Diskuze k článku

Z „mučení“ mohou mít bývalí Bushovi spolupracovníci těžkou hlavu

Příspěvků 77

31.3.2009 5:37

Privedte odsouzene!

Prazak 87.?.?.?

Jsem zvedav na pokracovani a soudni proces. A take na to jake dukazy muceni pan Gonzales predlozi. Cerveny kriz, ani mezinarodni humanisticke organizace, ktere si na Guantanamu podavaji denne dvere, do dnesniho dne zadne zavady nezjistili. Vypovedi veznu nejsou dukazem. Jake pravni podklady vytvorili obvineni k legalizovani muceni. To jako napsali zakon, ze muceni se na Guantanamo legalizuje a podepsali to? Vi autor clanku neco o tom jakym zpusobem se v USA zakony uvadeji v praxi a jak dlouho to trva a kdo o tom rozhoduje?
Mimochodem Pinocheta pan Gonzales nikdy pred porotu nedostal a k zadnemu soudu s nim nedoslo pro nedostatek dukazu. Uz ted je mi jasne jak skonci soud s "odsouzenymi". Pardon obvinenymi. Stejne jako tento hoax.

187564

31.3.2009 15:29

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187564

Jinou snůšku nesmyslů jsem od Pražáka nečekal. Je to dobrý a pracovitý sionacista. Kdyby bylo takových Pražáků víc, možná by se z jejich lží nechala dělat polévka pro chudé. Promiňte, musím si trochu ulevit, když čtu něco od Pražáka, vždy mě to dost natahuje... [bliji]

187592

2.4.2009 16:53

RE: Privedte odsouzene!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187592

Vyvraťte tedy jeho nesmysly pomocí argumentů a ne nadávkami, pane H...jistě je máte a rád se o ně rozdělíte.

187672

2.4.2009 17:07

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187672

Vidím, pane Yamato, že jste se ideologicky zařadil mezi tu špínu. Je to škoda, už jsem vás považoval za slušného šlověka. Pokud se zastáváte grázla, který otevřeně podporuje vraždění lidí, co jste? Odpovězte si sám... Možná byste si rozumněl s Liebermanem, to je takový slušný člověk, který chtěl všechny Palestince utopit v Mrtvém moři.

Je to asi stejné, jako kdybych se vyjádřil o Berijovi, že to byl jeden z největších sráčů na zemi a vy byste po mě chtěl, abych vám vysvětloval, proč to byl služebník Satanáše. Chápu, že o zločinech bolševismu nic nevíte, za bolševika se to v učebnicích nepsalo, ale to ještě neznamená, že se to nestalo, kapišto?

Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. [pláč]

187676

2.4.2009 17:11

RE: Privedte odsouzene!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187676

Přesně takovou odpověď jsem čekal.

A opravdu upřímně vám za ni děkuji...a to myslím vážně! Díky vám (jste dobrý lakmusový papírek) jsem si ověřil své mínění o posledním vývoji zde.

Škoda, že to Stwora nechal takto klesnout...nu, jeho web, jeho věc.

187677

2.4.2009 17:21

RE: Privedte odsouzene!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187679

A proč jste si neodpustil tu hromadu sraček a ty odkazy sem rovnou nedal?

187681

2.4.2009 17:32

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187681

Aha, takže to zkoušíte dál, že... Už jsem vám to vysvětlil. Se špínou typu Pražák diskutovat nebudu. Je to stejné, jako bych diskutoval se Stalinem nebo Liebermanem. Tyhle odkazy jsem sem dal jen kvůli vám, neboť, ačkoliv jste se vrátil do sioparty, pořád pro mě nejste odporný lhář. Vy možná lháře máte rád a máte je i za přátele, já se s nimi ani nehodlám bavit. Důležité je to, že jste ukázal své pravé peří...

187683

2.4.2009 22:45

RE: Privedte odsouzene!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187683

Rad bych videl, kde yamato pouzil v teto konkretni diskusi nebo jine nejakou lez? Nechcete diskutovat s prazekem pane hestroy, dobra, ale proc napadate yamata? Pouze nekoho jako prvni napadnout bez vypsani argumentu vlastnich argumentu je hloupe. Neni mi treba vykladat, ze prazak je jeden z mnoha alias z webu provokateru, ja to vim, ale nerad bych aby zvedeavec dopadl stejne jako zumpa na netu. Mimochodem toto je vicemene jedina metoda jak Zvedavec mimo cenzuru odrovnat. Velmi elegantni a ucinna metoda, zkuste po tom popremyslet. Yamato urcite neni nekdo, komu s emocemi podosuvat neco, co si clovek domysli. Strom poznas po ovoci. A ja pana yamato registruju uz nejaky ten rok a nemel jsem problem s nim nikdy dikutovat k veci.

187721

3.4.2009 0:08

RE: Privedte odsouzene!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187721

Tady je patrně hodně pravdy a s ní související závěry a dopady. S tou žumpou na netu máte pravdu, ale k čemu je diskuze (obrazně řečeno) s "pozlaceným hovnem"? (nemám na mysli teď Yamata). Altruistických diskutérů jako Vy, René, je hodně málo (všechna čest). Ty impulsivnější tedy budeme fackovat,aby "Pražáci" a jejjich apologeti dostali svůj zasloužený "demokratický" prostor?
Jak to bylo? .... napriek tomu
dokazu manipulovat a dosiahnut vzdy svoje (uz cez tisic rokov) aj ked dokazatelne nemaju pravdu a nedeje sa im ziadna krivda.
ake mechanizmy a techniky sa za tym skryvaju? samozrejme, okrem podplacania, vydierania a teroru, na urovni politickej ktore su viditelne, su tu este aj subtilnejsie metody, ktore vyuzivaju
pri manipulovani pospolitou spolocnostou. vsimnite si, ze ked sa kdekolvek nieco udeje, co hoci len protizidovsky vyzera, okamzite vybehnu zo svojich dier a zacnu pistat na vsetky strany a neprestanu az kym posledny oponent nestiahne znechutene chvost.


Jednota - to je rozdíl mezi námi a jimi. Proto jsme tam, kde jsme. [pláč] Tímto vyjadřuji svou podporu Hestroyovi.

187730

3.4.2009 1:05

RE: Privedte odsouzene!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187730

Ja mam do altruismu hodne daleko, staci se podivat do archivu, ale pokud treba Hurvajz pise slusny prispevek reaguju slusne ci neprimo za pomoci sarkasmu nebo eufemismu ( jak tpo nekde maji radi ), ale skoro vzdycky si dam praci a po milionte druhe nanovo argumentuju. Obvzlast, kdyz opravnenou poznamku vyslovi nekdo jako pan Yamoto. Google ma do altruismu taky daleko, ale vi ze musi pouzivat argumenty. Tohle neni torpedo osobniho charakteru proti hestroyvi, ale podnet k zamysleni. Ja rozhodne minim rozlisovat mezi darebaky a slusnymi lidmi v jakemkoliv narode, na prvnim miste v tomto hodnoceni zametam pred vlastnim prahem tedy cesky narod. Kdybych ja osobne mel znicit Zvedavec snazil bych se na nejvyssi moznou miru vysponovat nahoru emoce. Kde jsou emoce neni rozum a casto nastupuje sprostota a jak jednou zacnou padat urazky, tak to nema konce. Co myslite zalezi nekomu jako Hurvajz na nejake sprostarne navic?

187733

3.4.2009 11:41

RE: Privedte odsouzene!

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187730

Já bych podpořil pana Reného.
Víte,už jsem o tom psal. To o čem se bavíme ,na netu už jednou bylo. A opravdu bych nechtěl, aby k vůli několika málo jedincům tyto stránky skončili tak, jako skončili před léty stránky jistého Petra Bakaláře. Škoda jen ,že si toto neuvědomuje také pan Stwora . On si totiž neuvědomuje i jinou věc.
Zvědavec už dávno není pouze jeho. Svým způsobem patří nám všem. Nakonec i těm "pražákům"!V tom nejlepším slova smyslu. A to ovzduší zde žádní "pražáci" netráví. Ti tu byli od prvu začátku a svoji "úlohu" ,která se jaxi čeká ,plnili více než dobře. [smích]

187757

3.4.2009 15:04

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187757

Máte pravdu pane Takyjeden, občas se najdou lidi, kteří ostatní ošklivě napadají... Když jsem tu jednou psal o tom, že katolická církev je jedním z největších zel na Zemi (což je můj názor, mám na něj právo, mám právo ho vyjádřit), nějaký "travič" mi odepsal:

>To už jsi zase tak ožralý ,že opět nechápeš několik jednoduchých vět psaného textu? Apropó ,jestli pak víš kolik lidí jste na onen svět poslali vy,antikatoličtí fanatici ? Můžu tě ujistit,že by to byla uplně jiná čísla.Řádově!No,to ti ale pánové vlastnící různé TV Nova prostřednictvím svých skříněk pro debily nezdělili,žáno. Takže to není pravda.

>No,už by byl nejvyšší čas ,aby jsi začal uvažovat o nějakém léčení ,protože tvůj chlastem a talmudvizí zdevastovaný mozek přestává rozlišovat nejen skutečnost minulou,ale i tu současnou,a dokonce v oparu lihových výparů i písmenka a smysl psaného textu!

>Nicméně těžce nabyté životní zkušenosti s podobně postiženými idividui ,podotýkám vlastní vinou postiženými, mne naučila na ně nijak nereagovat ,je to naposledy ,co zde odpovidám na ty tvé tuny uslintaných hospodských a opileckých osobních urážek a zcela zdarma nabízím řešení tvé nezáviděníhodné situace.Zkus si najít nějakého dobrého psychiatra.

Ano, i tací se zde najdou. Stačí jen zasáhnou citlivé místo a už místo argumentů útočí osobně...

Vezměme si třeba, co tento člověk považuje za tuny uslintaných hospodských a opileckých osobních urážek. Konkrétně reagoval na tyto mé příspěvky, nakolik jsou to osobní urážky, nechám na vás...

Tak, tak, byly různé doby. Třeba pálení čarodějnic. 4.000.000 lidí to jaksi nerozdejchalo. Ne, že bych bránil komunismus, ale katolická církev dělá to samé. Odstraňuje své nepřátele jednoduše. Zabíjí je, přesně v souladu s Kristovým učením...

>Á opět opět ta toliko tvoje proslulá a udivující znalost "histo(e)rie"! Toto musely podepřít minimálně(!) čtyři rumy ! No,pokračuj,ať se zase něco nového dozvím

Ale samozřejmě, pane katolíku, že žádné hony na čarodějnice nebyly... To už jste nám tu se svou partou katolických dogmatiků vysvětlil několikrát. Celá historie byla zfalšována židy, aby očernili katolickou církev, to už známe.... Katolická církev nezabila nikoho. I Hus se oddělal sám, že?

A pak už jen následuje to zhodnocení těchto dvou příspvěků jako tuny uslintaných hospodských a opileckých osobních urážek.

Pro někoho je tedy oslovení katolík osobní urážkou. Zajímavé, že?

187783

3.4.2009 17:03

RE: Privedte odsouzene!

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 187783

Jo, ale faktem je, že historikové v nedávné době byli nuceni opustit různá klišé, která se dlouho tradovala. Dnes již jsme dost daleko od středověku, abychom mohli s (emocionálním) odstupem, s respektem k faktům tuto dobu popsat, bez ohledu na naše "světové" názory. Musel se např. zcela zásadně zredukovat počet obětí inkvizice, a španělské inkvizice. Počty jsou oproti osvícenským legendám a mýtům (Voltaire...) relativně (velmi) nízké. Také to, jak velké množství hrály kriminální případy. Koneckonců také Bruno byl obviněn z vraždy. Proč osvícenci neučinili symbolem boje svědomí proti církevní moci jeho, který byl upálen, ale Galilea, který nebyl v reálném vězení (jen v domácím) ani jeden den? Bruno totiž asi byl opravdu vrah.
Papež Wojtyla několikrát se vyjádřil otevřeně nebo skrytě pohrdavě o současné historiografii, která je plná mýtů. Zároveň se jakoby omluvil za zla spáchaná církví. Historikové se tak dostali do velmi trapné situace. Ty, které podvědomě prohlašují za bojovníky proti "vědě" a "faktům", se jejich vědě plné mýtů a stereotypů vysmáli. Zároveň byly otevřeny archivy inkvizice atd.

(Wojtyla=Jan Pavel 2. např.:
3. Scholarly endeavours to reach a more profound and complete grasp of historical truth are crucial to this cause. Faith has nothing to fear from the work of historical research, for, in the final analysis, research too is directed towards the truth which has in God its source.

The writing of history is sometimes beset by ideological, political or economic pressures, so that the truth is obscured and history itself becomes a prisoner of the powerful. Genuinely scientific study is our best defence against such pressures and the distortions they can bring. It is true that it is very difficult to attain an absolutely objective account of history, since personal convictions, values and experiences inevitably impinge upon historical study. Yet this does not mean that we cannot offer an account of history which is in a very real sense impartial and therefore true and liberating.

4. The truth can also prove uncomfortable when it asks us to abandon long-held prejudices and stereotypes. This is as true of Churches, ecclesial communities and religions as it is of nations and individuals. Yet the truth which sets us free from error is also the truth which sets us free for love.)

187790

4.4.2009 13:43

RE: Privedte odsouzene!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 187790

>Papež Wojtyla několikrát se vyjádřil otevřeně nebo skrytě pohrdavě o současné historiografii, která je plná mýtů. Zároveň se jakoby omluvil za zla spáchaná církví.
Vystrihl jsem si tehdy novinovou zpravu, kde doslova bylo uvedeno, ze papez se omluvil za OMYLY, kterych se ta cirkev DOPUSTILA. Zvedlo me to tehdy ze zidle. Pripoustim vsak, ze mohlo jit jen o zoufaly novinarsky prepis, snazive osobni zjemneni papezova vyroku.

187821

3.4.2009 17:24

RE: Privedte odsouzene!

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 187783

Nevšiml jsem si,že bych tě nějak oslovil.
Dobrá. Pouze pár vět.
Nebudu komentovat ani odpovídat na tu tvoji obvyklou snůšku torz povytrhávaných z kontextů.
Tak jako týden nezačínáva čtvrtkem i toto (nevím jak to nazvat) extempore nezačalo tím co jsi tady s tobě vlastní velkorysou zapomětlivostí opět uvedl.Nemám v úmyslu se dále přehrabávat v tom tvém hnoji X příspěvků(?) zpět a pídit se po jednotlivostech. To už mi za takovou otročinu opravdu nestojíš. Nicméně,milý kamaráde, byl jsi to TY kdo tady začal s neskutečně a opravdu i na toho nejotrlešího bolševického lampasáka hrubými urážkami , s hanobením víry,náboženského i prostého lidského cítění a nakonec i přesvědčení.
Ano ,chyba byla i na mé straně,když po neustálém nastavování druhé tváře mi pomalu došla trpělivost a začal ti oplácet mincí podobnou.
Takže závěrem můj milý příteli, toto je vše ,co jsi ode mne pro sebe zde mohl číst. Proto i s další svojí odpovědí si práci dávat nemusíš. Pakliže ovšem ti tvá prezentace nějaké té porce úchylností neučiní pro tebe další milé potěšení.
Inu "proti gustu,žádný dišputát",jak říkávala moje babička.

187791

3.4.2009 17:30

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187791

Samozřejmě, že to dohledávat nebudeš, protože bys nenašel jedinou osobní urážku. Celé se to jen točí okolo katolické církve, a že ty to bereš osobně, to je tvůj problém. Kromě toho tu neustále urážíš židy, hanobíš jejich víru, atd.

Takže kamaráde, zameť si nejdříve před svým vlastním prahem a přečti si, co Ježíš říkal o pokrytcích.

187792

3.4.2009 14:03

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187721

Pane Bartošku, kde obviňuji Yamata ze lži?

Máte na mysli tuhle větu?

>Tyhle odkazy jsem sem dal jen kvůli vám, neboť, ačkoliv jste se vrátil do sioparty, pořád pro mě nejste odporný lhář.

Všímáte si? nejste odporný lhář

Pan Yamato přišel na Zvědavce, přečetl si Pražákovy lži, pak si přečetl, že jsem Pražáka označil za sionacistu a pustil se do mě, že mu mám ty jeho lži vyvracet a ne mu nadávat. Nevím, jestli je výraz sionacista nadávka, je to prostě termín, který velmi přesně označuje skupinu lidí, která podporuje vyvražďování původního obyvatelstva Palestiny.

Vám jistě nemusím vysvětlovat, že Pražák tu píše samé lži. A nemusím to vysvětlovat ani panu Yamatovi.

Takže ještě jednou. Pan Yamato přišel na Zvědavce, přečetl si články, zjistil, že je to slabota (jeho vlastní slova) a tak se pustil do mě, nikoliv do člověka, který tu sprostě lže. Nakolik je to smysluplné, to nedokáži posoudit.

Ačkoliv jsem se mu snažil vysvětlit, že vyvracet Pražákovy lži neustále dokola je nesmysl, nechtěl to pochopit a to jen z jednoho prostého důvodu, který z něj nakonec vypadl. Prý bere dohadování se mnou jako relax, že si prý u toho dobře odpočine. Pokud se podíváte, kolik příspěvků sem Yamato včera napsal a kolik smysluplných informací v nich najdete, kolik tam najdete jeho myšlenek a názorů, jistě uznáte, že to není nic moc.

Já pana Yamato koneckonců také znám a proto jsem byl překvapen, že místo toho, aby napsal něco konkrétního k věci, třeba něco o zbraních a o tom, jak je nadšený z úspěšnosti amerického obranného raketového systému, bude jen prudit. A to ne lháře, ale mě. Jsem si jistý, že byl po zbytek dne hrdý, jak se se mnou vypořádal, dle hesla, přišel jsem, viděl jsem, prudil jsem.

Pokud se někomu nelíbí, jaký vztah mám k lidem, kteří podporují zabíjení, lhaní a finanční podvody, ať si mé příspěvky nečte.

187771

3.4.2009 14:26

RE: Privedte odsouzene!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 187771

Ja povazuju pana Yamata za slusneho cloveka. Nemyslim, ze by byl zastancem vrazdeni a lhani. A jsou jiste hranice, kterych se snazim u slusnych lidi nikdy neprekrocit. Klidne mi muzes Jindrichu tykat, stejne jako hromada jinych lidi, kterych si cenim a vazim. A skutecne si myslim, ze posledni dobou "myslis" vice srdcem nez hlavou.

Jeden stary pritel ,kdyz jsem udelal botu a rekl jsem, ze taky od dobreho pritele snesu daleko vice. Tak tenhle flegamtik vyskocil jako certik z kuze, a odpovedel mi, ze "kurva to je sice pravda, ale ze je dobre chovat se pratelum, co nejlepe!" Je to pouze takova berlicka, ktera naznacuje diferenciaci v mezilidksych vztazich a to, ze jsou lide kteri zasluhuji lepsi chovani, standrtne slusne chovani a i lidi znamy jako vylupku si zasluhuji chovani typu akce-reakce. Jinak bychom se brzo mlatili jako civilizace po hlavach na potkani.Vase vymena mezi tebou a panem yamotem je to, co jsem naznacil. Dva racionalni lide maji na sebe reaguji v emocionalni osobni rovine.

Mno, protoze na Zvedvaci bylo prebartoskovano, tak jsem doprovolne presel na 10 primych prispevku a zbytek musi byt schvalen moderatorem. Mame 2.dubna a mych deset primych je v haji, doufejme, ze to k necemu bude. [mrknutí jedním okem] V kazdem pripade to byl ode mne dobry pocin. Ja si davam vetsiho majzla na to, co pisu. A jini lidi maji cas vyjadrit, to co bych treba napsal taky. A je prijemne si to precist a zjistovat, ze kriticky myslicich lidi je vice, nez je na prvni pohled videt. Navic psani prispevku cloveka zdokonaluje ve vyjadrovani, logicke debate..., takze jenom at lide pisi. To muze fungovat, ale na diskusnim webu, rozhodne to nefunguje na zumpe. [smích] [mrknutí jedním okem]

187778

3.4.2009 15:27

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187778

Ano, poslední dobou jsem rozezlen čím dál víc, když vidím, jaká svinstva se odehrávají a lidi zblblí propagandou to dokonce podporují. A že těch kolaborantů je, na mnoha úrovních...

Máš René pravdu (díky za nabídku k tykání), že jsem s mými "nepřáteli" rychle hotov. Dám si na to pozor.

Doufám, že se zde pan Google bude vyskytovat častěji, ten si s nimi poradí s větší elegancí, než já.

187786

3.4.2009 19:30

RE: Privedte odsouzene!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187778

Hm, zastáncem vraždění a lhaní opravdu nejsem...nevím, z čeho si to lidé jako hestroy zde a jiní jinde tak zvláštně odvozují...a hlavně tak různě, pro hestroye jsem zjevně pravá ruka sionismu a obdivovatel americké vojenské mašinérie, pro jiného jinde, asi před týdnem, zas antiisraelec a rusofil...tož divné, že, kdo se v tom má vyznat?

No, škoda, že už přebartoškováno není...to jsem si diskuse pročítal docela často, protože se člověk něco dozvěděl. Taky ta diskuse měla dost jiný styl. Teď je přehestroyováno a je to vcelku o ničem.

187800

3.4.2009 20:29

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187800

Přečtěte si svoje příspěvky a pak zkuste udělat nějaký výtah, třeba se najde alespoň něco zajímavého...

Teď si hrajete na chudáčka, ale prudil jste záměrně...

187804

3.4.2009 20:38

RE: Privedte odsouzene!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187804

Ale ne ne ne, hestroyáčku, kdepak, já si na nic nehraju. Já jen píšu co cítím. A jo, je pravda, že jsem vás prudil...ale začal jste si vy, vy jste se chytil na mé nevinné otázky po důkazech.

Prostě Bartošek (a několik, bohužel málo, dalších) je u mě frajer...a vůbec nezáleží na tom, zda s ním souhlasím nebo ne, což je pro vás asi dost nepochopitelné...kdežto vy jste primitiv s černobílým viděním světa a svatým přesvědčením o své pravdě. Fanatik stejného ražení, jako ty, které kritisujete.

Ale víte vy co...nejste náhodou JEJICH agend? Vždyť vy odradíte víc lidí, hledajících alternativní informace, než tucet lehů, mikinů a podobných! Děláte pro svou věc vpravdě medvědí práci!

187805

3.4.2009 22:20

RE: Privedte odsouzene!

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187805

Nebudte na hestroye zase tak přísný[smích] Sem tam má i světlé chvilky např když sem nalinkoval ty odkazy v angličtině k Gitmo. Škoda že u toho nezůstalo.

187808

4.4.2009 14:21

RE: Privedte odsouzene!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 187808

>Nebudte na hestroye zase tak přísný[smích] Sem tam má i světlé
>chvilky např když sem nalinkoval ty odkazy v angličtině k
>Gitmo. Škoda že u toho nezůstalo.
Pridavam se. Ma nekdy svetle chvilky. U me se vsak vice vaze k jeho jmenu jeho (doslova) prikocmrdavani. Prirovnam ho:
V parlamentu jsou obycejne dve nazorove skupiny. Kdyz domluvi nekdo, kdo kritizuje skupinu s opacnym nazorem, ozvou se citoslovce souhlasu nebo z opacne strany nesouhlasu. Presne takovy dojem zanechava ve mne hestroy. Vsimnete si, kolikrat jen utrousil neco jako - moje slova - bez jakehokoliv osobniho dodatku. Ano, nekdy i ja si reknu - ten clovek to napsal perfektne - ale temer pokazde prece jenom jeste citim neco jineho ci navic. Pokud se jedna o zanedbatelny detail, neni zapotrebi jenom davove prikocmrdavat, vzdyt takovym prikocmrdkem se nicemu neprospeje. Maximalne jen uspisuje preplneni kapacity techto stranek.

187822

7.4.2009 19:44

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187822

Máte pravdu, díky mému přikocmrdávání (zajímavé slovo) se sem nic jiného už ani nevejde. Ale možná byste si měl uvědomit jednu věc. Já na rozdíl od vás na Zvědavce finančně přispívám a tím umožňuji lidem, jako jste vy, podobným anonymům, kteří nejsou ochotni Zvědavci poslat alespoň pár stovek, aby se mohli vyjádřit. Je sice hezké, že nezabíráte místo v diskusi, ale bez peněz se Zvědavec zavře a je po všem.

Pokud někdo napíše něco, s čím souhlasím, dám mu to najevo. Už jsem editorovi jednou psal, aby umožnil hodocení příspěvků, do té doby, pokud mi to laskavě dovolíte, pane statečný Anonyme, budu to psát jako příspěvek.

187964

4.4.2009 12:29

RE: Privedte odsouzene!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187805

sry, že se vměšuju, ale trochu mlžíte:
>...ale začal jste si vy, vy jste se chytil na mé nevinné
>otázky po důkazech.

Poté, co jste obdržel požadované zdroje, jste napsal:
A proč jste si neodpustil tu hromadu sraček a ty odkazy sem rovnou nedal?

Kdo že se na co chytil?

187819

7.4.2009 19:45

RE: Privedte odsouzene!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187819

Kolaborantů je celá řada druhů. Někteří lidé si dokoncec myslí, že tím, že se dá větší prostor lhářům, bude více demokracie.

187966

31.3.2009 7:24

Možná chyba v překladu

charon 78.?.?.?

Soudce Garzon má mezinárodní reputaci jako bojovník za porušování lidských práv a kriticky se vyjadřoval o způsobu, jakým zacházejí s vězni v Guantanamo.

Je si editor/překladatel skutečně jist, že autorka textu označila Baltazara Garzóna za "bojovníka za porušování lidských práv"? Nějak mi to nezní ...

187566

31.3.2009 13:29

RE: Možná chyba v překladu

John Dovany 78.?.?.?

Reakce na 187566

Myslím, že bojovníků za porušování lidských práv zažil svět víc než dost, takže jde evidentně o chybu v překladu [smích]

187586

31.3.2009 15:57

RE: Možná chyba v překladu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 187566

Samozřejmě chyba, omlouvám se. Už to jdu opravit.

187593

31.3.2009 21:19

RE: Možná chyba v překladu

nobody 89.?.?.?

Reakce na 187593

Nebylo to "freudovske prereknuti"? [chechtot]

187608

31.3.2009 9:09

Nebudou!!!

baki 89.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

187569

31.3.2009 11:13

Tak vysoko nemůže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Bush, Cheney atd jsou skutečně hlavní viníci. Ale i tohle je dobré. V první řadě, jestli se ti lidé dostanou do vězení, nejspíš začnou mluvit a poví něco na svoje šéfy. Za druhé, i když odpovědnost leží na nejvyšším vedení, i tihle lidé přinejmenším plnili rozkazy, a asi velmi iniciativně. Svou část viny mají, a hlavně jejich potrestání znejistí všechny jejich následovníky, kteří se dovědí, že ani USA jim nezajistí beztrestnost. A budou se rozmýšlet, do čeho se mají pouštět a do čeho raději ne. No a nakonec, možná jednou přijde doba, kdy Bush nebo Cheney už chráněni nebudou. Dnes je mučení na Guantanámu a jinde ještě v čerstvé paměti svědků i veřejnosti, za pár let to bude horší. Bude proto dobře, když se dokazování provede teď na menších rybách, a ty velké to mají uloženo jak ve spořitelně.

187576

3.4.2009 9:21

RE: Tak vysoko nemůže

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

Reakce na 187576

ale prosymtebe. Kdyz uz, tak odsoudi nakyho kaprala na 2 roky fesackyho vezeni, za 15 metru je venku a premie uz na nej budou cekat. a pak kdyz si nekdo bude otvirat drzku, tak ho muzou utrit s tim, ze vsechno vysetrili a prokazane zlociny byly prikladne potrestany a za par mesicu (po novym suprboulu nebo naskáru) to stejne vsichni zapomenou. Kdyby opravdu nekoho odsoudili a ten by si zacal na ruzne davno zapomenute navody, rozkazy, aj. rozpominat, tak by ho z toho chytla takova deprese, ze by se nejen povesil, ale este by potom uklidil stolicku v cele pod stul [chechtot]

187751

4.4.2009 14:44

RE: Tak vysoko nemůže

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 187751

Mate, pane, pravdu. Ale zapomnel jste na jeden detail, ktery uz nakvasil do strategicke dulezitosti. Svet se diky US dostal do tezke, ba co, zoufale ekonomicke situace a ostatnimu svetu, zejmena jinym mocnostem, dosud jim leccos akceptujici, se to viditelne zajida. Ta situace, mimochodem neustale se zhorsujici, se muze zaslouzit o nepredstavitelne a za jinych okolnosti nemyslitelne kroky.

187823

31.3.2009 19:20

shariah

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

no řekněte, nebylo by dobré právo šaría? ublížíš mi, oplatím ti stejnou mincí, možná, že se slituji, ale raději s tím nepočítej a nech mě na pokoji...

187605

31.3.2009 22:04

RE: shariah

Vanguard 94.?.?.?

Reakce na 187605

Jak říkáš...znásilním tě a doveď si dva svědky, nebo tě ukamenujeme za cizoložství...úplný ráj na zemi.

187611

31.3.2009 23:21

RE: shariah

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 187611

zrovna jste potvrdil správnost tohoto práva, ani o tom nevíte...roznášíte drby, mám právo oplatit, chcete?

187617

1.4.2009 18:24

RE: shariah

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187617

Soudruh Vanguard plní svůj sionacistický plán na 110%!

187623

2.4.2009 22:02

RE: shariah

Vanguard 86.?.?.?

Reakce na 187623

Nech si laskavě ty urážky od cesty. Už jsme tady nedávno řešili, že jsi nebyl schopený dokázat, že bych na tyto stránky napsal jedinou lež.

To, že mám jiné názory než většina zdejších diskutérů a nevidím za každým rohem sionistické spiknutí opravdu neznamená, že jsem placený agent Mossadu nebo kohokoliv jiného, Pokud ty chodíš na diksusní servery jako je tento proto, že tě někdo platí, tak mi tě je líto, ale nesuď mě podle sebe. Já sem chodím proto, že mě to baví a dozvím se spoustu zajímavých věcí, i když s většinou z nich nesouhlasím. Nejsem čtenář jedněch novin...

187716

2.4.2009 22:37

RE: shariah

mtk 80.?.?.?

Reakce na 187716

>Já sem chodím proto, že mě to baví a dozvím se
>spoustu zajímavých věcí, i když s většinou z nich
>nesouhlasím.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Jelita oblékají nové kabáty s novou rétorikou. Teď se sem chodí bavit. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

187720

3.4.2009 0:19

RE: shariah

Vanguard 86.?.?.?

Reakce na 187720

Urážky jsou všechno, na co se zmůžeš?

187731

2.4.2009 22:10

RE: shariah

Vanguard 86.?.?.?

Reakce na 187617

Žena má podle šarií poloviční cenu než muž.

Patnáctilá znásilněná kamenovana

Tentokrát snad prezila

V čem se mýlím?

187717

1.4.2009 20:36

To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Montaznik 88.?.?.?

Ostatní byli nacpáni na dvoře věznice blízko Kábulu do ocelových kontajnerů a ponecháni na sluníčku! Za dva až tři dny se již žádné bouchání zevnitř neozývalo - ono také cca 40 stupňů na slunci udělá svoje a uzavřený a rozpálený kontajner je spolehlivější než plynová komora!
Potom byl kontajner naložen na náklaďák , vyvezen za město na skládku, tam byl obsah vysypán do připravených zákopů a zahrnut buldozerem! Jak prosté, nemusíte nikoho popravovat, plynovat, sluníčko vykoná práci za vás!!! Také , co se párat s nějakou talibanskou sběří, která stejně neumí číst a psát a vlastně právně neexistuje! V Afganistánu je cca 85% analfabetů! To je americká , křesťanská demokracie v praxi!!! Tyto excesy jsou doloženy ve výpovědích, ale co naděláte, když není možné dohledat a ztotožnit oběti,této americké technologie, jak zacházet se zajatci! To se máme ještě co učit! Bush si může s Hitlerem zcela jistě podat ruku, ale zatím není vůle někoho obžalovat nebo obvinit! To zase musí uplynout několik desetiletí, aby nebylo možné iniciátory pohnat k odpovědnosti
a potom se možná o těchto věcech začne otevřeně mluvit! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

187637

2.4.2009 4:52

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 187637

>Ostatní byli nacpáni na dvoře věznice blízko Kábulu do ocelových kontajnerů a ponecháni na sluníčku! Za dva až tři dny se již žádné bouchání zevnitř neozývalo - ono také cca 40 stupňů na slunci udělá svoje a uzavřený a rozpálený kontajner je spolehlivější než plynová komora!

Pane Peleska, presne takhle se vyrabi lzi a propaganda. Az budete zase vyrabet "dukazy", tak u toho aspon trochu myslete. Nebo snad mate nejake dukazy te sve historky? Prosil bych odkaz. Kdybych vas nechal ve 40 stupnovem horku v uzavrenem plechovem kontejneru, tak dehydrujete za dve hodiny. Mozna za hodinu. A dobouchal byste za pul. Kdyz nechate psa zavreneho v aute na slunci hodinu,, tak se s nim rozlucte. Na zaklade takovychto "dukazu", jake tu predkladate, by meli byt souzeni a odsouzeni {vy uz jste je predem odsoudil a vyhrozujete jim zatcenim, kdyz opusti hranice USA) nevinni lide? To je u vas pravo a spravedlnost?

187656

2.4.2009 6:53

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 187656

>Pane Peleska, presne takhle se vyrabi lzi a propaganda.

Ale prosím vás, pan peleška si to spletl s kontejnerem Mexikánců v Arizoně, který tam samozřejmě nenechala pohraniční hlídka, ale převaděči - šakali - a s tím buldozerem, no to je také omluvitelné, že když se dozvíte něco tak otřesného tak to s váma zamává a zdá se vám v noci o všem možném. Takže pána nechte, prosím vás, na pokoji, vždyť on měl skoro pravdu.

187659

2.4.2009 16:24

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187659

Soudruh Kafiáš a Pražák si vzájemně notují. Oni samozřejmě vědí, jak dlouho trvá, než člověk zemře na dehydrataci, neboť mají k dispozici sionacistické brožurky, ve kterých dostávají podrobné informace, jak mají v diskusích postupovat. Divím se panu Montážníkovi, že se s tímhle odpadem vůbec baví. Diskutovat s "lidmi", kteří podporují rasismus, nacismus (ve zkratce sionismus), koncentrační tábory, věznění lidí bez obvinění, vraždění civilistů po celém světě, rozkrádačky státních majetků, neokolinizační politiku Izrahelle a jeho kolonií USA a GB a mnoho dalších prasáren, které by normální lidé odsoudili, prostě nemá cenu. Je to to samé, jako se bavit se Stalinem, Kaganovičem, Berijou a dalšími vyvolenými siosoudruhy a snažit se jim vysvětlit, že ty miliony mrtvých prostě jaksi nejsou košer. Ale co mají tito vyvolení obřezaní sionisté dělat? Ústředí mluví jasně - lhát, lhát, mlžit, lhát, mlžit... [bliji]

187669

2.4.2009 16:52

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187669

Škoda, že ty jejich lži nevyvrátíte nějakými argumenty [oči v sloup]

187671

2.4.2009 17:01

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187671

A jakými? Máte pocit, že sionistická média budou referovat o každém mrtvém Iráčanovi nebo Afghánci? Pane Yamato... Mám vás snad přiřadit mezi tenhle dobytek? Vy snad máte pocit, že režim, který chladnokrevně vraždí statisíce civilistů, bude o těchto lidech každý den psát v novinách? To si opravdu myslíte? Jestli ano, pak nemá cenu se s vámi dál bavit, neboť jste uplně mimo a věříte tomu, co nám propaganda každý den tlačí do hlavy. Já nepotřebuju žádné argumenty, vystačím si se svým vlastním rozumem. To, že média o obětech kolonizačních válek mlčí, ještě neznamená, že žádné nejsou. Ale to je asi nad vaše chápání, že? Přečtěte si 1984 a zkuste se zamyslet na tím, jak tam byli ti lidé informováni, případně si vzpoměňte na bolševická léta u nás v Čechách.

187675

2.4.2009 17:13

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187675

Jasně, jaképak argumety, vy to prostě víte, že [chechtot]

Chvíli jsem si naivně myslel, že se zde vede diskuse a že byste opravdu mohl nějaké ty důkazy předložit. Mě by opravdu zajímalo, zda si to cucáte z prstu nebo na tom něco je. Nu, díky za odpověď.

187678

2.4.2009 17:28

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187678

Já také děkuji za odpověď. Alespoň už vím, na které straně stojíte... Kdybyste nebyl líný, tak si to najdete sám, ale vám jde o něco jiného, že? Chápu...

Dobře, pro vás jsou zde argumenty, vy nevěřící Yamato...

The discovery of numerous mass graves, filled with bones and skulls, raises questions about exactly what happened to prisoners after they were captured last November in the northern city of Konduz by the U.S.-backed forces of Northern Alliance Gen. Adbul Rashid Dostum.

Kunduz fell in November. In December, New York Times correspondent Carlotta Gall reports that "dozens...of prisoners asphyxiated in shipping containers used to transport them to [the] prison" in Shibarghan, "a journey that took two or three days." (1)

A chilling example of what takes place out in the Afghan countryside beyond the eyes of independent observers (and hotel journalists) has been provided by Australian film maker, Carmela Baranowska (CB). In late June 2004, Baranowska accompanied a group of U.S. Marines from the 22nd Marine Expeditionary Unit (MEU) into some smaller villages in the area of Deh Rawod, Uruzgan Province.

A documentary film, Massacre in Mazar, by Irish director Jamie Doran, was shown to selected audiences in Europe last week, provoking demands for an international inquiry into US war crimes in Afghanistan.

Stačí vám to, nebo budete dál prudit? Budete argumentovat tím, že je to v angličtině, kterou neumíte? Nebo zkusíte něco jiného? Je mi vás líto... [bliji]

187682

2.4.2009 17:36

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187682

Samozřejmě, že mi šlo o něco jiného. Povedlo se, nemusíte se více snažit.

Vůbec nevíte kde stojím. Vy vlastně vůbec málo víte. Líto mi vás není...spíše těch, kteří vás snáší. Porovnejte se s takovým Bartoškem třeba. I když to je pro vás až příliš nedosažitelný etalon.

187684

2.4.2009 17:52

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187684

Tak na mě nereagujte, já mám k lidem, kteří podporují vraždění vyhražený názor a nebudu se k nim chovat tak, jako k jiným lidem. S nikým se porovnávat nehodlám. Především ne s vámi. Vy se také nemusíte více snažit, už jsem od vás dlouho neviděl nějaký smysluplný příspěvek, pominu-li to, že jste nadšen tím, že někdo dokáže sestřelit nějakou raketu, o které ví, že bude vypuštěna. A navíc každý, kdo je fascinován zbraněmi tak, že je to jeden z jeho největších koníčků, je mi tak trochu podezřelý...

187686

2.4.2009 18:02

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187686

Jo, to je úděl diskusí, že když něco napíšete, že se na to kolikrát i reaguje...a že si moc nevyberete kdo reaguje. Jo, chápu, že pro vás to musí být obzvlášť těžké [chechtot]

187687

2.4.2009 18:03

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187687

Co chápete? Vy něco chápete? [chechtot]

187689

3.4.2009 1:13

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

sxgo 91.?.?.?

Reakce na 187687

Kua, šak Vám dodal odkazy, čo Vám nie je jasné, jediný kto piští ste Vy! Človek číta diskusiu, aby sa niečo dozvedel, čo splnil iba hestroy /ďakujem o niečom som nemal ani tucha/o vašich izrahellských siohlavách už si dávno myslím svoje.
...aj s vašimi filmami:
http://afinabul.blog.cz/0903/religulous

187734

3.4.2009 6:36

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 187734

Dal mi odkazy až poté, co mě seřval. Kdybyste si dal tu práci a přečetl si celou "diskusi".

Mojmi filmami? Mojmi izrahellskými sionohlávami? A to ste vzal kde? Evidentně mě vůbec neznáte, ale prostě nic jiného neumíte...jakmile se vám někdo nepozdává, tak je to sionista a podobně.

187744

3.4.2009 8:08

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 187744

Zjavne nečítate diskusiu "vašimi izrahellskými siohlavámi" ste iba Vy??
Ste v poslednej dobe nejaký vzťahovačný.
[smích]

187748

3.4.2009 5:51

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 187669

Je to poprve, co na vas reaguji, protoze vase lzi, pomluvy a cholericke vylevy otravuji zdejsi ovzdusi uz dost neunosne. Chovate se jako maly Jarda, kteremu nechteji vratit jeho hracku a on se vali po zemi a vresti, dokud si ji nevymuze.

>Soudruh Kafiáš a Pražák si vzájemně notují. Oni samozřejmě vědí, jak dlouho trvá, než člověk zemře na dehydrataci, neboť mají k dispozici sionacistické brožurky

Samozrejme, ze vim za jak dlouho dehydruje clovek treba v zavrenem aute na slunicku. Na to si nepotrebuji s nikym notovat. Kdybyste se lepe ucil a cetl, tak byste to vedel take. Prozradim vam tajemstvi. Tri az ctyri dny, jak tvrdi Montaznik to nejsou.

>Diskutovat s "lidmi", kteří podporují rasismus, nacismus (ve zkratce sionismus), koncentrační tábory, věznění lidí bez obvinění, vraždění civilistů po celém světě, rozkrádačky státních majetků....

Asi proto s vami az na vyjimky nikdo moc nediskutuje. Vase posedlost sionismem je chorobna a blaboly ktere ze sebe chrlite, a mlatite kolem sebe hlava nehlava jsou opravdu otravne. Staci si kliknout na seznam toho, co jste tu po sobe zanechal. Obsah nulovy, jen si hrajete na vyhazovace, diktujete, co kdo ma rikat a narizujete, jak ma kdo myslet.

187742

3.4.2009 13:14

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187742

Shalom, Pražáku! Škoda, že jste se neomluvil za své lži, ze kterých jsem vás jasně usvědčil. Ale chápu, že se jen otřepete a zítra budete lhát dál.

Dám sem jen pár ukázek vašich podlých lží...

>Asi jste nevidel, jak vypada diskoteka, nebo skolni autobus po vybuchu Palestinskeho sebevraha, nebo tisice mrtvych zavalenych dvema mrakodrapy po narazu unesenych letadel, ktere to do nich narvaly ve jmenu spravedliveho boje Palestinskeho lidu.

Nejaký důkaz o tom, že to byli Palestinci by nebyl? Ne. Je to jen sprostá lež.

>A reci o zabirani pudy uz vubec neplati. Tim mene priblble mapky vyrobene lunatickymi zidobijci a lovci sionistu. Na celem svete plati zakladni pravidlo mezi kulturnimi narody, ze doma je kazdy tam, kde se narodi. Izrelci opustili v dobre vire Gazu, prestoze tam zili uz treti generaci a narodili se tam.

Ano, Palestinci tam byli doma, než je fanatické teroristické bandy Stern a Irgun vyhnaly. Takže máte pravdu, že židé nejsou kulturní "národ".

>V roce 1948 rozdelilo OSN zbylych 20% Mandatu na dve casti. Jednu pro Araby, jednu pro Zidy. 60% noveho Zidovskeho uzemi byla vyprahla poust. Zidovsti usedlici zmenili toto uzemi tvrdou praci v urodnou zahradu. S biliony subvenci od U.S. a Izraele, poskytnutych Palestincum, mohli tito udelat to same.

Jedna lež za druhou... Můžete dokladovat nějaký bilion subvencí? A tu kvetoucí zahradu z pouště bych chtěl také vidět. Viděl jsem jen buldozery, co ničí olivové háje Palestinců, kteří tam žili stovky let.

>Ja se naopak prava na vlast zastavam. A zastavam se ho pred hamizniky, kteri zhrabli 90% pudy slibene Britanii pro vznik Izraelskeho statu a jeste je jim to malo. Zastavam se pracoviteho naroda, ktery osidlil sestinu procenta Stredniho Vychodu a ktery chteji Arabove vyhnat, nebo primo zlikvidovat, jak beze studu hlasaji na verejnych mediich. Zide ziji na tom uzemi take tisicileti a maji pravo na svou zemi. Uz jsem tady napsal, ze kde se kdo narodi, tam je doma. To je zakladni pravidlo slusnych obcanu a demokracie.

Další snůčka lží. Takže Chazar z Ruska se narodil v Palestině? Co to melete?

>Pani Jarmilo Izrael je demokraticky stat a zadny zakon nezakazuje Izrealskemu obcanu snatek s partnerem jine viry, rasy nebo narodnosti. Velke procento Izrelskych rodin jsou smisena manzelstvi Arabu, krestanu atd.

Další sprostá lež.

Civil marriage does not exist in Israel, and the only institutionalized form of Jewish marriage is the religious one, i.e. a marriage conducted under the auspices of the rabbinate. ... This implies that people who cannot get married according to Jewish law (e.g. a kohen and a divorcée, or a Jew and one who is not halachically Jewish) cannot have their union legally sanctioned. ... In the Land of Israel today, there are approximately "300,000 Israelis who cannot marry because one of the partners is not Jewish, or his or her Jewishness cannot be determined.

Atd, atd, jste jen sprostý lhář. [bliji]

187760

4.4.2009 4:20

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 187760

>Shalom, Pražáku! Škoda, že jste se neomluvil za své lži, ze kterých jsem vás jasně usvědčil. Ale chápu, že se jen otřepete a zítra budete lhát dá

Uz naposledy. Zacal jste opet urazkami a lhanim. Shalom se pane Svoboda (typicke zidovske jmeno) zdravte u vas doma. Ja zid nejsem, ani nikdo z me rodiny, my se zdravime krestansky, ale krestany vy tez nenavidite, ze?
Nemam se za co omlouvat a jestli pokladate historicke udaje, kter jsem tu uvedl za lzi, tak si zajdete do nejake univerzitni knihovny a trochu si zastudujte v historii renomovanych historiku. Oni vam tam uz poradi jakych, jestli zadne neznate. Ja nemohu za to, ze jste nevzdelany a ze nezvladate ani historii nedavnou. To ze vy byste ze omluvil za sve sprostactvi, neurvalost a zurive vypady temer na kazdeho, to asi nepripada v uvahu, ze? To se ve vasi zidovske rodine nevede.
S Panem bohem.

187816

3.4.2009 15:13

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187742

A ještě jedna sprostá lež:

>Tri az ctyri dny, jak tvrdi Montaznik to nejsou.

Montážník:

>Za dva až tři dny se již žádné bouchání zevnitř neozývalo - ono také cca 40 stupňů na slunci udělá svoje a uzavřený a rozpálený kontajner je spolehlivější než plynová komora!

Když pominu, že jste ze dvou až třech dní udělal tři až čtyři, můžete mi vysvětlit, kde Montážník tvrdí, že někdo vydržel dva až tři dny? Za dva až tři dny, jak správně napsal pan Montážník, již nebyl nikdo živý. Jeho tvrzení nevyvrací variantu, že někdo umřel již po několika hodinách, pouze určuje čas, kdy byli již všichni mrtví.

Pokud byste rozuměl logice, pak byste nikdy nemohl z jeho výroku udělat zcela jiný výrok. Ale to je vám jistě jasné.

187785

2.4.2009 23:09

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187656

Pan Peleška se mýlí pokud jde o dobu jak dlouho člověk vydrží v takovém kontejneru při 40-ti stupnovém sluníčku, ale jinak to co napsal je pravda. A nebylo to jen v Halo Novinách.

187722

3.4.2009 13:19

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187722

Takže vy považujete výrok

>Za dva až tři dny se již žádné bouchání zevnitř neozývalo - ono také cca 40 stupňů na slunci udělá svoje a uzavřený a rozpálený kontajner je spolehlivější než plynová komora!

za tvrzení, že člověk může vydržet v rozžhaveném kontejneru 3 dny?

Co je to za logiku? Dle mého to znamená, že za dva za tři dny tam už nikdo živý nebyl. Toto tvrzení zahrnuje možnost, že někdo umřel po pár hodinách, jiný později, rozhodně zde není napsáno, že se bouchání ozývalo po dvou po třech dnech. To jste si asi četl někde jinde.

187761

3.4.2009 20:47

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 187761

>Co je to za logiku? Dle mého to znamená, že za dva za tři dny tam už nikdo živý nebyl. Toto tvrzení zahrnuje možnost, že někdo umřel po pár hodinách, jiný později, rozhodně zde není napsáno, že se bouchání ozývalo po dvou po třech dnech. To jste si asi četl někde jinde.<

Mne prijde ze trochu vyhledáváte spory za každou cenu i když je to zbytečné. To o těch třech dnech psal pan Peleška a je možné že to myslel tak jak to interpretujete vy. Pražák na to reagoval že v takovém kontejneru se dá vydržet maximálně pár hodin což je pravda ale zároven to byl z jeho strany pokus odvést pozornost od podstaty věci že k tomu zločinu (fyzické likvidaci zajatých Talibánců) došlo. Prostě mlžil jak je jeho zvykem.

187806

4.4.2009 4:32

RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 187806

>Pražák na to reagoval že v takovém kontejneru se dá vydržet maximálně pár hodin což je pravda ale zároven to byl z jeho strany pokus odvést pozornost od podstaty věci že k tomu zločinu (fyzické likvidaci zajatých Talibánců) došlo. Prostě mlžil jak je jeho zvykem.

Nikde jsem zadnou pozornost neodvadel. Pan Peleska je znamy svymi historkami vic nez dost. Za zminky stoji napr. jeho posledni vypraveni o tom, jak sedmnactileta Milada Horakova vylezla na ctrnactimetrovy (to je asi priblizne vyska ctyrpatroveho cinzaku) Mariansky sloup s lanem (Konopny provazek to nemohl byt. To lano pri te delce bylo mozna tezsi nez ona) v lodickach, prehodila Panence Marii pres hlavu transportni lano, seskocila dolu a s Frantou Saurem zatahla za provaz a povalila nekolikatunovy sloup, zakotveny na Staromaku nekolik stoleti.
Pravda tuhle historii prevzal od Hedvicka, ten ji vymyslel a jista postkomunisticka redaktorka si ji vypujcila k haneni pamatky ceske narodni hrdinky. Je sice hezke Dale, ze to patlate na vsechny strany, a sam nemate zadny nazor, ale kvuli tomu se do mne navazet nemusite.

187817

2.4.2009 0:40

A jeden už těžkou hlavu má

Pasant-x 79.?.?.?

John Yoo officialy Arrested in Italy.

187649

2.4.2009 4:44

Zabijeni bez kontroly, bez toho ze by bylo treba nekomu skladat ucty.

Rene Bartosek 76.?.?.?

http://www.blisty.cz/2009/4/2/art46196.html
To je velmi nebezpecne pro stat nechat skrytou popravci sekyru bez dozoru, neco takoveho pripustit a nechat to projit jenom tak, ohrozuje to stabilitu vice nez se na prvni pohled jevi. Specialni system povysovani na zaklade poctu zabitych svedci o naprostem moralnim rozkladu. Co to je k sakru za hodnoceni kvalit? Co je lepsi spickovy profesional tajne sluzby nebo reznik za nimz stoji hromada mrtvol? Jakakoliv akce vyvola adekvatni zesilenou protiakci, byt s casovym spozdenim. Dusledky jsou vnejsi i vnitrni. Reznicina je pritazliva pouze pro rezniky, vetsina rezniku spoleha pouze na reznicinu. Tupost vede pouze do velmi spatnych a hloupych situaci v budoucnu.

187655

2.4.2009 12:50

Je velmi dojemné, jaká péče a "zájem" je ze strany sionácků o Zvědavce!

Montaznik 88.?.?.?

Myslím tím,Pražáka,ksiphias a další klony z lehowebu, které stále útočí na Zvědavce, kdykoliv se jim naskytne příležitost. Já jsem v příspěvku jasně napsal, že doložit vraždění speciálních jednotek americké armády je složité a zatím se podařilo pouze v dílčích případech, ačkoliv je jisté , že rozsah vraždění a mučení takzvaných nepřátel USA je daleko větší! Právo vždy píší vítězové - je všeobecně známý a doložitelný fakt, že u Norimberského procesu se několik příslušníků SS přiznalo, že prováděli masakr polských důstojníků v Katyni / to je zajímavé, jak se asi přiznali a čím byli k přiznání přinuceni - demokratický vítěz používal mučení k vynucení přiznání?! nad totalitním poraženým!/
a trvalo cca 50 let, než pravda vyšla na povrch! SS důstojníci byli odsouzeni a popraveni a nad pravdou se zavřela voda !!!
Je více než pravděpodobné a pravděpodobnost hraničící z jistotou, že byli v Afganistánu masově popravováni bojovníci Talibanu,
o tom není žádný spor - jenomže zavraždit člověka analfabeta, který nemá žádný doklad totožnosti je velmi snadné! Stačí odstranit tělo, které dnes již nikdo není schopen identifikovat, také jaká identifikace, když takový člověk ani za života úředně neexistoval a nikomu zjevně nechybí! Takže žádná doložitelná vražda!
Na základnu na Kubě se dostali jenom ti,u kterých byl předpoklad , že z nich mučením dostanou nějaké informace. Ostatní byli nemilosrdně likvidováni! Na co někam přes půl světa převážet negramotu, který je jinak k ničemu v Afganistánu i jako vězeň!
To dá přeci rozum! To je vývoz demokracie v praxi a lá USA, v celé své nahotě! Nakonec Bartoškův příspěvek, kde je odkaz na BL, hovoří jasně i s důkazy. Takže je vidět, jak sionáckové Pražák, ksiphias bdí nad "čistotou" Zvědavce ve dne v noci!
Velmi dojemná péče a kolik vás pánové platí?

187665

2.4.2009 18:26

RE: Je velmi dojemné, jaká péče a

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187665

Zde je zajímavý dokument o masakru, o kterém jste asi mluvil...

187697

3.4.2009 5:19

RE: Je velmi dojemné, jaká péče a

Prazak 87.?.?.?

Reakce na 187665

>Je více než pravděpodobné a pravděpodobnost hraničící z jistotou, že byli v Afganistánu masově popravováni bojovníci Talibanu,

Vetsinu tech talibanskych zajatcu, ktere americane vydali Afganskym autoritam, afganci popravili. V tom bych s vami souhlasil a ani bych se tomu nedivil, po tech zverstvech, ktere se na civilistech tito najemni vrazi, ze vsech koutu sveta, kteri prisli do Afganistanu vrazdit za penize arabu, kteri se tam tez nezakonne navarili, vyhnali puvodni Tadziky, Kurdy a Pashtuns - puvodni etnikum.

>Na základnu na Kubě se dostali jenom ti,u kterých byl předpoklad , že z nich mučením dostanou nějaké informace.

Opet jen kriva narceni, dukazy zadne. A zadne nikdy nebudou. kdyby byly, uz by se v mediich davno objevili. Jenze tak blbej nikdo neni, aby mucil vezne pred humanitnimi pracovniky, nebo pred zastupci Cerveneho krize. Jsou totiz daleko spolehlivejsi metody, jak dostat pravdu ze zlocince. Ten kdo ji potrebuje znat proto, aby zajistil bezpecnost sve zeme vi, ze mucenim si muze vymucit jakou pravdu chce. A takova je pro to co potrebuji americke autority k zajisteni bezpecnosti pred terorem, jenz talibansti zlocinci na Guantanamo bay representuji, bezcena. To by se snad pochopit dalo.

Ale abychom se vratili k tematu. Zaloba nejakeho spanelskeho smudly je takova saskarna, ze musi byt kazdemu jasne, ze se jedna o kachnu. A to, ze uz"zaclo zatykani" to uz je jen april pro ty, co naletet potrebuji.

187741

3.4.2009 14:26

RE: Je velmi dojemné, jaká péče a

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187741

>A zadne nikdy nebudou. kdyby byly, uz by se v mediich davno objevili.

I kdyby se objevily, tak tu stejně budete tvrdit pravý opak, například vaše tvrzení o tom, že Červený kříž žádné nedostatky na Guantanamu neobjevil.

Dal jsem vám tam několik odkazů na seriózní média, které vás usvědčily ze sprosté lži, nicméně vy budete lhát dál. Je to nechutné. [bliji]

187779

3.4.2009 15:12

RE: Je velmi dojemné, jaká péče a

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 187741

Když půjdeme do důsledků i naši vojáci v Afganistánu jsou nájemní vrazi!!! Jenom s opačným znaménkem.Američané též vraždí civilisty, o tom není žádných pochyb a i dostatek důkazů, třeba celá svatba pobitá naráz - jistě šlo o omyl! Kdo má pravdu a co dělají vojáci západních zemích v Afganistánu? Brání demokracii?
Svatá prostoto. Zde je základní problém, proč a jaké má právo "západ" určovat Afgáncům,co oni chtějí mít ve své zemi za pořádky!!! Takhle jim někdo zvenčí určuje zbraněmi, co mají dělat už skoro 100 let - Britové,Sověti,teď NATO! NATO je obranná aliance a koho a před čím brání v Afganistánu? To je u Boha.
Co dotaz, to průser a těžká obžaloba naší západní civilizace!!!
Afganistán je jeden z posledních vředů kolonialismu, kdy si někdo z venčí myslí, že má právo určovat obyvatelům v Afganistánu, co mají dělat, jaké Bohy vzývat a před kterou světovou mocností sedět tiše na zadku a nechat se rozstřílet z nejmodernějších zbraní, zpátky do středověku! A to se týče i Talibanu, já nečiním vyjímek! Ale opět, kdo má právo tvrdit
o Talibanu, že jde apriorně o "špatné" učení a hlavně nevhodné
pro tuto oblast? My západní "demokracie", která již dávno žádnou demokracií není a která třeba kvůli ropě pobila jenom v Iráku sta tisíce naprosto nevinných lidí! Kde je pravda, a z jakého titulu si dělá "západ" právo na pravdu, pro kterou ničí, mučí a vraždí! Krvežíznivý, přežraný "křesťan", který ničí a vraždí je
hrdinou dne / zločinec Bush, který přísahal na Bibli a přitom je to svi@ně prvního řádu,která má být již dávno v kriminále!!!/ a prostý afgánský chudý muslim,který neumí číst a psát, je v mediálním opovržení - je to nepřítel, ale ptám se čí?, a hlavně teď před Velikonocemi! Jakou máme morální převahu a právo rozhodovat proti chudým rolníkům, kteří se lopotí někde na horském políčku a nikomu nikdy neublížili, snad jenom sobě, svojí divokostí a naturální nezvladatelností tvrdého horského národa! Až budeme jednou souzeni Prozřetelností, nedopadne ten soud pro nás, "západ" dobře!!! On již nedopadá dnes!!!

187784

2.4.2009 18:03

Kéž by tento soudce tak zuřivě pronásledoval i španělské socialistické teroristy, ale to by asi dostal rákoskou.

Mejla 83.?.?.?

Bohužel Španělsko je prolezlé levičáctvím a zvláště mezi právníky je to velká móda.

187690

3.4.2009 17:34

RE: Kéž by tento soudce tak zuřivě pronásledoval i španělské socialistické teroristy, ale to by asi dostal rákoskou.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187690

Levičástvím? Tím máte na mysli bolševismus vynalezený čistokrevnými vyvolenými, kteří se musí bránit proti Arabům, kteří je chtějí vyhladit?

Nějak se v tom nevyznám. Jednou se zastáváte židů, kteří komunismus vynalezli a nainstalovali v Rusku a dalších zemích, podruhé je chcete bít rákoskou. Co to má znamenat?

187794

3.4.2009 14:57

SS

Rejpal 24.?.?.?

Ja bych se hrozne divil, kdyby za muceni byl v dnesni dobe nekdo zodpovedny.
Ti co to delali dostali slusny 'odstupny' a nyni ziji nekde na Bahamach, kde na ne nikdo nemuze [pláč]
Stejne jako vysoci papalasi z Nemeckeho SS. Ty po valce zmizeli do jizni Ameriky, nikdo je nenasel a nikdy nebyli za svoje zverstva odsouzeni [bliji]

187782

Příspěvků: 77

31.03. 05:37 Prazak  Privedte odsouzene!
31.03. 15:29 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 16:53 Miroslav Yamato  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 17:07 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 17:11 Miroslav Yamato  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 17:16 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 17:21 Miroslav Yamato  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 17:32 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
02.04. 22:45 Rene Bartosek  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 00:08 mtk  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 01:05 Rene Bartosek  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 11:41 Takyjeden  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 15:04 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 17:03 pietroo  RE: Privedte odsouzene!
04.04. 13:43  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 17:24 Takyjeden  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 17:30 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 14:03 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 14:26 Rene Bartosek  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 15:27 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 19:30 Miroslav Yamato  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 20:29 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 20:38 Miroslav Yamato  RE: Privedte odsouzene!
03.04. 22:20 Dale Coper  RE: Privedte odsouzene!
04.04. 14:21  RE: Privedte odsouzene!
07.04. 19:44 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
04.04. 12:29 mtk  RE: Privedte odsouzene!
07.04. 19:45 hestroy  RE: Privedte odsouzene!
31.03. 07:24 charon  Možná chyba v překladu
31.03. 13:29 John Dovany  RE: Možná chyba v překladu
31.03. 15:57 Vladimír Stwora  RE: Možná chyba v překladu
31.03. 21:19 nobody  RE: Možná chyba v překladu
31.03. 09:09 baki  Nebudou!!!
31.03. 11:13  Tak vysoko nemůže
03.04. 09:21 vulgar von hulwaath  RE: Tak vysoko nemůže
04.04. 14:44  RE: Tak vysoko nemůže
31.03. 19:20 Ibrahim Ag Alhabib  shariah
31.03. 22:04 Vanguard  RE: shariah
31.03. 23:21 Ibrahim Ag Alhabib  RE: shariah
01.04. 18:24 hestroy  RE: shariah
02.04. 22:02 Vanguard  RE: shariah
02.04. 22:37 mtk  RE: shariah
03.04. 00:19 Vanguard  RE: shariah
02.04. 22:10 Vanguard  RE: shariah
01.04. 20:36 Montaznik  To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 04:52 Prazak  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 06:53 ksiphias  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 16:24 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 16:52 Miroslav Yamato  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 17:01 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 17:13 Miroslav Yamato  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 17:28 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 17:36 Miroslav Yamato  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 17:52 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 18:02 Miroslav Yamato  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 18:03 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 01:13 sxgo  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 06:36 Miroslav Yamato  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 08:08 sxgo  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 05:51 Prazak  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 13:14 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
04.04. 04:20 Prazak  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 15:13 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 23:09 Dale Coper  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 13:19 hestroy  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
03.04. 20:47 Dale Coper  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
04.04. 04:32 Prazak  RE: To ještě ti, co se dostali na Guantanamo, měli štěstí!
02.04. 00:40 Pasant-x  A jeden už těžkou hlavu má
02.04. 04:44 Rene Bartosek  Zabijeni bez kontroly, bez toho ze by bylo treba nekomu skladat ucty.
02.04. 12:50 Montaznik  Je velmi dojemné, jaká péče a "zájem" je ze strany sionácků o Zvědavce!
02.04. 18:26 hestroy  RE: Je velmi dojemné, jaká péče a
03.04. 05:19 Prazak  RE: Je velmi dojemné, jaká péče a
03.04. 14:26 hestroy  RE: Je velmi dojemné, jaká péče a
03.04. 15:12 Montaznik  RE: Je velmi dojemné, jaká péče a
02.04. 18:03 Mejla  Kéž by tento soudce tak zuřivě pronásledoval i španělské socialistické teroristy, ale to by asi dostal rákoskou.
03.04. 17:34 hestroy  RE: Kéž by tento soudce tak zuřivě pronásledoval i španělské socialistické teroristy, ale to by asi dostal rákoskou.
03.04. 14:57 Rejpal  SS

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 2

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 560