Diskuze k článku

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových poplatníků?

Příspěvků 51

22.5.2002 23:27

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

anonym 24.?.?.?

Díky současnému prezidentu a (pro něj požehnanému) útoku na WTC v září minulého roku udělali v této oblasti další obří skok.......

pane Stwora, vy musite byt tam nekde v hlouby sve duse velice, velice zly clovek .... kolik lidske nenavisti a lidskeho zla muze byt v jedne
lidske dusi ?????????

1876

28.5.2002 22:05

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Mirek 207.?.?.?

Reakce na 1876

Ja si taky myslim, ze se to Bushovi naramne hodilo ...

1877

23.5.2002 7:37

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 1876

Mohl byste upresnit, proc je pan Stwora "velice, velice zly clovek"? Neberte to osobne (jak je casto v techto debatach zvykem), jen mi vas nazor zduvodnete.
Dekuji.

1882

28.5.2002 22:06

RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1882

Mohl byste upresnit, proc je pan Stwora "velice, velice zly clovek"?
Neberte to osobne (jak je casto v techto debatach zvykem), jen mi vas
nazor zduvodnete.

Dekuji.

ne neberu to osobne, mam k tomu tyto duvody:

ani jeden clanek uvedeneho autora neni positivni;
ani jeden clanek autora nevyjadruje zakladni respekt cloveka k cloveku;
vsechny clanky ukazuji na zakladni nevzdelanost a ignoranstvi autora;
kazdy clanek je naplnen nenavisti k lidske spolecnosti;
v jeho clancich to neni vyjadreni "nazoru", ale jeho primo rasisticka propaganda;
vse je dovrseno tim ze teroristicke vrahy minulosti a budoucnosti
zacal nazyvat partyzany, nevim jak by obstal pred ticici a tisici
pozustalych trebas po 11.zari, kdyby jim zacal rikat, ze jejich pribuzni
nebyli zavrazdeni nasilniky, ale partyzany bojujicich za svuj cil
v tom vsem vidim, ze pan Stwora neni DOBRY clovek ale velice, velice
ZLY clovek
pro me je kazdy clovek co dela zlo a nasili, ci ho obhajuje, velice,velice
ZLY clovek, ktery zneuziva svobodu slova a principy demokracie a nema
zakladni odpovednost ke svym ctenarum a spolecnosti

vas Anonym



1896

24.5.2002 8:18

RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických

vlad 213.?.?.?

Reakce na 1896

ne neberu to osobne, mam k tomu tyto duvody:

ani jeden clanek uvedeneho autora neni positivni;
ani jeden clanek autora nevyjadruje zakladni respekt cloveka k
cloveku;

vsechny clanky ukazuji na zakladni nevzdelanost a ignoranstvi autora;
kazdy clanek je naplnen nenavisti k lidske spolecnosti;
v jeho clancich to neni vyjadreni "nazoru", ale jeho primo rasisticka
propaganda;

vse je dovrseno tim ze teroristicke vrahy minulosti a budoucnosti
zacal nazyvat partyzany, nevim jak by obstal pred ticici a tisici
pozustalych trebas po 11.zari, kdyby jim zacal rikat, ze jejich
pribuzni

nebyli zavrazdeni nasilniky, ale partyzany bojujicich za svuj cil
v tom vsem vidim, ze pan Stwora neni DOBRY clovek ale velice, velice
ZLY clovek
pro me je kazdy clovek co dela zlo a nasili, ci ho obhajuje,
velice,velice

ZLY clovek, ktery zneuziva svobodu slova a principy demokracie a nema
zakladni odpovednost ke svym ctenarum a spolecnosti

vas Anonym





Nic s toho nieje pravda

1905

29.5.2002 14:40

RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1905



Nic s toho nieje pravda
vlad 213.81.169.66
*
nie, nie, co narobim ??????

vas milovany Anonym

1931

28.5.2002 22:14

RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 1896

Nerekl bych, ze vse, co pan Stwora napsal, neni pozitivni. Ale mozna je to tim, ze pise o neveselych vecech.
Ja sam mam vuci jeho clankum dost vyhrad; napr. velmi rad zobecnuje stylem "Kanadane/Kanadanky/Amercane delaji/pisi..." atd., coz je nekdy opravdu humorne. Ma na muj vkus dost sverazny nazor na prava tzv. ctyrprocentni mensiny, ale na to ma pravo.
A jsme asi u toho. Kazdy ma pravo na svuj nazor a pravo na to aby ho rekl. On principu demokracie vyuziva, ale zneuziva? Nemyslim si. Svobodu slova zneuzivaji ti, kteri vam vnucuji pouze jeden - jejich - nazor. Pan Stwora zde publikuje sve nazory, ale nikoho nenuti, aby je vzal za sve. Naopak v diskusi udelal prostor pro nazory jine.
Podobny server jako je Zvedavec byl v Cechach "News on Net", pozdeji "Netem" pana Zajicka, ktery bohuzel nedavno zemrel. Jeho clanky byly setsakra kriticke a obouval se do podobnych veci jako zde pan Stwora - globalizace, amerikanizace, potlacovani lidskych prav nadnarodnimi spolecnostmi v honbe za zisky atd atd atd. Byl v tom neuprosny. Jak mu mnozi nadavali do paranoiku.... podbne jako tady panu Stworovi. A pritom to byl uzasny clovek, ktery ted mnohym chybi.
To mate jako s TV Nova. Jejich sef pan Zelezny - nemam jeho ani Novu dvakrat rad, ale v tomhle ma pravdu - rika jasne: nelibime se vam, tak se na nas nekoukejte.
K tem partyzanum... nevim, mozna by to chtelo presnou definici pojmu partyzan a terorista. Berem to vojensky (technika a prostredky boje), politicky (za co ten ktery bojuje) anebo osobne (ktery je ten hodny a ktery ten zly?).

Ale dekuji za nazor.

P.S. mne tu uz take nejaky anonym oslovil soudruhu, jen proto, ze jsem napsal neco co se mu nelibilo... haha.

1910

29.5.2002 14:40

RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1910


...clanky byly setsakra kriticke a obouval se do podobnych veci jako zde pan
Stwora - globalizace, amerikanizace, potlacovani lidskych prav nadnarodnimi
spolecnostmi v honbe za zisky atd atd atd.



vite, ze tito lide co protestuji proti globalizaci a amerikanizaci maji
prumerny vek 16 az 28; 90% procent techto lidi ukoncili skolni dochazku
8 tridou a malem 100 % techto lidi je bez pracovniho pomeru ?
A od techto lidi a pana Stwory si chcete brat priklad v analyse tak slozite
svetove situace jako je v politicke, tak ekonomicke sfere naseho zivota ????
To jsou proste lide, kteri nic v zivote nedokazali a jejich protest je
namiren proti tem lidem, skupinach lidi nebo celym narodum co maji anbici.
Tak se aspon o nich vyjadruji psychoanalytici, jak zde v Americe, tak v Zeneve
ci Praze, kdy protestovali proti globalizaci a Americkemu impreialismu.

A k partyzanum ???
Videl jste preci kus filmu, jak cele vesnice Palesincu tancovali radosti
kdyz v New Yourku lezelo v sutinach pres 4 tisice lidi a miliony
lidi po celem svete byli v zlzach. Ja taky plakal, zejmena kdyz jsem videl
desitky lidi skakat s oken ci jednu malo holcicku, ktera ztratila oba
dva rodice v troskach.

Ja si stale myslim, ze vy nediferencujete dve veci ( a nejenom vy)


1) politicky nazot zalozen na znalosti podstaty veci
a mit k nemu konkretni reseni
a za
2 ) napsat tak sproste rasisticky clanek(Y) jak to dela pan Stwora

to jsou absolutne dve diametralni roviny.

A pan Stwora po 13 letech zde, si uz musi uvedomit, ze jen penize delaji
penize, kdyz bude mit kapitalista penize, bude je mit potom i delnik.
Uz je na case aby zapomel na uceni Marxe, Engelse a Lenina, ti si myslel
ze penize kapitalistu jdou jen do kapes kapitalistu a o investici byla
umyslne zatajovana a ignorovana. Ono je to jinak. A na ten benzin preci
jezdime my. Vy i ja. Chcete aby stal galon 10 dolaru ? Cili zase jenom
ti naftovi magnati nam pomahaji. A ja za sebe si preji aby mel kolem sebe
vic bezpecnosti jak policajtu, tak vojaku. Ja nechci aby me nekdo ukradl
penezenku, ci auto, neb nekde rozbil hubu, unesl pritele ci zemrel na
antrax.
Po dvakrate nemohli Americane vstoupit do valky a pomoc Evrope, protoze
nemeli vyzbroj, tej ji maji, ted mohou pomoc primo nebo v prevenci.
Je me velice lito, ze to musi byt za takovou cenu, misto skolstvi ci
zdravotnictvi, ale ja, ani nikdo jiny si nemuzeme pomoci. Bohuzel.
Vas milovany Anonym

P.S.
Zkuste nekdy jit na HALO noviny, asi budete zdesen autory i prispevky.
Kdyz tam na 10 ci 15 minut zabloudim, tak z mam husi kuzi po celem tele
ze tito lide kdysi davno se mnou chodili do skole a studovali se stejnych
ucebnic. To jsou zavery lidi co vubec nicemu nerozumi, co maji v sobe
jak to popisuje krasne Milan Kundera jen ten lidskej hnuj. A aby mohli
existovat musi ten odporny hnuj rozsirovat vsude kolem. Pak se jim ulehci.
Ale mi za to trpime.

zase milovany anonym


1925

29.5.2002 14:40

RE: RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze am

Peter 151.?.?.?

Reakce na 1925


vite, ze tito lide co protestuji proti globalizaci a amerikanizaci
maji

prumerny vek 16 az 28; 90% procent techto lidi ukoncili skolni
dochazku

8 tridou a malem 100 % techto lidi je bez pracovniho pomeru ?
A od techto lidi a pana Stwory si chcete brat priklad v analyse tak
slozite

svetove situace jako je v politicke, tak ekonomicke sfere naseho
zivota ????


Uplne chybna statistika, ale keby bolo keby....: Preco si myslis ze prave tyto ludia su aktivny v obrane ludskych prav? Pretoze nemaju co stratit. Kazdy dobre vie, ze keby si si otvoril hubu, tvoj pohodlny yuppie life by bol over. Ja mam 28 rokov a ZIADNE oficialne vzdelanie. V roku 1999 zo zarabal asi $120K do roka. Vzdal som sa rodiny, prace, domu, znamych....slovom vsetkeho co ma praviciarske svine chcu presvedcit ze poterbujem k zivotu a co mi bude odobrane ked nebudem posluchat. Teraz mam hovno, ale som slobobny a mam plno casu nasierat hazlikov ako ty, mily anonym. Pozri sa okolo seba, sme vsade, a tvoj nechutny kapitalizmus ti pekne osladime.....

1937

23.5.2002 2:00

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

iko iko (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Povedal by som, ze clanky autora zacinaju byt cim dalej senilnejsie [smích] Uz to nie som schopny citat ani ako srandu, hoci donedavna sa to dalo tak chapat.
Argumentacia by bola stratou casu[smích] Vela stastia, autore[smích]

1878

23.5.2002 4:46

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Yari 216.?.?.?

K pomluve V S E H O , co je Americke je Stwura ochoten a schopen si par veci opakovat sam pro sebe treba celou noc, az tomu uveri. Amerika nema nejvetsi armadu na svete!!! a ani mit nebude, i kdyby sis to jakkoliv pral! To, ze ji ma nejdrazsi a nejlepe vyzbrojenou, snad pravda muze byt. Ale o tom samozrejme neexistuji oficialni dukazy. Jsou to pohe dohady, protoze ne kazda zeme je tak demokraticka, ze se daji vydavky na zbrojeni vycist v kazde mestske knihovne. Mozna by byl Stwura rad, kdyby svetovou velmoci byl treba nekdo jiny, nejlepe by mu asi vyhovovala Palestinie, Iraq a Lybie, pak by az byl na svete poradek - bez teroristu a jejich obeti.
P.S. A takovou uvahu, ze teroristicky utok na cile v USA bylo pozehnani pro Bushe, tak to dokaze zkonstruovat jenom poradne kovane komunisticke hovado, ano, hovado /temto se omlouvam vsem zviratum stejneho pojmenovani/. Stwuro, vyser se na Ameriku, kdyz si penize dokazou vydelat, at si je utrati podle sveho, treba i za nakupy "predrazene" vojenske techniky.

1879

18.3.2003 10:57

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Tulák 147.?.?.?

Reakce na 1879

Hm... A podľa čoho hodnotíš veľkosť armády? Podľa počtu mužov, alebo podľa ničivej sily? Podľa prvého nie, podľa druhého áno. A myslím, že s takouto obrovskou silou by sa nemalo zaobchádzať len tak hala bala a nemal by ju ovládať muž, ktorý sa silou mocou snaží tromfnúť svojho otca.

9878

23.5.2002 7:08

Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇovy?c

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Hmmm, kolik let jsme cetli presne stejne clanky v komunistickem tisku. Stwora snad jen meni letopocty a cisla a opisuje Rude Pravo. Zajimalo by me, jak se dostal do Kanady a co proboha nalhal imigracnim urednikum ze mu dali Landed Imigrant Status.......... Mikin

1880

23.5.2002 7:42

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Do pytle, kdy se tady vsichni ti, co umi jen spilat a nadavat, nekdy dokonce vyhrozovat, nauci take normalne argumentovat. Ani v jednom prispevku neni jediny argument proti tomu co bylo naspano v clanku.
Coz neznamena, ze s clankem bezvyhradne souhlasim. Chybi mi tam napriklad, proc ma americka armada nejhorsi vojaky na svete. Je to tam jen konstatovano, ne nejak podlozeno.

1883

17.3.2003 10:21

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Fox 195.?.?.?

Reakce na 1883

Je to len moj nazor (k tym slabsim vojakom). Pokusim sa neodborne vyprofilovat mentalitu naroda (US). Zacnem vsak pre porovnanie ludmi zo Slovenska. Neviem ci je to odraz komunistickeho rezimu, alebo je to v nas zakorenene, ale Slovak, Cech, Rus atd. funguje takto: Ak je nejaky problem, ktory treba riesit a ma moznosti: 1. Zaplati si jeho vyriesenie (zakonne)
2. Precita presne nato urceni manual a bude sa nim riadit
3. Pokusi sa zapojit hlavu a problem obist nejakym, nazvem to CRACKOM
Garantujem Vam, ze 90% ludi si vyberie moznost c.3. A nie je to len o peniazoch, skor im ide o pocit, "dokazal som prelstit system, som lepsi ako ini". Tieto zalezitosti maju od zakonnosti daleko, ale nutia cloveka logicky mysliet a mat vseobecne vedomosti. Dajte Slovakovi, alebo Cechovi 200 vseobecnych otazok o Amerike, 200 o Brazilii, 200 o Cine, a potom tie iste otzky kde miesto ameriky bude SR. Myslim si, ze testy by dopadli pre americanov katastrofalne. Tym som presiel na Americkych ludi:

Ameriku pozna iba z medii (talc,rozhlas,TV,net), ale to neznamena, ze si nemozem utvorit urcity obraz. Pocas vzdelanostneho rastu jedinca v US sa vsetko toci okolo uzkej specializacie na urcitu oblast. Jedinec v nej potom vynika, je z kratka odbornik na slovo vzaty. Chyba mu vsak vseobecny rozhlad a tym je v ostatnych oblastiach lahko manipulovatelny. Spolieha sa na manualy, rady atd. Ked nic z toho nieje po ruke, logicky prichadza nazvem to strach. A som pri koreni veci. US vojak nema kreativne, flexibilne myslenie. Armada funguje na patriotizme, az nacionalizme a to sa mi prilis funkcne nezda.

Prosim, pisem do ZVEDAVCA 1x, tak mi hned nenadavajte do pakov, cobolov a pod. Vyjadril som len svoj nazor

9820

23.5.2002 8:59

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

CANCZECH canczech44 (zavináč) yahoo (tečka) com 12.?.?.?

Pane Stwora, zkusme to z jineho konce nechte nas americany platit nase dane a koupit si za ne co my chceme. Vy si kupte v Kanade za sve, o co mate zajem vy kanadane, verim tomu, ze v pripade napadeni se stejne obratite na sveho souseda.
Americka armada ta nejhorsi na svete? Hmm k tomu uz se tezko neco da podotknout.
Pro pana Libora bych snad dodal, ze k nekterym clankum pana Stwory neni mozne napsat argument. Nektere clanky jsou tak strasne postavene na hlavu, ze zacit argumentovat by zaplnilo celeho zvedavce. V kazdem pripade, je nutne pochvalit pana Stworu za mamuti praci jednotlivce. Nekteri z nas ani po dlouhem premysleni bychom nemohli nic tak prevraceneho napsat.

1884

23.5.2002 10:06

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Eidamo eidamo (zavináč) post (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 1884

Vazeny "americane", za svoje peniaze si kupujte co chcete (jadr. rakety, spion. satelity, tanky, lietadla) a smirujte po celom svete kolko chcete, napadajte koho chcete, vyvolavajte umelo konflikty koli rope ... ale potom sa nedivte, ze vam tam nejaky binladin alebo iny binterorista zhodi WTC, nejaky obchodak , lietadlo alebo hocico ine....

1886

24.5.2002 14:01

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 1884

Ja si naopak myslim, ze az tak tragicke to na tomhle webu neni. Ke vsemu se da postavit argument.

1911

23.5.2002 10:40

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Ma 195.?.?.?

Z komentaru je videt, ze hra na narodni strunu je presne tim pravym, cim zblbnout obcana. Amerika byla vzdy uvadena jako kolebka a vrchol demokracie. Jenze pravdou je ze ji neovladaji lide (volici), ale zejmena naftove a zbrojni lobby, ktere si pro sebe tu malou domu vzdycky ulejou. Takze z pohledu obcana neni dulezite, jestli ty zbrojni penize jsou na rakety ci plynove masky, ale o to, že cast jeho penez sezere prave tyto lobby, misto aby se tyto penize uzily napr. v socialni ci zdravotni peci, kde by se to tomu obcanu zase urcitou formou vratilo.
Argument, ze na to Amerika ma, je zvlastni.Protoze zdrojem casti prijmu jsou i prijmy ze zdroju a zajmu v jinych statech (ropovod v Afghanistanu atd.), ktere vyplyvaji prave z jeji moci a vlivu. Pak tedy neni divu, ze se obcas nekdo nastve.

1887

23.5.2002 10:59

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 195.?.?.?

Podobně jako někteří přispěvatelé reagovali fanatičtí Němci po požáru Říšského sněmu. Co se týká peněz, mohla by jich Amerika užít např. k zacálování svého zahraničního dluhu (je otázka, jestli "na to Amerika má"[mrknutí jedním okem].

1888

29.5.2002 14:40

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1888

Podobně jako někteří přispěvatelé reagovali fanatičtí Němci po požáru
Říšského sněmu. Co se týká peněz, mohla by jich Amerika užít např. k
zacálování svého zahraničního dluhu (je otázka, jestli "na to Amerika
má"[mrknutí jedním okem].

Vasku, o jakem dluhu mluvis?? Zatim vsichni vcetne Saudske Arabie dluzi USA.

1923

29.5.2002 14:40

RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň

R. 24.?.?.?

Reakce na 1923

Podobně jako někteří přispěvatelé reagovali fanatičtí Němci po požáru


Říšského sněmu. Co se týká peněz, mohla by jich Amerika užít např. k
zacálování svého zahraničního dluhu (je otázka, jestli "na to Amerika


má"[mrknutí jedním okem].

Vasku, o jakem dluhu mluvis?? Zatim vsichni vcetne Saudske Arabie
dluzi USA.

CIA Factbook 2001:
USA - Debt - external: $862 billion (1995 est.)
Saudi Arabia - Debt - external: $26.3 billion (2000 est.)
Russia - Debt - external: $163 billion (2000 est.)
China - Debt - external: $162 billion (2000 est.)
Americky dlh od 1995 riadne narastol. USA su najzadlzenejsi stat na svete. Kto neveri, moze sa pozriet na CIA Factbook

1926

29.5.2002 14:40

RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1926

Podobně jako někteří přispěvatelé reagovali fanatičtí Němci po požáru




Říšského sněmu. Co se týká peněz, mohla by jich Amerika užít např. k
zacálování svého zahraničního dluhu (je otázka, jestli "na to Amerika




má"[mrknutí jedním okem].

Vasku, o jakem dluhu mluvis?? Zatim vsichni vcetne Saudske Arabie
dluzi USA.

CIA Factbook 2001:
USA - Debt - external: $862 billion (1995 est.)
Saudi Arabia - Debt - external: $26.3 billion (2000 est.)
Russia - Debt - external: $163 billion (2000 est.)
China - Debt - external: $162 billion (2000 est.)
Americky dlh od 1995 riadne narastol. USA su najzadlzenejsi stat na
svete. Kto neveri, moze sa pozriet na CIA Factbook


Tak jako Tvemu prispevku jsem se uz dlouho nicemu nezasmal.
USA dluzi Cine za nudle,
Rusku za borsch.
Jeste co jsi zapomel je velky dluh Hotentotum.

1968

29.5.2002 19:59

RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ

R. 24.?.?.?

Reakce na 1968


CIA Factbook 2001:
USA - Debt - external: $862 billion (1995 est.)
Saudi Arabia - Debt - external: $26.3 billion (2000 est.)
Russia - Debt - external: $163 billion (2000 est.)
China - Debt - external: $162 billion (2000 est.)
Americky dlh od 1995 riadne narastol. USA su najzadlzenejsi stat na
svete. Kto neveri, moze sa pozriet na CIA Factbook


Tak jako Tvemu prispevku jsem se uz dlouho nicemu nezasmal.
USA dluzi Cine za nudle,
Rusku za borsch.
Jeste co jsi zapomel je velky dluh Hotentotum.

To si mi akoze vyvratil?
Podstatne je, ze GDP USA je 2xGDP Ciny. Dlh USA je 5xdlh Ciny. To su fakty. Nepisem o tom kto komu dlzi, len kto kolko dlzi. Ale asi to presahuje hranice tvojho myslenia...

1969

29.5.2002 14:40

RE: RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze am

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1969


CIA Factbook 2001:
USA - Debt - external: $862 billion (1995 est.)
Saudi Arabia - Debt - external: $26.3 billion (2000 est.)
Russia - Debt - external: $163 billion (2000 est.)
China - Debt - external: $162 billion (2000 est.)
Americky dlh od 1995 riadne narastol. USA su najzadlzenejsi stat na
svete. Kto neveri, moze sa pozriet na CIA Factbook


Tak jako Tvemu prispevku jsem se uz dlouho nicemu nezasmal.
USA dluzi Cine za nudle,
Rusku za borsch.
Jeste co jsi zapomel je velky dluh Hotentotum.

To si mi akoze vyvratil?
Podstatne je, ze GDP USA je 2xGDP Ciny. Dlh USA je 5xdlh Ciny. To su
fakty. Nepisem o tom kto komu dlzi, len kto kolko dlzi. Ale asi to
presahuje hranice tvojho myslenia...

Ted jsi na to prisel. Kdyz nekdo s nekym nesouhlasi, tak je u cechu a nebo slovaku blbec. A je to vyresene.

1983

23.5.2002 13:36

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Ludek 195.?.?.?

Nechapu nektere pravidelne prispevatele, kteri neustale urazeji autora clanku (a mnohdy i ctenare). Jestli se Vam clanky nelibi - nectete je, ale hlavne uz prestante otravovat s temi primitivnimi komentari a utoky. Chapu ze se citite ohrozeni jinym nazorem, tak respektujte, ze se nekdo muze citit ohrozen i tim vasim (nazorem nebo chovanim). Mate svobodnou volbu na vyber informaci, tak si vyhledejte co se vam bude libit a urazky a primitivni slinty si nechte pro sebe. Myslim, ze oficialni informacni zdroje jsou plne pro vas akceptovatelnych "pravd".

1889

23.5.2002 14:39

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1889

Nechapu nektere pravidelne prispevatele, kteri neustale urazeji autora
clanku (a mnohdy i ctenare). Jestli se Vam clanky nelibi - nectete je,
ale hlavne uz prestante otravovat s temi primitivnimi komentari a
utoky. Chapu ze se citite ohrozeni jinym nazorem, tak respektujte, ze
se nekdo muze citit ohrozen i tim vasim (nazorem nebo chovanim). Mate
svobodnou volbu na vyber informaci, tak si vyhledejte co se vam bude
libit a urazky a primitivni slinty si nechte pro sebe. Myslim, ze
oficialni informacni zdroje jsou plne pro vas akceptovatelnych
"pravd".

Tak presne odpovedel u soudu autor detske pornografie "kdyz se vam to
nelibi, tak se na to nedivejte a vyberte si neco jineho" ..............

a uz vas nekdy napadlo, co je to zneuzivani demokracie ???
za primitivni slint vas Anonym


1891

23.5.2002 16:17

RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1891

Tak presne odpovedel u soudu autor detske pornografie "kdyz se vam to
nelibi, tak se na to nedivejte a vyberte si neco jineho"
..............

a uz vas nekdy napadlo, co je to zneuzivani demokracie ???
za primitivni slint vas Anonym


a nejen on, odpovida tak spousta lidi, napr. pan Zelezny kdyz mu nekdo vycita programovou skladbu jeho TV[smích] Ja osobne v demokracii neverim a je me uplne jedno jestli vam ji nekdo zneuziva. Rozhodne bych nikoho nesoudil za to, ze zneuziva demokracii. Asi nedokazu ani pochopit co to je. Dela to pan Stwora? Delam to ja? Delete to vy nebo p. Zelezny? Klidne me to muzete vysvetlit.
PS: a proc ta vztahovacnost[smích]

1894

23.5.2002 14:20

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Yari 216.?.?.?

Pro Ludka: Kdyz nekdo napise tak jednostranne zaujaty komentar jak se to povedlo Stworovi, musi pocitat s tim, ze to nectou jenom tupci, kterim ON muze rikat sve nezmysly. A pak se samozrejme stretne i s odezvou. ON si rika, ze je vystudovany novinar, proto by mel po sobe definitivne kontrolovat vsechno, co napise. Zajimal by mne oficialni zdroj, se ktereho cerpal nejen ty cisla, ale hlavne jeho tvrzeni o nejhorsi, nejvetsi a nejlip vyzbrojene armade na svete! Tohleto si muzeme povidat u Fleku, nebo taky v male hospode ve Francove Lhote, my, co si nerikame novinari. Pustit takove kachny ven i kdyz jenom pres internet, nuti ctenare k premysleni, co to vlastne cte, jaky se pise rok a co je Stwora za cloveka a v jake partaji to sedi. On se urazi sam sebe.

1890

23.5.2002 16:05

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1890

Pro Ludka: Kdyz nekdo napise tak jednostranne zaujaty komentar jak se
to povedlo Stworovi, musi pocitat s tim, ze to nectou jenom tupci,
kterim ON muze rikat sve nezmysly. A pak se samozrejme stretne i s
odezvou. ON si rika, ze je vystudovany novinar, proto by mel po sobe
definitivne kontrolovat vsechno, co napise. Zajimal by mne oficialni
zdroj, se ktereho cerpal nejen ty cisla, ale hlavne jeho tvrzeni o
nejhorsi, nejvetsi a nejlip vyzbrojene armade na svete! Tohleto si
muzeme povidat u Fleku, nebo taky v male hospode ve Francove Lhote,
my, co si nerikame novinari. Pustit takove kachny ven i kdyz jenom
pres internet, nuti ctenare k premysleni, co to vlastne cte, jaky se
pise rok a co je Stwora za cloveka a v jake partaji to sedi. On se
urazi sam sebe.

To jsem celkem rad, ze vas clanky nuti k premysleni, mozna to je i jeden z hlavnich cilu, ktere autor sleduje (at posoudi sam). O jednostranosti a zaujatosti at si udela kazdy nazor sam. Ja si napriklad mysli, ze jednostrane zaujate jsou Vase komentare. Ale k clanku, mne osobne nevadi hlasky o nejvetsi, nejhorsi apod. chapu, ze se to tezko dokazuje i vyvraci. Rozhodne to vsak neni nic, na cem by ten clanek stal. Jde o to, ze USA (a nejen tento stat) utraci pro nas nepredstavitelne castky za zbrane a jejich vyvoj. Tyto penize lze vsak investovat i k odstraneni nutnosti zbrojit. Opravdu si stale myslite, ze vas muzou stale dokonalejsi zbrane ochranit. Tezko si dokazu predstavit kolik to je 300 mld dolaru, rozhodne to vsak je castka, za kterou by se najedlo spoustu lidi, kteri umiraji hlady. Az budete mit jednou hlad a nekdo vam da najist tak pochybuji, ze ve vas vzbudi nenavist (i kdyz kdo vi). Premyslejte nad myslenkou clanku, ne nad jednotlivostmi, pak vam prestane treba pan Stwora tak strasne vadit.

1893

23.5.2002 17:05

RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1893



To jsem celkem rad, ze vas clanky nuti k premysleni, mozna to je i jeden z hlavnich cilu, ktere autor sleduje ...............

vazeny pane Ludek, prosim vas neprisuzujte panu Stworovi vlastnosti ktere
by vedli ctenare k intelektualni stimulaci, na to pan Stwora neni vubec
fundovany, jeho clanky jsou jen a jen projevem jeho patologicke nenavisti k cele nasi spolecnosti to nema s myslenim nic spolecneho

vas Anonym

1897

24.5.2002 11:42

RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických

Ludek 195.?.?.?

Reakce na 1897



To jsem celkem rad, ze vas clanky nuti k premysleni, mozna to je i
jeden z hlavnich cilu, ktere autor sleduje ...............


vazeny pane Ludek, prosim vas neprisuzujte panu Stworovi vlastnosti
ktere

by vedli ctenare k intelektualni stimulaci, na to pan Stwora neni
vubec

fundovany, jeho clanky jsou jen a jen projevem jeho patologicke
nenavisti k cele nasi spolecnosti to nema s myslenim nic spolecneho


vas Anonym

kdyz uz tak vazeny pane Ludku! vazeny pane Ludek muze napsat opravdu pouze Anonym. Jediny kdo se tu projevuje patologickou nenavisti jste vy a to zcela nepochopitelnou nenavisti k p. Stworovi. Myslim, ze uz z vas musi byt znechucen. A kdyz uz mluvite za "vasi spolecnost", tak vas muzu ujistit, ze jestli je slozena z podobnych Anonymu jak jste vy, tak pan Stwora neni rozhodne jediny, kdo k ni k ni muze pocitovat odpor.
K vasemu vyse uvedenemu prispevku, vysvetlujicimu proc je autor "velice zly clovek" nema cenu nic psat. Na to nelze najit absolutne zadny argument snad jedine, ze se to zda jako zdarily popis vaseho nitra, protoze o kom jinem, nez pouze o sobe tohom muzete tolik vedet.

1908

29.5.2002 14:51

Jeden argument na vysvetlenie rozdielov

Ivan 207.?.?.?

Rozpocet na obranu:

- Severní Korea: 1,3 miliardy
- USA: 368 miliard

Nuclear scientist rocny plat (moj odhad, no asi nie daleko od pravdy):

- Severní Korea: $300 + pytel ryze + ziadna kulka do hlavy
- USA: $100,000 + medical insurance + vacation + retirement plan + stock options

1898

23.5.2002 21:03

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Vážení přispěvatelé,
já myslím,že je možné i kritického zamyšlení nad článkem pana Stwory,ale
opravdu pro klid duše není dobré ony po mém soudu poněkuď křupanské
výlevy.Přeci každý máme nějaký názor,také proto,že obyčejně míváme jiné
životní prožitky.A teď k věci.
Pan Stwora se bohudík dotkl naprosto kardinálního problému současného světa,
který si asi sám příliš neuvědomuje.Je to ekonomický problém,který bohužel
nemá jednoznačného řešení.Obrovský přebytek kapitálu,který je neustále generován
světovým hospodářstvím,není smysluplně kam investovat!!!
Možná , že se budete hodně divit, ale některé ekonomické teorie,které byly
používány v marxismu a které jsou uznávány jako obecné a platné teorie
a také se na školách vyučují naprosto jasně postulují jednu z nejhorších
ekonomických situací vůbec a to krizi z nadprodukce !!!
Tato krize totiž nemá rozumného řešení mimo zničení oné nadprodukce,nějakým
katarzním způsobem,mimo jiné zbrojením,válkou apod.
Budu konkrétnější.Do roku 1989 tj. do skončení závodu ve zbrojení investovali
oba dva tábory do zbrojení podle velmi seriozních odhadů 800 miliard dolarů
ročně.
Bohužel po roce 1990 nebylo najednou kam investovat.Zbrojení skončilo.
A zde je začátek oněch největších potíží současného světa !!
A to jsem se ještě nezmínil o generování jalového kapitálu,které produkují
burzy a další kapitálové instituce.Zde je možné použít příměru přisipávání
písku do ložisek chodu světového hospodářství.
Bohužel musím také vyjevit zasadní pravdu,totiž že nikdo ze světových ekonomických elit pořádně neví ,co s tímto fenoménem krize z nadbytku
vlastně dělat.Je to politická otázka.Kdo řekne lidem snižte konzum!!!
Proto potom nezbývají jiná řešení,než ničení prostředků ve zbrojení a třeba
i jinak.Bohužel také touha po moci a bezudná chamtivost obecně lidí na
rozhodovacích článcích společnosti,vede ještě ke zhoršení této již tak
neradostné ekonomické situaci ve světě.
Jeden příklad za všechny!!!
Každý den zemře na zeměkouli 35 000 lidí hlady.Je to 18,5 milionu lidských
bytostí za rok./Většinou dětí a starých lidí./
Za tentýž den zemře v naší bohaté severní části světa cca 100 000 lidí,
z prominutím ,na přežírání tj. na nemoci z nadbytku příjmu potravy.
A co s tím naděláte? Přestanete papat.Asi těžko.
Zrovna tak je to s ekonomikou a s jejími dalšími průvodními jevy.
Je jednoduché něco kritizovat,ale nesmírně obtížné,najít východiska,
která by byla alespoň rovnováhu udržujícím řešením.
Jsem proti zbrojení.Možná i z nějakých citových pseudohumáních důvodů.
Ale pokuď nebude nadprodukce zničena může přijít světová ekonomická
katastrofa,proti které byla krize v roce 1929 kojeneckým ústavem.
Ekonomický systém je daleko rychlejší,elektronicky pospojovaný
a tudíž daleko náchylnější k nějaké nestabilitě!!!
Jenom se modlím ,aby k této situaci nikdy nedošlo a modlím se i za ty všechny
sprosťáky ,kteří se zde tak škaredě oslovují.
Prosím,uvědomte si ,že jsme všichni na stejné lodi.Hádky nepomohou.

1899

23.5.2002 21:04

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 1899

Vážení přispěvatelé,
já myslím,že je možné i kritického zamyšlení nad článkem pana
Stwory,ale

opravdu pro klid duše není dobré ony po mém soudu poněkuď křupanské
výlevy.Přeci každý máme nějaký názor,také proto,že obyčejně míváme
jiné

životní prožitky.A teď k věci.
Pan Stwora se bohudík dotkl naprosto kardinálního problému současného
světa,

který si asi sám příliš neuvědomuje.Je to ekonomický problém,který
bohužel

nemá jednoznačného řešení.Obrovský přebytek kapitálu,který je neustále
generován

světovým hospodářstvím,není smysluplně kam investovat!!!
Možná , že se budete hodně divit, ale některé ekonomické teorie,které
byly

používány v marxismu a které jsou uznávány jako obecné a platné
teorie

a také se na školách vyučují naprosto jasně postulují jednu z
nejhorších

ekonomických situací vůbec a to krizi z nadprodukce !!!
Tato krize totiž nemá rozumného řešení mimo zničení oné
nadprodukce,nějakým

katarzním způsobem,mimo jiné zbrojením,válkou apod.
Budu konkrétnější.Do roku 1989 tj. do skončení závodu ve zbrojení
investovali

oba dva tábory do zbrojení podle velmi seriozních odhadů 800 miliard
dolarů

ročně.
Bohužel po roce 1990 nebylo najednou kam investovat.Zbrojení
skončilo.

A zde je začátek oněch největších potíží současného světa !!
A to jsem se ještě nezmínil o generování jalového kapitálu,které
produkují

burzy a další kapitálové instituce.Zde je možné použít příměru
přisipávání

písku do ložisek chodu světového hospodářství.
Bohužel musím také vyjevit zasadní pravdu,totiž že nikdo ze světových
ekonomických elit pořádně neví ,co s tímto fenoménem krize z nadbytku

vlastně dělat.Je to politická otázka.Kdo řekne lidem snižte konzum!!!
Proto potom nezbývají jiná řešení,než ničení prostředků ve zbrojení a
třeba

i jinak.Bohužel také touha po moci a bezudná chamtivost obecně lidí na


rozhodovacích článcích společnosti,vede ještě ke zhoršení této již
tak

neradostné ekonomické situaci ve světě.
Jeden příklad za všechny!!!
Každý den zemře na zeměkouli 35 000 lidí hlady.Je to 18,5 milionu
lidských

bytostí za rok./Většinou dětí a starých lidí./
Za tentýž den zemře v naší bohaté severní části světa cca 100 000
lidí,

z prominutím ,na přežírání tj. na nemoci z nadbytku příjmu potravy.
A co s tím naděláte? Přestanete papat.Asi těžko.
Zrovna tak je to s ekonomikou a s jejími dalšími průvodními jevy.
Je jednoduché něco kritizovat,ale nesmírně obtížné,najít východiska,
která by byla alespoň rovnováhu udržujícím řešením.
Jsem proti zbrojení.Možná i z nějakých citových pseudohumáních
důvodů.

Ale pokuď nebude nadprodukce zničena může přijít světová ekonomická
katastrofa,proti které byla krize v roce 1929 kojeneckým ústavem.
Ekonomický systém je daleko rychlejší,elektronicky pospojovaný
a tudíž daleko náchylnější k nějaké nestabilitě!!!
Jenom se modlím ,aby k této situaci nikdy nedošlo a modlím se i za ty
všechny

sprosťáky ,kteří se zde tak škaredě oslovují.
Prosím,uvědomte si ,že jsme všichni na stejné lodi.Hádky nepomohou.

1900

23.5.2002 21:21

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 1899

Vážení přispěvatelé,
já myslím,že je možné i kritického zamyšlení nad článkem pana
Stwory,ale

opravdu pro klid duše není dobré ony po mém soudu poněkuď křupanské
výlevy.Přeci každý máme nějaký názor,také proto,že obyčejně míváme
jiné

životní prožitky.A teď k věci.
Pan Stwora se bohudík dotkl naprosto kardinálního problému současného
světa,

který si asi sám příliš neuvědomuje.Je to ekonomický problém,který
bohužel

nemá jednoznačného řešení.Obrovský přebytek kapitálu,který je neustále
generován

světovým hospodářstvím,není smysluplně kam investovat!!!
Možná , že se budete hodně divit, ale některé ekonomické teorie,které
byly

používány v marxismu a které jsou uznávány jako obecné a platné
teorie

a také se na školách vyučují naprosto jasně postulují jednu z
nejhorších

ekonomických situací vůbec a to krizi z nadprodukce !!!
Tato krize totiž nemá rozumného řešení mimo zničení oné
nadprodukce,nějakým

katarzním způsobem,mimo jiné zbrojením,válkou apod.
Budu konkrétnější.Do roku 1989 tj. do skončení závodu ve zbrojení
investovali

oba dva tábory do zbrojení podle velmi seriozních odhadů 800 miliard
dolarů

ročně.
Bohužel po roce 1990 nebylo najednou kam investovat.Zbrojení
skončilo.

A zde je začátek oněch největších potíží současného světa !!
A to jsem se ještě nezmínil o generování jalového kapitálu,které
produkují

burzy a další kapitálové instituce.Zde je možné použít příměru
přisipávání

písku do ložisek chodu světového hospodářství.
Bohužel musím také vyjevit zasadní pravdu,totiž že nikdo ze světových
ekonomických elit pořádně neví ,co s tímto fenoménem krize z nadbytku

vlastně dělat.Je to politická otázka.Kdo řekne lidem snižte konzum!!!
Proto potom nezbývají jiná řešení,než ničení prostředků ve zbrojení a
třeba

i jinak.Bohužel také touha po moci a bezudná chamtivost obecně lidí na


rozhodovacích článcích společnosti,vede ještě ke zhoršení této již
tak

neradostné ekonomické situaci ve světě.
Jeden příklad za všechny!!!
Každý den zemře na zeměkouli 35 000 lidí hlady.Je to 18,5 milionu
lidských

bytostí za rok./Většinou dětí a starých lidí./
Za tentýž den zemře v naší bohaté severní části světa cca 100 000
lidí,

z prominutím ,na přežírání tj. na nemoci z nadbytku příjmu potravy.
A co s tím naděláte? Přestanete papat.Asi těžko.
Zrovna tak je to s ekonomikou a s jejími dalšími průvodními jevy.
Je jednoduché něco kritizovat,ale nesmírně obtížné,najít východiska,
která by byla alespoň rovnováhu udržujícím řešením.
Jsem proti zbrojení.Možná i z nějakých citových pseudohumáních
důvodů.

Ale pokuď nebude nadprodukce zničena může přijít světová ekonomická
katastrofa,proti které byla krize v roce 1929 kojeneckým ústavem.
Ekonomický systém je daleko rychlejší,elektronicky pospojovaný
a tudíž daleko náchylnější k nějaké nestabilitě!!!
Jenom se modlím ,aby k této situaci nikdy nedošlo a modlím se i za ty
všechny

sprosťáky ,kteří se zde tak škaredě oslovují.
Prosím,uvědomte si ,že jsme všichni na stejné lodi.Hádky nepomohou.

1901

24.5.2002 6:30

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Milan 65.?.?.?

Reakce na 1899

Ja sa obavam, ze ten prebytok vlady uz davno prezrali, a tento humbuk okolo teroristov im prisiel len vhod, teraz zasa mozu tlct "slobodnym" obcanom kaleraby do hlvavy. Ked chcete niekoho ovladat a vyuzivat, treba ho presvedcit, ze ste jeho ochranca a dobrodinec.
Nemyslim, si, ze amerika by niekedy rozputala velku vojnu, az taky vymeteny nie su. Raz za kazdych 5 rokov sem tam zbombarduju nejaku nasli opodstatnenie na zbrojne vydavky.
Co sa tyka mozej ekonomickej krizy s rozsahom podobnym ako v 30-tych rokoch, tak pravdepodobnost priamo umerne vzrasta so vzrastanim moci vlady, v skutocne trhovej ekonomike nieco ako hospodarska kriza nema opododtatnenie, dokonca ani hospodarske cykly.

1904

24.5.2002 9:06

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Dano danolm (zavináč) ke (tečka) telecom (tečka) sk 193.?.?.?

Az na niekolko malo prospevkov to boli same pivne reci. Anonym zasadne posudzoval pana Stworu ako pisatela clanku, ale vobec sa nezaoberal obsahom clanku. Tym nechcem tvrdit, ze suhlasim zo vsetkym co pan Stwora napisal ale tu to nebudem rozoberat. Zopar prispievatelov pozna len cierne, alebo biele a nic medzi tym. S radikalistami sa nikdy nedalo dikutovat a plati to aj tu. Tych par ludi, ktori sa zaoberali obsahom clanu a nie osobou pana Stworu ma moju poklonu. Ich prispevky mi nieco dali.

1906

24.5.2002 11:13

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Rad citam Zvedavca, lebo pana Stworu, pokladam za cloveka, ktory ma i nazor a snazi sa rozmyslat. Samozrejme, ze nesuhlasim so vsetkym, co napise, ale to uz tak byva. Obcas sa podari dokonca skvela diskusia (napr. ta o demokracii nedavno), vzdy mi napadnu dalsie temy ... Len mi zacinaju vadit prispievatelia, ktori len nadavuju a pritom nic nepovedia, nevidia si dalej od plneho brucha, ti, ktori chcu len silou mocou argumentovat a zvrhne sa to na preteky, kto kde co a kolko precital a ako dokaze reprodukovat cudzie myslienky, ale na vlastnu myslienku (aj ked mozno amatersku) sa nezmoze. Z tohto dovodu som prestal cledovat uz nejake tie "diskusne kluby", mrzelo by ma, keby som prestal sledovat aj Zvedavca.
S uctou k tym, co sa neboja vyjadrit myslienku,
dalsi anonym.

1907

24.5.2002 13:18

nadavka neni nazor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Kriticky pohled a rozbor vydaju z USA rozpoctu me (na rozdil od nekterych diskuteru) nerika nic o tom jaky je autor clovek.Zaver ovsem ano.Nepomer mezi penezi do "mirovych" progamu NASA" a do zbrojeni me docela zarmucuje.Opak by byl mnohem prijemnejsi a hlavne perspektivnejsi[smích]
I kdyz, samozrejme muzete mit vyhrady i NASA ma sve tajne programy a "uspechy" si armada rada vyzkousi a zavede a opacne milliardy do "destniku" by v budoucnu mohly a mely najit uplatneni ve vyuziti pro lidstvo!
Rozdeleni ci prerozdelovani penez je pro "obycejneho " danoveho poplatnika v USA stejne nesrozumitelne, tajne a nepochopitelne jako v ostatnich statech sveta ,ktere se hlasi k demokracii.O totalitnich rezimech nemluvim.Ani kdybyste si pozpatku precetli vsechny diskuse v Kongresu , ta zakulisni jednani
ktere nakonec rozhodnou proc tak a ne onak, proc prave tolik milliard na to a ne o nekolik milliard min na zbrojeni a vice na zdravotnicti ci do jine oblasti
se nikdo nikdy nedozvi a bohuzel ani v te nejvyssi demokracii tohoto sveta se
se nikdo obycejnemu volici nezpovida! Faktem zustava ze komunismus v cele s Ruskem (stare CCCP)jako nebezpeci zmizel. Je diskutabilni zda mira uvolneni
a odzbrojeni tomu odpovida.Proces pokracuje? Viz nedavne setkani Bush-Putin a dohoda o zruseni ci odlozeni dalsich raket do skladu.
Na jinych serverech si muzeme precist informace o tom kterak politicke uvolneni s Cinou z dob presidenta Clintona je jedna vec, Cinske raketove a atomove vyzkumy a zkousky jina vec!
Na to je nutno reagovat! A jsme zpet u otazky, je onen vynalozeny pocet milliard reace primerena ci neprimerena?
Mate pocit ze p.Stwora napsal clanek z posice , ze je vydavano prilis mnoho na ukor lidu USA? Ja bych nerekl ze ZLY.Takze je na Vas vkus prilis levicovy?
Treba je pesimisticky. Treba patri k tem kteri i z Canady pres tu hranici
vidi , ze ne je v USA nejlepsi, ze by mohlo byt lepsi, ze tam zije tretina lidi v chudobe atd.atd.
Na zaver jen dodavam:
ne vsichni kdo kritisuji musi tak cinit z posice NEPRITELE ci dokonce TERORISTY!
Bohuzel rada prispevku nevybocila z rady komentaru na jinych "Ceskych" serverech, v duchu:
bud: Klaus musi byt znicen - nebo: Klaus je Buh.
Bohuzel vazeni diskutujici , svet neni cerno-bily,
tudy cesta nevede
rikejte sve nazory, ne nadavky
nadavka neni nazor s kterym je mozno polemizovat.
Sincerely
JM-Sydney

1909

24.5.2002 14:21

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Libor Truxa litr (zavináč) e-posta (tečka) cz 194.?.?.?

Tak mi napadlo, jestli by ty castky sly brat ne absolutne, ale relativne. Castka na zbrojeni v pomeru k celkovemu rozpoctu. Z clanku se to da vycist u rozpoctu USA, ale u jinych zemi nikoliv. Nebo se na to podivat v pomeru na jednoho obyvatele. Kolik kazdy z nas plati ze svych dani armade?

1912

29.5.2002 8:38

Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇovy?c

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Libore, Ludku a ostatni. Jiste ze se da diskutovat rozumne, vecne a bez uzivani sprostych slov. Obcas ale nekde potkate hulvata, rasistu nebo nejakou Stwuru a je po diskusi. Drive, nez me zaradite mezi nesnasenlivce, ktery neumi vyslechnout jiny nazor, prectete si prosim znovu "Jak poznat Zida"....... Mikin

1915

29.5.2002 14:40

RE: Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇo

anonym 24.?.?.?

Reakce na 1915

Libore, Ludku a ostatni. Jiste ze se da diskutovat rozumne, vecne a
bez uzivani sprostych slov. Obcas ale nekde potkate hulvata, rasistu
nebo nejakou Stwuru a je po diskusi. Drive, nez me zaradite mezi
nesnasenlivce, ktery neumi vyslechnout jiny nazor, prectete si prosim
znovu "Jak poznat Zida"....... Mikin

plne s vami souhlasim,
kazdemu tady unika co je to vyjadrit svuj politicky nazor a na druhe
strane napsat rasisticky clanek, za ktery by se nemusel stydet ani
sam pan Joseph Goebbels.

Vas milovany Anonym

1917

29.5.2002 14:40

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Ivan 207.?.?.?

Nahodou som pred chvilou cital v slovenske SME - Al-Káida presúva svoju hotovosť do zlata a diamantov (24. maj 02), kde bolo uvedene:

"Predpokladá sa (v OSN), že ilegálne (teroristicke) skupiny na celom svete disponujú prostriedkami vo výške asi 500 miliárd dolárov."

I ked to samozrejme nie je rocny rozpocet, myslim ze to dava do perspektivy $368 miliard/rok vydanych v US, navyse beruc do uvahy metody, ktore tieto skupiny pouzivaju (low-cost suicide bombers napriklad).

Takisto este jeden komentar k povodneho clanku - rad by som sa dozvedel, ake argumenty ma autor na podlozenie nasledovneho tvrdenia: "Jsou Američané dobrými vojáky? Soudě podle minulých akcí se domnívám, že jsou jedněmi z nejhorších vojáků na světě."

Ktore kriterium mal autor na mysli? Nemyslim, ze su najlepsi vojaci, ale nevidim dovod preco by mali patrit k najhorsim. Urcite nie su odvazni ako bojovnici Talibanu/Al-Kaidy aby strielali na protivnika bez toho ze by sa kryli, no to ze pouzivaju modernu techniku, neznamena, ze su zli vojaci. Urcite nie su samovrazedni fanatici, pretoze predpokladam, ze vaccsina z nich si odsluzi svojich 5, 10, 15 rokov a chce sa vratit k rodine, zalozit si rodinu alebo zacat inu karieru.

1918

29.5.2002 14:40

RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc

Honza 202.?.?.?

Reakce na 1918

Dobry den, mel bych nekolik zasadnich pripominek:
1. Slovenske SME neni seriozni zdroj informaci!
2. A i kdyby tuhle informaci prevzaly z nejake mezinarodni, jak muzeme vedet, ze je pravdiva!?!
3. Znate detskou hru na bubaka a nebo na vojaky? To se nejdrive urci, kdo je nepritel a potom se rekne (urci, stanovi, ale NIKOLIV ZJISTI!!!), kolik toho ma on a podle toho se deti vyzbroji...
4. Nepredpokladam, ze al Quida existuje jako organizace, jak ji chapete Vy a nebo novinari, tudiz je naprosto zcestne tvrdit, ze "al Quida neco dela..." Pravdivejsi je, ze "nejaka skupina hlasici se k al Quide..."
5. K cele te "honbe na teroristy" bych jen dodal: Orwell - 1984; vrele doporucuji... Ci-li dela-li nekdo psychologicky rozbor mistnich prispevatelu, tak u me si muze poznamenat, ze "neveri na pohadky..."
6. Ohledne te kvality vojaku. Uz to temer vyplynulo z toho clanku. Nezalezi na tom, kdo jsou, ale za co bojuji a jak jsou motivovani. A co se tyce vycviku, tak plati jednoducha pravda, ze trenazer (at uz je nabuseny cipy sebevic) z nikoho vojaka neudela. A propo, cetl jsem jednu knizku o vycviku francouzskych legionaru a tam bylo doslovne uvedeno, ze cas od casu maji spolecna cviceni s britskymi a americkymi specialnimi jednotkami. Zatimco prvni dva jmenovani se orientuji i bez velitelu a presne bedi, co a jak, tak Amici bloudili na plazi, nevedeli, co delat, celkove propadak... Samozrejme to je jen nazor jednoho z legionaru...[smích]))
7. Pokud nekdo shazuje tristive bomby z vysky 11 km a chlubi se, ze ztraty na civilnich zivotech jsou minimalni a armada neutrpela zadne ztraty, tak mam o obem sve mineni, ale to uz by bylo mimo ramec teto diskuze.
Dekuji za moznost se vyjadrit.
Honza

1987

29.5.2002 14:40

RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň

Brnak 68.?.?.?

Reakce na 1987

Dobry den, mel bych nekolik zasadnich pripominek:
1. Slovenske SME neni seriozni zdroj informaci!
2. A i kdyby tuhle informaci prevzaly z nejake mezinarodni, jak muzeme
vedet, ze je pravdiva!?!

3. Znate detskou hru na bubaka a nebo na vojaky? To se nejdrive urci,
kdo je nepritel a potom se rekne (urci, stanovi, ale NIKOLIV
ZJISTI!!!), kolik toho ma on a podle toho se deti vyzbroji...

4. Nepredpokladam, ze al Quida existuje jako organizace, jak ji
chapete Vy a nebo novinari, tudiz je naprosto zcestne tvrdit, ze "al
Quida neco dela..." Pravdivejsi je, ze "nejaka skupina hlasici se k al
Quide..."

5. K cele te "honbe na teroristy" bych jen dodal: Orwell - 1984; vrele
doporucuji... Ci-li dela-li nekdo psychologicky rozbor mistnich
prispevatelu, tak u me si muze poznamenat, ze "neveri na pohadky..."

6. Ohledne te kvality vojaku. Uz to temer vyplynulo z toho clanku.
Nezalezi na tom, kdo jsou, ale za co bojuji a jak jsou motivovani. A
co se tyce vycviku, tak plati jednoducha pravda, ze trenazer (at uz je
nabuseny cipy sebevic) z nikoho vojaka neudela. A propo, cetl jsem
jednu knizku o vycviku francouzskych legionaru a tam bylo doslovne
uvedeno, ze cas od casu maji spolecna cviceni s britskymi a americkymi
specialnimi jednotkami. Zatimco prvni dva jmenovani se orientuji i bez
velitelu a presne bedi, co a jak, tak Amici bloudili na plazi,
nevedeli, co delat, celkove propadak... Samozrejme to je jen nazor
jednoho z legionaru...[smích]))

7. Pokud nekdo shazuje tristive bomby z vysky 11 km a chlubi se, ze
ztraty na civilnich zivotech jsou minimalni a armada neutrpela zadne
ztraty, tak mam o obem sve mineni, ale to uz by bylo mimo ramec teto
diskuze.

Dekuji za moznost se vyjadrit.
Honza

A tak teda kvuli jednomu legionarovi bude cely svet verit, ze americani nevi, co je vpravo bok a vlevo bok.
Mimo jine, Francouzi maji "moc dobrou povest" ve sve armade a politice.

1998

30.5.2002 8:58

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě kmarek (zavináč) ca (tečka) 24.?.?.?

Voni Mikin a anonym,Vy ubozaci asi zidi se neumite pod vase zblitiny ani podepsat.Stejni moralni chudaci jako Danda s Calgary.Taky zerete psy,jako on?

1964

29.5.2002 14:40

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

Jeremy Dormouse 146.?.?.?

V teto souvislosti by vas mohl zajimat i tento clanek:

http://www.washington-report.org/backissues/1297/9712043.html

Preji hezky den!

1980

2.6.2002 22:45

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

klement danda dandak (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Pan Stwora ma mentalni problem. Kdyz jsem si precetl jeho hlubokou uvahu jak si sel pan Stwora adaptovat kocku zjistil jsem,ze:
Ta pani z utulku co mu ukazala dvere a vyhodila ho nedajice mu kocku zjistila ze pan Stwora je vse nenavidejici individuum a ze ta chudak kocka by byla asi v nebezpeci zivota kdyby byla sverena panu Stworovi.
Podle pana Stwory jenom on vi tu pravou pravdu a vsichni ostatni jsou totalni stado blbu.
Pan Stwora je rozeny troublemaker. Nechtel bych byt s panem Stworou kdyz jde nakupovat do supermarketu. Tak arogantni individuum jako pan Stwora se musi velice dlouho hledat. Pri nakupu asi zpusobi scenu a obvini chudinku prodavacku z najakeho totalne vymysleneho prestupku. Potom zcela urcite napise dopis managementu aby byla prodavacka vyhozena z prace.
Jsem si ted uplne stoprocentne jist, ze jako teenager soudruh Stwora trhal moucham kridilka a velice se tim bavil.
Jse si take uplne jist ze ani instituce v 999 Queen Street West (Torontsky blazinec) by mu uz nemohla pomoct. Mentalni choroba soudruha Stwory je prilis pokrocila a tudiz nevylecitelna.

2089

2.6.2002 22:58

Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po

klement danda dandak (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Jeste neco. Zakoupil jsem extra antivirus software. Clovek nikdy nevi, po zaslani prispevku do techto komunistickych slatanin. Soudruh Stwora muze mit totiz "Komplex soudruha Stalina".
Pro ty neznale - kdo se jenom zatvaril trosku divne v pritomnosti soudruha Stalina totalne zmizel po nadchazejici Pulnoci. Tak skoncila i manzelka soudruha Molotova. Soudruh Molotov se musel tvarit velice stastne druhy den v pritomnosti soudruha Stalina. A musel si moc pochvalovat jak to soudruh Stalin genialne vyresil. Obavam se ze soudruh Stwora ma inklinaci resit problemy "Stalinovskym Zpusobem".

2090

16.2.2006 13:17

Videa

GameWinner 85.?.?.?

Nevíte, kde jsou ke stažení videa AlKajdy? Jako jejich proslovy, vraždy, apod.

30496

Příspěvků: 51

22.05. 23:27 anonym  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
28.05. 22:05 Mirek  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
23.05. 07:37 Libor Truxa  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
28.05. 22:06 anonym  RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň
24.05. 08:18 vlad  RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických
29.05. 14:40 anonym  RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ
28.05. 22:14 Libor Truxa  RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických
29.05. 14:40 anonym  RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ
29.05. 14:40 Peter  RE: RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze am
23.05. 02:00 iko  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 04:46 Yari  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
18.03. 10:57 Tulák  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 07:08 Mikin  Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇovy?c
23.05. 07:42 Libor Truxa  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
17.03. 10:21 Fox  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 08:59 CANCZECH  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 10:06 Eidamo  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
24.05. 14:01 Libor Truxa  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
23.05. 10:40 Ma  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 10:59 Vasek  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
29.05. 14:40 Brnak  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
29.05. 14:40 R.  RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň
29.05. 14:40 Brnak  RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických
29.05. 19:59 R.  RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze americ
29.05. 14:40 Brnak  RE: RE: RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze am
23.05. 13:36 Ludek  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 14:39 anonym  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
23.05. 16:17 Ludek  RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň
23.05. 14:20 Yari  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 16:05 Ludek  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
23.05. 17:05 anonym  RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň
24.05. 11:42 Ludek  RE: RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických
29.05. 14:51 Ivan  Jeden argument na vysvetlenie rozdielov
23.05. 21:03  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
23.05. 21:04 Peleška Milan  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
23.05. 21:21 Peleška Milan  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
24.05. 06:30 Milan  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
24.05. 09:06 Dano  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
24.05. 11:13  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
24.05. 13:18  nadavka neni nazor
24.05. 14:21 Libor Truxa  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
29.05. 08:38 Mikin  Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇovy?c
29.05. 14:40 anonym  RE: Hra cˇísel - kam jdou peníze americky?ch danˇo
29.05. 14:40 Ivan  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
29.05. 14:40 Honza  RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňovýc
29.05. 14:40 Brnak  RE: RE: Hra čísel - kam jdou peníze amerických daň
30.05. 08:58  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
29.05. 14:40 Jeremy Dormouse  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
02.06. 22:45 klement danda  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
02.06. 22:58 klement danda  Hra čísel - kam jdou peníze amerických daňových po
16.02. 13:17 GameWinner  Videa

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 3

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 300