Diskuze k článku

Nové koště dobře mete anebo opravdu změna?

Příspěvků 112

22.1.2009 0:35

zatiaľ

Kyklop 217.?.?.?

Čítal som jeho inauguračný prejav - hovorí dobre, možno aj múdro. Ale mám podobný pocit - totiž že "klame telom", otázka je - koho...
Ciel vytýčené v prejave znejú dobre, určite aspoň američanom - vytýčené ciele sú chvályhodné, lenže až čas a skutky ukážu, čo je z toho realita a čo klam.

181698

22.1.2009 12:06

RE: zatiaľ

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Reakce na 181698

Pan Stvora se hluboce mýlí, ZVOLENÍ OBAMY JE NEJVĚTŠÍ VÍTĚZSTVÍ SVĚTOVÉHO ŽIDOVSTVA OD VZNIKU IZRAELE.
přečtěte si o tom článek Zvolení Obamy je náš triumf, který dnes vyšel na židovském blogu http://666info.wordpress.com/

181759

22.1.2009 13:30

RE: presne tak,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181759

je to pouze dalsi sionisticka loutka vypoustejici prazdne slovni bubliny, jina moznost za soucasneho rezimu neexistuje, je treba pochopit ze obe jejich partaje jsou jen dvema kridly jedne a te same mafie. Jeho ekonomicky program je pouze pokracovani predchoziho a neni nic jineho nezli politicky potrat predurceny k neuspechu, kratce receno bankrot, neni vubec otazka zda nybrz kdy k nemu dojde. Celosvetova deflace ma jednu ohromnou vyhodu, odnima ekonomickou bazi socialnim inzenyrum vsech odstinu, stejne jako vojensko-prumyslovemu komplexu podporujicimu celosvetovou sionistickou mafii a fasisticky stat Israel. [chechtot] [velký smích]

181769

22.1.2009 21:00

RE: zatiaľ

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181759

Errare humanum est...majú pravdu na židovskom blogu???..je teda neviem

181820

22.1.2009 0:35

Nostradamus...

yxo 78.?.?.?

neviem to presne, ale nespominal aj nostradamus cierneho prezidenta? (a myslim, ze od tohto obdobia to naozaj nebolo nic moc dalej...)
osobne si myslim, ze este take 2 mesiace vydrzime a potom sa spusti lavina...bojim sa dvoch veci...1.vojny (znicujucej) 2. aby sme nestali v rade na polievku [pláč] [bliji]

181699

22.1.2009 1:52

RE: Nostradamus...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181699

když ještě budeme stát, a dokonce bude i polívka, tak to bude ještě super [velký smích]
2011 nebo 2012 rozhodne. do té doby pozorně sledujme "znamení doby". a pokud bude "čas těhotný", pryč z Evropy do klidnějších lokalit... do bezpečí.

181704

22.1.2009 9:52

RE: Nostradamus...

Eda 193.?.?.?

Reakce na 181704

kde jsou takové klidné oblasti? tzv. ruský alarmista pravil Chazin:
...Iba v Moskve bude nezamestnanosť dosahovať 2,5-3 milióny ľudí. Časť z nich sú málo platení robotníci, najmä gastarbeiteri. Zvýši to kriminalitu, vyvolá kopu iných nepríjemností. Predstavte si milión, alebo aspoň pol milióna Tadžikov, Uzbekov bez stálej strechy nad hlavou, ktorí prišli o stály zdroj príjmu. Budú behať po meste a brať, čo sa dá. Budú potrebné konkrétne, veľmi prísne opatrenia.
Aspoň pokiaľ ide o odsun. My však vieme, že naše úrady nie sú schopné sa tým zaoberať. Z tých nejbezcitnejších jednotlivcov sa sformujú gangy. Budú cielene kradnúť a za úplatky akejkoľvek polícii sa vykúpia. A k tomu si pripočítajte približne dva milióny nezamestnaných takzvaného „office planktónu“. To už je úplne ťažký prípad. Mladí ľudia, ktorí si zvykli dostávať tisíce dolárov iba za to, že existujú. A teraz ich povyháňajú. Všetci majú dlhy na hypotéke, lízingy na autá a iné veci. Ako oni vrátia dlhy? Bankám vzniknú problémy. Budú odoberať byty výmenou za dlhy? Veď roznesú celú Moskvu!...


I kdyby to byla jen z poloviny pravda je to velmi hustá atmosféra, myslíte že vás to někde na ruské vesnici mine? V Rusku bude podstatně víc gastarbaitrů z dálného východu - podstatně prudší mentalita než u nás, nevěřim že tam bude klid.
Sázím, asi naivně, na vesnici v česko-bavorském pohraničí (kravka-pole-menší zem. stroje). Sousedská výpomoc samozřejmě nutná...[smích] Dokud to půjde a budou za to ještě nějaké love držet si práci ve městě. Mluvil jsem s jedním bavorským sedlákem a žijou skoro soběstačně - místní řezník, pekař, mlíkárna, atd. tradic se tam drží zuby nehty i když humánní převýchova s mladšími už taky udělala svoje. Jinak určité věci - co se může stát atd. mojí ženě vysvětluju, ale je to složité i pro mě těžko představitelné. Ale jít např do Ruska? Nevim, nevim molodci, jestli tam něčemu uniknete

181739

22.1.2009 12:42

RE: Nostradamus...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181739

ruská zadluženost (lidí) je v porovnání se západem zanedbatelná, a zadluženost státu prakticky nulová. přebytek státních financí, jeden z nejvyšších nárůstů HDP a podloženost měny zlatem nejvyšší na světě. nyní v té hysterii s "krizí" odtekly jen zahraniční investice ustrašených západních investorů, a horší už to nebude. a rusko jak vidět drží...
rusko je soběstačné, má suroviny, úrodnou půdu, vhodné klima, a je schopno si vše vyrábět pro vnitřní spotřebu. takže může být hůř, ale nebude ANI ZDALEKA tak zle, jaké gangy budou běhat v USA a západní Evropě. o počtu zoufalců s nesplatitelnými hypotékami nemluvě.
takže rusko bude vcelku přirozeně fungovat. mají také mj. účinnější nástroje pro řízení (ne nepružnou demokracii), prozíravější vedení a skromnější lidi.

181765

22.1.2009 20:44

RE: Nostradamus...

Hora Jan Hora Jan 89.?.?.?

Reakce na 181765

Presne tak!!!

181819

22.1.2009 21:04

RE: Nostradamus...

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181704

ale kam?? k čiernym rasistom, alebo k žltým rasistom, alebo k nežidovského pôvodu židovským sionistom??...a teď bábo raď!!

181821

22.1.2009 1:54

RE: Nostradamus...

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181699

pokial polievka bude, nebude to až tak zlé[smích]

181705

22.1.2009 7:29

RE: Nostradamus...

fero 213.?.?.?

Reakce na 181699

aj ja som to hladal ohladom toho posledneho cernocha...ale nenasiel som nic,na Nostradamovu predpoved to moc nesedi, skor Sibyla hovorila o nejakom pslednom (alebo prvom?)vodcovi,papezovi?ale vsetko sama voda...bol by som rad, ak by mi niekto dal nejaku tu adresu ohladom toho psledneho cernocha...

181732

22.1.2009 14:23

RE: Nostradamus...

nonick 212.?.?.?

Reakce na 181732

Bulharská slepá věštkyně Vanga.

181780

22.1.2009 1:36

Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

co je zač a to, že se prohlásil za černocha (to je v "obrozených" USA cosi jako u nás býval dělnický původ) a dvacet let poslouchal svérázného pastora Wrighta nesvědčí o nějaké přemrštěné genialitě a nadrasovém humanismu.
Také je sionisty vyloženě obklopen (Bidenova ipsissima verba - "Jsem sionista") a ne že tam má jen Žida Rahma "na pozorování".
Jinak je až děsivé, jak naivně vítají Američané domnělou změnu (i když se po tom, co zažili s Bushem, není moc co divit). Trochu mi to připomíná nás a víru v pozdějšího humanitárního bombarďáka po plyši v 89´. Nutno také dodat, že republikáni pro jeho triumf udělali co bylo v jejich silách (včetně nominace nemožného dua McCain-Palinová) a stejně barevný idol nezískal většinu bělošských hlasů.
Odkaz(en) pojednává o možných paralelách mezi Trudeaumanií v Kanadě a Obamánií v imigrací barevných deformovaných USA.
Co se týče outsourcingu pracovních míst, domnívám se, že je zcela záměrný a ekonomická výhodnost (pro hrstku podnikavců) je jen motivačním stimulem. Podobný proces probíhá u nás, dnes jsem se s překvapením dozvěděl, že ve Vietnamu (blíž by to nešlo?) působí čeští pedagogové učící vietnamské učně-svářeče pro "dovoz" do ČR - prý to Češi nechtějí dělat. Ale já jsem potkal nedávno hned dva svářeče, kteří v Praze nemohli sehnat práci pro vyšší věk (a inzeráty na místa svářečů také nejsou obvyklé, chybí jen 11,5 tisíce pomocných dělníků a 2000 číšníků a servírek - patrně za minimální mzdy).
I samotný nástup čínského komunismu v době atomového monopolu USA (Stalin si přál spíše rozdělenou Čínu po korejském vzoru) leccos napovídá, ničemové plánují na desetiletí dopředu - poukázání na vřelé přátelství NWO s pekingským režimem je asi nejpřínosnější pasáží filmu Endgame...

181701

22.1.2009 2:36

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181701

další takový, nepřítel svobody a outsourcingu... tedy izolacionista a milovník regulací a nemožnosti svobodně konkurovat jiným firmám... pochopitelně i v mezinárodní konkurenci!!! vždyť přece zákaz outsourcingu v jedné zemi (USA nebo Kanadě) by pro jejich firmy znamenal ztrátu vůči třeba evropským firmám, které levnou pracovní sílu někde používají.
co je špatného na tom, aby ten KDO CHCE (někde ve Vietnamu nebo Číně) mohl dělat co chce, a místo takto ušetřených pracovníků motivovat VLASTNÍ volné lidi k tomu, aby si našli nový prostor na trhu, nové příležitosti, založili nové firmy (nové plátce daní), klidně i v nových oborech, a zaměstnávali by své vzdělané/kvalifikované spoluobčany v třeba mnohem produktivnějším odvětví (opět další daně).
JISTĚŽE by mohly USA vyrábět třeba televizory, a na japonské uvalit třeba cla... a tím by DOMNĚLE zvýšily vlastní výrobu a zaměstnanost - ale došlo by k tomu, že:
1) domácí televizor (dnes pod konkurencí za 1000 USD) by začas stál 1500 USD (při omezení levných dovozů, které přece poškozují "domácí zaměstnanost" [smích] tzn. poškození spotřebitelů a tlak na zvýšení inflace.
2) produkty, které mohli za pár šupů dělat japonské automaty nebo korejci, by museli dělat amíci... šlo by o plýtvání pracovní silou. navíc by ta výroba při umělém nad-zaměstnávání lidí dusila inovace (také slabá konkurenceschopnost).
3) lidi, které bylo možno ušetřit zbytečně drahé práce při nesmyslně tvrdohlavé výrobě "vlastních amerických" televizorů, by se nikdy nepustili do jiné NOVÉ činnosti, tedy by nevznikly třeba farmaceutické firmy, hardwarové nebo softwarové společnosti (velmi produktivní, protože s pokročilým know-how a patenty) nebo jiné sofistikované výrobní závody.
tímto chováním by se USA připravily o přirozený rozvoj. kromě toho i o vysoké zisky z vývozu pokročilých výrobků a prodeje patentů, což zatím číňani nezvládají.

(P.S.: to o těch svářečích je nesmysl - po nich je dlouhodobě hlad snad ve všech městech ČR. spíš ti pánové byli vybíraví, a hledali dobře placené místo. anebo jde o nějakou bajku.)

181708

22.1.2009 2:39

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 181708

Prosím omezte počet svých příspěvků. Máte jich tento měsíc už 35. Nárok máte na 10. Další vám nebudu pouštět až do příštího měsíce.

181709

22.1.2009 2:54

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181709

prosím, proč nenecháte volný průběh, myslím si, že není na škodu číst různé názory, viz superblog britské listy, ať si každý vybere

181713

22.1.2009 11:50

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181713

na volnou diskusi on nemá... to by ho ohrozilo

181753

22.1.2009 13:50

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181753

Máte na mysli ty vaše kydy? Ty si můžeme každý den poslechnout ve zprávách... A diskuse s anonymem je něco podobného, jako kydání hnoje, nic ve zlém, samozřejmě... [bliji]

181775

22.1.2009 14:43

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181775

ne, jistěže nic ve zlém... vy jste dobrák od kosti a inteligent každým coulem [velký smích] ...a jako takový názory jiného označujete jako kydy a musíte se jako anonym s debilním nickem hestroy "udělat" na tématu anonymity... nic jiného vám nezbývá.

181781

22.1.2009 16:42

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181781

Většina lidí zde mě zná a ví jak se jmenuji. Ale i kdybych se vám teď znovu představil, vím, že vy se nepředstavíte. V tom se myslím shodneme, že, vy obhájce NWO...

181796

23.1.2009 11:09

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181796

jenže mně je vaše jméno úplně u prciny... nezajímá mě, protože je mi to nanic, a protože jméno je de facto jen shlukem písmen, podobně jako nick. na webu zcela nužitečné, nanic. jste pro mě anonymní naprosto stejně, jako já pro vás. a to se jménem i bez něj. stejně vám musíme věřit, že jste si ho nevymyslel.

jinak obhájce NWO nejsem - jak jste na to přišel? to jste si píchnul drogu nebo máte záchvat? kdybyste mé texty četl a kdyby vám zcela nechyběl rozum a logika, nikdy byste takovou pokroucenou lež nenepsal.

181881

22.1.2009 10:11

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hc 194.?.?.?

Reakce na 181708

Pane, copak nejste schopen vnímat realitu? Outsourcing se provozuje už leta a výsledky neodpovídají vašim teoriím.

181741

22.1.2009 11:57

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181741

podle vašeho pozorování? jaký máte statistický vzorek? a máte opravdu globální přehled, abyste věděl, kdo a proč vytvořil nebo nevytvořil nové odvětví, novou firmu, a kdo se poosunul na jeho místo?

181755

22.1.2009 13:52

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181755

Samozřejmě, dle vašich Protokolů je outsourcing jedním ze základů ovládnutí světa.

181776

22.1.2009 14:59

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hc 194.?.?.?

Reakce na 181755

Na přesná čísla jsem se chtěl původně zeptat já, ale neudělal jsem to protože je jasné, že žádná nemáte. Obhájci globalizace vždycky tvrdili, že se ekonomika rovnoměrně rozprostře po světě a svobodný obchod zajistí všeobecnou prosperitu. Teď už bije do očí, že to tak není.

181782

22.1.2009 11:25

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181708

Hmmm. To jsou pěkné kraviny. Takže si to ještě jednou zopakujeme. Volný trh? Samozřejmě ano. Je ovšem volným trhem otrokářský systém? Opravdu chcete snižovat ceny tím, že ty výrobky budou vyrábět otroci?

Víte, pokud volný trh, tak se vším všudy. Ovšem něco takového na Zemi neexistuje už hodně, hodně dlouho. Prvním nepřítelem volného trhu je korupce a potlačování lidských práv.

181748

22.1.2009 12:00

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181748

a jak jste přišel na "otrokářský" systém a na otroky? víte, že otrok si nemůže vybrat, zda pracovat bude nebo ne, a že za svou práci nic nedostane? naproti tomu v levných lokalitách si pracovník může vybrat, zda práci přijme a vydělá si na místní poměry solidně, nebo zda bude žebrat. nejlepší je nechat věci na dobrovolnosti, na svobodě.

181756

22.1.2009 13:43

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181756

Teď to již chápu. Čína je vlastně vysoce demokratický stát, kde každý zarobí stejně jako vy, že? OMG, to jsou kydy. Už začínám chápat, odkud vítr vane... Když jste tedy takový dobrák, zkuste si tam zajet, jděte někam do fabriky a napište, až budete mít našetřeno na první Porsche. Případně zkuste Afriku...

181770

23.1.2009 5:36

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 181756

Hmm,já se domnívám,že i to otrokářstí ,tak jako všechno za poslední tisíce let prošlo svým vývojem.Dnes je daleko sofistikovanější.I když dnešní systém (Systém?),tak ,jak je nastaven , se tváří,jakoby Vám dával na výběr - pracovník může vybrat, zda práci přijme a vydělá si na místní poměry solidně, nebo zda bude žebrat - ve skutečnosti ,vzhledem k tomu ,že bezdomovci se nedožívají vysokého věku - žádnou volbu nemá! A nebo má. Volbu sebevraha.Tu měl ostatně ale tehdejší otrok také.

Před léty v TV, Špidla tvrdil ,pokud se pamatuji, že " výše svobody ,každého člověka je přímo úměrná výší konta v bance" .Tehdy jsem si myslel, že kritizuje systém(Systém?).Až bohužel mnohem později jsem poznal,že tomu tak nebylo.Pouze konstatoval fakt.

Velice pěkně to všechno "okomentoval" Jaroslav Hutka již v sedmdesátých letech svoji nadčasovou písničkou LITVÍNOV:

Copak jste lidičky, copak jste provedli
Že jste tu zavřeni v tak velkým vězení
Zdali jste někoho chudého podvedli
A teď jste tady v těch barácích zavřeni

Nikomu na hlavě vlásek jsme neohli
Jsme velcí dobráci, to bychom nemohli
Jsme tady za prací, výdělek tu máme
Za byt a za stravu, za oděv děláme

A proč v tak nepěkných barácích bydlíte
A proč tak zkažený vduch tady dýcháte
A co po večerech, co tady děláte
Když slunko zapadne, kam spolu chodíte

Kam bychom chodili, doma si sedíme
Máme televizi a tak se díváme
Když program skončí, k spánku uléháme
Za byt a za stravu, za oděv děláme

A já jsem myslel, že spletl jsem silnici
A místo do města, dojel jsem k věznici
K velkému táboru, kde lidé pykají
Za to, že člověku, bratru ubližují

Odkudpak jsi přišel, že se tak hloupě ptáš
Když se ti nelíbí, proč se pryč nevydáš
My to své městečko docela rádi máme
Za byt a za stravu, za oděv děláme

Prosím vás, počkejte, dovolte otázku
Zda když tu žijete, myslíte na lásku
Na krásu, na štěstí, co je po bolesti
Co bude zítra a co bude po smrti

Z toho jsme vyrostli, tím se nechcem trápit
Takové myšlenky je nejlépe zabít
Hluboké úvahy koňovi necháme
Za byt a za stravu, za oděv děláme

Ach, moji lidičky, já vám nerozumím
Myslel jsem, že duše je největším bohatstvím
Umět si trochu hrát, mít pěkné věci rád
Dívat se na mraky, z louky se radovat

Podivně promlouváš, mladičký řečníku
Však jednou zmoudříš a poznáš svoji mýlku
Od nás starých se uč, my zkušenost máme
Za byt a za stravu, za oděv děláme

Vězeňským táborem smutně se procházím
Nebe už modrá se a už ptáky slyším
V tu tichou hodinu chci poznat člověka
Tisíce jich tu spí, mě nikdo nečeká

Nerozumím lidem, podivná je doba
Smutná je nálada města Litvínova
Lidičky bratři, za hodinu vstáváte…

181847

23.1.2009 20:07

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181847

Za básničku máte jedničku. Za pesimismus pětku. To se dělá nám tady postovat teze, že svět je jeden velký koncentrák? [mrknutí jedním okem] [smích]

181920

22.1.2009 21:43

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181748

"Volný trh? Samozřejmě ano."

Voľný trh? Na tom sa mi nezdá nič divného, keď každý využíva svoje možnosti a schopnosti maximálne. Ale to znamená aj využívanie otrockej práce, problém je toho, kto nemá otrokov.
Hlavným nepriateľom voľného trhu je človek. Ten, čo ostatných legálne okráda ako aj ten, hlupák, čo sa bez rečí okrádať nechá. Voľný trh nemá nič spoločné s korupciou, tú prináša až regulácia, teda štát. Isté ale je, že v ľudskom prostredí nefunguje "slobodná ruka trhu". A tie ľudské práva ste si mohli radšej odpustiť...čo sú ľudské práva???..

181825

23.1.2009 9:39

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181825

Korupci přináší až stát? Vy asi nepodnikáte, že? Dám příklad. Moje firma má dodat počítačové vybavení jiné firmě. Všiměte si laskavě, že se jedná o soukromý sektor. Pokud tam chci to vybavení dodat, musím podplatit toho, kdo o tom rozhoduje. Je mi líto, že to někteří lidé pořád nechápou... Fungje to tak všude. To, že vy jste ve státním sektoru a vidíte korupci jen tam, za to já nemůžu. Ne každý má na to podnikat, že?

A lidská práva? Pokud to pro vás nemá žádný smysl, můžete se odstěhovat třeba do Číny, tam se vám bude líbit. Vy "pravičáku"... [chechtot]

181865

23.1.2009 11:56

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181865

Máte naprostou pravdu, Hestroyi. Jako bývalý podnikatel mohu Vaše slova jen potvrdit. Korupce má navíc mnoho podob, od peněz, až k protislužbám, různým ústupkům, financování třetí osoby, protekci, zvýhodňování, atd. Korupce existuje, co je člověk člověkem a nezáleží na společensko-politickém systému.

Existuje jen jedna jediná svoboda. A tou je svoboda ekonomická. Tu když mám, mám zárověň s ní i všechny svobody ostatní. Je úplně jedno, v jakém systému žiji. Pak mohu i korumpovat a opatřovat si úpně vše myslitelné.

181885

22.1.2009 11:51

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 181708

No to jsou podle mne dost kraviny. Software jako produkt Ameriku nezachrání, nejsou totiž jediní co software tvoří. Specializace na regionální úrovni může jedině tak dosáhnout zvýšení spotřeby ubývajících paliv na dopravu, ane nemůže zachránit co nefunguje. ANi se mi nezdá že by Amerika nějak žila ze zisků z patentů a sofistikovanejch výrobků, máte asi na mysli laser guided munitions, Patriot misiles a F16s. Zvlášť v dneštní době je spíš odpověď v lokální soběstačnosti a svépomoci, globalizace se už jasně ukázala jako nefungující teorie. Laciná televiže z dovozu je jedna věc ale vydělat si na ní flipováním burgrů je věc druhá. Nehledě k tomu že to co nevýrábíme většinou ani nedokážeme opravit a jenom to věčně nahrazujeme novým importem.

181754

22.1.2009 12:06

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181754

software je zrovna obor, kde o žádné enoromní spotřebě paliv nelze hovořit. lze to dělat i z domu a spolupracovat po internetu.
že vy nevíte, jaké všechny patenty USA má, to ještě neznamená, že je nemají [smích]
ano, i zbrojní průmysl je velmi výdělečný, sofistikovaný obor. a pokud by nebyl o produkci zájem, nemohl by prosperovat.
pokud máte tak malou představivost, že si umíte představit jen občerstvení jako náhradu, tak je mi vás líto. jiní lidé se umí zaměstnat i jinak, lépe.
ohledně oprav: naprostý nesmysl. lze zřídit lokální servisní střediska, což se děje. a taky: kolikrát jste viděl opravovaný chip nebo například grafickou kartu? dnes se prostě vyměňují moduly, a ne že se někde letují odpory a kondenzátory.

181758

22.1.2009 12:16

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 181758

Hlavně že to funguje tak jak říkáte. Je to vidět podle toho kde jsou prachy. Já mám taky patent. [smích]

181761

22.1.2009 12:25

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181761

na co? na rozum?
ono to tak totiž funguje. prachy jsou opravdu spíš v rukou amerických vlastníků než v rukou outsourcovaných dělníků... třeba čínských, korejských nebo malajských. žádný podnikatel přece nemůže outsourcovat, aniž má na výplaty ven, a aniž si sám vydělá. to znamená, že pokud toto umožňuje firmě v USA vzniknout a firma na ty platy a zisk vydělává, je to lépe, než kdyby nikdo nic neudělal (protože s drahou pracovní silou by to ani nemělo cenu začínat... v konkurenci by produktivitou práce ani cenou nemohl uspět).

181763

23.1.2009 3:40

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181763

Co vlastne jsou ty penize a jakou maji hodnotu? Je to hodnota stala? Jake je hodnota tech prachu v dobe, kdy opravdu tece do bot? Obejdou se papirky bez duvery lidicek? Zkuste se nad tim zamyslet. Ani zlata cihla nezahraje a nenasyti, ani nevytvari skutecne hodnotne mezilidske vztahy.

Vicemen tri veci jsou nutnost. Strecha nad hlavou, nezmrznout a neumrit hlady. Plus ctvrta nejdulezitejsi, byt v nejake pospolitopsti jinych lidi. Clovek neni staveny na to prezit jako myticky neexistujici vlk samotar. Ten zbytek zivotni urovne konzumistance je postradatelny. Ja bych treba postradal neco ke cteni, at uz na siti a kdyby nebyla, tak v papirove forme, ale to se da lepe zaridit nez nova plazma, autak nebo znackove hadry a krusky nebo "kazdorocnich" 14 dni na plazi na "Kanarech".

181845

23.1.2009 12:23

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 181763

No patent na rozum máte patrně vy. Ovšem stačilo by se podívat jak vypadá hospodářská bilance a obrázek se zhroutí. Stačí se zamyslet kdo je na tom líp, zda ten kdo si musí půjčovat, aniž by to mohl vracet, nebo ten kdo si může dovolit ty půjčky dělat, aniž by se finančně ohrozil. [smích]

181894

22.1.2009 13:46

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181761

Pane Antiseptiku, už chápete, odkud vítr vane? Ten anonymní pan chytrý nám ještě může říct jednu základní věc a to, že je velký rozdíl mezi levicí a pravicí a že v demokratickém státě o věcech státu rozhoduují voliči. Také by neměl zapomenout na to, že svoboda projevu a pravdivost médií je zaručena. A další podobné slinty... [chechtot]

181772

22.1.2009 15:37

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181772

zmůžete se i na něco jiného, než na osobní provokace a off-topic popichování a pomlouvání? pokud na nic jiného nemáte, ukazujete to zde všem veřejně více než názorně. o tom ale inteligentní diskuse není... vaše myšlení je skutečně na zoufale nízké úrovni. a logiku či souvislosti v něm raději nehledat... pane slintale [smích] ---tím klesám na vaši výrazovou úroveň, abyste mi byl schopen rozumět.

181786

22.1.2009 15:49

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 181786

Omezte, prosím, počet svých příspěvků. Tento měsíc jich tady máte 47. Nárok máte na 10. Další vám pouštět nebudu až do začátku příštího měsíce, ledaže by byly mimořádně kvalitní.

181788

22.1.2009 21:31

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181708

nepřítel svobody a outsourcingu... tedy izolacionista a milovník regulací
zda se ze nemas nejmensi potuchy o cem je rec, prave nesvoboda a regulace outsourcing teprve zpusobila, nesvoboda trhu a regulace menovych agregatu spolu s manipulaci uroku, to poskodilo rentabilitu firem v Evrope a USA a zpusobilo destrukci kapitalu, potrebneho k zajisteni mzdoveho fondu, proto firmam nezbylo nic jineho nez hledat levnou pracovni silu v cizine. Nekteri hlupaci se naivne domnivaji ze to je kapitalismus,nebo ze neustale snizovani uroku je pro firmy dobre, nic nemuze byt dale od pravdy. Uvedene body 1-3 jsou naprosty nesmysl, protoze ignoruji jednu prostou skutecnost, outsourcing a s nim spojena likvidace domaci vyrobni zakladny a import vetsiny spotrebniho zbozi nebyl financovan nejakymi zazracnymi zisky z exportu pokrocilych vyrobku a patentu, nybrz gigantickou kreditni pyramidou ktera se ted zhrouti.Podobne nesmysly lehce vyvrati zak 1. rocniku ekonomky kdyz mrkne na giganticke deficity obchodni bilance USA.Zkus se pro zmenu bavit o pocasi, tomu mozna i rozumis. [chechtot] [velký smích] [chechtot]

181823

23.1.2009 9:41

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181823

Tak ten už se tu neukáže. To je ostuda... [chechtot]

181866

23.1.2009 4:29

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 181708

To o těch svářečích žádný nesmysl není (nemluvě o tom, že ten pán, co Vietnamce dováží, se podílel na likvidaci našeho učňovského školství - a ten Váš slavný outsourcing žádný zázrak nepřinesl ani v USA, kde vyspělé technologie a mozky i svaly stažené z celého světa (často na úkor domácích, dražších) jsou přítomny v dostatečném množství, což se o naší vyrabované (i outsourcingem) zemi říci nedá.
Navíc ty země, kam se průmysl přesunul, se časem dostanou i ke špičkovým technologiím (třeba i nelegálně) a za jejich zboží se pak bude platit kdoví čím, možná našimi pozemky...
Skutečně nevím, proč by mne mělo naplňovat blahem, že místa českých nezaměstnaných zastávají nějací barevní na druhém konci světa, kteří si tak spolu s podnikavcem (často nemajícím s naší zemí nic společného) trochu finančně pomohou.
Nezaměstnané sotva budou těšit nižší ceny (stejně pro ně nedostupných) výrobků, jistě by dali přednost mírnému vzestupu cen za cenu solidní zaměstnanosti a přiměřeného výdělku.
Pro rozumnou míru omezení svobody hamižných šíbrů a lichvářů bych byl, vzhledem k tomu, kam svět přivedli, by to nejspíš bylo v nejvlastnějším planetárním zájmu.
Podobní od reality odtržení fanatici volného trhu se vyskytovali v Británii na počátku 19.století a svým jednostranně provozovaným volným obchodem pouze docílili likvidaci britského zemědělství, okolní svět dál chránil své trhy cly a pokrokové technologie bez zábran kopíroval. Dnes tomu bude nejinak a já nemohu souhlasit s tím, aby se euroamerická populace stala obětí pochybných volnotržních teorií (i kdyby se ohledně likvidace výroby nejednalo spíše o zlovolný záměr, což mi připadá pravděpodobnější).
Ten podnikavci tolik nenáviděný stát by se měl především starat o bezpečí a blaho svého obyvatelstva a země jako celku a ne o profity "nadnárodních" korporací, které se s ním stejně dělí jen velmi nerady. Když to nepůjde jinak než omezením té poněkud zhoubné outsourcingové svobody, proč ne...

181846

22.1.2009 14:03

RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181701

Naprostý souhlas.

181778

22.1.2009 1:47

k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

>Je to plán tak jednoduchý a levný, že je s podivem, že to žádný „ekonomický mozek“ dosud nevymyslel
---patrně proto, že je to hloupost (alepoň podle mé úvahy). jde o prvek nesvobody a regulace ze strany státu. zvýšení zdanění je pro firmy škodlivé a demotivující (a naopak motivující k agresivnějším daňovým optimalizacím... to je v praxi dokázáno, že při procentuálně nižších odvodech stát vybere více nebo stejně). přinucení k návratu k drahé výrobě v USA je pro firmy rovněž finančně škodlivé, a je to pro ně špatné i z hlediska konkurenceschopnosti... v rámci volné soutěže s jinými firmami, kdy všichni jsou PŘIROZENĚ finančně motivovaní k úsporám, k minimalizaci výrobních nákladů - a proč ne? navíc je to dobře pro chudé levné lidi jinde, kteří by jinak živořili už úplně bez práce. pokud by firma tímto direktivním zásahem přišla o část zisku (pomineme-li velké ztráty při převodu výrob zpět), zaplatila by logicky z menšího zisku méně daní do státní pokladny (podobně i manažeři s menšími platy by odvedli méně daní), dále by si firma i její majitelé a zaměstnanci nemohli kupovat tolik, kolik si kupují při vyšším zisku (díky úsporám při výrobě), tím by pak přišly jiné firmy o kšeft a opět o část zisku, a stát opět o část daní... a tak dále. Z prodeje čehokoliv vzniká opět něčí zisk a je tam i DPH a u něčeho i spotřební daň. Pochopitelně by to vedlo k útlumu výrob, když by byly firmy znevýhodňovány a byla by menší poptávka.
Jistěže je špatné i to, že stát musí živit nějaké nezaměstnané. ALE - těch je výrazná menšina, zatímco levná výroba či outsourcované služby snižují náklady a tím teoreticky i ceny pro většinu, pro všechny koncové zákazníky. Pokud by stoupla cena produktů/zboží, američané (i jiní zákazníci v případě vývozu) by si jich mohli koupit méně (recese) anebo stejně, ale méně by si mohli koupit něčeho jiného - tedy by došlo ke snížení životní úrovně. při tlaku na zvyšování mezd kvůli vyšším cenám zboží by docházelo k inflaci, tedy znehodnocení peněz všech amíků.
NEEXISTUJE možnost, jak trvale někoho nutit zaměstnávat více lidí než chce, nebo jiné lidi, než chce zaměstnávat (zaměstnavatel musí být motivovaný a spokojený s tím, jak se mohl svobodně rozhodnout). pokud jsou nespokojení zaměstnavatelé pod tlakem státu, mají tendenci spíše šetřit a čekat, co ještě horšího na ně čeká. rozhodně nezaměstnávají lehkovážně někoho navíc, zvláště když je to poměrně za vysoký plat (oproti outsourcingu). Takže váš efekt by mohl nastat jen v diktatuře, kdy by stát nařizoval firmám zaměstnat tolik a tolik lidí.
Dělat zaměstnavatele ze státu je také špatné, respektive fungující jen v malé míře (opodstatněná pracovní místa, skutečně potřebná a produktivní). Já osobně mám za to, že by stát neměl suplovat podnikatele, ale z těch ...Automaticky kráceno

181702

22.1.2009 2:04

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181702

a nízké daně řeší co? chudý se začne (např.) vyhýbat lékařským prohlídkám, včetně jeho dětí, jen na této prkotině vám vyroste průser jak mraky

181706

22.1.2009 3:06

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181710

musím vám oponovat, ke snížení daní v ČR došlo, jaký to má dopad na zaměstnance...zaměstnanci (ovšem i zaměstnavateli) zároveň zvýšili DPH na spoustu věcí, je vám jasné, že dph spadá do daňového zatížení, je to prostě daň...zároveň s tím se uvažuje o tom, že každý je odpovědný sám za sebe, tak za všechno plaťte, komu po "snížení" daní vyplynuly výhody je zřejmé, ovšem, zaměstnanec se podílí i na zisku (jen odvedenou prací), pane, je to přeliv peněz, rozhodně ne řešení.....já osobně jsem při současném systému (měl být už dávno jiný) ochoten platit vysokou daň, s vědomím, že na nemocné dítě se nemusí dělat veřejná sbírka...razím heslo LÉKAŘSTVÍ, VZDĚLÁNÍ, ENERGIE PRO VŠECHNY

181715

22.1.2009 12:31

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181715

maže se to tu (nad vámi chybí nějaký text, na který reagujete), takže to nemá moc cenu diskutovat... [pláč]
je to složitější, vysvětlil bych vám to, ale na dlouhé texty tady nejsou zvědaví. takže jen velmi stručně:
když je vysoké zdanění, stát rdousí iniciativu, nevznikají tolik firmy, snaží se neodvádět státu nic, a tím pádem je to kontraproduktivní... hospodářství sotva dýchá, nerozvíjí se.
nemoci a zdravotnictví do toho nepleťte. to je věc pojištění a mj. věc omezení zbytečného plýtvání, takže unikají obrovské prostředky.

181764

22.1.2009 13:02

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181715

tak tak, pravdu díte. Ještě bych k tomu přidal: Levné peníze pro všechny. Tedy lichvu postavit mimo zákon, a především na tomto zákoně trvat! [cool]

181766

22.1.2009 13:44

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181766

a kdo by pak jako levně půjčoval? proč by vlastně své peníze nechal pracovat pro jiného, sám si spotřebu odložil a proč by si místo toho radši hned něco nekoupil sám??? [smích]
a pokud snad usilujete (jako totální amatér-fantasta) o levné peníze od státu pro všechny, pak zřejmě usilujete o inflaci... o vydávání peněz všem jen tak, bez jistoty, zda i ty levné peníze nějaká socka vrátí. čímž by se dosáhlo ztrát a krachů státem řízených bank, a k prohloubení inflace do stavu téměř neřešitelného. nebo-li jste šílenec... přejete si nemožné věci, aniž to dokážete domyslet do všech důsledků.

181771

23.1.2009 12:37

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181771

Asi stát, ne? Nebo je snad lepší varianta, když soukromá banka půjčuje státu a pak se nechá zachraňovat penězi daňových poplatníků? To je výhra! A že ty peníze, které si půjčují obří firmy, zplácejí bez problémů, jen se sockami jsou problémy... Vaše argumenty jsou jak loňský sníh... Měl byste se nad sebou zamyslet, dnes se píše rok 2009!

A to už vůbec nemluvím o tom, že banky půjčují jen čísla a peníze vytvářejí z dluhu. Oni tedy žádné peníze nemají, jelikož například v USA může banka na každý USD, který má, půjčit dalších 9 USD. Chápete? Nebo je to už vyšší dívčí? Je vám nyní jasné, že jste naivní jak malé dítě?

[chechtot]

181897

23.1.2009 14:01

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181771

Proč šílenec a fantasta? Najde se na světě stát, kde není aplikována lichva? Co myslíte? Až na to přijde, tak si upravte jarmulku, spadla vám do očí .... [chechtot]

181905

22.1.2009 13:47

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181766

Též souhlasím.

181773

22.1.2009 14:09

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181766

I to je málo. Já bych peníze zrušil úplně. Vytvořil bych kvalitní Státní Přídělovou Komisi (starší pamatují naši skvělou Státní Plánovací Komisi). Ta by pak spravedlivě rozdělovala lidem zboží "dle jejich potřeb". [velký smích] [chechtot] [velký smích] A je po problému s penězi, úroky i lichvou!!!

181779

23.1.2009 20:24

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181779

>I to je málo. Já bych peníze zrušil úplně. Vytvořil bych
>kvalitní Státní Přídělovou Komisi (starší pamatují naši
>skvělou Státní Plánovací Komisi). Ta by pak spravedlivě
>rozdělovala lidem zboží "dle jejich potřeb". A
>je po problému s penězi, úroky i lichvou!!!

No vidíte, chlape, vždyť my z vás toho slušnýho člověka tak nějak nakonec uděláme, vždyť vy ty vědomosti nakonec tak nějak máte, viďte soudruzi? Ale shodíte jarmulku, jo? A, vojín Vojtalín, myslete politicky ... [chechtot] [chechtot]

181921

23.1.2009 0:34

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

p 125.?.?.?

Reakce na 181766

...existuje nejaka ekonomicka studie jak to delal Ada? Mel na vsechno a jeste valcil...spokojenost byla na vsech stranach...

181838

22.1.2009 22:06

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181715

Môžem len súhlasiť..

181827

22.1.2009 10:10

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

ctenar 193.?.?.?

Reakce na 181702

No neni to presne jak rikate. Pri outsourcingu celeho oddeleni nezustava v americe zadny manager ani zamestnanci, takze nejsou zadne penize ze kterych by si kupovali zbozi v americe (kupuji ho v zemi kde je vyroba outsorcovana). V USA zustava vetsinou vedeni a pobocka se snazi vykazovat co nejmensi zisk aby zaplatili jeste o to mensi dane. Navic outsorcovane oddeleni nakupuje velkou cast veci prave v miste outsorcingu, nikoliv v materske zemi. Takze celkovy dopad na americana , je bez prace , pro jeho obor firmy presunuly vyrobu do zahranici, nikdo mu nepujci nema-li moznost to z neceho splacet (to je spatne, tezko se pak postavi treba na vlastni nohy) a nikdo mu nic neda (coz neni spatne, v EU zbytecne zivy nemakacenky). Souhlasim akorat v tom ze stat nema suplovat podnikatele. Ale pak at se tedy zrusi i dovozni cla napr. na ocel z Ciny nebo EU, kdyz uz jsme u te deregulace. Tim by ale dalsi americke podniky zacaly mit problemy.

181740

22.1.2009 12:20

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181740

ach jé... tady je nějaký světaznalý a VŠEHO-znalý mudrlant... JAK vy můžete vůbec vědět, jaké a kolik firem outsourcing výroby a služeb v USA provádí, a jaké procento lidí je v zahraničí a jaké v domácí části výroby, resp. v headquarter? je naopak pravidlem, že doma si firma nechává vedení a vývoj, popřípadě lepší výrobu, zatímco tu běžnou tupou práci dává dělat ven (třeba VW Škodovce). nebo máte zato, že VW už doma v Německu neexistuje a že tam není vedení koncernu? a tak je to u 90% všech firem. Ostatně i kdyby zůstal doma jen pan majitel, nakonec má sídlo v USA, a i on sám zdaňuje a utrácí své peníze v USA.
Pokud by některý podnikatel toto nemohl dělat (zásahem státu), nedělal by možná vůbec nic, protože by mu to v konkurenci finančně nevycházelo (neměl by motivaci). tím pádem by on sám přišel o výdělek (v krajním případě na pracáku), stát o daně, jeho dodavatelé o kšefty, a jeho outsourcovaní dělníci o práci a výdělek taktéž.
Proto je vždy lepší něco dělat, než nedělat nic, když stát zasahuje. A svoboda je pro to nutný předpoklad. Zásahy státu jsou jen sdělením, že to stát ví líp a umí to TEORETICKY dělat líp. Tak proč to tedy nedělá?

181762

22.1.2009 22:13

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181740

Posledné dve vety boli naozaj podnetné. A tuším aj pravdivé.

181828

22.1.2009 1:49

k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

>dokončení

Já osobně mám za to, že by stát neměl suplovat podnikatele, ale z těch miliard vytvořit motivační balíčky pro vznik nových firem a pro zaměstnávání lidí s dočasnou dotací od pracáku. Jen soukromník je maximálně vynalézavý ve vyhledávání příležitostí, hospodárný a efektivní, protože je motivovaný - když bude laxní a plýtvavý, připravuje se majitel o peníze. stát vždy plýtvá (úředník na to kašle... z cizího krev neteče), a navíc to dává prostor pro korupci... odtékání peněz mimo zamýšlený účel... například známým úředníků.

181703

22.1.2009 2:34

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181703

nezlobte se na mě, ale soukromé podnikání neřeší všechno, zaměstnanec se stane nepotřebným a státe starej se (nikdo neuvažuje o tom, že by propuštěný mohl dostat procentuální kompenzaci s podílu na zisku) , ano, státe starej se, snížení daní tento problém neřeší, to vidíme v současné době na vlastní oči, znám z vlastní zkušenosti vytunelování firmy svým majitelem, konto ve švýcarských bankách a zaměstnanci nejen, že nedostali tzv, zákonné odstupné, oni nedostali ani několik mezd, kdežto zbankrotující podnikatel je stále multimilionářem...nezávidím mu, jen chci podotknout, že to, co píšete, neřeší nic, ten člověk kdyby měl nižší daně, stejně by nezaplatil, protože NEMUSÍ

181707

22.1.2009 9:45

RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 181703

Bohužel je soukromník také zdatný v tom, jak vytunelovat jakékoliv "motivační balíčky". Kde jsou peníza a ouřada - tam je místo pro korupci a rozkrádání (pardon čerpání) nějaké pomoci.
To je celý princip přerozdělování.

181738

22.1.2009 2:51

pán náš...ššš

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

myslím, že obama neřeší nic, znám několik lidí za které bych dal "ruku do ohně", ale za obamu určitě ne...to, že černoši mají práva, no, a kde je nemají, měli i dříve (ovšem mimo tu sveřepou demokracii), nezapomělo se trošku na ty, kteří na té půdě tisíciletí běhali s oštěpem aby nakrmili rodinu? pokleknu a pomodlím se za všechny normální lidi, vyberte si je sami

181712

22.1.2009 2:58

To rušeni outscoringu (?)

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Zujímavé. Možno nie je taká veľká hlúposť.Pozrime na za a proti.
Za-zlepšenie obchodnej bilancie štátu, väčšia zamestnanosť, viac príjmov z daní, rast ekonomiky a zlepšenie životnej úrovne.
Proti-zníženie konkurencieschopnosti firiem.
Čo vy nato?

181714

23.1.2009 11:55

RE: To rušeni outscoringu (?)

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 181714

Koho mám uraziť nato aby ste my nato reagovali? [mrknutí jedním okem]

181884

23.1.2009 12:17

RE: To rušeni outscoringu (?)

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181884

Zřejmě jste to vystihl, takže není důvod to rozebírat, že? [vyplazený jazyk]

181891

23.1.2009 13:15

RE: To rušeni outscoringu (?)

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181714

krotis kone od ocasu, [velký smích] outsourcing neni nejaka trafika, ktera se da zrusit, je to instinktivni reakce ekonomickych subjektu na mistni podminky hospodarstvi, duvody ktere k tomu vedou jsem zde uz uvedl. Neexistuje zadny zakon, ktery muze firmy prinutit zamestnavat lidi doma jestlize je to nerentabilni, zvyseni cel ma smysl pouze vuci zemim s diktaturou ale celkove to nic nevyresi. Je treba zlikvidovat centralni banky a ukoncit manipulaci uroku a fractional reserve banking, system ktery se nevyhnutelne po konecnem kolapsu prosadi muze byt pouze mena kryta cennym kovem, trh zlata a stribra si to proste sam vynuti, bez ohledu na to ze hlupaci, ktere produkuji bankovni mafii zkorumpovane univerzity, prohlasuji ze to nejde. [velký smích]

181900

23.1.2009 17:22

RE: To rušeni outscoringu (?)

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 181900

Dá zrušiť, a tak ako to navrhol pán Stwora (zvýšené zdanenie za ouscourované pracovné miesta a to v každom štáte). Tuším kardinál Rischelieau(?) zaviedol podporu vlastných výrobcov a uvalil obrovské clá na cudzie výrobky- fungovalo to veľmi dobre Ľudovít XIV. mal čo rozhajdákať.
A čo sa týka frakčných rezerv súhlasím. Ale mena krytá len zlatom vecou je nestabilná, použiť treba aj iné suroviny-napríklad starý Egypťania používali obilie a zle dopadli v suchu. Preto by bolo dobré aby všetky meny boli kryté košíkom (rôznych) surovín.

181914

23.1.2009 19:57

RE: To rušeni outscoringu (?)

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181914

nebud naivni, zvysene daneni ve vsech statech, o tom muzes tak akorat snit,spolecne s tou sionistickou mafii, v konecnem efektu by to stejne rozkradli politici. Pokud se tyka kryte meny, pouze takzvane zlate pseudo standarty byly nestabilni ( v urcitych pripadech to byla i cilena sabotaz ze strany bank, ktere samozrejme fiat money podporovaly), hlavne ale gold standart nemuze samozrejme fungovat ve spojeni s fractional reserve banking systemem, proto to fungovalo jen castecne, ovsem porad jeste lepe nez fiat money. Kosik surovin na kryti je samozrejme nesmysl, co tam chces dat? Ropu? To se neda uhlidat, to je pouze jiny fiat system. Vsechno krome fyzickeho trhu zlata a stribra se da manipulovat, a take se manipuluje,vcetne gold futures na COMEXu, protoze je to jen papirove zlato. Krome toho pouze zlato a stribro ma tisice let osvedcenou acceptance. [velký smích]

181919

23.1.2009 23:09

RE: To rušeni outscoringu (?)

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 181919

Konečne niekto s kým môžem diskutovať. [vyplazený jazyk]
Viem politici by to rozkradli i Lajo 14 [vyplazený jazyk] rozhajdákal na vojny-vtip:
Prečo nemajú včely parlament?
Pretože potom by nemali med!
Takže potrebujeme prebudovať celý náš systém, moje predstavy:
1)Politici sa volia na neurčité obdobie s tým že sa dajú odvolať kedykoľvek
2)Starostovia jednotlivých obcí tvoria zhromaždenie žúp, z tohoto zhromaždenia X počet ľudí je volení do zhromaždenia krajov a zo župy sú volený ľudia do vlády-zasadnutia sú verejné
3)Prácu vlády(10-30 ľudí) uľahčuje činnosť odvolateľných vymenovaných odborníkov, prezident sa volí z členov vlády alebo sa vystrieda každý z jednotlivých žúp-zasadnutia sú aj tajné
4)Suroviny patria štátu(kovy atď) ale po vyťažení firma môže ponechať časť (asi 60%) na výplaty a chod firmy a investície-farmári odovzdajú asi 10-30% župe-podpora chudobných, štát dobre platí vymenovaných odvolateľných úradníkov-každý má právo na to aby mal čo jesť, nosiť a mal kde dôstojne bývať
5)Peniaze sú kryté surovinami a produktami z fariem
6)Energetická sieť je tvorená jednotlivými mikroelektrárňami - každá budova má svoju a nadprodukcie odovzdáva nadprodukciu tam kde to je potrebné-podobný systém ako bittorrent-vysoká decentralizácia a stabilita
Viem dosť divné ale furt lepšie ako to čo máme, to šaškovanie s frakčnými rezervami a zlato a striebro sa nedá jesť tak základ všetkého by mala byť farmárska produkcia

181931

24.1.2009 18:48

RE: To rušeni outscoringu (?)

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181931

vidim ze jsi jeste takovy maly socialisticky utopista,
bod 1)
kde je nejaky rozdil? Kdo rozhodne ktere politiky treba vymenit? Nejvyssi sovet?
bod 2)
opet krotis kone od ocasu, proste nechapes, ze 90% korupce ma puvod v dnesnim menovem systemu, kdyby banky nemohly vyrabet neomezene mnozstvi obeziva, nemohly by si koupit politiky a nebylo by z ceho financovat valky, vymyslet pravidla jak se voli zatupitelstva obci a kraju je pitomost,kdyz vse ostatni nefunguje, asi jako zacit stavet Eifelofku od spicky.
bod 3) stejna pitomost jako bod 2.
bod 4) vse co patri statu patri vsem a je teda vyhodne to rozkrast.
bod 5) pitomost, mnozstvi surovin nelze kontrolovat, jen obmena inflacni meny.
bod 6)jeste muzes prikazat jakou barvu ty budovy budou mit. [chechtot]
zrejme nechapes funkci penez, je to proste prostredek smeny zbozi, kdyz ho podlozis obilim nebo podobnou surovinou, zdvojnasobi nekdo plochy kultur a mas inflaci jak delo.
Kdo ti rikal ze zlato je potreba jist? To slouzi pouze k tomu aby nebylo mozno neomezene mnozit obezivo, zlaty standart jeste sam o sobe prosperitu nezaruci, pouze zabrani soustavnemu okradani obcanu skrytou dani v podobe inflace. Suma sumarum, jelikoz nechapes jak soucasny system funguje, nemuzes mit ani predstavu o tom co je treba zmenit a vymyslis takovehle kraviny. [velký smích] [chechtot]

182004

24.1.2009 3:27

RE: To rušeni outscoringu (?)

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181919

Neco jsem zaslechl, ze prej zlata je dost, ale lidi kreri ho pozaduji fyzicky do ruky musi mit nejaky ten cas strpeni. To je jako ta pohadka o dolaru krytem zlatem pro mezinarodni obchod a strejdovi se jmenem de Gaulle. [velký smích] [velký smích]

181953

24.1.2009 20:09

RE: To rušeni outscoringu (?)

Stan 91.?.?.?

Reakce na 181953

ono zlata neni opravdu malo, akorat ne za cenu kterou nabizi na COMEXu, rozhodne je ho dost pro kryti meny. [smích]

182009

22.1.2009 3:18

Ad Obama

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Pán Stwora
Obama je teraz naozaj nečítatelný, ale všetko ukáže čas, zdá sa že rozohral svoju vlastnú hru a keď má chrbticu tak pokúsi urobiť to čo sľúbil, ale ako sa to hovorí?
Drž priateľa blízko ale nepriateľa ešte bližšie.
Myslím si že je až príliš vedomí svojej situácie-vie ako môže dopadnúť keď neurobí to čo "má"- takže zatiaľ tancuje tak ako pískajú iný.
Ale či je skutočne takí je to otázne.

181716

22.1.2009 3:35

RE: Ad Obama

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 181716

No vždyť to je přesně to, co říkám také. [smích]

181718

22.1.2009 3:51

RE: Ad Obama

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 181718

Ups. Ale zhrnutie neuškodí že? [mrknutí jedním okem]

181720

22.1.2009 9:45

RE: Ad Obama

google 85.?.?.?

Reakce na 181720

>Ups. Ale zhrnutie neuškodí že? [mrknutí jedním okem]

dopokial si mate co zhrnovat, tak ste nas.

takze NIE, zhrnutie nezaskodi. [chechtot]

181737

22.1.2009 10:16

RE: Ad Obama

sxgo 91.?.?.?

Reakce na 181737

Pán google, Vás Naseredin s tým zhŕňaním nejak potešil, tiež sa tlamím keď si nato spomeniem. [velký smích]

181742

22.1.2009 11:04

RE: Ad Obama

google 85.?.?.?

Reakce na 181742

>Pán google, Vás Naseredin s tým zhŕňaním nejak potešil,
>tiež sa tlamím keď si nato spomeniem. [velký smích]

dufam len, ze Hodza Nasredin na to nema copyright. [mrknutí jedním okem]

181745

23.1.2009 0:42

RE: Ad Obama

p 125.?.?.?

Reakce na 181716

...masacry v Gaze a Barakovo reseni bude tzv.prubirsky kamen...potom budeme hned vedet o co jde....

181840

22.1.2009 3:34

nevím, jestli to obama změní

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

nevím jestli jste viděli...www.czechfp.cz/filmy/

181717

22.1.2009 4:15

Pozoruhodné je pozorovat, americkou tradici přísahy na Bibli.

kozoroh 61.?.?.?

Každý americký president přísahá na Bibli,tedy i Ti "špatní presidenti",kteří začali vraždit Iráčany, vraždit Afgánce, s desaterem na rtech ,nezabiješ,nezalžeš,což ten už dříve odpřísahlý George Bush přiznal, že to byl omyl, že žádné zbraně hromadného ničení nejsou,tedy i tím , umožnil popravě Saddam Hussejna, mimo těch statisíců Iránců a před tím sankce ,jež připravili o život víc jak 500 000 dětí v Iráku,vše ve jménu Boha a Bible, s tím,že ve své zpovědi řekl, Bůh , mi řekl......
Takový odpřisahlý Clinton si asi těžko vzpomene na WACO, kde pod účinkem plynu uhořeli nevinné děti, křestanské děti.K čemu vlastně slouží ta tradice ,přísahat na Bibli, byla tady Korejská válka,po ní Vietnamská a prakticky na celém světě nebylo jednoho mírového dne od konce druhé světové války,aby se někde nebojovalo pod požehnáním nečeho s přísahou na Bibli,jež je braná i ke všem soudním jednání,co by základ něčeho, co stejně nefunguje, protože se stále válčí a stale je někdo někde mordován.
=======================
Obama`s left hand, with wedding ring visible , is placed on President Lincoln`s Inaugural Bible as he takes the oath of office --PŘECE ,TOHO ZASTŘELILI TAKÉ, JAKOŽTO I KENNNEDYHO.
Divná to země ,s divnou tradicí,co myslíte?

181723

22.1.2009 4:16

zmneny nastanou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

zmneny nastanou,ale budou to zase jen tzv. povrchove upravy,cerne koste se bude zmitat v rukou internacionalistu [judeo-zednaru] stejne tak jako koste bile

181724

22.1.2009 4:35

Internacionala

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Vyhledal jsem si slova Internacionaly a uvedomil si ze Amici by ji ted meli zpivat. Potomci votroku se ujali moci - "otroci vzhuru k cilum svym". Ten svet je zajimavej, zasnu, jak se vse cotaci.

181728

22.1.2009 6:32

Nenapravitelný optimista

john bombardon 82.?.?.?

Pane Stwora to jste vy ten nenapravitelný optimista. Vy opravdu věříte ,že ten Obama má sám za sebe nějaký plán na zlepšení situace pro běžného člověka v zemi. Vždyť to je jenom další loutka . Tentokrát nám vybrali někoho atypického aby to evokovalo v těch našich kebulích změnu a naději aby Ti obchodníci s časem mohli tou muletou ještě chvilku mávat než se to sesype. Taky je varovným signálem že k tomu pustili černocha . Myslím že když se situace bude vymykat kontrole tak ho odprásknou a vyrobí takovou malou občanskou válku. Černí a bílí se začnou mydlit a vyvolení se budou smát za bukem. Vždyť je to pořád dokola.

181730

22.1.2009 6:41

vyborny clanek

Panelak Obama 217.?.?.?

Neni co dodat,jen nejaky odborny analitik by mel prubezne sledovat uprky Zidu-Sionistu z te ktere zeme a kam smeruji.To je spolehlivy barometr predstihu udalosti o minimalne 5 let.

181731

22.1.2009 12:00

RE: vyborny clanek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181731

To je dobrá myšlenka!

181757

22.1.2009 9:27

Obama?

E.T. 85.?.?.?

Jo, jo Obama, chytrá horákyně přišla. Ani černý, ani bílý, v rodině rabín, aby to bylo O.K. Ani bohatý, ani chudý, američan, který se jako narodil v Americe, ale ne tak úplně. Vystudoval práva,/taky dobrá profese/, byl muslim, pak křesťan, má za sebou drogovou, a i homosexuální minulost, teď je ženatý, má rodinu. Pracoval v charitách, pak se stal senátorem. Slibuje, splní, i nesplní. Inu chytrá horákyně.... [vyplazený jazyk]

181735

22.1.2009 14:00

RE: Obama?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181735

Tak to jste napsal perfektně!

181777

22.1.2009 9:32

Alex Jones

Soudce Lynch 88.?.?.?

včera ve svém pořadu (radiu) rozebral jeho projev.
Tak třeba věta, že se Amerika bude muset změnit a přijmout nová pravidla, se dá vysvětlit jako:
přestat zdravě přemýšlet a přijmout NWO.

Obama nebude lepší, protože "kdo chce s vlky býti, musí s nimy víti".
[oči v sloup]

181736

22.1.2009 11:23

CHANGE a Rahm Emanuel

JayCee 212.?.?.?

Ja nevim, proc z Obamova predvolebniho hesla "CHANGE" si kazdy domysli, ze Obama slibuje zmenu. Vzapeti si lide zase domysli, ze Obama prinese zmenu, ktera bude zmenou k lepsimu. Vzdyt slovo CHANGE znamena, krome jinych vyznamu, i drobne - a nebudou to drobne, co americane dostanou, ale drobne, ktere jim zbudou. Zednari miluji tyto hricky s vicevyznamovymi slovy, sledujte je a bavte se s nimi.

Rahm Emanuel - na vyber jeho, tak jako na vyber dalsich clenu Obamova kabinetu, ma Obama nulovy vliv. Az se jednou nahodou doctu o nahle nevolnosti Baracka Obamy, aspon budu vedet, kdo mu to ocelove lanko hodil kolem krku.

181746

22.1.2009 22:27

RE: CHANGE a Rahm Emanuel

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181746

e e e...nebude to lanko, máme lepšie technológie...

181829

22.1.2009 13:50

pravda, obama je skutečně nečitelný

drUgstore 83.?.?.?

komentátor asia times, píšící pod pseudonymem "spengler", ve svém článku na toto téma http://www.atimes.com/atimes/Front_Page/KA22Aa01.html
upozorňuje na fakt, že obama slíbil všechno všem a kdyby to vše měl splnit, roztrhal by se na kusy. nazývá ho "oxybarama" , odvozeno od básnické (rétorické) figury oxymoron (protimluv).

181774

22.1.2009 15:31

Obama je velmi schopný manipulátor

Nasredin 85.?.?.?

Už to, jak se stylizoval do role dědiců černých Američanů (potomků otroků), byl majstrštyk, který mu přinesl vítězství ve volbách, ve kterých byl zvolen především hlasy barevných Američanů. Přitom se jen jeho matka zapomněla s keňským studentem a on sám vyrůstal v patricijské rodině bílých prarodičů. Barack Obama není černý Američan v tom smyslu, že sdílí dědictví těch, jejichž předkové byli otroky. Takto oblafnul své vlastní voliče. U bílých voličů až tak velkou podporu nenašel. Vždy se snažil, aby to vypadalo, že "vstal" z hloubky, až zoufalství afroameričanů. V jejich očích je něco, jako nový Martin Luther King. Jen čas prověří jejich iluze.
Otázkou je, zda skutečně přinese nějaký „New Deal“, který bude zásadním obratem v podpoře, ozdravění a zreformování ekonomiky USA. Pokud neukončí války, na které si USA vypůjčují od Číny a pokud bude udržovat, po celém světě, milion vojáků a udržovat drahé základy, nelze o větší změně hovořit. Pravda, první vlaštovkou je „pozvání“ Ruska do účasti na protiraketovém deštníku (o což Rusko vždy usilovalo a nabízelo svá zařízení). Zde je však namístě přísloví, že „První vlaštovka jaro nedělá“. Osobně se domnívám, na základě složení jeho administrativy, že chce spíše, než přijít s vlastním a novým politicko-ekonomickým kurzem, navázat na politiku Clintona, která je hodnocena jako ekonomicky úspěšná. Clinton byl dost populární pro své „lidové uličnictví“, ale hlavně pro to, že mu v Bílém domě, každou chvíli, Monika Lewinská telefonovala do břicha. No, čas ukáže.

181785

22.1.2009 22:55

RE: Obama je velmi schopný manipulátor

supino1 213.?.?.?

Reakce na 181785

"Osobně se domnívám, na základě složení jeho administrativy, že chce spíše, než přijít s vlastním a novým politicko-ekonomickým kurzem, navázat na politiku Clintona, která je hodnocena jako ekonomicky úspěšná. Clinton byl dost populární pro své „lidové uličnictví“, ale hlavně pro to, že mu v Bílém domě, každou chvíli, Monika Lewinská telefonovala do břicha. No, čas ukáže."

Bohužiaľ, Clinton mi len pripomína "demokratické" riešenie Kosovskej otázky. A dohody z Ramboulliet, možno som sa pomýlil v gramatike. "Ak sa Srbsko vzdá, má záruku, že Kosovo nebude uznané ako samostatný štát." A kde sú tie, spomínané záruky? V riti. To ani nepíšem, kvôli čomu to celé vzniklo. Americké sľuby sú najjj...nedôveryhodné. Ale prečo ísť súdiť Obamu dnes? Doprajme mu aspoň tých 100 dní. Radšej viac, potom sa uvidí.

181831

22.1.2009 23:26

RE: Obama je velmi schopný manipulátor

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181831

Ano, souhlasím s Vámi a proto jsem psal jen, že Clintonova vláda byla ekonomicky úspěšná. Snížil nezaměstnanost, přibrzdil růst státního dluhu, omezil byrokracii, zákon o zbraních, apod. Jeho zahraniční politiku jsem záměrně nehodnotil. Srovnával jsem Obamovy vize, dovnitř USA, s vládou Clintona a přibráním jeho lidí do své administrativy.

181834

25.1.2009 2:41

RE: Obama je velmi schopný manipulátor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 181834

To odebírání zbraní občanům bych jako úspěch nehodnotil, čím se budou bránit proti nástupu NWO ?
Zločinci si zbraně legálně nepořizují a Američané mají (na rozdíl od obyvatel Eurosajůzu) ústavní právo na sebeobranu...

182023

23.1.2009 0:52

RE: Obama je velmi schopný manipulátor

p 125.?.?.?

Reakce na 181785

.. nekteri delaji jeste horsi veci/ovsem ne ve statnim meritku/ nez Clinton, kdyz maji doma nekoho jako Hillary..

181841

22.1.2009 17:37

Myslim, ze Obama podporu Izraeli hraje, uvnitr to vidi jinak

Karel4 192.?.?.?

Zdravim,

videl jsem na youtube, jak Obama vystoupil na konferenci AIPAC a az podezrele zduraznoval pratelstvi k Izraeli. Nemohu si pomoci, ale podle me to mluvil jenom proto, ze vedel, ze toto se bude posluchacum libit. On podle me ty sionisty zna a snazi se je blafnout stejnou zbrani, jakou pouzivaji oni. Podle me Ti chytrejsi sionisti to o nem vedi, ale nemohou s tim nic delat.

Podle me neni nahodou, ze sionisti vyrazili na Gazu tesne pred tim, nez nastoupi Obama, protoze vedeli, ze Bush jim to sezere, ale ze Obama by jim to nesezral. Taky je videt, ze stahli vojaky par dni pred Obamovym nastupem, jinak vedeli, ze by meli problem ....
Mozna, ze se pletu, ale spis bych rekl, ze Obama tu "bevyhradnou" podporu Izraeli hraje ..., uvidime, az skutky ukazi, co je v jeho srdci. Zatim skutky ukazuji v prospech toho, co si myslim.

181800

22.1.2009 17:56

Rád bych se mýlil.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Zatím ale to vypadá tak, že ať je v tom americkém fordu Executive sedel jakékoli barvy, tak finální produkt bude hnědý.

181802

22.1.2009 18:33

RE: Rád bych se mýlil.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 181802

>finální produkt bude hnědý.
jj. v oboch významoch

181808

22.1.2009 18:11

Faktem je, že Obama je silně rozporuplný

A.S. Pergill 89.?.?.?

V současné ekonomické krizi je namočený až po uši, protože byl jedním z hlavních prosazovatelů zákonů, které zakazovaly bankovním domům poskytovat nesmyslné úvěry (např. platební schopnost prokázána potvrzením o přidělení sociálních dávek) a stejně nesmyslné hypotéky (mnohonásobně překračující hodnotu nemovitosti, jíž se ručilo).
Z tohoto hlediska může být klidně tím, kdo pomáhá likvidaci menších firem a obecně střední třídy, hádejte, v čí prospěch [velký smích]
Na druhé straně je podle islámského práva muslimem (protože jeho otec byl muslim, nemůže jím nebýt) a jeho aktivity směřují k hospodářské destrukci USA, a tím i destrukci jejich vojenského potenciálu, který představuje jednu z nejvýznamnějších překážek celosvětového vítězství islámu. Pro tohle by svědčilo jednak to, že se veřejně hlásí k jakési křesťanské církvi a muslimové přitom neřvou nad jeho odpadlictvím (z islámu se, podobně jako z kterékoli jiné zločinecké organizace, dá odejít jen nohama napřed), jednak jeho negativní aktivity vůči Guantanámu, které IMHO povedou k propuštění tam vězněných islámistických teroristů (zatím se k terorismu vrátila drtivá většina propuštěných, údajně nevinných).
Může být ale i pouhý socialista, snažící se zlikvidovat kapitalismus, aby nepřekážel budování zářných zítřků.
Pochopitelně, může být také značný rozpor mezi tím, co si Obama myslí, že dělá, a tím, co zamýšlejí ti, kdo jím manévrují.

181804

22.1.2009 19:15

RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181804

Pergill, nezklamali. Oni nikdy nedokážou zklamat. Vždyť oni kritizujou toho Obamu i za to, že chtěl zabránit udělování bankovních úvěrů a hypoték americkejm bezdomovcům. Pergill, že oni nenáviděj toho Obamu jen proto, že je poloviční musulman a mohl by izraelskejm židům šlápnout, no oni už maj dost fantazie a budou vědět na co. Ne, pergill, opravdu ne, já myslel kuří oko, věděj? Ale, Pergill, nebojej se nějak moc, oni ti Američani móc dobře uměj zkrotit neposlušnýho otroka, co je vzpouzí. Oni ho pustěj z řetězu akorát tehdy, když do Bílýho domu dovezou uhlí, rozuměj mi, ne? Co si budeme povídat.
Pane Pergill, jak tak citlivě napsali o tom Guantanameru, nebo tak nějak, že se to tam hemží samejma teroristama, tak to maj, Pergill, svatou pravdu. Ale původně, Pergill, ty teroristi teroristama nebyli, to je vyrobili až tam, však oni to dobře věděj. Jim vadí, že v nich Američani vzbudili tolik nenávisti, že rovnou z vězení půjdou za tím holyvůdským hercem, no jak jen se jmenuje, Pergill pomůžou mi, dobrý, už to mám, půjdou za Bin Lajdákem. Oni, Pergill, stejně jako já, moc dobře věděj, že ho nikdy nenajdou, i kdyby prošli celej islámskej svět. Mohli by ho najít, ale jen v Americe, až ho budou líčit v maskérně, před natáčením další „nenávisti“. Oni jsou, Pergill, velkej taškář a jen tak pokoušej.

181811

22.1.2009 19:39

RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181811

Nasredine, líbí se mi co a jak píšeš.
[smích][smích][smích][smích]

I tohle je způsob jak chytře, s ironií, humorem a zároveň slušně komunikovat s lidmi, u kterých musí být jeden hodně napozoru.


jansmith[smích]

181813

23.1.2009 2:49

RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 181804

Pergil máš nejaký problém s muslimami? [zmaten]

181843

23.1.2009 0:31

neco pro precteni

katr 88.?.?.?

Pokud nekdo rychle pise, potreboval bych prepsat starou edici Protokoly S. Mudrcu. Velmi zajimave cteni. Nejenze to bylo patrne psano na objednavku pocastkem stoleti, clovek ma pocit ze se jedna o dnesek.

181837

23.1.2009 1:18

Trochu cteni....

novy zacatek 99.?.?.?

namisto prazdneho peni aneb Hussein (je) Mezinohama pekne vobriznutej.
http://www.voltairenet.org/mot120832.html?lang=en

Posudte sami.

181842

24.1.2009 1:48

Proces na dělání lidí blbce pokračuje.

kozoroh 59.?.?.?

Obama, nové koště ,ale se starou násadou.
Je pozoruhodné se dívat ,né jenom na tradici přísahy na bibli,ale i na mluvu a "myšlení" politiků, tedy i presidenta Obama.
Zahájení presidenské funkce po boku se všemi medii je velkolepé, ale , kdo se zamyslí ,co Obama říká ve zkutečnosti?
Přednes jeho myšlení o krisi na Středním východě, hodnotí takto; Budou pracovat na urovnání konfliktu spravedlivým soudem situace a Israel má právo na svou existenci.
To, je krásná diplomatická mluva,že ano?
Jedným dechem mluví o spravedlnosti a zároven, že Israel ( útočník a okupant ) má právo na obranu, to je co, to nedokáže říci jen tak někdo.
Jinými slovy a mnohem jednodušeji, bez diplomatických kliček, Israel, uměle vytvořený stát za pomocí terrorismu, bez souhlasu Arabů byl umistěn pomocí Anglie doprostřed arabských národu, ma stejná práva ,jakožto domací domorodci, které vraždil.
Ještě jinak, lupič, který vlezl do vašeho domu a nehodla se z něho vystěhovat, má stejné pravo na dům, jako ten, co jej stavěl a vše platil.
Politici vynášejí rozsudek nad situací o jejiž posadí naprosto nic nevědí a nebo ani nechtějí vědět, když už jedné straně přislíbili svoji podporu. Takto ,chtějí nastolit řešení,spravedlivé, ovšem podle nich, zloděj a jeho obět, na stejnou úroven. To je to,proč celý svět je v jednom velkém bordelu, nebot prakticky není spravedlnosti,špatná spravedlnost není naprosto žádná spravedlnost.
Možná až by Obama se stal Palestíncem a před jeho očima postříleli celou jeho rodinu, možná, že by pochopil, ale to samé s jeho poradci, ketří svým původem by se nikdy nedostali na palestínskou stranu, spíše na tu druhou stranu, nebot je to druhý Israel v Americe, který si hraje na obět a když nemůže mít privilégia ,tak, aspon volaji po rovnosti mezi okradeným a zlodějem v rámci,tak zvané spravedlnosti.
V podstatě jde tisíckráte opakovanou lží dokázat práva Israelu na uloupené území a všicni poslušní Quinsingové jim v tom mají dopomoci. Hamaz má být přinucen celým morálně skorumplovaným světem.Proč mlčí historici, politici, kteří vědí pravdu, že tam uměle vytvořený stát Israel nepatří?
Co, Vatikan, který ví ,že nejsou "bibličtí židé",ale Chazáři.

181944

Příspěvků: 112

22.01. 00:35 Kyklop  zatiaľ
22.01. 12:06 svoboda  RE: zatiaľ
22.01. 13:30 Stan  RE: presne tak,
22.01. 21:00 supino1  RE: zatiaľ
22.01. 00:35 yxo  Nostradamus...
22.01. 01:52  RE: Nostradamus...
22.01. 09:52 Eda  RE: Nostradamus...
22.01. 12:42  RE: Nostradamus...
22.01. 20:44 Hora Jan  RE: Nostradamus...
22.01. 21:04 supino1  RE: Nostradamus...
22.01. 01:54 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Nostradamus...
22.01. 07:29 fero  RE: Nostradamus...
22.01. 14:23 nonick  RE: Nostradamus...
22.01. 01:36  Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 02:36  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 02:39 Vladimír Stwora  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 02:54 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 11:50  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 13:50 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 14:43  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 16:42 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 11:09  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 10:11 hc  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 11:57  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 13:52 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 14:59 hc  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 11:25 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 12:00  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 13:43 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 05:36 Takyjeden  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 20:07 mtk  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 21:43 supino1  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 09:39 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 11:56 Nasredin  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 11:51 Antiseptik  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 12:06  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 12:16 Antiseptik  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 12:25  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 03:40 Rene Bartosek  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 12:23 Antiseptik  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 13:46 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 15:37  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 15:49 Vladimír Stwora  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 21:31 Stan  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 09:41 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
23.01. 04:29  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 14:03 hestroy  RE: Myslím, že ten mulat pořádně neví,
22.01. 01:47  k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 02:04 Ibrahim Ag Alhabib  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 03:06 Ibrahim Ag Alhabib  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 12:31  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 13:02 mtk  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 13:44  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
23.01. 12:37 hestroy  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
23.01. 14:01 mtk  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 13:47 hestroy  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 14:09 Vojta49  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
23.01. 20:24 mtk  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
23.01. 00:34 p  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 22:06 supino1  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 10:10 ctenar  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 12:20  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 22:13 supino1  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem
22.01. 01:49  k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)
22.01. 02:34 Ibrahim Ag Alhabib  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)
22.01. 09:45  RE: k tomu vašemu věčnému problému s outsourcingem (konec)
22.01. 02:51 Ibrahim Ag Alhabib  pán náš...ššš
22.01. 02:58 Oracle  To rušeni outscoringu (?)
23.01. 11:55 Oracle  RE: To rušeni outscoringu (?)
23.01. 12:17 hestroy  RE: To rušeni outscoringu (?)
23.01. 13:15 Stan  RE: To rušeni outscoringu (?)
23.01. 17:22 Oracle  RE: To rušeni outscoringu (?)
23.01. 19:57 Stan  RE: To rušeni outscoringu (?)
23.01. 23:09 Oracle  RE: To rušeni outscoringu (?)
24.01. 18:48 Stan  RE: To rušeni outscoringu (?)
24.01. 03:27 Rene Bartosek  RE: To rušeni outscoringu (?)
24.01. 20:09 Stan  RE: To rušeni outscoringu (?)
22.01. 03:18 Oracle  Ad Obama
22.01. 03:35 Vladimír Stwora  RE: Ad Obama
22.01. 03:51 Oracle  RE: Ad Obama
22.01. 09:45 google  RE: Ad Obama
22.01. 10:16 sxgo  RE: Ad Obama
22.01. 11:04 google  RE: Ad Obama
23.01. 00:42 p  RE: Ad Obama
22.01. 03:34 Ibrahim Ag Alhabib  nevím, jestli to obama změní
22.01. 04:15 kozoroh  Pozoruhodné je pozorovat, americkou tradici přísahy na Bibli.
22.01. 04:16  zmneny nastanou
22.01. 04:35  Internacionala
22.01. 06:32 john bombardon  Nenapravitelný optimista
22.01. 06:41 Panelak Obama  vyborny clanek
22.01. 12:00 hestroy  RE: vyborny clanek
22.01. 09:27 E.T.  Obama?
22.01. 14:00 hestroy  RE: Obama?
22.01. 09:32 Soudce Lynch  Alex Jones
22.01. 11:23 JayCee  CHANGE a Rahm Emanuel
22.01. 22:27 supino1  RE: CHANGE a Rahm Emanuel
22.01. 13:50 drUgstore  pravda, obama je skutečně nečitelný
22.01. 15:31 Nasredin  Obama je velmi schopný manipulátor
22.01. 22:55 supino1  RE: Obama je velmi schopný manipulátor
22.01. 23:26 Nasredin  RE: Obama je velmi schopný manipulátor
25.01. 02:41  RE: Obama je velmi schopný manipulátor
23.01. 00:52 p  RE: Obama je velmi schopný manipulátor
22.01. 17:37 Karel4  Myslim, ze Obama podporu Izraeli hraje, uvnitr to vidi jinak
22.01. 17:56 Kropáč  Rád bych se mýlil.
22.01. 18:33  RE: Rád bych se mýlil.
22.01. 18:11 A.S. Pergill  Faktem je, že Obama je silně rozporuplný
22.01. 19:15 Nasredin  RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný
22.01. 19:39 jansmith1984  RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný
23.01. 02:49 Oracle  RE: Faktem je, že Obama je silně rozporuplný
23.01. 00:31 katr  neco pro precteni
23.01. 01:18 novy zacatek  Trochu cteni....
24.01. 01:48 kozoroh  Proces na dělání lidí blbce pokračuje.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 883