Diskuze k článku

Život ve vypůjčeném čase v ukradené zemi

Příspěvků 94

19.1.2009 2:34

Zločiy Israelu a tak zvaných židů jsou kryty holocaustem.

kozoroh 61.?.?.?

Pna Avraham "Avrum" se narodil 19 Ledna 1955 a členem israelského parlamentu=Knesset,mluvčím Jewish Agency pro Israel a dřívější mluvčí koordinator v parlamentu a ten říka sám o sobě ,že je čas přiznat pravdu o holocaustu,této monstrozní lži,které se používá k dalšímu lhaní a k omluvě za vraždění jiných lidí; Avraham Burg calls on the Jews to abandon the “Titanic of Lies”. He appeals to reason in order not to drown in the rough sea of holocaust-forgery, holocaust-deceit, holocaust-fraud, holocaust-lies and holocaust-theft. He calls the so-called memory of the holocaust "a rediculous sacrilege and converts piercing pain into hollowness and kitsch".
I believe Israel must move away from trauma to trust, that we must abandon the "everything is Auschwitz" mentality and substitute for it an impulse toward liberty and democracy.
http://www.latimes.com/news/printedition/opinion/la-oe-burg16-2008nov16,0,1029195.story?track=rss
Los Angeles Times, 16.11.2008
===================´
Golda Meir pronesla 8 března 1969, zde není nikdo a nic, jako lidé Palestíny...když přijdem my,tak je vyhodím even a převezmem jejich zemi.Prakticky oni neexistují.
======================
Tadz je anti=semitismus,nacisti,Hitler, Auschwitz,byl to jejich omyl snad ?Vidíte, máme jednu věc, my jsme přišli,abychom vzali jejich zem.Proč by to tak měli přijmout?
Odpověd od Nahum Goldmann v Le Paraddoxe Juif=The Jewish Paradox,str.121=122.
============
"We must use terror, assassination,Intimidation, land confiscation, and cutting of all social services to rid the Galilee of its Arab population."
David Ben=Gurion, May 1948, to teh General Staff, From Ben=Gurioan , A Biography, by Michael Ben=Zohar.
===========
Israel udělal několik prohlášení,kde si opravnuje zasáhnout kdekoliv na celém světě proti všem ,jež jsou proti židům a tak svět měl možnost se seznámit s politickýma vraždama v Kanadě,Thajsku,Německu, Novém Zélandu a jinde, mnohé vraždy nikdy nebyly objasněny. Vlády těchto zemí ,ani moc neprotestují,že občané s příslušností těchto státu jsou obětí, israelských vražd,poslední akce se odehrala ,co by špionážní afera na N. Zélandu, jestli pamatujete.

181397

19.1.2009 4:31

Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Tragedii lidstava, ze dustojnici jako tento odchazeji na vlastni zadost do civilu a lampasove s plechovym zaludkem, ktery snese vsechno s absenci neceho cemu se rika moralka zustavaji. A tohle by slo zobecnit i mimo armadu. Cim dal vice zacinam pochybovat o tom, ze psychopat jako Sakasvilli patri v politice mezi bile vrany.
http://www.blisty.cz/2009/1/19/art44830.html

181401

19.1.2009 18:17

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

Sid 78.?.?.?

Reakce na 181401

Predpokladajme, ale čisto len predpokladajme, že sa sny tohto boľševického sráča a pokrytca (to sa niekomu rozpráva o kolabse štátu, keď žije v Londýne) vyplnia?

Izrael ako demokratický a pokrokový štát štát zmizne, a nahradí ho ďalšia skorumpovaná a neproduktívna arabská diktatúra. Tak čo sa napríklad spraví s izraelským obyvateľstvom?

Vyvraždí sa úplne alebo deportuje do Európy? A čo v Európe? Kde budú ľudia, čo žili generácie v Izraeli bývať? To im postavíme domy v Hradci Králové alebo v Dubline?

A myslíte pán Bartošek, že prípadným koncom Izraela sa maoistické sny takýchto ľudí ukoja? Nebudú žiadať viac, keďže z jedlom rastie chuť?

Čo tak vyvraždenie všetkých belochov v Južnej Afrike?
Alebo deportácia všetkých ľudí európskeho pôvodu z Južnej Ameriky? Budú môcť ostať len miešanci a indiáni?

Možno sa to zdá nereálne, ale verím, že by to dotyčnému pánovi nerobilo problém. [bliji]

181453

19.1.2009 18:41

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 181453

"Kde budú ľudia, čo žili generácie v Izraeli bývať? To im postavíme domy v Hradci Králové alebo v Dubline?"
Docela jste se trefil. Stavet jim nemusite. Oni jiz maji sve realitni agentury a stavebni firmy. A to nejen v HK.

181454

19.1.2009 21:31

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 181453

zdá se vám být současný stav "věcí" v pořádku? jestli ne, co navrhujete?

181468

20.1.2009 13:23

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181468

Co navrhuje nacista Sid, který by mohlo klidně soupeřit s těmi nejhoršími stvůrami sionacistického Německa, případně bolševického Ruska?

Vyhladit Palestince. Jednoduchá odpověď, že?

Všiměte si, jak pořád mluví o bolševicích potupně, nicméně je sám bolševik. Neboť duše žida, je duše komunisty, jak onehdy řekl jeden z jeho čistokrevných nadřazených vyvolených siosoudruhů nacistických bolševiků.

181541

19.1.2009 21:51

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 181453

Za židy se po celá staletí skrývají bestie jejichž jedinou modlou je zisk a moc za naprosto každou cenu. Pro tyto vyvolené jsou ostatní lidé (včetně obyčejných židů) jen zvířata určená na práci nebo k porážce. Této světové elitě vůbec nejde o nějaké náboženství, toru, talmud nebo zemi zaslíbenou. Jde jim jen o jedno a Davidova hvězda je pro ně zárukou nedotknutelnosti. Bohužel po celá staletí je sami židé považují za autority a nechávají je ve jménu židovství krást, lhát a podvádět. Pogromy pak dopadají především na hlavu "štítu" zmíněných bestií tzn. na hlavu židů. Je to smutné ale je to tak a myslím, že poslední pogrom nebyl rozhodně poslední. Vytvoření Izraele byl možná omyl 33 členů OSN a možná jen loutkařská akce vyvolených. V každém případě jde o krádež a pokud nedostane Izrael lidově řečeno "Přes čumák" vyvolá sionistické hnutí další vlnu nenávisti vůči židům. Nevím jak to dopadne ale jak se říká "Kdo seje vítr .... "

181469

21.1.2009 15:58

RE: ostatní lidé (včetně obyčejných židů)

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 181469

"Pro tyto vyvolené jsou ostatní lidé (včetně obyčejných židů) jen zvířata určená na práci nebo k porážce."

Staci si vsimnout jak i bezvyznamni posluhove elity, na opozicnim webu nazyvaji zdejsi diskutery. Veskre nadavky znamenaji "nejste s nami, jste pouha zver".

181663

20.1.2009 4:16

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181453

Ja se snazim myslet v realne rovine, na rozdil od ideologickych volu, fanatiku a hovadek , ktera veri , ze jsou neco extra a vice nez zbytek lidstva. Jaderny arsenal Izraele znamena, ze Izrael zustane realitou. V Saudske Arabie i Iranu a dalsich arabskych zemich toto chapou velmi dobre. Neunavujte se prosim tim chybnym prekladem Ahmedinezada. Ze sionismus je jeste dychajici relikt, ktery zmizi stejne jako apartheid me nedesi.

Jestli chcete jit bojovat za rasu do JAR prosim ja nikomu nebranim. Ja osobne minim vzit do ruky zbran, pouze pokud bude zapadni svet stojici na filosofii svobody napaden na domaci pude, at uz zvenci nebo zevnitr. Neverim totiz, ze laufy kanonu exportujici demokacii muzou pozitivne zmenit spolecnost nebo kulturu. "Valka" idei se nevyhrava bombami!! Staci se podivat do Afganistanu nebo Iraku. To, ze sionisti jsou vzdycky diky sve ideologii stojici na sile o tah pozadu, bohuzel pro vsechny zucastnene ovlivnit nemuzu. Doporucuju vam zahrat si nekdy sachy, aby jste vedel jak dopada partie, kdy jedne strane chybi prilis mnoho tahu za sebou nejake to tempo.

Pokud vas zajima k cemu vede destabilizace, tady mate zajimavy filmik, ani tuha krvava diktatura jako v Argentine nemuze zmenit trendy, ktere probihaji celospolecensky jako dusledek neschopnosti elity efektivne vladnout a udrzet tu aspon minimalni stabilitu. Navic vojenskou-prumyslovy komplex svou hrou na dokonalejsi technicke hracky, stavi guerilovou valku do pozice ,kdy i silny stat muze byt postaven pred neresitelne bezpecnostni hrozby. Nemluve o nestabilnich rezimech behem nadchazejicich krizi. Ropovodu, plynovodu, zeleznic .... jsou tisice km, plus dalsi tisice objektu nutne pro nejakou elementarni uroven fungovani stability. Situace s piratstvim u pobrezi Somalska je pouze takova mala predzvest, k jakem masovemu chaosu muze vest politika sily spolu s modernimi vojenskymi hrackami pro "pechotu".
http://www.czechfp.cz/site/?p=5058
http://www.blisty.cz/2009/1/20/art44860.html

181493

21.1.2009 3:05

RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 181453

Od kdy je izrael demokraticky stat ?Nemas to ,covece nejake domotane?

181622

19.1.2009 6:19

oběti

Eczko 85.?.?.?

Ano to máte pravdu jak se cítí jako oběti, jednou jsem se bavil anglicky s pár Izraelci - židy a oni byli naštvaní na Palestinu, Araby, vůbec si nepřipouštěli, že jim ukradli zemi a ne naopak.
Ani náhodou si nepřipouštěli, že si nezačali oni.
Jeden si ještě stěžoval jak je chudák, že mu dopadla na dům palestinská raketa a když jsme se ho zeptal, proč tedy hraje hru na počítači (bylo to na serveru jedné závodní hry) , když je tak v nebezpečí, tak mi ještě řekl, co má jiného dělat?!

Na druhou stranu solidarita a sympatie k Palestincům je tam dost velká, ještě tam se mnou byl jeden Turek, který byl asi dřív znechucen než já a už ho to přestalo bavit, [bliji] já jsem se jim ještě snažil na to co teda maj dělat, když jsem tak chytrej říct: Prostě přestaňte bojovat. (Just stop fighting.)
Na toto jsem se jen dočkal odpovědi, že přestanou, až přestanou Palestinci...

181404

19.1.2009 7:35

Sú len dva spôsoby, ako ukončiť vojnu

Tak je to 192.?.?.?

1. Zabezpečiť plné žalúdky a prácu a bývanie pre každého
2. Vykynožiť

Izrael volí bod 2 a zaštiťuje svoje konanie holocaustom. Tým nechcem tvrdiť, že sú mi Palestínci sympatickí. Je to však možné po tom čo zažili za posledné roky či skôr desaťročia? Ľudia zdiveli.

181405

19.1.2009 7:49

vyborny clanok

Peter Micko 85.?.?.?

ale ako vidim sionisticke psy zlym znamkovanim nesetria, no veru pravda boli [smích]

181406

19.1.2009 10:48

Tak to jsem zvědavý

hestroy 77.?.?.?

Jsem moc zvědavý na to, co zde budou trousit "lidé" typu Pražáka, Vanguarda, Van Guldsteina, Vojty 49, Jirky Koubka a další necitelní sionacisté za moudra. Dle známkování článku, který vystihuje spoustu věcí, soudím, že už zde sionacisté byli a jejich příspěvky čekají na schválení. Tuším, co budou obsahovat. Stará zaklínadla, staré lži, kterými se snaží ospravedlnit svoji kolonizační strategii. Budou tu lhát, že Palestinci, kdyby chtěli, tak už svoji zemi měli, že jsou líní, že jsou horší než Cikáni, že je potřeba je vyhladit atd. Tyhle jejich nacistické kecy dobře známe... [bliji]

181415

19.1.2009 12:12

RE: Tak to jsem zvědavý

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181415

Zklamu Vás, pane Hestroyi. Palestinci mají dle mě jen jedinou možnost. Dát přednost vzdělání před fanatickým náboženstvím. A věřte, že ta doba přijde. Palestinským "vůdcům" pak náhle vyschnou zdroje jejich krvavých příjmů.

A mimochodem. Tvrzení, že izraelci
> Vrhají na Palestince bomby s cílem vyvraždit je.
je s dovolením k smíchu. Kdyby izraelská armáda měla skutečně rozkaz vyhladit obyvatele Gazy, soudíte, že by boj skončil s tisícovkou palestinských obětí? [chechtot]

181425

19.1.2009 15:30

RE: Tak to jsem zvědavý

Kyklop 217.?.?.?

Reakce na 181425

Ako by to helstroy neprorokoval....

181434

19.1.2009 15:51

RE: Tak to jsem zvědavý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 181425

>>Tvrzení, že izraelci
>> Vrhají na Palestince bomby s cílem vyvraždit je.
>je s dovolením k smíchu. Kdyby izraelská armáda měla
>skutečně rozkaz vyhladit obyvatele Gazy, soudíte, že by boj
>skončil s tisícovkou palestinských obětí? [chechtot]
Pokazde zvazuji, kdyz zaregistruji jakekoliv oficialni vyjadreni, co se za tim kabatem jeste skryva. Duvod ukonceni izraelskych utoku, jak jej uvadi Izrael, nabyva podezreni - Obamuv prichod k moci. Uz jeho vyjadreni o GWB, ze delal chybna rozhodnuti, a o silenem zadluzeni zeme, naznacuje, ze Izrael nemuze pocitat s obdobnym pristupem USA, hlavne s financnimi injekcemi. A vyjadreni CNN o zabijeni v Gaze, taky cosi naznacuje. Myslim si, ze Izrael zacina byt opatrnejsi.

181436

19.1.2009 16:12

RE: Tak to jsem zvědavý

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181436

Obama s rukou na srdci před AIPAC odpřísáhl, že pro Izrael udělá COKOLIV! Opakuji - COKOLIV!

181444

19.1.2009 22:00

RE: Tak to jsem zvědavý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 181444

>Obama s rukou na srdci před
>AIPAC odpřísáhl, že pro
>Izrael udělá COKOLIV! Opakuji - COKOLIV!
Copak jeste neznate politiky? Ta jejich divadelni gesta moc neznamenaji. Nejdulezitejsi je situace a jak se davy chovaji. A jeste jedna "malickost". Jeho vice-president prijal kandidaturu za urcite podminky. Ze bude moci byt pritomen vsem dulezitym rozhodnutim. Verim, ze kdyby president udelal neco za jeho zady, vice-president rezignuje.

181472

20.1.2009 13:10

RE: Tak to jsem zvědavý

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181472

Tím viceprezidentem máte na mysli toho sionistu?

181538

21.1.2009 15:40

RE: Tak to jsem zvědavý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 181538

>Tím viceprezidentem máte na mysli toho sionistu?
Muzete mi pomoci, kde najdu odkaz na to, ze Biden je sionistou? Nejak mi to uniklo.
Vim vsak, ze tento muz je proti umisteni radaru v CR a raket v Polsku, coz je nesporne sympaticke. Otazka je, jestli to prosadi. Pokud by sioniste byli takovi, snad by je OSN nezavrhlo, ne?

181661

21.1.2009 16:50

RE: Tak to jsem zvědavý

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 181444

Americti "Africani" jasaji a slibuji si kdovi co.
Jenze jejich novy spasitel prisaha oddanost uplne nekomu jinemu.

181671

19.1.2009 15:52

RE: Tak to jsem zvědavý

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181425

Co to melete? Takže kdyby vám někdo sebral barák a půdu, na které žili generace vašich předků, vaše rodiče by byli odstěhováni spolu s vámi do koncentračních utečeneckých táborů, tak byste šel studovat? Zamyslete se nad sebou. Tohle už opravdu hraničí s demencí. A to myslím vážně.

181437

19.1.2009 16:05

RE: Tak to jsem zvědavý

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 181425

Mate to Vojto opet nejake pomotane. Oni by radi studovali, dokonce i v zahranici, ale Izrael je jaksi nechce pustit. Naposledy pro ne musela prijet lod se dvema britskymi akademiky. IDF je pustila jen aby se to v novinach moc nerozmazlo. Zda se, ze je to Izrael kdo preferuje studium Palestincu na nektere z mistnich islamskych univerzit...

http://www.bricup.org.uk/
http://www.youtube.com/watch?v=P0Mju06ffxI
http://www.youtube.com/watch?v=w4Qzf9i_G9c

181441

19.1.2009 19:28

RE: Tak to jsem zvědavý

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181425

Pane Vojto49, a kde by podle Vás jako měli ti Palestinci studovat? Židé jim rozbourali i těch pár zbývajících škol, co tam měli. Kontrolují jejich pohyb v koncentráku. A, věřte mi, kdyby Izraelci zjistili, že jsou Palestinci "ňák moc chytrý", zatočili by s nimi, bez zavávání, po Izraelsku. Vám ze všeho nejvíc vadí, že víte, že i my víme. Proto tolik zloby. A máte pravdu, je za tím vzdělanost. Bohužel ne Palestinská.

Připomíná mi Váš příspěvek anekdotu o tom, jak přišel kaubój do saloonu a zeptal se jednoho: "Kolik je 2+2? Odpověděl mu, že 5. Zeptal se dalšího a ten odpověděl, že 4. Kaubój pak do něj vyprázdnil celý zásobník svého koltu. Ostatní se ho ptali: "Co Vám udělal, že jste ho musel zabít?". Kaubój lakonicky odpověděl: "Byj nějak moc chytrej".

181458

20.1.2009 4:46

RE: Tak to jsem zvědavý

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181425

Palestinci pokladaji vzdelani za jednu z nejdulezitejsich veci pro preziti sveho naroda, a maji pravdu. Ten kdo bombardoval v Gaze universitu, skoly, nemocnice a zameril se vedome na likvidaci intelektualni elity. Musi vedet, ze narod bez inteligence dlouho neprezije. Staci se podivat na situaci v Iraku, kde destrukce stredni tridy znemoznuje ekonomickou obnovu zeme. Narod, ktery nerezignuje na uctu ke vzdelani lze znicit pouze masovou genocidou. Vzdyt samotni Zide, prezili v diaspore 2000 let. Sionisty zastavil strach z bojkotu a izolace.

Jedna vec je vyvrazdit Gazu a druha vec je za to nest nasledky. Mimochodem vice nez polovina obeti jsou civiliste a tretina jsou deti. Zniceno 4 000 domu a dalsich 20 000 vazne poskozeno, zniceny kanalizace a vodovody... Vskutku chirurgicka valka s Hamasem. Pokud by jste chtel mluvit o psychickych traumatech z raket Kasam? Za 24 dni brutalni agrese v Gaze, zrejme neexistuje nikdo kdo by psychicky nebyl poznameny.

A nejde pouze o posledni mesic, psychicky strach, ze vysttreli omylem nebo nebo cilene raketa s Apache AH-64 ci jineho moderniho systemu a umiraji kolem civiliste je dlouhodoba zalezitost. Ztraty civilistu mezi Palestinci dlouhodobe mnohonasobne prevysuji ztraty na druhe strane. Ponizovani a sikonovani v mnohahodinovych frontach na 600 bezpecnostnich prechodech muze to vest k psychicke ujme? Muzu pokracovat v konkretni rovine dal, treba z Pilgerova dokumentu, nebo se porozhlednout trochu po siti.
http://www.blisty.cz/art/44723.html
http://www.novinky.cz/clanek/159100-palestinci-v-g...

181495

20.1.2009 5:43

RE: Tak to jsem zvědavý

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181425

Nektere fotografie jsou velmi drasticke.
http://na-severu.blogspot.com/2009/01/jak-nacisti-...

181498

21.1.2009 3:11

RE: Tak to jsem zvědavý

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 181425

"Ivane ty palice dubova, nic jsi nepochopil"CINK!

181623

19.1.2009 11:46

.

cyp 85.?.?.?

Osobnosti, jako byli římští císaři, nebo třeba i mongolští chánové, kteří ovládali půlku světa, měli jednoduchou strategii.
Ukázali národům, které chtěli podrobit, co dobrého jim mohou nabídnout a ti už se rozhodli sami, jestli jim to za to stojí a budou bojovat a budou vyhlazeni, nebo budou součástí říše, ve které budou mít svoje práva, ta říše jim poskytne vojenskou podporu, vzdělávání, popřípadě technické vymoženosti, které ty národy ještě vůbec neznaly. Proto se tyto velké říše mohly držet sposty let. Politika vyhlazování ještě nikde neuspěla a myslím, že ani nikde neuspěje, protože člověk má už od přírody dán pud sebezáchovy a pokud to není připosraný čecháčkovský pseudonárod, tak se i brání, dokonce proti technicky silnějšímu nepříteli. V Afghánistánu nikdy nikdo válku nevyhrál, ani Angličani, ani Sověti a ani teroristi z NATO.
Kdyby Židi zvolili strategii stejnou jako měl Řím, mohli v klidu žít, nikdo by neřešil, že do této země nepatří, pokud by měli co Palestincům nabídnout. Dokud jim budou nabízet pouze smrt a bídu, nemůžou očekávat, že je budou vítat s otevřenou náručí.

181423

19.1.2009 15:53

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181423

Tak to jste řekl moc pěkně...

181438

19.1.2009 17:57

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181423

Myslíte to vážne? A čo mi poviete na albáncov v Juhoslávii?

181452

20.1.2009 4:49

RE: .

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 181452

Bez mocenske popdpory zvenci by se museli chovat uplne jinak.

181496

19.1.2009 14:10

Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Nasredin 85.?.?.?

Z článku na mne dýchl duch jakési skryté omluvy pro neomluvitelné činy Izraelců. A sice, že jsou pod informačním embargem, jednostranným podáváním dějin, atd. To však mohlo fungovat, a nepochybně i fungovalo, od konce 19. století, do, zhruba, r. 1993. Nebo mají cenzurovaný a omezený přístup i na internet? Byli snad mezinárodně izolováni? A co světové židovstvo? To také nemělo přístup k informacím? Podle sionistů v nejrůznějších diskuzích, v ČR i zahraničí, je zřejmé, že nikoliv. Ti dobře vědí, kde je pravda. Žádné pomýlení, pod vlivem jednostranné výchovy. Vždyť existuje celá řada světových, židovských osobností, které pojmenovávají chování Izraele pravdivými slovy. Jde především o skrz naskrz špatnou ideologii, realizovanou bandou, s těmi nejhoršími vlastnostmi.

181427

19.1.2009 16:08

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181427

Nicméně! Jediné srovnání je s nacistickým Německem, kde většina lidí byla také dokonale zmanipulována propagandou.

Existuje zlo, které ohrožuje každého muže, ženu a dítě našeho velkého národa. Musíme učinit kroky k zajištění domácí bezpečnosti a chránit naši vlast. - A. Hitler k příležitosti založení GESTAPO

Ale nakonec je to vláda státu, jež určuje politiku a získat pro ni lid je lehké, ať již v demokracii nebo ve fašistické či komunistické diktatuře. Je lehké lidi přesvědčit, aby podpořili svoji vládu. Potřebujete jen jim říct, že byli napadeni a pak odsoudit pacifisty pro nedostatek vlastenectví a ohrožování země. Funguje to tak všude. - Hermann Göring

George W. Bush v pořadu Good Morning America z 28. ledna 1987 řekl: "Na první pohled by se mohlo zdát, že prodávat zbraně zemi, která sponzoruje terorismus, je špatné, ale jsou to právě výjimky, které potvrzují pravidlo."

181442

19.1.2009 19:54

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181442

Máte, Hestroyi, naprostou pravdu. Je tu malé ALE. Z hitlerovského německa vyemigrovala dost velká část lidí (nemám namysli jen židy), kteří buntošili proti nacizmu. Spisovatelé, žurnalisté, vědci a mnoho dalších, nevýznamných lidí. To v Izraeli nefunguje. Německá propaganda byla mocná a účinná, ale spíše na sociálně-nacionální úrovni, vcelku jen útočila na primitivní pudy obyčejných Němců. Izraelská propaganda je mnohem sofistikovanější a lstivější, než Hitlerova, avšak dopadá na nepoměrně vzdělanější, sečtělejší a technicky vyspělejší vrstvy, které mají možnost cestovat, srovnávat a studovat i jiné zdroje, než pouze tuzemské, než jak tomu bylo v poměrně uzavřeném Německu. Přesto, z německého národa, už v ranném stádiu fašizmu, zazníval nejeden varující hlas. Z lůna Izraele, až na "excesy", vcelku nic.

181462

20.1.2009 11:32

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181462

že z izraele (nebo o izraeli) neslyšíme varující hlasy je způsobeno (mimo cenzury) zřejmě tím, že vedení německa mělo jasno o podílu źidů na jejich ekonomickém stavu, a stálo proti těmto źidům. proto světové źidovstvo muselo bít na poplach; a také bilo, a ještě víc po válce, kdy ti bohatí uprchlí źidé řvali z anglie a usa o chudáčcích źidáčcích, a přitom své chudší soukmenovce sami záměrně obětovali právě pro tento efekt. kruté, ale pravdivé, efektní a bohužel i efektivní.
naproti tomu sionisticko-rasistický stát izrael je celkem v jejich zájmu, tak proč by dovolili přes svá světová masmédia nějaké varovné hlasy???
a že lidi jsou dnes chytřejší? -bláhová naděje. i technicky vyspělejší člověk, i nelevicový (ne nacionální socialista) je opět jen člověk, a když je denně formován proamerickými a proizraelskými lžemi, zaujímá postoje, jakými je přes médi (čí asi?) programován - levicovost špatně, Východ je špatný a hrozba, Západ je kapitalismus, úspěch a naděje i budoucnost lidstva (ať po dobrém nebo po zlém). ospravedlnění válek se dociluje útokem na nejnižší pudy - strach a xenofobii (například před muslimským živlem, který ovšem záměrně zanášejí do evropy a zakazují odpor lidí... nebo přirozený rasismus?).
a tak se i "vzdělaný" člověk chová jako příslušník stáda. a jak známo, inteligence stáda je nižší, než nejslabší jeho článek. a když přičteme smutný fakt, že inteligence je vždy ve výrazné menšině, svět jede s kopečka. tím spíše, že je řízen mocnými a bohatými zločinci, pro jejich zájmy, které nespolčený jednotlivec není schopen v plné šíři ani vidět, chápat.

181533

20.1.2009 22:33

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181533

S tím, co jste napsal souhlasím, avšak nejsme třeba my výjimkou, na kterou mainstream nefunguje? Ze svého okolí znám dost lidí uvažujících přibližně stejně. Ale to bude zřejmě tím, že se stýkám s lidmi, se kterými si rozumím, naše zájmy se často kryjí. Právě od takových jsem dostal "reference" na Zvědavce. Domnívám se, že právě inteligence je největší překážkou stádnosti. Inteligentní člověk (ne nutně vzdělaný) používá logické metody při hodnocení událostí, hledá další informace, chce si ověřit pravdivost informace, atd.. Samostatnost v jeho uvažování i konání musí být zákonitě trnem v oku vládců.

V otázce Německa, ve 30. letech, také souhlasím, že nejvíce bylo slyšet židovské, světoznámé osobnosti. Jak jinak. Slova toho, kdo nebyl světoznámý, nedosáhla publicity, zapadla. Evropští židé, kterým se nepodařilo emigrovat, jen naříkali, až do bídného konce. Na odpor, který by pomohl spojencům vyhrát válku, se nezmohli. Jejich odpor se, v tlačenicích do transportů, nedal poznat. Jedině, když jim chtěli odebrat zavazadla. K tomu stejně později došlo. To ale židé nevěděli a hájili svůj mobilní majetek, jako by měli právě někde nově začít podnikat. Nevím co jim jejich rabíni nakecali.

V jedné věci bych ještě rozvinul otázku Hitlerových "protestantů". Aktivních antifašistů, kteří se zapojili proti Hitlerovi, nebylo málo. Řada z nich později umřela v lágrech (nešlo o židy) a další bojovali po boku spojenců. Další konspirovali, ve válečném Německu, ve prospěch spojenců. K těm je třeba mít úctu.

Snažím se jen oddělit zrno od plev.

181591

22.1.2009 0:53

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181533

>že z izraele (nebo o izraeli) neslyšíme varující hlasy je
>způsobeno (mimo cenzury) zřejmě tím, že vedení německa
>mělo jasno o podílu źidů na jejich ekonomickém stavu, a
>stálo proti těmto źidům. proto světové źidovstvo muselo
>bít na poplach; a také bilo, a ještě víc po válce, kdy ti
>bohatí uprchlí źidé řvali z anglie a usa o chudáčcích
>źidáčcích, a přitom své chudší soukmenovce sami
>záměrně obětovali právě pro tento efekt. kruté, ale
>pravdivé, efektní a bohužel i efektivní.

A když se nacistický kolos zdráhal plýtvati pracovními silami, i cyklónem a tuhými palivy, museli těžce zkoušení světoobčané zapojiti na plný výkon fantazii, aby svět konečně spatřil 8.div světa - 6 MILIÓNŮ z řad světoobčanů.

181700

20.1.2009 13:36

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181462

Souhlasím s vámi, Nasredine. Sionacistická sebranka v Německu by jen tiše záviděla, jak se těm "nadlidem" v Izraeli a jinde daří zakrývat holokaust, kterého se dopouští, vysoce sofistikovanou propagandou. Němci byli proti židům naprostí břídilové. A nejhorší je, že naprostá VĚTŠINA židů se s myšlenkou vyvoleného nadřazeného národa naprosto ztotožňje, přesně jak jim to praví Talmud. A nějaká Tóra? To je čtení pro malé děti... Pro malá sioňátka, jak je hezky nazýváte... Opět opakuji, že máte svatou trpělivost!

181542

19.1.2009 23:08

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 181442

To s tím věděním a nevěděním. To je většinou založený na "tuším, ale bolelo by to, tak raději nic nevím", nebo "kdybych chtěl vědět dopátral bych se, ale je pohodlnější nevědět a slepě věřit". Nevědět je tak jednoduchý, bezbolestný a jsou v tom ke všemu výhody a prachy, zatímco vědění je nebezpečný a bolestivý. Jo až to už nepůjde, tak řeknu že jsem se o politiku nezajímal nic nevím a basta!

181476

19.1.2009 23:11

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181442

Takové výmluvné citáty jsou skvělé hestroyi. [smích]

A zejména, když je někdo jako ty dokáže SEŘADIT ve správnou chvíli na správné místo.
Mají potom mnohem větší vypovídací hodnotu a tzv. správně "tvrdí muzyku", než když jsou někde osamoceně zabořené často ve zmateném textu.


Když se takové demaskující výroky použijí při výkladu souvislostí, které prosionističtí diskutéři neradi vidí, hůře se takovým farizejům pak fabrikují jejich vlastní pokřivené souvislosti a hledající čtenář si snadněji uvědomí jak se věci ve skutečnosti mají.


Proto je dobré občas připomenout i výroky exponentů bankéřských židovských rodů Rockefellerů, Rothschildů nebo Wartburgů, zvláště v době, kdy právě zažíváme světovou finanční krizi a sanaci SOUKROMÝCH bank penězi daňových poplatníků, navíc bez trestněprávních a morálních postihů těch, kteří v "kožených[smích] fotelech" svou chamtivostí krizi rozpoutali.

Člověku pak lecos dojde.


jansmith[smích]

181477

20.1.2009 13:16

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181477

Díky, Jane. Jsem už k smrti unavený. Bude to tu muset vzít někdo za mě... Už opravdu nemůžu dál a tenhle svět není nic pro mě. Budu se muset definitivně uchýlit z labyrintu světa do ráje svého srdce... Najde se zde za mě nějaká náhrada? Hlásí se nějaký dobrovolník?

181540

20.1.2009 14:53

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 181540

Jasně Hestroyi vstanou noví bojovníci [velký smích] Jen jsem zvědav jak dlouho Vám to Vaše předsevzetí vydrží. Nebo máte po ruce nějaký opuštěný ostrov, kde byste neviděl co se děje kolem a mohl zapomenout ? [mrknutí jedním okem]

181548

20.1.2009 14:25

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181477

Opravdu lidem někdy něco dojde, pane Jene Smithi? Co třeba oblíbené argumenty:

Hamáz byl Palestinci demokraticky zvolen. Prima. Jak byl zvolen Hitler? Nedemokraticky? A jak Gottwald?

Ti Palestinci, jejichž otcové a dědové staletí pracovali na své půdě. Byli násilně vyhnáni ze svých domovů. Co jim jiného zbývá, než boj? Prima. Takže ti germánští chudáci, vyhnaní slovanskými kmeny z české kotliny ... Pravda, to bylo dávno. Tedy aktuálněji. Co ti chudáčci sudetští Němci, vyhnaní Benešovými dekrety ze svých domovů ... Divné, proč oni nám sem nestřílejí domácí rachejtle?

Ty stovky nevinných palestinských obětí izraelských zvěrstev v Gaze, nesnesitelné ... Dle statistik FAO denně umírá na této planetě asi 30.000 dětí na následky podvýživy... To znamená, že za stejnou dobu, kdy v Gaze zahynulo cca 1300 lidí zemřelo na světě asi tak 660.000 nevinných dětí ... Teda co to plácám, vždyť to tady přece nikoho nezajímá!

181546

20.1.2009 16:31

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181546

Pane Vojto49, nezapoměl jste náhodou ještě na jednoho výtečníka? Já Vám pomohu, zapoměl jste na Šimona Perese.

Pokud jste zmínil sudetské Němce, nechtěli náhodou sami domů, nevytrubovali všude: "Heims in Reich"? Co vidíte špatného na splnění jejich vlastní tužby? A, pane Vojto49, nebyla to, jen tak čistě náhodou, ještě vůle vítězných mocností, jako nově se utvářejícího společenství národů, zárodku OSN?

S jakou genialitou zas příjdete příště?

p.s. nesnažte se skrýt napáchaná zvěrstva v Gaze za statistiky FAO

181558

20.1.2009 17:13

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181546

Vojto, vy jste prostě normální sionacistické hovado. Tyhle argumenty může používat jen zvrhlý člověk. Co kdybyste mi napsal, kde bydlíte, já za vámi přijel, umlátil tyčí vaši rodinu a pak se na vás smál, že to přeci nic neznamená, že zrovna v tuhle chvíli umřelo tisíce jiných lidí. Vy byste se hodil na bachaře v koncentráku, kde byste mohl z dlouhé chvíle vězňům vrážet hřebíky do hlavy.

Opravdu, tak jak tu sionističtí nacisté kvičí čím dál víc a ukazují jejich skutečnou povahu, nedivím se už ani jednomu pogromu na ně. Pokračujte dál, Vojto, jen dál. Za člověka vás už nepovažuji. Potvrdilo se mi, co jsem si o vás myslel od začátku a nechtěl tomu věřit.

181564

20.1.2009 21:15

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181546

Vojto, možná by to byla legrace, ale opakuje se situace s naší diskuze ve věci 9/11 blahé paměti.

Mnohokrát jsem ti tehdy v debatě položil konkrétní dotazy a velice často, jako i nyní, konkrétní odpověď nepřišla a pokud, tak vyhýbavá.


Ve vlákně "Válka a zemní plyn" jsem se tě ptal jaké stanovisko zaujmeš ve věci použití bílého fosforu v Gaze a teroristické minulosti židovských organizací viz. Irgun nebo události v uprchlických táborech Sabra a Šatíla. Z tvé strany bez odezvy.

Dodávám, že pokud se bavíme přímo o použití zbraní na bázi bílého fosforu, tak je třeba zdůraznit, že Izrael cestou mluvčí IDF zpočátku použití těchto zbraní vehementně popíral.

Až po důkazech od Human Rights Watch a svědectvích o hrůzných zraněních z nemocnic nakonec přiznal, že tyto zbraně v Gaze používá. Jedním dechem, ale dodával, že to jsou zbraně povolené. Pozapomínal ale doplnit, že mezinárodními úmluvami k osvětlování a maskování kouřem sice povolené jsou, ale nikoli proti živým cílům a už vůbec ne v hustých zástavbách namačkaných civilistů, jak je notoricky známý případ území Gazy.

Podle mně to je znak max. arogance a zbabělosti používat tyto nejmodernější a ničívé zbraně tam, kde je velké množství bezbranných civilistů a proto mě zajímalo, co ty nato.


Po přečtení tvé poslední reakce se nedivím, že odpověď nepřišla a vlastně se dalo předpovídat, jak by tvá odpověď vypadala viz. tvá poslední argumentace FAO statistikou.

Zase si nepřekvapil, a i když za ocenění stojí aspoň určitým způsobem kultivovaný styl, který píšeš, a který je vždy lepší než arogance a povýšenost. Na druhou stranu i MUDr. Koukolík ve svých statích o deprivantech píše, že se velmi často jedná o značně inteligentní lidi (inteligentní se nerovná moudrý), kteří vystupují slušně a od většinové tzv. normální populace se navenek do chvíle než způsobí někomu bolest či jiné zlo nijak neliší a o to jsou nebezpečnější.


jansmith[smích]

181579

20.1.2009 23:19

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 181579

>Mnohokrát jsem ti tehdy v debatě položil konkrétní dotazy a
>velice často, jako i nyní, konkrétní odpověď nepřišla a
>pokud, tak vyhýbavá.

Jako kdybyste ho neznal, on radsi plivne a schova se zpatky do krovi... [chechtot]

181598

20.1.2009 23:42

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181579

Oběma Vám pánové Hestroyi i Jene Smithi věřím. Věřím, že vy oba věříte ve svou pravdu. A snad se ani nezlobím za tu hromadu invektiv na pana Hestroye. Kdykoliv je člověk, silně věřící ve svou "pravdu", přiveden argumenty oponenta do úzkých, končí diskuse nadávkami.

Dovolte mi pánové, abych stručně shrnul, oč se vlastně přeme. Vy argumentujete za svou "pravdu", stručně vyjádřenou rovnicí ZLO=ŽIDÉ. S malými výjimkami všichni!

Mé přesvědčení lze stručně shrnout rovnicí ZLO=LIDÉ. Zejména ti nevědomí, omylní, iracionální a stupidní. Tedy nejen Židé, ale i Palestinci a další.

Rozhodně nehájím válku, násilí, užití bílého fosforu a masakrování civilistů (Jene), tedy ZLO obecně. Jen mě (a nejsem zde sám) trochu zlobí zaslepený a jednostranný pohled na šedesátiletý konflikt "zlých, proradných, krvelačných, ..." Židů s "mírumilovnými, nevinnými, ublíženými, neustále prohrávajícími, ..." Palestinci. Nic na světě není pánové takto černobílé.

Vím, že lidský mozek má jednu zvláštnost. Jakmile si osvojí nějaké přesvědčení (třeba že potrat je proti Bohu, trest smrti musí být obnoven, lidé musí při volbách vhazovat do uren neplatné lístky s připsaným textem ..., duše je nesmrtelná a pod.), začne toto přesvědčení považovat za cennou investici. Cení si ji, neboť do ní vložil spoustu energie tím, že si pro její potvrzení musel osvojit určité znalosti. (Vsuvka pro zajímavost : lidský mozek reprezentuje jen 1,5% hmotnosti člověka, ovšem spotřebovává 20-30% veškeré energie, dodané do lidského organismu.)

Každá nová informace, která je s daným přesvědčením v souladu, vyvolává v mozku přesvědčeného pocit libosti, uspokojení. Proto lidé takové informace pilně vyhledávají. Argument, který je s přesvědčením v rozporu vyvolává naopak pocit nelibosti. Je buď přímo ignorován nebo alespoň bagatelizován. Je-li negující argument hodně silný, dokáže u nositele opačného přesvědčení vyvolat odpor, hraničící s hysterií. Hezký příklad takové reakce nám předvedl pan Hestroy v odpovědi na argument, kdy židovské ZLO způsobilo 1300 mrtvých a jiné ZLO za stejný čas 660 tisíc mrtvých, z čehož přesvědčivě plyne, že židovskjé ZLO není to největší na světě.

Vím, že vás pánové nepřesvědčím. Snad pomůže dlouholetá zkušenost. Ovšem přiznávám, že jsem touto zvláštností lidského mozku stále znovu fascinován. [smích]

181601

21.1.2009 1:09

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181601

bohužel nemohu souhlasit. jsou už takové národy nebo skupiny/druh lidí, řadící se nějakými rysy k národu/náboženství, kteří jsou horší ve svém chování než jiní. a potvrzují to po staletí. a to jsou źidé a sionisté, izraelci. možná hraje roli vadné chápání vyvolenosti bohem... nevím. možná nějaký nedobrý rys jejich nátury, pro který stále usilují jiné okrádat, ničit a ovládat.

pokud chcete prokázat, že máte pravdu (že si jen svůj mozeček neopájíte blahým pocitem vymyšlené "pravdy" ), pak se laskavě obtěžujte a přečtěte si alespoň těch pár kapitol, co jsou uvedeny zde, vizuálně pak zde.
A JAKMILE MI BUDETE SCHOPEN UVÉST SROVNATELNÝ PŘÍKLAD SOUSTAVNÉ GENOCIDY A ÚTLAKU PALESTINCŮ VŮČI ŽIDŮM/IZRAELCŮM, UZNÁM ŽE MÁTE PRAVDU, a že zlo je rovnoměrně rozptýleno mezi všemi lidmi. Buďte ale tak laskav, a hledejte opravdu poctivě, abyste mohl četností v tisících a ve výsledcích zla uvést opravdu ODPOVÍDAJÍCÍ příklady. a nezapomeňte na žádné bezpráví a křiklavou nerovnost; vše byste měl vždy poctivě uvést do souvislosti s opačným bezprávím, stejně početným a destruktivním (masakry, vyhnání, krádeže, soustavná šikana, checkpointy, věznice, mučírny, bagry, lágry, bránění v hmotném i nehmotném rozvoji, omezování pohybu ohradami a uzavíráním přechodů v jejich zemi, atd.). Na toto všechno byste měl nalézt protiváhu. Garantuji vám, že nemáte šanci [velký smích]
Závěrem uvedu ještě jeden odkaz... také jej důkladně pročtěte. třeba vás zaujme kapitola 10.

181606

21.1.2009 2:10

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181606

V roce 1940 Joseph Weitz, hlava Kolonizačního odboru Židovské agentury, který byl zodpovědný za skutečnou organizaci osídlení Palestiny, napsal:
"Mezi námi musí být jasné, že není žádný prostor pro soužití obou národů pohromadě v této zemi. Nedosáhneme našeho cíle, dokud jsou Arabové v této malé zemi. Není jiné cesty než odsun Arabů odtud do sousedních zemí - všech Arabů. Ani jedna vesnice, ani jeden kmen tu nesmí zůstat."

Joseph Weitz rozpracoval praktický význam termínu "učinit Palestinu židovskou":
"Existují někteří věřící že nežidovské obyvatelstvo, dokonce ve značném procentu, v našich hranicích bude pod naší účinnou kontrolou; a jsou tu jiní kdo věří v pravý opak, tj. že je jednodušší přenést dohled nad aktivitami vlastníků. Já inklinuji k podpoře toho druhého pohledu a mám pro to další argument: ... potřeba udržet charakter státu, který musí být židovský ... s nežidovským obyvatelstvem omezeným na patnáct procent. Dospěl jsem k tomuto základnímu závěru počátkem roku 1940 a je to zapsáno v mém deníku."

"Koenigova zpráva" vyjádřila tuto politiku ještě otevřeněji:
"Musíme použít teror, atentáty, zastrašování, konfiskaci půdy a omezování sociálních služeb tak, abychom zbavili Galileu jejího arabského obyvatelstva."

Předseda Heilburn Komise pro znovuzvolení generála Šlomo Lahata, starosty Tel Avivu, prohlásil:
"Musíme zabít všechny Palestince pokud neresignují a nebudou tu žít jako otroci."

A toto jsou slova Uri Lubraniho, zvláštního poradce izraelského premiéra Davida Ben Guriona pro arabské otázky:
"Omezíme arabské obyvatelstvo na společenství dřevařů a číšníků."

Raphael Eitan, náčelník štábu Izraelských ozbrojených sil prohlásil:
"Prohlašujeme otevřeně, že Arabové nemají žádné právo usadit se na jediném centimetru Země Izrael (Eretz Israel). ... Síla je to jediné, čemu rozumí nebo teprve budou rozumět. Musíme použít maximální sílu dokud nás Palestinci nebudou prosit na všech čtyřech."

Eitan vystoupil před Komisí pro zahraniční věci a obranu Knessetu:
"Když máme osídlit zemi, všechno co Arabové budou moci udělat je běhat kolem jako opilé bělice v lahvi."

181613

21.1.2009 12:33

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181613

Perfektní argumenty. Tleskám.

181646

21.1.2009 13:24

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181646

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Chtělo by to vyzdrojovat.

181652

21.1.2009 18:07

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181652

už se stalo - viz třetí odkaz v příspěvku výše.

181674

21.1.2009 12:42

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 181613

Dalsi Ben Gurionovy vyroky:
http://en.wikiquote.org/wiki/David_Ben-Gurion

181648

21.1.2009 13:20

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181601

Zdravím tě Vojto a oceňuji tvoji snahu o kultivovaný a k zamýšlení podněcující příspěvek.


S tvou definicí zla viz: ZLO=LIDÉ nikoli ZLO=ŽIDÉ se dá souhlasit.

Problém je ale v tvém vnímání kvality a kvantity ZLA a v tom, jakým způsobem jej v případě konfliktu mezi skvěle vyzbrojenými Židy v Izraeli a v podstatě bezbrannými Palestinci RELATIVIZUJEŠ. Upozorňuji, že mám na mysli běžné Židy, zblblými nábožensko/sionistickou ideologií a propagandou, pocitem ublíženosti, možná naučeným pocitem vyvolenosti a různými strachy.


Zlo má mnoho forem a je pravda, že všechny jsou v zásadě ZLO. Už při letmém zamyšlení je ale jasné, že "malé" zlo se z "velkým" zlem po strance kvality či kvantity srovnávat POCTIVĚ nedá.

Rozhodně se nedá postavit na stejnou úroveň rozdílná jednání, kdy každé je v zásadě zlo. Pokud někdo z nějakého důvodu v afektu druhému řekne, že je "hovado" je to zlo. Pokud jej ze stejného důvodu a klidně zase v afektu umlátí tyčí nebo zastřelí, je to také zlo.

Máš ale Vojto pocit, že tyto dva projevy ZLA jsou ve své kvalitě či kvantitě srovnatelné? Pochybuji že ano.[smích]


Bohužel analogická situace se již 60 let děje ve věci konfliktu mezi sionistickými Izraelci a Palestinci. Upozorňuji, že od WW2 je více jak 60let a máme 21.st, nikoli středověk!!!


A na závěr přidám pro ilustraci část příspěvku anonymního pisatele 85.?.?.?, kde ve své reakci na 181546 v tomto vláknu VÝMLUVNĚ píše:

(někoho zabít a říct: no co, to je toho... jenom jeden člověk. víte, kolik jich umře při autonehodách nebo na hlad? mnohem víc... takže o nic nejde, to může jenom pitomec... nezlobte se. a to tím spíš, že zde je naprosto jasné, kdo je tím agresorem, kdo koho vraždil (score více než 1350:13 mrtvých, o tisících zraněných nemluvě), a kdo měl k tomu NEPOMĚRNĚ větší prostředky a nelítostně toho nefér využil. Je to sprosté vraždění a zastrašování. Genocida. A to izraelcům nikdo neodpáře... i když si to pozdě uvědomili, že takto to nepůjde a že si dělají ještě horší renomé.)


Zachytil jsi ten rozdíl, o který nejen mně, ale i řadě dalších zdejších diskutujích JDE???


jansmith[smích]

PS:
A lidský mozek? Hodně toho, co o něm píšeš je pravda, jen opět NEPÍŠEŠ o schopnosti lidského mozku (pokud není náležitě brainwashed a nežije ve strachu) zkrze správné myšlení a intuici pochopit co je správné a co spravné není.

A klidně mi tykej Vojto49.[smích] Osobně s tím problém nemám a myslím, že nemáme důvod si na anonymním diskuzním fóru hrát na oficiality. I to je cesta, jak omezovat pocit vlastní sebedůležitosti.

181651

21.1.2009 20:17

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181651

Nejde ale jen o "kvantitu a kvalitu" zla, tedy o velikost křivdy. -Jde i o to kdo řetěz zla začal, do jaké míry neoprávěněně (šokujícím způsobem drze, bezohledně k druhému člověku), jaké k tomu měl pohnutky a jak pokřiveně to zdůvodňuje, zda k tomu fanatizuje, povzbuzuje a organizuje i jiné, jak nerovné podmínky má a s jakou brutalitou to dělá, jaké jsou s jeho chováním zkušenosti z minulosti (opakovanost), zda svého jednání vůbec lituje a napravuje se, nebo zda to od něj ani nelze čekat (vzhledem k přetrvávajícím postojům a drzým výrokům).
Je totiž rozdíl, když chudý a hladový ukradne chleba, a když něco krade ze sportu nebo chamtivosti bohatý a sytý.
Je rozdíl, když někdo zabije v sebeobraně, a když zabije při svévolném útoku s cílem někoho (vy)hubit.
Je rozdíl, když zabije týraný v afektu nebo ze zoufalství či stresu, a když zabije tyran.
Je důležité posoudit, zda někdo jiné plánovitě omezuje a šikanuje, a snaží se o vymazání památky na své oběti (mj. aby mu svědomí nevyčítalo zlo, které velmi dobře chápe).
Je prostě zlo a zlo, a je zločinec a zločinec.

Vojta se poměrně často staví do opozice proti většině. Dost často s ním souhlasím, protože také nemám rád stádní postoje, a naopak mám rád přemýšlivé individuality. Nyní ale už možná nahlíží, že zde se stylizoval do role oponenta až příliš prvoplánově, aniž o věci do všech důsledků pouvažoval. Poctivé hledání spravedlnosti je těžké, ale každý bychom měli hledat a nebagatelizovat (a zvláště pokud jde o životy lidí, nemávat jen tak rukou, nedrolit diskusi a neodvádět od podstaty). I mistr tesař se někdy utne.

181684

22.1.2009 11:44

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181684

Hezky jsi to shrnul anonyme 85.?.?.? a já jen doufám, že ten, komu byly naše příspěvky primárně určeny - tj. Vojta49, přibrzdí maličko tok svých myšlenek, znovu se (pokud možno nestranně) zamyslí a začne brát v úvahu i souvislosti, které nejsou na první pohled (zvláště pro zastřenou mysl) tak zřejmé.

Uvidíme.


jansmith[smích]

181751

22.1.2009 15:27

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181751

Děkuji vám oběma pánové. Děkuji i za nabídku k tykání a omlouvám se. Patřím k lidem, v jejichž domovech se oslovovalo "maminko, tatínku Vy" a kterým rabijátský soudružský kolektivizmus tykání doživotně znechutil. Na důkaz vstřícnosti upustím od titulu pan a budu Vás oslovovat jednoduše Jene. Díky za pochopení.

Nyní k našemnu problému, tedy k míře ZLA, které si navzájem působí Židé a Palestinci. Vzdělaný, bohatý a inteligentní je v každém konání vždy výrazně efektivnější, než chudý, nevzdělaný a náboženskými předsudky omezený. I když tím konáním je ZLO. Tedy bezvýhradně souhlasím s vaším názorem, Izrael působí Arabům nesrovnatelně více ZLA než naopak. A k tomu dlouhodobě.

Tato skutečnost před nás staví kardinální otázky.

Proč to Palestinci (tedy jejich političtí a náboženští vůdcové) trpí?

Dokážeme nalézt mezi konflikty 20. století jiný podobný, kde porážená strana po desetiletí snáší podobné strašlivé útrapy?

Je-li pásmo Gazy koncentračním táborem, jak je možné, že polovina jeho obyvatel jsou děti? Existoval snad v minulosti podobný, dětmi zaplavený koncentrák?

Hustota osídlení v pásmu Gazy je srovnatelná z Prahou. Zemědělství je tedy vyloučeno. Rybolov ve vydrancovaném Středomoří je také k ničemi. Průmysl neexistuje. Z čeho ten milion lidí žije?

Zkusme se pánové na chvíli povznést nad to, kdo, kdy a komu víc ublížil a bez podléhání propagandě jedné či druhé strany hledejme společně přijatelné odpovědi na naznačené otázky. Třeba se časem dobereme zajímavých poznatků. [smích]

181784

22.1.2009 22:31

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181784

Je příjemné Vojto, že přestáváš konflikt a míru ZLA, které si mezi sebou navzájem Izraelci a Palestinci vyměňují relativizovat a že uznáváš, že to, čeho se na palestinských civilistech Izraelci, navíc neporovnatelně lépe vyzbrojeni, dopouštějí je NESROVNATELNÉ!!!

Rozdíl v počtu (nejen) ZABITÝCH dětí obou znepřátelených stran hovoří jasně (400 ku 0) a i kdyby byla hypoteticky pravda na straně Izraele, tento poměr jim bere veškeré MORÁLNÍ a LIDSKÉ právo na zdůvodnění jejich nároků. Ať se to snaží omlouvat jakkoli, oni se ve 21.st chovají velmi podobně jako nacisti za Hitlera, a to o něčem vypovídá, stejně jako po akci fotbal vesele hrající izraelští vojáci!!!

Pamatuješ na můj dotaz na tebe ohledně účasti sionistů na tom, co se dělo v uprchlických táborech Sabra a Šátila? Podělíš se o svůj názor?


A důvod, proč to Palestinci tak dlouho snášejí, byl zde v diskuzích probírán mnohokrát a těžko může ten, který jako já NEZAŽIL, něco dodávat. A z čeho ten, jak píšeš, milion žije lze vysvětlit tak snadno, jak bohatá je lidská představivost a uměni argumentovat.


Souhlasím, že jedině v upřímné diskuzi je možno se přiblížit vysvětlení TOHO VŠEHO, ale neměli bychom v rámci "akademické" rozpravy zapomínat na živé lidi TAM a na to, co po dobu našich rozborů zažívají.

Pokud ze strany Izraele nezazní omluva a upřímná snaha rozpory vyřešit, nikdo soudný a s elementárním smyslem pro spravedlnost jim věřit nebude. Ano, běžní Izraelci jsou v zajetí sionistické demagogie a vlastně také obět propagandy, ale to je bohužel nezbavuje následků za jejich činy/zločiny.


jansmith[smích]

181830

23.1.2009 0:11

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181830

Nemám Jene naprosto žádný důvod, relativizovat dlouholeté utrpení ani jedné strany Palestinsko-Izraelského konfliktu. K čemu by to bylo dobré? Mým cílem je jediné. Získat odpověď na otázku PROČ?

Vraždění civilních utečenců je nejodpornější zločin. Můžeme zde společně plakat nad oběťmi masakru v táborech Sabra a Šatíla. Pomůžeme nějak těm mrtvým? Určitě ne. A hlavně. Tímto pláčem se ani o krok nepřiblížíme k poznání motivací obou stran. A nejsme-li schopni pochopit základní pohnutky lidských činů Jene, budeme se svými pokusy ovlivnit je, podobni slepému hodináři. A nám snad jde především o to, zastavit to běsnění! Nebo ne?

To, co jste odpověděl Jene na výše položené otázky, je hodně povrchní. Nezkusíme se nad nimi zamyslet znovu? Třeba z našeho oblíbenéko koukolíkovského nadhledu, který nás učí: živé organismy (včetně lidí) nikdy nečiní nic, co pro ně nemá nějaký smysl.

181836

23.1.2009 12:15

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181836

Výborně, Vojto, opět relativizujete zlo. Vy prostě nic jiného neumíte.

A co to zase melete? Vám jde o to zastavit sionistické běsnění? Tak proč prostě jednou nepřiznáte, že Chazaři Palestinu ukradli původnímu obyvatelstvu? Opravdu je tak těžké se pravdě podívat do očí?

A omluvy tohoto zločinu si nechte pro sebe. Nějaké kecy o tom, že všechno má svůj důvod, jsou nepodstatné. To je to samé, jako kdyby vám někdo pozabíjel rodinu a vy byste pak klidně konstatoval, že úplně nerozumíte důvodům onoho vraha a tím pádem vlastně neudělal nic špatného.

Vy nejste schopen pochopit základní pohnutku zloděje typu Koženého? Tak to je mi vás opravdu líto.

Když vypuklo povstání ve vašavském ghettu, také byste tu tak křičel, že je potřeba zastavit násilí obou stran? Opravdu? Opravdu byste tu mudroval o tom, že nemáte důvod relativizovat dlouholeté utrpení ani jedné strany německo-židovského konfliktu? Nebo byste zvolil jiný názor? Chápu, že na tyhle otázky zásadně neodpovídáte, jen kloužete sem a tam a snažíte se vyhnout přímé konfrontaci.

181890

23.1.2009 13:59

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 181836

Píšeš, Vojto, že nemáš žádný důvod, relativizovat utrpení ani jedné strany v konfliktu, ale mně se zdá, že tak v případě posledního útoku Izraele v Gaze (i v jiných případech) činíš.

Hestroy píše, že kloužeš po povrchu nebo že se vyhýbáš přímé konfrontaci s fakty a podle mne to tak v tvých cca. 80% příspěvků velmi pravděpodobně bude.

Nehodnotím tě, pouze konstatuji a vlastně je to tvoje věc, jak se vyjadřuješ. I tvé tvrzení o našem marném pláči nad mrtvými obětmi sklouzl po povrchu. Nemyslím si, že tady v diskuzi někdo z oponentů sionistické politiky pláče. Podle mne jen dáváme zaznít faktům (už proto, kdy nám druhá strana s projevy výrazné sebelítosti stále připomína tzv. holokaust) a tím se snažíme těm, kteří dospěli na tuto úroveň vnímání pomoci hledat to tzv. PROČ.


Na druhou stranu mám ale pocit, že to o čem jsem v tvém případě psal prve, totiž že máš pravdopodobně sám ZÁJEM hledat odpověď na tuto otázku PROČ, platí. Tvé formulace se jako by čas od času ponoří do další vrstvy (tímto zdravím janka[smích]) a snaží se jak tebe samotného, tak i toho, kdo to čte, navést v úvahách někam, kde ještě nebyl.

Dotýkáš se totiž rozporu mezi mechanismem přírodního evolučního tzv. přirozeného výběru a nádstavbou, která je v případě existence vyšších forem inteligentního života, jakým jsou lidské bytosti, nad tím.


Už jsem někde prve psal o běsech lidské animální povahy, která v evolučním procesu způsobuje, že nevědomý člověk po staletí a tisíciletí stále opakovaně páchá zlo skrze násilí nejen jiným živým bytostem, ale zejména svému vlastnímu živočišnému druhu.

Otázka je, jaký vliv na to mají svými ovládacími programy (náboženství, chléb a hry, záměrné vyvolávání různých strachů, rozděl a panuj apod.) vládnoucí mocenské elity a proč tyto mechanismy bez ustání vůči běžným lidem zdokonalují a samozřejmě přizpůsobují novým podmínkám.


Tady se podle mne nejedná o evoluci nebo přirozený výběr.

Jako lidstvo jsme se dostali na vyšší úroveň než za časů viz: "silnější, schopnější sežere slabšího" a naše myšlení a jednání by měly určovat nejen přírodní zákony, kterých jsme (ač si to ve své sebestřednosti nemyslíme) plnou součástí, ale motivovat i vyšší ideály, ideály myslících a cítících lidských bytostí jako je např. etika, morálka a humanita.

Existuje ale velká snaha tyto ideály v lidech RELATIVIZOVAT a nenápadným, mnohdy podprahovým způsobem skrze propagandu dosáhnout v jejich stylu myšlení, za pomoci shora uvedeného, že PRAVOU PODSTATU nemají šanci pochopit.

jansmith[smích]

181904

23.1.2009 16:44

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181904

>Tady se podle mne nejedná o evoluci nebo přirozený výběr.
>
>Jako lidstvo jsme se dostali na vyšší úroveň než za časů
>viz: "silnější, schopnější sežere slabšího" a naše
>myšlení a jednání by měly určovat nejen přírodní
>zákony, kterých jsme (ač si to ve své sebestřednosti
>nemyslíme) plnou součástí, ale motivovat i vyšší ideály,
>ideály myslících a cítících lidských bytostí jako je
>např. etika, morálka a humanita.
>Existuje ale velká snaha tyto ideály v lidech
>RELATIVIZOVAT a nenápadným, mnohdy podprahovým
>způsobem skrze propagandu dosáhnout v jejich stylu myšlení,
>za pomoci shora uvedeného, že PRAVOU PODSTATU nemají šanci
>pochopit.

>
>jansmith[smích]

I/4 Co drželo v mezích divoké šelmy, nazývané lidmi? Co je až dosud ovládalo? Na počátku sociálního řádu se lidé podrobili slepé a brutální síle, a později zákonu, který není ničím jiným, než násilím ve skryté podobě. Z toho vyvozuji v souladu se zákonem přírody, že podstata práva spočívá v síle.
I/6 Myšlenka svobody se nedá uskutečnit, protože nikdo neví, jak ji rozumně užívat. Dopřejme lidu, aby si nějaký čas vládl sám a tato samospráva ho úplně zničí. Okamžitě vypuknou nesváry, které se změní v sociální boje, až nakonec státy a jejich moc shoří v požáru válek.
I/13 Naše právo spočívá v síle. Slovo „právo“ je prázdný, neurčitelný pojem. Ve skutečnosti znamená pouze toto: Dejte mi co chci, abych dokázal, že jsem silnější než vy.


Ohraná písnička, vím. Když studujete Vojtovy názory, tak se ale neubráníte analogii. Je to hned z kraje. [oči v sloup]

181912

23.1.2009 23:13

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 181912

Opřeli jste se do mě tři. Dobře. Pokusím se vám pánové naznačit, kde se všichni dopouštíte stejné myšlenkové chyby.

Zaměňujete "prokazatelně vím" za "věřím". Co je DOBRO, co ZLO, co se má a co ne, kdo je viník a kdo ukřivděný, ... Namísto snahy, pochopit život takový, jaký je, sníte o tom, jaký by měl být. Zdaleka nejvíce pan Hestroy. Jan má snahu studovat a své názory korigovat.

Uznáváte, že lidé pracují, milují se, mají děti, ... neboť to jest správné. Ovšem připadá vám nepochopitelné a nesnesitelné, že lidé lžou, kradou, intrikují a vraždí. A tak se snažíte lidi změnit, osvítit je, opravit jejich myšlení, učinit je lepšími. A protože se to ani v nejmenším nedaří, ti nejvíce zapálení jsou z neúspěchu hluboce nešťastní. Až do té míry, že opakovaně osočují z nekalých úmyslů ty, kteří se jim snaží jejich omyl osvětlit.

Věříte, že my lidé jsme vědomými strůjci svého chování. Mocí se vzpíráte evolučnímu popisu lidské existence. Předpokládáte, že lidé tento evoluční smysl chápou a vědomě se jej snaží naplňovat. Tak tomu ovšem není. Lidské jednání a emoce řídí naše geny, žlázy a mozky, které jsou stejné, jako v neolitu. Bohužel.

Nejvyšším evolučním cílem lidské existence vždy bylo, je a bude, přenést své geny do další generace. Určitě existovalo v minulosti mnoho lidí, kteří z různých důvodů preferovali jiné cíle. Je známo, že živé bytosti hynou se svým mylným přesvědčením. A tak dnes nemáme čest znát jejich potomky. Žádní nejsou. Ti z nás, kteří máme děti, dokážeme pro ně obětovat vše.

Jestliže v pásmu Gazy lidé strádají do té míry, že jsou v trvalém ohrožení životy jejich dětí, odvedou je jinam. Bez ohledu na ztrátu majetku, křivdu či pomstu. V ČSR zdaleka nešlo ve 48. a 68. o životy dětí, a přesto statisíce lidí odešlo. Lidé opustili své firmy, domy, statky, ... opustili vše a své děti z jejich vlasti odvedli. Přes neprodyšně uzavřené hranice. Přitom nikde ve světě na ně nikdo nečekal s otevřenou náručí. A nikde ve světě se nemluvilo česky či slovensky. Arabsky se mluví ve více, než dvaceti okolních zemích.

Nevím pánové, zda někdo z vás má dítě. Pokud ne, bude i tento argument příliš slabý.

181932

24.1.2009 0:16

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181932

No dobrá, a proč tedy židovští usedlíci se neodstěhují se svými dětmi na "liberální Západ", když je na palestinských územích ohrožují rakety Hamásu (Mossadu?). Že by je nikdo nevítal s otevřenou náručí? No bodejť, je to jak s vaší "elitou", kdo by ji měl rád, poté co instalovala "skvělý" finanční systém nejen do USA, ba celý svět tihle "chytří" a "silní" lidé oplodnili, nu a plody zrají o sto šest, prosperita nadohled. Palestinci, ať jsou jací jsou, minimálně nezatěžují četné státní útvary lichvou, jak mezinárodní bankovní elity hlásícího se k vašemu "národu" (víra, korporátní oligarchie,satanismus, ať si každý dosadí). A je toho jistě daleko více. Anebo že by TV Nova vlastnil Arafatovy poskoci? Ne ne, vojíne Vojtalíne, srovnání Židé vs. Palestinci, těžce kulhá. Je to jako srovnávat slona s brablencem. "Židé jsou všude, Palestinci prakticky už nikde." [chechtot]

181939

27.1.2009 13:49

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181932

Zkuste jinou desku. Tahle už je dost ohraná...

182247

12.2.2009 17:17

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Lucka 85.?.?.?

Reakce na 181784

Zajímavé otázky pane Vojto, přesto banální.
Proč to Palestinští vůdci trpí? Protože vedení Fatahu je již velmi dlouho a velmi dobře financováno aby nedělalo NIC. Proto zvítězil v nejdemokratičtějších volbách které kdy v Palestině byly Hamás. Protože nabízel jinou linii. Ne pořád ustupovat a nic nedělat. Krom toho Hamás na rozdíl od Fatahu má velmi účinou a silnou sociální politiku. Staví školy, nemocnice... Fatah nedělá nic, jen kumuluje peníze a dává to všem na odiv.

Jiný konflikt? Ano, je tu celá řada podobných konfliktů ovšem buď netrvají tak dlouho a nebo nezasáhly tak velké množství lidí. Napadá mě Tibet a Čečensko.

Jak je možné že polovina obyvatel Gazy děti? Hloupá otázka. Vysoká nezaměstnanost -> více času doma (Co asi dělá muž se ženou doma když nemá do čeho jiného "píchnout"?). Nemožnost uniknout -> kumulace obyvatel. Ta situace trvá už 60 let. Existoval nějaký jiný koncentrák tak dlouho?

Z čeho ti lidé žijí? Tak za prvé, koncentrace lidí je tak třikrát taková jako v Praze. Gaza je nejhustěji zabydlené místo světa. A přesto, světe div se, existuje zde určitá míra zemědělství. Určitě ne na pokrytí potřeb, ale je tu. Když ovšem zrovna Izrael nebombarduje pole. Rybolov také v určitém období omezeně funguje. Ale dále ti lidé žijí především z toho, co si vyrobí a nebo zaplatí vlastní prací - miluju ten názor na líné nepracující palestince, kteří ač se to zdá nemožné svou prací uživí rodiče, nepracující sourozence a jejich rodiny a svou vlastní manželku a děti. Protože když už Palestinec práci má, tak pracuje na 100% i 16 hodin denně.

183592

12.2.2009 20:52

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 183592

Vašeho příspěvku jsem si Lucko všiml čirou náhodou. Do diskusí, starších deseti dnů, nemá smysl zde na Zvědavci psát. Diskutující se k nim obvykle už nevrací.

K Vašim poznámkám o Palestincích. Žádný živý tvor na světě nekoná (opakovaně a dlouhodobě) nic neúčelného. To je prosím přírodní zákon. Našel-li se nějaký organismus, který konal neúčelně, podlehl v soutěži s těmi, kteří takové hlouposti nedělali. A dnes na této planetě prostě není.

Co soudíte o konání Palestinců ve světle tohoto zákona? Míním tím konkrétně zarputilý šedesátiletý boj klacky a kameny proti sofistikovaným elektronickým zbraním. Co soudíte o účelu takového konání?

183595

15.2.2009 14:21

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Lucka 85.?.?.?

Reakce na 183595

Hrdost, něco,co češi zrovna neznají. Hrdost je odpověď na vaši otázku. Hrdost je věc kterou arabové obecně překypují. Palestinci nejsou výjimkou. Navíc tato země má zvláštní charizma, lidé z ní vzešlí nejsou ochotni se jí vzdát.

A očividně onen boj není neúčelný. Palestinci stále přežívají. Za celých 60 let se izraelcům nepodařilo je zcela vyhnat ani pobít. V podstatě jim stačí jen vytrvat. A tím zvítězí...

183750

15.2.2009 23:07

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 183750

Souhlasím, hrdost arabů je příslovečná. Ovšem ani arabský rodič nedá přednost své hrdosti před strádáním či dokonce hrozbou smrti vlastních dětí. Pro své děti obětuje každý člověk úplně všechno. I tu hrdost.

Já se na rozdíl od Vás Lucko domnívám, že statut trvale ubližovaných a ukřivďovaných chudáčků je pro Palestince výtečný zdroj obživy. Snazší a spolehlivější, než jakýkoli jiný. Pohleďte na pohádkové bohatství palestinských vůdců. Kde se bere? Oč myslíte, že se rvou Fatáh s Hamásem?

I to "přežívání" Palestinců je výmluvné. Z neustále přitékající mezinárodní pomoci zbývá dost i na prosté Palestince. Za 60 let vzrostl jejich počet ze 700 tisíc na více než 3 miliony. Dovedete si představit, jak by se museli lopotit na to, aby stejného demografického růstu dosáhli mírovým obděláváním polí? Průměrná Palestinka má 6!!! dětí. Smím se zeptat, kolik jich uživíte Vy?

Takže zanechte iluzí. Palestinci naprosto netouží po nějakém "konečném vítězství". Oni mají hrůzu z toho, že by jejich boj mohl skončit. Kdo by je pak živil?

183794

15.2.2009 23:34

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Datel 216.?.?.?

Reakce na 183794

Já se na rozdíl od Vás Lucko domnívám, že statut trvale ubližovaných a ukřivďovaných chudáčků je pro Palestince výtečný zdroj obživy- jak by jste mluvil o Holocastu .Oč myslíte, že se rvou Fatáh s Hamásem- no myslim kdyby se zrali o penize ,tak lezou spis Izraelcum do prdele viz.Abbas . Lide v africe chcipaji hlady a presto se mnozi. A to kolik ma Palestinka deti- pokud by ji sionisti neukradli zem ,tak by je uzivila.Co se tyce uziveni - na uziveni 10clenne rodiny potrebujete priblizne 10 akru .Coz by meli ,Palestinci naprosto netouží po nějakém "konečném vítězství". Oni mají hrůzu z toho, že by jejich boj mohl skončit. Kdo by je pak živil? - nikdo tak jak pred vznikem Izraele.

183800

15.2.2009 23:44

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 183794

Myšlenkové procesy odehrávající se ve vaší hlavě by byli dobrý námět k disertační práci promujícího psychologa. Hlava se z toho jednomu motá. Musíte být ten, co vymyslel dávat koně za vůz.[oči v sloup]

183801

16.2.2009 20:11

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Lucka 85.?.?.?

Reakce na 183794

Mýlíte se, právě to, že není možné obětovat hrdost je ten největší vklad do budoucnosti dětí. Manžel je z 8 dětí, 6 má maturitu z toho 3 také vysokou školu a 1 na VŠ studuje a dále letos 1 dělá maturitu a 1 dítě navštěvuje základní školu. Snad nemusím říkat, že za docházku na školy se platí (již od zš). A žádnou pomoc nikdy nedostávali. Takže vaše informace či představy o palestincích jsou silně zkreslené...
Uživit větší množství dětí není zas tak velký problém. Potraviny jsou levnější a životní náklady jsou mnohem nižší nežli tady.

Opravdu se musím smát, zřejmě jste se nikdy z žádným palestincem nesetkal.

183919

16.2.2009 23:29

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 183919

U všech živých tvorů je Lucko nejvýše ceněnou hodnotou život. Hned po něm je bezpečí, zdraví, prosperita, u lidí také intelekt, vzdělání, majetek, moudrost, ...

Stojí-li na nejvyšším stupni palestinských hodnot hrdost, jak tvrdíte, je to na pováženou. Ještě nikdy na této planetě nepřežil žádný živočišný druh, který dal přednost hrdosti (nebo jinému podobnému cíli), před životem, bezpečím a prosperitou svých mláďat. To prostě technicky nelze.

Fakt, že Palestinci nejen přežívají, ale dokonce skvěle prosperují, je zřetelným dokladem účelnosti jejich konání. S hrdostí to nemá nic společného. Již tři generace Palestinců totiž nevyrostly z pilné práce svých rodičů, nýbrž ze zahraniční pomoci, přicházející ze světa na základě uměle udržovaného obrazu jejich utrpení. Je to sice poněkud nezvyklá, ale v praxi dobře fungující životní strategie. Přísnější posuzovatel by ji možná označil za parazitickou. [smích]

Má poslední otázka je řečnická a nečekám na ni žádnou odpověď. Dovedete si představit posledních šedesát let života Palestinců za (čistě teoretického) předpokladu, že Palestinci a Židé jsou jedinými obyvateli naší planety? Že neexistují žádné jiné státy a národy? [chechtot]

183935

17.2.2009 0:17

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 183935

>Má poslední otázka je řečnická a nečekám na ni žádnou
>odpověď. Dovedete si představit posledních šedesát let
>života Palestinců za (čistě teoretického) předpokladu, že
>Palestinci a Židé jsou jedinými obyvateli naší planety? Že
>neexistují žádné jiné státy a národy? [chechtot]
Bez jiných států by Izrael vůbec nevznikl a ani by nepřežil kdyby nějak zázrakem už byl. Bez každoročních miliard z US by tam ani být nechtěli a ani nemohli. Palestínci by si však žili jako kdysi docela slušně. Bez Izraele by žádnou pomoc nepotřebovali. Takže si ty řečnický otázky příště raději nech pro sebe.
[vyplazený jazyk]

183939

21.1.2009 0:35

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 181546

to je nehorázná demagogie! ...srovnávat Hamas s Hitlerem či dokonce Gottwaldem.
Sudetským Němcům nikdo nikoho nevraždil, nikdy nedošlo k vyvraždění vesnice a jejímu zahlazení pomocí výbušnin tak, aby nezbyla po nich ani památka. Sudetské Němce nikdo namátkou neuvězňoval, nemučil a nemrzačil. Sudetské Němce (až do války, kterou i oni z velké části vyprovokovali/zavinili) nikdo odnikud nevyháněl - mohli si klidně žít a hospodařit na zděděných gruntech svých otců a dědů - jenže oni se JAKO PRVNÍ snažili rozvracet náš stát. V pohraničí ONI šikanovali naše lidi, cítili se silní podporou ze sílícího a radikalizujícího se Německa. Tak to zkusili. A prohráli.
ZCELA jiná situace byla v Palestině - tam dlouhá staletí žili Palestinci, ale pak se jim tam NÁHLE začali stěhovat źidáci, kteří tam už nejméně 19 století žádný stát neměli (něco jako bychom my dnes najednou uplatňovali nárok na území kolem Nitry a Budapešti, že je to naše dávná vlast, Velkomoravská říše). A nakonec si źidáci na území Palestinců (tedy na cizím!!!) vyvzdorovali založení umělého státu (intrikami a také terorismem). a původní palestinské obyvatele vyháněli, stříleli a podřezávali (Irgun, Stern, Hagana).

Takže tady jde o to, kdo koho první začal vyhánět. kdo koho chtěl okrást o jeho území.
v Československu ti zloději území Sudet a násilníci byli sudetští Němci. v Palestině zloději země a vrazi byli přivandrovalí źidé, položidé a chazaři.

někoho zabít a říct: no co, to je toho... jenom jeden člověk. víte, kolik jich umře při autonehodách nebo na hlad? mnohem víc... takže o nic nejde, to může jenom pitomec... nezlobte se. a to tím spíš, že zde je naprosto jasné, kdo je tím agresorem, kdo koho vraždil (score více než 1350:13 mrtvých, o tisících zraněných nemluvě), a kdo měl k tomu NEPOMĚRNĚ větší prostředky a nelítostně toho nefér využil. Je to sprosté vraždění a zastrašování. Genocida. A to izraelcům nikdo neodpáře... i když si to pozdě uvědomili, že takto to nepůjde a že si dělají ještě horší renomé.

181603

19.1.2009 20:57

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 181427

Přečtěte si např. reakce oficiálního protektorátního tisku na atentát na Heydricha. Zrádci a kolaboranti se najdou v každém národě a autor je jen zářnou ukázkou toho, že se takoví najdou i mezi Židy.

181467

19.1.2009 21:54

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

mtk 80.?.?.?

Reakce na 181467

Ajajaj, ta pravda ale bolí, viďte? Bratr vám to chrstnul do ksichtu, nebral si servítky .... [chechtot]

181470

19.1.2009 22:00

RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181467

Pergill, nechaj se vycpat. Byla by škoda jich nezanechat jako učební pomůcku, pro malá sioňátka. Oni se na mě nehněvaj, ale do formalínu bych jich nenechal naložit. Ona, Pergill, ta kapalina tak nějak zkresluje, a to by byla škoda, jak pro nich tak pro malá sioňátka.

Ale, Pergill, zpět k tý teroristický akci na toho Hajdrycha, co tak správně vzpomenuli. To myslej určitě ty teroristy a zrádce Kubiše a Gabčíka? Že jsem jich, Pergill, dobře pochopil? Musel to, Pergill, celý zachránit až hrdina Čurda, že? A, Pergill, řeknou upřímně, no já chápu, že právě to jim nikdy nešlo, nebyl ten Čurda nakonec jejich člověk? Oni by se, Pergill, nenechali zmást, nějakejna teroristickejma kecama, jako (po zaznění úvodní melodie z Moldau) "Haló vysílá Londýn", a tak. Jó, oni jsou, Pergill, všema mastma mazanej. To se jim musí nechat. Takže jich ani nebude třeba vycpávat.

181471

19.1.2009 19:13

Hamas nestrieľal rakety:

sxg 91.?.?.?

Ano, podle všeho to byl Izrael, kdo porušil příměří
http://mika.blog.idnes.cz/c/66104/Ano-podle-vseho-...
http://project-respublica.blogspot.com/2009/01/ham...

181457

19.1.2009 20:47

Ten je pekný:

sxgo 91.?.?.?

Vložený obrázek

181464

19.1.2009 22:46

Z tohoto som zmetený:

sxgo 91.?.?.?

http://www.globalpress.cz/hlavni-zpravy/viktor-dvo...
To fakt navozuje falešný dojem morální rovnosti mezi útočníkem a napadeným. Kto je morálnejší, alebo nemorálnejši rozhodujú oni?

181474

19.1.2009 23:05

Vyhnání Palestincu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

A od koho si myslíte že mají židé inspiraci?Náš expremier Miloš Zeman neblahé paměti, jim osobně radil že mají s Palestinci udělat to co my se Sudetskými Němci,vyhnat jen s tím co mají na sobě a malým ranečkem.

181475

20.1.2009 1:25

RE: Vyhnání Palestincu

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181475

Ano, je třeba připomínat postoje českých politiků. Neustále. Výrokem na adresu Palestinců se Zeman, po té, co mu tam zadarmo nalejvali chlast (to jim muselo přímo rvát srdce), znemožnil ještě více, než nesmrtelným porovnáváním českého školství s nepálským. Tím u mne, už tehdy, skončil.

181484

21.1.2009 13:28

RE: Zeman je frajer

Sid 78.?.?.?

Reakce na 181484

Miloš Zeman by svojou úctou k západnej civilizácii a demokracii mohol byť vzorom všetkým európskym lavicovým politikom.

Jeho výroky typu: "Komu se v Evropě nelíbí, múže odejít" na adresu prisťahovaleckých kriminálnikov vo Francúzsku, "Žádné peníze palestinským teroristúm" a "Arafát je jako Hitler" na adresu konfliktu na Blízkom východe" a v neposlednej rade "Iránsky režim je perverzní a iránsky prezident je šílenec" a adresu mullokarcie dávajú poznať, že si s politickou korektnosťou hlavu neláme.

Zeman for president!

181653

23.1.2009 12:21

RE: Zeman je frajer

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181653

Abyste nebránil svého židovského soudruha, že vy siobolševickonacistická stvůro?

A nemluvte prosím o západní civilizaci v souvislosti se židy. Ti mají se západní křesťanskou společností jen málo společného.

181892

20.1.2009 1:27

zidovska vira je hlavne archaicka zalezitost

Oldis 88.?.?.?

to je jako by nekdo jeste dnes veril ze slunce obiha zemi, a to proto ze neuznavaji jezise jako sveho krale ci mesiase, a tak lpi na stare vire i kdyz meli predurceno neco jineho.

181486

20.1.2009 2:39

Ideologove dabla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

V predmluve sve knihy, strana XI "Babylonsky Talmud" vyznamny americky rabin Michael Rodkinson v prozradil pravdu: "Moderni zid je produkt Talmudu".
swartzentrover.com/cotor/E-Books/misc/.../The Babylonian Talmud 01.pdf
Kdyby si lide uvedomili, ze bez Talmudu by nebylo zadnych zidu, kteri jsou zidy tim ne ze by meli neco spolecneho s nejakymi Israelity Stareho Zakona, ale jsou zidy (spravne judaisty) tim, ze bud sami oddane nasleduji dabluv manuskript Talmud, ci jiz jako ateiste jsou uznani rabiny za zidy neb se "kvalifikovane" narodili v rodinach tech co kdysi Talmud nasledovali. Bez Talmudu by nebylo judaismu, bez judaismu by nebylo zidu, bez zidu by nebylo zidovstvi, bez zidovstvi by nebylo tyranskeho zionismu (zakladajiciho na judaismu) ani jeho ateisticke verze, stejne tyranskeho komunismu.
A kdo udrzuje, z generace na generaci program teto nenavisti, zloby, nadrazenosti a nemoralnosti jake svet snad nikdy nepoznal, tj. Talmud? Jsou to ti, o kterich jsou mnozi presvedceni ze to jsou "duchovni" nejvyssich moralnich a nabozenskych hodnot, rabini. Ve skutecnosti rabini jsou dablovymi politruky, neb lzou, a nabadaji ty "sve" k cineni zla dabla. Ne nadarmo jejich ideologickym predchudcum, Farizejum, rekl stejne sam Jezis Kristus.
====================================================
Zidovstvi je socialne-politicko-ekonomicky organismus nadnarodniho charakteru, ktery svou pritomnosti ci jen pouhym vlivem odkudkoli, je zhoubny vsem narodum a spolecenstvim mezi nimiz se vyskytuje a nebo je jakkoli ovlivnuje.
Judaismus je okultni sovinisticka ideologie, ktera od sveho prvopocatku byla a je az dodnes nezbytnym predpokladem vzniku a existence jak zidovstvi, tak jeho nositelu a exekutoru, tj. zidu.
Judaismus je okultni sovinisticka a vuci druhym tyranska ideologie, bez niz by nikdy nemohlo vzniknou a az dodnes existovat jak zidovstvi, tak i jeho udrzovatele a exekutori, tj. zide.
==================================================
http://www.na-severu.blogspot.com
"Jak nacisti nakládali se Židy – Jak Izrael nakládá s Palestinci"
Podobné genocidně holokaustové tendence jsou živeny, podporovány a vyžadovány vrchními izraelskými rabíny a politickými vůdci. Rabín Yousef Obadia, vrchní izraelský duchovní vůdce, rabín Yisrael Rosen, ředitel Tsomet Institutu, rabín Mordechaj Eliyahu, přední duchovní autorita a bývalý vrchní sfaradijský rabín Izraele, rabín Dov Lior, prezident Rady rabínů Judey a Samarie (Západního břehu), rabín Shmuel Eliyahu, vrchní rabín Safed a kandidát na pozici vrchního izraelského rabína, rabín Eliyahu Kinvinsky, druhá nejvyšší autorita v ortodoxním náboženském proudu, rabín Israel Ariel, jeden z nejprominentnějších rabínů v koloniích Západního Břehu, a rabín Yitzaq Ginsburg, vrcholný izraelský rabín, včetně dalších extrémisticky náboženských vůdců v Izraeli neustále volají po totálním vyhlazení a přesunutí Palestinců.

181489

20.1.2009 10:26

RE: Ideologove dabla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 181489

Nepřipomíná vám to tak trochu výcvik bojových psů. Pes přítel člověka, naklonovaný - geneticky umocňovanou agresivitou bojových plemen? Nemyslím si, že je žid jako žid. Jeden z nich je skutečně poznamenaný genetickým šlechtěním Talmudu. Však jsem si říkala co se děje - to milosrdné gesto - příměří, no a ono ejhle, objevil se trojský kůň. Kurdistán. Podívejte se na mapu, jak krásně strká tu svou pracku doprostřed. Všechny státy okolo jsou "zůčastněné".Vytváří se podivné "hnízdo". Co se z něj ale vylíhne, to určitě nebude Anděl. Spíš Satan. Však už se chystá i příslušné divadlo - pokud použijí k ovlivnění lidí holografický obraz Ježíše. A vlastně tohle všechno už se zkouší nanečisto. A pokud si myslíme, že Amerika nejde s nimi, velice se mýlíme. Koncepce je,je velmi propracovaná, ani Obama neví na co byl naprogramován. Jen si myslím, že by jsme jim neměli nechat ty slušné lidi, kteří určitě jsou i v Izraeli.Tak, nějak vidět,slyšet,přemýšlet a pak teprve bouchnout. Trochu lásky by v tom všem mělo zůstat. Jsme vlastně všichni zůčastnění i poznamenaní. [smích] [smích] [smích]

181519

20.1.2009 11:42

RE: Ideologove dabla

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 181519

Oni už Obamovi najdou nějakého předka z etiopských židů.

181534

21.1.2009 14:51

Není otázkou jak, ale kdy?

mech mechcz (zavináč) gmail (tečka) com 82.?.?.?

Co je to za blábol? Hamás že může mávnutím kouzelného proutku ovládnout území Izraele? No to musel napsat jen naprostý šílenec... nebo někdo, kdo se snaží ten izraelský masakr, během něhož s největší pravděpodobností dosáhli, čeho chtěli dosáhnout, vidět jako vítězství Palestinců.
Palestinci mají rozhodně mé sympatie, alespoň těch 95% v klidu žijících či se snažících žít v klidu. Ale tenhle článek je oslava neexistujícího vítězství - kdyby Hamás měl tu sílu a prostředky, dávno by ten krok samozřejmě udělal.

181658

23.1.2009 12:25

RE: Není otázkou jak, ale kdy?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 181658

Máte pravdu, z varšavského ghetta by se židé také osvobodili, kdyby měli tu sílu a prostředky. I v tomto případě měli vaše sympatie ti, kteří se to snažili přežít v klidu a míru?

[chechtot]

181895

Příspěvků: 94

19.01. 02:34 kozoroh  Zločiy Israelu a tak zvaných židů jsou kryty holocaustem.
19.01. 04:31 Rene Bartosek  Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
19.01. 18:17 Sid  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
19.01. 18:41 vodnik007  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
19.01. 21:31 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
20.01. 13:23 hestroy  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
19.01. 21:51 jean.laroux  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
21.01. 15:58 vodnik007  RE: ostatní lidé (včetně obyčejných židů)
20.01. 04:16 Rene Bartosek  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
21.01. 03:05 lesan  RE: Pohled na valku z prvni ruky bez propagandistickeho filtru!!
19.01. 06:19 Eczko  oběti
19.01. 07:35 Tak je to  Sú len dva spôsoby, ako ukončiť vojnu
19.01. 07:49 Peter Micko  vyborny clanok
19.01. 10:48 hestroy  Tak to jsem zvědavý
19.01. 12:12 Vojta49  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 15:30 Kyklop  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 15:51  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 16:12 hestroy  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 22:00  RE: Tak to jsem zvědavý
20.01. 13:10 hestroy  RE: Tak to jsem zvědavý
21.01. 15:40  RE: Tak to jsem zvědavý
21.01. 16:47 vodnik007  RE: Zionist
21.01. 16:50 vodnik007  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 15:52 hestroy  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 16:05 Pavel -Čert- Němec  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 19:28 Nasredin  RE: Tak to jsem zvědavý
20.01. 04:46 Rene Bartosek  RE: Tak to jsem zvědavý
20.01. 05:43 Rene Bartosek  RE: Tak to jsem zvědavý
21.01. 03:11 lesan  RE: Tak to jsem zvědavý
19.01. 11:46 cyp  .
19.01. 15:53 hestroy  RE: .
19.01. 17:57  RE: .
20.01. 04:49 Rene Bartosek  RE: .
19.01. 14:10 Nasredin  Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 16:08 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 19:54 Nasredin  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 11:32  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 22:33 nasredin  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
22.01. 00:53 mtk  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 13:36 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 23:08 Antiseptik  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 23:11 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 13:16 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 14:53  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 14:25 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 16:31 Nasredin  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 17:13 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 21:15 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 23:19 Pavel -Čert- Němec  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
20.01. 23:42 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 01:09  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 02:10  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 12:33 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 13:24 Nasredin  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 18:07  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 12:42 Pavel -Čert- Němec  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 13:20 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 20:17  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
22.01. 11:44 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
22.01. 15:27 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
22.01. 22:31 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
23.01. 00:11 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
23.01. 12:15 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
23.01. 13:59 jansmith1984  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
23.01. 16:44 mtk  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
23.01. 23:13 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
24.01. 00:16 mtk  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
27.01. 13:49 hestroy  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
12.02. 17:17 Lucka  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
12.02. 20:52 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
15.02. 14:21 Lucka  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
15.02. 23:07 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
15.02. 23:34 Datel  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
15.02. 23:44 Antiseptik  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
16.02. 20:11 Lucka  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
16.02. 23:29 Vojta49  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
17.02. 00:17 Antiseptik  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
21.01. 00:35  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 20:57 A.S. Pergill  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 21:54 mtk  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 22:00 Nasredin  RE: Od špatných lidí nelze očekávat nic, než zlo
19.01. 19:13 sxg  Hamas nestrieľal rakety:
19.01. 20:47 sxgo  Ten je pekný:
19.01. 22:46 sxgo  Z tohoto som zmetený:
19.01. 23:05  Vyhnání Palestincu
20.01. 01:25 Nasredin  RE: Vyhnání Palestincu
21.01. 13:28 Sid  RE: Zeman je frajer
23.01. 12:21 hestroy  RE: Zeman je frajer
20.01. 01:27 Oldis  zidovska vira je hlavne archaicka zalezitost
20.01. 02:39  Ideologove dabla
20.01. 10:26  RE: Ideologove dabla
20.01. 11:42 Nasredin  RE: Ideologove dabla
21.01. 14:51 mech  Není otázkou jak, ale kdy?
23.01. 12:25 hestroy  RE: Není otázkou jak, ale kdy?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 90 čtenářů částkou 13 994 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 0

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Jak je to se zahlcenými krematorii covidovými mrtvými v Ostravě10.11.20 10:43 Česká republika 3

Městský soud bude posuzovat zákonnost nošení roušek09.11.20 19:50 Česká republika 2

Podle Seznamu se mrtvoly kupí v mrazácích v Ostravě09.11.20 16:35 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,18 Kč
Euro
26,33 Kč
Libra
29,53 Kč
Kanadský dolar
16,96 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
24,36 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,89 Kč
100 maď. forintů
7,31 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,99 Kč
1 unce stříbra
538,18 Kč
Bitcoin
409 577,35 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 585