Diskuze k článku

Pravda o brněnském zdravotnictví

Příspěvků 65

12.12.2008 7:53

Kdo nám vládne

Jarmila 83.?.?.?

Pánové a dámy, je vám už konečně jasné, kdo nám ve skutečnosti vládne? Není to žádná elita, ale je to ta nejhorší lůza- domluvení, organizovaní zločinci. To co se děje ve zdravotnictví se zároveň děje i ve všech ostatních odvětvích. No tak jen dál, choďte ovčané poslušně k volbám a volte buď pravicového čerta, nebo levicového ďábla.

Připomenu zde kariéru Ratha a Emmerové. Oba byli ovčany nenáviděni a na internetu jim nemohli lidi přijít na jméno. Jenže to jsou týpkové, kteří se nevzdávají, kterým je vše jedno, kteří jdou třeba přes mrtvoly, protože jdou po prachách. A tak když je vyhodíte dveřmi, vrátí se oknem- dneska jsou z obou zvolení hejtmani a můžou dál pokračovat ve svých neblahých rejdech. A ještě se pak mainstream vysmívá lidu- neměli jste být lidi hloupí, neměli jste je volit. Ale že ve skutečnosti vůbec žádná volba neexistuje, napravo, ani nalevo, to už zapomene prodejný mainstream zmínit. [naštvaný][bliji]

178014

12.12.2008 12:37

RE: Kdo nám vládne

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 178014

Jen maly postreh.

Media - Paroubek - prase, hroch a ja nevim co (neustale se podsouva tenhle obraz)

Topolanek - Chlap s Gulama, kabrnak atd.

V praci mi kolegine rekla ze je ji Paroubek protivnej. "Proc?" ptal jsem se.
To nevedela je ji odporonej.

Mezi obema pany neni rozdil, jsou to svine jako zadne jine. Ale chci naznacit, ze dlouhodobe je tlacen stav kdy se vytavri co nejlepsi obraz pro tu stranu, ktera v techhle vsivarnach bude klast ten nejmensi odpor. Coz je v tuto chvili ODS, za pul roku to muze byt jinak.

178028

13.12.2008 7:09

RE: Kdo nám vládne

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178028

Ano, mají to všechno dokonale promyšlené a vymakané, jak manipulovat s davem. Však se to učili mnoho staletí. Nejhorší na tom je, že nám nevládnou ti nejlepší z nás, ale ti nejhorší z nejhorších. Nikoliv ti schopní, ale ti všehoschopní. Nemorální dobytkové, kteří zcela propadli mamonu a ztratili již veškerou soudnost.

Poslední dobou je vidět i na poslancích, jak jsou čím dál otřesněji nemorální. Jak se snaží prosadit čím dál perveznější zákony namířené proti všem občanům. I tuhle věc mají dobře vymyšlenou- každý ten poslanec udělá kousek toho zla, nahrabe si nadosmrti majetek a pak zmizí zpátky v soukromé sféře, kde se tváří: Já nic já muzikant (teď naposled třeba Pohanka). Nahradí ho nová síla, která rovněž udělá kousek zla a opět zmizí. A loutkaři za oponou vládnou nepřetržitě a jenom se lidu smějí přímo do ksichtu.

178061

12.12.2008 7:56

Brno

lucifuge 85.?.?.?

Ano, volil jsem jen kvůli úrazovce (volit nechodím) a následně jsem žasl nad těmi žvásty ve sdělovacích prostředcích o výsledcích voleb. Doufám, že nám úrazovka zůstane i s traumacentrem, bez toho by to bylo k ničemu.

178015

12.12.2008 8:18

ve skutečnosti vůbec žádná volba neexistuje, napravo, ani nalevo

henrypes 81.?.?.?

...to už zapomene prodejný mainstream zmínit. Že je článek nepodepsaný, je logické. Mafie užívá i násilných praktik, takže jde o zdraví dělat svou práci ve zdravotnictví...Lidé, jsme používáni všichni jako prostředky pro získání moci lidí mafianských praktik. Vězte, že většina lidí v této době je pod kontrolou mysly ( kdo googluje ví, že jde o realitu, nikoli paranoi-jak nás nazve placený funkcionář ). Celý je to podraz-"demokracie" [bliji] [oči v sloup]

178016

12.12.2008 10:22

A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??

martin1 213.?.?.?

A proč se případu nevěnuje třeba investigativní Janek Kroupa ?
Proč všichni mlčí ?

178023

12.12.2008 11:02

RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178023

Proč Zuna z Primy nezačne vysílat normální pravdivé zprávy? (Popis lobbystických setkání, zprávy které čteme na zvědavci...) Hned by měl sledovanost. Proč to neudělala Tachecí v českém rozhlase, když ji šlo o zvýšení poslechovosti? Místo toho zavedla ještě větší oblbovací kampaň, vymývání mozků "zprávami" myslím snad každé čtvrt hodiny...
(Napadá mne Protokol 3: "Při dnešním stavu vědy a směru, který jsme jí dodali, lid slepě věří tištěnému slovu." Ať se na eretzu třeba zblázní. Spíš by se měli zamyslet na pojmem "pogrom" v Palestině.) [smích]

178025

12.12.2008 14:01

RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??

Lothar 212.?.?.?

Reakce na 178025

Vláda je sice slabá, ale Vy všickni máte na chleba a na potřeby, přiznejte si, že nežijete v bídě, kéž by přišli schopní vládci...

178034

12.12.2008 16:17

RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??

R@VI 212.?.?.?

Reakce na 178034

Ta bida se plizi skryte ve stinu noci ... pujcovat si na pujcky, az nakonec vse cim budu kryt se stane diky globalni krizi bezcenne ... dal jsem si slib, ze si nebudu kupovat to na co nemam a diky tomu ze sve vyplaty platim jen 50% statu, 25% na bydleni a stravu, 10% na auto a tech zbylych 15% si setrim na nemoce, duchod a hrob ...

178036

18.12.2008 10:48

RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??

Jedla 81.?.?.?

Reakce na 178036

Pořiď si z těch zbylých 15% dvě děti, aby Ti důchod nemusely platit ty moje ...

K titulku ... podat trestní oznámení, aby ho Vesecká zakázala došetřit? A sám(a) se vystavit trestnímu stíhání, jako Čunkova sekretářka? Nedělejte to, pánové či dámy. Lépe je šířit odkaz na tento web.

178436

12.12.2008 14:57

Můj názor

Filip S 85.?.?.?

Nechci tvrdit, že tento článek je lživý. V žádném případě ne. Naši nejvyšší politici a soudci spolupracují s mafiemi a nemůžeme jim proto věřit už ani nos mezi očima. Jen na mě působí velmi nepříjemně, když vyjmenovává všelijaké výše nařčení. MYslím to tak, že většina lidí by tento článek odmítla jako snůšku tvrzení, která se nedají dokázat.

Má poznámka k Julínkovi: 30Kč jako poplatek za ošetření, placení pobytů v nemocnicích a za pohotovost považuji za nevyhnutelné. Nežijeme holt ani v utopii, ani v Saudské Arábii, kde mají skoro všechno zadarmo. Je mi líto, že mnoho čtenářů Zvědavce to vidí příliš levicově - šetřit se přece musí - k tomu jsou ty poplatky vynikající. Taky nemám nic proti změně statutu nemocnic z p.s. na a.s. Akciovky mají lepší právní status, jsou více motivovány nevytvářet ztráty atd atd. V žádném případě ale nesouhlasím s privatizací nemocnic a zdravotních pojišťoven! Tenhle Julínkův návrh považuju jen za pokus o monstrózní tunelování, které nemá ve světě obdoby. Občanům by se to vůbec ale vůbec nevyplácelo - ročně bychom my jako občani ztráceli miliardy korun, které by nešly do státního rozpočtu, ale na účty nadnárodních koncernů!

178035

12.12.2008 16:22

RE: Můj názor

Kamil 83.?.?.?

Reakce na 178035

Článek vyjmenovává spoustu nařčení, ale to jen potvrzuje tu nejzásadnější chybu - politika by přece měla být tak průhledná, aby každý volič mohl vědět, jestli jeho politik kope za něho.. jestli je článek pravdivý nebo ne.. Uvědomte si, že ty hajzly nahoře navíc platíte z daní.. Ale nezjistíme nic.

178037

12.12.2008 19:05

RE: Můj názor

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 178035

možná někde mají zdravotnictví zadarmo, ale u nás to nikdy nebylo a není. Jestli nevěříš podívej se na výplatní pásku. Zdravotnictví je placené cestou povinného zdravotního pojištění a tak tomu byly i za komunistů. A toto pojištění platí i lidé bez zdanitelných příjmů. Pokud dospělý člověk nemá na zdravotní pojištění nebo mu unikne tato povinnost, zdravotní pojišťovna na něj rychle ( "po vhodném prodlení"[mrknutí jedním okem] pošle exekutora. Už hodně vesnických prosťáčku přišlo o domek po rodičích když státem (obcí?) určený opatrovník "pochybil".(Viz katastr nemovitostí nařízené exekuce.) Srovnej s Vesničko má středisková.
PS: ctěl bych být tak jednoduchý jako ty. A nebo děláš někomu advokáta?

178039

12.12.2008 20:55

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178039

Nechápu tuhle reakci... K jakému příspěvku patří? Jestli k Filipovi, tak nechápu, proč si myslíte, že je jednoduchý? Jediné co řekl je to, že souhlasí s 30Kč poplatkem.

Asi ho nebavilo sedět v čekárně, než se všichni důchodci vypovídají. Tam se dá mluvit o tom, že je to poplatek "regulační". Reguluje počet důchodců, kteří nemají nikoho a proto chodí každý den k doktorovi, aby si postěžovali, že jsou tak slabí, že už se nemůžou sami ani oběsit.

Co ale nechápu, je "regulační" poplatek za každou položku receptu. Co tím Julínek šulínek sleduje? Aby nebyly fronty v lékárnách? [bliji]

178045

12.12.2008 22:46

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178045

Co ale nechápu, je "regulační" poplatek za každou položku receptu. Co tím Julínek šulínek sleduje? Aby nebyly fronty v lékárnách? [bliji]
------------------------------------------------------------------
Kdyby byl pouze poplatek za recept, nebo pouze za jednu položku na receptu, tak další položky budou acylpiríny, vitamíny, plíny a jiné chujoviny a bylo by vše postaru.
Už máte doblito? [mrknutí jedním okem]

178050

15.12.2008 9:16

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178050

Co to melete, sioVratislave? Co já vím, tak za acylpirin a další léky se platilo již předtím. Tak se proberte, ano? Opět bliji, tentokrát z vás, vy zastánce NWO... [bliji]

178173

16.12.2008 17:28

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178173

>Co to melete, sioVratislave? Co já vím, tak za acylpirin a
>další léky se platilo již předtím. Tak se proberte, ano?
>Opět bliji, tentokrát z vás, vy zastánce NWO... [bliji]

Ty blbiny jste si mohl koupit, nebo je dostat zadáka na recept.
Zajděte k psychiatrovy. Děláte těmhle novinám blbou službu.

178269

17.12.2008 11:26

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178269

Chtěl jste jistě napsat psychiatrovi, že? Ona i ta čeština o něčem vypovídá, milý soudruhu sionisto.

178326

13.12.2008 1:05

RE: Můj názor

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 178045

>Nechápu tuhle reakci... K jakému příspěvku patří? Jestli k
>Filipovi, tak nechápu, proč si myslíte, že je jednoduchý?
>Jediné co řekl je to, že souhlasí s 30Kč poplatkem.

Nejen to, ale napriklad i toto:
Taky nemám nic proti změně statutu nemocnic z p.s. na a.s. Akciovky mají lepší právní status, jsou více motivovány nevytvářet ztráty atd atd.

Co to je za nesmysly, lepsi pravni status nebo motivace nevytvaret ztraty? Spravni rady i reditele nemocnic(krajskych) ma pod sebou kraj jako zrizovatel a jediny vlastnik(nebo akcionar) a kdykoliv je muze odvolat. Je uplne jedno jestli jsou to akciovky nebo ne. To je jen dalsi Julinkuv manevr jak nemocnice postupne privatizovat.

A poplatky? Radsi no comment. Za poslednich par mesicu sem si uzil dost a nehodlam se znovu rozcilovat. Zatim mi to prijde, ze veskerej usetrenej cas obvodaci vyuzivaji ke zvyseni pohody na pracovisti a clovek ve vysledku ceka stejne nebo jeste vic, protoze proc by meli hnout predli, kdyz maji v cekarne jeste pet zidli volnych. Naopak u specialistu si clovek nesedne stejne, u zubare clovek plati jak mourovatej i tak a muze byt rad, ze ho vubec vemou, nebo na takove urazovce clovek stravi pul dne, protoze kdyz si nekdo neco polame, tak at je duchodce nebo ne, sam si to doma nezrentgenuje a nezasadruje. Kdyz me dva dny po operaci nohy(dvojta fraktura, 7 sroubu, 14 stehu) v podstate vyhodili z postele, ze maji v poledne urgentni prijem ci co a jel sem domu sanitkou bosky jen v trenkach a tricku, mel sem velmi smisene pocity. Diky bohu pritelkyne stihla prijet s klicema jinak bych snad zustal sedet pred domem na patniku nebo by me odlozili na voziku nekde na chodbe nez by si me nekdo odvezl. A jeste mi ty kurvy nauctovali 180 za pobyt jako bych tam byl asi z nudy. Pro neznale pripominam, ze max nemocenska je 11 tisic, coz treba me nestaci ani na najem a urcite nejsem jedinej kdo si nemuze dovolit kazdej tyden vysedavat u doktora, natoz marodit... [oči v sloup]

178058

13.12.2008 7:22

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178058

Souhlas. Třicetikorunové poplatky by měly zmizet v propadlišti dějin, protože jsou nesmyslné a zrůdné. Každý občan má podle ústavy právo na ošetření, nejen ten co má třicet korun v kapse. Tuhle mě zastavil kluk s rozbitým nosem, jestli bych mu nedala třicet korun, že potřebuje jít k lékaři nechat si ten nos ošetřit. A nejsou to jen důchodci, kdo nemají na rozhazování. Jsou to i matky s malými dětmi, které musi na mateřské obracet každou korunu. A tam už kolikrát jde i o život dítěte, když se matka rozhodne, že to není tak vážné a že radši k doktorovi nepůjde, protože by musela zaplatit 60 Kč za doktora a lékárnu.

178064

15.12.2008 1:22

RE: Můj názor

Polaris 83.?.?.?

Reakce na 178064

Tuhle tě zastavil kluk.... tak takovou bezostyšnou lež jsem už hodně dlouho nečetl [chechtot]

A teď k věci - pokud kouknu do košíků u libovolného supermarketu, mám NAPROSTOU jistotu, že těch 30 korun takřka nikoho neohrozí a rozhodně jsem si jist, že ne matky s malými dětmi. Už jen peoto, že náklady na dítě jsou dnes tak vysoké, že těch 30 kaček už nikdo ani nepocítí. Navíc pro většinu matek to bude tak třetina posezení "nad kávičkou" s kamarádkami, zatímco její zlatíčko se batolí vedle silnice.

A poněkud zapomínáš dodat - lháři - že ti skutečně potřební v hmotné nouzi mohou požádat o proplacení tohoto poplatku. Co si pamatuji, bylo to využito za 1/4 roku platnosti v Brně snad 3x...

178153

15.12.2008 8:02

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178153

Jste nějaký drzý ne? Skutečně mě zastavil asi tak dvacetiletý mladík, měl přelepený nos a asi to potřeboval znovu převázat, protože již měl ty obvazy poněkud ušmudlané.

Milý pane, tady jde o princip a nic jiného. Ta situace, kdy kvůli pouhým třiceti korunám může umřít člověk, se může kdykoliv z různých důvodů přihodit. Jakmile je člověku vržena do jeho rozhodnutí jít k lékaři sebemenší překážka, tak to riziko tady automaticky statisticky vzniká. Takže Julínek má na svědomí již hezkou řádku mrtvých a né že ne.

178169

15.12.2008 9:27

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178169

Drzý tedy je... Ještě asi neprošel školou života...

178175

15.12.2008 14:20

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178175

Přesně tak. Šedá je teorie a zelený je strom života. Řekne se blbých třicet korun. Samozřejmě, že ředitel ČEZu Martin Roman, který bere 56 milionů měsíčně, jak je tady dole na Zvědavci uvedeno, tak předpokládám, že nad třiceti korunami mávne rukou. Ale předevčírem jsem byla nakupovat v Tescu a stala se mi taková drobná příhoda. Když jsem si brala košík, zjistila jsem, že tam někdo zanechal v tom otvoru košíku deset korun. Ledabyle jsem je strčila do kapsy a jela jsem s košíkem nakupovat. V tom jsem si dodatečně uvědomila, že taková stará paní lítostivě koukla, jak jsem shrábla tu desetikorunu, protože jsem byla rychlejší než ona. A tak jsem otočila košík, vrátila jsem se k té paní a tu desetikorunu jí odevzdala. A ona na mne vrhla tak oddaný psí pohled, že mi bylo jasné, že je šťastná, že to tak dopadlo.

178185

15.12.2008 16:59

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178185

Přesně tak. Heh, o průměrném českém platu si může přinejmenším polovina české populace nechat zdát. Ale podívejme se na to ještě takto: 30Kč dochtor, na receptu jsou troje prášky - 90 Kč. Celkem je to rovných 110,-Kč. Ten důchodce, co je vytahuje z peněženky, celý život makal a platil si zdravotní pojištění. Dokud byl mladý, moc nemocný nebyl. Ale ve stáří už na něj doléhá mnoho chorob, které mnohdy souvisí s tím, jak celý život dřel. A ta stovka je pro něj pořád slušný peníz, minimálně dva obědy. Je to svinstvo.

178197

15.12.2008 17:11

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178197

Jakýpak dva obědy. Žije z toho dva dny.[smích]

178198

15.12.2008 17:25

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178198

Tak tak... Chtěl jsem jim trochu dopřát [smích]

178200

16.12.2008 22:13

RE: Můj názor

Tom8 78.?.?.?

Reakce na 178197

mňo a v jiných zemích je to ještě horší!! Představte si, že o průměrném německém platu si mohou zdát skoro 2/3 němců!!! A to samé u britů, španělů a francouzů. Vzpomněl bych i rakušany a slováky, ale ti jsou na tom trochu lépe. Těch vašich rovných 110... popravdě nevím jaké to potkáváte chudáky. Pocházím z chudé rodiny a kromě nadávek na politiku a obcházení levných obchodů si moji dědové žijí normálním životem. Na jídlo mají a občas si koupí z důchodu i nějakou pěknou věc, jako pračku, nebo skutřík na ryby. Vy tu operujete s nějakými vymyšlenými důchodci z centra Prahy, nebo já nevím.

178281

17.12.2008 11:56

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178281

Průměrný důchod v ČR je 7200 Kč. Opět podotýkám, že je to průměr. Je to 50% lidí, co berou průměrný důchod, zatímco 30% lidí bere průměrný plat. Počítejte se mnou: Dejme tomu, že na bydlení bude stačit 3.000 Kč. Zbývá 4.200 Kč. 4.200/30=140 Kč na den. Je třeba dodávat víc? Za kolik žijete denně vy? A kolik berou vaši chudí dědové, že si mohou koupit vodní skůtr? [oči v sloup]

178328

17.12.2008 15:25

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178328

V Praze 3000 Kč na bydlení nestačí. Tady i s energiemi zaplatí lidé tak 5000 Kč v průměru. Takže 7200 mínus 5000 rovná se 2200 na celý měsíc. To dělá 73,- Kč na celý den.

178345

18.12.2008 16:55

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178345

Hmmm, tak to je divné. Protože když odečtu 50 Kč denně na jídlo, zbývá mi 23 Kč. Za jak dlouho se dá ušetřit na takový skůtr, dejme tomu za 230.000 Kč? [chechtot]

178469

15.12.2008 21:29

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 178169

Ale soudruzi z ODS ze v r.2006 zaklínali, že nebudou žádné poplatky, že zdravotnictví je "bezplatné" a je to garantováno ústavou. Tady máte Nečase:

http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs

178207

22.12.2008 11:39

RE: Můj názor

Filip M 85.?.?.?

Reakce na 178169

Ano, kvlli 30 Kč opravdu může umřít člověk. Ale v současné situaci v ČR (i v době hospodářské krize) je 30 Kč velmi málo. 30 Kč je polovina oběda v restauraci, polovina krabičky cigaret, jedno a půl piva v hospodě. Lidí, kteří by kvůli 30 Kč měli umřít, je velmi velmi málo - jeden ze statisíců? Jeden z milionu? Jestli to nevíte, tak sociálně slabí mají právo na odpuštění těchto poplatků. Je mi líto, ale nechala jste se podvést hloupou demagogií pana Paroubka, Haška, Sobotky a Ratha. Tito lidi se totiž mimo jiné nestydí prohlašovat, že dluhy se platit nemusí. Kdyby nám vládli pár volebních období, dopadli bychom hůř než .Maďaři po několika vládách levice

178712

15.12.2008 9:27

RE: Můj názor

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178153

Pokud vím tak UK, Francie a Kanada žádné poplatky u lékaře nemá (ošetření je kryto pojistkou). O chudých státech jako Kuba ani nemluvě. Je skandální a zločinné požadovat nějakou pacientovu spoluvinu. Je to krok k privatizaci zdravotnictví. [bliji]

178174

15.12.2008 10:36

RE: Můj názor

petrxh 82.?.?.?

Reakce na 178174

No ja nevim, pred par lety davali nejakej dokument o lekarske peci ve Francii a zaznelo tam, ze Francouzi si priplaci kolem 40% z ceny vykonu domaciho lekare jeste k pojisteni (jak je to s peci ve spitale uz nevim)...

178180

15.12.2008 18:27

RE: Můj názor

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178180

Ke změnám ve Francii došlo po prvé od roku 1947 až letos za Sarkozyho vlády, tedy za vlády ze stejné stáje jako Julínek.
Pro nejchudší je stále zcela zdarma. Na první pohled je po změnách obdobná jako v ČR; podrobněji v angličtině třeba na http://www.frenchentree.com/fe-health/

178204

12.12.2008 21:01

RE: Můj názor

Filip S 85.?.?.?

Reakce na 178039

Já jednoduchý nejsem! Naopak jste jednoduchý vy! já nikomu nepřeju, aby za cokoliv musel platit. Jenže jak už jsem napsal - nežijeme v utopii. Ve zdravotnictví se plýtvá a je potřeba šetřit. Basta fidli! A ty poplatky plýtvání výbotně zamezují. V západní Evropě jsou poplatky mnohem větší než u nás (a to i např. v socialistickém Švédsku). A proto se tam plýtvá mnohem méně. Nebo vy věříte demagogickým řečem PAroubka, Ratha a spol, že kvůli poplatkům ve zdravotnictví budou masově umírat staré babičky a malé děti, protože kvůli 30 Kč nebudou mít oni či jejich rodiče na doktora? 30 Kč stojí půl krabičky cigaret!

Vím moc dobře, že peníze na zdravotnictví nepadají z nebe, ale že plynou od nás, z našich daní.

178047

13.12.2008 0:05

RE: Můj názor

l.leimas 90.?.?.?

Reakce na 178047

Ejhle vohnout, miluju vohnouty, dají se drtit lisovat, vymačkat jako citron a ještě i poděkují, Když na vohnouta vezme pán karabáč vohnout mu rád řekne jak ho má mlátit, aby to nejvíc bolelo. Vohnout má úžasný úžasně jednoduchý život, vlastní názor si přečte v novinách vládní strany nebo ho uslyší v televizi, Ale jinak jsou vohnouti k ničemu, vždy připravení zalézt, zradit uhnout, neví co je čest, odvaha, zodpovědnost.
V padesátých letech vohnouti chodili na politické procesy a křičeli psům psí smrt, protože to vrchnost označila jako správné. Dnes ze stejného důvodu vohnout chválí poplatky, a radar, zítra si pořídí šikmé oči a natře hubu na žluto. Jediné štěstí že vohnoutů u nás není ani 30 procent.

178054

13.12.2008 7:29

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178054

[velký smích] Tak, tak, je to vohnout jako vyšitej. [chechtot] Co je mu po nějakých chudých starých babičkách nebo mladých matkách. Jen ať co nejrychleji chcípnou, když nemají ani těch 30 korun.

178065

16.12.2008 22:24

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 178065

prominte, ale v zivote jste snad ani nemohla videt co tu pisete. Kolik pripadu nemelo na poplatky a tudiz je lekar odmitl osetrit? Kolik lidi opravdu na ty poplatky nema, ale presto je musi platit? To vase vsechny stare babicky a vsechny mlade matky si strcte za kloubouk milostiva. Osobne neznam zadny tak nozouvy pripad, ze by pod tihou poplatku snad trpel. Nevim v jake nouzy nechavate vy zit sve rodice, nebo mlade deti, ale v mem okoli teda nikoho takoveho opravdu neznam. Prarodice se nemaji kralovsky, nemaji se ani jako ja pravda, ale bidou rozhodne netrpi. Pochybuji i tech vasich mladych matkach, ale pravda zadnou neznam. Ale prijit dcera do takove situace, tak ji rozhodne nenecham dojit do stavu, ktery tady popisujete proboha. A jestli si myslite, ze nekdo, kdo nema na poplatek pro dite je vubec schopnej ho vychovat v radneho clena spolecnosti, tak amene s nama se vsema. Dejte si prosim dohromady o kom vlastne mluvite. Jestli zastavate statisice neexistujicich chudaku, nebo
5 obcanu, kteri jsou na tom po zmene skutecne hure.

178282

17.12.2008 7:19

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178282

Již jsem tady psala, že překážka ve formě poplatků je z PRINCIPU špatná. Že by neměla už kvůli ústavnímu zákonu existovat, protože je protiústavní. Lékařská péče má být dostupná KAŽDÉMU, bez jakýchkoliv překážek. Pokud poslanci mají dojem, že občané platí za VZP málo, nechť tedy zvýší VZP a neopruzují a nebuzerují občany s nějakými poplatky.

A teď Vám dám příklad ze života, jak by se mohlo stát, že by dítě kvůli 30 korunám zemřelo. Když jsem měla malé dítě, byla jsem nezkušená matka, a tak jsem doslova s každým prdem poděšeně lítala k lékaři. Tenkrát, za socialismu byli dětští lékaři pověstní svou laskavostí a vždy matky nabádali, aby nikdy neváhaly a skutečně s jakoukoliv zdánlivou hloupostí se přišli radši k nim poradit. U ročního dítěte, které začalo chodit, jsem začala poděšeně sledovat, že má nohy příliš do O. Došla jsem k závěru, že má asi křivici. Vzpomněla jsem si, že jsme v dětství kvůli tomu musely jako děti pít rybí tuk. A tak jsem spěchala k doktorovi a sdělila mu své obavy. Sestřičce se náhle nafoukly tváře a rychle zmizela ve vedlejší místnosti. Ale lékař zachoval rozvážnou tvář, nesmál se mi, dítě prohlédl a předepsal mu ampulku rybího tuku.

Jindy se ale stalo, že moje návštěva u lékařky byla oprávněná. Lékařka předepsala dceři antibiotika, že má anginu. Dceři se srazila horečka, ale začala jaksi divně páchnout. Ve mně to bojovalo, jestli mám jít k doktorce vopruzovat nebo ne. Vždyť dcera má antibiotika a horečku už nemá, tak co bych ještě chtěla? Nakonec jsem ale s dcerou šla. Doktorka ji znovu pečlivě prohlídla a pak se zděsila. Rozhodla, že musí jít okamžitě do nemocnice na operaci, protože má v nose a v přilehlých dutinách zahnívající absces. Kdyby na tu operaci hned nešla, mohla zemřít.

A teď si představte ty změněné dnešní poměry. Že se současná matka rozhoduje nad dítětem tak jako já tenkrát. Pak ale usoudí, že by se doktoři na ni dívali skrz prsty, že tam zase s dítětem vopruzuje, a že by musela zbytečně ještě platit poplatky. A tak se rozhodne, že nikam nepůjde...A to jsou ti mrtví lidé, kteří stojí za bezúčelnými Julínkovými poplatky.[naštvaný]

178304

17.12.2008 9:30

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178304

Vážená paní Jarmilo,
chudáci mamky s dětma,co raději nejdou kvůli 30ti kačkám k lékaři. [chechtot]
Vypočítejte si, kolik jim dětsko prochčije a prose... plínek na jedno použítí za měsíc. a kolikrát by za ty prachy mohli k obvoďákovi.

178309

17.12.2008 10:12

RE: Můj názor

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178309

No, tak mamce, co kupuje plenky na jedno použití, asi těch 30 korun chybět nebude. Všechny maminky kupují takový brak? A ten příspěvek Jarmily byl trochu o něčem jiném, než tady to vaše trapné blití. Skutečnost, že z čekáren zmizí fronty simulantů má jisté opodstatnění, ale hlavní smysl vidím takto - Julinek: proč by jsme měli přidávat doktorům a lékárníkům z rozpočtu, zbylo by nám míň na zlodějiny a tuneloviny, tak jim přidáme přímo z kapes ovčanů. Richtig. A že je to protiústvní? Nasrat aj na ústavu... [vyplazený jazyk]

178313

17.12.2008 10:31

RE: Můj názor

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178313

To zdůvodnění o simulantech je samozřejmě jen vládní finta, musí se najít oficiální vysvětlení, které jako působí oficiálně přijatelně i když skutečný důvod poplatku 30 korun je jiný. Kdyby šlo o zdraví, a ne jen o peníze, tak přece v rámci prevence raději ať tak přijdou lidi pětkrát "zbytečně", než když tam nejdou a pak je už pozdě. Před patnácti lety byli schopni někteří lékaři sprostě nadávat do simulantů lidem s únavovým syndromem. Jakékoliv omezení považuji za negativní. Např. když budu muset jít nejprve k obvodní lékařce a ta mne musí doporučit k odborné atd. Až toto někdy zase nastane, tak to bude zase jako za komunistů, sice se ušetří peníze, ale některé lidi to bude stát zbytečně zdraví a i život. [smích]

178315

17.12.2008 10:36

RE: Můj názor

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178315

Stejně tak, když budou lidé přecházet nemoci a chodit do práce jen proto, protože nedostane 3 dny= doba trvání nemoci, žádné peníze a ještě ho bude někdo terorizovat, že je flákač atd. To je úroveň, tím se sice peníze ušetří, ale z přechozených nemocí pak vznikají rakoviny atd. To se opravdu ušetří. Já říkám, že místo politiků stačí jen nějaká účetní a vyřešeno, problémy se nějak komplexně stejně neřeší. [bliji]

178316

17.12.2008 11:08

RE: Můj názor

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178315

ano, naprosto souhlasím, ohledně zdraví je přitahování kouhoutků vždy proti zájmu lidí. Navíc, ve zdravotnictví by bylo peněz dost, kdyby je ta politicko-korporátní žumpa nerozkrádala.

178321

17.12.2008 11:48

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178315

To zdůvodnění o simulantech je samozřejmě jen vládní finta........

------------------------------------------------------------
To si fakt myslíte, že občané České republiky jsou opravdu ti nejnemocnější chcípáci v Evropě?
Statistika je přece jasná.

178327

17.12.2008 11:57

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178327

To si fakt myslíte, že naši rodičové vyrůstali v čistším prostředí než lidé na západě?

178329

17.12.2008 12:59

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178329

Polsko a Maďarsko je asi Švýcarsko, že jo.

178336

17.12.2008 13:19

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178336

Ještě mi tu řekněte, že Maďarsko a Polsko mělo větší průmyslovou výrobu a menší plochu než ČSSR a jsme doma [chechtot] [chechtot] [chechtot]

178337

17.12.2008 13:37

RE: Můj názor

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 178337

To je fakt. Chudáci Vaši rodiče a Vy jste to odskákal.

178340

17.12.2008 13:42

RE: Můj názor

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178340

Kolik vám je? Zažil jste vůbec komunismus? Pochybuji...

Jsem si jistý, že k vám do třídy nechodil nikdo z Lovosic nebo Ústí nad labem. Jinak byste nemohl takhle plácat. Ale jak říkám, bude to vaším mládím...

178342

17.12.2008 22:32

RE: Můj názor

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 178327

Vratislave, díval si se dneska na přenos z parlamentu, kde se diskutovaly poplatky??????


Mimo jiné tam jasně poslanec Rath (a to je doktor, který narozdíl od některých politických lokajů ví o čem mluví) jasně na adresu Julínkem opěvovaných poplatků řekl, že rozbory zdravotních pojišťoven založených na exaktních přehledech dokázaly, že se návštěvnost zejména u ambulatních lékařů po zavedení REGULAČNÍCH poplatků NESNÍŽILA!!!!!

Jestli si tudíž poslanec Rath nevymýšlel, o čemž dost pochybuji, protože tyhle věci se dají zpětně dohledat, tak to znamená, že zdůvodnění prostředníčkového premiéra (nyní nově i prostředníčkového Kalouska - viz. živě v přenosu), Julínka a dalších lokajů soukromých lobby o tom, že poplatky odbouraly z ordinací simulanty bylo a je VLÁDNÍ FINTA a navíc lež nebo minimalně manipulace vůči ovčanům.

Je to jasné Vratislave nebo ještě pořád ne?

jansmit[smích]

178383

17.12.2008 22:27

RE: Můj názor

estanislao 88.?.?.?

Reakce na 178315

V Německu zaplatíte 10 eoro za návštěvu u lékaře, které on musí poukázat pojišťovně, jednou za čvrt roku. A smíte přijít třeba 30 krát. Víc neplatíte. Je to sociální stát, který vás netrápí, když máte utrpení, na rozdíl od zločinného, který tady trpíme. [pláč] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]
>To zdůvodnění o simulantech je samozřejmě jen vládní
>finta, musí se najít oficiální vysvětlení, které jako
>působí oficiálně přijatelně i když skutečný důvod
>poplatku 30 korun je jiný. Kdyby šlo o zdraví, a ne jen o
>peníze, tak přece v rámci prevence raději ať tak přijdou
>lidi pětkrát "zbytečně", než když tam nejdou a pak je už
>pozdě. Před patnácti lety byli schopni někteří lékaři
>sprostě nadávat do simulantů lidem s únavovým syndromem.
>Jakékoliv omezení považuji za negativní. Např. když budu
>muset jít nejprve k obvodní lékařce a ta mne musí doporučit
>k odborné atd. Až toto někdy zase nastane, tak to bude zase
>jako za komunistů, sice se ušetří peníze, ale některé lidi
>to bude stát zbytečně zdraví a i život. [smích]
[mrknutí jedním okem]

178382

17.12.2008 12:10

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178309

Vratislave, ve věci julinkovských poplatků jsem výjimečně zcela stejného názoru jako Jarmila.
Problém není pro většinu lidí 30 korun (pokud by to bylo jen toto, a jen 1x měsíčně), ale třeba já to považuju za šikanu a za psychologické odrazení od něčeho, co jsem si sám už dávno předplatil, a to dokonce v nadměrné výši! Je prostě PRINCIPIÁLNĚ vadné a nesmírně DRZÉ brát ode mě nemalé platby pojišťovnám, a v případě, kdy náhodou své pojištění potřebuji využít, je mi kladena jakákoliv překážka k té JIŽ PŘEDPLACENÉ péči, na kterou mám nárok! Je to podobné, jako by vás odmítali pustit do pojišťovny Allianz ohledně havárie auta, dokud nezaplatíte NAVÍC třeba 1000 korun ve dveřích. Ačkoliv si dlouhá léta platíte pojistné...
U mnoha lidí jistě psychologický efekt poplatků způsobí, že v případě pochybností rozhodne právě ten poplatek, a oni své potíže zanedbají, risknou to a přechodí. Což je samozřejmě nezdravé a může to mít mnohem větší (a dražší) zdravotní komplikace v budoucnu (návazné, jako důsledek julínka). Jenže zdraví lidí by nemělo být zanedbáváno nebo problémy bagatelizovány kvůli tomu, aby někdo ušetřil miliardy (pro koho? na co?).
Dále nejde rozhodně vždy o 30 korun. Uvedu vám jeden zcela konkrétní příklad z minulého týdne. Navštívil jsem očního lékaře (po 2,5 letech) a nechal si proměřit dioptrie; kromě toho mi předepsal nějaké kapky do očí.
- nejprve mě šikanózním způsobem sestra vyhnala zakoupit si v dané nemocnici jakýsi 30-korunový kupón o 14 pater níže. pak mě s tímto kupónem v různých dveřích různé sestry obtěžovaly ještě 2x
- v lékárně jsem zaplatil 30 Kč za recept + 79 Kč doplatek za blbou lahvičku.
= celkový účet NAVÍC za banální věci, na něž mám nárok, je tedy 139 Kč. Můžete mi prozradit, proč bych to měl platit, když jsem si během toho období přece řádně "nastřádal" pojištění v souhrnné výši tisícinásobně vyšší?
Mě to sice ekonomicky nezlikviduje, ale jde mi o princip a o neobtěžování. A pro některé lidi ta suma, zbytečně a NAVÍC zaplacená, představuje částku odpovídající celodennímu jídlu.
Podobně trapné je to i na pohotovosti - domníváte se, že si někdo rád a naschvál způsobí úraz, aby musel do nemocnice? Lze to nějak omezit? A je vhodné v takovém případě od prohlídky a ošetření odrazovat 90-ti Kč? -A to odrazení je přece hlavní deklarovaný efekt julinkovských poplatků, že?
Ještě bych nerad tyhle komplikace bral, kdyby mi ušetřené, nevyužité peníze moje pojišťovna vracela (to bych byl docela v balíku), ale ty "ušetřené" peníze prostě někdo někde prostaví nebo prožere, aniž z toho já-povinný_plátce budu cokoliv mít.
Nebo bych bral, aby si každý platil pojištění na svůj individuální účet, kde by se mu vklady kumulovaly a zhodnocovaly. V případě potřeby léčby by byl pacient prostě zákazníkem, který by od ...Automaticky kráceno

178331

17.12.2008 12:11

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178309

>DOKONČENÍ:

... V případě potřeby léčby by byl pacient prostě zákazníkem, který by od lékaře dostal fakturu za konkrétní odvedené úkony; tu by pacient prohlédl, ověřil správnost a podepsal. Jeho pojišťovna by pak okamžitě provedla z jeho účtu převod vyúčtované částky na účet lékaře či zdravotnického zařízení. Pokud by tento účet na patbu nestačil, musel by léčbu doplatit sám pacient hotově. Bohužel nic není zadarmo a zdraví také něco stojí. A někdo má holt smůlu, pokud je méně povedený lidský jedinec, vyžadující neustále "údržbu". Je přece absurdní udržovat formou povinných celospolečenských sbírek tyto lidi na živu. Je to neefektivní, protože tito lidé nikdy ani společnosti nevrátí ty výdaje. Nejdem vyložený asociál, nenechal bych zbytečně trpět či umírat jiné, méně šťastné, ale vše má svou hraniční mez. Nelze jít donekonečna.
Akceptoval bych 10% odpočet z každé platby pojistného na jakýsi účet solidarity (na hrazení dražších zákroků pro chudé a jinak potřebné).
Mnohem větší sumy lze šetřit nalezením a omezením plýtvání v nemocnicích, a na toto bych zaměstnal a nahnal tisíce kontrolorů (podpora zaměstnanosti + bohatě by se vyplatili... v podstatě zadarmo): vybaveni potřebnými pravomocemi by chodili po nemocnicích, poliklinikách, ordinacích a lékárnách, a za každé nalezené zbytečné plýtvání by dostali 1% z roční úspory po zjednané nápravě + 1% by musel zaplatit ten odpovědný pracovník např. nemocnice, který by měl danou oblast ve své kompetenci, a svou laxností by prokazatelně plýtvání trvající léta zavinil/umožňoval. -věřte tomu, že by ti NÁMI PLACENÍ úředníci-správci nemocnic okamžitě vyběhli ze svých kanceláří a preventivně by pečlivě zkontrolovali, kde se u nich plýtvá. Rovněž by to omezilo korupční rozdávání zakázek ve zdravotnictví kamarádům za nevýhodné ceny; stejný princip postihů +trestní stíhání k tomu.
Další zásadní sumy lze ušetřit ustavením státní nákupní firmy pro nákupy léčiv. -už jsem to psal dřív, a někdo to tu píše znovu (viz Švédsko). Množstevní slevy, větší objem nákupů = větší páky na farmaceutické firmy (využití konkurence), menší výdaje nyní jdoucí do zisku různých nákupních, překupních a distribučních firem.
ZDE jsou potenciálně mnohamiliardové úspory získané efektivním způsobem, bez zvyšování spoluúčasti a zbytečného obtěžování pacientů. Jsem přesvědčen, že by se do roka dokonce i snížily platby pojistného a možná by mohly vymizet i doplatky za léky na předpis.

178332

17.12.2008 15:38

RE: Můj názor

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178309

Heleďte se pane Vratislave, ta strategie mafiána Julínka a spol. je naprosto jasná. Že se Julínek nestydí- tahleta kreatůra vystudovala na lékaře. Ty jejich poplatky jsou jen takovým začátkem, aby si lidi zvykali a pak postupně metodou vařené žáby je navykli na tak drastický způsob zdravotnictví, jaký existuje v USA a je možný vidět ve filmu Sicko. Já bych se opravdu nerada dožila situace, kdy by matka s dítětem musela běhat od čerta k ďáblu a nakonec jí dítě zemřelo v náručí- tak jak jsme to viděli v tom filmu. Ani za socialismu neexistovalo, aby žena seděla 20 hodin v čekárně a pak padla k zemi mrtvá, aniž by si toho 2 hodiny někdo všiml.

Případ brněnských poměrů není ojedinělý. V dnešní MFD je článek o tom, že lékaři v Praze protestují proti zrušení traumacenter a onkologií. Kdeco pozrušují, pak bude všeho nedostatek a mně je naprosto jasné, kam tahle taktika směřuje: zdravotnictví jen pro bohaté a vy ostatní si klidně chcípněte.

178346

13.12.2008 8:43

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178047

Mlady muzi, kde by se podle vas melo ve zdravotnictvy setrit? Reknete konkretne kde? Ja vam dam jeden priklad kde by se usetrily desitky milionu a mozna i stovky. Ve vami zminovanem Svedsku veskere leky nakupuje stat. Nikoliv desitky soukromych firem. Diky tomu kupuje od farmaceutickych firem v ohromnem mnozstvi a pro to ma neuveritelne mnozstevni slevy a jine bonusy. Plus je mozna pruhledna prehlednost a kontrola. Skuste zapojit mozkove zavity a domyslet proc tento zpusob setreni ve zdravotnictvi neni u nas?
Jinak poplatek 30 Kc je nesmysl. Jestli se ma platit, tak jedina legalni cesta je zvysit odvody z pojisteni, ale ne poplatky. Tak ja rozumim ustave.

178067

13.12.2008 13:27

RE: Můj názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 178047

Setrit, setrit, setrit. To je ted hodne slyset. Souhlasim, neprici se to me orientaci, nejsem rozhazovacny. Po cely svuj zivot. Kazdy vydaj zvazuji, jestli by nesel zmensit anebo se ho vyvarovat. Kdyz mohu jit pesky, proc bych jel? Kdyz mohu jist stridmeji, proc bych se precpaval? Atd. Myslim si, ze takto by mela uvazovat vlada.

Setrit, setrit, setrit. Kolik nas stoji existence vsech vladnich uradu odshora az dolu? Kolik nas stoji jejich veskera spotreba? Jejich vysoky zivotni standard, povysenost, jesitnost? (Predseda vlady jede nadmernou rychlosti na tenis. Prestupek drze obhaji vysmechem, ze on tam klidne mohl letet. Kdo mu stanovil takove nadstandardni vymozenosti?) A kolik nas stoji tak zvana zahranicni mise? Cili podpora valky, jez nijak neohrozuje nasi zem? Kolik nas stoji podpora ruznych nefachcenku? Tedy hlavne cikanu? Atd. Jak ten mohutny odliv alespon zmirnit, kdyz uz ne eliminovat? Treba jen nektere slozky tech vydaju?

Setrit, setrit, setrit. Proc prave na tom nejvetsim potencialu, ktery zeme ma - podpore zdatnosti lidu? To je nejsprostejsi, nejblbejsi zamer, s jakym vlada muze prijit.

Setrit, setrit, setrit. Nelze ty pitome vydaje vubec spocitat, proto je nelze ani zastavit. Tedy demokratickou cestou. Bohuzel. S cinkanim klicema jsme to prepiskli.

Takze neexistuje zadna cesta k zachrane? Ale ano. O te je vsak ucelnejsi verejne nehovorit...

178074

5.1.2011 19:13

RE: Můj názor

karel234 89.?.?.?

Reakce na 178035

ale uvědomujete si, že mu to všechno prošlo. Že to zastavil náhodný pád vlády, jinak nebyla síla to zastavit.

235601

12.12.2008 19:43

Neni divu.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Kdyz dnesni minsitr vnitra Langer udelal Pohankovi osobni exkurzi do basy, aby si to mohl na vlastni oci prohlidnout zevnitr, ze MUDr. Pohanka se stal tvarny jako kus plasteliny. Julinkovi a spol. z pravniho hlediska nepujde prokazat zlocinne spiknuti na zniceni verejneho zdravotnictvi, ale tady by mohl byt dukazni material vyuzitelny v pravnicke praxi. Cloveku je z toho k bliti, kdyz vidi kdo je v zemich ceskych tzv. elitou naroda. Jsem zvedavy zda nas statecny premier, jak ho nazval Sarkozy podrzi Julinka ve funkci.

Co hezkeho by o nasem "statecnem premierovi" rekl asi sef Evropskeho paralamentu Hans-Gert Pöttering, pravidelny to ucastnik sjedzu sudetskeho landsmanchftu. Ze by i Topolanek dostal medaili Jaksche za zasluhu budovani, to cemu se rikalo v Nemecku lebenraum? To by ji zrejme vyfoukl duetu Havel-Swarzenberg. Ozivovani vzpominek na nacistickou minulost Nemecka je pry nepripustne, jsou v tom zahrnuty i aktivity karajanskych spolku jako nevhodneho ozivovani minulosti?

Ceske verejne zdravotnicvi i jine verejne sektory muzsi byt zkolinizovany? Ma Chrenek financni vazby na zahranici? Ma pan Schuur pravdu, ze EU se chysta prevzit metody USA pri boji o trhy? Ma ta dvojrychlostni Evropa znamenat centrum a periferii? Polaci i treba Britove si vynutili dodatky do LS, aby byla jasna nadrazensot domaciho prava v nekterych otazkach. Co statecny Topolanek mini se spokojit s formulaci Pötteringa s vazbou na landsmanchaft, ze Benesovi dekrety budou platit i po LS?
http://www.blisty.cz/2008/12/12/art44219.html
http://www.blisty.cz/art/44141.html
Ta cast o "civilizovane" kolonizaci v ramci zahranicni pomoci, ktera se zameruje na verejny sektor zacina v case 25 minut ve filmu. To je o tom culikovskem "ternu".
http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&a...
A jedna satira o prazdne nemocnici. Kdyz se chce jde udrzet v chodu prazdna nemocnice nebo zavrit i funkcni vyuzivane zarizeni anebo nahradit ho necim novym z ceho neco kapne. Staci najit pouze "dobrou" vuli.
http://www.youtube.com/watch?v=W-cHeu7Qf-4
Bohuzel rozdil mezi stalym tajemnikem v satire a skutecnosti treba v CR je asi jako mezi raketoplanem a trikolkou.

178040

12.12.2008 21:00

RE: Neni divu.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178040

Tak tak, René, souhlasím s vámi. Čulík mě mimochodem označil za xenofoba a nacionalistu... [chechtot] Opravdu nevím, co je Čulík zač...

178046

15.12.2008 22:08

RE: Neni divu.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178046

Culik prebral britskeho ducha. Tudiz, kdyz neco pise, pise ve skutecnosti Brit, se vsemi klady a zapory, co k tomu patri. Lhostejno, zda ma ceske koreny. Britska povysenost se nezapre...

178210

13.12.2008 0:35

Přípravy na schválení Lisabonské smlouvy ?

ighb 91.?.?.?

Ve čtvrtek jsem na večerních zprávách ČT24 viděl a slyšel informaci, že druhdy přeběhlý poslanec Pohanka nyní hodil ručník a vzdal se svého mandátu. Na jeho místo má nastoupit nějaká paní z ČSSD - což je logické, neb to byl mandát od nich. Bylo mi to však divné, co že tak najednou.

Teprve ráno mi začalo svítat - Jsem asi natvrdlý a potřebuji nějakou dobu a především jiné impulsy, než začnou zvonit zvonečky alarmu.

Ten "jiný impuls" byl poslední článek ve Zvědavci o poměrech v brněnském zdravotnictví.

Celá tiráda obvinění proti onomu Pohankovi, kdoví z jakých pozic, ataky proti Rathovi jsou možná jen klamné, falešně položené stopy. Samozřejmě to nemohu posoudit, problematiku neznám, jsem odkázán na jejich (anonymní) informace. Divné je jen ta koordinace prozřením Pohanky a blesková rychlost následné mediální masáže. Vždyť když nic jiného, tak scouti od ČSSD či "investigativci" vůbec, to museli vědět dávno - proč se neozývali, když Pohanka přeběhl, nebo když hlasoval s vládou? Proč podivně tichým duchem dává od Pohanky ochranné ruce pryč i ODS - kde je jejich obvyklá arogance moci ?

Pohanka svým přeběhlictvím od ČSSD mi samozřejmě sympatický nebyl. Ani omylem, o jeho "upřímné tváři" šedé myši, zahnané do kouta a zračící proměnu subjektu v objekt už vůbec nemluvě. Uvádím to proto, abych neupadl do podezření, že mám soucit s Topolánkovou vládou, jejíž oporou Pohanka dlouho byl.

To ale nyní nehraje roli. Ta náhlost a prudkost mne udivila.

Linka mých spekulací je tato -

faktické štěpení ODS na dva tábory v cause Lisabonské smlouvy

tlak na Klause oním slavným "eklat" na Pražském hradě

masivní mediální kampaň proti Klausovi - včetně vydavatele BL

možná nejistý výsledek hlasování v Parlamentu ohledně Lisabonské smlouvy (ani lídři ODS si nemohou být jisti, kolik jich bude stát za Klausem a kolik za Topolem)

náhlé prozření Pohanky a vzdání se mandátu (CSSD je pro Lisabon)

a to vše doslova úžasném tempu (inu blíží se vánoční pauza a v lednu se má hlasovat). Bleskově spuštěná agitační kampaň...

Ergo :

není to tak, že ti, kteří tahají provázky, hodili Pohanku (možná ještě další budou následovat) přes palubu, aby zabezpečili prioritu, jim předepsanou? Aby se sichrovalo, nebo hůř, vypukla panika, když začali počítat kdo s kým a kam ?

Neprohodily se (přes noc) priority úkolů, které má Topol svým mimováním v křesle premiéra zabezpečit? Tedy radar až na druhém místě, Lisabon hoří víc, tedy musí za každou cenu?

Už Jaroslav Hašek ústy svého hrdiny Josefa Švejka připomíná Napoleonovo : "Situace na bojišti se mění každým okamžikem".

178057

14.12.2008 0:40

ovcane, brante se

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

jedine co pomuze podriznout jak pase pri zabijacce.

178099

Příspěvků: 65

12.12. 07:53 Jarmila  Kdo nám vládne
12.12. 12:37 Grovik  RE: Kdo nám vládne
13.12. 07:09 Jarmila  RE: Kdo nám vládne
12.12. 07:56 lucifuge  Brno
12.12. 08:18 henrypes  ve skutečnosti vůbec žádná volba neexistuje, napravo, ani nalevo
12.12. 10:22 martin1  A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??
12.12. 11:02 pietroo  RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??
12.12. 14:01 Lothar  RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??
12.12. 16:17 R@VI  RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??
18.12. 10:48 Jedla  RE: A proč autor dopisu nepodá trestní oznámení ??
12.12. 14:57 Filip S  Můj názor
12.12. 16:22 Kamil  RE: Můj názor
12.12. 19:05 l.leimas  RE: Můj názor
12.12. 20:55 hestroy  RE: Můj názor
12.12. 22:46 Vratislav  RE: Můj názor
15.12. 09:16 hestroy  RE: Můj názor
16.12. 17:28 Vratislav  RE: Můj názor
17.12. 11:26 hestroy  RE: Můj názor
13.12. 01:05 Pavel -Čert- Němec  RE: Můj názor
13.12. 07:22 Jarmila  RE: Můj názor
15.12. 01:22 Polaris  RE: Můj názor
15.12. 08:02 Jarmila  RE: Můj názor
15.12. 09:27 hestroy  RE: Můj názor
15.12. 14:20 Jarmila  RE: Můj názor
15.12. 16:59 hestroy  RE: Můj názor
15.12. 17:11 Jarmila  RE: Můj názor
15.12. 17:25 hestroy  RE: Můj názor
16.12. 22:13 Tom8  RE: Můj názor
17.12. 11:56 hestroy  RE: Můj názor
17.12. 15:25 Jarmila  RE: Můj názor
18.12. 16:55 hestroy  RE: Můj názor
15.12. 21:29  RE: Můj názor
22.12. 11:39 Filip M  RE: Můj názor
15.12. 09:27 Saša  RE: Můj názor
15.12. 10:36 petrxh  RE: Můj názor
15.12. 18:27 Saša  RE: Můj názor
12.12. 21:01 Filip S  RE: Můj názor
13.12. 00:05 l.leimas  RE: Můj názor
13.12. 07:29 Jarmila  RE: Můj názor
16.12. 22:24  RE: Můj názor
17.12. 07:19 Jarmila  RE: Můj názor
17.12. 09:30 Vratislav  RE: Můj názor
17.12. 10:12 mtk  RE: Můj názor
17.12. 10:31 pietroo  RE: Můj názor
17.12. 10:36 pietroo  RE: Můj názor
17.12. 11:08 mtk  RE: Můj názor
17.12. 11:48 Vratislav  RE: Můj názor
17.12. 11:57 hestroy  RE: Můj názor
17.12. 12:59 Vratislav  RE: Můj názor
17.12. 13:19 hestroy  RE: Můj názor
17.12. 13:37 Vratislav  RE: Můj názor
17.12. 13:42 hestroy  RE: Můj názor
17.12. 22:32 jansmith1984  RE: Můj názor
17.12. 22:27 estanislao  RE: Můj názor
17.12. 12:10  RE: Můj názor
17.12. 12:11  RE: Můj názor
17.12. 15:38 Jarmila  RE: Můj názor
13.12. 08:43  RE: Můj názor
13.12. 13:27  RE: Můj názor
05.01. 19:13 karel234  RE: Můj názor
12.12. 19:43 Rene Bartosek  Neni divu.
12.12. 21:00 hestroy  RE: Neni divu.
15.12. 22:08 MedaBeda  RE: Neni divu.
13.12. 00:35 ighb  Přípravy na schválení Lisabonské smlouvy ?
14.12. 00:40  ovcane, brante se

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 566