Diskuze k článku

Země mafiánů, svatá válka židů a strašák ruského démona

Příspěvků 41

6.1.2009 6:45

.

cyp 195.?.?.?

Havel je nejhorší zmetek tohoto národa, neznám z historie žádnou osobu, která by si zasloužila větší opovržení. Jestliže je tohle oslavovaná osobnost českého národa, tak český národ nemá právo na existenci, aby neprodukoval tak nebezpečný odpad.

179791

6.1.2009 8:47

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 179791

jak ze jména dotyčné osoby i jejího rodokmene vyplývá,

hABEL

NENÍ zmetkem ČESKÉHO národa.

S dalšími konkluzemi nicméně souhlasit mohu.

179803

6.1.2009 15:55

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179791

Můj děda, který zažil okupaci v Praze, nám naivním šťastným hlupáčkům (mým rodičům a mně) vyjádřil názor na Havla, který se v té pohnuté době, kdy bolševická mafie měnila státní zřízení, nečekaně objevil na výsluní, v TV, na plakátech po celé republice, atd. Na naše radostné názory, že tento chudák, který tolik trpěl v kriminále, tento humanista, tento zachránce českého národa, nám pomůže se dostat zpátky na západ, chladně sdělil, že v Praze se běžně šuškalo, že Havlovi kolaborují s Gestapem.

V té době jsme mu to nevěřili. Škoda, že jsem se ho v té době nezeptal na víc. Dnes už se ho zeptat nemohu...

Havel je opravdový zmrd, takových je málo. Nejhorší zločinci jsou ti, kteří své satanistické chování maskují humanismem a nekonečnou dobrotou.

Jak dnes člověk může vyslovit to, že láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí, když to zprofanoval Satanův pohůnek? Ale oni dobře vědí, jak z dobra dělat zlo. Je to jejich dlouhodobá taktika...

Perfektní článek!!! Autora velice chválím!!!

179852

6.1.2009 16:15

RE: .

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 179852

Zase nenávist, pane Hestroyi? I kdyby rodiče Václava Havla za války kolaborovali, jemu bylo v té době něco mezi třemi a devíti léty. Je mravné soudit lidi za viny jejich rodičů?

179859

6.1.2009 16:34

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179859

Vy byste mohl dělat na ministerstvu propagandy, pane Vojto! Opět mě osočujete z nenávisti, ale já jsem na nikoho bombardéry neposlal. Máte to celkově nějak pomotané. Chápu, že máte právo schvalovat bombardování civilistů v Srbsku, ale já mám právo vás za to odsoudit a případně přidat nějakou hezkou nadávku. Nebo ne?

Co se týká vlivu rodičů, jejich děti většinou pokračují v nastaveném standardu. Vy si sice myslíte, jak jste tu zdůraznil, že rodiče na své děti nemají žádný vliv, ale já s tím nesouhlasím.

Nakolik se provinila současná generace Němců, která musí stále platit výpalné nacistickému "státu" Izrael? Tady bych prosil jasnou odpověď a žádné úhybné manévry, jak je vaším zvykem.

A když se pak bude hodnotit, kdo je větší hajzl... Já, který nadávám někomu, kdo nechal bombardovat nevinné, nebo ten, kdo bombardoval? Pochopte, že ten, kdo obhajuje zabíjení je podle mě dobytek a zmetek! Ale přesto bych ho nenechal chcípnout, protože na to nemám právo.

Už jsem vám to vysvětloval jednou, záměrně to odmítáte pochopit, tak to zkusím znova. Já nenávidím násilí, nespravedlnost, lež, pokrytectví. A co nenávidím úplně nejvíc? Když lidé Havlova formátu mluví o etice a dobrotě... Nechtějte, abych vás zařadil do téže skupiny...

179861

8.1.2009 14:23

RE: hlavonožci.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 179861

>Co se týká vlivu rodičů, jejich děti většinou pokračují v nastaveném standardu. Vy si sice myslíte, jak jste tu zdůraznil, že rodiče na své děti nemají žádný vliv, ale já s tím nesouhlasím.
-------------
Četl jsem článek o výpovědi člověka, který byl vyslýchán na gestapu a udavač gestapa se snažil mučením vynutit ze zatčeného příznání. Už si nepamatuji, zda-li to byl Havlův strýc a nebo jeho otec (článek jsem četl před několika lety), ale malý Václav Havel byl přítomen výslechu. Dotyčný ležel krvácející a v bolestech na zemi a těsně před odchodem vyšetřovatelů, malý spratek Havel si odskočil do ležícího muže několikrát kopnout.

>...Pochopte, že ten, kdo obhajuje zabíjení je podle mě dobytek a zmetek!
---------
Jindřichu, hlavonožci tohle nepochopí. Zločinec obhajuje zločin, ale tohle je přece jejich poslání... Oni už ze zásady budou zastávat opačný názor i když by se jednalo o obhajobu genocidy.

>Už jsem vám to vysvětloval jednou, záměrně to odmítáte pochopit, tak to zkusím znova...
--------------------------------
Snad by bylo i rozumnější na takové zločince a pitomce nereagovat. Oni se ty chobotnice časem sami odplíží.

>...Nechtějte, abych vás zařadil do téže skupiny.
--------------
On se tam zařadil sám.

180191

8.1.2009 15:18

RE: hlavonožci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 180191

Nemáte na mysli dopis pana Spálovského?

http://www.szcpv.org/08/dopis.html

180202

6.1.2009 16:34

RE: .

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 179859

To urcite ne. Havel ma svuj stit. Velkym pismem na nem sviti humanitarni bombardovani!! Zbabelec, ktery se rozklepal, kdyz mu bachar zarval do ksichtu, nam tezko muze kazat falesne o odvaze. Nekdo kdo svou dusi pospinil krvi s plnou hubou o humanismu nam nema co kazat o moralce. A tem kdo schvaluje a skrze Swarnzberga spini obcany CR uznanim narkomafianu, kteri se nestiti rozkuchtat lidi na organy nema pravo mluvit o pravu, protoze ho odmita na naprosto elementarni humanni urovni respektovat. Nikde v zadne kulture sveta mimo kanibalu neni pripustne porcovat zive lidi na casti. Na Havla neni potreba hazet spinu. Havel se ve spine vyvalel sam doprovolne a vse nasvedcuje, ze se mu valeni ve spine libi a bude v nem pokracovat, protoze to prinasi privilegia moci.

179862

8.1.2009 11:42

RE: .

janlaj 62.?.?.?

Reakce na 179859

K "dědičnému hříchu":
Dítě se opravdu nemůže zodpovídat za skutky svých předků. Pokud ale neomezeně užívá jejich majetek, nemůže se úplně distancovat od jejich skutků.
Pokud se dítě de facto i de iure zřekne veškerého pochybného jmění svých rodiču, pak se dá říci že taky naprosto nemá nic společné s bývalými skutky svých předků. A to pan Havel naprosto neudělal - ani na 1% se nedistancoval od majetku rodiny Havlových.
To je případ jednak pana V.Havla, pana Karla Schwarzenberga a mnoha dalších.

180159

8.1.2009 12:35

RE: .

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179859

Víte, máte pravdu, že kolaborovala rodina Havlova s nacistickými okupanty, a Vašík byl jen děcko, které na to nemělo vliv. Svého času byly k dispozici, ve vybraném českém tisku, fotografie nacistického důstojníka, který Vašíkovi dělal hopsa hejsa, choval ho v klíně, v letním sídle Havlů. Odpovězte si sám sobě, zanechala výchova Vašich rodičů na Vás nějaké stopy? Cítite nějaký odkaz Vašich předků? Vzpomenete si někdy na rodinné tradice? Atd. A jakpak je dnešnímu Vencovi, když listuje rodinnými alby. Jak mu bylo, když se sudeťákům omlouval za český národ? Bylo to v duchu rodinných tradic? Vzpoměl si u toho na krásné dětství, kdy cumlal nacistický Walter? nebo když laškovně tahal za za železný kříž strejdu z SS?

Vždyť odsun se týkal mimo ČSR také Polska, Francie, Holandska, Dánska a možná dalších zemí. Byl to verdikt nově se utvářejícího mezinárodního společenství, které reprezentovaly vítězné mocnosti, spojenci. Je zbytečné se bavit o jednotlivých excesech. Ty totiž, z nacistického Německa, nemohou sejmout ani jedno promile viny za rozpoutání války, ve které bylo zmařeno na 50 mil. lidských životů a ve které bylo zničeno mnoho národních ekonomik, kulturních památek, atd. Mnohdy nenapravitelně! Zábor německých majetků v ČSR, i jinde, byla velice mírná forma válečných reparací. Takovéto Němce pak vláda SRN odškodnila. Do ČSR, Polska ani jinam neputovala jediná marka odškodnění za válečné škody. Uspokojivě byly tyto otázky, pro obě strany, vyřešeny až s Willy Brandtem, v rámci jeho politiky zlepšení vztahů s "východem", na počátku 70. let, které vyústily v podpisy smluv s ČSSR, Polskem, SSSR o uznání a nedotknutelnosti hranic a vzdání se všech územních nároků, zavazující se k mírovým řešením sporů a k výměně velvyslanců a zřeknutí se všech nároků na reparace a další okruhy problémů.

180177

7.1.2009 22:38

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 179791

a co takhle Gottwald? Husák?

180093

7.1.2009 22:58

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180093

Víte pane, celý národ věděl, že nám lžou, jak když tiskne. Největší svině jsou falešní humanisti, kteří se tváří jako by to mysleli dobře. Na svině, z kterých je to cítit, si dá člověk pozor. Stačí se podívat, kolik lidí Havlovi naletělo, kolik mu ještě věří. je to hodně smutné.

180098

7.1.2009 23:06

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 180098

"Stačí se podívat, kolik lidí Havlovi naletělo, kolik mu ještě věří. je to hodně smutné."

mluvíš mi ze srdce, nabalil na sebe tolik intelektuálů, že mám pocit, že tím českou intelektuální scénu de facto paralyzoval... [bliji]

180100

7.1.2009 23:41

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180100

Tihle sráči jsou nejhorší... Už jen jak si hraje na toho ťuňťu a přitom podvedl celý národ. A ten patetický film Občan havel, to je typická propaganda. Zdravím tě, Méďo [smích]

180103

8.1.2009 8:35

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 180100

Velmi pěkné je, když se sejde pohromadě více tzv. intelektuálů: jsou jak tlupa paviánů navzájem si vybírající blechy. Toť celá intelektuálština.

180136

7.1.2009 23:41

RE: .

Kadencecrazy 154.?.?.?

Reakce na 180093

Co ja vim je , ze po sametovym podvodu ti prevleceni do ruzovyho pyjama napsali , ze Klema chyt od clenky KSC syfla a nez natah rafky vytahoval flasky zasity koralky snad vsude takovym stylem , ze se z toho soudruzi ktery ho hlidali aby tema jeho kydama nerozesmal i ty ve Valdicich mohli posrat . Taky psali o mauzoleu v Praglu za hrisny penize kde by si Klemu vymachanyho ve formaldehydu aby nezplesnivel krome Husaka vsichni soudruzi i s pionyrama a jiskrickama mohli chodit prohlizet .... [velký smích]

180104

6.1.2009 8:09

Havel se zdiskreditoval sám

Pavel2 62.?.?.?

Každý, kdo má rozum a trochu srdce ví, že se občan Havel sám zdiskreditoval svým "humanitárním bombardováním" Bělehradu, Niše a dalších měst Srbska. Byl to ukázkový příklad, jak se z pseudohumanisty s velkými slovy o okrádání dělníků vládou komunistů stal otevřený přívrženec militaristů a válkychtivých mocipánů, jejichž jediným cílem je rozdělit svět, podrobit si jeho části a pak s několika přeběhlíky panovat a ekonomicky vysávat.

Bohužel, ČT1 v čele s Moravcem, má na tyto struktury přímé ekonomické vazby a .... koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

179797

6.1.2009 8:13

Provaz...

dred 81.?.?.?

[bliji] Za zradu provaz [bliji]

179798

6.1.2009 9:28

RE: Provaz...

korutan 81.?.?.?

Reakce na 179798

Stále častěji si říkám, že ta krize by měla být opravdu hluboká! Tak hluboká, aby se ludé dostali do velmi vážných existenčních problémů. Přeji si to proto, že pak, až by stratili lidi jistotu plné ledničky a zaprděné bezpečí svých lenošek před televizí, pak by se snad začali rozhlížet, kdo za to může a byli by ochotni vyrazit proti zaprodancům, kteří mají na svědomí směr naší cesty do pekel!

179806

6.1.2009 15:59

RE: Provaz...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179806

Pozor na to! Už dnes ty zrůdy, kteří nás zotročují, připravují ďábelský plán, jak odvrátit pozornost od sebe samých. A na koho se to svinstvo shodí? No přeci na židy... A ti nahoře, ti co financovali obě světové války a Hitlera a Holokaust (každý ví, kdo to je), vyváznou jako obvykle nepotrestáni. Oni to prostě umí. [bliji]

179853

8.1.2009 14:38

RE: Provaz...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 179853

V tomto s Vámi nesouhlasím,že se vyvléknou !!!!
NEVYVLÉKNOU se a myslím si,že Holá kost,proti tomu,co se odehraje od roku 2010-2012...bude jen pohádka pro malé děti.V tyto roky jim Goyim zůčtují s konečnou platností a s opravdovým konečným řešením po celém světě.Nezbude ni jediného na celé planetě Zemi ! [cool]

180194

7.1.2009 1:20

RE: Provaz...

p 125.?.?.?

Reakce na 179806

..aby uz konecne smetli Havelsteiny a Swarcensteiny.. v besedach za komunistu taky vsichni souhlasili a jak,Havelstein jel podle planu jak je zrejme. Za komunistu jsme si taky nemohli ani neumeli vladnout,.ze ano Havelsteine,po 89 taky ne proto nas nahnal do Unie a bude se tak dlouho hlasova az vsechno bude podle nich a vsichni budou otroci vyssi rasy,ktera se neumi zivit poctive a poctivou praci se nemuze nakrast tolik zlata ,vsecko zlato vlastne a jeste vic,na ktere jsou addicted tedy po kterem jsou jako sileni...

179913

7.1.2009 18:49

RE: Provaz...

Kadencecrazy 154.?.?.?

Reakce na 179798

Provaz je malo ! Narazit za ziva holou (_!_) na spicaty kul a jeste by to nebylo za ten sametovy podvod enough ! [naštvaný]

180054

6.1.2009 9:46

Havel?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Ty jeho neustálé lži! Etická válka, humanitární bombardování...ale každého si Pán Bůh najde... [smích]

179810

7.1.2009 1:24

RE: Havel?

p 125.?.?.?

Reakce na 179810

...Havelstein na me dela mimo jine dojem ze musi na nekom viset,tulit se,dolezat,lichotit,vrtet vocasem a dostavat pochvalu....a podle sebe soudi nas......

179914

6.1.2009 10:09

rozhovor Lidových novin s Václavem Havlem

Vhrk 213.?.?.?

rozhovor Lidových novin s Václavem Havlem

http://www.lidovky.cz/nekdy-se-me-zmocnuje-pocit-d...

LN Sám jste o sobě před pětadvaceti lety řekl: „Byl jsem změnami omámen.“ Kdy jste vystřízlivěl?

V. H.: Já jsem zas až tak strašně omámen nebyl. Nevím, v jaké souvislosti to píšu a kde jste to nalezla.

LN V Dálkovém výslechu.

V. H.: Jo? No dobře, tak si musím stát za tím, co jsem napsal. (smích) Možná jsem opravdu lecčíms omámen byl. ...

LN Co jste Dubčekovi radil?

V. H.: Těžko říct.

LN Asi si to přesně nepamatujete.

V. H.: Přesně si to rozhodně nepamatuji. Ale mohl jsem nejpravděpodobněji říkat, ...

LN Nevím, zda budete vědět, kdo tohle o dalších měsících řekl: „Loď se zvolna potápěla, ale pasažérům bylo dovoleno křičet, že se potápí.“ Víte, kdo to řekl?

V. H.: Nevím…

LN Vy jste to řekl.

V. H.: Jo? Mně to hned přišlo výstižné!

LN O vzniku Charty, následném zatčení a věznění jste napsal asi stostránkovou reportáž.

V. H.: Jak to víte?

LN Taky z Dálkového výslechu.

V. H.: Ta reportáž se totiž ztratila. Nebo jsem ji zahodil. Já jsem k ní měl veliké výhrady, až jsem ji zničil. A teď jsem se lekl, že jste ji našla.

179812

6.1.2009 13:01

Zloděj křičí, chyťte zloděje!

Nasredin 85.?.?.?

Jsme země, která neumí své vlastní tuneláře stíhat. My jsme země prolezlá mafiemi. My jsme země, kde může jeden z hlavních mafiánů během domovní prohlídky uprchnout do Afriky.

V tomto hodnocení s Havlem souhlasím, ale budiž také řečeno, že praotcem praktik, které teď kritizuje, je on sám. Takovýchto mudrlantů, kteří jenom kecají a rozumí všemu, najdete v každé české hospodě hned několik. No a Pehe a waserpolák Zieleniec? Škoda slov. Možná stálo ještě za zmínku, jak Havel restituoval Lucernu, znárodněnou jeho strýci, kolaborantovi Miloši Havlovi, na základě dekretů prezidenta Beneše. Byla prolomena restituční hranice, tj. r. 1948. Jen u Havla a církve katolické. Tomu, jak obhajuje nácky z Izraele, se ve světle jeho činů ani nedivím. Je to jen Blekota, který se marně snaží zamaskovat atavistické rysy, pod vypelichaným knírkem.

A ta jeho dramatická tvorba? Jo, je dramatická leda tak pro čtenáře nebo diváka a je hlavně nestravitelná. Dvakrát jsem se, téměř násilím, přinutil dokoukat adaptace divadelních her; Zahradní slavnost a Vernisáž. Říkal jsem si: „jsi zaujatý, nebuď bačkora, vydrž“! Vydržel jsem do konce a pak musel ihned odejít na pivo, abych rozptýlil sebevražedné myšlenky. To se prostě nedalo vydržet. Metody, které USA používají ve věznících, jako je Abu Graib a Quantanamo, vedly jen k mezinárodnímu opovržení a protestům. Kdyby ale použili vynucené sledování Havlových dramat, měli by i výsledky. Bohužel jen více sebevražd.

179835

6.1.2009 16:01

RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179835

Souhlas [chechtot]

179854

7.1.2009 10:45

RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!

solfernus 86.?.?.?

Reakce na 179835

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

A to si někdy přečtěte jak ty hry vypadají v originále...
to je teprve terno [bliji]

(to pak nestačí ani to pivo [chechtot] )

179966

7.1.2009 16:46

RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179966

No, pokoušel jsem se. Vzal jsem si napřed diazepam 10mg, pokoušeje se nezaujatě číst. Nešlo to a musel jsem jít do hospody, kde se mně všichni ptali, co se mi nemilého přihodilo. Jako správný partizán jsem zatloukal. Po pár pivech, s diazepamem v zádech, jsem byl našrot a všechno vykecal. Po zbytek večera, pokud si z mrákot pamatuji, měli ze mne všichni náramnou prdel. Věděli své, také se již jednou pokoušeli. Druhý den jsem dílo "světoznámého dramatika" vracel majiteli a předstíral, že jsem ho přečetl a porozuměl mu. Asi mi nevěřil, když viděl v mé tváři ztrhané rysy, po prožitých útrapách, a do té doby neexistující tiky. Stýkáme se pravidelně. Podezřívám ho, že to sám nikdy nečetl, poněvadž vypadá duševně zdravě a vyrovnaně.

180043

6.1.2009 20:34

Nadherny a pravdivy clanek

Kadencecrazy 154.?.?.?

napsany tak jak narostla huba aby kazdy okamzite vedel o jaky prasata a prasarny se jedna .

179885

7.1.2009 0:05

Seznam pravomocí, o které přijdeme neboli Havel opět sprostě lže

Filip S 85.?.?.?

výborný článek, pane autore! jen tak dál! Jinak havel je žid, jak už někdo napsal přede mnou. I přesto, že jeho rodina byla židovská, Němci ji neposlali do koncentráku, ani ji nevyhnali. Havlovi kolaborovali. Zvláštní...

Havel lže, když kecá a žblebtá, že přesun pravomocí EU v rámci Lisabonské smlouvy je nevýznamný. Ve skutečnosti seznam pravomocí, o které přijdeme, je velice dlouhý. Naše suverenita přijetím Ls bude ukončena.


----------------------------------
Ten dlouhý seznam o LS:

Zavádí funkci evropského prezidenta
Zavádí se funkce Ministra zahraničí EU a zplnomocňuje ho jednat jménem unie
Zavádí se většinová volba (dosud jednomyslná), která bude určovat
zahraniční politiku závaznou pro všechny členské státy a ukládá jim povinnost ji aktivně podporovat
Zavádí se diplomatická služba EU
Lisabonská smlouva zmocňuje EU měnit své smlouvy bez potřeby
schvalování a ratifikace v členských státech
Ruší se systém jednoho komisaře za každý členský stát
Národní parlamenty členských států budou mít nulovou roli, jen budou
schvalovat usnesení Bruselu
Nová definice "sdílených kompetencí" zmocňuje EU přebírat bez
předběžného souhlasu členských států téměř všechny kompetence
EU získá právní suverenitu - vznik státu Evropská unie
EU může svým rozhodnutím přenést kompetence zpět na členské státy
Evropský soud získává nové pravomoce na úkor soudů členských států
Zřizuje se funkce Evropského veřejného žalobce
Přenáší se kompetence v sociální politice na EU
Přenáší se kompetence v "koordinaci ekonomiky" na EU
Přenáší se kompetence v oblasti politiky zaměstnanosti na EU
Přenáší se kompetence v oblasti obchodu a investiční politiky na EU
Odebírá členským státům právo veta v kontrole Evropské centrální banky
Formalizuje eurozónu a rozšiřuje její rozhodovací kompetence
Přenáší na EU pravomoce v oblasti veřejného zdravotnictví
EU získává nové pravomoce v oblasti občanského a trestního práva
EU získává pravomoc definovat trestné činy a stanovovat minimální trestné sazby
Rozšiřuje pravomoce Europolu - zakládá Evropskou policii
Poskytuje Eurojustu právo iniciovat vyšetřování evropských občanů
Rozšiřuje kompetence Evropského soudního dvora v oblastech azylové a imigrační politiky, kterými se musí členské státy řídit
Odebírá členským státům právo veta v oblasti legální migrace
Odebírá členským státům právo veta v oblasti dopravní politiky
Odebírá členským státům právo veta v oblasti energetiky
Odebírá členským státům právo veta v otázkách rozpočtu

179902

7.1.2009 0:31

Zidi a Buh

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Jediné právo, o kterém se stále mluví, je právo židů na svatou zemi Izrael, darovanou jim od Boha.

Pritom vic nez 95% zidu v Boha neveri, jsou to neznabozi, ale kdyz je jim to vyhovuje tak se na Boha obraceji a mlzi.....

179905

7.1.2009 9:07

ČT

svan 78.?.?.?

Páni susedia!Nič v zlom ale ta vaša ČT to je jedna velka hamba a propaganda.Sem tam si pozrem spravy a to je teda zažitok,tak neobjektivne spravodajstvo sa nevidi snad ani na Lauderovej "nove".A to nehovorim otom ze kedykolvek (a to bez srandy) ked prepnem na ČT rano,večer tak davaju dokument o holokauste a utrpeni zidov...

179946

7.1.2009 10:13

RE: ČT

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 179946

já ČT 24 už nějakou dobu nazývám "ČT izrael" [vyplazený jazyk]

179957

7.1.2009 23:33

RE: ČT

mtk 80.?.?.?

Reakce na 179946

Stejně tak Radiožurnál, ten by si mohl změnit název na Českaust Rozholohlas... ty jejich vlezlé pietní povídky o utrpení židů. Buďto jsou tak drzí, nebo se začínají bát - "mozkomičku" rozjeli na nejvyšší rychlostní stupeň ... buďto jsou užiteční idioti aktivnější než sami ďáblovi zaprodanci, nebo gojim parta už jen umetá podlahy ve studiu ... [oči v sloup]

180101

7.1.2009 23:39

RE: ČT

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 180101

[chechtot]

180102

7.1.2009 12:49

Havel je prosto politicka zombie.

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Je uz davno precitany a nicim nemoze prekvapit. Keby sa nam stalo to nestastie a boli v jeho blizkosti, zacitili by sme mrtvolny puch z jeho ust. Na cele ma vypaleny napis "Humanitarne bombardovanie". Keby nam chcel, nedajboze, podat ruku, kvapkal by z nej krvavy sliz nevinnych obeti. Je to kanibal a prekliatec. Aj Vecny Zid sa musi nad nim usmievat. Take monstrum na planete este nebolo [velký smích]

179994

10.1.2009 23:14

RE: Havel je prosto politicka zombie.

bigtrash 85.?.?.?

Reakce na 179994

haha, tak tohle fakt sedlo. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

180514

8.1.2009 12:08

Kolaborant a vlastizradce

Kadlik 80.?.?.?

Havel je kolaborant a vlastizradce a jednoho dne bude dlazbe mokra jeho krvi.

180168

10.1.2009 23:21

Co dodat?

bigtrash 85.?.?.?

Skvělý článek, velká pochvala autorovi.
Jinak Veškrna-Havel opravdu ničím nemůže překvapit, že je nalezlý v americko-židovské prdeli a podle toho blekotá je známá věc. Nicméně ty kecy v OVM ve mne skutečně probudily upřímný smích. Ještě nějakou dobu bude blekovat podobnou snůšku hovadin a zřejmě i ti, kteří ho dosud stále bezmezně obdivují alespoň trochu procitnou. Protože tohle bylo i na Veškrnovy poměry trochu moc
Snad Moravec nebude s dalším pozváním dlouho otálet, s chutí se zasměju znovu [chechtot]

180515

Příspěvků: 41

06.01. 06:45 cyp  .
06.01. 08:47  RE: .
06.01. 15:55 hestroy  RE: .
06.01. 16:15 Vojta49  RE: .
06.01. 16:34 hestroy  RE: .
08.01. 14:23 Mirda  RE: hlavonožci.
08.01. 15:18  RE: hlavonožci.
06.01. 16:34 Rene Bartosek  RE: .
08.01. 11:42 janlaj  RE: .
08.01. 12:35 Nasredin  RE: .
07.01. 22:38  RE: .
07.01. 22:58 hestroy  RE: .
07.01. 23:06  RE: .
07.01. 23:41 hestroy  RE: .
08.01. 08:35  RE: .
07.01. 23:41 Kadencecrazy  RE: .
06.01. 08:09 Pavel2  Havel se zdiskreditoval sám
06.01. 08:13 dred  Provaz...
06.01. 09:28 korutan  RE: Provaz...
06.01. 15:59 hestroy  RE: Provaz...
08.01. 14:38  RE: Provaz...
07.01. 01:20 p  RE: Provaz...
07.01. 18:49 Kadencecrazy  RE: Provaz...
06.01. 09:46  Havel?
07.01. 01:24 p  RE: Havel?
06.01. 10:09 Vhrk  rozhovor Lidových novin s Václavem Havlem
06.01. 13:01 Nasredin  Zloděj křičí, chyťte zloděje!
06.01. 16:01 hestroy  RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!
07.01. 10:45 solfernus  RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!
07.01. 16:46 Nasredin  RE: Zloděj křičí, chyťte zloděje!
06.01. 20:34 Kadencecrazy  Nadherny a pravdivy clanek
07.01. 00:05 Filip S  Seznam pravomocí, o které přijdeme neboli Havel opět sprostě lže
07.01. 00:31  Zidi a Buh
07.01. 09:07 svan  ČT
07.01. 10:13 aristokrat  RE: ČT
07.01. 23:33 mtk  RE: ČT
07.01. 23:39 hestroy  RE: ČT
07.01. 12:49 Gibi z Wilsonova  Havel je prosto politicka zombie.
10.01. 23:14 bigtrash  RE: Havel je prosto politicka zombie.
08.01. 12:08 Kadlik  Kolaborant a vlastizradce
10.01. 23:21 bigtrash  Co dodat?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 1

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 1

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 5

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,41 Kč
Euro
27,56 Kč
Libra
31,44 Kč
Kanadský dolar
17,95 Kč
Australský dolar
15,42 Kč
Švýcarský frank
26,11 Kč
100 japonských jenů
23,53 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
32,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 022,57 Kč
1 unce stříbra
367,39 Kč
Bitcoin
173 092,30 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 145