Diskuze k článku

Objasní nám Člověk v tísni záhadu, kam zmizelo 220 dětí?

Příspěvků 67

12.1.2009 5:24

"Člověk v tísni" se zpronevěřil zásadám nestranné humanitární organizace

Montaznik 88.?.?.?

Tato organizace je ostře politicky manipulována a tím se dostává
i do problémů v krizových oblastech,protože ztrácí důvěru i na
mezinárodním fóru! To třeba některé zdaleka největší humanitární organizace , především z USA si i přes to, že jsou americké, zachovávají striktní nezávislost a tím se mohou dostat takřka všude! Člověk v tísni byl takhle "vykopnut", když "pomáhal" na Kavkaze a tam vláda zjistila o jakou jde podvratnou organizaci, kdy se za pomoc skrývá "pomoc", ale jednostranná a antihumánní!!!

180627

12.1.2009 8:07

RE:

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 180627

Ve včerejším článku na Novinkách, nazvaném Izrael posílá do Gazy záložníky se píše:
Izrael tvrdí, že mezi téměř 870 palestinskými oběťmi z minulých 16 dní je nejmíň 300 členů Hamásu.

To tedy znamená, že 570 obětí jsou civilisté. [bliji]

Co se týče organizace Člověk v tísni,tak nejen tato organizace, ale všechny jí podobné, jsou celých 20 let od pseudorevoluce prolezlé přísně prověřenými poslušnými týpky, kteří mají přesně stanovené úkoly. Jsou to prostě poslušní placení agenti. Za svou proradnou a bezcharakterní poslušnost se pak mají celý život dobře a žijí si v přepychu. To jsou všichni ti Pánkové a Mejstříci a Hybáškové, prostě zaplacená pakáž.

180633

12.1.2009 8:45

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 180633

A jaký to má význam pro Israel? Ta jejich ministryně po dalším jednání prohásila:"My budeme rozhodovat kdy ukončíme válku, nebude to mezinárodní společenství".
Neboli - celý svět nám může políbit p.del, nesahá nám ani po kolena, to my jsem vyvolená národ kterému je vše beztrestně dovoleno. Co dodat, obávám se, že vyloučení z OSN nestačí
[pláč]

180634

12.1.2009 22:42

RE:

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 180634

To myslíte Cipi Goebels Livni, bývalou důstojnicí Mosadu? A nebuďte tak připosraný(á), napište klidně a jadrně PRDEL, když myslíte prdel, a ne tajnůstkářky - "p.del".

180727

12.1.2009 23:42

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 180727

důstojnicí Mosadu v akci

http://senduit.com/59d4d5

180735

22.1.2009 9:09

RE: Víte, s posuzováním Izraele se to má asi takto:

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 180634

nejspíš by se pro popis křivé protekce hodil tento výrok: "Ale přece když nevraždí, tak se chovají docela spořádaně, a o to jde."
Problém Palestinců je stejný jako problém bezdomovců: nemá šanci. A proč nemá šanci? Protože nemá zázemí a domov. A proč nemá zázemí a domov? Protože nemá šanci.

181734

12.1.2009 9:43

RE:

Saša 74.?.?.?

Reakce na 180633

>Ve včerejším článku na Novinkách, se píše:

>Izrael tvrdí, že mezi téměř 870 palestinskými oběťmi z
>minulých 16 dní je nejmíň 300 členů Hamásu.

>To tedy znamená, že 570 obětí jsou civilisté. [bliji]

To znamená, že z nejméně 870 civilních obětí je 300 členy legální a demokraticky zvolené politické strany; může to znamenat, že jsou to podezřelí se sympatií k vlastní vládě anebo jsou to jen muži snad alespoň v produktivním věku. „Ideologicky závadná“ strana Hamás nemá oficielně ozbrojené složky a brání se civilisté. Nikde nebyla zmínka, že by se „straník Hamasu“ mohl vzdát. Ta nepohodlná politická strana byla zvolena demokraticky většinou voličů..

Židovští „osadníci“ se již těší na státem podporované obydlení Gazy http://www.haaretz.com/hasen/spages/1054491.html

Dnes (12/01/2009) Izrael zatkl v Jeruzalémě 700 osob demonstrujících proti vraždění v Gaze http://www.haaretz.com/hasen/spages/1054763.html z toho 237 dětí. Izraelští a arabští demonstranti tvrdí, že proti nim byla použita Ruger .22 schopná zabití jako za Al-Aqsa Intifady kdy byla řada Palestinců a dětí touto zbraní usmrcena.

Bývalá agentka tajné služby (dnes ministryně zahraničí Tzipi Livni) nařídila akutní dezinformační akci k ospravedlnění útoku Izraele. Nejen, že do Gazy není vpuštěn žádný nezávislý novinář, ale vozí je autobusy do usedlosti Serdot na hranici, kde byly vybudovány kryty a po příjezdu novinářů spustí poplašné sirény a ženou je do krytů.

Britští rabíni jsou znepokojeni hrůzou v Gaze, pochybuji v jejich svědomí, ale zřejmě jsou znepokojeni veřejným míněním a v zásadě plní nařízení Tzipi. V původním článku v angličtině se dozvíte, že minimálně 12000 lidí demonstrovalo v Londýně solidaritu s Palestinci, hovořili Bianca Jagger za organizace pro lidská práva, zpěvačka Annie Lennox a reverend Garth Hewitt z Jeruzaléma (kazatel v katedrále sv.Jiří), Hyde Park je změněn na nedohledné moře zelených praporů Palestiny.

Napadá mě proč také z mých daní pošleme nějaký ten miliónek do Gazy, když infrastrukturu a vše zničil Izrael? Pomůžeme asi Izraeli a jeho osadníkům s bývalým protektorátem..

180644

12.1.2009 10:16

RE:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180644

"Pohlížíme na rostoucí ztráty na životech na obou stranách konfliktu v Gaze s hrůzou," praví se v dopise. "Nemáme pochyb, že raketové útoky do jižního Izraele od Hamase a dalších militantních palestinských organizací jsou válečné zločiny proti Izraeli. Žádný suverénní stát by neměl tolerovat pokračující útoky a úmyslné zaměřování se na civilisty. Izrael měl právo reagovat a podporujeme rozhodnutí izraelské vlády učinit prioritou zastavení raketových útoků. Avšak jsme přesvědčeni, že nyní může zajistit dlouhodobou bezpečnost pro Izrael a region je jednání."

Ti nacisti si pravděpodobně neuvědomují, že ty rakety padají ne na izraelské území, ale na palestinské. Tam si můžou palestinci střílet rachejtlí, kolik budou chtít. A žádný nacižid nemůže říct ani chucpe. Jsou to sráči...

180645

12.1.2009 11:36

RE:

voyta 85.?.?.?

Reakce na 180645

Otázkou je zda se ve státě, ve kterém je povinná vojenská služba pro obě pohlaví,dá najít nějaký civilista.
Jeden by z toho [bliji]

180650

12.1.2009 12:08

RE:

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 180644

Zhrneme si ty čísla mrtvých. 870 Palestinců, z toho 300 Hamas, o proti 13 israelitů, z toho 10 vojáků. Zdroj CBC radio dnes. Pak kdo vraždí civilisty. Ať jsou israelci už někam z jejich kecama.

180653

12.1.2009 15:33

RE:

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 180653

Uvědomila jsem si dnes, že těch mrtvých v tuto chvíli bude neskonale víc, než jak nám oficiálně hlásí propaganda- hlásná to trouba Izraele. Jak známo, Gaza je zcela odříznuta od světa, nikdo tam nemá přístup a izraelští nacisti tam nepřetržitě již 17 dní bombardují, vraždí a bombardují. Ty počty mrtvých jsou hlášeny pouze od lékařů z nemocnic. Avšak nikdo nepočítá mrtvé, kteří zhynou přímo v rozvalinách, nebo těžce raněné pacienty, které z nemocnice propustí a oni doma bez náležité lékařské péče zemřou. Víme přece, že Gazané nemají co jíst, pít, nemají k dispozici ani eletřinu. Příbuzní je rychle pohřbí do země a nikdo nezjišťuje, kolik těch mrtvých lidí vlastně. Takže já bych to tipla tak nejméně desetkrát víc obětí. To znamená nikoliv 900 Palestinců, ale střízlivá cifra je tak nejméně 10 000 obětí.

Co se týče Izraele, tak těm jedovatým zmijím již nevěřím vůbec nic. Zastřelili si své 4 vlastní vojáky a těch 10 k tomu si jednoduše přimysleli, aby to tak blbě nevypadalo. Já jim dokonce nevěřím ani ty rakety kassam. To vypustí izraelští agenti 3 rachejtle, absolutně nikdo nemůže nic zkontrolovat a pak JEJICH celosvětový mainstream napíše, že Hamas vystřelil třicetkrát. A to je opravňuje k tomu, že začnou pálit najednou na 60 míst v Gaze.

180670

12.1.2009 17:03

RE:

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180670

Paní Jarmilo, já jim už také nevěřím ANI JEDNO SLOVO. Jsou to křiváci a sráči.

180684

12.1.2009 17:34

RE:

bilbord 212.?.?.?

Reakce na 180684

Já se k vám také přidávám.

180689

12.1.2009 23:36

RE:

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180684

Správně děláte ... už samotný Mojžíš proklel před tisíciletími vlastní židy pro jejich bezbřehou rozkoš ve lži, klamu a násilí ... dokonce i samotný Bůh židům pro jejich nenapravitelnou zlovolnou povahu odejmul smrtí Ježíšovou jejich vyvolený statut, a určil podmínky pro statut Božích dětí ... ty s Davidovou hvězdou může mít dál rád, ale neujdou jeho trestající železné palici, kterou už na jejich hlavy vícekrát dopustil ... zdá se, že čím víc žid strádá, tím více je zatvrzelejší a nepřístupnější vůči Bohu svému Stvořiteli ... čekají na své proroky, a když přijdou, a zvěstují Slovo, hned je za to usmrcují, poněvadž nechtějí slyšet Pravdu nýbrž jen starou "dobrou" Lež, ve které si libují, a jedině té zůstávají po všechna pokolení věrní ... zlaté tele od doby na poušti už nikdy neopustli, a drží se ho jako svého pravého otce ... ale my známe otce lži, knížete temnoty a strachu, jemuž bylo dovoleno vládnout tomuto jím zkaženému Světu ...

180733

13.1.2009 8:51

Není to tak komplikované.

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 180733

Oni prostě nad vše patologicky milují peníze. Penize, pak peníze, potom dlouho nic a následují peníze. Pro peníze jsou schopni skutečně a bez nadsázky čehokoli!!! A od toho se odvíjí jejich po staletí stejná činnost a jejich morálka.

180760

12.1.2009 18:43

RE:

Saša 74.?.?.?

Reakce na 180653

>Zhrneme si ty čísla mrtvých. 870 Palestinců, z toho 300
>Hamas, o proti 13 israelitů, z toho 10 vojáků. Zdroj CBC radio
>dnes. Pak kdo vraždí civilisty. Ať jsou israelci už někam z
>jejich kecama.

Z těch deseti vojáků si Izrael ve svém běsnění 4 snad omylem zabil sám! (Zdroj Haaretz)
Stejný poměr jako po celých 60 let existence Izraele.

V celém západním světě jsou zionistické organizace šířící dezinformace a vyvíjející nátlak na vlády daných států.

180701

12.1.2009 23:05

RE:

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180633

Mohu Vás ujistit, že si každý své peklo buduje už tady a teď, i když to není na životě těch "vyvolených" nadlidí zde na Zemi vidět a slyšet. Uvědomte si, že na Zemi strávíte nějakých 70 až 100 let, ale věčnost zatracení, odříznutí "na druhé straně" JE SKUTEČNĚ VĚČNÁ A NEZMĚNITELNÁ !!! Z tohoto faktu by se každý smrtelník měl denně osypat od hlavy až k patě jen při pouhém na to pomyšlení: však se všichni ti "herci na boha a bohyně" dočkají své zasloužené odměny - vyráběli a vymáhali na ostatních neplnitelné zákony, a proto budou polykat veškerou bolest, utrpení a hoře,kterou jimi ve světě způsobili ... lhát, klamat a podvádět mohou jen lidé další lidi, ne však Toho, kdo je stvořil ... [chechtot] [chechtot] [chechtot] [cool]

180729

12.1.2009 23:14

RE:

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180627

Čemu se divíte ? Všechny humanitární organizace jsou kukaččí děti zpravodajských služeb, a "brejtvošing" je jejich kolektivní hra s ruskou ruletou. Spousta z nich tak vědomě či nevědomě pomáhá škodit, kde to establismenth zrovinka nejvíce potřebuje ... [bliji]

180731

12.1.2009 6:17

Niekde v

sxg 84.?.?.?

Niekde v tisku, zrejme nezávislom bola prehľadná chronológia konfliktu, ako Izrael zbombardoval tunely...
nemá ešte niekto link?

180628

12.1.2009 6:46

vyborne zhrnutie

Peter Micko 85.?.?.?

Vdaka autorovi za vyborny clanok.
Zvrateny svet...

180630

12.1.2009 9:20

Ještě k těm zajímavým vztahům kvůli kopletnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

"Vlastníkem periodika Týden i webu Týden.cz je židovský byznysmen Sebastian Pawlowski, vlastnící ještě Instinkt a Nedělní svět. Jeho švagr Richard Butler patřil k hlavním sponzorům Evropských demokratů J. Kasla (přítel Pawlowského) a J. Zielince (viz. tento článek)! Pawlowski je také např. známým mecenášem Nadace Vize 97 manželů Václava a Dagmar Havlových nebo Havlovy hry „Odcházení“ v divadle Archa. Pawlowski také stál o zrodu myšlenky umístit v roce 2003 na Pražský hrad ono známé neonové srdce."

Ještě chci dodat, že manželka pana Pawlovskeho /žida, kterému jde na ruku cely Magistrát hl. města/ paní Butler-Pawlowski vlastní firmu Sparkys /kdysi i Chicco/ a že právě její otec patřil k britské MI 5 a celá léta pro ně pracoval. Kruh "vztahů" se tak uzavírá a dává tak svůj logický smysl.
/pro ty co máte rádi i bulvár jen doplnění - Pawlowski je sice ženatý s Britkou, ale rozhdoně si s tím hlavu neděla. Dítě si totiž pořídil s luxusní prostitutkou a jeho stav je tak spíše formální - je tedy jasné, že jde především o slučovíní majetku a vlivu, než o manželství, jak už to u "rodových linií" tohoto typu bývá/

180640

12.1.2009 14:36

RE: Ještě k těm zajímavým vztahům kvůli kopletnosti

hc 194.?.?.?

Reakce na 180640

Výraz "businessman" je v případě Pawlowského spíše eufemismus. Napadají mě výstižnější označení.

180669

12.1.2009 9:43

Chytrej farizej

Non 147.?.?.?

Přisvojili si utrpení jiných,pojmenovali ho holocaustem,a tak
odvádějí pohled od svých vlastních cílů a metod.Když to nejde jinak,vše svedou na Boha,kterého neznají.Mrtvý prorok nekouše.
[chechtot]

180643

12.1.2009 10:33

RE: Chytrej farizej

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 180643

Mrtvý prorok nekouše.

Všeho dočasu... [velký smích]

180649

12.1.2009 18:41

RE: Chytrej farizej

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 180649

Když Vás zde po čase vidím,pane Gejdoš,tak mne napadlo jen dodat:
"Bude to bolet a hodně !" Osobně známým,kteří chtějí slyšet,říkám..... pomalu se připravujte,pomalu se rozlučte a v roce 2010..začíná veliký a pro zemi hodně očistný Tobogán. Osobně jsem rozhodnut,jakmile budou první příznaky zbalit rodinu a mažu směr SIBIŘ a dobrovolně ! [mrknutí jedním okem] [cool]

180700

12.1.2009 18:49

RE: Chytrej farizej

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180700

Také bych to tak viděl. Když tak se domluvíme a pojedem společně [smích]

180703

13.1.2009 8:54

RE: Chytrej farizej

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 180703

I já se přidám...

180761

13.1.2009 11:01

RE: Chytrej farizej

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 180761

zbabělci [chechtot] a kdo bude obdělávat zemi našich praotců? Myslím, že i zde jde přežít, jen lidé musí spolupracovat. Občinový model by mi plně vyhovoval. [cool]

180778

13.1.2009 12:08

RE: Chytrej farizej

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 180778

Asi jsem chytrý farizej.... [chechtot]
Mám syna ..18-let v roce 2010 mu bude 20-let..proč bych měl jeho nechat rukovat do armády,které nevěřím a proč bych ho měl nechat jít válčit do války,která bude za ideály,které jsou proti-Slovanské???? To raději zmizím a půdu našich Českých otců bude moci obdělávat potom,až se to přežene a hlavně vyzáří. [mrknutí jedním okem] [cool]

180784

13.1.2009 15:37

RE: Chytrej farizej

hc 194.?.?.?

Reakce na 180784

"Nět Sibír, nět Sibír!" Takhle kdysi reagoval sovětský voják - bratrský pomocník - na dotaz, jaká je vojna na Sibiři. Pokud nezasáhne globální oteplování, tak bych se na Sibiř raději moc nehrnul.

180820

13.1.2009 22:08

RE: Chytrej farizej

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 180784

"až se to přežene a hlavně vyzáří"

promiňte ale to je typický čecháčkovský postoj: Vono samo.

Podotýkám, že samo nikdy. A kdo nezasil, nesklízí. [zahanbení]

180849

12.1.2009 23:44

RE: Chytrej farizej

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180643

Jak mohou Boha znát, když ho : za prvé - nemají ani ve slovníku, a za druhé - ho neumí ani vyslovit !!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

180736

12.1.2009 11:52

Copak Člověk v tísni...

Alexa 89.?.?.?

... to je organizace jako každá jiná, která je v první řadě obživou pro její členy, v druhé nástrojem jejího mecenáše a pak až někde v zadu se teprve začne řešit i mediální obraz a snaha o naplnění svých veřejných proklamací. Čest naivním a nevědomým členům, pro které je poslední prvním.

Novináři jsou zase jen zaměstnanci a v první řadě musí být věrni svému zaměstnavateli a pak - pokud vůbec - svému svědomí.

Nejhorší je na celém tom současném dění to, co se odkrývá ve společnosti kolem nás, v lidech, kterí se jevili jako rozumní a civilizovaní. Děsí mě ta tupost a sebestřednost všech, kteří mají pocit, že musí svoje opovržení druhými lidmi - kteří nejsou o mnoho rozdílnější než oni sami - veřejně projevit. Zabíjení v Gaze, podobně jako minulé vraždění v Osetii, v Iráku, v Afghánistánu znovu a znovu dává prostor k projevu zrůd a hyen kolem nás a čím dál více mě děsí čeho se ještě můžeme dočkat.

Neustále jsou nám předhazováni strašáci v podobě Hitlera, Stalina a dalších, ale zapomíná se (snad zaměrně??) že tito by se nedostali tak daleko bez pomoci dalších a bez podpory - mlčením či přikyvováním většiny.
Nakonec se bude současná společnost tak moc bránit před minulostí, která není ničím nebezpečná, až spadne do nového období temna. A jak se zdá, mnozí si v něm budou libovat[pláč]

180652

12.1.2009 13:23

RE: Copak Člověk v tísni...

Pavel2 62.?.?.?

Reakce na 180652

Ano, souhlasím s vaším názorem, jen bych chtěl podotknout že to, co nyní vidíme, má za úkol vymýt mozky normálním průměrným lidem a dovést je tam, kam se jim chtělo v roce 1914 a v roce 1938. Musí se označit jasně nepřítel, tedy v našem případě jakýkoli terorista. Pak se musí říci, že zde existují celé teroristické státy a nakonec se musí v zájmu míru a demokracie začít s těmito státy bojovat. Ovšem ta PR příprava je nutná, protože v opačném případě by se mohlo jasné vítězství demokracie zvrhnout v nenadálý úprk když by se zjistilo, že obyčejní lidé nechtějí válčit.

Za nepřítele by nynější PR magnáti (většinou židé) nejraději označili opět Rusko, Irán, Koreu, kam by chtěli opět vyvézt své zbraně největší výrobci (většinou židé) a nastolit tak světový řád demokracie (rozuměj diktatura Židů jako v Izraeli a Palestině).

180664

12.1.2009 13:35

RE: Copak Člověk v tísni...

Filla 213.?.?.?

Reakce na 180652

To jste napsala hezky, i když vlastně nic hezkého to není... Jenom bych dodala, že to neustálé strašení bubáky minulosti je záměrné - když se pořád ukazuje na Hitlera, Stalina a spol., nezbývá už tolik pozornosti zrůdám žijícím...
A nejhorší na tom je, že se nezměnilo VŮBEC NIC! Stačí si poslechnout zprávy dnes a zprávy z komunismu - vyměňte "americký imperialismus" (kterým nás strašili před 89 a přitom jediný upír, který nám sál krev, byl Sovětský svaz, vydávaný ovšem za našeho věrného bratra) za "ruský imperialismus" (kterým nás pro změnu straší dnes a USA je náš Big brother doslova!!!)
A myslím, že nejlíp to vystihuje písnička, kterou zazpívala pí. Parkanová a p. Vyčítal. Poprvé jsem ji slyšela teprve nedávno a nemohla jsem se dlouho zbavit dojmu, že to není ta oficiální verze, ale že poslouchám nějakou studentskou recesistickou předělávku...
V písničce, která původně velebila SSSR (já vím, Gagarina) se vyměnilo pár slov a je z toho óda na radar a na naše přátelství s USA.
A takhle je to se vším - metody, lidi, ani zastrašování jako způsob jak přesvědčit občany, nic z toho se od dob komunismu nezměnilo! Jen teď jsou plné krámy, dá se cestovat a to bohužel stačilo k tomu, aby se lidem zalepily oči a huba...
Dělají si skutečně co chtějí, manipulují námi, ale vykládejte to někomu, když má plný břich, placatou telku a děti na studiích ve světě [pláč]

180665

12.1.2009 23:13

RE: Copak Člověk v tísni...

nasredin 85.?.?.?

Reakce na 180665

Když už jste zmínila pí. Parkanovou (mimochodem nemělo oslovení pokračovat? Uťala jste ho tečkou.), neodpustím si také, stručně, okomentovat její zpěv. Ale on to nebyl ani zpěv, ani nevím, kdo z těch dvou "slavíků" více krákoral. Takže není co komentovat. Škoda.

Jinak je Parkanová strašlivou zbraní naší cizinecké legie. Asi jak Medúsa. Stačí vystrčit její hlavu (tělo nemusí být nutně tamtéž) a je po boji, neboť ten, kdo ji zahlédne, napřed zkoprní a pak zkamení. Geniální, sofistikovaná, válečná zbraň. Tu nemá nikdo. Jsme první!

180730

13.1.2009 16:38

RE: Copak Člověk v tísni...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180730

[chechtot]

180830

12.1.2009 23:47

RE: Copak Člověk v tísni...

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180652

Nebojte se, taky se dočkáte - seznamy už jedou na plné obrátky : červený - smrt, modrý - život otroka ... můžete si vybrat ...

180737

12.1.2009 12:45

Rád bych upozornil na jednoho sionacistu

hestroy 77.?.?.?

Tento člověk se jmenuje Libor Vaněk. Nevím, jak se jmenuje ve skutečnosti (než se přejmenoval), jsem si jistý, že Čech to není. Pokud jste dnes ještě nezvraceli, doporučuji si přečíst oba jeho příspěvky do BL. Vzhledem k tomu, že napsal už dva od začátku konfliktu v Gaze, je to zřejmě aktivovaný dobrovolník AshkeNazi propagandy. Kovaný sionacista Libor Vaněk. A jak kvičí, moc kvičí, cítí, že Izraeli teče do bot. Jeho milovanému Izraeli. Už aby se tam odstěhoval, nacista jeden. Vtipné je, že obviňuje Čulíka z fašismu.

Je mi vás docela líto, měl byste se jít léčit

Pokud necháme Izrael prohrát, prohrajeme všichni

Nebudu se rozčilovat. Na každého jednou dojde. Jen bych rád upozornil, že tito lidé jsou možná ještě horší, než ti vrazi, co zrovna zabíjí další děti. [bliji]

180656

12.1.2009 14:30

RE: Rád bych upozornil na jednoho sionacistu

brekeke 147.?.?.?

Reakce na 180656

Dalsi kandidat:

http://www.blisty.cz/art/44518.html
Izrael a právo národů na sebeurčení aneb "Antisemitismus je jednoznačně projevem duševní tuposti a nevzdělanosti."

ten pan mel nejspis popito

180668

12.1.2009 23:50

RE: Rád bych upozornil na jednoho sionacistu

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180656

Inu, v Čechách se na takové lidi pokřikuje, že se na každou svini vaří voda ... [chechtot] [chechtot] [chechtot]

180738

12.1.2009 13:22

otázka

88 85.?.?.?

můžete se prosim někdo mrknout na tohle krátke video z Gazy a říct mi, jestli zranění těch 4 dětí ze stejné rodiny jsou průstřely? ja se v tom nevyznám. holt ženská...

http://www.liveleak.com/view?i=4d8_1231559505
The kids are from the same family and their father is asking Israel why? 4 of them got killed when a rocket was fired at the UN school

180663

12.1.2009 15:41

RE: otázka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 180663

vypadá to nejspíše na vstřely,nejspíše průstřely,zranění jsou malá a zjěvně hluboká a tedy smrtelná..

180671

12.1.2009 13:39

Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů

Nasredin 85.?.?.?

Tato organizace je přímo prošpikována, jinak neúspěšnými nebo zkrachovalými chartisty, na které nezbyl žádný Job. Je to trafika pro neúspěšné a všehoschopné, která plní, jak je v článku dobře zachyceno, pokyny a propagandu z jednoho centra.

Autor článku mne hodně zklamal, když srovnával chazary s bezcitnými hyenami. Hyeny jsou totiž, oproti chazarům, ušlechtilá zvířata, která většinou kořist získají odehnáním predátora a jen velmi zřídka zabíjejí.

Jinak naprostý souhlas.

180666

12.1.2009 16:25

RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 180666

Podľa najnovších štúdií hyeny lovia o niečo menej tak často ako levi, ale väčšinou sú to mrchožrúti a plnia tak dôležitú a prospešné úlohu v prírode.
Bohužiaľ Chazarský sionisti nemajú nijaké prospešné využitie. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

180679

12.1.2009 19:06

RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 180679

jsou chybou v myšlení, děděnou a záměrně předávanou kolektivní neurózou, která přežívá staletí a tisíciletí, a navíc se snaží podmanit si vše, co nespadá bezprostředně do jejího okruhu. Tedy snaha vnutit svou diagnózu světu za každou cenu.

180704

13.1.2009 9:16

RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 180666

Je již dávno prokázáno, že 80% lví kořisti je ve skutečnosti kořist ulovená hyenami, které byly od své kořisti odehnány.

180766

12.1.2009 18:12

Kibuc MASARYK GAZA

Panelák Obama 78.?.?.?

Praotcové zakladatelé konečně vyplivli své 4 zuby do skleničky a zálibně prohledli na své dílo, za 61 let je sen VELKÝ IZRAEL na dostřel spřáteleného praku.A Tzipy Livni si muže udělat multikulti stínítko z kuže palestinského zvířete na své lampě. A masitá dotace na CHAMTIVCE V TÍSNI za nehynoucí podporu tohoto DÍLA ,NAJDE své adresáty. [oči v sloup]

180694

12.1.2009 18:40

Žádné překvapení

bigtrash 85.?.?.?

Napojení Šimona Pánka a organizace Člověk v tísni na Havlovo bratrstvo mluví za vše. Však ho taky Havel jednou vyslovil jako svého favorita na budoucího prezidenta, prý je to "ideální osobnost z občanské společnosti". Humanitární bombardování, Gruzie - těm bombardovaným a zbídačeným budeme pomáhat, ale jen těm se správnou národností - Srbové x Albánci, Rusové x Gruzínci - jasná volba. A mlčení k masakrům v pásmu Gazy - to je jen potvrzení pro ty, kteří se dosud zpolitizování této "humanitární organizace" zdráhají uvěřit. Václav Veškrna Havel a jeho bratrstvo pravdy a lásky jsou neuvěřitelní grázlové, ale já tvrdím a pevně věřím že jednou přijde zúčtování a tyhle svině dostanou na pamětnou. A když ne tady, tak snad na onom světě. Co nejvíc nenávidím je když tihle grázlové ohánějí humanitou, lidskými právy, morálkou a dobrotou. Za to by zasloužili koule do průvanu. Opět pochvala autorovi, velmi dobrý článek

180699

13.1.2009 0:04

RE: Žádné překvapení

Durabo 85.?.?.?

Reakce na 180699

Snad se jednou dočkáme i toho, že až vybijou všechny národy okolo sebe, že se začnou mezi sebou navzájem taky zabíjet jako Kain Ábela ... a tak se vlastně vrátíme k jejich prvopočátku ... až bude mít strach žid ze žida ...

180740

13.1.2009 0:35

RE: Žádné překvapení

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 180740

Durabo, jak tak sleduji tvoje příspěvky v tomto vlákně, tak mám pocit, že i tobě byl určen můj příspěvek č. 180732 pro anonyma 82.?.?.?. o zevšeobecňování a kolektivní vině viz. níže.[smích]


Nechci mentorovat, ale pokud si tak ještě neučinil dobře si jej přečti a zamysli se.


Pokud ti jde v jádru o dobrou věc, jistě jej shledáš k zamyšlení a možná pak uznáš, že je dobré změnit výrazové prostředky na méně nábožensky, etnicky a národnostně konfrontační.

Pokud ne, usvědčuješ sám sebe z netolerance a jako pátá kolona jdeš svými emotivními a útočnými výroky na ruku těm, kterým takový tón diskuze mezi lidmi/národy (ať už tak pisatelé činí záměrně, či nevědomě), historicky vyhovuje.

Chci věřit, že to nebyl z tvé strany záměr a myslím, že si Zvědavec a "Spirit", který se zde snaží hledat pravdu takové příspěvky nezaslouží. Pokud by měl takový styl zde ale převládnout, moc bych za to nedal, že pisatelů/čtenářů, kteří mají snahu bez emocí hledat pravdu a návrhy řešení problémů zde ke škodě Zvědavce znatelně ubyde...


Mysli nato, až budeš příště přispívat.

jansmith[smích]

180746

13.1.2009 16:00

RE: Žádné překvapení

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180746

Jane, dnes máš nějaký kázací den. [velký smích] Chápu, o co ti jde, na druhou stranu - opravdu člověk nemůže říci, co si myslí? Co se týká takového pana Duraby, jeho výroky nesahají ani po kotníky výrokům sionacistických židů. A židé to jsou, ne že ne. Přinejmenším se k nim hlasitě hlásí. Já osobně bych tedy žida definoval jako člověka, který dodržuje smlouvu s Bohem, pokud bychom měli žida nějak definovat, neboť veškerá jejich nadřazenost vychází z odvážného tvrzení, že si je Bůh zvolil za svůj vyvolený národ. (???)

Pak ovšem nastupuje druhá věc a to je to, že s nimi kromě jiného uzavřel smlouvu o 10 bodech. Jelikož například nacistický stát Izrael porušuje minimálně tři přikázání - Nezabiješ, Nepokradeš, Nevydáš křivého svědectví, právně to znamená, že porušuje smlouvu s Bohem a tím pádem je smlouva neplatná. To ovšem znamená to, že ve skutečnosti to žádní židé nejsou!!!

Tuto ošklivou pravdu "židé" obcházejí tím, že si čtou místo Tóry Talmud, kde je jim dodatečně vysvětleno, že ty přikázání vlastně platí jen mezi židy, a nevztahují se na ostatní zvířata, kterým říkají gojim.

Jinak mě pobavilo, že jsi si mě vybral za názornou ukázku toho, že i někdo jako já, obecně zde na Zvědavci považován za pruďase, nemusí zrovna šířit etnickou nenávist, kterou naopak šíří místní sionisté. [chechtot]

180823

12.1.2009 21:50

Není se co divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Veškeré sdělovací prostředky u nás jsou v rukách americkožidovské kliky.Snad víme komu patří např.televize Nova atd.Všechno je to sebranka která tancuje podle židovské píštalky. [bliji]

180723

12.1.2009 23:25

RE: Není se co divit

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 180723

Ale no tak, anonyme 82.?.?.?.[smích]

Možná by bylo dobré sklidnit hormóny a jako první počin přestat zde na Zvědavci jitřit národnostní, etnické vášně.

Nebo to měla být z tvé strany záměrná provokace jak od Zvědavce odradit rozumné a nezávislé čtenáře? Takový malý inside job???[smích]


Aby bylo tedy jasno. Nezávislí čtenáři Zvědavce dokáží rozlišovat mezi pojmy jako militantni sionismus a židovstvím/Židovstvím jako takovým.

Běžní lide jsou na celém Světě v zásadě stejní a pokud souhlasí s násilím, agresí proti jinému národu/etniku, děje se tak vždy jedině z nějakého strachu nebo koplexu živenému mocenskými/náboženskými předáky, kteří burcují jejich animální pudy jako je strach, závist, chamtivost, agresivita, nacionalismus, rasismus, bigotnost atd. atd.

Sebevědomí, zdravě uvažující lidé těmito negativními emocemi netrpí a pokud ještě ano, dokáží je kontrolovat, stejně jako odolávat nástrahám vlastního EGA...

Věřím, že i ve svých vyjádřeních možná občas zbytečně prudký hestroy by ti zde klidně a na faktech zdůvodnil, že princip kolektivní viny je přesně ta páka, kterou využívají/využívaly náboženské a mocenské struktury ať zleva či zprava ve svých snahách o manipulování nevědomých spoluobčanů, kteří jsou potom jako stádo schopni činů, ke kterým by se za normální situace nikdy nesnížili (příklady si najdi v historii).


Tvoje řádky 82.?.?.?., které napadají židy/Židy nebo Američany jako národ se přesně hodí do krámů těm, kteří potřebují lidi rozdělit a pak jim pro peníze a svoje požitky bezpečně vládnout zatímco jiní trpí. Lidé, kteří mají peníze (zlaté tele) jako smysl života, podvádějí druhé, manipulují nebo z pozice objeti páchají zlo jsou zastoupeni v každém etniku, v každé národnosti a jen dobrý příklad a správná výchova od mala může postupně tento fenomén z lidské povahy vytěsnit. MUDr. Koukolík je nazval "deprivanty" a pokud tě zajímají podrobnosti, na netu je lehce najdeš.

Závěrem. Vědci začínají postupně studiem DNA zjišťovat, že jsme jako lidská rasa všichni navzájem bratry či sestrami a pocházíme z jednoho prazákladu a teď nemám na mysli biblického Adama a Evu a tudíž rozdělovat lidi na rasy nebo etnické skupiny a hledat rozdíly je v podstatě jen výsledkem stupidity a analýzy nevědomé lidské mysli.

Mysli na to až budeš příště přispívat.


jansmith[smích]

180732

13.1.2009 9:55

RE: Není se co divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 180732

Pane jansmithe.
To co zde předvádíte je přesně z dílny těch,o kterých se nesmí veřejně mluvit. všiměte si své dikce..odpovídá přesně dikci Cukru a Biče. Bič..jsou ti zlí sionisté a cukr jsou ti hodní (Ž)židé,kteří sem tam malinko pokárají sionisty a neustále mentorují Goyim,aby tito byli hodní,umírnění,odpouštějící. Fakticky každý ROZUMNÝ Goyim ví,že dnešní židovské svinstvo je potřeba dělit na SEMITY a Khazary. Semité jsou ti,kteří z BV nikdy neodešli,žili tam v míru,vykonávali veškerá povolání a nepovyšovali se nad své sousedy a fakticky nad své bratrance. S Khazary je to však jinak..jejich středoasijský naturel je znát na každém kroku. Jen tak pro zajímavost ... dohledejte si nějaké svinstvo spáchané (Ž)židy a k tomu si dohledejte,kdo to svinstvo vymyslel a kdo tomu svinstvu šéfoval...pak si dohledejte původ (semitský či nesemitský) jak myslitele,tak organisátora svinstva.Výsledek bude velice zajímavý ! [mrknutí jedním okem] [cool] Z toho pro mne pak plyne,že hněv Goyim,ke kterému dojde od roku 2010 na Židy či židy...nebude schopen rozlišovat semity a nesemity a spláchne to jednou pro vždy. Osobně jsem přesvědčen,že ač někteří zde píší,že těch organisátorů se to nedotkne..já jsem hluboce přesvědčen,že se to dotkne všech,kteří si s judaismem jakýmkoliv způsobem kdy zadali. Bude to v duchu rčení: Když se kácí les,létají třísky! [cool]

180770

13.1.2009 14:31

RE: Není se co divit

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180770

Ne. Nedotkne. Tak jak se jich to nedotkolo v době WWII. A to se kua kácelo...

180810

13.1.2009 14:55

RE: Není se co divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 180810

Je mi jasné,že váše skepse vychází z dosavadních výsledků,kdy ti v pozadí nebyli dosud nikdy potrestáni a vždy na tom jen profiovali.Jenže tento model končí ! 2WW proti tomu,co nás čeká byla jen regionální válkou a to ještě válkou za použití primitivních zbraní.Pan Gejdoš to zde kdysi napsal..pár výňatků z Nostradama..tudiž by mohl potvrdit,že tento ..nám prorokuje: Velké sociální nepokoje v USA,které přerostou v pravou občanskou válku..chudých proti bohatým.Myslím,že netřeba zdůrazňovat,kdo jsou ti bohatí...ve většině!! Dále Vám může potvrdit,že se zmiňuje i o tom,že tyto nepokoje přeskočí Atlantik na evropskou půdu a že veliký oheň spálí BV a dodává,že tamní národ,který to způsobí z toho vyjde už jen s památníkem,který bude přeživším z okolního světa připomínat,že tento (národ) někdy před tím existoval.Dokonce v mém vydání je překlad,kdy Nostradamos dodává,že tento národ bude potrestán za své veškeré nedobré skutky.Proto říkám,že to co nás čeká bude hodně BOLET! [cool]

180812

13.1.2009 15:23

RE: Není se co divit

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180812

Opravdu velmi rád bych tomu věřil. Velmi rád. Protože jinak nebude mít přicházející krveprolití žádnou cenu, stejně jako vždy v naší známé historii.

180816

15.1.2009 22:00

RE: Není se co divit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 180810

Dotkne se to právě těch, kteří se sionistickými svinstvy nemají moc společného. Snad jen neschopnost bránit se zneužívání judaismu těmi kteří si židé jen říkají ale nemají jakýkoliv historický vztah k Izraelitům. Od falešných židů je to záměr. Tak jako zapříčinili povraždění 60-ti milionů rusů v době bolševického masakru nebo smrt spousty zejména židů za tzv. holokaustu tak stejně v budoucnu tito skoro-židé záměrně vyprovokují další pogrom proti těm za které se schovávají. Jedno je jisté. Oni zase přežijí.

181136

13.1.2009 8:15

Pan "jansmith"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

skuste svoje mudrosti adresovat aj sionistom. Alebo vsetci gojimovia su zli, ked napisu svoj nazor? A ze nemenovanym/vyvolenym nahravaju? To asi maju drzat hubu vsak? Nie ste vy zakukleny ashkenazy sionista? Taki ako vy radi prezendtuju "nazory" podobne vasim [bliji]

180757

13.1.2009 14:46

RE: Pan

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 180757

Víš Gibi, myslím, že není nutno nikomu nic adresovat. Jedno přísloví říká: moudrému napověz, hloupého kopni.[smích]

Já si myslím, že násilí v jakékoli formě je kontraproduktivní a že každý si z podobných debat (jako zde) vezme to, čeho je na své úrovni schopen.

I ten militantní sionista, i když je samozřejmě těžké předpokládat, že by na vědomé úrovni změnil názor pro dobro VŠECH zúčastněných. Tihle lidé jsou nejen dobře ideologicky vychováni (týká se i extrémistů jiných stran různých jiných konfliktů), ale mnohdy sami na statusu quo hmotně i jinak zainteresováni. Týká se jak mocenských špiček, tak lokajů, kteří jim např. mediálně, finančně či jinak pomáhají.

jansmith[smích]


PS:
A jestli jsou gojímové zlí pokud napíší svůj názor???

Pokud je to názor, který argumentuje principem kolektivní viny, je arogantní a útočný i vůči těm, kteří jsou pouze nevědomými pěšáky na šachovnici mocných, potom se minimálně staví na stejnou úroveň jako protistrana.

Příklady jak argumentuje protistrana je možno např. vidět na Nezvědavci. Ty se chceš snížit na jejich úroveň? Chceš jako ONI sám na SEBE ukázat jako na člověka plného strachu, náboženské a mocenské ideologie a různých komplexů, které potom (možná nevědomě, možná úmyslně) ventilují ve svých útočných a pokřivených komentářích?

Pochybuji.


Pamatuj, že na tyto stránky přícházejí i noví čtenáři, kteří nemusejí mít ještě jasno a kteří hledají spravedlivé komentáře a moudré a kultivované názory. Čtenáři, kteří zase odejdou, když naleznou stejný konfrontační tón jako jinde....

180811

13.1.2009 15:43

RE: Pan

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180757

Pane Gibi, Jan Smith ví o čem mluví. To, že chce zůstat stranou od paušalizování a kolektivní viny je přesně to, co nechtějí ONI. Tedy ty svině. Ti nás chtějí zatáhnout do bažiny lží, kterou soustavně vytvářejí. Podívejte se, jak dopadli židé v WWII. Spousta jich (samozřejmě nemůžeme brát v potaz čísla, kterými nás zásobí ONI) zaplatila cenu nejvyšší a to ani netušili co se děje. Jejich rabíni jim prostě řekli: Jděte. Protože jim to zase řekl někdo nahoře. Když je potřeba uklízet, vždy se najde dost obyčejných lidí, na které se hodí celá odpovědnost. A ti nahoře? Ti se spokojeně smějí, jak se všemi zase vyběhli.

Koneckonců sám jsem si tím musel také projít viz: Jak jsem se z nevyzrálého lidumila stal zralým radikálem, ale nakonec jsem skončil jako zvědavec bez předsudků

180821

13.1.2009 20:35

RE: Pan

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 180821

Ano Jindro, dobře jsi to shrnul a díky ti za to.

Máš pravdu.[smích] Měl jsem dnes mentorskou chvilku a ačkoli nepatřím v diskuzi mezi nejaktivnější, po přečtení některých posledních příspěvků jsem si uvědomil, že takhle NE a nastal čas to říci nahlas.

Schválně jsem použil v jedné větě i tvůj nick, a to proto, že tě beru jako autoritu, která má co říci. Cením si toho co píšeš a jsem rád, že je zde někdo takový, kdo dokáže v diskuzi na faktech a přímými vyjádřeními odhalovat různé pokrytce, zmatence nebo přímo provokatéry a dávat věci do souvislostí.

Pokud by zde nepřispívali lidé jako ty, paní Jarmila, mirda, mtk, janko, google, Saša, Rene, Takyjeden a další, z tohoto webu by se postupně stala nomans land nebo pouhá tlachárna, jako je to vidět často jinde.


Musím ale poznamenat, že si na druhou stranu vážím např. Vojty49 a i když jsme se spolu několikrát v dřívějšku "popasovali" viz. problematika 9/11, jeho příspěvky řadím mezi kultivované, s vypovídací hodnotou a rozhodně hodné zamyšlení.

jansmith[smích]


PS:

Závěrem bych chtěl ještě jednou zopakovat svůj názor, že tzv. běžní lidé jsou všude na světě stejní. Nechtěji apriori válčit a vyvolávat třenice s ostatními. Chtějí žít normální (klidně obyčejný), pokud možno harmonický život, ale protože jsou bohužel lehce manipulovatelní a využije-li někdo jejich skryté animální ďasy, přiživí jejich strach, chamtivost nebo závist, zapomenou na to, že jsou lidskými bytostmi a jsou schopni v davu nebo komunitě takřka všeho.


Pozor. Ne úplně všichni, ale za jistých okolností většina což stačí, aby malé promile charizmatických, možná deprivantů, možná jen mocných vyčůránků (tzv. "elit"[mrknutí jedním okem]), mohly se slovy o vyvolenosti nebo pravdě a lásce (či demokracii) organizovat svůj boj o moc, území, energetické zdroje, suroviny, oběživo, neskutečné požitky atd. atd. Je to pořád dokola.

Tyhle síly se řídí historicky heslem "rozděl a panuj" (kolektivní vina - NEPŘÍTEL) a že je to velmi efektivní dokazuje nejen historie, ale i naše současnost v mezinárodní politice. A pokud nepřítel není nebo není dostatečně aktivní, tajné služby, různí ideologové či náboženští předáci se postarají aby se zrodil a bylo proti komu ve jménu boha, MÍRU, pravdy a lásky bojovat.

180841

14.1.2009 18:45

RE: Pan

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180841

Máš, pravdu, Jane, Vojta49 patří ke kultivovaným oponentům. Proto se snažím na něj nebýt hrubý. I když s ním často nesouhlasím. Kdyby bylo takových oponentů víc, bylo by tu veselo, to je jisté. Provokatéři druhé až třetí úrovně (dejme tomu například takový Guldstein) nic nového kromě obecně známé propagandy nepřináší.

Každý zvědavec někde začíná a někam se propracovává. A prostředí, které zde panuje, je myslím ideálním podhoubím pro skutečný pokrok.

[smích]

180991

28.1.2009 22:09

"Hrdinové" z Hamasu

John 80.?.?.?

Přečetl jsem si celý článek a připadá mi tendenční. Je Izrael viníkem všeho? Ona trpělivost je hezká věc, jenže všechno má svůj konec. Co uděláte ze sousedem, jenž vám bude neustále házet přes plot svůj bordel a nebude s ním rozumná domluva? Půjdete si stěžovat na MNV či jak se to teď jmenuje, budete svým známým říkat "podívej se na ten bordel co mám od souseda" a jednou přijde okamžik, kdy dojde k něčemu závažnějšímu - třeba si vaše dítě bez dozoru (je přeci na vašem pozemku) bude hrát na hromadě onoho bordelu, onemocní kožní infekcí a vy se konečně rozhodnete udělat přítrž tomu házení bordelu přes plot. Bohužel mu přitom šlápnete na štěně jezevčíka a pod tělem souseda, vrženého v návalu zlosti na kurník, ukončí svůj život kvočna s kuřátky...
Jinými slovy - jak dlouho měl Izrael trpět "okopávání kotníků" ze strany Hamasu? Proč Hamas využíval lidské štíty při odpalování raket? Myslel si, že díky tomu nebude potrestatelný, že se protivník bude bát zasáhnout? Pohár trpělivosti přetekl a muslimský svět dští síru a oheň. Musím se ale zeptat - kde tito byli a co říkali, když Hamas odpaloval rakety?

182374

2.2.2009 11:25

RE: Milý Johne - Hamas, Avaaz, Obama a tendenčnost

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 182374

Kvůli situaci v Gaze jsem byla nucena zkoncipovat konceptuální vtip ne billboard. Ty jsi si asi nevšiml, že Palestinci bojují proto, že přišli o veškeré zázemí? Ono se totiž v českém tisku nikdy nepsalo, že "šikana" ze strany Izraelců - totiž že odpojují Palestince¨od vody, elektřiny, či si pro zábavu střílí na vše, co se pohybuje, je běžná věc. Div se světe Hamasu: Něco ti vysvětlí ten samotný vtip - a proč vnikl: organizace Avaaz rozesílala neskutečný text "Help Obama help Gaza" Takže Obama je nastrčená figurka, ze které nevypadne nic lidského ani v opravdové a šílené nouzi. Tak nějak se předpokládá, že půjde na ruku signoraggiu a opět učiní další nepopulární kroky v sociální politice. Pod nadpisem Help Obama help Gaza se psalo, že Obama bude moci něco udělat, až se změní světové mínění[zmaten]
Teď ten můj vtip:
Nahoře: Izraelci stavějí Palestincům promyšleně schody do nebe
Pod tím: vyrovnané řádky těl zabalených v prostěradlech
a úplně dole: Protekce izraelců má hlubokou logiku: když nezabíjejí, žijí poměrně spořádaně. Zato s Palestinci se to má jako s Bezdmovci. Nemají šanci. A proč nemají šanci? Protože nemají zázemí. A proč nemají zázemí? Protože nemají šanci. A proč nemají šanci? Protože nemají zázemí. Atd. Tolik Maslowova pyramida.
Prosím, podívejte se, co to je Maslowova pyramida a zamyslete se nad tou neskutečností, že přirozená hranice Gazy s Egyptem je zablokována Izraelem tak, že si Gazané musí stavět tunely.
A ještě něco: Ačkoliv jsem se opravdu snažila dostat tento vtip alespoň do obrázkového časopisu, když ne na billboard, a jela jsem týdenní kampaň, neozval se mi nikdo.

182805

12.10.2015 17:02

ČLOVĚK V PLÍSNI

doktor z hor 194.?.?.?

Pánek apod. individua nemá cenu řešit.Jsou stejní zaprodanci jako naše vládní děvky,které na vše co přijde s Bruselu pokorně přikyvují.Jak řekl Hitler- ČEŠI JSOU JAK CYKLISTI: NAHOŘE SE HRBÍ,ALE DOLE ŠLAPOU!!!Židé jsou v podstatě s historie bratranci muslimů,něco jako Ábel a Kain,tudíž,stejná verbeš...[cool]

340581

Příspěvků: 67

12.01. 05:24 Montaznik  "Člověk v tísni" se zpronevěřil zásadám nestranné humanitární organizace
12.01. 08:07 Jarmila  RE:
12.01. 08:45  RE:
12.01. 22:42 Nasredin  RE:
12.01. 23:42  RE:
22.01. 09:09 amiourka  RE: Víte, s posuzováním Izraele se to má asi takto:
12.01. 09:43 Saša  RE:
12.01. 10:16 hestroy  RE:
12.01. 11:36 voyta  RE:
12.01. 12:08 Antiseptik  RE:
12.01. 15:33 Jarmila  RE:
12.01. 17:03 hestroy  RE:
12.01. 17:34 bilbord  RE:
12.01. 23:36 Durabo  RE:
13.01. 08:51 himlhergot  Není to tak komplikované.
12.01. 18:43 Saša  RE:
12.01. 23:05 Durabo  RE:
12.01. 23:14 Durabo  RE:
12.01. 06:17 sxg  Niekde v
12.01. 06:46 Peter Micko  vyborne zhrnutie
12.01. 09:20  Ještě k těm zajímavým vztahům kvůli kopletnosti
12.01. 14:36 hc  RE: Ještě k těm zajímavým vztahům kvůli kopletnosti
12.01. 09:43 Non  Chytrej farizej
12.01. 10:33 Petr Gejdoš  RE: Chytrej farizej
12.01. 18:41  RE: Chytrej farizej
12.01. 18:49 hestroy  RE: Chytrej farizej
13.01. 08:54 himlhergot  RE: Chytrej farizej
13.01. 11:01 MedaBeda  RE: Chytrej farizej
13.01. 12:08  RE: Chytrej farizej
13.01. 15:37 hc  RE: Chytrej farizej
13.01. 22:08 MedaBeda  RE: Chytrej farizej
12.01. 23:44 Durabo  RE: Chytrej farizej
12.01. 11:52 Alexa  Copak Člověk v tísni...
12.01. 13:23 Pavel2  RE: Copak Člověk v tísni...
12.01. 13:35 Filla  RE: Copak Člověk v tísni...
12.01. 23:13 nasredin  RE: Copak Člověk v tísni...
13.01. 16:38 hestroy  RE: Copak Člověk v tísni...
12.01. 23:47 Durabo  RE: Copak Člověk v tísni...
12.01. 12:45 hestroy  Rád bych upozornil na jednoho sionacistu
12.01. 14:30 brekeke  RE: Rád bych upozornil na jednoho sionacistu
12.01. 23:50 Durabo  RE: Rád bych upozornil na jednoho sionacistu
12.01. 13:22 88  otázka
12.01. 15:41  RE: otázka
12.01. 13:39 Nasredin  Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů
12.01. 16:25 Oracle  RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů
12.01. 19:06 MedaBeda  RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů
13.01. 09:16 himlhergot  RE: Člověk v tísni je banda zbabělých, bezchrakterních nohsledů
12.01. 18:12 Panelák Obama  Kibuc MASARYK GAZA
12.01. 18:40 bigtrash  Žádné překvapení
13.01. 00:04 Durabo  RE: Žádné překvapení
13.01. 00:35 jansmith1984  RE: Žádné překvapení
13.01. 16:00 hestroy  RE: Žádné překvapení
12.01. 21:50  Není se co divit
12.01. 23:25 jansmith1984  RE: Není se co divit
13.01. 09:55  RE: Není se co divit
13.01. 14:31 hestroy  RE: Není se co divit
13.01. 14:55  RE: Není se co divit
13.01. 15:23 hestroy  RE: Není se co divit
15.01. 22:00  RE: Není se co divit
13.01. 08:15 Gibi z Wilsonova  Pan "jansmith"
13.01. 14:46 jansmith1984  RE: Pan
13.01. 15:43 hestroy  RE: Pan
13.01. 20:35 jansmith1984  RE: Pan
14.01. 18:45 hestroy  RE: Pan
28.01. 22:09 John  "Hrdinové" z Hamasu
02.02. 11:25 amiourka  RE: Milý Johne - Hamas, Avaaz, Obama a tendenčnost
12.10. 17:02 doktor z hor  ČLOVĚK V PLÍSNI

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 32 čtenářů částkou 8 801 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 4

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 7

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
24,98 Kč
Euro
27,15 Kč
Libra
30,97 Kč
Kanadský dolar
17,81 Kč
Australský dolar
15,58 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,29 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 195,22 Kč
1 unce stříbra
376,88 Kč
Bitcoin
182 129,21 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 547