Diskuze k článku
Thajsko - díl I.
Příspěvků 43
cetl jsem ten vas clanek pane Stwora se zatajenym dechem,jako tenkrat davno Jules Verna,nemuzu se dockat dalsi kapitoly
mimochodem, kde jste si mohl zapalit prvnmi cigaretu v Thajsku?
10.2.2009 4:06
RE: dobrodruzny pribeh
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 183438
>mimochodem, kde jste si mohl zapalit prvnmi cigaretu v Thajsku?
Hned po vystoupení z letadla v letištní hale. Celé letiště je sice také nekuřácké, ale mají tam kuřárnu i s křesílky.
Ještě znám jedno takové letiště, kkde si můžete zapálit i v hale. Je to Chania na Krétě.
Google a dvacet vteřin stačí k tomu, aby člověk zjistil, že Intercontinental Bank je "one of Nigeria's most prominent financial institutions" která "will open its first European office located in London". Což vysvětluje nejen černoušky, ale i důvod, proč je těmi plakáty oblepené britské letiště - ona i Afrika je obchodní partner . Nezlobte se na mě, ale vy ty (nejen) multikulti konspirace vidíte všude... a pak přehlédnete, že na čtvrtém obrázku je, soudě dle rtěnky a vytrhaného obočí, žena, ne mladík (nebo to byl nenápadný rýpanec?
).
Dobrý článek, děkuji a těším se na dvojku. Přeji brzkou aklimatizaci.
aneb česky zaužívanější označení fašizmus. Tak bych označila poměry na letišti Heathrow. Stejné poměry jsou asi na všech letištích ve Velké Britanii. Podobně i také v těch částech britských měst, kde jsou všude rozestavěny kamery na naše zotročení. Totéž je v Praze a vůbec ve všech městech v Evropě. Vyprovokováno je to ze shora - například údajné atomové a chemické zbraně v Iráku, následná válka v Iráku (a také kdekoliv jinde), ve skutečnosti ale těžit ropu pro sebe.
Další příklad postupného zavádění vlády klacku je z Německa. Pod pláštíkem hledání vrahů bylo v Německu
zavedeno plošné skenování řidičů na DNA při dopravních kontrolách. Po celém Německu! Kdo kontrolu odmítne se stává podezřelým, ale odebrání vzorku DNA je podle listu dobrovolné .
Evropa se pomalu a postupně fašizuje.
Ako to s tymi kamerami chodi je mozne pekne vidiet vo filme Bourne Supremacy. Ked treba, aby sa divali, divaju sa, ked treba, aby sa nedivali a nedajboze nieco videli, otocia sa.
Tato seria filmov prekvapivo otvorene kuka za scenu, az mi je to divnuo.
Dcera si vychutnala letiste v Tel Avivu.
Když jsem četl řádky o Británii, napadlo mne, jestli za to všechno nemůže pan Orwell!? On jim to v těch svých knihách tak hezky popsal, že mám někdy dojem, že je má etablischment za povinou četbu. Něco jako, že po večerech si v nich čtou, a ejhle, tohle ještě nemáme! To se musí zavést!! A nebo; tohle je slabé, to máme lepší a důkladnější.
No a mezi lidmi vždy najdete takové, a bohužel jich je hodně, pro které plnění předpisů umožňujících buzeraci je něco jako malý orgasmus. Jejich intelekt musí být zákonitě omezený, protože jinak by takovou to práci dělat nemohli. Ve spojení s prostorem který jim "jejich" předpisy poskytují, zažívají však pocity nadlidí. Zde, při výkonu práce, před nimi defilují lidé v té nejširší škále, a všichni TAKHLE malí!! V rámci předpisu, který je dostatečně volně definován, mohou lést do zavazade, nahlížet do soukromí, vybalovat věci, prohmatávat je, zabavovat!!, prostě dělat vše, co jim maminka zakazovala a ještě jsou za to slušně placený. Kolik lidí se ozve jako Vy? Jeden z tisíce? A pokud opravdu "nepřestřelí", tak revolta skončí u pár vět, které jim možná trochu pokazí to uspokojení, ale to si vynahradí vzápětí! Vždyť těch "pitomců" jim bude dnes vydáno napospas ještě tolik!
A stále jsem překvapován neuvěřitelným množstvím lidí, kteří takovéto předpisy považují za žádoucí a jejich existenci schvalují. Většinou do doby, než-li jsou vystaveni úřednické svévoli osobně.
Doufám, že Vaše dovolená dále proběhla v pohodě a těším se na další pokračování. S pozdravem.
Jakmile zločinec jednou spojí síly se státem tím že se stane zaměstnancem, může lhát pro svůj prospěch, použít síly aby bylo po jeho a krást bez záchvěvu svědomí stejně jako zločinec na nižší úrovni. Příležitostí škodit je díky druhů práce nepřeberně. Například člověk který má potěšení z lidí kteří se snaží vykroutit, může být policistou a nastražovat falešné důkazy. Další, který by chtěl vraždit lidi, se může stát vojenským důstojníkem a „chybně“ udat souřadnice domu, který chce bombardovat. Ať udělají cokoli stát je ochrání před běžnými následky vyplývajících z jejich činů. Je velmi pravděpodobné, že chytrý jedinec v podobném postavení nebude,nikdy chycen, nikdy nebude potrestán a pravděpodobně bude pochválen.
http://na-severu.blogspot.com/2009/02/proc-nas-sve...
"Když jsem četl řádky o Británii, napadlo mne, jestli za to všechno nemůže pan Orwell!? On jim to v těch svých knihách tak hezky popsal, že mám někdy dojem, že je má etablischment za povinou četbu. Něco jako, že po večerech si v nich čtou, a ejhle, tohle ještě nemáme! To se musí zavést!! A nebo; tohle je slabé, to máme lepší a důkladnější. "
Nojo, nekdo napise fantazii druhy se toho chyti. Ve vezeni je dost lidi, kteri spachali zlocin podle modelu v televiznich instruktaznich serialech.
Stejne tak, nekdo napsal fantazii, Protokoly mudrcu, a dejiny se podle toho vyviji. Ale my prece vime, ze jde jen o nahody.
10.2.2009 20:01
RE: Hezky napsáno, rád Vaše články čtu.
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?
Reakce na 183474
Ale vodník náhody predsa neexistujú.
Vy zase chcete toho Orwela obvinit z nejake spiny?
10.2.2009 20:38
RE: Hezky napsáno, rád Vaše články čtu.
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?
Reakce na 183477
Ale kdeže, skôr tých blbov čo si brúsia zuby na absolútnu moc.
>Vy zase chcete toho Orwela obvinit z nejake spiny?
Ale kdeže. Len sme si mysleli / bolo nám nakecané, že dielo "1984" je opis komunizmu. A helemese, ono je to "rozvinutý trhový kapitalizmus".
Tak tak.
P.S. Sice máte jen jedno oko, Kyklope, ale koukám, že ho máte vybavené night-vision.
Už si nepamatuji, kde to bylo, jestli v Manchesteru nebo Edinburghu, ale všichni se přede mnou zouvali a já si řek, že to prostě neudělám... Neřešil jsem to a ani nehlásil kontrole. Rámem mě jako jediného ve frontě nechali projít i s nesundanýma botama...
Na Heathrow a i jiných letištích chtěli VŽDY předtím vyndat laptop z tašky. Pak se nařízení asi změnilo a laptop mohl být ponechán v tašce .
Dúfam že ste sa odpočinuli.
Už to bylo skoro otravné, číst pořád dokola články staré několik měsíců až několik let, případně i články, které už na Zvědavci byly.
Pěkně jste to napsal, Vladimíre.
Z vlastní zkušenosti mohu říci, že český T-Mobile s aktivovaným roamingem (standard) je v Thajsku použitelný jak na hlasové hovory tak i na SMS.
Loni jsem letel z Glasgow do Girony. Na letistich nebylo takove "drama".
Mam snedsi plet, tak mne urednici kontroluji pravidelne. Tam kde si ma zena nemusi sundat boty - ja musim. Kdyz jsme jely cernym kabrioletem z CR do Nemecka, tak si zas mysleli, ze vezu slapku - pritom to byla stale ta sama - ma zena, atd.
Co mne, ale prekvapilo ve Spanelsku, tak se stalo pri pujcovani si auta. Poprve nam ho nepujcili, protoze jsme chteli platit v hotovosti a oni chteli pouze kartu - a to dve karty. Plus mobil, ktery jsme nemeli (kdyz jsem se ptal proc potrebuji, abychom meli mobil, tak "aby nam mohli zavolat, jestli se nam neco stalo" - jako to logika). Tak nepujcili - radeji rekli, ze auto uz je pujcene.
Pak jsme byli nuceni male lsti a lzi, abychom vubec auto v jine pujcovne dostali. Proste ve sve opatrnosti, aby nebyli podvedeni nuti lidi, aby je podvedli. Maji pozornost, ze jsou vystaveni nebezpeci, tak dostavaji nebezpeci.
na letistich muzeme podekovat nasim milym muslimskym teroristum.
10.2.2009 16:56
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 183467
nie som si isty ci tieto opatrenia zavadzali muslimski teroristi
placete nad nespravnym hrobom
10.2.2009 21:56
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 183468
Kdo zacal s unosy letadel v sedesatych letech? Kdo strilel nevinne lidi na letistich v Rime a ve Vidni v roce 1981? Kdo strilel izraeleske sportovce v Mnichove v 1972. Tady ten virtualni papir na Zvedavci by mne nestacil to vsechno vypsat. Ale, asi za to muze Bush a zide, ze jo??
Unosy letadel zacaly mezi USA a Kubou, v sedesatych letech. Detaily si najdete.
11.2.2009 0:15
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 183486
Unosy letadel zacaly mezi USA a Kubou, v sedesatych letech. Detaily si najdete.
To bylo proto, ze kubanci uz nechteli dale zustat v tom Fidelovem raji, tak chteli do USA.
Muslimsti teroristi unaseli letadla v sedesatych letech, kde byli naprosto nevinni cestujici. Nebyli tam ani zide, ani izraelci, ani Bush se svoji juntou, jenom nevinni cestujici.
V tom nevidite rozdil??
Otazka byla kdo zacal.
Ty unosy sly vetsinou z USA na Kubu. Blazni ocekavali od Castra odmenu.
Tehdy se o mohamedanech moc neslyselo.
11.2.2009 6:01
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 183501
Tohle nemelo s terorismem nic spolecneho. To potom muzete jit do Ceska, kde DC 3 bylo ceskyma pasazerama uneseno do Nemecka. Komunisticky Barandov o tom natocil film, ktery se jmenoval Unos.
Opatreni na letistich zacaly az potom, co muslimove zacali unaset letadla a nechali je sedet uprostred pouste. Do roku 1969 neexistoval na letistich ani metal detector.
"Tohle nemelo s terorismem nic spolecneho."
Otazka se tykala unosu a zaopatreni na letisti. Mate pravdu, fanaticti mohamedani ztizili situaci. Take se clovek musi zamyslet co vsechno muze byt "false flag terrorism" a hned se mame na co tesit.
http://www.prisonplanet.com/articles/june2005/0106...
Ovsem tema zdejsi diskuse se tyka cestovani v Thajsku.
12.2.2009 0:02
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 183482
Trefil jste hřebíček na hlavičku
??? Co to melete? Myslíte těm "muslimům" z 9/11? Prosím vás, těmhle pohádkám věří už jen malé děti a kvíkají o nich hlavně naši staří dobří známí sionističtí pacholci... Ale bylo jen otázkou, kdy tu někaký sionacista začně šířit poplašné zprávy, dezinformace a sprosté lži. Ale máte pravdu, že kvůli teroristickým akcím Mossadu nikdy nebylo tolik kvikotu. Asi to bude souviset s tím, komu většina sdělovacích médií patří...
Když tady hestroy vzpomenul kauzu 9/11, kde je označován hlavního vyníka islamský fundamentalismus se základnami v Avghánských jeskyních, zajímalo by mě, kdy se konečně zastánci bushovy (NIST) oficiální verze vyšetřování útoků zarazí nad nezávislými zdroji tolik zdůrazňovanými velmi ZVLÁŠTNÍMI okolnostmi, které upozorňují na pravděpodobnou účast US vlády a tajných služeb.
Jsou jich mraky, ale mě napadly dvě. První v souvislosti s útokem na Pentagon:
Je zvláštní, že unesený dopravní letoun zasáhl (mimo jiné) budovu Pentagonu po dosti složitém manévru (různých obratech a prudkém změnách výšky) po několikaset metrů dlouhém přízemním letu PŘESNĚ do právě rekonstruované zadní části budovy, kde bylo tehdy přítomno minimálně lidí a letoun NENARAZIL do opačné části, která byla lidmi plná a měl v ní dokonce kanceláře i ministr obrany Donald S. Rumsfeld.
Otázka: Proč pilot atentátník (mimochodem měl údajně na podniknutý manévr minimální letecké zkušenosti a i profík by měl co dělat) nenaletěl do Pentagonu přímo a do místa, kde mohl způsobit opravdové škodu. Třeba i shodit Rumsfeldovi z popelníku cigáro. Proč tak kličkoval, aby byly škody a oběti armádního personálu minimální?
Ale dejme tomu. Proč ale agenti FBI a tajných služeb chviličku po útoku??? zabavili všechny záběry bezpečnostních kamer v okolí a že jich tam byly údajně mraky (bodejť by ne, kdy se jedná o jednu z nejstřeženějších budov světa) a uvolnili po dlouhééé době pouze jeden záběr (opakuji JEDEN), kde není prakticky nic pořádně vidět?
A druhý zajímavý fakt se týká NEPORUŠENÉHO pasu Muhammada Atty, sebevraždného pilota jednoho z letounů, který nalétl do dvojčat, který zpravodajské agentury nalezly dole na ULICI nedaleko od napadených budov. To měl Ata tolik času a smysl pro černý humor, aby při několika sekundovém příblížení k budově se smrti v očích otevřel okénko a pas vyhodil z okna letadla? Asi to jinak být nemohlo, protože po nárazu do mrakodrapu všechno v mžiku zhořelo.
Dávám to sem jenom jako perličku a pro zamyšlení všem, kteří vidí za vším AlPajdu a už se nezamýšlejí nad vlivy tajných služeb a zájmy, které prosazují, kdy např. Mossad je mimochodem údajně nejlepší tajná služba na Zemi (jak uvedl Bývalý náčelník vojenské zpravodajské služby Andor Šándor v TV - v pořadu před polednem).
jansmith
11.2.2009 15:55
RE: Za ta vsechna opatreni
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?
Reakce na 183516
>ajímalo by mě, kdy se konečně
>zastánci bushovy (NIST) oficiální verze vyšetřování
>útoků zarazí nad nezávislými zdroji tolik zdůrazňovanými
>velmi ZVLÁŠTNÍMI okolnostmi, které upozorňují na
>pravděpodobnou účast US vlády a tajných služeb.
Uz jsem zaregistroval pozadavky (na TV), aby se zacalo proverovat (v souvislosti s krizi) Bushovo vladnuti. Ta krize se ze dne na den prohlubuje (i navzdory ochrannym opatrenim) a je jen otazkou casu, kdy proverovani Bushe zacne a pak se bude prohlubovat a rozsirovat. To se svet neco dozvi.
11.2.2009 19:12
RE: Za ta vsechna opatreni
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?
Reakce na 183530
hmm zajímavé něco v tom smyslu jsem tady psal už na podzim všechno se hodí na "zlého buše" a vládu USA a možná že i na mossad a izrael protože skutečným "za oponou jsoucím" sionistům je existence izraele a osud obyčejných židů ukradenej
Moslimovia niesu zodpovedni. Moslimovia su systematicky demonizovany. Aj ked ich nabozenstvo je sice v rozpore s nasou moralkou etikou normami a hodnotami spomente si ake bolo krestanstvo v 15 st (moslimske naboznestvo ma teraz 15ste storocie)
honby na carodejnice, inovercov a podobne a boli velmi inovativny co sa tykalo mucenia. Na problemy sa treba najprv pozerat ako na symptomy a ak sa nam nepodari zistit nadradeny problem(to neznamena ze ziaden nieje) az potom je mozne povazovat najlepsie mozne riesenie problemu za najlepsie mozne. Priklad ked vas boli noha lebo ju mate zlomenu nedate si tabletku proti bolesti no idete si dat zlomeninu napravit a zasadrovat aby sa zrastla. Je dolezite snazit sa na veci pozerat z co najvseobecnejsieho mozneho hladiska.
11.2.2009 4:08
jsou teroriste jen muslimsti?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?
Reakce na 183467
rekl bych spis jen teroristum,jestli jsou ztrovna muslimsti a nebo z regionu Middle East a nebo treba Kamcatky,to se ne vzdy podari zjistit ,i kdyz pravda,nase svobodna media jsou si hned jista,ze se jedna o ty arabske a vsechny se na tom shoduji,dnes je situace s tiskem zrovna takova, jako za starych casu,jestli jste si precetl Pravdu,Lidovky a nebo Praci ,tak vsude jsme byli pobratreni se Sovety na vecne casy a Zapadocesi byli vzdy pevnou hrazi socialismu
apropo dnes jsem slysel v kanadskem radiu theorii o tom,ze pozary byly v Australii pravdepodobne zazehnuty Talibancema,takze damy a panove, az zase napadne treba v Calgary zase metr snehu,vite kdo se za tim skryva,ne ne, zadny Santa ,ale prasivy Talibance
11.2.2009 15:46
RE: jsou teroriste jen muslimsti?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?
Reakce na 183497
>az zase napadne treba v Calgary zase metr snehu,vite kdo
>se za tim skryva,ne ne, zadny Santa ,ale prasivy Talibance
To si myslim uz davno.
>Za ta vsechna opatreni na letistich muzeme podekovat nasim milym muslimskym teroristum.
A nejen na letistich. Kvuli muslimum prijdeme o svobodu pohybu a cestovani uplne. A navic se to odrazi v cenach letenek, hotelu, restauraci atd.
Kdyz se covek vrati zpet deset let a zamysli se nad tim, jak muslimove a islam zmenili svet, tak se na dalsich pet let vubec netesi. S kamerama, ktere tu jsou kvuli nim i s tim kourenim se bojovat dat. Dokonce se da i vyhrat. S nimi, ale pokud se z civilizovaneho clovekas nestane zvire a nepristoupi na zpusob jejich okupace sveta je boj marny. Mozna ze budhisticke zeme, jako je Thajsko budou v budoucnu pro hezky zivot nejlepsi.
Tak to bych spíš řekl, že kvůli takovým idiotům vašeho ražení. Slušným lidem, kteří nemají rádi lež a nejsou sionacisté, jako vy, se omlouvám za můj slovník, ale nemohu jinak.
Existuje zlo, které ohrožuje každého muže, ženu a dítě našeho velkého národa. Musíme učinit kroky k zajištění domácí bezpečnosti a chránit naši vlast.
A. Hitler k příležitosti založení GESTAPO
11.2.2009 13:59
RE: Za ta vsechna opatreni
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 183510
Diskutujete off topic. Nenuťte mě, abych celou tuto větev vymazal. Udělám to, pokud v ní budete pokračovat.
Klidně tu větev smažte, pane editore. Je to o ničem...
Zážity p.Stwory z mezipřistání v Londýně jsem četl jedním dechem.
Není nad osobní zkušenost,neboť,jak známo,lépe 1x vidět,než 100x slyšet.
A pokud je to,co vytvořili ve Velké Británii - ten Orwellovský systém,vzor pro celou EU máme se na co těšit.
Stalin,Gottwald a podobné kreatury se musí obracet v hrobě při pomyšlení,jak je "kapitalisti" nejenže dohnali,ale předehnali.
Pane Stwora, vy takovy clovek ktery pendluje neustale mezi Amerikou a Evropou a jeste dal nemuze pochopit bespecnostni opatreni ktere jej potkaly na letisti v UK. Ja letim jednou za 3roky s Nemecka do Spanelska a ve Stuttgartu me ocekava to same.
Je me ale uplne jasne, ze dnes, prave dnes, kdyz chci doletet bez vybuchnuti bomby v letadle a se mnou ti tisice dalsich leteckych spoju tak je to vami popisovane, nezbytnosti. Kdyz jsem v roce 1985 letel Stuttgart Rio de Janero tak to byla cesta jako kdyz v Praze jedete metrem. Vas clanek se me ale libil.