Diskuze k článku

Morganatická společnost

Příspěvků 59

25.2.2009 10:08

Kdo nám vládne?

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 194.?.?.?

Jako ateista přiznávám část pravdy křesťanské ideologii. Zemi vládnou ďáblové. Na tom pohledu něco je, jen neuznávám ďábly za odlišný živočišný druh, mimozemšťany, kteří nás okupovali a chovají se k nám jako k poraženým. Jsou to také Homo. Otázka je, zda ještě Sapiens, zda se už nepřevyvinuli (viz Darwin) na druh Homo Diabolus (nebo Homo Morganus?).

Příznaky Syndromu Vyvolených jsou na světě odedávna. Tato nemoc tvrdí, že malá skupinka Vyvolených je něco víc než ostatní, proto je jim dovoleno všechno. Včetně zabíjení podlidí (německy untermensch). Pozor, nevztahuje se to jen na Germány a pádem Berlína to nepřestalo! Podlidem se dnes nenadává jen německy, ale všemi jazyky světa: gójim, gadža, arabáši, kofoly. Syndrom Vyvolených zasáhl v průběhu historie většinu národů. Nikdy jim nezáleží na právu, protože v právu je vždy nadčlověk. Egypťané jako zločin trestali i sebeobranu před Egyptským nadčlověkem, pokračovalo to přes Židy, Římany, na druhé straně světa té nemoci (a rádi!) podlehli Japonci a není div, že to Germánskými továrnami na smrt ani sovětskými gulagy neskončilo, pokračuje to zdárně přes Guantánamo a Gazu. Všimněme si, jak Vyvolení pro sebe tvrdě vyžadují beztrestnost (ani soud v Haagu na ně nemá pravomoc, trestá jen podlidi). Některé národy zasetý vítr sklidily v podobě důkladné bouře, ale že by je to vyléčilo? Kdepak! Germáni dodnes věří, jací jsou ýbrmenš, i ruský člověk se považuje za nejlepšího, Židy to nepustilo ani po tisíciletích a než aby se zamysleli nad nemocí Vyvolenosti, říkají jí (stejně jako korunovaní darebáci) dar od Boha! Ohánějí se křivdami holocaustu, nevidíc, že na nich mají lví podíl, přinejmenším tím, že sami pokračují v křivdách na druhých. Germáni civilisty hnali jako živé štíty před svými tanky, Izraelci palestinské kluky na své obrněnce přivazují. Inu - Vyvolení...

Co s tím? Na tu otázku nenašel za minulá tisíciletí odpověď nikdo. Kdo by ji našel, měl by dostat Nobelovu cenu míru (kterou by asi odmítl, neboť společnost dosavadních hyenických laureátů, jako terorista Jáser Arafat nebo mírotvůrce Chamberlain, není pocta, naopak). Babo, raď!

Obrátil bych to. Což takhle kašlat na pokryteckou Vyvolenou věrchušku a začít si pomáhat navzájem? Vyloučení nemají telefon? Proč nenažhavit svůj a nepomoci jim ve shánění? Byt je dnes větším přepychem než za starého Rakouska? Neměla by tedy pomoci rodina (nejenom s dětmi)? Člověk v nouzi potřebuje málo: postel 2x1m, místo u stolu a židli (po vyštvání z bytu také bydlím u syna). Vyvolení (chcete-li: ďáblové) mají výhodu moci, obyčejní lidé výhodu soucitu. Komu se to zdá málo, měl by se zamyslet, kam sám patří. Syndrom Vyvolených je nakažlivý a imunní není nikdo.

184542

25.2.2009 15:24

RE: Kdo nám vládne?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184542

Pane Semeráde, díky za perfektní příspěvek. Včera jsem se o tom s voytou bavil v hospodě. Přesně o tom, co píšete. Myslím, že jste to vystihl naprosto přesně!

184606

25.2.2009 11:42

Jak z toho

non 147.?.?.?

Společnost v tak pokročilém úpadku se nespraví, dokud prostě ne-
umře dost lidí,kteří ji udržují.To obvykle bývalo převelice zlé.
Šanci přežít pak měli jednotlivci nebo pevné skupinky.
Mohlo by pomoci včas si opatřit chalupu,pole,louku a kozu.

184557

25.2.2009 11:53

Wow!

hestroy 77.?.?.?

To je zajímavý článek. Trochu mě z něj jímá hrůza. Je to dost hutné, je třeba hodně žvýkat, aby člověku nezaskočilo...

184560

25.2.2009 12:29

RE: Wow!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 184560

A Vás z tohohle světa normálně hrůza nejímá? Mě jo. Článek je to dobrej, dost se obouvá do našeho světa kterej ztratil nejen smysl ale i jakýkoliv důvod existence. Bez všeobecné kooperace se nikam nedostaneme. Odmítám teorii, že existuju pouze k tomu abych finančně obohacoval jiné.

184567

25.2.2009 15:21

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184567

Milý Antiseptiku, naprosto s vámi souhlasím. Chtěl jsem tím říci, že se pohybuji mezi úplně jinou skupinou lidí, dá se říci mezi LIDMI. Takže už jen představa těchto zmatených bytostí je pro mě naprosto děsivá. Bohužel je mi jasné, že Systém trpělivě pracuje na tom, aby z lidí takováto nesvéprávná stvoření vytvořil.

Já si dokonce myslím, že Systém neposkytuje jediný důvod k životu. Peníze, hračky, z toho vyplývající otroctví, popírání sám sebe, morální hodnoty nahrazeny televizními žvásty... Je to peklo.

184605

25.2.2009 13:10

RE: Wow!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184560

Mně ten článek připomíná dort pejska a kočičky. Pejsek je v tomto případě alarmista a kočička konspirátorka. Oba tam nacpali to, co mají nejraději. [velký smích]

184577

25.2.2009 15:14

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184577

Vojto, já vám závidím, že žijete ve svém syntetickém světě, kde stačí místo pravdy vršit poučky a mlžit. Je úžasné, že vy pravdu označujete slovem konspirace (pominu to, že používáte termín, kterému asi nerozumíte, neboť konspirátorka je v překladu něco jako spiklenka, ale pokud někdo mluví o spiknutí, stává se z něj spiklenec?) a poukazování na ubohost společnosti označujete slovem alarmista. Jste klasický užitečný idiot systému, bez takových, jako jste vy, by systém dávno padl.

Jsem si jistý, že google by vám to vysvětlil rychleji, vtipněji a trefněji, takže to berte jen jako přátelské upozornění.

184601

25.2.2009 17:33

RE: Wow!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184601

> Z idejí zbyl paskvil, a máme: nesnášenlivou společnost, nadávky gender a multikulti, šílený systém … nulovou slušnost, vyrabovanou ekonomiku, ...

Ne, ne, to vůbec není alarmismus, že pane Hestroyi?

> Morganatická společnost nesmírně silně bojuje proti tomu, aby se v myšlení jejích jedinců uplatňovalo přirozené logo – ona chce poslušné jedince, jejichž myšlení bude založeno na takovém logu, jaké se sama rozhodla členům společnosti vtisknout ... žádné informace, a co největší využívání atavismů ke tvorbě názorů ...

A toto nemá vůbec nic společného s konspiračními teoriemi, že?

A také si můžeme probrat některé ty "do očí bijící pravdy", které Vás v článku tolik fascinují, třeba:

> ... Brali se, když jí bylo osmnáct ...
> ... maturitu nestihla – ale, ...

Ale některé maturitu stihnou, vdavky nevdavky. Jen chtít.[smích]

> ... ludra, (Petra) nikdy nepracovala, tak teď může ukázat, ...
> ... Ona tvrdí, že jí šetření a pomluva zhoršilo postavení v práci. A že přišla o dva platy a protože jí ty dva platy ukradli, tak jí také dali zápočťák na dobu o dva měsíce kratší.

Tak nějak pracovala-nepracovala, ne? Že by ji chudinku navíc vyhodili? Proč asi?[smích]

> ... tato dáma do deště a nepohody zoufale shání práci (jakoukoliv) a nemůže ji sehnat.

Zatímco řetězce ne a ne sehnat pokladní a manipulanty, zatrolená smůla ...[smích]

> ... soud rozhodoval o péči o děti, ona se nedostavila – někdo ji na rohu okradl o mobil a peněženku ...

Každý jistě pochopí, že mobil a peněženka jsou důležitější, než osud vlastních dětí ...[smích]

--------------
A za tím vším je ta prokletá, zlá a ohavná morganatická společnost. Není-liž pravda, pane Hestroyi?[velký smích]

184632

25.2.2009 19:46

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184632

Víte Vojto, já vím, že rozklad společnosti vás těší, vždyť je to koneckonců plán vašich oblíbených vyvolených čistokrevných nadřazených, nebo se pletu?

Víte, pro někoho vašeho ražení je zlikvidování sociální společnosti krokem vpřed, zlikvidování zemědělství, průmyslu a soběstačnosti našeho státu je pochopitelná daň "pokroku".

Trvalý brainwashing (ehm, vlastně braindirting) je v naprostém pořádku, manipulace médii je také vrcholem pokroku a kdokoliv se odváží toto zlaté prase kritizovat, je hned konspiračním teoretikem.

Nevím, jak jste přišel na to, že mě fascinují některé do očí bijící pravdy, to jste si mě s někým asi spletl.

Myslím, že jste ten článek vůbec nepochopil, opět se soustředíte na nepodstatné maličkosti, kterými ale, jak je vaším dobrým zvykem, rozbíjíte diskusi a odvádíte pozornost od skutečných problémů. Čím menší detaily pitváte, tím z toho máte větší radost, jak se dílo daří. Tuhle strategii ovšem zná kdekdo.

Takže já vám vysvětlím, o čem ten článek je, abyste tu nebyl za bambulu, chcete?

Ten článek je vyprávění o lidech nelidech, kteří už vůbec netuší, co je jejich vlastní podstatou. Místo toho se zajímají o věci, o kterých jim média tvrdí, že jsou nejdůležitější. Ano, tato společnost produkuje nemocné jedince. S vaším požehnáním a s vaší plnou podporou.

Autorka ono nebohé stvoření nelituje, spíše v úžasu stojí a zírá, kam až tato společnost založená na lži, bezpráví a zlodějině, došla.

184655

25.2.2009 20:21

RE: Wow!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184655

Souhlasím plně s tím co jsi napsal hestroyi. K vlastnostem Systému na kterých je bohužel naše společnost VĚTŠINOVOU nevědomostí masy založena a které jsi Vojtovi vyjmenoval bych přidal ještě jednu důležitou vlastnost, a tou je nepřehlédnutelné POKRYTECTVÍ - z anglického "hypocrisy".


Vojta ve svých příspěvcích průběžně jako příčinu takového pro lidskou rasu destruktivního chování uvádí vliv evoluce, přírodního výběru a genů a mnohokrát mu i jemu podobným zde bylo naznačeno, že tomu tak může být pouze zástupně.

Že to je jen výmluva, která napomáhá historicky udržet tzv. běžné občany v podřízenosti na negativních (uměle pro ZISK a stále vyšší HDP přiživovaných, v lidských bytostech po zvířecích předcích přetrvávajících) emocích, animálních pudech a instinktech, je evidentní.

Kde jsou vyšší hodnoty a kodexy, které lidská rasa získáním rozumu začala chápat a postupně aplikovat a proč jsou tyto hodnoty propagandou a pro ZISK masově mediálními prostředky i jinak znevažovány a potlačovány???


Ono nejde jen o tuto v článku ve světě stresem zmatenou a mezi davy ztracenou paní, což Vojta asi, tak nějak[smích], nepostřehl. Jedná se jen o příklad, který má na stav upozornit a přivést k hlubšímu (zejména k nepodjatému, na pokrytectví nezávislému) zamyšlení.

jansmith[smích]

184659

27.2.2009 12:40

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184659

Jane, nemá smysl, abych nějak reagoval na tvůj výstižný příspěvek, protože s tebou jako obvykle souhlasím. Je dobře, že tyhle věci velice jednoduchou a srozumitelnou formou vysvětluješ tak, aby jim porozuměli i lidé, kteří věří tomu, že Systém je tu vlastně pro ně a že bez něj bychom tu býti ani nemohli. [mrknutí jedním okem]

184907

28.2.2009 7:17

RE: Wow!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 184659

>...POKRYTECTVÍ - z anglického "hypocrisy".
--------------
Já vím, já vím...Jednou jsem tady napsal "hypokrat" a má být pokrytec. Už mi to tady Jendo dvakrát přinášíš na stříbrném podnose. Díky, už se polepším a nikdy na to nezapomenu.

Jinak s tvojím příspěvkem plně souhlasím a není co dodat.

184998

28.2.2009 17:57

RE: Wow!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184998

Taky díky Mirdo. Musel jsem se mrknout do googlu, abych si díky tvé poznámce osvěžil a ujasnil, jak to je přesně se slovem "hypokrat" a bylo mi to k užitku (viz. Hippokratova přísaha, která mi docvakla až ex post).

Ahoj,

jansmith[smích]

185028

28.2.2009 18:03

RE: Wow!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184998

Taky díky Mirdo. Musel jsem se mrknout do googlu, abych si díky tvé poznámce osvěžil a ujasnil, jak to je přesně se slovem "hypokrat" a bylo mi to k užitku (viz. ex post Hippokratova přísaha).

Ahoj,

jansmith[smích]

185029

25.2.2009 21:06

RE: Wow!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184655

Rozhodně si nepřeji zlikvidování ani rozklad ničeho, pane Hestroyi. Ani nerozumím, jak jste na takovou pitomost přišel.

Celou dobu se snažím o jediné. Naznačit vám Všem, kteří zde vytrvale a opakovaně lomíte rukama a lkáte nad svou bezmocí a ublížeností tím "zlým světem", že ten svět by mohl být výrazně lepší, kdyby jste jen v úžasu nestáli a nezírali
> kam až tato společnost založená na lži, bezpráví a zlodějině, došla.

Není-li člověk ochoten "zvednout zadek" od počítače, a začít něco užitečného dělat, pane Hestroyi, bude až do smrti jen
> v úžasu stát a zírat.
A to je podle mě na mladého a schopného chlapa Vašeho typu žalostně málo.

184661

26.2.2009 0:10

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184661

Vojto, zkuste mi poradit, co bych měl dělat... Opravdu bych rád slyšel váš názor. [smích]

184689

26.2.2009 11:26

RE: Wow!

P.K. 89.?.?.?

Reakce na 184689

Dělejte dál, to co děláte. Dobře se to čte a snad tím potvrzujete, že (tuším) Vojta, má tak trochu "pravdu"(i když nic takového asi neexistuje). Každý vidíme svět tak, jak sami chceme, v nejlepším případě jsme schopni tato "vidění" časem trochu upravovat, měnit. A život je změna ! Nebo je alespoň pro život dobrá. On se vždycky najde někdo, kdo se rozhodne s "tím" něco udělat; nakonec se třeba ukáže, že vlastně nic moc neudělal. A že na náš život mají největší vliv hlavně "technické vymoženosti". Jinak se toho zase tak moc nemění. A je jenom na nás, jestli se cítíme "v pohodě"-méně, nebo více. Ale ať už tomu "velí" kdokoliv, důležité možná je, že se něco děje. Stavu, kdy se asi nic moc dít nebude, si nakonec užijeme všichni, bez rozdílu (možná se mýlím). Asi jsem se dostal trochu mimo, omlouvám se.

184737

27.2.2009 12:42

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184737

Nejsmutnější na tom je, že lidé typu Vojty si myslí, že svět je nesmírně komplikovaný a člověk musí celý život studovat to, co mu předloží jiní, aby ho pochopil. Tak triviální myšlenku, že všechno je jedno, si ani nepřipustí.

184908

26.2.2009 13:30

RE: Wow!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184689

Už jsem to zde uvedl mnohokrát pane Hestroyi. Tedy jinými slovy.

Jak byste nazval dřevorubce, který jde kácet les a nese si s sebou jen hrábě? Co soudíte o rybáři, který si vyrazil na sumce pouze s prakem? Důvěřujete lékaři, který Vás léčí zaječí pacičkou a škapulířem?

Směšné, že? A přesto se někteří lidí chovají právě tak. Neustále a opakovaně se snaží "opravovat" svět. A jejich výbava? Hrábě, prak a zaječí pacička.

Chceme-li cokoliv opravovat, pane Hestroyi, musíme dokonale poznat, jak to funguje. A svět, ten je velmi složitý. Je ovládán přírodními zákony a mozky lidí. Jste si jist, že obojí dokonale znáte? Znáte třeba odpověď na otázku, po čem my lidé všichni velmi toužíme? Od dětí počínaje až po kmety, od nejchudších po multimiliardáře, od ateistů až po muslimy? Co to je? A proč tomu je právě tak?

Je naprosto nezbytné znát odpověď na tuto otázku. A ještě na mnoho dalších. Až pak můžete jít směle opravovat svět. Pak se i já rád připojím. [smích]

184751

26.2.2009 21:05

RE: Wow!

amiourka 78.?.?.?

Reakce na 184751

Ale vojto, pak jste od toho daleko! Externalita je k něčemu jinému. Až když to víte.

184825

26.2.2009 23:01

RE: Wow!

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 184751

Vojto, v téhle době nejde o to, že k lovu ryb se obvykle neužívají hrábě, mnoho "osvědčených" postupů bere za své.
dnes jsme u řešení toho, co všechno lze s hráběmi dělat, - a hlavně, jsou opravdu nejlepší jen na listí nebo seno? jak daleko mají hrábě k hraběti? Co vám z této zdánlivě nesmyslné dvojice slov nabídne vaše představivost? Kam do historie vede jedno i druhé, kde mají společný jemnovatel?

asi víte, že fakt, jak daleko vidíme do historie (nejen slov, ale ona jsou tím hlavním nosičem informace) - tak daleko se můžeme podívat i do možností v budoucnosti.
Svět se vždy plánoval slovy, hustší formy nástrojů byly až v závěsu. Lékař s rituálním předmětem, znalý podstaty toho předmětu, udělá někdy víc práce než tlupa sociálních pracovníků. Vy jste schopen použít otvírák k otvírání lahve. A šaman otvírá (třeba zaječí pacičkou) linku energie člověka, která vede hluboko do prostoru.
Ale tahle doba je o zážitku, o kolapsu nebo pochopení "velké dvoutisícileté lži", něco jako ta horká kamna, nikdo vám je líp nepřiblíží než ten zážitek + následek. Tím následkem je informace, pro kterou už nepotřebujete soustavu důkazů.

A písmenka s číslíčky fungují jako ta kamna, ale mnohem, mnohem složitěji. A opravovat budete své asociace (navazování nových informací na ty už ukotvené).

Je čas, abyste se připojil. Vyzkoušet to, co podle vás nefunguje.

184841

26.2.2009 23:59

RE: Wow!

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 184841

Ale já se snažím být příteli Janko připojen, jak nejlépe to dovedu. Pravdou je, že nejspíš se pohybuji v trochu jiných sférách, než Vy. Ale opravdu neustále hledám. Hledám to podstatné a důležité.

Budu rád, když na chvilku sestoupíte ze svých výšin a poradíte mi. Co je pro člověka (objektivně) to nejcennější na světě? Zdraví? Peníze? Vzdělání? Moc? Intelekt? Zlato? Něco úplně jiného?

Co myslíte Vy? Odpověď "život" prosím neuvádějte, bez života by sama otázka ztratila smysl. Budu vděčný za všechny odpovědi. [smích]

184845

27.2.2009 12:46

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184845

Aha, už jsme u toho. Takže Vojto, život není odpověď na otázku smyslu života? Ne, to musí být něco mnohem složitějšího, že? [chechtot]

Vojto, poznal jste v životě lásku? Dokážete si pod tím pojmem vůbec něco představit? Už jste se o tom někde něco dočetl? Pomohlo vám to v pochopení? [oči v sloup]

184909

27.2.2009 12:35

RE: Wow!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184751

Mílý příteli Vojto, já vám opravdu závidím, jak snadno jste schopen uhýbat před otázkami vytvářením jiných, zástupných otázek.

Vy jste opravdový Agent Matrixu. Prosím vás, tyhle řeči o tom, jak je svět strašně složitý, si nechte pro nějakého troubu. Ten vám na to třeba skočí.

Víte, tyhle kydy o tom, jak je svět složitý a tím pádem mu rozumí jen určitá skupina lidí, nejlépe na základě "vědeckých faktů" a zfalšované historie, opakovali všichni, kdo chtěli vládnout a ovládat. Pořád dokola. Rozděl a panuj. A rozděluj tak dlouho, až se v těch dílkách skládačky všichni ztratí a zapomenou na to, že všechny ty díly vytváří jeden celek. A co je složité na jednotě?

Víte, já vás mám docela rád. A proto mě mrzí, že jste tak snaživý užitečný idiot systému. Z jakého důvodu to děláte? Máte z toho alespoň nějaké peníze?

A na tu vaši otázku odpověď samozřejmě znám. Je velice jednoduchá. Toužíme žít a prožívat. Uvědomovat si zázrak stvoření. Dostávat lásku a rozdávat lásku. Nic víc, nic méně. I když někteří si myslí, že účelem života je shromažďovat majetek, ať již hmotný nebo nehmotný. Vlastnit. Ovládat.

Zeptám se vás jinak, milý Vojto. Jaký je smysl vesmíru? Jaký životní cíl má Slunce? Jaké otázky potřebuje Slunce ke svému naplnění zodpovědět?

184906

27.2.2009 14:53

RE: Wow!

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 184906

Krásně jsi to pro Vojtu shrnul Jindro a v podstatě vystihl nejen to, na co se ptal, ale i mnohem víc.

Díky a těším se na další tvoje příspěvky.

jansmith[smích]

184930

28.2.2009 19:45

RE: Wow!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 184751

>Jak byste nazval dřevorubce, který jde kácet les a nese si s >sebou jen hrábě? Co soudíte o rybáři, který si vyrazil na sumce >pouze s prakem? Důvěřujete lékaři, který Vás léčí zaječí >pacičkou >a škapulířem?
Zneuznaní, dobou nepochopení inovátoři? [velký smích] [velký smích]
>Chceme-li cokoliv opravovat, pane Hestroyi, musíme dokonale >poznat, jak to funguje.
BINGO!!! Dospíváte v diskuzi Vojtěchu - nadhazujete "buddhistické" argumenty...
>Znáte třeba odpověď na otázku, po čem my lidé všichni velmi >toužíme?
Znám a vím, Vojto, napovím - když "volám" do svého těla a "do prostoru": ŠŤASTNÉ NECHŤ JSOU VŠECHNY BYTOSTI"...pak plním přání všech i své.
Všichni chtějí jedno - BÝT ŠŤASTNÍ. Zda to štěstí má podobu mnoha ukradených milionů a následného nepotrestání, nebo je to 25 dětí, nebo..., nebo..., nebo..., nebo... za každého doplnit balík specifických přání, VŽDY SE TO SMRSKNE DO JEDNOHO-CHCI BÝT ŠŤASTNÝ! Chci poznat a zažít všechny existující zkušenosti!! A to se právě stále a pořád děje-tedy to prožívání zkušeností, nikoliv to "JSEM ŠŤASTNÝ" a nic jiného mě teď zrovna nezajímá...

Není třeba dále specifikovat a zkoumat a mudrovat a sepisovat a poučovat.. TEĎ JSEM ŠŤASTNÝ A SPOKOJENÝ! Od chodidel až po vlasy (raději po kořínky - to pro "žárovky" ).
Každý to může zkusit, je to zdarma a je to dobré!!

Držením ideje přání štěstí a dobra všemu a všem za uvědomování si svého těla (neztrácet pro "ideály" smysl pro hmotný, praktický život) směle opravuji svět i svůj život - a je to zdarma, funguje to atd... na toto chce ovšem dozrát.
Nezralým jedincům to připadá:
A) málo "vědecké"
B) málo tajemné
C) málo účinné
D) příliš idealistické
E) příliš dlouhodobé (to je pravdě nejblíže)
F) atd, atd, atd...

Zralý (životem již od malička unavený jedinec) zavětří:"aha, to je důležitá část systému (nauky) na změnu sebe a světa..."

Tož tak - tedy: ŠŤASTNÉ NECHŤ JSOU VŠECHNY BYTOSTI".... [smích]

185031

26.2.2009 0:23

RE: Wow!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 184661

To víte, že jo, na to už vám tentokrát neskočíme! Co bysme z toho dalšího pogromu měli? Akorát další švindlkaust a untermensch... Ještě to tak! Kdepak, vykukové, vono se vám to samo sesype na kebuli. My si raději počkáme. [vyplazený jazyk]

184690

26.2.2009 0:56

RE: Wow!

Joseph 85.?.?.?

Reakce na 184690

Kdo si počká, ten se dočká, že? Neříká někdo tomuhle typu lidí "přizdisráči" a "po bitvě generálové"? To druhé tedy za předpokladu, že se to marné čekání neprotáhne až do konce zmarněného, chudého života takového mudrlanta.

184692

26.2.2009 20:46

RE: Utílíká Vám vzduch z atmosféry a vy hrajete škatulkovné?

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184577

Určitě jste to řekl, protože jste to myslel dobře s autorčiným uplatzněním. Odpouštím. Ono je to celé bez evropského dualismu- čirý ale neumělý bojový islám . proč, viz článek Lacko snědol psa na bistech. Tedy byl by neumělý, ale zase, byly by předpoklady k tomu ho číst, když psychicky nesnesly upřímného Araba?

184817

25.2.2009 12:38

Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

To je teraz v mode. Tyrane zeny a nasilnicki muzi. Plus par stavnatych pikantnosti. V sociologickych studiach su percentualne viac zastupeni ako nasilnici zeny v tzv.domacom nasili. Nepopieram, ze su aj pripady odpornych nasilnickych muzov, ale nikto z feministickych organizacii nedava na ilustraciu opacne pripady.
Z toho vyplyva, ze clanok je lzivy a manipulacny. Bohuzial, skodi
aj skutocnym obetiam domaceho nasilia. Som rad pan Vladimir, ze davate priestor aj takymto. My sami si nazor utvorime!

184569

25.2.2009 15:16

RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 184569

Nevím, ale asi jsem četl jiný článek. Já to pochopil tak, že se mezi námi pohybují naprosto zmatené lidské bytosti, které udělají všechno, aby si jich někdo všimnul. O násilnických mužích to dle mého není, je to jen výlet mezi zmatená zvířátka, která jsou lidmi už jen podle názvu.

184603

26.2.2009 20:39

RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda - co amiourka

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184569

Poslyšte, ale nevřil jste mi, je to jen kover verze, byl tam také Pavel a kolínský, šidím je, jsem žena, pwsychické rpoblémy mají, ale já vidím ženy. A myslím, že muž, který se zamyslí nad ženou, se dokáže zamyslet i nad mužem I když je to velmi těžké, zkusila jsem k tomu modulovat poznatky. Je to hodně důležité - vrátím se k té ženě, co jako prostitutka v Africe neomecněla HIV. On je v práci k pravdě a informaci a k tomu, jak je svět uvtvářen i pan Dawson Church. Je těžké se poučit o tom, co je pravda, ale je to entita nejbližší životu - obojí se může zdát zákeřné. Starší články na toto téma zmizely - shořely s harddiskem. Posléze se objevily strukturální předpoklady. Myslí,m, že důležité je slovo posléze, snad můžeme jít za slovo posléze. Přistoupíme-li na to, že i ve fz zice je něco, nad čím by se mohla zamýšlet jiná věda. Není to zcela extaktický postup, alůe všem předešlým civilizacím se osvědčil

184814

26.2.2009 20:43

RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 184569

>V sociologickych studiach su percentualne
>viac zastupeni ako nasilnici zeny v tzv.domacom nasili.

Moc by mě zajímaly ty sociologické studie, sem s odkazy. Jinak jen plácáte nesmysly, což plácáte stejně. To si jen ve své fantazii představujete ubohé zmlácené muže se zlámanými žebry a kontuzemi po celém těle od jejich násilnických manželek [oči v sloup] [chechtot]

184816

26.2.2009 20:55

RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184569

Poslyš vážně jsem se snažila ře jen psychiku a umístit několik poznatků, které oficiální noviny nepouští, je to platný pro obojí pohlaví ale šla jsem na to od žen. A pan Pavel se sice cítí psychicky jako muž ale tu situaci nezvládne. Jak mu má pomoci žena, co nemá prachy ani na pomoc vlastnímu manželovi?

184821

25.2.2009 16:50

Pohled autorky nesdílím

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 194.?.?.?

Nechtěl bych nikdy spadnout do vnitřního přesvědčení, že za všechny problémy, které mám, může systém (svět kolem). Doufám, že budu mít dost síly takovému pohledu nepropadnout.
Zlákal mě slibný začátek textu:
"Jeden z nejtriviálnějších přírodních zákonů říká, že organismus má takovou životaschopnost, jaký má vztah k pravdě." Kdo kdy tento triviální zákon formuloval? Komukoliv díky za vysvětlení.
Pokračování textu vidím jako jeden velký osobní problém: za vše může ta hrozná společnost kolem. Když píšete její obžalobu, víte, že můžete říci cokoliv. Připadá mi to laciné, nikomu nepomáhající, snad aspoň autorce.
Píšete: "Tehdy jsem pochopil, proč si Cikáni otevírají dveře na sociálce kopancem. Aby vůbec něco dostali, musí předvést pořádné divadlo." Tohle nepochopím NIKDY. Nebo: "Jestli jste si všimli, že stát nemá zájem cokoliv sociálního podporovat, nemá také zájem o sociální smír." Věta ve které zní výhrůžka.
Z textu mám velký pocit lítosti - nad popsanou přetěžkou situací, a mnohem více nad nejasně vyřčeným opovržením společností, slzavým údolím bez východiska. Ptáte se jak z toho ven? Každý člověk má schopnost vytvářet kolem sebe harmonii a chování každého z nás je jediná volba, kterou máme skutečně ve svých rukách. Pečujme o harmonii ve vlastní mysli a dávejme ji pak najevo svým chováním - užitečným nepohodlím práce a námahy pro druhé, hledáním smyslu, který se nám chce ztratit. A životaschopnost? To je vědomí jedinečné příležitosti vlastního života.

184618

25.2.2009 23:31

RE: eda521

udo 89.?.?.?

Reakce na 184618

"Jeden z nejtriviálnějších přírodních zákonů říká, že organismus má takovou životaschopnost, jaký má vztah k pravdě." Kdo kdy tento triviální zákon formuloval? Komukoliv díky za vysvětlení.

Vysvetlenie: ano ten zakon sedi. skusim to takto: kazdy zivy organizmus ma tzv. geneticky podmieneny ciel, ktory ma v evolucii naplnit. clovek - ludstvo ma aj svoj duchovny ciel - duchovny vyvin, do ktoreho spada aj hladanie pravdy - kontaktu s bohom a splnenie cielu, ktory tu ma. ak pojde do slepej ulicky a zostane na tejto ceste, skonci. mame zodpovednost za seba, svoje deti a ich deti. ked si vela ludi pri tomto systeme, aky je tu nastaveny, bude robit len cestne svoju robotu, je to fajn no nic sa neporiesi. ten system nie je dobry. ked je nejaky satanizmus, tak je to podstata tohoto dlho vyvyjaneho a agresivne pretlacovaneho systemu zalozeneho na bezuzdnej chamtivosti a opojeni mocou. kazdy by sa mal, pokial je to mozne, zaujimat a angazovat vo veciach verejnych. cim viac moralnych ludi tam bude, tym lepsie. nesmie sa to nehat tak. mame internet, na bezprecedentnu vymenu informacii, co je mocna zbran, zatial .. o jeho dalsiu formu existencie je tvrdy boj. ako som uz povedal, je to o navrate k moralnym hodnotam, ktore su hlboko v kazdom cloveku a vyuziti slabin tzv.demokracie v nas prospech tak, ako to oni vyuzili vo svoj. aj cast tzv. zidov, ci ludi vyznavajucich tieto neludske hodnoty by si mali uvedomit, ze aj ked z toho tazia, su len dostojnikmi tejto hry a boli, su a budu znovu a znovu obetovani pre "vyssie ciele". pokial si to neuvedomia a nezacnu aj oni medzi sebou s tym nieco robit, tak sa dejiny (nie is-toria) budu opakovat a dlhodobo skoncia zle pre nich aj pre nas.

jo a k vojtovi49:
a s vyrazmi ako "konspiracia" by som zachadzal opatrne.
Alebo si myslite, ze pocas ludskych dejin nebola realna dlhodoba snaha o koncentraciu moci, ci uz za takym, alebo onakym cielom? je to jednou z klucovych vlastnosti jednej stranky ludskej psychiky.ze by nemala aspon teoreticku sancu na uspech? [smích]
globalna kooperacia ludi je potrebna. otazka je pod akou koncepciou.

184685

26.2.2009 7:33

RE: eda521

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 184685

Díky za snahu o vysvětlení. Nicméně, zajímá mě spíše pramen, protože vztáhnout životaschopnost k pravdě neřeší obecně vůbec nic. Každý člověk má vztah především ke své pravdě, takže tu máme miliardy pravd s jejich obhájci a téměř všechny jsou životaschopné. Mě prostě zajímá autor pokud existuje - co původní autor považuje za pravdu. Tou mnohoznačností nejde o nic triviálního, jak se ve výroku tvrdí.
Takže koneckonců: autorka první větu odněkud opsala (odkud?) nebo jen vztáhla pravdu (ovšemže svoji) k životaschopnosti, aby dodala svým dalším slovům váhu ?

184711

26.2.2009 12:54

RE: eda521

amiourka 78.?.?.?

Reakce na 184711

Správně Vás zajímá pramen - to je normální. Ale ač tušíte, že pravd je mnoh, kolik je organismů, mohl jste si položit otázku po národní pravdě - a k čemu ho ta pravda momentální může asi tak dové=st a mohl jste si opravdu položit tu nejzákladnější otázku - je opravdu nejlepší životní strategií nevědět nic?

184748

26.2.2009 18:37

RE: eda521

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 184711

..."Jeden z nejtriviálnějších přírodních zákonů říká, že organismus má takovou životaschopnost, jaký má vztah k pravdě." ..

V tomhle duálním paradoxním světě může být jeden pól skutečnosti (i výroku) definován vždy jen tím druhým. Takže v tomto případě: životaschopný organismus je ten pravdivý a naopak, pravdivý organismus je ten životaschopný. Nic jiného z lidské řeči není možné dostat.

Je sice zajímavé, co případný autor považuje za pravdu, ale jím formulovaný PŘÍRODNÍ zákon si žije svým vlastním přírodním životem, bez ohledu na subjektivní chápání pravdy formulátorem/formulátory . Zákon je prvotní, formulace kulhá až daleko za ním. Lidské "pravdy" totiž nemají s Pravdou téměř nic společného, snad kromě toho, že jsou snahou o nalezení Dokonalosti, která jediná je celou Pravdou.

184799

26.2.2009 20:50

RE: eda521

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184799

Je ale možné, že ten životaschopný organismus bude anaerobní bakterie. Toť dokonalost.
Nulová akce při plném pochopení. Náš vrchol.

184820

26.2.2009 22:14

RE: eda521

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 184820

Není to Dokonalost. Dokonalý je pouze Celek. Vše ostatní je jenom Jeho část. Čili vše ostatní pouze k Dokonalosti směřuje. Ta bakterie by byla maximálně nejživotaschopnější, čili nejpravdivější v relaci k "životaschopnosti" , a to ještě v rámci toho, jak nedokonale "život" chápeme.

184835

27.2.2009 11:57

RE: eda521

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 184799

"... přírodní zákon si žije svým vlastním životem ... " - samozřejmě, ale naše kolektivní shoda, zda něco je nebo není přírodním zákonem je dána zkušeností. Věda je postavena na tom, že teorie jsou ověřitelné experimentem. Často je to problém, tak se aspoň generalizují dlouhodobé zkušenosti, známá fakta.
Ptám se po autorovi, protože se mi výrok zdá daleko od triviálního přírodního zákona. Co se tady vlastně zobecňuje? Jaká zkušenost dovedla autora k takovému výroku? Pravda a lež tu přeci žijí (podtrhuji ŽIJÍ) vedle sebe.
Demagogická podpásovka (tj. není určeno k oponování): Takže Hus, Lennon a Lady Diana byli lháři.

184897

27.2.2009 18:07

RE: eda521

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 184897

Ne, nebyli lháři, jen měli každý svou (subjektivní) pravdu, jako ji máme všichni. Jenže tato jejich částečná pravda je jen částí Celé (skutečně objektivní) Pravdy, to znamená je vůči Pravdě nutně ne ZCELA pravdivá. Je to velmi jednoduché.

Naše kolektivní shoda je v každém momentu pouze součet převládajících částečných pravd, nikdy ne Celou Pravdou. Jakmile se paradigma/konsensus změní, změní se i přírodní zákon tak, jak jej my - částečně pravdivé subjekty a jejich konsensus - nedokonale vnímáme.

Pokud se ptáte po autorově pojetí pravdy, ptáte se vlastně po autorově osobnosti. To je sice zajímavé a poznáte kousek pravdy, ale nevede to k poznání celé Pravdy jako takové. Pravdu nemůžete mít/ "poznat", můžete s ní pouze splynout - můžete se jí pouze stát.

184947

26.2.2009 8:19

RE: eda521

satai 213.?.?.?

Reakce na 184685

To, co popisujete neni evoluce. Ta bezi vicemene slepe - geny se kombinuji, dochazi v nich k nahodnym mutacim a vznikli jedinci se bud mnozi nebo nemnozi - v zavislosti na prostredi (ktere je tvoreno i dalsimi jedinci, cimz to zacina byt zajimave). Navic kombinace alel nejsou nejakou pricinou nejakych cilu, ale naopak dusledkem nahody a vlivu prostredi.

184713

26.2.2009 12:52

RE: satai 213 a eda 521

udo 89.?.?.?

Reakce na 184713

re: satai 213
no, ja si nemyslim, ze tzv. evolucia je slepa a nejde nikam. pokial verite v nahodu, ok. je to vasa vec. ked sa pozriem okolo seba, jak je vsetko usporiadane, su komlexne fyzikalne zakony, ktore utvaraju jeden celok, matematika atd., proste mi je velmi tazke verit na nahodu, a ze to cele nema nejaky zmysel. myslim, ze to je vysoko nepravdepodobne. chapem vas pohlad, len si myslim, ze treba ist o krok dalej a pozret sa na to viac z nadhladu, neprestat klast otazky.

re: eda521
ano, relativizacia, pravd je vela, vsetko sa da spochybnit, to nie je az taky problem. [smích] ide o to, ci chcem s tou najvyssou n-titou, ci jak to nazvat kooperovat, alebo nie. ked je moja "pravda" proti tejto povedzme najvyssej moci, asi to dobre pre mna a mojich potomkov neskonci.. kazdy ma kompas v sebe, len ho treba najst, riadit sa nim a nemanipulovat ho podla moznosti.

k mojmu zdroju:
ked teda pani Amiourová svoj neuviedla ..
som to tu uz spomenul pred casom. mozno to nie je uplne fit a bude treba na tom tiez pracovat dalej. je to ale za poslednu dobu co sa tyka filozofie, politologie, ekonomiky atd. to najlepsie a najviac prepracovane, na co som narazil, aj ked to tak na prvy pohlad nevyzera. je to ale po rusky. nenasiel som zial nijaky preklad k tomu do anglictiny, cestiny ci slovenciny. Netreba sa zlaknut tej sovietskej vlajky a symbolov. Oni boli tak vychovavani. je to scasti byvaly prognosticky urad CCCP, zastupcovia universit, a inych zloziek. Netreba sa bat, s tzv. komunizmom to moc spolocneho nema. To co dali dokopy je minimalne hodne zaujimava teoria. Bola vraj schvalena a odporucana pred par rokmi v dume. Maju aj vlastnu stranu. Je to zaroven aj zaujimavy hlbkovy pohlad do ruskej politiky.

Teraz k evolucnemu procesu:
Zdroj rutube - коб:
rutube-коб
je toho ale asi na hodinu : )
a cela teoria ma v prednaskach dole na stranke myslim asi 30 h.
pravdu.ru
cast je aj na youtube po 10 min. sotoch.
Ich strana kpe – analyzy a riesenia ruskej spolocnosti, politiky a ekonomiky:
konceptualnaja partia jedinenie
(neni to putinova strana Jedinstvo - jemny rozdiel v nazve)

184747

26.2.2009 21:54

RE: satai 213 a eda 521

satai 213.?.?.?

Reakce na 184747

Tak ja neprestanu kalst otazky [mrknutí jedním okem] Jak souvisi komplexnost prirodnich zakonu s existenci nahodnosti v evoluci? To jsou dve naprosto nesouvisejici otazky (minimalne dokud se vam nepodari dokazat opak).

184833

27.2.2009 14:43

RE: satai 213 a eda 521

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184833

Prosí, Vás, jak je možné, že množení některých stromů závisí na tom, že jejich plody sežere nějaký pták a v jeho traktu se semena natráví?
Odkazuji na budoucí článek Dawson Church: smrt dogmatu. Vaše DNA teorie je překonaná.
Stále nevíme nic o 96% hmoty vesmíru.

184927

27.2.2009 15:05

RE: satai 213 a eda 521

satai 192.?.?.?

Reakce na 184927

Proc by to nemelo byt mozne? Mam strom, mam ptaka. Strom nahodou mutuje do podoby, kdy jeho semena vic chutnaji ptakovi, ten je spise nosi. Puvodni varianta stromu jde do stoupy, je vytlacena uspesnejsi versi. Pak jeste jedna mutace, ktera, zabrani mnozeni stromu bez natraveni. To nezni moc lakave, ale muze prinest jinou vyhodu nebo zapracuje "neutralni evoluce". A voila, mame tu zahadne vypadajici stav, ktery vznikl procesem, ktery neni nijak magicky. (A nebo ruzne varianty na totez tema. "Neredukovatelne komplexni struktury" opravdu mohou vznikat serii postupnych kroku.)

Takze DNA neni zakladem dedicnosti? (a tezko se vyjadrovat k clanku, ktery neni)
(mimochodem - evolucni teorie puvodne o DNA samozrejme nic netusila, pouze bylo Darwinovi jasne, ze potomci se podobaji rodicum, ale jsou nejak variabilni. Dlouho nebylo zrejme, co je fyzickym nositelem dedicnosti, uvazovalo se napr. o proteinech.)

...coz ovsem nijak nevyvraci moznost tvorit spravne usudky o te casti sveta, kde zijeme. (Nemusite vedet o tom, ze Zeme je kulata, abyste mohli rici, ze za nasi vesnici je rybnik a za nim cerny les. Navic je i takove tvrzeni snadno falzifikovatelne, s kazdym oponentem muzete v principu udelat vylet k lesu podel rybnika nebo ho tam alespon poslat.)

184932

28.2.2009 17:56

RE: satai 213 a eda 521

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 184932

Zkusím to vysvětlit takto. Ten první pták co natrávil semeno stromu to mohl teoreticky udělat náhodně, i když vlastně nemohl, neb něco nebo někdo musel to semeno na to přispůsobit, ale dejme tomu že náhoda tomu chtěla. Ovšem po miliónech let opakovaných procesů, plod spadne, pták ho sežere, semeno natráví to vyroste někde jinde ve strom, to už není náhoda ani náhodou, to je úspěšný přírodní proces.

185027

1.3.2009 14:29

RE: satai 213 a eda 521

Maka01 62.?.?.?

Reakce na 184932

A co naše obyčejná fialka? Krásně kvete, voní a včelky z ní sají sladký nektar. Myslíte si, že ty krásné květy a vůni má kvůli opylení, aby vytvořila semena? Omyl, květy jsou neplodné. Teprve mnohem později pod listy vyrůstají maličké, bezbarvé a nevzhledné kvítky, ve kterých se vyvíjí semeno.
Většina lidí si myslí, že se příroda chová jako kramář, který dává něco za něco. Co když strom dává plody, aby nasytil ptáky? A fialky kvetou proto, aby nasytily včelky a také pro děvčata, která si z nich vážou kytičky?
Ale už malé dítě dnes ví, že to tak může být jenom v pohádce. A proto každý člověk musí celý život studovat různé teorie, které vymysleli jiní studovaní, aby nakonec přišel na to, že ničemu nerozumí. [chechtot]

185074

4.3.2009 19:12

RE: satai 213

udo 89.?.?.?

Reakce na 184833

som chvilu nebol na nete [smích]
myslite ze tak nekonecne komplikovany ale zaroven evidentne fungujuci system nema zakodovany nejaky ciel a z toho vyplyvajuce najvyssie riadenie? tie dve veci, co spominate, su sucastou mozaiky. ista na prvy pohlad nahodilost existuje v ramci klasickeho normalneho rozdelenia, ci kmitania. to je jasne. ide o amplitudu toho kmitania - rozptyl, ci tzv. nahodnost.
nemyslim si, ze je dobre stavat veci, co sa doplnuju, zakazdu cenu proti sebe, separovat ich, robit v hlave zo vsetkeho kasu. treba hladat skor suvislosti.

185564

27.2.2009 12:12

RE: satai 213 a eda 521

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 184747

Nešlo mi o relativizaci pravd, ale spíše o "překlad" toho výroku, který díky bezbřehé relativnosti slova pravda dává jen takovou představu, jakou si každý sám chce vykreslit. To, co si za tím výrokem představíte, je jen zrcadlo Vaší mysli, nic víc. Nic proti zrcadlům, ale jako "triviální přírodní zákon" mi to nedává smysl.
Díky za odkazy, doufám, že najdu čas aspoň na základní seznámení. Rád bych Vám potom napsal svůj pohled, pokud o to stojíte, pošlete prosím mail (svoji adresu zveřejňuji).

184901

26.2.2009 21:10

RE: navazuje Dawson Church

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184713

s článkem Smrt dogma - o tom, jak je v DNA málo a více v zkušenosti, Jak to, že tato žkušenost dokázala vytvořit životné světy např. optického zvýraznění samečků resp. jiného životního uplatnění musí hledat štenář sám . mimo iluzd xoučasné=ho vědění.

184828

26.2.2009 22:04

RE: navazuje Dawson Church

satai 213.?.?.?

Reakce na 184828

Nerozumet vas jazyk.
Jde o nejak zakryptovany argument neredukovatelnou komplexitou?

184834

26.2.2009 21:19

RE: cíle

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184713

cíle nejsou. Nebo je to přežití. Máte--li je vy, nejste schopen je uplatnit jinak, než souhlasem s vyhubením svého zázemí. Je to tak?

184830

26.2.2009 21:00

RE: To je jeden z nehádhernějších příspěvků

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184685

Trohu se bojím, že Vy jste sám a já sama.
Katka

184823

26.2.2009 12:47

RE: Pohled autorky nesdílím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 184618

Jasně bylo řečeno, že jde o pokus vybudit nějaké antropolgické historické dovednosti. No, vždy se nepovede. Když se neumíte slitovat bez přívlastků, neříkám, že je to ztracené, ale zkustge se seznámit ještě s někým jiným, než s lidmi, se kterými se stýkáte normálně.

184746

26.2.2009 21:15

RE: ani jste to nedočetl

aniourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 184618

Využijte příležitosti a šup udělejte rozbor nad cíkou země a dírami v nebi. abyste porazil Eastlunda! Varuji Vás, zabije vás vědec, co je zcela bez přesudků a jehož okolí je zcela harmonické. Podle všho. Pracuje na tom již mnoho let, namá namítatelů.

184829

Příspěvků: 59

25.02. 10:08 Václav Semerád  Kdo nám vládne?
25.02. 15:24 hestroy  RE: Kdo nám vládne?
25.02. 11:42 non  Jak z toho
25.02. 11:53 hestroy  Wow!
25.02. 12:29 Antiseptik  RE: Wow!
25.02. 15:21 hestroy  RE: Wow!
25.02. 13:10 Vojta49  RE: Wow!
25.02. 15:14 hestroy  RE: Wow!
25.02. 17:33 Vojta49  RE: Wow!
25.02. 19:46 hestroy  RE: Wow!
25.02. 20:21 jansmith1984  RE: Wow!
27.02. 12:40 hestroy  RE: Wow!
28.02. 07:17 Mirda  RE: Wow!
28.02. 17:57 jansmith1984  RE: Wow!
28.02. 18:03 jansmith1984  RE: Wow!
25.02. 21:06 Vojta49  RE: Wow!
26.02. 00:10 hestroy  RE: Wow!
26.02. 11:26 P.K.  RE: Wow!
27.02. 12:42 hestroy  RE: Wow!
26.02. 13:30 Vojta49  RE: Wow!
26.02. 21:05 amiourka  RE: Wow!
26.02. 23:01 janko  RE: Wow!
26.02. 23:59 Vojta49  RE: Wow!
27.02. 12:46 hestroy  RE: Wow!
27.02. 12:35 hestroy  RE: Wow!
27.02. 14:53 jansmith1984  RE: Wow!
28.02. 19:45  RE: Wow!
26.02. 00:23 mtk  RE: Wow!
26.02. 00:56 Joseph  RE: Wow!
26.02. 20:46 amiourka  RE: Utílíká Vám vzduch z atmosféry a vy hrajete škatulkovné?
25.02. 12:38 Gibi z Wilsonova  Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda
25.02. 15:16 hestroy  RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda
26.02. 20:39 amiourka  RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda - co amiourka
26.02. 20:43 Muchomůrka červená  RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda
26.02. 20:55 amiourka  RE: Obavam sa, ze je to zasa feministicka propaganda
25.02. 16:50 eda521  Pohled autorky nesdílím
25.02. 23:31 udo  RE: eda521
26.02. 07:33 eda521  RE: eda521
26.02. 12:54 amiourka  RE: eda521
26.02. 18:37  RE: eda521
26.02. 20:50 amiourka  RE: eda521
26.02. 22:14  RE: eda521
27.02. 11:57  RE: eda521
27.02. 18:07  RE: eda521
26.02. 08:19 satai  RE: eda521
26.02. 12:52 udo  RE: satai 213 a eda 521
26.02. 21:54 satai  RE: satai 213 a eda 521
27.02. 14:43 amiourka  RE: satai 213 a eda 521
27.02. 15:05 satai  RE: satai 213 a eda 521
28.02. 17:56 Antiseptik  RE: satai 213 a eda 521
01.03. 14:29 Maka01  RE: satai 213 a eda 521
04.03. 19:12 udo  RE: satai 213
27.02. 12:12 eda521  RE: satai 213 a eda 521
26.02. 21:10 amiourka  RE: navazuje Dawson Church
26.02. 22:04 satai  RE: navazuje Dawson Church
26.02. 21:19 amiourka  RE: cíle
26.02. 21:00 amiourka  RE: To je jeden z nehádhernějších příspěvků
26.02. 12:47  RE: Pohled autorky nesdílím
26.02. 21:15 aniourka  RE: ani jste to nedočetl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 109 čtenářů částkou 15 478 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Dominik Feri dostal na budku a pražská kavárna se zalyká rozhořčením22.04.19 20:16 Česká republika 9

Na Srí Lance útok na tři kostely a tři hotely21.04.19 09:10 Sri Lanka 7

Podivná shoda: Co dávalo Národní divadlo před 80 léty a dnes18.04.19 13:08 Česká republika 7

Policie zatkla v newyorské katedrále muže s kanystry s benzínem18.04.19 12:31 USA 2

Hyperkorektní Slováci řeší SMS, kde učitelka nazvala cikánku cikánkou18.04.19 12:02 Slovensko 5

Aha, už to přiznávají. Požáru v Notre-Dame předcházela série vandalských útoků proti kostelům17.04.19 20:19 Francie 5

Infovojna.sk připravuje rozšíření o obrazovou část vysílání16.04.19 14:27 Slovensko 0

Požár katedrály Notre-Dame15.04.19 23:24 Francie 11

Vysielacie stožiare mobilného signálu na streche. Nevypovedateľná "zmluva s diablom".15.04.19 13:18 Slovensko 7

Neff z Neviditelného psa se zbláznil, podívejte, co píše o Assangeovi13.04.19 10:13 Česká republika 3

Assange může být znovu stíhán za znásilnění ve Švédsku12.04.19 19:11 Švédsko 7

Pořadatelé ruší festival v Otrokovicích, kapely odmítly hrát s Ortelem12.04.19 16:00 Česká republika 3

Škola v Barceloně zakázala knihy o Karkulce či Růžence. Jsou moc sexistické12.04.19 12:57 Španělsko 5

Ekvádor zadržel spolupracovníka Assange12.04.19 12:54 Ekvádor 1

Assange zatčen britskou policií11.04.19 12:02 Británie 6

Britský supermarket stiahol z predaja tmavé čokoládové “škaredé káčatko” a ospravedlnil sa zaň11.04.19 10:47 Británie 0

,Digitální stres 'mění psychiku dětí 11.04.19 10:18 Česká republika 4

Odzbrojení schváleno. Teď je na řadě Generální guvernérka10.04.19 19:46 Nový Zéland 1

Piráti mají ambice10.04.19 16:14 Česká republika 1

Soudružka Čaputová v Praze10.04.19 10:50 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
22,96 Kč
Euro
25,74 Kč
Libra
29,70 Kč
Kanadský dolar
17,07 Kč
Australský dolar
16,14 Kč
Švýcarský frank
22,49 Kč
100 japonských jenů
20,54 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
8,02 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
36,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
29 150,07 Kč
1 unce stříbra
340,19 Kč
Bitcoin
128 037,78 Kč

Poslední aktualizace: 24.4.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 321