Diskuze k článku

Izraelská vánoční nadílka

Příspěvků 133

29.12.2008 3:19

hodnota nula

V. Janda 67.?.?.?

Kral pise o "nekolika podomacky vyrobenych raketach namirenych na okupanty".
To je naprosty nesmysl. Podle odkazu ktery do clanku sam dal ty rakety nemohou byt na nikoho namireny a proto zabijeji vetsinou civilisty. A nebylo jich nekolik, ale uz v kvetnu tohoto roku 3 000. Krome toho jich v poslednich nekolika dnech Hamas odpaloval asi 60 denne.
Nevim jak pro vas, ale pro me ma clanek obsahujici hned na zacatku takovou dezinformaci naprosto nulovou hodnotu.

179063

29.12.2008 5:46

RE: hodnota nula

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 179063

V CZ se za zruseni diskuze k clanku co tyce Israelsky vanocni nadilky vsem prispivajicim ctenarum kteri meli pro israelity v diskuzi nejslusnejsi jmeno zidovsky dobytek omluvili s poznamkou , ze se ty prispevky uz nedali rusit jednotlive ......

179072

29.12.2008 7:48

RE: hodnota nula

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179063

Ve zprávách v TV bylo vidět, že by ti mainstreamoví lokajové mocných strašně rádi uvedli počet mrtvých na izraelské straně. Jenže nebylo co uvádět- žádní mrtví Izraelci nejsou. A tak alespoň vyprávěli o tom, že je možné, že se budou Palestinci snažit dělat jako odvetu sebevražedné atentáty. A ještě jsem dozvěděla, že jedna raketa Hamasu spadla na palestinské obydlí a zabila tam dvě děti. Takže izraelská oligarchie nám teď všem na Vánoce, celému světu předvádí co je zač- vrahouni, kteří bezdůvodně provádějí holocaust na civilním obyvatelstvu.

Můj osobní názor taky je, že i ty rakety Hamasu ve skutečnosti vypalují izraelští agenti. Protože jestliže jejich účinek je nulový, žádní Izraelci zabiti nejsou, a hned vzápětí to ale poslouží Izraelcům jako důvod ke genocidě, tak je z toho jasné, že je to klasický operation false flag.

179076

29.12.2008 12:39

RE: hodnota nula

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 179076

Včera ve zprávách tvrdili, že raketami Hamasu byla zabita 1 žena. Na to kolik jich údajně odpálili celkem mizerná účinnost. Takhle na koleni vyrábět rakety není žádná sranda. Odhaduju, že jich selže víc než polovina a zbytek má mizernou účinnost v cíli (a navíc žádná přesnost).
Žádný false flag, ale projev totálního zoufalství.

Jedna věc mi ale není jasná. V Sýrii dostal Izrael docela naklepáno. Hizballáh s Hamasem, navíc s podporou Egypta a dalších by si podle mě mohli lajznout nějakou větší akci proti vojenským cílům Izraele. Na co čekají?

179104

29.12.2008 18:10

RE: hodnota nula

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179104

"Na co čekají?"

až umře velký bráška židů, USA. A to bude až za 3-4 roky. Umírá pomalu, ale jistě.

179133

29.12.2008 20:33

RE: hodnota nula

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 179133

>A to bude až za 3-4 roky.
>Umírá pomalu, ale jistě.
Hmmm,..ta cziiishiiiciii jistota je az zarazejici.
[zmaten]

179157

30.12.2008 1:20

RE: hodnota nula

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179157

tak tak. Až umře, na jeho troskách začnou lidé tvořit něco nového. Doufám, že to nebude jen pouhý stín toho nynějšího. V tom Američanům fandím, ale nebudou to mít lehké.

179212

29.12.2008 20:25

RE: hodnota nula

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 179104

egypt bude sekat dobrotu protoze je na vyplatnici americkeho smejda - stejne jako rada dalsich arabskych zemi

179155

30.12.2008 7:32

RE: hodnota nula

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179104

Propaganda si mohla vymyslet i tu jednu jedinou zabitou ženu. Anebo ta zabitá žena byla Palestinka, kterýžto detail zapomněl mainstream napsat. V TV mluvili o dvou zabitých palestinských dětech.

To s těmi raketami Hamasu je velmi divné z toho důvodu, neboť minimálně 60 let, tedy od konce druhé světové války, jsou v celém světě vymyšleny tak dokonalé šmírovací techniky, že ani myš neproklouzne. Včera například v TV popisovali, že na 10 milionu českých obyvatel tady existovalo 100 tisíc agentů. To znamená, že jeden agent měl na starosti 100 lidí. To snadno uhlídal. Když tytéž poměry přeneseme do Gazy, tak tam izraelské oligarchii stačí, aby tam měla 10 tisíc svých placených agentů. A navíc mají tu nejdokonalejší šmírovací světovou techniku, o jaké se normálnímu smrtelníku ani nezdá- a o které pro jistotu už ani mainstream nic neinformuje. A tito lháři nám budou vyprávět pohádky o tom, že nemají ohlídáno, kdo ty směšné rachejtle vypaluje?

179225

29.12.2008 22:38

RE: hodnota nula

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 179076

Izrael připravoval útoky půl roku. Již před půl rokem izraelský ministr obrany Ehud Barak z vnuknutí boha věděl, že den před skončením příměří bude izrael letecky bombardovat Gazu, protože Hamas nebude ochoten sjednané půlroční příměří prodloužit.
Odpoledne ve čtvrtek 18.12. už jeho členové (Hamasu) vyslali jedenáct raket Kásam na izraelské území. Izrael dopředu s vypovězením příměří počítal a už ve středu 17.12. bombardoval v Gaze místo, odkud radikálové rakety vystřelují.
Za operací Lité olovo (Cast Lead) izraelských ozbrojených sil proti palestinským cílům Hamasu v pásmu Gazy je dlouhodobá pečlivá příprava, tajná jednání, taktická klamání i zavádění veřejnosti. Dezinformační úsilí podle Izraele splnilo svůj účel, uvedl deník Haarec.

Eretz nás informuje Barak: Vedeme proti Hamasu totální válku; izraelské tanky na hranici GazyZástupce náčelníka generálního štábu Izraelských obranných sil, brigádní generál Dan Harel, sdělil: „Nezasahujeme jen teroristy a odpalovače (raket), ale celou vládu Hamasu a její odbočky. Jsme teprve na začátku bitvy, které nebude ukvapená. Nejhorší není za námi – teprve nás to čeká.“
Ministr obrany Ehud Barak prohlásil: „Operace se bude rozšiřovat a prohlubovat jak bude třeba. Šli jsme do války, abychom Hamasu zasadili těžkou ránu, abychom změnili situaci na jihu.“

Pražský sionistický agitátor - lékař z Nuslí MUDr. Vladimír Daníček - nám zprostředkovává nejčerstvější propagandistické dezinformace : Válka "Olověný cejch" v (G)aze - Reportáž z první ruky

179189

30.12.2008 7:40

RE: hodnota nula

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179189

Ano, je to všechno naprosto promyšlené jednání, řízené z těch nejvyšších finančních kruhů- jako ostatně v celém světě již nejméně 100 let.

Včera jsem se v MFD dočetla, že Palestinci v koncentráku zvaném Gaza mají k živobytí v průměru 2 dolary na den, což dělá 38 korun. Čili žijí v nesmírné bídě. Nedovedu si představit, že tam někde potají v nějaké kůlně vyrábějí ještě rakety, aby je jen tak z plezíru vypalovali na slepo do vzduchu, když nemají ani pořádně co jíst, pít a nemají často ani elektřinu.

179226

30.12.2008 11:49

RE: hodnota nula

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 179226

Vy věříte mainstremovým novynám jako MFD. Whow... Jak to? Vy přece nejste z těch lidí, kteří si vytahují inforamce, které jim vyhovují a zbytek označí za lež a propagandu.

179243

30.12.2008 13:20

RE: hodnota nula

mtk 80.?.?.?

Reakce na 179243

vangulde, pokud by média vlastnili Palestinci, bylo by záhodno se dívat na obraz jejich zpráv stejným sítem nedůvěry, protože by hájili svou věc "práva na vlastní stát a pokojný život" a nepochybně by manipulovali informacemi, tak jak to nestoudně dělají "goldštajnové" pro svou věc "zotročení světa". Vidíš ten rozdíl? "Právo na pokojný život" a "zotročení světa". Goldštajnové jsou rozlezlí po celém světě, ovládají vlády, informace, peníze, proto musejí lhát. Nevšiml jsem si, že by zde u nás v ČR Palestinci vlastnili nějaký televizní kanál, banku nebo dokonce prezidenta-insidera ...

179250

31.12.2008 7:50

RE: hodnota nula

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179243

Mainstream nečtu pro to, abych se dověděla pravdu, ale proto, abych byla dobře informovaná co píše nepřítel a kdo z našich představitelů je ta největší svině. Ze včerejší MFD jsem se dozvěděla, že momentálně je tou největší sviní a největším kriplem Swarzenberg, protože otevřeně schvaluje vraždění civilistů- tak jako kdysi kripl humanitární bombarďák.

Taky jsem si přečetla komentář exvelvyslance v Izraeli Jiřího Schneidera.Ten napsal: Hamas před několika dny ohlásil konec příměří a vypálil na Izrael desítky raket. Třebaže tyto útoky NEZPÚSOBILY ŽÁDNÉ VĚTŠÍ MATERIÁLNÍ ŠKODY, jejich psychologický a politický dopad na izraelskou veřejnou byl citelný....Konec citátu. Dál již tento člověk schvaluje vraždění palestinských civilistů. Takže k dnešnímu dni je již 370 mrtvých za to, že na straně Izraele nebyl ani jeden mrtvý, a ani nebyly žádné větší materiální škody- pouze psychologická újma.

Pak je tam autentické vyprávění Pavlíny Reš, která dělá ozbrojený doprovod komisařce OSN Karen Koning AbuZayd. Do telefonu novinářům řekla: Baráky se tu sesypávají jako domečky z karet. V nemocnici leží děti ze školy OSN, které byly zraněny při jednom z útoků. Bomba přilétla zcela proti ženevským konvencím v době, kdy děti akorát odcházely ze školy. Šest dětí bylo zabito. Nemocnice jsou plné těl, odtržené hlavy a nohy, zatím jsou to neidentifikovaní mrtví.

179340

31.12.2008 11:24

RE: hodnota nula

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 179340

Znovu opakuji otázku. Proč teda čerpáte informace od vašeho nepřítele. Proč věříte některým jejim informacím (např. o dením příjmu palestince/den) a proč některé označujete za propagandu?

Vypadá to tak, že informace, které zapadají do vašeho vidění světa, přijímate bez zkrupulí. Ale ty, které vám nejsou po chuti , označite za propagandu.

Není snad znakem objektivity, že "suše" informuje o náletech a ukazuje hrůzu co se děje v pásmu Gazy? Tak takhle označujete svého nepřítele? Hmmm.. Mě by zajímalo kolikrát byla na zvědavci ukázana fotogafie s mrtvými nebo zraněnými izraelci.

Asi to vypadá, že mezi náma je zásadní rozdíl v chápani objektivity. Pro mě to je médium, které jen informuje a ukazuje realitu. Když se někdo přikláni k jedné straně (jako zvědavec) , znamená, že jeho pravda musí být absolutní a jediná správna. Jinak nemůže být objektivní. A to taky zvědavec není.

Mnoho úspěchu v boji s nepřítelem. Se mnou...

179345

31.12.2008 13:46

RE: hodnota nula

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 179345

Vůbec nemám náladu se s Vámi bavit. Agresivní nacistický stát, kterým Izrael bezpochyby je, neboť bezdůvodně masakruje bezbranné civilisty, mi dočista zkazil náladu. Místo bezduchého jásáni na Silvestra budu myslet na ty chudáky, kteří tam vyděšeni k smrti v těch rozvalinách musí příhližet té všeobecné zkáze.

179351

29.12.2008 20:22

RE: hodnota nula

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 179063

odpaloval jich x denne ale podle zidackych zdroju nic netrefil, nic neznicil a zid vi jestli tohle neni jen sionisticka propagandisticka provokace za ucelem legitimizace genocidy - tak zmlkni zide (nebo zidomile to je fuk)

az ty chazarsky smejdi prestanou okupovat uzemi ktera jim nepatri prestanou se svymi machinacemi a celemu svetu se omluvi za to co zaatim natropili tak si pak mohou pockat co jim na to svet odpovi - jejich zlociny dojdou spravedliveho trestu (driv a nebo pozdeji - cim pozdeji tim hure pro ne same ...)

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

179154

29.12.2008 22:37

RE: hodnota nula

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179063

Zase jste se ukázal, vy sionistický vrahu? Kolik podřadných původních obyvatel Palestiny jste již odkrágloval vlastníma rukama? Soustředíte se spíš na starce nebo děti? Z takových hnusných vrahů, jako jste vy, je mi šoufl. Ale nebojte se, na vás vyvolené čistokrevné nadřazené také dojde. A nechtějte, aby to byla vaše siomedicína. To by asi bolelo. Ale znáte to, že? Co nemáš rád, nedělej druhým. Ale to je z NZ, to asi znát nebudete. [bliji] [bliji] [bliji]

179187

29.12.2008 3:59

Je ostudné, že důvody vraždění v Gaze,mohou být vnitropolitické v Izraeli

Montaznik 88.?.?.?

Vycházím z informací Karla Dolejšího na Britských listech , kde se ptá: Proč Izrael útočí na Gazu?
http://www.blisty.cz/2008/12/29/art44438.html
Jakkoli to zní přinejmenším paradoxně, masivní vojenská operace by mohla dokonce být součástí širšího izraelského plánu přípravy podmínek k jednáním o vzniku samostatného palestinského státu na základě saúdského návrhu. Po inauguraci Baracka Obamy se totiž Izrael ocitne pod tlakem nové americké administrativy, která chce izraelsko-palestinský konflikt řešit na základě vyváženějšího přístupu než v Bushových dobách. A jakkoliv je Livniová ochotna jednat dokonce i o rozdělení Jeruzaléma, zůstává otázkou, zda by vnitropoliticky ustála případné jednání s palestinskou reprezentací vzešlou z řad Hamásu – nehledě k tomu, že vůle Hamásu dospět k jakékoliv kompromisní dohodě existuje jen čistě hypoteticky. Pokud by ovšem Izrael Hamás oslabil natolik, že jedinou palestinskou reprezentací bude opět OOP, pravděpodobnost dosažení kompromisu s ní by mohla výrazně stoupnout. - Konec citátu z BL.
Takže nikoliv nějaké po domácku vyrobené raketky Hamásu, ale sprostá politika jsou pravou příčinou. Kam jsme se to dostali, když nějaké ty stovky povražděných Palestinců jsou jenom nějakým tím "materiálem" pro politická jednání, panské, vyvolené rasy!!! To už končí všechna sranda a věřím tomu, že opět poteče mnoho i židovské krve, nevinných občanů Izraele a Palestinců, kteří se změnili na pouhé šachové figurky politiků a jejichž životy a zdraví nic neznamenají. Pro politické čachry je i nějaká ta stovka mrtvol dobrá! Fuj, fuj, chce se mě zvracet! A u nás není politika jiná!
Tady také na nějakém tom zdraví, nebo mrtvých, politikům nezáleží. Americký radar do každé rodiny a budeme šťastní!!!

179068

29.12.2008 4:44

konečně

safik 88.?.?.?

A já se tak těšil, kdy tu začnete pískat jak zapálené krysy, že Izrael něco dělá proti islámskému ksindlu. No konečně. Ale toto je určitě jen první vlaštovka, těch podobných článků co tu teď bude [mrknutí jedním okem].

179069

29.12.2008 6:25

RE: konečně

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 179069

Dnes jsem Vas xindla videl , byl jste v kaftanu a na hlave jste mel takovou malou smesnou cepicku a ja se tesil az polezete do synagogy ktera se topila ve velky kaluzi vody v tech vasich kruskach jako krysa . [velký smích]

179074

30.12.2008 2:23

RE: konečně

safik 88.?.?.?

Reakce na 179074

Nechodím v kaftanu, nemám čepičku. Donedávna jsem ani s Izraelem nesympatizoval. Ale jsou první linií více jak tisícileté války s islámem, a to překousnu cokoli [mrknutí jedním okem].

179218

30.12.2008 20:58

RE: konečně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179218

Jistě... Takové známe. Možná to nechápete, nebo se pohybujete mezi spodinou, ale tady nikdo na nějaké islámské nebezpečí nevěří. Dobrý pokus. Navrhuji prémii 100 shekelů. Shalom!

179306

30.12.2008 21:03

RE: konečně

Kadencecrazy 154.?.?.?

Reakce na 179218

Me je jedno jestli nosite pejzy a jarmulku nebo loknicky a kloboucek . Ono je zajimavy , ze tak najednou a z niceho nic s prasarnama Israelitu sympatizujete .

179310

29.12.2008 9:17

RE: konečně

Al Bunda 78.?.?.?

Reakce na 179069

Autor článku očividně neví o probíhajícím konfliktu vůbec nic a proto plácá nesmysly, odpusťme mu to.

"Několik podomácku vyrobených raket" - víte vůbec kolik raket to ve skutečnosti je? Víte že tyto rakety jsou určeny k zabíjení civilistů a že jsou ostřelovány školy kde jsou malé děti? Víte o tom, že na Izraelské vesnice dopadá někilik raket každý den? Víte vůbec kolikrát Izrael varoval Palestince, aby s útoky přestali? Jejich reakce je naprosto pochopitelná, každý stát má právo se bránit když někdo zabíjí civilisty. Nebyl to Izrael, kdo vyprovokoval tento konflikt!!!

Palestinci teď budou masírovat média, ukazovat na každé fotce zraněné děti a tvářit se jako ublížení chudáčci, na které ten hrozný Izrael bezdůvodně útočí a zabíjí jejich děti. A lidi jako třeba autor tohoto článku, kteří jsou absolutně neinformovaní tohle sežerou i s navijákem a budou psát podobné bláboly a obviňovat Izrael z genocidy a žvatlat podobné hovadiny.

179083

29.12.2008 10:18

RE: konečně

brekeke 88.?.?.?

Reakce na 179083

mam zahledat na internetu po nejake statistice kolik deti usmrti rocne Israel vs Palestina?
[oči v sloup]

179088

29.12.2008 10:44

RE: konečně

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179083

"Nebyl to Izrael, kdo vyprovokoval tento konflikt!!! "

otluč si hlavičku o Zeď nářků a běž si svou propagandu strčit někam

Vložený obrázek


denní realita na palestinských územích: postupující likvidace palestinských domů a olivových hájů

Vložený obrázek

Vložený obrázek

179091

29.12.2008 12:30

RE: konečně

Al Bunda 78.?.?.?

Reakce na 179091

To jsou přesně ty srdceryvné fotky palestinské propagandy o kterých jsem mluvil. Pokud chceš být objektivní, proč si taky nenajdeš nějaké fotky denní reality na Izraelském území? To už ke svému názoru nepotřebuješ že?

Jakékoliv mírové rozhovory s Palestinci v minulosti vždy skončily krachem ze strany Palestinců nikoliv Izraele. Viděl jsem rozhovory s mladými Palestinci, kteří odpovídali jestli na otázku zda si přejí aby skončila válka do konce roku. Oni se začali smát a řekli doslova: "My nechceme, aby válka skončila, my chceme, aby Izrael byl vymazán z mapy. Válka neskončí dokud se to nestane". Takže pitomé kecy o genocidě ze strany Izraele jsou hovadiny.

Uvědomte si už jednou pro vždy, že tenhle konflikt není politický, nejde o území nebo ropu. Je to válka, kterou vyhlásili arabové nejen Izraeli, ale celému západnímu světu (USA, Evropa). Pokud se Izrael nebude bránit, bude zničen. Pokud si myslíš že potom bude mír, tak jsi trotl. Potom bude následovat jeden evropský stát za druhým dokud se nebudou všichni klanět Aláhovi. Pokud by sis přečetl Korán a poslechl by sis několik kázání muslimských duchovních věděl bys o čem mluvím.

Plácnout na web pár účelových propagandistických fotek bez kontextu umí každý blbec.

Jediný český politik, který má koule na to, aby otevřeně řekl co si myslí:
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=351912

Ostatní jsou banda blbů, kteří nevědí nic o historii konfliktu, nechají se oblbnout propagandou bez toho aby si zjistili nějaká fakta. Sem patříš i ty.

179102

29.12.2008 17:17

RE: konečně

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179102

jasně, násilné osidlování Záp. břehu je propaganda viď? Běž se vycpat!!!

179128

29.12.2008 18:34

RE: konečně

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 179102

>Uvědomte si už jednou pro vždy, že tenhle konflikt není
>politický, nejde o území nebo ropu. Je to válka, kterou
>vyhlásili arabové nejen Izraeli, ale celému západnímu světu
>(USA, Evropa). Pokud se Izrael nebude bránit, bude zničen.
>Pokud si myslíš že potom bude mír, tak jsi trotl. Potom bude
>následovat jeden evropský stát za druhým dokud se nebudou
>všichni klanět Aláhovi.

Jen tak pro zajímavost - na čí straně jsi byl v Srbsko-albánskym konfliktu o Kosovo, když máš takovou starost o Evropu, co?

>Pokud by sis přečetl Korán a
>poslechl by sis několik kázání muslimských duchovních
>věděl bys o čem mluvím.

Když si poslechneš některý ortodoxní křesťanský duchovní na západě, taky nevyjdeš z údivu co to je za fanatiky. A co má bejt?

179141

29.12.2008 20:31

RE: konečně

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 179102

ty dunis velmi pekne duta hlavo sionisticka - precti si talmud pokud jsi gojim pokud si zid bez otravovat vzduch jinam - nejlepe nekam kde ti tvoje nechutny lzi a pretvarku basteji - zidovize Nova, Zidnes apod.

pokud z tebe lezou takovyhle moudra tak jsi ostudou sveho naroda (at je to kterykoliv)

179156

30.12.2008 17:45

RE: konečně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179102

Shalom, shalom, Bundo. Vybral jsi si sice naprosto odpovídající nick, ale spíše jsi se měl nazvat Bundastein, ty maskovaný sionisto.

Kdybys nebyl tupé mysli, možná bys věděl, že Alláh = Bůh. V překladu. Kdybys nechtěl jen šířit vaši čistokrevnou vyvolenou nadřazenou siopropagandu, pak bys možná věděl, že muslimové uznávají Ježíše jako jednoho z proroků. Kdybys nebyl tak zaslepený svým nadřazeným původem, pak bys možná věděl, kdo zakládá a podporuje extrémní islamistické proudy. A ty to možná víš, když patříš k té vyvolené skupině.

Řeknu ti to na rovinu, ty sionisto. Jistě jsi žid, takže bys měl vědět, jakou smlouvu s Bohem jste uzavřeli a jaké body obsahuje. Nepokradeš, nezabiješ a nevydáš křivého svědectví.

Jestli jsi už zabil, nevím, jestli kradeš, také nevím, ale jedno vím jistě. Vydal jsi křivého svědectví a tím jsi porušil vaši smlouvu s Bohem. Tím pádem už nejsi vyvolený, to snad chápeš. Jsi jen trusem na podlaze...

179277

31.12.2008 8:22

RE: konečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 179277

Nevíš nic ani o základech křesťanství ani o islámu, proto plácáš hovadiny. Nejprve si něco nastuduj, přečti si Bibli i Korán, nastuduj si něci z historie Izraelsko-Palestinského konfliktu a potom přispívej do diskuze. Pokud nedokážeš přijít s nějakými argumenty, tak radši mlč. Btw. pokud si myslíš, že Aláh=Bůh, tak nevíš opravdu nic. Kolik ti je? typl bych že tak 14. Nadávat umí každý idiot.

179341

1.1.2009 18:19

RE: konečně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179341

Ale no tak, žide Leho Bundo, nezlob se. A nedělej ze sebe idiota, co ani neumí česky. Když už chceš tipovat, tak s měkkým i. Ale já také neumím hebrejsky, takže ti nemám co vyčítat. Ale dobrý pokus. Navrhuji odměnu 20 shekelů. [chechtot] [chechtot]

Pokud si myslíš, že Alláh neznamená v překladu Bůh, je to tvoje demence a nesnaž se tu dělat chytrého, i když jsi už přečetl první stranu Talmudu. Je vidět, že máš dost, sionistický poskoku.

Jinak co se týká vašeho vyvoleného nadřazeného čistokrevného prasečáku, myslím, že tam tvé nesmyslné kydy a "argumenty" najdou lepší pochopení.

179399

1.1.2009 22:28

RE: konečně

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179341

Aláh není jazykovou verzí slova Bůh, JHVH atp. ? Přestože Islám, Křesťanství i Judaismus mají stejný původ v Toře mají různé bohy ? Já doteď myslel, že se liší jen církevní interpretace božích zákonů aplikovaných na kulturu, filosofii, politiku atd atd .. Muslimové např. vnímají Mohameda jako zakladatele "modernější" víry v jednoho boha - Islámu. Mnozí muslimové studují nejdříve Bibli a pak až Korán. Studují tedy dva různé bohy ? ....... Tak podle Vás tedy Bůh nerovná se Aláh ? .. Hmm .. To mě zajímá. Můžete tu myšlenku rozvinout ? Rád se na stará kolena něčemu přiučím [mrknutí jedním okem]

179412

1.1.2009 22:41

RE: konečně

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179341

"pokud si myslíš, že Aláh=Bůh"

a já doteďka od všech arabistů slyšel, že se arabští křesťané modlí k Alláhovi... no nic, co kdybyste jim jel jejich omyl vysvětlit? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

179415

2.1.2009 13:08

RE: konečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 179415

Pokud jde o jazykovou interpretaci slova, pak se jedná o to stejné, v tom máte pravdu. Tvrdím ale, že Bůh, kterého vyznávají křesťané je úplně jiný bůh než kterého vyznávají muslimové. Je tedy potřeba rozlišovat mezi Bohem Bible a bohem Koránu. Je pravda, že arabští křesťané nazývají Boha Bible slovem Aláh (je to prostě arabské vyjádření slova Bůh). Myslí tím ale samozřejmě Boha Bible. Doufám že je to srozumitelné.

179452

2.1.2009 16:02

RE: konečně

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179452

Není jiných bohů. Křesťanských, Židovských či Islámských. Jsou jen jiné pohledy na něj. Je to jako když 3 mravenci stojí kolem krabičky zápalek. Ví houby o tom co je ten objekt před nimi a k čemu slouží. Neví nic o zapalování ohně, o chemické reakci, o výrobním procesu zápalek a krabičky, neví dokonce ani o těch zápalkách uvnitř. Pro ně je to jen něco nepochopitelného. Nazvou krabičku bohem a budou se přít o její podobě. Jeden mraveneček se bude hádat do krve, že bůh má podobu jakéhosi obdelníku s barevným obrázkem klíče. Další mravenec na protější straně se shodne s prvním na tvaru ale rozhodně nebude souhlasit s obrázkem klíče protože on ze svého úhlu bude vidět něco jiného. Ten třetí se s ostatními neshodne ani ve tvaru. Jeho obdelník (škrtátko) bude užšího tvaru a bude bez písmenek. Přitom všichni hledí pořád jen na krabičku zápalek. S lidským pohledem na boha je to stejné. Jak to říci jednodušeji !? [mrknutí jedním okem]

179470

2.1.2009 16:12

RE: konečně

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 179470

Sláva mravencům, ti alespoň vidí krabičku. Já jsem Boha neviděl nijak, jenom cítil. Ale jinak dobrý.

179472

2.1.2009 18:54

RE: konečně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 179452

>Pokud jde o jazykovou interpretaci slova, pak se jedná o to
>stejné, v tom máte pravdu. Tvrdím ale, že Bůh, kterého
>vyznávají křesťané je úplně jiný bůh než kterého
>vyznávají muslimové.

Alláh obvykle bezvěrci překládaji jako Bůh, ovšem pravověrný muslim s tímto nesouhlasí, protože tento přepis podle nej porušuje jedinečnost, jakou může mít prý jedině Alláh. V pojetí pravověrného muslima Bůh=Alláh je rouhání a urážka Alláha. Myslí se tim Bůh, ke kteremu se modli jina nábozenztví, než islám. Zejména Bůh krestanský a zidovský. Tito dva Bozi mají mezi sebou rovnítko. Židé ovšem neuznávají Ježíše jako spasitele a syna Božího. Oni na svého Mesiáše dosud čekají.

179495

31.12.2008 0:34

RE: konečně

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 179083

Vsak voni si to ti zidi zaslouzi, podivejte se, kolik zla oni udelali od druhe svetove valky. na jedne strane breci jako stare kurvy a zvelicuji vse co se jim deje, na strane druhe pouzivaji brutalni sily k dosazeni toho co chteji.
kdyz pouzijete teorii obraceneho ingeneeringu k porovnani dejinnych udalosti, tak vam vyjde, ze vse co se zidum stalo bylo zaslouzene. oni jsou tak kratkozraci, ze si vidi jen na spicku nosu. voni dloubaji do vosiho hnizda. amerika jim nepomuze. tam radsi zvolili cernocha nez aby stale meli zidy u moci a ti krestansti fanatici je take hodi pres palubu. no panbu potes. zatim je vzdy rychle potrestal. uz vidim ty zidovsky podfukare bojovat od domu k domu. budou vriskat jako prvnicky az jim islamsky yatagan bude rezat krk

179333

29.12.2008 11:01

Safik, dopustil jsi se trestného činu ,hanobení rasy a přesvědčení!

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179069

... že Izrael něco dělá proti islámskému ksindlu...
Mohl by někdo namítnout, že je též ksindl židovský a křesťanský
a to by se ti asi nelíbilo. Porušil jsi § 198 a § 198a.

179092

29.12.2008 21:43

RE: Safik, dopustil jsi se trestného činu ,hanobení rasy a přesvědčení!

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 179092

Me uz nijak neprekvapuje , ze sajrajt vseho xyndlu futral ten jejich double standard - jeden pro zidy a druhej pro gojimy tak okazale pri kazdy prilezitosti dava na jevo . [velký smích]

179178

29.12.2008 22:28

RE: konečně

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179069

Kdo je vinen za desítky milionů mrtvých v 1.SV ? Ti, kteří zabili Ferdinanda nebo ti, kteří vyvolali a financovali válečnou mašinérii za účelem převedení moci a majetku od aristokracie k tzv buržoazii tzn. bankéřům ovládajících masy pomocí úvěrových machinací ?

Kdo je vinen dalšími více než 60-ti miliony mrtvých obětí bolševického režimu ? Stalin nebo ti, kteří v Německu vyškolili revolucionáře a financovali ruskou revoluci ?

Kdo je vinen dalšími desítkami milonů obětí 2.SV ? Hitler a nacističtí ideologové nebo ti, kteří financovali Hitlerův nástup k moci ?

Kdo je vinen konfliktem mezi Izraelem a Palestinou? Židé či Palestinci nebo spíš ten, který nařídil a financoval migraci židů a pak nečinně přihlížel krádeži dalších území což činí dodnes ?

Žádná ideologie se nemá šanci změnit v masové vraždění bez finančí podpory !

Tohle označování Izrealeců nebo Palestinců za xindl je jen odváděním pozornosti od toho skutečného xindlu. Troufám si říct, že jde o řízené odvádění pozornosti právě tím skutečným zmińovaným xindlem [mrknutí jedním okem]

179184

1.1.2009 18:31

RE: konečně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179184

Dokonale napsáno!

179401

29.12.2008 5:49

hodnota nula !!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Jando po precteni tvojeho prispevku jsem si malem poblil monitor!!!!

179073

29.12.2008 8:33

"Vstanou novi chazarski internetovi bojovnici Janda a Safik"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Ako sa vytesuju z palestinskeho utrpenia! Vobec si neuvedomuju, ze prilievaju svoje kvapky do pohara antichazarskaej nenavisti, ktora sa coraz viac siri po celom svete. Zasiali vietor budu zat burku, len by som bol rad aby potom nevyplakavali. Dostanu len to, co im patri. Ako vraveli Rimania "Suum ubique". Antisemita Marx dobre hovoril, ze dejiny sa pohybuju po spirale. Tesim sa nove casy [velký smích]

179078

29.12.2008 11:46

RE:

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179078

Hamas se snaží vyvolat 3. intifádu. Pokud se zapojí Hisballáh, Fatah (jakkoliv zkorumpovaný Izraelem), nově existující Brigády Hisballáhu a Sýrie, mohl by to být zajímavý ohňostroj. Pokud bude IDF zmasakrována jako při poslední invazi do Libanonu, držím muslimům palce. Mohli by to pak vzít dál a smést sionistické zločince v izraelské vládě, aby mohl vzniknout prostor pro revizi území okupovaných Izraelem a vznik samostatného a plnoprávného palestinského státu.
Prozatím však v Izraeli vítězí militaristická klika podporovaná zezadu teokrackými eminencemi, která o existenci Palestinského státu ani Palestinců nechce ani slyšet. A v záloze je samozřejmě projekt Velkého Izraele od Nilu po Eufrat.

179095

29.12.2008 8:35

Stydím se za Karla Schwarzenberga - z Gazy nelze utéct

Saša 74.?.?.?

K Vánocům nám Hollywood naděluje 6 nových filmů o Holocaustu, zatímco Izrael Holocaust provádí svému bratrskému národu. Izraelské stíhačky zničily obě univerzity v Gaze, včetně ženských kolejí. Se stoupajícím počtem zavražděných Palestinci údajně dostávají od izraelské armády výhružné telefonáty, aby opustili svá stavení.

Tzipi Livni nařídila světovým židovským organizacím rozvinout PR kampaň proti demokraticky zvolené vládě Hamas a na podporu zabíjení Palestinců, jako kdyby se jednalo o vánoční kapry. Livni se dovolává mezinárodní podpory ke svému nejkrvavějšímu útoku na Gazu od roku 1967 s tvrzením, že jen tak útok bude krátký.

Ministr války (jen tak zvané obrany) Ehud Barak slibuje „rozšíření a prohloubení“ již tak mamutího bombardování. Dle Haaretz, Ehud Barak nařídil přípravu ke zničení Hamas a Gazy více než před 6ti měsíci. Barak doufá o upevnění své politické pozice a stovky mrtvých nevinných lidí mu k tomu má pomoci.

179079

29.12.2008 9:00

cela situacia hlavne vela

Erik123 85.?.?.?

hovori o skorumpovanosti ostatnych Arabskych krajin, z ktorych mnohe maju moznosti aj prostriedky Palestinsku otazku raz a navzdy vyriesit, ale nemaju zaujem../Saudi, Egypt/

179081

29.12.2008 9:21

VZOR USA HISTORIE

Panelák Obama 78.?.?.?

Generál SHERMAN a generál Sheridan si zavedli sro,kde si patentovali system vypalování prerie, aby bizoni chcipli a lotři puvodní Indiáni neměli co žrát. Kromě pokrývek,narvaných tuberkulozou, alkoholu, otrávené mouky, to byla další rána válečným paličum z rezervací,napadajcí bělostné, mírumilovné LIDI. [bliji]

179084

29.12.2008 13:52

RE: VZOR USA HISTORIE

Cynik 62.?.?.?

Reakce na 179084

Autor je úplne vedľa. V pásme aza nežije 1,5 milióna "uprchlíkú", treba čítať aj štatistiky. Vďaka "humanitárnej" pomoci s EÚ, ale aj nenávidených USA sa od roku 1967 obyvateľstvo Gazy prirodzene rozmnožilo na štvornásobok. Gaza nie je okupovaná a útoky na Izrael sú aktom agresie, či sa to niekomu páči, alebo nie. Som zvedavý, ako by reagovali Češi na to, keby ich spoza hraníc permanentne ostreľovali Sudeťáci túžiaci vrátiť sa "domov".

179109

29.12.2008 20:42

RE: VZOR USA HISTORIE

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 179109

pokud tu uvadite tenhle historicky gulas ukazujete jen svou hlubokou neznalost

aktem agrese je okupace jakehokoliv uzemi palestiny zidy od roku 1948 tzn. co s tim maji spolecneho dnes vypustene rakety (pravdepodobne rukama zidu samotnych)? odpovim Vam vubec nic pokud chce zidacky "lid - sebranka - nabozenska sekta" jakkoliv to nazveme prezit meli zacit pracovat na tom aby si nezaslouzily to co sami vsem narodum tak hojne poskytuji - velmi se tesim az dojde na zuctovani a verte mi na tyhle sycaky se bude pamatovat ...

akt agrese by to ze strany Palestiny byl pokud by tu jiz od roku 1948 neprobihal konflikt o okupovanou zemi patrici Palestincum, kterou okupuji zidaci bez jedineho legitimniho naroku na ni ... (uz me vazne nebavi to tem tupym mainstreamovym telatum stale opakuvat - zjistete si pravdu je to trapne porad poslouchat obehrany lzi)

lhat nelze donekonecna zidackove

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

179160

29.12.2008 21:44

RE: VZOR USA HISTORIE

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179109

Máte ve svém příspěvku podstatnou nepřesnost v přirovnání. Pokud přirovnáváte Gazu k Sudetům tak bývalí čeští sudeťáci ostřelují Sudety plné německých sudeťáků, kteří se nespokojili s ukradenou zemí, vytlačují Čechy dále do vnitrozemí a tím své Sudety rozšiřují na úkor České země. Vše probíhá s tichým souhlasem a podporou Mnichova (USA) a čeští partizáni jsou tedy považováni za ty "špatné". Teroristy. Zdůrazňuji, že současným židům Izrael historicky nenáleží. Aškenázy židé (více než 90% Izraelců) jsou potomky khazarských konvertitů míšených s Evropany a ne potomky Izraelitů. Uzurpují si tak nárok na území, kde žádný z jejich předků nežil. Jde o sprostou krádež území posvěcenou v padesátých letech OSN. Evropa a Rusko se zbavili problematických tzv. židů a celou řízenou migraci paradoxně odřídili právě ti nejmocnější židé, kterým zůstaly v ruce nejsilnější finanční, mediální, ekonomické a politické insituice celého západního světa. Izrael a holokaust funguje jako strašák pro umlčení jakékoliv kritiky těchto mocných židů západu - tvůrců nového světového pořádku.

179179

30.12.2008 1:29

RE: VZOR USA HISTORIE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 179179

Začínám pomalu chápat proč ten Adolf ty židy tak nenáviděl

179213

30.12.2008 15:05

RE: VZOR USA HISTORIE

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179179

krásně a věcně shrnuto [mrknutí jedním okem]

179256

29.12.2008 11:43

Dovedu to pochopit?

Takyjeden 77.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=XuT8qm4K_rA&feature=related

179094

29.12.2008 12:00

Ku ... a Montazniku si "dobrej"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

treba tym chazaro-sionistom dat padnu odpoved. Ved ich IQ je 110 a viac, to zvladnu "levou zadni". Tak ako ich nositelia Nobelovej ceny, prosto je to najmudrejsi narod? na svete. Co vlastne su? Ti z nich co su protestanti, katolici, babtisti etc.a kopu o dusu za svoj otrokarsky svet. Takze to nebude mat s nabozenstvom ziadnu sunalizetost. Mam lepsiu definicu" su to narcisisticki, xenofobni, fasisticki ludia. Chazari ako vysiti [vyplazený jazyk]

179097

29.12.2008 12:29

Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý

Nasredin 85.?.?.?

V rozhodnutí OSN z roku 1948 o zřízení státu Izrael na britském mandátním území Palestina, byly stanoveny hranice pro Izrael a Palestinský stát. Součástí bylo omezení imigrace židů do nového státu. Židé nic z toho nerespektovali. Další, následující rezoluce OSN, zejména z 60. let opakovaně vyzývaly stát Izrael k ukončení okupace palestinských území a umožnění zřízení státu Palestina, na OSN původně vymezeném území. Nic z toho židé nesplnili, naopak zvýšili imigraci a protože jim vymezené území již pro tolik přistěhovalců nestačilo, rozšiřovali zábory dalších palestinských území, na kterých budovali ozbrojené osady. Dnes je v Izraeli židů trojnásobek uvažovaného počtu obyvatel z r. 1948. Nikdo s nimi nehnul a jak se zdá ani nehne. Systematicky a soustavně rozbíjejí jakékoliv pokusy Palestinců o organizaci jejich společnosti tak, aby nemohl vzniknout plánovaný stát Palestina v celé jeho šíři.

Palestinci postupně začali emigrovat, je jich cca 5 mil. v zahraničí. Pro ty co zůstali, Izrael vytvořil takové životní podmínky, které se rovnají živoření s nezměrným psychických utrpením. Nechali je na území, která nemají vodu, ty s vodou okupují. Palestinci, v takovéto bezvýchodné situaci, dělají ze sebe zoufalé zápalné a výbušné sebevražedné atentátníky a vypouštějí podomácku vyrobené rachejtle, které na rozdíl od sebevražedných útoků, nenadělali nikdy vážnější škody. Prakticky stojí s klacky a kameny v rukou proti snad nejlépe vyzbrojené a organizované armádě světa.

Tragedií je že s původními, semitskými Židy, bratranci Arabů, Palestinci žili po celá staletí v pokoji a shodě. Krvavou lázeň Palestincům připravili teprve Chazaři, kteří v této oblasti nikdy nežili, neměli zažitý orientální způsob života, mají jinou genetickou skladbu a přinesli chaos, zmatek a násilí, do staletími prověřených sousedských vztahů.

Zajímavý a osvětlující názor na palestinskou otázku jsem slyšel asi před rokem v ČT, od Arnošta Lustiga, který by všechny Palestince přesídlil do syrské pouště. Prý je tam místa dost. A to prosím pronesl člověk, který prošel nacistickým koncentračním táborem.

Na závěr. Víte kdo byl prvním zadokumentovaným sebevražedným atentátníkem (podle Starého zákona)? Žid Samson. To od něho to asi odkoukali.

179101

30.12.2008 18:15

RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý

Elvíra 81.?.?.?

Reakce na 179101

trochu jste zapomněl na to, že do r,67 byla Gaza okupovaná Egyptem a Západní břeh včetně východního Jeruzaléma Jordánskem.Takže Izrael na původně vymezeném území neměl žádný vliv

179279

30.12.2008 20:42

RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 179279

Škoda že nelze v případě těchto území použít postup "území za mír". Ale ani Egypt ani Jordánsko by neměly o návrat těchto území pražádný zájem (ba naopak).

Snad se to povede aspoň s Golanami...

179294

30.12.2008 20:57

RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179279

Dnešní hranice Izraele neodpovídají rezoluci VS OSN č. 181 ze dne 29. 11. 1947, na jejímž základě byla Palestina rozdělena na arabský a židovský stát;

Jsou všeobecně známé masakry sionistických teroristických organizací Hagana, Stern a Irgun, které předcházely vzniku Státu Izrael, a osud bezbranných 418 palestinských vesnic (jako byly Der Jasin a Kafař Kasem), podobající se osudu Lidic, a vyhnání více než 60% tehdejší palestinské populace;

• VS OSN vydalo dne 11. 12. 1948 rezoluci č. 194, potvrzující práva Palestinců na návrat, a Izrael dodnes odmítá toto právo akceptovat;

• Izrael válčil proti svým arabským sousedům v roce 1948, 1956, 1967, 1973, 1978, 1982 a 2006. Vězní více než 10 000 arabských vězňů a zajatců, včetně žen a dětí, jejichž vina tkví vtom, že odmítají okupaci, a neštítí se používání chemických zbraní a tříštivých bomb proti civilistům;

• Izrael dodnes odmítá plnění rezoluce RB OSN č. 242 a 338, ukládající stažení izraelských vojsk z okupovaných arabských území z roku 1967;

• V současné době Izrael v rozporu se světovým veřejným míněním a ženevskými konvencemi vězní třetinu palestinského parlamentu a ministry palestinské Vlády národní jednoty a každodenně vraždí nevinné Palestinské civilisty. Stačí?

179304

29.12.2008 13:53

Podstatný detail o „tisících palestinských raket“

P.H. 140.?.?.?

Mám v Izraeli kamaráda, se kterym jsem se seznamil na univerzitě ve Francii. Politika ho moc nezajímá, jen mi překvapilo,že nesouhlasí s politikou židovské vlády. Zije v domě rodičů, který jim postavila zdarma vláda a podle toho co vyprável tak je to krasny dum. Lezi na okraji izraelskeho osadnickeho mesta Sderot. Mluvim s Mošem občas na ICQ a když jsem se ho ptal po zahájení bombardování Gazy na rakety (predtim o nich nemluvil), řekl mi, ze s jich vubec neboji, protoze jsou casto defektni (nevybuchnou) a nebezpecne je pouze, kdyby vas primo fyzicky zasahly a zranily. Nektere pry vybuchnou uz ve vzduchu a Izraelci se tedy moc neboji, jsou to smesne primitivni zbrane. Ptal jsem se, kolik jich dopada a rekl, ze nevi, mozna par denne, nekdy ani jednu. Myslim,ze tohle svedectvi nezavisleho cloveka je vyznamne. Nenechte se balamutit, cau.

179110

29.12.2008 16:35

RE: Podstatný detail o „tisících palestinských raket“

Vanda77 217.?.?.?

Reakce na 179110

No tak obyvatele Sderotu a Ashkelonu to maj tezky,o tom zadna.Jen mam pocit,ze placou na spatnym hrobe a spis by meli apelovat na svou vladu,ktera si z nich udelala rukojmi.Na druhou stranu se zde porad pise o tisich raket vypalenymi z Gazy...trochu jsme zapatral a i s tou mrtvou ze vcera to dela za 8 let - 21 mrtvych Izraelcu!!!Tim samozrejme nijak neobvinuji vrazdeni civilistu,ale kazdej si muze prebrat sam,jestli je toto skutecnej duvod k existenci koncentracniho tabora Gaza.
Trochu me zarazi popis standartniho utoku na Sderot treba na zde zminovanem Eretzu..."...dva lide utrpeli lehka zraneni a dalsich dvanact utrpelo šok".Ani se nechci zamyslet nad tim, v jakem psychickem stavu jsou lide na okupovanych uzemich pod dennimi najezdy izraelske armady [oči v sloup]

179126

29.12.2008 14:06

Obvykle tendenční článek...

Pavel T. 89.?.?.?

Pan Král napsal jako obvykle tendenční velmi zaujatý článek, který je asi nejzajímavější tím, jak odhaluje jeho jasnozřivé přesvědčení o pravdě a spravedlnosti v konfliktu, kde se oboje už bohužel dávno vytratilo...
Takže, jednak, jak už zde bylo poznamenáno, Hamás nepoužil pár raket, ale po celý rok jih Izraele odstřeluje až desítkami raket denně, a to bez ohledu na uzavřené příměří.
Za druhé - jaksi zde nezaznělo, že to byl právě Hamás kdo ono příměří vypověděl. Dalo se tedy očekávat, že déšť jejich raket se rozroste...
Vyvstává tedy velmi zajímavá otázka, na kterou opravdu neznám odpověď a rád bych se ji dozvěděl od místních kovaných nepřátel všeho židovského - co má vlastně Izrael udělat, aby byl konečně klid a mír? Opravdu by mne to zajímalo a rád bych poprosil autora i komentující, aby se nad tím zamysleli... Mají všichni Izraelci spáchat hromadnou sepukku? Sebrat se, opustit Palestinu a odejít...kam vlastně? Vždyť to je přece přesně to, co je snem Hamásu... A rád bych poprosil - žádné připitomělé nenávistné cancy, jak je zde obvyklé, ale zcela konkrétní a realistický návrh, jak tento konflikt vyřešit.
Předem moc děkuji! [smích]

179112

29.12.2008 15:53

RE: Obvykle tendenční článek...

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179112

Izrael by se měl stáhnout do hranic mu určených OSN, které jsou spravedlivé. Neměl by podporovat nezákonné osady a nechat ustavit nezávislý palestinský stát. Zcela jistě by se našla vojenská podpora OSN a peníze na zajištění stavu oddělení obou znesvářených stran!!! Jenomže to Izrael nechce!!! On chce "zvítězit" a ukrást Palestincům ještě i to málo, co jim zůstalo!!!

179119

29.12.2008 22:52

RE: Obvykle tendenční článek...

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 179112

Co má Izrael udělat aby byl konečně klid a mír v oblasti ? Na to je přece jednoduchá odpověd.... stáhnout se z okupovaných území. Je to přece tak jednoduché.... Opustit Palestinu. Dobře jste to napsal. Blahé paměti Adolf Hitler navrhoval Madagaskar a dokonce jim tam chtěl vystavět veškerou infrastrukturu.

179191

30.12.2008 8:29

RE: Obvykle tendenční článek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 179191

Tohle už Izrael v minulosti několikrát udělal společně s uzavřením příměří v naději, že bude konečně mír s palestinci. Víte jak to vždy dopadlo? Arabové se prostě a jednoduše posunuli zase těsně k izraelským hranicím a pokračovali v ostřelování mír nemír.

Tohle řešení prostě nefunguje z jednoho prostého důvodu. Palestincům se nedá v otázkách míru věřit. Oni nikdy nepřestanou, dokud bude existovat Izrael. To je potřeba pochopit.

179235

30.12.2008 17:05

RE: Obvykle tendenční článek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 179235

Díky siosoudruhu za velice podnětný a lživý příspěvek. Ale co čekat od někoho, kdo nedodržuje ani těch 10 přikázání, natož Nový zákon, že?

179271

30.12.2008 11:44

RE: Obvykle tendenční článek...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 179112

Pavle, můžeš s tím návrhem začít u sebe. Naučit se sčítat hrušky (svépomocí vyrobené zbraně) s jablky (špičkové zbraně) - pokud možno v kontextu s využitím principu zisku (= výhody, neopřené o odpovídající podíl práce).
A pokračovat můžeš studiem historie z různých pramenů. Tam se dozvíš, kudy šlo myšlení jedněch i druhých. Oba díly "Zeitgeistu" ti mohou napovědět, ale přepnout vnímání si musíš zajistit sám.

...s díky se neobtěžuj, nestojím o ně.

179242

30.12.2008 13:46

RE: Obvykle tendenční článek...

mtk 80.?.?.?

Reakce na 179112

Izrael by měl v prvé řadě začít CHTÍT přestat válčit. To si ale nepřejí rothschildové a spol. Neustále doutnající konflikt na Blízkém Východě je naprosto ŽÁDOUCÍ pro sionistickou světovou kavalerii. Válka je předpokladem revoluce a revoluce je předpokladem války. Mír je v Palestině pro vrcholné sionistické vůdce naprosto nechtěná záležitost: "válka musí být i kdyby jsme si ji museli vylhat" (copak nám to připomíná? že by Irák?). A to nejsou žádné cancy proti izraelskému obyvatelstvu, které s tím nadělá zrovna takové "kulové" jako palestinští partyzáni...

179251

30.12.2008 14:09

RE: Obvykle tendenční článek...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 179251

no ono jestli to náhodou není tak že usa a židi jsou ilumináty použiti jako jakási zbraň kterou pak při příchodu antikrista a nastolení NWO prohlásí za obětního beránka

179253

30.12.2008 16:50

RE: Obvykle tendenční článek...

mtk 80.?.?.?

Reakce na 179253

Pane Aristokrate, to je na dlouhou a věcnou diskuzi "Who is Who" v této vysoké hře. A kým jsou tito ilumináti? Kterému kmenu je přisouzeno, aby z něj vyšel Antikrist? Obecně vzato, je několik variant NWO, přiznám se, že mi to hlava zatím moc nebere ... [smích]

179268

29.12.2008 16:03

Nesmysly, a same nesmysly...

Dr. Bebito 90.?.?.?

Kdo zacal konflikt? Zide, svoji migraci a zabirani palestinskeho uzemi, ze pry nekdy pred 2000 lety tam zili ( dejme tomu ze je to fakt, pritom byly studie, ktere rikaly uplne neco jineho - a myslim, ze byly zidovskeho puvodu, kdy se zkoumaly biblicke ukazy: Salamounuv chram, nazvy rek atp, ktere samozrejmne na uzemi Palestiny nebyly ), tak jsem zvedavy, jak by jste se Vy vsichni tvarili, kdyby prisli nejaci Sasove atd. a chteli sve uzemi zpet, protoze tu KDYSI pred 2000 tisici lety zili a nejaky car papiru je v tom utvrzuje... Nesmysl, Panove, NE-SMY-SL!
Banda uknourancu jste, a mate pekne vymyte mozky tou propagandou...
Nic vic, nic min...
100x nam media dokazala, ze lzou ( priklad - ZHN v Iraku, jeeeezis, to byl ale povyk, Paaanejo... A za 7 let?? No, zadne ZHN tam samozrejmne nebyly ) a stale prijimate jejich lzi... Pokrytectvi jak vysite.... [překvapení] [bliji]

179121

29.12.2008 16:15

Souvislost s odchodem hardline sionistu z Bileho domu?

Vanda77 217.?.?.?

Na me to pusobi spis tak,ze posledni tydny bezmezne podpory Ameriky Izrael vyuzije k tomu,aby rozestavl co se dalo a treba i k te treti intifade...mozna se mnou mnozi nebudou souhlasit,ale ja porad trochu verim tomu,ze Obama zmeni kurs politiky a Izrael se neketrych veci bude muset vzdat(osady?,vychodni Jerusalem?...),tak jako tak by Izrael ze sveho pohledu musel udelat kompromisy a jak znamo,to on nedela nikdy a delat zasadne nechce.Takze bude cekat na brutalni palestinskou odvetu a pak uz to bude spirala nasili(nyni to bylo nasili jen ze strany Izraele)... timto mozna uspesne sabotoval mirova vyjednavani na nekolik let a lobby se bude hodne snazit,aby tam priste dotlacila zase toho "svyho".Neco jako Bush,kterej sedm let dal Izareli volnou ruku a posledni rok tady strasil s tou saskarnou v Annapolis,ze ktery si stejne Izrael delal dlouhej nos.Jasne,Obama rikal urcite veci,je tady ta vec s Rahmem apod,ale aby se dostal tam kde je,tak to jinak nejde...ja porad trochu doufam,protoze pak uz Palestincum opravdu nic nezbyde vice o situaci v nejen Gaze www.okupace.com

179122

29.12.2008 16:17

Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Zaznamenal jsem zvýšenou aktivitu jistých kruhů, které se pokoušejí zpochybnit, zesměšnit či rozvrátit zdejší diskuzi a zcela odmítnout článek i autora. Jako čertíkové z krabiček najednou vyskakují "noví diskutující", přezdívky, které neznám a nikdy tady nebyly. Všechny mají společné jedno: Izrael je oběť, útočníci jsou ve skutečnosti Palestinci.

Vážení, já vím, že to máte v popisu práce, ale jděte s tím na idnes, eretz a další vaše servery. Tady vám pšenka nepokvete, tady vládne zdravý rozum.

179123

29.12.2008 18:29

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 179123

Díky za odkaz na starší článek "kybernetovi vojaci pro izrael" pane Stworo.

V době jeho vydání jsem jej nečetl. Ještě jsem o Zvědavci nevěděl, do komunity jsem vstoupil někdy ke konci roky 07[smích] a tudíž jsem si jej společně s obsáhlou diskuzí se zájmem prošel až dnes.

Zejména diskuze je velmi zajímavé čtení a to zvláště v kontextu událostí probíhajícími v těchto dnech v Gaze a jak o nich a v čí prospěch komentují hlídací psi "demokracie" mainstreamu.[smích]

jansmith[smích]


PS: Zdravím všechny diskutující a přeji v rámci možností klidně sváteční období.

179139

29.12.2008 21:20

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 179123

tak nevím ,ale řekl bych ,že snaha těchto řekněme "internetových žoldnéřů rasizmu" může být pro svoji až bolševickou fanatičnost a cynizmus občas pěkně kontraproduktivní.Právě jsem mluvil s člověkem,který se o politiku absolutně nezájímá ,spíš inklinuje věřit tomu ,co píše mainstream ,ale po přečtení toho,co zde vypotili Bunda(napsal jsem to jeho jméno správně?) se Sidem ,byl naprosto zděšený.Řekl bych ,že i každý další náhodný,obyčejný a slušný návštěvník těchto diskuzí musí zareagovat uplně stejně.
Nezbývá než dodat
Jen tak dál chlapci,však onen "hostinský" i vám ten účet jednou vystaví!

179172

29.12.2008 21:23

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 179123

Po ich príspevkoch som musel položiť túto otázku: Sú to blbci nepoznajúci skutočné pomery v pásme Gazi alebo emocionálne prázdni psychopati?

179173

29.12.2008 22:33

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179173

Ne. Jsou to sionističtí nacisti. Horší jak SS. [bliji]

179186

29.12.2008 21:29

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 179123

Po prečítaní "nových diskutujúcich" príspevkoch som položil túto otázku: Sú to hlupáci nepoznajúci skutočnú situáciu Palestínčanov alebo emocionálne prázdni psychopati?

179176

29.12.2008 22:04

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179123

Vladimíre já jim i rozumím. Asociují se s židy kterým na hlavu padají palestinské rakety. Jsou na jedné straně vendety. Násilí vůči neviným je pácháno na obou stranách a nezbývá tedy než se přidat ne jednu nebo na druhou stranu. Lidé se přidávají na jednu či druhou stranu z různých důvodů. Buď z příbuzenství k určitému etniku, vzhledem k náboženským sympatiím, z ideologických důvodů, z ekonomicko-strategických důvodů a spousty jiných dle hesla Nepřítel mého nepřítele je mým přítelem.
......................................
Myslím, že důležitější než se snažit přidat na tu "správnou" stranu je násilí zastavit. Ona totiž není jednoznačně ta "dobrá" a pak ta "zlá" strana. V první řadě je ale třeba poukázat na toho skutečného viníka situace. Tím nejsou ani židé, kteří byli vlákáni či nahnáni do země zaslíbené a ani Palestinci, kteří jsou vyháněni ze svých domovů. Viníkem je OSN, která si "jménem světa" dovolila spáchat tento zločin, jehož následkem jsou tisíce mrtvých. Nasypete-li do mraveniště s černými mravenci kbelík červených a ti se začnou navzájem vraždit kdo bude vinen tím vražděním ? Červení nebo černí mravenci ? Vy !! OSN zklamala a USA řeší situaci podporou červených mravenců, kteří údajně kdysi měli na uvedeném místě své mraveniště a proto jim údajně ten kousek lesa náleží. Jsou jen dvě cesty. Tou první je navrácení ukradených území palestincům a vytvoření samostatného státu Palestiny s jasně definovanými hranicemi. Samotná Palestinská autonomie nestačí. Druhou cestou je totální likvidace buď Palestiny a Palestinců nebo na druhé straně Izraele. Pokud USA přestanou být schopny bránit Izrael je jeho osud zpečetěn.

179181

30.12.2008 0:50

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179181

Viníkem je Izrael i se zaplaceným Hamasem. Celé je to jen nechutné předvolební divadlo pro izraelské občany. Hamasu už nevěřím, že není od Izraele placen. [bliji] [bliji] [bliji]

179205

30.12.2008 7:52

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179205

Izrael je jen název území. podstatní jsou "lidé" tahající za nitky. I pokud přijmeme konspiraci, že je hamas zaplacen musíme přijmout fakt, že jej někdo musí zaplatit. Já tvrdím, že v pozadí činností vedoucích ke vzniku Izraele (Basilej, 1918,1947) stojí jedni a titíž a ti nejhorší dodnes nejsou ani Izraelci.

179230

30.12.2008 13:55

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

mtk 80.?.?.?

Reakce na 179230

To není možná až tak jisté

179252

29.12.2008 23:15

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 179123

Třikrát BRAVO !!! pane Stwora. Mám stejný pocit. Myslím, že někteří rádoby diskutující byly před dlouhou dobou také na IVTT pana Petra Bakaláře. Já jsem je tady poznal.

179193

30.12.2008 12:10

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 179193

Tak moment, právě pod vaším nickem vystupoval na IVTT ten nejzarytější neocon a sionista... jak si to máme vysvětlit? [chechtot]

179246

30.12.2008 0:13

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 179123

Zásadní otázka - vy zcela souhlasíte s palestinským střílením raket na civilní obyvatelstvo Izraele? S vypovězením příměří před 14 dny? Pokud ano, to je ten zdravý rozum, na nějž se odvoláváte?

179201

30.12.2008 0:29

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 179201

Vy s tim svym rozumem na tom asi nejste nejlip , ze jo ! Palestinec - i ten ktery strili podomacku vyrobeny rakety ma narok a povinnost branit svoji zemi kterou mu zidovsky obyvatelstvo okupuje a i to malo co z ni zustalo mu chce jeste vzit .

179202

30.12.2008 0:54

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 179201

Pane Koubek, kdyz uz chcete apelovat na zdravy rozum sveho oponenta, tak si nejdriv zjistete informace, at nejste sam za hlupaka. Primeri nebylo vypovezeno nybrz vyprselo...

179206

30.12.2008 2:22

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 179206

>Primeri nebylo vypovezeno nybrz vyprselo...

Omyl. Nevypršelo. Bylo narušeno Izraelem 5. listopadu, kdy Izrael zabil v nevyprovokovaném útoku šest členů Hamas. Po tomto útoku oznámil Hamas, že příměří už tedy zřejmě nefunguje. Izraelská PR kampaň podporovaná Washingtonem úmyslně lže a snaží se vytvořit dojem, že příměří porušil Hamas.

A jinak: na Koubka nereagujte. Je to jen provokatér druhého řádu.

179217

30.12.2008 10:22

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 179217

Každý, kdo nesouhlasí s vaším jediným správným názorem je provokatér, co? To je vcelku jednoduché vnímání světa...
Co se vlastně stalo onoho 5.listopadu? Izraelská rozvědka přišla k informacím, že se militantní křídlo Hamásu pokusí unést Izraelského vojáka pomocí tajně vybudovaného tunelu. Došlo k obsazení budovy, kde se ten tunel měl nacházet za menší přestřelky, tunel tam skutečně byl. Ten byl odpálen Hamásem a v reakci na tento útok bylo odpáleno okolo desítky raket Kassam směrem k zraelskému území. Na to zase odpověděl Izrael a zabil 4 příslušníky militantního křídla Hamásu. Další posléze zahynul v nemocnici na zranění. Nic není jen tak nevyprovokované... Možnost k prodloužení příměří Hamás měl, evidentně jim vyhovuje současný stav, kdy umírají nejen jeho příslušníci, ale i civilisté, kteří je zvolili.
I když vím, že na můj příspěvek neodpovíte, co brání Palestincům uznat stát Izrael a tím si otevřít cestu k vlastnímu státu a trvalému míru?
Udělal to tak Egypt, udělalo to tak Jordánsko. Co je na tom tak špatného?

179237

30.12.2008 17:17

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179237

Pane Koubku, psát umíte, tak si myslím, že nejste úplný trotl. Ovšem to, co tu píšete, zase vypovídá o opaku.

Už vám to tu vysvětlovali lidé mockrát, ale zřejmě nejste schopen vnímat. Kdyby k vám někdo přišel do bytu, zmlátil by vás a pak zavřel do malé špinavé komůrky, kterou by nejdříve pořádně vybydlil a pak by po vás chtěl, abyste mu podepsal, že uznáváte, že váš byt už není váš, ale jeho, podepsal byste to?

Zeptám se vás naposledy. Pak už na vás nikdy nebudu reagovat, neboť reagovat na špínu na podlaze v zaflusaném dobytčáku také nemá valného významu.

Má člověk, který je napaden, okraden, vyhnán ze svého domu, zavřen do koncentráku, zbaven základních práv, zdravotní péče, lidské důstojnosti a dalších věcí, které jsou normální v civilizovaném světě, právo se bránit? Stačí mi jednoduchá odpověď.

A ještě jednu otázku. Cítíte se býti více Čechem, nebo židem? Co byste dělal, kdyby došlo k hypotetickému konfliktu mezi ČR a Izraelem?

179273

30.12.2008 18:42

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 179273

Pane hestroyi, já si též nemyslím, že je to s vámi zcela beznadějné, ovšem někdy o tom pochybuji.
Vnímám to, co tady ostatní říkají, ovšem je to pouze jeden z mnoha zdrojů, další tvrdí něco jiného, tak se zkusme podívat na problém z jiné strany, použijeme trochu jiný příměr.
Relativně velký byt obývají nájemníci. Majitel se rozhodne, že několik pokojů prodá jiným, protože mu to vynese více než pronajímání původním chudým obyvatelům. Moc ho nezajímá, že se to některým nelíbí, prostě to udělá a donutí část lidí se přestěhovat k jiným. Ti si stěžují k soudu, ovšem soud vyřkne, že se musí vystěhovat, ale o dění v těch pokojích budou rozhodovat všichni. V momentě, kdy se noví majitelé nastěhují, je staří nájemníci (za podpory původních majitelů, protože z toho koukají další peníze, a za podpory ostatním majitelů pokojů v onom velkém bytě) napadnou a odmítnou to, co soud kdesi nařídil. Prohrají, ale i přesto se nechtějí podřídit onomu rozhodnutí a odmítají uznat smlouvy, podle níž byla prodána část pokojů novým majitelům. Neustále prohlašují, že se nezastaví, dokud noví majitelé nebudou zcela vyhnáni. Nakonec se znelíbí i původním sympatizantům, kteří je do svých pokojů už odmítají pustit a kteří zjistili, že vztahy s novými majiteli mohou být vcelku korektní. Kdybyste byl tím novým majitelem, spal byste klidně, když byste věděl, o co se staří nájemníci pokouší a co už několikrát zkusili?

Chyby se děly na obou stranách, ale to není důvod, proč neuznat Izrael, nepokusit se o vstřícný krok jako první. Ať se vám to líbí nebo ne, prohráli nejednu válku, stačí jen tuto porážku přiznat. Není nutné, brát si jako rukojmí lidi, kteří tam žijí. Jistě, někomu tam ten současný stav může vyhovovat, domací problémy se mohou jednoduše svést na Izrael. Egypt výměnou za trvalý mír dostal zpět Sinaj, Jordánsko také veškeré území, co ztratilo. Napadl je Izrael od onoho vyhlášení míru? Toto je úplně zářný příklad toho, že s Izraelem je možné zcela korektní vyjednávání.
A odpověď na vaše poslední dvě otázky - necítím se být ani Židem ano židem, takže pokud bych byl nucen napsat národnost, byla by to Česká. Při tom konfliktu bych ovšem odmítl nastoupit do armády, pokud by mě nutili, opustil bych tuto zemi.

179281

30.12.2008 20:46

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 179281

Pekne napísaný príspevok, ale nemáte pravdu.
Použijúc váš príklad nový nájomcovia nasťahovali protiprávne nerešpektujúc rozhodnutie súdu čiže protiprávne(Izrael nerešpektuje rezolúcie OSN ohľadne Palestínčanov, ich územia a práva na život v ľudských podmienkach).
Pravdu povediac Palestínčania v pásme Gazi žijú v horších podmienkach ako náš dobytok na priemernej ekofarme. [pláč]

179297

30.12.2008 20:55

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179281

Pěkně jste to zamotal, takovou jednoduchou věc. Ale to patří k vaší taktice, která je mimochodem naprosto stejná, jako taktika "státu" Izrael.

Dobře, Rothschield skoupil 6.66% půdy v Palestině. No a co? To snad opravňuje ničení vesnic a vyhánění jejich obyvatel?

Kdyby to koupil tady v Čechách, měl by snad právo z nás udělat stát Izrael? To snad nemyslíte vážně.

Sympatizanti? Myslíte, že tam šlo o symaptie? Ta válka s Egyptem a dalšími státy byla jen územní, to jistě víte.

Kdybych byl novým majitelem, který by přišel, vyhnal původní obyvatele, srovnal se zemí několik pokojů i s rodinami?

Tak bych se asi protivil božímu přikázání: Nezabiješ! Ale já chápu, že zabíjení prováděné židy vlastně není zabíjení, že?

A pane Koubku, co bylo dřív? Dajr Jásín, nebo první válka?

A pane Koubku, jaký je rozdíl mezi jednotkami SS, kteří vyhladili Lidice a Ležáky a mezi Irgunem a Sternem, kteří vyhladili např. Dajr Jásín?

A pane Koubku, proč byli Němci potrestáni kolektivně a musí platit nacistickému státu Izrael a proč nebyl potrestán ani jeden žid, třeba tenhle?

A pane Koubku, proč je Goldstein, který vystřílel mešitu národním hrdinou Izraele? Copak to není terorismus? Jak je možné, že Izrael oslavuje své teroristy a díky pár teroristům (lidem, kterým židé vyvraždili rodiny) uplatňuje opět kolektivní trest na Palestincích?

Máte pocit, že je Egypt svrchovaným státem? S Izraelem se dá vyjednávat? Tak proč obsazuje nová území? Proč nezasáhne proti agresivním osadníkům? Můžete mi to nějak vysvětlit?

A hlavně. Neodpověděl jste mi na moji otázku. Kdybyste přišel v Dajr Jásínu o všechny příbuzné, podepsal byste mír?

Jak byste se stavěl k lidem, kteří by vám zbořili dům, zabili těhotnou ženu a dítě, matku, otce, sourozence? Líbal jim ruce?

179303

30.12.2008 21:15

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 179281

Vas pribeh s najemniky je hezky napsany ale musite se podivat na mapy jak se situace nakonec zmenila.
http://history.sandiego.edu/gen/maps/1900s/1947-67... (změněno na odkaz, obrázek je příliš velký, editor)
Dalo by se rict, ze Palestinci dostali poradnou obrizku.
Co takove Golanske vysiny? Shlednete film "Syrian bride"

179311

30.12.2008 21:52

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179281

Pane Koubek, nějak moc mudrujou. Palestinci se z majitelů bytu nestali ani nájemníci ale rovnou bezdomovci, chápou to konečně?

179319

31.12.2008 0:05

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 179281

Souhlas. Dokud si palestinci neuvědomí, že nemohou zničit Izrael, tak nikdy nebude mír. Ale jak jste říkal. Někomu ten věčný boj vyhovuje.

Faktem je, že stát Izrael tady je. S tím nikdo nic neudělá. Můžem sice obviňovat obyvatelé Izraele, že jsou to z většinové části Chazaři. Ale to je tak všechno. Co tím můžem změnit? Izrael je nezpochybnitelná lokální supervelmoc s jadernými zbraněmi. A dokud budou Palestinci, fanaticky a nesmyslně se snažit o jeho zničení, tak dlouho tu bude válka. Protože tady se už dávno nejedná o to, kdo má větší právo na tuto zem. Jak Židé tak i Arabové chtěli Palestínu. A Arabové prohráli. Čim dřív to pochopí. Tím líp pro ně.

179331

31.12.2008 12:50

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 179331

vy jste jen další z nadutých hlupáků [smích]
ve skutečnosti za kratší konec tahá izrael protože jedině izrael pokud chce dlouhodobě přežít musí zastavit násilnosti a s palestinci se domluvit na nějakém funkčním míru stáhnout se z palestiny zlikvidovat nelegální osady apod.
on to nedělá pro to jsou 2 vysvětlení bud mu současný stav vyhovuje pak si ale kope hrob protože tímto způsobem může ukončit násilnosti jedině tím že vyvraždí všechny palestince což je technicky nemožné a mezinárodně nepřijatelné
a nebo není tak silný jak se zdá pak je otázkou času kdy bude smeten
prostě izrael drží vlka za uši a čím víc ho tahá tím víc ho nasírá a až mu trochu ochabnou síly tak ho vlk jednoduše sežere [mrknutí jedním okem]

179349

31.12.2008 15:54

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 179349

Ale kdepak, tenhle van Guldstein jen dělá svoji práci. Zdravím všechny chazarské přispěvovatele a posílám novoroční pozdravy do Chazárie, toho času dočasně v Palestině. Shalom a happy chanuka.

179364

31.12.2008 18:27

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 179349

Dřív než půjdu oslavovat nový rok vám ještě odpovím. Jelikož váš příspěvek má dokonce i nějakou myšlenku, tak vám i odpovím.

Věřte mi, že to není Izrael kdo by se měl bát zničení. Izrael drží Palestince v šachu. Ti nikdy nebudou mít takove prostředky, aby mohli zničit Izrael. To je fakt. Nebo si myslíte, že Palestínci mohou nějak zničit Izrael? Nesmysl.
Palestínci musí pochopit, že vedou marnou válku. Odpalí několik desítek raket a Izrael odpoví zdrcujicím úderem. Někdo se vyhodí do povětří a Izraelci srovnaji celou jeho vesnici se zemí.

Izraelci maji 150 stíhaček, 50 útočných vrtulníku, tisíce tanku, dělostřelectvo, jaderné bomby ... Tohle neni fantazirování ale holý fakt.

Když už mi třeba budete chtít odpovědět. Tak mi napište jakým způsobem můžou Palestinci vyhrát a zničit Izrael. Nějakou strategii, apod.

179371

31.12.2008 19:41

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 179371

Já vím, že vy Židé rozumíte jen hrubé síle a animální úrovni. Ale existuje něco jako vědomí, poznání atd. Když stále více lidí poznává způsob "uvažování" Židů, jak dlouho myslíte, že vám proti celému světu pomohou atomovky, letadla, podvody, média...? Stalin kdysi ironicky řekl: "Kolik divizí má papež?" Proti "duchu" nemůžete vyhrát zvnějšku (manipulací, bombami). Koneckonců kdyby na světě šlo jen o hrubou sílu, tak by Židé už dávno přestali existovat.

179373

31.12.2008 20:29

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 179373

tak tak i když jsem to původně myslel trochu jinak bezvýhradně souhlasím
oni jim ty atomovky nepomůžou ani proti palestincům celej blízkej východ je na ně nasranej ale dokud mají velkýho ochránce ve vášingtnu tak to nedává znát uvidíme později [smích]

179376

31.12.2008 20:19

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 179371

ty seš vážně úplně vypatlanej [zmaten]
k čemu sou židákům tanky a letadla když se palestinci nechtějí vzdát? maximálně spolu s podporou USA můžou udržovat remízu ale až podpora USA skončí a jako že brzo skončí tak bude otázkou času než se na izrael všichni sousedé vrhnou a zlikvidují ho sice zařve hodně lidí ale s izraelem bude konec

179375

31.12.2008 15:38

RE: *Lokální supervelmoc*

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 179331

Pane Van Guld, nemáte poruce ještě nějakou podobnou debilitu?

179362

30.12.2008 20:45

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 179217

Tak to se asi také hlásím do "klubu druhořadých provokatérů". Na "kybernetické vojsko" ještě nemám.

Škoda, myslel jsem, že máte otevřenější mysl.

Stejně...jedni mi nadávají do fašistů, komunistů a židobijců (a ne vždy jen Nezvědavci), jiní ze mě dělají sionistu...kdo se v tom pak má vyznat?

Vpravdě každý fanatismus na hovno jest.

179296

31.12.2008 0:53

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 179296

Miroslave, problem je v tom, ze tok tvych myslenek je obcas natolik chaoticky, ze do tebe kopou z obou stran opravnene. Svet neni samozrejme cernobily, ale i presto, pokud tvoje nazory nezapadnou do urcite konzistentniho ramce, nediv se, ze se nezavdecis nikomu. Nicmene na clenstvi v klubu druhoradych provokateru nemas narok, nebot nijak neoslavujes umirani Palestincu. A kdyby ses nad tim poradne zamyslel, pochopil bys, ze vetsina lidi tady s tebou souhlasi a neshody jsou jen dilci. Napriklad tvuj hloupy pozadavek na uznani Izraele ze strany Palestincu. Ve skutecnosti Palestinci vi, ze Izrael je realita, kterou nezmeni a je to pouze Hamas, ktery tak nehodla oficialne ucinit. Ale k cemu by to vubec bylo, kdyz Izrael Hamas oznacuje za teroristickou organizaci a desitky poslancu a ministru Hamasu drzi ve vezeni. Navic Izrael na uznani Palestincu nestoji a nepada, je to on kdo taha za delsi konec(ne-li jediny konec), existuje a to je fakt, zatimco existence Palestiny bez souhlasu Izraele mozna neni, alespon dokud svet bude jen pasivne prihlizet. Je jasne, ze jakakoliv prijatelna mirova dohoda vedouci ke vzniku Palestiny a vytyceni vzajemnych hranic bude zaroven znamenat implicitni uznani Izraele a pravdepodobne bude provazet i oficialni uznani. Nicmene takova dohoda nikdy nebyla na stole. Nikdo tady nasili nepodporuje, ale i kdyby to nasili existovalo jen ze strany Palestincu, porad to nezmeni fakt, ze Izrael je ten zlodej, ktery se brani pred okradenym a zada klid, aby si mohl nerusene uzivat svuj lup. Zadat po Palestincich aby se po 60ti letech utlaku vzdali je chucpe. Jejich narok je neoddiskutovatelny a jelikoz se nejedna o ukradenou lopaticku na piskovisti, ale pudu, strechu nad hlavou a lidskou dustojnost, maji pravo pouzit i ozbrojeny odpor, prestoze jejich obeti jsou casto stejne nevine jako ty jejich. Ja bych taky rad videl, jak Hamas ukonci boj a bude se snazit o dohodu, ale poradne se zamysli nad tim, komu by primeri vlastne pomohlo. Je jasne, ze Izraeli nikoliv, on nechce navracet ukradena uzemi. Pro kazdou izrealeskou vladu, ktera by zacla ve velkem odsunovat nelegalni osadniky a vracet uzemi, by to byla politicka sebevrazda. Takze je i v jejich zajmu aby konflikt neskoncil, a proto bez mezinarodniho zasahu pravdepodobne nikdy neskonci.

179335

31.12.2008 3:00

RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 179335

Súhlasím. [cool]

179337

29.12.2008 18:19

Poľovačka na pakáž

Sid 78.?.?.?

Každopádne treba poznamenať, že Palestínci oslávia Silvester s poriadnymi delobuchmi.


Izrael poľovačkou na islamistických fanatikov a tiež bývalých boľševikov momentálne prezlečených za islamských fanatikov, robí službu nie len sebe a nám, ale vlastne aj Arabskému svetu. Čím skôr bude táto pakáž eliminovaná, tým skôr máme reálne šance rozprávať o mieri a demokratizácii regiónu.

Prajem chlapcom z IDF presnú mušku.

Smash! Smash! Smash the Reds!
Who can do it?
IDF!

179135

29.12.2008 18:34

RE: Poľovačka na pakáž

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179135

Smash! Smash! Smash the Reds!
Who can do it?
IDF!
= rozprávať o mieri a demokratizácii regiónu

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

179142

29.12.2008 18:48

RE: Poľovačka na pakáž

Aja 74.?.?.?

Reakce na 179135

Boze muj, Side, je ve vas neco lidskeho?

Lovu se vam zachtelo, jak snadny hon na lidi, ze?
Nejprve jejich teritorium okupujete, posleze ho neprodysne uzavrete, vyhladovite, nasledne vybombardujete a pak, vzhledem k jeho velikosti, staci, kdyz hrdinsky prejedete tanky tam- zpet.

Vic empatie se da najit v mainstreamu nez ve vasem projevu.
Verite tomu, ze se vam vase myslenky i ciny jednou sectou?
Ne, neverite?....hmm...

179143

29.12.2008 20:07

RE: Poľovačka na pakáž

Sid 78.?.?.?

Reakce na 179143

Mám pocit, že momentálne sa spočítali myšlienky a činy teroristom v Gaze.

Majú rovnakú zodpovednosť za svoje konanie, ako každý iný národ.

179150

29.12.2008 19:02

RE: Poľovačka na pakáž

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 179135

To je dobře, že sem Sid příspěvek napsal, aby měli všichni přehled, jakým způsobem sionisté přemýšlejí! Hon na lidi, to prožívali naposledy za války v koncentráku, tak se v takových praktikách zhlídli, že je dnes uplatňují na Palestincích!
Ne nadarmo jsou dnes praktiky Izraele často přirovnávány k těm
z časů Adolfa Hitlera. Mučení, genocida, jak se všechno v bleděmodrém opakuje! Možná i ty konce budou podobné!
Já bych si Side moc nevyskakoval! Kdo se povyšuje, bývá ponížen!

179146

29.12.2008 20:45

RE: Poľovačka na pakáž

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 179146

>Já bych si Side moc nevyskakoval! Kdo se povyšuje, bývá ponížen!
Ponizil se sam.

179162

29.12.2008 21:06

RE: Poľovačka na pakáž

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 179146

Souhlasím s Montaznikem a jen dodám, že mě těší jedná důležitá věc.

V diskuzích na Zvědavci, zdá se mi, stále více ubývá příspěvků, které zejména ve věci konfliktů mezi národy a etniky, ať už vědomě nebo nevědomě, ZEVŠEOBECŇUJÍ.


Postupně ubývá emotivních příspěvků, kde se háží všichni lidé do jednoho pytle a přibývá těch, kde je jasně a konkrétně poukázáno na ty, kteří jsou strůjci problémů nebo minimálně je přiživují.

Např. je zdůrazňováno, že za konfliktem v Gaze nestojí všichni židé jako národ, ale hlavně určité skupiny v Izraeli a to zejména ty finančněidelologické jako např. sionionisté a to je dobře. A abych byl objektivní a zmínil i druhou stranu, tak ne všichni Palestinci střílejí rakety na druhou stranu, ale jde o militantní Hamas, který se nedokáže domluvit s bratry z Fatahu.

Zevšeobecňování, propaganda a podněcování vášní v občanech, které vede k horkým konfliktům pro benefit těch ZA OPONOU není na první pohled vidět. Mistrně se maskuje za bonmoty o pravdě, lásce a demokracii nebo o svém jediném Bohu.


Jsem za sebe i ostatní rád, že si tento fakt i díky diskuzím na internetu začíná uvědomovat stále více lidí této Planety a že toto rozkrývání pravých motivů těch u opratí a dějů z toho vyplývajících bude (viz. jako např. příspěvek Gibi z Wilsonova) stále akcelerovat.

jansmith[smích]

179168

30.12.2008 1:16

RE: Poľovačka na pakáž

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179168

"za konfliktem v Gaze nestojí všichni židé jako národ"

problematika se dá diferencovat takto:

a)vyznání židů -ateista, jinověrec, žid

b)členěni judaistů: ultraortodoxní, ortodoxní, chasidé, liberálové atd.

c)politická orientace- pravice, levice ap.

d)politická strana v Izraeli, její program

e)politická strana ve státě kde žije židovská minorita a jaké má tato strana vztahy s Izraelem příp. některou z jeho politických stran

f)vliv rabínů

g)nežid s izraelským občanstvím

h)jiný vliv (tajné hnutí, lóže, ekonomická či jiná struktura...)

i) průnik dvou a více výše zmíněných bodů, často v jednom jedinci naráz

j) vůči nežidům i přes sebevětší rozpory postupovat jednotně

a teď aby se v tom jeden vyznal... [cool]

179209

30.12.2008 9:59

RE: Poľovačka na pakáž

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 179168

No hej zovšeobecňovanie a predsudky VŽDY narobia problémy. [pláč]

179236

29.12.2008 20:45

RE: Poľovačka na pakáž

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 179135

prej si nikdy se ndostat na musku spravedlnosti zide [cool]

179161

29.12.2008 18:20

OK Vladimire

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

nie je predsa mozne tolerovat ocividne chazarske lzi. Oni ani inak
nevedia argumentovat, iba klamstvom. Objektivna pravda je im trnom v oku, a podla Talmudu robia iba spravne. Problem je iba v tom, ze uz su rozkryti a jasni. A ich lzi su iba smiesne. Ale som rad, nech
kecaju, nenavist voci nim sa bude iba zvysovat. Az do konecneho riesenia. Co ine si tito akoze ludia a "ubermenschi" zasluzia. Nepochopili, ze "Clovek je mira vsech veci", to sionisticky a chazarsky hlupak nechape. Dobre, dejiny sa zasa budu opakovat, lenze ich uz nikto lutovat nebude. Sami si vyvolili svoj osud [zahanbení]

179137

29.12.2008 20:21

Rabín Meir Hirsh o Palestíne

sxgo 91.?.?.?

Jak dlouhou budou židovští a nežidovští politici, kteří se ohánějí odkazem civilizace a morálky, mlčet tváří v tváří pokračujícímu státnímu terorismu, který uplatňuje sionistický stát proti palestinskému lidu, který je nejviditelněji v Gaze, kde se sionisti domnívají že můžou Palestince vyhladovět k poslušnosti, v rozporu se všemi zásadami mezinárodního práva, proti veškerým náboženským hodnotám obecně, VČETNĚ hodnot židovské víry???!!

Jak dlouho bude dovoleno aby vše pokračovalo??

Naléhavě prosíme světové společenství a světové politiky aby zastavili sionistický státním terorismus!! Ve jménu Boha!

Ve jménu lidstva!

Teroristický režimu státu Izraele potlačuje, vyhání a pronásleduje Palestince již 60 let, a očekává že Palestinci budou jednoduše nečině přihlížet zatímco vše probíhá! Mají se snad Palestinci stát kolaboranty ve své vlastní zkáze? Mají se jednoduše vzdát, aby odškodnili sionisty za to, co se stalo během druhé světové války, tisíce mil daleko?

Pro politiky s mravnimi zásadami a odvahou je čas povstat a konečně prohlásit A DOST!! Státu Izrael již nesmí být nadále tolerováno, aby se dopouštěl zločinů! Tento zlomyslný, ničemný etnokratický stát musí být rozpuštěn a Palestincům musí být vráceny jejich práva!

Modlíme se aby si náše prosba našla svoji cestu do srdcí a myslí těch, kteří mají moc ukončit šílenství rozpoutané státem Izrael, který je ozbrojený až po zuby nejnověšimi zbraněmi, které používá na Palestincích, a kterými vyhrožuje celému Blízkému východu, když sionisté požadují aby se celý svět vzdal jejich politice!

Sionisté moc dobře vědí, že jejich stát stojí na pokraji zhroucení a jsou připraveni stáhnout sebou na dno miliony Židů a nežidů!! Svět je vystaven vážnému nebezpečí pokud sinisti nebudou zastaveni!!

Nechť Bůh na nebesích slyší naše modlitby!

Rabín Meir Hirsh
Neturei Karta Palestine
P.O.Box 5053 Jeruzalém, Palestina
E-mail: nkp@neto.bezeqint.net
http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=newsarchiv&id=336

179153

29.12.2008 20:38

Kazdopadne jsem na strane Izraele

IOCULATOR 82.?.?.?

prestanme delat z palestincu chudacky..

179158

29.12.2008 21:08

konflik uz nema reseni

oldis 85.?.?.?

tento konflikt trva tak dlouho ze argument proto kdo je ten ublizenej a kdo je ublizujici najdou obe dve strany. A z teto pozice jiz nelze vest konstruktivni diskuzi. Zde je potreba hledat zajmy a tyto odstranit.

179169

29.12.2008 22:40

Jsem zjistil na internetu ,

Kadence crazy 154.?.?.?

ze pohadky zidu o domove pred 2000 let v Palestine jsou nepodlozeny . Jediny co jsem zjistil v cele dlouhe historii kocovnych zidu existuje jen jeden podlozeny fakt o jedinym skutecnym domove z kteryho je nikdo nikdy nevyhanel a i ten jim za Ady vybudovali Nemci .

179190

29.12.2008 23:13

RE: Jsem zjistil na internetu ,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179190

No je docela možné, že před 2000 lety žili na území Kanánu nějací potomci Abrahámova národa vyhnaného z Egypta. Potomky Abraháma jsou dle sporných dokladů i prorok Mohamed (Islám) či prorok Ježíš (křesťanství). Tak si oni potomci Abraháma spokojeně žili na území dnešního území Izraele, Palestinské autonomie, Sýrie a Jordánska a ani netušili, že někdy v budoucnu budou existovat ti jež se budou označovat jako židé, křesťané či muslimové. Následovníci tory se před 2000 lety nazývali farizejové jak známo. Společně s nimi v kanánu žili i mnozí uctívači mnohobožství, falických kultů apod. Ti všichni mají nárok na území Izraele ?! No nevím a řešit t nebudu. Jedno je jisté. Většina dnešních izraelských židů je potomky Euro-khazarských konvertitů, jejichž předkové rozhodně z většiny nepatřili k následovníkům tory. No zlodějna se musí nějak zdůvodnit a vždy se najde dostatek hlupáků, kteří budou přikyvovat jakékoliv lži.

179192

30.12.2008 0:08

RE: Jsem zjistil na internetu ,

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 179192

O chazarech se tu pravdive s historicky podlozenymi fakty a detaily uz psalo , tak ze se na s-Eretz i ti s kterymi chazari opovrhuji z toho mohli posrat ! [velký smích]

179200

30.12.2008 2:20

RE: Jsem zjistil na internetu ,

Marie Anna 58.?.?.?

Reakce na 179192

...."podle spornych podkladu i prorok Mohamed (Islam), ci prorok Jezis (krestanstvi)...

Bible: Genesis 21.9 - 11

Abrahamuv syn Ishmael je synem Abrahama z egyptske sluzky Hagar, kterou Abrahamova zena Sara puvodne dala Abrahamovi, aby mel nejakeho potomka, kdyz ona byla neplodna. Pozdeji, kdyz se ji narodil syn Izak sluzku Hagar i s ditetem vyhnala, aby nemel tento prvni, lec nemanzelsky Abrahamuv syn Ishmael podil na dedictvi po Abrahamovi spolu s jejim vlastnim synem Izakem. Z Izaka se v pozdejsich letech stal Izrael.

Jako jsou Izraeliti - Zide potomky Abrahama a Izaka, tak jsou Palestinci a vsichni arabove potomky Abrahama a Ishmaele.
Obe etnika jsou vlastne potomky nevlastnich bratru a BUH, ktery je kazdym etnikem oznacovan jinym jmenem je vpodstate ten jeden samy BUH, stejny pro Islam, Zidovstvi i Krestanstvi.

Zdroj Bible, ne nejake "sporne podklady".

Co sledujeme je bratrovrazedna valka, o to vetsi prusvih.
Zda se, ze nekterym chybi zakladni vzdelani v dejinach kultur, obyvajicich dnesni svet.

179216

30.12.2008 8:04

RE: Jsem zjistil na internetu ,

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 179216

"Sporné" je vždy to co některá ze stran popírá. Jen píši o tom, že existují různé historické studie na tuto genealogii. Můžeme mluvit i o tom, že někdo píše historii čistě účelově a záleží jen na mediálním vlivu, která verze se uchytí v obecném povědomí jako "uznávaný" fakt. Klasickým špenátovým příkladem je chybný překlad posměšného nápisu, který na Ježíšův kříž nechal připsat Pilát Ponský. Přesto že nápis znamená "Ježíš Nazaretský, král Judejců", dodnes je vnímán jako správný překlad "Ježíš Nazaretský, král židů". Nikoho netrápí, že výraz žid v té době neexistoval a judejec bylo označení pro příslušníka Judei - tj. územního útvaru kde žili krom následovníků tory i následovníci jiných náboženských kultů - předchůdci křesťanů i muslimů.

179232

30.12.2008 11:16

Chazarský domov:

sxgo 84.?.?.?

http://www.i-ru.cz/clanky.asp?ID=15072
Ruští archeologové minulou středu oznámili objevení ztraceného hlavního města Chazarského království z 8. až 10. století v jižním Rusku.
Místo nálezu leží u vesnice Samosdelka severně od Kaspického moře.
Doposud panovala domněnka, že stopy po chazarském hlavním sídlu spláchly vody Kaspiku. Tým archeologů na této lokalitě bádal devět let a nyní po nalezení dostatečného počtu hmotných dokladů oznámili, že jsou schopni svou hypotézu o centru Chazarů věcně podpořit.
Chazaři byli polokočovným turkickým národem, jehož elity přijali judaismus jako státní náboženství. V době své největší slávy ovládali Chazaři dnešní jižní Rusko, západní Kazachstán, východní Ukrajinu, Azebajdžán a části severního Kavkazu.
Zdroj: YnetNews

http://tnit.fr/cs/c94.htm
Rabíni provozují vzájemný obchod mezi "fragmentami", sestavujícími jejich Impérii. Gójové tyto fragmenty zvou "má vlast", "náš stát". Za nevolnictví ve vesnicích žili vesničani-nevolníci. Statkáři prodávali a kupovali vesnice i s rolníky, bábami, stařečky, stařenkami i dětmi. (Vřelé díky Němce-císařovně za naše šťastné dětství.)

Nyní rabíni gójům představili jiné zboží na prodej : gójové obchodují svou vlastní historií a vlastními hrdiny. Už není na první pohled jasno, co je vlastizrada a co je byznes, co je vlastizrada a co je partnerství, co je hrdinský čin a co je pouťová fraška pro góje-živočichy věčně nespokojené.

Nevím kdo napsal "každá žena je na prodej, záleží pouze na ceně", ale použiji stejnou formulaci: "Není hrdiny, který by se nezaprodal rabínům, záleží jen na ceně". Ostatně, prodat rodného bratra do otroctví, s tím začali právě židové: bratři prodali Josefa. Později z toho udělali zvyk, naučili i góje prodávat bratry a hrdiny.

179240

30.12.2008 20:31

pane král

Ota 85.?.?.?

A zase pěký článek! Hezké, fandím!!!

179290

1.1.2009 9:03

Ros.., 90.?.?.?

Historická zkušenost ukazuje, že Židé vůbec nepochopili proč se udál "Holokaust", proč "Život" naservíroval Hitlera. Nelze obhajovat Fašismus, ale pochopit proč vůbec vznikl. Bylo to transparentní zrcadlo toho, o co skrytě usilovali Židé doktrínou "Siónských protokolů" a učením "Talmud". Myslím si že je to jen otázka času, a Židy opět potká kolektivní trest za jejich náboženský šovinismus. Jsou historicky nepoučitelní, stane se něco co vymaže Izrael z povrchu zemského. Je to prokletý národ, a do doby dokud se sami nezbaví svého šovinismu, své prokletí ze sebe nesejmou. A vůbec nic neznamená to, že ovládají bankovnictví a média, vyšší spravedlnost přijde "Dialektikou projevů Života navinuté na pásce Evoluce"!!! Ezechiel je proklel a Mojžíš věděl jak jsou úchylný na zlato. Divím se že je Křesťanství vůči Palestincům pasivní, no a co že jsou Muslimové !!! Právě o to více by je měli Křesťané podpořit, byla by to cesta k nové civilizaci. Křesťanství potřebuje zreformovat !!!!!


(Odkaz vypuštěn; zdá se reklamní a nesouvisí s tématikou článku. – Moderátor)

179386

1.1.2009 19:34

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 179386

It is widely suspected that the Cairo regime deliberately deceived the Hamas leadership in Gaza, assuring them just hours before the bombing began that Israel had no intention of launching an attack. Hamas representatives have insisted that it was this Egyptian assurance that led to buildings not being evacuated, resulting in a higher toll of killed and maimed. http://www.wsws.org/articles/2008/dec2008/pers-d30.shtml

179404

2.1.2009 3:19

pohled a sirsiho uhlu

p 220.?.?.?

...je zde motiv pomsty,tak oblibeny mezi sionisty,dale Izrael je dulezita zakladna pro Usrael,z Iraku a pozdeji z Afganistanu pudou...zoufalstvi Sionistu je zretelnejsi s vyvojem situace v Pakistanu,ktery ma nejen na odvetu za masakrovane araby...pomstou myslim odvetu za nedavnou vojenskou porazku.

179439

Příspěvků: 133

29.12. 03:19 V. Janda  hodnota nula
29.12. 05:46 Kadence crazy  RE: hodnota nula
29.12. 07:48 Jarmila  RE: hodnota nula
29.12. 12:39 Robocrep  RE: hodnota nula
29.12. 18:10 MedaBeda  RE: hodnota nula
29.12. 20:33 V. Sodek  RE: hodnota nula
30.12. 01:20 MedaBeda  RE: hodnota nula
29.12. 20:25 Cerw  RE: hodnota nula
30.12. 07:32 Jarmila  RE: hodnota nula
29.12. 22:38 Karel z Čech  RE: hodnota nula
30.12. 07:40 Jarmila  RE: hodnota nula
30.12. 11:49 Van Guld  RE: hodnota nula
30.12. 13:20 mtk  RE: hodnota nula
31.12. 07:50 Jarmila  RE: hodnota nula
31.12. 11:24 Van Guld  RE: hodnota nula
31.12. 13:46 Jarmila  RE: hodnota nula
29.12. 20:22 Cerw  RE: hodnota nula
29.12. 22:37 hestroy  RE: hodnota nula
29.12. 03:59 Montaznik  Je ostudné, že důvody vraždění v Gaze,mohou být vnitropolitické v Izraeli
29.12. 04:44 safik  konečně
29.12. 06:25 Kadence crazy  RE: konečně
30.12. 02:23 safik  RE: konečně
30.12. 20:58 hestroy  RE: konečně
30.12. 21:03 Kadencecrazy  RE: konečně
29.12. 09:17 Al Bunda  RE: konečně
29.12. 10:18 brekeke  RE: konečně
29.12. 10:44 MedaBeda  RE: konečně
29.12. 12:30 Al Bunda  RE: konečně
29.12. 17:17 MedaBeda  RE: konečně
29.12. 18:34 Robocrep  RE: konečně
29.12. 20:31 Cerw  RE: konečně
30.12. 17:45 hestroy  RE: konečně
31.12. 08:22  RE: konečně
01.01. 18:19 hestroy  RE: konečně
01.01. 22:28 jean.laroux  RE: konečně
01.01. 22:41 MedaBeda  RE: konečně
02.01. 13:08  RE: konečně
02.01. 16:02 jean.laroux  RE: konečně
02.01. 16:12 Antiseptik  RE: konečně
02.01. 18:54  RE: konečně
31.12. 00:34 karel4u  RE: konečně
29.12. 11:01 Montaznik  Safik, dopustil jsi se trestného činu ,hanobení rasy a přesvědčení!
29.12. 21:43 Kadence crazy  RE: Safik, dopustil jsi se trestného činu ,hanobení rasy a přesvědčení!
29.12. 22:28 jean.laroux  RE: konečně
01.01. 18:31 hestroy  RE: konečně
29.12. 05:49  hodnota nula !!
29.12. 08:33 Gibi z Wilsonova  "Vstanou novi chazarski internetovi bojovnici Janda a Safik"
29.12. 11:46 MedaBeda  RE:
29.12. 08:35 Saša  Stydím se za Karla Schwarzenberga - z Gazy nelze utéct
29.12. 09:00 Erik123  cela situacia hlavne vela
29.12. 09:21 Panelák Obama  VZOR USA HISTORIE
29.12. 13:52 Cynik  RE: VZOR USA HISTORIE
29.12. 20:42 Cerw  RE: VZOR USA HISTORIE
29.12. 21:44 jean.laroux  RE: VZOR USA HISTORIE
30.12. 01:29  RE: VZOR USA HISTORIE
30.12. 15:05 MedaBeda  RE: VZOR USA HISTORIE
29.12. 11:43 Takyjeden  Dovedu to pochopit?
29.12. 12:00 Gibi z Wilsonova  Ku ... a Montazniku si "dobrej"
29.12. 12:29 Nasredin  Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý
30.12. 18:15 Elvíra  RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý
30.12. 20:42 Miroslav Yamato  RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý
30.12. 20:57 Nasredin  RE: Článek je dost povrchní, ikdyž v jádru pravdivý
29.12. 13:53 P.H.  Podstatný detail o „tisících palestinských raket“
29.12. 16:35 Vanda77  RE: Podstatný detail o „tisících palestinských raket“
29.12. 14:06 Pavel T.  Obvykle tendenční článek...
29.12. 15:53 Montaznik  RE: Obvykle tendenční článek...
29.12. 22:52 Magnus Maximus  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 08:29  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 17:05  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 11:44 janko  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 13:46 mtk  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 14:09 aristokrat  RE: Obvykle tendenční článek...
30.12. 16:50 mtk  RE: Obvykle tendenční článek...
29.12. 16:03 Dr. Bebito  Nesmysly, a same nesmysly...
29.12. 16:15 Vanda77  Souvislost s odchodem hardline sionistu z Bileho domu?
29.12. 16:17 Vladimír Stwora  Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 18:29 jansmith1984  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 21:20 Takyjeden  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 21:23  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 22:33 hestroy  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 21:29 Oracle  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 22:04 jean.laroux  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 00:50 MedaBeda  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 07:52 jean.laroux  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 13:55 mtk  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 23:15 Magnus Maximus  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 12:10 Robocrep  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 00:13 Jiří Koubek  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 00:29 Kadence crazy  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 00:54 Pavel -Čert- Němec  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 02:22 Vladimír Stwora  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 10:22 Jiří Koubek  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 17:17 hestroy  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 18:42 Jiří Koubek  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 20:46 Oracle  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 20:55 hestroy  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 21:15 vodnik007  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
30.12. 21:52 Nasredin  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 00:05 Van Guld  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 12:50 aristokrat  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 15:54 hestroy  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 18:27 Van Guld  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 19:41 pietroo  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 20:29 aristokrat  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 20:19 aristokrat  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 15:38 Nasredin  RE: *Lokální supervelmoc*
30.12. 20:45 Miroslav Yamato  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 00:53 Pavel -Čert- Němec  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
31.12. 03:00 Oracle  RE: Těm, kteří se pokoušejí zpochybnit a rozvrátit zdejší diskuzi
29.12. 18:19 Sid  Poľovačka na pakáž
29.12. 18:34 MedaBeda  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 18:48 Aja  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 20:07 Sid  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 19:02 Montaznik  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 20:45 V. Sodek  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 21:06 jansmith1984  RE: Poľovačka na pakáž
30.12. 01:16 MedaBeda  RE: Poľovačka na pakáž
30.12. 09:59 Oracle  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 20:45 Cerw  RE: Poľovačka na pakáž
29.12. 18:20 Gibi z Wilsonova  OK Vladimire
29.12. 20:21 sxgo  Rabín Meir Hirsh o Palestíne
29.12. 20:38 IOCULATOR  Kazdopadne jsem na strane Izraele
29.12. 21:08 oldis  konflik uz nema reseni
29.12. 22:40 Kadence crazy  Jsem zjistil na internetu ,
29.12. 23:13 jean.laroux  RE: Jsem zjistil na internetu ,
30.12. 00:08 Kadence crazy  RE: Jsem zjistil na internetu ,
30.12. 02:20 Marie Anna  RE: Jsem zjistil na internetu ,
30.12. 08:04 jean.laroux  RE: Jsem zjistil na internetu ,
30.12. 11:16 sxgo  Chazarský domov:
30.12. 20:31 Ota  pane král
01.01. 09:03 Ros..,  
01.01. 19:34  RE:
02.01. 03:19 p  pohled a sirsiho uhlu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 5

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 893