Diskuze k článku

Demonstrace, menstruace nebo defenestrace?

Příspěvků 43

21.3.2009 19:09

rozkas pro obyvatele

insider 85.?.?.?

Z prikazu Votze Obamy je v april th 09 zakas vetrat windows na Europ Road. Kdo poruschi bude zastrelen. general pjechoty Blaskowitz.

186975

21.3.2009 20:06

Pro znalce bible

Maka01 62.?.?.?

Jestlipak znáte Knihu Odhalení? Napovím vám; napsal ji svatý John. Kotelník, který musí překládat biblické texty, to má těžké, náboženství ve škole neměl a marxismus-leninismus nebo občanská výchova mu v tom nepomůže. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

186977

22.3.2009 9:20

Je fajn, že jste to zmínil.

Striga 85.?.?.?

Občas mám dojem, že nám vnucovači angličtiny omylem vnucují i ruské fráze a vazby. Než se nad tím rozčilovat - to se raději bavím umělým používáním cizojazyčných prvků.

A zvykám si i na predátory mezi dravci, manažery prodejen i skladů, cereálie v jogurtu, kalcium tamtéž....

A uvažuju, co vše nám za komunistů chybělo a jak jsme bez toho mohli žít.

186981

22.3.2009 15:40

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 186981

Divim se vsem tem co postradaji komunismus, ze neodjedou na Kubu a nebo do severni Koreje.
Tam se budou mit jak v raji [oči v sloup] [zmaten]

186986

22.3.2009 16:40

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 186986

Je potřeba pochopit že jsou dva přístupy k vidění světa. Statický, kdy vše zůstává tak jak to právě je, ve kterém je jistě kapitalismus výrazně lepší než komunismus. Pak je přístup druhý, dynamický, kde nic nezůstane tak jak je ale vyvíjí se, a tam lze najít jisté výhody v komunismu (pokud je nevidíte, Vaše chyba). Vývoj je, o tom není sporu, takže statický přístup je zcela mylný. A to, že se komunismus vyvíjel k lepšímu v letech 66-68, oproti zcela nepopíratelnému faktu, že kapitalismus se právě teď vyvíjí k horšímu je zcela evidentní. Otázka je, kde je lepší být, skoro na nahoře na kopci, ale klouzající dolů, anebo skoro pod kopcem avšak pohybující se nahoru? Že něco na tom co jsme měli v šedesátejch letech bylo dobré je přece jasný. A že i v těch samých letech západ nebyl tak růžovej jak se dělat taky. Kolik sociálních práv už bylo nenápadně zničeno, ve jménu vyšího zisku? A kde je ten zisk?

186987

22.3.2009 17:08

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 186987

Ja jsem zil v tom "bezvadnym" socialstickym systemu 34 let a pak jsem odesel do exilu(pozor neplete si to s emigraci) [mrknutí jedním okem]
Ziju ted jiz 21 let v Kanade a do dnesniho dne jsem toho nikdy nelitoval.
Ze zacatku jsem tu zadne "medy" nemel, ale kdyz nekdo neco chce a za necim jde, tak je po nejake dobe cil v dosahu.

Nerikam, ze je zde vse bezvadny, ale da se tady zit bez vetsich problemu.
Kanada ma tez sve pro a proti, ale zatim jsem se tady nestkal s nikym, kdo by chtel zit v komunismu [mrknutí jedním okem]

186988

22.3.2009 18:40

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

corsar 83.?.?.?

Reakce na 186988

Nám se po Vás nestejská a je nám naprosto ukradený jak se Vám dnes žije. Byla to jen Vaše volba, takže nás neotravujte svými výlevi na dobu minulou. To můžou hodnotit jen ti,kteří tu dnes musí žít v tom současném sinčíku nazývaném eufemisticky "demokracije"-zlodějskej stát. [bliji]

186991

22.3.2009 19:10

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 186991

Me se po vas take nestyska a nemyslete si, ze se me jen tak zbavite [mrknutí jedním okem]
Snad zijeme v demokracii, ze si muzu napsat co chci(tedy zatim).
Je potreba stale mladym pripominat doby komunismu, aby se nahodou ty naivkove nepokusili o dalsi Unorovy prevrat [bliji]

186994

22.3.2009 21:54

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

pepíček 85.?.?.?

Reakce na 186991

>Nám se po Vás nestejská a je nám naprosto ukradený jak se
>Vám dnes žije. Byla to jen Vaše volba, takže nás neotravujte
>svými výlevi na dobu minulou. To můžou hodnotit jen
>ti,kteří tu dnes musí žít v tom současném sinčíku
>nazývaném eufemisticky "demokracije"-zlodějskej stát.
>[bliji]

Ten současný - asi jste chtěl napsat "SVINČÍK" - je tady jen proto, že jsme se nedokázali řádně vyrovnat s těmi, kteří nám vládli dříve, s jejich potomky a přisluhovači. Oni s těmi nejspravedlivějšími z dřívějška dokázali zatočit jak se patří. Bez milosti, bez jakéhokoliv slitování a bez sebemenšího soucitu.

187001

22.3.2009 19:09

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 186988

Že se v Kanadě dá žít bez větších problémů mi nemusíte říkat, žiju tu už 40 let. Mě jde spíš o to, že se mi zdá že je to vlastně teď jenom čím dál tím horší. Jistě ze začátku je to svízel, to je jasný a normální, ale mám pocit že bych dnes začínat zde už nechtěl. Pracovní příležitosti chabnou, platy také, mě osobně to může být fuk že beru dnes hrubého 75 procent co dřív s kupní silou 50ti, nic moc už nepotřebuju, jde mi o princip. Kam se takhle dostaneme? Co příští generace? Jde o to kam co směřuje, ne o to kde to je, vše je v pohybu a nezůstává stát.

186992

23.3.2009 3:26

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 186992

To ze je to v Kanade horsi vim. I ja mam problemy shanet praci. Zatim ale delam, jak ale dlouho nevim.
Ekonomie take stagnuje, ale kde je to lepsi? [pláč]
Porad jsme na tom lepe nez USA a i EU zacina "pokulhavat".

187013

22.3.2009 23:29

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 186988

Tam táhne kdejakej cigoš.

187006

22.3.2009 18:14

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 186987

> Kolik sociálních práv už bylo nenápadně zničeno ...

Tedy ta "zničená sociální práva" by určitě stálo za to vyjmenovat. Krom diskutabilního práva/povinnosti pracovat (při jehož porušení jste byl odsouzen za příživnictví) to byla ještě která?

Tehdy (v opěvovaných dobách budování socialismu) měli všichni právo na vzdělání? I děti (údajného) třídního nepřítele?

Všichni měli rovný přístup ke zdravotní péči? Komu pak sloužily SANOPS, ÚVN a podobné ústavy? Prostým lidem?

Všichni jsme mohli svolávat demonstrace, stávky a manifestace? Svobodně hlásat své názory? A ty desetitisíce politických vězňů v žalářích a pracovních táborech seděly z legrace?

Všichni si mohli koupit za své peníze co chtěli? Cha cha. Nechte si od někoho zkušenějšího vyprávět o systému vládních prodejen, jejich sortimentu a cenách.

Všichni jsme mohli svobodně cestovat? Každý směl vlastnit svůj pas? ...

Mohl bych pokračovat ještě dlouho. Nebudu. Starší z nás to dobře pamatují. A Vy nám laskavě vyjmenujte ta "zničená" sociální práva. Díky.

186989

22.3.2009 19:18

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Dale Coper 94.?.?.?

Reakce na 186989

Anonymní pisatel na kterého reagujete píše o šedesátých letech kdy byl reálsocialistický režim v tehdejším ČSSR poměrně liberální a žádní vězni v pracovních táborech už nebyli (ty nakonec nebyly obnoveny po opětovném utáhnutí šoubů za normalizace)
S těmi SANOPZi a speciálními prodejnami s luxusním zbožím je to pravda.

186995

22.3.2009 21:10

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 186989

Víte co? Nebudu se s Váma votravovat. Řekneme si to za pár let kam jsme se to dostali. Nechcete totiž pochopit o čem vůbec mluvím.

186999

22.3.2009 19:09

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 186987

Opravdu obyčejný člověk netuší,kam to všechno spěje. Ale nemylte se i ten komunizmus nezůstal stát. Podívejte se ,jak a kam se vyvíjí největší komunistická země - Čína.
Nikdy jsem tam nebyl,takže mám informace pouze z druhé ruky, od těch,kteří ji navštěvují:
"Fabrika. Borec maká u soustruhu čtrnáct,šestnáct hodin denně.Miska rýže a nějakého blafu, žíněnka vedle mašiny,na které stráví noc,ráno písknou ,vyskočí a točí kolečky až zase do večera. A tak to jde den za dnem. "
Tak takhle se prý vyvinuli soudruzi v Číně!
Pardon,ale po tomto se tady někomu stýská?
Díky,mě ne!

186993

22.3.2009 18:33

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Aja 74.?.?.?

Reakce na 186986

>Divim se vsem tem co postradaji komunismus, ze neodjedou na Kubu
>a nebo do severni Koreje.

>Tam se budou mit jak v raji [oči v sloup] [zmaten]

Ja myslim, Rejpale, ze nejde o rozhoduti, zda zit v socialismu (budujicim "komunismus"[mrknutí jedním okem] nebo kapitalismu, jde o to, zit po svem...to neni stesk po sociaaalismu.
To vam rezim v CSSR nedovolil a tak jste odesel do Kanady, kde zijete tak, jak vam to vyhovuje.

V Cechach je to jine, nejdriv vzor SSSR a ted USA, driv ruske terminy v cestine, ted anglicke...a specielne novinari zari v linquistice, ktera je jejich chlebem.
Cetla jsem titulek: Prvni ministr, premier Topolanek (Huraaaa).
Docela by me zajimalo, jak se v dennim tisku a TV programech orientuje starsi generace (ja vim, je to fuk, zahy tu nebude).

186990

22.3.2009 20:36

Nám starým je na blití....

Stařešina 89.?.?.?

Reakce na 186990

Ano, je nám na blití a děkuji za připomínku, že nám to má být fuk, že tu stejně za chvíli nebudeme. Není nám to fuk!!! Naopak, horší je to o to, že jsme opravdu zažili dobu úžasného rozkvětu kultury, svobodného vyjadřování a současně slušnosti, morálky a soucítění s bližními. Ano, mám na mysli šedesátá léta, kdy opravdu jsme žili tak, jak se dneska mladým lidem ani nezdá. Nemohli jsme příliš cestovat, nebyly plné obchody zboží, museli jsme pracovat, ale chtěli jsme se vzdělávat, učili jsme se svobodně vyjadřovat, hltali jsme noviny a časopisy, byli jsme lačni kultury a nejen jsme ji sledovali ale sami ji provozovali....kam se hrabe dnešní nechutná doba. Mladí nemají po čem by se jim stýskalo, nic jiného nezažili, ale my ano.

186998

22.3.2009 22:13

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

ilsa 93.?.?.?

Reakce na 186986

Netrpím žádnou nostalgií k minulému /nazývat jej komunismem je hodně zavádějící/ režimu, ale... Byly fronty na banány, častý a podivuhodný argument ohnivých kritiků, ovšem když už banány byly, tak právě zralé a chutné. A dnes? Buď jsou zelené to jest předčasně sklizené a to natolik, že už nikdy "nedojdou" anebo unavené cestou, tudíž přezrálé a hnijící. Pokud chci dnes získat chutný banán, jsem na tom, když ne stejně, tak hůře než za onoho "komunismu." A podobně je to s mnoha jinými komoditami.

187002

23.3.2009 1:44

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

p 125.?.?.?

Reakce na 187002

...komunismus je prave v ofensive na ceste zpet,Bush zaridil zniceni americke ustavy/Patriot Act a dalsi zakony/zaslouzil by si nejmene Leninuv rad,banky jsou jiz prakticky znarodneny/desitky let jsme soudruzi bojovali za to/rozkaz Bushe zaridit cenzuru a navic mnoha represivnim zakonum pribyl dalsi[vyplazený jazyk]olicie muze kdykoliv prohledat vas byt /a dalsi/bez vaseho vedomi a souhlasu/min.predseda Australie salutoval splneni rozkazu kdyz uzrel Bushe a nyni jede do Usraele pro nove rozkazy/jak dlouho jsme soudruzi bojovali za tyto vymozenosti/!!!Hura .Policejni psi nas denne ocuchavaji kdekoliv.Medaile hrdiny SSSR pro Bushe,Cheyne,Powel,banksters v cele s Madoffem,AIG se 160 mil.bonusu za zniceni teto pojistovny a miliard vydiranych od USraeleske vlady a danovych poplatniku.Hura.Konecne jsme ten kapitalismus a imperialismus totalne rozvratili na vecne casy...s pomoci banksteru ...ale vazne co se droli je tzv.moralni nepsana dohoda mezi vladou,policii,soudy atd. a populaci a jako za komunismu vsichni jsme dnes proti nim..a to nikdy dlouho nevydrzi a s novymi zakony si jako kazdy tyran/pamatujete " Nasili proti tyranu neni zlocin" z Krejcikova filmu Nema Barikada/Vyssi Princip ? si podrezavaji vetev na ktere sedi a kopou hrob...

187010

23.3.2009 3:19

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 187002

Ty fronty nebyli jen na banany. Fronty se stali i na cerstvej chleba, na novy brambory, na maso, na toaletni papir(kdyz vyhorela Slovenska papirna) atd a atd...
Kdo to nezazil, ten to tezko pochopi. Kdo v tom zil a bude me trvrtit ze to neni pravda, ten uz ma sklerozu jak prase [mrknutí jedním okem]

187012

23.3.2009 6:11

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Datel 99.?.?.?

Reakce na 187012

No tady pro zmenu mame fronty na polivku ktera je zadarmo . Lide z food bank breci ze zasoby dochazeji . Ale aspon tu je dostatek toaletniho papiru. A bude ho vice .Nebude duvod si vytirat prdel , nebude z ceho srat.

187014

23.3.2009 6:47

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

corsar 81.?.?.?

Reakce na 187012

Pane tohle všechno co píšete není nic proti tomu když dneska lidi bez práce a bez prostředků stojí frontu na pracáku na práci.Myslím si, že by si raději vystáli ty Vámi zmiňované fronty, protože ty neohrožují samu existenci. A ještě něco ty fronty co popisujete jsem já zažíval naposledy někdy v 60 letech nikoliv v 80tých. Takže nedělejte to horší než to ve skutečnosti bylo. Můžu Vám říci, že mnoho z těch krámů, kterou mám dnes možnost koupit by mě vůbec nescházela kdyby úplně zmizela. Ale kvalitní zdravotnictví alespoň na úrovni minulého režimu bych bral. Vím o čem mluvím protože za současné péče toho dnešní rozkradeného zdravotnictví mě již v nemocnici zemřeli dva blízcí příbuzní během 2 měsíců.A myslím, že neuplyne tak dlouhá doba a dojde i na ty fronty na žrádlo za tohohle vámi chváleného dnešního zkurvenýho zlodějskýho režimu. [bliji]

187016

23.3.2009 10:44

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 187012

Já to zažil a jako malej kluk jsem stával fronty za maminku jednou i za prodavačku z cukrárny na pomeranče. No a nijak jsem se z toho nepo. Pravda je, že ty banány, pomeranče a hlavně broskve chutnaly tak, že něco takovýho jsem už nikdy nejedl. Možná lepší vystát frontu na chutnej banán než přijít o práci, barák a skončit na ulici. Kapitalismus je loterie, ne každej vyhraje, většina ano ale na zbytek se nedostane. Hlavně jde o ztrátu lidskosti, kultury a jistoty. Šedesátá léta byl skvělej pocit, taky hlavně proto, že padesátý byly tak hrozný, jako když najednou přestane bolet zub co bolel roky. Dneska nikdy nevíš kdy tě ten zub chytne a zda vůbec přestane. Není to černobílý, žiju dneska sice docela dobře, nadřel jsem se na to a ke všemu nevím kdy o to zase příjdu díky machinacím nenasytných a broskve z mládí už nikdy neochutnám i kdybych se rozkrájel.

187030

23.3.2009 7:51

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 186986

>Divim se vsem tem co postradaji komunismus, ze neodjedou na Kubu a nebo do severni Koreje.
-----
Žiješ v iluzích, Rejpale. Nebude to dlouho trvat a může se stát, že budeme prchat z Kanady na Kubu a nebo do Venezuely? Costa Rica by byla také jedna z lákavých a bezpečných destinací.

Ten kdo nezná skutečnou historii, ten je odkázán si ji zopakovat, což se právě v této době děje. Historické události na přelomu dvacátého století se až přiliš hodně podobají událostem posledních deseti let. Alespoň tedy krátce.

Velká bolševická revoluce v Rusku (1917) měla rozšířit komunismus postupně do celého světa. To byl první pokus o založení nového světového řádu (NWO), neboli jedné světové vlády. Nepovedlo se to. Stalin se šprajcnul a odmítl na založení NWO spolupracovat. Fašismus ke zničení komunismu také neuspěl. Stalin po válce rozhodil sítě komunismu ve východní Evropě. Ale to už nebyl ten mezinárodní komunismus vedoucí k založení NWO, ale byl to komunismus národní. Ten však nebyl v plánu. S tímto tahem se nepočítalo. Národní komunismus, který známe z vlastních zkušeností vedl k upevnění semknutosti jednotlivých národů a k posílení národnostního cítění. Jinými slovy, nebyl to komunismus vedoucí k jedné světové vládě, ale právě proti ní. Proto spadla ta pomyslná železná opona. Nikoliv pouze proto, abychom se nedostali z ohrádky ven, ale především pro zamezení vnějších vlivů. Komunismus byl rozložen jeho tvůrci a to potomky stejných lidí, kteří financovali bolševickou revoluci v Rusku a kteří pro úspěšné provedení revoluce - mimo i jiné důvody - zorganizovali první světovou válku...a potom i tu druhou z důvodů založení a financování státu Izrael.

Nechci tady probírat podrobnosti režimu v bývalém Československu a souhlasím s tebou, že život v totalitě nebyla procházka v zeleném háji. Chtěl jsem tě jenom upozornit na přípravu velké bolševické revoluce na Severoamerickém kontinentě. Už se to plíží a blíží a možná budeme s nostalgií a rádi vzpomínat na tu dobu minulou, kterou až potom zcela určitě nazveme procházkou v zeleném háji. Jsme však s výkladem historie OT, takže diskutujme k tématu článku, což je o menstruaci. [mrknutí jedním okem]

187018

23.3.2009 11:36

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 187018

> ... upozornit na přípravu velké bolševické revoluce na Severoamerickém kontinentě. Už se to plíží a blíží ...

To je testovatelná hypotéza, pane Mirdo. Jsem připraven se vsadit o Vámi zvolenou sumu, že do 3 (slovy tří) let nedojde na Severoamerickém kontinentu k bolševické revoluci. Kolik na svou hypotézu vsadíte? [velký smích]

187035

23.3.2009 14:45

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187035

Hrát si se slovy, to vám jde, Vojto, že? Samozřejmě, že k žádné viditelné revoluci po výstřelu Aurory nemusí dojít, ale to je vám jasné, jak facka, že?

Ovšem bolševické metody se projevují v USA již delší dobu a bolševici (rozuměj strůjci bolševismu, tj. čistokrevní vyvolení) mají USA zcela pod kontrolou. Absolutní.

"Znárodňování" neprobíhá jako v Rusku, tj. do rukou státu, ale do rukou bankéřů, kteří po řádné mediální propagandě skupují co mohou za babku. Tedy i stát.

Je mi opravdu líto, že nejste schopen vidět dál, než na televizi a jakékoliv přemýšlení mimo okruh naučené propgandy je nad vaši úroveň.

Ne, samozřejmě žertuji. Je mi naprosto jasné, jako většině přítomných, že jste jen provokatér druhé úrovně, jak, správně připomenul pan Montážník. A také byste neměl zapomínat na vaši dohodu s Mirdou, o vzájemné ignoraci. Jste možná jediný člověk tady, který o ní neví... [oči v sloup]

187043

23.3.2009 15:50

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187043

>Hrát si se slovy, to vám jde, Vojto, že?
------------------
Všimni si Jindřichu, že Vojtěch v podstatě tu Velkou bolševickou revoluci nevylučuje, ale uzavírá sázku, že se tak do tří let nestane. Jak vidíš, tak je nějak opatrný, aby neprohrál děditství svých dětí. Ještě se vyjádřím k několka bodům tvého příspěvku.

>Ovšem bolševické metody se projevují v USA již delší dobu a bolševici (rozuměj strůjci bolševismu, tj. čistokrevní vyvolení) mají USA zcela pod kontrolou. Absolutní.
-----
Začalo to již za úřadování F.D.Roosevelta, někdy na konci třicátých let. To byl ten jeho "New Deal", jinými slovy - nacpat do úřadů vlády a do nově vytvořených institucí na kontrolu společnosti svoje lidi. Tedy ty vyvolené. Znáš to, jak se infekce jednou rozroste a není ošetřena, tak se už nedá zastavit.

>"Znárodňování" neprobíhá jako v Rusku, tj. do rukou státu, ale do rukou bankéřů, kteří po řádné mediální propagandě skupují co mohou za babku. Tedy i stát.
-----
Je to stejná strategie, jako tehdy v Rusku a to ještě než zazněl výstřel z křižníku Aurora. Podmínka "úspěchu" je, vytvořit ekonomickou krizi. Lidi nebudou mít práci a také nic do huby. Potom s nadšením a s úlevou uvítají nově nabídnuté řešení, což je NWO.

>A také byste neměl zapomínat na vaši dohodu s Mirdou, o zájemné ignoraci.
-----
Díky za upozornění, Jindro. Já už si to pohlídám a na jeho stupidní provokace nadále odmítám reagovat. Tohle však považuji za zdravou a obezřetnou zvídavost. Něco jako pud sebezáchovy. [chechtot] [chechtot] [velký smích] Proto jsem na Vojtu reagoval.

187052

23.3.2009 14:46

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187035

>To je testovatelná hypotéza, pane Mirdo.
----------------
Souhlasím Vojto. Jsme tady s tím bohužel mimo téma. Nemáš nějaký příběh k diskuzi o menstruaci?

187044

23.3.2009 17:32

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 187044

Abych pravdu řekl, nečekal jsem žádnou astronomickou částku. A byl jsem připraven ji vsadit tak, aby ji prohrávající byl povinen poukázat ve prospěch editora tohoto webzinu. Fakt, že jste mé nabídce uhnul ovšem ukazuje, nakolik sám věříte vlastním slovům. [smích]

187060

23.3.2009 22:39

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187060

>...Fakt, že jste mé nabídce uhnul ovšem ukazuje, nakolik sám věříte vlastním slovům. [smích]
-----
Neuhnul Vojtěchu. Jsi veliký optimista. Ty si myslíš, že až spadne klec, tak si tady budeme vesele dál ťukat do klávesnice?
Měl bych raději napsat POKUD spadne klec. Vidíš i já doufám, že se svět probudí. To, o čem jsem psal, to jsou jenom plány a příznaky pro nastávající černou budoucnost.

>A byl jsem připraven ji vsadit tak, aby ji prohrávající byl povinen poukázat ve prospěch editora tohoto webzinu.
-------
To je od tebe moc hezký. Když jsi tak nápomocný, tak si zaplať předplatné a fertig. Žádné výčitky svědomí. [velký smích]

187086

23.3.2009 13:55

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187018

Tak, tak, Mirdo, dobře vystiženo... [smích]

187039

23.3.2009 14:02

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 187018

Mirdo, ukaz me jedineho rodileho kanadana, ktery by se stehoval na Kubu.
Jeste tak mozna na levnou dovolenou [mrknutí jedním okem]

Jestli pises o nas emigrantech, tak to bych radsi do te Costa Ricy [smích]

187040

23.3.2009 14:47

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187040

Před rokem 48 v Čechách také nebylo moc lidí, co měli chuť se stěhovat... Ale to jen tak na okraj. Evidentně jste nepochopil, co se vám Mirda snažil naznačit. [oči v sloup]

187045

23.3.2009 15:19

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187040

>Mirdo, ukaz me jedineho rodileho kanadana, ktery by se stehoval na Kubu.
----------
Rejpale, to příjde později, jen co to vypukne. Zatím mnoho Kanaďanů žije v iluzích a nic takového netuší a ani si to nepřipustí. Znáš to prohlášení: "Vedeme války k udržení světového míru a šíření demokracie"? Proč myslíš, že Kanada s USA uzavřeli smlouvu o vzájemné vojenské pomoci v případě vypuknutí domácího terorismu? Kdopak asi jsou to ti domácí teroristé???? Já ti to prozradím. To jsi ty i já a všichni ostatní, komu se dobrovolně nebude chtít do řetězů.

187047

23.3.2009 8:29

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 186986

Zřejmě pro každého jen dobré. Za "totáče" totéž vymysleli na ty, kterým se údajně stýskalo po kapitalizmu. Někde jdem četl, že to probíhalo pod krycím názvem Asanace. Nebylo by to dobré pro ty dnešní nespokojence, v souvislosti s Kubou a Severní Koreou?

187021

23.3.2009 14:41

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187021

>...Za "totáče" totéž vymysleli na ty, kterým se údajně stýskalo po kapitalizmu. Někde jsem četl, že to probíhalo pod krycím názvem Asanace.
-----------------
Pane Kropáči, ta asanace jede ve Spojených státech také. Z Kanady vás na Kubu ještě pustí, nikoliv však ze Spojených států. Po natočení filmu "Sico", kde byly záběry z Kuby, byl Michael Moore zařazen na listinu domácích teroristů. Za totáče se tomu říkalo "nepřítel vlasti" a za období bolševismu v Rusku to nazvali "nepřítel lidu". Ti odvážnější, kteří veřejně vystoupí proti státu Izrael, většinou skončí sebevraždou. Ty dvě kulky do týlu doktor pathologie jaksi přehlédl.

187042

23.3.2009 15:58

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 187042

Víte, mně jen přišlo líto, že po takových věcech zřejmě touží lidé i dnes. A takové nicky, jako jsem já. Tak jsem si jen dovolil trochu rejpnout do Rejpala. Mně také za totáče šlápli na kuří oko, ale uvažuji tak, že se dnes ve společnosti vyskytují rovněž nedostatky. Nepovažuji za správné posílat lidi, kteří na to upozorňují a chtěli by to změnit, někam do teplých krajin, případně je označovat za agenty KGB či blbce.

187053

23.3.2009 16:20

RE: Je fajn, že jste to zmínil.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 187053

>...Tak jsem si jen dovolil trochu rejpnout do Rejpala. Mně také za totáče šlápli na kuří oko...
-----
Tomu se říká výměna názorů a proto jsme tady v diskuzi a na té správné stránce.

187054

23.3.2009 1:42

Článek nebyl o politice, ale o jazyku

Striga 85.?.?.?

Nicméně to nezabránilo řadě lidí ponadávat si na politický systém minulý i budoucí. Někdo o voze, jiný o koze. A chovatelé koz rádi a pouze o kozách....

Na jedné straně je mi zde vyčítáno, že nechápu utajený smysl a psaní mezi řádky mistrů Lhotáka a Lischky, na druhé straně zůstává nepochopeno, že vzpomínám na výrazy a pojmenování, které za komunistů byly běžné a dnes jsou nahrazovány cize znějícími slovy.

Finito, jdu to odkliknout, ať se to publikuje na webu. Howgh.

187009

23.3.2009 14:53

No, tak se také vyjádřím k tomuto příspěvku...

hestroy 77.?.?.?

Když vidím reakce na tento článek, nedá mi to, abych nepřidal svoji trošku do mlýna.

Autorovi vadí mizerná čeština, kterou k nám promlouvá oficiální propaganda. Inu, proč ne. Je to jistě špatné. Ale proč se autor raději nepozastaví nad tím, že se jedná o propagandu, která nemá s pravdou nic společného?

Místoe reklamace formy propagandy, proč raději nereklamovat média jako celek? Vždyť ty lži už se nedají vydržet! [bliji]

187046

23.3.2009 17:19

Vzkaz pro GNR, možná vysvětlení

Dirk dannystt (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

S těmi pojmy šetření a vyšetřování jste vedle. Skutečně to rozlišuje dvě procesní stádia v rámci trestního řízení. Šetření předchází vyšetřování. Šetření začíná okamžikem zahájení úkonů v trestním řízení dle § 158 odst. 3 tr. řádu a je to de facto šetření podezřelého. Vyšetřování začíná okamžikem sdělení obvinění a to je už poměrně závažné procesní stádium. Osobě se sdělí obvinění pro konkrétní trestný čin, je tam popsáno kdy, kde a jak se ho měla dopustit a pro poslance tento okamžik znamená, že již byl připraven v tomto případě o poslaneckou imunitu. Osoby pohybující se v trestním řízení skutečně a poměrně přesně tyto dva pojmy rozlišují, usnadňuje to i vzájemnou komunikaci, kdy je hned jasné, v jakém procesním stádiu se případ nachází. [smích]

187059

24.3.2009 0:15

Bohuzial pan "rng" ti "samozvanci a stroskotanci"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

nam dnes vladnu. Viem, ze ako Cech nadavate na Husaka, patri to k dobremu tonu, ale co by bolo bez neho. Asi by ste uz nepisal a brucal v gulagu na Sibiri. Husak bol politik a uhral voci Breznevovi to povestne mensie zlo. S radostou konstatujem, ze vtedajsi ceski politici sa toho vzdali! A co sa tyka masmedii v CR aj SR, vy ste stale nepochopili, ze to vam diktuju nazor na svet ti "stroskotanci a samozvanci"? Kde do certa mate pamat? Alebo ste tako kolosalne tupy clovek? Potom nepiste clanky do "Zvedavca", tu sme si predsa len uvykli na urcitu intelektualnu uroven! Piste do MfD, tam vas privitaju s otvorenou
narucou ako stratenu ovecku.

187098

Příspěvků: 43

21.03. 19:09 insider  rozkas pro obyvatele
21.03. 20:06 Maka01  Pro znalce bible
22.03. 09:20 Striga  Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 15:40 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 16:40  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 17:08 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 18:40 corsar  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 19:10 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 21:54 pepíček  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 19:09  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 03:26 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 23:29 von Bumerang  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 18:14 Vojta49  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 19:18 Dale Coper  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 21:10  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 19:09 Takyjeden  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 18:33 Aja  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
22.03. 20:36 Stařešina  Nám starým je na blití....
22.03. 22:13 ilsa  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 01:44 p  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 03:19 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 06:11 Datel  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 06:47 corsar  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 10:44  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 07:51 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 11:36 Vojta49  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 14:45 hestroy  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 15:50 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 14:46 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 17:32 Vojta49  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 22:39 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 13:55 hestroy  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 14:02 Rejpal  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 14:47 hestroy  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 15:19 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 08:29 Kropáč  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 14:41 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 15:58 Kropáč  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 16:20 Mirda  RE: Je fajn, že jste to zmínil.
23.03. 01:42 Striga  Článek nebyl o politice, ale o jazyku
23.03. 14:53 hestroy  No, tak se také vyjádřím k tomuto příspěvku...
23.03. 17:19 Dirk  Vzkaz pro GNR, možná vysvětlení
24.03. 00:15 Gibi z Wilsonova  Bohuzial pan "rng" ti "samozvanci a stroskotanci"

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 2

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 2

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 13

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Měnové kurzy

USD
25,41 Kč
Euro
27,56 Kč
Libra
31,44 Kč
Kanadský dolar
17,95 Kč
Australský dolar
15,42 Kč
Švýcarský frank
26,11 Kč
100 japonských jenů
23,53 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
32,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 022,57 Kč
1 unce stříbra
367,39 Kč
Bitcoin
173 092,30 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 787