Diskuze k článku

Německo 1940, Izrael 2009

Příspěvků 83

16.3.2009 9:06

Korene zla su starsieho data

android 91.?.?.?

Jordan Maxwell Exposes The Illuminati /3h/
Jordan Maxwell -Basic Slideshow Presentation (Hidden Symbols) /2h/

podla mna, tieto informacie pomozu pochopit komplexnost divadelneho predstavenia, ktoreho sme svedkami.

186629

16.3.2009 14:00

Marginální rozdíly

pje 213.?.?.?

Musím se přiznat, že v jádru jde o velmi silné a pravdivé srovnání. Zrůdnost je vždy zrůdností, ať již se jedná o fašistické nadlidi nebo sionistické vyvolené (popř. kohokoli jiného). Netolerance nekulturnosti musí být výhradně individualně pojata, ohrožuje-li humánní kulturu. Nikdy nesmí být paušalizující, nerozlišující vinné a nevinné, pokud nechce být takto netolerantní moc smetena oprávněně rozhořčenými. Připomínám, že Herzl a Žabotinskij uměle vyvolali zcela anachronicky jedné moderní stěhování národů, které vedlo k obsazení po tisíciletí multikulturního, ale převážně semitského území způsobem, kdy jedni semité si nárokují pouze pro sebe celé, odedávna společné území...

186654

16.3.2009 15:04

RE: Marginální rozdíly

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186654

O kterých semitech konkrétně mluvíte? O Chazarech? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

186658

16.3.2009 20:49

RE: Marginální rozdíly

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 186658

pan pisatel bud neni informovan o dane problematice, nebo nevim ale semitou se nestane nekdo jen proto ze se nauci jeden ze semitskych jazyku pokud je puvodem turkotatar ci buhvi jaky konvertita

k clanku: je nutne upozornit na nevhodne uvedeni snimku zamernych vrazd deti vs. snimek mrtvych zemrelych na tyfus (zapricineny primarne totalnim nedostatkem lekarskeho materialu a to primarne vlivem spojeneckeho bombardovani a taktez nedostatecnou dezinsekci - ves prenasi tyfus apod...) - je to hezke pouziti propagnadou vstepovaneho pohledu na nacisticke Nemecko 1933-45, tak jak ho velmi dobre a do podrobna, vcetne vsech oblibenych legend, zname ze skolni vyuky a zidovske nenavistne filmove a literarni tvorby - ucelem teto propagandy neni osvetlovat historicke udalosti a zkoumat je, ale vykreslit co nejvice odporny a dabelsky obraz Nemecka daneho obdobi - potom se automaticky zveda cloveku zaludek napr pri pohledu na swastiku ci zmineni jmen jako Hitler, Heydrich atd. Jde o zamerne pestovani nenavisti v cilovych subjektech a nicim se nelisi od spojenecke propagandy snazici se v prubehu valky o totez tj. aby vojaci uverili ze nebojuji proti lidem ale proti stvuram ktere nezaslouzi slitovani => vysledkem je jen oslabeni vsech zainteresovanych evropskych narodu a jejich rozkol, ktery jen vytvari dalsi prostor pro dalsi rozdmychavani sovinismu zidovstvem, tak jako tomu bylo po nekolik staleti

nejsem poslusnym gojimem a nikdy jim nebudu, zidovi nelze verit (Kol Nidre) proto je dulezite studovat historii dle faktu tak jak se udala, bez zidy urceneho dobry × spatny - nelze srovanavat cokoliv s moralne degenrovanou dikraturou vyvrazdujici puvodni obyvatelstvo (na to zidovske vrazdeni existuji dukazy ne jen pouhe "vypovedi svedku"[mrknutí jedním okem]

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

186685

16.3.2009 15:07

israel = nacisti

fiero 89.?.?.?

No co vidim, tak napr. na youtube a zahranicnich serverech, tak v diskusich jsou casto lidi co pisi Israel = new nazis.

186661

16.3.2009 17:50

RE: israel = nacisti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 186661

Vypada to tak, ale mimo letopoctu je tu dalsi podstatny a zasadni rozdil. Vse co Izrael dela, dela s plnou podporou vlady jedine svetove mocnosti (superpower). Nejde totiz jen o americkou valecnou vyzbroj, ale cela existence Izraele je podporovana z financne zbankruptovanych a zkorumpovanych USA.

186667

16.3.2009 20:00

RE: israel = nacisti

supino1 213.?.?.?

Reakce na 186667

Nemyslím, že ide o skorumpovanosť a už vôbec nie zbankrotovanosť. HaHa...skôr zaplakať by sa patrilo.
Tá, jediná, superpower, je čo a kto??...len bábka v rukách niekoho. A bábka vždy !! hrá divadlo "Master of puppets".

186678

18.3.2009 3:08

RE: israel = nacisti

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 186667

a kym si myslis ze byl podporovany na zacatku pan Hitler ,trubo!

186800

24.4.2009 21:54

RE: israel = nacisti?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 186667

a ještě jeden rozdíl: Židé nechodili do německých restaurací obložení dynamitem

189348

24.4.2009 22:41

RE: israel = nacisti?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 189348

Máte pravdu, ti na to šli chytřeji přes ekonomické zotročení. Tím zasáhli celou německou poulaci, nikoliv jen pár Chazarů v restauraci.

189354

16.3.2009 19:56

RE: israel = nacisti

supino1 213.?.?.?

Reakce na 186661

PRINCÍP....je ten istý. Prostriedky sa síce trochu líšia, ale len preto, že technológia je na vyššej úrovni.

186676

16.3.2009 17:50

Velmi vystizne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

uzasny clanok, resp. fotoclanok. najradsej by som ho poslal vsetkym v mojom adresari a este aj vylepil na facebook...ale nejako nemam odvahu aj kvoli niektorim zadubencom, ktori by sa do mna pustili, ze to je len propaganda...a aj kvoli velkemu bratovi (ktory ta vsade vidi...) [bliji]

186668

16.3.2009 20:01

RE: Velmi vystizne

supino1 213.?.?.?

Reakce na 186668

takže je to ..aj...ale hlavne...."o strachu?"

186680

16.3.2009 19:01

Presne ako v ZSSR

Sid 78.?.?.?

Tak toto je teda úplný vrchol. Pozliepať pár fotiek dohromady? Tak isto to môžete spraviť aj s islamom a vyjde Vám oveľa autentickejšia podobnosť s nacizmom.

A ak neviete, porovnávanie Izraela a nacistov je charakteristické pre sovietsku propagandu 70-tych a 80-tych rokov. To si beriete za vzor?

Navyše, na rozdiel od Židov- lojálnych občanov svojich európskych krajín,ktorí chceli len žiť svoj život, tá teroristická banda neustále provokuje. Ale nebojte sa, Bibi a Lieberman ich už teraz naučia disciplíne.

186674

17.3.2009 0:04

RE: Presne ako v ZSSR

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 186674

Copak chcete rict, ze ty fotky jsou zmanipulovane? A ktere nacisticke nebo sionisticke? Treba ta jak se nekdo smeje nad mrtvym telem? Prece hlavni "feldkurat" s hodnosti generala IDF jasne v obezniku rekl, zadne slitovani. Neustale slysim z ruznych stran o spolecnych kulturnich korenech, tahle fotokolaz jeden uhel pohledu vystihuje. Akorat, ze v Evrope to je otresna historicka zkusenost, za kterou Evropa velmi draze zaplatila. Cena byla 60 milionu mrtvych lidi!! Rusove maji takove prislovi: Kdyz se opice diva do zrcadla, nemela by rozbijet zrcadlo.

186703

17.3.2009 12:59

RE: Presne ako v ZSSR

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186674

Vďaka, žid Sid, za další nesmyslné chazarské bláboly. Vaše příspěvky jsou na tak nízké úrovni, že je ani nelze nějak známkovat. Je vidět, že jste fanatický nacistický chazar, který je tak nadřazen nad všechny ostatní, že se z toho úplně pomátl. Je mi vás líto, vy obřezaný řezníku... [bliji]

186745

17.3.2009 17:00

RE: Presne ako v ZSSR

Radovan 88.?.?.?

Reakce na 186674

Udělejte to, přilepte k těm fotkám další obdobné z islámských zemí, třeba "demokratické" Saúdské arábie, a ještě lepší bude když přidáte obdobné fotky z Číny a Sovětského svazu. Určitě se najdou. Ani nevíte jak rád bych takovou koláž rozeslal svým známým a vystavil na mých stránkách! Stejně tak byste mohl místo kecání podobně poskládat fotky z pásma Gazy, indiánských rezervací, koncentračních táborů a komunistických gulagů nebo jihoafrických ghet...

186764

17.3.2009 22:38

RE: Presne ako v ZSSR

nosko 78.?.?.?

Reakce na 186674

Pan sid bude asi silne prislusiaci k zidom.Bez ohladu ako boli tie fotky spojene je jedna vec uplne ista:Zidia su na palestinskom uzemi ktore dostali od britou ktori ho tiez okupovali.Cokolvek tam robia, robia to v rozpore z moralkou a zakonom.ROBIA presne to iste, co robil Hitlre s nimi.
Kazdy sudny clovek musi taketo spravanie odsudit.Je to cista okupacia a postupne vyhladzovanie palestincov s cielom totalne zabrat cele uzemie.
nemam co dodat

186787

18.3.2009 3:13

RE: Presne ako v ZSSR

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 186674

dobra ...beru ta za slovo .Zkus to ,a polep ty fotky a dej je sem .Dekuju.

186801

16.3.2009 22:16

Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Když se dívam na ty fotky tak si uvědomuji, že nejednodušejším prostředkem k ovladnutí jiných lidí je nenávist. Člověk má potřebu empatie, být součástí nějaké skupiny. A nejednoduším a nejprimitivnějším způsobem vytvoření společné emaptie je to, že si identifikujem nepřítele. Kapitalismus, Židy a nevim co ještě. Pochopil to jak Hitler tak právě i ti komunisté. Hitler věděl, že proto, aby se dostal k moci potřebuje sjednotit německý lid proti společnému nepříteli. Potřeboval vytvořit atmosféru strachu a nenávisti. Potřeboval zburcovat lid proti té strašné hrozbě. A pak sam sebe pasovat jako člověka jenž povede lid vstříc oné hrozbě. Čim strašnější nepřítel, tím víc lidí se k němu upne jako ke spasiteli.

S těmihle fotkami je to stejné. Jde jen o to vyvolát nenávist učelově ukazanými fotografiemi. Není to nic jiného než potřeba vyvolat odpor a nenávist ke svému nepříteli.

Tohle není nic jiného než čistokrevná propaganda!

186689

16.3.2009 22:30

RE: Propaganda

21st_Century_Deviant 217.?.?.?

Reakce na 186689

Každý dělá v podstatě propagandu. Propaganda je určená davu - je to nádherně popsáno v MK. Jinak tohle nedělal jen 18, ale dělal to a dělá každý politik s větším, či menším úspěchem - Havel strašil komunistami, Klaus straší EU, Bush terorismem atd. atd...... vždycky je třeba najít, vytvořit nějaký symbol, skrze který lze jít za nějakou ideou. Dav ovládnete a získáte si pouze propagandou. Ale to není nic nového.
Těmhle fotkám spíš rozumím jako snaze o vyburcování těch, co konzumují akorát tak TV a MFd - což ale není také málo. My ostatní, co se touto problematikou zabýváme hlouběji, to již dávno víme, není-liž pravda?

186691

17.3.2009 16:48

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186691

Týhle fotky nejsou o vyburcování lidí. Ty jsou o vyvolání nenávisti vůči celé skupině obyvatel.

Jinak k té propagandě. Protože to dělají ostatní. Máme to snad tolerovat u sebe? Máme se snad nechat ovládat propagandou?

Já myslel, že právě Zvědavec proti tomu bojuje. [mrknutí jedním okem]

186763

17.3.2009 17:23

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186763

Jestlipak byste také tak vykřikoval, kdyby tam byly jen fotky z Německa? To by asi nebyla propaganda a šíření nenávisti vůči Němcům, ale pravdivé zobrazení historie, že? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

186769

19.3.2009 21:23

RE: Propaganda

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 186769

Hestroy máš rychlé a výstižné reakce na tu zfanatizovanou sebranku,co se tu motá se svými duchaprázdnými bláboly.A jsi neuvěřitelně trpělivý. Já už na to nemám nějak ten spravný tah. Při setkání s podobně vygumovanými blbci, mě už ani nebaví pokoušet se jim něco vysvětlovat a hned bych jim dával přes držku. Tak je všechny alespoň štvu s trikama s vlastnímy slogany aže jich mám spousta. No nic ,nepatři to do diskuze tak končim.Jsi můj kůň ahoj NFT [smích] [smích] [smích]

186895

24.3.2009 10:16

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186895

[mrknutí jedním okem] Díky, NAFTAKU, tvoje příspěvky si čtu také rád... [smích]

187130

20.3.2009 5:02

RE: Propaganda

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 186691

>My ostatní, co se touto problematikou zabýváme hlouběji, to již dávno víme, není-liž pravda?
-----------------------------
Když se nad toto problematikou zamyslíme hlouběji, tak nám nemůže uniknout skutečnost, jak jsou lidé snadno zmanipulovatelní. Jak lze v podstatě z dobromyslného a mírumilovného člověka vytvořit vraždící zrůdu. Oba režimy, jak fašismus, tak i sionismus (znázorněny na fotografiích), jsou vytvořeny jako experiment, nebo také jako nástroj k dosažení Rothschildových cílů - založení jedné světové vlády.

Není divu, že tyto fotografie u některých lidí vyvolávají nenávist, když si uvědomíme, že jediná "chyba" Německa byla, že Německo byl vyspělý průmyslový stát, který se po porážce snadno zotaví a bude schopen splácet reparace z obou vyprovokovaných světových válek. Jak to dopadlo, už víme a reparace stále pokračují. Proto snad tolik nenávisti k porobenému národu. Nechali se vyprovokovat. Nemuselo k tomu dojít.

"Kdyby mojí synové nechtěli války, tak žádné války nebudou", prohlásila apaticky, ale také pateticky na smrtelné posteli jedna z matek klanu Rothschildů (jméno a letopočet na požádání vyhledám). Války vydělávají obrovské peníze, jelikož to jsou splátky na půjčku a jsou zaručeny vládami všech zúčastněných zemí. A nejen splátky půjčky, ale také především úroky. Čím více zničené vojenské techniky, čím více zničené infrastruktury, čím více zničených budov a nebo celých měst, tím více peněz to bude stát. A tak, ať se ničí(!!!) I povraždění vojáci a civilisté jsou přínosem pro vytvoření jedné světové vlády. Tolik otroků k odčerpávání přírodních zdrojů tady na planetě rozhodně není zapotřebí. Pro nezasvědcené uvedu, že Bank of Frankfurt, Bank of England, Bank of France a FED ve Spojených státech, jsou v Rothschildových rukou, nebo lépe řečeno v pařátech.

Další nenávist, kterou Van Guld pravděpodobně pociťuje, mohu vidět jako nenávist vůči zločinecké armádě IDF. Celkem ho i chápu, ale nenávistí se nic nevyřeší. Nenávist plodí jenom nenávist. Zbavme se tedy sionismu (usilujme o to) a tím nastane v Pelestině a na Blízkém východě trvalý mír. Jak to ale vysvětlit klanu Rothschildova impéria, které finančně podporuje obě strany válečného konfliktu?

186904

20.3.2009 17:59

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186904

Sionismus je režim, který slouží k dosahnutí světovlády? Já myslel , že sionismus je hnutí jenž požaduje/valo návrtat Židů do Svaté Země. A znovuobnovení státu Izrael. Že by T. Herzl myslel v 19. stol. na ovladnutí světa?

Možná by jsme se zde mohli dozvědět jake vlastnosti sionismu pomáhají Židům k ovládnuti světa.

186944

20.3.2009 20:08

RE: Propaganda

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 186944

>Sionismus je režim, který slouží k dosahnutí světovlády? Já myslel, že sionismus je hnutí jenž požaduje/valo návrtat Židů do Svaté Země. A znovuobnovení státu Izrael.
-------------------------------------------
Chce to studovat skutečnou historii a změníš názor. Možná tě i přejde ta tvoje nenávist vůči IDF a nebo Německu. To samé platí pro Dale Cooper (nebo Coper?) Rockefeller je pokrevním příbuzným Rothschilda, ale rozvádět to dále nemíním. Rothschild hraje hru v pozadí přes svoje agenty, což byl v minulosti i Theodor Herzl, Colonel Edvard House, Eduard Beneš, Woodrow Wilson a v této době George Soros, Oleg Deripaska a jiní. Je toho hodně, co by zapadalo do této mozaiky světových dějin, ukazující na vliv dynastie Rothschildů, ale bylo by to mimo rámec této diskuze.

186947

20.3.2009 21:18

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186947

Znovu se ptám. Snad pan editor promine.

JAK sionismus slouží židům k ovládnutí světa? Sionismus je pro vás asi sprosté slovo. Ale samotné hnutí označované jako sionismus nemá nic společného s ovládnutím světa.

Vím, že se vám to slovo libí. Ale budete si muset najít jinou značku. Tohle slovo už je zadané pro něco jiného.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sionismus

186952

21.3.2009 1:06

RE: Propaganda

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 186952

>Znovu se ptám. JAK sionismus slouží židům k ovládnutí světa?
---------
Sionismus je politické hnutí a pro členství není nezbytně odmínkou být židem. I ty, Gulde, máš-li zájem, můžeš se stát členem tohoto nacistického společenství. V historických pramenech se uvádí, že zakladatelem byl Theodore Herzl, ale dočetl jsem se, že i on sám byl zneužit Rothschildem a Vladimírem Jabotinským a ta domovina ve svaté zemi má jiný účel, než pouze poskytnout domov a bezpečné místo před pronásledováním mezinárodnímu židovstvu, o což Theodor Herzl (snad i upřímně?) usiloval.

Židé byly sionistickým hnutím nevědomky zneužiti, nejen v historii, ale v součsnosti v izraelsko-palestinském konfliktu. To vidíš nakonec i na fotografiích. Oni ty vraždy dělají z přesvědčení pro dobrou věc, aniž by si uvědomovali, že jsou jenom nástrojem sionismu. Když jim bude sionistická propaganda neustále opakovat, že někdo jiný neustále ohrožuje existenci státu Izrael a hodlá je zničit, tak se nemůžeme ani divit, že oni ti žoldáci v IDF si skutečně myslí, že zachraňují vlastní existenci a existenci svého státu.

Mohl bych ti uvést mnoho případů z historie o zneužití židů k uskutečnění sionistických plánů, ale to si už můžeš vyhledat sám na internetu. Chce to jenom mít trochu zájem a zanechat těch zbytečných pocitů nenávisti. Kolega dole ti přiložil další informace. Díky.

186960

20.3.2009 22:26

RE: Propaganda

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 186947

No, a Izrael už přece existuje, tak na co ještě sionismus? A proč se Židé-sionisté do Izraele houfně nestěhují, když po té zemi údajně tak touží?
No, je to jinak že. Ve skutečnosti definovat sionismus jako touhu po jakémsi státě je zavádějící. Dnes se to, co nazýváme ne zcela přesně sionismus, dá definovat jako "židovský nacionalismus". A protože Židé žijí na celém světě, a nemíní se samozřejmě stěhovat do jakéhosi Izraele, dá se "sionismus" definovat jako "mezinárodní židovský nacionalismus".
Na jednom ze sionistických kongresů probíhala debata, jestli Židé jsou nebo nejsou národ ve smyslu jako ostatní národy. Známý M.Buber tehdy řekl, že Židé jsou národ, ale stojí "nad ostatními národy". Co je tedy skutečným obsahem tohoto "mezinárodního židovského nacionalismu"?

186954

20.3.2009 22:28

RE: Propaganda

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 186954

Měla to být reakce na van Gulda samozřejmě. [mrknutí jedním okem]

186955

21.3.2009 8:22

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 186954

Po mnoha debatách zde na Zvědavci jsem došla k definitivnímu názoru, že židé žádný národ nejsou. Tak jako křesťané se nemohou psát s velkým K, protože nejsou národ, ale pouze věřící, tak i židé jsou pouze a výhradně jen jakási náboženská sekta, rozptýlená po celém světě, která věří tomu, že jsou nadlidi. Víra v něco není dědičná, věřící židovky nemohou porodit věřícího žida, ony porodí normální dítě, které zbaví předkožky a pak mu v ranném dětství vsugerují, že je nadčlověk. Takže se domnívám, že židé by se nikdy neměli psát s velkým Ž, ale vždy jen s malým ž, protože jsou to jen nábožensky věřící lidi a nic jiného. Jejich náboženství mi ovšem připomíná osud doktora Fausta, který upsal svou duši ďáblovi, a to proto, aby se měl celý život dobře a byl bohatý. Věřící židé to mají taky tak: upíšou se rabínům a mají pak všude dveře otevřené. Ale nic není zadarmo, vždy je něco za něco. Mají se sice dobře a vystoupají až na vrchol společnského žebříčku, ale za to musí poslouchat ve všem ty rabíny- jsou to tudíž celý život poslušní otroci. [oči v sloup] A to je ta jejich skupinová strategie.

186967

21.3.2009 11:22

RE: Propaganda

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 186967

Rozumím. Osobně ale dávám přednost velkému písmenu. Psalo se tak i v protektorátu, byl příkaz z německé strany, kde všechna podstatná jména píší velkým, aby se psalo velkým písmenem. A aby se jasně odlišilo, že Čech a Žid je principielní rozdíl. Liší se svou mentalitou od evropské mentality natolik, že dávat to do stejné roviny jako když Evropan se stane protestantem, katolíkem nebo něčím jiným mi nepřipadá úplně přesné.

Zároveň respektuji subjektivní prvek, který nikdy nepovažuji jen za něco "subjektivního" a tedy jakoby něco bezvýznamného, jak je myslím dnes tendence to slovo používat. (Přes veškeré halasné mluvení o "subjektu" ).
Jestliže někdo tvrdí, že je žena a přitom vypadá jako chlap, respektuju to. Neřeknu mu, ber prášky, aby se potlačila ta tvoje utkvělá "chybná" představa, vždyť nejsi ženská. Nemá to totiž asi moc smysl.
(V tomto směru je zajímavé že Česko bylo velmi liberální i za komunistů, na rozdíl třeba od Rakouska, kde byly tyto operace ještě v 80.letech zakázány zákonem.)

Jestliže lidé v Bosně řekli, že jsou národ, a nemají pro sebe název, nazývají se tedy Muslimové s velkým m, nemám důvod jim říkat, že jsou možná snad jen poislámštění Srbové smíchaní s Turkama. Pod názvem Muslimové s velkým m byli uznáváni jako národnostní menšina i v rámci komunistické Jugoslávie.
Celek, který takto vznikne už se řídí jinými zákonitostmi, tak jako les není jen suma stromů, člověk není jen suma nějakých orgánů, ale je i to uspořádání a systém.

Stává se, že když spolu dva lidé dlouho žijí, začnou se sobě podobat. Kdybych se obrátil na židovství, možná začnu postupně vypadat židovsky, i kdybych nebyl s nimi v kontaktu. Tipl bych jako hypotézu, že bude fungovat taková synchronicita, sdružování podobných věcí. O jednom pravoslavném svatém, který přišel po Leninově převratu z Ruska do Japonska se říká, že měl ty Japonce tak rád, že mu zešikměly oči.

Co kdybych vybíral jednotlivce určité mentality (prospěcháře, faustovce, zločince..) a udělal bych z nich skupinu, jakoby umělý kmen. Dodám jim zvnějšku jakési skupinové rituály držící je pohromadě, tedy jakousi kulturu. A oni pak půjdou už svou cestou. Mohu tvrdit, že nejsou národ? Mohu je neustále rozkládat na nějaké původní elementy a tvrdit, že neexistují? Nebo by sami od sebe se dali dohromady a vytvořili kmen, mafii, "národ", třeba takových "draculů".
(Je také zajímavé, že k protestantismu víceméně inklinuje mentalita germánských národů, ke katolicismu románské plus několik slovanských, zbytek slovanských pak k pravoslaví. Nevím o tom, že by Weber který měl tezi o vlivu ducha protestantismu na ekonomii tuto skutečnost někde výslovně zmínil. Což je pro abstraktní uvažování dnešní doby bohužel typické.) Takže tak nějak to momentálně vidím.

186968

21.3.2009 16:30

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 186968

Vzhledem k tomu, že národnost jaksi není nikdy pořádně jistá, kdežto víra v něco ano, tak dávám přednost víře. A taky proto, že když budu kritizovat něčí národnost či etnikum, tak mohu být označena za rasistu, kdežto když zkritizuji něčí víru, tak o nic nejde. Proto je pro mne snažší zkritizovat křesťany, židy a muslimy, než Křesťany, Židy a Muslimy.

186972

23.3.2009 10:06

RE: Propaganda

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 186972

Problém je v co vlastně "věří" ateistický ž/Žid? On věří ve své geny, rasu, respektive ve svou specifickou "jinakost", svou "jinou výbavu". Kdyby to dělal Evropan, nazvalo by se to "novopohanství". Prostě věří ve svou "vyvolenost" a interpretuje ji třeba v materialistickém biologickém smyslu. Pokud tohle nazvu "náboženstvím", tak je to náboženství.

Židovství se snaží fungovat jako pokrevní sekta, která nedělá misie. Ostatní náboženství mají tendenci udělat ze všech muslimy, křesťany... Žid ne. On to udělá jinak, on chce aby ho všichni poslouchali, uznávali tedy jeho náboženství jako "pravdu", ale funguje jako elitní sekta.
Myslím, že židovství nesedí úplně do škatulky "náboženství", nebo "národ". Je to jakási "kombinace".
Dnes bohužel je to tak, že už i "antijudaismus" je považován skoro za roven antisemitismu (tedy rasismu), jak o tom svědčí různá prohlášení ligy proti antisemitismu, křesťanských sionistů atd. Blížíme se této orwellovské vizi: Odpůrce rasismu je nazýván rasistou.

187027

23.3.2009 13:54

RE: Propaganda

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 187027

Napsal jste to hezky. Já bych tedy jenom dodala, že vlastně všichni lidé, co se považují za židy, jsou bez rozdílů věřící, tedy i ti ateističtí, kteří chtějí ze svého židovství vytřískat nějaké životní výhody. Takže skutečně je nejpragmatičtější vždy tyto lidi psát s malým ž. Už jenom proto, že ti čeští židé skutečně nemají v občance napsáno, že jsou Židé. Ale mají tam napsáno, že jsou národnost česká. Takže jsou to prostě Češi, kteří věří židovské víře (moje máma říkávala, že něco drží jak židovská víra). Židé s malým ž jsou bez rizika, že budu označena za rasistu nebo antisemitu, protože ať je to jak je to, ještě stále a pořád všichni můžeme kritizovat něčí víru. Zrovna nedávno byl celou evropskou společností zkritizován i samotný papež za to, že opět zatracoval v Africe kondomy. Takže když jsou neustále kritizovaní bigotní křesťani, nedemokratičtí muslimové, tak tedy mohou být logicky i kdykoliv kritizovaní rasističtí židé.

187038

23.3.2009 14:02

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 187038

Už jsem to tu jednou psal, ale zopakuji, co mě na židech fascinuje.

Žid je někdo, kdo podepsal jakousi smlouvu s Bohem o tom, že je vyvolený. Tedy se jedná o náboženskou sektu. Kupodivu se členem sekty nestává někdo, kdo se přihlásí, ale narodí se židovce.

A zde přichází jedno velké kouzlo. Národ Chazarů přijme židovskou víru (asi jako by přijali křesťanství) za státní náboženství.

A ejhle, máme tu posloupnost. Chazarka -> židovka ->její dítě už má národnost jinou -> Žid! Což je jedno z velkých kouzel, které kromě tvoření peněz z ničeho, ovládá jen jedna náboženská sekta, ehm, promiňte, vlastně národní sekta...

[chechtot]

187041

20.3.2009 18:40

RE: Propaganda

Dale Coper 94.?.?.?

Reakce na 186904

Nepřecenujte tolik vliv Rotschildů a obecně židovských bankéřů. Co Rockefeller, Mellon, Frick, Harriman a další.

186945

16.3.2009 23:16

RE: Propaganda

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 186689

vy zijete patrne v domeni ze Nemecko pred nastupem Hitlera tedy Vymarska republika, byl snad rajem na zemi kde si vsichni zili v blahobytu a vzajemnem respektu ... to je velmi pekna iluze - bolsevici na kazdem kroku pokousejici se o nasilny prevrat a revoluci (jaka nahoda ze mnoho z nich bylo zidaku - tak jako vsude jinde), ekonomika v ruinach, lichva a enormni dluhy obyvatelstva a uvnitr zeme nepritel (komunisti), ktery stve jednotlive prislusniky naroda proti sobe navzajem. atmosfera strachu a nenavisti skrze nemeckou spolecnost rezonovala a to i bez jeho valneho pricineni (mluvim tu o letech nez byl zvolen kanclerem - pokud mi hodlate oponovat legendami o Risskem snemu)

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

186697

16.3.2009 23:47

RE: Propaganda

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 186689

"Potřeboval zburcovat lidi proti té strašné hrozbě"
a proto mu židi v březnu 1933 vyhlásili válku [chechtot] [překvapení]

186701

17.3.2009 2:39

RE: Propaganda ???

steve 70.?.?.?

Reakce na 186689

.. naprosto s Vami souhlasim soudruhu vedouci !,- ten ctverecek je opravdu modry .. neni libo kaficko ?, se smetankou ?. Prominte, zapomnel jsem, ..vzdy bez smetanky ..
.. joo, propaganda - to je devka proradna, vsak to znas ..,ta hlavicka co couha ze zeme je cistokrevna propaganda a ctverecek je modry.
..pane editore, mate tam "Piste jen mate-li co rici". Ja nic nerikam .., ja to necham na Vas.
PS: pana Van Gulda zdravim a chapu ho, jsem tolerantni.Rad te Gulde uvitam v Gaze, muzes pomahat sbirat ruce, nohy a streva do pytlu ..prijedes ??

186720

17.3.2009 7:23

RE: Propaganda

korutan 81.?.?.?

Reakce na 186689

Pane Van Gulde, musím s Vámi souhlasit. Tedy s první větou vašeho komentáře! Ještě bych dodal, že dalším důležitým prostředkem je pohrdání. Pokud lidem naočkujete nenávist a pohrdání proti komukoliv, má to ten dotyčný spočteno! A je to právě nenávist a pohrdání ke všemu nežidovskému, které pomáhá této skupině obyvatel přežívat jako výrazně semknutá, ve svém náboženství pevná skupina. Mají tak propracovaný systém, koho nenávidět a kým pohrdat, že nejsou ušetřeny ani podskupiny uvnitř jejich komunity!

Kousek vedle komentovaného článku je článek od Dostojevského. Popisuje v něm několik situací, kdy přes vyhraněné okolnosti nebyli právě židé ochotni ze své nenávisti a pohrdání vůči ostatním, i spoluvězňům, ustoupit!

A píšete-li o „identifikaci nepřítele“ jako hybné síly, co je podle vás povýšení údajného terorismu na světové zlo? To není snaha o vytvoření společné empatie?! To není snaha, která vyšla a stále ještě vychází Izraeli a Americkým neokonz?! Právě těm, které reprezentují především židé? Ve svém komentáři popisujete hru, kterou s námi židé hrají už dlouhou řádku století! Tak kdo tady, Van Gulde, rozsévá nenávist a empatie? Těch pár fotek jenom dokladuje skutečnou podstatu tažení Izraele proti Palestincům! Nenávidí, pohrdají a ještě útočí a přitom na plnou hubu řvou o tom, jak je jim ubližováno! A když není, tak jsou toto ubližování ochotni demonstrovat, zinscenovat, na některé skupině vlastních lidí! Píšete: „Potřeboval vytvořit atmosféru strachu a nenávisti. Potřeboval zburcovat lid proti té strašné hrozbě“ jenže tentokrát to není Hitler, který tehdy takto brojil proti komunistům a Rusku! Tentokrát to jsou právě židé brojící proti islámu, zdůvodňující své konání jeho agresivitou a militantností! Lidé, jejichž vlastní náboženství má boha, který je ochoten vyvraždit celé rody až do třetího kolene za to, že jeden jejich předek močil na ZEĎ!Když On je podle nich ochoten postupovat takto, kam až jsou ochotni jít oni sami??

186732

17.3.2009 17:08

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186732

Nenávist a pohrdaní ke všemu nežidovskému?? To mluvíte o VŠECH židech? Neexistuje snad ani jeden žid kdo by takový nebyl?
V roce 1978 se uskutečnila největší demonstrace v dějinách Izraele. 400 000 Izraelců protestovalo proti válce v Libanonu a vyšetření masakru v táborech Sabra a Šátíla. Oni byli taky těmi jenž pohrdají a nenávidí vše nežidovské???
Nebo Izraelské mírové organizace Šalam achšav, Oz ve Šalom a mnohe jiné.Ty také pohradjí a nenávidí vše nežidovské??

Otevřte oči. Tady nejde o žádny spravedlivý boj jedné rasy proti druhé.Nejde boj dobra se zlem. Či boj ne-židů s Židy. Takové věci se dějí jen v pohádkach nebo na ministerstvech propagandy. Snad nevěříte na pohádky ani propagandě.

186766

17.3.2009 17:22

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186766

Guldsteine, vzhledem k tomu, že židé nejsou žádná rasa, národ, etnikum nebo něco podobného, ale jen a pouze náboženská sekta založená na Tóře (nenávist vůči všemu nežidovskému se táhne skrz celou Tóru, netřeba citovat) a Talmudu (nenávist a pohrdání vším nežidovským v cca 10krát větší intenzitě), pak asi musíme mluvit o všech židech!!! Protože pokud se někdo neřídí náboženskými poučkami (Tóra, Talmud), není příslušníkem náboženské sekty, tudíž není židem.

Život v Izraeli je řízen především rabíny, tedy představiteli náboženské sekty. Ty demonstrace, o kterých mluvíte, se odehrávaly především proto, že izraelská armáda utrpěla značné ztráty - navíc víceméně kvůli ničemu. Proto ty demonstrace, především matek vojáků... Rozhodně nešlo o soucit s masakrovanými Libanonci a už vůbec ne s masakrovanými Palestinci...

Většina "židů", kteří odmítají svinstva prováděná izraelskou vládou, jsou "židy" jen tím, že se narodili židům. Tedy něco, jako kdyby děti katolíků nečetli Bibli a protestovali proti svinstvům katolické církve... Pak to ovšem nejsou katolíci, že?

Nicméně rozdíl mezi odpadlíky od katolické církve a odpadlými židy je velmi velký. Jde o to, že židé, pokud nepraktikují víru, praktikují židovství jako "národnost", zůstávají ve své komunitě a nevyčleňují se z ní. Matení jazyků - vydávání náboženství za národnost - je tedy velmi prospěšné pro celou židovskou komunitu...

Křesťanství naopak nevyčlěňuje členy sekty jako nadřazené, takže těžko může vzniknout "národnost" založená na tomto náboženství. to samé platí pro další náboženství...

186768

17.3.2009 21:05

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186768

Židem je ten kdo se narodí židovské matce. Nemá to nic společného s Torou či Talmundem.

Ta demonstrace hlavně požadovala prošetření masakru v oněch táborech. Což se nakonec na nátlak veřejnosti taky stalo.

186783

17.3.2009 23:16

RE: Propaganda

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 186783

To je marnost nad marnost Van Gulde. Hestroy jede jak zaseklá gramofonová deska. Zase jeden z těch co našli svoji "pravdu".

186790

18.3.2009 10:18

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186790

Tak mi řekněte tu svoji "pravdu", jestli máte pár minut na to, abyste napsal příspěvek, který bude mít více než tři věty... Zejména by mě zajímalo, jak se z Chazara stane žid...

186822

18.3.2009 14:56

RE: Propaganda

Dale Coper 94.?.?.?

Reakce na 186822

Pokud jsem si všiml tahle polemika začala Van Guldovým příspěvkem v kterém byla řeč o 400 tísícové demonstraci která požadovala prošetření masakrů v táborech Shabra a Shatila (Van Guld špatně napsal letopočet nebylo to v roce 1978 ale 1982). Tak se laskavě držte tematu a neplácejte páté přes deváté i když to bych chtěl asi po vás moc [oči v sloup]

186846

18.3.2009 22:00

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186846

Takže ta demonstrace vůbec nebyla o to, že zbytečně umírají izraelští vojáci, ale proti masakrům Palestinců a Libanonců? Opravdu si to myslíte?

186853

18.3.2009 22:12

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186853

Ano. Demonstrace požadoval prošetření těch masakru. Což se na nátlak izraelské veřejnosti taky stalo.

186854

19.3.2009 12:32

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186854

Stalo. Bez jakéhokoliv výsledku... Všichni vrazi byli po zásluze odměněni, dál zůstali ve svých funkcích, povýšili a jsou z nich židovští národní hrdinové, stejně jako Baruch Goldstein...

Jemu už sice jeho krásný hrob s epitafem "To the holy Baruch Goldstein, who gave his life for the Jewish people, the Torah and the nation of Israel." zbourali, ale jeho myšlenka je pořád živá a oslovuje většinu Izraelců...

Stačí se podívat na diskuse např. na haaretz atd...

186871

18.3.2009 0:38

RE: Propaganda

steve 70.?.?.?

Reakce na 186783

.. a ted mi Gulde rekni jak znel vysledek toho "prosetreni" .., ja ti potom odpovim.

186792

18.3.2009 22:15

RE: Propaganda

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 186792

Nebojte, ja to vím. Křesťanští Falangiste povraždily x stovek Palestinců v oněch uprchlických táborech. Izraelská armáda nezasáhla ačkoliv na to měla prostředky.
Proti tomu taky Izraelci protestovali na oné demonstraci.

Nebojte. Řekněte to. Všichni Izraelci nejsou špatní. Odložte to břímě co taháte sebou. [smích]

186855

19.3.2009 1:00

RE: Propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 186855

Samozřejmě že nejsou všichni špatní. Ale vzhledem k tomu že se skoro nikdy nepostaví proti sobě, tak celkovej výsledek jejich činosti špatný nakonec je. Díky přístupu: je to sice syčák ale je taky žid jako já, tak budu ticho.

186857

19.3.2009 5:47

RE: Propaganda

steve 70.?.?.?

Reakce na 186855

.. nemam ve zvyku se bat, Gulde. To co "vis" je malo, hodne malo, vis to - co ti bylo k vereni predlozeno. Protoze jsi mlady, duverivy, nezkuseny, nadseny atd. - rikas "ja to vim". Gulde TY jsi tam tenkrat nebyl, takze vis pouze to "co si myslis, ze vis !?" nic vice ...
.. proto se v teto chvili nebudu rozepisovat o nicem, co nasleduje ve tvem textu po tve prvni vete( konkretne technice akce a skutecne zucastnenych),k te pravde jsi jeste nedozral, potrebujes cas, vice se ptat a mene predkladat svoji "jistou" pravdu ..
-presto vsak:
.. mam par pratel, kteri maji pas Izraele a jsou zide, krasni lide. Znam hodne lidi s izraelskym pasem, nejsou zide (sam vis jak se to dela s Rusama aby prisli do Izraele ) a jsou spinave krysy. Samozrejme, ze ne vsichni Izraelci jsou "spatni", stejne jako ne vsichni Americane, Korejci nebo Cesi jsou spatni..
.. lide ze brehu(ti co prezili) vidi na lodi jenom vlajku, ktera zabiji,krade .., nevidi toho topice pod palubou. Proto reknou: zkurveny Izrael, zasrana Amerika, smradlavy Srb nebo Ceske prostitutky. Tento fakt je vsak ve finale nepodstatny,protoze kdyz "stat" bude chtit dat nekomu pres hubu a ty reknes, ze nepujdes, protoze jsi slusny zid - tak pujdes na vetev. Oddelaji te vlastni, takze pujdes a oddelas jineho topice. Az nebudou lide na vlajku souseda nasrani - bude tvoje volani o uznani taky slusnych zidu automaticky akceptovano.. A aby nebyli nasrani - to je predevsim ve Tvem a Vasem zajmu, - v zajmu tech slusnych, jak je vsak videt - je vas malo ( stromu hodne)..
Dodatek: dopilovat cestinu, mas tam par kopancu, cestina je krasny jazyk ..
.. v zadnem pripade jsem nechtel, aby se te neco osobne dotklo, bylo by to ke skode nas obou a diskuse na techto strankach by mela dat lidem vice nez od nich brat ..
.. pokud se to vsak presto stalo - omlouvam se ti.

186860

19.3.2009 12:52

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186855

Na základě kolektivní viny natahují obřezaní vyvolení neustále své žebrající pařáty směrem k Německu... Pokud by Izraelci nebyli všichni stejní, nepodporovali by dál koncentrační tábory, masakry, zabíjení nevinných, vrátili by ukradenou půdu a u voleb by nevolili Liebermany...

Stačí se podívat na výsledek voleb, na volební programy jednotlivých stran a co nám vychází? Jestli je v Izraeli 10% lidí, kterým vadí, že se jejich země chová jako středověká diktatura s fašistickonacistickými rysy, tak je to hodně.

Zbytek to sprosté loupení, vraždění, rasismus, ponižování, a vše, co si ČLOVĚK dokáže představit nejhoršího, naprosto schvaluje a křičí: VÍC, VÍC, BIJTE JE, ZABTE JE, PODŘADNOU PAKÁŽ!

Jaké břímě? To je jako byste omlouval jakékoliv vraždění kterékoliv mocnosti tím, že ti lidé nejsou všichni stejní. To je jako byste omlouval anglické, ruské nebo německé koncentrační tábory tím, že se udělala nějaká demonstrace...

Probuďte se... A uvědomte si, že tady nikdo nechce trestat kolektivně židy, to se hodí jen sionistům... Jen je tu lidem špatně z těch dobytků, kteří dělají přesně to, co jiným vyčítají. A pokud vy, Gulde, neodsoudíte jejich zločiny, pak tu neplýácejte nic o tom, že všichni židé nejsou stejní. odsuďte prasárny, které vaši soukmenovci dělají a možná nejdem společnou cestu. Ale to vy neuděláte, že? Pro vás jsme jen gojim, podřazená rasa...

186872

18.3.2009 10:17

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186783

A když se katolické matce narodí dítě, tak je to katolík? Vysvětlete mi, Gulde, jak se může stát z Chazara žid? To jako nejdříve Chazarka přijme židovské náboženství a pak už se jí rodí samí židé? Nějak to pořád nechápu...

186821

18.3.2009 21:50

RE: Propaganda/ Už to je desivé, že sa narodí židovskej matke

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Reakce na 186783

pritom Žid vôbec nie je definovaný. Genticki sú to z 90% Chazari z Haliča a z tatárských pustín. Ich jediné "židovstvo" je judaizmus a bohužiaľ talmúd. Termín "židovská matka" je jednoznačný rasizmus. Jeho plody teraz vydáva "rabbinofašistický, vojnový, chazarský štát Izrael", ktorý je jednoznačne antisemitský! Tak sa svet točí. Hitler by mal z Izraelcov-Chazarov radosť. Takže kecy chazarských aktivistov "jsou mimo mísu". Že budú otravovať je jasné. Chazar je drzý ako ploštica, ale treba vracať oko za oko, zub za zub. Tomu ten chazarský primitív s IQ 160 rozumie. Iné konanie je znakom slabosti. Bi Chazara, kde zasiahneš, potom Ťa možno bude mať rád [chechtot]

186850

18.3.2009 2:36

RE: Propaganda

Peter Szakal petrik (zavináč) somine (tečka) net 24.?.?.?

Reakce na 186766

Samozrejme ze ku vsetkym zidom. Do jedenho a bez vynimky. Tam nieje rozdiel.

186799

17.3.2009 13:04

RE: Propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 186689

Ale, Guldsteine, vy jste si to zase všechno popletl, v té vaší chazarské kebulce. Nebudu to rozvádět, jiní už to udělali. Propaganda? Kdo ji šíří? Světová (chazarská) média? Už 60 let, že? Těch 6.000.000 mýdel a lampiček, že? [chechtot]

186746

16.3.2009 23:31

Dotaz

21st_Century_Deviant 217.?.?.?

Izrael je napravo nebo nalevo?

186698

17.3.2009 3:26

RE: Dotaz

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 186698

Nezalezi jestli napravo nebo nalevo. To je jen divadlo pro zmatene volice. Obe strany musi projit kadrovym posudkem AIPACu. [naštvaný]

186722

17.3.2009 11:00

RE: Dotaz

ludovit8 ludovit8 (zavináč) gmail (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 186698

to je fuk... proste fašisti žijú, len sa presťahovali a títo majú peniaze, tak ich svet má celkom rád [pláč]

NO ja teda nie !

Ak nieto spraví vojenskú skupinu na zlikvidovanie izraelcov v takom počte ako sa zlikvidovalo palestínčanov, rád pošlem peniaze.

186737

17.3.2009 10:52

Komix...

KTE 193.?.?.?

Komu je určen tenhle propagandistický komix? Těm, kteří neznají ještě všechna písmenka a koukají proto jen na obrázky?

186736

18.3.2009 0:51

RE: Komix... rozumej "Comics".., nekolik pismenek mohu pro Vase poteseni zaslat ..

steve 70.?.?.?

Reakce na 186736

.. cast toho "Komiks" byla pouzita v Norimberskem procesu jako usvedsujici dukazni material o valecnych zlocinech, - kterypak sloupecek asi ??, - ono se to plete -vid ??
.. Posilam pismenka D, L.,- a jeste ciselko 8

186794

17.3.2009 13:25

LooL

Alpus 147.?.?.?

Tyhle radoby postřehy jsou fakt zajmavé. Co se divite že Izraelci mají takové vojenské opatření. Kdyby jste se každý den báli že borec vedle vás odpálí bombu tak by ste se jim nedivili. Němci byli šmejdi a dělali hrozné věci proto že měli sve konečné řešení nearijské otázky. Izraelci si pouze chrání své domovy. Že se nenavážíte do amíků kteří bombardují napalmem Irácké svadby. (F16 proletěly nad budovou kde na oslavu svadby střileli z AK-47 do vzduchu, nahlásili to jako utok a vybombardovali je).

186750

18.3.2009 1:55

RE: LooL

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 186750

Ne Nemci, ale nacisti. Ne Izraelci, ale sionisti. Sionisti nechrani sve domovy, ale porusuji mezinarodni pravo a nelegalne s velkou brutalitou provadi vyhaneni Palestincu z pudy, ktera jim patrila stovky let a patri na zaklade rozhodnuti OSN z roku 1947, kdy se Britove stahli z Palestiny. Tady je mapa, jak tato ochrana domovu probiha. Jabotinsku jako vyznamny ideolog sionistu tomu rikal jinak.
Nemůžeme dát za Palestinu žádnou náhradu, ani Palestincům ani Arabům. Proto je dobrovolná dohoda nemožná. Veškerá kolonizace, i ta nejomezenější, musí pokračovat navzdory vůli domorodé populace. A tedy její rozvoj musí pokračovat pod ochranou síly představující Železný val, kterým nesmí místní obyvatelstvo proniknout. Taková je naše arabská politika. A formulovat ji jakkoliv jinak by bylo pokrytectví. Cituji:

Ať už díky Balfourově deklaraci nebo našemu mandátu, je nutná vnější síla, aby zajistila v naší zemi podmínky pro vládu a obranu, která místnímu obyvatelstvu, nehledě na jeho přání, zabrání v možnosti ohrozit naší kolonizaci, ať už administrativně nebo fyzicky. Násilí musí sehrát svou roli - silně a bez shovívavosti. Pokud jde o tuto věc, není žádný podstatný rozdíl mezi našimi militaristy a našimi vegetariány. Jedni si přejí Železný val z židovských bajonetů, druzí Železný val z anglických bajonetů.

Běžný pohled na tento přístup ho označuje za neetický, ale já říkám 'to je absolutní nepravda'. To je naše etika. Neexistuje jiná etika. Pokud je tu ta nejmenší jiskřička naděje pro Araby k obraně, nikdy tuto naději neprodají - ani pro sladká slova ani pro chutné sousto, protože to není chátra, ale živí lidé. A žádní lidé neudělají takové enormní ústupky v tak osudových otázkách, bude-li jim ponechána nejmenší naděje, dokud neodstraníme všechny viditelné otvory v Železné hradbě.
http://www.mujweb.cz/www/jirisoler/sionismus.html#...
http://2.bp.blogspot.com/_LI7ybGst9qA/SW30Zbut4WI/...

186796

18.3.2009 2:03

RE: LooL

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 186750

A dovolim se citovat po masakru v Deir Jasin. Nejprve sionista:

Menachem Begin měl škodolibou radost z vlivu těchto nacistům podobných operací kterým velel v Deir Jasinu na celou Palestinu. Lehi a IZL komanda napadla vesnici Deir Jasin 9. dubna 1948 a zmasakrovali 254 mužů, žen a dětí.

"Legenda o teroru se rozšířila mezi Araby, kterých se zmocňovala panika při myšlence na naše vojáky Irgunu. Bylo zapotřebí sotva půl tuctu batalionů k ovládnutí Izraele. Arabové po celé zemi ... byli zachváceni bezmeznou panikou a začali utíkat ze svých domovů. Tento masový útěk později přešel v bláznivý, nekontrolovatelný úprk. Z 800 000 Arabů žijících na současném území státu Izrael tam zůstalo nějakých 165 000. Politický a ekonomický význam tohoto vývoje může být těžko přeceněn."

Tady je zivotopis a stejny zdroj.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Menachem_Begin
http://www.mujweb.cz/www/jirisoler/sionismus.html#...

186797

18.3.2009 2:07

RE: LooL

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 186750

Ředitel Mezinárodního Červeného kříže v Palestině Jacques de Reynier se pokoušel intervenovat když se zpráva o masakru rozšířila. Jeho osobní svědectví je:

"... Nezdálo se, že velitel jednotky Irgunu by mne chtěl přijmout. Nakonec přijel, mladý, odměřený a perfektně korektní, ale v jeho očích byly zvláštní záblesky, chladné a kruté. Podle něj Irgun přijel před čtyřiadvaceti hodinami a přikázal obyvatelům pomocí megafonu evakuovat všechny domy a vzdát se: čas na vyplnění příkazu byl čtvrt hodiny. 'Někteří z těch ničemných lidí vystoupilo dopředu a byli zatčeni jako vězni, aby byli později propuštěni v arabské oblasti. Ostatní, kteří se nepodrobili rozkazu, potkal osud jaký si zasloužili. Ale není žádný důvod k zveličování věcí, bylo jen pár mrtvých a ti budou pohřbeni jakmile bude 'vyčištění' vesnice skončeno. Pokud najdu nějaká těla, mohu si je vzít, ale v podstatě nikdo nebyl zraněn.'

Toto vysvětlení mne zchladilo. Jel jsem zpět do Jerusalemské ulice, vzal sanitku a náklaďák které jsem označil Červeným křížem. ... Dojel jsem do vesnice se svým konvojem a palba se zastavila. Gang (Irgun) měl oblečené uniformy s helmami. Všichni byli mladí, někteří ještě adolescenti, muži a ženy, ozbrojeni po zuby: revolvery, kulomety, ruční granáty a též se šavlemi v rukách, většina z nich byla zkrvavených. Krásná mladá dívka se zločinnýma očima se mi ukázala, stále zkropena krví; ukazovala to jako trofej. To byl ten 'vyčišťovací' tým, který obvykle dělal svou práci velmi svědomitě.

Pokusil jsem se vstoupit do domu. Tucet vojáků mne obklopil a namířili své kulomety na mne a jejich velitel mi zakázal se pohnout. Mrtví, pokud existují, budou prý přineseni ke mně. Dostal jsem se tak do jedné z nejvypjatějších situací ve svém životě, když jsem řekl těmto zločincům co si myslím o jejich chování a vyhrožoval jim vším na co jen jsem pomyslel, potom je odstrčil stranou a vešel do domu.

První místnost byla tmavá, v úplném nepořádku, ale nikdo tam nebyl. V té druhé kromě roztřískaného nábytku a nejrůznějších trosek jsem našel nějaká těla, byla studená. Tady bylo 'vyčištění' prováděno kulomety a ručními granáty. Bylo ukončeno pomocí nožů, jak mohl kdokoliv vidět. Stejné to bylo v další místnosti, ale když jsem se chystal ji opustit, uslyšel jsem něco jako povzdech. Díval jsem se všude, obrátil všechna těla a najednou našel malou nohu, ještě teplou. Bylo to malé děvčátko kolem deseti let, zmrzačené ručník granátem, ale stále živé. ... všude ten samý hrůzný pohled ... v této vesnici bylo čtyři sta lidí; okolo padesáti z nich uniklo a je dosud na živu. Zbytek byl svévolně zmasakrován, chladnokrevně, jak jsem si všiml, tato parta byla obdivuhodně disciplinovaná a jednala jen na povel.
http://www.mujweb.cz/www/jirisoler/sionismus.html#...

186798

17.3.2009 13:37

do plynu s nimi !!!

spravodlivost 85.?.?.?

Mať tak o pár rokov menej a byť bez rodiny, tak idem do Palestíny a tým obrezaným degešom by som ukázal !!!
Je smutné ako ľudstvo nemo toleruje tieto zverstvá páchané tými, ktorí by mali sedieť ticho niekde v kúte byť radi , že vôbec ešte žijú.
Nie som fsšista ani rasista, ale príde mi to tak, že Adolf vedel prečo to robí ... [bliji]

186752

18.3.2009 22:39

RE: do plynu s nimi !!!

sxg 91.?.?.?

Reakce na 186752

Tak, tak pomáhať Palestínčanom MUSÍTE JEDINE bez rodiny, nezabudnite na Mossad a jeho povolenie na beztrestný lov v iných štátoch /Iránsky vedci/, len ak budete bez rodiny skončí to týmto:
http://www.youtube.com/watch?v=H1fAsSujZHU
a nebudú sa vám mstiť medzi blízkymi...

186856

18.3.2009 4:18

nechcem vam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

kazit idylku,ale mne to skor pride ako pokus o urazku nacistickeho nemecka.kym zidia boli,su a budu povazovani(pravom) za vseobecne zlo,palestincanov v takomto svetle urcite nikto nevidi.nehovoriac o tom,ze palestincania su doma a na druhej strane boli doma nemci.tak poprosim trochu korektnosti

186805

18.3.2009 7:48

dežavůůůůůůůů

henrypes 81.?.?.?

...hnus zůstane hnusem...je to to samé v jiném kabátě...každý zmrd dojde své odměně...nesmíme je nenávidět, protože bychom je živili negativními vibracemi a energií jenž by je stále posilovala [bliji]

186813

19.3.2009 2:06

Touto linkou je vlastně řečeno vše

kozoroh 61.?.?.?

http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/jewishwa...

Kdo,komu, by měl platit odškodnění?

186858

19.3.2009 15:29

Izraelsti vojaci

Aja 74.?.?.?

vypovidaji o "clovecim" jednani v Gaze .

186876

19.3.2009 19:57

Věrohodnost

mark 88.?.?.?

jednoho snímku(všiml jsem si jen toho) je celkem napadnutelná,autor ví jistě,že jsou fotky z německa 1940?
Např.foto č.24. ,voják mířící,jakoby na ženu s dítětem,tato fotka je skrácená,když se podíváte pozorněji,žena je více v popředí,takže voják nemíří na ní,ale za ní,kdyby foto bylo celé,tak je jasné,že voják míří na "ustřiženého" nepřítele(foto jsem viděl celé) a pokud vím,nikdo neví,kde byla vyfocena,myslím,že tato zvětšenina fotky,samozřejmě té skrácené visí v muzeu holocaustu v Israeli,tam ze ženy udělali židovku,což není také podložené,to moji důvěryhodnost jako náhled na celek dosti pošramotilo.

186890

20.3.2009 20:42

RE: Věrohodnost

188 88.?.?.?

Reakce na 186890

asi máte na mysli toto

Vložený obrázek

186950

24.3.2009 20:54

RE: Věrohodnost

mark 88.?.?.?

Reakce na 186950

Ano,myslel jsem přesně tuto fotku,díky.

187196

25.3.2009 21:44

Bůh s námi.

HonzaX 89.?.?.?

Pokud takhle Židi postupují po genocidě v roku 1940-45, tak se dá očekávat, že Arabové budou postupovat za pár let stejně a těch je daleko víc, než Židů. Pak nám buď bůh milostiv. Co nás čeká, až se do nás pustí Arabové, když u nás není žádny voják, kromě žoldáka…jedna velká katastrofa.

187293

13.4.2010 18:17

Tolik

Hmmhator 62.?.?.?

idiotu jako na techto strankach jsem naposled videl pri navsteve domova pro osoby s mentalnim postizenim na Velehrade.

217098

13.4.2010 18:39

RE: Tolik

steve 97.?.?.?

Reakce na 217098

.. a odkud jste ten domov prisel navstivit ?

217099

1.10.2011 1:48

dobre jim tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

cmoudum. palestinci delaji jenom bordel

254264

Příspěvků: 83

16.03. 09:06 android  Korene zla su starsieho data
16.03. 14:00 pje  Marginální rozdíly
16.03. 15:04 hestroy  RE: Marginální rozdíly
16.03. 20:49 Cerw  RE: Marginální rozdíly
16.03. 15:07 fiero  israel = nacisti
16.03. 17:50  RE: israel = nacisti
16.03. 20:00 supino1  RE: israel = nacisti
18.03. 03:08 lesan  RE: israel = nacisti
24.04. 21:54  RE: israel = nacisti?
24.04. 22:41 hestroy  RE: israel = nacisti?
16.03. 19:56 supino1  RE: israel = nacisti
16.03. 17:50  Velmi vystizne
16.03. 20:01 supino1  RE: Velmi vystizne
16.03. 19:01 Sid  Presne ako v ZSSR
17.03. 00:04 Rene Bartosek  RE: Presne ako v ZSSR
17.03. 12:59 hestroy  RE: Presne ako v ZSSR
17.03. 17:00 Radovan  RE: Presne ako v ZSSR
17.03. 22:38 nosko  RE: Presne ako v ZSSR
18.03. 03:13 lesan  RE: Presne ako v ZSSR
16.03. 22:16 Van Guld  Propaganda
16.03. 22:30 21st_Century_Deviant  RE: Propaganda
17.03. 16:48 Van Guld  RE: Propaganda
17.03. 17:23 hestroy  RE: Propaganda
19.03. 21:23 NAFTAK  RE: Propaganda
24.03. 10:16 hestroy  RE: Propaganda
20.03. 05:02 Mirda  RE: Propaganda
20.03. 17:59 Van Guld  RE: Propaganda
20.03. 20:08 Mirda  RE: Propaganda
20.03. 21:18 Van Guld  RE: Propaganda
21.03. 01:06 Mirda  RE: Propaganda
20.03. 22:26 pietroo  RE: Propaganda
20.03. 22:28 pietroo  RE: Propaganda
21.03. 08:22 Jarmila  RE: Propaganda
21.03. 11:22 pietroo  RE: Propaganda
21.03. 16:30 Jarmila  RE: Propaganda
23.03. 10:06 pietroo  RE: Propaganda
23.03. 13:54 Jarmila  RE: Propaganda
23.03. 14:02 hestroy  RE: Propaganda
20.03. 18:40 Dale Coper  RE: Propaganda
16.03. 23:16 Cerw  RE: Propaganda
16.03. 23:47 aristokrat  RE: Propaganda
17.03. 02:39 steve  RE: Propaganda ???
17.03. 07:23 korutan  RE: Propaganda
17.03. 17:08 Van Guld  RE: Propaganda
17.03. 17:22 hestroy  RE: Propaganda
17.03. 21:05 Van Guld  RE: Propaganda
17.03. 23:16 Dale Coper  RE: Propaganda
18.03. 10:18 hestroy  RE: Propaganda
18.03. 14:56 Dale Coper  RE: Propaganda
18.03. 22:00 hestroy  RE: Propaganda
18.03. 22:12 Van Guld  RE: Propaganda
19.03. 12:32 hestroy  RE: Propaganda
18.03. 00:38 steve  RE: Propaganda
18.03. 22:15 Van Guld  RE: Propaganda
19.03. 01:00  RE: Propaganda
19.03. 05:47 steve  RE: Propaganda
19.03. 12:52 hestroy  RE: Propaganda
18.03. 10:17 hestroy  RE: Propaganda
18.03. 21:50 Gibi z Wilsonova  RE: Propaganda/ Už to je desivé, že sa narodí židovskej matke
18.03. 02:36 Peter Szakal  RE: Propaganda
17.03. 13:04 hestroy  RE: Propaganda
16.03. 23:31 21st_Century_Deviant  Dotaz
17.03. 03:26 vodnik007  RE: Dotaz
17.03. 11:00 ludovit8  RE: Dotaz
17.03. 10:52 KTE  Komix...
18.03. 00:51 steve  RE: Komix... rozumej "Comics".., nekolik pismenek mohu pro Vase poteseni zaslat ..
17.03. 13:25 Alpus  LooL
18.03. 01:55 Rene Bartosek  RE: LooL
18.03. 02:03 Rene Bartosek  RE: LooL
18.03. 02:07 Rene Bartosek  RE: LooL
17.03. 13:37 spravodlivost  do plynu s nimi !!!
18.03. 22:39 sxg  RE: do plynu s nimi !!!
18.03. 04:18  nechcem vam
18.03. 07:48 henrypes  dežavůůůůůůůů
19.03. 02:06 kozoroh  Touto linkou je vlastně řečeno vše
19.03. 15:29 Aja  Izraelsti vojaci
19.03. 19:57 mark  Věrohodnost
20.03. 20:42 188  RE: Věrohodnost
24.03. 20:54 mark  RE: Věrohodnost
25.03. 21:44 HonzaX  Bůh s námi.
13.04. 18:17 Hmmhator  Tolik
13.04. 18:39 steve  RE: Tolik
01.10. 01:48  dobre jim tak

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 739