Diskuze k článku

Nebezpečí světové vlády existuje

Příspěvků 76

17.12.2008 7:07

Perfektní doplněk editora

korutan 81.?.?.?

Přesně tak, jak jste to napsal celou situaci cítím! Vyjádřil jste podstatu věci. Pomocí Tří Fikcí je svět tlačen ke světové vládě, omezení či likvidaci práv a svobod a k zotročení nevídaného rozměru. A hlavní představitele těchto snah dnes najdeme, jak je s oblibou používáno, "napříč spektrem etnických, národních a potických skupin".

178302

17.12.2008 7:48

"Shrnuto a podtrženo: Neexistují žádné globální problémy"

henrypes 81.?.?.?

ano...dovolím si nesouhlasit, že nemáme globální problém :
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=3063
Naši politici vážně podceňují tyto vážné hrozby, které mají schopnost vyřadit náš druh stejným způsobem, jakým vyhladily mamuty před pouhými 13 000 lety, což je v rámci vesmíru pouhé mrknutí oka. Ze současných hrozeb je jen málo těch, které by byly stejně závažné. Přežití lidské rasy není vážně ohroženo ptačí chřipkou, útoky al-Kajdy, koncem období ropy, obřími hurikány, silným zemětřesením nebo obřími tsunami, protože pokud k některým z nich dojde, většina z nás bude žít dál.
Tmavá doprovodná hvězda slunce na své 26 milionů let dlouhé oběžné dráze, se před 377 lety přiblížila ke sluneční soustavě a zjevila se, tlačí před sebou komety, ze kterých se několik z nich objevilo po samotném zjevení temné hvězdy v roce 1630. Doprovodná hvězda se po průchodu Oortovým oblakem, kdy za sebou táhla stovky tisíc dalších těles, stočila na své oběžné dráze a vystřelila roj těles, které cestují ji téměř čtyřista let naším směrem. Členové patřící k roji byly zachyceni gravitačními poli vnějších planet, proto v nedávné době stoupl počet měsíců. Pokud roj minul Jupiter, znamená to že může dorazit velmi brzy.
Množí se zprávy, že Země není jedinou planetou, která byla zasažena „globálním oteplováním“. Je možné, aby tato viditelně rozšířená změna „klimatu“ ve slulneční soustavě, byla spojena s blížícím se mračnem komet? To nevíme a značně nám chybí prostředky pro získání dalších dat, která by vylepšila nebo zamítla pracovní teorii. Možná někdo tam venku má prostředky. Ať už je vysvětlení pro obecné oteplení několika planet jakékoliv, je jasné že o základních mechanismech, které za tím stojí víme velmi málo. Ve vesmíru jsme pouhé smítko, kapka v moři, které je hlubší a složitější než si umíme představit.

178305

17.12.2008 9:19

RE:

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 178305

Doprovodna hvezda to myslim neni, spis je to planeta o velike hustote, Aztekove ji nazyvali Niburu, nebo tak nejak....ale je to jedno,ucel to bude mit stejny [smích] Obezna draha neni 26milionu ale nekolik desitek tisic let. Vychazim z historie. O podobnem ukazu se zminuje ve vsech starovekych civilizaci. Dokonce i spousta megalitickych staveb, byla postavena jako varovani pres podobnym ukazem. Takovej vesmirny kalendar, kterej urcoval kdy to zase prijde... Pri pruletu planetkou bude nase zeme bobmardovana telesy z vesmiru, muze dojit k vychyleni zemske osy( tak jako uz mockrat v historii) obrovske zaplavy, tsunamy, zemetreseni, sesuvy hor, zanik celych kontinentu, vznik novych. Nekde dojde k obrovskemu ochlazeni( vysvetleni zmrzlych zvirat z potravou v tlame) nebo naopak otepleni(spise vyparovani)...takova velka katastrova docela pekne vysvetli treba vznik uhli, obrovska vlna pohrbi pod bahnem vse, zive co pod tlakem velkou teplotou zkarbonizuje..... co muzeme delat? Nic...pri stesti prezije par lidi v horach, nebo v krytech, nebo ve vesmiru....

178308

18.12.2008 7:43

RE:

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178308

...no bud podzemní kryty, jenž jsou stávající z dob minulých, státem stavěných za studené... v absolutní většině nepoužitelné, použitelné jsou pro 2-3% populace( letošní osobní zkoumání v JM), tedy postavit si kryt na zahradě, s topením, klimatizací, filtrací A ZDE PŘEČKAT týden-měsíce ... nebo dát na obecné vědění-názor, že nic nehrozí... tedy zemřít.....celý rok jsem otravoval politiky, úřady a setkal se s arogancí...že nic nehrozí, že je mír a že nebezpečí z vesmíru není téma dneška, není to POLITICKÉ TÉMA. Osobně intenzivně o výstavbě krytu přemýšlím...snad příští rok

178409

18.12.2008 8:26

RE:

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 178409

...no ono pokud neco spadne do more, tak je mozne, ze nam sem more splouchne az sem. Ale pokud spadne neco opravdu vetsiho, tak nam nepomuze zadnej kryt

178416

18.12.2008 9:06

RE:

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178416

jo...žádnej kryt, když bude "něco velký", jenže já se nerad vzdávám bez boje...ještě můžeme my všichni lidé této planety milovat sebe, tebe...a vyzařovat energie lásky, jenž štítem bude pro goji

178428

18.12.2008 17:59

RE:

hc 194.?.?.?

Reakce na 178428

K čemu ti bude kryt, když okolo zbydou jen trosky a mrtvoly ?

178474

17.12.2008 12:13

RE:

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 178305

Henry, ono je to možná ještě úplně jinak. Jakmile člověk pochopil, že myšlením lze vytvářet z nějakého materiálu nějaké výrobky, došlo v historii vždy "několika" lidem, že tím základním materiálem pro výrobu všeho je PROSTOR. Tedy něco, kde hmota chybí. Prostor je vyplněný našimi myšlenkami, ony jsou "informačními body", ze který se prostor skládá.

A každá další civilizace si vytváří pojmový materiál, kterým vlastnosti prostoru a sebe samého poznává.
A protože víme, že pomocí rozkazu či prosby lze docílit pohyb velmi rozsáhlých celků (národy pod svými vůdci), lze se myšlením dopátrat i faktu, že jiné frekvence mozku mohou vytvářet a utvářet pohyby v prostoru tak, aby je naše čidla (smysly + rozum = hromada poskládaných a nějak doložených představ) poznala vždy tak, jak a na co se připravovala. Zákon akce a reakce jak nahoře tak dole...., nic víc.
Co z toho plyne?
Fakt (pro mne a další blázny) nebo domněnka (pro vás ostatní), že zrcadlení naši směrů myšlení se zobrazuje i v silách, které nějak umíme měřit, protože jsme si ta měřidla vyrobili kvůli takovým měřením. Je to taková "trochu v čase" posunutá sofistika.

Až bude obecně srozumitelný výklad toho, čemu říkáme ČAS, tak poznáte, že nejsme smítkem ve vesmíru, že se od nás očekává určitý posun ve schopnostech toho, co lze nazvat "globálním člověkem", kterého představuje souhrn lidského vědomí a podvědomí. Návaznost podvědomí na okolní prostor skrze "transformátor" (naše slunce) sice známe pod různými příběhy vědy nebo jinými o Stvořiteli, skutečnost je ale jiná, vrstvy samořiditelnosti (sebeorganizace různě velkých celků) pomocí vnitřních sil (směrů pohybů) vedly kdysi dávno k vytvoření našeho typu prostoru a v něm k růstu hustoty a obalení této nějakým "povrchem". Od "atomů" k libovolné hmotě-výrobku.

Věřím, že to, co znám já, to zná i mnoho dalších lidí, kteří se po rozpadu "povrchu dluhového společenství" seznámí a převypráví současný příběh o vzniku a vývoji sil, které vedly k vytvoření Přírody a k projektu "člověk".
Vloni ten rozpad začal, letos se síly lidí i síly v prostoru (změny na slunci, magnetické "díry" v obalu Země apod.) připravují na oddělování zrní a plev, v příštích několika letech. Každý jsme pěšákem, ale celek lidstva je prototypem k řešení problému propojování různých "dimenzí". Kde každou určuje specifický formát "času". Tím "formátem času" je právě struktura slunečního světla + způsoby koloběhu informací skrze přírodu a "prázdný" prostor. Ale to je na jiné vyprávění.

178333

18.12.2008 8:14

RE:

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178333

souhlas, tímto směrem rozvíjím své poznání...něco se dít v nelbližší době bude, at rozklad nemorálních systémů, propojení-změna dimenzí či déšt meteoritů...zda se "Věřím, že to, co znám já, to zná i mnoho dalších lidí, kteří se po rozpadu "povrchu dluhového společenství" seznámí a převypráví současný příběh o vzniku a vývoji sil, které vedly k vytvoření Přírody a k projektu "člověk". " naše uvědomění posune až po kataklizmatu bude to katastrofa pro většinu populace.....je evidentní, že mocní této planety neposkytují obyvatelstvu zásadní informace a tím znemožnují většině rozvíjet své poznání, mají lidi radši jako konzunmí otroky
[překvapení]

178411

17.12.2008 8:28

Shrnutí editora

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Stručné, jasné, výstižné. Naprostý souhlas.

178306

17.12.2008 9:35

prosba

prculik prculik (zavináč) seznam (tečka) cz 129.?.?.?

Rad by som reagoval na toto:
"A globální válka proti terorismu je už úplný nesmysl. Nic takového neexistuje – leda v nemocné Bushově hlavě. Až Američané přestanou vraždit muslimy na celé planetě lhostejno v které zemi, a až izraelskému Mossadu nasadí někdo konečně náhubek, utichne i terorismus." - tato cast sa da akceptovat ako nazor, aj ked znacne extremny. K tomu niet co dodat, kazdy moze mat nazor, s ktorym mozu ini suhlasit alebo nesuhlasit.
"Třetina teroristických akcí je obrana a odveta proti zločinným Američanům, dvě třetiny jsou falešné – provedené Mossadem, CIA nebo oběma současně." - tu uz by som od autora ocakaval nejake podklady a dokazy tohoto TVRDENIA.
Vdaka.

178311

17.12.2008 16:07

RE: prosba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 178311

http://video.google.com/videoplay?docid=-594826360...

178347

17.12.2008 16:20

RE: prosba

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 178311

karolko si to ty?? [chechtot]

178349

17.12.2008 18:10

RE: prosba

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 178311

hledej smudlo

178353

18.12.2008 8:32

RE: prosba

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178311

„Záměrné odpálení zbraní hromadného ničení, nebo zbraní s jiným druhem ničivých vlastností, nepředvídaný ekonomický kolaps, ztráta funkčního politického a soudního pořádku, cílený celostátní odpor nebo povstání, četná rozsáhlá ohrožení veřejného zdraví a přírodní nebo člověkem zapříčiněné katastrofické pohromy, to vše jsou cesty které vedou k ničivému šoku uvnitř státu.”
Dále zvažte že zvolený viceprezident Joe Biden již varoval stoupence, „Připravte se k boji... Sledujte, budeme mít mezinárodní krizi, umělou krizi...“. Dálší na řadě je kanadská krize, ve které v podstatě došlo k převratu poté co Harper pozastavil parlament, což mu dovoluje zůstat u moci až do konce ledna.
Tajná zpráva, která byla zatajována americkými vojenskými generály a kterou získal The Observer, varuje ,že se evropská města utopí pod stoupající hladinou moře, zatímco Británie bude do roku 2020 vržena do ‘sibiřstkého’ klimatu. Jaderné války, super sucha, hladomor a rozsáhlé nepokoje vypuknou po celém světě.
Na jejím konci se varuje, že scénář bezprostředně hrozící katastrofické změny podnebí ‘je možný a ohrožoval by národní bezpečnost Spojených států do takové míry, že by se měl ihned stát středem zájmu’. Již příští rok může dojít k rozsáhlým záplavám v důsledku stoupající hladiny moře, které budou představovat ohrožení života pro miliony lidí.
Tato zpráva byla publikována rok předtím, než hurikán Katrina a Rita vyhnaly miliony Američanů z jejich domovů. Otázkou je, zda AGW (Antrhopogenic Global Warming, lidmi způsobené globální oteplování) bude skutečnou příčinou takzvané „změny klimatu“? A pokud je CO2 zodpovědné za takové oteplování, proč potom bylo během posledních několika týdnů takové teplo? Možná že vše je pouhé „sebevražedné spiknutí“ [bliji]

178417

18.12.2008 8:35

RE: prosba

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178417

http://na-severu.blogspot.com/
http://www.nzcpr.com/guest116.htm
„Co kdyby malá skupina světových vůdců došla k závěru, že hlavní ohrožení Země pochází od činů bohatých zemí? A pokud má svět přežít, bude třeba aby bohaté země podepsaly dohodu, podle které sníží svůj vliv na životní prostředí. Udělají to? Skupina došla k závěru že „ne“. Bohaté země se k tomu neodhodlají. Nezmění se. Skupina se tudíž rozhodne, jak zachránit planetu: není jedinou nadějí planety, aby se průmyslové země zhroutily? Není naší zodpovědností, aby se tak určitě stalo? Skupina těchto světových vůdců tvoří tajnou společnost, která přivodí ekonomický kolaps.“ (Wood, 1990)

178418

17.12.2008 10:25

Taktika ke světovádě

Niky 212.?.?.?

Naprosto souhlasím s těmito argumenty. Tato finanční krize je uměle vyvolávána a dokonce bych si dovolila tvrdit že se za ní skrývá obrovský tok peněz, kdy jedni trpí a druzí si mnou ruce nad vysokými výdělky.
K naší vládě se nemohu vyjádřit, protože vulgární slova jsou pod mou úroveň, každopádně to že se u nás nic neděje, respektive nijak nepřijímáme žádné úsporné bylíky ani nic podobného napovídá, jak to za chvíli bude vypadat v ČR. Dobré časy to zřejmě nebudou.
K naprosté světovládě bych chtěla jen dodat, že jsem už delší dubu pozorovatlkou tohoto problému, a obrovsky mě udivuje jak lidé nad vším mávnou rukou. Je poměrně dost značně známo, co tato světovláda židů zamýšlí. Pokud někdo bude hledat na internetu, může naleznout i odkazy na videa, kde je tonto problém poměrně globálně zhodnocen od reportérů či lidí, kteří se této problematice věnují poměrně notnou část svého života. Je hrozné co se chystá a nikdo proti tomu nic nedělá. Totální světovláda je obrovská hrozba nás všech. Nejedná se jen o kontinenti nám vzdálené, ale přímo o nás. Je podivuhodné, jak lidé jsou klidní!!!!!!!!!!!

178314

18.12.2008 0:46

RE: Taktika ke světovádě

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 178314

>Naprosto souhlasím s těmito argumenty. Tato finanční krize je
>uměle vyvolávána a dokonce bych si dovolila tvrdit že se za
>ní skrývá obrovský tok peněz, kdy jedni trpí a druzí si
>mnou ruce nad vysokými výdělky.
Krize podle mne není vyvolávána, krize nastala právě z těch Vámi jmenovaných důvodů. Prostě těm trpícím došly nejen prachy ale i kredit a díky tomu ti, co si mnuly ruce nad vysokými výdělky, o ně přišli a tím nastala krize. Dokavaď ti co si mnou ruce vydělávají žádná krize není, nedej bože aby si (jako právě teď) přestali ty ruce mnout. Že je to logické, že nelze do nekonečna brát a dávat na jednu hromadu jim samozřejmě nedošlo ani teď.

178392

17.12.2008 10:36

Zemekouli clovek opravdu "otepluje".

ladaaa 195.?.?.?

Vážení, nemohu souhlasit s naprosto odmítavým postojem k faktu, že člověk způsobuje globální oteplování, a to z naprosto zjevného a triviálně jednoduchého faktu, a tím je koloběh uhlíku v přírodě.
Dovolím si vysvětlit na posloupnosti:
- na zeměkouli je určité konečné množství uhlíku, a ten je vázán buď v atmosférě (plyn), nebo na povrchu (v rostlinách - pevný, v oceánech - plyn), a nakonec pod zemí (ropa - kapalný, uhlí, diamanty, atd. - pevný)
- miliony let trval ustálený koloběh: ze vzduchu do rostlin, z rostlin buď spálením zpět do vzduchu, nebo do země - uhlí+ropa
- člověk během velmi krátké doby především podzemní uhlík přetváří do plynné formy - spalováním uhlí a ropy, ale také spalováním deštných pralesů, a to za vzniku tepla
- teplo, jak známo všem již ze základní školy, vzniká jako "odpadní" energie při přeměně jedné formy energie na jinou, např. elektrické energie na světlo, energie v benzínu na pohyb (všechny spalovací motory jsou tepelné stroje), jako "nechtěné" teplo při výrobě el. energie v elektrárnách směřující jako chtěné k vytápění domácností nebo do průmyslu, nebo přímo průmysl i každá domácnost topí, vaří, ohřívá...
- z tohoto plyne jednoznačný závěr - energie vázaná po mnoho roků na povrchu planety v rostlinách nebo pod povrchem je díky člověku během velmi krátké doby přeměněna na tepelnou energii (v opravdu větší polovině v poměru k ostatní "využité, dobré" energii) a toto "teplo" tady na povrchu a v atmosféře prostě JE!
- do země je namísto ropy tlačena voda/plyn, tedy nedochází k "vracení emergie Zemi", deštné pralesy+lesní porosty nerostou tak rychle aby do sebe za stejný časový okamžik vstřebaly energii uvolněnou jejich spálením, atd.
Berte, prosím, toto vysvětlení ale jen jako jednu část participující na celkovém oteplení planety, za kterou ovšem zcela prokazatelně MůŽE člověk a jeho vědecko-technická revoluce. Doba trvání - 150? let, tvorba pralesů, uhlí - miliony.

Že z tohoto někteří politici dělají člověka jako jediného viníka globálního oteplování, včetně nutnosti protiakcí a "Nobelových cen" pro Gorea, je "smutná" věc a samozřemě naprostý nesmysl, stejně tak jako na druhou stranu V. Klaus s jeho "oteplování se nedějě" je také lež. Ti první chtějí mít moc, zisky nedo jen "popularitu" z toho, že jedou na moderní vlně, u těch druhých to vidím spíše jako marketing vedený proti těm prvním (s klasicky "marketingovým" zamlčováním některých pravd a skutečností a vyzdvihováním toho "co se mi hodí do krámu".

Závěrem - na oteplování se podílí několik faktorů (aktivita Slunce, skleníkové plyny, periody+konstalace, rychlé uvolnění uhlíku z dlouhodobých "skladů" ), kazdopádně NIKDO dnes není schopen řící, jakou měrou se jednotlivé faktory na zvyšování teploty podílejí, dokonce ani jestli známe faktory vš...Automaticky kráceno

178317

17.12.2008 19:00

RE: Zemekouli clovek opravdu

Jiří Koubek 147.?.?.?

Reakce na 178317

V. Klaus netvrdí, že globální oteplování se neděje, pouze pochybuje nad jeho antropogenitou.
Množství energie vytvořené člověkem je minimální vzhledem k množství, které buď dopadne na zem ve formě slunečních paprsku anebo vyjde ze zemského jádra.
Na počátku vrcholného středověku došlo k velkému oteplení, kdy se Grónsko stalo oním ostrovem Greenland. Může za toto oteplení člověk? Na konci poslední doby ledové v období neolitické revoluce byla teplota též vyšší než dnes. Mohl za to člověk? V 70. letech se věřilo, že přichází doba ledová.
Klima na Zemi nebylo nikdy stabilní, vždy se dynamicky měnilo. Máte pravdu v tom, že zdaleka asi neznáme všechny proměnné. Obsah CO2 v atmosféře je velmi malý, v období druhohor byl až 100x větší než dnes a život jen kvetl.
Jistě, jsou věci, kde je ochrana přírody potřebná, ovšem v tomto případě je to krok zcela vedle. Jsou za tím jen lobistické tlaky různých skupin, zcela bez vědeckého podkladu. Říká se, že předpověď počasí klesá na pouhých 70% po třech dnech (což je z hlediska vědy jako věštění z koule). Opravdu si myslíte, že předpověď klimatu na 100 let dopředu bude přesná?
Člověk by se měl přestat bát o svoji planetu. Ona si umí poradit i bez něj. Ve skutečnosti je to osud jeho druhu, co je v sázce.

178361

17.12.2008 23:29

RE: Zemekouli clovek opravdu

andrwa laksaran (zavináč) gmail (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 178361

Podla toho, co viem o tomto probleme ja, dovolim si tvrdit, ze clovek prispieva ku "globalnemu oteplovaniu", ale je to zendbatelne mnozstvo. Ako uz niekto predo mnou uviedol (a zda sa, ze sa tomu rozumie viac), vplyvy nepozname, su rozne. Podla mna sa najviac podiela na oteplovani Slnko. Merania jednoducho ukazuju az podozrivo vysoku korelaciu medzi slnecnou aktivitou a zmenami teplot. Rovnako je dokazany fakt, ze najskor sa zvysuje teplota az nasledne (s odstupom desiatok rokov) sa zvysuje CO2.

V kazdom pripade, mna stvu 2 veci: a) propaganda s globalnym oteplovanim, b) spalovanie fosilnych paliv, resp. vsetko nedokonale spalovanie, co ma za nasledok vznik fotochemickeho smogu (rozne svinstva vznikajuce v roznych vrstvach atmosfery podla toho ci maju dostatok energie (UV-A, UV-B, alebo aj UV-C ci UV-D)), ktory potom sposobuje oxidacny stres vsetkemu naokolo.

178386

18.12.2008 8:24

RE: Zemekouli clovek opravdu

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178361

http://na-severu.blogspot.com/2008/12/zniujc-mrz-pro-globln-oteplovn.html

178415

20.12.2008 15:11

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pasant-x 79.?.?.?

Reakce na 178361

Postavme to jinak. Nedošlo k oteplení, ale k ochlazení zcela mimo ideální stav, z nějž jsme se na chvíli začali vynořovat. To, že se nám současný stav jeví jako "normální" a jakákoli jiná varianta nás děsí, je pouze důsledek jepičí délky lidského života a krátká civilizační paměť.
Co se týče zemské biosféry, ta oproti bývalým teplým obdobím, která mimo jiné umožnila i vznik obrovských uhelných zásob, jen živoří. Z těch časů byl objem CO2 v atmosféře asi 1000 - 2000 ppm... V moderních sklenících se dnes uměle obohacuje atmosféra na 1000 ppm CO2, protože to velmi svědčí růstu rostlin. V našem zájmu tedy je ZVÝŠIT objem CO2 v ovzduší co nejvíce, protože pak budeme moci vypěstovat větší množství potravin etc. Optimálních 1000 - 1200 ppm ovšem nedokážeme dosáhnout nikdy, protože spousta CO2 je dnes už vázána v různých sloučeninách.

178623

17.12.2008 19:16

RE: Zemekouli clovek opravdu

djb 193.?.?.?

Reakce na 178317

Jde z Vaseho hlediska o "drobnou nepozornost", anebo o "demagogii jak prase"?

Pisete:
- miliony let trval ustálený koloběh: ze vzduchu do rostlin, z rostlin buď spálením zpět do vzduchu, nebo do země - uhlí+ropa

Chybi Vam druha pulka vety: čárka a miliony let se klima na Zemi přesto dynamicky mění.

Pokud k tomu pristupujete seriozne, tak timto Vase argumentace pozbyva jakehokoliv smyslu.

178363

17.12.2008 19:32

RE: Zemekouli clovek opravdu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178317

Skoda, ze chybi dokonceni. Jaky je teda podil cloveka na emisich CO2? Pokud vim, tak nekolik falesnych poplachu na tankerech doklada unik metanu z morskeho dna? Otazka zni jakym zpusobem atmosfera dokaze zmenit teploto vody v oceanech na dne, tak aby zacalo dochazet k unikum vazaneho metanu? V rasenilisti na Sibiru si to dokazau predstavit. U oceanu, pokud vezme v uvahu tepelnou kapacitu vody a obrovsky objem a srovam tyto charaakteristiky s atmosferou, si to predstavit nedokazu, pokud nedojde k vyznamnym zmenam proudeni at uz horizontalniho nebi vertikalniho v oceanech, ale toho by jsem si jiste v nasich klimatickych modelech vsimli, nebo ne?.

Jiste chapete, ze mirim k problemu co je pricina a co nasledek? Zda neco o cem tvrdim, ze je pricina to jest otepleni atmosfery, muze spustit nejaky jev, ktery prokazatelne probiha. V jakem mnozstvi dynamice... to jsou komplimovane otazky nejenom treba v prirodnim kolobehu metanu. Nejvyznamnejsi sklenikotvorny plyn je bez debaty vodni para.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Vodn%C3%AD_p%C3%A1ra

Jenom vypichnu z tohodle odkazu. Při hladině moří a oblastí věčného sněhu a ledu se vodní pára vyskytuje v množství až do tří procent, a množství jejího výskytu je exponenciálně závislé na okolní teplotě. 3% znamenaji 30 000ppm, srovnejte si to s 380 ppm CO2. Vemte v potaz rozlohu vodni hladiny a ledu na povrchu Zeme.

178365

17.12.2008 19:46

RE: Zemekouli clovek opravdu

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 178365

http://www.mbari.org/news/news_releases/2007/paull...

178367

17.12.2008 21:07

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178365

Nejde ani tak o metan... ten se stejně rozloží takto:
CH4 + 3O2 → 2H2O + CO2
V řečičkách "pseudo-ekologů" jde přece o "životně důležité" [velký smích] snížení produkce CO2. Jiní vědci mluví dokonce i o obyčejné vodní páře, jakožto skleníkovém plynu! Jak její produkci zamezíme...??!! [chechtot] -navrhuji vypustit všechna moře nebo je zakrytovat nějakou obří fólií, abychom tu naši "ohroženou" planetu zachránili... my malí mravenečci, bojující "statečně" a nabubřele proti silám nepoměrně větším (slunci, vulkánům...).

Asi 99% CO2 pochází z moře v závislosti na teplotě. Respektive pouze asi 1% produkuje člověk, a mohl by ovlivnit přinejlepším 10% z toho (=0,1%) -nebo snad úplně přestaneme používat cement/beton a jezdit auty? Není toto snažení úplně trapnou manipulací? řeči těch ekologických teroristů jsou lži, směřující jen k prospěchu pijavic, které se na takzvané "ekologické hysterii" přiživí v ekoprůmyslu a produkci pochybně "ekologické" energie, ovšem 10x dražší, což se po smíchání s jadernou elektřinou ap. projevuje díky těmto snahám setrvalým růstem cen el. energie. a vlivem podpory "ekologických paliv" se zruinujeme (viz ujeté nadšení, na půdě socialisticky plánující EU, jak prý 10% benzínu nahradíme ethanolem z obilí, to pak silně zdražovalo a na to pak umírají lidé v chudých zemích. tak to teď ti eko-"vědci" změnili, a prej budou vyrábět palivo z biologického odpadu. no jasně... už to vidím jak efektivně.
prostě zbytečně dusíme dosavadní ekonomický růst. nemáme šanci Zemi oteplit ani ochladit. Nehledě na fakt, že ty jelita ani neví, zda nebude to mírné cyklické oteplení nakonec pro rozvoj lidstva prospěšné (viz již prožité zlaté období v teplém středověku).

Navíc jeden nepovšimnutý paradox:
"Před deseti lety publikoval J. E. Lovelock s M. Whitfieldem studii o neustálém poklesu obsahu CO2 v atmosféře... Oba autoři se snažili ukázat, že průměrný obsah CO2 v atmosféře během posledních několika set milionů let postupně klesá a až klesne pod úroveň 150 ppm, přestane u vyšších rostlin fungovat fotosyntéza, což povede k zániku celé biosféry. Chybějící CO2 se podle tohoto modelu bude stále více vázat do zvětrávacích produktů litosféry. V jednom z posledních čísel časopisu Nature (č. 360, str. 107, 721-722, 1992) se k tomuto problému znovu vrací Ken Caldeira a J. F. Kasting. I oni předpokládají úplný rozvrat biosféry následkem chybějícího CO2 v atmosféře, což ovšem odhadují, že se stane až za jednu miliardu let."
---Pomineme-li pavědecké žonglování s miliony či dokonce šokujícími miliardami let [velký smích], je to dost srandovní, ve vztahu k potlačování produkce CO2, není-liž pravda?

Takže jak to je? -přibývá CO2 nebo ubývá? Má na produkci CO2 podstatný vliv člověk se svým spalováním fosilních paliv? Těžko... jde o trapnou kapku v moři. (maximálně pár desetinek %).

178375

18.12.2008 9:16

RE: Zemekouli clovek opravdu

Kadence Crazy 154.?.?.?

Reakce na 178375

Uz jste nekdy neco slysel treba o kyselym desti ? Ten nema na svedomi priroda ale clovek protoze vznika diky CO2 clovekem vyprodukovanym . A ne ze me budete krmit lzi jak jsou vodni toky a jezera jeste ciste protoze v nich plavou pstruzi nebo ze priroda , avifauna , rostliny a lesy jsou furt v pohode . V Europe diky poluci coz kysely dest TAKY je nenajdete ve vetsine mensich vodnich toku treba raka ktery musi met aby prezil na 99.98 % - to ostatni jsou ve vode obsazene mineraly H2O , jeden maly kysely dest - staci par kapek je dokaze vyhubit v celym potoku behem nekolika minut a co se tyce lesu tak 98 % elms (jilm) je nenavratne pryc v cely EU , tomu taky staci jen par kapek kyselyho deste aby schodil listi -(v zime kdyz je kysely dest nebo snih vydatny schodi kuru) a uschnutim zahynul . V okoli mesta Jilemnice kde bylo jilmu jak nasranyjch ( ja je jako kluk pamatuju jeste krasne zdravy ) uz nestoji diky poluci ani jeden jilm a raka ktery jsem jako kluk chytal v kazdy strouze uz taky neuvidite ! Ani v Krkonosskych potuckach ve vyssich polohach kde je cistejc uz nejsou ! I avifauna zacina mizet , uz jste videl hnizdo vrabce , kosa , drozda , sykorky a dokonce lednacka s vejcema ktery maji misto skorapky diky poluci jakousi blanu , nebo v nekterym pripadech bledy zloutek obaleny jakymsi belavym slizem tak ze samice nemuze vysedet mlade ! Jen tak pro zajimavost , nechodite nahodou na prednasky Hradniho saska v Praglu kterej co se environmentu a globalniho oteplovani tyce taky snazi lidem vymyvat mozky ?

178430

18.12.2008 11:21

RE: Zemekouli clovek opravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178430

Hmmmm.... To jako že padá sodovka? To jako máte na mysli kyselinu uhličitou?

A co budete říkat, až se zjistí, že se planeta místo oteplování ochlazuje? Že je to taky kvůli CO2? [zmaten]

178440

18.12.2008 11:37

RE: Zemekouli clovek opravdu

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178440

Zde odkud to píši je sice momentálně -21°C, ale zatím všichni tvrdí, že se Země otepluje.
Hestroy neberte mně iluze, většina vědců to tvrdí… ?!

178443

18.12.2008 17:58

RE: Zemekouli clovek opravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178443

Promiňte, Sašo, samozřejmě, že se otepluje, to přeci ví každý! I když v Africe sněží... [chechtot]

178473

18.12.2008 18:11

RE: Zemekouli clovek opravdu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178443

To je fakt tady se plni plan na 380 ppm a kdyz panbuh dopusti, tak si nejaktivnejsi sopecna oblast na Zemi trochu vice odfukne toho CO2a pojedeme do dalsi petiletky na 400 ppm. Tedy 400 castic z jednoho milionu, podle toho jak je vzduch vlhky. Hmm, by me zajimalo jestli se budou platit ty emisni povolenky i za sopecnou cinost. Ja myslim, ze kvalifikovana vetsina podle LS by hrave prehlasovala zatim staty EU, kde se nachazeji aktivni sopky. Produkujete ve velkem CO2, tak platte. Po osklivych okurakch a jine zelenine se zrejme pripravuje evropska smernice proti produkci bioplynu. Ani nase byrokraty z Bruselu nebude nikdo srat vecne.

Nas predvoj a rada moudrych mysli intenzivne na nase blaho a na rozdil od nas hloupych obcanku schopnych s maximalnim intelektualnim usilim hodit tak volebni listek do urny. Nase rada moudrych vi, co je pro nas zabednence nejlepsi a to prosim pro kazdeho jednotlive. Osklive okurky, seznama zakazanych slov a jinych ideozlocinu, boj proti globalnim zmenam klimatu, porucime vetru desti....

Jsem opravdu rad za nasi radu moudrych v EP, v tom slozitem cim dal komplikovanejsim svete. Naposledy byla jejich delegace prekvapena, ze nas ignorant president Vaclav Klaus se o jejich moudrost zvestovanou v Praze podelil s verejnosti. Ja bych cekal, ze s takove propagace osvety v zemich ceskych budou mit radost.Ja sam totiz casto nevim, co vlastne chci. Ale ted, kdyz uz za me brzo bude myslet avantgarda, tak si zacinam pomalu zvykat na pocit bezpeci, klidu a miru. Uz se dokonce prestavam bat tech trech nejvetsich nepratel lidstava: Globalniho oteplovani, terorismu a finacni krize. Komunisti meli napr. nejvetsich nepratel pet. Jaro, leto, pozdim, zima a svetovy imperialismus.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=4143

178477

19.12.2008 6:19

RE: Zemekouli clovek opravdu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178440

Dekuju za upozoneni . Tady je vypis zplodin ktere nejvic skodi environmentu ktere ma na svedomi lidska aktivita . Sulfur dioxide , sulfur oxide , nitrogens oxides , carbon monoxide , carbon dioxide , ammonia , perixoacetyl nitrate ....

178506

18.12.2008 13:31

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 178430

Kyselé deště nevznikají působením oxidu uhličitého, ten se jako takový hlavně ve vodě rozpustí, ale vlivem oxidů síry a dusíku.
A kyselý déšť má sice negativní vliv, ale zároveň půdu hnojí, což ji činí úrodnější.
Úbytek lesů na horách koncem 80. let byl způsoben spíše prachovými částicemi, které blokovaly rostlinám sluneční světlo.

178453

18.12.2008 18:00

RE: Zemekouli clovek opravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178453

Také se uvažovalo o to, jestli jehličnany neopadávají kvůli vysílání satelitů... Centimentrové vlny odpovídají délce jehličí, takže by mohlo docházet k rezonanci.

178475

21.12.2008 4:17

RE: Zemekouli clovek opravdu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178453

Ve svete existuje asi 40 druhu jilmu a bylo dokazany , ze diky kyselym destum a kysely pude se objevil v Europe a v severni americe elm fungus disease ( Ophiostoma novo ulmi ) v nevidany mire coz prispelo k premnozeni 2 druhu scolitus elm bark beatle a tim i rychlejsi prenaseni nemoci na europske a severoamericke druhy jilmu ktery nejsou na rozdil od jejich asijskych druhu jilmu diky antifugal genes vuci nemoci Ophistoma novo ulmy odolnejsi . Jak takova nemoc rychle se prenasejici z jilmy na jilm vypada . Napadeny strom se brani produkovanim tyloses a tim blokuje proudici mizu z korenu do vetvi a listi az zahyne . Tak ze to nebylo diky prachovym casticim ktere blokovali slunecni svetlo ktere muze blokovat i zatahnuta obloha a jen tak pro zajimovost jen v Europe vyhynulo asi 40 milionu jilmu a asi stejny pocet jilmu stejnym zpusobem vyhynulo i na severoamerickym kontinentu .

178657

18.12.2008 17:56

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178430

Pane Crazy [velký smích], já jsem přece kyselé deště neřešil! Měl jsem tedy dosud zato, že jsou spíše z kysličníku siřičitého (a ne CO2), a dále jsem netušil, že si déšť (voda) umí v atmosféře vybírat mezi CO2 přirozeného původu a vyprodukovaného člověkem.
Já nepopírám, že má člověk lokálně negativní vliv na přírodu. Především znečištění toků bylo a někde stále je velkým problémem, kterým se lidstvo musí zabývat (čistírny odpadních vod, využití bioplynu, recyklace biologického odpadu...), ale to nemá prakticky nic společného s globálním oteplováním. Rovněž tak je zvláště ve velkých aglomeracích a průmyslových centrech problém s polétavým prachem a škodlivými zplodinami z komínů i výfukových plynů. Ovšem toto má spíše dopad na zdraví a životy lidí v místě, než na globální oteplování.
Nemám absolutně nic proti vynalézání čistějších technologií, redukci zbytečného odpadu, plýtvání všeho druhu. Jsem i proti lidské bezohlednosti k půdě, rostlinám i živočichům. Jsem ale také proti hysterii a "záchraně planety" tím, že budeme ZA JAKOUKOLIV CENU šílet a vymýšlet nedomyšlené hovadiny, jako je biosložka do benzínu či nafty, jako jsou solární panely v ČR, Německu a jiných evropských zemích bez dostatečného slunečního svitu. -pak totiž vychází energeticky I EKOLOGICKY ta výroba solárních panelů hůř, než využívání standardních zdrojů elektřiny. Nemluvě o pokřivení cen dotacemi na tyto hovadinky (třeba i na "větrníky", které rovněž nejsou příliš efektivním a trvalým/předvídatelným zdrojem energie). Pak je totiž jedna elektřina vyráběna za necelou korunu, a "ekologický" producent za ni dostává 13,46 Kč/kWh (zelený bonus je 12,65Kč/kWh, garance 20 LET !!!). Co se asi tak stane s průměrnou cenou energie pro koncové uživatele při rostoucím podílu "eko"? Hádejte.
Nedomyšleného efektu zelení dosahují i v podobě znečištění vzduchu na venkově -lidé pak prostě na drahou elektřinu nemají, podobně ani na zemní plyn (to je jaksi propojeno), a tak spalují v lokálních topeništích kde-co, třeba plasty, gumu... cokoliv, co hoří. Je toto žádoucí?
NEPROMYŠLENÁ politika zelených fanatiků je ode zdi ke zdi. Nadšeně se chytí jakéhokoliv pavědeckého žvástu, a už konají. Už se centrálně nařizuje v EU cíl do 2010... Už se ničí potraviny na palivo (a nic to nepřináší, má to téměř nulový efekt na CO2 a jiné zplodiny, zato smrtící dopad na chudé země). Za pár let: dotace pokurvily trhy. zdražily potraviny? jak nečekané! no tak to budeme muset asi couvnout a s dosažením cíle 10% biosložek v palivu posečkat nebo se orientovat na jinou bláznivinu -na zisk biosložek z odpadů (což podle mého nikdy nemůže vyprodukovat kýžené množství biopaliv). Ale OK, klidně! A zase dotace, tentokrát třeba do výše dvacetinásobku.
Na hradního "šaška" myšlením a přehledem ještě dlouho mít nebudete.

178472

18.12.2008 18:05

RE: Zemekouli clovek opravdu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178472

Pane 85, to jste napsal hezky a od srdce. Nepřemýšlel jste někdy o tom, že konečně začnete vystupovat pod nějakým jménem? Třeba vás nezavřou... [smích]

178476

18.12.2008 18:11

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178476

dík.
[velký smích] seru vám na označkování. třeba nezavřou, ale nemám sebemenší důvod se podepisovat (nějaká písmenka by na tom nic nezměnila). kdo chce, ten mě pozná na první pohled, a kdo ne, ten se může podívat sem. -odkaz je v každém záhlaví příspěvku pod IP adresou.

178478

19.12.2008 8:52

RE: Zemekouli clovek opravdu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178472

Kysely deste Vam taky nici environment a ne jen Vam , Globalni oteplovani nam vsem zmeni environment k horsimu a taky to znamena extinct species jak na zemi tak v mori atd .... To vy jste vsech pavedeckych zvastu futral zrovna tak jak Hradni sasek ktery dal zaklady k rozkradani , tunelovani a rozprodavani republiky . Ty ohrozeny nebo extinct druhy zivocichu ve vzduchu , na zemi nebo ve vode je toho dukazem a ne jen v CZ .... Jak se vam libi ty zavreny fabriky na zluty auta se sikmejma reflektorama ktery vam v CZ znicili v panensky prirode environment na jehoz vycisteni nebudou met financni prostredky ani Vasi vnuci kteri budou nuceni zit v zamorenym prostredi ! By the way , Globalni oteplovani k nemuz taky prispiva pustoseni lesnich porostu v celym svete dokazuje ubytek ledu na Antarktide a na Arctiku , staci se podivat na snimky , treba z NASA , ty fotky opravdu nelzou a kdyz to chcete videt zblizka ty podvyziveny ledni medvedi taky ne a nejlip to uvidite v Churchill Manitoba ! Have a nice day a kdyz si uz protirecite co se tyce cistejsich technologii tak si prostudujte novou technologii flex fuel nebo E85 s kterou nedavno vylezly automobilky , ja mam na mysli naklady a vratnost , to jen aby jste nestekal na nespravnej strom ....

178516

19.12.2008 10:40

RE: Zemekouli clovek opravdu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178516

K lepsimu nebo horsimu to se uvidi. A vubec se uvidi jakym zpusobem se klima bude menit. Nam nezbyde nic jineho, nez se prizpusobit a zbytku biosfery taky. Kdo se nedokaze adaptovat...

Ve slozkach kyselych destu jsou daleko nebezpecnejsi oxidy dusiku a siry, ktere jsou vychozi pro vznik velmi silnych kyselin. Ohledne sily kyselin je H2CO3 k.uhlicita mnohem slabsi kyselina nez kyselina sirova H2SO4 nebo kyselina dusicna HNO3. Plus to, ze koncentrace oxidu dusiku NOx souvisi s tvorbou ozonu O3 ve spodnich vrstvach troposfery.

Zalezi taky samozrejme na vzajemnych objemech produkovanych plynu lidskou cinosti. Navyseni obsahu CO2 odhadovane za 100 let z nejakych 280 ppm na 380ppm. CO2 je prirozenou beznou soucasti prostredi, takze lze ocekavat zvysit rezistenci organismu i u vuci vysim koncentracim H2CO3. V prumyslovych exhalacich krome prachu jsou i daleko jinaci sracky. Treba ekologove v Rakousku broji proti Temelinu a jejich tepelne elektrarny produkuji do ovzdusi rocne tuny uranu.

Oxidy siry i dusiku musely byt samozrejme ve velkem produkovany sopecnou cinosti. Dekanska plosina ma rozlohu 500 000 km2 a a intenzivni sopecna cinost je odhadovana na 30 000 let. Procesy v prirode neprobihaji staticky, ale hezky v dynamickcyh stavech. Nejake prognozovani na 100 let je v komplikovanych provazanych dynamickych procesech na pendrek. Jakakoliv akce zpousti hromadu vselijakych reakci neutralnich, souhlasnych protichudnych, ktere vedou k nejake nove dynamicke rovnovaze. Tady zvlastni molekula s cisticim ucinkem na prumyslove emise.
http://en.wikipedia.org/wiki/Acid_rain
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3851
http://en.wikipedia.org/wiki/Nitrogen_dioxide
http://en.wikipedia.org/wiki/Tropospheric_ozone
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3847

178523

19.12.2008 20:19

RE: Zemekouli clovek opravdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 178516

Krejzy, co takhle se naučit normálně srozumitelně česky, když chceš diskutovat? Se to hemží samým environment, species a extinct. Nebo jsi tím chtěl machrovat, jakej seš jako amerikán?
Jinak jestli jsi si nevšimnul, předtím nebyla řeč o vymírání živočichů a čištění něčeho po šikmookejch. Řeč byla o oteplování, který má být údajně kvůli CO2. A ty do toho vpadneš s kyselinama a začneš rozumovat o opadávání stromů a tak... Jenže tohle nikdo nezpochybnil, že lidi přírodu spíš zasajrajtovali, než naopak. Nikdo neřekl ani ň proti ekologickýmu chování. Takže s kým se jako pereš? Se svým démonem "šaškem", kterej tě nějak pronásleduje, anebo sám se sebou?

178577

21.12.2008 0:06

RE: Zemekouli clovek opravdu

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 178577

Vy jste neudelal nikdy pri psani nedopatrenim chybu ?! Ja se za tu sodovku ctenarum omluvil a uvedl veci na pravou miru . Co se tyce my cestiny , tak takova ( neco z anglictiny , neco z nemciny a i z rustiny ) se pouziva i v dnesni CZ do dnes a vy jste jeden z tech ktery na schuzich KSC pouzival i ty ryze ceske slova jako je treba ""chozrazcot""..... Ale zpet k clanku , - prave ta lidska aktivita ktera nici environment se zpochybnovala ve Vasem prispevku a uplne stejnym stylem jak to dela Hradni sasek ! PS: Na ty tvy insulty moji osoby nebo ostatnich kteri sem pisou se ty machyrku s IQ krysy vyser , to co ty vyseres z ty tvy tlamy aby to tu nebylo zasejreny jen tebou ja dokazu vysrat prdeli !

178646

17.12.2008 19:52

RE: Zemekouli clovek opravdu

vita55 88.?.?.?

Reakce na 178317

Uz Vaše první premisa "- na zeměkouli je určité konečné množství uhlíku, a ten je vázán buď v atmosférě (plyn), nebo na povrchu (v rostlinách - pevný, v oceánech - plyn), a nakonec pod zemí (ropa - kapalný, uhlí, diamanty, atd. - pevný)je chybná. Po dobu minimálně několika stovek milionů roků je ono konečné množství uhlíku vázáno mořskými bezobratlými živočichy do podoby vápence (CaCO3) a to v obrovských množstvích. Vápenné pohoří na celé zemi jsou mnohonásobně větší než všechna ložisky fosilních paliv. A tento uhlík se už do atmosféry NEVRACÍ. A pokud někdo takto důležitou veličinu při výpočtech globálního oteplování vynechává, je něco špatného na těchto výpočtech. Asi půjde spíš o ekologické daně a podobné věci.

178369

17.12.2008 21:45

Nedostatek Ozonu

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 178369

Na konci 80-tych a zacatku 90-tych pry svetu hrozil nedostatek ozonu. Svetu hrozilo existencni nebezpeci, bylo treba vyhranit $mnohomilionovy$ statni rozpocet, aby experti NASA tento problem nebezpecny vsemu lidstvu planety mohli vyresit .. Potom ale nejak kdyz "prachy dosly, novy posli", - zadne $$$ se neposilaly, tak NASA ty penize dosly, a jelikoz zadny se neposlaly, tak nas hruzostrasny "Ozone Depletion Program" byl takrka pres noc, potichoucku-polehoucku - zrusen .. A pote, jako slehnutim kouzelnym proutkem, ozonu zase bylo habadej, nikdo si nestezoval, a Bush Sr. administrativa (pote kdyz sam Veliky G. Bush Sr. se poprve vyslovil pred zraky udivenych gojimu [překvapení] o nadchazejicim "New World Order"[mrknutí jedním okem] se mohla koncentrovat na nove priority NWO. Treba jako na invazi Panamy, a pak predevsim na dobu "Pred-teroristickou", tj. na prvni agresi vuci Iraku, a prvou fazi genocidy a castecnou exterminaci iracke populace pro potreby bozskeho Eretz Yisroel.
Celkem o tom Ozon Depletion Program vim sam, neb jsem na tom programu u NASA nekolik let pracoval, dokonce ve vedouci technicke pozici ..
A o pote, po mnoho let, kdyz priority americke vlady byly jineho charakteru, jako nas oblibeny Globalni Boj Proti Terorismu, tak o Nedostatku Ozonu ani vidu, ani slechu. Jako by se doopravdy vyparil .. Az do doby, kdyz nas technicky-nadany & fantasticky lidumil Al Gore, "the Ozone man", nedavno tento hrozici problem znovuobjevil. Jen tak pro zajimavost: Mezitim nas starostlivy Al stacil provdat svoji blondatou dceru za bankere Shiffa, a dnes uz ma mala Shiffata, samozrejme po tatickovi "vyvolene bozske rasy". Jo, to je ten Shiff, pravnuk svetoznameho oblibeneho dobrotiveho bankere chazarskeho zida Jacoba Shiffa, ktery financoval bolsevickou revoluci v Rusku, a pak pozdeji vrust Adolfa Hitlera [zahanbení]
Pura vida.

178378

18.12.2008 8:39

RE: Zemekouli clovek opravdu

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178317

„Aby tato data odpovídala světovému cyklu uhlíku, IPCC [Mezivládní panel pro změny klimatu] předpokládal spekulativní životnost člověkem vyrobeného CO2 v atmosféře mezi 50 a 200 lety, ignorujíc důkazy z pozorování ze 37 studií (vycházející z uhlíku-14 původem přírodního a z jaderných bomb, Suess efektu, radonu-222, data rozpustnosti a hmotnostní rovnováhy uhlíku-13/uhlíku-12) které dokumentují, že skutečná životnost je zhruba 5 let [4]. Pokud je životnost atmosférického CO2 zhruba 5 let, bude maximální zbylé množství člověkem vyprodukovaného CO2 asi pouhé 4% a ne 36% (více v přehledu Segalstad, 1998).”Možná jde jen o náhodu. A možná je jen náhodou, že svět „je chladný ke globálnímu oteplování“ [„Cooling on Global Warming”] a světoví vůdci přecházejí na plán B. Ale jak již zde bylo několikrát zmíněno, může jít o mnohem víc než se zdá.
http://marcambinder.theatlantic.com/archives/2008/12/its_quite_unsettling_to_talk.php
http://www.sott.net/articles/show/146792-The-Hazard-to-Civilization-from-Fireballs-and-Comets
mějte se fajn

178419

17.12.2008 11:05

Článek je naprosto o ničem

hestroy 77.?.?.?

Plácání zasvěcenného sloupkaře má asi podobnou informační hodnotu, jako včerejší jídelní lístek. Opravdu není o čem psát? [oči v sloup]

Jedině doplnění editora zvedlo článek na jakousi úroveň. Škoda, že jste neuveřejnil tu zprávu o tom, jak US vojáci v Iráku pálí lidská těla v jámách spolu s odpadky. Ale chápu, že musíte být politický korektní, aby toho Zvědavce nezavřeli. [smích]

178320

17.12.2008 23:54

RE: Článek je naprosto o ničem

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 178320

Článek je o tom, že američané by se měli začít bát, že NWO bude bez nich, resp. že v něm nebudou hrát hlavní housle. Proto ten poukaz na ohrožení amerických hodnot.
Dokud bylo evidentní, že USA budou hlavním světovým četmíkem, bylo NWO v pořádku. Jenže se současnou ztrátou ekonomické síly padá i jejich síla politická. Světový četník je dnes pro USA pouhou vzpomínkou. Po současné krizi zbyde z USA několik třetiřadých států.
Své americké hodnoty světového četníka si američané mohou nacpat do krku. Nikdo ve světě o ně nemá zájem. Pro sionistický kapitál se Amerika stane řadovou kolonií, bez jakýchkoliv privilegií. Proto ten americký nářek nad NWO.

Jenže skutečnost bude poněkud jiná, než si ji současná sionistická elita představuje. Sice to ještě nějakou dobu potrvá, ale současní bohatí elitáři si nakonec svými dolary budou moci jen tapetovat lepenkové krabice, ve kterých budou nocovat. K ničemu jinému jim jejich peníze nebudou. Ovšem ani takový NWO nebude pro Američany nic výhodného.

Tedy v krátkodobé i v dlouhodobé perspektivě pro američany na konci tunelu zvláštní světlo nesvítí.

178388

17.12.2008 15:04

Globální světová vláda je fakt

Karel z Čech 88.?.?.?

SVĚT V KOLIZI: Čeká v roce 2009 Spojené Státy totální kolaps?------------- Podle tajné zprávy "CFR" prý ano---------------Ropa zlevňuje, ale na mnoha místech naší planety začíná boj o pitnou vodu-------------------Globální světová vláda je fakt

Politická světová vláda ještě dnes není, ale ekonomická globální vláda bank a nadnárodních konsorcií svět již řadu let drtí. Hovořit proto pouze o nebezpečí je poněkud zpozdilé. Na globální vládě sionisté reálně pracují již přes 200 let. Velmi dobře to napsal Pavel Stankuš v reakci na článek "A nyní za světovou vládu". Na prahu ustavení politické globální vlády nyní stojíme. Poloprovozní zkoušky již běží v EU. Skutečná mocenská elita - bankéři - čisté své řady. Vše je na dobré cestě k plnému nastolení NWO. Jsou připraveny hladomory i epidemie infekčních nemocí. Pro případ nenadálých problémů jsou připraveny i koncentrační tábory. Vše je tedy, jak má být. Jen prozatím vlády některých států dělají obstrukce.

178344

17.12.2008 16:19

jojo

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

jiz jsme to tu meli drive a mame zase, jednoznacna manipulace zidovstva s ostatnim lidstvem. skoda se rozepisovat dale [smích]

178348

17.12.2008 18:11

globalwarminghoax

vodnik007 71.?.?.?

Letosni zima zacala neobycejne chladne. Pry tohle je take soucasti globalniho oteplovani.
Astronomicke tabulky dokazuji, ze se nic vzlastniho nedeje, ze clovek je proti casu pouha jepice.
Vložený obrázek
http://www.globalwarminghoax.com/comment.php?comme...

Al Gore ovsem stale dokazuje, ze se nas svet otepluje
Vložený obrázek

178354

17.12.2008 19:06

RE: globalwarminghoax

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 178354

>Letosni zima zacala neobycejne chladne. Pry tohle je take
>soucasti globalniho oteplovani.

Máte pravdu vodníku. Již začátkem září mi zmrzla rajčata.
A od té doby bylo babí léto až do nedávna. Minulý pátek však napadl první sníh a vydržel až do neděle.
Před začátkem letošní zimy jsem si říkal, že po dvou takových skoro letních zimách už musí konečně přijít zima skutečná, se sněhem a mrazem. Bohužel, jak to vypadá, tak letos zase žádná zima nebude. Jen kalendářní.

>Astronomicke tabulky dokazuji, ze se nic vzlastniho nedeje, ze
>clovek je proti casu pouha jepice.

Z astronomického hlediska se skutečně skoro nic neděje. Rozhodně již bylo mnohem hůř. Zvláště před takovými 4 miliardami let, když pánbůh odděloval vodu od země, probíhala geologická vrásnění a vznikala atmosféra.
Ovšem tenkrát, kromě Adama s Evou v Ráji, na Zemi žádní lidé nebyli a tak to nemělo komu vadit. Pánbůh jistě odfrkoval po namáhavé práci někde pod fíkovníkem na jiné planetě.


>Al Gore ovsem stale dokazuje, ze se nas svet otepluje
Vložený obrázek
To určitě není pracovní oděv z bušistánu. Tam by budil veřejné pohoršení u všech bigótních katolíků i protestantů. V Qebecku by mě to však nepřekvapilo. Frantíci jsou pro každou srandu.

178362

17.12.2008 19:41

Světová židovská (tajná) vláda už existuje -de jure

kkkjh 89.?.?.?

Ovšem Židé chtějí univerzální diktaturu - jediný světový stát
pod jednou ústřední vládou. A navíc takovou po které budou lidé
sami volat. Předstupňem k tomu je sjednocení Evropy. Je jasné že něco takového může být provedeno jedině tehdy, až bude lidstvo zdecimováno 3. světovou válkou! Na toto téma doporučuji internetové stránky:
www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com

178366

17.12.2008 20:02

CFR a Trilaterální komise...

jgj 89.?.?.?

Jsou samozřejmě organizace světové tajné židovské vlády. Ocitoval
bych z díla R. Ruitera; Třináct satanských pokrevních dinastií-
příčina tolika bídy a zla ve světě: "Council on Foreign Relations
Severoamerická větev Round-Table-Group se původně nazývala National Civic Federation; toto označení však r. 1921 změnil „plukovník“ Edward Mandell House na Council on Foreign Relations (CFR). Organizace má dnes zhruba 1 700 členů. Od založení CFR k ní patřili všichni prezidenti Spojených států s výjimkou Ronalda Reagana.
Je třeba vědět, že židovská rodina Rothschildů kontroluje nejen americkou tajnou službu, nýbrž ovládá i Council on Foreign Relations. Za zmínku také jistě stojí, že se krátce po založení skupiny vynořili jako její členové Jakob Schiff, Paul Warburg, J. P. Morgan a mnozí další, kteří pracovali na vytvoření Federální ústřední banky USA. Bez zajímavosti rovněž není skutečnost, že téměř všichni členové CFR zaujímají vždy nejdůležitější místa ve vládě a parlamentu USA, v CIA, v amerických vysokých financích i ve světě tisku. Vedle mimořádného vlivu na americkou veřejnost tedy instituce vykonává také neodolatelný tlak na Kongres a vládu Spojených států. Tak například Rooseveltův zeť potvrdil, že prezident je zcela závislý na CFR a že každý jeho krok řídí tato instituce.

Trilaterální komise

Komise sleduje v zásadě stejné cíle jako ostatní skupiny, které usilují o odstranění stávajících národních států. Trilaterální komise se od nich liší pouze speciálním taktickým akcentem, spočívajícím v úsilí o hospodářsko-politické sloučení tří vůdčích světových hospodářských kolosů, tj. Evropy, Severní Ameriky a Japonska.
Ústředí této internacionalistické elitní skupiny se nachází v jedné z budov Garnegieho nadace v New Yorku, vzdálené pouhých sto metrů od komplexu budov OSN.
V kompletním seznamu významných členů Trilaterální komise by nemohla chybět jména příslušníků téměř všech vlád předních západních zemí a Japonska. V Trilaterální komisi je zastoupeno ještě více prominentních politických osobností než v Bilderberské skupině. Organizace je dále doplněna o elitu z intelektuálních a finančních kruhů, která je právě zde zastoupena nejsilněji.
List „Review of the News“ z 18. srpna 1987 napsal: „Cílem Trilaterálů je světový systém, rovnoměrně rozprostřený po všech částech světa a řízený socialistickými, tedy komunistickými režimy.“
Nejzřejmějšími praporečníky Trilaterální komise jsou vedle Carnegieho nadace finanční giganti Rothschildové a Rockefellerové".

178370

18.12.2008 9:01

RE: CFR a Trilaterální komise...

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 178370

a votom to je... [překvapení] [bliji] [oči v sloup]

178427

17.12.2008 22:00

Ad. dodatek

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

1. Globální klimatické změny jsou fakt. Otázkou je zda jsou způsobeny človekem nebo jde o přirozený proces. Člověk jistě klima ovlivňuje ale možná ne tak dramaticky. Nejspíše jde o kombinaci obojího. V každém případě jde o kauzu, které se dá lehce zneužít ve prospěch různých zájmových skupin. Např. zavedení ekologické daně na vozidla. Jaký má smysl toto opatření? Jedině přinést do státní kasy další peníze .. tzn. jasné zneužití odéru jež se vine kolem klimatické kauzy. Vytáhnout z lidí další peníze na podporu všudypřítomného podnikatelského šlendriálnu, který by bez státní podpory byl již dávno u ledu. Někdo možná namítne, že cílem eko-daně je odstranění starých automobilů. Proč ale odstraňvat staré automobily ? Někomu se nelíbí ? Odpoví vám: "Protože vypouští exhalace a ničí naše životní prostředí" Fajn. Tak zpřísněme technické a emise a stará auta už neprojdou přes nové normy. Efekt stejný. Toto je jen případ .. vzniká precedens a my jej bez odmluv přijímáme. Brzy budeme státu do ekologické kasy cpát další a další poplatky. Za komín, za kamna na TP, za pšouk po obědě apod.
................................................................
2. Globální krize. Tady s editorem nesouhlasím. Krize je globální protože se odvíjí od celosvětového systému ekonomiky. Mám tím tedy na mysli náš západní systém. V době kdy jsou megakoncerny a bankovní giganty přítomné ve skoro každé zemi a s jejich produkcí je spjata populace těchto zemí (zaměstnanci, klientela), logicky krize postihne všechny zůčastněné. Na druhou stranu konspirace o tom, že tato krize byla vyvolána uměle s cílem přesunu kapitálu je docela logická. Otázkou je jak to dokázat.
................................................................
3. Globální terorismus. Tady souhlasím s editorem naprosto. USA a protagonisté jejich soudobé politiky drze šíří tento naprostý faktický i logický nesmysl a spousta v jiném směru inteligentních lidí jim tyto nesmysly baští i s navijákem. Jaký globální terorismus proboha ? Terorismus je reakce. ETA reaguje na své protivníky. IRA je proti svým nepřátelům a muslimští radikálové zase proti těm svým. Cíle je NESPOJUJÍ !!!!! TY jsou odlišné. Co terorismus spojuje jsou pouze metody boje. Útoky na efekt, sabotáže atp. Pokud je ale jediným pojítkem metoda nejde přeci teroristy spojovat do nějakého Globálního celku a přisuzovat mu nějaký Globální nekalý plán. Budeme tedy globálně bojovat proti metodám boje? v tomto případě je logicky možná pouze prevence a přijímání bezpečnostních opatření. Jakákoliv forma útoku proti NĚJAKÉMU GLOBÁLNÍMU TERORISMU je útokem proti větrným mlýnům. Je tu jen jeden rozdíl .. tím pomateným Donem Quichotem, který je hnán a neví ani proti komu máme být my. Jen zaslepený diletant nebo lhář může akceptovat nebo dokonce šířit bludy o globálním terorismu.

178379

17.12.2008 22:06

jak to vlastne

tora85 81.?.?.?

pred vic nez 70 lety zacalo (resp.pokracovalo)? Byla jedna mocnost, ktera se povazovala za vic nez ostatni. Lide nemeli praci, byla krize a tak se jim tiskly penizky a za ty lide mohli nakupovat, davali se obrovske statni zakazky. Zaroven mohutne zbrojili a lhali komu to jen slo. A ti lidi meli charizmatickeho vudce. Umel recnit. Jeho gesta a retoriku vsichni hltali. No a pak byla valka protoze lide dal slepe poslouchali sveho vudce a verili jeho slovum. Za tou valkou nebyl jeden vudce. On byl jen blazniva-silena loutka. Ti co tu loutku ovladali potrebovali vydelat dalsi penizky a tak mohutne podporovali loutku a nekolik dalsich loutek ktere byly na nekolika valcicich stranach. Trvalo to 6 let co na te katastrofe loutkari vydelavali. Ale presel cas, desetileti a lidi se nepoucili. Zase si nechaji natisknout papirky. Zase se nechaji sfanatizovat. Je tu novy charizmaticky vudce. Umi recnit. Taky byl "revolucionar". Ten da praci. Toho budou davy poslouchat. Ten bude delat smlouvy a dal lhat ve prospech loutkaru. A davy nakonec radi za vudcem potahnou do dalsi valky. A loutkari budou opet vydelavat. Cos they can change.

178380

17.12.2008 23:14

RE: jak to vlastne

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 178380

Nope tora85, I'm afraid they can't.

jansmith[smích]

178384

18.12.2008 0:40

RE: jak to vlastne

Nasredin 85.?.?.?

Reakce na 178380

Píšete pravdu, akorát že u té druhé světové vákky zařvalo docela dost loutkářů. Sice ne ti přední, ale docela dost významných.

178390

18.12.2008 2:22

Všechno víme,všechno známe, ale do evropského chomoutu jsme vlezli.

kozoroh 61.?.?.?

Na tomto ,dole okopírovaném úvodním blogu máte dopodrobna zveřejněný plán ,jak vše bude probíhat,jde jen o to se rozhlídnout na blogu a přečíst si to ,co kde už dříve bylo napsáno.
V Americe ,profesor "Pincas" přednáší studentům lekci,jak je třeba snížit populaci této planety na minimum, to je jen 1=2 biliony lidí a sklízí z řad posluchčstva ovace za jeho starost o tuto planetu a genialní řešení, každý z těch tleskajících studentů si vůbec neuvědomuje,že by to mohl být on ,co bude takto "skastrován" s používání této planety.Kdo, budou Ti, co budou určovat,kdo se narodí a kdo ne.Kdo, budou Ti, kteří v rámci oteplení planety zničí všemožnými triky,válkami,epidemiemi,očkováním, bakteriologickými zbraněmi Afriku, zcela ji vylidní, tak,jak ted probíha AIDS, když už máme celé vesnice,kde všichni už vymřeli.Proč myslíte ,že se výzkumníci hrabou,bádají a vylepšují, ve svých laboratořích, se vzorky z mrtvých těl, obětí na španělskou chřipku, ke zdokonalení ,"této zbaně,co má v minulosti na 60 milionů mrtvých"není to pro radoby vládce světa ten zaručený prostředek vymítit neužitečné jedlíky?
Ovšem ,nová generace studentů takto nemyslí,jako, i my,když lezem ,tam ,kde bychom nikdy neměli být.
Dalším krokem globalisace je Severská Aliance,Mexiko, USA a Kanada,peníze už tisknou v Denveru,Americo.
----------------------------------------
"I can state with assurance that the last generation of White
children is now being born. Our 'control commission' will, in the
interests of peace and wiping out inter-racial tensions, FORBID
the Whites to mate with Whites. The White women MUST cohabit with
members of the dark races, and the White men with black women.
Thus, the White race will disappear, for mixing the dark with the
White means the end of the White man and our most dangerous enemy
will become but a memory.
Znova opakuji,to bylo řečeno už v roce 1952
Council of European Rabbis",ústy rabbína Emanual Rabinovich
========================

14Do budoucna nemuzete rikat, ze jste o tom nevedeli
Vse, co se deje kolem nas, neni nahoda.

Operation Vampire Killer 2000
Uz pred mnoha roky byly urcite pochybnosti, jak je vlastene ve zkutecnosti rizen tento svet. Brazilsky vedouci pro vnitrni brezpecnost to, uz nevydrzel a sel ric verejnosti, ze novy svetovy poradek je utokem na narodni armadu ,jako nejblizssi cil- coz, dal na verejnosti ve znamost pan Alex Montague.

178396

19.12.2008 4:10

RE: Všechno víme,všechno známe, ale do evropského chomoutu jsme vlezli.

kozoroh 61.?.?.?

Reakce na 178396

Přečtěte si knihu od Curtis B.Dall "Franklin Delano Roosvelt=My Exploited Father =in=Law, kniha je ke stažení z internetu, prvně vyšla v roce 1968 a zde je zajímavé pojednání, jež dá čtenáři nahlédnout do zákulisí světové politiky, malou část v originálu okopíruji pro Vás.
============
manipulated the United States into three wars, where we had no business; in which we could gain nothing."[5]
To add some pertinent comments on the Sponsors of Communism and World Government, I quote Dr. B.
Bruce, "The Illuminati hold the world in economic bondage, and their Agentur dictate government's policy. . .
." Having used Nazism and Communism to remove nearly all the crown heads; having by one means and
another practically exterminated the natural born aristocracy and leaders; having brought the nations into the
bondage of usury, the directors now want to use the United Nations Organization to usher into being by
peaceful methods, if possible, a One-World Super-Government. ... The Illuminati intend to use Atheistic
Communism, and all other 'isms', up to a certain point but after the nations have been merged into an
International State, the Illuminati then intend to crown their leader King-Despot of the universe and usurp the
powers of World Government."
===============
v roce 1947 , tak zvaná Atomová komise ve svém magazínu se nijak netajila plány a doslova řekli s určitou výhružkou,nejdříve, že je jedno, jestli lidé budou chtít jednu světovou vládu a nebo ne a potom ,ukončení"Bud bude světová vláda a nebo nebude nic."Kdo byli členy atomové komise si musí každý sám už domyslet.Myšlenka na jednu světovou vládu je dnes velmi realná s přihlédnutím k tomu, že mnohé věci už jsou tak řízeny v dnešních dnech, aniž by u nás vzbudily jakékoliv podezření.Kniha je ke stažení na internetové stránce=¨thttp://vho.org/dl/ENG.
http://vho.org/dl/ENG.html
Curtis B. Dall, Franklin Delano. My Exploited Father-in-Law | 1 MB

178497

18.12.2008 4:37

"Globální oteplování"

Jan X. 78.?.?.?

Ačkoli jsem vystudovaným odborníkem na terorismus, nebudu se zde k věci přímo vyjadřovat, neboť musím souhlasit s panem editorem - terorismus je povětšině umělý jev a u většiny teroristických útoků lze vysledovat velice závažné spojnice k působení nejrůznějších vládních agentur, který užívá společenských efektů strachu pro různé politické i ekonomické cíle, a u zbytku se obvykle jedná o prostředek boje za státnost - který se například osvědčil v případě vzniku Irska nebo Izraele.

Onu propagaci "globálního oteplování" lze ale možná také označit za svého druhu "terorismus" - neboť užívá lidské nevzdělanosti a především společenských efektů strachu k politickým a ekonomiockým cílům - jakkoli nikoli násilím a proto se pro to místo "terorismus" vžívá pojem alarmismus.

Lze říci s naprostou jistotou - tak jak je to " globální oteplování" prezentováno že se jedná o jakýsi naprosto nevědecký kult až otevřený podvod a Al Gore je typickým kandidátem na globální cenu Bludného balvanu, kdyby taková existovala a to, že dostal Nobelovu cenu ji v mých očích definitivně zdiskreditovalo.

Je sice možné, že díky prodlouženému slunečnímu cyklu dochází na Zemi k přechodnému oteplení, ale protože nejsme ani s uspokojivou jistotou schopni předpovědět chování onoho prvotního zdroje tepla - tedy slunce - jsou jakékoli předpovědi budocnosti teploty a klimatu na Zemi vpodstatě čiré bláboly - které nemají s vědou zbla nic společného - pouze se tak institucionálně nazývají, neboť jejich proponenti jsou často velmi štědře placenými vědci - ať už od vlád, nebo různých ekonomických zájmových organizací.

Podíl CO2 na celkovém skleníkovém jevu (bez nějž by život na Zemi nemohl existovat) je často nadhodnocován do naprosto nesmyslných čísel, jakkoli je v porovnání s vodní párou velice malý - realisticky se uvádí kolem max. 6,7% z celkového skleníkového efektu zemské atmosféry (ačkoli to může být ještě podstatně méně - ale to zde nechci diskutovat, protože to je příliš odborné a není to potřeba) - avšak zatím nejvyšší číslo, které jsem "globální teplátory" viděl uvádět bylo 26%, uváděné ve Wikipedii. [oči v sloup]
Navíc z onoho CO2 v atmosféře prokazatelně jen asi 3.4% pochází z činnosti člověka resp. pálení fosilních paliv. - Z toho vyplývá, že člověk se tedy až doposud podílí na možném skleníkovém efektu produkcí CO2 z 0.23% (ano čtete dobře) a i kdyby bylo ono "teplátorské" číslo 26% nakrásně pravdivé, člověk by se globálně na celkovém skleníkovém efektu Zemské atmosféry podílel produkcí CO2 pálením fosilních paliv pouhým necelým jedním procentem!

178402

18.12.2008 5:06

"Globální oteplování" - dokončení

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 178402

Sluneční aktivita nicméně kolísá v řádech procent. Rozhodne-li se tedy slunce v příštím tzv. slunečním cyklu svítit méně (čemuž se vývoj slunečních cyklů v minulosti zdá nasvědčovat) ani naše pálení fosilních paliv na plné obrátky nijak nezabrání poklesu celosvětové teploty a příchodu studených časů až možná doby ledové. A naopak rozhodne-li se slunce svítit ještě více, bude podíl činnosti člověka na celkovém oteplení stejně v podstatě zcela zanedbatelný v řádu onoho maximálně jednoho procenta.

Celý ten humbuk je tedy zcela jasně prostředkem, který má sloužit k oblbnutí obyvatelstva a vyvolání společenských efektů strachu u vesměs nevzdělané populace, které usnadní prosazování nepopulárních opatření jako je "světová daň" (Kjótský protokol apod.), ustavení globálních regulačních autorit a v důsledku nastolení celosvětové vlády nejen ekonomické - tu už v podstatě máme - ale i politické. Že by to byla diktatura hlouposti, naznačují snad i prostředky, které se k jejímu nastolení pokouší elity užít.

Dovoluji si zde upozornit na článek, který snad čtenáři přiblíží k jakým už doslova katastrofickým důsledkům ona "starost o životní prostředí" teplátorů dosud vedla v podobě zavádění biopaliv: http://proatom.luksoft.cz/view.php?cisloclanku=200...
(které žádné emise CO2 v důsledku vůbec nesnižují - naopak - ale zároveň už nyní devastují podstatné části celých kontinentů, především tak životně důležitých deštných pralesů.)

Ačkoli je to díky působení soustředěné "ekologické" propagandy - placené štědře jak z daní tak různými energetickými korporacemi - značně nepopulární - a určitě mě někdo po Kojzarovsku označí také za "zaprodance" - dovolím si zde vyslovit svůj soukromý názor: Žádné nyní známé alternativní zdroje nás nezachrání před předpokládaným poklesem těžby fosilních paliv z důvodů vyčerpání jejich zásob (kterých při současném trendu spotřeby a známých zásobách nemáme ani na onu dobu 100 let, na níž oni teplátoři vytvářejí své bludné předpovědi), proto si myslím, že jediným skutečně rozumným uložením kapitálu v energetice je výrazný rozvoj jaderné energetiky (vč. její bezpečnosti) - především tedy technologie tzv. rychlých reaktorů.

178403

18.12.2008 7:42

RE: Globální oteplování

Pavel2 62.?.?.?

Reakce na 178403

Souhlasím se závěry autora. Globální oteplování zde existuje, ale to, že za něj mohou především lidé, je výmysl ekoteroristů.
Více základních informací najdete zde: http://www.blisty.cz/art/33501.html

Po roce 2121, kdy se planety a parametry dráhy Země okolo Slunce budou nacházet ve stejné konfiguraci jako před 6256 lety, se začne opět ochlazovat a možná, že nastane obdoba Malé doby ledové obdobné, jako na konci 16. století.

178408

19.12.2008 4:44

RE:

p 125.?.?.?

Reakce na 178402

...my co jsme si prozili leta propagandy vime co to je,zde se jedna o zastrasovani obyvatelstva ve dne a v noci jako priprava na dalsi akce zotrocovani/ censura internetu na jednom z prvnich v poradi ....Al Gore je jeden z propagandistu co vymenil prezidenstvi za Nobelovu oblbovaci agitku...

178499

18.12.2008 8:15

.. doplnění

ladaaa 195.?.?.?

safra, měl jsem za to, že když je příspěvek krácen, že se zbytek ukáže v dalším "příspěvku". Dokončení jsem tam měl ve smyslu něco jako "... podíl člověka na oteplování planety je takový, že jeho působením produkuje do okolí teplo, které by bez něj do okolí produkováno nebylo, nicméně množtví tohoto tepla je v porovnání k ostatním faktorům tak zanedbatelné množství, že se o krizi globálního oteplnování vůbec hovořit nedá, resp. slouží pouze pro strašení a ovládání/zotročování lidí."
V tomto se shodujeme, myslím, všichni.
doplnění pro dbj: souhlas s historickým měněním klimatu bez vlivu člověka, to je právě ono, že se klima neustále mění, ale propagandisti se právě teď snaží přišít všechno pouze lidstvu. drzost těhlech kur*v nezná hranic a nemá obdoby. jejich bohorovnost bude potrestána, mlýny melou...
ladA

178412

19.12.2008 1:16

nepresné tvrdenia

matrixus 93.?.?.?

dovolím si protestovat, čo sa týka záverov vynesených editorom: súhlasím že globálna teroristická vojna viacmenej globálne nejestvuje a je to len účinná a nebezpečná propaganda ale čo sa týka ďaľších dvoch globálnych nešvárov, tieto sú empiricky viacmenej potvrdené, je len otázne, do akej miery sa jedná o prirodzený vývoj a vychádzam z teórie, že globálne oteplovanie, nie je nič, vymykajúce sa z rámca prírodných cyklov, čiže jedná sa o úplne obyčajný prírodný cyklus, a aj keby to bola reakcia prírody na ničivú činnosť človeka, aj tak by sa jednalo o prirodzený proces sebaočistenia planéty (na ktorej sme aj tak len hostia, nech to znie akokolvek)
čo sa týka globálnej finančnej krízy, opäť je na mieste úvaha (keďže kríza skutočne jestvuje), nie to kým bola vyvolaná, ale čo k nej viedlo, a toto je zásadná otázka, pretože k finančnej kríze vedú a viedli vždy len machinácie s trhom a umelá inflácia svetových mien v dôsledku tvorby príliš veľkého množstva virtuálnych finančných prostriedkov a tým pádom, znehodnoteniu reálnych peňazí za čo všetci teraz platíme. opäť ale platí, že sa jedná o viacmenej prirodzený proces, kedy sa tržné ekonomiky očisťujú a zbavujú falošných virtuálnych (nadhodnotených) peňazí

178490

19.12.2008 4:34

Zanedbávanie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nebudem menovať nikoho. Aj tak by to bolo nanič. Lebo by to len dokazovalo, že som do niektorých vložil viacej dôvery, ako bolo treba. No a predsa tu nebudem robiť sebekritiku. Tu si každý, kto nevie suverénne zaokrúhľovať, hovorí vlastne o exkomunikáciu zo zdravého jadra Zvedavca. Niekomu je percento ako nič. Jeden tu dokonca nedávno stanovoval odkiaľ až začína lichva. No aj dvanásť percent mu bolo (zanedbateľne) málo, aby to šlo označiť za lichvu. Ale to len tak na úvod.
Dneska, ako vidím, je obľúbené bagatelizovať percento, zaokrúhliť na nulu, zanedbať oproti zvyšku. Keď si predstavíme zemeguľu, lebo okolo nej sú dnešné "spiknutia", tak navrhnem taký trochu upravený model zemegule so zanedbaním jedného promile, to je iba desatina percenta - úplné nič. Keď akoby odrýpnem to promile z povrchu (zhruba 12km), poviete že som "...", čože je to za model? Že to nie maličkosť - že to promile, je to podstatné!
Asi len jeden diskutujúci si pripúšťa, že podstatne menšie množstvá znečistenia môžu závažne ovlivňovať život na Zemi. V začiatkoch "krémíkovej" revolúcie (v polovodičoch) bol zásadný technologický problém dosiahnutia potrebnej vysokej čistoty kremíkového kyštáľa. Táto čistota sa špecifikovala pre lepšiu názornosť - ako jeden cudzí atóm (nie kremík) pripadajúci na 100000000 atómov kremíku. To číslo v percentách prípustného znečistenia potom vyzerá takto 0,000001%. Dnes sú tie hodnoty ešte o mnoho prísnejšie vzhľadom na požiadavky vyššej integrácie na čipoch.
Ak si pripustíme že takéto čistoty sú potrebné na to, aby niečo fungovalo, tak nás môže aj napadnúť, že už dávno sme si asi ten konár pod zadkom podrezali definitívne. Hygienické normy v NAJLEPŠOM PRÍPADE stanovujú limity z hľadiska dosiahnutého poznania. "Ale do praxe prichádzajú obvykle až po zločine".

No a potom je tu taká prastará otázka: V ČÍ PROSPECH? Pre hoho bude dobré, keď si budeme myslieť, že planéta Zem vydrží ešte o hodne viac huntovania. Určite sa na problémoch priživujú politici. Ale napríklad problém rozpúšťania ľadovcov reálne existuje. Podiel ľudstva na tom je otázny, a naviac hypotetický model (cez CO2) nemusí vôbec postihovať jav otepľovania v úplnosti. Najhoršie na celej veci je, že sa dajú očakávať zosilňujúce kladné väzby - uvoľňovanie metanu, zníženie odrazivosti tepelného žiarenia stratou ľadovcov...
Nakoniec to ani nie je správna formulácia problému. My planétu Zem ohroziť nemôžeme, my môžeme prispeť len k jej neobyvateľnosti pre človeka.
Treba nám viac SKROMNOSTI, pri tom čo všetko ešte nevieme. Nie hrať si na Stvoriteľa...
Možno by bolo treba odkázať budúcej civilizácii: Pomaly ďalej dôjdeš.

178498

19.12.2008 6:13

RE: Zanedbávanie.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178498

Tvrdit, ze globalni oteplovani vinou cloveka je svindl a nechapapat potrebu setrneho souziti cloveka s touto konecnou planetou jsou naprosto dve rozdilne veci!! Pokud v otazkach zelenych myslenek nebudeme mit skutecne poctivy pristup, dojde k diskreditaci ekologickeho hnuti v ocich verejnosti. Je naprosto v poradku, pokud pozadujeme ekologicke naklady, ktera ma spolecnost s likvidaci vseho mozneho, prenest ze spolecnosti na konkretni zodpovedne subjekty, ale rozhodne to nejde na zaklade sporneho nejednoznacneho verdiktu.

Dale zeleni prisli s tim, ze je treba do ekonomickeho kalkulu zapocitat ekologicke skody. Treba naklady na jaderny odpad, devastace pri tezbe, vystavbe elektrarny... do ceny jaderne energie, . To je spravny pristup, ale musi existovat jednotny metr. Nelze toto opomijet ani "u zelenych technologii". Treba energeticka narocnost vyroba solarnich clanku a jejich pochybna ekologicka vyhodnost v podminkach mirneho pasu. Symbol Holandska je vetrny mlyn, proc asi? Lide videli vhodny zdroj energie, tak po nem sahli. Nelze ale toto nejakou pitomou direktivou prikazat v ramci EU, protoze ve vetsine regionu to bude energeticky neefektivni. A nelze pritom nerict, ze bez decentralizace energie potrebujeme dostatecne velke stabilni zdroje energie ( bez ohledu na svit slunce, vitr, prutok... ), aby nezkolabovala prenosova energeticka sit.

Decentralizace a omezeni konzumu, to je politicky rozmer, ktery tlaci na radikalni zmenu konzumni ekonomiky. A to znamena radikalni zmenu spolecnosti. Jakakoliv uspesna transformace, ktere v historii rikame revoluce neni mozna bez podpory sirokych mas lidi. A to chce pockat na vhodny cas, mysleni lidi se meni pomalu, ale jak se jednou zmeni neexistuje zadna sila, ktery by mohla "pohybujici se ledovec" spolecnskych zmen zastavit. Mocenska elita to bude nucena prijmout.

Dale lidi, kteri udelaji hrube chyby, napr. biopaliva zustavaji i po tragickych nasledcich na svych mistech. Jakym zpusobem neschopni jedinci jako lidri povedou ochranu prirody, nechci radeji domyslet. Verejnost je jednoznacne pozitivne naladena kladne pro setrny pristup k prirode, neni treba ji nejak masirovat. Pristup dvojiho metru nebo nepoctiveho pristupu povede ke ztrate duvery ze strany verejnosti. Skutecni ekologove by si meli dat velky pozor a nenechat se zatahnout do politickych her.

Vicemene bych jim osobne nedoporucoval vstupovat do jakychkoliv politickych vladnich koalic, protoze politicke kopromisy zelene strany diskredituji. Role vecne opozice je mozna nezavidenihodna a nic z ni nekapne, ale umoznuje, pokud je k tomu vule na vecnem zaklade tlacit zbytek politickeho spektra k co nejsetrnejsi ekologicke politice. Bez ohledu, zda je u moci strana A nebo B. Ekologicka myslenaka je proste na poradu na dne a jakakoliv mlcenska elita to musi zohlednit. S takovym pristupem budou mit vzdy zeleni dostatecnou a stabilni podporu verejnosti. Pravda karieristum staci aspon jedno volebni obdobi u koryta. Nutno dodat, ze bude skutecne pouze jedno takove volebni obdobi.

178505

19.12.2008 14:39

RE: Zanedbávanie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178505

Viac-menej s Vami súhlasím. Len by som mal ešte zopár poznámok.
1. Ak model s CO2 nie je dostatočně presvedčivý o vlive čoveka na klímu planéty Zeme, tak to len v rámci prezumpcie neviny možno interpretovať tak, že za to otepľovanie človek nemôže. Vieme o tom všetkom tak málo, že nie je dokonca vylúčená ani možnosť dlhodobejšieho ochladzovania i pri tom zjavnom rozpúšťaní ľadovcov...
2. Chápem, že niektorí už prijali peniaze ako úplne univerzálny prostriedok, že s nimi možno nahradiť čokoľvek. Ale "ekonomizácia" ekológie mi príde ako stredoveké kupčenie s odpustkami - myslím tie ekologické náklady. Niektoré veci, aspoň podlľa mňa, proste nie sú na predaj. To ale súvisí s rebríčkom hodnôt - v akom poradí sú: technický pokrok a život celej civilizácie.
3. Celkom dobre ste premietol súvislosti do zelenej politiky. Ale v zozname tých, ktorí chcú mať prospech (a nie malý) z odmietnutia vlivu človeka na klímu planéty Zeme, sme zatiaľ obaja vynechali "liberálnych exponentov". Bojovníci za liberalizáciu čohokoľvek sú na čele tohoto odmietania vlivu ľudstva na klímu planéty, prečo asi? Podľa mňa ide o zjavnú snahu vopred odmietnuť akékoľvek regulácie v tejto oblasti. Nie som zastáncom akéhokoľvek neodôvodneného regulovania, ale len slepý nevidí, že formálny zdroj všetkých kríz systému je v liberalizácii - v odbúrávaní pokiaľ možno všetkých pôvodných bariér. Že to je tá samá systémová vada, ktorá zabudovaná do súčasného systému pod zámienkou sprístupnenia vyspelých trhov pre zeme tretieho sveta, robí z týchto zeme beznádejne zadĺžené a vysávané. Tá vada tiež umožňuje tú ničím neobmedzenú NENAŽRANOSŤ vrcholu pyramídy. A len zdanlivo paradoxně nenažranosť je skutočnou matkou liberalizácie. Ide vlastne iba o takú maličkosť, aby tí, čo na to majú peniaze, mohli prostredníctvom nepoškvrnených trhov drancovať bez obmedzenia všetky zdroje planéty. Volný pohyb kapitálu má totiž odvrátenú stranu vo voľnom pohybe biedy. Pravdou je, že angažovanosť rôznych liberálnych inštitúcií v tejto otázke možno dokázať. Čisté úmysly týchto sú vylúčené nákladnými investíciami do "osvety", ktoré liberálovia nikdy nerobia z altruizmu.
4.A na záver jedna úplne konšpiračná. Nie je najhorší spôsob ako zamestnať i tých zopár premýšľajúcich: Predhodiť im nerozhryznuteľnú kosť. A tak si uvolniť ruky pre čokoľvek...

178543

19.12.2008 17:46

RE: Zanedbávanie.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178543

Veda nemuze pracovat na zaklade ani presumpce neviny, ani ideologicke objednavky ani mocenskych tlaku. Respektive muze takto pracovat, ale pak jeji zavery maji hodnotu pouziteho hajzpapiru. A vylozene smeruje k vedeckemu chapani sveta ve smyslu "placata Zeme".

Ano souhlasim s tim, ze degradovat zivotni prostredi na ekvivalent penez neni nejlepsi zpusob. Ale jak to teda realne vyjadrit lepe? Mocenska elita by mela vytvaret plosne mantinely ve forme legaslativy, ktere budou omezovat neekologicke a bezohledne chovani. Tomu se deje pouze ve vyspelych zemich sveta. Staci se podivat, jak momentalne vypada situace treba v Cine. Ale Cinu nelze k nicemu primo nutit a Cinani uz dosli k "ekologickemu poznani", takze s tim neco budou nuceni delat. Problemem je, ze nadnarodni korporace ignoruji ekologicke normy ve tretim svete a s tim by se neco delat dalo.

Nejhorsi co muze byt pokud nejaka byrokracie, zacne prosazovat konkretni napravna opatreni. Skonci to stejne spatne jako centralni planovani v realnem socialismu. Bioplaiva jsou pouze takovou malou vlastovkou. Jde o to efektivne pouzit vyhody osobni iniciativy na mikroekonomicke urovni v jednani lidi pomoci vhodne motivace. A mocenska elita by mela prosadit a to zavazatalne pouze plosne tvorbu vhodneho prostredi pro tu individualni iniciativu.

Pravda semtam i centralni moc vytvori konkretni velmi pozitivni ekologicke opatreni jako byl system vratnych lahvi v CSSR, ale to se obavam byla vyjimka. Dva roky jsem bydlel v Ostrave. K cemu vede ekologicka politika konkretne EU? Treba mladenci z elektrotechnickymi zajmy tady uvedli, ze EU zakazala olovo jako jedovaty kov pri vyrobe elektroniky. Pokud by neudelali vyjimku pro letecky prumysl, pak by byli pouze a blbce, ale takto je to banda zkorumpovanych nenazranych grazlu. Zvedno to poruchovost elektroniky, zkrati zivotnost a zvysi mnohonasobne vyrobu te "ekologicke elektroniky" s jinymi tezkymo kovy jako treba kadmium. Co je setrnejsi pristup? At si kazdy udela zavery sam!

Korupce a lobysmus pri konkretnich opatreni ze strany zeleneho prumyslu na ty, co rozhoduji o ekologickem byznyse bude hrobem zelenych myslenek. Nebude rozhodovat setrny pristup k prostredi, ale obratnost lobistu a velikost strachu korytkaru, kam az jsou ochotni zajit. Z toho duvodu bych kladl duraz na plosne legislativni podminky a spolehal radeji na iniciativu lidi.

Pravda vecicky jako energeticke monopoly pri masove centralni distribuci energie, bude treba kocirovat shora. Koneckoncu jsou nastrojem mocenskych elit, takze problem je "pouze" ten, ze chteji protlacit nejakou alternativu usporadani, ktera se jim zda byt z jejich pohledu nejvyhodnejsi. Jake si to my plebejci udelame ,takovou alternativu budpoucnosti budeme mit. Iniciativa lidi shora bude mit samozrejme tlak na lokalni distribuci nejenom energie. Zadne barmbory ze Spanelska, zadne prevody kvot na pestovani nejake plodiny nekam, kde nejsou vhodne podminky, ale jsou obratni lobiste.

Nas problem cislo jedna z ni pouzivat neustale kriticky tu vec mezi usima. Lidi chodi do fitaku a veri, ze jim por...Automaticky kráceno

178559

19.12.2008 17:53

RE: Zanedbávanie.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178559

Nas problem cislo jedna z ni pouzivat neustale kriticky tu vec mezi usima. Lidi chodi do fitcentra a veri, ze jim porostou svaly, ale neveri, ze zvysi svou dusevni vykonost pokud budou pouzivat pravidelne mozek. A v tomto se nikdo nemuze vymlouvat, protoze ma skoro absolutni svobodu volby.

Pro me osobne jsou obrovskou inspiraci ucitele, ktere jsem potkal od zakladni skoly po fakulty university. Nekteri meli z duvodu veku problemy s chuzi, ale jejich oci vyzarovali neuveritelnou dusevni vitalitu. Myslelo jim tom mnohem lepe, nez nam mladym perspektivnim jedincum. Ted nemluvim o rychlosti nejakych nervovych reakci. Ani superpocitac s nepredstavitelnym pocetnim vykonem se proste diky tomu sam osobe nestava geniem. Navic se ten mozek udrzuje v dobre kondici dlohodobe mnohem lepe nez biceps a taky to lepe vypada, nenici to jatra a ledviny. [mrknutí jedním okem]

178560

19.12.2008 22:54

RE: Zanedbávanie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178560

>Nas problem cislo jedna z ni pouzivat neustale kriticky tu vec mezi usima.
Ja by som to trochu rozšíril o potrebu ukotvenia mravného (a sociálneho). Ľudia, ktorí toto majú si koľkoráz ani neuvedomujú, že im to samo nespadlo z neba ale bezbolestne to vstrebali v procese výchovy zo vzorov v rodine i škole. To je myslím tá dôležitejšia stránka výchovy, bez ktorej i kritické myslenie skôr spoločnosti škodí. Napríklad: nezdravá egoistická súťaživosť v nenažranosti.
A ešte jeden výchovný nedostatok súčasného systému by som chcel zdôrazniť: Výchovný proces nepripravuje dostatočně každého jednotlivca k aktívnej spolupráci s ostatnými pri správe vecí verejných. To zahrnuje vyhradiť jednak čas k tomu potrebný, tak i potrebné návyky k aktívnej účasti v tomto duchu.
Chýba nám totiž aktívny človek politický, ktorý problém spolu s ostatnými rieši a doťahuje do konečnej podoby. Dnešný človek politický je poväčšine pasívny, obmedzí sa na prejav vôle pri voľbách, či v prieskume verejnej mienky, a tým to pre neho končí. Výsledky sú potom tak žalostné, že si z neho tzv. politická reprezentácia robí srandu po celé volebné obdobie.

178586

20.12.2008 6:35

RE: Zanedbávanie.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178586

Mozna to je osobni omezenost, ale ja si tezko dokazu predstavit mimo extremy jako jsou psychopate, ze by clovek rozsiroval obzory mysleni a vyhnul se zakladnim filosofickym otazkam, etice nebo moralce. Pokud nebude s klapkami na ocich sledovat pouze uzky specialni obor poznani. V kazdem pripade tento typ vzdelani zaradit do povinych osnov neni na skodu.

178598

22.12.2008 1:17

RE: Zanedbávanie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178598

>Mozna to je osobni omezenost,
Určite nie. Skôr ja som to formuloval útočne, v snahe o úplnejší pohľad.
>ja si tezko dokazu predstavit mimo extremy jako jsou psychopate, ze by clovek rozsiroval obzory mysleni a vyhnul se zakladnim filosofickym otázkam, etice nebo moralce.
To bude asi pravda, len pôjde aj o to, či to zostane ako vedomosť vhodná do vzdelanostných kvízov a pod., alebo sa stane aj určitou kotvou pre dotyčného. Je síce pekné, keď sa niekto mravne ukotví aj po šesťdesiatke, ale k tomu by mal obyčajne dospieť aspoň do tridsiatky,. aby veľkú časť života neblúdil bez kompasu. Celá problematika smeruje k rebríčku hodnôt. Ten dnes u väčšiny reflektuje, že svaly i profesné štúdium a mnoho iných príjemnejších vecí sú vpredu pred kritickým myslením, občianskou angažovanosťou a často i pred mravným ukotvením.

Prajem Vám i ostatným na Zvedavcovi vianočné "Pokoj ľuďom dobrej vôle".

178690

22.12.2008 20:03

Globalizace je fakt, ať si myslí kdo chce, co chce.

Stanislav Hošek s (tečka) a (tečka) hosek (zavináč) tiscali (tečka) cz 80.?.?.?

Když nic, tak existují, globální trhy, globálně fungující instituce včetně OSN a především možnost ke globálnímu pohybu a tím koncentraci kapitálu. A tam, kde se kumuluje kapitál, tam přirozeně vzniká nadvláda nad těmi, kteří kapitál nevlastní. A z takové kumulace byla zatím vždycky odvozena moc. Pokud se nebudeme starat o legalizaci demokratické "světovlády", tak vznikne nějaká forma nadvlády, ba až diktatury, ať se nám to líbí, či ne.

178733

Příspěvků: 76

17.12. 07:07 korutan  Perfektní doplněk editora
17.12. 07:48 henrypes  "Shrnuto a podtrženo: Neexistují žádné globální problémy"
17.12. 09:19 Koumeles  RE:
18.12. 07:43 henrypes  RE:
18.12. 08:26 Koumeles  RE:
18.12. 09:06 henrypes  RE:
18.12. 17:59 hc  RE:
17.12. 12:13 janko  RE:
18.12. 08:14 henrypes  RE:
17.12. 08:28 Sam Ting Wong  Shrnutí editora
17.12. 09:35 prculik  prosba
17.12. 16:07  RE: prosba
17.12. 16:20 stefan  RE: prosba
17.12. 18:10 Cerw  RE: prosba
18.12. 08:32 henrypes  RE: prosba
18.12. 08:35 henrypes  RE: prosba
17.12. 10:25 Niky  Taktika ke světovádě
18.12. 00:46 Antiseptik  RE: Taktika ke světovádě
17.12. 10:36 ladaaa  Zemekouli clovek opravdu "otepluje".
17.12. 19:00 Jiří Koubek  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 23:29 andrwa  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 08:24 henrypes  RE: Zemekouli clovek opravdu
20.12. 15:11 Pasant-x  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 19:16 djb  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 19:32 Rene Bartosek  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 19:46 vodnik007  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 21:07  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 09:16 Kadence Crazy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 11:21 hestroy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 11:37 Saša  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 17:58 hestroy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 18:11 Rene Bartosek  RE: Zemekouli clovek opravdu
19.12. 06:19 Kadence crazy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 13:31  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 18:00 hestroy  RE: Zemekouli clovek opravdu
21.12. 04:17 Kadence crazy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 17:56  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 18:05 hestroy  RE: Zemekouli clovek opravdu
18.12. 18:11  RE: Zemekouli clovek opravdu
19.12. 08:52 Kadence crazy  RE: Zemekouli clovek opravdu
19.12. 10:40 Rene Bartosek  RE: Zemekouli clovek opravdu
19.12. 20:19  RE: Zemekouli clovek opravdu
21.12. 00:06 Kadence crazy  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 19:52 vita55  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 21:45 Latinec  Nedostatek Ozonu
18.12. 08:39 henrypes  RE: Zemekouli clovek opravdu
17.12. 11:05 hestroy  Článek je naprosto o ničem
17.12. 23:54 Karel z Čech  RE: Článek je naprosto o ničem
17.12. 15:04 Karel z Čech  Globální světová vláda je fakt
17.12. 16:19 stefan  jojo
17.12. 18:11 vodnik007  globalwarminghoax
17.12. 19:06 Karel z Čech  RE: globalwarminghoax
17.12. 19:41 kkkjh  Světová židovská (tajná) vláda už existuje -de jure
17.12. 20:02 jgj  CFR a Trilaterální komise...
18.12. 09:01 henrypes  RE: CFR a Trilaterální komise...
17.12. 22:00 jean.laroux  Ad. dodatek
17.12. 22:06 tora85  jak to vlastne
17.12. 23:14 jansmith1984  RE: jak to vlastne
18.12. 00:40 Nasredin  RE: jak to vlastne
18.12. 02:22 kozoroh  Všechno víme,všechno známe, ale do evropského chomoutu jsme vlezli.
19.12. 04:10 kozoroh  RE: Všechno víme,všechno známe, ale do evropského chomoutu jsme vlezli.
18.12. 04:37 Jan X.  "Globální oteplování"
18.12. 05:06 Jan X.  "Globální oteplování" - dokončení
18.12. 07:42 Pavel2  RE: Globální oteplování
19.12. 04:44 p  RE:
18.12. 08:15 ladaaa  .. doplnění
19.12. 01:16 matrixus  nepresné tvrdenia
19.12. 04:34  Zanedbávanie.
19.12. 06:13 Rene Bartosek  RE: Zanedbávanie.
19.12. 14:39  RE: Zanedbávanie.
19.12. 17:46 Rene Bartosek  RE: Zanedbávanie.
19.12. 17:53 Rene Bartosek  RE: Zanedbávanie.
19.12. 22:54  RE: Zanedbávanie.
20.12. 06:35 Rene Bartosek  RE: Zanedbávanie.
22.12. 01:17  RE: Zanedbávanie.
22.12. 20:03 Stanislav Hošek  Globalizace je fakt, ať si myslí kdo chce, co chce.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 34 čtenářů částkou 5 510 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Podívejte se, kam mizí restituce církvím z rozpočtu celého národa11.08.20 06:02 Česká republika 0

Ideopolicie vyšetřuje rasistický článek o požáru bohumínského paneláku10.08.20 09:20 Česká republika 4

Proč má stát platit odškodné přeživším požáru v Bohumíně?09.08.20 20:55 Česká republika 2

Požár v Bohumíně založili cikáni - média cudně mlčí09.08.20 10:16 Česká republika 7

Petice za ukotvení manželství jako svazku muže a ženy08.08.20 11:04 Česká republika 0

Africké kobylky na cestě do Evropy zahazují do moře doklady08.08.20 10:31 Neurčeno 0

Už ne ženy, ale "osoby s děložním čípkem"07.08.20 16:23 Británie 1

Média se skřípěním zubů přiznávají, že švédská cesta funguje05.08.20 21:56 Švédsko 9

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 1

Praha dá Prague Pride velké peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 2

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 1

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 4

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Měnové kurzy

USD
22,22 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,06 Kč
Kanadský dolar
16,71 Kč
Australský dolar
15,90 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,86 Kč
Čínský juan
3,20 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,40 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 186,63 Kč
1 unce stříbra
600,98 Kč
Bitcoin
256 049,67 Kč

Poslední aktualizace: 11.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 361