Diskuze k článku

Krize v USA ohrožuje federální systém

Příspěvků 30

11.2.2009 0:18

Mesic casu?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Hmm, ceka se na vyber casti dani za minuly fiskalni rok, jinak receno v kase je hluboko zatnuta sekyra za 40 miliard, dalsi pujcky nebudou, protoze nejsou veritele ochotni postoupit riziko. Ted to jeste pujde zalepit z dovybranych dani za rok, kdy krize teprve zacinala nabirat na sile. Co dalsi rok? Jsem zvedav, jestli MMF navrhne tvrda restriktivni opatreni, jak radil desitky let zemim tretiho sveta.

183488

11.2.2009 1:37

Rozpadnú sa Spojené štáty?

sxgo 78.?.?.?

Deväť amerických spolkových krajín v poslednom čase prostredníctvom rôznych činností a rezolúcii varovalo vládu vo Washingtone, že by mohli uplatniť 10. dodatok ústavy a osamostatniť sa.
http://project-respublica.blogspot.com/2009/02/roz...

183493

11.2.2009 4:34

bude Kalifornie rakouska?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 183493

urcite,z Kalifornie by se mohla stat rakouska kolonie,to co se nepodarilo Habsburkum se podari zubatymu Arnoldovi

183500

11.2.2009 6:59

Fatální chyba!

Hm 141.?.?.?

Ježíš Marjá! A my jsme se k nim přidali v očekávání lepších zítřků.

183504

11.2.2009 11:42

RE: Fatální chyba!

lunochod 83.?.?.?

Reakce na 183504

Země, kde zítra již znamená včera [chechtot]

183515

13.2.2009 3:17

RE: Fatální chyba!

David 88.?.?.?

Reakce na 183515

>Země, kde zítra již znamená včera [chechtot]

USA- zeme,kde dneska zezrali to, co meli na zitra.....
[cool]

183619

11.2.2009 8:22

A nejen to, i penze

Bubeník 217.?.?.?

Penze a sliby

183507

11.2.2009 8:57

Být na huntě

hera 86.?.?.?

nebo-li spisovně být na mizině. Poblíž Vídně stojí na kopci malý hrad, který se jmenuje Kreuzenstein.
Na obrázcích (Bilder) lze také spatřit – a průvodce to také tvrdil – zmenšeninu Vladislavského sálu z pražského hradu (5.,6. a 7.snímek). Hans Nepomuk Wilczek, který nechal hrad restaurovat, prý nebyl nadšeným stoupencem Habsburgů. Na hradě se několikrát filmovalo - asi jako na Průhonickém zámku u Prahy. V jednu chvíli otevře pomalovanou truhlu a ukáže na dno. Vidíte tam namalovaného psa. A německy vysvětluje, že to byla „Schatztruhe“, tedy truhla pokladů nebo-li pokladna a že když se při vybírání vyprázdnila, došlo se na psa na dně zobrazeném. Německy „an die Hund kommen“. Z toho prý vzniklo "být na huntě".

183508

11.2.2009 10:59

Kalifornie

hestroy 77.?.?.?

Domníval jsem se, že jde o nejbohatší stát USA. Tak jak to asi vypadá jinde?

183511

11.2.2009 10:59

3 poznámky

Filip S 147.?.?.?

1)Tak to je hodně drsný článek. Dá se předpokládat, že naše mainstreamová média o tomto budou mlčet. Mlčela např. o rozsáhlých nepokojích způsobených imigranty, které byly ve Švédsku v Malmo, srovnatelné s těmi v r.2005 ve Francii. Jo, Švédsko jde do háje...

2)Kalifornie je snad stát, která bojuje o jakési nákladné ekologické manýry,že? A prosazuje je kdo jiný než Arnold...

3)Více on-topic zde mám tento článek. Dokazuje, že globální finanční systém je opravdu kousek od zhroucení. A situace se nebude zlepšovat, poněvadž snad nikde ve světě nesáhli k radikálním systémovým řešením, jen nahrubo zalátali ty největší díry. takže do pár let (2012???) se můžeme připravit na větší finanční krizi než na tu v letech 1929-33. Právě to si nejspíš přejí architekti NWO. [pláč]

183512

11.2.2009 11:03

4.poznámka

Filip S 147.?.?.?

Jo a v tomto článku se prý hovoří, že světový obchod s drogami výrazně pomohl k tomu, že se nezhroutil finanční systém. Je to ale německy, a já jsem už zapomněl šprechtit. Takže snad mám pravdu a ten článek je skutečně o tom.

183513

11.2.2009 11:10

Drahí veriaci

felix10 147.?.?.?

Čo sa čudujete, amícka administratíva musí podporiť zlodejov, ktorí spôsobili svojimi špekuláciami túto krízu - teda na radových obyvateľov sa už financie neušli !

183514

11.2.2009 13:50

Hrozí nebo nehrozí bušistánu rozpad?

Karel z Čech 88.?.?.?

Když se tu před pár měsíci začaly zmiňovat předpovědi, že USA se mohou rozpadnout na několik částí a že tam může vypuknout občanská válka, tak tomu nikdo nechtěl věřit. Skutečně to byla neuvěřitelná představa.

Zatím se USA ještě nerozpadají. Doufají v Obamu. Ale jak na tom budou za několik měsíců? V článku zmiňované problémy svědčí o tom, že ani mnozí američané si nenechají všechno líbit a košile jim začne být bližší, než kabát. Budou chtít mít peníze raději doma, než v Iráku či v Afganistánu. Nakonec válčit ve světě si bude federální vláda, od které se všechny unijní státy budou distancovat a nebudou jí platit daně. Zůstane generál bez vojska. Co generál, přímo generalisimus.

Zajímavější však bude ještě mnohem víc, až bušistán přestane platit Izraeli. To pak bude radosti na Starém bělidle. To pak nás v Evropě budou politici krmit hoblokaustem v každé své druhé větě.

183519

11.2.2009 14:44

devalvace dollaru

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

ptam se nejakeho experta zde, je mozne, aby dollar totalne devalvoval???

183522

11.2.2009 15:57

RE: devalvace dollaru

Guru 78.?.?.?

Reakce na 183522

čistě teoreticky může totálně devalvovat měna kterékoliv země.

Silně zjednodušený říklad (abstrahuje od vývozů/dovozů atd.):

USA vyrobí zboží a služby.

Ročně jich vyrobí dejme tomu za 14.000 miliard USD

Empiricky bylo ověřeno, že pro hladký pohyb zboží, služeb a fungování celé země je zapotřebí např. 7.500 miliard USD

Lidé a firmy kupují nejenom dnes vyrobené zboží, ale kupují i hodnoty vytvořené/nahromaděné třeba před 15 léty: vilky atd.

Při tomto poměru zboží, služeb, majetku a PENĚZ

Vychází medián ceny vilek např. na 193.000 USD a cena hambáče na 2,12 USD

Vůdcové Ameriky a soukromá organizace FED však právě vyrobili/vyrábějí/chystají se vyrobit a rozhodit mezi bankstery, firmy a lidi

dalších 8.500 miliard USD (navíc k již existujícím 7.500 miliardám USD)

tzn. zhruba 2x více peněz se bude ucházet o zhruba STEJNÉ množství zboží, služeb a za posledních 220 let nahromaděného majetku.

Obchodníci po čase poznají, že byli oklamáni a jednoduše vymění cenovky na zboží v regále.

Tzn. inflace v jakékoliv hodnotě od 10 do 100% je možná,
k totálnímu zhroucení dollaru je však nutné, aby Vůdcové Ameriky a FED vyrobili ne 8.500 miliard nových USD ale např. 850.000 miliard nových dollarů - jako v Zibabwe nebo za Výmarského Německa.

Pochopil ?

183531

11.2.2009 18:55

RE: devalvace dollaru

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 183531

snad pochopil, takze jednoduse odpoved zni, ze ano???!!!

183547

11.2.2009 19:04

RE: devalvace dollaru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 183531

Guru, nemáš úplnú pravdu v závere.
Na splatenie svojho astronomického dlhu by potrebovali oveľa viac peňazí ako tých tvojich 850000 miliard:

http://www.brillig.com/debt_clock/

alebo

http://sector.ynet.sk/pub/non-911/Money.As.Debt.vl...

Kocky sú hodené.

183549

11.2.2009 19:15

RE: devalvace dollaru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 183549

OPRAVUJEM SVOJ PRÍSPEVOK (príliš odoslalný):
Guru, nemáš úplnú pravdu v závere.

tých 850000 miliard už dávno prekročili, sú vo forme dlhu, ktorý keby chceli splatiť, museli by dať do obehu obrovské množstvo nekrytých peňazí:

http://www.brillig.com/debt_clock/
alebo
http://sector.ynet.sk/pub/non-911/Money.As.Debt.vlozene.titulky/Money.As.Debt.SK.avi

183551

11.2.2009 21:04

Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Kalifornie - nejlidnatější stát USA. Není to ovlivněno klimatickými podmínkami? Někde jsem slyšel, že důchodci prodají svoji nemovitost jinde, koupí si karavan a tráví penzi v Kalifornii, protože tam platí méně. Nejen za otop.
Není na vině guvernér Kalifornie? Připadá mi to jako nejhorší klon, křížit ostrého hocha s tupým výrazem (komedianta) s vrcholným politikem. I když tací zas nemají problém s nasloucháním hlasu svých poradců.
Ale nejspíš se mýlím, zásadní problém bude jinde než Kalifornii, jen se to tam dříve projevuje.

183553

11.2.2009 22:31

RE: Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 183553

>Ale nejspíš se mýlím, zásadní problém bude jinde než
>Kalifornii, jen se to tam dříve projevuje.
B je zrejme správne.
Štát žije z daní - problémy sa potom objavia rýchlejšie v štáte, kde je finančný obeh rýchlejší (dane -> štátne výdaje -> verejná a súkromná/osobná spotreba + výroba a trh -> dane).
Ak je totiž obeh rýchly (rozpočet je napätý a rezervy štátu i obyvateľov malé), stačí malé priškrtenie alebo úbytok v ľubovoľnom segmente a okamžite vzniká reťazová reakcia, ktorá systém obehu brzdí až ho zablokuje celkom a nastáva kolaps...

Schwarzenegger je síce fugúrka, ale jeho IQ je udajne 135. Ľahký nadpriemer.

183556

11.2.2009 22:54

RE: Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 183556

Ešte jedna vec - finančným kolapsom prešlo i Rusko na konci 90. rokov a vynorilo sa z neho vnútorne posilnené. Je ale otázkou, ako prejde kolapsom krajina s odlišne stavanou infraštruktúrou štátu a spoločnosti.
Ruská je totiž "ruská" - pomalá a neohrabaná, ale robustná, stavaná na "vojnový stav".
Jeden príklad za mnohé - doprava do zamestnania: v amerike má "každý" vlastné auto, verejná hromadná doprava, vrátane taxíkov, je v menšine. V Rusku sú samozrejme súkromné vozidlá, ale funguje či nefunguje aj verejná hromadná doprava podobne ako u nás, a majú i jednu miestnu špecialitku - "maršrutky", čo je obvykle mikrobus a funguje ako niečo medzi taxíkom a MHD.
V čom je rozdiel? V tom, že ak dôjde ku kolapsu zásobovania palivami (napríklad), pre MHD sa dá zabezpečiť palivo prostredníctvom direktívneho prídelového systému a MHD bude obmedzene funkčná i naďalej, čiže aspoň časť ľudí sa dostane do zamestnania a systém sa nezastaví úplne.

183560

12.2.2009 0:45

financni injekce

tora85 81.?.?.?

moc me zajima jedna vec. nejsem odbornik na ekonomii, nevim kolik celkove dokazou vyprodukovat penez banky. ale je fakt, ze logicky misto aby staty pumpovali penize do bank a stabilizovali je (coz se nestalo, uvery se nedavaji)(i kdyz dnes volali ze citibank a nabizeli kreditni kartu se 100 tisicema a kdyz jsem se pani ptal jestli jsou to i penize z 40 mld injekce ve statech,tak jen neko prehodila a jela dal jak automat), takze misto aby je pumpovali do bank, proc neudelaji jednu statni banku a budou se na trhu i jako banka chovat. samozrejme by uver nedostal kazdy podnik, ale znamenalo by to ze se neco deje a situace by se patrne lehce uklidnila. nevim asi dost laicky pohled. ale neni to jako v 30 letech kdy udajne silne banky (dnes vsechny ve fed-u) vyvolali totalni krizi stazenim penez z obehu aby tisice bank akcionaru, burz a podniku zbankrotovali, a pak je mohli zalevno zkoupit? nestahuji se dnes z obehu opet penize? nejak mi nejde do hlavy,ze by si natiskli papirky dali je statu a ten je zpatky nalil do bank. takze jak to je?

183567

12.2.2009 3:24

RE: financni injekce

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 183567

Protoze by zkolaboval bankovni system a s nim ekonomika. Predstavte si, ze ta nova banka by musela mit v odpovidajicim mnozstvi pobecek po obrovske zemi, musela by byt schopna provadet elktronicky obrovske mnozstvi operaci, mit k dispozici stovky tisic zamestancu... To nejde udelat v nulovem case. Muzete "lusknutim prstu" zmenit centralni banku a budete muset ustat paniku, nez trhy ziskaji duveru, ale nemuzete behem nekolika tydnu vytvorit fungujici alternativni bankovni sektor, bez toho ze by nedoslo ke kolapsu ekonomiky.

183572

12.2.2009 4:18

RE: financni injekce

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 183572

Iste máte pravdu,ale nezabúdajte že kolaps je už za rohom, takže možno že sa deje niečo také v zákulisí. [oči v sloup]

183576

12.2.2009 7:26

RE: financni injekce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 183572

Stačí převzít velkou krachující banku s velkým množstvím poboček. Nebylo by to pravda v nulovém čase. Okamžitá výměna centrálního vedení, zbytek se podá...

183580

13.2.2009 0:52

RE: financni injekce

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 183580

Jako treba duvera trhu doma i v zahranici, ta se taky podda? Denne musi byt skoupeny dluhopisy USA za miliardy. A jak velka krachujici banka by to mela byt, aby byla schopna nahradit zbytek bankovniho sektoru? Ktera banka ma pobocky v dostatecnem mnozstvi a hustote po celych USA? Dneska staci jedna kostka na vyvolani domino efektu. Naprosto souhlasim, ze krize neni za rohem, ale hezky zacina nabirat na sile. Nejde ji odvratit, ale muze mit ruzne drasticky prubeh casove rozlozeni a socialni dusledky, ktere tomu muzou prilit olej do ohne na vesti plameny nebo mohou lit vodu a postupne hasit.

Taky podle prubehu budou hledana vychodiska. Ja osobne bych nerad, aby zbytky civilizace vychazely z nuklearniho smetiste. Sice by mi to mohle byt jedno, ponevzdz bych skoro na jisto bych byl ve forme hromadky popela, ponevadz ziju v Chicagu, coz potencionalne bude jiste cil s vysokou prioritou. Ale presto mi zalezi na tom, zda se my konzumistanci hneme ke zviratum nebo inteligentnim bytostem.

183613

13.2.2009 11:09

RE: financni injekce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 183613

(Potřebná)důvěra se dostaví, budou-li vidět aspoň jasné obrysy řešení, a určitý, stavu katastrofy odpovídající, stupeň rozhodnosti. Tady to nevymyslíme. Situace se už vymyká normálním dimenzím a účinná řešení budou muset být nejspíš formou vyjímečného stavu. Redukce komfortu je nezbytná. Jenomže ti, co jsou povoláni k řešení, přešlapujou na místě. Čtu, že Obama má problémy dokonce se sestavením vlády. Tradiční metody a časové lhůty podporují jen další propad. Je to čekání na silného muže (z armády), nebo propad k těm zvířatům. Rozhodně zachraňovat banky a automobilky v této době je pozdě, dnes by bylo ještě možné provádět opatření pro zajištění základních funkcí civilizace. Dominový efekt běží.
Banky měli být průběžně při bankrotu znárodňovány. Vedením banky zaviněná pasiva převedeny na účet akcionářů a vedení bank. Vedení banky kompletně vyměněno, banky mohli pokračovat v činnosti jako státní s potřebnými státními zárukami a státním dohledem. To pochopitelně není celé řešení.

183630

14.2.2009 13:45

RE: financni injekce

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 183630

Tohle je zeme s obrovskou invidualistickou tradici ve spolecnosti, ani Obama nemuze prijit ani s necim, tak "radikalnim" jako to, co zkouseji v prozatim v Evrope a premier Putin velmi spravne varuje, aby to zapad s vmesovanim statu neprehnal. V tom, co pisete je velky kus pravdy, ja bych k tomu pripsal, ze stat by mel na omezeny cas krize prevzit tvrdy dohled na bankovnim sektorem, a pak se ztahnout a dohledat provadet zpusobem, aby bankovni sektor byl vzdy funkci potrebnou pro ekonomiku a ne tovarnou na generovani virtualnicj kreditu.

Za koho vymenit bankovni manegmen? Lidi ,kteri se vzepreli ohledne rizik v bankovnim sektoru i vladnim urednikum bylo malo? Centralnim bankam se neodvazil vzeprit skoro nikdo.Potrebujete kombinaci aspon dobry zkuseny banker, ktery neni zatizen iluzi trh vyresi vsechno a rust v tempu potrebnem pro udrzeni systemu fraktalnich rezerv je nekonecny. Bez hluboke transformace systemu centralnich bank zalozenem na fraktalnich uverech, nelze provest opatreni, ktera by mohla refermovat bankovni sektor a bratit ho k funcki ekonomicka sluzba za rozumnou provizi. Z bankovniho systemu se stal nastroj moci a kontroly a ti, co tento nastroj dlouho pouzivali stale "sedi" vysoko nad Obamou.

183692

12.2.2009 23:00

Na něco peníze jsou ...

Nasredin 85.?.?.?

Když se zde podívate měsíce dozadu, jsou to desítky, stovky a tisíce položek za stovky a miliardy dolarů ..
Například:
http://www.atmonline.cz/news/2009/unor/110209b.htm
http://www.atmonline.cz/news/2009/unor/100209b.htm
http://www.atmonline.cz/news/2009/leden/020109a.html
http://www.atmonline.cz/news/2009/leden/050109a.html
atd ..
Neustále se v duchu ptám ... kde na to pořád berou, dnes, v době krize !

183604

13.2.2009 3:01

RE: Na něco peníze jsou ...

Aja 74.?.?.?

Reakce na 183604

>Neustále se v duchu ptám ... kde na to pořád berou, dnes, v
>době krize !

Mozna si pujcuji TADY .
[smích]

183618

Příspěvků: 30

11.02. 00:18 Rene Bartosek  Mesic casu?
11.02. 01:37 sxgo  Rozpadnú sa Spojené štáty?
11.02. 04:34  bude Kalifornie rakouska?
11.02. 06:59 Hm  Fatální chyba!
11.02. 11:42 lunochod  RE: Fatální chyba!
13.02. 03:17 David  RE: Fatální chyba!
11.02. 08:22 Bubeník  A nejen to, i penze
11.02. 08:57 hera  Být na huntě
11.02. 10:59 hestroy  Kalifornie
11.02. 10:59 Filip S  3 poznámky
11.02. 11:03 Filip S  4.poznámka
11.02. 11:10 felix10  Drahí veriaci
11.02. 13:50 Karel z Čech  Hrozí nebo nehrozí bušistánu rozpad?
11.02. 14:44 stefan  devalvace dollaru
11.02. 15:57 Guru  RE: devalvace dollaru
11.02. 18:55 stefan  RE: devalvace dollaru
11.02. 19:04  RE: devalvace dollaru
11.02. 19:15  RE: devalvace dollaru
11.02. 21:04 Kropáč  Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku
11.02. 22:31 Kyklop  RE: Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku
11.02. 22:54 Kyklop  RE: Pomozte mi verifikovat dvě otázky vyplývající z článku
12.02. 00:45 tora85  financni injekce
12.02. 03:24 Rene Bartosek  RE: financni injekce
12.02. 04:18 Oracle  RE: financni injekce
12.02. 07:26  RE: financni injekce
13.02. 00:52 Rene Bartosek  RE: financni injekce
13.02. 11:09  RE: financni injekce
14.02. 13:45 Rene Bartosek  RE: financni injekce
12.02. 23:00 Nasredin  Na něco peníze jsou ...
13.02. 03:01 Aja  RE: Na něco peníze jsou ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,73 Kč
Euro
27,40 Kč
Libra
30,61 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,18 Kč
Švýcarský frank
25,89 Kč
100 japonských jenů
23,04 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 022,98 Kč
1 unce stříbra
345,74 Kč
Bitcoin
148 569,97 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 510