONI ho dotvořili a použili ke svým cílům...
--------
Bylo to trochu jinak. Ten pán s knírkem byl jejich člověk, ale odmítnul tancovat v rytmu jejich muziky. S tím dalším prohlášením se budeme muset nechat překvapit.

>Otázkou tedy je, zda jim Putin opravdu překazil jejich plány.

187921

6.4.2009 19:36

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187921

Hitler Zzidy nenavidel. O tom neni treba debatovat. Ale nechaval je z Nemecka emigrovat kamkoliv, jen ne do Palestiny.
Takze proste vedel!

187923

7.4.2009 1:57

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 187923

Nemáte pravdu,že Hitler židy nenáviděl,jeho šofer byl žid Maurius, který dokonce byl v řadách SS, jeho kuchařka měla též židovský původ, nemluvě o jeho doktorovo Morel, prostě máte informace propagandy.
Politické prostitutky, pseudohistorikové a o novinářích nemluvě, vše na odměně samovyvolených nemohou napsat pravdu a ta je ,že Hitler nenáviděl ty, tak zvané židy,jež svým internacionalismem, revolučním násilím chtěli rozvrátit Německo,tak ,jak to udělali v Rusku.Každý,tak zvaný žid ,jež vlasteneckz se stavěl za zájmy a potřeby Německa ,byl pro ně a pro něj Němcem , za takové Německo sloužilo v armádě a v námořnictvu přes 1500 "Německých občanů."
Náčelník štábu německých vojsk byl, dle Nurimberských zákonů, žid,vítezní spojenci, jak odsoudit "válečného zločince", žida, který velel milionové armadě Němců, kde máte tu nenávist a třeba rasismus proti ,tak zvaným židům? Hitler`s Jewish Army-napsal žid Bryan Mark Rigg.
To nemohou dnešní židé uveřejnit v novinách anebo v TV, kde by potom byl ten jejich vyplacený v billionech dolarů=holocaust?
Stačí se podívat na Nuremberský sraz, který byl nafilmovám židovkou.
Hitlerova mladistvá láska ,byla, židovka,Stefanie Isak.
Nakonec si přečtěte Reich Citizenship Law, September 15,1935
Potom si přečtěte Israelský zákon o občanství,kde , se říká,že občanem státu Israel může být jenom žid a nebo občan sloužíci zcela zájmům Israelu.
Který z těchto dvou států byl ve většině zákonů rasistický?
Samořejmé,že Vám nebudou chtít otevírat očí,bojí se pravdy,jako "Čert kříže.",dnes v Israelu mají nacistickou stranu a nacisty,můžete se to rovněž dočíst na stránkách internetu,který "židé" ze všechs tran chtějí znemožnit,aby se nešířily volné informace ,bez jejich požehnání=cenzůry.Copak , můžou napsat,že jediný židé=zionisti, měli v nacistickém Německu povoleno veřejně vyvěšovat svou vlajku,kam , bychom to dovedli,že ano?

187930

7.4.2009 17:29

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187930

Myslel jsem vseobecnou nenavist. Ze mel sve vybrane vyvolene vim, jen jsem nestudoval detaily. Melo by se o tom vic psat. Samotni Zide by meli ukazat jake meli zradce ve svych radach. Jenze tim by se odhalilo az moc detailu o lidech, kteri stale neco provadi. [pláč]

187952

7.4.2009 19:36

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187952

Všeobecnou nenávist, která nám byla zdůrazňovaná v bolševických učebnicích dějepisu a dnes je zakomponována v nových filmech o Hitlerovi hollywoodské produkce?

187963

7.4.2009 19:44

RE: V nových filmech hollywoodské produkce

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187963

Vsiml jsem si jak napriklad History channel meni data.
Zajimave programy ale nepresne informace.
Kdosi jednou pojmenoval TV, Talmudvize. Vzpomel jsem si na to, kdyz jsem zahledl do oka bijici lez o poprave Jezise.

187965

7.4.2009 19:50

RE: V nových filmech hollywoodské produkce

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187965

Tak tak, zajímavé programy, které postupně vymyjí mozek každému... Celá historie je jeden obrovský falzifikát, který byl vyroben na zakázku toho, kdo byl zrovna u moci. Je asi zbytečné dokola opakovat, že ten, kdo ovládá minulost, ovládá přítomnost, atd.

187967

7.4.2009 21:53

RE: V nových filmech hollywoodské produkce

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187967

>...Celá historie je jeden obrovský falzifikát
-----------
Než já dopíšu krátký příspěvek, tak při odbíhání od počítače se tady rozjela zajímavá debata. Ani jsem o tom nevěděl. Jindro, četl jsi ty odkazy od Killroye? Co si o tom myslíš?

187977

16.4.2009 21:28

RE: V nových filmech hollywoodské produkce

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187967

http://www.history.com/content/battles-bc/videos#

Doporucuji nepoustet Boha k televizi aby se nerozcilil, ze tam tehdy nepomahal. [naštvaný]

188537

7.4.2009 21:49

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187952

>...Melo by se o tom vic psat.
-----------------
Jako bys to vodníku nevěděl? Proč se o tom asi nepíše? My tady pořád řešíme následky a na příčiny se jaksi zapomíná. Uchopme to za opačný konec. Přirozenou touhou většiny lidí je žít v míru a ve shodě s ostatními. Radovat se ze života. Cvok, grázl a zločinec jsou anomálie lidského charakteru a dovolím si je nazvat psychopati. Takže tito psychopati se podvodem dohrabali k obrovským majetkům (normální člověk by to nedokázal) a to jsou ti, co nám tady organizují manipulací s lidmi naše dějiny. Proto se o tom nepíše a oni sami raději žijí v temnotě. Tak nějak v pozadí..za oponou. Stačí jich dostat do záře reflektorů a ta jejich moc ochabne a může se i zhroutit.

>Myslel jsem vseobecnou nenavist.
----
Proganda ve formě vymývání mozků dělá zázraky a těší se velikých úspěchů. Nenávist se neobjeví jen tak sama od sebe. Nenávist se musí propagandou vyprovokovat a to všechno na pokyn a pod taktovkou těch psychopatů. To jsou ti, kteří nám překrucují ty naše dějiny. Tak tady máš ty příčiny pěkně naservírované na talíři. A když potom víš příčiny, tak následky už není potřeba řešit. Bez toho prvního by se to druhé nestalo. Nebudu zabíhat do podrobností dějin a odhalovat příčiny následků světových válek. Jsme zde v jiném článku.

Až teď jsem si všimnul hlavičky v této větvi a tak to zopakuji.
Hestroy, Rusko není pod taktovkou TKN. Ozvi se.

187976

9.4.2009 6:56

RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 187952

Jak, je to s tou nenávistí doopravdy.Za,co jsou lidé trestáni?Jdete do leva,špatná cesta ,jste trestán,jdete doprava a jste trestaný také.Názorný příklad je v tomto nižším članku,řekl,že Auschwitz byl ráj , proti tomu,co se dnes děje v Africe.
==============
Paris court sentences black supremacist
© AP
2009-04-02 22:01:03 -

PARIS (AP) - A Paris appeals court has handed the head of a black supremacist group an eight-month suspended sentence over remarks in which he called Auschwitz «heaven on earth.
Stellio Capochichi had been convicted in 2007 on charges including provoking racial hatred and handed a one-month prison sentence for comments posted on a Web site.
Capochichi wrote that actions by «Zionists» at the International Monetary Fund make life in Africa so difficult that «the Auschwitz concentration camp appears (by comparison) like heaven on earth.

A prosecutor asked the appeals court to sentence Capochichi, who goes by the name Kemi Seba and founded the Tribu Ka group, to a six-month prison sentence.
Anti-discrimination group SOS Racisme expressed disappointment with Thursday's ruling.
-------------
Jak, se zdá tak panstvu se nikdy nijak nezachováte.Jednou ,jeden člověk ,který byl zavřen v Gulagu na Sibiři a potom cestou osudu se dostal do německého koncentráku,tak se jej ptali,kde to bylo horší?
Jeho ,odpověd byla ,že se to nedá srovnat!
Kolik ,roků vězení by asi dostal dnes od prosekutora, který možná prosekutorem=žalobcem ,byl i za doby "Třetí Říše"?
Svět se mění a v něm i určité hodnoty a "pravdy" a nenávist se přenáší a mění podle toho,kdo jí provozuje a pro koho je určena.
Samovyvolení už se dopředu pojistili, protože dobře vědí,jak taková nenávist vzniká a co může očekávat ten, co jí dá vzniknout.
http://www.shuva.net/
Not in Germany, but in the US... Not in the 1940's, but right now... How many of you really know what's happening in your own back yard?? They're not scared anymore.
==========
(IsraelNN.com) At least four students from Parkway West Middle School in Chesterfield, Missouri, near St. Louis, face punishment for allegedly hitting Jewish classmates during what they called "Hit a Jew Day."

188063

4.4.2009 20:59

RE: 1 nebo 5

inn-ocean 80.?.?.?

Reakce na 187749

Preji si lide NWO nebo nepreji? Co ja vim tak nepreji a nebo o tom vubec nevi. Nebo netusi, ze je to vubec mozne. Takze hlas lidu to neni.

187828

3.4.2009 8:55

RE: 1 nebo 5

Alena 89.?.?.?

Reakce na 187740

Za jedna je třeba dát Zvědavci, který tento fakt již i dříve zmiňoval. Jednání Ruska a Číny v otázce nové rezervní světovné měny místo dosavadního dolaru proběhla již před měsícem a v některých světových médiích byla zveřejněna zpráva o těchto jednáních rovněž již před měsícem. Česká média celou tu dobu mlčela a teprve v současné době se trošku zmíní formou - je to horký brambor, honem vyplivnout a pryč od něj. NWO bude, o tom není pochyb, ovšem asi bude vypadat jinak, než si jeho duchovní otcové představovali. [překvapení] ?

187750

3.4.2009 6:19

Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

kozoroh 61.?.?.?

V, podstatě je to vítězství " samovyvolených" s plánem komunistickým, plánem Internacionáli, jedné světové vlády ,kde hlavní slovo budou mít ONI.Tak , by nám president světové banky Robert Zoellick měl říci, co udělá s Israélem, jak otevře jejich hranice pro všechny ,kdož tam budou chtít žit a třeba i pracovat, pro všechny lidi bez rozdílu náboženství a rasy a podobně, bude to určitě zajímavý a příkladný krok pro ostatní státy se dívat na tak zvané židovstvo,co se nezžilo s žadným národem na světě ani né za 5 000 roků a odjakživa se oddělovalo od ostatních, jako měli příkladně svá gheta, kde dělali své vlastní zákony a samosprávy, to bude opravdu zajímavý proces,chtěl bych se toho dožít.Pan Robert je zkušený v mnoha funkcích=http://www.nndb.com/people/832/000123463/
Když tento plán ,už se propaguje od zkončení druhé světové války, "Bud bude jedna světová vláda a nebo nic".dočtete se v magazínu tak zvané atomové komise ,už v roce 1947.
Co, bude dělat ,ta údajná světová vláda s těmi,co rujnují americkou a tím i světovou ekonomii a nebo bude od těchto "všemocných" světová vláda ustavena, tak,jak dnes ustanovují pomocí příspěvků politické figurky k jejich vlastním zájmům, což by znamenalo,že by nám vládli trilionáři a bilionáři,takže už ted můžem vědět ,že presidentem bude Rothchild a jeho zástupcem Rockefeler a hlavní sídlo bude v Jerusalému,jakožto světové centrum v rámci kospomopolitní společnosti, s vyjímkou výše zmíněných.

187743

3.4.2009 11:16

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 187743

ste zjavne v obraze. zaujimal by ma vas nazor na toto: TOTO.

187756

3.4.2009 12:44

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187756

Zajímavý článek. Naprosto s ním souhlasím.

187759

5.4.2009 2:37

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

kozoroh 59.?.?.?

Reakce na 187756

Vezměme to jednoduše,do první světové války,po těch sedm kulí v Sarajevu se zapojilo,kolik ,národů?
Ted, v těchto dnech s tak zvaným bojem proti terrorismu,máme koliká rodů bojujících v Afganistánu a Iraku?
Odpověd je 28 států,daleko více než v první světové válce.Válka je loupež, tam je olej a heroin,americký půmysl astronomicky bohatne ,stát se zadlužuje na několik pokolení dopředu.
Nic se neděje náhodou ,už 1886 židovský rabbín volal po zničení Německa,dnes ,po stránce vojenské se vedení války pozměnilo podle přání industriálního monopolu,plán ,jak likvidovat nadbitek lidstva pomocí hladu a etnických čístek.Plán Ameriky, spojení v severní alianci,třech států,Mexiko,USA a Kanady, proto USA tisknou dolary, aby je znehodnotily a zárověn Amerika kupuje zboží za nic, ten ,kdo prodává dostane ,kus papíru,nic víc ,nic mín.Proto Kissinger se smál,co bude dělat Čína s biliony amerických dolarů.POHLED OD ZÁKULISÍ "AMERICKÉ" POLITIKY.
===============
There are a number of people that have been trying to warn us about the already constructed Concentration Camps in THIS NATION, furnished with spring loaded guillotines, prepared for those who rebel against Satan's plans for ruling the earth. Most just think they are some kind of nut with a wild imagination. I first investigated this subject about ten years ago, and I can tell you without hesitation, the ones who are trying to warn us ARE NOT LUNATICS. They may be off in their predictions concerning when certain events will take place, but I can ASSURE YOU these DEATH CAMPS ARE A FACT AND VERY REAL. I cannot say strongly enough, THEY DO EXIST. Not only exist, but there are over A MILLION foreign U. N. troops in this nation to rule over them and the ones they will be picking up. That includes TROOPS FROM RUSSIA.

187844

6.4.2009 16:36

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187844

Výstižně a pravdivě napsáno, kozorohu. Máš opravdu přehled. Jenom bych se chtěl pozastavit nad tím posledním odstavcem tvého příspěvku.

>CAMPS ARE A FACT AND VERY REAL. I cannot say strongly enough, THEY DO EXIST. Not only exist, but there are over A MILLION foreign U.N. troops in this nation to rule over them and the ones they will be picking up. That includes TROOPS FROM RUSSIA.
-----------------------------------------------
Koncentrační tábory jsou skutečností. Hlasitěji to už nejde oznámit: TÁBORY EXISTUJÍ. Nejenže jsou skutečností, ale máme zde (ve Spojených státech) přes milion cizineckých vojáků Organizace spojených národů, kteří jsou připraveny k zásahu. Včetně RUSKÝCH VOJSK.
---------
Zdá se mi, že tahle poznámka unikla pozornosti všech. Nás spiklenců i těch nevěřících. Popíračů NWO i těch, kteří se již těší. Žádný dotaz? Žádná reakce? Abych to tedy objasnil.
Tahle informace je v úvodu webové stránky, ale podstatně staršího data. Koncentráky jsou skutečností, ale změnila se politická situace. Viděl jsem haldu fotografií, kde byly dopravní značky a směrovky vedoucí ke koncentračním táborům v obou jazycích, tedy i v ruštině. Viděl jsem vyrovnané kolony nákladních Zilů a připraveny v plné pohotovosti. Ale proč cizinecká vojska? Proč zrovna Rusové? Z jednoduchého důvodu. Americký voják po Američanech střílet nebude. Jistě, existují výjimky, ale převážná většina to neudělá.

Jakmile Boris Jelcin skončil s prezidentováním, tahle dohoda vzájemné spolupráce byla zrušena. Přátelé, mnozí z nás si ani neuvědomujeme, jak blízko jsme byly zde, na Americkém kontinentě, vyhlášení stanného práva a zavedení tvrdého diktátorského režimu. Další Velké bolševické revoluci v režiji potomků těch stejných psychopatických parazitů, kteří zorganizovali před necelými sto lety tu předchozí v Rusku. Všechno bylo připraveno. Koncentráky, cizinecká vojska, zrušení ústavy a vyloučení rozhodování kongresu. Jen jedna jediná loutka by měla pravomoc v rozhodování. Ta loutka se jmenovala G.W.Bush.

Opona jde dolů - přestávka - opona jde nahoru a máme tady zbrusu nové předtavení. Jiná loutka, jiné a mnohem sifistikovanější proslovy, jiná iluze. ZMĚNU, KTEROU CHCEME VŠICHNI A MY TO DOKÁŽEME(!) Jenomže dějství se odvíjí stejným směrem. Stejné lži a stejný podvod. Nic se tedy nezměnilo.

187916

7.4.2009 12:50

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

KILLROY 192.?.?.?

Reakce na 187916

Mirdo, ta poznamka neunikla, len... vyvolava otazky na ktore neexistuje racionalna odpoved.

Viděl jsem vyrovnané kolony nákladních Zilů a připraveny v plné pohotovosti.

Niektore info asi mentalne nespracuvam. Chlapik v odkaze pise ze odhalil par tych cudnych taborov, biele dodavky ich vyprevadzali,... Ziadne foto nepodava, a to je to najmenej ked sa naozaj vozili okolo a (zatial) boli opustene. Ale netreba trvat na foto dokazoch:

- Tie kolony Zilov si videl v USA???
- nie je logisticky a celkovo jednoduchsie dat vojskam auta ktore ma armada po ruke?
- KDE schovas milion vojakov inej narodnosti na uzemi USA??? Su v kasarnach a nemozu chodit na vychadzky?
- ak by Rusko/Cina/India poskytla polovicu = 500 000 vojakov (toto samotne je nerealne), kto tvori dalsich 500 000?
- co tak whistle-blowing? o stratenych atomkach z B 52 co sli vraj na Iran pred pol rokom sa dozvieme lebo armada a intelligence sa postavili na zadne proti politikom, a milion cudzich vojakov v USA im nevadi?

187947

7.4.2009 16:29

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187947

>...ta poznamka neunikla, len...niektore info asi mentalne nespracuvam.
------------
Bylo to hezkých pár roků zpátky, kdy jsem to četl a viděl ty fotografie. Na něco narazíš několikrát a v jiném článku, tak si to zapamatuješ, jako třeba ty cizinecké armády na území Spojených států. Pokusím se ti odpovědět na tvoje dotazy.

>- Tie kolony Zilov si videl v USA???...nie je logisticky a celkovo jednoduchsie dat vojskam auta ktore ma armada po ruke?
----
Na té fotografii to nepoznáš, ale na té stránce bylo více fotografií, kde byly i ty dopravní značky v obou jazycích a ty kolony Zilů stály za plotem jakéhosi vojenského objektu. Mohu se mýlit, ale myslím si, že stejné fotografie se objevily i tady na Zvědavci v diskuzi. Tu stránku už nenajdu, ale mám to v paměti a kozoroh mi to jeho příspěvkem jenom připomněl. Proč by nepoužívali místní vojnskou techniku? Proč to tahat až z Ruska? Nevím. Tady už musím pouze spekulovat. Já si myslím, že v takové situaci hraje "moment překvapení". Zdejší mediální propaganda jede stejně jako za studené války ve smyslu: "Rusko nás napadne". Byli jsme tady skutečně kousek od vyhlášení stanného práva a teď si představ vidět po ulicích jezdit cizí vojska a v Zilech. Psychologicky to znamená konec hry, už nás dostali. Jak jsem už napsal, je to jenom spekulace a nejsem vojenský stratég.

>- KDE schovas milion vojakov inej narodnosti na uzemi USA??? Su v kasarnach a nemozu chodit na vychadzky?
----
Technika je připravena na místě a vojáci se dopraví během jednoho dne. Následující den jsou připraveny k zásahu. Tak bych to řešil já, jako vojenský stratég amatér. Ten zbytek dotazů by byla zase pouze spekulace. Nemám přímou odpověď.

187949

7.4.2009 17:33

RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187949

Proc by meli jezdit se Zilem?
http://www.willys-mb.co.uk/images/dfr/us-military-...

187953

3.4.2009 8:04

NWO...

serpico 77.?.?.?

tohle řekl britský ministerský předseda Gordon Brown na schůzce G20 v Londýně:"Vzniká nový světový řád, éra mezinárodní spolupráce, která je spravedlivější a zaručí udržitelný růst"...
tak mám pocit,že se naplňují ty nejčernější představy,už se tím nijak netají a hlásají tu sračku veřejně aby to nacpali lidem do hlavy a jak tak znám českou mentalitu,tak my budeme vzorovým příkladem světových ovčanů...
tak musím ráno podruhé na hajzl [bliji]

187747

3.4.2009 9:21

Včera jsem

Soudce Lynch 88.?.?.?

tento článek četl na PrisonPlanet...
Chudší země si možná myslí, že skončí anglo-evropská nadvláda, ale vzápětí začne anglo-americká...
Brown a Oba a a a ma jsou obyčejné figurky(ovce)... Teď je to na lidech.
Radio Show Alexe Jonese je nejposlouchanější radio show na světě. Je hezké, že lidé ho poslouchají, ale měli by také něco pro svoji "záchranu" dělat.
Radio show

187752

3.4.2009 10:57

proč už tu NWO není?

jiří 85.?.?.?

Podívejme se na to z trochu jiné perspektivy:
pořád čekáme na NWO, většinou se shodujeme že, bohužel, příjde.
Ale, nebavili se o tom lidé třeba už před 30 lety?
Proč už tu není? Myslím, že kdyby mocní opravdu chtěli, tak nový světový pořádek už je dávno nastolen. Na co čekají? O lidi jim přece nejde. Kdyby se pro to rozhodli, tak to nastolí hlava, nehlava. Toto netvrdím, ale myslím, že něco na tom bude.

187754

3.4.2009 15:46

RE: proč už tu NWO není?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 187754

>Ale, nebavili se o tom lidé třeba už před 30 lety?
>Proč už tu není?

Ono už přece JE.

To, že o tom pořád píšeme,jako že "přichází", je trošku náš vlastní alibismus. Přesnější by bylo psát, že je, a že se postupně utahují kohoutky.

187787

3.4.2009 16:26

RE: proč už tu NWO není?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 187787

>>Ale, nebavili se o tom lidé třeba už před 30 lety?
>>Proč už tu není?
>
>Ono už přece JE.
>
>To, že o tom pořád píšeme,jako že "přichází", je trošku
>náš vlastní alibismus. Přesnější by bylo psát, že je, a
>že se postupně utahují kohoutky.

Souhlasim s tim, ze uz tu NWO je a ze postupne jsou utahovany kohoutky. Ale ta tri posledni slova - postupne utahuji kohoutky - naznacuji, ze to jeste nemaji stoprocentne pod kontrolou. Je vsak otazkou, jestli to nekdy stoprocentni bude. Myslim, ze nikdy. Jako dukaz, ktery lze povazovat za nevyvratitelny a obsah za neznicitelny, je uz vyse uvedeny nazor pana Bartoska. Cast sem prenasim:
>o moc bude jako vzdy probihat i vnitrni boj, dlouhodoba koncentrace moci nad nejakou pomernou uroven neni stabilni. Dalsi problem bude vysoka centralizace, ktera vede ke stagnaci, upadku a pozdeji kolapsu. Jenomze bez vysokeho stupne centralizace skutecne efektivni globalni vlada nemuze existovat, aspon ta zalozena na prikazu shora.
Krome toho je tu Rusko, Cina a Jizni Amerika.

Jinak ale myslenka jedne vlady nese v sobe i cosi pozitivniho. Opravdu by slo eliminovat chudobu. Je vsak otazkou, jestli "by slo" bude mozne premenit v realizaci.

Svoje pochyby poukazu na EU a konkretnich detailech. Prapuvodni myslenka EU byla: Evropa svou ruznorodosti vyprodukovala mnoho valek, v minulem stoleti dve nejhorsi. Ustaveni jedne evropske vlady ma tedy nesporne kladny vyznam uz jenom z tohoto pohledu. Ale jaksi to vazne a je otazkou, jestli to vubec nekdy prestane vaznout. U EU to ted vazne konkretne tim, ze vetsi vliv maji vetsi zeme a ze jejich vladci, zastanci vseevropskeho souziti, v okamzicich, kdy by jejich zeme mely neco ztratit, se neprojevuji duchem Evropy, nybrz nacionalne. Napr. Sarkozy a jeho vyrok o stazeni francouzskeho automobilniho prumyslu z jinych zemi, anebo Nemecko - muze tam treba pracovat kdejaky obcan jine zeme, trebaze se jedna o zemi EU? A to je to, co nakousl pan Bartosek. Proste zakulisi nikdy neprestane bujet a jednovlada se taky motivacne opotrebuje, unavi.

187789

3.4.2009 17:53

RE: proč už tu NWO není?

xml 85.?.?.?

Reakce na 187789

Toto je cisto materialisticky pohlad na problematiku. Je dolezite svet duchovne zjednotit a potom uz nebude nic branit NWO, spravne - podla mna este ani zdaleka nenastala.

cit:"Všude ve světě je mír ohrožován domácími i zahraničními válkami, třídním bojem,
rasovými konflikty i revolucemi. V zájmu dodání trvalé svornosti rozdělenému
a rozervanému lidstvu Jean Izoulet důtklivě přísahá na vytvoření jednoty lidského
pokolení. Nastolení čistě politické a hospodářské světové jednoty by zde
ovšem nestačilo. Je nevyhnutelné duchovní a náboženské sjednocení v planetárním
rozměru, aby byl kosmopolitismus postaven na pevné základy, protože bez duchovní
soudržnosti by materiální jednota byla velice křehká. Náš autor si našel originální
postup k převedení světového názoru a náboženství na společného jmenovatele."
zdroj: http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/clanky/Plan_Assisi_z_roku_1920.rar

A ako to budu vediet dosiahnut? Vsimajte si, ze v kazdom nabozenstve sa hlada postava mystickeho mesiasa, dokonca Bahaisti volaju po zjednoteni cirkvi, vysledkom tychto heretickych synkretik nebude nic ine ako ohlasenie "dna deklaracie" a prichod antikrista, ktory bude predstavovany ako spasitel. Myslim si, ze to bude chvilu trvat a nemusime sa toho dozit. Chvalabohu [pláč]

187796

3.4.2009 19:51

RE: proč už tu NWO není?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187796

http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com/cla...

187801

4.4.2009 0:20

RE: proč už tu NWO není?

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 187789

Sto procentní ani nemusí být, stačí jen že NWO prostě je. Proč by jako NWO mělo nutně eliminovat chudobu? Vždyť nikdo nikdy neřekl, že výhody z toho budou plynout pro všechny. To by se asi jmenovalo přesněji a jinak, třeba komunismus a ještě k tomu globální. Myšlenka jedné vlády nese v sobě něco pozitivního jedině pokud přinese uspokojení potřeb všem jednotlivcům , jestli to bude jen některým, tak to tu právě máme a jestli se budou opravdové potřeby zaměňovat za marnivost, tak to tu taky máme.
Co je logické na tvrzení, že jednotné EU má jen samé výhody a to jen proto, že nebude produkovat války na svém území? Držel bych se spíš měřítka té spokojenosti jednotlivců, ale to měřítko je také zahaleno klamem, protože např. Francouzi ve svých stávkách nepožadují sociální jistoty, ale konkrétně chtějí zaměstnání. Sociální zaopatření lze provézt. Ale zaměstnání? Za každou cenu? Tak si šrotujte auta po dvou letech provozu a vyrábějte si nová , blbci ve fabrikách! Otázkou je , kdo to bude platit a odkud se vezmou suroviny , když jich není nekonečné množství. Je to pro mnohé nepříjemné , ale ví se už dávno, že kapitalismus nemůže své určité rozpory překonat.

187814

6.4.2009 17:34

RE: proč už tu NWO není?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187789

"Opravdu by slo eliminovat chudobu. Je vsak otazkou, jestli "by slo" bude mozne premenit v realizaci."
Jako napriklad naoko zalozene NAACP ale chudoba pokracuje dal.
"it's important to point out that NAACP have never represented African Americans of any sort.
How many times have the African American majority voted on who should be "their" representative of the NAACP?"
http://www.youtube.com/watch?v=dI5qi-VFhD8

http://www.youtube.com/watch?v=FO214IFRW1M&fea...

187919

6.4.2009 20:11

RE: proč už tu NWO není?

steve 70.?.?.?

Reakce na 187919

.. samozrejme, ze tady to NWO je. A to drobne hastereni, - jako co Cina , a Rusko, a Iran, apod..., to je takova "kosmeticka uprava" stetky nez vyjde na ulici do prace !!
A o likvidaci te chudoby ??, nemoci v Africe?, zvyseni vzdelanosti ?? Predstavle si takovy obrazek :
,,z dalky vidite dlouhou radu ocelovych kontejneru, ktera se zvolna pohybuje. Kontejnery jsou PLNEE PENEZ !! smer Afrika, zbidacena jizni Amerika, Asie !! Jeden kontejner tlaci strejda Rotchild, druhy tlaci Bernanke, dalsi Grenspan, za nim tlaci obcan Wartburgh, mensi kontejner tlaci Bush a povzbuzuje ho Lieberman, taky tlaci od Morganu, od Sachse tlaci majitel AIG (kdo je to ??) - kurva podivejte - Paulsson, taky tlaci holanska kralovna(SHELL), je to dama v letech - takze ji nese svacinu M. Allbright ( ta ma zkusenosti v boji s chudobou - pres 5000 mrtvych deti kazdy mesic nonnstop 2roky ??),taky AIPAC tlaci - ti maji opravdu veliky kontejner, takze pan Prince jim dal 5 chlapcu z Blackwater aby na to davali pozor ( to vite lidi jsou nekdy zli - a to je prece pro chude !!), a mnoho jinych tlaci a sila ukrutna kontejneru humanitarnich, i Havluv nakupni vozik od Tesca je videt - knihy jsou tam - Knihy. Humanitarni knihy ! - velice potrebne pro chudobu !! Taky Albanie posila ledviny z vykuchanych Srbu !! - s dokladem o nezavadnosti podepsanem nemeckou vladou !! - zadarmo !!
... a ta rada je DLOOOUHAA !! a vsichni tlaci a tlaci aby pomohli !!!
-------
je to krasny, uchvatny obraz lidstvi !!!
priteli, Vase: "Opravdu by slo eliminovat chudobu. Je vsak otazkou, jestli "by slo" bude mozne premenit v realizaci."
............ NEBUDE
!! mrtvoly jsou lepsi kseft !!

187924

6.4.2009 22:02

RE: Opravdu by slo eliminovat chudobu

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 187924

Slo ale kdyz se nechce tak to proste nejde. [oči v sloup]

187927

3.4.2009 13:33

Jsme na prahu světovlády!

Deek 90.?.?.?

O tom není sebemenších pochyb. Otázkou pouze zůstává, zdali
jí mezinárodní mocenské sionisticko-kabbalistické židovstvo,
bude instalovat na troskách 3. světové války, či po uměle
vyvolané celosvětové hospodářské krizi. Obě dvě varianty jsou
totiž už dávno připraveny! Cílem je One World! Kdo by se chtěl
hlouběji zabývat touto problematikou, toho odkazuji na díla
J. Rothkranze; Nadcházející diktatura humanity aneb Panství
Antikrista a dvousvazkové dílo Maastrichtská dohoda-konečné
řešení pro Evropu. V obou dvou dílech je toto všechno zevrubně
doloženo! Knihy si můžete stáhnout z:
www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com

187765

3.4.2009 15:49

Řešit nebo neřešit?

Tom77 85.?.?.?

Každopáně židáky stejně nikdo ve světě nemá a mít rád nebude. Nejhorší nadávka moji omy byla, když mi řekla "nebuď žid!". Nyní díky "holokaustu" jsou na tom podstatně lépe, než předtím. Myslím si, že stejně někomu povolí nervy a vstahy k nim se vrátí na stejnou úroveň jakou měli před 1. svět. válkou (např.)

187788

3.4.2009 17:34

Přišlo mi mailem:

pietroo 194.?.?.?

1) Kdo má právo v USA tisknout (vydávat) peníze? Je to US vláda, nebo FED? Jak je tomu v praxi?

2) Je pravda, že FED je vlastně nestátní konsorcium soukromých bank?

3) Existuje nějaká statistika, kolik "nových" světových peněz vznikne pouhým "tiskem" - tedy jako POUHÉ jejich PŘIDÁNÍ do ekonomiky a kolik banky PŮJČÍ + existující povinnost VRÁTIT JE a navíc i s úrokem?

Doporučíte mi nějakou literaturu, abych si blíže osvětlil rozdíl, mezi "ředěním peněz" - tj. jejich prostým litím do ekonomiky a jejich "půjčováním" + úrok?
Každá vláda může peníze natisknout (přímý vliv na inflaci), nebo může vytisknout státní dluhopisy a peníze si za ně - od centrální banky - půjčit.

- Není mi příliš jasný skutečný dopad na ekonomiku mezi těmito dvěma ROZDÍLNÝMI případy. Zatím do toho "nevidím".

4) Pokud se hlavní objem světových peněz (velká suma přes všechny měny) vytváří jako půjčka + úrok, znamená to zákonitě, že celosvětově se trvale MUSÍ zvyšovat objem peněz. Chápu správně, že v ekonomice ale peníze na teoretické zaplacení úroků NEEXISTUJÍ? Tedy že jediným řešením jsou další a další půjčky ale i s novými úroky?

- Chápu správně, že je to varianta hazardní hry známé pod názvem "letadlo"?

5) Pokud je světová ekonomika VŮDČÍ MĚNY v expanzi, tj. stále se zvětšuje světový region, který používá dolary (Indie, Čína, Rusko atd.), tak LZE masivně tisknout světovou měnu (nyní konkrétně US dolary), aniž by docházelo k masivní inflaci (což se samozřejmě ihned standardně děje v obvyklých případech, kde nedochází ke "zvětšování" ekonomiky).

Chápu správně, že ten, kdo v tomto případě emituje měnu, ji má vlastně JAKO PRVOUŽIVATEL ZCELA zadarmo?

Jinými slovy:

Pokud dokážu zajistit stálé postupné ZVĚTŠOVÁNÍ zóny (regionu, ekonomiky) pro danou měnu, vlastně pak do ní můžu - nebo dokonce i přímo MUSÍM - LÍT MASIVNÍ OBJEMY PENĚZ, aniž by to souviselo s inflací. Je to tak?

6) Kde vlastně se berou peníze v USA - budou je muset občané USA v budoucnu někomu muset splatit? Komu? FEDu? Pokud by bylo výše uvedené pravda. Není prostě možné peníze jen tak "tisknout", aniž by je museli občané vracet? - Tedy za předpokladu, že EXPANDUJÍCÍ světová ekonomika zvýšené množstvé dolarů vlastně i potřebuje - tedy absorbuje a to BEZ okamžité inflace.

7) Pokud by došlo ke KOMPRESI dolarové zóny (přechod obchodování s ropou - Írán - na Euro) - je pravda, že by takto uvolněné objemy dolarů měly fatální důsledky na stabilitu dolaru - tedy okamžitou obrovskou inflaci?

Měla by potom vláda US/FED nějaké nástroje, jak toto řešit? Co by jí bránilo "přebytečné" dolary prostě stáhnout z trhu? Bylo by to reálně proveditelné?

187793

3.4.2009 17:39

RE: Přišlo mi mailem:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187793

Tak, tak...

187795

17.4.2009 17:48

RE: Přišlo mi mailem:

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 187793

1) FED, 2) ano je to konzorcium soukromých peněz 3)a) tiskne FED podle toho, jaké má záměry b) půjčováním se peníze vytvářejí - ale splácením dluhu se z ekonomiky stahují - a to s úroky. Půjčování je ředění peněz. Čím více se půjčuje, tím více banky vydělávají, čím více se spekuluje, tím jsou vyšší ceny, tím více banky vydělávají, čím vyšší jsou ceny, tím menší mají peníze hodnotu. Podstatou hry je dominium finančních seskupení nad světem. K čemuž došlo tím, že Vy nejste majitelem peněz - a penězům nepropůjčujete jejich hodnotu svou prací. Hra se hraje jinak - peníze, které devalvují hodnotu naspořeného Vám jsou propůjčeny a vy dlužíte práci. Je tím poražena kolektivní hra - a jednoznačně se přelévá modus vivendi západního světa na touhu spekulovat. Výsledek? Krize hodnot, nulové společenské bohatství - všimněte si, že z Evropy a z Ameriky se výroba společenského bohatství přesunula do Asie a jinam. My už jej můžeme jen distribuovat - pokud se nevzchopíme a neosvobodíme od falešných měřítek hodnocení člověka a narovnání žebříčku hodnot.4) český stát jakžtakž splácí úroky - ale z jistiny svých dluhů nesplatil ještě nic. Velká Británie dosud nesplatila své dluhy za to, že se mohla utkat u Waterloo. 5) peníze do jiných zemí - třeba Afrických, josu pouštěny a) aby se vysál místní systém - nevýhodným směnným kurzem b) zadlužením a placením úroků,c) náklady na 100 euro je 0,3 eura d) vůbec se mi nezdá být správná Vaše úvaha. Penízky shrábnou přátelé emitenta - a nezbyde nic.(Nedojde k uplstnění tvořivosti kolektivity 6) před 10 lety jsem předpovídala, že Čína jednou přijde na to, jak obrátit směnný kurz - a Bush jí nahrál. Zboží od ní bere celý svět - který se odnaučel vyrábět. 8) pokud by dolary dostala zpátky US vláda, použije je k zaplacení dluhů u FEDu nebo k Bretton Woodsovu plánu, pokud by je dostaly banky, zmatečně by investovaly - není ale skoro kam, pokud by je dostal FED, velmi by se naštval. Odkazy - Pascucci, penoptes zde, Borruso v mém blogu na Nezákladnam. Přibyde ještě Auriti a patrně islámské bankovnictví a patrně napíši ještě článek Nápadem proti krizi - aneb složité zušlechťování recipročních her.

188608

3.4.2009 17:59

Světovláda nebude procházka růžovým sadem...

Mirko D. 82.?.?.?

Toto ještě není světovláda, máme národní parlamenty, prezidenty a krále, státní hranice,národní sportovní mužstva a sportovce, státní hymny a kostely, ikdyž něco z toho jen na oko, a také "Zvědavce". Toto vše musí zmizet, světovládná moc bude absolutní. S absolutní a despotickou mocí nelze přijít najednou a také ne shora, to by od samého začátku přineslo jen revolty a odboj. Tato moc bude instalována z lidu, lid celé planety s ní bude nejen souhlasit, ale bude ji sám požadovat. Aby po tomto člověk toužil, musí k tomu být vychován. Naše převýchova už probíhá skoro sto let, všechny strasti 20.století byly součástí této převýchovy, ale pořád je to málo, takže nás ještě čeká pár posledních lekcí. Jedna z nich je hospodářská krize, její hlavní cíl je zavedení celosvětové měny, ta nebude měnou žádného konkrétního státu, ale bude opravdu světová. Dalším důvodem této krize je "znárodnění" finančních ústavů a velkých firem. To vše ovšem ještě nepohne lidstvo, které je po tisíce let vázáno na rodovou tlupu, skupinu-národ, k vzdání se tohoto pouta. K tomu nás přiměje poslední lekce-3. světová válka. Po jejím skončení budou ti přeživší, zlomek dnešního počtu, volat-dejte nám světovou vládu, jednoho silného vládce a jeho vládu pro všechny. Vládu, která se nehádá a nehašteří, její rozhodnutí jsou jasná a platná. Vládce a vládu, která skoncuje s válkami a zajistí trvalý mír. Tento vládce a vláda nebude volena, bude instalována a udržována despotickou silou, která svět uvrhne do nejhorší diktatury. A to takové, že pochopit její zrůdnost bude možné až v žití pod její mocí.

187797

3.4.2009 18:15

RE: Světovláda nebude procházka růžovým sadem...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187797

Naprostý souhlas...

187798

3.4.2009 18:55

Z hlediska evoluce je to jasné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Kdysi dávno, v prehistorii, lidé žili v malých skupinách, čítající jednu rozvětvenu rodinu nebo několik blízce příbuzných rodin. Šimpanzi a gorily tak žijí dosud. Pozděj vznikla kmenová společenství, která jsou založena též na víceméně příbuzenské bázi. Kmenová společenství trvala dlouho, a tak není divu že jsme na život v malé skupině adaptováni. (Většina z nás má omezený počet známých, pamatujeme si omezený počet jmen, pravidelně se stýkáme jen z úzkým okruhem lidí...)
Postupem doby docházelo k integraci za vzniku větších a větších společenských útvarů. Pak ani ty největší státní útvary nestačily, vznikly mezinárodní instituce se značně omezenými pravomocemi a působností. Nicméně i tyto mezinárodní instituce postupem doby buď zanikly, nebo vznikly nové s pravomocemi poněkud většími. Vzájemná provázanost a integrace je přirozený proces. Nedá se jednoduše zastavit, a kdo je u moci je úplně, ale úplně jedno. Globální stát, globální společnost a globální vláda je jen přirozeným pokračováním toho co tu posledních několik set tisíc let probíhá.
Je jedno kdo je u moci, špatné to bude vždy. A to proto, že na tuto situaci nejsme připraveni. Náž mozek a naše emoce myslí na úrovni kmenového společenství. Jsme fixováni na svou individualitu. Odmítáme si připustit že na jedinci vůbec, ale vůbec nezáleží. Nejsme připraveni být bezejmennými mravenci v mraveništi, a to je ten náš problém.

187799

3.4.2009 20:10

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187799

Prirozeny proces? Hmm, ja bych se neodvazil tak predvidat, ze integracni procesy jsou prirozenym konecnym stavem v prirode. Vesmir je dost stary na to, aby dosel do konecneho stavu integrace a nestalo se tak. Priroda si spise libuje v dynamickych rovnovahach. Dualita veskereho deni, ktera neni ke vsemu cista v dynamicke rovnovaze anpeti je asi velmi vystizne vyjadrena v symbolu jing a jang.

Pravda clovek jako individium je sice soucasti prirody, ale spolecnosti se to netyka. Tudiz lze pomoci logiky odvodit, ze prirodni zakony na ni neplati. Muj selsky rozum mi rika, ze takova logika je spatna. Dynamika deni uz je takoveho charakteru, ze jakykoliv proces v sobe obsahuje veci, ktere popdoruji zmenu v nejakem smeru a zaroven veci, ktere pusobi proti. Takze ta jednoducha logika dle meho nazoru v sobe obsahuje zjednoduseni a rozpor.

Integrace jednotlivcu do tlupy, kmene, naroda neposkozuje funkce a postaveni rodiny, ale globalni spolecnost redukujici cloveka na pouhe "kladivko" castecku ekonomicke smeny, ktera musi vyhovet pozadavkum ekonomickeho charakteru, at uz se mluvi o mobilite, praci kdyz vsechno funguje nejlepe 24 hodin denne, anonymita a z ni plynouci narust kriminality, uzka specializace a z ni plynouci z trata kulturnosti a humanity, konzum a ztrata v otazce dusevnich kvalit, at uz se jedna o moralni hodnoty, viru v neco.

Vse to pusobi destruktivne moderni spolecnost celi destabilizaci a atomizaci, protoze globalismus nema obsah, ktery by mohl nabidnout k sluzbe lidem. Nelze pouzivat nastroj moci bez toho, ze by byla lidem nabidnuta primerana nahrada. Ztrata konzumu vlivem ekonomicke krize jako jedineho obsahu globalismu, povede k hlubokemu ideologickemu selhani. Clovek najednou zjisti, ze krome konzumu ma globalismus velmi malo, co nabidnout, za vsechno co si bezohledne bere.

187802

3.4.2009 20:26

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187799

Na jedinci nezáleží? Velice podivný názor...

187803

4.4.2009 18:53

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 187803

podivný názor by to byl pokud by se někdo holedbal že je to tak správně
ale řečeno suše a cynicky ala předřečník je to naprostá pravda [smích]

187825

5.4.2009 2:33

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

dodo 88.?.?.?

Reakce na 187803

Na jedinci samozřejmě záleží, ale jen tomu kdo z toho má nějaký profit, byť ten profit může být nepřímý, nepatrný, či jen latentní. Kdo je příjemcem tohoto profitu, si toho ovšem může i nemusí být vědom a může se proto chovat sám vůči sobě neracionálně. Je to vlastně ono známé "co oko nevidí...". Na druhé straně však existuje mezi jedinci i konkurence, působící právě opačně, kdy na jedinci záleží jen proto, aby nebyl konkurentem.

Nemáme to s tím naším bytím vůbec snadné. Je to přímo "makačka na bednu". [smích]

187843

3.4.2009 21:55

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 187799

Přirozený proces byl ukončen ve Francii "francouzskou" revolucí a ve zbytku Evropy 1. světovou válkou a následným rozpadem monarchií. Tato revoluce nebyla výtvorem Francouzů stejně tak jako 1. světová válka nebyla dílem Evropanů-respektive Němců, tedy to v žádném případě není přirozený proces vývoje evropských národů. Tyto dějiné události byly osnovány svobodnými zednáři dle instrukcí sil v pozadí. A nejen tyto, také všechny rozhodující následné, 2.světová válka, ponechání části Evropy Stalinovi, vznik mezinárodních institucí, proces "demokratizace" východu, sjednocování Evropy atd.. Dále multikulturizace, pokleslá kultura, úpadek vzdělání atd., tedy příprava lidstva na globální stát, globální společnost a globální vládu, dle vás přirozený to vývoj.
Dalo byse to nazvat přirozeným vývojem pokud by tyto síly v pozadí byly součástí evroatlantického prostoru a kultury, ale je to bez jakékoli pochyby cizí element. Element, který je už ze své podstaty v permanentním boji s evropskou civilizací postavenou na křesťanských základech.
V jednom pravdu máte, lidstvo se opravdu vyvíjí od barbarství k civilizaci, ale tento vývoj ve své přirozenosti nakonec povede cestou svobodných národů, a ne cestou k totalitě založené na dogmatické autoritě.

187807

4.4.2009 0:06

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

serpico 77.?.?.?

Reakce na 187807

tak ten váš koment mě naprosto vyřídil,jsem z toho v prde......
já jen doufám,že vaše myšlenka:"tento vývoj ve své přirozenosti nakonec povede cestou svobodných národů, a ne cestou k totalitě založené na dogmatické autoritě" bude uskutečněná,protože jinak asi nemá smysl žít a plodit pěkné věci...
jinak co se týče lidstva,tak si myslím,že potřebuje(i když nechci)pořádně na prdel aby si uvědomilo svou podstatu a důležitost v tomto "hnusném" světě...
možná se někdo zasměje ale já vidím život v přírodě,jsem velice šťastnej když jedu na ryby a pokecám se svejma dobrejma kamarádama...
sedíte na rybách a sem tam zaloví ledňáček,sem tam proběhne srnka,občas zaloví štika...
jezdívám tak třikrát do roka ale po těch 14ti dnech skoro brečím a nechce se mi zpátka do té odporné reality...howg

187813

5.4.2009 2:41

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

dodo 88.?.?.?

Reakce na 187813

Bohužel ten návrat do reality je nezbytný. Už třeba jen proto, že došly sirky a na pozření té chycené ryby nemáme přirozenou výbavu. [vyplazený jazyk]

187845

4.4.2009 21:26

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

inn-ocean 80.?.?.?

Reakce na 187799

Kdyz jste odbornikem na prirozene procesy, jiste nam take reknete jak ten prirozeny proces bude dal pokracovat az tady jedna vlada bude.
Nechapu,ze se tak svira zaludek z te prirozenosti. [bliji]

187829

4.4.2009 23:13

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 187799

My nejsme bezejmenní mravenci v mraveništi.Naše dovednosti a schopnosti nás předurčují k autonomii.Jsem sto se se samičkou spářit...a žít dál. Nejsem neplodná dělnice [smích].Ani jednorázovej trubec. Ani královna se zduřelým ... Odkázaná k "věčnému" plození. Prostě nejsem HMYZ.A co Vy? [smích] Tak PROČ na jedinci nezáleží.Jste snad sterilní dělnice? Či co Vás vede k Vašim závěrům? Kdokoli z nás může být čímkoli(téměř).I v tom "mraveništi" stále žijeme v rodině...stále!!!(po statisících letech[smích]) Tak co má nemněnnou váhu? [smích]Jakkoliv početné "mraveniště"? Nebo rodina?
Sebevětší lidské společenství se beze "Mne"(rodič)zatím(naštěstí) neobejde.Pokud se ubráníme modifikaci na hmyz... Jsme stále svobodní(autonomní)!!!

187830

4.4.2009 23:17

RE: Z hlediska evoluce je to jasné

Boletus majakuka (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 187799

PS: Není to Náš "problém". Je to Naše výhra!!!

187832

4.4.2009 23:14

komplot již na světě je

amiourka 85.?.?.?

March 31, 2009

Subject: More from PaulAndrewMitchell on 3/31 Insolvency
Greetings Ladies and Gentlemen:

As of 5:31 a.m. today, March 31, 2009 A.D., the United States
officially declared insolvency as to its obligations allegedly
payable to theFederal Reserve Banks.

See Delivery Confirmation information below, as provided by the USPS
Track & Confirm Internet system of notification via email.

The fully hyperlinked version of that DECLARATION OF INSOLVENCY is
here on the Internet:

http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.htm

The original hard copy is formatted using Microsoft WORD 2003:

http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.doc

Please relieve us of the burden of shipping hard copies by printing
either document, and all incorporated Exhibits, directly from the
Internet.

Certified and embossed versions of the .doc version above can be
purchased from my office for a nominal certification fee of $20.00
each. Please send either CASH or a BLANK U.S. Postal Money Order to:
Forwarding Agent

7115 N. Division St. #B-354

Spokane 99208

WASHINGTON STATE, USA

Further details and a plain English explanation can be found

in this document:

http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.explained.htm

Thank you for your professional consideration.

p.s. If you are presently engaged in litigation in either State or
Federal Court(s),

please make a point of filing a DEMAND FOR MANDATORY JUDICIAL NOTICE

of the above DECLARATION OF INSOLVENCY. Cf. Rule 201(d) in the

Federal Rules of Evidence ("FREV"[mrknutí jedním okem] for mandatory judicial notice of

adjudicative facts.

There is much additional (and free) reading

at the links below my name here ...

http://www.supremelaw.org/reading.list.htm

Sincerely yours,

/s/ Paul Andrew Mitchell, B.A., M.S.

Private Attorney General, 18 U.S.C. 1964(a)

http://www.supremelaw.org/decs/agency/private.attorney.general.htm

Criminal Investigator and Federal Witness: 18 U.S.C. 1510, 1512-13

http://www.supremelaw.org/reading.list.htm

http://www.supremelaw.org/index.htm (Home Page)

http://www.supremelaw.org/support.policy.htm (Support Policy)

http://www.supremelaw.org/guidelines.htm (Client Guidelines)

http://www.supremelaw.org/support.guidelines.htm (Policy + Guidelines)

All Rights Reserved without Prejudice

Our condensed list of IRS outreach resources:

http://www.supremelaw.org/sls/nutshell.htm <-- START HERE

http://www.supremelaw.org/letters/irs.estopped.htm

http://www.supremelaw.org/end.times.irs.forward.htm

http://www.supremelaw.org/letters/irs.perjury.jurats.htm

http://www.supremelaw.org/psta.analysis.htm

http://www.supremelaw.org/lien.or.levy.htm

http://www.supremelaw.org/notice.of.deficiency.htm

http://www.supremelaw.org/end.times.irs.cclists.htm

http://www.supremelaw.org/support.guidelines.htm

DISCLAIMER: Forwarding email from someone else

does not mean that I endorse any of its contents.

---------- Forwarded message ---------- From: U.S._Postal_Service_ <U.S._Postal_Service@usps.com>

Dat...Automaticky kráceno

187831

6.4.2009 5:23

RE: komplot již na světě je

p 125.?.?.?

Reakce na 187831

...US prezident Obama svolal tiskovou konferenci a na ni prohlasil:"Mam pro svet dve nove dulezite zpravy.Jedna je dobra a ta druha taky.Tak nejdrive ta dobra zprava.Rozhodl jsem se dat vsechny biliony ne podvodnikum,bankerum,spekulantum a jinym zlocincum a dam to lidem kteri leta tezce pracovali a zkratke vsem kteri si to zaslouzi."Vypukne oslavny povyk trvajici hodiny,cely svet jasa konecne spravedlnost vyhrala,lide tanci na ulicich...Prez.Obama potom vyhlasi:"A ted ta druha...ta prvni zprava byla jenom takovy vtip.... a tak to jde stale dokola...

187888

6.4.2009 18:14

RE: komplot již na světě je

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187831

Někde jsem to už četl. To je pouze zatím jenom návrh k projednání kongresem. Loutky a loutkaři se budou muset dohodnout, zdali se tento náš svět už konečně stane spravedlivější a nebo vzhůru jistým krokem do Nového světového pořádku. Je zde hodně velmi zajímavých odkazů a tak je malinko zviditelním a udělám to klikací.

http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.htm
http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.doc
http://www.supremelaw.org/cc/fox2/insolvency.expla...
http://www.supremelaw.org/reading.list.htm
http://www.supremelaw.org/decs/agency/private.atto...

http://www.supremelaw.org/index.htm (Home Page...
http://www.supremelaw.org/guidelines.htm
http://www.supremelaw.org/support.guidelines.htm
http://www.supremelaw.org/sls/nutshell.htm...
http://www.supremelaw.org/letters/irs.estopped.htm
http://www.supremelaw.org/end.times.irs.forward.ht...
http://www.supremelaw.org/letters/irs.perjury.jura...
http://www.supremelaw.org/psta.analysis.htm
http://www.supremelaw.org/lien.or.levy.htm
http://www.supremelaw.org/notice.of.deficiency.htm
http://www.supremelaw.org/end.times.irs.cclists.ht...

Musíme jenom doufat, že se nám začne blízkat na lepší časy. Ať se tedy blízká.

187920

5.4.2009 12:42

nwo už existuje

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

niektorí si asi myslia, že neo ešte nie je, že keď príde - nwo bude vyzerať tak, že polovica planéty bude zamorená rádioaktivnym spadom a tí čo prežijú budú žiť pod diktatúrou vyvolených s hlavňami pri hlave; omyl nwo tu už je a to brutálne a neskryte; tých pár jedincov čo má otvorené oči nepredsatvuje žiadnu reálnu potiváhu nwo; kto z našich príbuzných alebo susedov o takýchto veciach vôbec premýšla a je ochotných sa o tom zhovárať? nikto, označia vás za blázna a pokiaľ sa neprispôsobite tzv. hodnotám (99 percent umelo vytvorené médiami masovej manipulácie) tak máte veľký problém v spoločnosti vôbec prežiť; aj táto diskusia a právo vyjariť svoj názor je súčasť nwo, pretože architekti sveta vedia, že tých pár jedincov čo má otvorené oči nemá ani najmenšiu šancu nič zmeniť; zlikviduje ich vlastné okolie, ktoré žije totálne pomýlenými hodnotami, veď 95 percent ľudí nemá na nejakú serióznejšiu problematiku žiadny názor, sú schopní len žrať, dať sa masírovať a súložiť. howk

187852

5.4.2009 15:36

RE: nwo už existuje

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187852

Uvidime o cem lide zacnou premyslet, az padne konzum. A ekonomicka realita rika jasne, ze to je pouze otazka casu. [mrknutí jedním okem]

187856

16.4.2009 12:04

proc NWO?

Tsignotschka 89.?.?.?

Nejde mi do hlavy proc chcou ustanovit NWO, kdyz uz vlastne "je"? Kdyz uz "ovladaji" skoro cely svet? To je opravdu tak nutne, aby byla jedna vlada, jedna celosvetova instituce? Se jim prece vladne dobre i pres ty staty/statniky co tu jsou ted, ne?
Prece diky ruznorodosti narodu/etnik/nabozenstvi si muzou hrat ty jejich hry. Nemyslim, ze to delaji kvuli moci (kterou uz maji), protoze kdyz dosahnou absolutniho vrcholu moci a znici vsechny nepratele, tak zacnou hledat nepratele uvnitr a NWO se rozpadne...(pro dobre fungovani diktarskych rezimu je potrebny strach a nejlepe strach z nepritele). Co kdyz duvod ustanoveni NWO je nekde venku, ve vesmiru. Neni potreba NWO kvuli komunikaci s jinymi civilizacemi? jako organ zastitujici cele lidstvo? Nebo si jen opravdu nekdo chce dokazat svou moc a potrebuje, aby cely svet klanel hlavu pred pyramidou s ocickem kdyz si on/oni usmysli?
koukam ze jsem samy otaznik [velký smích] [bliji]

188503

Příspěvků: 73

03.04. 03:20 inn-ocean  1 nebo 5
03.04. 08:38 metalista  RE: 1 nebo 5
03.04. 11:09 KILLROY  RE: 1 nebo 5
03.04. 13:39 hestroy  RE: 1 nebo 5
03.04. 13:52 Miroslav Yamato  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:07 hestroy  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:14 Miroslav Yamato  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:21 hestroy  RE: 1 nebo 5
03.04. 23:32 Oracle  RE: 1 nebo 5
06.04. 16:53 vodnik007  RE: 1 nebo 5
03.04. 13:56 Rene Bartosek  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:13 hestroy  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:50 Rene Bartosek  RE: 1 nebo 5
03.04. 14:28 KILLROY  to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
05.04. 00:09 Maculak  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
06.04. 15:31 Mirda  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
06.04. 16:39 Mirko D.  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
06.04. 18:29 Mirda  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
06.04. 19:36 vodnik007  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
07.04. 01:57 kozoroh  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
07.04. 17:29 vodnik007  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
07.04. 19:36 hestroy  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
07.04. 19:44 vodnik007  RE: V nových filmech hollywoodské produkce
07.04. 19:50 hestroy  RE: V nových filmech hollywoodské produkce
07.04. 21:53 Mirda  RE: V nových filmech hollywoodské produkce
16.04. 21:28 vodnik007  RE: V nových filmech hollywoodské produkce
07.04. 21:49 Mirda  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
09.04. 06:56 kozoroh  RE: to Hestroy: Rusko nie je pod taktovkou TKN
04.04. 20:59 inn-ocean  RE: 1 nebo 5
03.04. 08:55 Alena  RE: 1 nebo 5
03.04. 06:19 kozoroh  Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
03.04. 11:16 KILLROY  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
03.04. 12:44 hestroy  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
05.04. 02:37 kozoroh  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
06.04. 16:36 Mirda  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
07.04. 12:50 KILLROY  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
07.04. 16:29 Mirda  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
07.04. 17:33 vodnik007  RE: Odvěký sen o světovládě,bud pomocí komunismu a nebo kapitalismu.
03.04. 08:04 serpico  NWO...
03.04. 09:21 Soudce Lynch  Včera jsem
03.04. 10:57 jiří  proč už tu NWO není?
03.04. 15:46 Vladimír Stwora  RE: proč už tu NWO není?
03.04. 16:26  RE: proč už tu NWO není?
03.04. 17:53 xml  RE: proč už tu NWO není?
03.04. 19:51 Rene Bartosek  RE: proč už tu NWO není?
04.04. 00:20 Novákneu  RE: proč už tu NWO není?
06.04. 17:34 vodnik007  RE: proč už tu NWO není?
06.04. 20:11 steve  RE: proč už tu NWO není?
06.04. 22:02 vodnik007  RE: Opravdu by slo eliminovat chudobu
03.04. 13:33 Deek  Jsme na prahu světovlády!
03.04. 15:49 Tom77  Řešit nebo neřešit?
03.04. 17:34 pietroo  Přišlo mi mailem:
03.04. 17:39 hestroy  RE: Přišlo mi mailem:
17.04. 17:48 amiourka  RE: Přišlo mi mailem:
03.04. 17:59 Mirko D.  Světovláda nebude procházka růžovým sadem...
03.04. 18:15 hestroy  RE: Světovláda nebude procházka růžovým sadem...
03.04. 18:55  Z hlediska evoluce je to jasné
03.04. 20:10 Rene Bartosek  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
03.04. 20:26 hestroy  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 18:53 aristokrat  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
05.04. 02:33 dodo  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
03.04. 21:55 Mirko D.  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 00:06 serpico  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
05.04. 02:41 dodo  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 21:26 inn-ocean  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 23:13 Boletus  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 23:17 Boletus  RE: Z hlediska evoluce je to jasné
04.04. 23:14 amiourka  komplot již na světě je
06.04. 05:23 p  RE: komplot již na světě je
06.04. 18:14 Mirda  RE: komplot již na světě je
05.04. 12:42  nwo už existuje
05.04. 15:36 Rene Bartosek  RE: nwo už existuje
16.04. 12:04 Tsignotschka  proc NWO?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

V Berlíně strčili pod přijíždějící metro Íránce30.10.19 20:06 Německo 4

Demografická katastrofa na Slovensku.30.10.19 18:56 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
15,83 Kč
Švýcarský frank
23,25 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,64 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 665,45 Kč
1 unce stříbra
390,25 Kč
Bitcoin
201 961,90 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 456