Diskuze k článku

A nyní za světovou vládu

Příspěvků 64

13.12.2008 7:11

Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas

Saša 74.?.?.?

Gideon Rachman je ve Wikipedii kategorizován jako britský žid, nicméně on tvrdí, že je ateista a článek „A nyní za světovou vládu“ úvahou, nikoli jeho přáním. Článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas a většina čtenářů s ním nesouhlasí a napsala spílavé komentáře a zahltila ho emailem. Na přání autora byla diskuze ve Financial Times po sedmi hodinách uzavřena. Píše o tom v článku Covered in internet slime, kde naneštěstí popisuje své myšlenkové odpůrce jako úzkoprsé fanatiky, plné hněvu a hořkosti oddané svým zbraním a náboženství. Zní, jak kdyby se strachoval revoluce v USA.

Následuje s kratším článkem Final thoughts on the world government row a zde prohlašuje, že čtenáři neporozuměli jeho přetřásání možnosti světové vlády a že nešlo o žádném volání po ní. Končí však sarkasticky jak díky svým odpůrcům byl „poučen“ o fantas-magor „faktech“ a ovčanech.

Domnívám se, že pan Gideon zkouší půdu a přeje si zmíněnou světovou vládu. Řekl bych, že je průzkumník NWO. Zotročení světa pod jednou vládou, jako vždy ve jménu protiteroristického „dobra“ a za vyřešení finanční krize, vládu koho by mě zajímalo?

178062

13.12.2008 8:00

RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178062

Saso , vzdyt tu svetovladu tu uz dlouho mame . Vzdyt globalizace je jasny dukaz - neboli nadnarodnostni (jestli neco popletu- nikdo neni perfekt) spolecnosti se roztahuje spousty let . Coz je zaklad NWO . To ze par statu se na chvili odkloni - to je jen docasne. Berte v uvahu rceni z Limonadovy Joe - Ac padouch nebo hrdina , vse je jedna rodina. Musime si uvedomit ze my jsme zaklad a na nas staveji. Mozna si to neuvedomujeme , ale dohromady mame velkou silu . Toto muzeme pouzit . Napriklad nakupovat u mistnich - Farmer market , nebo Craft fair , proste podporovat mistni lidi. Brecet nad situaci - to je to co chteji . Jiste zaplatime vic , ale vrati se to. Bohuzel tento system naucil premyslet tyto lidi , bez vyhledu (urvi co muzes). Musim copirovat Jarmilu , kdyz tvrddi ze vse oledne politiky je nesmysl. Pan Gideon neskousi nic . on , je jen herec. Zde je tolik podnetu (pamatujte ze Kanadane jsou jen ovladania trochu omezeni skolstvim , ale ne blbi), ale na nas neni drzet samopaly , ale vysvetlovat a argumentovat a byt trpelivy. A verte mi . Jednou ten midl prst ukazete.

178066

13.12.2008 9:37

RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178066

Máte pravdu pane Datel. Globalizace a nadnárodní firmy to dovedou tak krásně zařídit, že jim místní vláda dá dotaci (rozuměj dar od poplatníků) a „dočasně“ je osvobodí od daní za to, že dají místním práci. Samozřejmě, že jakmile pominou zmíněné výhody, firma se přesune jinam. V zemi původu zahraniční zisk unikne zdanění neb to byla investice a je to přece od daně odečitatelné vydání a zisk se ulije v zemi třetí a drze ho nazveme dobročinnou pomocí půjčkou. Na tom pracují celé týmy právníků a odborníků. Což možná vysvětluje, proč individuální čistý zisk miliardářů za jediný rok v roce 2007 dle časopisu Forbes vzrostl o 35%. Jak to v našem systému bývá, zisky musí vzrůstat a tak v roce nebo létech „krize“ musí být vyšší. Možná je to zjednodušený pohled neb relativně chudí s pouze milionovými ročními zisky budou procentuelně v těsném závěsu a fandit NWO.

Přiznám, že nejsem expert, ale bez té „globalizace“ v US nekoupíme vůbec nic! Bavím se ve Walmart marným hledáním jediného výrobku „made in USA“. Tedy v potravinové sekci, tam snad ještě polovina výrobků místní je, ale i tam by to bez dovozu vypadalo jak za světové války.

178068

13.12.2008 21:29

RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 178068

mala oprava vlada da dotaci korporace ji vezme aby nemusela platit mistni natahne do zeme pristehovalce ktere zamestna za minimalni plat aby ji to vic vynaselo a po skonceni danovych prazdnin se odstehuje dale

mate pravdu a rozhodne neprehanite bez decentralizace a orientace na likalni strultury jsme zavisli a tudiz zranitelni vydiratelni ...

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

178095

13.12.2008 7:20

A co jižní amerika

konitrus 78.?.?.?

?

178063

13.12.2008 14:04

RE: A co jižní amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 178063

posledni nadeje

178075

14.12.2008 2:24

RE: A co jižní amerika

Latinec 70.?.?.?

Reakce na 178075

Viva Latin America! Zatim stale tradicni, a krasna, ale jak dlouho to tak zustane? Dablovi krkavci po Rusku napadli Severni Ameriku, po Velkem Sametovem podvodu se tento hnus rozsiril do tzv. "vychodni" Evropy (jeste vice jako v te "zapadni"[mrknutí jedním okem]. A tam nahlodava a nici to krasne a tradicni jak jen toto Satanovo semeno muze: US musi byt vzorem, kopirovani hnusu se stalo "kulturou" pro druhe...
Latinska America je zaplat Bohu jakz-takz zatim nechana bokem, ale jak dlouho to vydrzi? Znaky zidovskeho NWO (vylepseny potomek sveho predka, KOMUNISMU) se tu tez objevuji, ackoliv diky Bohu ne v takove intensite jako v USA a Evrope. Modlim se k Bohu, a by to tak zde vydrzelo jak vzdy bylo.
At zije tradicni svet, tradicni rozdeleni a rozdily! Smrt feminismu, smrt buzerantstvi, smrt vnucenemu michani ras! Smrt globalizaci, smrt NAFTA a CAFTA! A pak predevsim smrt tvurci vseho vyse jmenovaneho: zidovskemu NWO (Nove Usporadani Sveta). V jinych slovech, smrt LIKVIDACI tradicniho radu kdysi ustanoveneho ne clovekem, ne dablem, nybrz nepredstavitelnou silou, kterou nekteri nazyvaji Priroda, jini BUH! Nicmene, super SILA, ktera je nad chapani tech, ktere kdysi sama, ve vsech ROZDILECH, stvorila.
Pura vida.

178103

14.12.2008 15:45

RE: A co jižní amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 178103

>Viva Latin America! Zatim stale tradicni,
rikate? Mate na mysli puvodni domorodou kulturu? Ta je tradicni. Nebo by tradici mela byt. Zbytek je privlecena a vnucena lumparna. Ta lumparna se nazyva genocida.

>Modlim se k Bohu, a by to tak vydrzelo jak vzdy bylo.
Ke kteremu bohu se modlite? Puvodni domorode obyvatelstvo melo hned nekolik bohu. Nebo ze byste si to vysvetloval posvem a modlil se uz k tomu bohu, ktery byl puvodnimu domorodemu obyvatelstvu genocidne vnucen?

>smrt LIKVIDACI tradicniho radu kdysi ustanoveneho ne clovekem, ne dablem, nybrz nepredstavitelnou silou, kterou nekteri nazyvaji Priroda, jini BUH!
Souhlasim. Ti, kteri uskutecnili vyse zminovanou genocidu na puvodnim domorodem obyvatelstvu a jejich kulture (hlavne spiritualni orientaci) a take jejich pokracovatele, by zasluhovali smrt.

Ta novodoba zmrsenina zivota, kterou zminujete ve druhem odstavci, jen dojebava uz hodne zjebane.

178115

14.12.2008 20:06

RE: A co jižní amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 178115

Je zábavné, jak ti, kteří sami mají na svědomí četné zlo a utrpení, po příchodu do zemí, kam nebyli zváni (a když, tak pouze vládci) začnou tyto podloudně likvidovat s jekem, jak byli kdysi jacísi přistěhovalci (nebo předkové domácích) oškliví k domorodcům (černým otrokům, kočovníkům, asijským přistěhovalcům).
Pokud je ovšem tento historizující princip kolektivní viny uplatněn proti nim, reagují již vpravdě hystericky a povolávají na pomoc zkorumpované místní politiky, levicové bojůvky a pokroucené paragrafy.
To by mělo význam, pokud by chtěli jako skuteční nezištní dobrodějové vrátit rozhodování a vlastnictví přírodního bohatství zemí do rukou původního obyvatelstva a nikoli destrukci stávajících poměrů v rámci jakéhosi kapitalistického "sociálního inženýrství".

178128

15.12.2008 1:57

RE: A co jižní amerika

Latinec 70.?.?.?

Reakce na 178115

Ani nevite o cem mluvite. Kdybyste jste v Latinske Americe urcitou dobu zil, a budete soudny, tak je celkem mozne ze takove nesmysly nebudete placat. Latinska America, diky Spanelum, a katolicke cirkvi, se neda porovnat s vysledkem dnesniho zla kdysi importovaneho do Noveho Sveta ve vetsine vyvrheli z Anglie. Podivejte se dnes na zarny vysledek tohoto usili - USA, jez jsou dnes utrpenim nejenom pro sebe sama, ale predevsim pro zbytek tradicniho sveta. A jen tak mimochodem: v US jsem stravil ekomicky velmi uspesnych 28 let. Dnes dekuji Bohu, ze Latinska Amerika, a predevsim jedna prekrasna zeme Stredni Ameriky kde je muj domov, a mam svoji rodinu, je stale takova, i pres vsechny ty problemy, jaka stale je.
Pura vida

178157

15.12.2008 2:27

RE: A co jižní amerika

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178157

Latince musim priznat ze VAM zavidim.Proste mate pravdu.Tod vse.

178160

15.12.2008 9:32

RE: A co jižní amerika

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 178160

Já se k Vám také připojím.
Nicméně,leč závidím,přesto panu Latinci přeji .Jen to nejlepší.

178176

15.12.2008 11:09

RE: A co jižní amerika

voyta 85.?.?.?

Reakce na 178157

Tomu nerozumím. Takže Angláni udělali svinstva protože je Amerika dneska taková jaká je.Španelové udělali stokrát více svinstev, ale kvůli tomu, že je jižní amerika taková jeká je tak je to v pořádku? Velmi divné. A o kteréže části to mluvíte? myslím, že taková Kolumbie mluví za vše. Neuvěřitelná kriminalita všude ve větších městech(v menších nejspíš také, asi napíšete že je to díky USA). Trochu zapomínáte na princip světovlády(a kterékoliv jiné), který se dá zhrnout do rozděl a panuj. Severní a Jižní Amerika jsou vzorným příkladem. [bliji]

178183

15.12.2008 22:57

RE: A co jižní amerika

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 178183

>Tomu nerozumím. Takže Angláni udělali svinstva protože je
>Amerika dneska taková jaká je.Španelové udělali stokrát
>více svinstev, ale kvůli tomu, že je jižní amerika taková
>jeká je tak je to v pořádku? Velmi divné. A o kteréže
>části to mluvíte? myslím, že taková Kolumbie mluví za
>vše. Neuvěřitelná kriminalita všude ve větších městech(v
>menších nejspíš také, asi napíšete že je to díky USA).
>Trochu zapomínáte na princip světovlády(a kterékoliv jiné),
>který se dá zhrnout do rozděl a panuj. Severní a Jižní
>Amerika jsou vzorným příkladem. [bliji]

Kdyby nebylo odbytiste drog tam kde jsou penize, predevsim v kolebce moderni korupce (USA, ale i pak Canada, a pak i Evropa), tak Columbie nebude produkovat cocain, a zeme by mohla byt takova, jak kdysy byla pred "drogovou revoluci", tj. tadicni, bez nadmerneho nasili a kriminality ..

Sam jsem pred 35 lety sdilel na jednech prazskych VS kolejich pokoj s Bolivijcem. Ten sice chudy jak kostelni mys, ale perfektni kluk, bolivijsky indian. Jednou me bylo moc mizerne, a on ze neco ma, ze mi to pomuze. Uvaril mi nejaky caj, ja to vypil, bylo mi tak trochu divne, a musim rici dobre - ale zachvili jak bych se znova narodil, nevolnost byla pryc! Myslim si ze kluk si privezl s sebou z Bolivije cocu ci co, v te dobe se s tim nekseftovalo, domorodi indiani to pouzivali jen na skutecnou vlastni zdravotni potrebu, stimulant, ale nezneuzivali to. Kdyby mily Enrique tehdy vedel, ze jednou se s cocou bude kseftovat, urcite by nebyl chudy jako ta kostelni mys, a kdyby poznal ze existuje odbytiste, tak by mohl delat baliky penez, zacal by kseftovat, ale mozna ze v kompetici by ho nekdo odpraskl .. Kdo vi, kde mily Enrique dnes je, myslim ze se po studiich vratil zpet do Bolivie..
A nedelejte si starosti, ja, ani nikdo z nasi rodiny nedrogujeme. To nechame tem "lepsim", Americanum, Evropanum, tem co za drogu daji i treba zivot .. [cool]

178214

16.12.2008 4:53

RE: A co jižní amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 178183

>Španelové udělali stokrát
>více svinstev, ale kvůli tomu, že je jižní amerika taková
>jeká je tak je to v pořádku? Velmi divné.


Za spanelskymi dobyvateli se skrvavenymi meci a napakovanymi vozy zlatem kraceli mirumilovne katolicti knezi a porobeny duse voblazovali kecy o posmrtne blazenosti. Existuje nekde udaj kolik toho zlata Spanele v jizni americe nakradli? A daji se nalezt nejaky informace vo tom radeni? Pokud vim i vatikan uznal chyby. K smichu. CHYBY. Byli krutejsi nez nacisti a komunisti dohromady.

178227

16.12.2008 9:08

RE: A co jižní amerika

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 178227

Milý anonyme směšujete hrušky a jablka.Nebylo to spíše tak ,že ti kněží apod. většinou se domorodce snažili chránit a mnohdy za to platili i sami svými životy , před zvůlí té nejhorší sebranky,která se do těchto zemí za kořistí stahovala z celého světa?
A nebojte se,potomci těchto indiánů toto dodnes dobře ví .Ví ,kdo se jich tehdy jako jediný zastal.Rozhodně to ví daleko lépe než Vy a Vám podobní!
Ještě jednou zde kopíruji tento odkaz:
http://blisty.cz/art/34126.html

178232

16.12.2008 9:20

RE: A co jižní amerika

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178232

http://blisty.cz/art/34126.html

178233

16.12.2008 15:38

RE: A co jižní amerika

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 178233

Jo,díky pane René.
Je vidět,že si ještě pořád s netem moc netykám.Budu se muset porozhlédnout,jak tyto odkazy sem vkládáte [smích]

178258

17.12.2008 2:06

RE: A co jižní amerika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 178233

>http://blisty.cz/art/34126.html

Pane Bartosku, mnohokrat jsem si precet se zvysenym zajmem vase uvahy a souhlasil jsem. Zarazi me vsak jedna vec. Ze hodne casto berete blisty jako neotresitelny fakt a logiku. Vim, nedavno jste to vopodstatnil tim, ze publikuji pohledy ze vsech stran. Souhlas.

Ted poukazujete na clanek Paraguay – Jezuitský stát (1649 - 1767) (Eduarda Heczková), jimz v jadru podporujete Latince. Nesouhlasim.

Absolvoval jsem dosud 6 cest do ruznych zemi Jizni Ameriky. Ani jedna nebyla takova, ze bych se jenom pekl na plazi. Vzdy jsem si stanovil nejaky druh poznani. Jedna takova cesta byla i pracovni, pomoc vybudovat dve pece s pristresky, jedna na vareni a druha neco jako pradelna. Nebylo to tedy poslani ideologicky je preskolovat, ani jsem to nedelal za penize, naopak jsem za tu cestu zaplatil vic nez kdybych se rozhodl placnout se sebou do pisku v luxusnim Cancunu. Poznal jsem takto nekolik indianskejch kmenu. Myslim si, ze si mohu dovolit na to tema neco napsat. Vetsina z nich ma svy tradice, ktery nemaji nic spolecnyho s krestanstvim. Jsou vsak i takovi, kteri se nejak s krestanstvim setkali a odmitaji jej. V jednom mestecku (Chamula,Chiapas) maj kostel podobny katolickym kostelum. Na oltari kriz i panenka Marie, ale po stranach sosky svych buzku. Meli tam za celou dobu jedinyho katolickyho kneze, ale ne na dlouho, prej ho za kratko vyexpedovali. Soucasti poboznosti je obetovat slepici srdce a dat jej na oltar. A prave tam jsem se nejvic dozvedel o hruzach, ktery v jizni Americe napachali Spanele a jak si pocinali pri tom mnozi katolicti knezi. Behem toho prevychovavani mnoho rodin spolecne spachalo sebevrazdy. Na protest. A stale mezi temi prostymi lidmi je jasny pohled na Spanely, ze meli predevsim zajem o zlato a ziskat nadvladu.
Ta pani, jejiz clanek propagujete mozna dost vi. Pokud je ji to, co pisu znamo, nelibi se mi to a pokud ji to neni znamo, doporucuji hlubsi prakticky poznani.

178290

17.12.2008 17:54

RE: A co jižní amerika

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178290

Ale ja prece neberu BL jako nic "jineho" nez zdroj informaci. Stejne jako seznam.cz, aktualne.cz. atmonline, semtam idnes.cz... Plus ruzne "podezrele" informacni weby jako tento. Pravda na BL je situace o poznani lepsi nez jinde ohledne ruznorodosti nazoru a objevuji se tam informace a nazory, ktere jsou pro nase svobodne media tabu. Na BL neni diskuze pod clanky, tak s nekterymi myslenkami polemizuju tady. Nekteri autori na BL jsou na mem osobnim seznamu oblibeny, coz je pro ne spatna zprava, protoze od nich vzdy ocekavam vysoky standart hlavne v oblasti kritickeho mysleni a durazu kladeny na shodou s tim, co vnimame jako skutecnost. "Zavdecit" se nekomu jako ja, je opravdu sisifovsky ukol, vetsinou si nejaky chlup najdu. A kdyz se to semtam nepovede, tak si toho naramne uzivam, a tak nejak se "kocham" ne ceskou krajinou jako pan doktor, ale myslenkami. [smích]

178352

13.12.2008 10:45

Co dodat...

Alexa 89.?.?.?

Autor, jako global government optimista v podstatě vypsal důvody proč by světová vláda měla fungovat. Popsal i faktické odtržení rozhodující moci od elektorátu, což je realita dneška.

A lidé sami? Přijmou to. Myšlenka globální vlády je lákavá nejen pro vládce, ale i pro poddané. Prodat jim tento "produkt" nemusí být zase tolik složité a navíc, ten prvotní zásah byl již proveden v podobě smlouvy, která omezuje státní suverenitu. S postupem času začnou zapadat jednotlivé střípky do sebe a jak si budou lidé více uvědomovat o čem se v dnešní době rozhodlo a jaké to má důsledky, tak si uvědomí, že je trochu pozdě. Lidstvo dostane další lekci na téma kudy cesta nevede.

A pane editore, vidím, že z mého nedávného příspěvku jste si vzal co bylo třeba. Ta "orwellovská" cesta není zase až tolik nereálná, vlastně se za daných okolností jeví jako nejlepší možný způsob jak posílit touhu lidí po "silném a ochraňujícím" superstátu a zamezit jejich reptání o nedemokratičnosti takového molocha. Tedy žádná vazba sil, ale mnohem rozumnější "rozděl a panuj". V tomhle světle se některé mýty o spolupráci USA a Sovětského svazu v dobách studené války už nezdají tak fantastické a nesmyslné...

178069

13.12.2008 11:08

Traktát Joma 10a

pietroo 194.?.?.?

Židovský filozof Lévinas cituje traktát Joma 10a (Jeruzalémský Talmud):
Rabbi řekl: "Persie padne do rukou Říma." Rabbi Kahana a rabbi Asi řekli: "Copak stavitelé mohou padnout do rukou bořitelů?"
Rabbi Jehuda řekl jménem Rabína: "Syn Davidův nepřijde, dokud ničemný římský stát na dobu devíti měsíců neovládne celý svět, neboť je řečeno (Micheáš 5,2): ] "I když je Hospodin vydá v plen do chvíle, než rodička porodí, zbytek jeho bratří se vrátí zpět k synům Izraele.""( 9 měsíců=porod, dnes "návrat do Izraele" a zároveň "globalizace" synchronně.)
Lévinas: V traktátu Joma se hovoří o případné válce, která by měla ukončit dějiny.
Berešit raba 10, 13: "Rabi Šimon vyučoval o verši Genese 4,3 "a viděl Bůh vše co učinil, a hle bylo to velmi dobré. Takto velmi dobré znamená nebeské království. Ale ono "hle", jež předchází hodnocení velmi dobré značí římskou říši. Dá se říci, že římská říše je velmi dobrá? Ovšem, Řím vyzaduje zákon a pořádek od všeho stvoření."
Lévinas komentuje: Řím, to je velký řád, který ovládl Středomoří a stal se Západem. I když není dovoleno dělat si o politickém Západě jakékoli iluze. Avšak příchod syna Davidova možná vyžaduje, aby se nejprve prosadila západní jednota. Planetární Západ je nutný, aby mohl přijít Mesiáš. Svět, který bude zorganizovaný kolem Zákona (Tóry), bude mít (nad římskými zákony) politickou moc.(Lévinas: "Etika a nekonečno" 145-156)

178070

13.12.2008 12:04

jak to funguje dole

panelák Obama 78.?.?.?

řidič pražské tramvaje má pouze POVINNOSTI,aby neodřel, nesejmul zrcátko,aby,aby,zejména ve VÝJIMKÁCH 2.5metru od kolejí. Taxikář zastaví, aby inkasoval a 11 za ním se 100podruhy čeká a NEMUŽE NIC. VYMYDLENÝ bezdomáč se usalaší za řidičem, ALE JIŽ hlídá, aby uhájil tuto tichou dohodu tím, že nemilosrdně vyhodí SMRADOCHA NEMYTÉHO. Takže svorně s řidičem přečká přestávku na smyčce, nebot pomohl řidičovi, který SMRADOCHOVI muže pouze domluvit, aby vystoupil,ale nemuže ho vyhodit.Pozvolna se šíří TICHÁ SOLIDARITA mezi lidmi, jako odpor k NWO teroru.

178071

14.12.2008 8:19

RE: jak to funguje dole

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 178071

http://www.demiurg.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=70&Itemid=35 KDO s námi cvičí [oči v sloup]

178107

14.12.2008 8:23

RE: jak to funguje dole

panelák Obama 78.?.?.?

Reakce na 178071

Ještě zajímavost, kdo s námi cvičí http://www.demiurg.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=35 [oči v sloup]

178108

13.12.2008 12:27

Hmm....

Ladis_11 hmb (zavináč) centrum (tečka) cz 93.?.?.?

Historie se opakuje. Už zase. Pokusy o světovládu tu byli vždy ( Lenin, Hitler, Alexandr Veliký, atd..) Tentokrát je to ale jiné. Lidé kteří si námi hrají šachovou partii ( a jsu již připraveni nám dát mat) přišli na jinší způsob ovládnutí světa. Myšlením, v utajení. Tam kde vojenská moc neuspěla, tam oni zvítězí. A daří se jim to sakra dobře.
Důkaz? Zde je.. http://www.osud.cz/cs/clanek.php?id=8343
Sami můžete na této stránce vidět že splnily vše co si od roku 1969 zamanuli a už moc bodíků nezbývá. Již jsem zde zmiňoval knihu Totální světovláda. Opět doporučji přečíst. Dale doporučuji film Edgame + schopnost nebyt ignorantem vůči zcela jasným politickým aktivitám které vedou jak jinak než k New world order.
Takže odpověď na otázku zdali bude jedna světová vláda? Ano.
Podaří se nám v tom zabránit? Pravděpodobně ne, protože lidé nedohlédnou ani na kraj své vlastní ohrady jenž nám ze sakra pevných prken ztloukla světová elita. Lidé nejsou schopni pochpit ani fakt, že současná krize není uplně tak náhoda. Viz jeden máloslavný výrok která jste jistě v televizních novinách neviděli.

"Jsme na pokraji globální transformace. Všechno, co je potřeba, je správná velká krize a národy příjmou Nový Světový Řád."

~David Rockefeller

Otázka je.... Co s tím sakra uděláme když se lidé raději kouknout na fotbal než aby se zajímaly o svou budoucnost a hrozilo by sundání růžových brýlí které by nahradily brýle s čistého skla?

178073

14.12.2008 18:21

RE: Hmm....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 178073

Pokud zde existuje taková moc, že nás přesnými krůčky vede ke světovládě, jak píšete, tak ta světovláda tu prakticky už celou dobu je. Pokud nejsme nyní schopni cokoliv změnit , všechno lze lidem vysvětlit, otočit, že sami přijímají to co jim je vnuceno, tak proč se tak bát NWO? Pokud žiju v systému se kterým nic nezmůžu a nikam nelze emigrovat, protože už je celosvětový, tak je přeci jedno jestli se jmenuje zrovna demokracie, nebo NWO, nebo socialismus, nebo jinak. Už nyní nic nemůžem, nesmíme a musíme být jen hodní a vše je nám vždy správně vysvětleno a my na to vždy znovu přistupujeme, tak čeho se tedy bát?

178120

13.12.2008 15:26

Hmmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Nebylo nikde receno, ze CR republika mini zpretrhat vazby na Evropu nebo i jinde. Norsko i Svycarsko maji pevne vazby na Evropu. Zeme jako CR musi sazet na mezinarodni pravo, ale bez jistych zaruk pokracovat v integraci ze strachu, aby si to s nami Nemci nezaridili jako s Kosovem a pres USA se Srbskem. Karla Dolejsiho povazuju za vynikajiciho analytika, to o tom ze se po Novem roce bude ucit strilet povazuju za nejvetsi blbost, kterou kdy napsal. Vazim si Jana Culika predevsim za to, ze dava prostor i jinym nazorum. Vazim si pofesora Kellera. Vsechno to jsou to lide zvykly kriticky myslet. Stale tady zustava nezodpovezena otazka Co bude shora diktovany proces pomoci LS smlouvy drzet pohromade?

Osobnost presidenta Klause. Kdo ma vydrzet tlak evropskych velmoci? Co si budeme mazat neco mazlaveho kolem huby, Topolanek, Vondra, Havel nebo Paroubek... to nejsou, tihle maji prilis gumovou pater nebo tendenci olizat z vdecnosti ruku. Jestli je ambici Vaclava Klause se zapsat do historie, tak to je ta nejvetsi zaruka, ze bude stat proti velkemu tlaku pevne. Tim, ze na sebe prevzal pozornost, vytvari prostor pro jine, at uz doma nebo v zahranici. Paradoxne ta nevyznamna CR vytvorila prostor ne na kosmeticke upravy LS, ale na zasadni debatu. LS v podobe jake je potencionalne vytvari prostor na novou totalitu a nedelam si iluze o politicich, ze by takovy potencial v budoucnu nevyuzili, obvzlast kdyz se jim ta vize sjednocene Evropy zacne drolit pod rukama.

To je k cemu smeruje otazka o zajisteni integrity nove Evropy. A panove, ktere jsem jmenoval si toho musi byt vedomi. Takze stale dokola naprosto zasadni otazka. Jaka sila bude drzet integraci tlacenou shora pohromade? Tak naivni, ze nebudou silne odstredive tendence doufam nikdo neni. Z pripadnych problemu bude diky realtivne izolovane poloze Britanie a Irsko, znacne mimo hlavni deni. Naopak stredoevropske zeme budou zatazeny ze stejnych duvodu, tedy geoplitickeho strategickeho vyznamu polohy do centra udalosti. Londyn si s pomerne nizkym rizikem muze dovolit hrat na hru na dobry konec ohledne LS. Euroskeptici v britske administrative si jiste nebudou rvat vlasy, ani kdyz to neklapne.
http://www.blisty.cz/2008/12/12/art44235.html
http://www.blisty.cz/2008/12/12/art44231.html
http://www.blisty.cz/2008/12/12/art44233.html
http://www.czechfp.cz/site/?p=4111

178077

13.12.2008 15:35

RE: Hmmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 178077

No prosim. Paroubek chvali Topolanka, ze na sobe pracuje. To cumim, jak tele na nove vrata. [překvapení] Do prdele lidi pouzivejte tu vec mezi usima!
http://www.novinky.cz/clanek/156672-paroubek-chval...

178078

13.12.2008 19:46

RE: Hmmm,

Tom 24.?.?.?

Reakce na 178078

>No prosim. Paroubek chvali Topolanka, ze na sobe pracuje ...

To je soudružská síla zvyku. Plácne se nová nálepka a už se práší za kočárem. [smích]

Vložený obrázek

178083

13.12.2008 19:54

RE: Hmmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 178083

[velký smích] [velký smích]

178085

13.12.2008 22:58

RE: Hmmm,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 178083

No a z vesnicky strediskove je razem vesnice globalni. Kdyz se ruka k ruce vine...

178098

14.12.2008 0:43

RE: Hmmm,

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178083

[velký smích] [velký smích] Jen tak dal.

178101

14.12.2008 8:08

RE: Pane Bartošku,

nitram 213.?.?.?

Reakce na 178078

Paroubek Topolánka nechválil. Pouze konstatoval. Pejorativní označení (v tomto smyslu - chválil?)mu dal titulkář MF Dnes.
Že na sobě Topol-M pracuje je skutečnost a J. Paroubek to ve svém vystoupení pouze reflektoval.
Byl by špatný leader, kdyby toto nevnímal.

178106

14.12.2008 15:46

RE: Pane Bartošku,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 178106

Mne je uplne fuk stranicka legitimace, je me uplne fuk jestli Sarkozy je Madar, Zid nebo Francouz, ci clen nejakeho tajneho bratrstsva. Faktem je, ze nepamatuju, kdy pan Paroubek mel potrebu se verejne vyjadrit k tomu, ze pan Topolanek nedela chyby. Nedelani chyb se u opozice prechazi mlcenim, aspon v politice.

Co mi neni jedno je na jakem zaklade bude stat ta Nova Evropa. Jsou lidi, kteri veri nejakemu snu, ze odmitaji tuto svou vysenou realitu konfrontovat se skutecnosti. Narodni principy nejsou zive pouze na periferii imperia, ale i v centru. At nekdo zkusi vymluvit Francouzum, Nemcum, Anglicanum, Italum ...., ze nejsou narody, ale predevsim Evropani. Sen se zmeni ve zlou nocni muru. Jediny zpusob jak se zeptat na jejich nazor je referendum.

At se nikdo taky nedela iluze, ze nekdo tvori imperium a vzda se imperialni politiky. Nekteri se na to tresou. Mne osobne primo sokuje, ze inteligentni lidi pres uvahu, co by v budoucnu bylo nejvyhodnejsi pro Evropu, odmitaji videt, co je na demokratickem zaklade integrace Evropy realne prave dnes. Imperium postavene na totalitni moci rozhodne odmitam. Pokud nekdo je ochoten obetovat demokracii za sjednoceni Evropy, tak ja to rozhodne nejsem. Cena je prilis vysoka a nakonec odstredive tendence budou pro centralni moc nezvladnutelne a dojde k nicivemu rozpadu.

Uz dneska chrli Brusel takove mnozstvi zavaznych dokumentu, ze mluvit o integrovane a zaroven decentralizovane Evrope do regionu je zavadejici. Jeste jedna vec. Zastanci LS mluvi jakoby neprijetim doslo k rozpadu EU, coz je lez. Odpurci LS nevolaji po rozpadu EU, ale po debate o dalsich alternativach sblizovani Evropy v ramci demokratickych principu. I demonizavany president Klaus jasne rekl, ze EU je skutecnosti, kde CR nemela zadny jiny racionalni vyber pri vstupu.

Treba Norove si to nemysli, na druhou stranu treti nejvetsi vyvozce tusim ropy ( nebo plynu ) ma jine manevrovaci moznosti. Ale presto maji Norove na zaklade geopoliticke pozice nejsilnejsi vazby na Evropu. Z geopolitiky se nejde vyvazat. Svycarsko naprosto bez komentare, to tezko muze mit prirozene vazby na Afriku nebo na Australii. Staci se podivat na mapu. Proc je silny tlak, aby tyto zeme se zaradily do lajny? V cem poskuzuji vice nezavisli Norove nebo Svycari zajmy Evropy?
http://www.blisty.cz/2008/12/12/art44234.html

178116

14.12.2008 21:21

RE: Pane Bartošku,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 178116

Na Britských listech jsou vůbec eurohujeři k pohledání, Čulík nevypotil důvtipnější argument, než že EU je skvělá pro mládež (pro její budoucnost - "světlé zítřky" revival ?), přičemž jako hlavní benefit udal možnost studia ve Skotsku zdarma, což za naši suverenitu a vůbec zemi sakumprásk Bruseli k volné dispozici jistě stojí.
O zednáři Štampachovi je vůbec škoda slov...

178133

15.12.2008 11:17

RE: Pane Bartošku,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178133

Čulík také tvrdí, že EU je jediná záruka proti válce!!! Je vidět, že mu na tom hodně záleží...

178184

15.12.2008 15:28

RE: Pane Bartošku,

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 178184

to je přesně ono podle nosa poznáš kosa
to jsou ti kdo jsou proti radaru ale prosazují lisabon, prostě jenom slouží druhé straně mince
analogie v historii je komunisti vs. nacisti

178189

15.12.2008 15:45

RE: Pane Bartošku,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178133

Ja vim, ze eurooptimismus na BL ma zelenou, ale prostor dostavaji i opacne nazory. A lidi, co jsou za LS v BL jsou schopni kriticky myslet. A kriticke mysleni je velmi nebezpecna vec, nikdo si nemuze byt jisty, v co se zvrtne a zda neposle ke vsem certum treba slepou loajalitu. Nemyslim, ze by panove na BL stali o nejakou novou totalitu. I kdyz nejaky nova "velkofeudalni monarchie" by nekterym mozna nevadila. Ale rekl bych, ze nekterym by vadila stejne jako mne.

178190

15.12.2008 16:52

RE: Pane Bartošku,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178190

Ano, dostávají. Ale s patřičným komentářem... [chechtot]

178195

15.12.2008 18:23

RE: Pane Bartošku,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178195

To uz je o vymene nazoru. Tady na Zvedavci jsou taky komentare. Furt lepsi nez hlas jedne trouby. Uplene jedno, na kterou notu ta trubka hraje, Z jedne noty symfonie nikdy nebude. Jde to udelat i jinak mluvit pouze o xenofobii a nacionalismu a cenzurovat oponety.

178203

16.12.2008 11:20

RE: Pane Bartošku,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178203

No, cenzura, to by tak chybělo... To by tam už nikdo nechodil...

178237

17.12.2008 20:26

RE: Pane Bartošku,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178195

>Ano, dostávají. Ale s patřičným komentářem ...[chechtot]
------
To by mne zajímalo kdo to je ten Jindřich Sládek, co píše: "Ti, co nežijí v ČR jsou cizáci a nemají právo nám tady do toho kecat"? Znáš ho Jindro? [mrknutí jedním okem] [velký smích]
Takže...pardón. Už budu držet hubu. Je ale zajímavé, jak se nám Čulík na BL najednou odkopal. Když známe názor vydavatele, tak si snadno dovedeme vytvořit představu o neutralitě BL....
Kolik článků proto nebylo přijato k publikaci?????? Když je někdo pro (Lisabonskou smlouvu), tak je také pro EU a rovněž také pro totalitu vedoucí k NWO...to je bezpochyb(!)

René je příliš důvěřivý, když píše o patro výš:

>Nemyslim, ze by panove na BL stali o nejakou novou totalitu. I kdyz nejaky nova "velkofeudalni monarchie" by nekterym mozna nevadila. Ale rekl bych, ze nekterym by vadila stejne jako mne.
-----
Chaos a mlžení je jedním ze způsobů ovládnutí společnosti. Netvrdím, že to dělá René úmyslně. Naopak - tohle je ukázka, že tomu lze lehce propadnout...vzbudit důvěru a zahnat pochybnosti. Všichni bez vyjímky tomuhle můžeme podlehnout. I já osobně. Jak lze pozorovat na některých - zde uvedených příspěvcích - už se nám tady vyskytuje pár poslušných ovcí, které se na NWO dokonce i těší. Nebudu jmenovat.

178372

18.12.2008 3:26

RE: Pane Bartošku,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 178372

Ale kdepak Mirdo, ja jsem si vedom, ze BL jsou znacne eurooptimisticke, mam dobrou pamet, takze vim, ze treba Jan Zeman mel problem nektere clanky proti LS udat na BL, a pokud muzu i posoudit, tak kvalitni clanky. Ale presto nabizi prostor i nazorovym odpurcum, to ze selektivne nektere veci odmitaji zverejnit, povazuju za velmi pravdepodobne. [mrknutí jedním okem]

178400

18.12.2008 15:45

RE: Pane Bartošku,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178400

>...vim, ze treba Jan Zeman mel problem nektere clanky proti LS udat na BL, a pokud muzu i posoudit, tak kvalitni clanky. Ale presto nabizi prostor i nazorovym odpurcum...
------
Články Jana Zemana proti LS jsou pro BL názorově odlišné. Takže...jak je vidět, moc prostoru tam pro opačný názor neposkytují. René...a to je jenom to, o čem víme. Zajisté bude spousta jiného nezveřejněného materiálu, o kterým ani nevíme. V BL jsem ztratil důvěru.

178459

18.12.2008 16:32

RE: Pane Bartošku,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178372

Ahoj Mirdo, to víš, že ho znám [smích] Ten dobrý člověk Čulík je úplně super. Jestli jsi četl můj příspěvek, pak se jistě divíš, jak přišel na tuhle větu: "Ti, co nežijí v ČR jsou cizáci a nemají právo nám tady do toho kecat". Už jsem neměl sílu mu psát znovu, ať nemanipuluje s názory jiných. Doufám, že soudný člověk pochopí sám...

Také ten nadpis vymyslel Čulík sám. Dobré také je, jak psal, že mu pořád píšu, že cizáci nemají co kecat... Nevím, možná mu to píše někdo jiný. Já mu to napsal poprvé a navíc jsem mu to vlastně ani nenapsal. Tedy pokud argument, že Čulíkovi může být jedno, co se tu děje, když tu nežije, znamená, že do toho nemá kecat.

A úplně nejlepší je, jak mi Čulík psal, že čtenáři BL vědí, že BL nemají žádné stanovisko. To Čulík zcela potvrdil, když místo pádných argumentů začal mluvit o XENOFOBII A NACIONALISMU. To je stejně krásné, jak se z národního cítění udělá snadno něco negativního. Stačí ho nazvat nacionalismem, což je sice úplně to samé, ale přeci jen to má jakýsi negativní přízvuk... Skoro jako nacizmus, že?

178463

18.12.2008 16:38

RE: Pane Bartošku,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178463

>...Tedy pokud argument, že Čulíkovi může být jedno, co se tu děje, když tu nežije, znamená, že do toho nemá kecat...
-------
Jindřichu, pochopil jsem to a fandím Ti...Jen tak dál. [mrknutí jedním okem]

178466

15.12.2008 3:29

RE: Hmmm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 142.?.?.?

Reakce na 178077

>Jaka sila bude drzet integraci tlacenou shora pohromade?

Pane, jak EU tak i NWO nelze prirovnavat k predeslym pokusum o ovladnuti sveta. Dnes jsou vykonejsi a rychlejsi media, kvalitnejsi dalekonosny zbrane a co hlavne vsude jsou bunky vedeni. Neni uniku a v budoucnu ani nadeje na zanik

178161

15.12.2008 15:26

RE: Hmmm,

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 178161

ano to je teorie
ale v praxi vše řídí lidi - myšleno úřednický aparát a je jasné, že čím větší kontrola - tím větší (početnější aparát), tím také bude klesat jeho průměrná kvalita...
prostě to vždycky budou dělat lidi vemte si že třeba EU zakáže pěstování původních nepatentovaných plodin (třeba hygienické důvody) myslíte, že úředník u vás na vesnici bude chodit zahrádku k zahrádce a kontrolovat jestli náhodou nepěstujete mrkev apod? jasně že budou i tací ale většina třeba přimhouří oko za lahvinku něčeho dobrého a podobně a když přitáhnou šrouby tak logicky znechutí tzv. "mlčící většinu" a vznikne takovej ten socíkovskej marast kdy říkám něco jinýho než si myslím, dělám to co není správné a tak to budu dělat jen na 20% aby se neřeklo atd nakonec to vyhnije zevnitř stejně jako vyhnil zevnitř socík

178188

13.12.2008 16:28

zajimava literatura

vlh 195.?.?.?

Mark Buchanan: Všeobecný princip: věda o historii: proč je svět jednodušší, než si myslíme
http://books.google.com/books?id=Q9MWAd0A3fwC

Mario Livio: Zlatý řez

a vzorecek je zde:
František Slanina: Katastrofy a pohromy v přírodě a v lidské společnosti http://teacher.vscht.cz/dokumenty/download/sbornik2003.pdf

178079

14.12.2008 15:16

RE: zajimava literatura

jb 88.?.?.?

Reakce na 178079

Výborné odkazy. Díky.
Nelineární dynamické systémy jsou svině. Většina lidí provádí podvědomou linearizaci okolí pracovního bodu a z toho vzniká nemálo neštěstí v tomto světě.

Hlavně nezapomenout na pana Mandelbrota a jeho Fratkální geometrii přírody, ten toho draka pojmenoval.
http://books.google.com/books?id=P7ZCnzguZIwC

178114

13.12.2008 18:19

Ciste teoreticky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Zajimalo by me, k jake situaci by doslo, kdyby narodni volby te ktere zeme EU vyhrali komuniste. Rozhodne to neni mym pranim, a uz vubec ne u nas, jen uvazuji, jaky by to mohlo mit dopad. Vzdyt komuniste (konkretne cesti) nejsou nijak nadseni s clenstvim, ale vstupem do EU si kazdy stat utahl smycku kolem krku, z niz neni sance na vyvazani. Nejspis by se mnozstvi "klausovcu" zmnohonasobilo. Domnivam se tedy, ze by tim mohla vzniknout prospesna situace, principialne by se "eurosmycka" uvolnila.

Nesmime vsak zapomenout na jeden zakladni fakt: Myslenka EU vznikla mj. na zaklade toho, ze v Evrope vzplaly dve nejhorsi valky. Proto je pozitivni pokouset se predejit pripadne dalsi valce. Problem vsak vyvstava tim, ze do toho predchazeni zacinaji kecat narodni zajmy silnych zemi a zajmy skupin ovladnout ekonomicke pozice. To je spatne, podryva to autoritativnost - perspektivu samotneho trvani EU.

178080

13.12.2008 20:57

RE: Ciste teoreticky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 178080

Je pěkné, že si kvůli evropské spolupráci nedávají do zobáku Němci s Francouzi, ale proč by si měli zároveň podrobit i zbytek Evropy (alespoň bez té rusko-ukrajinsko-běloruské třetiny, která se stále velkoryse pomíjí).
Za vyvolání 1.války má historickou zodpovědnost vměšování zejména Británie a Rakouska ve prospěch Turecka po katastrofálně prohrané válce r.1878, obrání Slovanů o územní zisky a následná zahořklost zejména Srbů. Druhou pak podmínila uměle vyvolaná tzv."ruská" revoluce a následný strach z bolševismu a spekulacemi FEDu roznícená krize r.1929 spolu s odmítáním úvěrům Německu za "nesprávné" volby r.1932, což krizi ještě vyhrotilo.
Je hrůzné, jak otevřeně si NWO dovoluje dávat své záměry najevo - i když vlastně to máme na TV obrazovce a v éteru dnes a denně, všichni (politici) chtějí Lisabon, i když někteří raději cizí armádu...

178090

13.12.2008 21:19

RE: Ciste teoreticky

na jare DS 193.?.?.?

Reakce na 178080

komunismus je pro elity už takzv. de mode, stažen ze scény a funguje jen jako nálepka podle medií pro zavrženihodné nespokojené nostalgiky a tou se většina ze středního proudu nechce nechat označit.
Pro mě je lepší s mensim sebezaprenim jeden nepřekabátěný komunista než 3 postbolševici s plnou hubou demokracie. To jsou totiž nebezpeční fanatici na to co je zrovna v kurzu - obsadí nás čínani a začnou z loajality mhouřit oči a potutelne se usmivat, protože tak to prostě má být...
několik příkladů takových lidí v knize Dluhy české politiky - Intelektuálové v ksč, ke stazeni na www.ivtt.net
Počtěte si o demokratech klíma, kohout, šiklová, štětina (zajimave ze jsou to zase oni), všichni z komunistických rodin, zadokumentovat by se jich dalo určitě povícero pokud by zajímavý materiál nebyl zkartován u politicky činných.
Pokud někdo píše články v 50.letech odsuzující skauty, nebo K.Čapka atd., nebo jezdí do sssr v 70let. prý poznavat přírodu... Dnes nadavaji do komunistu vsem kdo nema ten spravny JEJICH nazor. Nebo dokonce maji tu drzost vycitat lidem, ze se dostatecne nedistancovali od totalitni minulosti, utok na svedomi, tj. jejich zakladni nastroj k ovladani bežného ovčanstva. Na svoje svedomi zapomneli.

178093

13.12.2008 19:54

FED - kto ho vlastni

kstano 217.?.?.?

V diskusii s kamaratom som sa dostal k otazke vlastnikov fed-u, a on doniesol oficialne info (zo stranok US govermentu....) kde bolo jasne, ze sukromne banky sa podielaju na zisku, ale nemaju ZIADNE rozhodovacie prava. Mohli by ste mi dat link na zdroj info, kde je to zahmlievanie jasne ukazane, teda ze FED je sukromna spolocnost... Dik

178084

13.12.2008 20:28

RE: FED - kto ho vlastni

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 178084

http://diesirae.ic.cz/fed.html

178088

13.12.2008 20:29

RE: FED - kto ho vlastni

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 178084

SECRETS OF THE FEDERAL RESERVE.

178089

15.12.2008 10:47

Nejen o monetarismu

\\df 195.?.?.?

Reakce na 178084

Lubor Karlík: Nejen o monetarismu: iluze a realita (ekonomická esej)

178181

13.12.2008 20:24

Proč je superstát utopií ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Principiálně není myšlenka jedné světové vlády až tak špatná. Na první! pohled. Představme si, že dojde ke sloučení všech zemí světa pod jednu vládu. Budou mít všichni stejný vliv na chod světa ? Ne ! Bude platit pravidlo silnějšího tzn., že ten nejsilnější bude diktovat podmínky a ti slabší budou asimilováni. Jako Borgové .. staneme se součástí celku a daní bude ztráta vlastní identity. Vizi budoucí podoby NWO už v malém vnímáme v případě vývoje EU směrem k lisabonské smlouvě. Aby mohla fungovat "spravedlivá" světová vláda musely by se nejdříve rozbít všechny státy, veškerá uskupení národů, všechna náboženská etnika. Nové světové uskupení by pak vyroslo od začátku. Všichni lidé (očištění od představ vlastní náboženské, etnické či jiné vyjímečnosti) by se dohodli na pravidlech fungování bez upřednostňování vůle superkandidátů. Jednoduše by byla jen množina lidí .. žádné státy, žádné vazby k minulosti. Pokud by pak vše ve světovém superstátě fungovalo, svět by se stal ideální. Do té doby dokud by vše opravdu fungovalo. Kdyby to fungovat přestalo ? Pak by se superstát začal opět dělit. S různými plány na řešení by vznikla různá zájmová uskupení a ta by chtěla získat prostor pro naplnění svých vizí. Supervelmoc by buď musela přistoupit na dělení nebo by musela velmi tvrdě separatismus zarazit. Že jsem moc pesimistický ? Že by vše fungovalo "ideálně" stále ? Nebuďme naivní. V soudobou ekonomiku jsme také neotřesitelně věřili, že ? Jednoduše .. zákony vesmíru platí univerzálně. Subjekty přichází do kontaktu a na základě kompromisů tvoří vyšší celky, kde se subjekty v drobnostech omezují v zájmu celku proto aby mohli z koexistence v celku získat výhody. Po dosažení určitého ideálního stavu dochází k novému nárůstu rozporů. Neexistuje-li vnější oponent rozpory přichází čím dál více zevnitř. Jedna jediná autorita začne postrádat své vlastní vnitřní alternativy a stává se totalitou, která se čím dál více soustředí na udržení sebe sama. V momentě navršení rozporů dojde k rozpadu systému a celý dějinný proces se opakuje. Jaké je řešení ? Asi zachování odlišností. Zejména národních odlišností. Alternativní trendy v oblasti společenské evoluce a třecí plochy mezi nimi jsou nutností. NWO je cesta ke globální katastrofě - Armagedonu.

178087

13.12.2008 21:12

Chyby v článku

anonym 88.?.?.?

Je homo sapiens sapiens a finanční krize neexistuje a proto by byly zbytečné globální zákony.

178091

13.12.2008 22:05

RE: Chyby v článku

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178091

Homo neerectus, Homo mobilus, Homo debilus, Antihomo degenerus, Antihomo degenerus degenerus...

http://www.volny.cz/mirek.spider/Science/Vyvoj.htm

178096

14.12.2008 21:45

Svetova vlada

Rene Bartosek 68.?.?.?

byt skryta je mozna realitou, ale celosvetova mocenska kontrola je iluzi a utopii. Narodni identita je pouze jedna z mnoha prekazek. Ani pres nekolik desitek let propagace multi-kulturni spolecnosti se mnoho nestalo. Proc vlastne takova podpora multikultururarismu ze strany skutecne mocenske elity? Pouze relativne homogenni spolecnost po strance kulturni, nabozenske bez jakekololiv rasove nebo narodni identifikace je globalizovatelna.

Nestaci, ze clovek neciti rasovou nenavist, on proste nesmi videt, ze existuji rasy. Zda je takovy pozadavek realny at si kazdy odpovi sam. Dle meho osobniho soudu lze pouze vynutit. Kdyz mi nekdo naznaci, ze modra je ruzova s puntikama a prida k tomu nejaky ostry spicaty "argument", tak budu bud mlcet nebo nahlas rikat, ze modra je ruzova s puntikama. Ale nebudu si to myslet ani vterinu!!

Ani desitky let realneho socialismu nedokazali ateizovat spolecnost. Ateizace je jedina moznost, jak rozbit vzajemne nabozenske rozpory mezi cirkvemi a vericimi. Pro ilustraci naposledy se dva krestansti duchovni servali v Jeruzalame. Jenomze jestli lide jako ja s vyrazne ateistickou vychovou a zemerenim na prirodni vedy behem vzdelavani se stanou hluboce vericimi, tak to znamena, ze vira v Boha je v lidech neznicitelna.

Nejrychleji rostouci populaci na svete jsou muslimove a je jich vice, jak miliarda. O tom, jak "zglobalizovat" miliardu muslimu nechci ani premyslet. I kdyz prinutit verici jinych velkych nabozenstvi ke zmene zpusobu, jakym kraceji k Bohu jsou nerpekonatelne problemy. Cely pokus nastolit globalni kontrolu shora skonci nakonec v chaosu, z ktereho nevzejde zadna nova monoliticka spolecnost ani nahodou. Bude to pouze posun civilizace zpatky v case.

178135

14.12.2008 22:30

RE

Gösta z Mosta 158.?.?.?

musim upozornit na Panelaka Obamu, že připichl odkaz na esoreticky(kabalisticky)laděnou stránku se lžiprorokem hookNostradamem [překvapení] [zmaten]

178139

15.12.2008 14:37

...zahadne mi pada mozilla :) , tak este raz:

PeterPan tecie_dym (zavináč) azet (tečka) sk 78.?.?.?

reagujem na editorovu poznamku: nemyslim si, ze vytvorit a udrzat globalnu vladu by mal byt problem z hladiska obcanov. Uz dnes vidime, ze za masirovanie spotrebou a pozitkami ci vybratymi a dokladne predzutymi informaciami su ochotni obcania vzdat sa nejakeho sukromia. Ani sa niet cudovat, ked v dnesnom zdriadeni nemaju povacsinou ani cas sa zamysliet nad sebou samym. Navyse nahliadnut aspon trochu za spravny informacny "firewall" byva neobvykle narocne. Vidime, ze dnes je najmensi problem udrzat moc nad obcanmi hlavne tzv. rozvinutych krajinach. Je to logicke. Bohatsie byrokraticke a zakonove podhubie, cim dokonalejsi zakon, tym vacsi problem konat v niecom proti. Je tazko verit, ze za globalnou vladou stoja ludia, ktori o tychto veciach ci problemoch nevedia. Problem by teda neboli zrejme samotni obcania, problem by bola vnutorna opozicia takejto vlady. Nerobme si vsak iluzie. Pravdepodobne by slo len o dalsieho rovnakeho konkurenta, inej struktury baziacej po moci, po ovladani, filtrovani, manipulacii a teda logicky aj penazi v akejkolvek podobe. Druha moznost je viacej "supervlad", lenze tie tu mame uz teraz...
Ten Gideon prichadza v logicky "spravnej" dobe, kedze v "case blahobytu" sa obcania tazko budu unuvat pod nejaku globalnu vladu. Teraz je ten spravny cas, minimalne na jemny "research" nazorov.

178186

Příspěvků: 64

13.12. 07:11 Saša  Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas
13.12. 08:00 Datel  RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas
13.12. 09:37 Saša  RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas
13.12. 21:29 Cerw  RE: Puvodní článek v angličtině vyvolal nečekaný ohlas
13.12. 07:20 konitrus  A co jižní amerika
13.12. 14:04  RE: A co jižní amerika
14.12. 02:24 Latinec  RE: A co jižní amerika
14.12. 15:45  RE: A co jižní amerika
14.12. 20:06  RE: A co jižní amerika
15.12. 01:57 Latinec  RE: A co jižní amerika
15.12. 02:27 Datel  RE: A co jižní amerika
15.12. 09:32 Takyjeden  RE: A co jižní amerika
15.12. 11:09 voyta  RE: A co jižní amerika
15.12. 22:57 Latinec  RE: A co jižní amerika
16.12. 04:53  RE: A co jižní amerika
16.12. 09:08 Takyjeden  RE: A co jižní amerika
16.12. 09:20 Rene Bartosek  RE: A co jižní amerika
16.12. 15:38 Takyjeden  RE: A co jižní amerika
17.12. 02:06  RE: A co jižní amerika
17.12. 17:54 Rene Bartosek  RE: A co jižní amerika
13.12. 10:45 Alexa  Co dodat...
13.12. 11:08 pietroo  Traktát Joma 10a
13.12. 12:04 panelák Obama  jak to funguje dole
14.12. 08:19 panelák obama  RE: jak to funguje dole
14.12. 08:23 panelák Obama  RE: jak to funguje dole
13.12. 12:27 Ladis_11  Hmm....
14.12. 18:21  RE: Hmm....
13.12. 15:26 Rene Bartosek  Hmmm,
13.12. 15:35 Rene Bartosek  RE: Hmmm,
13.12. 19:46 Tom  RE: Hmmm,
13.12. 19:54 Rene Bartosek  RE: Hmmm,
13.12. 22:58 Aja  RE: Hmmm,
14.12. 00:43 Datel  RE: Hmmm,
14.12. 08:08 nitram  RE: Pane Bartošku,
14.12. 15:46 Rene Bartosek  RE: Pane Bartošku,
14.12. 21:21  RE: Pane Bartošku,
15.12. 11:17 hestroy  RE: Pane Bartošku,
15.12. 15:28 aristokrat  RE: Pane Bartošku,
15.12. 15:45 Rene Bartosek  RE: Pane Bartošku,
15.12. 16:52 hestroy  RE: Pane Bartošku,
15.12. 18:23 Rene Bartosek  RE: Pane Bartošku,
16.12. 11:20 hestroy  RE: Pane Bartošku,
17.12. 20:26 Mirda  RE: Pane Bartošku,
18.12. 03:26 Rene Bartosek  RE: Pane Bartošku,
18.12. 15:45 Mirda  RE: Pane Bartošku,
18.12. 16:32 hestroy  RE: Pane Bartošku,
18.12. 16:38 Mirda  RE: Pane Bartošku,
15.12. 03:29  RE: Hmmm,
15.12. 15:26 aristokrat  RE: Hmmm,
13.12. 16:28 vlh  zajimava literatura
14.12. 15:16 jb  RE: zajimava literatura
13.12. 18:19  Ciste teoreticky
13.12. 20:57  RE: Ciste teoreticky
13.12. 21:19 na jare DS  RE: Ciste teoreticky
13.12. 19:54 kstano  FED - kto ho vlastni
13.12. 20:28 Rene Bartosek  RE: FED - kto ho vlastni
13.12. 20:29 mt-svk  RE: FED - kto ho vlastni
15.12. 10:47 \\df  Nejen o monetarismu
13.12. 20:24 jean.laroux  Proč je superstát utopií ?
13.12. 21:12 anonym  Chyby v článku
13.12. 22:05 pietroo  RE: Chyby v článku
14.12. 21:45 Rene Bartosek  Svetova vlada
14.12. 22:30 Gösta z Mosta  RE
15.12. 14:37 PeterPan  ...zahadne mi pada mozilla :) , tak este raz:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,12 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 370,68 Kč
1 unce stříbra
532,88 Kč
Bitcoin
253 800,88 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 390